Diskuze k článku

EET je ekonomická katastrofa, bude znamenat pád Babiše?

Příspěvků 113

8.12.2016 7:46

krádež

Banny 77.?.?.?

Takže podle Vás je v pořádku že někdo krade , hlavně že platí DPH ???
I malé hospůdky na vesnicích můžou fungovat, chce to změnu v jejich podnikání a myšlení těch lidí co to vedou.

353945

8.12.2016 18:00

RE: krádež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 353945

Jsem živnostník a od státu nechci nic. Protože nic nechci, tak ať stát ode mne nechce nějaké daně či poplatky na zdravotní a sociální péči. Starám se sám o sebe a svoji rodinu.
Nepotřebuji mateřské školky, základní školy, vysoké školy, nepotřebuji nemocnice, policii, hasiče, armádu, nepotřebuji chodníky, komunikace, veřejné osvětlení, kanalizaci, parky a dětská hřiště, nepotřebuji lesy, přehrady, dálnice, železniční tratě, k čemu mi jsou státní rezervy, nepotřebuji dávat peníze na památky,na důchodce, na invalidy, prostě od státu nechci nic, kromě toho aby mne nechal podnikat. Na vše ostatní ať si stát vybere u zaměstnanců.

353973

8.12.2016 21:37

RE: krádež

Stepe 83.?.?.?

Reakce na 353973

Předpokládám,že jste to myslel ironický.V opačném případě není reálné mít rodinu,podnikat a nic z toho,co jste vyjmenoval nepoužívat.Ledaže by jste žil ve své jeskyni a nikdy z ní nevycházel.... [překvapení])

353985

15.12.2016 11:08

RE: krádež

Annna 90.?.?.?

Reakce na 353985

Ironicky? Probuďte se z komunistického snu! To, co psal, je čistá pravda.

354123

8.12.2016 22:51

RE: krádež

LHx 77.?.?.?

Reakce na 353973

Ještě jste ale zapomněl zdůraznit že to nechcete jen Vy. Vaši rodiče také nechtějí své důchody, na které jejich děti nepřispívají (protože oni přece po státu nic nechtějí a nic mu ale také nedají). Já jsem stál taky první v řadě u stávky dochtorů-když p. Engel nevydíral "děkujeme zůstáváme". Klidně se ještě omezím nejen pro piloty, soudce a doktory, ale podpořím i výsluhy pro vojáky a policisty po 15ti letech, které pak nebudou podléhat zdanění. Ať si hoši přilepší. A k tomu ještě sestry, učitelé, řidiči...každý by měl mít víc a přitom JEN STAČÍ ABY NIKDO NIC NEPLATIL, stát už nějak vyjde a tu díru v rozpočtu zalepí ti co skutečně chtějí. Já ne. Já se jako vyčůránek ozvu až budu nemocen nebo nebudu moct. Jo a na rodičovskou mi nesahejte. Zdravotko si představuju tak 1200 měsíčně.
SUPER

353989

9.12.2016 10:13

RE: krádež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 353989

Tak schválně kolik věcí najdete, že jsou vyloženě špatně:
v zemědělství, v justici, v armádě, v policii, v energetice, ve školství, ve zdravotnictví, v dopravě, v sociální správě, v důchodech, v kultuře, ve sportu atd.. Když s výčtem, co všechno "se nevede", začnete už teď, tak to stejně ani do vánoc nedokončíte. A EET si klidně přičtěte hned jako první (nepořeší nic, naopak to bude plodit bordel v ještě větší míře).
A pak se zamyslete, v čem to vězí. Může za to Havel, Klaus, Zeman, Sobotka? Může za to Obama, Juncker, Merkel, Putin, Netanjahu a papež?
Já bych odpověď měl, ale nejspíš vás nepotěší.
Může za to hovádko, které se bojí, že bude: hladové, bosé, chudé, staré, blbé, nemocné, okradené, bezbranné, podvedené, znásilněné, zoufalé a ztracené. A dá COKOLIV za příslib, že bude o něj postaráno.

353999

9.12.2016 11:20

Někdy mám dojem že nejpádivější workoholici jsou zatraceně nebezpeční mentálové :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 353999

Nuž tedy každý má hranici fyzické a psychické odolnosti supermane. A od toho je civilizace s humanitou především, kterou nám tak trzi trhů v rámci zisků a úpadků záměrně si konkurujících místo spolupráce ať to stojí co to stojí u kovaných i sebezničení tak ve jménu posedlosti mamona jistí. Jo a nejsme stroje s konstrukční rychlostí započtenou do zisků i když stát jako firma potom neplní zásadní funkce pro pro příští potomky i již utahané. A vymírající evropu řešit dovozem placených heploidů spotřebovávanými lidskými zdrojí (fuj ta definice mluví sama za sebe a bruselony) kteří tu nepřeložili stéblo a ani nehodlají je dydlace.
https://www.youtube.com/watch?v=2HSvDP0QW-o

354006

10.12.2016 19:29

RE: krádež

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 353999

Takové hovádko jste Vy. Které béká do célého světa, že je skvělé úspěšné, chytré akční apod. To všechno možná jste jenom díky tomuto systému, které vám umožnilo být možná takový jakým chcete být. Ve státě jménem "Jungle" Vám tyto kecy jsou k h........ Trochu myslet na to, proč můžu být tím kým jsem.

354052

11.12.2016 18:18

RE: krádež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 354052

Jasně, za to kým jste, děkujete "systému" (a určitě ne dost). Kolik ještě chcete platit, kolik šmírování ještě snesete? Jděte se bodnout, jste tak ohlouplý kolektivismem, že vám pomůže už jen uniforma a pochod v tvaru.

354075

9.12.2016 23:47

RE: krádež

nezávislý a svobodný 213.?.?.?

Reakce na 353973

Anonym 08.12. 18.00.
Předpokládám, že se jedná o provokaci. Jinak kdybyste to myslel vážně, tak nemůžete potřebovat ani lidi, kteří v tom státě žijí a měl byste pravdu jenom na pustém ostrově bez možnosti kontaktu s jakoukoli civilzací. Živil byste se tam jenom produkty přírody, ať už rybami, zvířaty nebo plodinami či ovocem. Bydlel byste v chýši z roští nebo v jeskyni. V civilizaci je tento Váš postoj nesmysl.

354031

10.12.2016 7:28

RE: krádež

Qiedo 89.?.?.?

Reakce na 353973

Policii nepotřebujete, dokud nebude muset volat HELP ! Hasiče taky ne, dokud u Vás nebude hořet, nebo manželka nevlítne s SUV do rybníka. Já jsem byl taky živnostník a do 65i let jsem doktora nemusel. Je fakt, že bych dnes mohl do Pelhřimova(,?,), jistě to tam mají pěkný, ale radši bych tu s vnoučaty ještě chvíli pobyl. Váš pohled na věc je jinak velice jednoduchý, řekl bych až debilní. Odjeďte na jižní pól k tučňákům.

354034

8.12.2016 21:30

RE: krádež

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 353945

Jestli si tohle myslíš, tak ti je tak 15 a nemáš o životě nejmenší ponětí. A když říkám nejmenší, tam tím skutečně myslím, že o něm nevíš NIC.

A jak jako kradou? Co je na tom za kradení, když si poctivě odmakají svůj čas v té hospodě a jsou schopni se uživit sami? To je chceš mít raději na pracáku? Kecy o tom, že to můžou dělat jinak, si nech od cesty. Na vesnici jsi byl pravděpodobně jen, když jsi projížděl autem. Lidi na vesnici nemají peníze, takže pokud tam těch 8 štamgastů utratí každý stovku, tak si hospodský vydělal stovku za den. Závidíš mu to, jak si hrozně nakradl? Tak to běž dělat sám, ale tvoje kapesné je určitě vyšší.

Jo ty myslíš, že lidi z vesnice budou do té hospody chodit na oběd? Člověče, kdyby ti nebylo 15, tak bych si myslel, že to nemáš v hlavě v pořádku.

353982

8.12.2016 22:33

RE: krádež

JirkaM 89.?.?.?

Reakce na 353982

Kradou tím že posílají děti do škol, na které nic nepřispěli atd.

EET je zvěrstvo, ale co nechápu jsou lidé, kteří se tváří, že tím že někde provozují hospodu se pro mě nějak obětují. Když jim to nejde, tak ať se jdou nechat zaměstnat. Jako by neplacení daní a pobírání dávek byly dvě jediné možnosti.

353988

9.12.2016 8:23

RE: krádež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 353988

To si pište, že EET je zvěrstvo. Celý národ zchudne tak jako již se stalo v Chorvatsku, jen pár velkozlodějů a miliardářů v čele s Burešem a Kellnerem na povinném zavedení pokladen ještě více zbohatne. Jako by nestačilo, že již pozrušovali všechny malé krámky. My jsme tady v blízkém okolí měli jednu samoobsluhu a 4 malé krámky. Teď zde nemáme už vůbec nic a já pro každý pitomý rohlík či těžké pivo nebo brambory musím jet až na Anděla do Tesca.

Vy všichni hloupí zaměstnanci se domníváte, jak živnostníci kradou a jak si žijí nad poměry. Jako byste ani oči neměli a žijete jen z toho, co vám mainstreamová propaganda nakuká. Ale jak mi lapidárně odpověděla moje sousedka, když jsem se jí zeptala, proč ruší krámek, když tam všichni tak rádi chodíme. Řekla mi: Já přece to tady nebudu udržovat ze svého důchodu, už se mi to vůbec finančně nevyplácí.

Vypadá to, že ze strany vrchnosti je to přímo záměr zbídačit český národ. Pozrušují se hospody, aby se lidé neměli kde družit, zůstanou jen rychlá občerstvení a kebaby a nealkoholické costa coffee, aby se měli kde sdružovat muslimové.
Jarmila

353995

11.12.2016 18:12

RE: krádež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 353995

Krámek ruší, protože jí tam neděláte dostatečný obrat aby krámek ekonomicky existoval v plusu, je málo že tam "rádi chodíte", ty hloupá "nezaměstnankyně". Kolikrát jsi udělala čelem vzad před suprmárkýtem a šla do toho krámku?

354074

9.12.2016 9:03

Opravdu krádež?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 353988

Jo to fakt špatné.
Nazýváte krádeží něco, co vám někdo nařídil? Do školy dítě poslat MUSÍTE! A výchova a školení nevzniklo primárně jako dobroserství, ale jako kalkul. A to ve všech fázích hidstorie. (Krádež je porušení dohody a dohoda je dobrovolý vztah.)
Navíc nekradu už jenom z té podstaty, že se uživím.
A v každém případě přispívám už jenom tím, že JAKÝKOLIV pohyb zboží a peněz je zatížen výpalným, které jde skupině lidí za účelem přerozdělení, a kteří rozhodují "co, kam a zakolik", a to je stát (stát je skupina lidí u moci a ne každý disponuje mocí stejnou). Takže přispívám i kdybych nakrásně a hypoteticky dokázal zatajit všechny tržby, protože tak jako tak musím pracovat s penězi a nakupovat zboží a energie. Jedna průměná hospoda tak nejspíš nepřímo živí takových učitelů několik (obrazně řečeno). A kradl bych? Když vá někdo nařídí, abyste si uřízl nohu a vy to odepřete, je to krádež?
Na první pohled nepřispívají ti, co jsou právě závislí na tom mechanismu moci, a ti zcela přirozeně dělají všechno proto, aby byli "nepostradatelní", ale černobílé to není. Pokud je skrze stát vychován třeba lékař, je sice závislý na přerozdělovacím procesu, ale jeho služba může zpětně mít i pozitivní dopad na tu primárně produktivní sféru.
Ale i to má úskalí, kdyby bylo bezvládí a přerozdělování nebylo, nebyli by ani lékaři? O tom se dá s úspěchem pochybovat, nejspíš by byli tak jako tak, ale jak by to bylo, nikdo neví, protože to nikdy nebylo, vždycky ti u moci byli u moci protože byli daně ve všech svých rozmanitých podobách a téměř vždy byly odvody otrokům vysvětleny jako nezměrná obecná výhoda ve vyšším a nadmíru ušlechtilém zájmu. "Lid" to přeci nenosil flanďákům, ale nosil to do chrámů "svým bohům", protože to považoval za nezbytné, aby se mu dařilo, a k čemuž byl vychován a vyškolen právě "správcem daně", takže si ani jinou verzi chodu světa nepřpustil.

353997

9.12.2016 11:05

RE: krádež

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 353988

Opravdu? Tak se podívej na věkový průměr těch lidí. Třeba ti pak docvakne, jakou strašnou hovadinu jsi právě vymyslel. Ti lidé platili daně celý život za socíku, tedy vybudovali VŠE, co tu je. Hlavně zaplatili TVOJI školu, ty chytráku. Opravdu, někdy si říkám, že to tu lepší nebude, když vidím tolik ynteligentů kolem sebe.

354003

15.12.2016 11:18

RE: krádež

Annna 90.?.?.?

Reakce na 353988

A na pracáku, kam půjde, už tedy krást nebude, a vy už nebudete závidět, takže už bude všechno dle vás OK. Člověče, vy jste zajisté komunista.

354124

10.12.2016 22:45

RE: krádež

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 353945

V ceskum krateru krade chazaestvo ktery bere stat na hul Ia s nim I narod u huby !

354054

11.12.2016 8:24

RE: krádež - nejsem hostinský.

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 353945

Ač nejsem hostinský ani provozovatel žádného zařízení, kterého se EET týká, nedá mi, abych se k dané problematice nevyjádřil. Překvapuje mě kolik lidí se po zavedení EET vyjadřuje k hostinským jako ke "zlodějům". Jejich zlodějna v očích většiny je v neplacení daně z příjmu. Najednou jsou to "parazité", kteří čerpají "cosi" ze "společného" a do toho "společného" nic nepřispívají, což samozřejmě není pravda. Kdo takto pochybuje, tak tomu bych doporučil přečíst si něco o "přímých" a "nepřímých" daních.

Na straně druhé u EET vystupuje téměř "hrdina" Andrej Babiš. Všeobecně je známo, že se jedná o téhož člověka, který vlastní skupinu (asi 200 firem) zvanou Agrofert. Že se jedná o skupinu, která se m. j. významně angažuje v zemědělství není třeba rovněž zdůrazňovat. Pominu čerpání miliardových dotací v tomto segmentu. Jsou úměrné rozsahu podnikání Agrofertu v zemědělství a čerpá je každý zemědělec.

Na co však chci upozornit je "fenomén", který využívají velké firmy a nadnárodní korporace. Za to, že vytvoří pracovní místo požadují tzv. "pobídku". Tuto pobídku stát realizuje formou tzv. "daňových prázdnin". Zdálo by se, že se jedná o záslužnou činnost. Přeci se vytvářejí pracovní místa, ne?

Pak je na místě položit si otázku, zda jsou to jenom velké firmy či nadnárodní korporace, kdo pracovní místa vytvářejí? Samozřejmě, že to nejsou jen ony, ale jsou to i živnostníci, což jsou potažmo i hostinští. Jenže ti živnostníci tzv. "nedosáhnou" na žádnou pobídku a stát jim neodpustí ani případné penále za opožděně zaplacenou daň.

Aby představa těch "spravedlivých", kteří nazývají hostinské "zloději" byla úplná, tak je mohu ubezpečit, že tvorba jednoho pracovního místa
je dotovaná takovýmto neplacením daně mnohdy i ve výši několika milionů (prim má Barum Continental), kde za jedno pracovní místo mu bylo odpuštěno neplacení daně ve výši 15ti milionů korun.

No a zde se vracíme k našemu hrdinovi Andreji Babišovi a jeho Agrofertu. Za jeho působení na ministerstvu financí jeho firmy získaly pobídky ve výši téměř 1.5 miliardy Kč a celkově kolem 3 miliard.

KDO JE VLASTNĚ TÍM ZLODĚJEM? Myslí, že i takto by ta otázka šla formulovat.

Zdroje:

http://www.mpo.cz/dokument34235.html

http://www.dotyk.cz/publicistika/danove-prazdniny-andreje-babise.html

A jako "bonus" něco o Andreji Babišovi:

https://www.youtube.com/watch?v=O5Svpr11KqY

354060

12.12.2016 8:50

RE: krádež - nejsem hostinský.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 354060

Napsal jste zde velmi hodnotný příspěvek s pádnými argumenty proti megazloději Burešovi, jemuž tolik vadí drobní živnostníci.

Jako kontrast zde popíšu, jak se podniká drobným živnostníkům, na rozdíl od „podnikání“ Babiše a zahraničních korporací. Zmiňovala jsem zde živnostnici, která zavřela pár kroků od našeho bydliště před třemi lety krámek a od té doby zde již nic nemáme. Přitom bylo tak příjemné vyběhnout v teplácích pro čerstvý chleba, čerstvé rohlíky a kvalitní šunku od českých řezníků.

Tato živnostnice za měsíc měla v průměru 35 000 Kč zisku. A z tohoto zisku musela hradit: nájem za provozovnu (10 000 Kč), platila elektřinu, vodu, popelnici (1000 Kč), výdaje za benzín a opravy auta (1000 Kč), VZP a sociální (minimální částka 4000 Kč), nesměla onemocnět, jinak by zkrachovala, musela si platit účetní (1000 Kč), poplatky za mobil a internet (1000 Kč), na konci roku daň 6000 Kč, čili měsíčně 500 Kč, atd., atd., zkrátím to- prostě jí zbylo s bídou 15 000 čistého.

Co z toho živnostníci mají, že si mohou odepisovat ty výdaje z daní? Mají z toho v konečném výsledku velké kulové. To se to pak megazlodějům nahoře podniká na úkor všech pracujících lidí v Česku, ať již zaměstnanců nebo živnostníků.

354081

8.12.2016 8:22

Blbé je na tom, že to nie je o Babišovi

ppppp 178.?.?.?

Sám podnikám, som živnostník už nejaké to desaťročie.
Pravda je skôr taká, že na Slovensku žiaden Babiš nefiguruje, a za pokladňami vôbec nestál. Stojí za nimi nadnárodná elita a dnešní vyberači daní- mýtnici-politici, ktorí žijú mimo reálny svet a podľa toho aj tie zákony vyzerajú.
Do určitej miery je smutne dobre, že toľko ľudí v Česku položilo živnosť. Na Slovensku sa o tom toľko nehovorilo, a mnohí ľudia tu majú sklon sa tváriť, že im to funguje, aj keď to bolo pre nich rovnako ekonomicky nevýhodné. Pochopili, že nedržia toľko spolu aby sa malo zmysel k tomu vyjadrovať.
Hlavná príčina nie je v samotných pokladniach a softveri, to by sa zvládnuť dalo aj s minimálnymi nákladmi a dôsledkami. Halvný problém je v tom, že politici, úrady a aj samotní predajcovia pokladní tieto požiadavky neskutočne navyšujú, a na podnikateľoch sa príšerne priživujú, alebo ich neskutočne oberajú o čas. Videl som to veľmi dobre, istý čas som sa v tom prostredí aj pohyboval, napísal som nejaké drivery pre komunikáciu PC s pokladňami, a zarobil som na tom akurát že som neumrel od hladu.
Pokladne boli vytvorené na zjednodušenie práce a evidencie, a nie na jej skomplikovanie. Obsahujú tzv.uzávierky, z ktorých sa dá dohľadať príjem a ďalšie veci. Podľa našich zákonov bolo ale treba zaviesť pokladničnú knihu, kam bolo treba čísla odpisovať. Pracné, dvojitá evidencia. Pásky, ktorých sa obchodníkom nahromadili fakt stohy bolo treba odkladať a malým potravinám po pár rokoch bolo treba špajzu navyše aj tak strácali čitateľnosť, hlavne tie termo. Žiaden normálny zákon, ktorý by povedzme po nejakom čase toto obmedzil, a pásky dovolil vyhodiť, ktoré mali zmysel možno tak kvôli nejakej kriminalite. Odpisovať medzisúčty/grandtotály stačilo po roku. Žiadna tolerancia na bežný omyl, úradníci len striehli na to, akí sú oni sami proti druhým dokonalí. Tým že sa nevedeli dohodnúť na začiatku, tak niektorí museli viesť databázu presných názvov, iným stačilo predávať na skupiny, cez ceny, vznikol problém "rovný a rovnejší", na ktorí doplácali podnikatelia. Podobne je hlúposť za každé pivo dávať povinne bloček, akoby nestačila kasa. Predsa elektronická kasa normálne čas šetrí, tak kto je príčinou, že nie? Poskytuje dokonca aj info o spotrebe tovaru. Normálny podnikateľ by si ju kúpil aj sám. Ale legislatíva je tá, čo tomu bráni. Väčšina časom príde na to, že ten prehľad a medzisúčty potrebuje. Celé je to len o žmýkaní dani z príjmu, ktorá nie je posadená medzi najepšie mantinely a postihuje skupinu, ktorá sa k nej nevie tak ľahko dopracovať, akoby sa úradníkom žiadalo. Ten, kto plýtva je predovšetkým štát, akoby mu nestačilo DPH a spotrebné dane. Beztak ich platíme niekedy viackrát, plus ďalšie viacnásobné výdavky za tú istú vec (lekári, polícia, úrady).
Podobne ako aj daňové priznania. Ja ako normálny podnikateľ, čo nerobí vexláka nepotrebuj...Automaticky kráceno

353947

8.12.2016 8:23

...

ppppp 178.?.?.?

nepotrebuje tak zložité priznanie, vrátane majetkových a ďalších, je to trauma, náklady a strata času. Pre koho toto potom robia? Prečo podnikateľov zaťažujú špekuláciami iných? S pokladňami je to podobne. Je to obraz, projekcia tých, čo nám vládnu, ani oni si už nevedia predstaviť, že taký krčmár by aj nejakú daň zaplatil ak by to bolo jednoduché a mal by od zložitostí pokoj. Že to jednoduché nie je je dôsledok toho, že naši úradníci sú neschopní, a experimentujú na ľuďoch štýlom Frankenštajn.
K tým softverom... v Česku nebude povinnosť viesť pokladničnú knihu a odpisovať do nej ako český žandár?
Potom by nejaký štátom diktovaný softver mal zmysel. Ako ale býva zvykom, tak zase tam do toho vpašuje niekto závislosť na Microsofte a jeho WindowsVirus, alebo najnovšie na ChromeVirus, a softver bude prehnane zložitý, lebo "počitač dokáže všetko". Opäť to riadi niekto, kto nevie pochopiť, že okrem vexláckeho prostredia potrebuje existovať aj to normálne. Okrem vezlákov aj normálni ľudia.

353948

8.12.2016 8:27

....

ppppp 178.?.?.?

Podobne dnes asi neexistuje jednoduchá pokladňa pre normálnych ľudí. Nesnažte sa ma presvedčiť niekto, že neviem, o čom hovorím, opakujem, písal som dávnejšie pre zopár pokladní drivery, tak som to musel vedieť veľmi presne. V podstate ľudí, čo majú dnes s pokladňami niečo spoločné dosť ľudujem s výnimkou tých, čo na nich prehnane ryžujú a vytvárajú na nich závislosti.

353949

8.12.2016 13:02

RE: ....

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 353949

..nekecej,kdybys ty jedna pětipalačinko byl živnostníkem,tak bys neměl čas vypisovat donekonečna o každé kravině takový traktáty,jako je zrovna tenhle....[chechtot]

353961

8.12.2016 16:15

RE: ....

543 176.?.?.?

Reakce na 353961

Podľa spôsobu vyjadrenie, tak na Teba by som si posvietil osobitné!

353966

10.12.2016 19:14

RE: ....

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 353961

Daleko vetší problém je ztrácet čas s takovými jako ty [smích] Ano, porád jsem živnostníkem. Tvá logika nestojí za nic.

354051

8.12.2016 8:49

EET považuji za pouhý detail,

gippius 213.?.?.?

za malý článeček řetězu nehorázností, sviňáren a darebáctví. Navíc v EET narozdíl třeba od fatální Klausovy transformace je i něco smysluplného - nechápu, proč může daně platit zaměstnanec v plné palbě, ale živnostník ne. Pochybuji ale, že v rámci tohoto systému můžou vzniknout opravdu smysluplná opatření podporující efektivitu a spravedlnost ve výběru daní a v požívání benefitů z nich. V klientelistickém, hluboce nedemokratickém systému, v kolonii zahraničního kapitátu prostě nejsou jakékoli možnosti ke změně k lepšímu. Myslím, že je možno pouze se dohadovat, jestli se toto nezměrné darebáctví, mnohem horší, než celý minulý režim, udrží ještě nějaký čas, nebo se v důsledku zahraničních turbulencí sesune v pár týdnech. Ale naději na dlouhodobé přežití mu nedávám. Dlouhodobě může přežít jen stát s vlastní výkonnou ekonomikou a s vlastní zahraniční politikou, ne odvozená kolonie.

353950

8.12.2016 18:17

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 353950

Po hadráku jakovedlejší produkt likvidace čs průmyslu a zemědělství bylo připraveno "umístění" snad dvou milionů lidí do OSVČ, podmínky nastaveny tak ja byly nastaveny a najednou podnikal každý kdo měl dírku doprdele. Taková byla doba - ale přežilo to dodnes. Nyní je v ČR aktivních OSVČ jak v celém Německu. Víc už je asi třeba v Bangladéži. V Rajchu se živnostníci sdružují do družstev aby byli efektivní a vydělali si - a také aby vydělali na daně a odvody Je čas to tady pročistit po tom čtvrtstoletí. A ti co vyhrožují jak živnostníci půjdou na pracák a bude je živit stát - jen ať jdou, dostanou stejné h@vno jak zaměstnanci. A po pár měsících na pracáku pa jen životní minimum - ale zdaleka ne každý na něj dosáhne. A pak si rozmyslí jestli podnikat a platit daně s odvody nebo ne. Jde o to, že ze svých OSOBNích PŘÍJMŮ zeměstnanci platí mnohonásobně vyšší taxu. Živnostníci často vůbec nerozlišují mezi svým osobním příjmem a penězi které protékají jeho firmou. A DPH PLATÍ ZÁKAZNÍK STÁTU, ŽIVNOSTNÍK HO JEN VYBERE A PŘOPOŠLE FINANČÁKU, KDYŽ SI TO NECHÁ UKRADL TO - a to se děje masově, a jak jinak to ohlídat než účetnictvím do kterého je zvenku vidět?

353974

9.12.2016 8:38

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 353974

Zase jeden zaměstnanec, který nemá o drobném živnostničení ani páru, jaká je to proti zaměstnaneckému poměru, kde má zaměstnanec placenou dovolenou, nemocenskou, stravenky na obědy, zaplacenou kancelář, atd.,...jaká je to řehole. Si to jdi zkusit kriple, to živnostničení, a pak teprve mluv. Pak otočíš o 180 stupňů, až pochopíš, jak jsou živnostníkům vrchností nahoře neustále házeny klacky pod nohy. Děti živnostníků už to ani nechtějí dělat a radši se rovnou hážou na pracák, protože nechtějí jít ve šlépějích svých udřených rodičů, kteři nakonec jsou oškubáni i na důchodě.[bliji] Pokud budeš operovat tím, že si měli platit větší sociální, pak opět nejsi v obraze, protože tím pádem by si nevydělali svou činností ani na slanou vodu- až tak jsou napnuté ze strany vrchnosti podmínky pro podnikání drobných živnostníků. Prostě vrchnost si nepřeje aby byl někdo samostatný. To radši z celého národa nadělá 10 milionů žebráků na podpoře.
Jarmila

353996

9.12.2016 12:56

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 353996

Tak si zkuste ty úžasné zaměstnanecké výhody. Dnes vám nikdo nedá zaměstnání na dobu neurčitou, po 1-2 letech vás vždy vyhodí, aby vám to nemusel dát. Dokonce se rozmáhá u nižších profesí trend, že vás vyhodí za 3 měsíce ve zkušební lhůtě aby vám nemusel dát víc než minimální mzdu.

Na dovolenou můžete u podnikatele zapomenout, protože "makat se musí furt" a často za mizerné peníze děláte několik hodin denně zadarmo. Na 8 hodinovou pracovní dobu můžete taky zapomenout. A z toho všeho nakonec platíte 50% daň.

354012

9.12.2016 13:24

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 354012

Otevřete si hospodu.

354015

9.12.2016 14:03

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 354012

Tragické na tom je, že vy dva jste na stejné straně barikády a jebete se navzájem. Dokud si tohle neuvědomíte nic se nezmění. Už to prosím vás pochopte, nepřítel je jinde....

354018

10.12.2016 11:10

RE: EET považuji za pouhý detail,

lapaloma 185.?.?.?

Reakce na 354018

Přesně tak! Lidi jsou tak zmanipulovaní, že většinou vůbec neví, která bije. Zaměstnanec nadává na živnostníka a živnostník závidí jistoty zaměstnancům. A loutkáři se smějí...

354042

11.12.2016 0:31

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 354018

Tak tak, klasická metoda "rozděl a panuj", aplikovaná na západní slovany už od nepaměti.
Tragédie je, že po tom tisíciletém útlaku a selekci je tady už tak zdegenerovaný otrocký genofond že něco jako "jeden za všechny a všichni za jednoho" a všichni podle svého svědomí, pro dobrou společnou věc, je fakt utopie.

To už se raději vzájemně požrat kdo líp bude panáčkovat před páníčkem a dupat po hřbetech těch pod ním, aby mu páníček za věrné služby přihodil kousek kůrky navíc.
A pak se s ní jěště chlubit před ostatními. Kteří mu nerozbijou hubu, ale ještě na něj obdivně a závistivě čumí a slintají jak si pěkně pochutnává a už koukají koho by podrazili jen aby si taky tak pošmákli.

354056

13.12.2016 20:13

RE: EET považuji za pouhý detail,

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 354018

geniální! I ten výraz že se "jebete" sedí jak zadek na nočníku.

Díky [smích]

354110

14.12.2016 0:22

RE: EET považuji za pouhý detail,

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354018

...vše závisí od novovýroby,pokud arbajt ve fabrice nevydělá dost peněz,aby mohl chodit do hospody a jeho slépka ke kadeřníkovi nechat si čepejřit péří,neutratí v sektoru služeb a nedá mu vydělat,nemá kdo nakupovat jeho výrobky...

Poukud to vše je v jakési "rovnováze",může to fungovat pokud se do toho nenacpe židobankovní parazit a nezačne systému pouštět žilou,což způsobuje zpomalení až kolaps systému,jehož "reser" většinou mívá dosti dramatický průběh....

Jak "zaměstnanec ve výrobě",tak "živnostník ve službách" jsou spučástí jediného systému a v zájmu obou je,aby se "točil" a viselo na něm co nejmíň pijavic všeho druhu a proto vzájenmá řevnivost je idiotská !!!
Pijavice,banky & Comp. jsou problém a "odkrvování,parazitování" na systému nad snesitelnou mez jej hubí....
Oběživo musí obíhat a nesmí být odsáváno a keťaseno v židobankách,neboť jak praví staré italské přísloví:"peníze jsou jako kravský hnůj,když je na hromadě zapáchá,obtěžuje a slétá sa na něj obtížný hmyz,ale když se rozhází mezi lidi,jako hnůj po poli,donese užitek...."

Systém,ovládaný a zotročovaný židobankami & Copm. s neomezeným tištěním ničím nekrytých peněz,je veskrze zhovadilý a je nutno jej odmítnout a čelit mu všemi prostředky,přestože se tváří,že nám slouží a pomáhá,opak je samožřejmě pravdou a nikoli my bez něj,ale on bez nás,budeme-li jej ignorovat,chcípne....[mrknutí jedním okem]


A Bakšiš a jeho žido-šajzeIndustrýImpérium není nic jiného,než součást toho světového parazita a tady ho dementi nominují do vlády jako správce kasy....[oči v sloup][bliji]

..obávám se,že jim už není pomoci....[pláč]

354112

10.12.2016 9:14

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 353996

Obvyklé skučení Pánů Živnostníků:
"My nemáme nemocenskou a placenou dovolenou!"
Prdlačky...
Nemocenskou platí zaměstnanci povinně, OSVČ dobrovolně, čili pokud nedoatanou nemocenskou, je to jejich volba. A dovolenou si napřed musí zaměstnanec odpracovat, má na ni pak ve vnitřním účetnictví, v žádném případě mu to majitel firmy neplatí ze svého. Zrovna tak si může odkládat pravidelně na dovolenou živnostník, pak ji také bude mít "placenou".
Když někdo argmentuje takovým způsobem jako ty nemocenskou a placenou dovolenou - pak tím shazuje vše co vykládá. Že se živnostníkům nechce platit, ovšem, to se nechce ani zaměstnancům, holt došlo na to, že živnostníci budou muset méně krást do svých osobních kapes. Pořád ještě mají ty výhody, že veškeré cesty dají do nákladů, zaměstnanci si platí cestu do práce z tzv. čisté mzdy a dpH k tomu. Pořád ještě mají živnostníci půl své domácnosti v nákladech na firmu, atd. Tak ať raději drží zobáky. A jestli hrozí že půjdou na pracák - jen ať jdou.

354037

10.12.2016 10:41

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 354037

Vy jste tady úplně nový, viďte? Máte v archivu všehovšudy pouhých 12 příspěvků. Vždy když se objeví někdo úplně nový, ať je to kdekoliv na alternativních webech, tak to bývá nasazený PLACENÝ trotl. Né že bych Vás obviňovala, ale diskutovat s Vámi dále nemíním, nikoliv proto, že bych neměla další pádné argumenty, co megazloděj Bureš a spol. provádí s českým lidem, ale proto že za tu dlouholetou dobu diskutování mám jistotu, že ze svého stanoviska neustoupíte ani o píď.
Jinde jsem zde napsala, že všechny malé potravinové krámky byly zlikvidovány (Vietnamci jsou jiná sorta, ti nezkrachují nikdy), protože podmínky k podnikání byly šílené. Ale Vy mi tu klidně budete tvrdit, že ti drobní živnostníci byli tak rozežraní a nakradli si toho tolik, že již dále nemuseli ty krámky mít a to ani v případě, když teď berou 6000 Kč důchodu.
Takže pište si tu co chcete, s Vámi já se dál už bavit nebudu.
Jarmila

354040

11.12.2016 6:15

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354040

Když živnostník ke své ceně ještě vybere od svého zákazníka DPH a místo aby ho předisponoval na finančák tak si ho strčí do své kapsy, tak co je to? Zbývá jen diskutovat jestli okradl víc finančák nebo toho zákazníka - ale kradl v každém případě, protože ta DPH není jeho majetek ani jeho příjem. Tečka.

354058

11.12.2016 17:04

RE: EET považuji za pouhý detail,

ROMAN1 88.?.?.?

Reakce na 354058

Jasně, "všichni živnostníci jsou zloději..." Typický volič Mládka, Sobotky, Babiše a dalších neomarxistických kriplů z ČSSD nebo ANo. Debil, co sám v životě nikdy nic kloudného nevytvořil, jenom ztrpčuje život jiným a čeká, co za to od vrchnosti obdrží. Nějaký drobeček ze stolu... Ovce nebo troll s totalitním myšlením.
NABONZUJ svého hostinského, že ti včas nedal účtenku, NABONZUJ svého souseda, že mu kouří komín, NABONZUJ každého, kdo si dovolil protestovat proti zavádění novototalitních zákonů...! Dřív nebo později to dopadne i na tebe.

354071

11.12.2016 17:49

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354071

A ty se hlavně zklidni...

354073

11.12.2016 19:32

RE: EET považuji za pouhý detail,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 354058

No tohle ale není pravda. Minimálně o část DPH, nebo o celou částku se rozdělil se zákazníkem v podobě nižší ceny za menu. Pokud je ti milejší, že to oba odevzdáte raději Burešovi, tak o tom žádná. Je to tvá volba. Věříš-li, že vybrané peníze navíc (pokud vůbec, po odečtení nákladů) skončí ve školkách u učitelek, sestřiček apod. tak jsi hóódně velká naivka. Tečka.

354076

8.12.2016 9:20

ještě více úředníků je třeba

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Ještě více předpisů je třeba - sama nestačí povinnost účetnictví pod trestní sankcí.
EET by se mělo hlásit do Bruselu a Bílého domu a jistě vyvstane brzy "potřeba" auditorů EET. Inspekce auditu taky nebude marná.
Každému , co jeho jest. Více daní na hřbety lidských zdrojů je třeba naložit, vždyť to mají rádi, hlavně ta sousedova koza. On si snad nějaký blb myslí, že ty daně bude to 1% bohatých platit tzv. ze svého ? Provozovatel pohostinství byl díky EET jmenován pomocným výběrčím úředníkem finančního úřadu, a vybere ty peníze od hostů - a více než včera, tak dobrou chuť.

„Muž se rozhoduje, sluha se podřizuje.“ – Andrew Ryan

353951

9.12.2016 10:33

RE: ještě více úředníků je třeba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 353951

Provozovatel pohostinství byl díky EET jmenován pomocným výběrčím úředníkem finančního úřadu, a vybere ty peníze od hostů - a více než včera, tak dobrou chuť.
Prdlačky, tento úkol účtovat DPH a pak ho poslat finančáku měl i před EET, i před EET platí zákazník toho živnostníka DPH státu. A když tuto zákonnou povinnost živnostník odmítá - ať účtuje ceny bez DPH.

354001

8.12.2016 9:27

Rozvrat si rozvracet nedáme!!

Pacholíček 93.?.?.?

Tady asi nejde v první řadě o peníze. Moc víc jich z nás už nevymáčknou.

Jde o to ukrást lidem čas, ničit je morálně a štvát je proti sobě ( viz. souboj Kuřáci-nekuřáci.)

Už podsouvají lidem ve lžidobedně kolik jim přišlo první den udání systémem " už jsi udal svého živnostníka?" ...je to zloděj!!

No a na ty živnostníky je to další bič. Jde o to honit ty ovce po ohradě, aby nevěděli odkud ta rána přiletí, a aby všichni pořád ryli držkou v zemi.

Ten prasečí systém ndělá nic jiného ,než že už 20 let utahuje šrouby. A teď utahuje rychleji ,neboť ovce se začínají ošívat a bečet.

Mějte se . Jdu makat na těch 2 000 požárnich aut a buhvíkolik školek pro děti
a nebo možná na dva Gripeny a " nemocnici" pro Afghenistán.

353952

8.12.2016 11:16

RE: Rozvrat si rozvracet nedáme!!

Game of Thrones 31.?.?.?

Reakce na 353952

Imigrant estébák, který zbohatl na porevolučních privatizačních machinacích a stal se tak jednim z novodobých oligarchu, nám tu vladne a lid mu tleská...Vítejte v konglomerátu Ceskofert, a.s., kde se stát řídí jako firma a z občanů se stávají zamestnanci... [pláč]((((((

353959

8.12.2016 16:24

RE: Rozvrat si rozvracet nedáme!!

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 353959

...nikoli Ceskofert a.s,ale Ceskofert b.r.(bez ručení,ty Kurvy ve vládách neručí nikdy ničím!!!) a nikoli zaměstnanci,ale totálně nasazení heftlingové....

353967

8.12.2016 9:42

Babiš je něco

Ilumihnát 85.?.?.?

jako trest, který tu mnoho lidí sesílá na ty druhé. Je tu dost těch, kteří si Babiše přejí navzájem, no a z toho "hnutí" taky těží. "ANO" je takový chorobný smrkanec, který zákonitě vyjde, když pacient kucká. Babiš je další takový bacil, za nímž se táhne hlen.

353953

8.12.2016 11:05

RE: Babiš je něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 353953

" Babiš je další takový bacil, za nímž se táhne hlen."

Tak taky vysvětlete, co se táhne za Klausem a Kalouskem. Proč jste si tu hubu neotevřeli dříve - a to nezmiňuji ostatní bývalé aparátčíky, kteří nastoupili po naší slavné sametové revoluci. Budeme se divit , kdo nastoupí po Babišovi, neboť on těch našich vládních blbců má již dost. Obdivuji ho, že se do toho hrdinského boje s těmi našimi debily pustil. A je nás mraky, kdo si tohle myslí.

353957

8.12.2016 15:59

RE: Babiš je něco

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 353957

No, tak ten váš hrdina teď tomu dává korunu. A co bude po něm? Co lepšího by se tak dalo ještě čekat, něco mezi Ukrajinou a Albánií? Debilizace skutečně pokračuje velkými skoky a patrně vás bude jen přibývat. S tím se toho asi už moc nenadělá a přpočtemeli k tomu ještě invazi inteligence z pouště, čeká nás patrně už jen nekonečné štěstí.

353965

8.12.2016 16:56

RE: Babiš je něco

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 353957

A je nás mraky, kdo si tohle myslí.

A čím prosím ? [bliji]

353968

8.12.2016 9:58

EET je špatně,

lapaloma 185.?.?.?

protože komplikuje život všem účastníkům - konečný zákazník to zaplatí, podnikatel to oddře a byrokrat se bude zabývat další zbytečnou činností. Každý rok vznikají desítky a stovky nových zákonů. O jejich existenci se normální člověk dozví reálně v okamžiku, kdy takový zákon poruší a kdy ho za to stát postihne. Náš systém je v tomto ohledu nemocný a umírá. Proto jediné, co má smysl, je zákony a jiné předpisy zjednodušovat. Někde jsem četl, že Donald Trump řekl, že pokud bude schvalovat novou regulaci, bude trvat na tom, aby dvě jiné regulace byly zrušeny. Kéž by se v tomto stal poslem dobrých zpráv a světlem na konci tunelu. Pokud jde o Babiše, myslím si, že jeho EET mu zlomí vaz. Stát sice může fungovat jako firma, ale občané nikdy nebudou fungovat jako zaměstnanci. Naštěstí...

353954

8.12.2016 15:46

RE: EET je špatně,

Pepan 217.?.?.?

Reakce na 353954

A to proto, že tzv podnikatel nebude moci v takové míře okrádat? Nebo proč když může normální zaměstnanec platit ze svého ubohého platu daň na vše možné a hlavně na parazity tak nevidím důvod aby to neplatili všichni, dost dlouho jim bylo umožněno okrádání jednou to skončit musí, vím že budou zloději a podvodníci řvát ještě nějakou dobu a Kraďousek a jemu podobní je budou podporovat ale vše se časem zklidní, zrovna dnes jsem nakupoval také u podnikatele a dostal jsem účtenku bez řečí a když jsem měl poznámku ohledně EET tak mi bylo sděleno, že u nich je to normální a nic se nemění a nebyla to žádná malá provozovna.

353964

9.12.2016 14:53

RE: EET je špatně,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 353964

Má cenu říkat troubovi, že to vadí malým provozovnám , nemá. Velké provozovny už systémy propojené s učetnictvím kolikrát kvůli lepšímu přehledu mají. Malé přehled nepotřebují, protože převrací v ruce korunu. A stát na hlídání koruny dá stovku a na hlídání miliard nedá nic, protože to je záměr. A žerte se mezi sebou trubky.

EET je jen další krůček k očipování, ale když čtu kolikrát tak debilní příspěvky, tak není lepší fakt všechny očipovat?

354021

9.12.2016 18:18

Trapný omyl.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 354021

Převážná většina lidí propadla v osumdesátém devátém vnucenému tragikomickému omylu, že jde o přechod od socializmu ke kapitalizmu. Ve skutečnosti staří komunisti předali své funkce a nakradené prachy jen svým dětem,legislativně jim zaručili soukromé podnikání za prachy z rozh kradené privatizace, a ze socializmu se stal během čtvrt století ve skutečnsoti ruský komunizmus. Je lhostejné, zda jsme jednou ze sovětskcýh svazových rpeublik, a nebo americkou kolonií východoevropskcý bílých indiánů, a nízkonákladová ekonomika, kde se po otrocích vzdělaných ještě ze socializmu požaduje německá práce za ukrajinský plat, a kraluje zde již další generaci prezidentů senil z prognostického ústavu UVKSČ, a jako ministr financí slovenský estébák. Přínosem pro ty bolševické děti je jen to, že ty nakradený prachy mají teď už legálně. Samozřejmě že poturčenec horší turka, děti starých komunistů budou krást a drancovat své předané poddané, v podstatě už ani ne otroky ještě daleko hůř než jejich rodiče. A na východě bude mít českosomálsko zkrachovaný ruský komunizmus, a na západě zkrachovalý kapiztalizmus který začnou s chutí požírat afričtí migranti. [velký smích]

354027

21.12.2016 21:07

RE: EET je špatně,

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 354021

Lidi si nechají od vrchnosti .... do huby, tak to aspoň bude rychleji odsejpat. Z pohledu Biblických událostí v čase konce se jedná o to čipování, které přichází v závěru závěru. Ne, to není ozvěna ale závěr ,,Závěru systému věcí,, .

Pokud bude nějaký časový rámec, ve kterém budou muset všichni lidi přijmout označení na ruku, nebo na čelo (pokud ruku nemají), znamená to, že v té době již bude konec Satanova světa velmi blízko. Pro mne to třeba bude velká útěcha že to brzy tady skončí. Kdo chce více, ať si najde v Bibli sám.

354264

9.12.2016 17:05

RE: EET je špatně,

Váš hospodský 86.?.?.?

Reakce na 353964

Pepane Pepane, každej živnostník dávno ví, že nemá cenu nic vysvětlovat.
Jako "normální zaměstnanec" sebereš tu svojí již pěkně burešem ořezanou stovku a koupíš si někde oběd. Z těch 100,- zaplatíš minimálně 50,- zase burešovi, které hospodský musí zaplatit státu tak jako tak skrze zdaňované náklady, i kdyby všechno krátil. Takže místo abys měl v kapse 150,- (který by ti zaměstnavatel dal, kdyby to nemusel danit) a zaplatil za jídlo 50,- a 100,- ti zbylo, zůstane ti v kapse akorát díra. Kdo má těch tvejch chybějících 100,- ??
Už víš, proč burešové všechno můžou? Protože maj za sebou armádu jim užitečných hňupů, kteří se jim starají o to, aby nejen nezhebli na svou zbytečnost, ale naopak pěkně bujeli.
Práci čest, Pepane, a protože ti díky tvý chytrosti nezbylo na oběd i pro ženu, jděte si koupit k jídlu umělou hmotu do dotovaný burešárny, doma si to v klidu uklohníte a zbaštíte u tv barandov.

Pozn.: uvedený příklad se stovkou je pouze orientační, ve skutečnosti je celkové zdanění mnohem vyšší, což znamená, že velkou většinu toho, co by si každej mohl prožrat, jak se mu zlíbí, prožerou právě burešové, kradouskové a jiní vypečení soudruzi

354025

12.12.2016 1:06

RE: EET je špatně,

vokoun 31.?.?.?

Reakce na 353964

ty seš fakt trouba,je to přesně tak,jak už někdo psal nade mnou,dokud si lidi neuvědomí,že živnostníci i zaměstnanci jsou vlastně na jedné lodi,tak to bude pořád v hajzlu,nepřítel sedí jinde..kvůli EET se v hospodách a obchodech zvednou ceny, takže to min. z jedné půlky zaplatíš i ty,nebo si snad myslíš,že si to ti hospodští,obchodníci,řemeslníci nechají jen na svých bedrech? jseš naivka,
a jestli si myslíš,že se díky většímu výběru daní zlepší tvůj život,tak na to zapomeň,daně,který jednou odevzdáš,už nikdy neuvidíš,peníze musí zůstat "dole" u lidí aby utráceli mezi sebou...

řikáš:Nebo proč když může normální zaměstnanec platit ze svého ubohého platu daň na vše možné a hlavně na parazity tak nevidím důvod aby to neplatili všichni

na tomto je jasně vidět,jak přemýšlíš,je to ve stylu když mě chcípla koza,tak ať sousedovi chcípne taky,že jo!!!
není lepší přijít na to,proč mě ta koza chcípla??? [oči v sloup]

354080

12.12.2016 10:08

RE: EET je špatně,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 354080

Mají se na bankofky dívat před zrcadlem a neskučet. Oligopoly korporátníků si je vytisknou. Viz kvalitnější tisk holarů korporací na majdan v ukr 5.mld jak z rotaček fedu. Tak se dělá prosperita [chechtot] fcumná.

354082

8.12.2016 10:59

Babiše nevolím a ty jeho "lidi" naprosto nesnáším.

Altman 93.?.?.?

Jenže se "toho" mohl ujmout někdo jiný. Třeba Kalousek. Co by naprostý odpůrce. Samozřejmě ne tak, že bude dále odmítat cokoliv k nápravě stavu, kdy zaměstnanec musí ale soukromník může. Chápu, že zaměstnanec má minimum starosti s nějakými daněmi. Ale má jiné starosti, hlavně jak přežít s těmi "obrovskými" platy. Vyjímám z toho samozřejmě "státní" zaměstnance, zase ale s jistými známými vyjímkami.
Dejme "tomu" ale nějaký čas. Nic není tak horké jako čerstvě zalitý turek. Po malém odstáti se ale dá normálně pít.
V kapitalismu obzvláště, vždy někomu bude něco vadit. "To" je opravdu dost silný šok pro ty "chcete účtenku", navíc takovou tu vlastní výroby, Vidím to a i "užívám" si občas i v "malé, ale naši", či v autoopravně. Ano, jsou tam skoro celý den, ale "stojí to zato".

353956

9.12.2016 14:56

RE: Babiše nevolím a ty jeho

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 353956

Další, očipovat a je klid.

354022

8.12.2016 15:22

Daně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

platí všichni zaměstanci i důchodci jako já. Rekonstruoval jsem byt – daně, prodával jsem byt – daně, kupoval jsem byt - daně. Z řemeslníků někteří chtěli platit v hotovosti na ruku. Levěji? Nikoliv. Prostě neplatit daně. Ať také platí. Zrovna tak hospody. Internet je všude. Pokud ho někdo nemá nebo tvrdí, že neví co s ním, tak ať jde do mísy na WC a spláchne za sebou. Prostě žvásty, výmluvy. Nic na tom není, jen se do toho dát. Pravda je, že všelijací velcí zloději by měli platit taky pořádně a musí na ně dojít. Jinak by to nemělo smysl.

353962

9.12.2016 15:01

RE: Daně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 353962

VždyŤ si taky podnikej a kraŤ. Proč to ještě neděláš? Až třeba náhodou tři čtyři měsíce po sobě nevyděláš ani na slanou vodu, co tady budeš psát, jak je svět nespravedlivý, ano je a myslíš , že kvůli malému dozoru ze shora ?

354023

10.12.2016 9:32

RE: Daně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354023

Vždyť běž taky na "trh práce" se tvými dovednostmi a dalšími požadovanými schopnostmi, když živnostničení je taková řehole. Z praxe vím, že ti kdo jsou delší roky živnostníky, tak zaměstnání jen tak nenajdou, nikdo nechce zaměstnat bývalého živnostníka, sám si odpověz proč.

354038

10.12.2016 16:37

RE: Daně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 354038

Kdybys sis ty odpověděl na mé předchozí dvě otazky, tak by ti bylo jasné, že na tu tvou otázku odpovim půlhodinovým monologem ikdybys mě o půlnoci vzbudil.

Nemá smysl vést tady debatu o té žabomyší válce kdy socka buzeruje socku.

Lépe bude až bude pracovni doba 20 h týdně a 69 % nezaměstnanost, protože robotizace se nezastaví ani za 5 ani za 60 let.

354050

11.12.2016 16:35

RE: Daně

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 354050

prdlačky...

354069

8.12.2016 15:45

Velký bratr tě vidí a buzerace kam se podíváš

janmax 213.?.?.?

EET je jen další krok k totalitě. Ve spojitosti s platbou kartou bude jasné kdo, kdy, kde a co kupoval. Dalším krokem bude prokázání se občanským průkazem při každé platbě a posledním krokem přecho na bezhotovostní peníze. Sen všech totalit se pod pláštěm demokracie usídlí ve společnosti a bude dokonáno !!!

Už nyní je dle zákona povinen vést učetnictví každá podnikající osoba. Jenže 50-80% učetních činností je vykonáváno pouze pro účely státní byrokratické buzerace. Takže, pokud to stát požaduje, tak by to také měl zaplatit. To se ovšem neděje. Vede to pouze k umělé zaměstnanosti, což je pro stát výhodné, k prodražení výrobků, k menším mzdám ostatních zaměstnanců atd.

Podnikatel potřebuje vědět kolik peněz má na účtě, kolik v pokladně, jaký je stav materiálu na skladě, v rozpracované výrobě, na skladě hotových výrobků, kolik je vyfakturováno, kolik dluží dodavatelům, plánované opravy, rentabilita, mzdové náklady. To je asi všechno. Vše ostatní jsou položky nutné pro stát. Tak si podnikatel své daně sám spočítá, zaplatí, a když udělá chybu zaplatí pokuty, penále, doměrky.

Je s podivem, jaké množství podnikatelů to ještě nezabalilo. Podnikat v takovém prostředí je skoro sebevražda. Daně, poplatky, regulace, nařízení, vyhlášky, směrnice, to vše podnikatelům zpříjemňuje kždodenní život.

Přitom by to mělo být tak jak to kdysi vyjádřil F.R.čech - finanční úřad versus podnikatel.
Dobrý den, vážený pane, tady finanční úřad, potřebovali bychm si něco vyjasnit, kdy by se Vám to hodilo ?
Při příchodu podnikatele na FÚ jej u vrátnice očekává příslušný úředník a hovoří : Dobrý den, přeji, můj živiteli, jak Vám mohu zpříjemnit Váše podnikatelské úsilí ?

353963

8.12.2016 17:02

babis

tartus 213.?.?.?

Babiš je pomsta slovakov za zavraždění stefanika. [mrknutí jedním okem]

353969

8.12.2016 20:23

RE: babis

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 353969

stefanika si stefanik zavrazdil sam, aby meli coboli proc kvicet [velký smích]

353980

9.12.2016 19:55

RE: babis

u 178.?.?.?

Reakce na 353969

Babiš nie je Slovák.

354029

8.12.2016 17:05

Nemyslím si, že to bude pád Babiše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Ono by chtělo aby se ta zmiňovaná střední třída mrkla občas do zrcadla. Když držím ústa, dělám že nevidím jak se brakují výběrčím ti největší ubožáci - exekuce, zaměstnanci v reál ekonomice - výpalné,daně a třeba důchodci, nesmím se pak divit, že Burešovi teď tleskají. Oni už nemají co ztratit a on jim nabídl,že ožebračí i ten zbytek v real ekonomice. Není to sice super, ale alespoň v tom nebudou sami. Když se podíváte, kolik zaměstnanců je na různých úřadech, neziskovkách a podobně, tak máte další velkou skupinu voličstva a s tou se Bureš podělil už a podělí, páč není blbej....oni mu ostatně pomůžou z výběrem, vždyť je to v jejich zájmu. Že by si lidé dali dohromady, kdo je na jaké straně barikády v to zatím nevěřím, ještě není tak špatně.

353970

11.12.2016 6:32

RE: Nemyslím si, že to bude pád Babiše.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 159.?.?.?

Reakce na 353970

To je věc úhlu pohledu. Zaměstnance a důchodce už víc vymačkat nejde, tak holt došlo po 30 letech i na OSVČ, státní kasa je hladová - a ti brečí: "Nás né!!!" A diví se že těm vymačkanejm se to líbí: "Leta jsme platili do státní kasy za vás, to my jsme platili na státní infrastrukturu, sociálku, zdravotnictví a taky na parazity všeho druhu, tak holt teď na vás došlo taky." A živnostníci teď brečí, vyhrožují jak půjdou na pracák a jaká je katastrofa "likvidovat" živnostníky - ale že brečejí až teď, přitom nejde o nic jiného, než aby platili dávno stanovené daně a odvody ze svých příjmů, o nic jiného. Místo aby byli rádi za to, kolik si za ta leta ulili do svých kapes místo do finančáku. Je to věc úhlu pohledu.

354059

8.12.2016 17:17

neprávní stát

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

ano ano, pan doktor práv schvaluje, či snad dokonce doporučuje porušování, sice debilních, ale přeci jen platných zákonů

proto to v téhle postsametovofraškové žumpě vypadá, jak to vypadá, právníci jsou vzorem nectností...

fuj tajbl

353971

8.12.2016 19:09

kolonie,stát ČR po právní stránce neexistuje a jeho"zákony" jsou neplatné

maxim7755 94.?.?.?

Kolonie,protektorát,usraelský zločinný konglomerát s názvem ČR po právní stránce neexistuje,vznikl dělením mezi zločineckými zlodějskými klany v rozporu s tehdejší Ústavou o rozdělení ČSFR,tzn. i jimi stvořené tzv. zákony jsou neplatné.
Kdo vše řídí?? Ti "vyvolení" věčně ublížení,jejichž jméno nám oni sami zakázali vyslovit a o jejich báchorkách a lžích jakkoliv pochybovat.

http://www.svetkolemnas.info/novinky/domaci/3959-pokud-je-to-pravda-nastane-sok-rozdeleni-csfr-v-roce-1992-je-zrejme-neplatne

Jedno je jasné,nežijeme v právním státě. [bliji][bliji]

353978

8.12.2016 20:10

No, je tu možné ledacos

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 353978

http://tadesco.cz/zacatek-noveho-webu-zacneme-s-ud...

353979

8.12.2016 22:13

Ekonomická katastrofa, myslím, že nemáte pravdu!

Léčitel 82.?.?.?

A především se nechci bavit a diskutovat Babiše! To je na úplně jiný článek, daleko rozsáhlejší, než jenom nějaké zkratky.
Na jedné věci se shodneme, že neplacení daní u nás, je národním sportem a že na takové praktiky doplácíme všichni. Bohužel, taková je skutečnost "výběru" daní u nás a teď je na místě se rozhodnout , jak tento neblahý stav změnit.
Problém, který je v článku zmíněn, není způsoben EET, ale špatným nastavením daní!! Daň má obrážet skutečný stav ekonomické způsobilosti platit určité daňové zatížení, které má být určeno tak, aby podnikatel mohl snadno zaplatit zaměstnance poctivou mzdou, pokud nějaké potřebuje / část těchto podniků je v rodinném režimu, i když to znamená, aby i takový "zaměstnanec" z rodiny byl řádně ohodnocen!/ a nemusel se uchylovat k nepřiměřeně nízké mzdě a "černým" doplatkům! Tady stát přichází o velké sumy na odvodech na sociálním a zdravotním pojištění, i když to není ve skutečnosti pojištění, ale skrytý druh daně!, protože jde o povinný odvod! A podnikateli také musí zůstat po všech povinných odvodech dostatečný zisk, který by obrážel jeho pracovní zatížení i bez toho, aby byl nucen krást a krátit daně!!! Tady je jádro pudla! Špatně a nereálně nastavený daňový předpis.
Malé provozovny je nutné danit převážně přesným odhadem a to tak, že zaplatí daň paušálně bez jakékoliv kontroly,kdy kontrola je zcela kontraproduktivní a pro stát dražší, než nějaký případný drobný daňový únik! Nevím, že si nevezmeme příklad v západní Evropě, kde když podnikatel založí malou hostinskou živnost, přijdou určení berní úředníci, "sečtou židle" a vyměří roční paušál na místě. Poplatník musí s určeným paušálem souhlasit, jinak má možnost přejít kdykoliv na klasické zdanění, daňovým ročním přiznáním, tak jak ho známe u nás.
Takže se jednoznačně dohodneme, že problémem u nás je naprosto "zprasený" daňový předpis a to dlouhodobě, který neodpovídá realitě a skutečné možnosti a únosnosti výběru daní,
Jinak je EET dobré zavést, především v Praze, kde se neplatí daně v hospodách a při ubytování nižšího standardu a zde bych si dovolil typovat daňové úniky až cca 50%. Docela přesně vím, o čem hovořím, jsem z Prahy a znám, co se zde v této oblasti děje! Proto také postižení tak "kvičí", protože se jim citelně sáhne na zoubek! O okrádání cizinců v Praze v hospodách, v taxi a jinde, jdou již "světové" zvěsti a na podobné praktiky jsou cizinci již upozorňováni v průvodcích! Je zajímavé, že obecně turisté v Evropě nejsou tolik okrádáni, jako u nás! A na vině je také tragicky špatně nastavený předpis výběru daní ve službách!
Na malých obcích, kde má hospoda také jinou, spíše "sociologickou" funkci, je nutné určité dohody s místním zastupitelstvem, které si musí uvědomit, zda chce v obci mít pohostinství a...Automaticky kráceno

353987

9.12.2016 1:14

RE: Ekonomická katastrofa, myslím, že nemáte pravdu!

Léčitel 82.?.?.?

Reakce na 353987

Pokračování:

Na malých obcích, kde má hospoda také jinou, spíše "sociologickou" funkci, je nutné určité dohody s místním zastupitelstvem, které si musí uvědomit, zda chce v obci mít pohostinství a také mu nastavit příslušné podmínky. Tady bohužel vůbec neplatí, že trh vyřeší vše! I v bohatém Německu na malých obcích hospody končí, protože "televize" a internet zahnal lidi do soukromí a proč držet hospodu v obci, když do ní skoro nikdo nechodí! Jde vždy o místní úpravu, jak kde lidem možnost hospody vyhovuje, či nikoliv! Tady žádné "nedanění" nepomůže! EET vůbec není tak špatné opatření, jak se v článku píše. Pouze se musí narovnat celý systém zdanění, ke kterému stejně dojde, ať již s EET, nebo bez něho!

353990

9.12.2016 2:04

Kořalny versus zdraví národa a rodiny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 353990

Trochu bych to rozvinul.
>Na malých obcích, kde má hospoda také jinou, spíše "sociologickou"
>funkci, je nutné určité dohody s místním zastupitelstvem, které si musí
>uvědomit, zda chce v obci mít pohostinství a také mu nastavit příslušné
>podmínky. Tady bohužel vůbec neplatí, že trh vyřeší vše!
Svatá pravda! Ta sociologická funkce spočívá zejména v tom, že narkomani - ochlastové a čoudilové si zde hlavně posilují sebevědomí vychloubačnými kecy a ze své bídné mzdy čí sociálních dávek zde podstatnou část zanechají, na úkor rodiny a vyživovacích povinností. Opustivše hospodu už po několika krocích si ulevují od přebytku tekutin očůráváním okolí, to v lepším případě. O horším - ponechám na čtenářových zkušenostech, abych nebyl za škarohlída.
Ano, místní zastupitelstvo by mělo k tíži hospody nařídit zřízení a udržování veřejných záchodků (s provozem 24 hodin denně), počet a umístění dle velikosti hospody a sítě podobných jiných zařízení. Viz Eulálie Čubíková obstruuje.

> EET vůbec není tak špatné opatření, jak se v článku píše.
Ano, pokud nějaké hospody v důsledku EET zkrachují, jde o velmi důležitý pozitivní vliv na zdraví národa a rodiny, hospody jsou přímým pokračovatelem kořalen (viz Solženicin).
Zdraví národa, rodiny a veřejný pořádek by měli mít přednost před ekonomickým narovnáním, i když i toto vítám.

353991

9.12.2016 11:00

RE: Ekonomická katastrofa, myslím, že nemáte pravdu!

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 353990

....přesně jste to vystihl:ta hospoda v Praze zaplavené flákajícími se zkorumpovanými,státnémi,rozmazlenými úředníky,s plnými kapsami peněz a taky turistů a podnikatelských šíbrů z celého světa a venkov s rozvráceným zemědělstvím a firmičkami bídně platící zaměstnance,se nedá srovnávat a nemůže "jet podle jednoho forštiftu".
Na venkově hluboko do kapes mající lidi si zvykli sedět u televize a do hospody už nezajdou a víkendoví lufťáci na "práskačkách",když není ani sníh ani srandovní,módně odění šmatvaví,prdelatí cyklisti s kusy polystyrenu za dva tauzny na hlavách to nevytrhnou a kdyby venkovští hostinští trochu "nečarovali",tak by to museli zavřít a to taky nastane nyní.....
Venkovská hospoda je tak maximálně na "přilepšení",ale za cenu plného nasazení....

Já mám hospodu na venkově a už 17 let ji mám zavřenou z důvodů vyše v článku i komentáři Léčitele uvedených....co vymřela stará generace,zvyklá na "společenskou" funkci hospody a převážili mladí televizní zblblíci,všude a stále klovající do blbých "chytrých telefonů",to šlo s hospodami na venkově "zu grunt" a pár zůstavších notoriků to nezachrání a další probírka nastane i teď,takže ten blb Bakšiš namísto komplexní daňové reformy typu "ať platí bohatí",jen nasere spoustu lidí a nakonec vydá na podpory v nezaměstnanosti víc,než získá touhle nesmyslnou buzerací.....už mi připomíná Klause v dobách jeho největší slávy,kdy byl nazván "zdivočelým účetním" a mával to svojí nenechavou "neviditelnou rukou trhu" a sekal všechno hlava nehlava,protože jde přece jen a jen o prachy,rychlý prachy....a bodle toho to taky teď vypadá....

"To se to panu Bakšišovi staví baráky a skvěle žije,když si odpouští daně,fasuje miliardové subvence z EU i ze státní kasy a vše co prožere on i ta jeho vypečená famílie "dá do nákladů"...
On a to EET je jen další takový agregátek do té pumpy,která pauperizuje masy a dopravuje prachy do toho "oka" na vrcholu pyramidy.....a tak je potřeba vy troubové,tomu ještě zatleskat,ale sami sobě,dlouze a na obě tváře.....[chechtot]

354002

9.12.2016 6:39

Prolhaný článek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Prolhaný článek, který chce ochraňovat zloděje.

Zde platí zcela jasně: "kdo lže, ten i krade".

O nějakých 8 000 zavřených hospodách si může nechat pisatel článku zdát jen ve snu. Zatím si nevyzvedlo registrační kód jen kolem 500 subjektů.

O nějaké nezaměstnanosti si také může jenom nechat zdát, nezaměstnanost v ČR neustále klesá a je nejnižší v celé EU.

Za Kalouska, který je tak proti EET bylo na Úřadech Práce přes 630 000 lidí, dnes je jich tam o 270 000 méně.

Jedinou chybou EET je skutečnost, že Babiš na poslední chvíli dělá vyjímky. Ale to víme proč, jelikož tím sleduje zájmy svých vlastních podnikatelských záměrů, jako vždy je Babiš ve střetu zájmů.

353994

9.12.2016 9:42

xxx

Jof 212.?.?.?

V našem okolí, rádius cca 1 000m, je 12 hospod, periferie Prahy, všechny se dosud uživily. Pokud platí minimální mzdu svým zaměstnancům s očekáváním, že si přilepší bokem, jak bylo doposud zvykem, tak to škodí zaměstnancům, neboť z nižší mzdy budou mít nízké důchody a stát je musí dotovat ve zdravotnictví. Toto vše deformují nízké platy v naší kolonii oproti západním zemím. EET není komplexním řešením daných problémů. Když mi teče do lodi ucpávám nejdříve velké otvory a později ty menší, a tak stejnou logiku bychom měli zaujmout ve výběru daní a placení DPH. Proto bychom měli řešit tyto nedostatky nejprve u velkých firem i nadnárodních. Do tohoto problému se však státním úředníkům nechce zasahovat, neboť jen slouží k udržení funkčnosti kolonie a nikoliv k rozvoji státu.

353998

9.12.2016 12:01

RE: xxx

cx 193.?.?.?

Reakce na 353998

tak to škodí zaměstnancům, neboť z nižší mzdy budou mít nízké důchody a stát je musí dotovat ve zdravotnictví.

tomu nevěřím. V restauracích hraje při výběru zaměstnanců věk celkem důležitou roli a dnešní maldí lidé se důchodu ze kterého by se dalo přežít nedožijí.

Díky demografii je prakticky nemožné aby důchody za 30-40 let byly na současné úrovni. Přinejlepším se zásadně posune věk ochodu do důchodu a/nebo se dochody výrazně sníží. A to do toho ještě vůbecnepočítám vládní rozkrádačky...

354009

10.12.2016 11:32

RE: xxx

lapaloma 185.?.?.?

Reakce na 353998

Politika je konstruována tak, aby sloužila velkým korporacím. Proto je zcela zbytečné na ně poukazovat. Jediným řešením je revoluce. Nevím, kdy přijde, ale vím jistě, že bude.

354045

9.12.2016 11:27

EET je modlitba a zpověď

Blažej Beránek Pokorný 89.?.?.?

Je potřeba se státu se vším svěřit, modlit se za něj, přinášet mu oběti a dary. Když budou všichni uvědomělí, nastane ráj na zemi. Máme nezlomnou víru ve stát. Nepodáš křivého svědectví! Nepokradeš!
Zdráv buď náš veliteli, ochránče a živiteli!
Heil Bureš!

354007

9.12.2016 11:45

EET je jen začátek a jde hlavně o informace

cx 193.?.?.?

Česká republika a.s., srpen 2021, hlas n republiky ( noviny známé jako "babišovky" )

V České republice opět raketově roste HDP, inflace a nezaměstnanost se drží kolem jednoho procenta a české republice se podařilo vyčerpat maximum dotací evropských fondů. Pekařství, které před pěti lety zaměstnávalo tři lidi zaměstnává nyní sedmnáct - jasný ukazatel toho jak naše republika pod vedením generálního ředitele Babiše vzkvétá.

co se skrývá pod hezkým novinovým titulkem? Wikileaks zveřejnila reakci bývalého majitele pekárny, kterému se podařilo emigrovat do jižní ameriky

Ano firma má opravdu 17 zaměstnanců, jedná se o:
registrovaného uprchlíka, 2 další afričany o kterých se nic neví a 1 roma - ti mají permanentní home office + dostávají na ruku 20.000Kč měsíčně na další vzdělávání dle vlastní volby (aby nemohli tak snadno zažalovat firmu za diskriminaci)
halal komisaře, který bohužel odmítl home office + paušál na jeho příspěvky různým organizacím 50.000Kč měsíčně
2 full time účetní + daňový specialsta + právník
komisař pro náboženskou rovnost
komisař pro rovné příležitosti
komisař pro LGBT korektnost
specialista transatlantické přepravy
mentálně hendikepovaný bývalý vězeň (během státního svátku pálení ruských vlajek omylem zapálil francouzskou) - on je hlavní konkurenční výhodou firmy nejenže díky své homosexualitě splňuje hned tři kvóty, ale ještě zvládá jednoduché manuální práce
pekař
2 prodavačky, kterým se poadilo získat nadstandartní mzdu 15.000Kč měsíčně

Díky tomu, že znevýhodňovaným skupinám obyvatel bylo umožněno zaměstnání ve formě home-office a pobírání sociálních dávek zárověň (LexBabiš27) je 1%ní nezaměstnanost celkem jednoduše pochopitelná, 1%ní inflaci je při trojciferné ceně chleba obtížnější vysvětlit - jedná se však o přílepek k zákonu o zákazu tabákových výrobků v restauracích, který změnil složení spotřebního koše "aby lépe odrážel novou nižší spotřebu tabákových výrobků" - lidé nyní v průměru spotřebují méně vody, jídla a oblečení zatímco se zvýšila spotřeba análních kolíků a státem i evropou dotovaných konzultací o sexuální identitě.

Co se týče pekařského byznysu vše se velmi zjednodušilo - potřebujete si pouze dovést "speciální pekařský přípravek EU1b" ze spojených států (složení je utajeno) a vybrat mouku od jedoho ze tří povolených dodavatelů - AgroFert či babišova první dceřiná, kteří re-brandují mouku z Polska (složení: směs mletého obilí z EU a zemí mimo EU, může obsahovat další přísady) nebo velice drahá mouka od společnosti SorosFlour, která má sice stejné složení, ale její využívání je bráno jako polehčující okolnost, která vás ochrání od trestu v případě menšího porušení zákona (znásilnění když vás oběť nábožensky neprovokovala atd...)

354008

9.12.2016 17:10

RE: EET je jen začátek a jde hlavně o informace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 354008

Tak to je dokonalé, již netřeba nic dalšího dodávat.[velký smích][velký smích][velký smích] Díky za ten humor, v dnešní době fakt moc schází.
Jarmila

354026

9.12.2016 12:05

Přej a bude Ti přáno!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Přej a bude Ti přáno! Odkdy se držím toho hesla, tak se mi daří dobře.
Kéž by jste se toho hesla drželi i Vy všichni a taky se Vám dařilo alespoň tak dobře, jako mně!
PS: Roční příjem s manželkou cca 1 mil. Kč, což nám při naši skromnosti (nepijeme, nekouříme,...) bohatě stačí - z toho sponzorujeme např. studia 3 dětí i Zvědavce[smích]

EET přináší klady i zápory. Z hlediska spotřebitele zřejmě jen zápory - zvýšení cen a horší dostupnost služeb (např. zavřená hospoda na vesnici).

Stát je největší zloděj (solární baroni, byty OKD, ...) a proto podporuji živnostníky, drobné pěstitele a chovatele v úsporách na platbách státu. Proč? Protože tyto ušetřené peníze zůstavají v lokální ekonomice a ne v daňových rájích!
Bohužel to ten drobný podnikatel nakonec stejně pošle Bakalovi za předražený byt OKD nebo solárníkům za předraženou elektřinu[smích], v "lepším případě" státu při nákupu pohonných hmot, kde daně tvoří cca 50% ceny.

Bohatí bohatnou a chudí chudnou - základní zákon kapitalismu, který nezmění nikdo, ani EET. A těch chudých bude přibývat...

354011

9.12.2016 15:57

Hrabiš

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

No já si myslím, že EET bude mít v prvé řadě zpětnovazební autodestruktivní efekt na samotného Hrabiše, celou jeho rodinu, víběrčí daní, zaměstnance ministerstev, ...

Jakmile se ukážou v nějaké hospodě, můžou si být téměř jistí, že jim někdo naplive nebo nachčije do piva, do polívky, do jídla, ...

A to i vlepších restauracích, protože ty teď budou zaměstnávat ty zkrachovalé hospodské...

A přidají se autoservisy, řemeslníci, ...

Skončí to tak, že si Hrabiš bude na Ministerstvo Fikcí nosit z domova vlastní svačinu

[smích]

On na lidi útočí svými "zbraněmi", kterým lidé nerozumí, oni mají právo bránit se svými.

Možná by se mněl Hrabiš podívat zezadu do zrcadla, zjistil by, že tam má stejnou díru do prdele, jako všichni ostatní.

A nic na tom nemění ani to, že je Žid. My nejsme dobytek, který bůh stvořil na hraní židům ... jak si pan Hrabiš po večerech čte v Talmudu ...

Je potřeba si uvědomit že jako Žid kope v prvé řadě za židovské zájmy. A my se jen můžeme dohadovat o tom jaké ...

354024

9.12.2016 19:33

EET je pouhý začátek

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

následuje schválený vládní návrh 828/0 o zákazu kouření a taky zákazu podávání alkoholických nápojů , na řadě bude internet, majetek, a klanění negrům

zde lze stáhnout:

http://www.psp.cz/sqw/text/orig2.sqw?idd=126939

354028

22.12.2016 17:24

RE: EET je pouhý začátek

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 354028

Tento vládní zákon vymetá kuřáky všude možně ale nikde nevidím zákaz kouření v obytných domech a ochranu dětí v bytech. Jinak je to dlouhý jak Havlův seznam hříchů a okecávání o ničem, jen aby úředník vykázal nevykazatelné, proč ty vraždy ještě živíme?...mamrdi jedni.

354285

10.12.2016 23:19

Tolika proletářů tady - a oni se mydlej navzájem!

baba_Blažková 89.?.?.?

[překvapení]

354055

11.12.2016 10:33

EET je katastrofa jak pro koho

BaSta 89.?.?.?

Jo jo, šidím jenom trošku tak je to v pohodě. A kdo na to moje šizení poukazuje, je ten špatnej.

"... a pochopitelně nejde jen o to, že musí kupovat drahé vybavení, na které jim z daní odečtou pouze 5000 Kč, a že si musí platit připojení k internetu a učit se se složitým softwarem zacházet".
Ale notak, už několikrát bylo ukázáno, že těch 5000,- Kč je dostatečná kompenzace. Stačí mu mobilní telefon, který stejně má a platí, tiskárnička a apka do telefonu, která je tuším zcela zdarma.

"Jde o to, že řada hospod skutečně daně v celé výši neplatila, v tom měl Babiš pravdu, jenže bylo přece lepší, že platili alespoň něco a že kupovali potraviny a alkohol, ze kterých zaplatili jejich dodavatel alespoň DPH a spotřební daň, než když nezaplatí vůbec nic a ještě budou brát sociální dávky."
Pokud toto skutečně napsal JUDr., tak je to s našim "právním státem" opravdu nahnuté.

354062

12.12.2016 12:31

Zbytečná hysterie okrádačů státu

Heriot 185.?.?.?

Dej psovi kost a už mu je nevezmeš, říká přísloví.
Hysterie okradačů státu na daních to potvrzuje. Místo toho aby byli rádi, že daně za ně dlouhá léta platili jiní, vesměs ze svých mnohem menších příjmů, a uznali, že to tak nejde do nekonečna, tak hystericky křičí a snášejí čím dále nesmyslnější a demagogické argumenty.
Hlavně ta náhle objevená starost o "venkovské hospody" . Copak, až na čestné výjimky, nějaké ještě normálně existují ? Možná někde v turistických centrech a i tam otevídají, jen když čekají pořádný "vejvar".
Klasické venkovské hospody zahynuly spolu s dostupnou prací na venkově. Snad si přeci ještě vzpomenete na neustále poučování kovaných liberálů a pravičáků, že nic pěstovat nepotřebujeme, všechno dovezeme...
No, ale hosty do venkovských hospod asi nedovezeme.
A kdo holt nedokáže podnikat tak, aby ho to uživilo bez okrádání států a lidí, tak at si najde práci.
V každém supermarketu neustále hledají lidi do flexibilních kolektivů [smích]

354084

12.12.2016 21:30

RE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 354084

Naprostý souhlas s vaším nadpisem. Tipnul bych vás na učitele, možná už v důchodu. Záslužné povolání. Komu jde o kost a kdo je demagog, pane učiteli, toť je otázka. Poslední dvě věty vašeho příspěvku tesat do kamene.
Mrkněte a sám posuďte, od 6:30 výživné....nic osobního, náhodou jsem narazil na youtrubce a to je jen opravdu malá rybička...opravdu si myslíte, že problém je v živnostech ???

https://www.youtube.com/watch?v=2FFu298fcKc

354094

12.12.2016 23:52

asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 354094

No, problémů je všude kam se člověk podívá... Tady se řeší jeden konkrétní a naznačovat, že by se řešit neměl, kvůli existenci horších, to asi není ta nejlepší cesta.
To video jsem nedokoukal, na tyhle užvaněné lehkoživky natáhla nějak nemám žaludek.

354095

13.12.2016 8:03

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 354095

Vážený pane učiteli,
Pokud chcete vyřešit protržené hráze tím, že do rybníka budete pouštět více vody, kterou, zdá se možná ani nemáte,prosím, jak je libo. Nezlob te se, ale toto hospodaření nepapám ani vám a už vůbec né Burešovi. Jde o něco úplně jiného.
Vážený pane učiteli, slovy klasika.....odpověď čekáte? Nasrat, jo, nasrat!

354099

13.12.2016 11:34

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 354095

Důležité je, že Heriotovi ani tobě nevadí, že si loni Babiš odpustil z pozice ministra financí 4 miliardy na daních.

354100

13.12.2016 13:06

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354100

Jindřichu, to vypadá logicky. Ale měl bych otázku: proč jen tak málo? Vy být v jeho kůži byste si jistě odpustil 10x více., zvláště, když je to tak jednoduché. Přece byste nešel do politiky napravovat kalouskoviny, ale zbohatnout ještě více.

354102

13.12.2016 19:02

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 354102

Nějak jsem nepochopil smysl příspěvku... Já nevím, proč tak "málo". Co se týká rozkrádačky, tak je to "podle sebe soudím tebe"?

Musím přiznat, že jsem se zmýlil v částce, přeci jen je to starší informace.

Takže ve skutečnosti soudruh Bureš odpustil firmám na daních 5,82 miliard a 4,97 miliardy na penále. Sobě soudruh Bureš odpustil "jen" 1,48 miliardy, k tomu dostal od státu pár miliard dotací.

Ale jsem si jistý, že to teď doberou po těch vesnických hospodách a krámcích s potravinami.

354106

20.12.2016 3:25

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354106

>Nějak jsem nepochopil smysl příspěvku... Já nevím, proč tak "málo". Co se týká rozkrádačky, tak je to "podle sebe soudím tebe"?
To tedy nepochopil, kromě Vámi naznačené možnosti, se naznačuje i možnost, že ministr financí je vázán pravidly a vládou, ba že ani na konkrétní osobě ministra tak moc nezáleží, že i částka se určí podle pravidel (vypočte), a přiděluje firmám nikoli sobě, mně ani Vám.
K tomu přidám, že se ani v tomto nejedná o střet zájmu ministra financí, že jde o zodpovědně povinný i kontrolní proces ministerstva financí, neboť jde o přidělení peněz daňových poplatníků.
Že se o střet zájmů jedná ve vládě vždy, když se "obchodováním" obchází čistý aritmetický princip svobodného hlasování ministrů, bez ohledu na téma či osoby.

Přeji Vám do těchto Vánočních dnů zkrácení vedení a méně nenávistných či "závistných" příspěvků, v našem i Vašem zájmu.
Možná je ten Babiš (náš Trump), to nejlepší ze změn, které jsme si (jako) naivně vyzvonili klíči...

354218

22.12.2016 11:24

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354218

...a opravdu máte na mysli toho Babiše,co do Brusele poslal tu poběhlici ďourovou/Jourovou a toho komedianta na ministerstvo války a toho přechytralýho exotickýho,vodního ptáka na spravedlnost,co nám chce vybírat blechy,že je to to nejlepší,co si tu ovečky vyzvonily a že to už nemůže být lepší ??!!
Toho,kamaráda Shapira a Allbrightové,co se už několikrát proklamativně a nahlas postavil proti řízené imigraci,kterou potom sám potichu poněkud schizofrenicky svými rozhodnutími a souhlasem min.fina ve vládě podporuje ??!! [oči v sloup]

On je přesně to,čemu se říká populista a je vidět,že mu to někteří žerou i bez koblihy !!!

354274

22.12.2016 17:12

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354274

Myslíme stejného Babiše. Ten obrázek, jak jste namaloval asi ani jeho netěší. Po volbách do toho spadl, sám tomu nemohl uvěřit.
Ale zkusme to pochopit, materiál (tedy zdroje), třeba to rčení o biči, jak s ním nezapráskáš. To ani moc tvarovat nejde, spíš někam uklidit, dát šanci ať si taky jinde užijí, Vy byste tam poslal určitě někoho s vidlemi, jako byl ten z UKIPu. Takhle zabil dvě mouchy jednou ranou, jedna hyperaktivní moucha všem na očích, schválená koalicí už ani není jako jeho matroš. Nechat ji doma, tak by mu každou noc přestavěla celé hnutí, že by tam nebylo k hnutí.
No asi tak. Ty naše spojence nejvěrnější uspokojit, nekoukat na ně podrážděně, když si umanou demonstrativně hrkat kvérama od Aše po Znojmo, tak tam dáte někoho, kdo se zvládne usmívat i když není čemu, či naopak vykouzlí osudovou vážnost, podle scénáře...
Dál to jistě zvládněte sám, není to jak se zde někteří snaží namluvit, že když to žere žáby a lítá jako čáp tak to je čáp.
Není. Je to bocian!

354284

22.12.2016 19:38

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 354284

Tady je máte oba ty kretény přímo v akci:


http://www.novarepublika.cz/2016/12/neuveritelne-nakupy-ministerstva-obrany.html#more

354289

22.12.2016 22:06

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 354289

Pořád se nechytáte. Tak otázečka: Je žádoucí aby Naťácká armáda získala víc vest nebo míň za ty samé prachy? Jasně, čím dražší, tím lepší, levnější je automaticky podezřelé z nižší kvality. A jasná prozápadní orientace navíc jako třešnička na dortu.
Navíc má Babiš při větším tlaku po ruce rovnou kandidáta na odvolání, co se jen B nasháněl, než mohl "zrekonstruovat vládu". Samé klady...
Nebo později jako šestý či kolikátý odboj...

354291

13.12.2016 17:41

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 354100

...a protože ten výpadek musí vzoný ministr financí nahradit,zavede se EET...a vo tom to je,vy volové...[velký smích]

354104

13.12.2016 19:21

RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 354100

No tak, jak může pan hestroy vědět, co všechno mi vadí a nevadí je tedy skutečně záhada...[smích].

354107

12.12.2016 13:53

Jeden krachuje, druhy zdrazuje

Pavel -Čert- Němec 194.?.?.?

V restauraci, kam jsem pravidelne chodil na obedy, posledni tydny zdrazovali. V prubehu roku o 10 a tesne pred EET o dalsich 20. Tak jsem si dnes dal malou plzen(za bratru 38 Kc), polivku a holandsky "rizek" a z pokladny mi vyjela uctenka na 203 Kc [překvapení] Nemohl jsem si nevsimnout, ze restaurace neni narvana po strechu (v poledne se stala fronta na stoly) jak v predchozich mesicich a jsem zvedav, jestli pan majitel slevi ze svych zisku, aby restauraci znovu zaplnil. Asi bude muset, protoze velmi pochybuju, ze by na predeslych cenach tratil i po odvodu dani. Nechci spekulovat o kolik milionu na danich podnik stat dodnes pripravil, ale asi to muselo byt dost. Kazdopadne byvali zakaznici ted utraci penize jinde, kde musi mit z jeho pristupu nepochybne radost.

354085

12.12.2016 15:44

N E V Ě Ř I T M É D I Í M !!!

lus 212.?.?.?

Nedalo mi to, abych se nevyjádřil k fanatické kampani médií proti zavedení KONTROLY PŘÍJMŮ všech možných podniků a podnikatelů.
Hysterie, kterou nás už několik týdnů krmí je nechutná. Zavádění EET je
prezentováno skoro jako zločin století, je to přirovnáváno ke znárodnění
a dění po roce 1948, ale já se tedy ptám:
Proč se titíž podnikatelé neozvali stejně razantně a proč jim
média nedávala stejný prostor, když...
... před cca 8 lety zvýšil Kalousek sazbu DPH za jejich služby o 40% - z 15 na 21 ???
... když jim Brusel nařídil, že musí mít v kuchyních bezdotykové vodovodní baterie
... když jim titíž zločinci nařídili, že "hotovky" se smí "skladovat" jen pár hodin, takže to, co se uvaří před polednem, se nesmí nabízet ani k večeři
A tak bych mohl uvést desítky nařízení, po kterých by museli krachnout daleko rychleji, než když si pořídí kasu za 5 - 20 tisíc korun a ta je investicí na desítky let! Podnikatel, který nemá buď v provozovně počítač s internetovým připojením je už dlouhá léta unikát. Kdo neumí zacházet s JEDNODUCHÝMI PROGRAMY na PC, je NEGRAMOT a nepatří do této doby.
Kdo nemá webovou stránku, na které si potencionální návštěvník najde veškeré informace o ubytování v jeho penzionu, nebo hotýlku, ten NEEXISTUJE.
Neumím si představit, že nějakého normálního podnikatele v tomto oboru může ohrozit to, že při placení vystaví jak hostu v restauraci, tak v ubytovacím zařízení NORMÁLNÍ ÚČTENKU a odklikne ji na počítači s nasměrováním na MF.
Proč se nikde v médiích stejně razantně a často nemluví o tom, že současně se zavedením EET snížil Babiš sazbu DPH zpátky na 15% ,takže hospodští při tržbě např. 1000 Kč neodvedou státu 210 Kč, ale jen 150 ?!
Na každé tisícikoruně tak hospodský ušetří 60 Kč! To není potřeba zveřejňovat???
Nechám na každém z Vás, aby si z toho všeho udělali zdravý a objektivní úsudek, co se v této zemi děje a jak nás média opět, stejně jako např. o imigrační vlně, islamizaci Evropy atd. informují a kam naše myšlení zkouší nasměrovat. Co pro mě z toho plyne ?

N E V Ě Ř I T M É D I Í M !!!

354087

12.12.2016 16:08

No nazdar! Deset nových zbytečných regulací?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Jsem líný rozebírat zdejší obhájce stávající Cochcárny, tak jsem si vypůjčil z komentáře J.Moláčka. Tam je to o kouření, ale i zdejší diskutéři o EET by se v tom mohli poznat.
Jozue: „No nazdar! Deset nových zbytečných regulací?“
Áron: „Jozue má pravdu. Hospodin pomalu okrajuje naši svobodu. Tos' nemohl odmítnout?“
Mojžíš: „Bylo mi to blbý. Přece jenom, vyvedl nás z egyptského otroctví.“
Jozue: „Nesmysl! To není zásluha Hospodina, ale masy obyčejných izraelitů, kteří svou nevýkonností a pouhým pasivním žitím v kulisách propagandy, které už nikdo nevěřil, vytvořili předpoklady pro náš exodus.“
Áron: „Přesně tak. Ale tys byl vždycky naivní pravdoláskař. Tak povídej.“
Mojžíš: „První přikázání je: V jednoho Boha věřiti budeš.“
Áron: „No, to jsem si mohl myslet! Takže sotva jsme přestali poklonkovat faraónovi, tak se máme hrbit před někým jiným?“
Jozue: „Mně to teda připadá horší než ten Egypt! Vždyť je to cenzura. Zase bude povolený jen jeden oficiální názor? A když někdo řekne, co si myslí všichni, tak co jako ksakru?“
Mojžíš: „Hele, bacha, pak tu je: Nevezmeš jména Božího nadarmo! A Hospodin říkal něco o potrestání synů až do čtvrtého pokolení. Ale pánové, nerozčilujte se, trojka vám zaručeně zvedne náladu. Poslouchejte: Pomni, abys den sváteční světil. Dobrý, ne? Vždycky v sobotu si pěkně odpočineme!“
Jozue: „Já se picnu! To chce nikým nevolený Hospodin rozkazovat majitelům firem, kdy můžou mít ve svých vlastních, soukromých podnicích otevřeno?“
Mojžíš: „No, on říkal, že ti nejchudší, co pořád jen dřou, aby měli aspoň jeden den klid.“
Áron: „Tak tohle může říct jenom neomarxista! Měls‘ mu vysvětlit, že právě ti nejchudší na to doplatí nejvíc! Třeba ti chudáci, co pracují pro mě – jen tak tak, že neumírají hladem. A Hospodin je chce připravit o jednu denní mzdu?“
Jozue: „Navíc – podnikatelé budou muset ušlý zisk nějak nahradit. Takže zdraží zboží a chudí na něj nebudou mít!“
Áron: „Já teda říkám otevřeně – můj kamenolom, moje pravidla!“
Mojžíš: „No, já nevím. Ale hele, čtyřka je v pohodě: Cti otce svého i matku svou.“
Jozue: „To že je v pohodě? Vždyť je to sociální inženýrství! Co má nějaká instituce co strkat nos do rodinných vztahů?“
Áron: „Přesně! To bychom to dopracovali! Nakonec to někdo ještě otočí a nebudeme ani smět řezat vlastní děti, ne? A že si to ten můj syčák Eleazar občas zaslouží, jen co je pravda!“
Mojžíš: „Hm. Ale poslouchejte, pětka, ta je jasná: Nezabiješ. No? To je přece fakt důležitý. Přece člověk je božím obrazem!“
Jozue: „No tak to už je úplná blbost. Kdy prosím tě něco vyřešil plošný zákaz?

...

354089

13.12.2016 0:09

RE: No nazdar! Deset nových zbytečných regulací?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 354089

Bureš - Hospodin
Sobotka - Mojžíš
Ty vole, co to tam hulíte v tuhle hodinu na sekretariátu v ANOFERTU????

354096

16.12.2016 8:37

EET

nam 109.?.?.?

Daně se platit musí, ale to kladivo na čarodejnice musí uhodit i druhou stranou, jinak z jeho jednostranného klepnutí zůstane jen kocovina. Druhou stranou musí uhodit tvrdě na ty, kteří si z odvedených daní přikrádají - na státní úředníky, politiky a všechny ty povedené "zástupce lidu", které si lid ve své tuposti zvolil do čela stáda.

354135

19.12.2016 17:09

Nesmysl

Z.V. 89.?.?.?

Autor se řídí heslem kdo nekrade okrádá rodinu.V pivovaru sud piva za 1300 a prodej za 2600 a více.Tak sakra kdo je ten šmejd.[chechtot]

354214

Příspěvků: 113

08.12. 07:46 Banny  krádež
08.12. 18:00  RE: krádež
08.12. 21:37 Stepe  RE: krádež
15.12. 11:08 Annna  RE: krádež
08.12. 22:51 LHx  RE: krádež
09.12. 10:13  RE: krádež
09.12. 11:20  Někdy mám dojem že nejpádivější workoholici jsou zatraceně nebezpeční mentálové :-)
10.12. 19:29 Jacob  RE: krádež
11.12. 18:18  RE: krádež
09.12. 23:47 nezávislý a svobodný  RE: krádež
10.12. 07:28 Qiedo  RE: krádež
08.12. 21:30 hestroy  RE: krádež
08.12. 22:33 JirkaM  RE: krádež
09.12. 08:23  RE: krádež
11.12. 18:12  RE: krádež
09.12. 09:03  Opravdu krádež?
09.12. 11:05  RE: krádež
15.12. 11:18 Annna  RE: krádež
10.12. 22:45 Satanist  RE: krádež
11.12. 08:24 P.Lepenka  RE: krádež - nejsem hostinský.
12.12. 08:50  RE: krádež - nejsem hostinský.
08.12. 08:22 ppppp  Blbé je na tom, že to nie je o Babišovi
08.12. 08:23 ppppp  ...
08.12. 08:27 ppppp  ....
08.12. 13:02 E.R.  RE: ....
08.12. 16:15 543  RE: ....
10.12. 19:14 ppppp  RE: ....
08.12. 08:49 gippius  EET považuji za pouhý detail,
08.12. 18:17  RE: EET považuji za pouhý detail,
09.12. 08:38  RE: EET považuji za pouhý detail,
09.12. 12:56  RE: EET považuji za pouhý detail,
09.12. 13:24  RE: EET považuji za pouhý detail,
09.12. 14:03  RE: EET považuji za pouhý detail,
10.12. 11:10 lapaloma  RE: EET považuji za pouhý detail,
11.12. 00:31  RE: EET považuji za pouhý detail,
13.12. 20:13 martin bares  RE: EET považuji za pouhý detail,
14.12. 00:22 E.R.  RE: EET považuji za pouhý detail,
10.12. 09:14  RE: EET považuji za pouhý detail,
10.12. 10:41  RE: EET považuji za pouhý detail,
11.12. 06:15  RE: EET považuji za pouhý detail,
11.12. 17:04 ROMAN1  RE: EET považuji za pouhý detail,
11.12. 17:49  RE: EET považuji za pouhý detail,
11.12. 19:32  RE: EET považuji za pouhý detail,
08.12. 09:20 výjimečné porušení omerty  ještě více úředníků je třeba
09.12. 10:33  RE: ještě více úředníků je třeba
08.12. 09:27 Pacholíček  Rozvrat si rozvracet nedáme!!
08.12. 11:16 Game of Thrones  RE: Rozvrat si rozvracet nedáme!!
08.12. 16:24 E.R.  RE: Rozvrat si rozvracet nedáme!!
08.12. 09:42 Ilumihnát  Babiš je něco
08.12. 11:05  RE: Babiš je něco
08.12. 15:59  RE: Babiš je něco
08.12. 16:56 výjimečné porušení omerty  RE: Babiš je něco
08.12. 09:58 lapaloma  EET je špatně,
08.12. 15:46 Pepan  RE: EET je špatně,
09.12. 14:53  RE: EET je špatně,
09.12. 18:18  Trapný omyl.
21.12. 21:07 Jarda z Brna  RE: EET je špatně,
09.12. 17:05 Váš hospodský  RE: EET je špatně,
12.12. 01:06 vokoun  RE: EET je špatně,
12.12. 10:08  RE: EET je špatně,
08.12. 10:59 Altman  Babiše nevolím a ty jeho "lidi" naprosto nesnáším.
09.12. 14:56  RE: Babiše nevolím a ty jeho
08.12. 15:22  Daně
09.12. 15:01  RE: Daně
10.12. 09:32  RE: Daně
10.12. 16:37  RE: Daně
11.12. 16:35  RE: Daně
08.12. 15:45 janmax  Velký bratr tě vidí a buzerace kam se podíváš
08.12. 17:02 tartus  babis
08.12. 20:23  RE: babis
09.12. 19:55 u  RE: babis
08.12. 17:05  Nemyslím si, že to bude pád Babiše.
11.12. 06:32  RE: Nemyslím si, že to bude pád Babiše.
08.12. 17:17 Kájík  neprávní stát
08.12. 19:09 maxim7755  kolonie,stát ČR po právní stránce neexistuje a jeho"zákony" jsou neplatné
08.12. 20:10  No, je tu možné ledacos
08.12. 22:13 Léčitel  Ekonomická katastrofa, myslím, že nemáte pravdu!
09.12. 01:14 Léčitel  RE: Ekonomická katastrofa, myslím, že nemáte pravdu!
09.12. 02:04  Kořalny versus zdraví národa a rodiny
09.12. 11:00 E.R.  RE: Ekonomická katastrofa, myslím, že nemáte pravdu!
09.12. 06:39  Prolhaný článek
09.12. 09:42 Jof  xxx
09.12. 12:01 cx  RE: xxx
10.12. 11:32 lapaloma  RE: xxx
09.12. 11:27 Blažej Beránek Pokorný  EET je modlitba a zpověď
09.12. 11:45 cx  EET je jen začátek a jde hlavně o informace
09.12. 17:10  RE: EET je jen začátek a jde hlavně o informace
09.12. 12:05  Přej a bude Ti přáno!
09.12. 15:57  Hrabiš
09.12. 19:33 výjimečné porušení omerty  EET je pouhý začátek
22.12. 17:24 Jarda z Brna  RE: EET je pouhý začátek
10.12. 23:19 baba_Blažková  Tolika proletářů tady - a oni se mydlej navzájem!
11.12. 10:33 BaSta  EET je katastrofa jak pro koho
12.12. 12:31 Heriot  Zbytečná hysterie okrádačů státu
12.12. 21:30  RE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
12.12. 23:52  asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
13.12. 08:03  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
13.12. 11:34 hestroy  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
13.12. 13:06  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
13.12. 19:02 hestroy  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
20.12. 03:25  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
22.12. 11:24 E.R.  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
22.12. 17:12  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
22.12. 19:38 E.R.  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
22.12. 22:06  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
13.12. 17:41 E.R.  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
13.12. 19:21 Heriot  RE: asi neníRE: Zbytečná hysterie okrádačů státu
12.12. 13:53 Pavel -Čert- Němec  Jeden krachuje, druhy zdrazuje
12.12. 15:44 lus  N E V Ě Ř I T M É D I Í M !!!
12.12. 16:08  No nazdar! Deset nových zbytečných regulací?
13.12. 00:09  RE: No nazdar! Deset nových zbytečných regulací?
16.12. 08:37 nam  EET
19.12. 17:09 Z.V.  Nesmysl

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 88 čtenářů částkou 10 984 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 1

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Zeman se neomluví za slova o Ukrajině, jeho odpůrci prskají. Marně12.10.17 22:24 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,80 Kč
Euro
25,72 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,24 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,34 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
37,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 874,79 Kč
1 unce stříbra
369,58 Kč
Bitcoin
122 603,57 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 135