Diskuze k článku

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Příspěvků 46

22.10.2003 18:12

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Jan Zelený zeleny (zavináč) hotmail (tečka) com 213.?.?.?

Bílá rasa je na konci svých sil. Z úpadku ji už nic nezvedne, zahyne na drogách, multikulturalismu, zešílí z hudby, kterou poslouchá, usouží se touhou po věcech, které nepotřebuje. Naše vyčerpání je především mravní - nikdo nemá vyšší cíle, neví proč žije. Ukázkou je tzv. politická korektnost, kde bílý muž rovná se něco nezkonale nízkého - z nekonečnou touhou ponožovat a zotročovat ty hodné černoušky. Úpadek jde ruku v ruce se ztrátou odvahy, či pocitu a vnímání cti - místo toho, aby byl pedofil zlynčován na místě, tak se všichni halsně zastávají jeho práva na léčbu. Drastický je fakt, že PC není ideologie omezené sekty misantropů, ale obecně akceptovaná ideologie. Ale optimismus pane Stwora, do rezervace se nedostanete, dřív vás nějaká parta nejctihodnějších utluče na ulici kvůli pětce, co máte u sebe - podívejte se třeba na Rwandu, Burundi, Angolu, Zair a zejména Liberii - jsou to černoši, kteří poznali demokracii a byli osvobozeni z otroctví.

21017

22.10.2003 18:30

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Luďa lpav (zavináč) cz (tečka) feico (tečka) com 194.?.?.?

Pane Vladimíre, ta poznámka o tom stáří, to bylo samozřejmě myšleno jako nadsázka ve snaze "trochu si rejpnout". Jinak pokud si pečlivě přečtete naši diskuzi, zjistíte že jsme to mysleli právě tak (v tom duchu), jak jste napsal tento (následující) článek,zkráceně: Příroda se postará sama, nebudeme-li mít děti my, budou je mít jiní (a to se všemi následnými konsekvencemi). Jinak Šárí je ženská, a to celkem fajn, prohlídněte si její ostaní příspěvky.
Plně chápu váš pud sebezáchovy. Problém je ale v tom, že podobný pud má dnes jenom menšina bělochů. Pravděpodobně to nastalo vlivem "intenzivnějšího" rozvoje bílé rasy, který měl mimo jiné za následek pokles porodnosti. Příroda tedy "něco zkusila" a když to nebude (?) patřičně životaschopné, bude to nahrazeno jiným. I když budete ve Zvědvaci "propagovat" zvýšení porodnosti, tak výsledný efekt bude v celkovém součtu bezvýznamný. POZOR,tím ovšem nechci říct,že by vaše činnost byla zytečná či nesmyslná. Vážím si vašeho úsilí, které věnujete vydávání Zvědavce!
Osobně si myslím, že současný pokles porodnosti (u nás) je pouze dočasný, že se situace zlepší. Uvidíme.

21018

22.10.2003 19:29

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 21018

>Jinak Šárí je ženská, a to celkem fajn, prohlídněte si její
>ostaní příspěvky.

Už jsem to opravil, díky.

21022

22.10.2003 19:09

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

siouxsie 80.?.?.?

No, nemozem si pomoct, ale z Vasho clanku mam opat dojem, ze vo Vas silno prevazuje ustrachane EGO, ktore sa neskutocne boji o svoju existenciu, az ma z toho nocne mory. Preco si, preboha, na seba beriete zodpovednost za prezitie rasy! Btw.,co take strasne by sa stalo, keby "biela" rasa vymrela (aj ked o tom pochybujem, ze sa tak stane, napriek prognozam)? Nie je o nic horsia/lepsia ako ostatne rasy. Iste, kultura, hodnoty, krestanstvo....spomente si ale na ovela starsie a vznesenejsie kultury napr. Egypt, Azia, India... Kde su ti vzneseni a nadherni ludia zobrazeni na obrazoch, sochach? Nie su. A nepomohlo ani to, ze mali takmer kazdy mozno aj po 10 deti.....ale tema na diskusiu je to pekna [cool] .

21021

22.10.2003 19:35

1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?

Dr.Evorubač 195.?.?.?

Rozdelim to tu na dve casti, prvu venujem tym, ktori obhajuju znizovanie porodnosti a to, ze nechcu, prip. este nechcu alebo nechu mat viac ako 2,17 dietata a druhu panu Stworovi a jeho dovodom k rozputaniu tejto debaty.
1/nech to citam ako to citam, snad som nenasiel nijaky iny dovod iba ekonomicku situaciu preco nemat deti. P Stwora to uz napisal nie je to nic ine len sebeckost,egoizmus a snaha o vlastne, pokial co najvacsie, pohodlie preco nemat este/vobec deti. bol by som rad aby kazdy z Vas uprimne napisal, ze si mysli, ze v sucasnej financnej situaci by nevedel vychovat aspon jedno dieta, ze je na tom naozaj tak zle, ze keby sa mu to dieta narodilo, tak by trpelo, pretoze by mu nevedel zabezpecit to co potrebuje+nejaky nadstandard/nemusi byt luxus/
Ja viem ma to maly hacik, museli by ste sa niecoho vzdat,nieco obetovat od niecoho upustit, islo by to na ukor vasho doteraz pohodlneho, bezstarotneho zivota a preboha mali by ste dokonca aj ZODPOVEDNOST za niekoho ineho, za iny zivot. Naozaj strasna predstava, ako z hororu, nedivim sa, ze to tak ostro odsudzujete a ste zasadne proti, ako to mohlo vobec niekoho napadnut nieco take co i len naznacit? A to vsetko len kvoli dietatu, vasmu potomkovi a nasledovnikovi. Este mozno keby viete, ze z neho bude futbalista alebo hokejista a bude tak za 18-20 rokov zarabat miliony a bude Vam z nich cast posielat a zabezpecovat vas pohodlny zivot v starobe, tak by ste sa na to dali, ale tako no teda, naozaj sa ospravedlnujem, ze ma take nieco vobec napadlo.
Akceptujem, ak niekto nechce mat deti, ale prosim Vas nech mi tu kazdi /9z10/ neargumentuje tym, ze na to nema. Radsej naozaj rovno napiste, ze ste pohodlni,lenivi a nemate vobec v umysle sa trochu uskromnit.

2/dovody veduce k napisaniu clanku. trosku /dost/ mi to zavana rasizmom. argumentovat vymieranim bielej rasy, rozrastanim sa ciernej rasy a tym ze nas cierni vytlacaju a snazit sa proti tomu bojovat.
Viete, pochopil by som to, ak by ste bojoval za zvysenie porodnosti preto, lebo si myslite, ze mat deti je krasne,nadherne a nic sa tomu nevyrovna a deti su nasa radost a buducnoct a potesenie, ze je to Vase presvedcenie, ale agitovat z takychto /podla mna naozaj rasistickych/ dovodov mi pripada prinajmensom nevhodne. Znie to asi takto: pomoc, vali sa na nas hrba cernochov, podme sa rychlo mnozit a rozmnozovat, lebo nas zachvilu ubiju ciapkami, namnozme sa co najviac a postavme sa im.
Nebojim sa, ze by bieli ako rasa vyhynuli, ich ubytok je vec len docasna, vyplyvajuca ako som uviedol hore z ich pohodlnosti a lenivosti a toho, ze si zvykli na urcity komfort a standard a neradi sa ho zriekaju za akukolvek cenu, ale verim, ze to skor ci neskor pochopia.
Otazka homosexuality-co je to nezdrava nepochopitelna tolerancia?ide o tolerovanie teplych celkovo, alebo o snahu zrovnopravnenia homosexualnych parov a parov normalnych?

[zmaten]
tak a to by bolo asi vsetko, ak by mal niekto problem so slovenskymi vyrazmi, kludne sa pytajte, prelozim

21023

22.10.2003 20:21

RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 24.?.?.?

Reakce na 21023

>2/dovody veduce k napisaniu clanku. trosku /dost/ mi to zavana
>rasizmom. argumentovat vymieranim bielej rasy, rozrastanim sa
>ciernej rasy a tym ze nas cierni vytlacaju a snazit sa proti
>tomu bojovat.

Kruci písek, co je na tom rasistického, mít rád vlastní rasu? Proč každý, kdo si nekálí do vlastního hnízda, je okamžitě označen za rasistu? Proč tentýž metr neuplatňujete proti černochům, kteří klidně mají celostátní akce "sebeuvědomování si své identity", či jak to nazývají?

Pokřivenost tohoto myšlení vynikne když je přeneseme třeba na jednotku rodiny. Představte si, že vás budou obviňovat a nadávat vám, kdykoliv nebudete mluvit o své vlastní rodině s despektem a opovržením a nebudete vyzvedávat a upřednostňovat cizí. Obviní vás z kryonismu a xenofobie. Jak se vám to bude líbit?

A rasa - to je také taková rodina, jen o stupeň větší.

Nemám nic proti jiným rasám. Respektuji je. Ale mám rád tu vlastní. A chci pro ni to nejlepší.

21026

23.10.2003 8:34

naozaj nič zlé...

Dr.Evorubač 195.?.?.?

Reakce na 21026

naozaj na tom nie je nič zlé mať rád vlastnú rasu a byť na ňu hrdý, asi som to zle pochopil, ale z Vašej formulácie som to pociťoval, nie ako hrdosť na vlastnú rasu, ale skôr ako antipatiu voči ostatným rasám.
ak som to naozaj zle pochopil, tak sa ospravedlňujem.

21040

24.10.2003 17:39

RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 21026

Pane Stwora, já to vidím jinak. Musíte samozřejmě upřednosňovat Vaši rodinu, ale to neznamená, že máte mít despekt k sousedům, která jako rodina je jiná než ta Vaše. A to právě děláte Vy!
Beru to popořadě, jinak toho názoru se týká poslední odstavec:
Děti se rodily i v koncentráku v podmínkách, které si nedovedeme nikdo představit.
Tady nesouhlasím, to není žádný argument. Pokud se nějaké děti narodily v koncentráku, tak to bylo proto, že ženy tam přišly už těhotné. V tak extrémně těžkých podmínkách se děti nerodí, ženy byly podvyživené a stresované, a tak k otěhotnění rozhodně nedocházelo.

Ročně přibývá na zeměkouli asi 92 milionů lidí. Z toho jen 2 miliony bílých. Opravdu je nám všem jedno, že za padesát let bude připadat na jednoho bílého 50 barevných? Copak nikdo nemá k vlastní rase žádnou zodpovědnost ani úctu? Opravdu nám nevadí, že nás čeká život v rezervacích?

To, že je hodně barevných, neznamená, že je ohrožena bílá rasa. Je absurdní si myslet, že by ji čekal život v rezervacích. I když to beru jako nadsázku, vážně to snad myšleno nebylo. Množství totiž neznamená ani vyšší civilizaci, životní úroveň a vyspělé zdravotnictví. Naopak, bílá rasa má přístup ke vzdělání a kvalitnímu životu. Čím více se rodí dětí ve třetím světě, tím jsou země chudší, nemohou jim zajistit slušný život a rodiče to berou jako řízení od Boha. Děti žijí v nedůstojných podmínkách, mnohé místo do školy tvrdě pracují, aby pomohly rodině přežít. Čím je člověk civilizovanější, tím ménně má dětí, neříkám, že by je neměl mít vůbec, ale aby se rodilo více dětí, pro to musí také stát vytvořit podmínky. Čím větší životní nejistota ve vyspělých zemích, tím ménně vzdělaných lidí bude ochotno podstoupit velké riziko, které s výchovou a péčí souvisí.

Černoši a vůbec lidi tmavé platí jsou mnohem vitálnější než my. Mnohem agresivnější, drzejší. Nemáme proti nim obranu.

No tak tohle tvrzení je nejen úplně scestné, ale zase bohužel stavěné na nebezpečné rasistické fóbii. Vitálnější bych spíš nahradila slovem přirozenější, nepočítají tolik s následky, ale negativní výsledky toho jsou katastrofální. Bílá rasa je celkově v tomhle daleko zodpovědnější. Ale už vůbec nechápu, v čem by měli být lidé tmavé pleti agresivnější??? A k tomu navíc drzejší????? Nepoznala jsem za svůj dlouhý život drzejší a arogantnější rasu jako bílou. Byla to ona, která ve svůj prospěch kolonizovala zaostalé země kvůli svému prospěchu a snaží se pro své zájmy zneužívat přírodního bohatství na jejich účet dodnes.

21082

24.10.2003 21:03

RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?

Rado 216.?.?.?

Reakce na 21082

>To, že je hodně barevných, neznamená, že je ohrožena bílá rasa. Je absurdní si myslet, že by ji čekal život v rezervacích

Suhlasim, ziaden zivot v rezervaciach. Skor ci neskor pojde uz len o to, kto z koho. Ak budu mat ostatne rasy moznost, tak belochov vyhladia.

21084

29.10.2003 1:36

RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?

Peter Veliky 205.?.?.?

Reakce na 21082

Pise Malvarika:
bílá rasa má přístup ke vzdělání a kvalitnímu životu.

Otazka:
A cerna, zluta anebo hneda rasa nema pristup ???!!!

21165

22.10.2003 19:56

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Rado 216.?.?.?

Ach, co je to za argument, ze "priroda si reguluje"? To su akoze ludia len nesvojpravnou hrackou v jej rukach? Preco tolka oddanost osudu? Alebo, ze by za tieto nazory mohli uz spominane drogy? [smích]
Dalsi nezmysel - biela rasa "zahyne na drogách" - staci si pozriet statistiku a uvidite, ze spotreba drog je ovela vyssia u cernochov a u nizsich kultur (Indiani, divosi v Oceanii).
Cernosi su agresivnejsi a preto preziju? Sama agresivita je zarukou prezitia? Takze nie sikovnost a inteligencia? Opat nezmysly.
Bielu rasu zoziera jej vlastna "dobrota". Sebadestruktivny altruizmus a sebabicovanie, pretoze ludia maju zle svedomie, ze su uspesni. Uvidia v televizii obrazok hladujucich cernochov, ktori nemaju ani kusok zodpovednosti a do hladom a suchom utrapenej krajiny porodia davy deti - aka je reakcia belochov? "Och, chudacikovia, poslem im par dolarov a hned sa to zlepsi. Ich sukmenovcov uprednostnim v studiu, ved ja uz mam aj tak dost, Bla, bla..." - a svedomie je ciste. Pekny sebaklam!
Belochom chyba spolocna myslienka, ktora by sluzila ako brnenie v konfrontacii s inymi kulturami. Kedysi to bolo Krestanstvo, ktore sa ale zdiskreditovalo (v skutocnosti sa zdiskreditovala len Cirkev, ale kto to rozlisuje?).
Existuje ale jeden pozitivny priklad -ZIDIA! Ano prave tolko kritizovani Zidia by mali byt prikladom pre bielu rasu. Maju svoju spolocnu ideu - Judaizmus, ktori funguje ako strategia prezitia. Dobrocinnost si nemylia so sebadestrukiou a jasne odlisuju svoju kulturu od tych ostatnych. Zidov treba brat ako pozitivny priklad a nie ako nieco, co treba znicit. Aj v inych oblastiach zivota maju ludia svoje zaujmy a vzdy je lepsie mat v tych uspesnych inspiraciu, ako sa ich snazit zlikvidovat. A ked uz sa nechceme(?) inspirovat Zidmi, tak aspon vlastnou minulostou, ked Europania dobijali svet a sirili svoju kulturu, bez ktorej by aj ti "zivotaschopni" cernosi dodnes trcali v pralesoch a na savanach.

21024

22.10.2003 22:55

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Vážení diskutující,
já když čtu Vaše "duchaplné" připomínky tak se mně chce
z Vás ze všech zvracet.
Copak se děti dělají jako dělá Baťa cvičky.
Copak jste doopravdy už všichni zešíleli.
Základem rodiny vážení "podlidé" je láska.
Docela normálně se normální lidé mají rádi,jsou rádi,že mohou
být spolu a dokonce se z této lásky rodívají děti, které jsou
jaký div / nikdo z Vás si neráčil vzpomenout / z láskou
a velkou dávkou mateřského a otcovského citu opečovováni
a postupně uváděni do života.
Obyčejně se mají máma , táta a děti rádi a jsou rádi,že se
mají a že existují.
To je veliké divění,že ještě něco tak prostého a čistého vůbec
vůbec na světě přebývá!
To co popisujete je zrůdnost společnosti bez citu , kde by se
měli rodit děti jenom tak. Respektive,že je ohrožena bílá
rasa.Něco tak nelidsky ubohého jsem ještě v životě nečetl.
Dovolím so podotknout,že Vaše diskuze o dětech je mimořádně
blbá a také podobný názor mám na diskutéry!
Pokuď jste již všichni rezignovali na něco tak prostého jako je mít někoho rád a plodit děti opravdu z hlubokého vztahu,
tak po mém soudu jste prostě na světě zbyteční.
Pokuď by ze světa zmizela láska mezi lidmi ,společnost
jako entita by se rozpadla.
Proč jste potom vůbec na světě , Vy chytráci?
Co je podle Vás vůbec smysl života?
Není to snad to nejprostší a nejpřirozenější, co je lidské bytosti dáno a to je jedinečná schopnost mít rád, pocit sdíleného vztahu ,možnost projevovat lásku do vysokého stáří,
plodit děti z láskou a z vysoké přemíry vztahu.
Takových schopností je nadán pouze člověk.
Já Vás všechny žádám,abyste zanechali Vašich technokratických
úvah o jakémsi úbytku " bílé rasi" !!!
Copak jsme králíci!!!
Urážíte nejenom sebe a celé lidské pokolení.
Vaše srdce jsou již tak okoralá,že asi nejsou již schopna mít
někoho rád ,ale opravdovou normální přirozenou láskou.
Tím čistým citem, který nehledí na nějaké oběti.
Obyčejná kočka chrání svoje potomky i kdyby sama měla zahynout.
To jenom člověk je schopen zabalit živé novorozeně do igelitu
a vyhodit ho do popelnice!
Do jakých konců a jak smýšlí dnes bílá populace, to názorně
předvádíte ve svých zvrhlých diskuzích.
Opravdu volám třikrát FUJ,FUJ,FUJ!
Velmi názorně se projevuje degenerace bílé společnosti
na svoji schopnost mít docela přirozeně rád na obrovský
nárůst psů.
Pejskaři budou vrčet,ale já se nedám!
Pes je původně smečkovitá šelma a byla schopna přežít jenom
ve společnosti ostatních.
Proto má ve svých genech zakódován vztah k druhému.
Pes Vás má rád vždycky , za všech okolností.
Vždy Vás bude vítat a bude k Vám projevovat náklonost.
Jste členem jeho smečky a je tak přírodou naprogramován.
Jinak by nepřežil.
Člověk zneužil tuto vlastnost psovitých šelem a dnes se masově
provozujou pochybné psychické "berličky" v podobě psa.
Když mně nemá rád člověk,má mně rád alespoň pes.
Citová bída dnešní společnosti se projevuje i zde.
Když mne pes omrzí putuje do popelnice.
Nechte keců a mějte se rádi!

21029

22.10.2003 23:48

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Aja 24.?.?.?

Reakce na 21029

Nutne se musim pripojit k panu Peleskovi.
Tradicni rodina bud funguje a nebo ne(a ti,co cekaji,ze ji vyvojem neco nahradi...no,nevim,nevim).
Kdyz funguje,nezalezi na historickem obdobi,na financim zabezpeceni(jak rikala moje babicka,to nove mimco muze spat pro zacatek i v supliku)..proste,kdyz funguje,jde vsechno,nebo skoro vsechno.
Je to rec o vztazich,ucte,lasce,toleranci,pravdivosti..doplnte podle vlastniho uvazeni.
P.S.Mit dite,psa a kocku se nevylucuje.[smích]

21031

23.10.2003 0:36

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 21029

Mr. Peleska,
to je snad poprve ( a doufam, ze ne naposled ) kdy se s Vasim komentarem musi plne ztotoznit i "provokater" . [cool]

21032

23.10.2003 1:44

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Rado 216.?.?.?

Reakce na 21029

Ked uz s Vami vsetci suhlasia, tak ja si trochu rypnem.

>Základem rodiny vážení "podlidé" je láska.

Ako sa to vezme. V Indii je vacsina manzelstiev aranzovana. Snad sa aj tam da nakoniec hovorit o laske, ale v prvom rade tam o rodine a jej buducnosti rozhodol Rozum.
Romanticke vztahy su domenou Zapadnej civilizacie. V inych castiach sveta sa "neondeju" a radsej bud chladnokrvne planuju (napr. spominany Ind, alebo aj Arab chce co najviac deti, aby mal istotu, ze rodina nevymrie), alebo vobec neuvazuju (ako napr. ludia niekde v Somalsku, ci Etiopii).
Takze sa oklukou vratim k tomu, co som pisal uz predtym. Zapad je posadnuty romantikou a laskou. Ciastocne je to hlboko v kulture a ciastocne je to dosledok prazdnoty vyplnenej telenovelami [smích]. "Kto nemiluje, ci nie je milovany akoby ani nezil" (nieco na tom je). Preto niektori dozivotne hladaju "tu pravu/toho praveho". Casto aj za cenu rozbitych rodin.
No a od samotnej "lasky" sa Zapad rozdava vsade do sveta a preziva len vdaka svojej sile, ktoru nadobudol davnejsie. Ked ale kvoli vlastnej blbosti (okrem ineho - posadnutosti laskou) strati prevahu, tak sa s nim zvysok sveta maznat nebude. Budu sa splacat ucty.

21034

23.10.2003 8:42

Asi o niečom inom

Dr.Evorubač 195.?.?.?

Reakce na 21029

Neviem, či sme s pánom Peleškom pochopili rovnako o čom v tejto debate ide. Tu nie sú problémom vzťahy a láska, ja to beriem ako samozrejmosť.
Myslím, že ten problém a otázka je v tom, prečo sa ľudia, ktorí sa majú radi a majú pevný vzťah, čiže splňajú všetky podmienky mať deti z lásky, rozhodnú ich zatiaľ nemať.
Nejde o žiadne obchodovanie s deťmi ani ničím iným, takže si nemyslím, žeby som niekoho urážal, alebo bol bez citu.

21042

23.10.2003 11:41

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Grovik 213.?.?.?

Reakce na 21029

Souhlasim vyjimecne skutecne souhlasim.
Navic doporucuji kazdemu kdo se ohani ubytkem nebo prebytkem bile ci jine rasy (sme vsichni lidi ne??) Je treba si uvedomit ze bilou rasou myslime evropany zatimco do barevne spadaji vsichni ostatni takze je logicke ze jich je vic... ale to jeste neznamena ze je na tom neco divneho. ??? Proste je to tak.

21046

23.10.2003 2:26

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Dekadence bile spolecnosti,upadek moralky,ztrata civilniho prava,to vse nese nasledky,pan Pelisek to mysli dobre ,ale "ryba smrdi od hlavy" a jaka vlada takovy stat.Dnesni boj proti udajnemu terrorismu neni bojem jenom proti terrorismu,ale bojem za obcanske svobody ,jez pod hrozbou vymenime za bezpecnost a v ramci bezpecnosti vlada dostane pristup ze vsech stran do vasi domacnosti do vaseho soukromi.Terroristi jsou zivnou pudou i te proti terrorismu "bojujici vlady,kdyz prodej zbrani jde na dracku,kdyz i zid prodava terroristum bomby,nebot se to Arial Sharon-ovi hodi do planu a vsude tecou proudem spinave penize za dragy a banky bohatnou a je jim jedno ,jaky pozadi dollary maji,valka je obrovsky obchod a tak pani Finkelstejnova dohodi manzelovi zakazku za 800 milionu dolaru,zajima nekoho v minulosti pul milionu hladem umucenych deti,vubec ne!!!Cela nase spolecnost je nemocna od zakladu pomoci lidskych prav a feminismu,pravy ditete ,pravy homosexualu ,to vse rozlozilo rodinu a ovsem i zakladni prava otce rodiny se rozplynuly,kd eje Sladkovo "budeli rodina z kremene ,bude narod z kvadru",nasim vlastnim politikum je nejvice na obtiz v jejich korubci vlastenectvi ,kteremu zmenili nazev na fasismus.Nase zeny pomoci feminismu ,ktery je udajne osvobodi od otrockeprace a podrizenosti od muze je system ,kde my dnes prodavame sve osobni svobody za statem provadenou bezpecnost,dnes jsou zeny ,ktere Vam reknou ,ze "chlapa" nepotrebuji v rodine, tak ,jak politici reknou ,ze nepotrebuji sve vlastni obcany v rizeni statu.Spinave penize za drogy vladnou svetem ,kdo ma nahrabano touto cestou ,tak vladne ,dnes obcan bez penez nema na pravdu a nema na zakon,nebot zakon slouzi tomu ,kdo vic nasype do zlabu a podle toho vypada cela spolecnost,takz eje to takovy zacarovany kruh ze ktereho samy o sobe nevyjdem ,jen silny jedinec-diktator muze silnymi prostredky zachranit tuto rozpadajici se "bilou" spolecnost,ale mnoho casu k jejimu konci nezbyva ,verte mi!!!
Uz ted ,ujela americkemu generalovi "huba" ze vlastne pujdem do valky mezi muslimskym a krestanskym svetem ,jez nam vnuti nekdo treti,tak ,jak nam vnutil jiz dvakrate.
Slova israelskeho generala,ze at chceme a nebo ne ,tak budeme mit treti svetovou valku by mela lidi vyburcovat driv ,nez bude pozde,potom nepujde o rodiny,ale o holou zivotni existenci,nejvice budou narikat ti ,co na vsechno nejvice "kaslali".

21036

23.10.2003 13:24

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

siouxsie 80.?.?.?

Reakce na 21036

"jaka vlada takovy stat"

Omyl!!! Aky obcania, taka vlada. Vlada je VZDY obrazom stavu moralky a urovne vedomia obyvatelov. Kazda krajina ma presne taku vladu, aku si zasluzi.

21050

23.10.2003 14:45

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

siouxsie 80.?.?.?

Reakce na 21050

"aky" = aki
btw. co je zle na sebeckosti, ak neublizujem inym?

21051

23.10.2003 5:37

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zde jejen mala ukazka ,cemu bude celit"bila Amerika" v pristich dobach.
Khalid Abdul Muhammed (former assistant to Louis Farrakhan - current leader of the New Black Panther Party) -’Hollywood is owned by these so-called Jews. Look at the movies they make about us, Black people killing Black people. Let’s make some revolutionary movies where we kill white people in the movie. Kill ‘em so hard you have to cover up your popcorn from the blood spraying out of the screen." [Speech at San Francisco State University, May 21, 1997.]

Khalid Abdul Muhammed (on what South African blacks should do to any whites who refuse to leave South Africa): "We kill the women. We kill the babies. We kill the blind. We kill the cripples. We kill them all. . . . When you get through killing them all, go to the goddamn graveyard and kill them a-goddamn-gain because they didn’t die hard enough."[November 29, 1993 speech at Kean College in Union, New Jersey.]
Paul Mooney (black comedian) -- White people are scared because minorities are taking over. White people are worried because they can’t out-f the Mexicans --minorities in numbers alone are taking over and white folks are scared because they are afraid that we are going to do to them exactly what they’ve done to us. And they are absolutely right. When the s turns around we are going to treat you exactly like you’ve treated us: like s*.[ Danyel Smith Full Moon The Bay Guardian 3/3/93.]
V pristich letech bude v Americe vice barevnych lidi ,nez bilych,coz se projevi v socialnich vztazich, jejiz malou ukazkujsme meli Los Ageles a jinde, tou dobou bude i Evropa plana pristehovalcu odjinud.Nase hloupe politiky nezachrani saze z komina,aby prezili,az nastane "pravy " cas.

21039

23.10.2003 8:34

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Šárí 217.?.?.?

Pane Stworo, povím vám teď o své vlastní zkušenosti.
Už od puberty jsem měla doslova hrůzu z představy, že bych měla mít dítě. Nevěděla jsem proč, připadala jsem si méněcenná.
Po letech mi došlo, že v tom zdaleka nejsem sama, a začala jsem se taky trochu rozhlížet po příčinách a nějakém řešení.
Zkoušela jsem různé alternativní psychologické metody. A jednou se mi stalo, že jsem se ocitla v regresi, ve své minulosti, někde v období krátce po porodu. A zažila jsem pocity tak hrozné, že dodnes nerada vzpomínám. Pocit, že jsem sama, bezmocná, že prosím vší silou o pomoc, ale nikdo mi pomoct nepřichází. A potom zoufalství, oni mně nechtějí, nemají o mně zájem, za nic nestojím, nejsem k ničemu! Nikdo mně tu nemá rád!
Od té doby jsem pátrala a zjistila, že v tom zdaleka nejsem sama. Existuje mnoho lidí, jejichž podobné psychické problémy začaly v našich odlidštěných porodnicích, kde se k dětem i jejich matkám chovali a chovají mnohdy velmi necitelně. Dítě odnesou od matky hned po porodu a nechají ho někde samotné, na jeho pláč nikdo nereaguje. Mnohé děti si vytvoří stejný obraz zlého nemilujícího světa jako já a ten se s nimi táhne celý život. Jistěže pak nemají zájem sami mít děti, mnohdy ani neví proč, místo toho raději hromadí majetek v marné naději, že jim nahradí zoufalý pocit prázdnoty v duši.
Jistěže už vidím ten skeptický úsměv některých především pánů. Ten ale pro mně podstatný není, podstatná je má vlastní zkušenost.
Jistě teď už chápete, pane Stworo, proč mi přijde směšný váš nápad na zdanění bezdětných. Není to řešení. Řešením je změnit náš přístup k životu od základů, tedy např. už od porodu. Naštěsí dnes opravdu přibývá lidí, kteří tohle chápou. Máme tedy šanci přežít.

21041

23.10.2003 20:23

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Peleška Milan peleska (zavináč) email (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 21041

Přesně to ,co zde popisuje Šárí, je celoživotní prací
profesora Stanislava Grófa / mimo jiné autora holotropního
dýchání /,původně z Česka ,od roku 1969 v USA.
Ten má celou teorii lidských typů právě založenu na předporodních a porodních traumatech.
/ kdo má zájem - "Za hranice mozku" - velmi zajímavá kniha /
Chci tím také říci ,že menší porodnost je také velmi ovlivněna
celospolečenskou náladou ,tím pocitem planetárního zmaru,
kterým trpí mnoho obyvatel západní hemisféry.
Početí dítěte není jenom fyziologický proces.
Holistický / celostní/ náhled na život,jak ho vykládá Gróf
je správnou odpovědí pro nízkou porodnost.
Správně autorka příspěvku použila výraz - odlidštěná
společnost - to je jedna ze základních příčin nízké porodnosti.
Vykloubená /odlidštěná / společnost již přestáva mít základní lidské instinkty jako je reprodukční schopnost.
Také je nejspíše pravdou ,že existuje něco jako celoplanetární
vědomí.Oni budou lidé pospojováni ještě jinak,ale to už je námět
na úplně jinou diskuzi.
Možná by potom stálo za prvotní úvahu,proč přestáváme být lidmi
a až následovně řešit nedostatek porodnosti v západních zemích.
Ale oklikou se stejně dostaneme k té úplně základní hodnotě
a to je vztah / cit,láska / jednoho člověka k druhému.

21057

23.10.2003 10:52

Béé! - Nééé!

Dan z Piesku 147.?.?.?

"Život je katalyzátorom nárastu entropie, jeho hlavným cieľom je rozmnožovanie sa. Čím vyššia entropia systému, tým primitívnejšie formy môžu úspešne prežívať a rozmnožovať sa. To sa prejavuje aj v problémoch školstva: V situácii relatívneho dostatku môžu schopnosti (teda aj intelektuálne) jedincov narastať, môže narastať aj priemerná úroveň (v ich slovníku všeobecné vzdelanie). V situáciu nedostatku zdrojov (ktoré sú vždy a všade limitované povahou fyzikálnej podstaty) môže individuálne vzdelanie narastať len na úkor ostatných, t.j. ak zdroje klesajú, národ blbne." Toto som napísal včera do diskusie na NPsovi, ale platí to aj tu. Hľadajú sa zástupné problémy a problémom základným, od ktorého sa všetko odvíja, je pokles zdrojov. Tak ako v postsocialistických štátoch, tak aj v Amerike. Klesajú prírodné zdroje na jedného obyvateľa, vyjadrené energeticky, materiálovo, kvalitou potravín ... Kultúra orientovaná na rast má v období nedostatku jedinú cestu, obmedzovať spotrebu najluxusnejších statkov, t.j. detí, ktorým rodičia vždy túžia zabezpečiť životnú úroveň, ktorej sa im samým nedostalo. Ale ak im nie sú schopní zabezpečiť ani úroveň svojej necivilizovanej mladosti, zodpovednosť im nedovolí mať viac detí. (Včera sme s mojou starou maminkou počítali, aké drahé sú obyčajné slepačie vajcia. Vyšlo nám, že v šesťdesiatych rokoch si ona zo svojho podpriemerného príjmu mohla kúpiť oveľa viac vajíčok, než ja zo svojho dnešného nadpriemerného. Kde sa stratilo rastúce bohatstvo, keď obyčajné vajce je po 40 rokoch relatívne drahšie?) Nezodpovední biedni majú jediný sociálny systém počítajúci s veľkými stratami - čo najväčšiu rodinu = diverzifikáciu rizík nedostatku na čo najväčšiu rodinu; bohatí nepoznajú ani vlastnú rodinu (manželku, deti, lebo len tak môže pokračovať ich rast osobného bohatstva). Bohatstvo neznamená šťastie, ako tu vyššie poznamenal pán Milan o psoch ako zástupnej láske, ktorú po použití kľudne vyhodíme na ulicu alebo do útulku. Neexistuje láska bez zodpovednosti. Láska bez zodpovednosti je ako sex po telefóne. Je to biznis, ale nejde o lásku len o tlmenie potrieb. Monetárna filozofia rastu vedie naozaj do pekla vojny, lebo najlepšie sa zdroje naozaj získavajú genocídou. Ak zabijete svojho suseda, získate jeho dom, prácu, zdroje, niekedy (ak je atraktívna) aj jeho manželku. Nenesiete však zodpovednosť, len si čo najefektívnejšie privlastníte jeho prácu. Zodpovednosť nesie spoločnosť, ktorá vám umožní urobiť to beztrestne. Tu je chorá celá západná spoločnosť - beztrestnosť darebákov. Ak sa obeť počas svojho života nedočká spravodlivosti a násilník trestu, nemorálne veci sa vyplácajú. Celá západná spoločnosť je chorá, pretože anonymita vám efektívne umožnia vyhnúť sa odhaleniu a peniaze aj trestu. (V malých uzavretých komunitách ako trest stačí, keď vás nepovažujú za čestného človeka a ste znemožnení na celý život. A existuje tam aj krvná pomsta voči nečlenom svojho klanu a mafiánska zodpovednosť za potrestanie svojich hriešnikov, napríklad aj vylúčením spod ochrany spoločenstva. Čím skromnejšia životná úroveň, tým viac je jedinec závislý Kráceno (Editor)

21045

23.10.2003 12:48

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Moniker 80.?.?.?

Pan Stwora, nemusite mat strach, biela rasa nevyhynie. Proste splynie s ostatnymi rasami. Na tom nie je nic zle. Bojite sa ze vymriete, alebo skor toho, ze Vas pravnuk bude napr. mulat?
O ludsku civilizaciu strach mat nemusite. Pokial sa medzi sebou uplne nevymlatime, tak civilizacia bude napriek roznym otrasom pokracovat stale dalej.

Co sa tyka klesania porodnosti v zavislosti od stupna vyspelosti spolocnosti, asi je to uplne prirodzene. Cim je spolocnost vyspelejsia, tym maju zeny garantovanych viac prav (skoro az po uroven muza), tym su vzdelaniejsie. Potom sa uplne pochopitelne brania tomu, aby cely svoj zivot premarnili len utieranim detskych zadkov a poskakovanim pri sporaku. V zaostalych krajinach je to muzovi jedno (aj tak sa o decka nestara) a zeny sa nikto nepyta. Takze nema na vyber a moze sa tak akurat starat o krdel deti, ktore mozno ani nechcela.

21047

23.10.2003 19:31

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Brt 62.?.?.?

K panu Peleskovi:
>Obycejná kocka chrání svoje potomky i kdyby sama mela zahynout.
>To jenom clovek je schopen zabalit zivé novorozene do igelitu
>a vyhodit ho do popelnice!
Samice vetsinou chrani sve mlade, ale ne vzdy. Kdyz ji mlade nejak nevoni, klidne ho opusti nebo sama zabije. Samec klidne zabije mlade, ktere nesplodil on. (to byl priklad chovani lvu) Samozrejme, ze zvirata jsou vedena jinymi pohnutkami nez lide, ale co jsem chtel rict je to, ze i zvirata jsou schopna, z naseho pohledu, krutych brutalnich cinu.

>Základem rodiny vázení "podlidé" je láska.
>Docela normálne se normální lidé mají rádi,jsou rádi,ze mohou
>byt spolu a dokonce se z této lásky rodívají deti, které jsou
>jaky div / nikdo z Vás si nerácil vzpomenout / z láskou
>a velkou dávkou materského a otcovského citu opecovováni
>a postupne uvádeni do zivota.
>Obycejne se mají máma , táta a deti rádi a jsou rádi,ze se
>mají a ze existují.
Zakladem rodiny neni vzdy laska. Mohou to byt take ciste penize. Pro mladou peknou holku muze byt vyhodne se provdat za stareho bohateho paprdu, ktery ji zabezpeci financne. To, ze spolu budou spat v jedne posteli a obcas plnit manzelskou povinnost neznamena ze se miluji. Ani nasledny potomek se nemusi dockat rodicovske lasky. Zalezi na vrozenych dispozicich a vychove jeho rodicu jak se k nemu budou chovat. Bohuzel potomek prebira chovani svych rodicu, takze mnohdy vznikne dalsi lidska zrudicka neschopna lasky.
Uz drive vznikaly, a i dnes vznikaji, rodiny ciste z materialnich duvodu. I v nekterych pohadkach je normalni, ze je devce uz od narozeni nekomu prislibeno. Laska pak pry prijde sama, casem.

Nepovazuju tradicni rodinu za neco pro lidi samozrejmeho a prirozeneho. Jeste dnes na zemi prebivaji kultury s mnohozenstvim, mnohomuzstvim apod. Neni dulezite jake ma rodina slozeni, ale je dulezite jestli funguje. Proto by mi ani nevadily homosexualni pary, ktere by se staraly o dite.
Dal k homosexualite. Tolerance homosexuality dnes mi neprijde jako neco neprirozeneho. Spolecnost toleruje a podporuje lidi chrome, dusevne nebo geneticky nemocne - tj. lidi teoreticky neschopne nebo nevhodne k rozmnozovani a mnohdy samostatne neschopne zivota nebo pro spolecnost neproduktivni. Tak co je tak spatneho na toleranci homosexualu (at uz je to vrozene nebo nemoc ci porucha) - jako par neschopny plozeni, ale potomka mohou ziskat umelym oplodnenim nebo adopci (a deti k adopci neni malo), oba samostatne pro spolecnost produktivni a navic schopni vychovat dalsiho samostaneho produktivniho jedince. Uz proto by si homosexualni pary zaslouzily stejne danove a jine vyhody jako heterosexualni pary, ktere se rozhodly zit v manzelstvi nebo podobnem svazku. Cirkevni snatky zalezi na pristupu cirkve nabozenstvi ke ktere se sami hlasi - to uz je ale ciste vec cirkevnich hodnostaru. Tam zadna demokracie neplati.
...

21055

23.10.2003 19:32

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Brt 62.?.?.?

... jeste pokracovani

A jeden zajimavy priklad z prirody: existuje jeden druh hrabose, ktery, kdyz se na urcitem miste premnozi, tak se u nej zacne projevovat agresivita, kanibalismus a stres. Jedninci se mezi sebou vrazdi a umiraji treba i na srdecni choroby zpusobene stresem. Vsechny tyto symptomy vedou k velkemu vymirani, az se stav ustaly nekde kolem idealniho poctu. Clovekovi se castecne dari za pomoci mediciny a jinych ved teto prirodni auto-regulaci vzdorovat.

K ohrozeni bile rasy:
Je mi opravdu sumafuk jakou barvu budou mit mi, potencionalni, potomci. V kazdem pripade to budou lide jako ja. At si klidne, moje, bila rasa zahyne. Lide tim nevyhynou. S mimi potomky pretrva zaklad meho genetickeho kodu - o to jedine jde. Nevim, proc bych mel ja nebo mi potomci volit partnera/-ku podle barvy kuze.
Tady podle me nejde o pud sebezachovy, ale opravdu o pouhe lpeni na starych hodnotach. Ma cenu rvat se za preziti celeho druhu a ne jen rasy. Casti nasi rasy pretrvaji krizenim. Pokud bila rasa zmizi a nepretrvaji zadne jeji znaky, znamena to jednoduse, ze jsme prislusnici slabsi rasy. A navic, pokud urcita spolecnost zdegeneruje, tak ji casem nahradi nejaka jina, nezdegenerovana nebo zdegenerovana o poznani mene. A nizka porodnost je podle me znakem degenerace.

-pozn. na zaver: Predchozi clanky a reakce k tomto tematu na zvedavci jsem jeste necetl. Nejsem otcem zadneho ditete a opravdu nevim jestli nekdy budu.

21056

23.10.2003 23:34

Beeee, ja vam na to pecu.

dave_007 137.?.?.?

Vazeni diskuteri. [mrknutí jedním okem]

Rad bych Vam rekl neco malo k tematu. Budu-li ponekud "out", prosim budte shovivavi a omluvte mne. Podival jsem se na Zvedavce po vice nez rocni odmlce a tema mne doslova prekvapilo. Predevsim pak proto, ze ja jsem z tech, koho se diskuse tyka asi nejvic. Nejak mi to neda a citim potrebu se k tomu vyjadrit. [cool]

Ano, ja jsem ten zmetek, co se ne a ne mnozit! Vydelavam neskutecne penize, ziju si jako prase v zite, jsem velmi vzdelany, znam krome Cestiny jeste par dalsich jazyku a materialne jsem naprosto dokonale zajisteny. Ano, jsem egoisticky, sobecky a sebestredny. Ano, nemam rad deti a ani nevidim zadny smysl si je porizovat. Ano, netouzim po rodinnem zivote. Ani deti a ani rodina mi totiz nemohou nabidnout nic, po cem bych touzil, ba prave naopak! Zato si nesmirne cenim klidu, svobody a soukromi - jak egoisticke! Po cele rade dlouhych diskusi na toto tema se svymi vrstevniky, si dovoluji tvrdit, ze nejsem jediny, ktery to tak vnima. [cool]

Osobne si myslim, ze nase nechut se spolcovat do rodin a plodit potomky je do znacne miry zapricinena nasimi vlastnimi zazitky z rodinneho zivota v detstvi. A mozna by bylo dosti zajimave se zamyslet nad tim, kdo nam to vsechno tak znechutil. Ja myslim, ze soucasna krize rodiny neni problem jen me generace, ale ma koreny jiz v nekolika predeslych generacich.

Nekdo tady napsal, ze krome ekononickych hledisek neni zadnych jinych padnych duvodu k tomu, abychom neplodili deti. Inu, obecne mozna ne. Presto je tu jeden zasadni duvod: JA NECHCI!!!

A nemyslim si, ze nekomu jinemu do toho neco je. Je to moje osobni rozhodnuti a Vy mne muzete zabit, ale to je asi tak to jedine, co s tim uzete udelat. [Juj, prave jsem Vam ukazal jak moc jsem egoisticky, ale na druhou take odvazny! [smích]]

21058

24.10.2003 19:10

RE: Beeee, ja vam na to pecu.

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21058

"Beeee, ja vam na to pecu."

Dave_007, nejsi sam. Ja na to pecu taky.

21083

23.10.2003 23:57

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

dave_007 137.?.?.?

Prave jsem si precetl ten prvni clanek. Musim se smat. Pan Stwora je asi blahovy naivka.

Obcas mam pocit, ze by pravo "mit deti" melo byt vazano na splneni nejakych podminek. Napriklad jiste minimalni urovne vzdelani, znalosti hygienickych a spolecneskych pravidel atd.

Pane Stwora, uvedomujete si take, ze ti, kdo se mnozi nejrychleji, jsou take ti nejmene vzdelani? Ono je sice hezke (a prijemne) se mnozit, ale ono je pak treba ty potomky taky vzdelat a vytvorit z nich plnohodnotne cleny nasi spolecnosti. A ono je potreba se nejdriv stat sam produktivnim a plnohodnotnym clenem spolecnosti, abych to pak mohl ucit nekoho dalsiho.

Protoze pokud se budeme jen mnozit jako o zivot, tak nebude zadneho rozdilu mezi bilyma a barevnyma - budou to pocetne vyrovnane rady tupcu.

Eeee, nejste nahodou rasista?

21060

24.10.2003 11:16

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Sidonius zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 21060

Né, rasista jsem já! A sice v tom smyslu, že jsem přesvědčen o tom, že ta "caucasian" rasa je, ať už kdo chce, či nechce, přece jen o kousek dál, než ty ostatní. Pro mě je tenhle důvod nevyvratitelný, můžete si říkat co chcete, důkazů je přespříliš, jenže já nechci nikoho kynožit, pouze si přeju, aby se ti ostatní, co chtějí žít taky tak, jako my, naučili všechno, co k tomu patří. A ne jen něco ! I když, zase všechno taky ne úplně.[mrknutí jedním okem]

21069

24.10.2003 7:48

Pravda

Upasaka 62.?.?.?

Pane Stwora, zbytečně se trápíte. Pravda je někde jinde. Zajímejte se o učení buddhismu a ušlechtilou stezku.
Vznik a zánik je každodenní součást našeho života, měl byste být natolik chápavý, aby jste to dokázal vysledovat.
Nejde tady o společnost, dokonce nejde ani o národ, jde jenom
a pouze o Vás, o Vaše myšlenky, o Vaše cítění, o Vaši zlobu,
o Vaše negativní nebo pozitivní pocity. Podle Tibetských pramenů je toto věk Kalijugy, černý věk úpadku, který trvá již přes pět tisíc let. Důkazem pro to je krátký život člověka, nejistota života a mravní úpadek, potlačování víry a ušlechtilých nauk.
Tento příspěvek nezveřejňujte, je určen pro Vás.

21063

24.10.2003 10:41

Béé! Dokončenie alebo "Hinč se ukáže!"

Dan z Piesku 147.?.?.?

Vyskúšame systém . môže to byť len orezanie na 3000 znakov (Prečo takýto limit? Ak je to ochotný niekto napísať nie prekopírovať, je zbytočný a že sa tu nachádza aj prekopírovaná poézia či citáty vidno na kažom kroku). Ale môže to byť i zásah editora = kráceno. Potom je to môj posledný príspevok na tomto fóre, pretože je degenerované. Rovnako ako naša civilizácia.

... mafiánska zodpovednosť za potrestanie svojich hriešnikov, napríklad aj vylúčením spod ochrany spoločenstva. Čím skromnejšia životná úroveň, tým viac je jedinec závislý na kooperácii a ochrane komunity. Je to pravda i naopak: čím bohatšia spoločnosť, tým je možná väčšia anonymita a kúpený falošný obraz, kde za fasádou sa skrýva prázdny egoista. Netúžim navštíviť Ameriku - považujem za krajinu neobmedzených možností pre blbcov. Inteligencia potrebuje vhodné podhubie pre svoj rast. Americkú inteligenciu tvoria prisťahovalci. Je jedno odkiaľ - ale majú úctu ku vzdelaniu a k osobnej komunikácii. Praví američania sa len radi vystatujú materiálnymi statkami a vynucujú okoliu svoje "dobre mienené" predstavy, t.j. fantasmagórie, čo by sme mali robiť, aby sa oni mali dobre. A ak ich nepočúvame, jednoducho bombardujú - veď oni to potrebujú. Problém nespočíva len v elitách, problém je aj v myslení obyčajných pracovitých myšiek prežívavších od výplaty k výplate. Zblbli, pretože nepovažovali za efektívne sa po celý život vzdelávať. To málo, čo na naučili mechanicky vnucujú svojmu okoliu - vďaka lacnej doprave - vlastne svetovej dedine. A narážajú na "machov", ktorí sú oveľa múdrejší, alebo len drzejší aplikujúc rovnakú mieru nezodpovednosti ako má Amerika, ale platí to ne celú západnú civilizáciu, na celý svet, ktorý má vlastný a zdravší systém hodnôt. Môj spočíva v tom, že nehodnotím človeka len podľa toho, aký veľký kopec odpadkov po ňom zostane. Kopa sračiek nie je hodnota. Hodnota je radosť z komunikácie s múdrym človekom, hodnotou sú záujmy, s ktorými sa dá stotožniť. Pokiaľ sú jeho záujmy čisto komerčné, narábam s ním ako s ostatnou reklamou, t.j. ignorujem ho. Niektorí obmedzenci to nedokážu pochopiť a stále si melú naučený verklík predsudkov. Takže sa oveľa ľahšie dohodnete s čínanom ako s bankárom a právo je v súčasných podmienkach len obrovská žumpa. Štát, ktorý vynakladá na jedného väzňa 20 až 30-násobne viac peňazí než sú sociálne dávky pre dlhodobo nezamestnaného je nielen chorý, je jednoducho amorálny a za nejaký čas bude plný už len otrokov a ich strážcov. Egoistom západnej spoločnosti nedôjde, že boj proti terorizmu je vlastne bojom o ich premenu na otrokov. Veď J.W. Krík povedal: Kto nejde s nami, ide proti nám. Buschmeni to chápu tak, že majú voľbu buď byť otrokmi, alebo zahynúť. Takže páchajú genocídu na vlastnej rase. Napríklad i tak, že odmietajú mať deti. Sú príliš zodpovední na to, aby vychovávali svoje deti pre otroctvo.

Deti nemám a neplánujem mať práve preto, že mám vzdelanie a zodpovednosť. S blbosťou bojujem na všetkých frontoch, i keď som si vedomý, že nemožno udržať ani remízu - dochádzajú zdroje a o tie posledné sa už znovu vedú dobyvačné vojny. O vojne poziKráceno (Editor)

21068

25.10.2003 5:35

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V podstate se stane ,ze ,kdyz chcipne pes,tak chcipnou i blechy.Tohl esi mnoho lidi uvedomuje dnes ,kdyz vidi ,kam se zene byla rasa a nebo si poslechne zidovskeho profesora z Harvardske university(jez ovsem nerasisticky )prohlasuje verejne ,ze bila rasa musi byt znicena!!Klidne za tento vyrok vyucuje dal ,aby i dalsi studenty ujistil a naucil ,co maji s tou rasou delat ,aby byla znicena.To ovsem vedi i mnozi zide ,kterym to mysli a nechteji nechat zajit "psa" a tak si nechat ujit staly prijem a tak i mnozi souhlasi se slovy Malajskyho predsedy DR, Mahathir,ze ma pravdu ,co rekl,jenze ,ani to nepomuze "bilym politikum" otevrit oci.
-----------
Jews in Support of Malaysian PM's Comments
As a Jew myself (but opposed to Zionism) I need no encouragement from Malaysian PM Mahathir Mohammed to observe what should be obvious to the blatant eye: Namely that Jews effectively rule US foreign policy and thus determine to a great extent the conduct of most countries. If an empirical observation is defined as "anti Semitism", then this would apply also to any other empirical observation, whatever its nature. When I say "the sun shines today", it would also amount to "antisemitism" and you will find people dispute whether the existence of an undetermined number of clouds, sometimes hiding the sun, invalidate the proposition. So it is with the proposition that Jews control the world. Surely they do not control every single action; surely it does not mean that every Jew participates in the "control". But for all practical purposes the proposition holds. The very fact that a mere statement of this type causes outrage in the chancelleries of the most powerful nations (while the death of half a million children in Iraq between 1990 and 2001 has not), the fact that dozens of nations could change by 180 degrees their opinion of what Zionism is (in 1975 they adopted a UNGA resolution that Zionism is a form of racism whereas after the demise of the Soviet Union they simply, and without any arguments rescinded that resolution), the fact that to obtain US credits one country after the other takes up diplomatic relations with the State of Israel and shows great "sympathy" to the Jewish victims of the Holocaust, the fact that in order to be voted into the Congress, an American must demonstrate his or her allegiance to the State of Israel, all of these and many more facts demonstrate that the Jews indeed have the power referred to by the Malaysian PM.

This observation has nothing to do neither with the exotic Protocols of the Elders of Zion nor with esoteric interpretations of the Talmud. It is based on publicly available evidence and has little to do with conspiracy theories. Why Jews wield such power is again another question. Perhaps because Jews emphasize so much education, perhaps because Jews feel solidarity with each other and care much more for their "nation" than many others.

Mahathir has neither asked to discriminate against Jews, let alone to kill Jews. It is shameful to equate him to the Hitlerites. He urges Muslims to fight Jews by adopting modern Kráceno (Editor)

21087

25.10.2003 6:34

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Svym zpusobem se reservaci v konecne fazy stane cely svet.

Blow the Shofars - Great Victory for the Jewish Cause

The French publisher of my book decided to withdraw it after being threatened by Zionists. The details are given below, in French and English. Now is the last chance to buy the book before it's burned. Buy it from the publishers, or order it from Maria Poumier in France, yapoum@free.fr

So much for the freedom of speech! Well, my book joins the books of Voltaire and Joyce, Nabokov and Seline, and it is much better company than my enemies can hope for. My congratulations to the Jewish Lobby of France that proved its valour and ability to protect the French from uncomfortable ideas. The Malaysian PM was right: they rule the West, for the West has no brains to think, no spine to resist. My deep condolences to my marvellous French translator, Marcel Charbonnier, and to everybody else who helped to publish the book. I am sure its ideas will live for , though paper melts at 451 F, human spirit is unvanquishable.

Israel Adam Shamir

21089

25.10.2003 18:42

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

nick 193.?.?.?

Gratuluji ke všem článkům na toto téma a plně se podepisuji. Mluvíte mi z duše. I souvislost s (ne)fungováním státu, jakožto důsledkem naprosto nekompetentního vměšování státu do fungování rodiny, vše mohu podepsat. Vaše názory - jak vidno - většinu provokují, protože většinu, bohužel, nezajímá "jádro" věci, nýbrž zevnějšek - jak to vypadá či jak se to podává. To je ostatně vysvětlení všeho, co se ve společnosti dnes děje - proč homosexuální vztahy by rády získali plnohodnotný rodinný status včetně adopce dětí a naproti tomu "potentní" rodiny hledají cesty antikoncepce; důchodci pracují, a pro mladé nezaměstnané pak stát nemá ani na podporu; tupci rozhodují o zásadních mezinárodních otázkách, zatímco opravdu moudří lidé zpravidla nemají příležitost ani promluvit... A protože do hrobu taky nechodí mladé svěží a perspektivní tělo, nezbývá, než se s postupným odumíráním společnosti smířit. Ostatně, jak jste sám naznačil, v jistém ohledu je to pro mnohé vytoužená šance.

21094

26.10.2003 5:49

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Pavel ntpng (zavináč) austarnet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Dave 007, tak hovorili clenove byvalych zhroucenych civilisaci, Rekove, Rimane, Egyptane, Mesopotamci a mohu jmenovat dale. Nase civilisace nebude vyjimkou! Kdy hrabivost a neutuchjici touha po moci prevazi verejne blaho. Kvalita cloveka uz dnes neni hodnocena znalosti,ale bankovnim kontem,neni to spravne ale je to tak a mohu pouze doufat ze se k tomu vetsina probudi a vrati zivot do normalnich koleji. Konec koncu vetsina z nas si ty prosperujici casy pamatuje. dnes je to neustale se zmensujici procento prosperujicich lidi z kterych velka vetsina nejsou nic jineho nez oplzli gauneri.

21103

26.10.2003 23:49

RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

Reakce na 21103

Zdraham se uverit, ze jste s nima mluvil.

P.S. Klidne si udelejte jedno dite nebo dve na Dave_007 nebo jedno na me. To druhe z 2.17 potrebnych deti uz ma u me zamluvene pan Stwora. ;o)

21114

27.10.2003 2:23

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Neprirovnaval bych v zadnem pripade ucitele k politikum,za prve,ucitel uci jen to ,co se mu pres skolni system politicky dovoli a meli jsme hodne ucitelu ,kteri staveli Slapy a most inteligence v Braniku,ze ano . Za druhe politici nemaji osnovu,jako ucitel maji nekolik pravd na kazdy den a vyberou si jen tu ,ktera jen jim prospiva,ucitel si nemuze vybrat nic ,jen to co je narizeno,nasi politici se tak zdokonalili v pravdach-lzich ,ze uz to co platilo rano ,neplati vecer,ucitel svym zpusobem musi byt psycholog ,aby zaujmul deti,ale politik je nafoukany ganster,ktery lidom pod nim narizuje ,ale lidem nad nim manevruje ,jak se da,dokud nestane na stupni nejvyssim.
V jednom maji spolecne ,ze podle toho jak jednaji-pracuji ,podle toho vypada cely narod.
Uspech ucitele spociva a je videt v detech ,ktere opousteji skolu,ze se aspon naucili to ,co jim bylo umozneno,ale muzou mit jeste od ucitele neco navic ,aby se sami v pristim case zdokonalili svym soukrommym samovzdelanim,ale to je velmi ridky jev,o politicich toto nemuzem rici a vysledky jejich prace nekdy zjistime az daleko po jejich smrti ,co vlastne v celku napachali za skody na narode,prikladem je dnes USA ,kdy obcane shledavaji ,ze ruzne veci s dopadem dnes ,uz byly planovany a provadeny presidenty,kteri ,uz davno presidenty nejsou.Jeste prijde mnoho veci ,co obcane nevedi dnes ,ale zjisti okolnosti az zitra,kdyz uz je pozde nekoho hnat k zotpovednosti a obycejne novy politik nema s tim nic spolecneho,to jsou pravidla jejich hry.

21115

27.10.2003 3:31

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Pane Josef ,zde mate velmi dobry priklad politiky zidu ve state Israel,zatimco nas krmi propagandou holocaustu ,tak stat Israel kryje valecne zlocince a nikdy jste urcite neslysel a nebo necetl ,ze by nekde vubec mohl stat pred soudem Kapo ,jez svou krutosti byl esem v koncentracnim tabore,takze nahlednete na tento clanek z zidovskych zprav.Jedna pravda pro nas a jina pro ne!!!!
-------------
Israeli: Poland wants to charge you

Poland wants to extradite from Israel a Polish-born Jew on charges he killed German prisoners in a concentration camp after World War II. Solomon Morel, 83, is accused of killing 1,500 inmates at the Swietochlowiche camp in Poland, the Scotsman, a Scottish newspaper, reported. Israel previously rejected calls to extradite Morel, saying the statute of limitations has expired. Following new testimony from prisoners at the camp, Poland upgraded charges against Morel to genocide. Morel survived Auschwitz and lost more than 30 members of his family during the war. There is no statue of limitations on genocide charges, the Scotsman said.

21118

27.10.2003 3:56

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Autor: Petr Bakalář
Datum: 15.07.2003 v 23:12

Jan Masaryk o Židech v USA

„Smutné faktum je, že židé začínají držet N.Y.“ psal Masaryk před první světovou válkou otci z Ameriky. „Je jich tu 600 000, ale každý druhý člověk, kterého potkáš v obchodní čtvrti, je žid. Jsem den ode dne větší antisemita, poněvadž vidím, že jediná zbraň proti židům je zašlápnout je. Žid totiž (keine Regel ohne Ausnahme), jakmile se cejtí, nejsurovější a nejdrzejší utlačovatel. V real estatu mají židi tři čtvrtiny všeho v rukou a zde s nimi přijdu nejvíc dohromady a nenávidím je. Je základní chybou Američanů, že jsou příliš pohostinní vůči cizincům, a ti toho až příliš využitkují. Poněvadž New York je pánem celé Ameriky, budou židé za 50 let pány celých USA …“.

Autoři studie tento juvenilní antisemitismus vysvěttlují převážně opozicí vůči otci. Později byl vztah JM k Židům velmi vstřícný.

Kosatík, P. & Kolář, M. (1998): Jan Masaryk. Pravdivý příběh. s. 264 Mladá fronta, Praha.

21119

27.10.2003 4:15

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prvni zidovskou vlnou pristehovalcu pribyl pocet zidu v teto oblasti k souctu obyvatel v roce 1922.Zamerne jsme pouzil zidovskych statistickych pramenu.
Sources: Schmelz (1991), pp. 26. 31-32; Metzer & Kaplan (1990). pp. 104-105; Horowitz (1954), p. 155.

Date No. of Arabs No. of Jews† Total population
1914 estimation 715,000 85,000 800,000
October 1922 census 679,800 83,800 763,600
November 1931 census 858,700 174,600 1,033,300
1940 estimation 1,078,600 460,100 1,538,700
1947 estimation 1,333,800 609,000 1,942,800
November 1948 census
69,000 716,700 785,700
1951 estimation
173,000 1,404,000 1,577,000
Notes:
† [It should be noted that a large number of Jews in 1914 might also correctly be categorized as Arab Jews. —NIMN web master]
Estimation of the population of the areas that were later included in the territory of Western Palestine under British Mandatory rule.
Population of the State of Israel, excluding former territories of British Mandatory Palestine that were not under Israeli control.

21121

28.10.2003 10:59

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Bohuzel,vse se vsim souvisi,mnohdy si to ani neuvedomujeme.

21145

29.10.2003 4:55

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika uz mela nekolik rasistickych bouri,rovnez tak i Britanie,ze vlada nemohla na nekolik dnu dostat kontrolu zpet,nasvedcuje,ze tento problem je pro bilou rasu velmi vaznou zalezitosti ,nebot pri vsech tech bourich zaclo vzdy s "utlakem" proti cernym i kdyz to byl pronasledovany kriminalnik a konec se projevil na ulicich mest ,kde mestka garda chranila jen sve uredniky a politiky ,zatimco obycejni lid ebyli vydani zcela na pospas radeni barevnych.Amerika SI NIKDY V MINULOSTI NEUVEDOMILA ,CO CERNY OBCHOD S OTROKY PRINESE ZA PAR DESITEK ROKU,tak ,jak si mnohe evropske zeme neuvedomuji priliv pristehovalcu na sve uzemi.I,kdyz se udelaji ty nejlepsi kroky k veskeremu socialnimu vyrovnani ,tak stejne zde bude odlisnost a zavist a nenavist,tak ,jak cele roky komunisti zvyhodnovali cikany s tim ,ze je usadi a udelaji z nich poradne obcany,tohle je to same v Americe.
Udelejte si historicky prehled Ameriky od dob obchodovani s otroky az po moderni vyroky cernych ,jak dopadne Amerika ,az to prevezmou do ruky.
----------------------
Slave trading was a major feature of Jewish economic life in Surinam which as a major stopping-off point in the triangular trade. Both North American and Caribbean Jews played a key role in this commerce: records of a slave sale in 1707 reveal that the ten largest Jewish purchasers (10,400 guilders) spent more than 25 percent of the total funds (38,605 guilders) exchanged.

21167

30.10.2003 12:29

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

In 1947, the Rockefeller Foundation made a grant of $139,000 to the Council on Foreign Relations to prevent a repetition of what was called a "journalistic effort following World War I, to bring the public the truth. "It is a known fact, that the "big boys", who pull the strings of our government, cannot afford to allow the American taxpayer to know the truth.

It is a fact, known to many, that the Council on Foreign Relations (CFR) has put the clamps of censorship on any organization who examines too closely, and criticizes too freely, statements relative to America's basic aims in our last four wars. These would become so explosive, if known, as to pose a real danger to our national leaders. (The behind the scene leaders), and would blow the CFR out of power.

People cannot judge wisely unless they are informed, and the controlled media of America for at least the last seventy years, has done a masterful job of "mis-information" to the public. A mis-informed, or un-informed public becomes a real danger to our freedom, but is so much easier for the "masters" to control.

As far back as May 29, 1950, the photos of Sen. H.. Lehman, International Banker; Justice Felix Frankfurter, U.S. Supreme Court, and Henry Morgenthau, former Secretary of the Treasury (all Jews), who were connected with the Internationalists, appeared on the front page of the Chicago Tribune. They were identified as the "Secret Government of the United States."

21186

31.10.2003 6:01

Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Stale se nekdo pta ,jak je to s tim DNA v Israelu,coz muzeme najit na HUMAN RACES CALKULATOR, kde vlastne zjistime ,z eArabove jsou vice semiti ,nez zionistky-askenatsky,tak zvani zide ,takovy Kurdove jsou uplne v popredi semitu.Nakonec tito tak zvani zide to o sobe vedi daleko lepe ,nez rada krestanu.
---------
Here's a paradox, a paradox, a most ingenious paradox: and anthropological fact, many Christians may have much more Hebrew-Israelite blood in their veins than most of their Jewish neighbors." 1

--Alfred M. Lilienthal, Author of "What Price Israel?"

21205

Příspěvků: 46

22.10. 18:12 Jan Zelený  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
22.10. 18:30 Luďa  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
22.10. 19:29 Vladimír Stwora  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
22.10. 19:09 siouxsie  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
22.10. 19:35 Dr.Evorubač  1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?
22.10. 20:21 Vladimír Stwora  RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?
23.10. 08:34 Dr.Evorubač  naozaj nič zlé...
24.10. 17:39 malvarika  RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?
24.10. 21:03 Rado  RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?
29.10. 01:36 Peter Veliky  RE: 1/ Ako to vidim ja! 2/Rozajsnieva sa mi!?
22.10. 19:56 Rado  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
22.10. 22:55 Peleška Milan  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
22.10. 23:48 Aja  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 00:36 zdenek  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 01:44 Rado  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 08:42 Dr.Evorubač  Asi o niečom inom
23.10. 11:41 Grovik  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 02:26 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 13:24 siouxsie  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 14:45 siouxsie  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 05:37 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 08:34 Šárí  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 20:23 Peleška Milan  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 10:52 Dan z Piesku  Béé! - Nééé!
23.10. 12:48 Moniker  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 19:31 Brt  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 19:32 Brt  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
23.10. 23:34 dave_007  Beeee, ja vam na to pecu.
24.10. 19:10 Dan  RE: Beeee, ja vam na to pecu.
23.10. 23:57 dave_007  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
24.10. 11:16 Sidonius  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
24.10. 07:48 Upasaka  Pravda
24.10. 10:41 Dan z Piesku  Béé! Dokončenie alebo "Hinč se ukáže!"
25.10. 05:35 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
25.10. 06:34 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
25.10. 18:42 nick  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
26.10. 05:49 Pavel  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
26.10. 23:49 Dan  RE: Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
27.10. 02:23 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
27.10. 03:31 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
27.10. 03:56 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
27.10. 04:15 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
28.10. 10:59 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
29.10. 04:55 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
30.10. 12:29 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!
31.10. 06:01 Robert Nohejl  Béé! Já nechci do rezervace! Nééé!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

11

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc duben přispělo 15 čtenářů částkou 3 943 korun, což je 11 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Staří bardi se probouzejí v zakrátko těžce zkoušené zemi05.04.20 13:02 USA 0

Vakcína ještě není, ale "odborníci" se už obávají reakce odmítáčů05.04.20 09:11 USA 4

Výroba ,,nezávadných, hygienických“ roušek05.04.20 07:58 Indie 2

Byl 15. březen 2020...04.04.20 19:59 Česká republika 4

Česká armáda odmítla pomoci českým lidem...04.04.20 12:10 Česká republika 2

Praha 6 přesouvá Koněva03.04.20 11:08 Česká republika 6

Hermafrodité a úchylové v Panamě mají problém. Málo respektu k jejich úchylce03.04.20 10:48 Panama 2

Člověk v tísni spustil pomoc Česku. A je zle.03.04.20 09:20 Česká republika 4

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 8

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 3

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 3

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 14

Měnové kurzy

USD
25,76 Kč
Euro
27,84 Kč
Libra
31,61 Kč
Kanadský dolar
18,12 Kč
Australský dolar
15,45 Kč
Švýcarský frank
26,37 Kč
100 japonských jenů
23,76 Kč
Čínský juan
3,63 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
7,60 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
33,72 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 690,29 Kč
1 unce stříbra
371,09 Kč
Bitcoin
175 516,60 Kč

Poslední aktualizace: 5.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 102