Diskuze k článku

Prastaré spirituální kořeny rusofobie

Příspěvků 68

22.11.2016 0:44

i jinak

Mirra 89.?.?.?

nabízená teze je jen částí důvodů neustálého napadání Ruska. Dalším významným důvodem je touha po staré domovině. Jak Germáni tak Slované mají původ v hloubi dnešního Ruska odkud postupně, zřejmě pod tlakem změny podnebí migrovali na Západ. Politika i domnělé křivdy jsou silným motivem, ale neméně silná je podvědomá touha po staré pravlasti. Dá se to připodobnit ke křížovým výpravám kde muslimská nadvláda na místech důležitých pro křesťanství byla vnímána jako urážka. Ale tohle je hlubší motiv, tzv. "v krvi". První odchozí byla germánská větev a ta proto baží nejvíc po ovládnutí dávné pravlasti. Jenže ta je obsazená těmi co zůstali, vytrvali a zpacifikovali nájezdníky z plání. A kombinace těchto silných faktorů je pro ruský národ neustálý problém. Ale vždy vyšli z konfrontace posíleni.

353476

22.11.2016 3:30

I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Snůška blbostí?

Vyskytuje se sdělení o Chamurappiho zákoníku, tam byl nejspíš kořen zvrácenosti Pentateuch/pět knih Mojžíšových/Tora/Starý zákon- což jsou výplody mocensky chorých mozků.

Křesťanství je, podle mě, debilizace otroků- gojimů.
Křesťanství je výplod mocensky posedlých zrůd k ovládání davů otroků- bez nutnosti otroky živit.
Zákazy přirozenosti, příkazy zvrácenosti. Kdo by například chtěl dodržovat debility popsané v evangeliu podle Matoušove, zemře rychle žízní a hladem, protože ten neviditelný nepoznatelný strach budící vševědoucí je prostě výplod mocensky chorých mozků. Vodu a potravu do úst nedodá. Neexistuje.

Islám? Arab Mohamed, manžel Khadidje (Židovky), rabínův žák, byl hlásnou troubou čistě a výhradně židovského podniku.

Plácat do toho ještě Franky? Co takhle přidat navíc cikány, ti přeci kuli hřebíky na ukřižování Jezukrista!

Podle Josefa ben Matouše v přepisu Liona Feuchtwangera (Židovská válka) bylo za Tita (rok sedmdesát tohoto letopočtu) v Římě, v ghettu, sto tisíc Židů. Podle Klimova byli Židé v Římě již o několik století dříve.
Šířili tam se svou „laskavou“ mocenskou evoluční strategií lásku? Ó, nikoli. Šéfovali penězovodům i vojsku - podle své ničivé evoluční strategie.

Židé byli na území dnešního Ruska a jsou tam dodnes. Židé vládnoucí Rusku se nechtějí nechat okrást nebo zlikvidovat - zase v nějakém koncentráku nebo při „nehodách“.

Slintání po růstu je totiž choroba neberoucí ohledy ani na souvěrce v evoluční strategii - vyhubíš pronárody jako klaté (DT 7,2).

Putin je možná mocnější než západosionistické loutky (Merkel, Obama, May, Hollande…), ale že by na něm stálo nebo s ním padlo Rusko? Všichni Židé a židoChazaři se z Ruska do Izraele neodstěhovali.

Klimov, Boží národ: „Tato říše zla (Rusko/CCCP/SSSR), o které tak často mluvil prezident Reagan, byla založena židy, o čemž se prezident Reagan ani slovem nezmínil. O tom se totiž mluvit nesluší. Je to zakázaný námět. Dokonce i pro prezidenta USA.“

353478

22.11.2016 12:32

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 353478

váš text se otrokům líbit nebude, je totiž příliš skutečný a oni milují iluze

353485

22.11.2016 13:06

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 353478

Co to plácáš za nesmysly? Nevíš-li nic o křesťanství a jeho smyslu, tak raději pomlč! Máš to všechno v hlavě zamotané. Křesťanské zákony, to je řád, který nestárne. Je stále aktuální. A pokud zde na Zemi nebude přítomen Boží řád, tak zde bude ďábelský neřád. Jenže většina lidí je příliš líná na to, aby hledala, přemýšlela o něčem vyšším, vznešenějším. Zajímá se jen o materiální statky. Jenže bez Boha není transcendentního mravního řádu, nezávislého na vůli člověka. A kde není Bůh, tam je měřítkem dobra a zla člověk, tedy přesněji řečeno ten druhý, který člověka navádí ke zlému (raději upřesním moudrým citátem Dostojevského: Zde ďábel s Bohem bojují a polem bitvy jsou srdce lidí.) Kde chybí uznání práv Božích, tam se nelze dovolat ani skutečných práv člověka. A to již toho nejzákladnějšího – samotného práva na život. Doufám, že jsi alespoň něco z mých slov pochopil.

353486

22.11.2016 17:08

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 353486

Napsala jste to velice dobře Miroslavo [smích]

Von ten pán je zřejmě silnej materialista , jinak řečeno "satanovo" dítě [smích] . Černá duše ! ... Na přelomu věků se prý zesiluje boj mezi dobrem a zlem ... Politujme tedy to individuum , které má takové "satanské" (materialistické) názory [smích] Bude , hodně a hodně trpět než pochopí , že "BŮH" je a že jen u něj bude moci nalézt vysvobození od utrpení [smích] ... Zatím se cítí jako vykrmené prase před porážkou [smích]

Pán napsal ; " Křesťanství je, podle mě, debilizace otroků- gojimů.
Křesťanství je výplod mocensky posedlých zrůd k ovládání davů otroků- bez nutnosti otroky živit. "

Křesťanství není debilizací [smích] Naopak ,je naukou , která ukazuje OTROKŮM jak uniknout z otroctví a jak dosáhnout svobody !!!

Křesťansví není výplodem mocenských zrůd [smích] Křesťanství je PLODEM božských inteligencí , které si přejí vysvobození člověka z otroctví .... Pán nechápe , že život smrtí nekončí ! Pán nechápe , že platí to ; "jak zaseješ tak sklidíš" ! Pán nechápe , že život je nekonečný a že se jen mění "formy" života ! Pán nechápe a netuší , že existuje zákon karmy ! ... Prostě, Pán je debil a zaslouží si takový osud , jaký si ve své zkažené mysli vytvořil [smích] ... Ale zcela jistě se poučí , zaručeně ! Nesnesitelné utrpení ho přinutí volat k BOHU , k onomu Bohu , kterého dnes popírá a jehož zesměšňuje [smích]

Směji se ač to k smíchu není ! Pánovi chci poradit [smích] Až Vás osud , životní okolnosti , tak zkruší , že nebudete vidět žádné kloudné východisko - pak vězte , že se musíte obrátit do svého nitra , ke svému "BOHU" ! Tam musíte , v té krušící situaci , volat , křičet , prosit a žádat o vysvobození z nesnesitelného utrpení [smích] ... Tak je tomu od počátku věků a nikdy tomu nebude jinak !!! Křesťanství je bránou (Ježíš) ke šťastnému ŽIVOTU !!!

353491

22.11.2016 19:21

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 353491

Souhlasím s Vámi. Každý zde má volbu vlastním konáním, k Bohu, či k ďáblu. Bohužel mnohým je pochopení Boha, křesťanské víry nedosažitelné, zvláště v této materialistické době. Domnívají se, že cokoli zde děláme, nic nemá smysl, nic se nepočítá k dobru, vše je náhoda, smrtí vše končí,…Náš Spasitel však dává všem šanci, jen někteří jsou duchovně slepí.
Miroslava

353497

23.11.2016 1:17

Vo tom se taky mluvi...

favela 113.?.?.?

Reakce na 353491

To se nazyva Vnitrni a vnejsi Exil...Ovsem , kde to zacina je jasny a kde to Skonci se Teprve dozvime..

353507

23.11.2016 10:00

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353491

Dovolí si doplnit o „laskavá" nařízení z Písma „svatého" (podle mě výplodu židopsychopatů) Nařízení ke šťastnému životu otroků, bez potřeby myslet, starat se..., aby si někteří mohli pootevřít zábranu „závadného" myšlení.
Doplňuji i o evoluční strategii židovstva ze Starého zákona.

Debilizace otroků podle Matouše:

Nemějte starost o svůj život, co budete jíst, ani o tělo, co budete mít na sebe (Mt 6,25). Nemějte tedy starost a neříkejte: co budeme jíst? Co budeme pít? Co si budeme oblékat?...Váš nebeský Otec přece ví…Hledejte především jeho království…Nedělejte si tedy starost o zítřek. (Mt 6, 31-34)

Blaze chudým v duchu, neboť jejich je království nebeské. (Mt 5,3)
Blaze vám, když vás budou tupit a pronásledovat a lživě mluvit proti vám všecko zlé kvůli mně. (Mt 5,11)
Radujte se a jásejte, protože máte hojnou odměnu v nebesích…(Mt 5,12)

ze Starého zákona:

Izraeli…Hospodin, tvůj Bůh, Bůh veliký a vzbuzující bázeň. Hospodin, tvůj Bůh zažene ty pronárody před tebou po znenáhlu. Nemůžeš s nimi rychle skoncovat, aby se proti tobě nerozmohla polní zvěř. Hospodin, tvůj Bůh ti je však předá ochromené velikým zděšením, dokud nebudou vyhlazeni. Vydá ti do rukou jejich krále a zničíš jejich jméno pod nebem; nikdo se proti tobě nepostaví, dokud je nevyhladíš.“

(Bible: Písmo „svaté," Pátá kniha Mojžíšova, kapitola 7; Dt 7, 1-24)

353512

25.11.2016 21:13

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Osel 89.?.?.?

Reakce na 353491

"Tam musíte , v té krušící situaci , volat , křičet , prosit a žádat o vysvobození z nesnesitelného utrpení [smích] ... "

Volat muzete, ale pravdepodobne nebudete vyslysen. Deje se to dnes a vzdycky...

353614

25.6.2018 20:00

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Lovec idiotů 194.?.?.?

Reakce na 353491

[chechtot][chechtot][chechtot] Už dlouho jsem se tak nenasmál. Je to neuvěřitelné, co náboženství dokáže udělat s mozkem člověka.

364914

22.11.2016 17:24

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Wilonix 109.?.?.?

Reakce na 353486

" Kde chybí uznání práv Božích, tam se nelze dovolat ani skutečných práv člověka. A to již toho nejzákladnějšího – samotného práva na život. "
Neboj, my tě pochopily.
Kdo se neklaní bohu, nezaslouží žít ...
Krásně jsi se nechala indoktrinovat nástrojem globální elity, který se v několikrát obměněné formě vyskytuje na této planetě už asi 3000 let.
Víš, ono dobro nebo zlo vychází pouze z člověka a je dáno jeho motivací a schopnostmi.
Pokud konáš dobro "ať už pod tímto definuješ cokoliv, co je podle tebe prospěšné společnosti" pouze z toho důvodu, že je tvojí motivací strach z "božího soudu/pekla", pak nekonáš z vlastní vůle a tvé činy nelze označit za dobro, bez ohledu na to, že nemáš svobodnou vůli a jsi pouhý otrok.
Pokud jsi to dotáhla na tuto úroveň, tak ti "gratuluji", protože úroveň psychiky "člověk" je pro tebe nedosažitelná.
Užívej si svoji úroveň "zombie".

353493

23.11.2016 20:49

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 353493

Pokud konáš dobro pouze z toho důvodu, ... strach z "božího soudu/pekla", jsi pouhý otrok.,,,

To je přece jinak. Zbožný člověk není otrok a zombie - ale jeho způsob života je zcela přirozeným, vůči svým blízkým, protože je to jeho povahový rys. Takový člověk je mírné, laskavé povahy, rád se druží, pomáhá. Toto jistě nedělá jen kvůli slibu věčného života ale proto, že takovou povahu má. A ten život věčný je jen bonus, slíbený pro lidi:
,, Oko nevidělo, ucho neslyšelo, co Bůh připravil pro ty, kteří ho milují,, ...

Naproti tomu jsou typy lidí kteří jsou přirozeně divocí, nezkrotní, na ty platí ona výstraha zničením, pokud se s tím odmítnou poprat. Viz:
Apoštol Pavel, soptící vraždou proti Ježíšovým následovníkům na cestě do Damašku, hodlaje je pronásledovat a zabít, jako správný farizejský žid.
Později po prohlédnutí již píše do sborů ve Smyrně, Korintu atd ohledně mravních hodnot a uctívání pravdou, ejhle, jaká změna, že? Ale přitom to byl předtím tolik divoký člověk uvnitř.

Takže když někdo jde se svým ,,křížem,, na hrbu, tak to dělá proto, že se změnil, nebo je to jeho přirozenost - ale je logické že takový člověk potom oprávněně očekává od svého Boha úplně jiné jednání než jaké bude pro osoby, které láskou a právem pohrdají.

Pokud tito Boží lidé, kteří podle Pavla změnili svůj život ,, předěláním své mysli,, jdou stísněnou cestou a tlačí se do úzké brány, potom nejen velebí nejvyššího ale budou i sklízet odměnu v novém systému, pro ně připraveném. Zombie nemyslí a škobrtají životem jen se nažrat a hotovo.

Relativní svoboda je svoboda, kdy se dodržují mravní kodex a způsob uctívání, který se Bohu líbí.
Relativní svoboda neznamená plazit se před Bohem ale být Božím přítelem.

353532

22.11.2016 17:32

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Censored 84.?.?.?

Reakce na 353486

Dobrý den slečno/paní Miroslavo. Konečně někdo, kdo mi pomůže. V čem?

Už delší čas pátrám po těch pravých KŘESŤANSKÝCH HODNOTÁCH. Církevní hodnostáři se jimi stále ohánějí. Současní politici se jimi zaklínají v souvislosti s probíhající imigrační vlnou. Ovšem které to jsou (ty hodnoty) mi nikdo není schopen sdělit.

Prosím tedy o radu Vás, zřejmě dobrou křesťanku. Sdělte mi prosím jednoduchým a srozumitelným způsobem, které to jsou ty TŘI NEJDŮLEŽITĚJŠÍ hodnoty, jimiž nás křesťanství obohatilo. Když přidáte i sdělení PROČ právě tyto, budu velmi šťasten. Předem děkuji. [smích]

353494

22.11.2016 19:50

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Miroslava 46.?.?.?

Reakce na 353494

1. První a největší křesťanskou hodnotnou je Evangelium, odrážející učení Krista, díky kterému se objevila u lidstva šance k duchovně-mravnímu zušlechtění.
2. Křesťanství vneslo největší vklad v lidskou kulturu. Samozřejmě pod kulturou je třeba chápat vše to, co lidstvo vede k Bohu, protože existuje i kultura, která slouží tomu druhému - satanu.
3. Křesťanství ukazuje jedinou správnou cestu, jak vyjít bílé západní civilizaci z kolosální systémové krize.
Miroslava

353498

22.11.2016 23:06

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

dub 78.?.?.?

Reakce na 353498

dotaz: kde berete jistotu, že právě ten váš hypotetický kristus je tím správným bůchem, a ostatní bůchové jsou falešní, a že jich na světě je?

děkuji za odpověď, tím spíše, že bude muset být založena na znalosti všech ostatních náboženství a bůchů, neboť jinak byste nemohla mít dostačující a odpovídající informace pro své tvrzení a toto by bylo zcela nepodložené.

353502

23.11.2016 7:03

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Aja 82.?.?.?

Reakce na 353502

Jako ateista bych viděla rozdíl mezi vírou v Boha a církevními institucemi. Je vcelku vaše osobní věc, kterého Boha považujete za toho pravého.

Jako křesťanský přínos civilizaci bych viděla Desatero přikázání, morální kodex na kterém, konec konců, stavíme dodnes.

353509

23.11.2016 10:08

Tak s tímto jste mě trošku předběhla.

Zorro 37.?.?.?

Reakce na 353509

Jako křesťanský přínos civilizaci bych viděla Desatero přikázání, morální kodex na kterém, konec konců, stavíme dodnes.

V tom máte naprostou pravdu, až na tu poslední část. Bohužel, dneska na tom nestaví téměř nikdo nic. Kdyby každý od mala znal tato přikázání a řídil se jimi, svět by byl možná o malinko jiný. Bohužel se jimi neřídí ani církev, např. Nepokradeš.

353513

23.11.2016 10:28

Desatero

Ilumihnát 86.?.?.?

Reakce na 353509

"Ateista" je velice rozplizlý termín a vždy záleží na tom kdo, a proč ho použije. Pokud hovoříme o vícero bozích, je to spíše pohanská záležitost, když hovoříme o osobním Bohu, také to není o ateistech, ale spíš o sekularitě. Ateista prostě jen žije bezbožně, což znamená, že chod věcí nevztahuje k nějaké nadřízené moci, jíž se přisuzuje božská podstata, což je něco v nadřazeném vztahu k lidské vůli.

Jádro křesťanství však není výhradně biblické. Jedná se o archetyp "krále spasitele", což je přítomno v Evropě od pravěku, akorát jeskyni nahradil kostel, obětinu "božské povahy" pak sušenka a víno knězem "přeměněny na boží tělo a krev".
Desatero je biblistika pocházející z nějakých starověkých pověr zprostředkovaných pravděpodobně Egyptem, ale podobné teze se vyskytovaly ve všech starověkých říších, což se stalo součástí univerzálního kultu (římský univerzalismus), jako tisícero jiných věcí. Křesťanství ho modifikovalo do zjednodušené podoby. Ale jeho podstatou zůstává, že Bůh vodí své ovce za ručičku a říká jim skrze své zástupce na zemi, co rozhodně nesmí - třeba se rouhat, sahat bohatým na majetky, dobytek, otroky, ženy, taky lhát pánovi apod. a co musí, tedy poslouchat "příkazy z hůry".
Pokud na tomto kodexu stavíme dodnes, tak to něčem to asi svědčí.
Naprostým vrcholem absurdit, kterým nás pak kulturní fronta oblažuje, je termín "žido-křesťanství". Pokud tím termínem chce zdůraznit evropský fundament ve smyslu biblistického třeštění, pak tím popírá vše, co Evropané dokázali setřást od počátků renesance.
Sekulární společnost staví na klasické antice případně zvykovém pojetí obce (obec-občan). Tady se vychází z toho, že motivy jednání lidí jsou lidské (nevodí je za ruku Bůh) a tedy lidé se musí na svých pravidlech dohodnout. To je podstata slova demokracie. Je fatální omyl si myslet, že demokracie=volby či primárně nějaký jiný "mechanismus moci". Demokracie staví na "lidské vůli" (moci a síle) oproti starověkým despociím, kde vrchnost vládla z "boží vůle" (teokracie). Demokracie, ta v pravém slova smyslu, staví na svobodném postoji k sobě a druhým, na dobrovolnosti a na dohodách. Proto by měla mít každá ústava na prvním místě to, že se jedná o "dohodu lidí" tvořící nějaké společenství na principu obce.
Z tohoto pohledu se naše Ústava jeví zmateně formulovaná, když je tam napsáno: "My občané… přijímáme tuto Ústavu", protože není jasně řečeno, co jí vůbec porodilo. V nejstarší funkční Ústavě (USA) je formulace jiná, tam je, že my lidé si tuto Ústavu "dáváme" - a to je sakra rozdíl.

Západ a Východ se nechovají vždy sekulárně, když protagonisti tak často ani neuvažují a raději se chovají jako fanatičtí věřící ospravedlňující nesmiřitelný postoj, a pak vůle k dohodě či vůbec snaha chápat toho druhého jednoduše bere za své.

353515

23.11.2016 10:35

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353509

Jenže židovské Desatero, „morální“ kodex, je vzdáleno možnosti volby!

Z úvodu židofašistického desatera;

Nebudeš mít jiného boha mimo mne (Ex 20,3)
Nezobrazíš si boha zpodobením ničeho…
Nebudeš se ničemu takovému klanět ani tomu sloužit. Já jsem Hospodin (Jahve, Jehova, JHVH, Alláh), tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující. Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení…(Ex 20,5)

A Zlořečení ke všem nařízením, výplodům psychopatů, popsaných v bibli (pro věřící- nařízením neviditelného Boha).

Vzpurné postihne Bůh svými tresty;

„Jestliže mě nebudete poslouchat a nebudete plnit všechny tyto příkazy, jestliže zavrhnete má nařízení a zprotivíte si mé řády, takže nebudete plnit všechny mé příkazy, ale budete porušovat mou smlouvu, pak já vám učiním toto; navštívím vás hrůzou, úbytěmi a zimnicí, pohasnou vám oči a budete plni zoufalství…“(Lv 26,14-16)

„Jestliže mě ani potom nebudete poslouchat, budu vás trestat za vaše hříchy ještě sedmkrát víc…sedmkrát víc…sedmkrát víc (snůška stupňujících výhružek, židofašismus, až po největší zrůdnost proti přirozenosti)…Budete jíst maso svých synů, budete jíst maso svých dcer.“ ( Lv 26,29)

(židofašistická příručka zvaná Bible s podtitulem Písmo „svaté“, Třetí kniha Mojžíšova)

Četli jste slovo boží, nebo výplod mocensky chorých židopsychopatů, kteří prosazovali a jejich následovníci dodnes prosazují, své slintání po růstu moci i nejzrůdnějšími způsoby.:puke

353516

23.11.2016 11:11

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Aja 82.?.?.?

Reakce na 353516

Vy dobře víte, že tohle jsem neměla na mysli.
Už to s tím židofašismem přeháníte.

353517

23.11.2016 12:38

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 353517

Spíš dochází k realizaci, tržnictví pod kůží bez přívlastků a lidé se žerou jakkoliv a rvačky kanibalismu na dědictvích jsou také.[oči v sloup]

353519

24.11.2016 17:08

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 353517

Ale vůbec to nepřehání Ajo, to je prostě naprostá realita. Velmi krásně to vše taky vyjádřil ilumihnát, tak si ho přečtěte. Nemám tušení, proč se zastáváte těch praštěných flanďáků, kteří stále žijí duševně ve středověku a nechtějí si přiznat, že jsou pouzí otroci církve, stejně jako muslimové, či židé. Když někdo ještě ve 21.století chodí do kostela a zpovídá se cizímu chlapovi ze svých hříchů, tak je co? No přece naprosto zaostalý pitomec .[smích] Já například nad sebou nemusím mít žádný klacek v podobě toho, že se dostanu do pekla, pokud budu třeba lhát nebo krást. Já jsem celý život čestná, nekradu a nelžu a nepotřebuji k tomu mít lživou a zlodějskou církev, která se mnou bude manipulovat jako s ovcí, jako s otrokem.
Jarmila

353564

24.11.2016 23:16

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Aja 82.?.?.?

Reakce na 353564

Zdravím, Jarmilo.

Když si přečtete můj předcházející příspěvek, zjistíte, že se nikoho nezastávám, zdůrazňuji rozdíl mezi vírou a církevními institucemi.

Tak, jak se popisujete, jste vysoce morální člověk, když si přečtete desatero, nutně dojdete k závěru, že ať chcete, nebo ne, podvědomě podle něj žijete.

Pokud se domníváme, že jsme vnitřně svobodní, pak nechme každého věřit v co chce, pokud to není na úkor a škodu ostatních.

353571

25.11.2016 0:06

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 353571

Teda vesmirně jako osazení nejenom jako gnobionti jste co jíte. nechci o tom moc rozvádět ale prostě společenství se milují NORMÁLNĚ. Technokraticky jsme vesmír biolologických procesů který někteterým umožní vědět a rozhodovat. Pokud pracují, nedoporučuji. Jsou s tím starosti a prase se nenažere. Může je políbit můza nebo věrný pes a plození nedoporučuji pro záměry heploid, jinak zmrdy. Ale je to likvidace
http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=2015040001

353574

25.11.2016 10:22

Desatero

Ilumihnát 37.?.?.?

Reakce na 353571

Ano zkritizovat a odmítnout je jedna věc. Ale co pak? Tak co kdybychom ten příkaz poslouchat nesrozumitelné zákazy nepoznatelného Boha nějak opravili. Totiž pokud se jedná o nesmysly, pak je tu nebezpečí, že lidé propadnou trvalým výčitkám, bezvýchodnosti a začnou si bezděčně škodit.
Takže prvních šest bodů odtržených od života nahradíme těmito:

1. Já jsem svůj Pán a můj Bůh
2. Nebudu mít jiné bohy kromě své cti a svého svědomí
3. Nebudu povyšovat ani ponižovat sebe ani druhé
4. Každý den je sváteční
5. Chovám se ke svým dětem tak, aby mi byly oporou
6. Zabiji jen z nutnosti přežít

Co se týká „smilstva, krádeží a lhaní“, jedná se o nadbytečné účelovosti bez principů, princip je již v bodu 2.
Desatero pracuje se zákazy, které nejsou v souladu s bytím jako takovým. Vesmír je, protože se navzájem požírá, zabíjí a dává život, vesmír je, protože vše smilní, ve vesmíru je vše vzájemně podmíněno.
Bod 8. Desatera - „Nepokradeš“ - je asi takový nejpopulárnější. Přitom je na první pohled vysoce kontroverzní, neboť pojem „krádež“ je podmíněn pojmem „vlastnictví“. Ale každý ví, že přišel na svět s holou prdelí, a také tak odejde, takže vše mezitím je o dohodě „co je moje a co tvoje“ a co si kdo vezme, nebo dostane - pokud takové dohody vůbec existují. Najdou se tací, kteří prostě prohlásí například: „tady ta zem je moje a vy mi za ní budete platit“…, pak kdo tu "krade"? Je to ten, co neplatí daně? „Tuná všeci kradnů!“ Nebo krade ten, co si dělá nárok na vše, aniž by se s ostatními dohodl. Takže konečným řešením tu je "okrádat zloděje", a tu nastupuje Desatero se svým "nepokradeš". V Desateru stojí, že si nebudeš činit nárok na otroka bližního. Ale jak se otrok stal otrokem a pán pánem?
Z tohoto pohledu není vůbec divu, že církev dospěla ke geniálnímu závěru, že "hříšníci jsou prostě všichni" - slovy ministra zlodějiny: "Tuná všeci kradnů!".

Už jen proto si dávám otázku, jestli je Desatero se svým vzýváním viníků tím pravým kodexem morálky. Je vůbec morální něco, co zákonitě plodí špatné svědomí a hříšné duše?

353583

25.11.2016 12:18

RE: Desatero

Aja 82.?.?.?

Reakce na 353583

Já se s vámi nemohu pouštět do teologických debat, na to nemám.

Souhlasím, že Desatero, jako Boží zákon, předaný údajně Mojžíšovi na Sinaji je hromada zarputilostí.

Změněný Boží zákon do podoby Desatera, jak ho známe dnes i my, ateisté, schválený papežem, je, kromě dvou prvních bodů, podle mého laického názoru morálním kodexem. Zda je dodržován, to už je jiná kapitola.

353591

25.11.2016 12:42

RE: Desatero

Ilumihnát 37.?.?.?

Reakce na 353591

To není o teologii, je to o postoji.
První dva body jsou určující pro ten zbytek a jsou naopak tím nejdůležitějším z celého Desatera. Morálka svobodného člověka je o dobrovolnosti, "morálka" otroka je o strachu a vynucení. Desatero staví člověka do pozice viníka - hříšníka předem, proto zakazuje z pozice nadřízené autority. Z mého pohledu je Desatero nemorální a tedy nikdy nebylo a ani nemohlo být zdrojem morálky v pozitivním smyslu.

353594

25.11.2016 14:07

RE: Desatero

Censored 84.?.?.?

Reakce na 353591

Dobrý den paní Ájo.

Je-li desatero skutečně tím jediným a pravým morálním kodexem, pak celý nechristianizovaný svět žil a dodnes žije v hlubokém amorálním bahně. Nebo snad staří Babyloňané, Peršané, Egypťané, Kartaginci, antičtí Řekové, Římané, ... Májové, Inkové, Aztékové, ... dodnes hinduisté, budhisté, taoisté, konfuciáni, ...

Ti všichni přece neměli a dodnes nemají "to pravé" desatero. Znamená to, že ti všichni představují amorální pakáž hodnou zavržení? [mrknutí jedním okem]

P.S. Kalísie vonná dává skvělé výsledky

Zdraví Vojta

353599

25.11.2016 18:08

RE: Desatero

Aja 82.?.?.?

Reakce na 353599

Dobrá, zkusme to ještě jinak.

Odmysleme si, že jsou to Boží přikázání a převeďme to celé na ateisty a příslušníky jiných, než křesťanských náboženství.

Neberme Desatero jako přikázání, ale jako doporučení a vynechme dvě první přikázání.
Lze proti tomu něco namítat? Sestavil byste, pane Vojto, jiná doporučení ke slušnému žití? Pokud ano, jaká?

Všechny zaniklé civilizace, které uvádíte, přinesly humanitě mnoho nového a dobrého, ovšem život v nich nebyl nejspíš žádnou procházkou růžovým sadem....lidské oběti Bohům, šílenosti typu !kůň senátorem!, incest, otroctví....
A to nemluvím o dnešním fundamentálním islámu a jeho nenávisti ke křesťanům a ateistům. Středověká Evropa o nic lepší.

Mně se nevydařila kalísie ani na druhý pokus, váhám, zda mám učinit třetí. Asi mi chybí, jak říkají Francouzi, zelený palec.

353608

26.11.2016 9:07

RE: Desatero

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 353599

Koukám pane Vojto, že jste se pochlapil a najednou máte zničehožnic výborné názory. [smích] Ale proč Vám píšu- prosím Vás napište mi, jak tu kalísii vonnou používáte, já mám doma dvě vzrostlé ale ještě nevím, jak je přesně zpracuji. Popřípadě mi napište na mail: kubata1 zavináč seznam.cz
Děkuji předem

353632

23.11.2016 12:25

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Ilumihnát 185.?.?.?

Reakce na 353516

Ano, "boží vůli" jste tam celkem vystihl. Z toho taktéž vyplývá, že tento mocenský nástroj byl uplatněn i na obyvatele toho, co kdysi byla jižní Sýrie, kteří si tímto měli důrazně uvědomit, že tresty, které na ně dopadají, jsou tím "božím trestem" za jejich modlářství, zkaženost atd. (termín žid je až novověký). Tenhle nástroj uplatňovali samozřejmě hlavně Peršané, protože jejich rozsáhlá centralizovaná teokratická monarchie by nešla udržet jinak, než že lidé sami přijmou duševní otroctví. A ne jinak se samozřejmě chovala už Asýrie. Peršané společně s rozsáhlou říší koncipovali i monoteismus. O něco podobného se snažili i teokrati v Egyptě.
Korunu tomu ale dala římská církev, která vytvořila archetyp lidí stíhaných Bohem za jejich hříchy - tedy ony biblické "Židy" a jejich napravené a spasené potomky - křesťany. Příběhy na toto téma byly zapracovány právě do kolekce pohádek a legend zvaných Bible, a s tímto příběhem "Bohem napravovaných Semitů" pak vyrazili proti antické kultuře a filosofii. Tímto "zákoníkem" osvítili lidi natolik, že antickou filosofii a "pohany" byli schopni pobírat až někdy v 18 století.
Ale přisuzujete tu židům něco, čeho nejsou autorem, naopak žid a napravený židokřesťan je už ten semitistický produkt.
Fašismus je moderní teorie, která se zabývá definováním a fungováním státu. "Boží vůli" tu nahrazuje "státní vůle". To znamená, že veškeré jednání obyvatel nějakého teritoria je motivováno "státním zájmem". Potřeba nějak vysvětlit stát vznikla po pádu monarchií a vládců z "boží vůle", jinak hrozil kolaps společnosti složené z lidí neschopných samostatně uvažovat. Proto se taky fašismus vymezil proti liberalismu, který má naopak se státem problém. Taky proto většina dnešních států funguje víceméně v souladu s myšlenkami fašismu (pozor, fašismus sprosté slovo vždy nebyl, naopak). A zase oproti tomu v liberálně orientované společnosti mechanismy tvořené státem často těžce hledají opodstatnění.
Lidé však potřebují i kulturní element, tedy něco, co jejich jednání činí oduševnělým, a tady se potřeba existence státu chytila národního (kulturně-etnického) aspektu společnosti. Pokud chceme, aby společnost nějak smysluplně fungovala, těžko se můžeme vzdát kulturních aspektů - tedy i národovectví, vlastenectví, místních lidových tradic apod., jinak hrozí, že spadneme do pokrevně klanového uspořádání společnosti. V tomto smyslu je potřeba chápat i sionismus, protože právě sionismem židé překonávají starověké uvažování a směřují k národnímu státu, s čímž mají právě fundamentální židé často problém.

353518

23.11.2016 15:22

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

el 78.?.?.?

Reakce na 353516

A kdo v systému má možnost skutečně svobodné volby? Pláčete na nesprávném hrobě.

Místo pátrání po příčinách stavu, včetně položení otázky, proč jsme v takové prdeli, je nejlehčí najít viníka a nejlépe toho, který se nemůže bránit.

Posledních pár desítek let je moderní jenom bortit a poté si vymyslet nové lži, které mi vyhovují.

Takže politicky korektně řečeno, všechno je růžové, slibně se vyvíjející, pod stabilním ekonomickým růstem a už to nebude nikdy jinak, protože jsme vymysleli to nelepší a nejušlechtilejší, lásku, pravdu a lidská práva.

Místo bible si přečtěte třeba Malého Bobše, alespoň se nebudete permanentně rozčilovat nad tím Vaším otrokářským manuálem.

353521

23.11.2016 0:14

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 353498

Ttak ta nejspravnejsi cesta k duchovne - mravnimu zuslechteni odrazejici uceni Kristovo bylo potreba ukazat vsemu krestanstvu jak pekelny plameny hranic ocistej miliony carodejnic , carodeju , magu a kaciru pripoutanych retezama ke kulum vod vseho zlyho . Ale pred tim nez se predaj svetsky moci k upaleni protoze narusili krestanskej rad si jeste musej uzit tryzneni a brutalni muceni katovo .. ...........

353504

23.11.2016 14:17

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Censored 84.?.?.?

Reakce na 353498

Děkuji Vám paní Miroslavo za Vaše laskavá slova. Ovšem je mi líto, nevěřím jim. Proč?

Dostanete-li se do situace, kdy Vás fanatický islamista postaví před dilema:

buď se hned teď vzdáš svých křesťanských hodnot, veřejně je zhanobíš, prokleješ a odvrhneš. Nebo tvé malé dcerce usekneme její roztomilý prstíček. Případně víc prstíčků.

Opravdu mi chcete tvrdit, že pro Vás osobně je daleko významnější hodnotou Evangelium než zdraví Vašich blízkých? Že pro tuto svou víru necháte mrzačit vlastního potomka? A co teprve lidské životy? Ty také nejsou hodnotou, která stojí nade všemi ostatními hodnotami? Je-li tomu u správného křesťana tak, rozhodně nechci být křesťanem.

Děkuji Vojta

353520

23.11.2016 21:19

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 353520

že pro Vás osobně je daleko významnější hodnotou Evangelium než zdraví Vašich blízkých?
No to uvádíte pěkný příklad s cílem vystrašit čtenáře - křesťany.
Takže se podívejme do minulosti křesťanů, co to obnáší, být křesťanem...
Petr také popřel že patří k Ježíšovi, ze strachu z popravení, třikrát zapřel Ježíše.
Ale potom zaplakal velmi hořce, jeho selhání ho bolelo, protože si svou chybu uvědomil. Později stejně zahynul pro Krista, stejně jako mnoho jiných v arénách, nebo pronásledování, kdy žili po dírách a jeskyních země a svět jich nebyl hoden. Ano, být Božím přítelem bylo, je a bude těžké, zachovat ryzost je opravdu někdy bolestné. A ten váš příklad s tím dítětem je tak trochu vydírání. Kolik lidí pro Boha a pro Ježíše již zemřelo rukou inkvizice a různých idiotů? Kvůli tomu se máme pokálet a jít po široké cestě do zničení?

353536

24.11.2016 15:47

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Censored 84.?.?.?

Reakce na 353536

> s cílem vystrašit ...

Vůbec ne, pane Jardo. Mým cílem bylo dozvědět se, co jsou to ty PRAVÉ KŘESŤANSKÉ HODNOTY. Dozvědět se to od paní Miroslavy. Která se ve svém předchozím příspěvku tvářila jako skutečná křesťanka. Jak mi paní Miroslava odpověděla? Sice mnohoslovně, ale v podstatě takto:

1. Evangelium
2. Křesťanská kultura
3. Východisko z (blíže nedefinované) krize.

Toto že jsou ty nejdůležitější křesťanské hodnoty? Opravdu? Ts, ts.

Mé hlavní (lidské) hodnoty jsou: ŽIVOT, SVOBODA, ZDRAVÍ, MOUDROST, VZDĚLÁNÍ, ...

Člověk snadno pozná, co je v jeho hodnotovém žebříčku výš. Tak, že se sám sebe zeptá: Co je pro můj život důležitější? Křesťanská kultura nebo mé vlastní zdraví? Paní Miroslava tvrdí, že pro ni osobně je důležitější křesťanská kultura než její vlastní zdraví. Mě to připadá naprosto neuvěřitelné. Vám ne?

Mimochodem. Srovnám-li krásu antických soch a obrazů se středověkým křesťanským výtvarným uměním, vidím strašlivý úpadek. Srovnám-li hloubku antické filosofie se středověkým křesťanským blábolem o ploché zemi, je to ještě horší. Křesťanský zákaz konání klasických olympijských her ...?!?

Myslím, že netřeba více argumentů. Paní Miroslava si ze mě ošklivě vystřelila.

353559

25.11.2016 22:54

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Kym 88.?.?.?

Reakce na 353559

Dobrý den. Ja osobne vidim tyto tri hodnoty ktere dalo nikoli křesťanství nýbrž Kristus sam lidstvu:

1. zjevil Boha
2. obetoval sam sebe za všechny lidi
3. daroval vsem kdo v nej veri, život vecny

Neudelala jsem si tu práci abych cetla všechny předchozí příspěvky, ale ptal jste se na tri hodnoty a jako verici krestanka je sem pisi. Podle me je nesmypsl tvrdit ze křesťanství nejak prospelo kulture nebo ma moc vyvest nas z krize (leda z krize vlastniho hrichu skrze Bozi odpusteni). Ovsem problem je v tom ze ptate-li se na tyto tri hodnoty, merite je opet jen svymi vlastnimi hodnotami jez pokladate za lepsi a dost mozna nejvyšší. Takze je jasne ze ty skutecne krestanske hodnoty pak jen tezko budete schopen prijmout - vychazeji totiz nutne z osobni viry. Ano jsou krestane a cirkve jez se snazi evangelium priblizit svetu skrze kulturu a moralni hodnoty/zakony dokonce i skrze vedu, ale mnohdy takove snahy maji od praveho evangelia velmi daleko. Evangelium je jednoduse dobra zprava ale jen pro toho kdo ji prijme nikoli pro toho kdo ji nerozumi ci odmita. Respektive pro toho kdo UVERI. PPokud Jezis rika "Kdo uveri a prijme krest bude zachranen" pak se nemuzeme tvarit ze jde v prvni rade o jakesi hodnoty. V prvni rade jde o viru. Tato vira pak plodi ony hodnoty ktere jsou vsak druhotne... Hezky večer.

353622

23.11.2016 10:14

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353486

Člověk by si měl přednostně zajistit základní materiální podmínky života, aby se mohl věnovat přemýšlení o tom, jak tyto podmínky zdokonalovat. Nikoli se nechat debilizovat, potlačovat logiku a kde co přirozeného nahrazovat nařízeními židopsychopatů.

Něco z křesťanství, což je trochu v rozporu s přirozeností.

Debilizace otroků podle Matouše:

„Oko za oko a zub za zub. Já však vám pravím, abyste se zlým nejednali jako on s vámi; ale kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou; a tomu, kdo by s tebou chtěl soudit o košili, nech i svůj plášť. Kdo tě donutí k službě na jednu míli, jdi s ním dvě. Kdo tě prosí, tomu dej (Mt 5, 38-42)
Nemějte starost o svůj život, co budete jíst, ani o tělo, co budete mít na sebe (Mt 6,25). Nemějte tedy starost a neříkejte: co budeme jíst? Co budeme pít? Co si budeme oblékat?...Váš nebeský Otec přece ví…Hledejte především jeho království…Nedělejte si tedy starost o zítřek. (Mt 6, 31-34)“

Židy sepsaná bible sváděná na neviditelného boha Hospodina (Jahve, Alláh), evangelista Matouš

353514

22.11.2016 17:21

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

xml 213.?.?.?

Reakce na 353478

Pane, za nadpis vaseho prispevku ste omylem dali otaznik [mrknutí jedním okem]

btw. ten vas mohamed vrazdil zidovske kmeny jako na pase, mali by ste se doucit hiTORIi [mrknutí jedním okem]

353492

22.11.2016 21:04

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

el 46.?.?.?

Reakce na 353478

To jsou věci. Totální chaos a zmar, křesťanství je manuál pro otrokáře. Výborně, právě jsem si řekl, že s takovým materiálem je zázrak nad zázraky, že Bůh má ještě nějakou trpělivost. Jenže to není nic nového, tohle sraní špíny na likvidované hodnoty, které držely civilizaci pár tisíc let v přirozených hodnotách.

Naučte se rozlišovat, co je křesťanství a co církevní kánon, který možná splňuje Vámi tvrzenou debilizaci věřících.

Nikdo nic nového už nevymyslí, jenom navlečou jim vyhovující "pravdu" do nových šatů nějakého utřepaného new age. Tím mám na mysli ty mocné, kteří nás mají za otroky.

P. Miroslavo máte mé sympatie.

353500

23.11.2016 21:05

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Annna 90.?.?.?

Reakce na 353478

Nevíte naprosto nic. Napráskl jste sem jakési tuctové vyčteninky, co s pravým věděním nemají nic společného. Zbytečně si otloukáte prsty o klávesnici. A zbytečně také i dýcháte, protože když se lidský duch ztotožní s tím, co jste sem dal k lepšímu, bude stejně vymazán z Knihy života.

353533

24.11.2016 12:08

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353533

>Nevíte naprosto nic…tuctové vyčteninky, co s pravým věděním nemají nic společného. …A zbytečně také i dýcháte…

Skvěle, žide!

Co je naprosto nic?

Drzé pozorování, že v parlamentech Evropy, ve vládách v Evropě, v EU komisi vládnou zhoubně přátelé Izrahele a židoUSSA? Že židismem infikované „elity“ provozují zvrácenosti proti přirozenosti, účastní se zlodějen a zadlužování států (státy dluží židobanksterům)?

Že židovstvo zločinně importuje do Evropy nájezdníky s vymytými mozky židoislámem, s „pravým věděním“ v tupou oddanost židobohu Alláhu – že vůli židoboha Alláha přednáší židovstvem zaměstnaní imámové?

Že „západní“ (evropsko-USSA-Izrahel) židovstvo provozuje sankce proti Rusku, štve proti Rusku, kde jsou, aby se to nepletlo, u moci také židé- jenže ti se nehodlají nechat okrást a zotročit Rothschildy, Rockefellery, Morgany a dalšími „západními“ vyznavači genocidní židovské mocenské strategie?

Že „západní“ (USSA-Izrahel) židovstvo provozuje lidská jatka v Sýrii pod falešnou vlajkou židolži Islámský stát?

Co je pravé vědění?

Oddanost židodebilizaci a židopropagandě?

„„Pavel, Boží služebník a apoštol Ježíše Krista, poslaný k tomu, aby boží vyvolené přivedl k víře v a k poznání PRAVDY našeho náboženství, aby měli naději ve věčný život, jejž slíbil PRAVDOMLUVNÝ Bůh …(Tt 1,1)

OTROCI ať ve všem poslouchají své pány. Ať jsou úslužní, neodmlouvají…jsou naprosto spolehliví, a tak ve všem dělají čest učení našeho Spasitele Boha. (Tt 2,9)
Připomínej bratřím, ať jsou podřízeni těm, kdo mají vládu a moc, a ať je poslouchají.“ (Tt 3,1)
(debilizace otroků, pastorální epištoly, List Titovi)

Učení PRAVÉ, talmudistické:

Abarbanel učí, že cizí žena, která není dcerou israelskou, že jest hovadem.
(talmud, Mar. h. par. tavo.)

Bůh stvořil nežidy (gojimy) v postavě lidské ke cti židům, neboť nebyli oni stvořeni než ve dne i v noci sloužiti židům a nepřestali jim sloužiti. Není to však slušné pro prince (žida), aby ho obsluhovalo zvíře v podobě zvířecí, jest však slušným zvíře v podobě lidské. (talmud, Midrasch Talpioth st. 255 (Varšava1855). ― Schul. ar. J. d. 377. 1.)

353552

25.11.2016 13:02

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Annna 90.?.?.?

Reakce na 353552

Co je pravé vědění? Asi už jste prošel kolem něj, protože je dáno, že KAŽDÝ musí projít – ale pro váš postoj a zmatenou hlavu jste si ho v jeho oblažující jednoduchosti zřejmě nepovšiml. A k tomu židismu: Co představuje pojem žid od prohlášení Ježíše než to, že ti, kdož následují (=přijali učení a víru) Abraháma, jsou pravými dětmi, a ti, kteří prosazují pouze hmotné k zemi připoutané genetické vazby, nestojí v pravdě a slouží satanovi. A naposledy – s jistotou jste vystřihl, že fandím židovskému imperialismu a zločinům, přitom je to zcela naopak, čemuž jsem se docela zasmála.[překvapení]

353597

26.11.2016 18:42

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353597

Vzorem „pravého poznání“ je u některých židů Abram/Abraham, podvodník, lhář a pasák své manželky?

„Ze stromu poznání zlého a dobrého však nejez. V den kdy bys z něho pojedl, propadneš smrti.“ (Gn 2,17)

Vyžadována je tupá poslušnost, židovstvo/izraelstvo poslouchá loutky korporátních fašistů- rabíny, politiky, „státní“ úředníky...
Křesťanství i islám jsou otrokářské debilizace spravované židovstvem/izraelstvem.

Evoluční strategie židovstva (izraelstva/ssvětoobčanstva);

„Slyš Izraeli, … přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody (Dt 9,1)
…Hospodin (Jehova, JHVH, Jahve, Alláh), tvůj Bůh, ti je předá, abys je pobil. Vyhubíš je jako klaté, neuzavřeš s nimi smlouvu a nesmiluješ se nad nimi, nespřízníš se s nimi, svou dceru neprovdáš za dceru někoho z nich a jeho dceru nevezmeš pro svého syna. Hospodin by proti vám vzplanul hněvem a rychle by vás vyhladil. Proto s nimi naložíte takto: jejich oltáře rozboříte, jejich posvátné sloupy roztříštíte, jejich posvátné kůly pokácíte, jejich tesané sochy spálíte. Jsi přece svatý lid Hospodina (Jehova, JHVH, Jahve, Alláh), svého Boha; tebe si Hospodin, tvůj Bůh vyplodil ze všech lidských pokolení, která jsou na tváři země, abys byl jeho lidem, zvláštním vlastnictvím.“ (Dt 7,2-6)
…vyžene Hospodin před vámi všechny tyto pronárody, takže si podrobíte národy větší a zdatnější, než jste vy.
Každé místo, na něž vaše noha šlápne, bude vaše (Dt 11,23)
…Nikdo se proti vám nepostaví, Hospodin, váš Bůh, uvalí strach a bázeň před vámi na celou zemi, kde stanete, jak s vámi mluvil.“ (Dt 11,25)

(Hospodin „s vámi mluvil“ z jícnu sopky skrze jediného židovyslance Mojžíše, který měl gigantickou paměť)

K židovské cestě mezi pronárody

Židovstvo vyhnala ze „země zaslíbené“ židovská vrchnost s pomocí Římanů v prvním století tohoto letopočtu (i přes potoky krve Izraelitů/Židů, kteří včas nepochopili, že odpor proti „božím“ nařízením způsobí „boží“ trest - nebyli ochotni se včas vydat na „správnou“ cestu za podmaněním a vyhubením pronárodů).
Židovská vrchnost ovládala armádu a penězovody Římanů, Vespasiána i Tita.

„Kdo moc propůjčuje,“ odpověděl kněz první řady z Jeruzaléma doktor Josef ben Matouš, „je větší než ten, kdo sám moc má. Ten, kdo jiného činí králem je větší než král.“ (Lion Feuchtwanger; Židovská válka)

Židovstvo se vydalo do světa plnit přikázání: „…přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody“ (Dt 9,1).
Se slintáním po konečném řešení;
„Hospodin (Jehova, JHVH, Jahve, Alláh), tvůj Bůh, ti je předá, abys je pobil (pronárody/nežidy/neobřezance/gojimy). Vyhubíš je jako klaté…“

353646

26.11.2016 18:47

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353597

Jenže cestou za svou evoluční mocenskou strategií se židovstvo (izraelstvo/světoobčanstvo) dopustilo porušení několika zásadních nařízení jejich údajného boha Hospodina/Jahveho; spříznilo se s mnoha králi, vládci, s cizinci a cizinkami.

A teď to podstatné, seznámilo se svou mocenskou vyvražďovací strategií ničivé Chazary.
Židovstvo vyučilo podle tory (Starého zákona) a talmudu loupeživé Chazary ještě větším zrůdnostem, než jakých byli Chazaři schopni do osmého století tohoto letopočtu bez znalosti židofašistických/židomafiánských zrůdností, evoluční strategie židovstva.

Protože Chazaři měli a mají vyšší IQ než Židé, ovládají nejen gojimy, ale i Židy.
Kde je neviditelný, vševědoucí, strach vzbuzující židobůh?
Jak mohl Hospodin (Jahve, Alláh) dopustit porušení Jeho smlouvy s vyslancem židovstva Mojžíšem- majitelem to geniální paměti nařízení: „…neuzavřeš s nimi (s neŽidy/gojimy/Chazary) smlouvu a nesmiluješ se nad nimi, nespřízníš se s nimi…“ (Dt 7,2-3) ?

Za hrubé porušení smlouvy, vlastně za nedodržení jakéhokoli nařízení Hospodina (Jahve, Alláh) je přece v židofašistické/židomafiánské příručce vyhrožováno:
„Hospodin by proti vám vzplanul hněvem a rychle by vás vyhladil.“ (Dt 7,4) nebo „Jestliže mě nebudete poslouchat a nebudete plnit všechny tyto příkazy, jestliže zavrhnete má nařízení a zprotivíte si mé řády, takže nebudete plnit všechny mé příkazy, ale budete porušovat mou smlouvu, pak já vám učiním toto; navštívím vás hrůzou, úbytěmi a zimnicí, pohasnou vám oči a budete plni zoufalství…“ (Lv 26,14-16).
Další výhrůžky „Jestliže mě ani potom nebudete poslouchat, budu vás trestat za vaše hříchy ještě sedmkrát víc…sedmkrát víc…sedmkrát víc…,“

A zvrácenost zvráceností:

„Jestliže mě (židoboha Hospodina) ani potom nebudete poslouchat…Budete jíst maso svých synů, budete jíst maso svých dcer.( Lv 26,29)

Základem vztahu žida k Hospodinovi je STRACH.

Židobůh zase trestal neposlušné vyvolené v první polovině dvacátého století?
Berlínský rabín dr. Joachim Prinz (později prezident Amerického židovského kongresu a předseda Konference předsedů hlavních amerických židovských organizací) nabádal k bezprostřední masové migraci Židů do Palestiny. Jak napsal žid Joachim Prinz ve svém „díle“ Wir Juden, tisíciletá cesta židovstva byla ohrožena (dodávám- cesta za podmaněním a vyhubením pronárodů jako klatých).
Zajímavé na celé záležitosti je, že i neposlušní židé, kteří včas nevyslyšeli „nápovědu“ k opuštění svých domovů a majetků (započatou už koncem devatenáctého století a vrcholící ve třicátých letech dvacátého v Německu - sionismus), a kteří měli pro ssvětové židovstvo dostatečnou hodnotu, obdrželi víza do Anglie, USSA…, někteří se mohli vykoupit, jiní vylhat a sloužit fašismu (Milch)

353647

26.11.2016 18:50

RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 353597

Adolf Hitler byl vyhlášen židoamerickým časopisem osobností roku 1938, protože prý „silný vůdce.“ Zfetovaná zdebilizovaná loutka je u židovstva „silný vůdce.“

Podle rabína Karola Sidona byl holokaust důkazem existence boha.
Problém Sidonova tvrzení ovšem spočívá v činnosti společnosti I.G. Farben (Rockefeller, Warburg a další židochazarští ssvětoobčané), která se jaksi významně podílela nejen na tragické hospodářské situaci Německa v po první světové válce (mnohé banky v Německu i ve Francii ovládali a ovládají Rothschildi), ale i na přípravě a organizaci druhé světové války.

U ubytovacího zařízení s vývěsním štítem „Práce osvobozuje“ v Osvětimi byla fabrika I.G. Farben.
Mnoho „humanitárních vědců – i lékařů“ Říše, i těch působících v koncentrácích, bylo po druhé světové válce za zásluhy zaměstnáno v „demokratických“ Spojených státech amerických.
Mnoho zlata ukradeného židům skončilo v „neutrálním“ Švýcarsku, povětšinou v bankách ovládanými židoChazary.

Účet za druhá světová lidská jatka provozovaná židoChazary (posvěcená na počátku zástupcem židoboha na Zemi- papežem církeve svaté římskokatolické, poskokem židovstva), Gott mit uns - 60 miliónů mrtvých!!!

A od té doby - nespočet „humanitárních“ bombardování, dvě stě válečných konfliktů, dvatisíce zkoušek jaderných výbuchů- jakoby těm židochazarským psychopatům nestačily ničivé následky jaderných bomb použitých židoUSSA v Japonsku 6. 8. 1945.

Pořád se „západní“ fanatičtí korporátní židofašiti, budou navážet do Ruska (ovládaného také židy)? Myslí si snad ti fanatičtí militantní magoři, že přežijí jadernou válku v tunelech ve Švýcarsku nebo v tom nově postaveném věžáku s dvoumetrovými železobetonovými stěnami a sedmi podzemními podlažími na Manhattanu?
Nebo snad, že židoRusy oblbnou a oni jim odevzdají své jaderné zbraně a v Rusku pak nechají „humanitárně“ působit „demokracii“ konečného řešení existence pronárodů?

Kéž by si alespoň některé židovské a židochazarské ovce uvědomily, jaké po moci a zdrojích slintající zrůdy i jim ve skutečnosti vládnou.

353648

22.11.2016 7:30

krestanstvo

Anca 87.?.?.?

Velmi pekne vysvetlenie prinasa Jan Kozak (Koreny indoevropske civilizace)
a najma jeho preklady zvitkov z Nag Hammadi prinasaju jasne vysvetlenie, co je
to krestanstvo.

353480

22.11.2016 8:36

Hoďte na toho blázna síť

JN 80.?.?.?

Jeho články vypadají jako když pejsek a kočička vařili dort.Trochu Bible, trochu Pjakina, pochválit Putina, kopec rusofilie a židi nesmí chybět.Ps Putin prohlásil, že byl v roce 1954 pokřtěn, příští týden očekávám přihlášení se Putina k pobytu na měsíci v době puberty a k vynálezu knihtisku[smích]

353481

22.11.2016 10:32

RE: Hoďte na toho blázna síť

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 163.?.?.?

Reakce na 353481

Pořád stokrát lepší, než tvoje "vtipné" příspěvky. Saker má na rozdíl od tebe přehled, nicméně chápu, že pro člověka s postotalitním myšlením tvého typu je to nestravitelné (moc složité).

353482

24.11.2016 12:02

RE: Hoďte na toho blázna síť

JN 109.?.?.?

Reakce na 353482

Tak to si mě pobavil.Dekuji

353551

22.11.2016 12:05

Je to len účelové podkladanie náboženských rozdielov ako jednej s marginálnych príčin nenávisti!

Lubosmat 212.?.?.?

Za všetkým sú vždy len a len peniaze ...

Pamätáte si na dobu socializmu, zotreli sa do určitej miery majetkové rozdiely a ľudia cítili skôr odpor „nechuť“ voči elitám, než nenávisť.

Skutočnej „tzv.“ vražednej“ nenávisti sú schopní len ľudia, ktorí prichádzajú o vidinu obrovských ziskov na teritóriu svojho záujmu.

Vatikán ako centrum kresťanskej moci rozsieval nenávisť voči pravoslávnemu Rusku hlavne z finančných dôvodov, patriarchovia Kyjevský a ani Moskovský sa nikdy nenechali vtiahnuť do priamej podriadenosti Vatikánu, a nikdy zrejme neplatili ani žiadne odpustky na uzmierenie hlavy západného vyznania.

Nenávisť západu voči moslimskému svetu a hlavne neslávne krížové výpravy, majú tie isté peňažné korene.

V posledných rokoch 2014, 2015 a 2016 sú spojené štáty svetovou jednotkou v obchodovaní so zbraňami, ich najväčší odberateľ , Saudská Arábia bojuje v Jemene.

Odpovedzme si, odkiaľ sme počuli v poslednej dobe najviac nenávistných rečí a invektív voči Rusku? Kto roztočil koleso sankcií proti Rusku?

Rusko má dôvod nenávidieť aj ukrajinský prezident Peter Porošenko, ako jeden z najbohatších Ukrajincov majúci v Rusku nemalé aktíva, keďže o ne môže rozhodnutím nejakého bývalého agenta KGB, momentálne v Rusku pri moci, ľahko prísť.

353483

22.11.2016 14:50

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

udo 95.?.?.?

Reakce na 353483

Omyl!
Tam hore v pekle naozaj O PENIAZE NEJDE.
Jelitám ide o moc. (Ich tupým besným zverom, poskokom možno)
Peniaze sú len jedným z prostriedkov,
navyše veľmi neefektívnym z dlhodobého hľadiska,
bo lákajú iba ku ovcí-biorobotov si kúpeniu.

Sú efektívnejšie metódy:
3) náboženstvá, ideológie, filozofie,
2) zmena dejín a..
1) Základný kulturologický Koncept,
určujúci cez riadenie, dlhodobé programovanie kolektívneho podvedomia
masovo-štatisticky pravdepodobnostne predurčene
s prijateľnými odchýlkami psychiku jedinca.

(a)sociálne inžinierstvo tu je pod rôznymi názvami minimálne 4500 rokov.
Už v starom Egypte sa jeho jablká veselo užívali..

Vždy a všade funguje 95% riadenia nepriamo, bezštruktúrne.
Cez metodológiu zmien informačného prostredia,
formovanie informačného poľa, kde sa objekt riadenia nachádza.
Priame, direktívne riadenie je veľmi neefektívne.

Opice si predstavujú, že niekto sedí za stolom
a odtiaľ rozkazuje.

Aký to paradox pre inžiniera technickej psychológie a sociológie.
(History of higher industrial psychology)

Moderní šialení "dekonšpiratológovia" sa snažia dokázať neexistenciu konšpirácie (praktickej politiky) a existenciu náhody,
neexistenciou štruktúru riadenia.
Pozná ich debilita, amaterizmus hranice?
Nutne spozná!
Chudáci tieto verno(p)oddanné dozorčie opice..

Riadiaca štruktúra v každej normálnej inštitúcii, firme sa
využíva iba v prípade zlyhania normálnych postupov nepriameho riadenia.
Zároveň je v danej situácii nutne vymieňaný samotný aparát, keďže prezradil svoju existenciu.

Viď základy formovania korporátnej kultúry (samoriadených systémov) pre vyšší manažment.

353488

22.11.2016 18:30

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 353488

Naprostý souhlas s těmi metodami.

Ale vážně myslíte, že by chazaři dosáhli takového úspěchu, kdyby cíleně systematicky neinfiltrovaly vedoucí pozice všech gojimských institucí?
Kdyby neinfiltrovali celou naši společnost svými židozednáři a podobnými utajenými organizacemi?

Myslíte, že supertajná setkání toho typu, kde byly prezentovány Protokoly sionských mudrců (aby byly účastníky delegovány na nižší úroveň řízení) nejsou formou přímého řízení?

Další formou řízení je infiltrování legislativního procesu. Stačí mít hrstku lidí na patřičných místech, hrstku lidí v médiích kteří vyrobí kouřovou clonu a rázem tu máme záko(h)n který musí poslouchat miliony gojimů pod pohrůžkou policejního násilí.

Je to všw systematický řízeno, jenže ne tupým vojenským befelem, ale velice adaptivní strategií.

353495

22.11.2016 20:28

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

udo2 95.?.?.?

Reakce na 353495

V teóriach riadenia:
Programovo-adaptívny modul.

Otázka:
Kto je programátor/admin?
Nie meno, ale profil.

Ak zatiaľ nevieme,
nasleduje z odborného hľadiska logicky nevyhnutne otázka:
Aká je KONCEPCIA samoriadenia naprogramovaného sociologického operačného systému?
(konkrétne: aké motívy prevládajú v klasickom umení, formujúcom základy našej kultúry)
..t.j., hierarchicky usporiadaný cieľový vektor
(napr. 1. prevedenie otrokárstva z úrovne vedomia na úroveň podvedomia,
2. zachovanie info-náskoku subjektu riadenia = programátora/admina pred objektom riadenia,
3. zachovanie utajenia existencie programátora/admina z dôvodu obmedzenia rizika útoku/obrany zo strany obete-hostiteľa jeho agresie,
4. etc..)

Koncepcia je sekvencia želaných medzistavov (obrazov..foriem), vedúcich k želanému stavu cieľovému.
AlgoRytmika základných dominantných tendencii jeho vývoja/degradácie.
Bazálna kulturologická matrica.

Zjednodušene:
Matrica je koncepcia v konkrétnych želaných obrazoch budúcnosti ("osudu" ).
Koncepcia je naopak zasa lexikálne vyjadrenie matrice

Vieme predsa, že neriadené systémy v doteraz známom Univerze neexistujú.
Chaos nie je náhodný. Vždy je masovo-štatisticky vyjadriteľný v príslušných objektívnych zákonitostiach. Počasie, voda, akékoľvek spoločenské javy sú v skutočnej vede dostatočne presne (s prijateľnou odchýlkou) modelovateľné v zmysle ich prognostiky, optimalizovateľné, atď..

Prosto inteligentný dizajn rozvoja
(alebo a chcete evolúcie, revolúcie, či degradácie. TO, čo sa v tzv. "náboženstvách" nazýva falošne aj "Boh",
ktorý zrejme je, no samozrejme nie taký, akým jeho masku programovo-imitačne
na riadenie zneužívajú do tej- či onej miery VŠETKY "náboženstvá", ideológie, filozofie apod..)

Znova: podľa zvoleného cieľového vektora.
Deklarácia náhody je VŽDY skrývanie nejakého javu.
Z nevedomosti a/alebo zámeru.
(vzťah objekt-subjekt riadenia; auto-vodič, lietadlo-pilot,..)

Naspäť k otázkam..

353499

23.11.2016 0:39

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 353499

Zpět k otázkám :

Jste stroj?

353505

23.11.2016 18:43

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

udo2 95.?.?.?

Reakce na 353505

A vy?
Do akej miery ste Vy sTroj?
Alebo nemáte azda vytvorené žiadne
zvyky = automatizmy = emócie?

Prosím nepliesť si emócie s intuíciou (zmyslom pre Mieru)

353530

23.11.2016 8:52

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 353499

Vieme predsa, že neriadené systémy v doteraz známom Univerze neexistujú.

Které systémy ? Prosím upřesnění.

Pro pisatele 62.... v 18:30 , vaše ilustrace lze považovat vesměs za nepřímé řízení nebo smíšené, řekl bych.

353511

23.11.2016 18:58

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

udo2 95.?.?.?

Reakce na 353511

nechápem otázku, resp. je položená opačne.
Uveďte prosím Vy príklad NEriadeného systému.
Ja taký nepoznám.
Odborne poznáme zatiaľ iba riadené a samoriadené systémy.

Každý systém je charakterizovaný nejakým dominantným procesom,
alebo ich skupinou.

Poznáte azda v doteraz známom Univerze niečo statické,
čo sa nevyvíja, nepodlieha transformácii, kde v príslušných cykloch (periódach)
neprebieha informačná obnova daného systému?

Kde je nejaká zmena, vždy je nejaký cyklus a ten je príznakom riadenia.

Ak neviem identifikovať subjekt riadenia,
tak ide o samoriadenie s nejakou koncepciou (východzí a cieľový bod transformačného procesu skúmaného systému).
Istwert a Sollwert.

Systém bez koncepcie z prísne vedeckého hľadiska neexistuje.
Pseudostochastické procesy sú kamufláž.
Nedostatočnej analýzy = nevedomosti,
alebo zahmlievania s cieľom zachovania informačného náskoku proklamátora tejto "náhody", ako predpokladu moci nad cieľovým objektom

353531

23.11.2016 22:09

RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie

udo2 95.?.?.?

Reakce na 353511

Každý systém má charakteristický proces, alebo skupinu procesov.
Viete si predstaviť neriadený proces?

353539

22.11.2016 12:16

Rusko je jiné,

gippius 213.?.?.?

jiná je jeho spiritualita. V Rusku je světlo světlejší a tma tmavší. Ruský Kristus je stejný jako ten řecký - prostě má grády. Srovnávat ruskou spiritualitu s tou polskou, či americkou spiritualitou z popndeklu, natožpak s tou bezobsažnou Halíkovskou, to opravdu dost dobře nejde. Když křesťanství, pak jen to ortodoxní.

353484

22.11.2016 15:49

Zkusím to ještě jednou

Velekněz Ratata 88.?.?.?

a stručněji a pak se na to nejspíš vydlabu (předchozí příspěvek zřejmě neprošel, i když netuším proč):

Článek jde hodně pod úroveň Sakera. Proti špinavé západní infoválce se staví nevalná východní ideologie. Jsou tam kopance faktické i argumentační. Například:

1. Kvetoucí Byzanc proti úpadkovým Frankům. Byzanc byla obdivuhodná civilizace, ale zašla na neřešené problémy. Vnitřní. Totéž carské Rusko.

2. Byzanc, 1-2-3-Řím a pravoslaví jako výlučně jediní pravověrní křesťané od samého počátku. Kolik století trvalo, než vznikla konečná redakce Nicejsko-cařihradského vyznání víry ? Nikonovy reformy v Rusku nebyly reformy ? Ale budiž, kopanec ovšem je, pokud se to bere jako vysvětlení pro (nepopiratelný) antagonismus východu a západu. Stojí na hlavě.

3. "Neutralita" islámu a pravoslaví. Vypsané důvody by musely platit i pro katolíky a protestanty, argument je logicky vadný. Jestli ono to nebude spíš tak, že pravoslaví má staletou zkušenost "mírového soužití" s islámem jak "z pozice silnějšího" (carská Rus), tak "z pozice slabšího" (blízký Východ).

353490

22.11.2016 21:56

Rusofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

má své opodstatnění. Rozpínavý Západ sice Ruskem opovrhoval (jsou a byli to z pohledu namyšlených anglosionistů méněcenní Slovani stejně jako další slovanské národy), ale vždy chtěli jeho nerostné bohatství a obrovské území. Proto tam také válčili Napoleon i Hitler. Oba tam ale prohráli. Když naivní Gorbačov a věčně opilý Jelcin vydali Rusko napospas kořistnickému Západu, jevilo se Rusko snadnou kořistí západních bank a nadnárodních společností. Tady ovšem chazarští vládci Západu a tehdejšího světa udělali fatální chybu. Příliš si byli jistí svým vítězstvím a dlouho slavili svůj triumf. S nástupem Putina se zbídačelé a vykrádané Rusko znovu postavilo ekonomicky a vojensky na nohy, Čína se stala ekonomickou a finanční velmocí a dnes nesplatitelně zadlužený Západ nemá už kde tak nakrást, aby znovu oddálil svůj krach, protože na Rusko a Čínu prostě nemá. A proto ta hysterie proti Rusku a opětovná rusofobie. Kobyla když chcípá, taky nejvíc kope. Spiritualitu bych do toho netahal, spíše jde o to, že ruský národ je zvyklý snášet strádání, zatímco přežraný a sebevědomý Západ moc zpohodlněl a ještě získal nepatřičné sebevědomí a pocit nadřazenosti.

353501

23.11.2016 17:53

RE: Rusofobie

aiso 188.?.?.?

Reakce na 353501

"Příliš si byli jistí svým vítězstvím a dlouho slavili svůj triumf."

Nikdy, takove chyby nedelaji. Jedine spravne a soucasne nadejne vysvetleni je, ze uz na dodelani Ruska nemeli sily. V zadnem pripade nebyli svym vitezstvim prekvapeni, ani si ho nevychutnavali, ani ve slave nezapomenuli, co maji delat dale, nybrz jim uplne normalne dosly baterky. Proto take na nejsledovanejsi trun sveta mohl proklouznout Putin. Chytre to samozrejme bylo, ale uz tehdy mel Zapad na kahanku a zacal se bortit do sebe a na sledovani svych cili mu schazela energie, takze nemeli ani na to, analyzovat situaci kolem jelcina a podstrcit mu sveho cloveka. Zadne opomenuti, nedostatek vule.

353527

23.11.2016 21:54

RE: Rusofobie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 353527

Myslím že pravdu máte oba. Trump to říkal mnohokrát v předvolební kampani, že Putin přechytračil Obamu i Hillary (i Bushe). Putin skutečně potajmu obnovil sílu armády, v "kulisách spolupráce" s NATO a západními partnery. Americe skutečně došli baterky nejen ve vojenské ale i v ideové, a v první řadě i hospodářské oblasti. Detroitizace a ukrainizace Ameriky (defraudace a korupce, rozklad) jsou důsledkem nekontrolovatelné nenažranosti "elit". To platí pro celý Západ, jen o tom ještě neví, důkazem je populární Merkelová se svým vyznáváním hodnot...

353538

23.11.2016 17:27

Problém je v rase

Krtek007 37.?.?.?

Vůbec tu nejde o náboženství jako takové. Je to rasová válka, bílé obyvatelstvo je různým tempem a různými způsoby decimováno. Násilné vnucení otrocké víry v Krista byl a je jen jeden z mnoha masových způsobů likvidace myslí a těl nepohodlné rasy. Parazitičtí nomádi jsou jen nástroj.

353526

27.11.2016 10:35

Prastaré spirituální kořeny rusofobie jsou na Marsu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Saker (raroh), jak jinak, se rozhlíží do široka, z vysoka. S tím Marsem jsem to trochu přehnal, ale hledat kořeny rusofobie za horizontem několika generací je příliš. Člověk dnešní je z velké části produktem současné a včerejší "výchovy". Dál do historie hleděti je tak možná dobré pro historiky, jenže zde takové nemáme. Tady jsou hlavně věřící (včetně ateistů), kteří hlavně sobě věří, že do problému vnesou jasno na základě své víry. Tam by ovšem slušelo přinejmenším držet odstup a určitý respekt k vírám ostatním. To ovšem od politicky nekorektních zvědavců těžko čekat. A tak vlastně jedni jinověrci vnucují čtenáři představu jak věří jiní věřící, či jak by dokonce měli věřit...
Dnešní rusofobie, má hlavně propagandistické kořeny v hledání potřebného nepřítele pro znovuoživení zbrojní produkce Západu a případné expanze k ovládnutí bohatství Ruska.
Jinak ještě existuje "přirozená" rusofobie od Ukrajinců, kteří jsa dědičně ublížení (s ohledem na polohu velmocí a Ukrajiny), v národním obrození nenašli své kořeny ve svém okolí, ale své sousedy pojali jako své největší nepřátele, a sebe nikoli za okraj nýbrž centrum všehomíra...

353661

3.12.2016 10:10

nevidím nic nepochopitelného

nikdy 86.?.?.?

v tlaku na Rusko, snaha uloupit bohatství obrovské, zatím v plen nevydané země, je naprosto pochopitelná snaha ze strany těch, jejichž předci ovládali postupně svět tak, že ničili a zabíjeli a plenili, a podobné postupy vykazuje Západ.

jsou to kořeny veskrze materialistické-

Musíme ale konstatovat, že rusofobie u nás nebyla zvykem, nebyla masově cítěna a pokud dnes je silná, pak je to zjevný úspěch západní propagandy a jejích domácích hlasatelů, doufejme však, že jen úspěch prchavý.

353811

3.12.2016 11:26

Přirovnání k hnojníku mi bylo smazáno jako porušení etického kodexu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 353811

No, stokrát tu přehrabali hnojník kremloidofobové aby ho prodali i s kydači bez výběru panstva a jejich majitelů. A nyní koukají jim určeným směrem na sankcionované, žel množství pedagogovaných chce hrabat či zobat jak o závod kde trh trhů jim patrně zamýšleně dá příležitost či takřka nulovou jinou volbu. Hoši, hoši.

353816

Příspěvků: 68

22.11. 00:44 Mirra  i jinak
22.11. 03:30 Pátá Mojžíšova 7:24  I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 12:32 výjimečné porušení omerty  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 13:06 Miroslava  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 17:08  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 19:21 Miroslava  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 01:17 favela  Vo tom se taky mluvi...
23.11. 10:00 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
25.11. 21:13 Osel  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
25.06. 20:00 Lovec idiotů  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 17:24 Wilonix  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 20:49 Jarda z Brna  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 17:32 Censored  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 19:50 Miroslava  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 23:06 dub  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 07:03 Aja  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 10:08 Zorro  Tak s tímto jste mě trošku předběhla.
23.11. 10:28 Ilumihnát  Desatero
23.11. 10:35 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 11:11 Aja  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 12:38  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
24.11. 17:08  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
24.11. 23:16 Aja  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
25.11. 00:06  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
25.11. 10:22 Ilumihnát  Desatero
25.11. 12:18 Aja  RE: Desatero
25.11. 12:42 Ilumihnát  RE: Desatero
25.11. 14:07 Censored  RE: Desatero
25.11. 18:08 Aja  RE: Desatero
26.11. 09:07  RE: Desatero
23.11. 12:25 Ilumihnát  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 15:22 el  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 00:14 Satanist  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 14:17 Censored  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 21:19 Jarda z Brna  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
24.11. 15:47 Censored  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
25.11. 22:54 Kym  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 10:14 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 17:21 xml  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 21:04 el  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
23.11. 21:05 Annna  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
24.11. 12:08 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
25.11. 13:02 Annna  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
26.11. 18:42 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
26.11. 18:47 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
26.11. 18:50 Pátá Mojžíšova 7:24  RE: I neviditelný bůh pověřil Hitlera, nebo Rothschilda, Rockefellera, Warburka...
22.11. 07:30 Anca  krestanstvo
22.11. 08:36 JN  Hoďte na toho blázna síť
22.11. 10:32  RE: Hoďte na toho blázna síť
24.11. 12:02 JN  RE: Hoďte na toho blázna síť
22.11. 12:05 Lubosmat  Je to len účelové podkladanie náboženských rozdielov ako jednej s marginálnych príčin nenávisti!
22.11. 14:50 udo  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
22.11. 18:30  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
22.11. 20:28 udo2  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
23.11. 00:39  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
23.11. 18:43 udo2  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
23.11. 08:52 výjimečné porušení omerty  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
23.11. 18:58 udo2  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
23.11. 22:09 udo2  RE: Náboženstvo, ideológia, dejiny a ekonomika sú len sprostredkovaním základnej Koncepcie
22.11. 12:16 gippius  Rusko je jiné,
22.11. 15:49 Velekněz Ratata  Zkusím to ještě jednou
22.11. 21:56  Rusofobie
23.11. 17:53 aiso  RE: Rusofobie
23.11. 21:54  RE: Rusofobie
23.11. 17:27 Krtek007  Problém je v rase
27.11. 10:35  Prastaré spirituální kořeny rusofobie jsou na Marsu
03.12. 10:10 nikdy  nevidím nic nepochopitelného
03.12. 11:26  Přirovnání k hnojníku mi bylo smazáno jako porušení etického kodexu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

25

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 51 čtenářů částkou 7 517 korun, což je 25 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

V sobotu mala polícia v Paríži na demonštrantov pripravenú tajnú zbraň - paralyzujúci plyn11.12.18 22:09 Francie 0

Španělsko-německá korporace podporuje drancování okupované Západní Sahary11.12.18 13:27 Western Sahara 1

OSN IOM 2017: Migrace je nevyhnutelná, nezbytná a žádoucí11.12.18 11:29 Evropská unie 0

16 letou Rakušanku ubodal její přítel - nezletilý migrant11.12.18 10:48 Rakousko 1

Macron s navýšením minimální mzdy o 100 eur tahal Francouze za nos11.12.18 10:39 Francie 1

ODS chce, aby vláda opět navrhla Zemanovi povýšení ředitele BIS11.12.18 10:05 Česká republika 3

Ústavní soud na návrh senátorů škrtal v zákonech o azylu a pobytu cizinců11.12.18 09:55 Česká republika 0

Žluté vesty konečně donutily Macrona k projevu10.12.18 21:59 Francie 0

OECD a Evropská komise poukazují na nedostatečnou integraci migrantů a litují, že jejich dovednosti zůstávají z velké části nevyužité 10.12.18 20:43 Evropská unie 1

Francouzská katolická neziskovka: Pakt pro migraci je nástrojem,jak bojovat v terénu a prosazovat přeměnu těchto norem v zákon10.12.18 20:11 Francie 1

Seznam zemí a organizací, které podepsaly OSN Globální kompakt pro migraci10.12.18 17:36 Evropská unie 1

Ešte sme nič nevyhrali. Záväzky vyplývajúce z konferencie v Marrákeši môže s plnou mocou pretláčať aj Brusel10.12.18 08:33 Slovensko 3

Žluté vesty demonstrují i v Holandsku - každou sobotu - a zpívají09.12.18 23:26 Nizozemsko 2

V Paříži byla proti demonstrantům nasazena armáda Evropské unie09.12.18 21:30 Francie 3

V Belgii se zformovala menšinová vláda - premiér odjel do Marakéše09.12.18 20:31 Belgie 1

"S Evropou je konec", známý právník opouští Británii a odchází do Izraele09.12.18 19:57 Británie 4

Švýcarský muslimský akademik je obviněn ze znásilnění nezletilých dívek09.12.18 19:00 Švýcarsko 1

Netanyahu: V Evropě je i nový antisemitismus, který pochází od extrémní levice a radikálních buněk islámu09.12.18 18:17 Evropská unie 7

100 ze 190 původních zemí potvrdilo účast v Marakéši, kde má být přijat OSN Globální kompakt pro migraci09.12.18 15:17 Evropská unie 1

Americká armáda hledá tlumočníky z/do ukrajinštiny09.12.18 14:29 USA 1

Měnové kurzy

USD
22,83 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
28,56 Kč
Kanadský dolar
17,07 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
23,00 Kč
100 japonských jenů
20,12 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,02 Kč
100 maď. forintů
7,99 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
34,37 Kč
1 unce (31,1g) zlata
28 411,08 Kč
1 unce stříbra
333,71 Kč
Bitcoin
76 619,12 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2018 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 570