Diskuze k článku
Pohrdání českou státností
Příspěvků 56
urazek na narodem zvoleneho p. presidenta , coz je jiste urazka a ponizeni celeho naroda, je treba /a nejsem toho pritelem/ udelat opatreni, coz je normalni na ochranu tradicni instituce presidentske funkce. Respekt a ucta nesmi byt zadupana do zeme pomoci zahranicnich darebaku vseho druhu a mistnih posluhu, kteri z hnijiciho a zapachajiciho smetiste pokrikuji sproste urazky a utoci smetistnimi odpadky na presidenta. To snizuje respekt celeho naroda v zahranici !! To se deje ovsem umyslne, akce jsou zaplacene a naplanovane v zahranici. Tady by mohl zakon na ochranu statu , hrat nejakou roli. Zadne urazky a to je napadne nejsou trpeny na cleny vlady , kteri delaji skodu zrazovanim Ceske Republiky pro zajmy jinych.
Dalajlama je agent CIA , jako Havel napriklad. Parasituje vydiranim penez narodu a dela propagandu pro USA. Je to byvaly clen a pritel ustr. vyboru komunisty z Ciny.
Tak hlavně je třeba připomenout, že Zemana nezvolil národ, ale 2,7 mil občanů ČR patrně mdlého rozumu
Po tomto poučení jsem prozřel:bystrým rozumem se honosí v naší zemi jen havloidní elity a jejich přitakávači.Jen tak dále,čeká nás skvělá budoucnost.
Skutečně, kunda sem, kunda tam...
Správně, kdo má jiný názor je mdlého rozumu. To je slovo demokrata.
Je to doslova jak jste napsal jsou to takzvani globaliste kteri okradou, prodaji a oloupi Ceskou republiku za par supu. Presne jak pisete staci se podivat Na to mrchu Clintonovou. Kan strcila prsty tam byly a stale jsou reky krve slz a utrpeni. Jeji takzvany rapist manzel by mel byt v Terra Hauty za to co spachal v Jugoslavii a kdekoliv strcil sve prsty. Bushove a Obama ? neni treba mluvit, lide obycejne intelligence si plne uvedomuji dopad jejich globalni politiky. jsou to tito sycaci kteri bez jakekoliv obav soudnosti napadaji Ceskou statnost a predstavitele Ceske republiky.pana Zemana Je na case tyto grazly usadit a strcit tam kam patri
Mýlíte se pouze v jednom - nejsou to globalisté, jsou to státní elity usa.
A kdo bude 28.10. na Staroměstském náměstí jako organizítor (celá kdu-čsl /jejich školení v usa se aktivovalo/ a starostové /celí? Gazdík?/), Halík atd., je služebníkem těchto elit.
Slouží jim i Němci (vázací kancléřský akt), proto jim Herman leze do zadku.
A na závěr - dost se jich pokládá za liberály, což dnes znamená postoj, že stát má sloužit ne svým občanům, ale mezinárodnímu byznysu.
25.10.2016 0:54
RE: pohrdani se statni prislusnosti.
lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?
Reakce na 352869
nemam poneti v cem jsem se mylil, establishment ta smetanka americke spolecnosti jseou do jednoho dedikovani globaliste a tak je doslova svetovy establishment.
Globalisté považují všechno a všechny, tedy i usa, za své nástroje, prostředky, které kdykoliv obětují, zničí.
Státní elity usa chtějí to samé, ale pro stát usa.
To, že usa velice často sloužily globalistům, neznamená, že jsou totožní.
(Ano, měli totožné cíle, např. zničení SSSR, vyřízení Evropy...)
Nyní éra usa pomalu končí (globalisté je chtějí "odložit" ) a státní elity to nechtějí uznat, přijmout. Nebo snad Clintonová souhlasí s oslabením států spojených?
Trump ovšem ano, proto je on globalista, proto je proti němu takový tlak.
(Kdo je u nás globalista, třeba nevědomý? Např. Tvrdík, kvůli podpoře Číny.)
pane L. vycet jejich zlocinu / masakru a zla, utrpeni vsech nas a odvozeneho z toho vseho , jen v nedavne dobe/, je uz dnes temer NEKONECNY !
Snad uz se mira naplnila.
Neni na nikom jinem kritizovat cokoliv , p. president Ceske Republiky pro nas udela. Jenom my, kteri jsme pro nej volili a dodnes je ta volba nejspravnejsi , mame pak pravo rict cokoliv na jeho adresu a jak jsme zvykli slusne ,upozornit na chybu,kdyz se vyskytne, ale bez hysterickych sprostych vyjevu.../hyen a jim podobnych/.Kdyz niceho jineho nejsou schopni a tim se denne identifikuji ODHALUJI, CO JSOU.
Ze jen oni maji misto v oficialnich mediich /nikdy neslysime ani slovo uznani za cokoliv p. president vykonal pro nas !!!!/, je jen znameni casu v kterych jsme se ocitli. Je pravda , podlehli jsme zapadni propagande trvajici po staleti a v nedavnu proti komunismu /byli jsme isolovani/, ktery ale uz nebyl komunismus, proti kteremu propaganda byla namirena...
Snad uz se blizi den miru, pokoje a spravedlnosti. A diky Rusku ,nejsme jeste bez nadeje, te posledni nadeje....
/A prave ty zurive utoky na Rusko , to jen dosvedcuji/.
23.10.2016 6:56
Můžeme očekávat ještě nebezpečnější podrazy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
>Nenávist jistých kruhů vůči prezidentu Zemanovi je téměř hmatatelná. Využijí jakoukoliv špinavost, jakoukoliv podlost, prostě cokoliv, aby prezidentovi ublížili.
>(...)
>Grázlům teče to bot, ztrácejí kredit na všech frontách, zejména u veřejnosti a jsou čím dál zoufalejší. Můžeme očekávat ještě nebezpečnější podrazy.
Totální špína na prezidenta Zemana. Mlátil matku i manželku, syn kvůli němu chtěl spáchat sebevraždu. A kdyby to chtěl někdo zveřejnit, podal by si ho prý Šlouf
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Total...
Dalibor Balšínek v té době redaktor bulvární televize prozřel a dal do placu zjištění, které jej celých 20 let neuvěřitelně tížilo a až teprve teď bylo jeho utrpení řádně zaplaceno.
ano a diky za ne, protoze jsou tak nepravdepodobne svymi pitomostmi , kazdy je prohledne a pochopi ihned o co jde.../taky muj pripad/..
26.10.2016 11:18
RE: Můžeme očekávat ještě nebezpečnější podrazy
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 352893
Máte naprostou pravdu - já akorát nemohu pochopit, proč se takovými individui obklopil. Měl by ten chlív vyčistit. Ale až po prezidentských volbách, kde určitě vyhraje. Ti jeho protikandidáti jsou úplně MIMO.
Pravda dnes znamena pouze to, ze vime kde jsou nase pozice. A to je velmi malo. Jsem presveecen, po nekonecnych hysterickych I fyzickych utocich /a velmi sprostych a podlych/ a coz je velmi dulezite si uvedomit , ze se navic stupnuji a jsem presvedcen , ze chteji vyvolat krizi ,mezni konflikty a vytezit z toho svrzeni pana presidenta. Stoji jim v ceste za jejich spinavymi umysly.
A nebudou vahat vyvolat I obcanskou valku....
-A duvodu a zisku z toho plynoucich je uz ted pro ne vice nez dost...
Jenomze za komunistu 28 rijen byl statni svatek __Den Znarodneni__ to bylo aj v kalendari svatecnich dnu.
-profesor junivers ThDr T. Halik bude za privatizery slouzit svatecni EKUMENICKOU bohosluzbu proti NASILI v baraku u prazskyho Jesulatka.
Tak uvidime kolik tam bude ekumenickych buzerantu.
Určitě ne 28. říjen. Stát, který tehdy vznikl z milosti velmocí, je dávno pryč. Jediné datum státního svátku může být datum vzniku České republiky.
Ale ješitní politikové si hrají na „osobnosti“ a papouškují to, co se kdysi tlachalo o 28. říjnu.
Dělat si iluse o komkoliv je zbytečné. Tak i M. Zeman je extrémní filosemita. To je jeho kvalifikace?
To Lucifuge.
Miloš Zeman nemá jinou šanci jak politicky přežít, než být filosemita.Václav Klaus se orientoval extremně na USA a díky tomu se udržel. MZ se vůči USA ostře vymezuje ale podporu od jakéhokoli silného bratra prostě potřebuje.Ostatně, proč se zajímat o silné tělo když můžeme získat hlavu, která je ovládá
Prostě řečeno ...kobyla je nachcípaná , ale zdaleka ne na márách. Budou ji léčit utahováním přezek. Nic nového pod sluncem.
Psi štěkají a karavana táhne dál. Nic nového pod sluncem.
Aspoň budeme mít pod nos naservírovaný seznam vlastizrádců, tedy politiků co se této truc akce zúčastnili a můžeme jim to osolit při volbách.
Ale to co si dovolil KDU-ČSL prostitut Herman s CIA placeným sběračem usekaných lidských končetin (dalajlamou), to už je na přesdržku.
Při jakých volbách??? Když jsou plně vlastizrádci zmanipulovány,volby nic nezmění! Asi jste zapomněl na podstatné pravidlo,a tím je ,.....hlasy nejsou důležité,důležité je to,kdo je sčítá. A to je plně v kompetenci protektorátních "vládních" židáků,vlastizrádců a dalších placených přisluhovačů.
Jediná možnost,jak jim to "osolit" nejsou tzv. volby,ale šibenice a dobře mířené kulky včetně kompletní konfiskace jimi rozkradeného státního majetku.
To je ta pravá volba!
Tak jako každý rok během funkčního období prezidenta Zemana,připravily washingtonské think-tanky ve spolupráci se svými havloidními poskoky další provokaci k jednomu z podzimních státních svátků.Tentokrát byla provokace sofistikovanější,jelikož se jí zůčastnilo více různých aktérů.Dobře načasovaná byla návštěva Dalajlámy(jak je všeobecně známo,Dalajláma je dlouhé roky na výplatní listně CIA ,kdo by také financoval jeho nákladné cesty po celém světě spojené s provokacemi proti Číně).Pan Herman se vůbec nestydí za svoji roli poskoka sudeťáků před svým nacisty perzekuovaným strýcem.Inu on je lidově řečeno splachovací.Všichni naši havloidní aktéři se svých úkolů zhostili na jedničku.Cítili se suveréní,jelikož měli podporu Velkého bratra.Avšak ta netrvá věčně.Asi nepostřehli jak dopadl Saddám Hussain,kterého USA štědře podporovaly ve válce proti Íránu,avšak v dalším období se stal pro ně nepotřebným a byl vmanipulován do jiné hry.Celý tento letošní spektákl připomíná nechutnou předvolební prezidentskou kampaň,která letos probíhá v USA.
..no to jsme přece my židé ...",jako kdysi prohlásila poněkud kostrbatou češtinou o vrazích Pravého sektoru v čele s chasidským židem Dmytro Jarošem ta slečna studentka z Ukrajiny v ČT 24,co měla nos,jako zhášák na plynové lampy a jak svého času děl neblahé paměti "Řezník ze Sabry a Šatíly" gen. Ariel Šaron :"Spojené státy jsme my židé a Američani to dobře vědí!"...
Tak i my Češi dobře víme,kdo trockisticky roztáčí další kolečko té "sametovky",stačí se podívat na hlavní protagonisty Hermany a tu sešlost těch havloidně-hemoriodních zombí ve studiu TV Prima při natáčení toho Krausova primáckého už profláklého plagiátního a už zcela odpudivého bešprechungu....,byl to opravdový festival krásy a ušlechtilosti fešáků s kupírovanými oháňkami a jejich kuběn a podpidosníků/šábesgójimů....
Neděje se tudíž nic nečekaného a mimořádného,jen se nemohu ubránit dojmu otrávenosti nad tou křečovitou a stále méně účinnou snahou o učinění "Endlosungu" židovskou menšinou nad většinovým českým a stále více prozřívajícím a "na zadní" se stavějícím lidem.....
V níže uvedeném odkazu si je můžete prohlédnout ve skoro plné sestavě a vyvedené v barvě a dobrém rozlišení:
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Gazdi...
Jsou tak bezcharakterní, že otočí kabáty hned, jak se tady objeví Číňan, anebo kdokoliv jiný.Ty nelidi si pamatujme!
svýmu strejdovi koncentráčníkovi (aby nebrečel) tu medaili,co dostal nedávno od těch sudeťáků,od té algemeinescheisse Gemeinde stiftung,nebo jak se ten pochybnej spolek hecířů jmenuje,oni mu jistě promptně dodají za zásluhy další...
Líbí se mi, jak všichni sklouzávají po povrchu, mají-li vyjmenovat Hermanovy přívlastky.
"Herman je sudetský Němec"
"Herman je katolík"
Strašná sranda.
Kdy už pochopíte , že ONI budou kýmkoliv , jen když to bude ziskové. Kdy už pochopíte, že žádná pravidla pro NĚ neplatí , že JIM je dovoleno cokoliv, co si necháte líbiti a ignorovati nadále absolutně budete.
Vaše nářky rajskou hudbou v JEJICH uších jsou.
Je vám vedro - přitopíme, je vám zima - ochladíme , jste hloupí - budete víc !
S tím se dá souhlasit, ale veřejné názory na internetu zůstanou uchovány i po rozpadu hnUSAckého státu. Jak tito lidé najednou otočí kabáty?
Tak ja si vsim a mnohejm to uteklo , ze ty swine co by klidne zpenezili i svou matinku ktery to popisujete se uz zacinaj kousat i do svy vlastni (_!_) !
23.10.2016 19:13
Český či přesněji československý stát skončil v roce 1989,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?
od té doby jsme jen další kolonie USA a Německa, která je využívána jako zdroj levných, poslušných a kvalifikovaných pracovních sil, montovna a překladiště výrobků a naivní kanonfutr v útoku věčně nenažraných anglosionistů proti stále silnějšímu Východu, který už má těch intrikánských chazarských darebáků plné zuby.
25.10.2016 10:21
RE: Český či přesněji československý stát skončil v roce 1989,
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?
Reakce na 352816
Oni ani ostatní v koloniálním spolčení zabukáčů evropy státy de facto ani de jure neexistují. Proboha neděste zavádějící pedagogy děti do tenat kupčíků a penězoměnců s hordami business pindos helper vexl kdy horory halyvůdů jsou pohádkové proti špinavým hejblům satanistů úžer s podlokajníky (tupými).
Nemůžu si pomoc, vivat rusko a Putin.
Vám všem odhajovačům prezidenta Zemana nevadí, že (skrz svého mluvčího) prezident Zeman lhal ohledně vyznamenání, zpoždění na Kováčům pohřeb, nebo třeba ukrajinského jazykového zákona? Člověk vědomě lhající nemůže mít morální kredit pro reprezentování státu. A podle toho taky jeho vystupování vypadá.
Bohužel mám čím dál větší dojem, že lhaní či nelhaní je fetiš pravdoláskařů, podobně jako „korupce“. Odmítám se účastnit jejich lživého honu na lež.
Jenom lháři křičí: chyťte lháře!
>Bohužel mám čím dál větší dojem, že lhaní či nelhaní je fetiš pravdoláskařů
No vite on uz jen ten termin pravdolaskar zni podivne. Ja zase sleduji, ze ho pouzivaji ti co pred pravdou uhybaji a lasku diky sve nenavisti temer ke vsemu moc nepoznali. Lez zustane lzi a hulvatstvi, mstivost a servilni podlezavost se slovickarenim nezakryje. Hlavne, ze si hradni slechta vyrobila sveho tridniho nepritele a pojmenovala ho. Pan Klaus, ktery s prazskou kavarnou bojuje byl ve Slavii peceny vareny.
24.10.2016 1:22
RE: prezidentova morální integrita
Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?
Reakce na 352822
Ale vadí... Jenže ve srovnání s tím jak lžou jiní politici jsou ty úlety o kterých píšete relativně nevinné... Je to zvláštní, Zeman řekne sprosté slovo a je z toho velký poprask. Jiný politik se dopustí velevlastizrady, a nic se neděje...
Nam nevadi co nam nevadi, Vam nevadi co Vam nevadi, co s tim tedy udelate Rosede?
24.10.2016 5:10
RE: prezidentova morální integrita
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 352822
>Člověk vědomě lhající nemůže mít morální kredit pro reprezentování státu.
Kdo z nas nelze? Dobra. My nejsme reprezentati. Ale treba vlady jimi jsou. Vezmeme Obamu, Merkel, EU atd. Nebo z nasich Sobotku a jeho souhlas s prijetim migrantu, zatimco nam tluce do hlavy, ze ne. A co ministr vnitra v pripade Slachty a jeho soucasne reorganizace policie? A vubec: Na cem je zalozen princip tzv. utajeni v politicke sfere?
Prace politika je primo zalozena na principu lhani. A at se to zda na prvni pohled nepravdepodobne, pozice prezidenta zeme je nejvyssi a nejzodpovednejsi. Ne vlada a parlament, jak se jaksi zda. Vzdyt prezident muze vyhlasit mobilizaci, odvolat vladu, vyhlasit volby atd. A onu polohu v zakulisi nemuze nedoprovazet utajovani - lhani.
Vase
>Člověk vědomě lhající nemůže mít morální kredit pro reprezentování státu.
je mi smesna - je z rise sneni, pohadek.
A forma reprezentace (u politika) je diskutabilni. Churchill nebyl nijak reprezentativni... a je oslavovan. Za co? Za to, co dokazal. A jak dokazal ochranit svoji zem. A vy si myslite, ze pri tech strategickych krocich nelhal a byl reprezentativni. Jak jednanim..., tak i zjevem...? Prectete si o nem neco.
To, ze prezident Zeman vypada (jak kdekdo rika) jako buran (zjevem i chavanim), jeste neznamena, ze v zasadnich a rozhodujicich aspektech jeho prezidentstvi by nedokazal zem svymi rozhodnutimi uchranit v nejtezsich situacich. To bych spis vahal tvrdit o Sobotkovi, Belobradkovi, Zaoralkovi, Chovancovi, Pelikanovi a hlavne pak o Hermanovi ci dokonce Dinsbierovi.
O tom je politicka reprezentace!!!
Velice trefný popis, zejména poslední tři odstavce. Při hodnocení osobnosti Miloše Zemana je nutné mít na paměti, že je to velice inteligentní člověk a vzhledem k této inteligenci je jeho lidovost/"buranství" nejspíše jen politickou strategií. M.Z. velice dobře pochopil, že v dnešní politickokorektně rozplizlé době má u většiny voličů daleko větší šance politik, který se nebojí říci věci "na plnou hubu" i když při tom občas šlápne přes čáru, než medúzovitě beztvarý panák s nenázory, jakým je například Bohuslav Sobotka.
Já tuhle Zemanovu strategii nazývám "politické judo", kdy M.Z. využívá "energii" protivníka ke svému prospěchu. On ví, že pravdoláska, zhrzená z prohraných voleb, čeká na každý jeho přešlap a tak sem tam nějaký udělá, čímž roztočí spirálu rozhořčení a "morálních" odsouzení od těch stále stejných "osobností", ze kterých se tak, v očích většiny voličů, stávají přecitlivělí věčněstěžovatelé, kteří "dělají z komárů velbloudy", a kteří se v těchto pseudoaférách hrabou tak dlouho a tak "ochotně", že je již téměř nikdo nebere vážně. M.Z. i tímto dokazuje, že rozumí politice/technologii moci a převyšuje tak všechny současné politiky minimálně o hlavu.
I když jsem měl k M.Z. nejednu výtku (a mám je stále + nějaké nové), v prvním kole jsem ho volil jakožto zkušeného politika, v druhém kole pak jakožto menší zlo a pokud se do dalších voleb nenajde, pro mě přijatelnější kandidát a M.Z. bude kandidovat, budu ho volit zase...
Aby ti nepraskla cévka, kavárenský povaleči. Vzhledem k pravopisu to vypadá aktuálně.
Dovolím si odkázat na mezinárodní/zahraniční hodnocení tzv. české státnosti a její kontinuity.
On the identity of the Kingdom of Bohemia and Moravia with Czechoslovakia, despite a gap from 1620 to 1918, Malenovsky writes: ‘l’affirmation de sa continuité au bout de trois siècles de rupture ne dépassait pas les limites d’une fiction juridique’.
‘[T]he assertion of its continuity after three centuries of rupture did not go beyond the bounds of a legal fiction’:
Malenovsky, ‘Problèmes juridiques liés à la partition de la Tchécoslovaquie’ (1993) 39 AFDI 305, 311–12.
https://www.gov.uk/government/uploads/system/uploa...
Zcela opačný názor zastává analytik think-tanku Jakub Janda. „Nemusíme se bát, že by na Hradě bylo 28. října prázdno. Kdyby bylo potřeba, prezident Zeman může pozvat své nadřízené. Ruská ambasáda tu má asi 140 diplomatů a zpravodajců. To sál zaplní. Případně Peking umí přivézt pár stovek centrálně řízených turistů, jak jsme viděli,“ předestřel Janda možný scénář pátečního dění na Hradě.
Myslím, že vy i pan Janda, máte zbytečné obavy, stačilo by, aby pan prezident pozval své voliče, jimž nakonec tenhle svátek patří, a Hrad by jim byl malý. A českých politiků tam bude dost, nemějte obavy.
No a vy s panem Jandou běžte slavit na Staroměstské náměstí.
Vy si tedy myslíte, že STÁTNÍ svátek nepatří všem občanům, ale pouze voličům jednoho určitého prezidenta.
Vyjádřila jsem se nepřesně, máte pravdu, samozřejmě jsem měla na mysli, že je to svátek VŠECH občanů ČR.
Z Vaseho prispevku je videt, ze je Vam jasne, ze Vam a vam podobnym bije hrana Rosede.
Bojí zvony, hrana zvoní
Nejsi náhodou Jandův kuřbuřt?
Ano, jsem Jandův kuřbuřt, stejně tak i Shapirův, Sorosův, Sharonův a i té Clintonové kouřím buřt.
Ty seš jenom obyčejný trollí zmrd, který tu nediskutuje ale jen opruzuje.
Mám své výhrady vůči mnohým výrokům našeho prezidenta, ale respektuji to, že byl zvolen v demokratických volbách.
Pana Bradyho jsem neznal, ale dovedu si velmi dobře představit, čím prošel.
Můj děda byl gestapem zatčen ihned po okupaci republiky v roce 1939, absolvoval Terezín, Buchenwald a Mauthausen. Přežil dva pochody smrti a byl osvobozen až v roce 1945. Nikdy nebyl nikým oceněn natož vyznamenán. Asi mu chyběl v rodině ministr nebo jiná vlivná osobnost.
Případ pana Bradyho je velmi šikovně zneužíván k manipulaci s další skupinou "idiotů" Ta první volila prezidenta Zemana.
28.10.2016 10:54
RE: Příbuzní jsou důležití
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 352930
"Případ pana Bradyho je velmi šikovně zneužíván k manipulaci s další skupinou "idiotů" Ta první volila prezidenta Zemana."
Prosím o sdělení, koho byste Vy volil. Děkuji.
No,vy dva bezpochyby bystří mládenci prozraďte nám kohopak by jste z těch kandidátů,kteří byli k dispozici,zvolili vy ???
..Když kromě mimo realitu se vznášejícího "potetovaného náčelníka lidožroutů z Papui Nové Guineie,chybějícímu jen v nose kost" a "administrativně odstřeleného" Okamury tam už zbyli jen ti šmejdi přesně z toho "demokratického" spolku fešáků s kupírovanými oháňkami",kteří si dělají zrovna teď prdel z lidí i toho chudáka starýho dědka z Kanady,co ho z toho brzy klepne pepka....
29.10.2016 12:56
Kdo to je?
JUDr. Radovan Najman judr (tečka) najman (zavináč) seznam (tečka) cz 95.?.?.?
O tomto pánovi jsem nikdy neslyšel, ale nemám synovce ministrem, který mi také nic neříká.Tento případ je slušně řečeno nevhodným chováním, bohužel některých nevhodných našich politiků, kteří takto znevažují náš státní svátek. Příslušný ministr by měl být zbaven funkce za neschopnost a zneužívání funkce a šíření poplašných zpráv.Strýčka je mi líto, protože opravdu něco zažil.
Jestlipak se "strýčka" také optali, co říká na "synovcovy" výlety na sudetoněmecké sjezdy?
Taky je mi záhadou, proč toho starého pána nevyznamenal svého času už prezident Havel.
To,že ten dědek přežil koncentrák,není žádná "zásluha o čs.stát"!!!!
Na žádnej metál nemá nárok,odškodnění si už jistě vybral a navíc dostal "kvalitní kvalifikaci koncentráčníka",kterou po celý život využíval.
To,že přežil, byla klika,on byl mladý a po osvobození už v 17 letech,hned po válce,emigroval za moře.Takže žádná "zásluha se nekonala".Byl zneužit sionacisty k útoku na nepoddajného prezidenta,který necválá podle pískání kabalistů a jejich českých posluhů....
Až to tomu dědkovi dojde,jestli mu to vůbec dojde,tak ho klepne pepka...