Diskuze k článku

V Sýrii se strhávají masky

Příspěvků 44

17.10.2016 2:49

Mala pripominka na udalosti

favela 125.?.?.?

daleko vetsi. Situace v Syrii pripomina utok fasistu na legalni zvolenou vladu ve Spanelsku /1934/. Ale. Utok na Panamu /Operation Just Cause 89/, za ucelem chranit usaky ?? a prinest spravedlnost chycenim Noriegy skoncila fiaskem, kdyz se v jeho byte nasel pytel 50kg s bilym praskem obalenym bananovymi listy/. MIsto drogy to byla tamales.
Tohle je mir se cti , America finest hour/Nixon/, on 29.4.75 utekli usaci z Vietnamu.
America finest hour. Triumf in Grenada. President Reagan vyhlasil,ze bezpecnost nekolika studentu ohrozena levicovymi skupinami , ktere byli zvoleny a ziskali moc v Grenade, usaci napadli Grenadu."When history is written, it will be one of the USA finest hour. Bromfield,kongresman, Replace Hitler, I think there is a PARALLEL, G.Bush,vicepresident, and thank God for United States, that can stand up for demokracy, one of our finest hour.
After rozhodujici bitve 1.250 po zuby ozbrojenych marines, two Rangers battalions, obrnene utocne tanky, defeated 636 kubanskych stavebnich delniku a 43 vojaku,navic s pomoci leteckych utoku. Pentagon pak rozdal 19 tisic medajli.
Usetrili Panamu od tamales a Grenadu, kdo vi od ceho....
Snad by meli US generalove a politici pomyslet, ze rusove se treba taky budou branit....a kdyz tak vyhrozuji rusum a proc prave jenom teroristy /kteri je pred casem napadli a zmasakrovali bez milosti v New Yorku a mnohokrat pred tim, Bejrut a lod Cole atd. prave USvojaky/....??? Rusove na rozdil od usaku si velmi rychle a dobre poradili s cecenci.....Mnoho otazek bez odpovedi....
Priprava a agrese valky je nejtezsi zlocin proti lidstvu. Za to je sibence.
Hitler a nacisti si taky vubec nemysleli, ze se dostanou na sibenice a tak rychle !!!
A kdyz mimo masakru nevinnych lidi svateb, pohrbu, skolek a nemocnic /i v Jemenu zase dnes / take masakruji prirodu , more /Mex.zaliv, Tukushima atd./,zvirata, lesy a lidskou potravu /zemedelstvi.
Kazda debata US kandidatu, ale posunuje situaci ke zmene,k prevratu. Volby zdegenerovali do prani neuveritelne spiny , lzi a podvodu Clintonistu, kteri representuji pravou tvar USA spolu s Obamou a Bidenem a v neposledni rade i Trumpem v mensi mire a generalu bez mozku...Znechuceni, odpor a hnev se siri...Jak jinak...

352639

17.10.2016 8:54

Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

MartIN-anonymně 109.?.?.?

Článek odmítá vykládání události na základě snahy o zisk ropy a ekonomického prospěchu a snaží se to vykládat na základě ideologie.

Podle mně je to stejná zjednodušovací chyba, jako snažit se to vykládat podle jakékoli jiné jedné osy se zanedbáním ostatních. Je dobré připomenout, že ideologie má svůj význam, ale rozhodně není jediný vliv.

Většina konspiračních teorií a snah o analýzy navíc podle mně dost zanedbává jeden důležitý vliv. Všeobecný zmatek a lidskou neschopnost ovládat tak složité a nepředvídatelné děje, jako je mezinárodní politika, války, ekonomické krize a podobně.

Pro zjednodušení se obvykle píše o světové elitě, ale to není nic jednolitého, podobně jako islamisté nejsou jednotní, západ není jednotný, ani čeští politici nejsou jednotní. Je to řada drobných, často kolidujících vlivů různých lidí a lidí z jejich okolí, ve kterých se občas dají vysledovat nějaké převažující trendy.

Fakt je, že neumíme předpovědět budoucnost, neumíme ani plně pochopit přítomnost, ani minulost. Takže nikdo není schopný přesně říct, co a proč se děje v Sýrii a ani zpětně to nikdo přesně nevysvětlí.

Jsou dobrá vysvětlení toho, proč padla Římská Říše, ale přesná nebo kompletní ne. A to máme dost zdrojů, velký časový odstup, takže i nadhled a věnovala se tomu řada vědců po mnohem delší dobu, než je na analýzu dění v Sýrii.

Ono je to vlastně pohodlné a tak trochu uklidňující předpokládat, že někde existuje nějaká utajená elita, skrytě řídící celý svět. Můžeme si tak namlouvat, že mi lidé, máme nad naším lidským osudem mnohem větší moc a kontrolu, než skutečně máme. A pro naše lidská ega je lákavé tomu věřit, proto je to tak snadné bez ohledu na fakta, která ukazují opak.

Naopak je dost děsivé si představit, že ti "mocní", jsou vesměs úplně stejní "blbci", jako my sami, jako naši šéfové v práci, jako naši politici. A o tom, co se skutečně bude dít, ví leckdy velké kulové a i když třeba mají informace, které mi nemáme, velmi často si je vyloží špatně, něco podcení, něco přecení, před něčím zavřou oči, něco prostě proflákají a ve výsledku se tak nechovají o moc chytřeji než my.

352641

17.10.2016 10:17

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 352641

Hezké shrnutí. V podstatě souhlas. Pravda bude asi někde uprostřed. Elity neřídí svět jednoznačně, resp. nejsou to jediné síly, které určují běh dějin. Ale mají nástroje je po-postrkávat žádoucím směrem. Jestli to vyjde podle jejich přání, je druhá věc, někdy ne, často, bohužel, ano.

Pády říší, nejen té římské, se opakují od začátku civilizace, a za tu dobu a při tom počtu zaniklých civilizací už lze vysledovat určité statistické charakteristiky, které ty pády provázejí. Ví se například, že průměrně trvá civilizace 349,2 roků. Z pohledu délky my jsme život té naší už mnohonásobně překročili.

352646

17.10.2016 11:33

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

MartIN-anonymně 109.?.?.?

Reakce na 352646

Zajímavý odkaz - děkuji za něj.

1. Medián je podle toho článku 330 let, ale s tím, že některé dlouhotrvající civilizace rozčlenil podle období - Řím na tři období, Egypt na tři období, Řecko na tři období. Je tedy dobré si všimnout, že prvně konec toho jednoho období nemusel nutně znamenat nějakou katastrofu pro běžné obyvatele v té civilizaci a naopak katastrofa nemusí znamenat konec té civilizace.

2. "Západní civilizace" podle toho dělení by se asi v poslední době dělila na období dominance Britského Impéria v koloniální době, což bylo těch dejme tomu 350 let (Alžběta I. až 1. světová válka) a pak nástup dominance USA, což je dejme tomu nějakých 150 let. Tedy období USA ještě zdaleka netrvá těch nejčastějších 330 let a statisticky jsou v pohodě. Jiná věc je, že doba se vyvíjí rychleji než kdysi... Každopádně předání moci mezi Velkou Británií a USA mi přišlo celkem mírové a stále od sebe čerpají - možná jako Řekové a jejich předání moci Římanům.

3. Na našem území konkrétně by se asi dalo mluvit o období Zemí koruny České, pak období Rakousko-Uherska a pak o pokusech o samostatný český stát, přerušených okupací ze strany Německa a pak okupací ze strany SSSR (které jakožto jedno z těch období civilizace nevydrželo moc dlouho statisticky). V podstatě je to takové trochu neklidné, okrajové území, které střídavě spadalo pod různé vlivy a občas si delší dobu udrželo určitou samostatnost. Je otázka, zda se z EU podaří vůbec udělat nějaké "civilizační období", které by stálo za zmínku historicky. Zatím to nevypadá na skutečně úspěšný projekt.

Je to každopádně zajímavý úhel pohledu s tou délkou civilizací.

352649

17.10.2016 21:56

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

hc 90.?.?.?

Reakce na 352649

K bodu 3: divné chápání. Rakousko-Uhersko trvalo 51 let, první republika 20 let, sovětská okupace 23 let... To jsou nějaká "civilizační období"?

352669

17.10.2016 12:50

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

lezec 185.?.?.?

Reakce na 352646

To, že něco trvá průměrně x let je informace naprosto k ničemu, protože třeba Čína má svou civilizaci, která se dosud moc neměnila, cca 5000 let a jednotlivé dynastie či "říše" jí pramálo poznamenaly.
O zaniklých říších před naším letopočtem máme jen chabé vědomosti a o době před 6000 lety nevíme prakticky nic a celá slavná historie jsou pohádky pro dospělé nedospělé.

352655

17.10.2016 16:28

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 352646

Myslím, že toto sa k tej téme vcelku hodí...

------------------

Ako prebieha pád impéria.
https://diskuter.wordpress.com/2016/10/16/ako-preb...

Paralela s rímskou ríšou, britským impériom a na základe toho odhad budúcnosti amerického impéria.

Článok je veľmi dlhý, ale podstata je asi takáto: veľké impérium sa nikdy nerozpadne okamžite. Podobne ako sa pomaly rozrastalo, tak v dobe úpadku bude postupe pomaly strácať kúsok po kúsku svoje územia, spolu s tým, ako bude slabnúť. Platilo to pre rímsku ríšu, osmanskú ríšu, britské impérium a zrejme bude podobný proces platiť aj pre americkú ríšu.

Samozrejme za predpokladu, že nikomu v USA nepreskočí a v rámci frustrácie nad končiacou sa érou americkej slávy nevyhodia do povetria celý svet v štýle "keď nie my, tak nikto"...

352658

17.10.2016 18:25

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 352646

Rytmy v historii se zabývá Emil Páleš. Krásně rozebral a statisticky vyhodnotil periodicity a synchronicity v dějinách. https://cs.wikipedia.org/wiki/Angelologie_d%C4%9Bjin

352664

17.10.2016 20:31

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 352664

Četl jsem a připadá mi to velice zajímavé.

Určité ty rytmy jsou celkem dobře sledovatelné a výrazné (třeba Samael - Mart - Mars). Asi to tu ale není úplně vhodné na hlubší rozebírání tímto směrem.

352668

17.10.2016 11:13

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Krtek007 159.?.?.?

Reakce na 352641

Římská Říše padla jako všechny dobyvačné říše pod náporem přistěhovalců. Řím se změnil v multikulturní smetiště, kde se každý staral jen o sebe a svůj prospěch a původní myšlenky, na kterých byl Řím vystavěn, byly zcela zapomenuty.

352648

17.10.2016 12:32

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 352648

Přesné vyhodnocení, nadčasové a univerzální, pasuje nejen na Řím a jiné minulé , také na nynější USA a EU v přímém přenosu multikulturního smetiště.
Tedy ať jsou původní myšlenky zakladatelů jakékoliv, zakladatelé a generace tvůrců kolem nich pomřou a další generace už jen przní původní dílo. Sociální entropie existuje.

352650

17.10.2016 22:18

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Vopice 171.?.?.?

Reakce na 352648

Velmi správně, kolego. Je vidět, že víš, o čem mluvíš.

352672

17.10.2016 12:45

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 352641

>Fakt je, že neumíme předpovědět budoucnost, neumíme ani plně pochopit přítomnost, ani minulost. Takže nikdo není schopný přesně říct, co a proč se děje v Sýrii a ani zpětně to nikdo přesně nevysvětlí.

Hochu, hochu, to jsi tomu dal. Jen v tomto odstavci jsi pokadil hned několik věcí.

1. Mluvíš za nás. Musím tě zklamat, za mě nemluvíš. Nevíš o mě nic, tak prosím nebuď můj mluvčí.

2. Když jsem ti teď vysvětlil, že nemluvíš za nás, mluvíš jen za sebe. Takže TY neumíš, ne my.

3. Tvrzení, že NIKDO není schopen přesně říct, je velice odvážné, pasuješ se tím na boha, který má přehled o každém. Máš? Prdlajs. Takže se trochu kroť.

4. Pokud nejsi schopen TY pochopit, co se děje v Sýrii, je to jen obraz tvé nedostatečné schopnosti vnímat realitu. Já mám naopak velice přesnou představu, co se tam děje.

>lidskou neschopnost ovládat tak složité a nepředvídatelné děje, jako je mezinárodní politika, války, ekonomické krize a podobně.

To si děláš legraci? Nebo co tím sleduješ? Ty si myslíš, že mezinárodní politika, válka, ekonomická krize atd. nejde ovládat? Pak se nedivím, že v tom máš takový hrozný zmatek. Možná TY to neumíš ovládat, ale ti, co vědí, jak systém funguje, s tím nemají problém.

>A to máme dost zdrojů, velký časový odstup, takže i nadhled a věnovala se tomu řada vědců po mnohem delší dobu, než je na analýzu dění v Sýrii.

Jak to víš? Nikdy jsi neslyšel, že historii píší vítězové? Jsi si jistý, že ty zdroje jsou na rozdíl od dnešní propagandy nestranné?

>Můžeme si tak namlouvat, že mi lidé, máme nad naším lidským osudem mnohem větší moc a kontrolu, než skutečně máme.

Namlouvat? Člověče, vždyť ty jsi v nějakém duševním vězení. Z této pozice chceš něco vysvětlovat?

Tvůj poslední odstavec jen podtrhuje celý tvůj příspěvek. Pokud si myslíš, že mocný je například Obama, pak samozřejmě nemá cenu se tím dále nějak zabývat.

Nechápeš, že SYSTÉM je to, co formuje vše. Včetně těch loutek, které mu slouží.

Přečti si to po sobě ještě jednou, sestup z obláčku své vlastní výjimečnosti, která ti dovoluje hovořit za ostatní a zamysli se nad tím znovu. Místo MY všude dej JÁ a uvidíš, že pokud budeš mluvit jen sám za sebe, obraz světa i ten tvůj příspěvek se zcela změní. Schválně to zkus, uvidíš.

352653

17.10.2016 19:08

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

MartIN-anonymně 109.?.?.?

Reakce na 352653

Dobrá, uznávám. Nechal jsem se unést a ukazuje to mé přebujelé ego. Omlouvám se a děkuji za upozornění.

JÁ přes veškerou snahu nejsem racionálními úvahami a logikou schopný předpovědět budoucnost, neumím ani plně pochopit přítomnost, ani minulost. A nejsem schopný přesně říct, co a proč se děje v Sýrii. Uvědomuji si, že většinu věcí nechápu a jen se snažím najít a odhadovat pár nejviditelnějších vzorců. A čím víc se něčemu věnuji, tím víc je mi jasné, že oblast toho, co nechápu a neznám, je obrovská.

Sem ta něco odhadnu dobře nebo mám pocit, že vidím hlouběji, než třeba popisují běžné články a analýzy v médiích hlavního proudu, ale celkově považuji ty děje za příliš složité a komplikované na to, abych je dokázal analyzovat logikou.

I přes zájem o historii a četbu různých historických knih, jsem ani nenašel pro mně uspokojivé, komplexní vysvětlení toho, proč se rozpadla Římská Říše. Důvodů jsem samozřejmě našel mraky, ale žádný takový, který by mi to umožnil skutečně pochopit a ne jen případně přeříkat nebo přepsat naučené větičky.

A domnívám se - na základě znalosti vlastní nedokonalosti, že tyto jevy přesahují schopnosti a chápání i ostatních lidí. Tedy vím, že nejsem nejchytřejší mravenec v mraveništi, ale komplexní pochopení reality a z toho plynoucí schopnost předpovězení dalšího vývoje, je podle mně zcela jiný level, než je level lidský.

Uvědomuji si totiž, že i když je opakován téměř stejný jev (třeba házení míčků ze stejné výšky na zem a sledování jejich odrazu a pohybu), tak je velice těžké odhadnout, jak se bude míček chovat, protože se začne projevovat efekt motýlích křídel - tedy i drobounké odlišnosti se začnou skládat dohromady a vést k těžko odhadnutelným výsledkům. Stačí tedy přehlédnout změny a odlišnosti na prakticky atomární úrovni nebo ve společnosti na úrovni drobných změn nálad vhodných osob a začne se to skládat dohromady směrem k nečekaným výsledkům.

Na úrovni tak komplexního dění, jako je vývoj lidské společnosti (ovlivňovaný mraky dalších efektů) v rámci třeba 50 ti let, to považuji za nemožné skutečně předpovědět, maximálně to jde poučeně odhadnout. Podle mého neskromného osobního názoru samozřejmě.

352666

17.10.2016 22:11

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Vopice 171.?.?.?

Reakce na 352666

No vidíš! To už je lepší. Takže ti dám jen další vodítko.

Už jsi někdy dělal třeba střechu na baráku? Nebo jinou specializovanou činnost? Pokud ne, asi ti to přijde dost složité a kdybys to měl dělat sám, tak bys v tom pěkně tápal. Trvalo by to dlouho a udělal bys zřejmě dost chyb. Také by ses potýkal s takovými drobnostmi, jako je různě se kroutící dřevo, sčítajícící se milimetry různých odchylek atd. (drobounké odlišnosti se začnou skládat dohromady a vést k těžko odhadnutelným výsledkům)

A teď si vem člověka, co to dělá 50 let. Pro něj to je naprostá samozřejmost a má podchyceno vše. A s těmi "těžko odhadnutelnými výsledky" dopředu počítá.

Není rozdíl mezi pokrývačem a ředitelem zeměkoule. Je to jen o informacích a o zkušenostech.

A proč padl Řím? Podívej se třeba na českou politiku a politické představitele a hned ti to dojde. V okamžiku, když se na vedoucí místa dostanou debilové pomocí korupce a kamarádšoftů, případně homoloby, tak je vymalováno... Takže pokud v systému převládne korupce, rozkrádačky a debilové, není pak už ani na tu armádu, která by ho mohla bránit. Má ČR armádu? Kdo zabrání hordám primitivů zhroutit sociální systém? Nikdo? Inu, pak nás čeká osud Říma.

Přemýšlíš o tom moc složitě. Ve skutečnosti je to jednoduché jak facka.

352670

18.10.2016 8:55

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

MartIN-anonymně 109.?.?.?

Reakce na 352670

Pokud si myslíš, že snaha o řízení nebo ovlivňování komplexního, živého systému, jako je člověk, lidská společnost nebo dokonce zeměkoule je stejné, jako dělání střechy, tak chápu, že ti to připadá jasné jako facka. Stejné to podle mně není a to ani v principu.

Tesař nebo pokrývač dělá samostatnou, odbornou, vesměs manuální práci, ve které potřebuje faktické a teoretické znalosti materiálů, nástrojů, postupů a základních norem. Je třeba, aby se dokázal přizpůsobit konkrétní situaci, přemýšlel a zodpovědně se rozhodoval. Je to potřebná, užitečná a náročná řemeslná práce. Ale vesměs jde o léty ověřené postupy, něco, co se jde naučit a každý dovedný člověk s trochou talentu a snahou a praxí, se to naučí.

Viz: http://katalog.nsp.cz/karta_tp.aspx?id_jp=102688&kod_sm1=41

Ředitel nebo lékař, či psycholog, ekonom a podobně, což jsou svou povahou profese podle mně bližší, ale stále směšně jednoduché proti řízení zeměkoule nebo lidské společnosti, pracují se systémem, ve kterém je známa jen velmi malá část.

Většina dějů probíhá skrytě a jen se odhaduje, co má jaký význam. Proto se také ekonomové běžně v hodnocení dění i u předpovědí rozchází. Nejsou hloupější než tesař, jen zkrátka v té oblasti je to běžné, pracuje se s malým procentem známých jevů a velkým procentem neznámých.

Navíc při takové profesi nemůže působit přímo (nejde tu věc vzít a prostě ji zkrátit), ale vyvíjí vliv, podává podpůrné prostředky, předává instrukce a nemá zcela pod kontrolou, jak jejich plnění dopadne. Nepracuje sám, ale ve velkých týmech s často protichůdnými postoji a zájmy. A to v prostředí, které se neustále nepředvídatelným způsobem mění pod rukama. Je to typ práce, kde většina situací je originálních a vyžaduje originální myšlení a přístup. Tedy zásadní tam pak není ta naučitelná část, ale talent - je v tom kus umění. A umělec nedokáže stvořit velké umělecké dílo jen tak na lusknutí prstů - je závislý na své inspiraci. Není inspirace, není nic.

Tedy zatímco tesař se drží osvědčených postupů a ty jen lehce upravuje, hypotetický ředitel zeměkoule má sice nějaké obecné poučky, ale fakticky skoro vše co dělá, je experiment - zkouší to poprvé, protože ta situace ve které je, je téměř vždy unikátní.

A ohledně toho Říma a ČR. Kdy ČR ovládla korupce a na vedoucí místa se dostali debilové? Stalo se to až teď? Nebo tam byli od revoluce? A co předtím - to tam nebyli? A pokud tam byli, tak proč už nás ten osud Říma nepotkal třeba před 20 lety? Pokud klíčový faktor je přítomnost debilů, homoloby a korupce ve vládě, tak se dá říct, že v roce 1935 to bylo horší než třeba před deseti lety, když tehdy následovala přímá okupace a nyní nenásledovala? Jednoduché chápání nerovná se pravdivé a použitelné.

352683

18.10.2016 12:04

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 352683

No, jak tak koukám, je to takový tvůj koníček, takže máš rád se v tom nípat a vidět to složitě, možná proto, že rozumět složitému zní lépe než rozumět jednoduchému a člověk se tak nějak cítí lépe, že?

Tvůj poslední odstavec svědčí o naprostém nepochopení toho, co jsem psal, neboť srovnávat 2. sv. válku s dneškem, je mírně řečeno úplná hovadina. Ta okupace totiž byla pokračování Říma, ne jeho konec. On totiž ten Řím nikdy neskončil, když už jsme u toho. Pořád tu máme římské právo a římské náboženství, tedy nezbytný základ systému. To, co se tehdy zhroutilo, byla sociální část systému (tedy fungující dohoda mezi třídami), která prostě nevydržela nápor nevzdělaných, kulturně a sociálně odlišných hord, úplně stejně jako nás to čeká dnes. Samotný základ systému to vydržel a my jsme jeho obraz. V roce 1935 vůbec nešlo o borcení systému, naopak jeho utužování.

> hypotetický ředitel zeměkoule má sice nějaké obecné poučky, ale fakticky skoro vše co dělá, je experiment

Tohle si ale myslíš ty. Člověk je velice jednoduché stvoření, které potřebuje žrát, spát a šukat, nic víc. K tomu, abys ho mohl ovládat, potřebuješ jen strach. Je to něco podobného, jako bys nemohl pochopit, jak může ředitel ZOO zvládnout všechna ta zvířata.

>- zkouší to poprvé, protože ta situace ve které je, je téměř vždy unikátní.

To je jako bys říkal, že pokud jíš nové jídlo, je to natolik unikátní, že to nesvedeš a nevíš, jaký bude výsledek. Přitom výsledek bude vždy stejný - hovno.

> Jednoduché chápání nerovná se pravdivé a použitelné.

Tím chceš říc, že pravdivé a použitelné je chápání složité? Při tomhle přístupu bych se divil, kdybys měl nějakou ženskou. [mrknutí jedním okem]

Neber si to ve zlém, zkus se na to jen podívat z jiného úhlu, než z pohledu malinkatého človíčka ve velkém světě. Neboť vše, co nějak funguje, funguje stejně v rodině, jako v obci, tak i ve státě, tak i na světě.

352697

18.10.2016 16:10

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

MartIN-anonymně 109.?.?.?

Reakce na 352697

Řím: dobré postřehy. Je to přesně to, o čem jsem psal v prvním svém příspěvku. Jsou to jednotlivosti, které ty osobně považuješ za důležité. Tedy pokud říkáš, že Řím nikdy neskončil, protože náboženství a právo, tak zas někdo jiný s tímto přístupem může prohlásit, že nikdy nezaniklo České Království, protože to byly Země Koruny České a českými korunami dodnes platíme a že finance tvoří základ... Nebo někteří lidé vyvozují, že Židé ovládají vše, protože základ křesťanství je judaismus a...

>...Člověk je velice jednoduché stvoření, které potřebuje žrát, spát a šukat, nic víc. K tomu, abys ho mohl ovládat, potřebuješ jen strach...

Sám jsi mne upozornil, abych nepsal za ostatní, ale jen za sebe. Tedy i ty prosím rovnou napiš, že TY jsi podle tvého názoru velice jednoduché stvoření, které potřebuje žrát, spát a šukat, nic víc. A že k tvému ovládání je třeba jen strach.

Já v životě potřebuji víc a tedy ne každý člověk je takový, jak jsi uvedl. A jen tak na okraj, píšeš sem a pokud tě to neživí (žrát) nebo tím nezískáváš sexuální partnery/ky (šukat), tak pravděpodobně i ty potřebuješ v životě víc a proto nad těmito věcmi přemýšlíš a řešíš je. A vzhledem k tomu, že to co řešíš a píšeš je pro tebe potencionálně nebezpečné, domnívám se, že ani tím strachem tě nejde zcela ovládat.


>To je jako bys říkal, že pokud jíš nové jídlo, je to natolik unikátní, že to nesvedeš a nevíš, jaký bude výsledek. Přitom výsledek bude vždy stejný - hovno.

Ano, když to takto zjednodušíš, tak máš pravdu. Ovšem pokud má k jídlu tento přístup kuchař a o víc se nestará, tak je to kuchař na hovno, který o vaření ví hovno a hovno dělá. A také je tam zbytečně, protože hovno by z toho jídla bylo i bez toho kuchaře. A stejně je to s tím hypotetickým ředitelem zeměkoule při této úrovni "náročnosti". Ze všech lidí bude hovno s ním i bez něj, ale pokud je tohle vše co ví a řeší, tak sice toho ředitele může dělat každý, ale ten ředitel je tam úplně k hovnu a nic neovládá.

>...Při tomhle přístupu bych se divil, kdybys měl nějakou ženskou. [mrknutí jedním okem]...

Údiv je zdravý, takže ano, mám ženu i dítě.

Ano, věci fungují v principu stejně na úrovni rodiny, obce, i světa. Ty rozumíš všemu a řídíš vše ve své vlastní rodině? Stačí ti snad jen strach k tomu, abys je plně ovládal? Rozumíš vždy tomu, co cítí a chce tvá partnerka? Tvé děti? Dokážeš předpovědět, co budete ve vztahu řešit a prožívat za deset let? A to je jen ta rodina. U světové elity jde o řízení miliard lidí.

Děkuji za diskuzi. Odlišný úhel pohledu je užitečný.

352708

17.10.2016 19:52

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

1.příspěvěk 31.?.?.?

Reakce na 352641

DÍKY... MartINe, tesat do kamene, nikdo není bůh a nikdo nemá patent na všeobjímající inteligenci...

352667

18.10.2016 8:42

RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 352667

nikdo není bůh a nikdo nemá patent na všeobjímající inteligenci...

jenže návod na slušnou a pokojnou existenci je skutečně velmi jednoduchý, žel světu lidé už tak duševně sešli, že dost vázne jejich uvědomění dokonce i těch pár elementárních pravidel , nepotřebujete být doktor všeho vědění kvůli triviální etice

352681

17.10.2016 9:25

Propaganda mainstreamu jede jak z blázince a překonává Goebbelse

J_Pitralon 178.?.?.?

Jak by řekl zednářský synek Havel - "Pravda a láska musí zvítězit". A to i za cenu humanitární katastrofy. Je třeba toho co nejvíce řádně rozflákat a doničit.

Nová kompilace dosud většinou neznámých svědectví o explozích 11. září 2001 (K 15. VÝROČÍ)
https://www.youtube.com/watch?v=49YT100WK0Y

[zmaten]

352642

17.10.2016 9:43

Morálka křesťanská je falešná

Krtek007 159.?.?.?

Jak křesťanství, tak islám jsou ze stejného pramene, tedy judaismu a slouží jen tomuto prameni. Morálka nebyla vytvořena náboženstvím, ale je přirozenou lidskou potřebou. Buď jí v sobě člověk má a vyznává jí dobrovolně, protože chápe její potřebu a užitečnost pro společnost nebo jí v sobě nemá a pak se potřebuje někde zpovídat a ukazovat, jak je morálně na výši, třeba v kostele, mešitě, synagoze, v novinách, na webu ... Zmršení jedinci vyznávají pokřivené náboženské verze morálky, které byly vnuceni jejich předkům a tupě se handrkují o detaily a neváhají se kvůli nim chovat zcela amorálně, čímž dobře slouží těm nejhorším zloduchům, kteří zhusta společnost řídí.

352644

17.10.2016 12:46

RE: Morálka křesťanská je falešná

Vopice 199.?.?.?

Reakce na 352644

Skvěle řečeno. Podepisuji každé slovo.

352654

17.10.2016 13:43

RE: Morálka křesťanská je falešná

padma 178.?.?.?

Reakce na 352644

A to morálka v "každém člověku" bude stejná u všech? Na celém světě?
Když vyjdete třeba z jama - nijama, ale nebudete stoupencem "jha", co bude špatně? Dtto budete žít dle Desatera, ale křesťan nebudete - co bude špatně?

352656

17.10.2016 15:56

RE: Morálka křesťanská je falešná

Krtek007 159.?.?.?

Reakce na 352656

Mám podezření, že netušíte, co to ta morálka vlastně je a tak jen plácáte nesmysly. V tom Vám nepomohu a vím, že to ani nemá cenu, padmo.

352657

17.10.2016 17:34

RE: Morálka křesťanská je falešná

padma 178.?.?.?

Reakce na 352657

Nejsem ani yogi, ani křesťan..., asi ani moralista.
Jen mi vysvětlete, co tedy třeba jama, nijama jsou, když ne základy morálky (snad vás nezmátlo jho = jóga po našem).
Když vše můžete dodržovat nejméně na 3 úrovních (dle jógy na 7), tak se vám každá zásada "nebezpečně" rozroste. A nemusíte kvůliva tomu do chrámu, ašramu etc... Stejně tak vás nikdo nemůže nutit, byste bral celou "desítku", sakumprásk.
A - máte stejnou vnitřní morálku jako lidožravec?

352660

17.10.2016 22:17

RE: Morálka křesťanská je falešná

Vopice 171.?.?.?

Reakce na 352660

Nevím o co ti jde, podsouváš naprosté nesmysly. Pokud nevíš, co morálka je, těžko ti to někdo vysvětlí. Tu má totiž každý člověk od narození v sobě, jen se časem překrývá tou systémovou, potažmo náboženskou (současný "západní" systém je nerozlučně spjat s tzv. křesťanstvím viz JuDr.).

A pokud blábolíš o těch lidojedech, pak ano jejich přirozená morálka byla překryta systémovou, když nějaký pošahanec ostatním vnutil své přesvědčení, že srdce nepřítele ti dá jeho sílu, atd., atd.

352671

17.10.2016 23:26

RE: Morálka křesťanská je falešná

nula 37.?.?.?

Reakce na 352671

Těžký omyl, lidojedy byli skoro všichni naši předci.
Někteří"pošahanci" je to začali odnaučovat.

352676

18.10.2016 7:11

RE: Morálka křesťanská je falešná

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 352676

Tohle sem teda fakt nevedel a ze sem tech poucnejch knih vo kanibalech z ruznejch koutu sveta uz precet . Ta posledni pojednavala vo Jeffrey Dahmer kterej porcoval a zral v Milwaukee cernousky . Tak ze tvoji predci byli kanibalove ? Byli to africti cernousci nebo americti indiani ? Nebo ze by pochazeli z nakyho tribe na New Guinea ? A jestli tvi predci nezili nekde ve svete , byli furt v Europe a nebyli barevni jak sem se docet v jedny dalsi takovy poucny knize vo kanibalech by to mohli bejt jedni z tech nekolika velice hladovejch spalovacu mrtvol ze sondercomanda z Birkenau kteri aby prezili jak popsali v ty knize neboztikum urizli kus (_!_) , vosmahli si to narychlo na kremacnim rostu a aby to nikdo z esesaku nevidel vopirajic se vo lopaty rychle tajne sezrali.

352679

18.10.2016 13:52

RE: Morálka křesťanská je falešná

padma 178.?.?.?

Reakce na 352679

Měl byste číst i o kanibalech, kteří např. v neolitu sídlili v celé Evropě (např. Lengyelská kultura v mladšm neolitu aj.). Dost často se to zdůvodňuje, že to bylo z hladu (šlo o zemědělce, kterým mnohdy agro nevyšlo, tak si vzpomněli na linii lovec => lovec-sběrač => zemědělec a vydali se ke kořenům). Ale existují i nálezy, které to vyvrací (opakování bylo časté a pravidelné - např. u Herxheimu).
Např. Leakey a Lewin dokládají, že předzemědělské společnosti zpravidla praktikují kanibalismus neagresivní, zemědělci naopak konzumují poražené nepřátele a tento typ lidojedství u nich dokonce převládá.
A máte pravdu, stejné to bylo i v jiných částech světa.
Jen tak mimochodem, kanibalismus je znám i u neandrtálců - že nejsou našimi předky (ale společného máme - Homo heidelbergensis)? No, poslední výzkumy podstatně zvedly počet genů, které máme společné (křížení) - a snad až 20 % jejich genomu žije v nás. Najděte si něco o práci týmů, které vedl paleogenetik Svante Pääbem.
Takže ano, moji předkové byli lidožraví (a vzhledem ke studiu hysteryje jsem to věděl). [mrknutí jedním okem]

352702

18.10.2016 10:59

RE: Morálka křesťanská je falešná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 352676

Kdyby byl lidskou přirozeností kanibalismus, tak by dodnes byl tento exces mnohem frekventovanější. Je to i v naší deodorantové civilizaci "vzácnost", která dostává potom maximální publicitu. Masověji se vyskytl jen v extrémních podmínkách nouze, tedy ze zoufalství.
Pošahanci potřebují zásluhy, tak bych to viděl.
Ale pokud jde o Vaše předky, si netroufám tvrdit nic, snad to budete vědět lépe.

352691

19.10.2016 2:19

RE: Morálka křesťanská je falešná

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 352691

Jo takovej publikacni kanibalismus by bylo tema na zajimavou debatu kde by pravda jak to tenkrat dovopravdy bylo vyplula na hladinu jak volejova skvrna . Vono totiz z tech dob je na kanibalismu nejzajimavejsi to , ze se v zadnym lejstru vo nem nenasla ani zminka a pritom vsem vezni svymu kapu ktery davalo dost velkyho majzla na cvrkot v lagru udavali svy spoluvezne aby dostali vetsi a lepsi gabl a kanibalismus z tech dob o kterym muselo vedet tisice ocitejch svedku se zacal odhalovat teprve az za 30 let po valce . Nebo ze by tu byla druha moznost ta pravdepodobnejsi , ze si jako uz vicekrat autori kteri byli udajni svedci vsech tech hruz delali z huby (_!_) ?

352720

19.10.2016 11:51

RE: Morálka křesťanská je falešná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 352720

Vidíte, a to byl jen 30 let odstup, ale někteří vytvoří obor paleogenetika, přitom mají problém najít alespoň nějaké kosterní zbytky, ovšem o masovém kanibalismu jsou nás schopni informovat jako třeba nick padma o pár příspěvků výše. Když takový archeolog ví, že v Čechách je z období Lengyelské kultury dochováno pouhých 26 kosterních hrobů, tak se začne pídit po těch zbylých...
O člověku je hořkých zvěstí víc než dost, ale nějak se mi zdá, že pro některé, zejména lidskoprávníky, je toho stále málo. Jako by si chtěli dalšími "odhaleními" zvýšit prestiž a vlastní potřebnost...

352724

19.10.2016 19:18

RE: Morálka křesťanská je falešná

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 352724

You get it , ale stejne , zkuste navstivit kostnici . Rikal me jeste v CSSR spalovac mrtvol v Semilskym krematoriu kdyz zasouval do "krbu" reditele Jicinsky vopravny Tatry , ze zuby v tom zaru kremacni pece neschorej . Tak me napadlo ze treba v lagrech na mistech kde se udajne vysypaval popel tech statisicu obeti by ty chroustaky spalenejch neboztiku ktery vetry a deste ani za ty dekady nemohly rozfoukat nebo vodplavit do vsech stran kdyz by tam trosku hrabli mohli prehazovat lopatou .

352735

17.10.2016 12:41

základní výhodou kresťanství

ppppp 95.?.?.?

je určitý druh soudržnosti v zájmu nečeho.
Lidé vždy budou v neco verit, o čem nebudou tolik vedet, a je spíš otázkou v co, než zda.
Pak zde máme historicky overený soubor nekterých prospešných a pozitivních zkušeností, které si kresťanství i s církví pestují, jako
"strom poznáš po ovoci", i když je otázka, nakolik je tomu vzdálený, výrok "ptáka poznáš po perí", a zda se neco podobné tradovalo i pred kresťanstvím.
Kresťanskou pomoc bližním lze chápat pozitivne, jako synergii, tam jde také o zobecnení "teorie prežití" ješte z prvotnepospolných dob a tlup.
Co kresťanství výrazne odlišuje od jiných náboženství je neoplácet útok, nenávist rečeno jako láska k bližnímu. V tom je zahrnuté tolik potrebná schopnost tlumit objektivne zbytečný, škodlivý a neproduktivní konflikt. Protože tuhle míru ale nemuže nikdo znát natolik presne, tak vzniká možnost se podvolit útokum natolik, že to speje k sebepoškození a zániku. Tady to kresťanství dobre ošetrené nemá. Nemá smysl, aby produktivní a prospešný človek jen tak zanikl rukama nejakého psychopata. Buh, pokud existuje stejne nikoho za nitky netahá, každý má svou svobodu. Proto i psychopat zpravidla psychopatem zustane, a co víc, muže se mu to zalíbit a bude v tom pokračovat, čiste proto, že se to naučil stejne, jako jinou činnost.
Človek zhruba delá a prožívá pozitivní emoce pri tom, pri čem se to tak naučil.
Prehnaný humanismus a láska k bližnímu vede nakonec k paralýze jednání vuči lidem, kterí společnost rozkládají a jí výrazne škodí.
Takže ani nemuže být pravda, že je potrebné automaticky zlo oplácet dobrem, kámen chlebem, úspech je, když se povede vyloučit mstu a podobne neprimerenou obranu, když už vážnejší ohrození na zdraví a živote jiných netrvá. Stejne tak nemužeme tolerovat a oplácet dobrem politiky, kterí zneužívají kresťansky ladené prostredí a se proste príliš priživují nebo rovnou kradou. Ta míra vždy nekde je, není ani ostrá.
Stejne tak s jakýmsi odpuštením. Odpuštení je možné, pokud má o nej pachatel opravdový zájem, a nejenom jako deklaraci zamerenou na snížení trestu. Odpuštení není jednostranný proces, nejde o neco jako svuj monolog. Nemá smysl odpouštet neco vrahovi, který si myslí své a nedbal by vraždit dál, kdyby mohl.
Ptám se nekdy, bylo by kresťanství jiné, kdyby ve svých knihách nemelo zahrnuto tolik lží v podobe zázraku?
Kde je míra mezi obrazným vyjádrením a mezi lží?
Treba jak precházeli pres Červené more, chápu ten obraz v současne podávané podobe jako lež.
Promenu vody na víno - copak se já neumím stejne bavit pri kofole místo píva - když opravdu chci?
Stejne tak domnenku, že Egyptské, stejne jako Sýrijské rány rozséval Buh. Spíše bych ze rovnež zeptal, proč Buh nezasáhl vuči Mojžišovi, který nalhával jako zkušený manipulátor davu lidí, jaký on je guru. Tohle je pravde na míle daleko.

352651

17.10.2016 12:42

RE: základní výhodou kresťanství

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 352651

Dobre dnes víme, že príroda si delá veci po svém, a že tyhle zázraky se proste nedejí, ani dít nebudou.
Tato premíra zázraku delá svou škodu v tom, že odpoutává lidi od reality, ti se zavrou po kostelech a tam sní. Brídilové venku pak delají svou práci, semtam i nejaký faklový pochod a revoluce.
Odkládá veci, které mají fungovat už dnes, až na "jednou v nebi bude líp". Ríkám ne, dobre je jak je, a nespoléhejme na fikce.
Kresťanská kultura má svuj smysl, výsledky, folklorní projevy, ale nereší všechno natolik dusledne, aby všem ostatním vzala další práci.

352652

17.10.2016 22:22

RE: základní výhodou kresťanství

Vopice 171.?.?.?

Reakce na 352652

Pokud člověk chápe, že Ježíš je Slunce, pak proměna vody ve víno není zas takový problém, že? Stejně jako chůze po hladině atd.

352673

17.10.2016 18:08

RE: základní výhodou kresťanství

dub 89.?.?.?

Reakce na 352651

bratrstvo kočičí pracky, mafie a další jsou také soudržnosti v zájmu něčeho.

a co?

352661

17.10.2016 17:04

Proč vítězí Zlo nad Dobrem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Takový základní příklad najdeme už na dětském pískovišti. Bábovičku z písku vytvořit dá mnohdy starost, zato rozdupnout jde hned. V dospělém provedení je to třeba bombardování.
Krást. loupit je mnohem rychlejší než vypěstovat, vyrobit.
Pak existují tak sofistikované metody, jako dluh-úrok, kdy se zdánlivě nic špatného neděje, jde v podstatě o podvodnou smlouvu, kterou našinec většinou vnímá jako výhodu. No a pak tu máme zastupitelskou demokracii, kdy si ty kradlousky sami ve volbách potvrdíme. Takový mandát sám o sobě ani pro soudce neznamená závazek k voličům , ale jak bylo potvrzeno při různých příležitostech, a ty nejvyšší soudní stolice to potvrdili, že mandát je zvláštní kapitál daný poslancům k zobchodování.
Už po volbách vidíte na poslaneckých tvářích tu radost (z vítězství), ne starost a obavy jak ty sliby, přeexponované v té předvolební řeži, splní.
Lidé odjakživa přemýšleli nad tím, jak se mít dobře bez „potu tváře“.
Stačí ale i drzost, nápad nemusí být nijak chytrý. Majitel pasti se cítí být v právu:
Turistická past
Další skvělý vhled do člověka: 1929 Velký krach.cz
O krizi 1929, film (český zvuk) vznikl u příležitosti hypoteční bubliny 2008, proložen vzpomínkami potomků přímých aktérů krize, základy masové kultury dluhu, i úvod do podvodů na burse. Celé to dokládá spontánnost zabřednutí do „kultury dluhu“, kdy ani později známí zbohatlíci a bankéři netušili, jakou zbraň hromadného ničení spustili, či pomáhali spustit. Všem se zdálo, že jde o skvělou příležitost k zbohatnutí, jen málokdo pochyboval. Potřebuje to ale i trochu pevné nervy u poslechu některých frází: „Ekonomika vzrostla za rok o 50%“., to ovšem byla řeč o bublině.
Z toho všeho je vidět, že lidé jsou nepoučitelní, i dnes čekáme na krach možná ještě větší, jen většina o něj nestojí, a ti, kdo by to mohli odstartovat jsou opatrní, protože ví, že by bezcennost papírků, potrefila nejvíc jejich napěchované žoky. Že se přitom tisknou i nové dokud to jde, hlavně je rychle uplatnit za něco reálného nebo aspoň příjemnou iluzi.
Ale tentokrát je dobro připraveno zvítězit. Začne to v Sýrii. Protože nyní je dobro vyzbrojeno lépe než zlo i zbraněmi, nejen idejemi. Pro Zlo to bude definitivní konec, proto ten strach, že psychopati jež si Zlo postavilo do čela, raději zničí vše, než by se smířili s porážkou.
To vítězství ale nebude úplně definitivní, to bude potřebovat překreslit cesty, žebříčky hodnot pro všechny, jinak se opět dříve nebo později Zlo na trůn vrátí, s naší pomocí. Protože bez spolupráce nás všech to samo nedokáže.

352659

17.10.2016 18:14

Článek o ničem

Jacob 78.?.?.?

Po QEx atd, sanaci bank a EU ekonomik je v tzv oběhu tolik peněz, že je nikdo nechce. Pokud by nebyly skryty na discích PC mohli bychom s nimi topit v elektrárnách. Hledá se reset globální měny - viník, jinak to západ neustojí a skončí v jeskyni a My s ním.Realita je taková ,že se ohnuté hřbety staví proti říši, protože dobře vědí o tom co přijde. Et tu Brute? Zvolal Caesar na svého vraha - tak končili diktátoři. Jak to bude vypadat až se bude hroutit říše - existují-li globalisté, pak se říše zhroutí do sebe v občanské válce a vše blízké strhne sebou. Jinak to bez globální ekonomické katastrofy nepůjde - pár stovek miliónu lidí zahyne a jejich bohatství zaplatí budoucnost nové epochy.

352662

17.10.2016 18:16

No tak...

didusin 94.?.?.?

Pokud se sionisté opravdu cítí Američany, mohou se Američané považovat za Bohem vyvolený národ ? Jen se ptejme, kdo to ten Američan je?
Je dobré si uvědomit, že moc a zlo mají samoorganizační tendenci, proto mocenské centrum snadno nabaluje všeho schopné podřízené, a rasová spřízněnost je pouze pevnějším poutem, nikoli podmínkou. Nietzscheho vůle k moci je tento svět a nic mimo to. Boj o zdroje všemi způsoby.
Pokud se nepovede naprostá nadřazenost, je za úspěch považován i chaos v zájmové oblasti, který je ovšem vždy nadán možností změny, a pro jeho využití je nutnou podmínkou schopnost předvídání a tvořivé improvizace. Obsahem moci je její schopnost vytvářet a měnit podmínky a tudíž mocní mají vždy informační náskok, který je zvýhodňuje, takže nejsou stejně „blbí“ jako my. Jejich přirozeným zájmem , chcete-li ideologii, je touha po ovládání „všeho“, není nutno lámat nad nad naši slabostí hůl, jen je to dobré mít na paměti, a pod tímto zorným úhlem nahlížet na všechny theologické, ekonomické a jiné teorie všeho druhu, často využívané jen k ovládnutí myšlení jejich konzumentů. Vždyť i mnozí myslitelé jsou úplatní a slouží. Finanční svět je mobilní stejně, jako jeho vládci a jejich myšlení. Shylockové cestují z Benátek přes Frankfurt a Londýn až za oceán, a nikde není psáno, že se nepokusí o další přesun, potom ovšem "Američané" nebudou těmi Bohem vyvolenými.
A konspirační teorie- ty jsou často na pranýři, protože načrtávají možnosti, nic než možnosti, ale z těchže omezených informačních zdrojů vychází mejnstrím, jehož úkolem je působení v zájmu mocných, proto ochotně slouží, občas na základě vhodných dezinformací a "správného" zadání.

352663

17.10.2016 19:05

Jsou tady spravne nazory ve velke vetsine ale proc nejsou v ceskem parlamentu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Jedna z odpovedi by mohla byt, ze vetsinu nezajima nic nez vlastni obohacovani.Nelze prehlizet, ze politikove nejen u nas, ale vsude v prve rade haji zajmy ne jen vlastni strany, ale nedovoli si vystoupit s vlastnim nazorem.Pokud by chtel aby vznikla debata o cilech USA a Anglie, pak by musel davat otazky, ktere zduvodnuji proc USA tolik tisicu kilometru daleko od Evropy nebo Syrie maji zajem o nestabilitu na Blizkem vychode. Zrovna tak by musel se ptat proc tak bizko USA nejsou ruske voj.sily

352665

18.10.2016 5:27

Shrnuti..

favela 125.?.?.?

Reakce na 352665

Caesar nebyl diktator, ale byly velke obavy,ze se jim stane ,pro jeho neobycejne schopnosti politicke , vojenske a obrovskou popularitu u lidi..
Take verim,ze prave ted je rada na dobru...
Neco je v nas , co asi potrebuje neco metafyzickyho. Asi to obcasne osameni a odcizeni, ktere jsou tezke unest ....
Pan .M - Murphy Zakon rika, ze z nekolika moznych situaci se pak prihodi ta nejhorsi..
Mocni se nelisi od nas prilis , pouze tim, ze jsou schopni a ochotni spachat zlociny a nic je nezastavi...
Krestanska moralka se casto zamenuje s necim moralnim , ale je to zase ideologie , ktera zavedla Vatikan a spol. do inkvizic a loupeni majetku, imperialistickych valek,a postupne se posouva , pouzivanim stale zastaralejsich ideologickych dogmat do absurdniho silenstvi...

352678

18.10.2016 18:31

V Sýrii se hlavně testují svaly Ruska a Ameriky,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

a západním světovládcům jde o to nastolit tam pomocí podporovaných teroristů z IS a jeho odnoží loutkovou vládu místo demokraticky zvoleného Assada, aby zemní plyn z Perského zálivu od spřátelených šejků nahradil ten ruský a tím bylo ekonomicky vyčerpané Rusko nuceno hodit do ringu ručník a začalo nerušené rabování Ruska a instalace NWO, protože Rusko je jediná opravdová a silná překážka.Bohatá a mocná Čína jako vždy vyčkává, jak se to vyvrbí a tím se stane poslední kořistí anglosionistických šelem. Všechny ty květnaté odkazy na klasiky jsou jen slovní exhibicí zdejších sebeobdivujících diskutérů. Tak to alespoň vidím já.

352713

Příspěvků: 44

17.10. 02:49 favela  Mala pripominka na udalosti
17.10. 08:54 MartIN-anonymně  Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 10:17 Vladimír Stwora  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 11:33 MartIN-anonymně  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 21:56 hc  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 12:50 lezec  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 16:28 pozorovateľ  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 18:25  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 20:31  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 11:13 Krtek007  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 12:32 výjimečné porušení omerty  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 22:18 Vopice  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 12:45 Vopice  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 19:08 MartIN-anonymně  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 22:11 Vopice  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
18.10. 08:55 MartIN-anonymně  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
18.10. 12:04 Vopice  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
18.10. 16:10 MartIN-anonymně  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 19:52 1.příspěvěk  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
18.10. 08:42 výjimečné porušení omerty  RE: Článek - pár dobrých postřehů, ale ne vysvětlení
17.10. 09:25 J_Pitralon  Propaganda mainstreamu jede jak z blázince a překonává Goebbelse
17.10. 09:43 Krtek007  Morálka křesťanská je falešná
17.10. 12:46 Vopice  RE: Morálka křesťanská je falešná
17.10. 13:43 padma  RE: Morálka křesťanská je falešná
17.10. 15:56 Krtek007  RE: Morálka křesťanská je falešná
17.10. 17:34 padma  RE: Morálka křesťanská je falešná
17.10. 22:17 Vopice  RE: Morálka křesťanská je falešná
17.10. 23:26 nula  RE: Morálka křesťanská je falešná
18.10. 07:11 Satanist  RE: Morálka křesťanská je falešná
18.10. 13:52 padma  RE: Morálka křesťanská je falešná
18.10. 10:59  RE: Morálka křesťanská je falešná
19.10. 02:19 Satanist  RE: Morálka křesťanská je falešná
19.10. 11:51  RE: Morálka křesťanská je falešná
19.10. 19:18 Satanist  RE: Morálka křesťanská je falešná
17.10. 12:41 ppppp  základní výhodou kresťanství
17.10. 12:42 ppppp  RE: základní výhodou kresťanství
17.10. 22:22 Vopice  RE: základní výhodou kresťanství
17.10. 18:08 dub  RE: základní výhodou kresťanství
17.10. 17:04  Proč vítězí Zlo nad Dobrem
17.10. 18:14 Jacob  Článek o ničem
17.10. 18:16 didusin  No tak...
17.10. 19:05  Jsou tady spravne nazory ve velke vetsine ale proc nejsou v ceskem parlamentu
18.10. 05:27 favela  Shrnuti..
18.10. 18:31  V Sýrii se hlavně testují svaly Ruska a Ameriky,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 81 čtenářů částkou 13 773 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 0

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 1

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Maďarská poslankyně skartovala knihu dětškých pohádek plnou gayů a leseb, aktivisté ječí13.10.20 18:08 Maďarsko 2

Absurdita článků z dění na pařížských předměstích nadále roste13.10.20 16:51 Francie 0

Marián Kotleba se rozdáním 3 šeků po 1488 eurech dopustil ideozločinu a půjde sedět12.10.20 21:56 Slovensko 12

Počty zemřelých loni a dnes09.10.20 15:21 Česká republika 6

Studenti na slavné Karlové univerzitě chtějí "bezpohlavní systém"09.10.20 00:10 Česká republika 2

Byla pandemie plánována?08.10.20 21:48 Neurčeno 8

Hoří, hoří a ne a ne spadnout08.10.20 21:23 Jižní Korea 11

Vláda tvrdě zpřísňuje opatření. Na 14 dní se zavřou ZOO, bazény, posilovny, kulturní i sportovní akce08.10.20 16:43 Česká republika 7

Zákon o šmírování internetu vojáky prošel dál08.10.20 15:37 Česká republika 0

Už je to tady: Očkovaní na covid nebudou muset nosit roušky08.10.20 13:19 Česká republika 6

FB smazal Trumpovi 2x příspěvek, ve kterém píše, že chřipka je horší než covid07.10.20 10:35 USA 2

Zločin proti lidskosti06.10.20 21:22 Německo 0

Měnové kurzy

USD
22,91 Kč
Euro
27,20 Kč
Libra
30,11 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,31 Kč
Švýcarský frank
25,34 Kč
100 japonských jenů
21,91 Kč
Čínský juan
3,45 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,48 Kč
Ukrajinská hřivna
0,81 Kč
100 rublů
29,86 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 116,27 Kč
1 unce stříbra
574,24 Kč
Bitcoin
291 983,21 Kč

Poslední aktualizace: 21.10.2020 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 719