Diskuze k článku

Kdy dojde světu trpělivost s USA?

Příspěvků 46

10.10.2016 1:39

někomu už možná došla...

dub 89.?.?.?

https://cz.sputniknews.com/nazory/20161009/3925008...

352512

10.10.2016 5:12

Zaklady dnesniho sveta jsou na moralnim bahne !

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Tady nejde o trpelivost,nebot s takovou trpelivosti lidska civilisace,vydrzi jeste dalsich tisic roku,kdyz do toho neprijde nuklearni valka,jez zmeni veci od zakladu a bude spise "Bozim trestem" na vsechny bez rozdilu, bude to hodina pravdy, nakonec posudte v nekolika pripadech, co dokazou mozkove zavity tak zvane inteligence sveta v ramci rizeni celych statu,kde se lze,od rana do vecera,co by politicka osnova politiku a pseudo historiku.Neni divu,ze politici nechteji aby se deti ve skole ucili historii, stat-lide by pak nebyli snadne manipulovany do "intelegentniho otroctvi" bez prehledu,co se vlastne deje a o to tu jde predevsim.
1014-PS is a falsified ‘Hitler Speech’ written on plain paper by an unknown person. The document bears the heading ‘Second Speech’ although it is known that Hitler gave only one speech on that date. There are four versions of this speech, three of them forgeries: 1014-PS, 798-PS, L-3 and an authentic version, Ra-27.
Lide ,jsou zcela zamestnani v predelavani historie.
Nic se nedeje nahodou,jsou lide jez jsou placeni v predelavani sveta,k obrazu elity,jsou zde clanky,jez prakticky v ramci pohodlnosti nikdo necetl,aby se vzdelal v tom smyslu,kam,kracime a kdo nas kontroluje.
Nová válka proti terorismu
Co je terorismus? 18 Rijna 2001
Vraťme se zpět k otázce co je to terorismus. Domnívám se, že tomu rozumíme. Ano, co to je? Tady je oficiální definice. Můžete jí najít v americkém zákoníku a dalších amerických příručkách. Krátká definice je převzata z americké vojenské příručky a je dostatečně jasná, říká, že teror je předem vypočítané použití násilí nebo hrozby násilím k dosažení politických nebo náboženských a ideologických cílů prostřednictvím zastrašování, donucením nebo působením strachu. To je terorismus.
Proč Spojené státy a Izrael hlasovali proti Základní resoluci odsuzující terorismus?
Jsou tu ještě další problémy. Některé s nich vznikly v prosinci 1987 na vrcholu prvé války proti terorismu, to znamená tehdy kdy vznikl rozruch kolem zamoření. Generální shromáždění OSN přijalo velmi silnou resoluci proti terorismu, odsuzující zamoření těmi nejsilnějšími výrazy a vyzývající státy, aby proti němu bojovaly všemi možnými prostředky. Byl přijat jednohlasně. Jeden stát, Honduras, se zdržel hlasování. Dva hlasy byly proti: obvyklé dva, Spojené státy a Izrael.
Kdo, nezna svou minulost, nemuze tvorit svou budoucnost,melo by byt napsano zlatymi pismeny.
Jeste jinak,kdo nezna minulost,tak si ji bude muset znova zopakovat.Media,informovanost sveta lezi v rukach peti rodin,jez maji monopol na "pravdu" a "stado" veri jen tomu,co vidi v TV.
*A companion work by the same authors, Mihajlo Mesarovic and Eduard Pestel,
entitled Regionalized and Adaptive Model of the Global World System,
introduced and described a system of regionalization which divided the
globe into 10 regions, each with its own hierarchical system of sub-regions.

352515

10.10.2016 6:53

Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

Jarda z Brna 185.?.?.?

...svět lidí je jen oběť těch grázlů a slouhů SATANÁŠE. A není schopen reakce, jsou to ovce a žalostně bečí.
Myslíte si že Amerika něco chce udělat ale ve skutečnosti za nitky tahá ten idiot padlý anděl, který chce vyhubit všechny lidi, protože sám má být zničen.

: ,, Váš protivník, Satan obchází kolem a řve jako lev a hledá, koho by pohltil, neboť ví, že má krátké časové období,, ..

Jestli někomu dojde trpělivost, tak to bude Nejvyšší. Už je čas. Dle proroctví o strkání se krále severu s králem jihu je jasné, že k tomu dochází nyní více.
Ale pokračující text o tom, že :,,budou zprávy, které ho rozruší a opravdu zaplaví zemi a projde,,.....to dává jistou naději že k něčemu dojde. Ano, mluví se o zemi Okrasy - Egyptu, o nasázení palácových stanů atd... Více se nebudu k tomu vyjadřovat. Informace jsou v knize knih. Slušný člověk se k těmto věcem dostane tak, že se bude zajímat a vzdělávat, stejně dnes každej musí relaxovat, tak ať vyhodí TV do kontyšu a začne se studiem. Zjevení Jana je výmluvné pro naši dobu.

Podle mne ale ještě není vše tak nahnuté, musí ještě dojít k čipizaci lidí na celém světě. Teprve potom se to provalí a nebude už možno se zachránit. Bible jasně mluví o zničení bezbožných.

No já doufám že ty stvůry ať už se jmenují Halík, Topol, Obama nebo Makrela budou sklízet hrozny hněvu a důkladně! Za to, co dělali ztrápeným lidem po celé věky. A neodpustím si poznámku na jejich adresu: ,, Patří vám to, srabi,, !

352516

10.10.2016 8:24

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

udo2 95.?.?.?

Reakce na 352516

BU-BU-BU!!! [smích]

Neviem, neviem, či by som za blbé divadlo
nadával ako prvé na hercov,
či za nejakú otravinu z hypermarketu
na predavačku..
Vyzeral by som asi ako idiot.

..a psychopat "Ján"?
Dnes skôr záležitosť psychiatrického oddelenia.
Otázka je skôr, aké boli kritériá výberu evanjelií
z tých cca. 600 apokryfov..
Čo bol cieľ daných hlasovaní "zástupcov cirkvi(í?)",
včítane tzv. "zbožštenia Ježiša"..atď.?
Prečo práve uvedené 4 kompilácie?
(synoptické + Ján)

..i keď určite sa dá aj Janko nejako pozitívne interpretovať
a určité typy bláznov (posuvy vnímania) kedysi nie nadarmo v úcte mali..
To už je ale možno iný príbeh

352517

10.10.2016 16:28

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

drn 217.?.?.?

Reakce na 352517

myslim udo ze jsi chudak

352539

10.10.2016 22:27

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

udo2 95.?.?.?

Reakce na 352539

To znie rozumne Drn-drn [smích]

352553

10.10.2016 18:37

Souhlas

gippius 213.?.?.?

Reakce na 352517

Tyto zvláštně pervertované náboženské úvahy jsou jen vyjádřením neschopnosti, popř. nechuti pochopit. Proč se párat s pátráním po příčinách odstranitelného utrpení, které si člověk a lidstvo přidávají "navíc", když si můžu přivolat čerta. Je to pohodlnější a zbytek času můžu trávit třeba.... na internetu.

352543

10.10.2016 22:49

RE: Souhlas

udo2 95.?.?.?

Reakce na 352543

Ono tzv. "náboženstvá", dnes Médea..
formovali..a formujú kultúru = kolektívne podvedomie
nejedno tisícročie.
A že sa Človek nerodí zlý, vieme tiež.

Otázka: Kde sú v týchto "náboženstvách" chyby?

Vieme z praxe dobre aj to, že v politike je chyba pre jedného,
zámerom pre druhého.
Pričom je ďalej dobre známe aj to, že tzv. "náboženstvá"
vždy boli vrcholom politiky.

Presnejšie: Viac, či menej úspešné imitácie toho, ktorého niektorí nazývajú aj Bohom. Ide asi o najvyššiu známu formu manažmentu, moderne lídersheepu..
vodcovstva..pastierstva rezaných a strihaných oviec, dobytka, neľudí.
Tých, ktorým do vienka dané bolo, Človekom sa stať.

CIeľom prsteňom moci opantaných sekretárov bolo vždy,
napriek opačnej deklarácii, Dietkam s Otcom kontakt prekaziť.
Informačný náskok zachovať a rozšíriť.

Konfliktpotenzial erhalten und aufbauen.
Wenn auch "nur" unter sogenannten Religionen,
oder auch innerhalb eines selber.
Siehe auch gelenkte(?) Psychoze u./oder Schizofrenie auf kollektiver u./oder daraus resultierender individueller Basis.

Jou Gippius..a myslím, že i sám dobre vieš,
že drvivá väčšina politiky (formovania infopoľa),
sa na inete a nie na námestiach, v parLamentoch deje dnes..

Čo Boh strojil, všetko dobré bolo,
no v tomto zmysle rohatého "človek" stvoril,
i jeho infernálny košiar, kolo..

Mierou svojho chápania reality robíš na seba,
a mierou nechápania na toho, kto chápe viac.

Ak kontrolujete ilúziu..emócie stáda, vtedy kontrolujete dav

352556

10.10.2016 20:05

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

anér 37.?.?.?

Reakce na 352517

už som vám písal, aby ste sa vyjadroval k veciam, kterým rozumiete.
Religionistika a theologia teda vôbec nie, pravda, ak sa nechcete strápniť.
Vaša voľba.
Si tacuisses, philosophus mansisses.

352546

10.10.2016 22:25

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

udo2 95.?.?.?

Reakce na 352546

Hmm.. De consolatione philosophiae?
inak Boetia som kedysi polopovinne čítal.
Otázka: Kde podľa vás´urobil zásadnú chybu, chyby?
..i keď isto v mnohom nebol ďaleko od Pravdy..

..k téme - zopakujem:
S čím súhlasíte so mnou a s čím nie, prečo
a aké objektívne lepšie vysvetlenie, riešenie navrhujete?

T.j., aby sme zostali dialektickí.
Sókratovsko-, nie Hegelovsko-dialektickí.
Podobne, ako Issa z Nasarie..najväčší z DiaLektikov [smích]

352551

10.10.2016 14:11

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

drn 217.?.?.?

Reakce na 352516

jardo, v podstate sdilim stejne nazory (na krestanskych biblickych zakladech), ktere dnes nejsou ale vubec popularni. Kazdy radeji hleda vinika jinde nez skutecne je. napis mi prosim na muj mail henrymakow@centrum.cz k navazani kontaku
diky pepa

352531

11.10.2016 7:53

RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,

udo2 95.?.?.?

Reakce na 352531

Ako som už neraz napísal, taktiež sa považujem
za hlboko veriaceho kresťana katolíka.
Otázka je, čo vy chápete pod kresťanstvom, pod katolicizmom a prečo potom vzniklo také nedorozumenie, vedúce k pomerne hrubým osobným útokom z Vašej strany voči mne?

Doplňujúca otázka:
V čom sa tzv. Starý zákon so základnými kresťanskými princípmi zhoduje
a v čom je s nimi nezlučiteľný. Tak aj mnohe interpretácie tzv. Zákona Nového.
Oba písali predsa ľudia a nie Boh. Snahu niektorých špecifických štruktúr interpretovať ho žiaľ často mimo zdravého Rozumu (daného dietkam Otcom) v tzv. kánonických štandardoch, asi nemá moc zmysel na tejto úrovni rozoberať..

To, čo im vnukol (ak to naozaj bol skutočný Boh a nie občas aj niečo iné..), prosto nemohli následne napísať od slova do slova. Každá myšlienka totiž neprichádza ku nám do prázdnoty, ale do príslušného systému stereotypov - algoritmiky spracovávania informácii, definovanej kultúrou (operačným systémom) v ktorej vyrastáme. A že v nej je chýb (zaMerných)..backdoorov, vírusov, mín,..o tem asi žádná

Ako sme sa predsa bavili:
Človek sa nerodí zlý, s afinitou k zlu.
Dedičný hriech sú objektívne chyby, nedokonalosti v stereotypoch (zvykoch, emóčných informačných moduloch) našich predkov. Popri dobrých zvykoch.
ľudovo: "Zvyk je košeľa železná, čo i ochrániť, i utopiť môže."

Aby zlozvyky naši potomkovia zbytočne nededili, mali by sme ich na sebe v čo najväčšej možnej miere skorigovať. O tom je skutočný krst ČLoveka Duchom, InFormáciou, Rozlíšením, Metodológiou aproximácie pre danú situáciu konkrétnych pdostatných Mier objektívnej Pravdy voči lži, ako základ schonosti Jeho UniVersUm rozvíjajúceho, nenarúšajúceho tvorenia, strojenia Dietkami Jeho, Námestníkmi tu na Zemi.
"Bo kto nesTrojí, akoby ani nedýchal.."

Obyčajná Voda je v tomto zmysle len symbol. Pre nedostatoćne chápajúceho, zblúdilého kresťana, symbol prázdny, resp. s toxickou plnkou ilúzie.
..a pri narodení sme od Otca tak vôľu konať, ako i rozum dostali.
Neradno dary Jeho zahadzovať, od seba nejakým "sek(re)tárom" deLegovať.

Samozrejme, s možno skúsenejšími sa radiť, je vec múdra,
no niet autorít absolútnych, okrem Otca a jeho reči Životných okolností, odpovede Strojenia Jeho, na činy naše každodenné.
"Bo oči majú a nevidia,
uši majú, no nepočujú (Ma)"

352563

10.10.2016 10:22

Skvěle sepsáno....

E.R. 185.?.?.?

...jen si neodpustím poznámku k poslednímu řádku:"doufám,že pan Lhoták má tou aristokracií,která nás je jediná schopna spasit, na mysli tu "duševní" a nikoli tu,co u nás představuje kníže SchláffenDreck a jeho dvořanstvo z pražské teplárenské..."

352520

10.10.2016 14:14

RE: Skvěle sepsáno....

Radim Lhoták radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 352520

Aristokracie znamená v původním řeckém významu vládu nejlepších, nejmoudřejších a nejušlechtilejších z obce, podle Platónovy Ústavy dokonce vládu filosofů. Takže ano, mám na mysli duchovní aristokracii.

352532

10.10.2016 16:12

RE: Skvěle sepsáno....

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 352532

Obávám se, že euroatlantická duchovní aristokracie zcela shořela v posledních 150 letech v ohni bludů pseudookultismu a propagandy "účel světí prostředky" .

352536

10.10.2016 11:22

Dobre napsano

Dan999 83.?.?.?

Jenom ten zaver - 'co by se melo' konci idealizmem. Jak jinak? Demokracie nam prinasi jenom korupci, lhani lidem, sliby, nezajem problemy resit, nezajem o lidi a jejich problemy, mimo predvolebni obdobi.
Byl jeden, ktery z Libye udelal nejbohatsi zemi Afriky, lide dostavali od statu podpory, o kterych se lidem nikde ani nesnilo. Nechtel se podridit USA a proto musel byt znicen skrze lzi a invazi USA a NATO. Ponechali pak Libyi v troskach a Kadafiho klan pozabijeli. Zapomente na americke lzi o Kadafim a jeho ocernovani.
Dnesni problem je amricka propaganda vsude v mediich i v Evrope, jsme vazaly USA a media patri jen nekolika korporacim, vyrabejicim pouze americkou propagandu, sirici nenavist k Rusku. Rusko tyto noviny nema a to je velke nebezpeci pro nas vsechny. A tak kdyz se zeptate nekoho, tak jsou Rusove padousi a Americani to s nami mysli dobre. To je ten problem, ktery mame, nebot my nechapeme, ze je to obracene. A na to zahyneme.

352522

10.10.2016 15:47

RE: Dobre napsano

RomanTička 37.?.?.?

Reakce na 352522

Amerika je jen těžce ozbrojená pěst, kterou mává někdo jiný a američané to nejsou.

352535

11.10.2016 2:27

RE: Dobre napsano

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 121.?.?.?

Reakce na 352535

Velmi vystizne napsano, bohuzel prevazna vetsina lidi serou starchy rici jejich presvedceni a znalost na verelnosti Jsou mto zide kteri produkuji reky krve a lidskych slz. Vzdyt je to tak jednoduche je nutne pouze otevrit oci a je to tam pred kazdym z nas cerne na bilem. je vsak nutne najit odvahu to odsoudit

352562

11.10.2016 8:54

RE: Dobre napsano

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 352535

Ano,Amerika je doslova z hromady hlíny židy uplácaný Golem a ten jejich násilím a válkami krytý mikinaus dolar je šémem k jeho ovládání....[mrknutí jedním okem]

...seberete jim šém a hromada hlíny se zhroutí a oni přijdou o veškerou svojí moc,doufám,že na to nebudeme čekat dlouho....[velký smích]

352565

10.10.2016 15:05

Naivita nebo víra?

Censored 84.?.?.?

> Dobří lidé dělají správné věci bez ohledu na zisk, jaký jim z toho plyne. Pouze tací lidé mohou vládnout moudře a spravedlivě ve prospěch všech ...

Tuto svou moudrost jistě čerpáte pane Lhotáku ze zkušenosti. Buďte prosím tak laskav, a jmenujte nám několik těch "dobrých lidí", kteří někdy a někde "moudře a spravedlivě vládli ve prospěch všech". To by mě opravdu zajímalo. [mrknutí jedním okem]

Dále prosím o laskavou definici pojmu "vládnout ve prospěch všech". Lidská společnost je a vždy byla složena z velmi rozdílných individuí. Jak asi vypadá takové spravedlivé vládnutí ve prospěch lenochů, povalečů, zlodějů, lichvářů, podvodníků, vrahů, despotických tyranů, ...? [smích]

352533

10.10.2016 15:36

RE: Naivita nebo víra?

zamp1 90.?.?.?

Reakce na 352533

Hloupá a demagogická otázka! [bliji][bliji]

352534

11.10.2016 10:33

RE: Naivita nebo víra?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 352534

Ked uz blujete, tak aspon ukazte na co. Ste v diskusii, takto diskutovat nemozete.

352567

11.10.2016 14:57

RE: Naivita nebo víra?

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 352567

[chechtot][chechtot][chechtot] Tak tenle štěk mě ze srdce rozesmál.

>Ste v diskusii, takto diskutovat nemozete.

Jejky! [chechtot][chechtot][chechtot] No, nevím, jestli má smysl reagovat na blábol a vést o něm dlouhé diskuze, ale spíš by mě zajímalo, z jaké pozice tu poučuješ...

352571

11.10.2016 16:56

RE: Naivita nebo víra?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 352571

Ve zkratce zkusím za něj, Při boji o místo na slunci z pozice podchemtraisáka. [překvapení][mrknutí jedním okem] Což evokuje správně že na povel to mají nelidé. http://smit.wz.cz/zrcadlo/view.php?cisloclanku=201...

352573

10.10.2016 16:34

RE: Naivita nebo víra?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 352533

To by mě opravdu zajímalo. , ...
---------------------
Vaclav havel - ted prave vedci vyzkoumali, ze 2 divize dzihadistu slozenych z prislusniku us armady, izraele, saudu, francouzke cizinecke legie, polaku, britu, Duky a zdravotnice Tydlitatky ucici v Plzni judlaismus, - otevreli pro verejnost botanicky park Tora Bora. Vsichni si zabalili kalachy a jine UZI do ruksaku a uz se plavi coby migrant - do ceska. V botanickem parku je pro navstevniky pripraveno 6 milionu lavicek vendy havla, stejny pocet stolku se srdickem a ceka se na dotaci z ceska na vystavbu sesti milionu letist ...
Zde jasne vidite, ze spravedlivy vladce existuje a hybe I vojakama. Navalte vsechny svoje penize ! Na fikus vaclava havla !, .. a na kondomy "Extaze vendy havla".

352541

10.10.2016 19:22

RE: Naivita nebo víra?

Vopice 5.?.?.?

Reakce na 352533

Jak tak vidím, Vojto 49, jde to s vámi rychle z kopce. Já sice chápu, že tyhle věci jste nikdy nepochopil, ale raději se tedy vyhněte tomu, o čem nemáte ani páru, abyste ze sebe zbytečně nedělal naprostého pitomce.

Nicméně vám rád odpovím, abych ukojil vaši hloupou zvědavost. Na první otázku jmenujme například Bhútán. Vím že jste o tom nikdy neslyšel, protože jinak byste nemohl podobně připitomělou otáku položit. Nebudu to rozvádět, ale zajeďte si tam a poptejte se místních, co si myslí o jejich vladaři.

Druhá otázka svědčí o vaší rychle postupující stařecké demenci. Jinak si to nedokážu vysvětlit. Takže jen v rychlosti... S největší pravděpodobností je to pro vás zcela neznámá věc, ale pomýlenému zloduchovi pomoci můžete i tím, že ho potrestáte. Takže pokud potrestáte sviňáky, které jste tu vyjmenoval, dosáhnete nejen toho, že dobří lidé budou spokojeni, ale i toho, že špatní lidé mají šanci se polepšit.

Vaše představa o tom, že dobrý vládce odměňuje všechny stejně, je ohleduplně řečeno zcela infantilní.

352545

10.10.2016 16:31

"Chyťte zloděje!!!", křičí zloděj...

altern 89.?.?.?

Při čtení jsem měl pocit, že jde o velmi výstižný tah na globálně - politickou branku. Ovšem pouze do okamžiku, kdy autor ono úsilí završil vstřelením gólu do té vlastní: „Nikdy nebudou propagovat oligarchii, ovšem ani demokracii.“
To, že Radim Lhoták sice kritizuje kapitalismus, přesněji jedno z jeho vyšších stádií - neoliberalismus, a přitom, minimálně pojmově, koketuje s feudalismem, se ještě dá. Ale tím, že zpochybňuje právo všech podílet se na správě společnosti a rozhodovat vůlí většiny, se dle mého názoru vlastní podstatou od Babiše nijak neliší.

352540

10.10.2016 20:20

RE:

Radim Lhoták radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 352540

Bohužel, ale nechápete základní pojmy, jejichž vyprázdnění či dosazení falešného významu předznačilo současný stav. Pojem aristokracie vznikl dávno před feudalismem, a tak je nutné ho chápat. To, že si feudální šlechtici říkali aristokraté, neznamená, že mezi jejich vládu a aristokracii lze položit rovnítko.

Demokracie má dnes své vyjádření v referendu, či v plebiscitu, čili ve hlasování lidu, které má rozhodnout nějakou zásadní otázku. Plebiscit existoval jak v monarchii, tak v oligarchii, nebo v aristokracii. Vláda lidu jako taková, při níž lid hlasoval o všem při ranních shromážděních, měla v Řecku jepičí život a skončila tyranií. Lid jednoduše nemůže vládnout sám sobě, proto byl zaveden zastupitelský systém, při němž vážení občané vybírají své zástupce do senátu. Jedná se o ryze aristokratický princip vlády, protože ti vybraní zástupci mají představovat společenský výkvět, nejlépe po stavovské linii. Všeobecné hlasovací právo a stranický sytém soutěže idejí dělá z parlamentní demokracie frašku.

No a něco jako "vůle většiny" neexistuje. Existuje pouze názor většiny, jehož hodnota je přímo závislá na (ne)vědomosti oné většiny, která je utvářena vládnoucími elitami.

352547

10.10.2016 22:47

RE:

altern 89.?.?.?

Reakce na 352547

Bohužel užíváte základní pojmy navzdory jejich dnes všeobecně přijaté podobě. Já jsem však stoupenec demokracie a svobody názoru, takže Vám Vaše právo užívat pojmy dle libosti brát nehodlám [smích] Nicméně tím, že Vy ve svém článku užijete pojem „aristokracie“ v jeho 2000 let staré podobě, bez dostatečného vysvětlení, srozumitelnost onoho článku rozhodně nezvýšíte.

Dnes je demokracie spolu s termínem svoboda pouze účelově užívanou zástěrkou postupnému zavádění globální totality.

Obecně má demokracie mnoho vyjádření. Její funkčnost ovšem předpokládá určitý vývojově - etický stupeň lidstva. A tady vidím klíčový problém.

Že stranický sytém soutěže idejí převážně degeneroval na pouhou snahu dostat se ke korytu pod nejrozličnějšími barvami a hesly, to snad pochopil už i Pepek Vyskoč. To, že lidé nemají dost morálky, však není důsledkem demokracie, nýbrž, když už, její absence.

Za opravdovou perlu považuji, když kritizujete počínání stávajících elit a navrhujete je nahradit ... vládou elit, a to navíc elitami volených [velký smích] Tohle raději nebudu dál rozvádět a nechám na posouzení čtenáři.

Velmi bych ocenil Vaši vyčerpávající definici Vámi užitého termínu „vážení občané“, neboť jim přisuzujete výlučné volební právo; a stejně tak definici „společenského výkvětu“, kterému přisuzujete výlučné právo mandátu. Tím by se mohlo mnohé vyjasnit. Třeba to, kde dle Vaší představy budou ony elity brát motivaci k tomu, aby psaly zákony pro naplňování zájmů neelitní většiny, a ne pouze jako dosud - pro naplňování vlastních selektivních zájmů [velký smích]

352555

11.10.2016 1:09

RE:

Radim Lhoták radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 352555

Používám pojmy v souladu s jejich původním obsahem, nikoliv překrouceným. Rozlišit toto ovšem předpokládá určité vzdělání, které dnes většině lidí chybí, a to zcela záměrně. Víte, vládnout může leckdo, například i spodina, pak se to nazývá ochlokracie. Vládce může být samozvanec nebo někým zvolený podle toho, jaké předpoklady k tomu má. Samozvanec je obvykle sebestředný diktátor, o toho nikdo z nás nestojí, zvolený zástupce je suverén užívající důvěry toho, kdo jej zvolil, což znamená, že respektuje kulturu, společenskou hierarchii a morální kodex daného společenství.

Nositeli těchto hodnot ve společnosti jsou vážení občané, což nejsou zdaleka všichni, a ti by potom měli mít právo volit. Obvykle se jedná o činné příslušníky stavů, které přinášejí společnosti nějaké dobro. Z každého stavu by proto měly být vybrány přirozené autority do senátu, aby hájily zájmy svého stavu a zájem celku jako takového, čili státu. Takoví lidé tam nejsou od toho, aby vymýšleli zákony, nýbrž aby rozhodovali a vládli, čili zajišťovali funkce státu a pořádek na všech společenských úrovních. Zákony jsou vedlejším produktem zachycujícím zvyková a tradiční očekávání ve formě pravidel, jaká se v minulosti osvědčila coby společenský a duchovní řád přinášející mír a harmonii do celého společenství.

To je novodobé pojetí zastupitelského systému vlády. Starší Tradice rozlišuje čtyři základní společenské stavy podle čtyř forem ustrojení člověka: stav duchovních, stav vládců a strážců, stav hospodářů a stav dělného lidu. Každý z nich má svá práva a povinnosti, přičemž hierarchie mezi stavy v uvedeném pořadí vyplývá ze schopnosti vyššího duchovního poznání příslušníků toho kterého stavu. V sanskrtu jsou to bráhmani, kšatrijové, vaišyové a šúdrové. Pro výklad varnašramského systému zde není prostor. Navíc právě toto nejpřirozenější společenské uspořádání vyžaduje duchovní rozměr ve společnosti, který se z ní vlivem involučního procesu a judaistického náboženství vytratil.

Bohužel, dnes nám vládnou šúdrové, protože na úrovni šúdrů, čili těch nevědomých a bez duchovního poznání, je drtivá většina. Jen proto je tak populární rovnoprávnost a demokracie. Čím větší nevědomost člověk má, tím více chce dnes spolurozhodovat. Ti opravdu vzdělaní se do vlády nehrnou a musejí k ní být povoláni.

352561

11.10.2016 8:14

RE:

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 352561

Děkuji za preciznost.

352564

11.10.2016 14:00

RE:

janaz 78.?.?.?

Reakce na 352561

Najmä posledný odsek tesať do kameňa a otrieskať o prázdne hlavy zástupov nemysliacich ľudí, ktorým stačí ku šťastiu hltať bulvár, tv správy a rochniť si v svojej nevedomosti a ľahostajnosti.

352570

11.10.2016 16:01

RE:

udo2 95.?.?.?

Reakce na 352570

Prečo mali hellénski filozofi..i ArIstoteles (učiteľ mäsiara Alexandra),
takú hrôzu z démonkracie..? [smích]
Vláda lúzy, davu, davokracia.
To je fakt lepšie, keď potom vládne aristokracia..
osvietený absolutizmus?

Dnes už ale asi ťažko.
Nevyužiť v dobe zrýchľujúceho sa sociálneho času,
v zmenenej logike sociálneho správania poteciál čo najširšej vrstvy populácie,
je kolektívna samovražda civilizácie, dosiahnuvšej taký stupeň rozvoja, evolúcie myslenia.
Jej degradácia a koniec ako druhu..

Preto tí, ktorí sa snažia zachovať, či nebodaj rozvíjať svoj informačný náskok pred ostatnými (technológie globaalneho manažmentu, riadenia trhu, populácie, kultúry, asociálneho inžinierstva, úžery fiat money banksterizmu, tzv. autorské, patentové "práva", etc..), systematicky zámerne dlhodobo programovo debilizujúc masu "etnografického materiálu", ohrozujú nie len celú civilizáciu, biosféru, no i seba. Toť skúška správnosti "ich" systému. Feedback.
ľudovo: "Ako sa do Hory volá, tak sa Zhora ozýva"

Kdeže by sme boli, keby si naši predkovia právo autorské
na klin pästný, koleso uzurpovali?
Stále na strome?..naspäť je cesta nemožná
Obzrieť sa dozadu pre poznanie toku, tendencie dejov áno,
no vrátiť sa NIE

Dav je obeť deprivácie jelít a tie obete svojho ega,
falošného inDiviDualizmu

352572

10.10.2016 17:57

Trpělivost už dávno došla,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

ale zatím chybí síla, která by se satanisty a chazarskými elitami ovládajícími Ameriku i většinu světa a beztrestně bombardujícími, vykrádajícími a obelhávajícími zbytek světa definitivně skoncovala aniž by přitom zničila celý svět.Proto oholené ovce stále jen bečí. Zločinci v nažehlených oblecích mají koupené politiky, média,tajné služby a spoustu dalších přicmrdndávačů ve vlivných funkcích i zcela ubohých zaprodanců. Krvavá, bezohledná a krutá hra mocných loutkovodičů se zbytkem světa ale nebude pokračovat do nekonečna. Jejich čas se rychle krátí a oni to ví.Je jich dost, ale proti miliardám otroků směšně málo. Hrají vabank, a proto útočí na všech frontách.Nyní chtějí válku s Ruskem a s Čínou, protože v ní vidí řešení problémů, do nichž svět dostali díky své patologické nenažranosti. prolhanosti a namyšlenosti.

352542

10.10.2016 18:39

Lidstvo je pakáž!

Dunn 92.?.?.?

Byla nám svěřena planeta.Dalo by se na ní žít bezstarostně tisíce a tisíce let.Jenže chamtivost a nenávist k těm méně chamtivým způsobuje války aby více chamtiví měli ještě víc!!Lidi fungují jedině když jich je pohromadě pár stovek a mají svého náčelníka a nějakého šamana.Podívejte na kmeny v Amazonii, minimum konfliktů a problémů, protože neznají chamtivost a dělí se o vše.Mají řád, slušnost, poctivost a tresty, které se podruhé nemusí provádět, protože jsou dost silné.U nás dostane vrah podmínku, pedofil je na léčení, kriminálníci leží na gauči a my dřeme!Humanita a multikulti z nás nadělali otroky černým a vnutili nám vinu za to, že jsme bílí!Tam, kde se zlo netrestá a udělují se mu práva, tam to nemůže fungovat.Je to importované zlo z Ameriky a jsme na té špatné straně v nevhodnou dobu, jako vždy!Za zločin musí přijít adekvátní trest a to vždy bez výjimky!Když se to netrestá, tak vidíte plno arogantních lidí, kteří absolutně nerespektují nikoho!Viz naše silnice, nefunkční policie, děti na školách šikanující učitele atd.Tohle musí skončit strašným masakrem, to mi věřte.

352544

10.10.2016 22:12

Předem - promiňte, že přidávám svůj názor,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

s kterým jistě řada lidí nebude souhlasit. Nevidím žádnou jinou záchranu než individuální, a to jen "možná", s přičiněním jednotlivce při současné pomocí "shůry". Avšak nepůjde o žádný Boží trest, obraz podstaty všech věcí je velmi pokřiven, Ona nám nijak nám neublíží, naopak - nalomenou třtinu nedolomí, doutnající knot neuhasí (ta slova přece znáte), svůj zamýšlený obraz nebude topit ani pálit ohněm, nepodtrhne lidstvu nohy, protože nás už má po krk. Pokud někdo o Bohu mluví jako o nekonečné lásce a pak mu přisuzuje skutky a myšlení mrzutého, zlovolného starce, nic o Něm neví.

Možná devadesát procent trápení si lidstvo způsobuje samo, z hlouposti, nevědomosti a sobectví, bohužel však není žádná "skutečná intelektuální elita", která by nás z té vší morální bídy vyvedla. Nevím, kde by ji pan Lhoták hledal, ale na univerzitní půdě byste ji určitě nenašli. Inteligence a moudrost jsou dvě rozdílné věci a pracujete-li na poli vědy nebo vysokého školství, můžete se o tom denně přesvědčit. Snad někde v kultuře a umění? Takový, diletantský a neslavně končící pokus tu už také byl. Svět jako životní prostor lidstva snad ani určený k záchraně není, ale vždy jen konkrétní jednotlivý člověk, s jeho řetězcem různých voleb a možností vývoje. Proces (s)tvoření zdaleka ještě neskončil a žádná práva nebo pozice v něm zajištěna nemáme.

352550

11.10.2016 23:05

RE: Předem - promiňte, že přidávám svůj názor,

zamp1 90.?.?.?

Reakce na 352550

Není co promíjet. Je to přesně tak jak píšete. Z ARISTOKRACIE se stala aristokracie, z INTELEKTUÁLŮ se stali intelektuálové. Teď zrovna běží kauza, která se snaží z intelektuála Peroutky udělat INTELEKTUÁLA.
Ten boží trest samozřejmě přijde, ale samozřejmě boží nebude, udělí si ho lidstvo samo.

352576

12.10.2016 9:35

RE: Předem - promiňte, že přidávám svůj názor,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Reakce na 352550

Nevidím žádnou jinou záchranu než individuální, a to jen "možná", s přičiněním jednotlivce při současné pomocí "shůry".

Tak tohle je nejlepší příspěvek z diskuze. Obávám se, že z této šlamastyky budeme opravdu potřebovat pomoc shůry. Že na to stačíme sami, je jen hloupou nadutou doměnkou přebujelého ega, díky kterému jsme se dotali do tohoto srabu.

352580

10.10.2016 23:50

Sociální idioti?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

>Tyto spiklenecké elity postrádají duchovní rozměr.

Taky jsem si hodněkrát všimnul, že lidi, kteří mají vysokou "logickou inteligenci", bývají "sociální idioti".

Možná to je jen o různých inteligencích [zmaten]

352560

12.10.2016 4:53

a legacy of terror, by Alexandr Solzhenicin,valka-mir ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Nektre Myslenky Solzhenicina stoji za zamysleni,volne prelozeno z aglictiny: Oni reknou: Kdyz neni valka,tak,je mir.Tak je to receno,rozumejte ,protejsek valky je mir.Ale,ve zkutecnosti je to omyl.Prakticky,otevrenou valku,nemuzete ridit.Oni muzou vest valku za oponou-terrorismem.Partizanskou valkou,nasilim,veznenim a koncentracnimi tabory.A, ja se ptam,je toto mir?
Solzhenicin napsal par knizek,jez stoji za precteni v souladu s dnedni dobou.
Cnacer ward,First Circle,August 1914,Candle in the Wind,We Never Make Mistake, The Gulalg Archipelago.
V dobe tvrdeho komunismu ,si komunisti rovnez "zjednodusili svet k vlastnim potrebam,jejich veta:War is necessary.Waris an instrument for achieving a goal"
Kazdy politicky rezim ma svou politiku,ale,ve zkutecnosti z obou politickych stran ,vzdy slo o nadvladu a z obou "rozdilnych stran",ve zkutecnosti jedne.
Elita sveta ,je z obou stran,jedna a ta sama.
Jen si pripomenme,jak v pocatku Sametove revoluce ,jak kdysi tvrdi komunisti,pres noc,obchodnici se vzajemne objali s byvalymi kapitalisti,smrtelni nepratele komunismu,dnes,jsou pospolu a vladnou jedne ,jako i druhe strane.

352577

12.10.2016 20:58

Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Článek je užitečný a potřebný k hledání cest z marazmu v němž se nacházíme.
Nebudu Vám tady pitvat toho Vašeho Babiše, pane Lhoták, hrubě jste si skutečného přitesal do podoby fackovacího panáka.
Uvedu jen malý příklad někoho, kdo podle Babiše něco dokázal a do vašeho schematu nezapadne ani náhodou:
Pokus o likvidaci Evropy a „němý Sobotka“. Máme prý zaděláno na velký problém. Znepokojující slova od známé novinářky a Babišovy poslankyně

Nakonec dnes máme po volbách: Vox populi, vox Dei. Můžete sice namítnout že to byl hlas lůzy, kterou si Babiš koupil za slíbenou koblihu, a proto nerozpoznal v řadě jiných stran nabízenou možnost zvolit skutečné „aristokraty ducha“.
Většina voličů, podle mne, usoudila i přes antikampaň „ skoro všech“, že státní kasu nutno přísně hlídat stejně jako podnikovou, a že Babiš má výsledky, a ta strana – nestrana, bez různých vymezovacích (programových) hesel, sice nevypadá „čitelně“, ale nevytváří dopředu problémy,které pak jdou jen těžko řešit, když už v programu prohlásili… Ostatně si myslím, že sestavit program z netunelování, nekradení a řádného hospodaření dost dobře nejde, to jsou věci samozřejmé, a akcent na jednotlivé problémy musí vyplynout z okamžité situace, tím nezamítám koncepčnost či plánování...
Dobře hospodařit jako stát, je ve světě peněz, dluhů a ůroků velmi důležité, skoro bych řekl, že plebs (zůčastněný ve volbách) právě úspěšně složil zkoušku z finanční gramotnosti.
To není málo, ale to podstatné i nadále zůstává k realizaci: Spojit se spolu proti všemožnému chytračení tak, že sami budeme dávat ve směňování hodnot bližnému svému raději více, než méně protihodnoty. Něco jako kapitalizmus s lidskou tváří...

Pro případnou kritiku mého pohledu na věc z řad „zdejších přísných logiků“, že jsem ve svém příspěvku nesestavil obecně či jmenovitě seznam viníků stávajícího marasmu od dob Adama až po dnešek uvádím, že tak činím záměrně, protože takový seznam je kontraproduktivní. I tím, že nese negativní náboj odsudku a nenabízí trvalé uzdravení odvádí pozornost čtenáře do slepé uličky.
Seznam ale, může být, jen by měl být pozitivní. Mohl by obsahovat konkrétní jména osob, firem, koncernů, které nechytračí a nabízí ve směně přiměřenou protihodnotu. Takový „udržovaný seznam“ by se mohl stát základem pro vznik nového společenství spolupráce… možná i nového vesmíru šťastných lidí.

352583

12.10.2016 23:15

RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.

prostej 77.?.?.?

Reakce na 352583

Tak to je neuvěřitelný....jak hluboko vede nora....fakt jste mě dostal.
Opravdu ve 2017 volím ANO....ouplně jste mi otevřel dveře.

Společenstvo dotací :

Jeden Bureš vládne všem,
jeden jim všem káže,
jeden všechny z EETuje,
do Agrofertu sváže....

352586

13.10.2016 0:03

RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.

Radim Lhoták radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 352583

Vaše obhajoba Babiše je natolik naivní, ostatně jako volba hlasovacího lístku pro jeho hnutí, že mi to nedá, abych nereagoval.

Jeho strana-nestrana, vláda -nevláda, program-neprogram, názor-nenázor, o čem to vypovídá? Babiš nepřišel do politiky, aby napravoval systémové nedostatky režimu, on chce jen ten režim podržet a uchovat takový jaký je, co nejdéle, protože mu jde náramně k duhu, ovšem i jemu podobným, které vynáší do nebes, coby úspěšné chlebodárce otročícímu lidu, stejně jako sebe. Dělá také vše pro to, aby svoji třídu bohatých uchránil před daněmi a jinými sociálními závazky vůči ostatním třídám. Jinými slovy hájí, ať už otevřeně nebo skrytě, zájmy sobě rovných, čili je to klasický oligarcha. Poslance má jen pro marketing a pro image bojovníka proti korupci.

V jeho případě je ale velký rozdíl proti pravé oligarchii, jak ji definoval například Aristoteles. Vláda bohatých připadá v úvahu tehdy, pokud jsou to právě především oni, kdo přinášejí obci (státu) hlavní a rozhodující díl prostředků (daní) určených pro blaho obce (státu). To Babiš nehodlá ani náhodou, jinak by musel zvýšit daně pro takové, jako je on, alespoň na 90 % ze zisku. Jinými slovy, konzervuje současný finančně-korporátní fašismus a bankovní socialismus, protože si uvědomuje, že mu zvoní hrana. Proto také šel do politiky, jinak by se na to mohl, víte co...

Babiš zatím nevládne ani nedělá politiku, není politický suverén ani nemá potřebu chápat smysl politiky, protože řídit stát jako firmu je totéž, co dělat pedantského státního účetního, nákupčího a výběrčího daní. Na to ale nemusí být ve vládě, stačí, když zasedne do křesla příslušného byrokratického aparátu.

Přesto tvrdím, že je lepší volbou, než ostatní strany v parlamentu, protože v nich jsou cizopasníci naprosto k ničemu. Také nemají žádné ambice změnit systém, ani začít dělat skutečnou nezávislou politiku ve prospěch národa, a navíc kradou.

352587

13.10.2016 4:30

RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 352587

>Přesto tvrdím, že je lepší volbou, než ostatní strany v parlamentu, protože v nich jsou cizopasníci naprosto k ničemu. Také nemají žádné ambice změnit systém, ani začít dělat skutečnou nezávislou politiku ve prospěch národa, a navíc kradou.
Předtím ale taková kvanta chytrých slov, pane Lhoták, aby jste nakonec poradil národu totéž (jako já) - koho měli volit, zatímco národ na to přišel i sám.
Já „ANO“ ale nevolil, vědouce, že bude i bez mého hlasu mít dost od ostatních. Chtěl jsem jim tam zvolit důstojnou opozici - SPD(+SPO), bohužel do 5% chybělo asi 8 hlasů v kraji Středočeském (baště ODS), a tak jsem se vlastně zbytečně namáhal.
Je doba peněz, dluhů, úroků a též oligarchů. K tomu patří, že hospodář ovce stříhá, ne naopak. Zdá se mi ta láska k moudrosti poněkud slepá, když jako příští fázi vývoje vidí vládu aristokracie ducha.
Hlavně jste neporadil jak na to , a děsím se toho, že by případný řídící „aristokrat ducha“ měl o hospodaření představy v lepším případě vyčtené z knih. Takových „aristokratů ducha“ máme totiž už dnes značnou část politiků i parlament. Oni nejenže žvaní, ale už i řídí. Výjimka - skutečný hospodář Babiš, který si ve prospěch celku od svého hospodářství "odskočíl" do vlády dělat hospodáře státu.

352589

13.10.2016 10:45

RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 352589

Musím uznat, že tohle je jiná liga.

Já „ANO“ ale nevolil, vědouce, že bude i bez mého hlasu mít dost od ostatních. Chtěl jsem jim tam zvolit důstojnou opozici - SPD(+SPO), bohužel do 5% chybělo asi 8 hlasů v kraji Středočeském (baště ODS), a tak jsem se vlastně zbytečně namáhal

Tohle má " hospodář " zmáknuté lépe, než když "zavedení" jednoduše "nedávejte hlas, který propadne". Ale na druhou stranu, když to prohlédne prostej ?!

Je rozdíl když "hospodář" stříhá volně pobíhající ručně, nebo očipované, zavřené v klecích s automat nůžkami nastavenými na kost. Nyní se "hospodář" zaměřil
na ty co si pobíhali tak nějak po obvodu, né vždy došlo na stříhání anebo částečně. Drželi hubu, nebékali a nebránili ty , jež stříhal dosti. Nyní nebékají pochopitelně ty dosti ostříhané a hospodáři i fandí. Jenže na konci je klec, čip a automat nůžky až na kost, pro všecky. A tenhle " hospodář " je v tom systematickej..tak jako ti "hospodáři" , " hospodářů ".[mrknutí jedním okem]

352591

14.10.2016 21:52

Ten záběr je s nebohým nástrojem globalistů všesměrový.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Už jsem psal že usa je v podstatě otloukánek satanistických sil také a i hromosvod aniž tam lidé si jsou příliš vědomí manipulací a ohlupování.
https://www.prvopodstata.com/2016/10/14/nedivejte-...

352611

Příspěvků: 46

10.10. 01:39 dub  někomu už možná došla...
10.10. 05:12  Zaklady dnesniho sveta jsou na moralnim bahne !
10.10. 06:53 Jarda z Brna  Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 08:24 udo2  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 16:28 drn  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 22:27 udo2  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 18:37 gippius  Souhlas
10.10. 22:49 udo2  RE: Souhlas
10.10. 20:05 anér  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 22:25 udo2  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 14:11 drn  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
11.10. 07:53 udo2  RE: Světu ,,Lidí,, nic docházet nemá,
10.10. 10:22 E.R.  Skvěle sepsáno....
10.10. 14:14 Radim Lhoták  RE: Skvěle sepsáno....
10.10. 16:12 výjimečné porušení omerty  RE: Skvěle sepsáno....
10.10. 11:22 Dan999  Dobre napsano
10.10. 15:47 RomanTička  RE: Dobre napsano
11.10. 02:27 lindsay  RE: Dobre napsano
11.10. 08:54 E.R.  RE: Dobre napsano
10.10. 15:05 Censored  Naivita nebo víra?
10.10. 15:36 zamp1  RE: Naivita nebo víra?
11.10. 10:33  RE: Naivita nebo víra?
11.10. 14:57 Vopice  RE: Naivita nebo víra?
11.10. 16:56  RE: Naivita nebo víra?
10.10. 16:34  RE: Naivita nebo víra?
10.10. 19:22 Vopice  RE: Naivita nebo víra?
10.10. 16:31 altern  "Chyťte zloděje!!!", křičí zloděj...
10.10. 20:20 Radim Lhoták  RE:
10.10. 22:47 altern  RE:
11.10. 01:09 Radim Lhoták  RE:
11.10. 08:14 výjimečné porušení omerty  RE:
11.10. 14:00 janaz  RE:
11.10. 16:01 udo2  RE:
10.10. 17:57  Trpělivost už dávno došla,
10.10. 18:39 Dunn  Lidstvo je pakáž!
10.10. 22:12  Předem - promiňte, že přidávám svůj názor,
11.10. 23:05 zamp1  RE: Předem - promiňte, že přidávám svůj názor,
12.10. 09:35  RE: Předem - promiňte, že přidávám svůj názor,
10.10. 23:50  Sociální idioti?
12.10. 04:53  a legacy of terror, by Alexandr Solzhenicin,valka-mir ?
12.10. 20:58  Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.
12.10. 23:15 prostej  RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.
13.10. 00:03 Radim Lhoták  RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.
13.10. 04:30  RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.
13.10. 10:45  RE: Až na toho Babiše, celkem dobrý popis situace.
14.10. 21:52  Ten záběr je s nebohým nástrojem globalistů všesměrový.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

35

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 10 598 korun, což je 35 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Měnové kurzy

USD
23,41 Kč
Euro
25,91 Kč
Libra
29,23 Kč
Kanadský dolar
17,66 Kč
Australský dolar
16,03 Kč
Švýcarský frank
23,56 Kč
100 japonských jenů
21,64 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,76 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 186,61 Kč
1 unce stříbra
420,32 Kč
Bitcoin
239 201,42 Kč

Poslední aktualizace: 18.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 366