Diskuze k článku

Morálka Václava Havla a jeho rodiny

Příspěvků 62

5.10.2016 12:36

Článek je místy až trapně zaujatý

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Havla a havloidy nemám ani trochu rád, ale toto je vážně trapné:

"Byli oddáni primátorem Prahy advokátem Baxou (Eda, s. 34), který se v roce 1899 proslavil jako vehementní žalobce v procesu proti Hilsnerovi obviněnému z rituální vraždy, za jehož nevinu se postavil Masaryk."

Hilsner byl právoplatně opakovaně odsouzen a Masaryk byl již tehdy znám jakožto zaujatý Ž/židy placený a všemožně protěžovaný hajzlík. Takže to i podle dalšího textu vypadá, že hejvlovo famílie vlála po větru, tu náhodně na lepší či horší straně. Nu a Vašík už byl čistým zkurvencem.
[bliji]

352375

5.10.2016 13:46

RE: Článek je místy až trapně zaujatý

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 352375

To je naopak velmi případná (pokud pravdivá) poznámkamm která ctěnému čtenáři (zejm. tomu s židovskými předky) ukazuje, že veškerá posametová láska Havla, všivých médií i celého kolaboranty řízeného Čechácka ku Izraeli je toliko sezónní módou.

352379

5.10.2016 13:42

Příprava sametové revoluce dva a půl roku před jejím konáním

Bubo 89.?.?.?

Autor morálky VH bohužel nevzpomíná závažný dokument Prohlášení spolupráce. Ten připravilo a podepsalo dvacet šest příslušníků tehdejší „NOMENKLATURY“ v České a Slovenské federativní republice v květnu 1987, tj. dva a půl roku před konáním tzv. sametové revoluce, včetně VH. V něm se ani jednou nepíše o komunismu a komunistické straně jako zločinecké organisaci, atd.

352378

5.10.2016 13:59

RE: Příprava sametové revoluce dva a půl roku před jejím konáním

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 352378

Děkuji! Další velmi případná poznámka, která ctěnému čtenáři ukazuje, že veškerý posametový antikomunismus všivých médií je toliko sezónní módou.

Samozřejmě, že muselo být všechno – toto „předání moci“ – dopodrobna připraveno pár let předem. Havla, takového milovníka divadla a obřadů, přece nemohli zklamat… [smích]

352382

10.10.2016 16:22

RE: Příprava sametové revoluce dva a půl roku před jejím konáním

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 352382

Po dvaceti třech letech sametové revoluce přilétá na Veškrnovo Kelnerův gulfstreem z ameriky. Na terminálu 1 stojí mírně se klátící Miloš Zeman v texaskách, páchnoucí becherovkou, a ze schůdků seskakují bělovlasí agenti StB Horáček a Kocáb, a radostně volají:

Miloši, budeš prezidentem, Obama nám to dovolil !!! [velký smích]

352538

5.10.2016 14:00

Prečo sa tieto životopisy nepíšu pred zvolením?

ppppp 95.?.?.?

Aké to máme vlastne tie voľby? Kandidát nahonobí alebo požičia peniaze na politickú reklamu, nakúpi billboardy a owce bečia.
Ako sme u nás volili Kisku? Billbordy a TV ovešali ľuďom na nos, aký je Kiska filantrop. O pár mesiacov si potriasaval rukou s oligarchom a štátnickým neschopákom Porošenkom. KEDY až sme sa začali dozvedať, ako vlastne Kiska prišiel k husliam, ako zarobil na benzínke v USA toľko, že s bratom fungovali v zlatníctve a založili pomocou výdatného úveru z VUB, ktorý by hocikto len tak nedostal splátkovú spoločnosť. Tomu sa hovorí privilégium. Banka niekomu požičia na celý arzenál, a iného sťahuje z kože. Takže náhoda to nebola. Už vôbec nie spoločenská, alebo politická kariéra.
Toto je naša slabina. Volíme ľudí, o ktorých dokopy nič nevieme, iba účelovo zaplatené reklamné informácie. To je tá naša priama demokracia, keď neinformovaná ulica (skôr účelovo dezinformovaná médiami) volí ľudí, ktorých sama nevie ohodnotiť. To ako keď kuchár stavia a murár varí. Bežný človek nemá šancu pochopiť podobné úskoky a intrigy. Voliť by sme mali iba tých, o ktorých sme schopní niečo vedieť, a keď sme túto svoju schopnosť schopní niečím doložiť, preukázať. Voľby nám zmenili na politickú reklamu.

352383

5.10.2016 19:27

RE: Prečo sa tieto životopisy nepíšu pred zvolením?

E.R. 141.?.?.?

Reakce na 352383

..jo,je to tak....,je to tragedie....[oči v sloup]

352394

5.10.2016 15:33

Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

od Havla s režimem bojovali?
Mašínové vraždili.

352385

5.10.2016 22:06

RE: Mašínové na rozdíl

Kraut 188.?.?.?

Reakce na 352385

A režim nevraždil ty, kteří s ním nesouhlasily?

352402

5.10.2016 22:53

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352402

Všiml jste si, že v článku není porovnání režimu, ale postoje Havla a bratrů Mašínů? Ti, kromě jiného, zavraždili účetního, který převážel peníze na výplaty..
proč? No, prostě ty peníze potřebovali, tak jaképak copak, že?

352405

6.10.2016 0:20

RE: Mašínové na rozdíl

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 352405

A vite vy o tom, ze ho Ctirad zastrelil, kdyz se s nim tahal o jeho pistoli? Komuniste vyhlasili boj nepratelum sveho zlocinneho rezimu. Masinove ho prijali. Byl to boj nerovny, ale oni uspeli. Jsou hrdinonlve, o tom zadna. Zbytek zivota prozili jako cestni a uspesni lide.

352406

6.10.2016 1:16

RE: Mašínové na rozdíl

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 352406

No,sloužit v jakékoli době v armádě USA ke cti rozhodně nepřidá nikomu a vrahům bezbranných,omámených a svázaných už vůbec ne,leda tak mezi svými,ale proti gustu řádnej dišputát Mikózo.....[oči v sloup] [bliji]

352408

6.10.2016 2:06

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352406

Máte podivné představy o hrdinech a bojovnících proti režimu. Prostříleli se na západ ...a pak šťastně žili až do smrti. Jsou to vrazi.

352410

6.10.2016 3:43

RE: Mašínové na rozdíl

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 352410

Nemam podivne predstavy, pouze me nazory se od vasich lisi. Kdyby jim rezim neumucil ve veznicich jejich rodice a pratele, tak by se z nich zabijaci nestali. I to je jen dalsi zlocin komunistickeho rezimu. Nutil slusne lidi krast a zabijet. Komuniste maji na rukou krev vsech obeti. Kdyz se z tohohle rezimu dostali tim, ze se museli prostrilet, nebot jak znamo zilo se za draty jako v koncentracnim tabore, tak zustali tim co byli. Slusnymi lidmi a uspesnymi popdnikateli.

352412

6.10.2016 7:42

RE: Mašínové na rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 352410

Systém konkurencí a jejich odstraňování vede pouze k závarům s devasty. Chcete snad vědět který to je? Sloužící kapitálu a zcela proti zájmům lidí. Nově ve vrcholné fázi lokálně v detroitismu. V evropě tímto stylem: Hybridní války a vše co s tržíčkem bez přívlastků souvisí. Podstatné na odkazu řekl pro evropu a outsorsované státy pátou kolonou protinárodní a protievropského spolčení bruselon s podlokajníky Pjakin. Samozřejmě že ty špinavé hejble prostřednictvím detroitismu sebou nesou zájmy kořistníků kteří ve vizi svých zisků jsou schopní shabat svět a jsou zcela ve vleku mamona zmar devast beznaděj a vše dělají proti důstojným podmínkám lidí a podporují i vytváří veškeré situace genocidy kalegrianty kdy tam vedou nitky mocenských zájmů zničení evropy a domorodců jak dříve v americe viceméně spontáně pindosy, nájezdníky, dobrodruhy v uvozovkách, zlatokopy, kupčíky a penězoměnci. Měli by jste si všimnout času od 57. minuty kam situaci dovedli zaprodanci v našem teritoriu, tedy dosud čím dál víc vykořenění a kdysi zde svébytní obyvatelé i když s dost jalovými perspektivami tak nyní se situace posunula opravdu s darebáky k plošnému ohrožení a možnému apokalyptickému finále. A odkaz: https://www.youtube.com/watch?v=9wzeVh9MMYE
A ještě komentář s odkazem
Příležitost dělá zloděje a jak řekl Enstain „buď bude socialismus nebo záhuba lidstva. V dobách soupeření velmocí si museli dávat bacha aby si nevydestovali hospodářství i s lidmi, dnes doma detroitují jak na běžícím páse a vsází vše do „demokratizace světa což je zástěrka pro plenění a orby válečnými pluhy kdy vítěz bere vše a neohlíží se na vlastní a cílem jsou hmotné požitky jednotlivců a na lidech užitých jim nezáleží ani zbla či zcela naopak.
http://www.nwoo.org/2016/10/03/frantisek-koukolik...

352416

6.10.2016 8:28

RE: Mašínové na rozdíl

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 352410

Pochybuji, že by si mohli koupit jízdenku do Mnichova na nádraží V Praze a odjet . Lidé jako vy by je uvěznili za pokojnou realizaci práva na svobodu pohybu.

352417

6.10.2016 11:29

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352417

To dozajista nemohli. A kdo mohl? Vraždili a kradli snad proto, že tu byli nesvobodní a za dráty? Tomu říkáte pokojná realizace práva na svobodu?

Od těch vašich "hrdinů! se distancoval i Havel, když mu pan Škvorecký poslal k posouzení ukázku z knihy o Mašínech. Kniha v nakladatelství 68 nakonec nevyšla a Ctirad tuším v roce 1999 vyzval písemně Havla, aby odstoupil z funkce.

Jak bojovali proti režimu? Vraždili, aby se dostali ke zbraním, kradli peníze, údajně na nákup motorek, ovšem nakonec si jeden ze členů skupiny za ukradené peníze zrenovoval bydlení a koupil nový gauč sic!
Protistátní činnost? Zapálili pár stohů slámy a těžce při tom zranili jednoho hasiče.

Klidně si vaše hrdiny opěvujte, pro mě zůstávají vrahy.

352428

7.10.2016 2:54

RE: Mašínové na rozdíl

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 352428

Zákon o protiprávnosti předlistopadového režimu a odboji proti němu jasně říká v § 3:

Odpor občanů proti tomuto režimu, který ať již jednotlivě či ve skupině na základě demokratického přesvědčení politického, náboženského či mravního projevovali odbojem nebo jinou činností nebo vědomě a veřejně vyjadřovali, na území státu i v zahraničí, a to i ve spojení s cizí demokratickou mocností, byl legitimní, spravedlivý, morálně oprávněný a je hodný úcty.

Odboj proti režimu, který zde panoval obzvláště na počátku padesátých let, a odboj proti nacismu v letech 1939-1945 jsou prakticky na stejné úrovni. Oba režimy pošlapávaly všechny principy a hodnoty, které považujeme za nezadatelné, a boj proti nim byl bojem za tyto principy, kterých si - aspoň to tvrdíme - vážíme ze všeho nejvíc - proto bychom měli být ochotni za ně kdykoliv bojovat. Bratři Mašínové byli příkladem lidí, kteří byli ochotni to nejen prohlašovat, ale i konat. Postavili se zlu bez ohledu na jeho podobu, bez ohledu na své vlastní bezpečí, bez ohledu na nejisté vyhlídky na vítězství. Způsob, jakým tento boj vedli, si zaslouží nezměrný obdiv a činí z nich jedny z největších hrdinů, jakými se naše země může pyšnit. Neměli bychom na ně zapomínat nebo je dokonce zavrhovat - neboť národu, který si neváží svých hrdinů, hrozí, že nebude žádné mít, až je bude skutečně potřebovat.

352451

7.10.2016 10:58

RE: Mašínové na rozdíl

Vopice 176.?.?.?

Reakce na 352451

Hochu, tak jestli to, co jsi tu vyzvracel, myslíš vážně, tak musíš mít v kebuli úplně nasráno.

>Postavili se zlu bez ohledu na jeho podobu, bez ohledu na své vlastní bezpečí, bez ohledu na nejisté vyhlídky na vítězství.

Takže se postavili zlu tak, že okradli účetního. Jejky, ten byl ale opravdu hodně zlý.

Pak zapálili několik stohů, aby zlu ublížili. Ta sláma patřila lidem z vesnice, kteří byli orpavdu hodně zlí.

Pak dobrovolnému hasiči (který byl také hrozně zlý, protože chtěl hasit požár) vystřelili oko.

Pak se sebrali a zdrhli za hranice.

Suma sumárum tu tedy máme dva mrtvé policajty, přičemž jeden byl svázaný a omámený podříznut jako podsvinče, jednoho zavražděného účetního, jednoho těžce zraněného dobrovolného hasiče.

Jak se to projevilo na oslabení nebo zničení režimu? Naprosto nijak.

Proto ty tvé nablblé kydy o hrdinech, které někdo někdy bude potřebovat jsou postavené na hlavu, pokud někdo ukradne peníze, aby mohl UTÉCT, tak to těžko bude hrdina, ale pro hloupého zbabělce tvého ražení... inu, vrána k vráně sedá.

A teď se soudruhu pochlub, jak jsi bojoval se systémem ty...

352461

7.10.2016 11:05

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352451

Dobrá tedy, vezmeme to jinak, budu stručná, položím vám jedinou otázku.

Můžete uvést jeden jediný příklad akce skupiny kolem Mašínů proti tehdejšímu režimu, tedy mimo již zmíněného zapálení slámy?

352462

7.10.2016 15:24

RE: Mašínové na rozdíl

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 352462

Vsechny jejich akce byly zamereny proti rezimu. To by snad melo byt jasne. Mimochodem Rambouskova kniha byla vydana v Cesku nakladem o jakem by pan Svorecky nemohl ani ve snu uvazovat. Konspiracni historka pana Hedvicka o tom, ze ji na prikaz V.H nevydal je nesmysl. Pan Hedvicek je znam svou zasti temer ke vsemu ceskemu, a zejmena k V.H. , ale vubec mu nevadi v pripade potreby dovolavat se jeho autority. Je to clovek, ktery z polopravd vyrabi cele lzi. A kradl salamy s Paroubkem. A kdo ktade te i lze.[smích]

352472

7.10.2016 17:26

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352472

Myslím, že i přesto, že je v článku o Mašínech zmínka, uhnuli jsme od hlavního téma, což je Havel.

Vcelku trapně jste se vyhnul odpovědi na moji otázku, tak tedy znovu, uveďte alespoň jeden konkrétní příklad akce Mašínů, který byl zaměřen proti režimu.

352473

7.10.2016 18:23

RE: Mašínové na rozdíl

Mikon 66.?.?.?

Reakce na 352473

Asi me odpovedi nectla. Nicemu jsem se nevyhnul. Odpovedel jsem vam, ze vsechny jejich akce byly zamereny proti rezimu a tem, kdo se mu zaprodali a odprisahli, ze pro nej budou se zbrani v ruce ochotne vrazdit. To snad vyplyva z toho ze proti rezimu bojovali. Oni nikoho neozbrojeneho nezabili. Po odchodu zadne banky neloupili, ani nezabijeli nevinne po zuby ozbrojene estebaky a policisty, kteri prahli po jejich skalpech ze msty.

352475

8.10.2016 9:51

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352475

Upřímně, nic jiného jste odpovědět nemohl. Pokud považujete vraždy a loupež peněz za odboj proti režimu, doporučuji přečíst si životopis otce Mašína a porovnat.

Tímto si dovolím naši debatu ukončit, je zbytečná a nikam nevede.

352481

8.10.2016 19:52

RE: Mašínové na rozdíl

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 352481

Ne opravdu, nic jineho jsem odpovedet nemohl. pokud to byly vrazdy, tak by podle teto sablony byl vrah kazdy partyzan a ucastnik odboje, ktery na sobe nemel uniformu. Take se myslim, ze debata nikam nevede. ukonceme to tim,ze vetsina ceskeho naroda, je za hrdiny povazuje a ja predpokladam, ze jeste porad vetsina slusna je.

352483

9.10.2016 0:04

RE: Mašínové na rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 352483

No, doufejme že někteří mají svět v 360° či ten zájem a ne zažitým či naučeným výsekem rozhledu i když faktem je nikdo neví vše a někdo holt zůstane stagnující. Což je tedy úpadkem a nikoli přehledem ale blbost nebolí.
[chechtot]
https://www.google.com/url?q=http%3A%2F%2Fwww.svob...

352484

9.10.2016 5:52

RE: Mašínové na rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 352483

Nebyva mym stylem byt vulgarni, ale po procteni vaseho celeho prispeni do debaty nabyvam pocit, ze jste jebly. A to tedy dost! A to volim nejslusnejsi slovo! Jako byste byl zamestnanim soudcem pri EU ci u OSN anebo pracoval pro Sorose. Snad mi tento postreh zdejsi editor propusti. Bylo by nefer, kdyby pani, uzivajici znacku aja, zustala v tom sporu nepodporena.

352487

9.10.2016 13:15

RE: Mašínové na rozdíl

Aja 82.?.?.?

Reakce na 352487

Díky. [smích]

352496

9.10.2016 22:06

RE: Mašínové na rozdíl

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 352487

>Bylo by nefer, kdyby pani, uzivajici znacku aja, zustala v tom sporu nepodporena.

Podporovat nekoho sprostotou ma v dusledku opacny efekt. Ja bych vam za takovou podporu urcite nedekoval. Je vubec zajimave, ze ti co tvrdi o Masinech, ze jsou vrazi o nich nic nevedi a jak je ze zdejsi debaty patrno, az na vyjimku pani Aji tvori tuto skupinu jen hulvati nejhrubsiho razeni.

352508

10.10.2016 2:24

RE: Mašínové na rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 352508

Mikón 75.?.?.?, absolute insanity is the term for allowing this madness - to believe that deformity is heroism. . . [vyplazený jazyk]

352513

10.10.2016 9:55

RE: Mašínové na rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 352508

Ty slušně vychovanej baleťáku,ty musíš bejt vskutku zajímavej Exot,když tvůj nemnocit pohoršuje nějaké to jadrné slovo,ale už vůbec ne podřezávání bezbranných,omámených a svázaných.....[oči v sloup].....řekni nám toho o sobě víc.

352519

10.10.2016 12:04

RE: Mašínové na rozdíl

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 352483

Já bych to ukončil tím, že jsi úplně vypatlanej a blábolíš naprosté nesmysly. Co ale čekat od bývalého STBáka, že?

352526

10.10.2016 12:33

RE: Mašínové na rozdíl

Pavel p 178.?.?.?

Reakce na 352483

Pane Mykone,
jestli tomu dobře rozumím, tak nejste schopen pochopit jednoduchou realitu : Člověk, který z přesvědčení bojuje proti jakémukoliv systému, pokud kohokoliv z toho systému odzbrojí a zneškodní, nemá-li k tomu objektivní důvod, např. že ho dotyčný může existenčně ohrozit, tak ho nechá samozřejmě na živu.
Jen sadista, či jiný deviant nebo zaslepený fanatik, toho bezbranného zabije.
Tak se do toho nesnažte namontovat "partyzány", "cítění národa", či jiné "omluvy"!

352529

10.10.2016 22:27

RE: Mašínové na rozdíl

KarelT 89.?.?.?

Reakce na 352529

Souhlasím, Mašínové byli pošahaní vrazi, reálně nebojovali proti systému. Pokud by chtěli bojovat proti systému, udělali by atentát na nějakého papaláše, zapálili stranickou budovu, či si vybrali nějaký podobný cíl. Jejich tvrzení o "boji" je naprosto trapné, prostě si chtěli zazabíjet, to nebyl boj proti systému.

352552

9.10.2016 0:27

RE: Mašínové na rozdíl

JN 84.?.?.?

Reakce na 352481

Doporučuji prostudovat osudy našich občanů, letců z RAF a jestli si nemyslite, že komunisté nevedli válku s vlastními občany, tak se asi míjíme.

352485

10.10.2016 12:49

RE: Mašínové na rozdíl

Pavel p 178.?.?.?

Reakce na 352485

Souhlasím s výhradou: pouze s částí národa - tak je to naprostá pravda.
Ale jen tak mimochodem, jak by jste nazval současné snahy našich vládnoucích struktur, které skoro nechaly vymřít český národ, které zbídačili podstatnou část naší společnosti, a chystají se na plnou genocidu (silné, bohužel ale pravdivé slovo - doporučuji najít si přesnou definici pojmu genocida) našeho národa?
A celkově pomáhají instalovat novou formu totality.

352530

9.10.2016 12:44

Kolaboranti zůstávají

Pátá Mojžíšova 7:24 37.?.?.?

Reakce na 352451

To jsou zase debility:

>Odpor občanů proti tomuto režimu, který ať již jednotlivě či ve skupině na základě demokratického přesvědčení politického, náboženského či mravního projevovali odbojem nebo jinou činností nebo vědomě a veřejně vyjadřovali, na území státu i v zahraničí, a to i ve spojení s cizí demokratickou mocností, byl legitimní, spravedlivý, morálně oprávněný a je hodný úcty.

Demokracie
by měla být vláda lidu,
nikoli korporátních židofašistů!

Pokud vezmu v úvahu, že jenom žid je člověk, tak když nějaká zločinecká banda pošle souvěrce do koncentráku (nebo je vaporizuje i s věžáky), protože se včas nepřesídlili na Blízký východ (do země neviditelným nepoznatelným bohem Židům, nikoli však Chazarům, zaslíbené) a svůj vydělaný či naloupený majetek nepředali korporátním židofašistům, ani tak se nejedná o demokracii, protože o koncentrákách nebo přesídlení se nekonaly volby ani mezi židy, jedinými lidmi (gojimové jsou totiž podle židismu dobytek, nikoli lidé).

Náboženské přesvědčení? To je v místních krajích židismus a jeho otrokářské odnože.

Cizí demokratická mocnost?
Bylo by lépe napsat satankratická nebo korporátně fašistická.

Nejvyšším stupněm poroby je láska k tyranu!

352494

6.10.2016 8:45

RE: Mašínové na rozdíl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 352410

Vladci, kteri se za ne postavili, by meli od kormidla odejit. To, ze nekdo nekoho zprovodi ze sveta, je neodpustitelna, nepochopitelna zrudnost. A clovek, ktery kormidluje, se s tim nejak souhlasne vyporada, ma ten gen v sobe taky, i kdyz asi ne takovy, ze by mu nechal pruchod pokazde. Ale ma jej v sobe. Proto jeste jednou - pryc s temi perspektivnimi zrudami.

352419

6.10.2016 4:08

RE: Mašínové na rozdíl

favela 125.?.?.?

Reakce na 352402

Masinove se stali teroristy ,ve sve posedle nenavisti proti komunismu, ktery jim vsak jeste nijak neublizil. Volby /demokraticke/naroda skoncily s 40% pro komunisty./V dusledku zrady v Mnichove, zaprodani zeme Stalinovi v Jalte a Teheranu/. I kdyz se to nelibilo nekterym, nebyl duvod vrazdit a masakrovat. Vrazdeni obcanu CSR a take komunistickych funkcionaru /tech teroristickych skupin bylo vice/ , pak plne plnilo zamery CIA ,CIC , kteri chteli vyvolat atmosferu strachu z komunistu v zemi /v neposledni rade take zakamuflovat jejich dvojnasobnou zradu na Cs. narode/a kteri se /komuniste/prirozene zacali branit represivnimi zakony, posilenim policejni moci, uzavrenim hranic, kterymi USA zaplavovala diversanty s ukoly terorisovat narod./ Dnes to same delaji USA v daleko sirsim meritku/.Duvodem, zhorseni podminek , byl take presun fasistu z Ukrajiny /Bandera / pres CR do zapadniho Nemecka.. Masinove proto maji na svedomi paniku komunistu a jejich justicni vrazdy , ktere slouzily plne zamerum zapadu. /Vidite jak jsou komunisti hrozny, my jsme vam to rikali a jenom se to potvrzuje/.Vyvolat represe a pouzit je jako propagandu proti komunismu ve svych zemich a ospravedlnit zlociny tak i Masinu, kteri poslapali pamatku jejich otce, ktery byl jednim z nejdulezitejsich hrdinu celoevropskeho odboje proti nacistum.
A tak se zase potvrdila plne zrudnost zapadu.
Za strycem Milosem/buzerantem/dochazel i jisty Dr. Holm. Jeden z nejdulezitejsich spionu nasi rozvedky , zdroj dulezitych informaci a nositel zlateho odznaku clenstvi v NSDAP. Ve vile na Barrandove se pak odehravali divoke orgie , nekdy i se strilenim. Potom to bylo argentinske vyslanectvi.
Milos pak dostal odmenu 300tisic kdyz "utekl"do NSR. A Havel v dobe kdy hranice byly uzavrene /1964/ kdy ani sami komuniste neohli cestovat na zapad cestoval do Italie na filmovy festival, kdyz ani s filmem nemel nic spolecneho. A zastavil se samozrejme u stryce , protikomunistickeho prchlika. Zednari maji za povinnost se postarat o syny a to vsvetluje vsechny dalsi okolnosti , kdy rezim nad nim drzel ochranou ruku a bratr Ivan si odejel klidne studovat do USA !!! Podvody s Lucernou a dalsi nezminene v clanku pak jenom, dokresluji situaci, ale mnoho veci zbyva jeste vyjasnit, vysvetlit .....

352413

8.10.2016 17:04

RE: Mašínové na rozdíl

JN 84.?.?.?

Reakce na 352413

Vy komunisti se nezmenite.Rezim byl super a ti lidi, které jste zabili a mučili, si za to mohli sami protože nechápali ty vaše skvělé myšlenky. Chce se mi bejt.

352482

10.10.2016 12:08

RE: Mašínové na rozdíl

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 352482

Hochu, tobě ta senilita už taky úplně sežrala mozek. Je to smutné vidět někoho, kdo naprosto nechápe, co se kolem něj děje a ještě se k tomu vyjadřuje.

Měl by ses soudruhu zamyslet nad tím, který systém ve své historii nelikvidoval své odpůrce. Pokud sem hodíš jediný příklad, teprve pak můžeš něco plácat. Můžeš třeba začít s USA, tam je rozdíl mezi mrtvolami mnohořádově větší. Pokračovat můžeš s VB, Francií...

352527

5.10.2016 15:44

Sametová revoluce jako zdánlivá pakárna. Ovšem třeba Veškrnová může být svou půl miliardou zřejmě docela spokojena...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Pokud sledujeme pravdu a lásku soudruha Havla, připomíná to většině nezainteresovaných zdánlivě básničku z knihy L.Carolla Alenka v říši divů?

.....
Začněte na začátku, řekl Král vážným hlasem, a pokračujte až přijdete na konec. Tam přestaňte...

Toto jsou verše, které Bílý králík četl:


On řekl mi, žes u ní byl,
a mluvil o mne s ním
Ona mi mla velmi v zlé,
že plavat neumím.

On vzkázal, že jsem odešel,
což víme pravdou jest:
Půjdou li věci takhle dál,
kterou se dáte z cest ?

Já je dal ji, ona zas jim,
vy pak je dali nám:
Ač všechny byly nejdřív mé,
zas vrátily se k vám...

Zapletu li se já či on
v tu nepříjemnou věc,
tu doufáme, že vrátíte
jim volnost nakonec !!!

Já domníval se že jste byl
než na ni záchvat pad,
překážkou mezi ním a mnou
a ji a námi snad...

Jen nevyzraď, že nadevše
je ony měly rády"
to musí zůstat tajemstvím
jen mezi kamarády !!!

Podíváme li se ovšem na různá bankovní konta zainteresovaných po dvaceti pěti letech této absurdní fantasmagorie, nebude nám jako většině okradených nezainteresovaných, se této moderní krádeži tisíciletí, která zůstane nepotrestána, a nakradené peníze zdědí potomci a další dědici lupičů již naprosto legálně...[velký smích]

352386

5.10.2016 15:53

Taky dobry pohled

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

OSMDESÁTINY VÁCLAVA HAVLA

Klára Samková

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Tragic...

352387

5.10.2016 19:25

RE: Taky dobry pohled

E.R. 141.?.?.?

Reakce na 352387

Celou tu dobu po proběhnutí té "slavné" tzv."Velké listopadové homosexuálně-sionistické revoluce" vnímám eskapády té běsky Samkové a ať dělám co dělám a koukám,jak koukám,musím konstatovat,že je "šoustlá bejkem"...a pořádně.....[velký smích]

352393

5.10.2016 20:42

RE: Taky dobry pohled

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 352387

ČT 2 , zrovna je k jeho připomínce koncert. Jak může tato verbežná garnitůra plivat do ksichtu nám občanům? Takový zmetek ožralý nám má být jako vzorem? Proč mám vzpomínat na chátru, když konečně zhebne?
A ani netřeba hledět zpět na jeho rodinu a jejich techtle mechtle s fašistama a STBákama. Odporná společnost, která velebí vrahy, zloděje a bukvice. Nebylo to už někdy kousek odtud némlich to samé? Barabáše si také vyprosili ale Ježíše zamordovali....Nevelebná velebnosti, du blejt!

352398

5.10.2016 16:40

K čemu je to dobré.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

/ Byl jednou domeček
v tom domečku stoleček,
na stolečku mistička,
v té mystičce vodička,
a v té vodičce rybička.
Kde je ta ryba?
Kočka ji snědla.
Kde je ta kočka ?
V lesy zaběhla.
Kde jsou ty lesy ?
Na prach shořely.
Kde je ten prach ?
Voda ho vzala.
Kde je ta voda ?
Voli ji vypili.
Kde jsou ti voli?
Páni je snědli.
Kde jsou ti páni ?
Na hřbitově zakopáni... /

Sametová revoluce skončila, zapomeňte. Zůčastnění zloději i policajti jsou již pod drnem, a nebo si s chápavými úsměvy ještě užívají nakradené miliardy, nadstandartní penze a z bezpečnsotních důvodů Alzheimerovu diagnozu, dědici postupně vše nakradené dědí, přičemž se vše stává legální, a pracující dobytek, který to všechno byl nucen zaplatit z vlastních kapes, pokud již také není pod drnem, opět standartně živoří. Vždy jsem se musel děsit nad fantasmagorií, zvanou "spravednost".
[velký smích]

352390

5.10.2016 18:21

No, je to slabota

hestroy 77.?.?.?

Článek psal nějaký pošahaný "pravičák". Ačkoliv si do Havla rád kopnu, článek je naprosto tendenční.

>Zatímco Mašínové zlo rozpoznávali bezpečně, Havel v Moci bezmocných nevidí rozdíl mezi vražedným systémem a západní demokracií (Ide, s. 128).

Toto mě docela fascinuje. Člověk, který to napsal, musí být minimálně částečně retardovaný a trpí silnou kognitivní disonancí.

Kdyby tento idiot jen malinko přemýšlel, pak by mu muselo dojít, že "západní demokracie", konkrétně VB, Francie a Británie povraždily po celém světě desítky miliónů lidí. O Indii se dokonec uvádí neuvěřitelné číslo půl miliardy.

Takže pokud by měl Dobropán alespoň IQ tykve, došlo by mu, že "vražedný systém" byl proti "západní demokracii" úplný žabař.

Mašínové byli obyčejní vrazi a ten, kdo je obdivuje, by měl skončit trovnou u Chocholouška.

352391

5.10.2016 20:24

RE: No, je to slabota

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 352391

Súhlasím, povedali ste to naozaj "jemne"...[cool]

352396

5.10.2016 21:50

RE: No, je to slabota

hc 90.?.?.?

Reakce na 352391

Tak tak. Vražedné byly obvykle režimy podporované nebo instalované demokratickým Západem. A to člověk ani nemusí mimo Evropu. Třeba ve Španělsku nepohodlní lidé mizeli beze stopy ještě v sedmdesátých letech, Řecku svého času Západ poskytl takovou "bratrskou pomoc", že se z toho už nikdy nevzpamatovalo, o operacích typu Gladio na Zvědavci asi také každý ví... Mimochodem i výroky "u nás nebyla konzumní společnost, protože nebylo co konzumovat" znějí tak hloupě, že by se jim měl každý raději vyhnout.

352401

5.10.2016 22:47

Havlovo vyjádření k Libyi

koudsk koudsk (zavináč) seznam (tečka) cz 81.?.?.?

Jsem rád, že se Havel ještě stihl vyjádřit k situaci v Libyi. Udělal tím za svou zaprodanou existencí dokonalou tečku. http://www.jpeg.cz/images/2016/08/19/kdIUs.jpg

352403

5.10.2016 22:51

Kult osobnosti

Danuše 217.?.?.?

Měli jsme Fučíka a Gustu Fučíkovou, teď máme Havla a Dášu Havlovou,
historie se opakuje, proč ????

Kdo organizuje takové adorace, jednotliví novináři asi ne.

352404

6.10.2016 9:43

RE: Kult osobnosti

disident 83.?.?.?

Reakce na 352404

Nevím jak vy ostatní,ale já si v tomto týdnu připadám jako bych žil v KLDR(severní Korea).Adorace Václava Havla zase dosáhla svého vrcholu,ze všech médií,ze všech koutů na mě civí Václav Havel.Mediálním režimním poskokům doporučuji až zase budou zesměšňovat severokorejského vůdce Kima,tak ať si vzpomenou na Václava Havla.VH je již historická osobnost a je úkolem nezávislých historiků,aby plně ukázali národu jeho úlohu v naši historii a ne dávat prostor režimním poskokům s jejich zaoceánskými loutkovodiči k pořádání podobných šaškáren.

352422

6.10.2016 3:07

Je to ceska nemoc, prani spinaveho pradla,po smrti presidenta?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 202.?.?.?

Nevim,zda je to jen a jen v nasem narode a nebo i nekde jinde ve svete,ze za zivota se presidentovi podleza a po smrti si kazdy na nej vyskoci s kritikou,co mel a nemel delat,po te sametovce cinkani klici,odsouzeni emigrantu,vsechno dohromady s tou chybou,ze si jej "cesky narod demokraticky zvolil,od Masaryka po toho dnesniho presidenta ,vsichni pred nim byli spatny,vsichni po nem byli spatny,jakoby cesky narod nemel na vyber.talina delal,co Stalin prikazal,Cesi si troufli na Stalinuv pomnik a shodily jej do Vltavy,nejvetsi talin zivy,takze,mel ze vsech politiku nejvice odvahy.V zaklade,co jsme si zvolili,tak mame a nemeli bychom svetu predvadet politickou neomalenost s vlastni chybou,dodatecne spinit nase presidenty,kde ,jinde ve svete,maji takovy system,jako Cesi?avat na mrtvoly
Z patolizalu se dodatecne vyklubaji sklepni hrdinove,jez na mrtvolach se dozaduji toho,aby se jich verejnost vsimla,ze oni by to jinak organisovali,lepsi,nez, ten jez odesel z presidenskeho kresla,kazdopane ,je to ceska ostuda v celem svete,kdyz se samy osvobozujeme od vlastni viny na stavajicim poradku-neporadku.President zaslouzi kritiku,za zivota,ne az po smrti,je to nedustojne,ale,dnes uz asi ne ,nebot moralka uz je davno mrtva,k jejich radosti.

352411

6.10.2016 13:49

RE: Je to ceska nemoc, prani spinaveho pradla,po smrti presidenta?

Pavel p 178.?.?.?

Reakce na 352411

Vážený,
i když nebudeme brát v potaz názory těch, kteří "teprve po jeho smrti získali odvahu" kritizovat idol (co nám byl šikovně podstrčen) a jeho "zářnou hodnotu", zůstává stále velké množství lidí, kteří hodnotu tohohle falešného idolu prohlédli.
Z těch důležitých : např. K. Krylovi to trvalo necelý rok!
Těm prostým, jako jsem já (kteří , zpočátku Havlovi kde mohli, tak pomáhali), to trvalo dýl.(Např. mně to trvalo tři roky od "podrazu"[mrknutí jedním okem].
Pravda je ale neúprosná.
Havel již před "podrazem" svým dvojím "morálním metrem" se připravoval zradit důvěru československého národa (národů), o kterou věděl, že se bude ucházet. Byl k tomu připravován jak "komunisty", tak "kapitalisty".
Že byl v "bodě průniku dvou spolupracujících, ale znepřátelených tajných služeb" je také jisté.
Dá se říct, že ve skutečnosti mu šlo jen o vlastní slávu a její požitky.
Zradil svou vlast a své spoluobčany.
A z důvodu zakrytí morálního a ekonomického bahna (= jsme v letadle, které již padá..), do kterého jsme se (hlavně díky jeho "vedení" dostali) nám servírují opět další "kult osobnosti". Po Stalinovi a Gottwaldovi.
Toť vše.
A není třeba to hrát do autu, tzv.“kopáním do mrtvol“.
Pavel p

352431

6.10.2016 15:41

RE: Je to ceska nemoc, prani spinaveho pradla,po smrti presidenta?

dub 89.?.?.?

Reakce na 352411

svině, vlastizrádce a válečný zločinec zůstane sviní, vlastizrádcem a válečným zločincem navždy, jeho smrt na tom nic nemění.

a jen debil strká hlavu do písku, a jedno, čím si to zdůvodňuje.

352438

6.10.2016 14:44

kim-ir-senizace Havla, fučíkizace Čáslavské

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

"Kim-ir-senizace Václava Havla, fučíkizace Věry Čáslavské."
Takhle trefně to popsal Petr Štěpánek, když komentoval současnou mediální scénu.

352434

6.10.2016 16:25

vše

Mirra 89.?.?.?

má hlubší podtext když vezmeme v potaz prakticky výchovu nových kádrů na převzetí moci. Pro logicky uvažujícího člověka je divné že se náhle přes noc vypařila moc druhé supervelmoci. Hodně lidí to svádí na ekonomické potíže, uzbrojení apod, jenže faktem je že se nic ve známé historii takhle neudálo, žádné impérium nepadlo bez boje, vždy bylo zničeno vnějšími faktory, vnitřní tomu mohly jen napomoci. Rozpad sovětské soustavy je historickým unikátem. Ale když pohlédneme na ideologii která stála u zrodu tohoto impéria tak to snad ani jinak být nemohlo. Myšlenky leninisticko-marxistické nemohly dlouho mít jako základnu pouze "malý" SSSR. Vojenská expanze by neměla smysl jelikož by hrozil v nejhorším případě až zánik civilizace. Tudíž jako parazit když nemá možnost tak opouští hostitele. Stejně proběhl transfer těchto myšlenek a ideologie do zárodku EU a do Spojených států kde měl dlouho spící buňky. A SSSR se pak zhroutil jako prázdná slupka, náhle přišel o veškerou hnací sílu a zůstaly jen pomalu se obnovující národí identity. Čína tyto otřesy a přesun elity ustála, ale stala se spíš nacionální než vyhovující komunistické myšlence. A historie posledních desetiletí nahrává temné myšlence, či konspiraci proti evropským národům (Germánům i Slovanům), jelikož ty jsou tahounem vývoje a posunu lidstva kupředu. Ikdyž i ostatní národy mají hodně inteligentních jedinců, tak jim schází objevitelský a průkopnický duch posouvající hranice...

352439

7.10.2016 9:02

RE: vše

u 85.?.?.?

Reakce na 352439

Nuž, mne to pripadá skôr tak, akoby Rusi, respektíve ich elita, mali už komunistickej ideológie "plné zuby". Ale niečo na tom je, mnoho súčasných sračiek pripomína to, čo som počul o komunizme a jeho presadzovateľoch 30-tych a 50-tych rokov.

352455

7.10.2016 14:39

RE: Chá,

Sirea 31.?.?.?

Reakce na 352439

ZSSR sa nezrútil! Rozrušili ho najprv traja nekompetentní blázni pod vedením Jeľcina! (Keď sa chceme zbaviť Gorbačova, musíme obetovať ZSSR!) Jeho osobné spory a likvidácia "komunizmu" sa mohli opierať len o západné mocnosti, najmä USA! Všeličo sa pritom naňho prilepilo a potom im už nemohol vzdorovať! Jeho likvidácia a lacný výpredaj priemyslu v nadväznosti na zavedenie USD "Gorbim" a výpadok daní za alkohol pri suchom zákone viedol ku kolapsu štátu! Zosilnilo sa ešte odmietnutím sľubovaného úveru od USA v týchto podmienkach! Poradcovia Jeffreyho Sachsa potom dokonali skazu nastavením ústavy , obchodného zákonníka a i. na prospech USA a západného finančného systému, bez ohľadu na špecifické podmienky v ZSSR - nevyrovnanosť bohatstva, vzdelania, rôznosť náboženstva. klimatické podmienky, veľkosť územia, následky plánovanej ekonomiky a zvyky...
Jeľcin bol možno nedobrovoľne, pákou Impéria! A obeť sa nemohla brániť... až následne...

352471

7.10.2016 9:21

Ještě

martin bares 85.?.?.?

Na www.nwoo.org je článek od pana Podrackého také glosující život Václava Havla. Jde více pod povrch, ohledně pohledu na všeobjímající lásku.
Tento článek zde cituje určitá fakta od autorů, kteří byli Havlovi nablízku.

Přesto mají oba články jedno společné.

Zaslepenou nenávist k socialismu a ke komunistům.

Víc než o Havla a jeho zhodnocení, jde patrně pánům o to plivat na minulost, socialistickou samozřejmě.

Přitom postava tohoto pražského floutka, nad kterým by možná zajásal spisovatel Havlíček, když psal o zlaté mládeži v Praze za předválečné republiky, je inspirující. Ve špatném samozřejmě. Ale dalo by se z toho vytěžit pro čtenáře spousta.
Výsledkem je typická podprahová manipulace současných pravičáckých primitivů.
V tom si nezadají s neoliberálními, ale hlavně fašistickými weby či autory: Pozorovatelka na AE news, Hájkův Protiproud.

Jako věčný nestranník se za autory stydím hluboce. Takhle se totiž žádného závěru nedohrabem, ale můžem donekonečna plkat.

Mějte se hezky.

352457

8.10.2016 1:57

O rrrrrespirrrratorrrru a vibratoru

Satanist 154.?.?.?

se v Trutnovsky knajpe chasa dozvedela teprve az vod vochranky kterou pochcanymu a poblitymu Havlovi mistni stangmasti zavolali az na hajzl pod musli misto taxiku . A protoze ani v tom Trutnove si lid na huby nedava ubrousky se vsude v kazdy knajpe kde alkolem zmozenej Havel si ustlal od mistnich dozvite , ze Venca na jehoz ducha u (_!_) na Hradecku cihal sam Dava Lama moralne neumel ani zhebnout !

352478

Příspěvků: 62

05.10. 12:36 Nikdo (originál)  Článek je místy až trapně zaujatý
05.10. 13:46 Andrew Siddur  RE: Článek je místy až trapně zaujatý
05.10. 13:42 Bubo  Příprava sametové revoluce dva a půl roku před jejím konáním
05.10. 13:59 Andrew Siddur  RE: Příprava sametové revoluce dva a půl roku před jejím konáním
10.10. 16:22  RE: Příprava sametové revoluce dva a půl roku před jejím konáním
05.10. 13:53 Andrew Siddur  Ctirad Mašín o Havlovi
05.10. 14:00 ppppp  Prečo sa tieto životopisy nepíšu pred zvolením?
05.10. 19:27 E.R.  RE: Prečo sa tieto životopisy nepíšu pred zvolením?
05.10. 15:33 Aja  Mašínové na rozdíl
05.10. 22:06 Kraut  RE: Mašínové na rozdíl
05.10. 22:53 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 00:20 Mikon  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 01:16 E.R.  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 02:06 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 03:43 Mikón  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 07:42  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 08:28 výjimečné porušení omerty  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 11:29 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
07.10. 02:54 Mikón  RE: Mašínové na rozdíl
07.10. 10:58 Vopice  RE: Mašínové na rozdíl
07.10. 11:05 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
07.10. 15:24 Mikon  RE: Mašínové na rozdíl
07.10. 17:26 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
07.10. 18:23 Mikon  RE: Mašínové na rozdíl
08.10. 09:51 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
08.10. 19:52 Mikón  RE: Mašínové na rozdíl
09.10. 00:04  RE: Mašínové na rozdíl
09.10. 05:52  RE: Mašínové na rozdíl
09.10. 13:15 Aja  RE: Mašínové na rozdíl
09.10. 22:06 Mikón  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 02:24  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 09:55  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 12:04 Vopice  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 12:33 Pavel p  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 22:27 KarelT  RE: Mašínové na rozdíl
09.10. 00:27 JN  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 12:49 Pavel p  RE: Mašínové na rozdíl
09.10. 12:44 Pátá Mojžíšova 7:24  Kolaboranti zůstávají
06.10. 08:45  RE: Mašínové na rozdíl
06.10. 04:08 favela  RE: Mašínové na rozdíl
08.10. 17:04 JN  RE: Mašínové na rozdíl
10.10. 12:08 Vopice  RE: Mašínové na rozdíl
05.10. 15:44  Sametová revoluce jako zdánlivá pakárna. Ovšem třeba Veškrnová může být svou půl miliardou zřejmě docela spokojena...
05.10. 15:53  Taky dobry pohled
05.10. 19:25 E.R.  RE: Taky dobry pohled
05.10. 20:42 Jarda z Brna  RE: Taky dobry pohled
05.10. 16:40  K čemu je to dobré.....
05.10. 18:21 hestroy  No, je to slabota
05.10. 20:24  RE: No, je to slabota
05.10. 21:50 hc  RE: No, je to slabota
05.10. 22:47 koudsk  Havlovo vyjádření k Libyi
05.10. 22:51 Danuše  Kult osobnosti
06.10. 09:43 disident  RE: Kult osobnosti
06.10. 03:07  Je to ceska nemoc, prani spinaveho pradla,po smrti presidenta?
06.10. 13:49 Pavel p  RE: Je to ceska nemoc, prani spinaveho pradla,po smrti presidenta?
06.10. 15:41 dub  RE: Je to ceska nemoc, prani spinaveho pradla,po smrti presidenta?
06.10. 14:44  kim-ir-senizace Havla, fučíkizace Čáslavské
06.10. 16:25 Mirra  vše
07.10. 09:02 u  RE: vše
07.10. 14:39 Sirea  RE: Chá,
07.10. 09:21 martin bares  Ještě
08.10. 01:57 Satanist  O rrrrrespirrrratorrrru a vibratoru

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 1

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
25,87 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,64 Kč
Australský dolar
15,92 Kč
Švýcarský frank
23,53 Kč
100 japonských jenů
21,74 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 039,82 Kč
1 unce stříbra
414,72 Kč
Bitcoin
229 944,94 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 831