Diskuze k článku

Američani se pořád usmívají – jako roboti

Příspěvků 48

16.9.2016 2:00

USRAEL=blbečci

Milan9966 94.?.?.?

V Usraeli se smějí všichni,i vlastnímu lejnu na vlastní hlavě.Holt Usrael je Usrael=země neomezených blbečků.[bliji][bliji][bliji][bliji]
Podobné dekadence zde v Evropě a i u nás chtějí židáci pochopiteně zavádět.
Debilizace společnosti ála USRAEL[bliji][bliji][bliji]

351878

17.9.2016 12:50

RE: USRAEL=blbečci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 351878

Usmívat se je fajn. Ale v USraelském gojimově spíš cení predátor zuby na voji kořist a vydává to za úsměv. Protože tam už definitivně gojimy přesvědčili, že to není jeho bližní ale jeho kořist. Perte se a žerte se a přitom se na sebe usmívejte jako že o nic nejde.
Tím rovněž zamaskujete fakt, že jsme vám vymyli mozek tak, že už se jen navzájem žerete a nejste schopní žádné spolupráce.

351922

18.9.2016 11:01

RE: USRAEL=blbečci

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 351922

Neúsměvnost Rusů je geneticky vkódovanou ochranou před loupeživými Khazary. Mám kadeřnici Rusku, velice moUdrou, která vyrostla v Oděsse.
Stran ruského neusmívání mě už kdysi poučila:
Když Satanisté k vydranzování Ruska vybudovali přístavní město Oděssa, (Oděssa byla Satanisty založena teprve roku 1794(sic) za vlády carevny Kateřiny II. Veliké. Zpočátku neslo město jméno Chadžibej, ale již v roce 1795 se objevuje jeho dnešní název „Oděssa“), ihned nastoupili Khazaři k vyssávání okolních venkovanů.
Khazaři v kaftanech postávali na periferiích města, provozovali "ZADARMO" pochůzkovou zpovědní a "informační" službu.
Každý přicházející či přijíždějící крестьянский/krest'yanskiy (rusky rolník) byl Khazary s úsměvem vítán, zpovídán odkud je, co doma nového, co shání a potřebuje. Během pobytu v Oděsse byl přichozí крестьянский následně Khazary obrán, opit, obehrán, zadlužen, nakažen pohlavními nemocemi.
Khazarská genozida v Oděsské guvernii byla prý tehdejším nejraketovějším zbohatnutím KhazarůV na světě (s výjimkou v Gottlině po 1989).
Od Oděsské pravicující khazarské genozidy крестьянских se traduje ruská preventivní zádumčivost a odpor k smillingu vůči cizincům, nejenom Khazarům v khaftanech.
Během ekonomické genocidy a akumulace крестьянских majetků Khazary se i Potěmkinovy schody nazývaly Schody vévody de Richelieu a byly pojmenovány po Armandu-Emmanuelovi du Plessis de Richelieu (narozen 25. září 1766, zemřel 17. května 1822), kterého "ruský" car (Rod: Oldenburkové, Dynasti: Holstein-Gottorp-Romanov, Matka: Sofie Dorota Württemberská) Alexandr I. Pavlovič jmenoval guvernérem Oděsy a Nového Ruska a který tuto funkci zastával v letech 1803 až 1814.

351944

18.9.2016 18:45

věcná hrubá chyba

-MIS- 62.?.?.?

Reakce na 351944

Rolník je rusky v prvním pádu крестьянин, takže tam máte chybu. A ve skloňování to ve Vašem jazykovém mixu nedává smysl už vůbexc, protože předmět má v těchto jazycích různé rody. Doporučuji nemíchat azbuku s latinkou, hrušky s jablky a češtinu s ruštinou.
Pokud se chcete pochlubit znalostmi, stačí když pod text napíšete větu: "Umím trochu rusky."
S pozdravem a přáním hezkého večera
-MIS-

351954

19.9.2016 8:09

RE: věcná hrubá chyba

Saša 50.?.?.?

Reakce na 351954

Pane -MIS-, vážený to jazykozpytče, v ruštině se často zástupně používá místo prvního pádu podstatného jména přídavné jméno. Proto Google přeloží крестьянский zcela správně jako rolník. Ovšem s tím крестьянином máte jistě pravdu, ale o tu Vám nejde, že? [chechtot]

351958

19.9.2016 21:20

RE: USRAEL=blbečci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 351922

Ústní pozice ve tvaru usmevu bez odpovidajici emoce neni úsměvem,ale GRIMASOU. Proto NENÍ PRAVDOU, ŽE AMICI SE USMIVAJI, PROTOŽE ONI SE ŠKEŘÍ.

VICODINE a podobne drogy generuji mnohymi nespravne diagnostikovane grimasy USA narkomanů. Tohle neni usmev, ake diagnoza.

351983

16.9.2016 8:28

A jako roboti se bohužel i chovají.

J_Pitralon 178.?.?.?

Nová kompilace dosud většinou neznámých svědectví o 11. září (K 15. VÝROČÍ)
https://www.youtube.com/watch?v=49YT100WK0Y

[zmaten]

351880

16.9.2016 13:21

RE: A jako roboti se bohužel i chovají.

radim 81.?.?.?

Reakce na 351880

Dik za odkaz. To se neda omrzet.

351885

18.9.2016 8:53

RE: A jako roboti se bohužel i chovají.

Evity 89.?.?.?

Reakce na 351880

Připravit takovou explozi není žádná sranda, existuje někde nějaká informace, co se dělo v budově dejme tomu několik dní před nárazy letadel? Ty bomby v budově nemohly být přece dlouho, zaregistroval tam někdo nějaké práce, které by mohly maskovat pokládání bomb?

351940

16.9.2016 9:35

Celá západní společnost

WAZARI 195.?.?.?

Je založena na lži a předstírání. Jenom když vidíte záběry z předvolebních shromáždění v USA a na nich křečovitý, nepřítomný výraz Hitlary, vzbuzuje to otázky na téma duševního zdraví či vlivu nějakých povzbuzujících látek.

351883

18.9.2016 18:23

RE: Celá západní společnost

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351883

Krecovity, nepritomny vyraz Hillary je z asi z jejich velkych zdravotnich problemu: proslycha se, ze ma vaskularni demenci.

351953

16.9.2016 13:03

Jiný pohled na úsměv

Censored 84.?.?.?

Už malé dítě pozná, že úsměv na tváři jeho rodiče znamená spokojenost. A instinktivně ví, že je-li spokojen jeho rodič, budou ukojeny i jeho vlastní potřeby. A bude tedy také spokojeno. Obvykle proto úsměv oplácí.

Absence úsměvu často znamená nevrlost až nespokojenost. O nespokojenosti moudří lidé vědí, že je to ta nejlacinější lidská emoce. Nespokojenost umí vyjádřit i úplný debil. Moudří lidé proto obvykle nespokojenost nedávají najevo. Stydí se za ni. Proto vídáme na tvářích moudrých lidí obvykle laskavý úsměv.

Sebekrásnější děvče se zachmuřenou tváří není přitažlivé. A tak už od nepaměti platí : JSI-LI DĚVČE CHYTRÉ, USMÍVEJ SE.

Opravdu někdo spolu s autorem tohoto textu soudí, že úsměv je jen pro slaboduché? [smích]

351884

16.9.2016 15:30

RE: Jiný pohled na úsměv

M.M. 212.?.?.?

Reakce na 351884

I debilové se umějí smát. Ti největší debilové se smějou furt. [vyplazený jazyk]

Ani jedno pochopitelně neplatí univerzálně. Někomu úsměv svědčí, jiný udělá lépe, když nechá obličej v klidu.

Třeba tahle slečna - je docela hezká, nebo přinejmenším netuctová: https://static01.nyt.com/images/2013/12/03/t-magaz...
http://www.pressherenow.com/photos/453_LouDoillon_...
http://bmag.com.au/wp-content/uploads/2014/01/lou-...
http://www.pressherenow.com/photos/453_LouDoillon_...

Jenomže pak se usměje a vyhřeznou o tři čísla větší zuby včetně dásní:
http://2.bp.blogspot.com/-Tx_eSXnYD0Q/UEnQhNGCDgI/...
http://www3.pictures.zimbio.com/gi/Lou+Doillon+Chr...

Ale paradoxně ještě horší je, když se pokusí usmát se zavřenou pusou a je evidentní, že se jí tam ty klofáky prostě nevejdou:
http://img3.closermag.fr/var/closermag/storage/ima... [velký smích]

351887

16.9.2016 16:02

RE: Jiný pohled na úsměv

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 351884

Tak ono jak kdy a jaký úsměv. Ten synteticko-pokrytecký emerický, ten tedy ano, a je to spíš výsměch. Obecně bych s autorem určitě souhlasil, a nejen proto že jsem také Slovan a tupé příjmání cizích vlivů mě je odporné.

A ne nadarmo se i u nás říká - "kdo se směje neví čemu, podobá se přiblblému"

351889

23.9.2016 23:17

RE: Jiný pohled na úsměv

Annna 90.?.?.?

Reakce na 351889

Naprostý souhlas. Proč bychom se měli pořád tlemit jak idioti, když k tomu není důvod? Přece mohu pozdravit a obsloužit člověka např. v obchodu s vážnou tváří, což je tisíckrát lepší než neupřímné úsměvy.

352102

16.9.2016 16:08

RE: Jiný pohled na úsměv

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 351884

teď jste s tím censored také chytře zamanipuloval.

Tady v článku jde o úsměv zmrzlý v rádobypozitivní křeč = grinning.
S tím je spojeno kde co. Vzpomeňte si na klausovy ( a Thacherové) řeči o tom, že lidé si stále stěžují atd.

Normální je si stěžovat. Normální je se radovat. Stejně tak jako je normání být spokojený / nespokojený, milovat a nenávidět.

Problém u negativních lidí je nerovnováha. Problém u lidí moc "happy" může být kdeco, bohužel třeba i drogy.
A problém u lidí západní civilizace, to je i u nás, je manipulace z vnějšku.

Takový Carnegie by mohl vyprávět, kdyby žil. A toho zajímalo jen oblbnout někoho, z koho by mohl něco dostat.

Amerika je proto tak daleko, protože je nejdál v manipulaci a vymývání mozků.

Amerika je proto tak v prdeli, protože je nejdál v manipulaci a vymývání mozků.

Tyhle dvě poslední věty vyšly skoro nastejno i v počtu písmenek.

Absolvoval jsem mnoho seminářů o osobním růstu, havloidních, sluníčkových, výborných a manipulativních, dobrých i mizerných.

Najdete tam různé lidi, i když myslím, dnes se situace vzhledem ke všemu, co se děje, rychle mění.
Zlatá léta tohoto jsou nenávratně pryč, tak jako peněžní žně organizátorů.

Jsou tam zvědavci, nevyzrálí lidé, útěkáři před vlastními problémy, vytěsňovatelé vlastních problémů, lidé normální, lidé zvídaví, seminářoví turisté, osamělci, sexuální borci a lovci (tantra - nakonec proč ne), lidé, kteří se chtějí předvést, nebo jen ti co jsou štastní a chtějí se podělit, či být mezi někým s kým chtějí sdílet, dosaďte si sem, co chcete. Nejspíše lidé, kteří mají od každého trošku.

Nebyl jsem jiný. A dnes? Jsem jenom starší.

Hezký den.

351890

16.9.2016 16:13

RE: Jiný pohled na úsměv

NoName312 teplis (zavináč) seznam (tečka) cz 62.?.?.?

Reakce na 351884

V prve rade se toto konstatovani da prevzit z Ruska do nasi male Ceske Republiky, zde se take lide "nesmeji" dostatecne v porovnani se zapadni evropou ci USA.

V clanku se zamenuji podle me dva rozdilne pojmy - usmev a smich.

Smich = pro me znamena aktualni vyjadreni pobaveni, zasmani napr. vtipu, je to kratkodoba(muze trvat i nekolik minut) udalost, ktera ma objektivni puvod

Usmev - usmivani = pro me vyjadruje na delsi dobou projeveny pocit radosti, zasneni ci vyjadreni blaha.

Z podstaty na prvni pohled muze vypadat mnohem uzitecnejsi se porad usmivat - navozuje to pocit sounalezitosti, radosti, blaha. Z druheho pohledu, pokud by byl usmev uprimny(USA, zapadni evropa neni) by vyjadroval, ze lide jsou bez starosti, ze je nic netrapi atd. Uz z vyse receneho je jasne, ze tomu tak porad byt nemuze a ze tedy tento "zvyk ci rys" v dlouhodobem horizontu musi byt projevem neuprimneho blaha jakoze ne kazdy a vzdy se citi dobre atd. Naopak nevidim nic spatneho na pravdivem a nehranem vyjadreni meho rozpolozeni a nehrani si na to, jak uzasny a beztarostni neustale jsem.

Toto nema nic spolecneho s tim, ze lide v nasich sluzbach jsou nastvani, casto neuctivi a neochotni, to je bohuzel uplne neco jineho a v USA, zapadni evrope jsou na to v tomto mnohem dale.

S pozdravem
NoName312

351891

16.9.2016 17:27

RE: Jiný pohled na úsměv

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 351884

No, otázka je krajně demagogická a zavádějící. Já tak ale do značné míry soudím. Je totíž zásadní rozdíl mezi laskavým úsměvem rodiče nad svým dítětem a tím tvářit se jako gumový panák s vyceněnými zuby celý den mezi cizími lidmi.
To nemá s úsměvem jako projevem vstřícné a kladné emoce nic společného, to je maska skutečně slaboduchá a pro slaboduché...
[smích]

351893

16.9.2016 18:46

RE: Jiný pohled na úsměv

dub 89.?.?.?

Reakce na 351884

opět si pletete dvě věci.
úsměv jde od srdce, umělý škleb je chladnokrevná přetvářka.

a škleb je skutečně pro debily a s moudrostí nemá společného naprosto nic.

351894

17.9.2016 13:18

RE: Jiný pohled na úsměv

Smokin Joe 78.?.?.?

Reakce na 351884

??? [překvapení][překvapení][překvapení]

351923

16.9.2016 15:32

Keep smilling,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

i kdyby mě věšeli a chcípal bych hlady pod mostem. Pokrytectví povýšené na přednost a věčný optimismus, i když k němu není žádný důvod, je základem neuvěřitelně pokrytecké americké společnosti založené na zisku a profitu jednotlivce za jakoukoliv cenu a bez ohledu na druhé. Mnozí otroci se neusmívají jako roboti, ale jako idioti, protože velmi naivně přistoupili na pravidla hry (nic jiného než hra mocných s otroky to není !) vytvořená největšími podvodníky, intrikány a zloději. Je to ovšem vydáváno s drzostí pro světovládce vlastní jako to nejlepší, co lidstvo dosud vymyslelo.

351888

16.9.2016 20:10

Si myslim

vvv 184.?.?.?

ze vy domaci Cesi si jaksi nedovedete predstavit spolecnost, kde jsou si lide navzajem zdvorili. Ten usmev neni ten samy, jako matka diteti, ale je to prijemny zvyk na verejnosti.

No ale oni radsi jeden na druheho rvou a rejpaj, oni bejci, huh? [chechtot]

351896

16.9.2016 21:03

RE: Si myslim

Honza999 82.?.?.?

Reakce na 351896

Kde ale probíhá hranice mezi "zdvořilostí" a pokrytectvím?

351898

16.9.2016 23:55

RE: Si myslim

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351898

"Kde ale probíhá hranice mezi "zdvořilostí" a pokrytectvím?"

Pokrytectvi = kecam o moralce ci presvedceni, ale chovam se jinak.

Je-li zdvorilost nekdy zneuzivana k prospecharstvi, pak spada pod pokrytectvi. Ale jinak verejna zdvorilost k cizim lidem usnadnuje zivot vsem, a stoji tak malo. Taky mi napada, ze tzv. high trust societies (narody, kde si lide povsechne navzajem duveruji) maji take mene zbytecne verejne neurvalosti. Jde to dohromady, ne?

351901

17.9.2016 9:59

RE: Si myslim

Honza999 82.?.?.?

Reakce na 351901

Pokrytectvi = kecam o moralce ci presvedceni, ale chovam se jinak.

Ano... Tím jste tedy tu hranici amerického pokrytectví definoval přesně.

Američan bude rýt držkou v hovnech, ale na otázku jak se mu daří vždy odpoví buď stejnou protiotázkou (pochopitelně se širokým veselým úsměvem), nebo řekne "Mám se skvěle.... A vy?"

Amerika je pokrytecká od těch "nejspodnějších kruhů" až k těm nejvyšším. Ta jejich "zdvořilost" je ve skutečnosti taková politická korektnost.

Jen tak mimochodem - jak jste dospěl k názoru, že si Američané povšechně navzájem důvěřují???

351910

17.9.2016 17:13

RE: Si myslim

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351910

No jo, to neni ale usmev, dostavame se do oblasti pozdraveni. U nas clovek, potkavaje souseda, prohlasi "dobry den" i kdyz se mu moc dobry nezda. American nic takoveho nerika, rakne li neco, tak minimalne "hello". Coz je uprimnejsi.

Anglicani a Americani maji pitome historicke dedictvi, a musej rict, v urcitych situacich, "how do you do" a nebo po americku zkracene "how are you" -- ale mini tim "hello". Je to pitomy zvyk, a nove prijedsiho imigranta to sejri, protoze je mu trapne neco nepripojit o tom, jak se opravdu ma. Az si odvykne. Tvari v tvar teto blbine, ja kejvnu "good" a rychle valim dal. Aspon to nekrmim opetovanim. Je to prazdnota... ale jak to predelat?

Co se toho souseda dotejce, tak to minimizuju na "hello" nebo i neformalnejsi "hey". A trochu usmevu k tomu.

A co se tyce te utahane prodavacky, tak ji s usmevem podekuju. Myslim, ze biologicky usmev cloveka podpori, jaksi trosku pozvedne. A tak proc ne?

A je li prede mnou ve fronte clovek ktery se chova k prodavacce jako k robotu, an tlacha na mobilu a nic jineho ho nezajima, tak mu vynadam. Ha. Vlk se nakrmil, a koza zustala cela. [chechtot]

351930

17.9.2016 21:04

RE: Smejou se jak hnuj na mesic ......

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 351930

a ja tez kdyz vidim takovej ten nucenej kyselej usmev ve xychtech nasranejch a hopeless amiku kteri se jeste neprobudili z american dream vyloudim usmev , ale uprimnej ......[chechtot]

351934

18.9.2016 8:52

RE: Si myslim

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351910

"Jen tak mimochodem - jak jste dospěl k názoru, že si Američané povšechně navzájem důvěřují???"

Celkem jo. Relativne. Ne tolik, jako treba Holandani, aspon driv.

Low trust societies se porad melou, a nedaji ani castecnou vladu dohromady, jak Ukrajinci.

351939

16.9.2016 21:03

smiech a úsmev

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Čítal som pred pár mesiacmi niečo práve na túto tému - že Rusi sa síce málo usmievajú, ale veľa sa smejú. Išlo tam práve o tú úprimnosť.

A jeden slabý vtip na tému - ak sa smeješ bez príčiny, tak si buď idiot alebo zlatučké dievčatko.

351897

17.9.2016 8:28

Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.

gippius 213.?.?.?

Z toho, že je někdo zasmušilý a stále bez úsměvu nelze dělat přednost. Mám raději usměvavé lidi - tedy pokud se usmívají od srdce. Naše země ale narozdíl od země Hillary Clintonové nemá problém s neupřímným úsměvem - tady se až příliš lidé neusmívají vůbec. Jako v tom Rusku.

351908

17.9.2016 11:06

RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.

J.K. 95.?.?.?

Reakce na 351908

I mně je příjemnější setkávat se s usměvavými lidmi než s mrzouty. Jenomže tento vnější projev nálady je důsledkem něčeho, nikoli jen rozmarem. Když lidé stále zřetelněji a stále intenzivněji vidí v jakém svinstvu žijí a co se na ně valí, nikdo při smyslech po nich přeci nemůže vyžadovat rozjařenost. Ta může skutečně za této situace být pouze projevem duševní slabosti, nebo přetvářky. A to jsou symptomy lidí, s nimiž mám ještě menší potřebu trávit čas než s mrzouty.
Nicméně všímám si, jak s postupující dobou ubývá nejen úsměvů, ale bohužel i smíchu. Češi se dokázali smát a nenechali v sobě zabít smysl pro humor ani v opravdu těžkých dobách, jako byly i světové války, přičemž některé vtipálky to stálo i život. Takový Heydrich se o nás prý zmiňoval jako o smějících se bestiích.
Ale přijde mi, že až tato svobodně a demokraticky zauzlovaná doba skutečně efektivně zabíjí i český humor. Asi to trvá už moc dlouho a narozdíl od války není vidět světlo na konci tunelu.
Určitě bych nestavěl naši zasmušilost jako přednost, ale určitě bych s ní nebojoval palbou falešného zubení se na americký způsob.

351912

18.9.2016 9:00

RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.

gippius 213.?.?.?

Reakce na 351912

Souhlasím. Dnes je humoru a srandy asi tolik, jako otakárků fenyklových, narazit na ně je štěstí, někdy zavtipkovat sám mnohdy docela rizikové. Lidi jsou vážní, média vážná, třeba v televizi humor kromě repríz povětšinou z dob socialismu vůbec neumí. Osobně ale udržuji kontakty s veselými lidmi, jakkoli mám pocit, že jich ubývá. Humor je vedle lásky jediným útočištěm, zvláště v dnešních zvrácených, pervertovaných pohadrákových časech.

351941

20.9.2016 23:55

RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 351941

Také souhlasím. Já si shodou okolností zrovna dneska googlil "starého" Jiránka a Renčína.

Mám doma takovou útlou brožurku s vtipy, která vyšla těsně po revoluci - jmenuje se "Jak jsme se smáli, abychom se nebáli". Aniž by to autor tušil, v kontextu dnešní doby do toho názvu ukryl velké moudro.

352016

17.9.2016 11:29

RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 351908

" Naše země ale narozdíl od země Hillary Clintonové nemá problém s neupřímným úsměvem - tady se až příliš lidé neusmívají vůbec. Jako v tom Rusku."

To tedy v tom Česku nežijete - tady se lidi chechtají, při TV přenosu našich politiků - je pravda, že taky jadrně nadávají - kam se hrabe Silvestr.

PS U Rusáků je to totéž - Hillary, když je aktivní v přímém přenosu, tak by se jeden posmál.

351913

17.9.2016 11:50

To platívalo i tady, než se přejal idiotský americký zvyk

vecda 82.?.?.?

Sice nejsem Rus, ale to co je vydáváno za ruské přísloví, je i české. Můj táta a babička už před mnoha léty říkali, že bez příčiny se směje jen blázen.

351914

17.9.2016 11:59

Mona Lisa..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

To jistě není usměv us magora,nebo usměv Evropana nad humorem Partičky..To je přátelství sám se sebou a vnitřní harmonie,která soucitným polousměvem poukazuje na krásu vnitřního života..Tohle samozřejmě pusobí bez velkých kecu blahodárně na okolí...

351915

17.9.2016 12:19

to jsou dva extrémy

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Článek popisuje dva extrémy. Přílišnou ruskou otevřenost x přílišnou americkou společenskou faleš. Já bych volil zlatou střední cestu. Není nic nenormálního, když prodavačka v obchodě zákazníkovi za nákup alespoň občas poděkuje s dovětkem, že jej zde zase ráda někdy uvidí - i když se cítí z jednotvárné dlouhé práce již unavená, protože toto je hold lidský úděl - a mě jako zákazníka takový úsměv i potěší, ne vyplaší [smích])). Koneckonců, svým nákupem u ní v obchodě a ne u konkurence, přispívám i na její živobytí a sklízet za to nevlídné pohledy je již nežádoucí. A není nic nenormálního, tvářit se naštvaně či smutně, když se jednomu něco hodně nepěkného stane... Automaticky se usmívat na pohřbu, kvůli tomu, že křeč v ksichtu z neustálého usmívání se již ani nic jiného nedovoluje, to je ale již průšvih.

351917

17.9.2016 14:11

keep smiling

vymylimimozek 83.?.?.?

Můj guru je surový
nutí mne se pořád smát
tak se tlemím,nemám čemu
je mi z toho na špagát.

351925

17.9.2016 16:03

RE: keep smiling

Velekněz Ratata 88.?.?.?

Reakce na 351925

Můj guru mi už špagát koupil sám,
úsměvu mého byv již namlsán.

Guru má moc a sílu velmozkovou:
špagát jsem vzal a novou velkou skobou
u lustru jsem to radši pojistil,
na židli vylez, sebral zbytek sil...

A od té chvíle už se jenom divím
a od té chvíle se jen usmívám:
jó, huba se mi do úsměvu křiví
od kusu skoby, co v čelisti mám,

a je mi stále nějak trochu švihle.
a s tímhle pořád hlavu lámu si:
kam jenom vyrazit na příští výlet
Na východ ne - nemůžu před Rusy.

Co vám tu říkám není žádná lež:
skoba je čínská, špagát - Bangladéš.

351928

18.9.2016 1:37

RE: keep smiling

vymylimimozek 83.?.?.?

Reakce na 351928

Čínská skoba tě neudrží
ohne a zlomí se
to ví každé malé dítě
když věší se!

351937

18.9.2016 14:46

Typický ruský nacionalismus

JN 31.?.?.?

Podobné přísloví samozřejmě existuje ve většině světových jazyků, to si zase pan z Ruska potřebuje dokazovat jejich jedinečnost. Myslím, že spousta podobných článků začíná směřovat k tomu, jak do nás soudruzi cpali, že všechno vynalezli Rusové (např. žárovku Jabločkin) a podobné bláboly.
Samozřejmě je otázka jestli je v Rusku vůbec důvod k úsměvu v každodenním životě.

351948

18.9.2016 15:07

RE: Typický ruský nacionalismus

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 351948

Máte pravdu v tom Rusku je toho velmi málo k úsměvům,příčiny toho jsou "kapitola sama o sobě",ale v porovnání s nimi,s Rusy by se Američani už vůbec nemeli smát "napotkání,jako spadlí z Měsíce",ale měli by mít xichty pomuchlaný,jak papír od svačiny a pokud je nemají a dál se culí,jako idioti,někde je nejspíš chyba....[velký smích]

351950

18.9.2016 15:41

RE: Typický ruský nacionalismus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 74.?.?.?

Reakce na 351948

Samozřejmě je otázka jestli je v Rusku vůbec důvod k úsměvu v každodenním životě.
-------------------
odpoved na otazku: - duvod k usmevu tam neni, nebot jsou vsichni AGENTI a SPIONI. Putinovi agenti ! Ti se neusmivaji, nebot cihaji proradne a skodi demograzyjy a buzerantum. Kdyby se agent chechtal , to bychme my cechove nepoznali , ze je spion ...., a on by nam rozhadal nase buzny, Podle ceskeho zakona se rus nesmi smat a tim ho odhalime a predame nasim koser prezivsim, na ktere se my Cechove ze zakona smat musime a chceme, protoze nam deemogradydzky vyrabovali republiku a my jsme jim za to vdecni. Taky podle zakona. A nejvice se ze zakona smejeme na Duku a jeho kosermamrdy, nebot restitucne a pravdaalaskazvitezi ukradli to co se ani ukrast nedalo, a oni - "dalo".
Pambicek, kdyz dostane hlad, tak krade skoro jako cigan, Bush, nebo zid. Ta soutezivost mezi nima je nam mila, proto se na vyse jmenovane rovnez culime korektne imbecilne - ze zakona.

351951

19.9.2016 14:41

také porekadlo

u 85.?.?.?

"Kto sa smeje bez príčiny, je blázon" máme aj my Slováci. takže určite to nie je špecialita Rusov.
A s tým profesionálnym úsmevom napr. čašníčok je to otázka miery, mala by sa na zákazníka trochu usmievať, aby nestratil chuť do jedla či pitia pri pohľade na kyslý otrávený ksicht, a povzbudzuje to aj ochotu nechať tringelt, ale zase na druhej strane idiotsky sa škeriť za každú cenu je dosť odpudzujúce. [smích]

351973

20.9.2016 17:55

Realita

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Kdysi jsme dělali IT podporu v call centru v Bance.

Operátory tam školili v tom "usmívání" a zdvořilostních frázích a nahrávali hovory a sledovali je.

V praxi to pak vypadalo nějak takhle:

"Ano ... , jistě ... , samozřejmě ... , máte pravdu ... , naprosto s vámi souhlasím ... , ... rád jsem si s vámi popovídal ... , přeji pěkný den, nashledanou."

(položení sluchátka)

" ... ten čůrák/ta píča, to byl zase debil !"

352002

22.9.2016 9:51

Pan Stwora můj příspěvek zřejmě nepustí, ale stejně.

Mejla 85.?.?.?

Na článku i diskuzi včetně vulgarismů a urážek je vidět celá ubohost jejich autorů ukazující, proč z Ruska prchá každý, kdo může, a proč i Češi jsou často hodnoceni jako lidé, kteří do civilizace nepatří. Toto chování mimo jiné vede k tomu, že se nám vyspělé země stále vzdalují. To jim ovšem nebrání, aby denně neužívali imperialistický vynález internet.

352058

22.9.2016 11:02

RE: Pan Stwora můj příspěvek zřejmě nepustí, ale stejně.

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 352058

No,to je dneska ouroda...,další takovej pomejlenej Mejla,co plácá co nemá "hlavu ani patu..."[velký smích]


...Vy jste se snad dneska domluvili....

352063

22.9.2016 11:12

RE: Pan Stwora můj příspěvek zřejmě nepustí, ale stejně.

Vopice 163.?.?.?

Reakce na 352058

Proč by ti ho nepustil? Pokud chce nějaký "antikomunista", synáček stbáka, ze sebe udělat debila, editor mu tuto možnost rád nechá. Obzvlášť pokud se jedná o tak povedený blábol, který vy "Mejlové" opakujete v diskuzích jak přes kopírák.

Hele, "Mejlo", proč ty sem vlastně lezeš? Pokud to nemáš placený, tak musíš bejt hodně zatrpklej chudák, když sem butně potřebuješ ventilovat ty "moudra" co se ti motaj v kebuli. Zkus to třeba na Lidovkách, tam podobných ukřivděných debilů najdeš hned celou hromadu, ty imperialistický vynáleze. [chechtot]

352064

Příspěvků: 48

16.09. 02:00 Milan9966  USRAEL=blbečci
17.09. 12:50  RE: USRAEL=blbečci
18.09. 11:01 MoUdrostrak  RE: USRAEL=blbečci
18.09. 18:45 -MIS-  věcná hrubá chyba
19.09. 08:09 Saša  RE: věcná hrubá chyba
19.09. 21:20  RE: USRAEL=blbečci
16.09. 08:28 J_Pitralon  A jako roboti se bohužel i chovají.
16.09. 13:21 radim  RE: A jako roboti se bohužel i chovají.
18.09. 08:53 Evity  RE: A jako roboti se bohužel i chovají.
16.09. 09:35 WAZARI  Celá západní společnost
18.09. 18:23 vvv  RE: Celá západní společnost
16.09. 13:03 Censored  Jiný pohled na úsměv
16.09. 15:30 M.M.  RE: Jiný pohled na úsměv
16.09. 16:02  RE: Jiný pohled na úsměv
23.09. 23:17 Annna  RE: Jiný pohled na úsměv
16.09. 16:08 martin bares  RE: Jiný pohled na úsměv
16.09. 16:13 NoName312  RE: Jiný pohled na úsměv
16.09. 17:27 Heriot  RE: Jiný pohled na úsměv
16.09. 18:46 dub  RE: Jiný pohled na úsměv
17.09. 13:18 Smokin Joe  RE: Jiný pohled na úsměv
16.09. 15:32  Keep smilling,
16.09. 20:10 vvv  Si myslim
16.09. 21:03 Honza999  RE: Si myslim
16.09. 23:55 vvv  RE: Si myslim
17.09. 09:59 Honza999  RE: Si myslim
17.09. 17:13 vvv  RE: Si myslim
17.09. 21:04 Satanist  RE: Smejou se jak hnuj na mesic ......
18.09. 08:52 vvv  RE: Si myslim
16.09. 21:03 Malý a zvedavý  smiech a úsmev
17.09. 08:28 gippius  Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.
17.09. 11:06 J.K.  RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.
18.09. 09:00 gippius  RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.
20.09. 23:55  RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.
17.09. 11:29  RE: Neustálý smích je hloupý, upřímný úsměv je ale dobrý a potřebný.
17.09. 11:50 vecda  To platívalo i tady, než se přejal idiotský americký zvyk
17.09. 11:59  Mona Lisa..
17.09. 12:19 Spektátor Čumilovič Puk  to jsou dva extrémy
17.09. 14:11 vymylimimozek  keep smiling
17.09. 16:03 Velekněz Ratata  RE: keep smiling
18.09. 01:37 vymylimimozek  RE: keep smiling
18.09. 14:46 JN  Typický ruský nacionalismus
18.09. 15:07 E.R.  RE: Typický ruský nacionalismus
18.09. 15:41  RE: Typický ruský nacionalismus
19.09. 14:41 u  také porekadlo
20.09. 17:55  Realita
22.09. 09:51 Mejla  Pan Stwora můj příspěvek zřejmě nepustí, ale stejně.
22.09. 11:02 E.R.  RE: Pan Stwora můj příspěvek zřejmě nepustí, ale stejně.
22.09. 11:12 Vopice  RE: Pan Stwora můj příspěvek zřejmě nepustí, ale stejně.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 422