Diskuze k článku

Krize Evropy

Příspěvků 78

20.8.2016 4:25

Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Myslim, ze se mylite, pane autore. Zda Islam je dobre nabozenstvi musi byt na muslimech. Jak Bible rika, podle ovoce jejich je poznas.

Ale pozor, Islam je taky, a mozna predevsim, ideologie podmaneni vsech, kdo nejsou jejich viry. Tato ideologie dela z vrazdy, ze lzi, z nasili svatost. Prevraci moralku na ruby, tak jako to delaly jine potvorne ideologie, ktere zname. Islam vyhlasil pred 1400 lety valku vsem nevericim, a nebyt nasich predku, kteri Islam zastavili u Vidne, tak bychom byli vsichni vymlaceni jako rada osad na jizni Morave -- vesnice spaleny, muzi zamordovani, zeny a deti odvleceny do otroctvi.

Ta valka nikdy neprestala -- jenom Evropa mela na cas podstatnou prevahu. Ale z historie se nepoucila.

Stoji nam za to, krisit narod? Anebo je bez viry takova vec nemozna? Nehlede k tomu, ze je to tak trochu s krizkem po funuse. Kazdopadne to tak vypada u zapadnich sousedu.

Bratricku, proc jsi sakra ty vratka nechal otevrena?

351357

20.8.2016 12:28

RE: Tak to ne

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351357

Četl jste korán?

Existuje totiž:
Ježíšovo Křešťanství vs. Církevní řád
Moseho Judaismus vs. Židovstvo
Koránický islám vs. dnešní podoba islámu

Samotný korán je daleko mírumilovnější učení než je např. bible. To, že byl islám "někým" osedlán do nynější podoby, nemá nic společného s vnuknutím pastýře Mohameda.

351366

20.8.2016 17:41

RE: Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351366

Koran znam. Mirumilovny jako celek neni; existuji mirumilovne pasaze. Ale i kdyby byl, bylo by to jedno, protoze Islam mirumilovny neni.

Islam je Islam. Muslimove se od sebe lisi chovanim, ale Islam je Islam, a Islam si chce podmanit svet. Jen az si ho podmani, prijde pry mir. (Ale to je taky pitomost, protoze pak se budou muslimove vrazdit navzajem, coz delaji s radosti uz dnes and denne.)

Bible taky siri nesvar a nasili. Ale vetsina krestanu a zidu to tak nebere, jako kdysi, No zmenili se. Poucili se z historie, Zacali brat uceni Jezisovo vazneji, a Hillelovo. A vytvorili kulturu, kde nasili, lzi a vrazdy se odsuzuji.

Ale ted se zda, ze nejsou schopni si tu kulturu ubranit.

351373

20.8.2016 19:42

RE: Tak to ne

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 351373

"Bible taky siri nesvar a nasili. Ale vetsina krestanu a zidu to tak nebere, jako kdysi, No zmenili se. Poucili se z historie, Zacali brat uceni Jezisovo vazneji, a Hillelovo. A vytvorili kulturu, kde nasili, lzi a vrazdy se odsuzuji."

Vy jste zřejmě přistál včera na Zemi odněkud z galaxie Gamma, ne?
[chechtot]

351376

20.8.2016 21:04

RE: Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351376

Az vam mozek stvori neco lepsiho, ozvete se. Na prazdne invektivy neminim odpovidat.

351380

21.8.2016 12:37

RE: Tak to ne

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 351380

To byla řečnická otázka, je zřejmé, že nejste v obraze, tudíž je jakákoli vaše odpověď zcela bezcenná.
[vyplazený jazyk]

351395

20.8.2016 21:16

RE: Tak to ne

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351373

Opravdu?

Tak schválně, poučte mě. Možná že některé pasáže Koránu vnímáte v rámci své morálky a chápání jinak než já.

Ovšem v Bibli je jasná sociologická doktrína, která byla realizována globálně a její důsledky vidíme nyní:


1. Starý zákon - vyvolenost židů a kumulace oběživa jiných národů

Deuteronomium, 23:19-20
„Nedávej na úrok bratru svému (tj. židovi) ani stříbro, ani chleba, ani cokoliv jiného, co lze dát na úrok; cizinci (tj. nežidovi) na úrok dávej, aby bůh tvůj (dle svědomí satan) ti žehnal ve všem, co děláš rukama svýma na zemi, do které jdeš, abys jí vládl.

Deuteronomium, 28:12:
"...a budeš půjčovat mnohým národům, ale sám si nevypůjčíš. Hospodin tě učiní hlavou, nikoli chvostem a budeš vždycky nahoře a nikdy dole, budeš-li poslouchat a pečlivě dodržovat přikázání Hospodina, svého Boha, která ti dnes udílím“.

Při jednom vtipu reportéra směrem k Rothschildovi:
"Vy jste král židů!"
Rothschild bez váhání odvětil:
"Ne, já jsem žid králů".


2. Nový zákon - otrocká morálka pseudo-křesťanů

Matouš, 5:39:
"Kdo tě uhodí do pravé tváře, nastav mu i druhou. Tomu, kdo by se s tebou chtěl soudit o košili, nech i svůj plášť."

Мatouš, 7:1:
"Nesuďte, abyste nebyli souzeni (tj. rozlišovat co je to Dobro a co je Zlo v konkrétních životních situacích nemáte právo)."


Toto může jakýkoliv pseudo-křesťan a pseudo-judaista rozporovat, jak se mu jen zachce. Nicméně realita je taková, že oběživo je v současné době kumulováno právě u židů a pomohla jim k tomu lichva. Tedy vše jako po drátkách dle knihy knih Bible.

Jinak samozřejmě nic proti pravému křesťanství Ježíše, které hlásá to samé jako vnuknutí Mohameda, Moseho, Atona atd. Kdyby se jím řídili všichni, dávno tu je "Království Boží na Zemi". [smích]

351381

20.8.2016 22:15

RE: Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351381

Ja nemam zajem debatovat ani Koran, ani Bibli. Jak uz receno, obe knihy maji pasaze, ktere jsou problematicke.

Mate zajem debatovat Islam? Nedavno se vynoril velice zajimavy clanek, a inteligentne psany, v internetovem casopise Dabiq [c. 15, zvane "zlomte kriz"]. Clanek se jmenuje Proc vas nenavidime, a proc proti vam bojujeme.

Prelozim zacatecny paragraf.

"Kratce po pozehnanem utoku na sodomitsky, krizacky bar mujahidem Omarem Mateenem, americti politici rychle skocili pred lampy medii, pohorsujice se nad utokem, a trvrdice, ze to by zlocin nenavisti, akt terorismu, a take akt nesmyslneho nasili. Zlocin nenavisti? Ano. Muslimove bezpochybne nenavidi liberalni sodomity, tak jako kdokoliv, kdo jeste ma trochu fitrah, tedy pravou lidskou naturu, neporusenou. Akt terorismu? Definitivne. Muslimum bylo prikazano terorizovat neverici nepratele Allahovy. Ale akt nesmyslneho nasili?" Tady nam pisatel vysvetluje, ze je to vse spravedliva pomsta.

Autor, ci autori, jsou vzacne otevreni. Rikaji nam, ze nas nenavidi za prve, protoze jsme neverici, co se Allaha tyce.

Za druhe nas nenavidi, protoze v nasich skularnich, liberalnich spolecnostech povolujeme ty veci, jez Allah zakazuje, a zakazujeme veci, ktere on povoluje.

Za treti, nenavidi ateisty, protoze neveri v existenci sveho Stvoritele.

Za ctvrte, nenavidi nas, protoze se pry vysmivame jejich vire a rade proroku.

Za pate, nas nenavidi kvuli valkam proti muslimskym narodum.

Za seste, nenavidi nas pro invazi a okupaci jejich teritorii.

Potom vysvetluji, ze vsechny ty ostatni duvody pro jejich nenavist jsou druhotne. "Fakt je, ze i kdyby jste nas prestali bombardovat, veznit, mucit nas, urazet nas, a usurpovat nase zeme, stejne bychom vas dal nenavideli protoze nas prvorady duvod pro nasi nenavist nikdy neprestane platit, dokud neprijmete Islam."

Ja dekuji autorum tohoto clanku, ktery si kazdy muze overit na internetu, za jejich otevernost a, myslim, ze mluvi pravdive.

351382

21.8.2016 20:35

RE: Tak to ne

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351382

Jak jsem již psal:

Koránický Islám VS Wahábismus různých muftí
Blahá zvěst Ježíše VS Dogmatické učení cirkve v Bibli
Egyptský Judaismu VS Vyvolenost židovstva v Talmudu
Myšlenky Siddharty Gautámia VS Karmický kolotoč Budhismu

Jedná se o přímé protiklady původních učení.

Pak jen zbývá hledat dějiné procesy, které vedly k tomu, že původní mírumilovná učení byla převrácena do zrůdnosti, kterou vidíme u všech v současnosti nám známých náboženství...

Bůh nepotřebuje prostředníky, mluví s každým kdo o to požádá...

351407

21.8.2016 21:14

RE: Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351407

Toz nam povezte, co uci koranicky islam o tom, jak se chovat k odpadlikum od viry? Co o tom rikaji islamske svate knihy?

"Bůh nepotřebuje prostředníky, mluví s každým kdo o to požádá..."
Zajiste. Tim rikate, ze svatych knih netreba, ani proroku?

351408

22.8.2016 11:51

RE: Tak to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 351408

"Zajiste. Tim rikate, ze svatych knih netreba, ani proroku?"

Svaté knihy neexistují - jsou to pouze příručky na zvýšení agresivity populace .
Co se proroků týká, ti nepodvodníci jsou citliví na současnou realitu a dokážou předvídat.

351425

23.8.2016 23:39

RE: Tak to ne

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351408

V koránu stojí:

súra 2:257: Niet donútenia v relígii! Už jasne dominuje cesta čestnosti pred omylom. Kto neverí v modloslužbu a verí v Boha, ten sa chytil spoľahlivej opory, ktorá sa nerozbije. Vskutku, Boh je počujúci a znajúci!»

Prorok je pouze připomenutí...
Žádná církev, žádný muftí, žádný farář, žádný rabín... nikdo!!!
Nenahradí přímou komunikaci člověka s bohem prostřednictvím jazyka životních okolností. Kdo upřímně požádá, odpověď dostane...

Na opačné podstatě jsou vystavěna všechna dnes etablovaná náboženství. Být prostředníkem mezi člověkem a bohem. Jako překladatel, který koriguje obsah a formu překladu do formy, která se dané instituci hodí...

351458

23.8.2016 23:53

RE: Tak to ne

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351458

Ještě bych dodal proč vybírám z Koránu:

je to nejmladší globální náboženství a proto samotná svatá kniha nebyla tak zničena oproti např. křesťanství či judaismu, zatím....

Stejně tak rytmika, jednoduchost - nešla jednoduše obalit toxickou omáčkou, která by převrátila původní smysl súr v opak. Základní diverze elit byla proti chronologii súr.

I proto neutuchající vojny na Blízkém východě. Koránický islám, při uvědomělém čtení a oprostění se od kulturologicky zažitých schémat, v sobě nese myšleny "Království Božího na Zemi" stejně jako např. původní křesťanství - "Ariánství" či "Atonismus".

Zde hledejte odpověď, proč již desítky let trvá demokratizace arabských států...

351459

24.8.2016 1:08

RE: Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351458

No, to je pravda. Ale prosím nehrajte s nami klamné hry, a řekněte nám o dalších súrach, které se vyjadruji o tech, kteří padají do nevěry. Nebojte, pokračujte, tam je spousta co citovat. V důsledku toho země s muslimskou většinou mají nejrůznější kriminální tresty za odpadlíky a jiné nevěřící, není-liž pravda? A co ti mnozí členové rodin, o kterych slyšíme, jak zabijeji sve příbuzné, kteri jsou ve vire vlažni, nebo nevěřící, nebo konvertuji k jinému náboženství?

Mozna, ze ti vrahouni si berou jako priklad koran 4;88-9? "A přáli by si [ti neverici pokrytci, co je Allah zavrhl], abyste se stali nevěřícími, jako jsou oni, a abyste byli stejní. Neberte si mezi nimi přátele, dokud se nevystěhují na stezku Allahovu! A jestliže se obrátí zády, pak je chyťte a zabijte, kdekoliv je naleznete! A neberte si z nich ani přátele, ani pomocníky." Mozna si to jinak vykladate, ale co je to platne, kdyz miliony muslimu to bere doslova, a morduji jak jeden druheho, tak i nas?

Neznam žádné muslimy, kteří jdou k Bohu přímo. Jdou do koránu, do hadis a berou si za příklad Mohameda. Vy chodíte k Bohu přímo, a naslouchate od živému Bohu, a tomu, co rika dnes, a ne pred 1400 lety?

351461

24.8.2016 10:54

RE: Tak to ne

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351461

V něčem se dá souhlasit,

asi se shodneme, že důležitější je "jak chápeme" než "jestli chápeme". Jakoukoliv informaci chápe každý jedinec dle své morálky, svědomí a jeho informačního zabezpečení.

Já osobně nevyznávám žádné náboženství, ale nosné myšlenky pro život se dají najít v každém učení. Dle (nejen) mého názoru v koránu asi nejvíce...

Základní parametry koránu, proti kterým je vedena diverze elit a nekončící války na Blízkém východě:

1. Korán zakazuje lichvu
Nástroj současné elity pro řízení globalizace - ekonomická zbraň. Tato zbraň je posvěcena pouze židům v Bibli a její historický proces je v podstatě završen. Jediný arabský svět zatím vzdoruje lichvě právě díky koránu.

2. Zakazuje pití alkoholu
Vliv alkoholu na genetiku člověka a dlouhodobé ničení potenciálu lidstva v následnosti generací. Následná nemožnost osvojit si adekvátní metodologii poznání a mozaikového vnímání světa.

3. Zákaz davo-elitárních sociálních systémů
Základ současné anti-sociální pyramidy, kdy si jedni myslí, že jsou výše/vyvolení než ti druzí a tím nekončíčí kolotoč bojů mezi sociálními skupinami.

K válkám:

připomeňme: "Náboženství vzniklo, když podvodník potkal hlupáka."

Formované náboženství je zbraň, která slouží pro zotročení lidstva a zamezení přímého přístupu ke komunikaci člověka s bohem. Dalším cílem je využití vojenské doktríny "rozděl a panuj" založené na rozporech mezi jednotlivými učeními.

Všimněte si, že např. Sýrie byla před diverzí ISIL sekulární stát, kde vedle sebe žili lidé v míru, nehledě na svá náboženství. Sám Asad je Alávita, což je takový mix opravdového křesťanství a islámu. Byl tam potenciál rozvinout sociální systém, kde by padla dogmata a rozepře mezi všemi náboženstvími. A tyto myšlenky šlo šířit dále do světa.

To samozřejmě nemohlo nechat v klidu elitu, která jednotlivá náboženství využívá globálně pro své cíle. Peníze či ropa to je až další parametr, který elity na Sýrii zajímal...

351472

24.8.2016 22:56

RE: Tak to ne

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351472

Ne, neshodneme se.

Mily pane, tvrdil jste, ze Islam je v zasade mirumilovny, a vybral jste si schvalne tu suru, ktera vam to potvrdila. Ale je rada jinych sur, ktere potvrzuji uplny opak. Jak jiz psano nahore.

Misto, abyste odpovedel a ukazal, ze jste primy clovek, utikate se k jinym tematum. O takovou pseudo-diskuzi ja nemam zajem.

Koran povsechne hlasa nenavist a mordyrstvi proti nevericim. A historie Islamu podle toho taky tak vypada, o soucasnosti ani nemluve. Vsak necht si to ctenari sami overi, a nenechaji se oblbnout peknyma recickama.

351491

21.8.2016 17:00

===== Fakt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 351381

Připadá mi to blbý, ale třeba v Tacitovi / knihy Letopisy /okolo roku 60 n.l., je o Kristovi a Pilátovi asi tři řádky, které se týkají toho, že Kristus byl prý odsouzen a ukřižován jako jeden ze židovských žhářů při tehdejším prý úmyslně založeném požáru Říma. Když pak člověk čte po prakticky dvou tisících letech, co se na tuto v podstatě trapnou a bezvýznamou episodu historie neprodleně i prodleně nabalilo Biblí a podobně, nezbývá mu, než se divit, a nebo se spíš tiše smát "důmyslnosti našich vládců"... [velký smích]

351399

21.8.2016 19:48

RE: ===== Fakt ?

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 351399

>Kristus byl prý odsouzen a ukřižován jako jeden ze židovských žhářů při tehdejším prý úmyslně založeném požáru Říma.

Tacitus, který žil v druhé polovině 1. století n. l., napsal: „Christus [latinsky „Kristus“], od něhož má původ jméno [křesťan], vytrpěl nejvyšší trest za vlády Tiberiovy z rukou jednoho z našich prokurátorů, Piláta Pontského.“ — (Sebrané spisy Tacitovy) Letopisy, kniha 15, odst. 44.

Požár Řima, který zřejmě máte na mysli se odehrál v dobách císaře Nera, který ho zřejmě měl sam na svědomí. V té době už Ježíš nežil. Ježís žil v dobách císare Tiberia a v Římě určite nikdy nebyl.

Tiberius ; 16. listopadu 42 př. n. l. – 16. března 37)
Nero; 15. prosince 37 – 9. června 68)

351405

21.8.2016 22:43

RE: ===== Fakt ?

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351405

Pan anonym si myslel, ze nas opije rohlikem. Diky za opravu.

351413

22.8.2016 9:38

RE: ===== Fakt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 351413

Až procitnete z totálního deliria mého rohlíku, otevřete si Letopisy tak někde ve tři čtvrtiny, prolistujte to až na konec, a spočítejte, kolik požárů Říma ve své knize popisuje...[velký smích]

351417

22.8.2016 11:00

RE: ===== Fakt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 351417

Kšeft musí běžet, kdyby fotr z truhly koukal. Řekl bych, že "až to jednou hodí víc", nechá Vatikán neprodleně přemalovat Krista na Kájínka...[velký smích]

351423

22.8.2016 13:26

RE: ===== Fakt ?

Mikón 75.?.?.?

Reakce na 351417

Neoblbujte, vy jste kolem Letopisu ani neletel a do doby, nez jsem se tu o nich zminil jste ani nevedel ze existuji. Ted se snazite dalsimi vymysly napravit ten vas prvni. Jezis nikdy v Rime nebyl a zadny pozar nezalozil. To je naprosta blbost.Zapomel jste mi rici, kolik ty vase Letopisy maji stranek, kdyz je mam otevrit asi ve tri ctvrtiny abych tam nasel presne to co jste si vymyslel.

351431

23.8.2016 9:06

RE: ===== Fakt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 351431

Jsem rád, že jsem poškádlil nejen pana Stworu ale i Vás, ovšem diskuse se zase vyvinula jako v té básničce hloupého s neslyšícím:

Kampak otče, k lesu ?
Krocana na trh nesu.
Co dělají vaše děti?
Je svázanej neuletí.
Vy mluvíte jako blázen.
Dejžtopánbůh, s pánem Bohem.

Původně jsem tvrdil, jak je zajímavé, co se vyvinulo za dva tisíce let z nějakého židovského kriminálníka, popisovaného třeba v Tacitových Letopisech pod jménem Kristus, o kterém v těch Letopisech na straně 434 jsou pouhé tři řádky . Měl jsem na mysli třeba dnešní katolické náboženství. Kdysi třeba profesor masařík ve svých ideálech humanitních tvrdil, že každý stát funguje až do jeho konce na principech svého založení. Musím se třeba s prominutím chechtat, když se rozhlédnu po dnešní české zlodějně. Pokud je třeba katolické náboženství založeno na legendě o nějakém židovskéém kriminálníkovi, a je to s tím náboženstvím jako s českým státem, pak potěš pán Bůh...

[velký smích][velký smích][velký smích][velký smích]

351444

23.8.2016 11:46

RE: ===== Fakt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 351444

Židovští kriminálníci, to je i v takových čechách velice zajímavý fenomén. Jeden z nich v roce 1919 založí Československo. Jiný přesně po sedumdesáti letech v roce 1989 se klátí v pomočených texaskách a vytahaném svetru na tehdy ještě Ruzyňském letišti v Práglu, z iljušina, přilétlého z Moskvy vylézají soudruh Kocáb se soudruhem Horáčkem, a nadšeně mu zvěstují:

Vašku, budeš prezidentem. Gorbačov nám to dovolil !!![velký smích]

351446

23.8.2016 14:20

RE: ===== Fakt ?

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 351446

No,podle toho,co ten levoboček ošousta Redlicha zmínil,že "...každý stát žije na ideích ze kterých vzešel při svém vzniku..",to vypadá,že to platí a že ty základy té naší novodobé státnosti za moc nestály,ač byly značně košér anebo spíš právě proto....?!?!

V souvislosti s tím doporučuji pár řádek z tohoto článku:




http://www.nwoo.org/2016/08/16/skryte-dejiny-eu-1-cast-medzivojnova-csr/#more-55802

351447

24.8.2016 15:24

RE: ===== Fakt ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 351447

Vždy mi připadá depresivní to pracný stavění vybraných bláznivých alkoholických loutek na scénu. Ty zamaštěné dráty a špinavé loutky toho pimprlovýho divadla, kecy o pravdě a lásce, a cinkání lahváčů a smrad chlastu ze zákulisí. Kdyby mu tenkrát na tý Ruzyni aspoň řekli na rovinu:

Gorbačov TI to dovolil.... [velký smích]

351475

21.8.2016 21:18

RE: Tak to ne

Co na tom zalezi 45.?.?.?

Reakce na 351381

Dokud si budete plest Israelity (tj. potomci Jakoba-Israele) se Z/zidy, tak Z/zide se akorat chechtaji, a radosti si mnou obrizky ve spodkach.
Israelite nebyli Z/zide, a Z/zide nejsou a nikdy nebyli Israelity. Stary Zakon nebyl Z/zidovsky, od doby Jakoba-Israele to byla historie Israelitu, kteri se meli ridit Desaterem ktere obdrzel Mojzis na hore Sinaj. Mojzis byl Israelita, z kmene Levi, s zadnym Z/zidem nemel nic spolecneho. V Bibli (jak Starem ci Novem Zakone) nikde neni zminka ze by Mojzis, ci Israelite byli Z/zide, ci ze Z/zide byli ve 400-letem otroctvi v Egypte. To je vymysl judaistu (tzv. Z/zidu), kteri nasleduji Babylonsky Talmud, a k jejich radosti, to nenavideni gojimi papouskuji ..
Ve svych hadkach s Kristem, Farizejove-Zide sami argumentovali, ze nikdy nikomu v otroctvi nebyli, zatimco 12 kmenu bylo otroky v Egypte, 10+ kmenu v Assyrii (cca 700 let pred Kristem, a z tohoto otroctvi se do zeme Davida, Israele, NIKDY nevratili, ale "zmizeli" na sever do Zakavkazi ...), a zbyle 2 kmeny (Judah a Benjamin) 70 let v babylonskem otroctvi z nehoz jen mensina se navratila na uzemi kmene Judahu. Prave tyto Farizeje-Zidy Kristus napadal s tim, ze "svymi Tradicemi Starsich (Traditions of Elders) udelali zakony Mojzise (tj. Stary Zakon) neplatnymi". Tyto "ustne predavane "Traditions of Elders" byly o 500 let pozdeji v Babylonu sepsany v Babylonsky Talmud, snuska perverzi, lzi, nenavisti, nabadani ke zlu a podvodum vuci tem co nejsou nasledovniky Talmudu, ale jsou krestany, ci dnes uz jen potomci krestanu - tzv. "gojove". Babylonsky Talmud je Das Kapital modernich zidu (judaistu), a jak prohlasil vyznamny US rabin Rodkinson (puv. jmeno Frumkin, rusky chazar), "moderni zide jsou produktem Talmudu". Vetsina modernich zidu, vice jak 90% jsou chazarskeho puvodu, jejichz predci Chazari v cca 8.stoleti prijali Babylonsky Talmud za statni "nabozenstvi" ..
Prvni vyskyt terminu "Zide" (Jews), ve smyslu potomku 4-teho syna Jakoba-Israele, Judaha, tj. Judahite/Judaite, se vyskytuje ve Starem Zakone v knize Kralu 2, 16
2Kgs.16
[6] At that time Rezin king of Syria recovered Elath to Syria, and drave the Jews from Elath: and the Syrians came to Elath, and dwelt there unto this day.
Strongova Concordance podava preklad terminu "Jews" SZ coby "Yhuwdiy yeh-hoo-dee' patronymically from 3063; a Jehudite (i.e. Judaite or Jew), or descendant of Jehudah (i.e. Judah):--Jew."
http://www.eliyah.com/cgi-bin/strongs.cgi?file=hebrewlexicon&isindex=3064
V Novem Zakone "Zide", "Jews" byli ne podle prislusnosti ke kmeni Judah, ale prislusnosti k zemi Judea/Judsko. Podobne jako vetsina dnesnich "Americanu" jiz nejsou Anglo-Saxony, ale je to smisena, internacionalni smes, dnes vetsina "Americanu" nejsou bili, ale barevni, presto vsichni jsou "Americany", podle prislusnosti a narozeni v USA ... Vetsina Kristu nepratelskych "Zidu" nebyli Israelite SZ, ale jako Herod byli to Edomite, Babylonane, Assyrane, Cannanite, Egyptani, Persani, Arabove, atd., presto vsichni "Zide" (Judaite) popsano treba v "Skutky 2. kapitola"

5. V Jeruzalémě tehdy přebývali Židé (i.e., ...Automaticky kráceno

351409

21.8.2016 21:19

RE: Tak to ne

Co na tom zalezi 45.?.?.?

Reakce na 351381

(Dokonceni)
5. V Jeruzalémě tehdy přebývali Židé (i.e., Judaiste), zbožní muži z každého národa pod nebem.
6. A když nastal ten zvuk, sešlo se množství lidí a byli zmateni, protože je každý slyšel, jak mluví jeho vlastním jazykem.
7. Všichni tedy žasli a v údivu říkali jedni druhým: "Hleďte, copak nejsou ti všichni, kteří tu mluví, Galilejci?
8. Jak to, že tedy každý slyšíme svůj vlastní jazyk, ve kterém jsme se narodili?
9. Parthové, Médové, Elamité a obyvatelé Mezopotámie, Judska i Kappadokie, Pontu a Asie,
10. Frygie i Pamfylie, Egypta i krajů Libye vedle Kyrény a příchozí z Říma, Židé (Judaite) i proselyté,
11. Kréťané i Arabové - ....

Jen v dobrem smyslu, pro ty kteri delaji sluzbu modernim zidum (judaistum) a papouskuji neco co neni pravda ..[smích]

351410

21.8.2016 5:53

RE: Tak to ne

Co na tom zalezi 70.?.?.?

Reakce na 351373

Hillel nebyl Israelita. Byl to Babylonan ktery privandroval z Babylonu do Jerusalemu, uloupil se svoji kohortou chram. Ty Kristus bicoval ven. Hillel prinesl s sebou perverze, ktere byly v Babylonu normou. Hillel je autorem mnoha perverznich vyroku v Talmudu. Hnusem, perversi, necestnosti a nenavisti se Koran s Talmudem neda srovnat. Rabin Michael Rodkinson (puvodni jmeno Frumkin, rusky Chazar) prohlasil v predmluve sve knihy Babylonsky Talmud: "Moderni zid je produkt Talmudu". Presne tak. Bez Talmudu by dnes nebylo zidu, a tim padem by mohamedani nebyli importovani do Evropy aby tam dochazelo k dnesni vzajemne nevrazivosti a nasili.

351388

20.8.2016 20:27

RE: Tak to ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 351366

Jakékoliv učení, které rozlišuje lidi na dvě kategorie a sice na my a ti druzí, je zhoubné a už v samém základu je příčinou budoucích svárů. Typickým příkladem je judaismus a islám. Specielně tyto dvě ideologie mají pro jinověrce zvláštní slovní označení a s ním spojenou řadu nařízení, která jsou v podstatě dvojím metrem, kterým se "těm druhým" měří. Takto postavené ideologie ,třebaže by měly plnou hubu míru, jsou v základu vadné a s přehledem by se daly postavit mimo zákon . Kristovo učení, budhismus a spousta jiných nauk, tento defekt nemá. Kristovo učení prosím nezaměňovat s církví a už vůbec ne s katolickou.

351378

21.8.2016 5:23

RE: Tak to ne

Co na tom zalezi 70.?.?.?

Reakce na 351366

Zadny Moseho judaismus neexistoval. Mojzis ani nebyl judahita, judeanec a absolutne zadny dnesni zid. Mojzis byl Isaelita z kmene Levi. Zide nejsou Israelite, Israelite nebyli zidy. Stary zakon neni a nikdy nebyl judaismus. Juadismus je to odsoudil Kristus, ustne predavane Tradice Starsich, ktere jak Kristus rika "udelaly zakony Mojzise neplatne". Toto svinstvo bylo pozdeji sepsano v Babylonu, cca 500 AD v Babylonsky Talmud. Talmud je judaismus.

351387

22.8.2016 10:32

RE: Tak to ne

Spektátor Čumilovič Puk 109.?.?.?

Reakce na 351366

Přečtěte si to ještě jednou a pozorněji. A ne po stránkách, ale podle logiky súr, kdy starší "mekkánské" súry jsou rušeny mladšími "meddínskými" súrami. Moc Vám toho z té mírumilovnosti nezbude. Ale Islám má ve skutečnosti 3 pilíře: Korán, sunnu vycházející z tzv. hadís (tradice), a právo šária. Z hadís je pak nejdůležitější Síra, věnovaná životu Proroka, jako hlavní příklad dokonalého muslima - zjistíte, že posledních 13 let svého života tento "pozozuhodný" muž strávil lhaním, válčením, vražděním, loupením, sexem s mnoha ženami, pedofilii atd. Jinak slova k zamyšlení o tom, že "válka je klamání" jsou jeho výrokem - pro mě v tom je zaklet absolutní mravní nihilismus. Hadísy mají jednu vadu, byly sepsány až hodně let po smrti Proroka - z různých ústních tradic pamětníků a tak si často ke stejným událostem protiřečí. To dává obrovský prostor pro různé výklady a tedy k velké variabilitě Islámu. Třeba téma zahalování - prorok jednoho dne nařídil, aby se jeho ženy zahalovali. Někdo může namítat, že ostatní muslimky nejsou prorokovy ženy, další může tvrdit, že ale každý muslim chce žít dle příkladu Proroka, další může tvrdit ale, že prorok ostatním ženám muslimů ve své komunitě nic takového nenařídil atd. apod. Srovnáním života Proroka se životy ostatních zakladatelů jiných náboženství tento muž jinak nevychází moc dobře. Ježíš se třeba za lidstvo obětoval. Gautáma Siddhárta se vzdal veškerého pohodlí palácového života, aby se stal Budhou a našel osvícení i cestu z utrpení pro ostatní lidi atd. apod. Srovnání s Biblí pak velice kulhá. Pro křesťany je platný Nový zákon, a Starý zákon je spíše historickým záznamem toho, co bylo před příchodem Ježíše a o proroctví jeho příchodu. Krvavé příběhy ve Starém zákonu se táhnou na tisíce let, netýkají se jen židovského národa = kdybychom dali stranou neprůkazné pověsti typu potopy světa, a dané dějiny rozdělili na 13ctileté úseky, dostaneme se ke zlomečkům prolité krve ve srovnání s tím, co udělal Mohamed se suitou svých prvních věřících.

351422

20.8.2016 7:12

Můžete se probojovat k míru

Marten264 93.?.?.?

ale vždy zůstanou oběti a pozůstalí - co s nimi ?

Věčné hledání Pravdy a její oponentky Lži - existuje objektivní realita ?

Snad ti Bohové a Božstva se vlídně na Lidi usmějí a - co - když jsou také falešní Bohové - poznáte je ?

Lidi - kde jenom jsou - snad v tichu kanceláří podepisují smlouvy a úřadují a úřadují, protože v tom mají pořádek - vo tom toje.

Modlete se, věřte, milujte se, množte se a - možná - když k tomu přidáte - IMHO toho života, prožijete se k umírání - ale co pak ?

Haleluja

https://www.youtube.com/watch?v=goQtQb-U7OI

351358

20.8.2016 10:54

RE: Můžete se probojovat k míru

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 351358

Je nejméně jedna absolutní objektivní realita - absolutní pravda - a ta se jmenuje "hlad" ,

další jsou : žízeň, zima, teplo, gravitace, elektřina, život, smrt , vlevo, vpravo, nahoře, dole, vpředu, vzadu, přirozená čísla, atd. - je jich více, jenže je to jako s tím náboženstvím, vzniklo když podvodník potkal hlupáka, stejně tak relativizároři potřebují k výkonu své živnosti hlupáky , vesměs jsou to titíž hlupáci.

351364

21.8.2016 5:03

RE: Můžete se probojovat k míru

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 351364

Jo, dobrý,

a když vlevo je vpravo, vpravo je vlevo, černá je bílá, nahoře je dole

pak přijde ta správná veselice

strach,
zoufalství,
nenávist,
hrůza,
teror,
vraždy,
mučení,
krutost,
zášť

Tak si tady užívejte, jste přece Lidi , nebo , že by se někde stala chybička.

Ale můžete to vidět i vědecky

https://www.novinky.cz/veda-skoly/412409-vedecky-t...

351386

20.8.2016 8:26

víra

lucifuge 46.?.?.?

Autorovi se stýská po víře. Není prý žádný argument proti. Typický logický faul. Dokazovat musí ten, kdo něco tvrdí. Já jedu dnes k místnímu rybníku. Co kdyby tam byl vodník? Lidé v minulosti věřili po staletí ve vodníky. – Pokud jde o křesťanství, je to prostě minulost. Koncept země jako středu všeho bytí, spojení světské a církevní moci jako pevné spojenectví posvěcující vládu nad miliony. Věřící se plazí před svým bohem jako nevolník před pánem, vzývá svaté a žádá je o přímluvu stejně jako by žádal dvořany o přímluvu u dvora. Věřit v židovský kompilát zvaný bible, v židovského rabiho jako boha, v židovku jako vzor ženy, děkuji pěkně. Dnešní svět je jinde, vědecké pojetí vesmíru nemá co dělat s naivní starověkou představou o svoření světa. Stýskání po starých věcech je k ničemu.

351359

20.8.2016 9:42

RE: víra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 351359

Když budete u toho rybníka, zkuste třeba tohle:

S údivem hledí člověk k vesmíru,
s nohama pevně zasazenýma v zemi
a ptá se: Proč tu jsem?

Tu jest k němu velké Mlčení:
Abys prokázal, co jsi ty!

I sehne člověk hlavu a začne:
Tvořit-pracovat
Milovat vše kolem
Chápat souvislosti

A náhle uzří světlo.
ONO vším prostupuje
ONO vše oživuje
ONO vším je!

A to SVĚTLO nabývá vmu v očích podobu trojúhelníka, symbolizující trojjedinost:

nepřetržité tvořivé síly
nepřetržité Božské všelásky
dokonalosti, harmonie, spravedlnosti.
Trojúhelník se tak stává symbolem pochopení pravé skutečnosti - JEDINÉ ŽIVÉ PRAVDY.

... a hlavně nezapomeň: "...i na tebe svítí slunce mého Otce" říká Ježíš...

351360

20.8.2016 10:04

RE: víra

gippius 213.?.?.?

Reakce na 351360

Tvořit a pracovat na směny ve fabrice, milovat kecy o fotbale a autech, milovat politiky, lobisty, úředníky a vůbec všechny duchovní autority, chápat souvislost mezi sportem, politikou, válkou, náboženstvím a svobodou a hlavně věřit, věřit v trojúhelník.

351362

20.8.2016 23:29

RE: víra

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 351362

A gdyž nemáš díru, gde ani tchoř nevleze, budeš i nosit tašky, leštit kliky nebo věřit v trojúhelník.? Muheeeeeee

351383

20.8.2016 11:00

RE: víra

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 351360

No,tak tyhle připitomělý bláboly,rádoby filosofický a hašteření o tom jestli bůh stvořil člověka,nebo tomu je naopak,si nechte napotom,až na to bude čas a ta správná pohoda....
Teď je na řadě "dělání pořádku,nějaká ta defenestrace a okovávání cepů a rovnání kos",aby se bylo vůbec potom o co hádat.[oči v sloup]

Věc je jasná....,připadá mi to,že se žvaní čím dál víc a to jen proto,aby se nemuselo "brát klacek do ruky" a nechalo se to na těch druhejch....[naštvaný]

351365

20.8.2016 15:29

RE: víra

sprosťák Vítek 46.?.?.?

Reakce na 351360

To mě tuhle taky napadlo, když dávali mě spát, byly mi tehdy tři roky pouhé, že v každém lichém rohu, čertí se na mne bubák a v každém lichém ksychty dělá strašidlo. A to nebylo vše, otočiv hlavou na stranu, pohledem periferním zdálo se mi, že vidím uprostřed stropu velké oko. A to oko na mě mrkalo. A já dospěl a na rozdíl od vás, přestal věřit na bubáky. Jsi na řadě, otroku Ježíšův.

351371

20.8.2016 19:27

RE: víra

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 351371

ach ti muži, se vším jsou hned hotoví. Zkuste Thovta, to je starší. A pozor na myšlenky, ony mají takovou vlastnost, že se mnohdy plní -

Naší úlohou je převzít zodpovědnost za sebe, za svůj život i za život našich dětí. Síla myšlenky je nejmocnější energií v Universu — a tento potenciál nosí každá lidská bytost ve svém nitru. Našeho božského dědictví však nevyužíváme, neboť jsme „zajati“ v labyrintu falešných pravd, názorů a realit, které cíleně vytvářejí „opravdově mocní“ na Zemi proto, aby nás zde udrželi v nevědomém a otrockém stavu. Skutečná změna a duchovní vývoj se mohou rozvinout pouze z jediného místa — z našich srdcí.

https://www.kosmas.cz/knihy/187243/thovt-projekt-lidstvo/

351375

20.8.2016 9:56

RE: víra

dodge 85.?.?.?

Reakce na 351359

Další člověk omezený rozumem. Právě ztráta víry a důvěra v řád stvoření vede lidstvo do záhuby. Vzpomeňme na starověký Řím. Úpadek mravnost způsobil rozpad této civilizace. Vše se opakuje. Nasouvání migrantů je toho nezvratným důkazem.

351361

20.8.2016 19:46

RE: víra

lucifuge 46.?.?.?

Reakce na 351361

Omezený rozumem? Právě naopak. Klaň svému pánbíčkovi a nepoučuj.

351377

21.8.2016 4:55

RE: víra

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 351377

To je presne to co me na inkvizici nejvic sere ! Tenhle zboznej krestan jeste nevi ze parazitni inkvizici kde to je samej buzerant a pedofil kteri se z lasky k bliznimu nestitej nekrestansky vokrast senilni geronty by nejvic slusel ten vlasatej hippie i z krizem zarazenej v (_!_) aby uz konecne prestali lidem vymejvat mozky .

351385

21.8.2016 12:30

RE: víra

Dodge 85.?.?.?

Reakce na 351385

Nicky hovoří jasně. Od satana a lucifera se ani jiné reakce čekat nedají. V očistci se jim určitě rozsvítí.[chechtot]

351394

22.8.2016 1:30

RE: víra

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 351394

Zboznejm krestanum jako ty se v tech kebulich diky cernoprdelnictvu ktery jim zatemnuje mozek jak to uz tak vypada nerozsviti nikdy ! A kdyz uz sem se vo ty parazitni inkvizici zminil , nema za nejlepsiho kamose prave dabla kterej ji uz po staleti udrzuje v chodu ?[chechtot]

351414

22.8.2016 13:02

RE: víra

Dodge 85.?.?.?

Reakce na 351414

Nepamatuji si, že bychom si někdy potykali. Nicméně měl byste si ujasnit rozdíl mezi vírou v řád věcí (tedy ve Stvořitele) a mezi církvemi a náboženským ovládáním ovcí.
Jsou i tací, kteří do žádného ovčince nepatří a přesto to mají v hlavě srovnané.
Takže slušnost a pokoru a i vy máte možnost se někam posunout. [překvapení]

351430

23.8.2016 4:58

RE: víra

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 351430

Myslim , ze nastal cas aby jsi se s tim presvedcovanim a s tema poboznejma pindama na ktery ti tu spousta spravne uvazujicich lidi tak jak ja uplne se@ou nacpal treba do inkvizicnikama vykropeny Bergogliovy(_!_) !

351442

22.8.2016 16:56

RE: víra

Co na tom zalezi 45.?.?.?

Reakce na 351414

Jen tim jak se vyjadrujes, a podepisujes, svedcis o svych vlastnich kvalitach. Ta prezdivka Satanist sedi jak zadnice na hrnci ..

351434

23.8.2016 4:01

RE: víra

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 351434

Ty zrejme taky budes patrit k tem ukazkam ctnosti ktery cernoprdelnika kterej pri poslednim pomazani z lasky k bliznimu svymu slohne starence ktery v kostele vymejval zkornatelej mozek a dlouhy roky dojil pod hlavou i ten polstar jeste driv nez vystedne bude zdravit a chodit mu do kostela poslouchat ty jeho uchylny cancy ......... Aby sme si rozumeli ty poboznej chudacku , uprimne lituju ze sem tenkrat tomu zboznymu cernoprdelnickymu hovadu tenkrat za komunismu tu jeho zboznou drzku plnou desatera tenkrat v tom kostele pred tim hippanem na krizi vo ty nedelni msi nerozflakal uplne na sracku a neposlal na dozivoti do koleckovy zidle misto na oddeleni intenzivni pece kde jak me voznamila VB pri vysetrovani se ukazal i hradeckej biskup ! Inu moje chyba a vomlouva me jen to ze sem tenkrat byl jeste naivni , dnes by se z toho ten kostelni zm@d nevylizal jen tim ze by si to vymejvani mozku a vokradani gerontu vodlezel ve spitalu a vodsedel za katrem .

351441

20.8.2016 15:20

Ztráta soudnosti

sprosťák Vítek 46.?.?.?

Reakce na 351359

Touha po starých a nenávratně ztracených věcech, u jednotlivce, je vnímáno jako osobní slabost. Každé dítě se s tím musí vyrovnat, chce-li dospět. Touha po starých a dávno ztracených věcech, v politice, není jen projev slabosti, nýbrž politřického zpátečnictví, tedy reakcionářství. Někdo věří, že obnova monarchie pomůže národu žít lépe. Viz pomník Frantovi Pepovi, v bezvýznamné české vísce. Někdo věří, že náboženství a církev pohou národu žít lépe. A někdo odmítá jakýkoli relativismus, který je základem všeho vyššího myšlení a podmínkou, pokud jde o schopnost sebereflexe. Ten žvást, který naznačuje, že ateista je povinen dokazovat věřícím neexistenci boha (v nekonečném vesmíru nekonečná práce), zatímco věřící nemusí dokazovat nic, protože důležitá je slepá víra - ten žvást dokazuje jen to, že autor sám soudnost v sobě dávno zabil. Je to vůl.

Jinak má autor pravdu, že špatný je nihilismus a multikulturalismus. Ovšem už ne pacifismus a humanismus. Pacifisté ani humanisté nikomu neubližují. To jen pseudopacifisté a pseudohumanisté (jako Masaryk, kterého autor vysoko hodnotí, ačkoli se nezastal dělníků postřílených v ulicích prvorepublikovým četnictvem, ani se nezastal dětí, které četníci postříleli v pionýrském táboře, organizovaném komunistickou stranou). Ale i kdyby to všechno bylo špatně, ani nihilismus, ani multikulturalismus, ani pacifismus a humanismus nepadají z nebe. Vymýšlí je člověk podle toho, jak vnímá svoje zájmy. A další člověk to rozšiřuje z přesvědčení nebo za peníze. Chce-li autor poznat, jak vznikají problémy dneška, analyzovat je, musí zkoumat, kdo a proč vymýšlí a kdo a proč rozšiřuje. Taková je anatomie společenské patologie - kdo s kým, o čem, pro koho.

351370

21.8.2016 7:22

RE: Ztráta soudnosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 351370

Proč by se Redlich-Mesiárik měl starat o postřílené české děti a postřílené české dělníky? Když české krve by se v něm ani Hilsner nedořezal?

351390

21.8.2016 7:19

RE: víra

Sirea 31.?.?.?

Reakce na 351359

Biblia nie je židovský kompilát. Vybraní židovskí chrámoví otroci, vzdelanejší než ostatné kmene, prepisovali pre Egypťanov vedomosti sveta a príbehy "múdrosti" kráľov. Preto je v nej toľko protirečení. Postupne do nich vkladali svoje mená a reálie, až si ju prisvojili. A potom si ju prisvojila cirkev - ktovie prečo? Že mohla uviesť tú istú legendu, trochu pozmenenú?

351389

21.8.2016 8:08

RE: víra

lucifuge 46.?.?.?

Reakce na 351389

Jo? Stači si přečíst nějaký komentář. Odkud je motiv potopy světa? Odkud je kniha Jobova, Přísloví, Kazatel? atd.

351391

23.8.2016 20:10

RE: víra

Sirea 31.?.?.?

Reakce na 351391

Príbehy bývajú - aj sú - vymyslené. Ako rozprávky, Mohli sa stať a nemuseli.

351453

23.8.2016 23:26

RE: víra

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 351389

Myslíte ten sémitský kočovný kmen, který si ještě obřízku dělal kamennými nástroji?
Tj. doba kamenná!
Ten, že přepisoval kněžím Egypta jejich knihy?
Kněžím, kteří již tisíce let měli psané záznamy!!!

To jste vzal asi z židovské Bible?

Nadřazení evidentně byli i v době, kdy to byl primitivní kmen... [chechtot]

351457

20.8.2016 14:40

asi takhle

trance 912 37.?.?.?

to není v prdeli, to je v lidech ...

351368

20.8.2016 19:06

RE: asi takhle

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 351368

Presne tak ! Lid kterej kapitalismus uplne do@@dal !

351374

20.8.2016 20:27

"památka objetí" českého pravopisu

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Autor by měl, mimo pravidel českého pravopisu, trochu seriózněji nastudovat dějiny. Třeba by přišel na to, že křesťanská víra byla evropským národům brutálně vnucena a že to je jedna z židovských vějiček pro tupé gojím, která i přes šílenou genocidu evropských národů nebyla nikdy zcela přijata za svou. Rovněž by si mohl uvědomit, že krize víry nastala hned poté, co byly zpřetrhány církevní řetězy a že stále za tím stojí stejná sorta lidí. Záleží jen na tom, co zrovna potřebují realizovat. Morální, dobře socializovaný člověk vůbec nemusí věřit v žádnou z mnoha podob Boha/bohů a na druhé straně velice zbožný člověk může být asociálním kazisvětem.
Sjednotit se je třeba na linii rodina->rod->národ. Přičemž je třeba nemilosrdně potírat lidské parazity jakéhokoli druhu.
Rovněž přijímat uprchlíky z Afriky a Blízkého východu není naší povinností, ale naší dobrou vůlí. To jen lidé mdlého rozumu a chabých znalostí šíří podobné pitomosti.
Dopalují mě autoři, kteří zmatlají dohromady dobré myšlenky s myšlenkovými zvratky a vytvoří podobný nestravitelný hnus.
[bliji]

351379

21.8.2016 9:48

pochopil niekto autora ?

libertarian 31.?.?.?

Autor článku pomenoval v článku PODSTATNÝ problém, a šiel v článku k PODSTATÁM PRÍČINÁM tohto problému. Možno nemá vo všetkom pravdu, ale zamieril k tomu, čo je NAJdôležitejšie, a nie k irelevantným detailom.
Žiaľ, v diskusii sa akosi nik nezachytil tých podstatných myšlienok , akoby tieto boli ľahostajné.
Dnešná europska civilizácia vznikla na ZÁKLADOCH, ktoré vymenoval autor. Možno tie základy nie sú ideálne, ale SÚ JEDINÉ, ktoré máme. Podkopávať tieto základy je cesta k rozpadu.

Mám pocit, že aj prístup diskutérov je dôsledkom a dôkazom toho, čo autor pomenoval :
"Znamením dneška je lež, myšlenková impotence, hrabivost a kdovíco ještě. Proč se dnešní Evropa nachází na pokraji rozkolu a evropská civilizace před zhroucením?"

351392

21.8.2016 11:38

RE: pochopil niekto autora ?

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 351392

Ano,ten tzv."Biblický koncept" převážně západní civilizace se hroutí a to právě proto,že jeho základy jsou špatné a tím i celá stavba a pár umně vyvedených detailů,jež nejsou nosnou konstrukcí to nevytrhne.....,takže nestojí za zachraňování a proč jsou špatné ty základy se tu omílá furt dokola a právě z nich vychází to,co je uvedeno mezi uvozovkami v tom Vašem posledním odstavci....

Ten koncept byl ryze účelový a evidentně se přežil a to z důvodu,že splnil svůj účel a dovedl už k požadovanemu cíli a proto se odhodí,jako již nepotřebná věc anebo naopak se neosvědčil a přestal zabírat a proto se musí nahradit jiným, účinějším,ale nejspíš to bude tak nějak kombinace obojích důvodů....
smiřte se s tím "Dio e morto",jako v té písničce a "jedno opium lidstva je nahrazováno jiným" o stupeň ještě více nebezpečnějším....a "setkání hlupáka s darebákem" bude pokračovat,jen v trochu pozměněné režii.[velký smích]

351393

22.8.2016 12:26

RE: pochopil niekto autora ?

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 351393

Tými "základmi" som nemyslel iba nejaké náboženské dogmy, politické demokratické pravidlá, ..... a podobne. Myslel som celkový náš kultúrny svet, zvyky, morálku, etiku, ...... Pripušťam, že sú vady v našom svete, ale stále je to ešte náš svet, na ktorý sme zvyknutý. To, čo sa tu teraz na nás valí,a čo politici doslova privolávajú, to je niečo, čo nemá žiadne jasné pozitíva, je nám to cudzie, a zbláznime sa z toho, ak to sem príde naplno.

351426

21.8.2016 12:47

RE: pochopil niekto autora ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Reakce na 351392

Máte naprostou pravdu. Jste totiž jediný kdo pochopil autora a souzní s ním. Jiní to pochopili zcela jinak a nesouzní s autorem.
Zcela adekvátní je, jak jste napsal, myšlenková impotence, proto je evropská civilizace před zhroucením.
ZǍKLADY na kterých evropská civilizace vznikla, jak i Vy připouštíte, nejsou ideální.
Od skoro počátku se do vedení civilizace, jako ostatně skoro do všech užitečných projektů, vetřou individua, kteří sami sobě dosvědčí ba i veškerenstvu kolem, že jen oni jsou pravými vykladači směru a potřebnosti toho projektu.
Nebudu Vám to dále rozvádět, jejich motivací byla jasná kořist na pozadí pěkné bajky, výsledek je dnešní krach. ZǍKLADY totiž postrádali jakýsi sebeopravný mechanizmus, zpětnou vazbu, či jak to nazvat, tudíž nebyli skutečnými základy ale jen vznešenou kulisou. Skutečnými základy byla schopnost se vetřít do čela mas udržet se tam a všestranně těžit ze situace.
Takové ZÁKLADY bychom ale měli pro případný restart nejspíš zbourat, nebo jste jiného názoru?

351396

21.8.2016 14:31

RE: pochopil niekto autora ?

Censored 84.?.?.?

Reakce na 351392

Myslím, že máte pravdu, pane Libertariane. Pravdu v tom, že lidi nezajímá to, co je pro jejich životy opravdu důležité. Většinou se raději věnují bulváru, "židovskému problému", konspiracím, "óbrboháčům", adrenalinovým zážitkům či podobným nesmyslům. Dodnes jsem třeba nezaznamenal hodnotnou diskuzi na téma CO JE TO ŠTĚSTÍ. Ačkoliv většina lidí souhlasí s tím, že štěstí patří k těm nejdůležitějším věcem v lidském životě. Vždyť je ve většině svých gratulací svým bližním zdůrazňují.

Vy soudíte, že se lidé nevěnují důležitým věcem proto, že jsou lhostejní. Já myslím, že důvod je jiný. Přemýšlet a diskutovat o věcech, jako je LÁSKA, MOC, STRACH, VÍRA, ... je bohužel intelektuálně náročné. Až tak, že většina lidí na to prostě nemá. Proto se hlubším problémům raději vyhnou a věnují se tomu, nač jejich mentální kapacita stačí. Bohužel.

Proč si to myslím? Soudím, že když je nás dnes na této planetě už přes sedm miliard, měla by mezi námi působit početná skupina lidí, jako byli v minulosti třeba Pythagoras, Sokrates, Konfucius, Mikuláš z Kadaně, Leonardo da Vinci, Mozart, Goethe, Darwin, Einstein, ... Podobní lidé se někam ztratili. Na místo mimořádných geniů dnes máme ohromné davy "prostých" lidí. Mýlím se?

351397

21.8.2016 18:51

Panove porad jim skacete na psychollogickou mucholapku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Nabozenstvi jsou psychologicky vymysly a vy jim to porad konsumujete . V Babylonu meli pres 5000 bohu, pochopitelne , kdyby Zidi prisli s dalsim bohem pro sebe to by byl buh 5001 coz by nebylo silne!!! . Tak prisli s jedinym bohem to je jejich bohem, a jini bozi neexistuji. To byl spravny marketing. Vyzkumy v biblicke archeologii tvrdi , ze Mojes , otroctvi zidu v Egypte, a 100 000 mnozstvi zidu bloudici po Sinaji neexistovali. Podle expertu Knihu Mojzise psali 4 lidi. To je co rika veda. Faktem je , ze kdyz se nabozenstvi objevili , vzdy meli politicke duvody a to udrzet politicky system v rovnovaze. Krestanstvi bylo protivahou Rimu s jeho bohy. Kdyz krestanstvi bylo prilis silne prislo Muslimstvi. ( Nechapu proc Mohamed se nestal krestanem jako Bulhari, mel by vse bez problemu a byl by casti prosperujiciho sak se toystemu). Nemusel by vrazdit . Jenze tady jde o ovladani kymsi z pozadi?? neviditelna ruka historie? Udelali chybu v krestanstvi , je to prilis komunisticke, tak se to snazi oslabit , vznika protestantismus, Jehovovi svedci, Adventisti, mormoni. Cimz se oslabi katolictvi nejsilnejsi cast krestanstvi. Kdyz potrebuji ovladnout naftu , tak se vytvori Wahabismus ..oficialni moslimske nabozenstvi Saudske Arabie chranici naftu.
Kdyz se potrebuje vyvazit zapad-vychod , vytvori se komunismus ( taky temer nabozenstvi). Kdyz potrebuji zvysit zajem o vedy vytvorili se Svobodni Zednari.
Nyni se vyvazuje Cina , opet prijde neco jako nabozenstvi , zatim nevim co ? Mozna jen adaptace Krestanstvi , to uz je videt v Rusku ortodoxni Putin. Nyni nekdo v Americe a v Evrope musi ozivit novou versi krestanstvi proti Cinskemu nacionalistickemu Konfuciusmu. A tak se hraje hra a vy pitomci!!!!! skakajici jim na spek. Kdyz vse je v absolutni rovnovaze, je lehke ovladat svet , a tak to funguje. Vse je jen hledani politicke rovnovahy at pomoci Hitlera ci nabozenstvi.
A ty druhe .....ismy ty hraji roli jen aby vse vypadalo zamlzene a vysledek lidskeho hledani. Ono vymyslet nove nabozenstvi neni tak tezke , clovek k tomu potrebuje jen hodne penez!!! a ukazat lidem , ze Buh pracuje s nim na novem projektu a ukazovat hodne penize a lidi uveri. To je jak to funguje.

351402

21.8.2016 18:56

společenské krize se opakují

disident 83.?.?.?

Evropa dnes stojí před stejnou společenskou krizí před jakou stál komunistický blok koncem 80-tých let 20.století.Tehdy se řešil problém co se základním axiomem komunistického režimu,který se ukázal jako brzda dalšího vývoje a to "vedoucí úloha strany".Dnes Evropa řeší podobný axiom,který je brzdou rozvoje Evropy a to je"vedoucí úloha USA ve světě".Tento problém je daleko hůře řešitelný než to bylo u komunistů,jelikož USA se tak lehko svého výsadního postavení nehodlají vzdát i kdyby to mělo stát život milionů nevinných občanů.Vymknout se z tohoto sevření hroznýše se daří,ač s velkými obtížemi jen Rusku a Číně,a to jen proto,že disponují hrozivým arzenálem jaderných zbraní a možností dopravit je na území USA.Jiné neposlušné země mohou dopadnout jako Jugoslávie,Irák,Libye,Sýrie a pod.Pokud toto nevyřeší samotní občané USA,tak Evropa se dále bude zmítat v chaosu,který ji byl naordinován USA.

351403

21.8.2016 19:33

RE: společenské krize se opakují

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351403

Ano, pripoustim ze Spojene staty rady seji chaos. Ale kdo si koupil evropske politiky za ropove penize? Proc neblamujete taky ty blaznive "prince" ze Saudi a Qataru atp.? Za jejich penize se stavi tisice novych mesit pro agitprop nenavisti proti nam nevericim. Za jejich penize se presouvaji "uprchlici" a ztajene zbrane, ktere je nasleduji. Zatimco sami neberou nikoho.

351404

23.8.2016 7:01

RE: společenské krize se opakují

disident 83.?.?.?

Reakce na 351404

Tyto dvě země(Saudská Arabie,Katar)jednají plně ve shodě s politikou USA(vytvoření a podpora ISIL jako prostředku k odstranění zákonné vlády Syrie,stlačení cen ropy až na 26 USD za barel za účelem poškození ekonomiky Ruska atd.)Tyto akce se však svým kmotrům jaksi vymkly kontrole(ISIL začal rozšiřovat své panství v místech kde se s tím nepočítalo,nízká cena ropy začala poškozovat ekonomiku všech zemí těžících ropu a nejen jen Rusko).Co se týče podpory výstavby mešit v EU viz noticka ve sloupku "Ve zkratce" z 21.8.16.

351443

22.8.2016 12:35

RE: společenské krize se opakují

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 351403

Presne tak.
A riešenie tohto problému je sťažené ešte (minimálne) dvoma okolnosťami :

1. Väčšinu sveta ovládli politicky kúpené, kolaburujúce médiá, ktoré šíria hnusnú propagandu a lži o reálnej situácii a stave sveta.

2. Vysoké percento ľudí v Europe a USA totálne zdegenerovalo,asi vďaka vysokej životnej úrovni, ktorá im umožnovala život bez starostí o seba. Bez starostí o smerovanie spoločnosti.

351429

23.8.2016 2:44

Polemika

Neomarx. Nihil. Anarchist 213.?.?.?

Predem se omlouvam tem, koho urazi forma, tem, koho urazi obsah, to patri.
Chtel jsem dat 2+, ale prumer pres 2 me donutil to vylepsit na 1. Zejmena predposlednima dvema odstavcema presvedcil starsi, mene vzdelany obyvatel venkova mladsiho vzdelanejsiho obyvatele mesta, ze si zaslouzi za svuj nazor lepsi hodnoceni nez 2.2.

Ad nihilismus
Co se tyce lidstva jako celku, tak bych rad veril, ze dokaze expandovat mimo rodnou planetu, zdroje tady jsou konecny. EU by mela vytvorit supervelmoc schopnou souperit s USA, Ruskem a Cinou, jinak nema velkou sanci. Zkostnatelost aparatu se da prekonat, viz Stalin (opravdu to neni muj idol) behem WWII. Prima demokracie neni vselek, masy se daji zmanipulovat zabomysimi valkami, libil se mi pred nekolika lety zde prezentovany koncept distribuovane demokracie, kdy se ve stromove strukture jeden zmocnenec zodpovida par stovkam lidi.

Ad multikulti
Kultura je vec dynamicka a tak se musi vzdat nekterych svych aspektu, aby mohla prijmout mnohem vice aspektu jinych, ty ale nesmi ziskavat vahu nasilim, vcetne dusevniho. Stejne jako se katolicka cirkev postupne vzdala vetsiny svych dogmat tvari v tvar humanismu a vedeckotechnicke revoluci, nelze krestansky svet udrzet zcela mimo vliv islamskeho a predevsim orientalniho paradigmatu. S postupujici globalizaci se nevyhnutelne stanem homogennim spolecenstvim a bylo by zahodno, aby se tak stalo s minimem nasili. Proto je potreba udelat to velmi citlive, masivni invaze odlisne kultury (a vubec nejde o nabozenstvi, proste ty arabasi jsou ve velky mire magori) neni zadouci.

Ad relativismus
a) Pravdu ma vzdy clovek s vyssim postavenim v ramci danyho problemu.
b) Moje pravda je takova, ze vira a pravda jsou temer antonyma
c) Laska (i k vlasti) je zcela iracionalni, kosmopolitismus lze racionalne zduvodnit.
d) Zpusob zivota predku se za tisice let zmenil k nepoznani. Rozlisovat nazory podle toho, kdo je vyslovil, bylo i pred blbejma sto letama daleko prijatelnejsi nez dnes. Coz je posun k liberalismu a to je dobre.
e) Co se tyce tohodle odstavce, nemusim mit ve vsem pravdu [smích] Slepice, krava, seno, zeli a mrkev mi nic moc nerika, radsi pouziju stavajici smennej system, jakkoliv je zkurvenej. A nedovolim si vysmivat se nekomu, kdo to dela, protoze pravdu muze mit nakonec on.

Ad ateismus
Velice souvisi s predchozim odstavcem, love it or leave it. V podstate nevidim rozdil mezi cirkvema a politickejma stranama. Akorat ze cirkve jsou uz zdiskreditovany dostatecne.

Ad pacifismus a humanismus
To jsou hodnoty, pro ktery si nejvic vazim zapadniho (rimskokatolickyho) kulturniho okruhu. Od odvraceni predvoje Mongolu bylo veskery cesky valceni jen intrikareni vladnoucich politiku. A delat kurvu nejakymu debiloj, protoze vlez do spravny vygumovany prdele a ma vetsi hodnost, fakt delat nehodlam. Svoji rodinu a kamarady bych samozrejme v ramci moznosti branil, ale pokud bychom mohli vsichni utyct na lepsi misto, tak bych nevahal. A myslim, ze ty Syrani, Libyjci, Iracani a dalsi jsou na tom podobne. A Cesi se ve 39 do Ruska taky zrovna nehrnuli...

351439

23.8.2016 19:01

Zřetelně čitelné a nezastírající fakta dobrotrusy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

http://www.czechfreepress.cz/cfp-doporucuje/pod-pr...

351452

24.8.2016 3:13

Letmy pohled do Anatomie zla

favela 125.?.?.?

Reakce na 351452

a kdyz zlo vzdycky zvitezi a absolutni zlo pak vitezi absolutne.Protoze upevneni vlady a moci bylo vzdy prvni a neskryvanou nutnosti, primitivni /pres mrtvoly/ masakrujiciho cisare Konstantina,ktery na nalehani sve velmi posedle manzelky /zadnej rozdil s feminismem a jinymi deviacemi dneska/ prijal krestanstvi /ideologii male sekty chazaru,/zadnej rozdil s dneskem//k upevneni moci nad imperiem a pomoci krestanske ideologie pak nasilne potlaceni vseho predtim.Ovsem krestane brzy poridili pad imperia svoji fanatickou posedlosti virou a tak rozvratili celou civilizaci tehdejsiho sveta. Po staleti pak na to papezove a spol dohlizeli. Potom pochopili,ze musi zmenit taktiku za ucelem uchvaceni moci za kazdou cenu. Valkami , nekonecnymi masakry, lidskymi a detskymi a vselijakymi zvrhlostmi. Totalnim uvalenim propagandy ideologie totalniho zla , predstirajiciho totalni dobrotu /rovnez prevladajici dodnes/..Nic pramenici z te ideologie se nedalo dokazat/velka vyhoda/.. Proto se zlo rozmahalo a sirilo za ucelem /nic noveho/ upevneni moci a uchvaceni vseho bohatstvi. Krizacke vypravy na dobyti Jerusalema a potvrzeni vymyslene legendy, pak prineslo zkazu civilizaci zpet do Evropy epidemiemi moru trvajicicmi a opakujicicmi se po staleti...Vyhynuly cele narody vlivem pusobenim te ideologie... Chudoba cirkve tak jako dnes se "zvysovala"i spinavymi, niceho se nestiticimi intrikami,manipulacemi a banditismem Vatikanu za kazdou cenu a navzdy. Dodnes vlastni velke banky, ktere provozuji a umoznuji dalsi valky . Zlo stale predstiralo absolutni dobro, tvrzenim stale se opakujicim,ze bez toho lidskej zivot nebyl moznej !! Valky, nasili a ideologicky teror nebraly konce.Zavilost, nelidska jejich take ne. Stupnujici se besneni spolu s absolutni korupci cele ideologie podle ktereho zlo fasismu spolehlive rozezname pak vedlo k revoluci a dalsi zlo Napoleon,kterej nechtel prestat masakrovat az dosahl /svoji porazkou/sjednoceni Nemecka, kam se zlo prestehovalo na nekolik stoleti..Poskytnutim "ideologie dobra rovnosti-bratrstvi " dalsim skupinam, jak se pozdeji ukazalo skudcum podobnym sekte krestanu/ ,vyvoj se zacal ubirat k dnesku. Stovky milionu obeti, vrazedne nastroje se valkami zdokonalovaly /tak jako dnes/. Cela Evropa se pak promenila v peklo bez konce. Jen s prestavkami, kdyz nebylo dost obeti k valecnym masakrum. Z Germanskeho zla pak se vyvinulo Protikomunisticke zlo, ktere se vyvinulo do Protiruskeho zla, pro nedostatek komunistu a do nekonencneho a stupnujicicho se besneni.
Americka revoluce /skoro milion mrtvych a tak i osvobozenych/ pak prinesla vysledek, ze "osvobozeni"otroci pak smeli cistit boty v cele USA a nejen svym panum.Skoro kazdej chodi v USA do kostela a modli se.Dalsi porevolucni vyvoj ukazal prudky vzrust lynchovani cernochu/az donedavna a dnes opet pokracujici/, Otrok tehdy stal mnoho penez a Ku Klux Klany by se predtim zbankrotovali. Po revoluci ovsem prislo lynchovani cernocha zadarmo..Zdarma vzdy byly masakry protestujicich delniku a jejich predaku, casto jeste pred tim, nez staci vubec zaprotestovat. To take nema nadeji nek...Automaticky kráceno

351462

24.8.2016 22:14

RE: Letmy pohled do Anatomie zla

vvv 184.?.?.?

Reakce na 351462

Pan si plete americkou revoluci a americkou obcanskou valku. Zkuste to znovu, a s rozumem v hrsti.

351488

26.8.2016 3:02

RE: Letmy pohled do Anatomie zla,vysvetleni.

favela 125.?.?.?

Reakce na 351488

Jedno z mnoha schvalnosti jimiz nase zivoty oplyvaji, ukazuji,ze cim vice lidstvo bada o sobe tim mene toho vi a se dozvi. /Rady laureatu miru a ekonomiky se mnozi cim vice je miru je ho predevsim pod miru spolu s astronomicky rostouci vysi vsech dluhu..
Proc se mnozstvi lidi stale ulpiva na nabozenstvi, ktere odporuje nasim zkusenostem a toho co vidime kolem sebe a co ne !Velka energie se vynaklada dnes na veci skodne. Napriklad papez furt cestuje a krici vitaci pozdravy a pocet zmasakrovanych mrtvych i krestanu /tak i jeho pomoci/velmi vzrusta vzdy po kazdem vitani..a snazi se vice nez je zdravo. Co by se stalo kdyby si jednoho dne rekl. nebudu delat nic, Nebudu se modlit v patek sezeru pul prasete a vecer pudu do hampejzu a zbytek dne budu chrapat..Nestalo by se prave vubec nic,nebo mozna mirne zlepseni sveta. A to by jeste nerozdaval zlate vatikanske poklady. Beha a zvani jako zbesilej.
Kandidatka Hillary, kterou musej tahat a tlacit do nekolika neprikrych schodu , ale neprestava behat a kricenim vyhrozovat celemu svetu celou valkou. Mnozstvi energie denne ...Jeden zasne. Je neuveritelne. Absolutne groteskni svoji absurdnosti.?Takovy humor mel rad V.Mensik/.
Spolu se snahou neco srozumitelneho vytezit z dane myslenky/napadu z naseho chaotickeho sveta a jeho vyvoje ,tizi me pak pri tom dve veliciny, ktere neznaji slitovani. Cas a prostor. Popsat srozumitelne a vyjadrit casto hodne slozitosti presne bez zjednodusovani a pokusit se nacpat do prostoru co nejvice atomu slov a pismen do nejmensiho a stale se smrtujicicho prostoru. Tedy zvysit na maximum jejich specifickou vahu /density/ a pri zachovani smyslu prispevku.Na druhou stranu me to pak nuti "vyrabet" texty krystalicky strukturovane . Tez jsem se zminil o mizernych mezerach vzdelanosti.
V prispevku pak pocitam s nejakou spolupraci ctenare a synchronicity s nim...Zamyslet se do podpovrchu. Treba postihnout co se neveslo ,pac nemohlo. Coz pak udela ze ctenare dotvarejicicho spoluautora..
Text je obecne stale o obcanske valce v USA /1863/. Totoznost nametu je stale ta sama i kdyz pouzivam i slova revoluce ve stejnem smyslu. Existuje dost rozsireny nazor ,ze kazda valka je take /nebo predevsim/ revoluce i ta jiz zminena.. A dovysvetleni toho se nejak neveslo. Snazim se take vyhnout didaktickemu poucovani a delat se sebe prechytralyho. Takze diky za upozorneni , ted je vse jasne a bez pochyb na coz ma kazdy pravo....

351519

24.8.2016 6:12

Za ucelem naucit se kolik je 1=1

favela 125.?.?.?

jsem velmi rychle pochopil v prvni obecne, ze vzdelani je jen zasterka k totalni poslusnosti vuci nasili vrchnosti a k spolupraci na teroru s kazdou vrchnosti a vuci svym spoluzakum pozdeji spoluobcanum, hystericke revy, zdisciplinovani, nasili psychicke a fyzicke nikdy nechybelo..Usili uvalit deti jiz od utleho veku do sveraci kazajky strachu bylo vsemozne. Dival jsem se kolem a vsichni to brali jako samozrejmost a vetsinou se snazili zalibit ucitelum..Tez velmi pomahali a pomahaji rodice. Kdo mel vyhrady proti vrchnosti neskoncil dobre. Vzdelani k absolutni poslusnosti a plazeni u nohou vrchnosti vseho druhu vyusti vzdy v nemilosrdnou honbu vsech /95%% parazitu/ pres vsecky prekazky i pres ty lidske a casto i rodinne vydobyt si pravo vysavat co vrchnost povoli.To prinasi velke uspokojeni a pocit stesti u 95% populace vsude....Cilem je byt parazit. I v komunismu, ktery mel udajne bojovat proti se parazitum velmi darilo a dari dodnes.Kazdy obcan pak po takovych vyukach poklada vsechny formy zla za normalni a citi se pak samozrejme jako ryba ve vode..
Kdyz usili komunismu zeslablo, narod zvykly sveracim kazajkam degradace ihned zacal energicky a odvazne demonstrovat za vymenu jine a zlepsene formy teroru , treba pak demokratickeho , pokud mozno jeste daleko horsiho. Ovsem predstirajicicho vsechny ctnosti sveta spolu s nehorazne vylhanymi sliby o stastne budoucnosti/kolikrat tohle se musi opakovat nez nekdo neco pochopi//Too good to be true!/.za ucelem nastolit jeste vice rozvinutou formu teroru. Nastalo pak rozdeleni na parazity poslusne zahranici a mistni a soutez nekoncila ,ale naopak jeste vzrostla. Vzdy se najde dalsi system zla , ktery zvitezi... /A jak se prcha Mazanku ? K vrchnosti se prcha a plizenim!/. Parasiti zase pres vsechny prekazky i mrtvoly zacali se pomoci vzdelani hned plazit k vrchnosti. Dobro pak v mediich bylo vsudypritomne jako sam buh predtim ,ani vrouci modlitby a rady zvrhliku ,zradcu a psychopatu vseho druhu , kteri se ihned vyrojili a rozmnozili nad normalni miru nesmeli chybet /To je stale stejny osvedceny ritual/.. A novy system se ujal a byl chvalen az do nebes az to zase vzbuzovalo podezreni. Ale nespokojenci byli jako vzdy umlceni.Zavod , ktery snad nikdy neskonci pokracoval zase dal...Vychova k terroru terorem se opet ujala k vzdelavani totalitnim nasilim od utleho veku.Naucit se slouzit az do roztrhani tela. Obcane pak neleni /zvyk je zelezna kosile a co se v mladi naucis v stari jako kdyz najdes!!!/a zavadeji si teror i mezi sebou velmi ucinny /jako nastroj dokazat svoji vernost rezimu /,ten soukromy. A tez i pomoci odcizeni /allienation/ a snah vysavat spolu s bezohlednosti a bez starosti o budoucnost i tu budoucnost nakonec vlastni....!!

351463

25.8.2016 2:50

Anatomie ale spise pitva zla..

favela 125.?.?.?

Reakce na 351463

je zajimave kam se zlo prestehuje vsude najde dav ochotnych pomahacu. Pocet veznenych v USA jiz davno a daleko prekrocil pocet veznu ve Stalinovych...Stalina nikdy demokraticka zeme nemela, ale vypada to jakoby jich mela tech nejmin deset. A nove Gulagy se stale buduji...
Kancelarske valecne "hrdiny"zrejme vynalezla cirkev svata. Svata 4. krizacka vyprava pak zcela vydrancovala a znicila Konstantinopol /1204/a pomohla tak Vych. risi do hrobu. Tenkrat to neslo tak rychle ,ale islamsti turkochazari postupne ovladli celou Jizni, a cast Stredni a vych. Evropy az pod Viden. Okupace prinesla pak vyhlazeni/genocidy /mnoha narodu a obrana a vyhnani krutych okupantu pak stalo mnoho zivotu i nasich predku. Cirkev jako vzdy bojovala ze zadu a nedala ani vindru.A vyhnani turku at zaridi ti blbci z Jizni,Str. a Vychodni Evropy.Cirkev pak obstarala trochu valecnychpokriku a propagandy.Jeden se nestaci divit co cirkev svata spolu s Bohem a J.Kristem a davem svatych vseho druhu vsechno dokazala.
Bude taky rec O Usamovi a Leninovi a Trockym, kteri dostali poklady zlata a penez ,aby zapocali vyhlazovaci revolucni valku proti ruskemu lidu, zautocili na Zimni Palac pod zaminkou komunismu, kterej tam pak nikdo nikdy nevidel s vyjimkou novin a projevu v radiu/.Televize tenkrat nebyla/ a komunismus se pak uspesne rozsiril jako ohen az do USA, kde o komunismu slysime denne milionkrat v mediich. Nebudu to furt vopakovat.
Mezitim , nikdo by nechtel bejt treba srbem. To melo a ma spoustu nevyhod. Po zniceni Vych, rise rimske prisla na radu jizni Evropa, krutou vyhlazovaci okupaci zminenych turku trvajici 600let..Sotva si srbove vybojovali svobodu za cetnych obeti , byli napadeni rakouskymi fasisty, potom temer ihned germanskymi nacisty a kdyz se ubranili Stalinovi byli prepadeni fanatickymi islamskymi teroristy z celeho sveta pod vedenim Usamy. Protoze toho nebylo dost byli jeste napadeni USA a NATO obrovskymi a moderne vyzbrojenymi vyhlazovacimi holokostujicimi armadami. Ponevadz je ved dalsi novej Hitler ,Milosevic.
A tak vyvoj lidstva pokracuje od jedne revoluce ke druhe za ucelem osvobozeni od jednoho otroctvi a do zavedeni otroctvi dalsiho...Vo tech revolucich snad priste...kdyz Buh da...

351495

25.8.2016 3:31

Velkej jasot byl v berline s revoluci

favela 125.?.?.?

Reakce na 351463

co se chystala po zvoleni Hitlera a take 2009 po projevu noveho nabubreleho presidenta z ktereho se vyklubalo pozdeji lecos jineho ,zavladl v Berline i na svete jasot a i vysledky PREDCILY DALEKO OCEKAVANI JASAJICICH..Oba se pak nemcum /a nejen jim/odvdecili stedre.
V mnoha pripadech, kdyz zlo prestane besnit ukaze se v podobe skutku v pravde genialnich. Kdyz se Usama bin Laden zmocnil plne vlady v Usa, nekdy okolo let 80. prikrocilo se ihned k naplanovani uskutecneni svetove revoluce. Prispela take velka ztrata trilionu z Pentagonu ,ktera pak pomohla financne. Velka Svetova Zarijova Revoluce byla uskutecnena k plne spokojenosti a utok na Zimni Palac%$$##@*&ˆ , chci rict na World Trade Center se plne zdaril. Predtim jeste nastalo handrkovani o presidenstvi ale Usama to vyresil pomoci Nejvyssiho soudu USA. Po napadeni WTC /vsecho spadlo/ pak president Usa vyhlasil bez meskani svetovou revolucni valku proti Teroru. Svet to vse spolknul i s navijakem /i ja protoze se ukazalo ,ze vzdelani ve mne jiz zcela prevladlo/. Revoluce pak vyustila v okupaci /podobne jako v Rusku bolseviky/ hlavne cele Evropy zminenymi afroarabskymi teroristy. V Usa jsou to ilegalni uprchlici v poctech take vice , nez mnoha milionu..
Nez se potom nekde ztratil v historii Usama bin Laden jeste zaridil dalsi zvoleni pres. Bushe /do konce roku 2008/a pote na trun dosadil Imama nebo Chalipha hned za nim na dalsich 8 let ,aby ukoly revoluce byly uspesne dovrseny.
Okupanti jak jinak pozivaji velke vyhody a privilegia skrze sve pomahace o kterych se populaci v Evrope ani nesnilo ale chtel bych pripomenout ze snit se nechce. Poridit si nekolik deti jako manzelek vetsinou pribuznych svedci ze na ceste do civilizace tito zcela jiste zabloudili bez moznosti najit spravnou cestu.
Mezitim se odehrala rovnez velmi zdarila revoluce ekonomicka...pokracovani az zase potom....
Ve zmineneych revolucich byl rozdil, ponevadz mezitim pokracoval vyvoj technicky a tak na misto idiotu behajicich s flintama okolo Zimniho Palace prisly na raduv pripade WTC , letadla. Dalsi drobny, ale tragicky take rozdil se ukazal v tom ze si car neporidil vyhodnou pojistku zmineneho palace..Moh si potom za to zakoupit carstvi treba v Japonsku...

351496

Příspěvků: 78

20.08. 04:25 vvv  Tak to ne
20.08. 12:28 Sugar  RE: Tak to ne
20.08. 17:41 vvv  RE: Tak to ne
20.08. 19:42 Nikdo (originál)  RE: Tak to ne
20.08. 21:04 vvv  RE: Tak to ne
21.08. 12:37 Nikdo (originál)  RE: Tak to ne
20.08. 21:16 Sugar  RE: Tak to ne
20.08. 22:15 vvv  RE: Tak to ne
21.08. 20:35 Sugar  RE: Tak to ne
21.08. 21:14 vvv  RE: Tak to ne
22.08. 11:51  RE: Tak to ne
23.08. 23:39 Sugar  RE: Tak to ne
23.08. 23:53 Sugar  RE: Tak to ne
24.08. 01:08 vvv  RE: Tak to ne
24.08. 10:54 Sugar  RE: Tak to ne
24.08. 22:56 vvv  RE: Tak to ne
21.08. 17:00  ===== Fakt ?
21.08. 19:48 Mikón  RE: ===== Fakt ?
21.08. 22:43 vvv  RE: ===== Fakt ?
22.08. 09:38  RE: ===== Fakt ?
22.08. 11:00  RE: ===== Fakt ?
22.08. 13:26 Mikón  RE: ===== Fakt ?
23.08. 09:06  RE: ===== Fakt ?
23.08. 11:46  RE: ===== Fakt ?
23.08. 14:20 E.R.  RE: ===== Fakt ?
24.08. 15:24  RE: ===== Fakt ?
21.08. 21:18 Co na tom zalezi  RE: Tak to ne
21.08. 21:19 Co na tom zalezi  RE: Tak to ne
21.08. 05:53 Co na tom zalezi  RE: Tak to ne
20.08. 20:27  RE: Tak to ne
21.08. 05:23 Co na tom zalezi  RE: Tak to ne
22.08. 10:32 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Tak to ne
20.08. 07:12 Marten264  Můžete se probojovat k míru
20.08. 10:54 výjimečné porušení omerty  RE: Můžete se probojovat k míru
21.08. 05:03 Marten264  RE: Můžete se probojovat k míru
20.08. 08:26 lucifuge  víra
20.08. 09:42  RE: víra
20.08. 10:04 gippius  RE: víra
20.08. 23:29 Sasin  RE: víra
20.08. 11:00 E.R.  RE: víra
20.08. 15:29 sprosťák Vítek  RE: víra
20.08. 19:27  RE: víra
20.08. 09:56 dodge  RE: víra
20.08. 19:46 lucifuge  RE: víra
21.08. 04:55 Satanist  RE: víra
21.08. 12:30 Dodge  RE: víra
22.08. 01:30 Satanist  RE: víra
22.08. 13:02 Dodge  RE: víra
23.08. 04:58 Satanist  RE: víra
22.08. 16:56 Co na tom zalezi  RE: víra
23.08. 04:01 Satanist  RE: víra
20.08. 15:20 sprosťák Vítek  Ztráta soudnosti
21.08. 07:22  RE: Ztráta soudnosti
21.08. 07:19 Sirea  RE: víra
21.08. 08:08 lucifuge  RE: víra
23.08. 20:10 Sirea  RE: víra
23.08. 23:26 Sugar  RE: víra
20.08. 14:40 trance 912  asi takhle
20.08. 19:06 Satanist  RE: asi takhle
20.08. 20:27 Nikdo (originál)  "památka objetí" českého pravopisu
21.08. 09:48 libertarian  pochopil niekto autora ?
21.08. 11:38 E.R.  RE: pochopil niekto autora ?
22.08. 12:26 libertarian  RE: pochopil niekto autora ?
21.08. 12:47  RE: pochopil niekto autora ?
21.08. 14:31 Censored  RE: pochopil niekto autora ?
21.08. 18:51  Panove porad jim skacete na psychollogickou mucholapku
21.08. 18:56 disident  společenské krize se opakují
21.08. 19:33 vvv  RE: společenské krize se opakují
23.08. 07:01 disident  RE: společenské krize se opakují
22.08. 12:35 libertarian  RE: společenské krize se opakují
23.08. 02:44 Neomarx. Nihil. Anarchist  Polemika
23.08. 19:01  Zřetelně čitelné a nezastírající fakta dobrotrusy
24.08. 03:13 favela  Letmy pohled do Anatomie zla
24.08. 22:14 vvv  RE: Letmy pohled do Anatomie zla
26.08. 03:02 favela  RE: Letmy pohled do Anatomie zla,vysvetleni.
24.08. 06:12 favela  Za ucelem naucit se kolik je 1=1
25.08. 02:50 favela  Anatomie ale spise pitva zla..
25.08. 03:31 favela  Velkej jasot byl v berline s revoluci

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,17 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,78 Kč
Kanadský dolar
17,52 Kč
Australský dolar
15,86 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,06 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 685,23 Kč
1 unce stříbra
388,28 Kč
Bitcoin
201 711,18 Kč

Poslední aktualizace: 12.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 819