Diskuze k článku

O strachu

Příspěvků 100

25.7.2016 1:07

a o hrdinech...

drezna 92.?.?.?

Vladimíre,
ačkoliv s Vámi v podstatě souhlasím (až na nazvání Horákové a Slánského hrdiny), tak musím navázat na Vaši odpověď týkající se mé otázky Jak chcete bojovat vy? v diskusi pod minulým článkem, kde jste odpověděl, že Já nevím. Nemám zbraň a neumím se prát. Také se bojím. Jenom doufám, že až bude třeba, udělám, co bude třeba.. Píšete o připosranosti a zbabělosti druhých, které kritizujete a přitom jediný rozdíl podpírající Vaše hrdinství (chtěl jsem dát do uvozovek, ale přišlo mně to nepatřičné) je, že Vy se na rozdíl od těch "sráčů" podepíšete... Opravdu si myslíte, že je to jenom o tom? Zvláštní názor, když podpisy petic tak ostentativně pohrdáte a považujete je za zbytečné.

350749

25.7.2016 4:47

RE: a o hrdinech...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 350749

Na panu Stworu kterej je tercem jen proto ze provozuje Zvedavce kterej je zkorumpovanymu eraru soli v ocich kdyz krome pravdy zverejnuje i anonimni nazory jak rikas tech "sracu" vo kterejch jsi se prave zminil se dovopravdy vyser . Nechtel jsem to rict , ale je to pan Stwora kterej je za to ze misto brainwash zverejnuje pravdiva fakta aby jste nemeli misto malyho mozku v tech kebulich velky hovno svym zpusobem hrdina! Vopravdu jsi slepej ? Pan Stwora to po tech co pisou na Zvedavce comments nechce ale stejne , kdy si uz konecne uvedomite nez roztahnete ty nevymachany drzky , ze takovy hrdinove jakym se delate aby jste se pod svuj nazor dokazali podepsat svym jmenem a prijmenim jeste rozhodne nejste ! Tak nak to ve skutecnosti je a uvedom si ze vy svou kuzi aby se vam na ni erar nepodepsal a nevydelal vam ji na cervenefialovomodro moc neukazujete a to je ten rozdil mezi Vladimirem a tebou ! Have a nice day!

350752

25.7.2016 7:58

RE: a o hrdinech...

drezna 92.?.?.?

Reakce na 350752

Uf, taková sprcha po ránu! No, dobře mi tak. Ptát se editora, je zřejmě rouhání i v očích satanistů. Už Vás tedy svými nevymáchanými dotazy nebudu obtěžovat. Těší mě, že Vladimírova slova padla na úrodnou půdu alespoň ve Vašem případě, jen jsem nepochopil, Jestli je Satanist Vaše křestní jméno, nebo příjmení...

350760

25.7.2016 19:30

RE: a o hrdinech...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 350760

Na me se uz taky vyser c@@@@u! Ja nejsem z tech "sracu" kterejm se strachem sevre (_!_) kdyz vrchnost posle sluzebnictvo ! Nakonec kolik strachu ja mam z eraru se muzes informovat v CSO!

350805

25.7.2016 9:02

RE: a o hrdinech...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350749

Napište do hlášení tohle:

"Ačkoliv jsem se choval jako ta pověstná osina v prdeli, nepodařilo se mi přimět Stworu k žádnému zásadnějšímu prohlášení typu vyhrůžek, podněcování nenávisti, ani k prohlášením typu 'vezmu kulomet a...' Budu na tom ještě pracovat".

Můžete to jen rovnou přenést cut-and-paste a jít na pivo, nebo co tam u vás pijete.

350766

25.7.2016 9:36

RE: a o hrdinech...

drezna 88.?.?.?

Reakce na 350766

Tak poslední reakce Vladimíre,

vidím, že už o mně máte jasno. Gratuluji k tak brzkému odhalení. Mohl bych sice reagovat ve stejně ješitně dotčeném tónu a doporučit pro změnu znění Vašeho hlášení: "Ač jsem zabrnkal na celou plejádu citů, ještě se mi nechtějí veřejně odhalovat.... Dělám na tom dál". Vladimíre, přispívat na Zvědavce budu dál, pokud budu mít pocit, že to má stále smysl. V diskusi je toto můj poslední příspěvek, protože na něco tak ubohého, k čemu jste se snížil, odmítám reagovat. Pokud by Vám peníze od "fízla" smrděly, tak je můžete všechny vrátit. Nutit Vás k jejich přijetí nemohu, jako jste mně Vy nenutil do jejich vydání. Jsem "jeden ze sta". Sbohem

350770

25.7.2016 9:51

RE: a o hrdinech...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 350770

Pan editor je již starší člověk a tak se nedivte, že už podezírá každého z těch statisíců návštěvníků, co sem chodí. Inu, mohli by po něm jít a to i třeba v té Kanadě. Tak se na něj nezlobte a rozhodně ještě nějaké ty finance pošlete, je to na dobrou věc. Přece nechcete, aby pan Stwora musel jít na stará kolena třeba někam do práce, místo šíření osvětové činnosti mířící k světové revoluci! [chechtot]

350771

25.7.2016 23:40

RE: a o hrdinech...

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 350771

Myslim , ze i pankaci v ceskym krateru misto toho aby si srali do tlamy by se meli zamyslet ponevadz je dost dobre mozny , ze erar kterej prosustroval i ty duchodovy fondy ty sedreny dedky a baby ktery vokradal po celej zivot pokud se dozijou misto duchodu bude honit do prace i po devadesati !

350825

25.7.2016 13:38

RE: a o hrdinech...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 350770

Prosímvás-nekecejte. Ta vaše uhlazená řeč vypovídá co jste zač. Stwora naproti té vaší plytké diskusi, dokázal svými činy, mnoho užitečného pro národní uvědomění a zachování míru ve světě. Můj původní nick je guido2!

350785

25.7.2016 17:25

RE: a o hrdinech...

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 350785

[chechtot][chechtot][chechtot] Už dlouho jsem se tak nezasmál. Ani jste nemusel psát, že jste to vy, pane guido2.

350798

25.7.2016 2:21

o hrdinstvi

anonym 93.?.?.?

Doba se zmenila, hrdinstvi neni co byvalo, odkrytim ze sebe clovek akorat udela exemplarni priklad (viz napr. akce tykadla...). I kdyby to cloveku nevadilo, ani pak by to nemelo smysl, system vlastni medialni sferu a cele by to akorat propagandisticky proti vam obratil a zneuzil pro sve cile a tupa vetsina by mu to sezrala. V dnesni dobe naplno a otevrene vystoupit proti systemu s odkrytymi kartami je asi takove hrdinstvi jako kdyz rytiri v bitve u Krescaku hrdinne utocili proti zbabelym anglickym lucistnikum, nebo kdyz pechota frontalnim utokem v prvni svetove hrdinne utocila proti zbabele zakopanym obrancum s kulomety.
A ten slon, ten taky neni blbej, on vi ze kdyz by ten kolik vytrh a utek, tak ho zabijou.

Prave hrdinstvi spociva v tom nenechat se vycukat a zautocit v tu pravou chvili, a spravnymi prostredky[smích]

350750

25.7.2016 7:33

RE: o hrdinstvi

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 350750

K tomu odkrytí jen tolik: Chceš-li bohy rozesmát, řekni jim své plány......

350756

25.7.2016 15:00

RE: o hrdinstvi

Sirea 31.?.?.?

Reakce na 350756

O hrdinstvo ani nejde. Ale obyčajní ľudia, čo nijako nezvyknú "špekulovať", prídu z roboty a zapnú si TV, sú natoľko zombírovaní, že ak im začnete odhaľovať stav vecí, tak vás vyhlásia za blázna alebo vám rovno vynadajú (mne napríklad do "jehovistiek"[mrknutí jedním okem], Lebo ich vystrkujete z ich "pohody," a zároveň naznačujete, že sú nielen leniví, nerozhľadení, ale... nemúdri. Argumenty v podobe článkov ani linkov neprijímajú, lebo ich chcete "zmanipulovať." A to sa týka nielen menej vzdelanej v
vrstvy, ale aj tzv. najvzdelanejšej - ba tej ešte viac (ak je na dobrých flekoch). Lenže rozhľadenejším už nemusíme otvárať oči, pravda?

350791

25.7.2016 15:34

RE: o hrdinstvi

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350791

Inu, zombíci si krásně žijí ve svých útulných pokojíčcích, kde jim přece nikdo nebude kazit náladu slaboduchými řečmi o politice. A v den voleb se seberou a jdou celá rodina slavnostně volit pana knížete. [oči v sloup]

Ministry - "Lies, Lies, Lies"
https://www.youtube.com/watch?v=6S0HznBnrCE

350794

25.7.2016 22:26

RE: o hrdinstvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 350791

Lidé přijdou z práce a chtějí klid a nemuset se o něco dalšího starat.
Docela je chápu, také budu raději trávit čas s rodinou. Maximálně ještě rozjezdem vlastního podnikání paralelně se zaměstnáním.

350819

26.7.2016 18:26

RE: o hrdinstvi

Sirea 31.?.?.?

Reakce na 350819

Tak fajn, potom si možno ani nevšimnú, že padla bomba?

350877

26.7.2016 23:02

RE: o hrdinstvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 350877

Pokud nespadne na ně nebo jejich blízké, tak ne.

350895

25.7.2016 7:34

RE: o hrdinstvi

Zvirak 95.?.?.?

Reakce na 350750

Prave hrdinstvi spociva v tom nenechat se vycukat a zautocit v tu pravou chvili, a spravnymi [smích]


Tohle bych vypichnul jako vlastnost nas Cechu, kterou je mozno videt opakovane v nasi historii a ktera nam umoznila preziti do dnesnich dnu.

S tim Svejkem mi to taky uplne nehraje, prijde mi to posmesne az zesmesnujici a nepravdive, protoze: viz to co jsem napsal vyse.

Myslim, ze s horakovou a salzmannem jste se opravdu netrefil. Nicmene s tou zbabelosti bohuzel souhlasim.

Kde urcite a hodne nesouhlasim je soft power. To neni uplne pravda. Pokud chteji nekoho zlikvidovat, staci exekucni mafie a lidi, co zijou "z ruky do huby" jsou vyrizeni, ikdyby se jim povedlo se z toho vykroutit. A co se tyka prace, co jsem pracoval jako programator v nemecku, nebal jsem se a ptal jsem se jich,proc nic nedelaj, ze to je selbstmord. Casto jsem s nima o tom diskutoval a nekolika z nich jsem otevrel oci. Pak za mnou prislo vedeni a opatrne se mne vyptavali proc jsem to delal atd. (bali se odboru) a pak mi dali vypoved (a pekne odstupne) a naznacili ze mam mlcet a odejit.

Vladimire, nemam dar jako Ty, psat zaujmout i burcovat. Ale dovolil jsem si otevrit hubu (v tom samozrejme zadna odvaha neni) a byl jsem odplacen.
Ja se sice umim prat, ale to je naprosto zbytecne, protoze kdyz to bude potreba, bude uz pozde. Aneb jak rika Pjakin (DOTU) kdo bojuje na 6. priorite prohral na vech vyssich.

Abych to nejak zakoncil, ikdyz se nekolik generaci snazi j-elita lid debilizovat, odrodit atd. Stale verim, ze vlastenectvi a hrdost v genech a vychove jsou silnejsi. Nepodcenoval bych nas, Cechy.

350757

25.7.2016 9:16

RE: o hrdinstvi

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350757

>Kde urcite a hodne nesouhlasim je soft power. To neni uplne pravda. Pokud chteji
>nekoho zlikvidovat, staci exekucni mafie a lidi, co zijou "z ruky do huby" jsou
>vyrizeni, ikdyby se jim povedlo se z toho vykroutit.

Ano, to máte pravdu. Na exekuční mafii jsem zapomněl. To je velmi účinný prostředek likvidace. Člověka to zlomí, zničí, ale neudělá to z něj hrdinu v očích jiných. Kdo by chtěl následovat někoho do exekuce, že?

Děkuji za připomenutí.

350769

25.7.2016 22:28

RE: o hrdinstvi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 350769

Tady je jediná obrana: nemít dluhy nebo je hodně pozorně hlídat.

350821

26.7.2016 9:42

RE: o hrdinstvi

juri 151.?.?.?

Reakce na 350757

Mate pravdu, Česi. Nemate dôvod podceňovať sa. Ste spomedzi Slovanov najuspešnejší. Vydržali ste tisíc rokov v nemeckom obkľúčení, vaši športoci dokazujú talent a psychickú odolnosť. Len sa ešte musite vyliečiť z traumy 68-meho (to nebola ruska agresia) a z poýšeneckosti voči Slovakom.

350843

26.7.2016 19:47

RE: o hrdinstvi

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 350843

Kterou traumu z 68 máš na mysli? Ono první co havloidi po 89 udělali je, že obsadili školství a z 68 se stal jeden pilířů jejich vymývání mozků. Symbol okupace pouze ruskými komunisty. Lhostejno, že to byla symetrická reakce na soustředění sil NATO v Německu. Kamarád z pohraničí, tou dobou byvší celník, říkal, jak na sebe koukali s "naťákama" přes čáru. Nevím o jediném zastřeleném Čechovi vojákem sssr při obsazení. To, že po 68 se nacpali české bezpáteřní svině na vlivná místa je věc jiná. Pro ně toto byla pouze příležitost. Většina dnešní mladší generace si myslí, že v 68 přijeli jen zlí rusáci aby nás mohli okupovat a zpřísnili komunistický režim, prostě že přijeli jen kvůli nám čechům aby nás vraždili. To si nedělám prdel.

Zároveň jsem si všiml, že ta povýšenost vůči bratům slovákům se vyloženě pěstuje u té samé mladší generace (viz výše) a navíc i agrese. Je to očividné. Netuším kde se to bere..

Zároveň jsem si také všiml, že většina lidí, co začla po 89 podnikat a nezkrachovala, žije v naprosté iluzi. Jako by ani v nejmenším neviděli, co se tu přes 25 let děje. Při pouhém pokusu o diskuzi na daná témata jsem vždy označen za komunistu, jako by to bylo tabu o tom vůbec mluvit.

350882

25.7.2016 8:33

RE: o hrdinstvi

Jura11 62.?.?.?

Reakce na 350750

JJ, já to znám ve formě citátu (nevím jestli autentického).

Reinhard Heidrich Češi jsou svině, ohneš je, ale nezlomíš.

350763

25.7.2016 6:49

Soft power?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Pane Stworo, známe se osobně, mluvili jsme spolu na dvorku během Vašeho prvního soudu, tuším, že jsme byli v tu chvíli ve Vaší přítomnosti 3, když jste trefně poukázal na to, že tam stojí "náhodou" policejní dodávka se zrcadlovými zadními skly otočená směrem ke vchodu. Tenkrát jsem byl první, kdo se nedostal do malé místnosti. Na druhý soud jsem byl už rychlejší a dostal jsem se k soft procesu. Od té doby vím, že soft power má v databázi můj ksicht.

Před nedávnem jste tu vypustil článek s videi k otevření tunelu ve švýcarsku. Nemyslíte, že to drahé divadýlko pro špičky evropské politiky jasně symbolizuje, že soft power se stává minulostí a pomalu nastupuje hard power. Co smrtonoš? Co kozel? Co tábory FEMA v USA?

To na co jsme dosud byli zvyklí podle mě během pár nejbližších let budou vzpomínky na minulost včetně soft power.

Šel jsem k druhému soudu s vědomím té dodávky co byla u prvního. To je určitá forma hrdinství, ale nepodepíšu se tu pod tento názor.

350755

25.7.2016 7:47

Diskrétnosť je matka úspechu.

jan26 195.?.?.?

Pri všetkej úcte pán Stwora, myslím si, že publikovať pod svojím menom a zverejňovať svoju identitu nie je prejav hrdinstva ale nebetyčnej blbosti. Rovnako ako zakladať na soc. sieťach pod svojím pravým menom rôzne názorové skupiny. Donášačstvo, sledovanie "nespoľahlivých", vytváranie zoznamov a následná "eliminácia", to je bežná prax už po niekoľko storočí. Od čias čarodejníckych procesov, cez rozličné režimy, Metternichov, Bachov, prvorepublikových, či fašistických kádrov, komunistov, či havlistov, sa v tomto ohľade nič nezmenilo. Nazdávam sa, že dokonca krytie identity členov a prispievateľov Zvedavca nie je dostačujúce a už dnes značná časť z nás je na nejakom tom "pracovnom" zozname. Trochu ma Vaše postoje k anonymite prekvapujú. Sám totiž zdôrazňujete potrebu šifrovať elektronickú komunikáciu. Načo šifrovať, keď sa pod "nepohodlný" článok rovno podpíšeme pravým menom?
Žiadne hnutie odporu dlho neprežilo, ak režim poznal identitu jeho členov. Dôležité sú činy, nie mená pod článkom. Obzvlášť v dnešnej dobe platí, že sa treba chrániť. Napokon ani členovia nadnárodnej oligarchie, strojcovia novej despocie a NWO svoju identitu a zámery (konšpiračné) nepublikujú. Ako hovorí nemenovaný politológ, dobré riadenie nie je vidieť.

350758

25.7.2016 8:47

RE: Diskrétnosť je matka úspechu.

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350758

Jan Korál z NWOO.ORG byl nedávno v knihovně Václava Havla, kde se právě řešila "proruská média". Představil se a nabízel jim tam otevřenou diskuzi. Co oni mu na to řekli - žádná diskuze nebude, protože to by vás "proruské propagandisty" jen legitimizovalo. Spolupráci mu nabídli v tom duchu, že on jim bude ukazovat identity dalších lidí z opozičních médií.

Je to na videozáznamu, takže každý si může udělat obrázek: https://www.youtube.com/watch?v=9dGiQRK7_Q4

A takoví pomatenci jsou v současné "svobodě a demokracii" úplně všude, typicky se jedná o oddané voliče pana knížete...
[oči v sloup]

350764

25.7.2016 18:07

RE: Diskrétnosť ... odkaz

vladuna 31.?.?.?

Reakce na 350764

Myslel jsem si, ze mam jasno. Po shlednuti tohoto odkazu uz fakt nevim.
"Za komunistu" velka vetsina vedela, ze je to cele divadlo a tak hrali sve role. Ti lide na tomto videu [ti, kteri mu skaci do reci], to neni divadlo, oni to mysli vazne.
To je opravdu silene.
Ta kocka, ktera mu odpovida, pekna baba, prefiknout by se dala, ale dvacetilete telatko s titulem bakalar, ktere ma ve vecech uplne jasno. Toto je ta nejvetsi katastrofa na cele veci.

350801

25.7.2016 18:22

RE: Diskrétnosť ... odkaz

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350801

Ti lidé to myslí vážně a mnozí jsou za to i placeni. Tohle je profesionálka z "Prague Security Studies Institute" nasazená na boj proti tzv. "ruské propagandě" tedy v praxi de facto na lustrace a buzeraci české alternativy pod falešnou záminkou.

Cíl ruské propagandy? Že pravda neexistuje, říká analytička
http://video.aktualne.cz/dvtv/cil-ruske-propagandy...

350803

25.7.2016 7:48

Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

J_Pitralon 178.?.?.?

Není se vůbec čeho bát. Julian Assange nebo Scott Ritter by mohli vyprávět. Vykonstruované obvinění a je z vás znásilňovač, pedofil nebo mediálně propíraný popírač holokaustu, který bude pár let hnít v díře.

Případně vás čeká návštěva z Homeland security, která se vás snaží umravnit a poté vám zařídí vyhazov z práce. Jak má ten člověk po vyjádření svého svobodného názoru žít bez finančního příjmu, to už je čistě jeho problém.

Hypothesis, Dr. Steven Jones - film o nálezu nanotermitu ve WTC
https://www.youtube.com/watch?v=Bdml7ZxTQY0

[zmaten]

350759

25.7.2016 9:09

RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350759

To je pravda, Assange a Ritter jsou dobré příklady. Oni z nich neudělají hrdiny a mučedníky. Oni je dotlačí do role krys schovaných v kanále, zrádců a pedofilů.

Tenhle soft power není až tak soft, že? Je to perverzní forma ničení člověka. Nicméně platí, co jsem napsal. Tohle se týká jen skutečně špiček odporu. 99,99% veřejnosti by takovým praktikám vystaveno nebylo.

350767

25.7.2016 9:57

RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350767

To je pravda, však Vám taky zničili identitu a ještě do Vás různí blbečkové šijí. Okamžitě všichni vědí, jó to je přece ten popírač holokaustu.

350772

25.7.2016 19:31

RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

vladuna 31.?.?.?

Reakce na 350767

Ne, Vladimire, nemate pravdu.
Toto vse je svym zpusobem hra. Typ pocitacove hry. Ta se hraje na levely [urovne].
Velci lovi velke ryby, mali lovi male ryby, a kdyz je bida a neni nic, tak mala ryba je taky ryba - a jste uplne v prdeli.
Toto je moje uplne posledni osobni zkusenost z Velke Brutalnyje.
Jsme smirovani takovym zpusobem, ze to ani netusime. A UK je tim jeste vic nez povestna. "Oni" o nas vedi vic nez si jen dovedeme predstavit. Oni dokonce vedi, kdy jsme si naposledy prdnuli a presne souradnice, kde to bylo [nerikejte mi, ze nemate mobilni telefon]. O kazdem, bez vyjimky. Je to plosne. A pak uz jen staci, abyste "nebyl hodny" a vse pouziji proti vam. Muzete byt uplna nula nula nic, ale nejaky "low level player" [zacatecnik], vas sejme jen proto, aby si nahonil triko a bodiky.
Je to dva mesice. Vyhodili me z prace. Proc? Protoze jsem z odpadokeho kose vzal a snedl dva sendvice. Vysvetleni: vlak konci a jde do depa. Potraviny jsou trideny a vetsinou vyhozeny. Sendvich, ktery ma dnesni datum nemuzete pouzit zitra. Byla to dobra prace, miluji sendviche a studenou kuchyni, byl to muj raj. Delal to absolutne kazdy, i kdyz byly kamery v kazdem rohu. A kdyz probihalo velke vysetrovani, delal jsem ze sebe svejkovskyho blba. Ja jsem nikoho jineho nevidel a jestli kdo jiny videl mne ja nevim. Byla to neskutecna komedie.
Pochopil jsem o par tydnu pozdeji, kdy mne prave po nocni smene v nove praci, nevim tedy jestli to bylo snidane nebo vecere, chystal jsem se pak do postele, navstivil velice zvlastni chlapik a chtel videt muj pocitac. Nemohl jsem jeho prani nevyhovet. [A jsem v prdeli jako Bata s drevakama].
Nejde o zadne spicky, mala ryba taky ryba! I ten policajt, ktery vas chytnul, ze jste jel misto 30 mil za hodinu 30.5 je hrdina, ktery si vydelava na svuj chleb. [Dnes je tu nulova tolerance, drive vas nechali do 3 [5?] mil napokoji].
Vladimire, mate pravdu, je to o strachu a statistice.
Kolik lidi v Nice slo na Anglickou promenadu, kolik z nich se jich nevratilo.
Muzete si zasichrovat svuj zivot? Myslim, ze ani on line ne. Je to jako karetni hra a muzete si vytahnout Cerneho Petra. Ovsem je to o osobni integrite: delam to, za cim si stojim; stojim si za tim, co delam.

350806

25.7.2016 20:56

RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350806

Zajímavá zkušenost. O tom, že Británie je neprošmírovanější stát světa, se obecně ví. Ale na vynesení soudu ohledně vaší ztráty zaměstnání bych musel slyšet i druhou stranu. A nezlobte se, on vás někdo v té Británii drží násilím? Já bych do GB nejel ani kdyby mi platili.

350813

25.7.2016 22:32

RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

vladuna 31.?.?.?

Reakce na 350813

1] Vyhodili mne naprosto legalne. Ja jsem chtel spise poukazat na to, ze pokud se znelibite, vzdy na vas neco najdou. Tak jako kdyz jdete se skupinou chodcu na cervenou. Ze ostatni sli taky? Sel jste na cervenou? Sel.
2] Proc jsem tu? A vite, ze se sam sebe taky ptam?

350822

26.7.2016 0:18

RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 350806

Nezda se mi to , nedelal jsi drogy tak trochu???? Proc jsi mu nechtel ukazat pocitac?? Mel jsi tam neco tak STRASNE ??? zajimaveho, za co by jsi musel bojovat?? Ty jsi musel vedet , ze kdyz te nekdo navstivil tak mel k tomu vazny !! duvod. A kdyz odmitnes se jemu podivat na pocitac , ze to pouziji proti tobe. Stejne kdyz by po tobe tak sli kvuli internetu , tak te mohou kdykoliv najit na internetu at delas prakticky cokoliv!! pro svou anonymitu ..otazka je pouze jestli jim stojis za namahu. A ty jsi jim stal za NAMAHU!! zajimave. A tomu panovi jsi stal za tu namahu stal teda se z toho necha lehce usoudit , ze zde slo o vice nezli o sendwitch !! Otazka je proc sli po tobe , pro sendwitch z trashcanu?? To se mi nezda?? spatne jsi to vysvetlil chlapce. Neznal jsi pravidla hry v Anglii ???.. to se mi nezda. Ale problem je , ze se jedna zde o male egoisticke povidani maleho cloveka bez moralnich principu zijiciho bez solidni perspektivy ze dne na den a delajici Cechum po svete ostudu.

350826

25.7.2016 8:04

Pár poznámek

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Horáková byla zaprodanec loutkovodičů, naši předci by ji nazvali zemským škůdcem. Byla to jen zatvrzelá baba, která si vybrala jednu ze dvou nesprávných stran barikády. Slánský byl nomenklaturní židovská figurka, se kterou se zahrál trapný divadelní kus, aby jedni soudruzi vystrašili druhé soudruhy, přičemž je dost pravděpodobné, že v klidu dožil někde v Israeli. Rozhodně ani jedna ze jmenovaných postav nebyla hrdinou v pravém slova smyslu. Obě dvě spíš připomínali osud zmiňovaného Ratha, ale v tvrdší poválečné době. Mimochodem trest smrti byl zrušen až havloidy po převratu. Takže to bylo dlouho "po druhé světové válce, kdy byly zrušeny všechny ty nelidské zákony, tresty smrti a podobně.".


Další sporné tvrzení je, že "Oni se nejvíce bojí hrdinů a mučedníků. Protože příklady táhnou a za každého popraveného hrdinu se postavilo deset nových."
Jestli se loutkovodiči někoho bojí, tak jedině lidí, kteří uvažují prakticky a s chladnou hlavou jako oni. Bojí se tedy jedině lidí svého druhu, nikdo jiný je nemůže ohrozit. Hrdina může být lokálně drobnou nepříjemností, která na pár let může rozhodit jejich plány, ale jinak je z dlouhodobého hlediska neškodný a bude dříve či později využit pro plány loutkovodičů.
Relativně anonymní informační pole s kvalitními pravdivými údaji a vzory chování mocných je pro loutkovodiče mnohem nebezpečnější. Nemohou zacílit a neví odkud může přijít nečekaný úder. Navíc to rozežírá jejich pracně budovaný systém založený na principu cukru a biče. V každém případě si loutkovodiči poradí i s tímto. Většinou pak přijde nějaká větší katastrofa a začne se nanovo. Oni opět s náskokem. Možná to ani nelze uhrát jinak. Rozhodně dějiny žádnou civilizovanou dobu bez loutkovodičů nepamatují. Jde jen o to, aby byli co nejslabší a ještě přitom nezpanikařili. Pochybuji, že by je šlo všechny fyzicky zlikvidovat, na to nejsou dost hloupými hrdiny. Nicméně je třeba to zkoušet.
[vyplazený jazyk]

350761

25.7.2016 8:27

Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...

libertarian 31.?.?.?

Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...
Ale situácia je - podľa mna - ešte horšia. Toto tu nie je iba o strachu. Toto tu je už výsledkom totálnej ľahostajnosti a ignorancie.
Príčinou je asi to, že ľudia sa majú reálne - moc dobre. Za pohodlnú prácu dostávajú solídne mzdy, nepracujuci dostávaju podpory za ničnerobenie, detské prídavky, podpory na kadečo, ....... Ľudom je fuk nejaká situácia kdesi ďaleko.
Strach sa dá vyliečiť asi ľahšie, ako tá ľahostajnosť. Je tu však "nádej" : Situácia sa bude istotne výrazne zhoršovať, a potom, potom,... potom sa iste kopa ľudí zobudí, keď bude ozaj zle. Riešenie bude potom ťažšie, ale ľudia získajú akosi viac síl a odhodlania. Dúfam .....
A možno je aj dobre, ža ľudia ešte teraz nereagujú. Teraz by sa možno podarilo čosi zlepšiť, trošku. Ale ked sa revolta rozbehne v ozaj ťažkej situácii, potom už tí vinníci budú tvrdo postihnutí. A zmeny budú výrazné. Dúfam....

350762

25.7.2016 10:14

RE: Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350762

Ti se asi neprobudí, ani když jim syrský uprchlík (ISILák) rozšavluje dceru mačetou na nádraží.

Přitom je to pořád ten samý příběh, o těch samých čuňatech, že.

7 zemí do 5 let - Generál Wesley Clark...
https://www.youtube.com/watch?v=LXrnprlMyB8

350774

25.7.2016 10:31

RE: Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 350774

......"je to marný,je to marný,je to marný..."...Klaus s Dlouhým a se Zemanem promrdali za pár šestáků ekonomiku,Sralbotka a spol.zbytek státní suverenity a teď i likviduje sám národ,"kterej už žere po sobě a nejen po sobě,hovna" a až na pár žvanilů a kverulantů s hubou nakřivo to s nikým ani nehlo,takže a to se odehrálo i ve zbytku té veskrze zhovadilé Evropě,takže ne kostky,ale přímo "šavle je vržena"...[bliji]

350775

25.7.2016 15:19

RE: Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 350775

"Klaus s Dlouhým a se Zemanem promrdali za pár šestáků ekonomiku,"

Jaááák za pár šestáků????? Víte, co jim zůstalo za žebrama?????

350793

25.7.2016 8:51

Kam vede strach mlčící mírumilovné většiny?

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Vidíme na zločinech islámského terorismu a jeho šíření po světě.
Je zcela zřejmé, že islám v sobě nese rysy fašismu tím, že vylučuje kritiku, opovrhuje nevěřícími, prosazuje své pojetí pravdy násilím a usiluje o světovou nadvládu.
Mainstream nás po každém novém útoku uklidňuje, tím, že islám není islamismus, že ne každý muslim je terorista a že většina muslimů jsou mírumilovní a odmítají násilí.
Historie nás přitom učí, že není rozhodující, že mlčící většina je mírumilovná, pokud zůstává nečinná.

350765

25.7.2016 10:06

O strachu a hrdinech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Přátelé, zdá se mi, že každý z vás má tak trochu pravdu. Nemám rád generalizování. Proto věty jako "všichni kdož se nepodepíší jsou zbabělci..." prostě neberu. Stejně jako věty typu "všichni Čecháčci jsou stejní..." a podobně. Každý z nás má nějakou možnost proti tomu, co se mu ve společnosti nelíbí, nějakou možnost odporu. U někoho je to "brk a pergamen", u jiného pěsti nebo dar výmluvnosti. Plamenných výzev k tomu či onomu je třeba jen na sociálních sítích bezpočet - stačí si vybrat. Problém vždy zůstává v tom, že nikdo nechce být tím prvním. Tím prvním, kdo vezme "buchnu" a půjde vystřílet třeba Parlament ČR. Emoce rostou a s nimi i radikálnější formy "odboje". Avšak jen slovy. Nedávno jsem reagoval na jednu takovou "plamennou" výzvu, kde se pisatelka pustila do mužů, že jsou zbabělci a že "nic nedělají". V tom je ten háček - ona totiž nenapsala, co by tedy MĚLI dělat. Už se neozvala. Přátelé, výzvy jsou sice fajn, ale pokud nenapíšete co konkrétně by se mělo tedy dělat a sami to nezorganizujete nebo nepůjdete příkladem, nemůžete se divit, že za vámi nikdo nepůjde a v horším případě budete časem pokládán za mluvku (nebo nedej bože za budoucího politika[smích]). Vladimíra moc nekritizujte, protože on odvádí svoji práci zde na Zvědavci a dělá tudíž něco konkrétního. A nese za to svoji kůži na trh. Pro všechny ty, jímž je rovněž "brk a pergamen" zbraní, založte rovněž nějaký web kde budete zveřejňovat zprávy, které naše deníky obcházejí mílovými kroky. To bude váš příspěvek. A rada úplně pro všechny - pojďte do voleb. Zkuste překonat svoje antipatie k některým vůdcům politických stran a vybírejte podle svých priorit. Chci, aby ČR odešla z EU? Která strana to nabízí? Volím ji. Chci tady kriminalitu imigrantů? Která strana odmítá kvóty? Volím ji. Uvědomte si, že všechno co prožíváte, je více či méně POLITICKOU otázkou. A všechny, kteří argumentují známým heslem "Kdyby volby něco mohly změnit, dávno by je zakázali" vyzývám, aby tedy přišli s vlastním řešením. A pokud navrhují státní převrat, chci je vidět v čele a nechť z jejich zbraně zazní první výstřel. V opačném případě budou patřit k těm, o kterých se zde diskutuje - ke zbabělcům. Měl bych toho na jazyku i srdci mnohem více, ale to by byl už článek a nikoliv diskuse.

350773

25.7.2016 11:16

RE: O strachu a hrdinech

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 350773

Reálný pohled je výjimka, v souboji propagandistů osvěžení, nicméně nepadne na úrodnou půdu ani kdyby vyšel na titulní straně všech novin.
Přání otcem myšlenky.
Všichni (kritici poměrů) , výjimkám se omlouvám, ignorujete společenskou evoluci jako celku a adaptaci jednotlivců v ní. Pak vycházíte z iluzí a svých přání místo ze skutečného stavu kolektivu a následně tedy zákonitě k chybným závěrům.
Historie se sice kvantitativně opakuje, ale vždy na jiné úrovni kvality, což vytvoří historii novou a nikoliv totožnou.
Kritikům poměrů jako by se evoluce společnosti vyhýbala a adaptace je minula obloukem, zůstávají uvězněni ve svých diluviálních dogmatech a (světe div se!) společnost (90%) je veřejně ignoruje.
Společnost (90%) veřejně ignoruje vše co se nedá sežrat, vypít a odfandit a vždy.
Souboj probíhá mezi 9% adorantů režimu a 1% kritiků. Mrhání energií na 90% aniž ovládáte těch 9% je infantilní a poukazuje pouze na původ mrhatele mezi těmi infantilními 90%.
O tom, že 9% má k dispozici bohatství 99% a používá ho k obrazu svému a to 1% má fakticky pouze vědomosti a v horším případě sny ani nemá cenu psát.
Proto zaměřte své síly na těch 9% a kultivujte jejich patologické jednání , jinak to 9% zmrdství planeta nepřežije. Psáno nejen obrazně.

350779

25.7.2016 11:45

RE: O strachu a hrdinech

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 350779

Problém i jeho řešení vnímám velice podobně,ale důrazně se ohrazuji cca v polovině příspěvku proti použití slova "evoluce" a žádám Vás,abyste jej okamžitě nahradil výrazem "těžká degenerace..".....a to hned !!!![naštvaný][naštvaný][naštvaný] [velký smích]

350780

25.7.2016 13:44

RE: O strachu a hrdinech

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350780

Ano, přesně tak - vždyť celý systém sorošovské Charty pravdy a lásky po nástupu bojovníka za lidská práva Vency Havla k moci totálně zdegeneroval.

Z pana Stwory například udělali popírače holokaustu. Viděl někdo někdy, že pan Stwora popíral holokaust? Proboha, vždyť havlisti jsou tak evidentní totalitáři, jen si nevidí do huby.

[bliji]

350787

25.7.2016 19:38

RE: O strachu a hrdinech

vladuna 31.?.?.?

Reakce na 350787

>Z pana Stwory například udělali popírače holokaustu. Viděl někdo někdy, že pan Stwora popíral holokaust?

Ano, ja ano! A za 30 stribrnych vam to i odprisahnu!

350807

25.7.2016 19:51

RE: O strachu a hrdinech

Satanist 154.?.?.?

Reakce na 350807

Pan Stwora je nevinnej ! .Proc by se nemohl zverejnit vyzkum polskyho eraru kterej podle vypovedi svedku , statistik a zachovanejch dokumentu upresnil fakta a to cislo na ty ceduli pro turisty z celyho sveta upresnil aby se utrpeni veznu v Auchswitz - Birkenau zbytecne nezvelicovalo .

350809

25.7.2016 12:33

Která strana vám to nabízí?

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 350773

Jednoznačně SPD Tomia Okamury. www.spd.cz

350783

25.7.2016 20:24

RE: O strachu a hrdinech

Martin Vokoun sedmdjbu (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 350773

Pane, ten scénář, který by dokázal změnit chod dějin, je velmi prostý a dokonce i verím, že by se našel dostatečný počet odhodlaných jedinců, jak je ale dáte dohromady? Založením skupiny na FB nebo někde jinde? Nebo zorganizujete veřejný nábor? Nebo jak, aby se o tom systém predcasne nedozvěděl?

350810

25.7.2016 21:01

RE: O strachu a hrdinech

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350810

Žádné organizování být nesmí, to mají prošmírované a podchycené. Dokážou infiltrovat a svést jakoukoliv organizaci. Každý musí jednat sám za sebe, sám sobě musí být armádou i velením. Kolektivní, intuitivní vnímání toho, co je správné. To jde. A není to těžké poznat, protože jde o vyšší princip mravní. Akorát se musíme zbavit toho věčného strachu a pocitu rezignace.

350814

25.7.2016 22:53

RE: O strachu a hrdinech

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 350814

Pane Stwora , tak to zase ani neni.!!!! Vlady hraji vedecke psychologicke hry s verejnosti. A je tam velice presna cara cili hranice!!!!!!! , pres ni se nechteji dostat. Na jedne strane je oblast strachu, kdy se necha dav zvladnout strachem - pak je hranice - a druha oblast !!!, kde dav mysli, ze uz nemaji co ztratit !!! ze jim to stejne vse vezmou a znici je. !!! V tom pripade se meni dav v organismus bojujici az do konce. Pres tuto hranici se zadny system nechce dostat!!!! Jak se pres system dostane pres hranici jsou ruzne metody jedna je fanatismus - Islam = fundamentalni nabozenstvi ci mozna drogy!! Zajiste se dostanou pres tuto hranici velkym hladem a utrpenim. Zajimave je, ze se jedna o takzvane "momentovou akci " ,kdy lidi prejdou v kratke dobe z jedne oblasti do druhe pochopenim , ze nemaji co ztratit.!!!! Ty vyssi principy mravni jsou slabe!!! neb vlady vzdy najdou dosti nizkych ci kriminalnich lidi , kteri nejsou myslejici prilis o moralnich hodnotach "vyssi prinicipy" a jejich hodnoty jsou uzit si to , dostat moc do rukou , dostat se nahoru. Podivate li se na dnesni Ameriku uvidi presne tento obraz. A tak rec by mela byt co ztrati ci co jim bylo vzato a co urcite ztrati podle planu , nez moralni principy . Lidi nemaji vyssi moralni principy . Ale ztratit mohou vice nez se jim zda v nejhorsich snech a kdyz to pochopi, mohou delat rozhodnuti.!!!!! Zakladem pochopeni veci je videt ne z hlediska pouze dneska a televise , ale dlouhodobe a nevim jak lidi ziskat pro toto hledisko , ja jsem neuspel ve sve rodine ci prateli. Lidi maji predstavy jako " Hitler , Stalin " nas miluje a jsou hnany na jatka jako zver!! Lidi se chyti jako moucha na mucholapku na prijemnosti zivota , ci co se jim vysvetli co znamena "si to uzit" a dlouhodobe mysleni nefunguje . A tak nevim. Na zaklade vyssich principu je tezke delat rozhodnuti , ale na pochopeni zaklade dlouhodobe situace , cloveku je jasne co musi udelat . A tak to je pane Stwora.

350824

25.7.2016 10:53

Jak zde jiz nekdo napsal...

riggs dewaere (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

..nepodcenujte Cechy...

My vime,co mame v pripade krize delat.Ubranime se jako ostatne vzdy..A ubranime i ty,kteri jsou zbabeli nebo se prat neumi,a vite proc??At je to ten nebo onen,vsichni jsou cleny naseho kmene...Na tom,ze jsme zde jiz skoro dva tisice let,nezmeni nic ani nejaka pomatena zenska z nemecka,nebo alkoholik z lucemburska ci magor z francie..
Zbytecne si nehrajte na hrdiny,kdyz na to nemate nebo ani nevite,co to slovo znamena,a nedavejte systemu vic,nez malo...pracujte,nebonzujte jeden na druheho,a snazte se v ramci svych sil prispet ke stesti svemu i ostatnich,ktere mate radi..Zbytek nechte na nas,my se za vas poperem,,,,
A jeste jednou-nepodcenujte Cechy/Moravany,Slezany,Slovaky/,pokud zapatrate v minulosti,byli byste prekvapeni,jak uspesne jsme se dokazali branit a ubranit.Dnesni stav napohled klame,realie jsou uplne jine.Netreba davat systemu vic,nez jen malo,a to se tyka i informaci a tvoreni informacnich poli.Netreba byt zbytecne pesimistickym,Netreba byt zbytecne nahravajicim systemu do karet.
Ode mne prozatim vse,,,,

350777

25.7.2016 11:53

RE: Jak zde jiz nekdo napsal...

libertarian 31.?.?.?

Reakce na 350777

"A jeste jednou-nepodcenujte Cechy/Moravany,Slezany,Slovaky/,pokud zapatrate v minulosti,byli byste prekvapeni,jak uspesne jsme se dokazali branit a ubranit."

- Problém je, že ta naša odvaha je minulosťou. Dnes ešte možno nejaká odvaha existuje, ale oveľa viac prevažuje ĽAHOSTAJNOSŤ. A táto je horšia, ako strach.
Z ľahostajnosti dnešnej mladej generácie mám strach.
Dnešných mladých už zaujíma iba KsichtoKniha, SMS-ky, mp3-ky a porno. A socialne podpory.

350782

25.7.2016 11:45

Je to zložitejšie...

pozorovateľ 217.?.?.?

Dobrý deň pán Stwora.

To je pomerne zložitá téma a dá sa na to pozerať z niekoľkých pohľadov.

Za prvé: cením si toho, že máte odvahu publikovať web pod svojím plným menom. Podobne ako trebárs bloger "Vlk" z vlkovobloguje alebo admin Ján Korál z NWOO.

Za druhé: rovnako dobre chápem každého, kto dáva prednosť anonymite pri publikovaní riskantných textov. Ukážkovým príkladom je šéfredaktor VK z aeronetu, ale aj množstvo ďalších blogerov a portálov.

Nejde tu len o vyslovenú zbabelosť. Ide tu aj o ochranu svojej rodiny (viete si predstaviť, ako leží elitám v žalúdku šéfredaktor z aeronetu?) a tiež o istú mieru osobnej slobody vo vyjadrovaní (môžem písať aj o politicky silne nekorektných témach, kde by som si inak musel dávať veľký pozor na jazyk, prípadne tému úplne obísť).

Tu totiž vôbec nejde len o riziko právneho prenasledovania za texty. (Možno trochu aj áno, človek pri súčasnom nástupe fašizmu nikdy nevie, čo bude o pár rokov a či v súčasnosti normálny text s kritikou islamizmu nebude o pár rokov hodnotený ako trestný čin). Hlavný problém je ale v tom, že človeka si môžu vyhliadnuť na pomstu neoficiálnu a terorizovať jeho rodinou, prípadne ho vyhodiť z práce a podobne.

V tomto smere je predsa len rozdiel, či pod plným menom publikuje niekto v dôchodkovom veku, alebo či sa jedná o mladého človeka s rodinou a celou budúcnosťou pred sebou. Nevyčítajte im to.

Je tu aj ďalší faktor a podľa mňa veľmi dôležitý. Tým, že ľudia majú možnosť písať anonymne, tak NWO má problém všetkých týchto ľudí podchytiť. Síce sa to dá zrealizovať analýzou internetovej prevádzky a súdnymi žiadosťami o vydanie IP adries, ale je to pomalé, drahé a v prípade anonymizérov takmer nemožné. To značne globalistom komplikuje snahu o podchytenie opozície.

Tým, že vyzvete ľudí, aby vyšli z anonymity, tak dáte systému možnosť urobiť si kompletný zoznam problémových osôb a keď príde vhodná doba, tak systém tieto osoby bude môcť rýchlo odstaviť.

Momentálne sa ešte nenachádzame v aktívnom boji proti NWO, ktorý by si vyžadoval hrdinov a mučedníkov. Momentálne stále celý boj spočíva v rozplietaní informácií o sprisahaní v pozadí a prezentovaní týchto informácií čo najširšej verejnosti. A práve táto časť boja sa dá dobre realizovať aj pod rúškom anonymity. Je to tak trochu ako partizánsky informačný boj. Dôležitá je akcia (zverejnená informácia) a nie kto ju zverejnil. Ani tí partizáni by do boja nešli, ak by boli známe ich mená a vedeli by, že pomsta postihne ich rodiny.

Takže ešte raz to zopakujem: snaha o anonymitu nemusí automaticky znamenať zbabelosť, ale je to skôr zodpovednosť v zmysle nepodceňovať protivníka a nevystavovať zbytočným rizikám svojich blízkych.

350781

25.7.2016 12:40

jen tak

cormel 93.?.?.?

Tak jak si to pročítám.
- anonymizace diskuze je v pořádku. Je úplně jedno jestli píše Frana Vomáčka, někdo s přezdívkou Arsenal nebo anonym. Jde o obsah a popravdě já nesleduji autora.

- Diskuze je hold diskuze. Ne pokaždé se podaří sepsat myšlenky úplně správně. Případně někdo může mít výrazně odlišný názor. Může to být i příspěvek na facku. No a co, to je prostě diskuze. Rozhodně kvůli tomu nedává smysl odcházet z diskuzí. Stačí, že váš smaží sluníčka z FB apod.

- Já sem hlavně chodím a občas přispějí kvůli článkům jako je faktická historie. To jen pro ty co to někde nahoře sledují. haha

- hrdina a ovce. To je těžké, každý máme slabý bod a pár hrdinu na chování ovcí to nezmění. Navíc poslední dobou si říkám, vedl by to někdo z nás líp nebo jinak? Třeba to zkoušeli, ale lidská povaha, hodnotová vyspělost a "náboženská" různorodost to třeba ani nedovolí. Výborně je to vidět v seriálu Wayward Pines. Jak se říká v MIB, "Člověk je chytrý, Lidská rasa (skupina) jsou idioti"

- všude se jen píše jak rozhoduje být klidný a vyrovnaný. Harmonie toho či onoho. Nejíst maso, Vracet kamen chlebem, bla bla. To rozhodne prd. Můžeme mít akorát tak lepší pocit.

směřuje k dalšímu restartu a poprávu.

350784

25.7.2016 13:59

Nesouhlas

Censored 84.?.?.?

Autor textu tvrdí:

>Existuje obrovská, nestvůrná připosranost, zbabělost většiny lidí.

Já naopak tvrdím, že my lidé jsme tím doposud NEJDOKONALEJŠÍM PRODUKTEM EVOLUCE. V průběhu evoluce vzniklo a posléze zaniklo obrovské množství rozličných organismů. Jen některé druhy organismů přežily až dodnes. Které? No přece takové, které evoluce vybavila těmi NEJÚČELNĚJŠÍMI VLASTNOSTMI k přežití a množení.

Co to znamená? Že ta údajná lidská zbabělost patří do kategorie účelných lidských vlastností. Nositelé méně účelných vlastností už tady s námi nežijí (např. neandrtálci).

Jinými slovy. My lidé jsme schopni revoltovat. Ovšem pouze za následujících podmínek:

- to, za co povstaneme, nám musí přinést o mnoho víc, než co bychom mohli případnou revoltou ztratit, respektive v budoucí přínos musíme pevně uvěřit,

- abychom se dokázali pro revoluci nadchnout, musí nás někdo jednoduchými a snadno pochopitelnými slovy přesvědčit o tom, že revolta pro nás bude tím velikým přínosem,

- ten revoluční vůdce (Spartakus, Ježíš Nazaretský, Hus, Lenin, Hitler, Mao, ...) musí být velmi charizmatický, důvěryhodný a přesvědčivý člověk.

Kdo nesouhlasí, nechť se laskavě obrátí do historie. Bez splnění výše uvedených podmínek dosud nikdy žádná (alespoň přechodně) úspěšná revoluce neproběhla.

Závěr? Veškeré burcování tohoto typu je marnost, pane editore. Bez LÁKAVÉ IDEY a bez CHARIZMATICKÉHO VŮDCE ještě nikdy žádný anonymní dav nepovstal. Je mi líto. [smích]

350788

25.7.2016 14:11

RE: Nesouhlas

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350788

Právě, musí to být charismatický vůdce na úrovni minimálně Václav Havla, kterého budou všichni adorovat skandovaným potleskem a v každém městě mu budou stavět památeční lavičky s jeho jménem. Někdo jako Kim Ir-Sen, ale v západním obalu typu Marlboro mana, kterýžto bude důležitě hulit od rána do večera.

350789

25.7.2016 21:46

RE: Nesouhlas

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350789

Ne. Změnily se formy války. Žádný vůdce, žádná organizace. Vůdce se dá zkorumpovat, organizace infiltrovat. Jak jsem už tady psal, každý sám sobě musí být vůdcem i armádou. Žádné líbivé řeči, jen vnitřní morální kompas v sobě a úcta k vyšším zákonům etiky. A odvaha.

350817

26.7.2016 8:14

RE: Nesouhlas

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350817

Právě, organizace může být lehce vtažena do politických her a divadélek. Vzniknul by leda další uctívačský kult nějakého naprosto nekritizovatelného VH.

Muse - JFK + Defector
https://www.youtube.com/watch?v=kzbFxLNpguM

350837

26.7.2016 14:51

RE: Nesouhlas

Censored 84.?.?.?

Reakce na 350817

Moc pěkně jste nám popsal, pane Stworo, svá horoucí přání. Svou víru v to, co je dle Vás správné. Jací by měli být lidé, jak by měla fungovat lidská společnost. V nedávné minulosti v podobné bludy věřili komunisté. A také horlili z tribun a Rudého Práva: ... soudruzi, JE TŘEBA ... !!! Říkávali jsme tomu posměšně JETŘEBIZMUS [chechtot]

Tedy znovu opakuji. V lidském myšlení se za dobu zaznamenané historie téměř nic zásadního nezměnilo. Vaším argumentům o změnách naprosto chybí jakýkoliv reálný základ. Jsou to jen

> líbivé řeči

Je mi líto.

350864

26.7.2016 15:10

RE: Nesouhlas

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 350864

A proto zpátky na stromy a pářme se vespolek.

350870

25.7.2016 16:23

RE: Nesouhlas

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 350788

Richard Dawkins by z vás měl radost , podle mne přežívají ti, kteří se adaptují, čímž ale nerozporuji váš text. Je to jen moje slovíčkaření.
Vaše 3 podmínky jsou jinými slovy ekonomický princip osobního zisku na přijetí (r)evoluce, propagandistický princip přijetí reklamního sloganu ( verba movent) do vlastního systému iluzí a konečně třetí exempla trahunt (příklady táhnou) - a taky jsou na okraji hejna a " já" mohu plout s hejnem schovaný uprostřed, ať už pluje kamkoliv.
Musí být splněny všechny tři podmínky současně , aby "nositel účelných vlastností" pohnul hýžděmi , protože každé statisticky normální bytosti ( drtivá většina ) je přirozený oportunismus , tedy hájení dosažených pozic ( niky, loviště, trhu atd.) - každý na své úrovni bytí a poznání.
Jelikož doba pokročila , splnění výše uvedených podmínek je pro partu chudých snílků byť s objektivně sebelepším záměrem dosažitelné minimálně , ale pro partu bohatých deprivantů s objektivně zrůdným záměrem je splnění těchto podmínek hračkou. Pan Kobliha doctor honoris causa sufficiens.

350796

26.7.2016 15:56

RE: Nesouhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 350788

Já osobně dlabu na nějaký vůdce, nic pozitivního na nich nevidím.
Nechat se vodit KÝMKOLIV je projev vlastní nerozhodnosti a nedostatku inteligence.
Nejvyšší meta je dokázat a chtít žít ve společnosti , kde se nesoutěží, ale spolupracuje, vychovává i trestá na základě zdravýho rozumu a kde se nelže.

350873

27.7.2016 13:31

RE: Nesouhlas

Censored 84.?.?.?

Reakce na 350873

> chtít žít ve společnosti , kde se nesoutěží, ale spolupracuje ...

Tak to bude vskutku kuriózní společnost, pane Zbyňku. Když tedy nechcete a nebudete soutěžit s ostatními o svou budoucí sexuální partnerku/partnera, kdo Vám ji přidělí? Místní úřad nebo sociálka? [chechtot]

Život je totiž pane Zbyňku především soutěž všech organismů o to, komu se podaří zplodit co nejvíce co nejúspěšnějších potomků. To bez soutěže o partnera, s nímž budete vychovávat své potomky, prostě nejde. Ovšem nemusíte se jí účastnit. Tím ovšem dosáhnete jen jediného. Že svůj odmítavý názor na evoluční soutěž nebudete mít komu předat.

350906

27.7.2016 20:07

RE: Nesouhlas

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 350906

Děkuji za poučení, jen mně je divný, že díky evolučnímu soutěžení teď rejeme džkou v zemi.

350919

25.7.2016 14:46

Ano,na patetická gesta a okázalé....

E.R. 185.?.?.?

hrdinství je zatím ještě čas.Teď je potřeba vytvářet ten zdravý názor to informační pole,toho "vnitřního prediktora",z pravdy a znalosti důležitých nezmanipulovaných faktů a jejich souvislostí,vytvářet opozici myšlení tomu mafiánskému kapitálismusu,zhovadilému konzumismu a paralelní mocenské struktuře,podstrkované sem nevládkami,nadacemi,instituty a koupenými partajníky od siofašistů z USA/Izraele a okolí...
V určitý okamžik k otevřenému střetu s ní a jejími pomahači musí dojít a my a s námi co nejvíc té konzumistické bezpohlavní a beztvaré,řádně nasrané hmoty,která vždy v konečné fázi má to poslední slovo,bychom měli vědět co je naším zájmem a umět si vybrat tu svoji stranu a rozpoznat stranu svého nepřítele a proto jsou tyto weby a jejich činnost nezastupitelné a jejich provozovatelům v roli otloukánků režimem za to patří poklona,ale i maximální podpora.
Každý,více či méně si uvědomujeme,že základním předpokladem svobodného rozhodování je být co nejvíc nezáviským a to ve všech ohledech.
Proto se o to snažme,abychom byli na tomto systému závislí co nejmíň a vytvářeli si dostatečné rezervy a prostor ke svobodnému konání v to co největší míře a to nejen infomacemi,ale i prostředky technickými....[mrknutí jedním okem]

350790

25.7.2016 15:11

David Rath

Petr Já 80.?.?.?

D. Rath byl zlikvidován proto, že vymyslel a rozšířil pojem "spící kopec", čímž urazil něčího bůžka. To ale asi málokdo pochopí.

350792

25.7.2016 16:08

RE: David Rath

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350792

Pan Rath je takový fackovací panák české rozkradačské pseudo-pravice: https://www.youtube.com/watch?v=3L7PzvyTJkQ
[zmaten]

350795

25.7.2016 17:15

Komu chybí odvaha

disident 83.?.?.?

Pokud se zahledíme do historie,tak kritické myšlení bylo vlastností mladých lidí a tito vlastně se stávali bojovníky za změny.Oproti starým měli tu přednost,že nebyli zcela pohlceni stávajícím systémem a díky svému mládí disponovali fyzickou odolností.Pohlédneme-li na stav mladé generace v naší zemi,tak musíme konstatovat velice tristní stav.Vysoké školy,které by měly být pramenem kritického myšlení jsou dlouhou dobu pod přísnou kontrolou havlovců a tak,aby se mladí lidé bouřili proti establišmentu,stali se jeho oporou(nemusím připomínat akce mladých proti Zemanovi,ať máte na něj různé názory,vyhození protektora z Hradu byl hrdinský čin).Velká většina mladých se budoucností nezabývá,jejich zálibou je žvástání o ničem,alkohol,drogy a t.zv.koncerty.Subkultury mladých,které občas vystoupí proti režimu(punk,skinheads)jsou lehko kriminalizovatelné(drogy,nacistická symbolika).Pár jedinců mezi vysokoškolskými učiteli,kteří vystoupili s s kritikou systému(Konvička)jsou ostrakizováni a kriminalizováni.Suma sumárum vysoké školy(a též střední)jsou baštami havlovců a myslet si,že naše mládež se stane předvojem v boji proti establišmentu,na to musíme zapomenout.Je to náš paradox,protože ve většině zemí jsou mladí vždy solidární s utlačovanými(viz Francie,kde se studenti přidali k protestujícím proti diskriminačnímu pracovnímu zákonu).Další skupinou,která by měla burcovat národ proti útlaku a nespravedlnosti jsou umělci.Co si můžeme myslet o squadře parazitů,kteří až na nepatrné výjimky jsou korumpováni režimem a pak se chlubí svým bohatstvím v bulváru a žvástajíí o naprostých pitomostech.Je naprosto ubohé,co si tito lidé myslí o pojmu rebel(-ka):Je to jeden z nich,který pod vlivem alkoholu nebo drog provede na veřejnosti výtržnost a pak se o tom v bulváru dlouho píše.Dnešní doba se podobá normalizaci 70-tých let,ale není vyloučeno,že bychom pod vedením gestapáckých Gabalů mohli dojít až do let padesátých.Ve zlepšení politických poměrů v naší zemi v nejbližší době nevěřím.

350797

25.7.2016 17:43

RE: Komu chybí odvaha

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 350797

Komuninisté rvali násilím přečuhující lidi do šablony, havloidi zase bulvarizují a debilizují celou společnost. Jedni větší magoři než druzí.

Umanutá havlopaka navíc stále žijí v přesvědčení, že oni vedou ČR směrem na Západ, jakože tedy na rozdíl od komunistů k nějakým vznešeným hodnotám, ale samozřejmě leda prdlajz, další tragický omyl.

Los Angeles Anti-War March
https://www.youtube.com/watch?v=ZMiqPQdWvo4

350799

25.7.2016 18:12

RE: Komu chybí odvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 51.?.?.?

Reakce na 350797

Dovolím si nesouhlasit. Sametový puč, tedy předání ekonomické moci starými komouši svým potomkům - novým kapitalistickým komoušům - měli z velké části na svědomí mladí rozmazlení studující blbečci, kteří se měli skvěle, aniž by pro to hnuli prstem. Živili je jejich udření rodičové, kteří tento blahobyt 40 let budovali za nemalých obětí.
Byť tito frikulíni hráli převážně roli užitečných idiotů.
Povšimněte si, že i v tzv. arabském jaru hráli stejnou roli opět nezkušení mladí blbečci.

Doporučuji shlédnout tento předprivatizační film "Léčba Klausem" z roku 91
https://www.youtube.com/watch?v=W-em973t2SQ

Je zde mj. důkaz, že i Havel byl součástí rozkrádací privatizační kliky řízené ze zahraničí ve spolupráci s českou STB.

350802

26.7.2016 7:20

RE: Komu chybí odvaha

disident 83.?.?.?

Reakce na 350802

Jedná se se především o princip,že mladí lidé stojí v čele změny.V roce 1989 si většina národa změnu přála.Že byli loutkovodiči zneužiti a změna se zvrhla k horšímu,to tento princip nepopírá.Dnešní mládež na rozdíl od roku 1989 žádnou změnu nechce(možná legalizaci měkkých drog).

350831

26.7.2016 7:52

RE: Komu chybí odvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 350831

Mladým současný stav vyhovuje. Mohu studovat, volně cestovat po světě, tak co. K tomu bydlí u rodičů a jsou bez starostí.

350833

26.7.2016 20:57

RE: Komu chybí odvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 350833

To není úplně pravda. To studium i cestování musí mít z čeho platit. 60 kč na hodinu z noční brigády na to ani omylem nestačí. I tak jim to může vyhovovat max. do 25 let. Když pak chtějí něco vybudovat, mít stabilní vztah a stabilní bydlení, tak zjistí v jakých srač... se nachází tato společnost.

A ještě to paltí jen pro Prahu a nejbližší okolí, případně pro potomky bohatých podnikatelů. Kdokoliv jiný velmi brzy po nastoupení do pracovního procesu zjistí, jak s ním všude vyjebávají.

350888

25.7.2016 18:41

Tak rád bych byl hrdinou, ale

gippius 213.?.?.?

mám co dělat, abych strávil ty dny, noci a hodiny navíc v práci, čímdál markantnější vyhořenost, pocity lítosti,smutku při pohledu na své dítě /do jakého asi světa roste/ a pocitu marnosti a zklamání při pohledu na partnerku s kterou to milované dítě mám. Nemám ani ždibec sil navíc a mám pocit, že je to furt horší a horší. A k tomu, aby se člověk uměl účinně vymezit vůči systému potřebuje energie celkem dost. Přiznávám se, že na to prostě nemám. Mám co dělat, abych vydržel jen o další rok v jakž takž udržitelném chátrání. Lidi, co jsou na tom oproti mě jakž takž, zase by tu sílu možná měli, ale raději jezdí autem, chodí na ryby, nebo čumí na fotbal.

350804

25.7.2016 20:31

RE: Tak rád bych byl hrdinou, ale

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 82.?.?.?

Reakce na 350804

nechci.
Možná budu muset bránit svůj mizernej život, až mně přijdou synové pouště obracet na víru. Mám pro ně dárek, slunce v láhvi, co má druhý jméno napalm.
Shoří v ohni pekelným s aláhem i akbarem a jejich popelem pohnojím pole.
Taková obyčejná věc, benzín rozmíchanej s vazelínou, ale poškádlí hráče!!

350811

26.7.2016 14:16

RE: Tak rád bych byl hrdinou, ale

gippius 213.?.?.?

Reakce na 350811

Nikdo z nás stejně neví, jak to nakonec dopadne, ale zoufalci z Blízkého východu, to je jen jeden z mnoha problémů. Další jsou: enormní a vražedná chtivost bohatých a mocných, hrozící totálním zánikem světa tak, jak ho známe, ekologická a klimatická devastace, zcela zjevná spirituální dezorientace, nevkus a bloudění a otupělost mas. A na to je mnohdy i napalm krátký.

350855

26.7.2016 8:56

RE: Tak rád bych byl hrdinou, ale

Stepe 83.?.?.?

Reakce na 350804

Oceňují Vaši odvahu projevenou tímto způsobem !Vidím to téměř stejně....

350839

25.7.2016 19:47

Tady o tom režimu vím své!

Dunn 92.?.?.?

Komunisté byli ok.Jen měli mezi sebou lidi, kteří vládnou i dnes.Proto jsme tam, kde jsme.Poznal jsem to na vlastní kůži, jaká je dnes svoboda a demokracie.Moje matka byla v 70. letech dost psychicky nesvéprávná, dalo by se říct.Banda zločinců jí podstrčila smlouvu na prodej domu, máma podepsala ze strachu, netušila o co jde, nechápala.Zločinci se vydávali za policii.Vzali jí celoživotní úspory a dům.Chodili jí večer co večer strašit.Zhroutila se a zemřela.Nebudu to tady rozepisovat, je to na knihu.Podstatné je to, že po ČR je těchto případů stovky a na policii jsem neměl šanci, pak soud v Praze, soudce se mi skoro smál do očí, mafiáni mu dle mého dali škvarek!Psal jsem na ministerstva, řediteli policie,do parlamentu, každému na stůl na notebook, ale odpověděl mi jediný,pan Kováčik, že s tím nemůže nic dělat.Co s takovým režimem, kde neexistuje právo, spravedlnost a čest?Kam jsme se to dostali?Když vám vypovím tento příběh celý, budete brečet.Brečel jsem 14 dní, jak máma trpěla.Nemohl jsem jí pomoct, nevěděl jsem o tom.Až máma neměla co jíst, protože jí vzali i důchod, tak mi teprve volali, že se mám dostavit za matkou, že se něco děje!Tohle by se za Komunistů nemohlo stát.Jedou v tom advokáti, policajti,notáři a hlavně někdo na katastru!Mafiáni jezdí v Porsche a smějí se ověšeni zlatem!Být mladý, tak je postřílím všechny.A taková je tady svoboda a demokracie.Mimochodem, demokracie je nejhorší systém co člověk vymyslel, je jenom pro mladé, silné, prachaté a mafie!!Ostatní musí umřít jako dobytek!!Kapitalizmus je za Rozvadovem, tady je jenom východní, havloidní mafiánský, zkurvený šmejd!!

350808

25.7.2016 20:38

strach

Lumír Čehák, 85.?.?.?

mám,nie,že nie. Ale nie je to dôvod,prečo používam nick.Anonymita,alebo nejaká "sebaobrana" dnes už nehrozí.Byť hrdinom môžte byť,ak sa v hraničnej situácii zachováte hrdinsky.Podávanie príspevkov do diskusií na nete takou situáciou,myslím,nie je [smích]

350812

25.7.2016 21:19

A nepište mi, že znáte někoho, kdo následkem svých názorů přišel o práci.

jboksay 109.?.?.?

Já se přiznám, že jsem kvůli dopisu předsedovi vlády Zemanovi přišel o práci. Jen jsem v něm uvedl, že řídit polostátní firmu napojenou na ČEZ bych uměl stejně dobře jako tehdejší její ředitel. A výsledek se dostavil a bylo to v roce 2000.
Od té doby si poněkud dávám pozor, protože v této zemi není plnohodnotný trh práce. Získat nové přiměřené uplatnění mi trvalo několik let.

350815

25.7.2016 22:22

RE: A nepište mi, že znáte někoho, kdo následkem svých názorů přišel o práci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 350815

Přišel jste o práci v soukromé firmě nebo ve státním sektoru?

350818

2.8.2016 7:16

RE: A nepište mi, že znáte někoho, kdo následkem svých názorů přišel o práci.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 350818

Podle všeho to bylo v té zmiňované polostátní firmě napojené na ČEZ. Otázkou je, co to je polostátní firma. Podle mě je to normálně "státní" firma, i když to není přímo státní sektor v tom smyslu slova, jak je to zažito v obecném povědomí.

Příklad - Dopravní podnik Hl.m.Prahy. Je to akciová společnost, ale jediným akcionářem je město. A to už je de facto státní sektor. Tudíž jsou to jakoby soukromé společnosti, ale pouze s nastrčeným loutkovým vedením, které je ale fakticky ovládané ze strany politiků, kteřížto jsou navoleni ve výkoných orgánech té státní instituce, která je akcionářem oné "soukromé" firmy.

351046

25.7.2016 22:27

Cd89.cz

VPN 146.?.?.?

Jen drobný dotaz (myslím, že se to k tématu a směru diskuze hodí), někdo by možná znal odpověď. Jakžto, že funguje "cd89.cz". Dle všeho na Zvědavce tenhle kluk chodí, snad i diskutuje, třeba odpoví. Tedy chlape, jakžto, že stále funguješ ?! A.B.Bartoš je mi vlastně taky celkem záhadou. Berte to jako seriózní dotaz.

350820

27.7.2016 18:09

RE: Cd89.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 350820

Bartoš je prej zednář [smích]
https://petrabostlova.wordpress.com/2013/05/28/je-...

350916

25.7.2016 22:38

Diskuse na idnes

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Domníváte se, že diskutéři na idnes diskutuji pod pravými jmény?

350823

2.8.2016 0:52

RE: Diskuse na idnes

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 350823

Prosťáčci snad ano. Profesionální trollové a manipulátoři veřejného mínění používají smyšlená jména. Př.: Artur Dent 43018 (Martin Malý), Nikola Čech 9196.

351043

26.7.2016 9:19

Poznamky...

P.A.Semi 79.?.?.?

Jednak neni pravda, ze nejhorsi je "podani vysvetleni". V Nemecku zacali zabavovat pocitace. Jsou lide, co maji na pocitaci dulezita data a nechteji o ne prijit (vsem takovym doporucuji dukladne zalohovat ! ).

Pak ale je tu dalsi vec.

Mame velmi ROZUMNOU vladu, ktera dela presne to, k cemu jsem ji zvolil. Mozna bych dnes volil trochu jinak, ale ve srovnani s Kalouskem jsem spokojen. Delaji v ramci moznosti to, co jde. Nejsou to hrdinove, kteri by meli moznost se postavit globalnimu kapitalismu a opravdu to vyresit. Na druhou stranu se situcace obycejnych lidi postupne ale viditelne zlepsuje.

Bohuzel kvuli nespravedlivym a HLOUPYM kriklounum (jako je Maru a mnoho dalsich) bude CSSD zdiskreditovana, levicovejsi nemaji zatim sanci, takze to otevre dvere dokoran pro Koblihovou Oligarchii v lepsim pripade a navrat slechticko-mafianske koalice (TOP09+ODS) v tom horsim pripade.

Vase chyba je predevsim, ze neumite posoudit, co tu ma _realne_ sanci a z ceho je tu na vyber.

Roztristene (!) a šílenecké (!) organizace (napr. poslapavajici svobodu vyznani), nemaji sanci, vetsinou ani ne na tech 5% (coz je jen trochu skoda, jako remcajici opozice by _mozna_ byli dobri... ale beda nam, kdyby tu meli vladnout!).

Takze svym hloupym bojem si nevazite mirneho rustu s umirnenou levici, cimz nas zenete zpatky do naruci mafianske pravice...

Czexit si stejne nevykricite, celkem evidentne budeme jedni z poslednich (nebo az v 3. nebo 4. vlne " *exitů " ) ...

(A treba to, ze konzultuji Agendu 2030 treba s Diakonii a Edu-In je v podstate dobre. Tyhle organizace jsou charakteristicke tim, ze tam jsou lide, kteri se danou problematikou _zabyvaji_ a nejsou to kriklouni/blbouni z ulice (resp. trollove od kompu ze sklepa - delnik na to stejne nema cas a obvykle ani "bunky"...). Pokud se k takovym vecem taky chcete vyjadrovat, dejte par hlav dohromady(!) a zalozte si hnuti nebo NGO - tedy "kolektivni inteligenci"...)

Ale je ovsem zvlastni, ze se nam migranti vyhnuli... V Nemecku maji na problem zadelano. Ve Francii a ve Svedsku maji mega-Problem. Tam by meli kricet a neco delat...

350841

26.7.2016 11:15

RE: Poznamky...

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 350841

Ne,pane,mýlíte se..křičet a to hodně nahlas a občas někomu dát i pár facek je potřeba právě tady a teď a navzdory takovým "celkem spokojeným,rádobyintelektuálským a nad věcí uspávačům",jako jste Vy a v té Francii a Německu už jim nezbývá,než řvát nikoli připitomělá hesla,to všechno už dávno proběhlo,ale "brousit šavle" a řvát "forverc" a "avanti!"...

350849

26.7.2016 11:23

RE: Poznamky...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350841

>Jednak neni pravda, ze nejhorsi je "podani vysvetleni". V Nemecku zacali
>zabavovat pocitace.

Ale no tak. Ušlo vám par detailů. My nežijeme v Německu, neživíme 2 miliony kobylek, necítíme "historickou vinu". Pokud je podezření z trestného činu, může policie na celém světě zabavit počítače. I u nás. Takže obecné prohlášení "začali zabavovat počítače" by se slušelo doplnit kdy, za jakých podmínek a zda to bylo s nařízením soudce nebo jen svévolný akt.

>Mame velmi ROZUMNOU vladu, ktera dela presne to, k cemu jsem ji zvolil.

Ano, děkuji, to stačí. Dál už nemusíte nic říkat.

350850

26.7.2016 20:06

RE: Poznamky...

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 350850

> >Mame velmi ROZUMNOU vladu, ktera dela presne to, k cemu jsem ji zvolil.
> Ano, děkuji, to stačí. Dál už nemusíte nic říkat.

"Rozumnou" znamena, ze dela rozhodnuti na zaklade rozumne analyzy a dialogu, na zaklade kompromisu - aby se vyhovelo v ramci moznosti vsem, ze se nerozhoduje na zaklad DOJMU nebo pokriku v ulicicich (a v internetovych diskusnich "ulicich"..), ze pracuje v zajmu Lidu (vetsiny!) a ne v nevyvazenem zajmu nekolika malo podnikatelu (jako predchozi pravice).

vvvvvvvvvvvvvv
Vetsinu lidu zajima predevsim zamestnanost, minimalni (a prumerna) mzda, uroven lokalni infrastruktury, ty inteligentnejsi uroven skolstvi.
^^^^^^^^^^^^^^^
Rozumna vlada je, ktera potreby sveho lidu nejak vyrovnane zajisti...
(A tahle to dela - mirny pokrok v mezich moznosti... Kdyz analyzujete realne moznosti, zjistite, ze tenhle mirny pokrok je jim primereny.)


Dialog z "Hradu" nemuzete vest s kriklouny z ulice. Dialog "Hradu" se vede se "Stavy", s organizovanymi skupinami, ktere maji nejakou odhadnutelnou _váhu_... (Hradem tu zrovna nemyslim prezidenta...)

Pak taky tyhle "Stavy" - organizace (NGO a podnikatelske svazy a odbory) maji urcitou "Kolektivni inteligenci", coz znamena, ze najednou vice lidi pracujicich dohromady ma vyssi inteligenci, nez kazdy jednotlivec z teto skupiny samostatne - protoze se navzajem koriguji.

Mame tu ovsem extremni dlouhodoby problem v tom, ze university obsadili Havliste (Lhářská pro-americka klika). To je skutecny problem rozmeru dekád, ne ty ostatni malichernosti, majici vyznam jen v jepicim kratkozrakem horizontu.

((Je konec mesice a svou pidi-kvotu 10 prispevku jsem tentokrat jeste nevycerpal, tak si dovolim psat vic... Ohledne "anonymity" - jsou taky fora, ktera funguji na principu "hivemind" (Anonymous 4Chan, neblokovana mezinarodni diskuse, nezabrzdena moderatorem), a nikoho nezajima "ad-hominem", kdo to posila, a zidy stejne vetsinou pozname... Jenze tyhle fora zase nezajima nejaky cesky zapadakov.))

350884

26.7.2016 22:12

(Poznamka k jinemu postu)

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 350884

Pokud Vam vadil ten vyraz v mem prispevku o FANTOMech, muzete jej nahradit za P* ?

Mel jsem konkretne na mysli ty, ktere jsou na tehle fotce
http://archive.4plebs.org/pol/thread/80999914#81002690
jen jako front-layer pred drsnym zaberem z Bataclanu.

V originalu (ktery mam taky, ale byl v threadu, ktery "přetékal" s cca 1000 prispevky za hodinu, takze neni v archivu online) stoji na nadrazi, maji tuhle ceduli "Refugees welcome" a s vyslovene vlhkymi vyrazy cekaji, ktera si ubytuje doma nejakeho fešného uprchlika... (coz je presne ten program "Refugees welcome".). A takovych, co cekaly na nemeckych nadrazich s vlhkymi vyrazy a s ceduli "Refugees welcome", bylo vic... A vetsinou se pletly, zadne "stesti" z toho mit nebudou, nektere uz taky jejich "host" podrezal, ale vetsina to odnese az v dlouhodobejsim horizontu...


Nevim, jestli jsem to, ze je povazuji za charakteristické pro urcity celkovy trend, ponekud neprecenil...?

Nicmene to, ze uvazuji spis pod vlivem sexualnich hormonu nez racionalnim mozkem, je myslim celkem prilehave...


(Pozn: jestli mi presto ten prispevek o Fantomech presto zcenzurujete, nemusite zverejnovat ani tohle... Ostatne tohle jen jako dodatek a vysvetleni, ani to neni celkove potreba...)

350893

26.7.2016 23:12

RE: (Poznamka k jinemu postu)

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 350893

Nakonec i vy, pane Editore, mate strach tady uverejnit vsechno, co si lidi dovoli napsat !

A pritom ten muj prispevek o FANTOMech byl naprosto zasadni pro tuhle debatu o STRACHu.

Vsichni mate porad Strach z neexistujicich FANTOMu, z konstrukci svych Domněnek. A nechcete si to priznat ani navzajem, ani sami pred sebou, vsichni vidite sve fantomy a nekteri jim slouzite, nekteri z nich mate strach, ale realita je celkem jina.

((a misto toho jenom zverejnite tuhle side-note pro editora a protest proti cenzuře... naschval? Fakt skoda, ze i to z pokrokovejsich fór v cesku je proste zabrzdene a zcenzurovane))

350897

26.7.2016 23:20

RE: (Poznamka k jinemu postu)

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 350897

Co mi to podsouváte? Začínáte trollovat a děláte politickou propagandu jedné straně, navíc máte vyčerpáno. Jenom za dnešek jste to tady zaplevelil osmi příspěvky a ještě mě urážíte.

350898

26.7.2016 21:26

RE: Poznamky...

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 350850

>>Jednak neni pravda, ze nejhorsi je "podani vysvetleni". V Nemecku zacali
>>zabavovat pocitace.
>
>Ale no tak. Ušlo vám par detailů. My nežijeme v Německu, neživíme 2
>miliony kobylek, necítíme "historickou vinu". Pokud je podezření z
>trestného činu, může policie na celém světě zabavit počítače. I u
>nás. Takže obecné prohlášení "začali zabavovat počítače" by se
>slušelo doplnit kdy, za jakých podmínek a zda to bylo s nařízením soudce
>nebo jen svévolný akt.

Toto by som vôbec nepovažoval za banálnu vec. Dlho som si myslel, že v prípade takého problému si vystačím so zálohovaním. Lenže prípad nedávnej razie voči Adamovi B. Bartošovi ukázal, že keď polícia chce, tak zabaví úplne všetko, od počítačov, zálohovacích externých harddiskov, DVD diskov, doma aj na firme, až po všetky mobilné telefóny. Človek zostane doslova bez dát...

Podobný prípad sa udial nedávno aj v Nemecku. Polícia urobila raziu za protiutečenecké texty na facebooku a asi 60 ľudí buď pozatýkala a zabavili im počítače.

Perspektíva vrátenia techniky môže byť v horizonte dní (ak si polícia iba skopíruje dáta), alebo v horizonte mesiacov či rokov (ak budú tvrdiť, že počítač musí analyzovať odborník). Pre človeka, ktorý má v počítači dáta súvisiace s prácou (napríklad účtovníctvo, faktúry, kontakty na zákazníkov), to môže byť fakt veľký problém...

Ohľadom prenasledovania ľudí za text na internete, tu je zopár varovných prípadov:

http://www.konzervativnyvyber.sk/v2/nemecky-par-od...

http://www.hlavnespravy.sk/nemecke-urady-sa-vo-vel...

http://www.aktuality.sk/clanok/355841/na-facebooku...

350891

26.7.2016 14:43

RE: Poznamky...

dub 89.?.?.?

Reakce na 350841

pak že vyznávání partajnického mafiánského systému nemá vliv na inteligenci a duševní zdraví...
mimo příznivců růžových prasátek zachvacuje horší mozkomor a totální slepota už jen stoupence dementknížete.

ale jsem rád, že jste se tu přiznal k podporování vlastizrady, které se právě tato vláda dopustila podporou politiky záplavy kozomrdů a akceptováním nového varšavského ditktátu, aspoň víme, s kým máme tu čest a co jste zač nejen vy, ale i ta vaše partaj.

350862

26.7.2016 17:39

RE: Poznamky...

Vopice 37.?.?.?

Reakce na 350841

> Mame velmi ROZUMNOU vladu, ktera dela presne to, k cemu jsem ji zvolil.

[chechtot] Pořád jsem se divil, jací retardi je zvolili. Díky za příklad takového retardovaného voliče.

> Na druhou stranu se situcace obycejnych lidi postupne ale viditelne zlepsuje.

Tak tohle může napsat jen někdo, kdo to nemá v hlavě v pořádku, takže to sedí.

> Takze svym hloupym bojem si nevazite mirneho rustu s umirnenou levici, cimz nas zenete zpatky do naruci mafianske pravice...

Jo, jasně, takže tahle banda nejsou mafiáni. No, opět je to výrok hodný pacienta psychiatrické kliniky.

Celkově musím říci, že už dlouho jsem se tak nezasmál!!! [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

350876

26.7.2016 18:54

Strach je geneticky daný a máme v sobě geny z doby ještěrek - v nervové soustavě je to stále uloženo

JanaJ 78.?.?.?

dočteme se toto v odborné literatuře, kdy např. na ulice práskne výfuk auta , načež primárně zareaguje automaticky nervová soustava po tisícinách sekundy nejprve ztuhnutím etc. až po nějaké desetině sekundy začne pracovat mozek (lidově čím větčí blb tím hloupější závěr (někdo myslí jiný vylučuje exkrementy [smích] )) a teprve po x sekundách se člověk začne orientovat a sekundárně analyzovat děj....

..odbočím, EU nám nařizuje zaobírat se křesťanskou kulturou a cenzurovat neevropské děje ( v ČT spešl viz kolující emajl + net: ...Do jednání vnesl jasno radní Michal Janovič:
Prohlásil:: „Je to skutečně tak, že Česká televize má určený úhel pohledu. Má ho určen na základě doporučení Evropské komise, která povoluje veřejnoprávním médiím fungovat z poplatků, nebo z daní jenom za předpokladu, že budou prosazovat, obhajovat a dívat se na všechno z úhlu pohledu tradic evropského humanismu a kritického myšlení. )
..jinými slovy nejsou publikovány analýzy o dějích a anticipovaných událostech následných v EU societě...pud sebezáchovy tím pádem je blokován..
..jedna vyjímka v TV, kteou doporučuji důrazně, velmi pozorně vyposlechnout viz
https://www.youtube.com/watch?v=XVX6X_n0f8w
...je to ohne sranda...
...víc Vám nepovím, jak pravil Švejk...

350879

26.7.2016 21:13

Anonymita je forma ochrany pred obťažovaním zo strany slniečkárov...

pozorovateľ 217.?.?.?

Napíšem praktickú situáciu... Určite si spomínate pred pár týždňami na aféru poslankyne Nytrovej, ktorá v rozprave k téme homosexuálnych adopcií spomenula súvis homosexuality s pedofíliou a rôzne ďalšie nebezpečné faktory homoadopcií (promiskuita homosexuálov, domáce násilie atď).

Určite každý postrehol, aký divoký mediálny lynč sa okolo toho strhol. Pritom všetko, čo povedala, bola pravda a dá sa pri troche googlovania ľahko dokázať odbornými štúdiami. Napriek tomu bolo navrhnuté vylúčenie zo strany a výzvy k verejnému ospravedlneniu.

Dajme tomu, že by som do diskusií pod novinovými článkami začal vkladať linky na vedecké práce, ktoré dokladujú jej tvrdenia, že homosexualita sa naozaj často kryje s pedofíliou. Alebo vedecké práce dokladujúce výskyt HIV v homo-komunite. Skrátka čokoľvek na podporu trvdení danej poslankyne.

Je jasné, že z právneho hľadiska by nebol žiaden dôvod, aby človeka za také texty poťahovala polícia. Je však veľmi pravdepodobné, že homosexuálni aktivisti by takéto niečo len tak neodpustili a v prípade reálnej identity by mal človek na krku dlhé mesiace trvajúci mediálny lynč, obťažovanie svojej rodiny, vyhrážky najrôznejšieho typu až po riziko osobnej pomsty nejakého príliš afektovaného a "deprimovaného" aktivistu.

Dávam sem práve tento príklad, pretože pred dvomi rokmi prebiehala na Slovensku veľmi emotívne vyhrotená diskusia o témach registrovaných partnerstiev a nenávisť homoaktivistov v tých diskusiách dosahovala intenzity, ktorá ďaleko presahovala čokoľvek, čo predvádzajú dnešní "hate free" slniečkári.

Mimochodom, asi to nie je náhoda, že pred 3 rokmi hlavný mediálny magnát Murdoch prišiel s názorom, že anonymita v diskusiách pod novinovými článkami je škodlivá vec a že ju treba odbúrať. A v priebehu pár mesiacov všetky veľké média začali tvrdo pracovať na de-anonymizovaní svojich diskutérov. V ČR to dotiahli do dokonalosti, bez odoslania naskenovaného OP sa napríklad nedá zaregistrovať do diskusie v Idnes. Na Slovensku podmienili diskusie na SME predplatným v podobne 1 eura mesačne (samozrejme platiť sa dalo iba z účtu), ostatné portály pre zmenu smskovými autorizáciami (na Slovensku neexistujú anonymné SIM karty). Keby k týmto prípadom dochádzalo postupne a náhodne, veril by som tomu, že išlo iba o skvalitňovanie diskusií. Ale keďže všetky média tieto novinky zaviedli v rovnakej dobe, verím tomu, že to bolo cielené. A že niekomu anonymné diskusie veľmi prekážali.

350889

27.7.2016 14:46

Kdo má strach nesmí do lesa!

Orwell 99hurvinek99 (zavináč) seznam (tečka) cz 78.?.?.?

Celý systém byl a je založen na strachu,nic vic nic míň.http://www.nwoo.org/2016/04/02/rauni-kilde-kontrola-mysli-anti-zensur-koalition-2009/

350907

Příspěvků: 100

25.07. 01:07 drezna  a o hrdinech...
25.07. 04:47 Satanist  RE: a o hrdinech...
25.07. 07:58 drezna  RE: a o hrdinech...
25.07. 19:30 Satanist  RE: a o hrdinech...
25.07. 09:02 Vladimír Stwora  RE: a o hrdinech...
25.07. 09:36 drezna  RE: a o hrdinech...
25.07. 09:51 hestroy  RE: a o hrdinech...
25.07. 23:40 Satanist  RE: a o hrdinech...
25.07. 13:38  RE: a o hrdinech...
25.07. 17:25 hestroy  RE: a o hrdinech...
25.07. 02:21 anonym  o hrdinstvi
25.07. 07:33 Jacob  RE: o hrdinstvi
25.07. 15:00 Sirea  RE: o hrdinstvi
25.07. 15:34 J_Pitralon  RE: o hrdinstvi
25.07. 22:26  RE: o hrdinstvi
26.07. 18:26 Sirea  RE: o hrdinstvi
26.07. 23:02  RE: o hrdinstvi
25.07. 07:34 Zvirak  RE: o hrdinstvi
25.07. 09:16 Vladimír Stwora  RE: o hrdinstvi
25.07. 22:28  RE: o hrdinstvi
26.07. 09:42 juri  RE: o hrdinstvi
26.07. 19:47 Zvirak  RE: o hrdinstvi
25.07. 08:33 Jura11  RE: o hrdinstvi
25.07. 06:49  Soft power?
25.07. 07:47 jan26  Diskrétnosť je matka úspechu.
25.07. 08:47 J_Pitralon  RE: Diskrétnosť je matka úspechu.
25.07. 18:07 vladuna  RE: Diskrétnosť ... odkaz
25.07. 18:22 J_Pitralon  RE: Diskrétnosť ... odkaz
25.07. 07:48 J_Pitralon  Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
25.07. 09:09 Vladimír Stwora  RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
25.07. 09:57 J_Pitralon  RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
25.07. 19:31 vladuna  RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
25.07. 20:56 Vladimír Stwora  RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
25.07. 22:32 vladuna  RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
26.07. 00:18  RE: Je tu svobody, že ani nevíme co s ní
25.07. 08:04 Nikdo (originál)  Pár poznámek
25.07. 08:27 libertarian  Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...
25.07. 10:14 J_Pitralon  RE: Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...
25.07. 10:31 E.R.  RE: Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...
25.07. 15:19  RE: Pan Stwora - máte pravdu. Ale ...
25.07. 08:51 Honi soit qui mal y pense  Kam vede strach mlčící mírumilovné většiny?
25.07. 10:06  O strachu a hrdinech
25.07. 11:16 výjimečné porušení omerty  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 11:45 E.R.  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 13:44 J_Pitralon  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 19:38 vladuna  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 19:51 Satanist  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 12:33 Alfred  Která strana vám to nabízí?
25.07. 20:24 Martin Vokoun  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 21:01 Vladimír Stwora  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 22:53  RE: O strachu a hrdinech
25.07. 10:53 riggs  Jak zde jiz nekdo napsal...
25.07. 11:53 libertarian  RE: Jak zde jiz nekdo napsal...
25.07. 11:45 pozorovateľ  Je to zložitejšie...
25.07. 12:40 cormel  jen tak
25.07. 13:59 Censored  Nesouhlas
25.07. 14:11 J_Pitralon  RE: Nesouhlas
25.07. 21:46 Vladimír Stwora  RE: Nesouhlas
26.07. 08:14 J_Pitralon  RE: Nesouhlas
26.07. 14:51 Censored  RE: Nesouhlas
26.07. 15:10 Andrew Siddur  RE: Nesouhlas
25.07. 16:23 výjimečné porušení omerty  RE: Nesouhlas
26.07. 15:56  RE: Nesouhlas
27.07. 13:31 Censored  RE: Nesouhlas
27.07. 20:07  RE: Nesouhlas
25.07. 14:46 E.R.  Ano,na patetická gesta a okázalé....
25.07. 15:11 Petr Já  David Rath
25.07. 16:08 J_Pitralon  RE: David Rath
25.07. 17:15 disident  Komu chybí odvaha
25.07. 17:43 J_Pitralon  RE: Komu chybí odvaha
25.07. 18:12  RE: Komu chybí odvaha
26.07. 07:20 disident  RE: Komu chybí odvaha
26.07. 07:52  RE: Komu chybí odvaha
26.07. 20:57  RE: Komu chybí odvaha
25.07. 18:41 gippius  Tak rád bych byl hrdinou, ale
25.07. 20:31  RE: Tak rád bych byl hrdinou, ale
26.07. 14:16 gippius  RE: Tak rád bych byl hrdinou, ale
26.07. 08:56 Stepe  RE: Tak rád bych byl hrdinou, ale
25.07. 19:47 Dunn  Tady o tom režimu vím své!
25.07. 20:38 Lumír Čehák,  strach
25.07. 21:19 jboksay  A nepište mi, že znáte někoho, kdo následkem svých názorů přišel o práci.
25.07. 22:22  RE: A nepište mi, že znáte někoho, kdo následkem svých názorů přišel o práci.
02.08. 07:16  RE: A nepište mi, že znáte někoho, kdo následkem svých názorů přišel o práci.
25.07. 22:27 VPN  Cd89.cz
27.07. 18:09  RE: Cd89.cz
25.07. 22:38  Diskuse na idnes
02.08. 00:52 Andrew Siddur  RE: Diskuse na idnes
26.07. 09:19 P.A.Semi  Poznamky...
26.07. 11:15 E.R.  RE: Poznamky...
26.07. 11:23 Vladimír Stwora  RE: Poznamky...
26.07. 20:06 P.A.Semi  RE: Poznamky...
26.07. 22:12 P.A.Semi  (Poznamka k jinemu postu)
26.07. 23:12 P.A.Semi  RE: (Poznamka k jinemu postu)
26.07. 23:20 Vladimír Stwora  RE: (Poznamka k jinemu postu)
26.07. 21:26 pozorovateľ  RE: Poznamky...
26.07. 14:43 dub  RE: Poznamky...
26.07. 17:39 Vopice  RE: Poznamky...
26.07. 18:54 JanaJ  Strach je geneticky daný a máme v sobě geny z doby ještěrek - v nervové soustavě je to stále uloženo
26.07. 21:13 pozorovateľ  Anonymita je forma ochrany pred obťažovaním zo strany slniečkárov...
27.07. 14:46 Orwell  Kdo má strach nesmí do lesa!

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 11 830 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 387