Diskuze k článku

Vymírejme vědecky

Příspěvků 33

7.10.2003 2:38

Vymírejme vědecky

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

At si nekdo na svete spocita ,kolik mezinarodni farmaticke spolecnosti vydelavaji na antikoncepcnich pilulkach a dojde ,ze pomalu vsechny zeny sveta ,uz od detskeho veku ,az do veku ,kdy ztrati svou schopnost mit deti vlastne predstavuje "prumysl" multimilionoveho prinosu a jeste na vic ,tak tyto koncerny dostaly svym zpusobem kontrolu nad lidmi-populaci teto zeme.To same se ma stat,jako dalsi rozsireni "prumyslu" k muzum.Nikdo nebude pocitat negativni vliv techto chemikalii na telo ditete-divky-zeny,ale jedno kolem sebe vidime a to ,ze kazdy kolem nas umira na rakovinu v nevidanem poctu ,ne jenom starsi lide ,ale mladi,dnes pro zeny je nejvetsim strasidlem rakovina prsu,ktera dosahla rovnez Industrialni proporce-prumyslu-katastrofy pro lidstvo,ktere v ramci sexualniho zivota pro snadnejsi cestu bez zotpovednosti polka cim dal ,tim vice chemikalii,ktere musi jakymkoliv zpusobem ovlivnit vyvoj mladeho tela a pozdeji se projevi ,jako vazny pripad poruseni zdravi jednotlivce.Vemte veci zpet a uvedomte si ,ze tento multibilionovy prumysl s lidskym zdravim pred nekolika desitky roku neexistoval a take procento rakoviny nebylo takoveho masivniho poctu ,jako mame dnes. Je ,jen a jen na Vas se rozhodnou se dostat do zavislosti monopolu a jejich chemikalii v tom "mori" chemikalii ,jez zase dostavame monopolni cestou v nasich zprumyslnenych potravinach.Jsou pripady ,kdy "zotpovedna " matka da svou vyspivajici dceru uz od 12 let na antikoncepcni pilulky,jak bude jeji dcera na tom se svym zdravim ve veku triceti roku ,uz asi nikoho nezajima,ale obrazky zen ,jdouci na leceni rakoviny prsu by mely byt dostatecnym varovanim a poucenim ,ze v nasi spolecnosti by mela opet nastoupit v sexualnim zivote zotpovednost k druhemu a moralka spolecnosti by mela zabranit predcasnemu sexualnimu zivotu ,ktery okrada deti o jejich detstvi a dela je predcasne dospelymi v risiku vaznych zivotu nebezpecnych chorob.
Vim ,ze mnohym nebude ,tentomuj nazor "sedetů a radeji budou volit bezstarostny ale riskantni sexualni "pohodli"!!!
Lide se zkazi rychle ,ale naprava je nekdy zcela nemozna atak si nasledky musime pricist sami sobe.

20362

7.10.2003 2:41

"Děti jsou vklad do stáří. "

Dan danielzyka (zavináč) seznam (tečka) cz 67.?.?.?

"Děti jsou vklad do stáří."

Ale jo, klidne si jeste, pane Stwora, udelejte jedno na me. [mrknutí jedním okem]

20364

7.10.2003 9:12

Vymírejme vědecky

Ludek 195.?.?.?

S mnohym ze clanku souhlasim. Deti jsou vklad do stari. Rodice by meli deti vychovavat tak, aby ty pocitaly s tim, ze se o ne ve stari postaraji, tak jak tomu bylo po tisice let.... vec ale neni tak jednoducha, s mohutnym prechodem lidi z vesnic do mest a hlavne do jednogeneracnich bytu je toto reseni temer nemozne. Budume-li bydlet vsichni v domech, nebude prilis problematicke zit spolecne se starymi rodici. Ovsem do bytu, kde nemaji svuj pokoj mnohdy ani vlastni deti... To je pouze jeden z praktickych problemu, ktery je nutne prekonat. Bytovou situaci v CR zname vsichni a pristup k jejimu reseni ze strany statu take.
V idealnim pripade by mela rodina zit pohromade, tak aby se deti jiz od mladi ucily starat o sve prarodice, a hlavne aby to chapaly jako prirozenou vec. Ovsem nase spolecnost je individualisticka, jiz od utleho veku jsou nase deti tak vychovavany a i to je pricinou nezajmu o rodinu (rozmnozovani). Bylo by dobre kdyby v nasich krajich slovo rodina opet nabylo na vyznamu. Smutne je, ze ty co nas to mohou ucit, radeji zahrnujeme bombami a nutime jim nasi "demokracii". Kdyz nad tim tak premyslim, neni to zas takova skoda, ze byla pokrivena rasa ztraci svou silu....

20375

7.10.2003 9:35

Vymírejme vědecky

JS 194.?.?.?

Jo, jo... kdyby se poslanci misto zvysovani si gazi starali o to jak podporit mlade rodiny ...

20376

14.10.2003 1:45

RE: Vymírejme vědecky

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 20376

>Jo, jo... kdyby se poslanci misto zvysovani si gazi starali o to
>jak podporit mlade rodiny ...

proc by mel stat nekoho podporovat, specialne mlade, zdrave lidi ?

20738

7.10.2003 10:33

Vymírejme vědecky

Sandokan sandokan (zavináč) iol (tečka) cz 212.?.?.?

Ono to stejně tak dopadne - ve stáří nás budou muset živit naše děti, protože vytunelovaný stát bude na dně.
A jen tak mimochodem - peníze z penzijních fondů už budou taky "vybrány".

20379

7.10.2003 10:52

Vymírejme vědecky

ZF 160.?.?.?

Nojo, lidstvo se v ČR nemnoží, ale jak by mohlo, když jsou nato nejsou přijatelné podmínky? Když by ženské na mateřské braly aspoň tolik peněz, jako je podpora v nezaměstnanosti a ne jen jednu třetinu - tj. něco přes dva tisíce... Platy tu nejsou takové, aby z něj muž uživil nejen sebe, ale i ženu a děti. Jenže stát si raději drží statisíce vyžírků, kterým se nechce dělat, ale na svojí budoucnost nemyslí.

20382

7.10.2003 12:12

Vymírejme vědecky

Venouch 62.?.?.?

Myslím že planetě Zemi by prospělo, kdyby se celosvětová populace snížila tak na 2 miliardy lidí. Jestli to bude antikoncepce, AIDS, rakovina, zemětřesení, záplavy se uvidí.
Venouch

20385

7.10.2003 12:20

Vymírejme vědecky

Grovik 213.?.?.?

Mam v planu mit deti 2 mozna 3. Kdo vi treba budu mit trojcata [mrknutí jedním okem]. Ale budu je mit az budu vedet ze je uzivim!!!
Bohuzel mne doma vychovali jako cloveka zodpovedneho. Moji rodice mne privedli a svet planovane stejne jako moji sestru a ja je v tom hodlam napodobyt. Nechci skoncit jako cikanska rodina ktera ma sice dvacet deti ale poradne nikdo nevy kdo s kym a kdy k nim prisel. To fakt ne.

20386

7.10.2003 12:54

Preco ludia,

Moniker 80.?.?.?

ktori maju strach, ze vymierame, si nenarobia aspon 10 potomkov? Ono to totiz znie dost pokrytecky - nutit inych do niecoho, co sam urobit nechcete.

Myslim si, ze 6 miliard obyvatelov tejto planety je dost na to, aby sme sa nemuseli obavat vymierania. Ono, nasej chuderke Zemi by ulne stacilo 1 - 2 mld. ludi.

20387

7.10.2003 13:31

Sociální stát

Atom 147.?.?.?

...
Někde jsem potkal zajímavý návrh na řešení sociálních dávek :
1) Zavést pevnou částku na hlavu, "životní minimum", která stačí na holé přežití, kterou by dostával každý, ať pracuje nebo ne, po celý život. Co s ní udělá, je jeho problém. Co si vydělá navíc, je po zdanění jeho a hotovo.
2) Zrušení důchodů a většiny dalších podpor. Na přežití stačí "životní minimum", kdo chce ve stáří důchod, ať si našetří (třeba formou důchodového pojištění).
3) Místo podpory v nezaměstnanosti zavést dotované zaměstnání pro lidi, kteří by rádi pracovali, ale nic neseženou (něco na způsob hladové zdi). Mohou to být různé veřejně prospěšné práce, např. sbírání odpadků okolo silnic, opravy dětských hřišť a tak.
4) Změnit politku dětských přídavků tak, aby je dostávali ti, co se o děti opravdu starají (ať mají malé nebo velké příjmy) a né individua, která děti ráno vyhodí na ulici, k obědu jim dají kus chleba a jdou čumět na televizi. Pro sociálně slabší zavést účelové příspěvky, ale tak aby nešly přímo do rukou rodičům jako hotovost (můžou to být poukázky, stravenky, jízdenky a tak), nebo důsledně vyžadovat doklady o zaplacení konkrétních věcí.
5) Posílit osobní zodpovědnost zaměstnanců a úředníků. Za konkrétní věc musí zodpovídat konkrétní osoba, né ve stylu "katastrální úřad udělal chybu, omlouvá se a vy si to nějak vyběhejte".

...

Ono to tak úplně jednoduše nejde, ale dalo by se z těhle myšlenek vycházet. Bohužel dneska je problém v tom, že jsou to myšlenky, a myšlení socdemácká (ostatně vlastně žádná) vláda nepodporuje. Jde jí hlavně o hlavně důchodce, kteří se narozdíl od pracujících lidí většinou nudí, mají dost času mávat transparentama a narozdíl od malých dětí, o které by se měl stát starat nejvíc, mají volební právo.

20389

7.10.2003 15:06

Povzbuzovat "obraz matky a ochránkyně rodiny"

Olga Kubová 194.?.?.?

můžete primárně Vy sám, pane Stworo. Namísto těch mladých slečen s dokonalými těly (nebudou ony i soběstačné a dobyvatelské?) dole na stránce předkládejte svému publiku fotografie několikanásobných mladých maminek, co jim nevadí nechat si zničit postavu porody a upřednostňují zájmy svých dětí před sebepropagací.

Buďte první vlastovka mezi těmi hnusmými médii, co tak málo povzbuzují maminky.

A pokud jde o to "sobectví" mladých lidí - ona je to možná spíš odpovědnost. Nasekat si šest dětí a nechat je růst jako dříví v lese, to není problém. Vychovat pořádně jedno jediné je pořádný záhul. Ne každý má na to, aby jich pořádně vychoval šest. A když na to nemá, je lepší, když se do toho nepouští.

20391

7.10.2003 19:47

RE: Povzbuzovat "obraz matky a ochránkyně rodiny"

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 20391

Primlouval bych se,pani Kubova,aby tam ty mlade slecny s dokonalymi tely zustaly [mrknutí jedním okem] Ono je to podle meho nazoru tak,ze "nekdo je holt pro oko,jiny pro pocetnou rodinu".Nicmene vasemu prispevku rozumim,taky si myslim,ze dnesni situace mladych lidi a je spis o zodpovednosti.Myslim si,ze planovani rodicovstvi,ci naopak bezdetneho vztahu by melo zustat na lidech samotnych.Ponechavat poceti a narozeni ditete nahode,nebo naopak cilenemu planovani,aby se o nas "na stara kolena mel kdo starat",to by mohlo pro mnoho deti znamenat velmi osklive detstvi v bide,ci stradani.Jiste by to taktez ve svem dusledku vedlo i k vyssimu narustu poctu potratu,pripadne k odkladani deti do ustavu ve chvili,kdyz by ekonomicky slaba rodina nebyla s to neplanovane deti uzivit.Souhlasim s tim,ze hormonalni antikoncepce znamena obrovske zisky pro farmaceuticke koncerny,nejsem si vsak jist,zda vsak stoji za vyssim vyskytem rakoviny u zen.Mozna jsem osalen tzv.lzivou reklamou o neskodnosti antikoncepce,mozna,ze naopak hormonalni antikoncepce proti mnoha druhum rakoviny zeny chrani,o cemz informuji pribalove letaky.Tady nejspis nikdo z nas zadne dukazy o nepravosti techto tvrzeni nepredlozi,ani pripadna tvrzeni nevyvrati.Nebo ze by?Kdosi uz tady psal o tom,ze planeta zeme je prelidnena a dalsi a dalsi miliony deti na zemi pribyvaji kazdym rokem.(samozrejme i miliony deti umiraji,vim)Muzeme si klast otazku,proc vysoka porodnost je domenou predevsim v zemich Afriky,u populace mensin v oblastech bohatsich,a jestli duvodem vetsiho poctu deti v rodinach techto lidi je doopravdy "postarani se o rodice ve stari",nebo treba jen neznalost,nemoznost ci nedostupnost antikoncepce.Jenze to by bylo na delsi povidani,myslim,ze to podstatne je o tom,ze co clovek,to jiny pohled na velikost sve rodiny.Mozna se pletu,ale taky si myslim,ze zodpovedny clovek,ktery si o poctu svych deti rozhoduje sam,treba uzivanim antikoncepce,bude zodpovedneji pristupovat s velkou pravdepodobnosti i k zajisteni svych naroku ve stari.Jak uz jsem rikal,mozna se mylim,kazdy jsme proste jiny a co je spravne pro me,mozna nekdo vidi jinak,ale ve chvili,kdybychom vsichni privadeli na svet deti s myslenkou,ze se o nas ve stari postaraji,Zeme by nas pravdepodobne brzy neuzivila.Kdo vi,mozna,ze priroda sama nejak koriguje tuhle situaci ruznymi nemocemi,katastrofami,vznikem epidemii atd..Neodvazuji se tvrdit,ze je to tak,ci jinak,presto se domnivam,ze dostupnost a kvalita hormonalni antikoncepce v dnesnim rozvinutem svete,je ku prospechu lidstva,ackoliv to nejspravnejsi reseni muze byt nekde uplne jinak.Rad si prectu nazory naprosto odlisne od meho,nekdy je potreba hlubsiho zamysleni,jindy jen staci slyset ci cist nazory nekoho,kdo ma k tehle problematice bliz.

20409

7.10.2003 15:36

Vymírejme vědecky

Upasaka kkontaktt (zavináč) seznam (tečka) cz 193.?.?.?

Souhlasím v tomto s autorem článku.
Ale nebojte se. Život jde dál. Pokud vymře jedna rasa, nahradí ji druhá. Pokud zanikne tohle lidstvo, vznikne jiné.
Vesmír je dost veliký a tvárný a tyto problémy jsou v porovnání se skutečnými problémy nic s nicem.
Co je skutečný problém?
Jsme to my všichni. Naše jádro, naše nitro. Náš přístup a naše smýšlení, které má větší moc, než bychom si mohli kdy myslet.
Snažme se chovat lépe, abychom si vytvořili lepší podmínky pro náš rozvoj.
Tohle je totiž podmíněný svět a nikoli nepodmíněný.
Pracujme na sobě a nebuďme bezvěrní. Určeme si pozitivní hodnotu a za tou jděme.
Vážení nebe i peklo existuje. Existuje i očistec. Existuje spousta dalších věcí a jevů, o kterých jste nikdy nepřemýšleli.
Podívejte se na záběry války. To je například peklo.
Podívejte se na záběry exotického ostrůvku... To je například nebe.
Peklo Vám dává vědomost reality krutého světa a motivuje Vás k rozvoji a pokroku. Vyvíjíte úsilí peklu uniknout.
Nebe Vás zahaluje závojem sladké nevědomosti.
Existuje něco kromě těchto dvou extrémů?
Samozřejmě, že ano.
Hledejte a naleznete.
Hledejte uvnitř, sami v sobě.
Je to štěstí. Věčné štěstí, kterého můžete dosáhnout. Stav nezrozený a nevzniklý. Stav stálý a bez proměn, bez přetvářky a falše.
Jak si vytvořit alespoň základní podmínky pro rozvoj a získat lepší náhled?
1. Nikomu neubližujte a nezabíjejte.
2. Nekradněte.
3. Nesmilněte.
4. Nelžete.
5. Neopíjejte se (ani alkoholem, drogami, řečmi, televizí, hudbou, pc hrami atp.)

Tak a to je všechno. Je to pro Vás dárek. Využijte této vědomosti, potom hledejte a naleznete svou cestu. Hodně štěstí všem.
Měl jsem chvilku času a tak jsem Vám napsal toto poselství, které bude většině z Vás znít jako když proséváte písek sítem. Jen šum prosévaného písku... Nic víc...

20397

7.10.2003 20:06

Vymírejme vědecky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

1. Osobně budu raději žít ve státě, který pomalu vymírá, než v přelidněném státě, ve kterém se nebudu mít čím živit.

2. Píšete, že čím větší sociální zabezpečení, tím méně dětí. Jak je tedy možné, že za socialismu (1948-89) se rodilo více dětí, přestože tehdejší sociální zabezpečení bylo jednoznačně větší?

3. Vymírání národů je zcela normální historický jev. Existovaly stovky dnes již zaniklých národů a jazyků. Stejný osud potká i Čechy - jsme prostě příliš malý národ mezi několika velkými. O bílou rasu nemusíte mít strach, ta je dost velká, než aby zanikla. Ostatně i vymírání ras je historický jev, jen trvá mnohem déle.

4. Myslím, že je lepší, když dítě má finančně zajištěný manželský pár, který už má zajištěné pozice a nashromážděný majetek, než když ho mají mladí lidé, kteří sotva nastoupili do zaměstnání a berou nástupní plat (ze kterého se v České republice stěží uživí sami).

5. Nemyslím si, že by děti měly mít povinnost se starat o své staré rodiče.

Koneckonců, žijeme přece proto, abychom se pobavili a užili si, ne abychom byli prospěšní společnosti (=těm, kteří ji vedou), ne?

20413

8.10.2003 3:30

Vymírejme vědecky

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nedavno v TV jednom poradu o sexu,"oni uz neznaji slovo laska",tak se ptali mlade divky kolem17-19 let ,co jako by chtela ve svem mladem veku docilit v ramci jejiho sexualniho zivota a ona odpovedela ,ze si dala za ukol mit sexualni kontakt s 2000 partnery!!!
Zkutecne odusevnela odpoved od emancipovane mlade zeny v dobe ,kdy svetem radi AIDS a to vubec nemluvim o zadne moralce a nebo studu stat se "matraci" v muzske spolecnosti.Asi si vubec neco takoveho nepripousti,jen musime doufat ,ze po absolvovani tech 2000 muzu se jednou stane prikladnou maminkou pro pristi generaci.

20429

8.10.2003 4:31

Vymírejme vědecky

P.Grim gimi (zavináč) email (tečka) cz 194.?.?.?

Nekdo tady psal ze antikoncepce nas zbavuje odpovednosti a pod.Nezodpovednost je privest na svete dite a to neni zadny kumst nebo buhvi co zasluzneho pokud ho neuzivima tim myslim slusne a nemam ho kde ulozitmyslim byt-vlastni,ne domek mych rodicu,kteri do vseho kecaji.Dodelat ucnak,jit na vojnu,udelat si mrne a chodit do kolbenky umi kazdy blb,ale mit perspektivni praci,uspory,vlastni byta pochopitelne partnerkua pak si poridit dite je,podle mne,vyraz dospelosti a odpovednosti.

20433

8.10.2003 10:54

RE: Vymírejme vědecky

Olga Kubová 194.?.?.?

Reakce na 20433

Souhlasim.

Osobne si myslim, ze dnesni mladi lide se proste jenom vraceji k normalu. Komunisticky uzus - vdat se v 18 a do dvaceti mit 2 deti byl uchylny, takhle se chova mozna mestska chudina, ale ne vzdelani a odpovedni lide. Za normalnich podminek se stredni vrstva rozmnozuje az pote, co si vybuduje zazemi jako doma, tak v praci. (Moje babicka se za prvni republiky vdavala ve 28 a nebyla pry zadnou vyjimkou.)

Fascinuje me, jak v podobnych clancich zacnou odbornici vzdycky varovat, jak se po petatricitce snizuje plodnost a vzrusta riziko vyvojovych vad. Pritom prumerny vek matky pri porodu prvniho ditete je u nas 25 let - to snad neni zadna tragedie.

Samozrejme, vznikla ted jista mezera, kdy se deti nerodily takrka vubec. Zpusobila jsem ji ja a moje vrstevnice, kdyz jsme si prvni miminko o 10 let odlozily. Kdyz se ale kouknu kolem sebe, vidim veliky pocet miminek - zda se mi, ze ty silne populacni rocniky ze 70. let se k plozeni konecne rozhoupaly.

20448

8.10.2003 8:34

Vymírejme vědecky

Spiteful Evilman spitefulevilman (zavináč) yahoo (tečka) com (tečka) au 212.?.?.?

Souhlasím s vyšším zdaněním, resp. výrazně nižším zdaněním bezdětných. Ale narozdíl od p.Stwory bych vyšší daně nechal i těm kdo mít děti nemohou. To by lidi motivovalo k tomu, brát si děti z ústavů, kde i přes všechnu možnou péči není budována rodina a dítě si tak nenavyká na toto sociální prostředí. A rovněž ústavní péče je výrazně dražší než umístění dítěte v rodině.

20442

8.10.2003 9:30

LETADLO, aneb je nas tu uz dost, jdete na MARS

Daniel Eliašik 195.?.?.?

Je to vlastní rodina, která se musí o své staré postarat, nikoliv stát. Děti jsou vklad do stáří. Neškodilo by oprášit tuto starou pravdu našich předků.
Nie je to az privelmi povedome, nepripomina vam to znamu hru LETADLO ? Ale toto letadlo neskonci hromziacimi dochodcami pred uradom vlady kvoli skrachovalim kampelickam. Skuste si domysliet ako skonci tato hra o ludstvo. Uz sa to v dejinach nie jeden krat udialo...

Preco je taka katastrofálna situácia v tretom svete, kde už roky prebieha populacná explózia, pretoze Vatikan, katolícke USA, moslimskí fundamentalisti a vacsina inych statov, kde su pri moci konzervatívne vlády, sú zo zásady proti akémukolvek plánovaniu rodiny a pan Stwora to chce u nas dokonca podporovat i zakonom:
Představuji si to tak, že by daňové zatížení strmě rostlo pro bezdětné a zdravé (ve smyslu reprodukce schopné) páry. Čím starší, tím vyšší daně.
No to nemyslite vazne p. Stwora. Vytahujte si peniaze zo svojho vacku a na cudzie nesiahajte. Ake vy mate vobec moralne pravo takto obtazovat ludi ?
Zalozte si vlastnu sektu a rozmnozujte sa podla lubovole, ale ostatnych ludi nechajte na pokoji. Nepodcenujte mna a ani ostatnych, mame dost vlastneho rozumu no to, aby sme vedeli ako si mame zariadit zivot a zodpovedat si za neho.

Zalietat si mozete ist na inu planetu, napr. osidlite Mars,je volny, tu na modrej planete je nas uz habadej. A bolo nas tu moc ked nas bolo 1.000.000 slovom jeded milion ludi. Vtedy sme sa museli usadit a zacat polnohospodarcit pretoze mamuty sme uz vyzabijali a z lovu sa ta populacia uz nedala uzivit. Presne vtedy bola prekrocena krehka rovnovaha, medzi tym na co sme mali na tejto planete narok a tym co sme si skutocne brali.

Dnes ked sa premnozia napr. medvedi na Slovensku z 30 ks na 40 ks povoluje sa ich odstrel. Kto ale povoli a zabezpeci odstrel najskodnejsieho tvora na planete ZEM ?! Asi to budu opat ti, ktori dnes stoja na spici pyramidy a snazia sa o jej zvacsovanie napr. i navrhmi danovych zakonov, ze p. Stwora.

Potlacanie antikoncepcie tu bolo, je a stale bude vdaka Vatikanu. Pozrite sa do krestanskych statov Afriky ako to tam vyzera, premnozenie, hlad, choroby - vojny. Tu na severe mame vacsi rozum a populaciu sme zvladli.

Dovolte aby som si nakoniec pozical citat z eseje p. Bertranda Russella z adresy http://www.geocities.com/bezboha/Russell1930.html

Nespravodlivosť, krutosť a bieda, ktoré existujú v modernom svete, sú dedičstvom minulosti a ich pôvod je v konečnom dôsledku hospodársky, pretože v minulých časoch bolo treba o prostriedky obživy bojovať na život a na smrť. V našom veku to však už netreba. Pri súčasnej priemyselnej technike by sme mohli, keby sme sa tak rozhodli, poskytovať každému dostatočnú obživu. Mohli by sme aj zaistiť, aby sa počet obyvateľstva ustálil, keby nám v tom nebránil politický vplyv cirkví, ktoré ešte stále dávajú prednosť vojnám, epidémiám a hladomorom pred antikoncepciou.

20444

8.10.2003 15:16

Vymírejme vědecky

marcello 193.?.?.?

koukam ze fasounci kteri maji na praci jen jedno a to SRAT se do zivata jinych vesele publikuji [smích] ale ja si prisadim kdo nebude mit dite do 30 tak jedno varle pryc a kdyz nebude mit dite do 40 tak ho povesime. Heil Hitler [pláč](((

20460

8.10.2003 18:32

Vymírejme vědecky

miso_x 81.?.?.?

skuste si spocitat kolko jedno dieta vijde penazi, kolko je s nim starosti, neviem ako vy ale ja nechcem byt stale niecim alebo nikym obmedzovany, potrebujem chvilku slobodu, a narod, nech si vymrie, aj tak su vsetky jazykove a podobne narodnostne barieri len na pritaz, vasimi navrhmi by ste podporili iba rozrast ciganov, ktory uz aj tak dnes maju strasne vyhody kvoli detom.

20469

8.10.2003 19:35

Vymírejme vědecky

195.?.?.?

Zase ten rodinný volební zákon! Dejte více volebních hlasů rodinám s dětmi. Schválně, kam by se časem pohla společnos. Kdo ví více mež rodiny s dětmi co samy potřebují. Ať za ně nerozhoduje někdo jiný. Ať mají větší sílu ve společnosti! [smích] [smích]

20470

9.10.2003 17:20

Vymírejme vědecky

Luďa lpav (zavináč) cz (tečka) feico (tečka) com 212.?.?.?

V tomto článku je vidět, že jste za velkou louží, kde mají mladí lidé poněkud jiné starosti. U nás v Česku je momentálně největším "nepřítelem" rodiny a potomstva nedostupnost bydlení. Dokážu si představit mladou rodinu s dětmi bez ekonomického zázemí, ale neumím si představit mladou rodinu s dětmi bez bydlení. Takže rodina není odkládána, až si mladí pořídí auto, nebo procestují svět (jak je tomu u vás v Americe), ale až mají kde bydlet.

20519

12.10.2003 17:47

Vymírejme vědecky

siouxsie 80.?.?.?

Autor vychadza zo znameho klise - predpokladu, ze vsetci na Zemi, co sa rozhodli mat deti (vratane jeho sameho) ich mali z nezistneho dovodu, vedome, s presnymi informaciami co ich caka, s ochotou obetovat sa pre narod, nasu planetu. [oči v sloup] . Preco chcu mat ludia deti? JA chcem mat dieta, JA chcem aby sa o mna v starobe niekto staral, JA chcem citit lasku dietata, JA chcem mat pokracovanie seba, rodu, mena apod., JA chcem spolocnost aby som nebol(a) sam(a), JA chcem zazit ake to je mat deti, JA neviem co so zivotom dalej - uz sa nudim, JA chcem mat dedicov, JA chcem odist z prace, nech peniaze nosi manzel, JA dufam, ze nam dieta pomoze zalepit vztah v krize, JA chcem dat rodicom vnucata, ...atd., atd. Pripadne "tak sa to ma, co by povedali ludia?". Citite tam to EGO ? Tak ake narodovske vyzvy ludom, aby rodili aj ked nechcu, lebo inak "vyhynieme"??? Nepomozem si, ale z clanku citim zavist, ze niekto sa rozhodne zit ako v hlbke duse tuzi, bez potreby obetovat sa, ak sa na to neciti. Reakcia - aka to drzost, ved od detstva nas ucili, ze zivot je obet- a zrazu sa cast ml.generacie odvazi zit inak???? V USA robili vyskum, kladli otazku 50000 parom ci by sa opat rozhodli mat deti, keby vedeli, co ich caka: 70% povedalo, ze nie [překvapení] . A kolko deti bolo asi nechcenych... Nerobme si iluzie, ze u nas by to bolo inak. Homo Sapiens napriek tech.revolucii a pyche za doterajsi pokrok, sa este stale nedokaze VEDOME rozhodovat a bez nalezitej pripravy oplodnuje/rodi, ako ked si kupuje PC, alebo nove auto. Dieta sa vsak neda vratit, takze rodicia po zisteni ze to nie je sranda, zatnu zuby a "nejako tie deti vychovaju" (cest vynimkam). Je takato obet v sucasnosti nutna? Preboha, je nas uz 6 miliard!!! Preco si myslite, ze vznikaju nove odvetvia recyklacie, alter.energii? Lebo drancujeme a nicime planetu, je nas prilis vela. Ja som stastna, ze svet sa meni a ludia vo vyspelych krajinach zacinaju pouzivat ROZUM skor, ako im pud zatemni mozog. Mimochodom, trend znizenia porodnosti klesa aj v rozvojovych krajinach rapidne potom, akonahle dostanu ludia pristup k vyssiemu ako zakladnemu vzdelaniu a k antikoncepcii. Vyrobit dieta je totiz to najjednoduchsie, robia tak vsetky zivocichy, malokto nevzdelany dokaze rozmyslat nad dosledkami. K tym daniam - platim dane, z ktorych sa financuju skoly a rodicovske prispevky, ktore ja nikdy nevyuzijem. Na dochodok si setrim, takze stat by mi vlastne peniaze, ktore som nevyuzila mal vratit!! Tak ake tresty pre bezdetych. Btw Jezis Kristus, Maria Magdalena, Matka Tereza deti nemali. Isli si svojou cestou a nepocuvali nejakeho p. Stworu, rodicov, "spolocnost", ci vladu, ktora nevie ako riesit dochodky tak bije na poplach, alebo komercne giganty, ktore sa desia poklesu trzieb. Inak, detske domovy su plne opustenych deti, nezasluzia si lasku v 1.rade tie? Asi nie, kazdy "chce" doma svoju kopiu. Tiez poriadne sebecke.
Co by sa stalo, ak by klesol pocet obyvatelov Zeme na polovicu, al. sme vyhynuli uplne? NIC! Zem by si vydychla.

20658

13.10.2003 15:21

RE: Vymírejme vědecky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 20658

Plně souhlasím.

20697

13.10.2003 17:09

RE: Vymírejme vědecky

Peter tamirka (zavináč) orangemail (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 20658

Plne s Vami suhlasim, Zem si urcite coskoro (v porovnani s vesmirnym casom) vydychne od uvedomelych ml. ludi, ktori idu vlastnou cestou. Matka priroda je naozaj dost mudra aby si niekym dala diktovat. Sama sa zbavi ludi, ktori nechcu mat potomstvo.
Tak ako ste spomenuli, aj ja som stastny, ze ludia, ktori nechcu mat deti vymru a zostanu na zemi konecne normalni ludia. Tesiaci sa zo zivota. Nie chudackovia bojaci sa vymyslenych bludov.
Mate uplnu pravdu. Preco robit paniku? Kto chce kam... Aby sa Maticke zemi vydychlo cim skorsie nebolo by snad najlepsie, aby sa zacali hlasit na odchod zo svojho zivota najprv ti , ktori si uvedomili ze su navyse? Problem s dochodkami? Ved je to take jednoduche, kto prisiel konecne na to ze je nas prilis vela nech skonci so zivotom. Mohlo by sa to volat "umele prerusenie zivota", Tak ako napr. umele prerusenie tehotenstva. Trapne!?

Myslim si ze, dohady o preludnenosti, vzdelanosti a antikoncepcii, potratoch a eutanzii uz davno vyriesili urciti tiezludia, ktori od vacsiny "demokratickeho stada" vedia co chcu a tvrdo idu za tym. Zhadzovat tych co poukazuju na tieto machinacie je uplne normalne. Ved ako inac by sa vyprofilovala pravda.

Dalej nerozumiem Vasmu porovaniu ml. ludi, ktori konecne pochopili ze obeta je prezitok s Matkou Terezou. Cely jej zivot bol obeta pre chudobnych. Prosim Vas o vysvetlenie ak si najdete cas. Dakujem.
PS: Prepacte ironicky podton na zaciatku.

20703

13.10.2003 18:37

RE: Vymírejme vědecky

siouxsie 80.?.?.?

Reakce na 20703

"Priroda sa sama zbavi ludi, ktori nechcu mat potomstvo".
Mily Peter, zabudate na to, ze Priroda sa nelutostne zbavi aj tych, co deti maju . A urc.cast z tych deti opat odmietne deti mat ..atd, ako to bolo aj doteraz.
V dejinach bola VZDY cast ludi, ktori deti nemali. Bola ale taka doba, ze zenam, ak neboli majetne, nezostavalo nic ine ako sa vydat a rodit, al. odist do klastora, alebo sa stat "starymi dievkami" - vacsinou ucitelkami alebo osetrovatelkami. S tym ale asi suhlasite, lebo oni sa "obetovali"-t.j. zili v klastore a nemali SEX S MUZOM (dostatocny dovod na skodoradost - oni vlastne takto "splatili" ten smrtelny hriech bezdetnosti, co? [chechtot] ). Dnesna chavalobohu vacsia sloboda uz umoznuje zenam samostatne sa rozhodnut - mozu rodit, ist do klastora, alebo zostat slobodne, ci mat "len" manzela. [vyplazený jazyk]
Inac, keby mali ludia posvatne pocuvat Matku Prirodu, zeny by museli byt neustale tehotne, naco antikoncepcia (proti prirode, ako bolo v clanku) ? Kto rozhodol, ze dve deti su OK a 0 dovod na upalenie?? Ano, dovodom, ze zeny nie su neustale tehotne je, ze ludia maju rozum a slobodnu volu.
Matka Tereza - mylite sa. Ona sa NEOBETOVALA. Sama prehlasila viackrat, ze to co robi, je pre nu najvyssie stastie. Jej zivot ako obet vnimaju len ludia, co maju ine, SVOJE predstavy o zivote a stasti. Pre Matku Terezu by ste boli chudacik Vy, ktory obetoval vacsinu casu v zivote zarabaniu na chlieb pre rodinu, otravujuc sa denne s blbym sefom/kolegami/podriadenymi/uradmi - doplnte co uznate za vhodne. Matka Tereza a mladi ludia, ktori nejdu s "davom" maju tu spolocnu vlastnost, ze proste nejdu s davom . Tak som to aj myslela. Ide totiz o uhol pohladu. Vas robi stastnym rodina a deti, tak nenutte do tohto svojho stastia ludi, ktory chcu zivot prepit, premodlit, precestovat, presulozit, stravit v skole, prefilozofovat, presurfovat na internete. Pravo rozkazovat a prikazovat sposob zivota mate jedine svojim detom, a aj to do urciteho veku [mrknutí jedním okem] . Som zvedava, co by ste povedali takemu panovi Salvadorovi Dalimu s manzelkou Galou, keby ste ich stretli. Zarobili majetok a deti nikde!!!
.......preco je vo vasom prispevku tolko trpkosti? Skuste raz urobit radost sam sebe, nalejte si vino alebo vonavy caj, nadychnite sa toho uzasneho jesenneho vzduchu (to nema byt ironia). Zelam Vam zo srdca vsetko dobre.

20707

13.10.2003 18:46

RE: Vymírejme vědecky

siouxsie 80.?.?.?

Reakce na 20703

Este k tej obeti - je nadherne a chvalyhodne, ak sa clovek obetuje, ak to sam citi ako spravne a ak zaroven vie, ze tym nechtiac pritom neublizi niekomu inemu. Obetovat sam seba proti voli celej svojej duse je medvedou sluzbou sebe samemu aj okoliu. Ak by ste pracovali ako terapeut, denne by ste stretavali ludi, ktori trpia dosledkami svojich vopred nepremyslenych/neprecitenych cinov. Velka vacsina trpi preto, lebo dala prednost hlasu mamy, otca, spolocnosti pred hlasom "svojho srdca". A nie su to len nezelane deti a ich pocet, ale aj nezelane povolanie, nezelany partner apod. Ochotu byt pravdivy k sebe samemu a priznat si cim zijeme ma malokto a je ovela, ovela pohodlnejsie prisposobit sa vacsine (nikto krivo nepozera), ci odovzdat zodpovednost za svoj zivot partnerovi, fararovi, nahode apod.

20708

27.5.2004 16:38

RE: Vymírejme vědecky

some 195.?.?.?

Reakce na 20658

a co tak dovod preco mat dieta - chcem niekomu dalsiemu dat sancu na zivot?

29258

13.10.2003 19:07

Vymírejme vědecky

veronika michellle (zavináč) centrum (tečka) cz 160.?.?.?

asi mate pravdu, my mladi jsme fakt vypocitavi, jdeme jen po penezich a kariere. Jenze vsechno nam k tomu nahrava. Prvni vec, na kterou se vas zamestnavatel zepta:Mate vaznou znamost?A chcete mit v nejblizsi dobe dite??Takze ono moc neni na vyber, bud dite a pobirat smesnych 2500 KC, nebo delat karieru. Ja myslim ze rozhodovani neni zas tak tezke. Je mi dvacet, ja ani nikdo z meho okoli deti mit nechce. A nikdo se nam nedivi.

20710

23.10.2003 15:11

Vymírejme vědecky

Peter cscipion (zavináč) yahoo (tečka) com 195.?.?.?

Zdravím

Náhodou som sa dostal na túto stránku a veľmi sa mi páči. Málokde sa dnes človek môže dozvedieť sionistami necenzurovanú pravdu. S tým vymieraním je to podobné aj na Slovensku. U nás štatistiky vylepšujú cigáni, ale na taký dorast sa môžeme vykašlať. Tí budú spoločnosti len na ťarchu a postupne vytvoria z viacerých oblastí najmä Východného Slovenska pre slušných ľudí neobývateľné oblasti.
Na druhej strane sa nečudujem mladým ľuďom, pretože som jedným z nich (mám 25 rokov), že sa nehrnú do manželstva a rodičovstva. Zarábam vyše dvojnásobok priemerného platu na Slovensku, ale keď z neho zaplatím platby nevyhnutné pre môj život, veľa mi neostane. Ak si predstavím, žýe by som mal z toho zvyšku uživiť ženu na materskej a dieťa tak by som to nezvládol. Okrem toho sú dnes dievčatá na Slovensku tak orientované na materiálne hodnoty, že bez bytu (ktorý stojí milióny), auta a zárobku nad 40 000 Sk sa do vzťahu nehrnú. Také niečo mi povedala aj priateľka po VŠ keď sme sa rozišli. Dnes som už v inej situácii aj keď do budúcna si budem musieť hľadať výnosnejšie zamestnanie alebo odísť do zahraničia, lebo inú možnosť nevidím. Zaujímalo by ma či má autor tohto článku potomstvo, keď nám mladým tak radí.

21052

21.11.2003 14:22

Vymírejme vědecky

martin 217.?.?.?

neviem,kto tento clanok pisal,ale chcel by som vediet kolko ma deti...lebo kazdy z nas moze... A este by bolo zaujimave vediet o autorovi odkial to pisal...
Kaze vodu, pije vino....

21860

Příspěvků: 33

07.10. 02:38 Robert Nohejl  Vymírejme vědecky
07.10. 02:41 Dan  "Děti jsou vklad do stáří. "
07.10. 09:12 Ludek  Vymírejme vědecky
07.10. 09:35 JS  Vymírejme vědecky
14.10. 01:45 zdenek  RE: Vymírejme vědecky
07.10. 10:33 Sandokan  Vymírejme vědecky
07.10. 10:52 ZF  Vymírejme vědecky
07.10. 12:12 Venouch  Vymírejme vědecky
07.10. 12:20 Grovik  Vymírejme vědecky
07.10. 12:54 Moniker  Preco ludia,
07.10. 13:31 Atom  Sociální stát
07.10. 15:06 Olga Kubová  Povzbuzovat "obraz matky a ochránkyně rodiny"
07.10. 19:47 Dancan  RE: Povzbuzovat "obraz matky a ochránkyně rodiny"
07.10. 15:36 Upasaka  Vymírejme vědecky
07.10. 20:06  Vymírejme vědecky
08.10. 03:30 Robert Nohejl  Vymírejme vědecky
08.10. 04:31 P.Grim  Vymírejme vědecky
08.10. 10:54 Olga Kubová  RE: Vymírejme vědecky
08.10. 08:34 Spiteful Evilman  Vymírejme vědecky
08.10. 09:30 Daniel Eliašik  LETADLO, aneb je nas tu uz dost, jdete na MARS
08.10. 15:16 marcello  Vymírejme vědecky
08.10. 18:32 miso_x  Vymírejme vědecky
08.10. 19:35  Vymírejme vědecky
09.10. 17:20 Luďa  Vymírejme vědecky
12.10. 17:47 siouxsie  Vymírejme vědecky
13.10. 15:21  RE: Vymírejme vědecky
13.10. 17:09 Peter  RE: Vymírejme vědecky
13.10. 18:37 siouxsie  RE: Vymírejme vědecky
13.10. 18:46 siouxsie  RE: Vymírejme vědecky
27.05. 16:38 some  RE: Vymírejme vědecky
13.10. 19:07 veronika  Vymírejme vědecky
23.10. 15:11 Peter  Vymírejme vědecky
21.11. 14:22 martin  Vymírejme vědecky

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Proč jsou americké nemocnice klidné a prázdné?03.04.20 00:18 USA 2

Je podáno trestní oznámení na komisařku Jourovou za nenávist ke svobodě slova!02.04.20 19:22 Česká republika 1

Rockefellerova studie o "budoucí" epidemii02.04.20 08:56 Neurčeno 1

Už to začíná vypadat, jako by zemi vedli milionchvilkaři02.04.20 07:11 Česká republika 2

Podívejte se, kam přísná karanténa vede01.04.20 17:41 Itálie 5

Vláda: Zakážeme teplé počasí! Aby se lidi necourali venku01.04.20 13:10 Česká republika 3

Zákazy, zákazy, buzerace, zákazy: Několik mladých spáchalo zločiny. Opékali buřty v lese01.04.20 11:30 Česká republika 4

Policisté hlídají město v kostýmech v podobě koronaviru01.04.20 06:21 Bolivie 1

Rusko vyslalo do USA letadlo se zdravotnickými potřebami, Trump poděkoval. Proč o tom mlčí média?31.03.20 23:32 Rusko 0

D-Test provedl test roušek a respirátorů31.03.20 19:38 Česká republika 12

Minister Krajčí v súvislosti s koronavírusom plánuje zaviesť opatrenia voči občanom, ktorí odmietnú očkovanie31.03.20 16:02 Slovensko 3

Dějiny učí že po zpřísnění se návrat k normálu konat nemusí31.03.20 11:07 Česká republika 13

Rouškový teror v Čechách31.03.20 00:57 Česká republika 11

Neutopické zemědělství: krizové jaro30.03.20 17:08 Česká republika 3

Lidstvo se vyvinulo původně na zcela jiné planetě, na Zemi jsme cizinci30.03.20 16:41 Neurčeno 17

Rockefeller a pandemie29.03.20 12:55 Neurčeno 4

Fed nemůže opravit, to co je rozbité.28.03.20 19:25 USA 1

I na pokraji sil musí evropské státy platit „výpalné“ Bruselu v plné výši.28.03.20 15:29 Evropská unie 1

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 7

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 7

Měnové kurzy

USD
25,41 Kč
Euro
27,56 Kč
Libra
31,44 Kč
Kanadský dolar
17,95 Kč
Australský dolar
15,42 Kč
Švýcarský frank
26,11 Kč
100 japonských jenů
23,53 Kč
Čínský juan
3,59 Kč
Polský zloty
6,03 Kč
100 maď. forintů
7,57 Kč
Ukrajinská hřivna
0,92 Kč
100 rublů
32,84 Kč
1 unce (31,1g) zlata
41 022,57 Kč
1 unce stříbra
367,39 Kč
Bitcoin
173 092,30 Kč

Poslední aktualizace: 3.4.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 971