Diskuze k článku

Švýcarsko se zřeklo životního komunismu

Příspěvků 93

9.6.2016 7:53

Mateřské a domácí práce

Jarmila 88.?.?.?

Když jsem si přečetla důvody proti ZP, tak bych byla taky proti.

Je mi ale záhadou, proč dodnes nikoho v evropských zemích nenapadlo ocenit těžkou práci matek v domácnostech? Prostě když by se žena rozhodla zůstat s dětmi doma, tak by měla dostat podle mého názoru základní příjem až do 18 let věku dítěte a měla by se jí ta doba péče započítávat do důchodu. Uvolniho by se při tom spousta míst ve veřejném sektoru a děti by nemusely chodit do jeslek a školek. Ovšem na počet dětí by měl být limit, aby toho někdo nezneužíval, to znamená že by dostávaly ženy ZP nejvýše na dvě děti. Třetí dítě je v dnešní době přepych a ten ať si již rodiče hradí ze svého.

349370

9.6.2016 8:11

RE: Mateřské a domácí práce

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 349370

Máte pravdu. Dneska bývá módou, že se rešení honí z extrému do extrému. Buď komunismus, nebo jiný diktát. Buď demokracie, nebo socialismus.
Nic lidského mezitím.
Ve skutečnosti zde nemáme ani proklamovanou tržní ekonomiku, ani zastupitelskou demokracii, ani zastupitelský socialismus. Spíše URVIcojde sysstém, bez stabilního stredu.

349372

9.6.2016 9:14

RE: Mateřské a domácí práce

Jurko 80.?.?.?

Reakce na 349370

Dvě děti jsou málo na udržení populace. Tři ! Na vyrovnání úbytku následkem nečekaných úmrtí (nemoce, autonehody, pracovní úrazy atd). Na to však dnešní chlapi nemají koule. Vlastně mají, ale přitažené spodním prádlem k tělu, tedy jako by je neměli. Proto se dodávají funkční jedinci zvenku.

349375

9.6.2016 22:51

RE: Mateřské a domácí práce

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 349370

Souhlasím. Problém je v tom, že mnozí podlehli představám o zotročení ženy v domácnosti. (bohužel ani my komunisté, navzdory nesčetným důkazům o škodlivosti příchodu ženy na pracovní trh, jsme se s tímto intelektuálním omylem nedokázali vyrovnat.) Péče o dítě a domácnost v těchto ideologických intencích není skutečnou prací. Vytírat schody pro manžela a dítě = otroctví. Vytírat schody pro kapitalistu = svoboda a seberealizace. Muž, který si žádá ženu v domácnosti je vnímán jako despota, neschopný ocenit hodnotu ženy.

Někteří hlasatelé minulosti věřili, že zotročení domácími pracemi lze překonat tím, že si rodina dokáže objednat a zaplatit služby profesionálního pomocníka (hodinového manžela/manželky) a stavovat se budou v restauračním zařízení. Dnes je zřejmé, že taková představa je absurdní. Nikdy vám neudělá domácí úklid, nikdo neuvaří vašemu dítěti tak, jako vy sama. Navíc zadarmo.

Chcete-li to změnit, obávám se, musíte přesvědčit ženy, že život v domácnosti není ponižující. My muži vám ženám můžeme maximálně nařezat, ale to nic nevyřeší. Iniciativa musí být vaše.

349418

10.6.2016 9:11

RE: Mateřské a domácí práce

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 349418

Nemějte vůbec žádné obavy. Proč by měly být domácí práce ponižující? Vždyť i já je dělám celý svůj život a zadarmo. Věřte mi, že spousta žen by se v dnešním, do morku kosti prohnilém kapitalismu, velmi ráda rozhodla pro práci v domácnosti, když by za to brala alespoň ten základní příjem. Nebo si myslíte, že jsou ženy nadšené z toho, když otročí jako pokladní v supermarketech od nevidím do nevidím- a pak ještě po práci musí stihnout veškeré práce doma?

Všechno jde, když se chce, ovšem to by museli vládnout světu moudří géniové, nikoliv parazitičtí psychopati- a vlastně přímo všehoschopní zločinci. Když je celý systém prohnilý, nelze v něm dělat žádné smysluplné změny a tedy ani zavádět ZP, či platit ženám za těžkou a vyčerpávající práci v domácnostech.

349426

10.6.2016 9:44

RE: Mateřské a domácí práce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 349426

" Věřte mi, že spousta žen by se v dnešním, do morku kosti prohnilém kapitalismu, velmi ráda rozhodla pro práci v domácnosti, když by za to brala alespoň ten základní příjem. "

A jak byste definovala ženy, které mají vysokoškolské vzdělání a nikdy by se nechtěly odborně zlikvidovat v domácnosti - navíc mají babičku, které rády zaplatí za láskyplné hlídání vnoučat ?

PS Podotýkám, že s jeslím pro děti nefandím a už vůbec ne se strkáním dětí do tří let do mateřské školky.

349428

10.6.2016 19:52

RE: Mateřské a domácí práce

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 349428

Tuhle otázku mám samozřejmě taky dopodrobna promyšlenou a čekala jsem na ni. [smích] Pochopitelně že ženy s vysokoškolským vzděláním, které berou velké peníze (třeba zubařky, soudkyně a všelijaké ty manažérky) by určitě nebyly ochotné za pár korun základního příjmu v domácnosti zahodit svou profesní kariéru. S babičkami dnes v prohnilém kapitalismu nepočítejte, to bylo pouze v tom údajném hnusném socialismu, kdy babičky byly volně k dispozici svým dcerám od 55 let věku, kdy šly při dvou dětech do důchodu. Dneska, v tom otřesném mafiánském systému, jdou ženy do důchodu i při dvou dětech až někdy v 61 letech. Takže babičky na hlídání dětí odpadly, s tím již nelze počítat. Takže jak dál? Kdyby systém byl funkční a nikoliv naprosto zrůdný, pak by to šlo vyřešit tak, že by ženy s výhodnou profesní kariérou by rovněž dostávaly základní příjem a z toho by si hradily kohokoliv na hlídání svých dětí- od vlastní babičky až po óperku.

349448

10.6.2016 22:16

RE: Mateřské a domácí práce

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 349448

Dříve ženy nechodily do "práce". To zavedl až šmejdskej systém , který poměřuje kvalitu člověka podle schopnosti vyrábění.

Všechno tohle kolotočení kolem plného talíře s kapitalistickými, či socialistickými básničkami o růstu začalo už v dobách, gdy lidi byli klackama a obuškama vyháněni ze svého domova, chalup, stavení, příbytků či jak to nazveme. Brali to po nich tehdá šmejdi co tehdá podrželi kříže nebo kadidlo a šmejdi co si na to sehnali od vrchnosti povlení. Gdy liden ukradli pozemky, nahnali je do měst jako dobytek a nutili je vyrábět pro panstvo chléb a hry vezdejší. Do obličeje jim vlepili nějakej papír, že podle toho papíru jim už nic nepatří. To jsou móresy, co?

Dodnes to ukradené a vyhnáním odcizené funguje šmejdům dokonale. Všichni blboni si myslí, že narodit se do činžáku do šestého patra je normální. Muheeeee

Ale gdyž láteřit, tak logicky. Například. Rodina je základem lidského rodu. Tento rod vzniká rozením dětí. Aby bylo gde rodit děti, je potřeba mít půdu a stavení, gde děti uložíte s představou na tisíc let. To je logika věci, ze které se vše ostatní lehce odvodí. Jen šmejdům musíte narvat měchačku až za hrtan a pořádně zakvedlat a pomalu při tom opakovat.

Dneska stačí jen vysledovat, gdo a proč základní podíl na rozpočtu nechce.
Většinou se rychle prozradí podržtašky, zbyteční námezdní dělníci, šmejdi, právníci, ouřadové a celá ta jejich rodinka. Dneska už to čítá po těch letech hodně šmejdů najednou. Základní příjem chcou prosadit hlavně korporace, kterým se snižují zisky aby mohli z těch "zisků" vyplácet těmto šmejdům ty úroky. Muheeeee
Všechno co potřebují si jako odněkud svobodně a dobrovolně dovezou. Jen tak. Na uheráckej ksicht jim jen tak dávají více "peněz", které vy chcete za to, že rodíte děti. Ale chápejte, že tento argument něměl být nigdy na stole. Zkuste raději nějaký jiný.

349451

11.6.2016 16:36

RE: Mateřské a domácí práce

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 349448

je to Ďábelsky jednoduché: mamička v domácnosti, právnička, murár, lekárka, profesor, upratovačka - všetci rovnaká mzda. Vybavené. Každý si vyberie to, čo ho napĺňa, resp. na čo má predpoklady a chuť a čo spoloťnosť potrebuje. Materiálna motivácia je chorá, nikde v živočíšnej ríši neexistuje.

349466

12.6.2016 12:54

RE: Mateřské a domácí práce

Nikdo (originál) 77.?.?.?

Reakce na 349466

Už vidím ty davy uklízeček apod. na mateřské, jak se raději překotně množí. Pak také vidím ty zástupy lékařek, co chtějí trávit celý život studiem za plat uklízeček. [smích]
Komunistická idiocie je zřejmě nekonečná.
[chechtot]

349486

14.6.2016 16:39

RE: Mateřské a domácí práce

Vopice 62.?.?.?

Reakce na 349486

Tenhle prostoduchý žvást jsi vymyslel sám? Je mi tě v té tvé omezenosti docela líto. Ne kecám, není... [chechtot]

349542

14.6.2016 19:12

RE: Mateřské a domácí práce

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 349486

Vidím, že máš problém uvažovať viac ako 5 sekúnd, alebo možno vôbec... nevadí, pokúsim sa:
Lekárka má na výber: robiť upratpvačku, alebo celý život sa vzdelávať a robiť ani nie tak prácu, ako poslanie. Proste niečo, čo ju duševne napĺňa. Má na to mentálne predpoklady aby mohla študovať... V situácii, keď mzda lekára a upratovačky je rovnaká, čo si podľa teba vyberie?? A to som ešte nenačrtol, ako odchádza do dôchodku fyzicky zhumplovaná upratovačka a ako duševne pracujúci človek. Myslíš, že murár bude mať chuť a energiu ísť si zahrať po práci večer futbal? Prípadne pretiahnuť ženu?
Vidíš, aký si chmuľo? A to stačí len trochu pouvažovať, ty dement. Tak ešte raz: ako sa rozhodne nádejná lekárka?

349543

12.6.2016 11:54

RE: Mateřské a domácí práce

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 349448

"Kdyby systém byl funkční a nikoliv naprosto zrůdný, pak by to šlo vyřešit tak, že by ženy s výhodnou profesní kariérou by rovněž dostávaly základní příjem a z toho by si hradily kohokoliv na hlídání svých dětí- od vlastní babičky až po óperku."

A chlapům bych dala taky ten základní příjem - hlavně těm v parlamentu a v senátu.

PS Těm bych dala smeták a kýbl, neboť i tyto prostory, kde se tvoří funkční zákony, by měly být též čisté a nikoliv zrůdné[chechtot]

349484

10.6.2016 8:53

RE: Mateřské a domácí práce

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 349370

Já tedy nesouhlasím a to z jednoduchého principu. Základní příjem v sobě nese předpoklad, že příjem dostanou všichni, aby byla podpořena myšlenka spravedlnosti.

Další rozpor vidím, jak v určení počtu dětí, tak v jejich věku do kterého bude dávka matce vyplácena. Když je dítě již školou povinné (např. 12 let), byla byste viditelně oproti jiným skupinám pracujících zvýhodněna, protože časové náklady a náročnost na práci by oproti plným úvazkům byly nižší.

Ano, v zásadě by se to celé dalo nějak dospecifikovat, ale to už opět zabředáme do současné nepřehledné byrokracie.

V jednoduchosti ZP je krása...

349425

10.6.2016 10:15

RE: Mateřské a domácí práce

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 349425

"aby byla podpořena myšlenka spravedlnosti"

Povšimneme si blíže, na čem tenhle výrok stojí.
Pojem "spravedlnost" je vnímaný podle mne vetšinou společnosti zcela zcestne, deformovane.
Spravedlnost podle mne vychází spíše z potreby "dát správu", "dát veci do porádku", "správo-dávání" (nikoliv zpravodajství), "vedení (státní) správy".
Lidi pritom spíše chápou spravedlnost jako zadostiučinení v prípade odchylky, nebo uplatnení morálky.
Pujdu ješte dál. Nekdo nechtel, abychom dokázali svou společnost, komunitu dobre a správne organizovat, a chtel tím získat konkurenční výhodu. Tak se postupne snažil presouvat skutečné kompetence "správního orgánu" na vedlejší kolej. Ministerstvo spravedlnosti by se takhle poopravene melo jmenovat "ministerstvo státní správy". Hned by pak bylo jasné, kdo určuje beh a chod státu. Že i tento stát má svou organizaci, do které se nepotrebují vmešovat mimovládky, aby furt cosi vylepšovaly.
Co delá a co by melo delat ministerstvo spravedlnosti ? Rídit chod státu, a nejenom dohlížet na postup stejne nezávislého soudnictví, nebo nekteré sociální záležitosti. My máme ochromené, paralyzované ministerstvo spravedlnosti jednoduše tím, že jeho název, který by mel vystihnout podstatu činnosti neodpovídá současnému chápání.

Príjem by v každém prípadne nemel dostat nekdo, kdo si ho muže zasloužit, ale tak nedelá. Na neidealite človeka stroskotává jak kresťanství, tak i komunismus, a stroskotá jakákoliv ideologie, čiste proto, že takový proces není prirozený, a je perpetomobilní. Tudíž se jedná o podvrh sledující skrytý účel.
Mnoho lidí z prostého sebeuvedomení, nebo jiných ušlechtilých pohnutek proste užitečnou práci odvádet nebude. Tento princip nefunguje ani v termodynamice. Když energie nemá kam degenerovat, tak se nic nedeje, a systém radši setrvává v puvodním stavu. Takže i zde je dosažená zmena výsledkem degenerace.

Takže si poopravme pohled na pojem "spravedlnost". Též si nekdy pomáhám tím, že ríkám "spravedlnost se sice nekdy vyskytuje, ale je obvykle slepá a hluchá".

349431

15.6.2016 13:44

Mateřské a domácí "práce" a degenerované feministky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 162.?.?.?

Reakce na 349370

Jarmila krásně ilustrovala zdegenerovanost a nepoužitelnost dnešních evropských žen, které si myslí, že když 9 měsíců nosily dítě, tak je pak jejich okolí musí po zbytek života obletovat jako princezny ze Sáby a vše za ně dělat, protože ony už mají za těch 9 měsíců "odpracováno" na celý život.

Znám spoustu dnešních manželství, kde udřený manžel-živitel po návratu z duševně i fyzicky namáhavé práce ještě zaskakuje za manželku, která se všemi výdobytky moderní blahobytné civilizace, o kterých se ještě v 80. letech ženám ani nesnilo, nezvládá péči o svého jediného (!) potomka a potřebuje asistenci manžela, babiček, dědečků, tetiček a hromady dalších lidí, ikdyž je celý den doma na mateřské. K dispozici má vlastní automobil, myčku, automatickou pračku, jedorázové pleny, předpřipravené dětské přesnídávky, potravinové polotovary, mikrovlnku a supermarket za rohem kde je k dostání zboží ze všech koutů světa.

Dřina byla výchova 3 a více dětí naposledy v 80. letech bez všech těchto vymožeností. Ne výchova 1 dítěte dnes, kterou většina zdegenerovaných feminizovaných emancipovaných "babochlapů" naprosto nezvládá.

349556

16.6.2016 11:45

RE: Mateřské a domácí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 349556

"Znám spoustu dnešních manželství, kde udřený manžel-živitel po návratu z duševně i fyzicky namáhavé práce ještě zaskakuje za manželku, která se všemi výdobytky moderní blahobytné civilizace, o kterých se ještě v 80. letech ženám ani nesnilo, nezvládá péči o svého jediného (!) potomka a potřebuje asistenci manžela, babiček, dědečků, tetiček a hromady dalších lidí, ikdyž je celý den doma na mateřské."

Dala jsem se nad Vašimi smutnými zkušenostmi s matkami na mateřské dovolené do usedavého pláče, A takhle pro změnu moje zkušenost: pán přijde domů, večeře musí být na stole, děťátka veselá, napapaná, umytá - usedá k televizi a po shlédnutí ho vítám v posteli též umytá a ve velmi dobré náladě a nikdy mu nevyčtu jeho mizerný plat.

PS Dodávám, že jsem též zaměstnaná a domů nosím o trochu vyšší plat - kdybych nebyla ženská, tak by ten plat byl vyšší - jsem ráda, že do domácnosti a na mého muže významně přispěju.[smích]

349573

17.6.2016 11:37

RE: Mateřské a domácí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 349573

Tohle zkušeného chlapa vůbec nepřekvapí.
Když chlap dokáže bouchnout do stolu a pořádně zařvat a vlepit pár facek, tak mu ženuška submisivně posluhuje, vše ochotně dělá a poslouchá ho na slovo.
Když je chlap "hodnej" tak ženuška neposlouchá, nic nedělá a za chvíli mu klidně tancuje po hlavě a nakonec ji najde v posteli s nějakým "alfasamcem" kterému nedělá problémy být drsný a bezohledný.
Nic nového pod sluncem.

349619

19.6.2016 17:42

RE: Mateřské a domácí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 349619

Na to je z nevyčerpatelného zdroje moudrosti předků dokonce veršované rčení:

Žena je plémě hadí.
Kdo ji hladí, toho zradí.
Kdo ji souží, po tom touží.

Z hlediska zachování druhu těch dnes již přemoudřelých nahých opic (hrajících si naivně na stvořitele, místo toho být jen jeho obrazem, protože jsou na této planetě jen z "Jeho vůle Hospodina" (JHWH) trpěnými biologickými zmetky vymetenými z Ráje a neschopnými zde bez berličky civilizace existence), tak z tohoto pohledu je jediným trvalým řešením ta pradávná dělba funkcí podle přirozenosti pohlaví. Tedy samice plodící a do dospělosti pečující o své potomstvo a o pohodu v rodinném hnízdě a samci, poskytující tomuto hnízdu stabilitu existenčního prostředí, od bezpečí po energie. Společně pak musí to své potomstvo vést k převzetí jejich rolí.

Jakékoliv odlišné chápání existence svého druhu, je pro lidi ve svém důsledku destruktivní. K čemu je lidem dnešní technická civilizace pachtící se za iluzí "ovládnutí vesmíru", když ty její nástroje používají proti sobě samým? Copak to je projevem inteligence se svobodnou vůlí? Jakým proboha? [oči v sloup][zmaten][překvapení]

Jenže bohužel již není naděje na změnu toho sebezničujícího trendu, když chamtivost po moci a majetku se stala místo odsouzení, etalonem morálky. Tedy toho, co ty "dvoumoudré" homo sapiens, jak se sami samolibě titulují, odlišuje od všech ostatních zdejších živočišných druhů.

Namísto inteligence je tak vidno jen idioty kam až oko dohlédne, protože ani zdvižený prst Stvůrce v podobě odhalení toho co je v Gíze a zvednutý již na samém počátku milénia, ani ten dodnes nedoznal svého vlivu. Inu ale přijdou-li ti dvoumoudří idioti z vlastní svobodné vůle v niveč, nu žádná škoda toho nebude a Stvůrce si jen zabručí pod vousy, že: "tudy tedy cesta ku zušlechtění hmoty inteligencí, nevede."... není vám všem z toho jeho úsudku alespoň nevolno?[bliji]

349737

20.6.2016 11:27

RE: Mateřské a domácí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 349737

" Tedy samice plodící a do dospělosti pečující o své potomstvo a o pohodu v rodinném hnízdě a samci, poskytující tomuto hnízdu stabilitu existenčního prostředí, od bezpečí po energie. Společně pak musí to své potomstvo vést k převzetí jejich rolí."

Jestli máte doma tu plodící samici, která pečuje o rodinné hnízdo a Vy zabezpečujete tomu hnízdu bezpečí, pak Vaše potomstvo je současnou "rodinnou" civilizací ohroženo a budou se divit. Takový p. Nečas má čtyři děti a nahrábl si novou rodinnou pečovatelku. Takže i plodící samci za moc nestojí.

PS Co říkáte povinné kvótě žen v nejvyšších státních funkcích? To je nářez!!! Bez výjimky jsou to exoti. Vaše rodina by asi v současné době medaili nedostala.[vyplazený jazyk]

349764

16.6.2016 16:39

RE: Mateřské a domácí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 349556

Uklidněte se ano? Pokud se domníváte, že mateřské a domácí práce jsou velká brnkačka, tak nic Vám nebrání v tom si to zkusit sám. Ta základní dávka za mateřské (rodičovské) práce by samozřejmě platila i pro muže, když by se s manželkou dohodli, že oni budou doma s dítětem a ona se věnovala dobře placené práci venku.

Je velmi zajímavé, že cokoliv co je placené mimo domácnost je strašlivě drahé, ale práce v domácnosti je přesto dodnes zadarmo. Když si dáte oběd v hospodě, tak se nedoplatíte. Za jeden oběd a jedno pivo k tomu zaplatíte dnes v průměru 150 Kč. Manželka za tu sumu navaří 5 večeří pro čtyřčlennou rodinu. Když si objednáte domů úklid, tak zacvakáte za dvě hodiny práce asi tak 300 Kč. Manželka maká na rodinu v průměru 5 hodin denně (jsem důchodkyně a denně mě stojí domácí práce, nákupy, péče o zahradu a o zvířata 5 hodin času- a zadarmo). Když si objednáte domů hlídání dětí, tak Vás stojí jedna hodina hlídání asi 150 Kč. Kdežto manželka o ně pečuje a hlídá je 24 hodin denně. Takže? Takže jste blb na entou, když vypotíte takovýto nehorázný příspěvek. Je vidět, že jste v domácnosti nikdy nic nedělal, všechno nechal na manželce nebo svý udřený mámě. Furt je lepší platit za opravdovou práci, než nějaký základní příjem pro všechny- což by byla v dnešní době jen další židovina a nic jiného. A kromě toho, práce a výchova nových otroků a daňových poplatníků a lidských zdrojů pro stát není jen jakýsi soukromý koníček žen. Jo ale ono je to tak, že finanční ztráty jsou soukromé (proto mám dnes důchod 4760 Kč), ale stát (mafiáni) si celoživotní práci žen kolem dětí zprivatizuje pro sebe.[bliji]

349576

16.6.2016 20:05

RE: Mateřské a domácí

dub 89.?.?.?

Reakce na 349576

teda za tyhle ceny bych se u vás stravoval[smích]
za 150 5 večeří pro 4 lidi to je super. pokud tím ovšem nemyslíte okousat trochu trávy a zapít vodou...

349582

16.6.2016 20:48

RE: Mateřské a domácí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 349582

Ale no tak dube, budete se divit, ale skutečně je to reálné. [smích] 150 děleno pěti rovná se třicet. A co všechno pořídíte za 30 Kč pro rodinu? Například koupíte v Tescu zlevněné kuře kilo za 46 Kč (já jiná než zlevněná nikdy nekupuji). Celé to zlevněné kuře přijde tak na 70 Kč (beru to nejmenší). Tohle kuře rozpitvám na prsíčka, 2 stehna, 2 křídla, záda a kostru. Prsíčka rozřežu a rozklepu, obalím v bylinkovém těstíčku a skutečně z nich nadělám večeři i pro mladé, tedy pro čtyři lidi. Ze dvou stehen máme večeři já s mužem. Přidám k tomu brambory a nějakou tu zdravou zeleninu a máme prostě dobrou večeři. No a ze dvou křídel, zad a kostry uvařím kvalitní polévku, která je opět pro čtyři lidi. No a z těch kůží a vyřezaného tuku časem ještě udělám velmi chutné škvarkové placky. Čili jak vidíte, za 70 Kč (plus 20 Kč okolo za přílohy) skutečně udělám 3 večeře, tedy za 90 Kč. To jsem popsala jen to kuře. Teď tu máme čočku, zdravé fazole, hrách, rýží, špagety a desítky dalších levných a kvalitních věcí. Když se člověk nechce s vařením nijak s prominutím srát, tak koupí knedlík za 15 Kč, použije z něho ovšem jen půlku za 7,50 Kč, přidá tam pět vajec za 13 Kč, přidá zdravé bylinky ze zahrádky a opět má večeři takřka pro čtyři lidi za 21 Kč. Nebo špagety. Bohatě stačí koupit špagety za 8,50 Kč. Vždyť jsou všechny stejné, i ty drahé. Uvaříte půlku špaget, což představuje 5 Kč, na ně dáte třeba sardinky (za dvacku) s cibulí a česnekem, a navrch trochu toho sýra a opět máte jídlo pro čtyři osoby za 30 Kč. No a tak bych mohla pokračovat do aleluja, protože nic jiného v životě nedělám, než že stojím u sporáku a pořád vyvařuji pro celou rodinu. No to víte, to jsou ty hnusné feministky. [smích]

349583

17.6.2016 14:09

RE: Mateřské a domácí

dub 89.?.?.?

Reakce na 349583

hm, tak takovejhle skřítek pořádníček by se mi hodil, ani ne tak na večeře, jako na obědy[smích]

349631

18.6.2016 9:32

RE: Mateřské a domácí

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 349631

Není to žádná věda dube, i Vy sám byste mohl obědvat za levno a rychle- není to u těch rychlých jídel až taková práce. Já dneska často vařím podle internetu a vybírám ty nejrychlejší a nejjednodušší recepty, kdy mi práce kolem vaření trvá asi tak 20 minut.

A to jsem zapomněla napsat, že v létě se člověk stravuje ještě levněji než za těch třicet korun- stravuje se doslova za babku.[smích] To koupíte za 13 Kč listové těsto, rozválíte, dáte do něj jabka ze zahrádky (jsou zadarmo), potřete vajíčkem (3 Kč) a máte z toho za 16 Kč dva velké pláty závinu pro čtyři osoby. Nebo uděláte bramboráky (brambory ze zahrádky zadarmo) a opět máte večeři pro 4 osoby asi tak za 10 Kč. Nebo koupíte v létě levná rajčata i papriky a máte z toho čo? Opět levné a rychlé lečo. Nebo co krupičná kaše s čerstvými jahodami ze zahrádky? Taky velmi levná záležitost. A takdále a tak dále.[smích]

349648

16.6.2016 21:41

RE: Mateřské a domácí

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 349576

Milá paní Jarmilo...

Upřímně nechápu, že svými názory můžete privilegovat pouze ženy v domácnosti. Vám připadá férové, že byste do 18ti let dítěte byla placena, za to, že jste doma a ostatní (horníci, kopáči, kameníci atd...) by museli tvdě hákovat?

Nebo ještě lépe: např. zkuste finančně ohodnotit, kolik by v dnešní době měla dostávat žena v domácnosti s jedním 12ti letým dítětem. Chápete??....

Kouzlo základního příjmu právě tkví v tom, že osvobodí všechny lidi od současného biče otrokářů poháněných lichvou, protože společnosti zajistí základní životní potřeby, které jsou dnes uměle potlačovány. Po osvobození dojde k masivnímu uvolnění tvořivého potenciálu lidstva a pokročíme v evoluční spirále opět o otáčku dále.

Samozřejmě ve Švýcarsku to byla spíše diverze proti základnímu příjmu, aby na ovečky udělali bububu a celou myšlenku smetli ze stolu.
Výsledkem referenda mělo být: "Ó koukněte vážení, ani v super bohatém Švýcarsku nelze zavést ZP. Tak na to U NÁS nebudeme ani pomýšlet."

349584

9.6.2016 8:13

pane Kasatonove

martin bares 85.?.?.?

"V lidovém povědomí je komunismus přijímán jako společenský řád, ve kterém má každý člověk právo spotřebovávat, ale není povinen pracovat."

To jste slyšel v které hospodě? A kolik stakanů jste do sebe dostal?

349373

9.6.2016 11:48

RE: pane Kasatonove

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 349373

Na Katasonova pozor. Rozlišení je cestou k objektivní realitě...
Ohledně ekonomie (4. priorita řízení) říká mnoho pravdivého.

Ale na vyšších prioritách: světonázorové, chronologické a ideologické - občas (záměrně/podvědomě?) klame.

I on byl značnou část života bankéřem a to na vysokém postu. Tak jsem obezřetný ohledně jeho morálky a svědomí, které se propisují do jeho názorů. Proč to neřekl před 20 lety? To na to přišel až teď?

Ale i od něj se můžeme mnohému naučit.

349382

14.6.2016 9:34

Profesionální lháři...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 349382

Když má někdy i ne vysocepostavený lhář profesionálně lhát, řekne tomu komu lže tak 10-20 procent známého a lháři neškodného, a zbytek doplní svoji Goebelsovštinou., kterou potřebuje obelhávaným vnutit. [velký smích]

349532

9.6.2016 8:14

Hloupý článek, hloupé argumenty

opus111 89.?.?.?

Hloupý článek, houpé argumenty a vůbec nepochopení celé problematiky.

Jednoduše řečeno, článek udělá více škody než užitku.

Už ta hloupost na začátku, kdy autor tvrdí, že "komunismus je právo spotřebovávat, ale současně nepracovat".

Komunismus je především již bezpeněžní společnost, společnost, která je natolik uvědomělá, že každý přispívá k chodu společnosti podle svých možností a bere si podle svých potřeb.

ZP má sílu vymýtit bezdomovectví, vymýtit nezaměstnanost a mnoho jiných pozitivních věcí, jako třeba zrušit množství nesmyslné práce na úřadech. Jen v ČR musí Stát platit na chod administrativy Úřadů Práce kolem 20 000Kč v přepočtu na jednoho evidovaného nezaměstnaného.

Proto věřím, že ZP se jednou prosadí jako přechod k uvědomělé a bezpeněžní společnosti.

349374

9.6.2016 10:19

RE: Hloupý článek, hloupé argumenty

Dušan 195.?.?.?

Reakce na 349374

A hlavne Komunizmus (nie mrakizmus/marxizmus) je kráľovstvo božie na zemi t.j. spravodlivá spoločnosť podľa božieho zámyslu.

349378

9.6.2016 11:41

RE: Hloupý článek, hloupé argumenty

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349374

Článek mnohem lepší než tapetování o ráji na zemi pod taktovkou multi-kulti ČSSD...

>komunismus je právo spotřebovávat, ale současně nepracovat

>každý přispívá k chodu společnosti podle svých možností a bere si podle svých potřeb

Mezi tímto nevidím žádný rozdíl.

Bezpeněžní společnost je něco jako směnný obchod? Velmi pokrokové.

Uvědomělá společnost? No, něco takového je naprosto nemožné mimo rámec rodiny, kmene.

Ke spokojenému životu by stačil VOLNÝ TRH, který by nebyl pokroucen tím, že nějaká svině vlastní přírodní zdroje a z jejich zisku pak vytváří "volný trh", který ji zvýhodňuje, bez přerozdělování, bez zbytečných daní spojených s chodem státu.

Základní příjem má svoji logiku, jelikož přírodní zdroje by měli patřit všem, takže například z uhlí, které se vytěží, by měl mít každý občan svůj díl, atd.

349381

9.6.2016 13:30

RE: Hloupý článek, hloupé argumenty

Dušan 195.?.?.?

Reakce na 349381

"Bezpeněžní společnost je něco jako směnný obchod?" - tento tvoj vývod je nepochopením koncepcie, je podľa stavu tvojho vedenia a reálnej morálky

Prirovnávaš to k súčasnej koncepcii spoločnosti kde existuje skryté alebo neskryté otroctvo a kde existuje rádoby reálna elita a plebs.

349383

9.6.2016 14:30

RE: Hloupý článek, hloupé argumenty

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 349381

Volný trh:
Myslíte, že silný nástroj řízení volně položíte na stůl, aby si jej kdokoliv vzal do svých rukou? Ale co když jej uchopí nějaký sociopatický grázl, je přeci volná?

Bezpeněžní společnost:
Peníze mají fungovat POUZE jako převodník při výměně dvou komodit/služeb. To, že se z peněz stala samotná komodita je hlavně zapříčiněno lichvou.

349388

9.6.2016 17:17

RE: ... hloupé argumenty

Censored 84.?.?.?

Reakce na 349388

Základní komunistická téze „Každý podle svých schopností, každému podle jeho potřeb“ je ukázková stupidita. Proč? Historie nám už tisíckrát ukázala, kterak jsou lidské schopnosti velmi omezené. Viz stupidity, natropené mocnými muži, jako byli či jsou Hitler, Stalin, Mao, Bush, Putin, ...

Na rozdíl od lidských potřeb. Lidské potřeby jsou naopak naprosto neomezené. Sotva se človíček zmůže na koloběžku, už touží po bicyklu. Jakmile získá kolo, prahne po motorce, … autě, …, jachtě, …, soukromém tryskáči, …, kosmické …

Rovněž sny o tom, že volný trh vše spasí, jsou mylné. Nad trhem vždy stála, stojí a bude stát politika. A politiku dělají lidé. Na jedné straně sice demokraticky zvolení, na straně druhé bohužel chamtiví, úplatní, líní, hloupí, ... Prostě lidé. I kdyby fungoval ten nejskvělejší volný trh, neschopní politici z něj budou vysávat stále větší podíl z jeho produkce. A promrhávat tento podíl společenského bohatství v nesmyslných aktivitách. Viz současnou vládou plánovaná dotace do Bakalou vytunelované OKD či Evropskou komisí plánované dotace zemím subsaharské Afriky, aby se tamní obyvatelé rychleji množili a mohlo jich více připlouvat do Evropy.

Další blud. Základní přírodní zdroje údajně patří všem. Cha, cha. Tím nejdůležitějším přírodním zdrojem je pane Hestroyi totiž lidská invence. Bez ní bychom dodnes žili v jeskyních. Uměl byste nám naznačit, jak by se měla lidská společnost podělit o invenci pánů Edisona, Bati, Forda, …, Kamprada, Jančury, Muska, … To by mě opravdu moc zajímalo. [velký smích]

349396

9.6.2016 20:25

RE: ... hloupé argumenty

vvv 184.?.?.?

Reakce na 349396

Lidska invence nemuze nic produkovat bez investicnich prispevku, ktere dava jak priroda, tak jini lide.

Ale ten argument se opira o tu jednoduchou pravdu, ze kdyz nekdo vyuziva prirodnich zdroju danych prirodou zadarmo, jako ropa, ci voda, ci puda, tak urcite procento zisku patri vsem. Ostatne to tak dela Aljaska.

349407

10.6.2016 10:28

RE: ... hloupé argumenty

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 349396

Pane Vojto, možná byste místo opakování toho, co jste si přečetl ve svých příručkách začít přemýšlet o tom, zda vaše tvrzení, že VW NEBYL NIKDY NIKÝM TUNELOVÁN je naprostá hovadina nebo ne. Tím bych začal, protože pokud nepochopíte tento naprostý základ, veškeré vaše mudrování je pouhé plácání (zejména poslední odstavec, tady vám uniká úplně vše). Jo a zapomněl jste na všechny Jidovy s Nobelovkou...

Předposlední odstavec ukazuje, že jste skoro pochopil, o čem jsem mluvil. Skoro.

349432

11.6.2016 16:41

RE: Hloupý článek, hloupé argumenty

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 349388

naopak - z peňazí spravili tovar, aby mohli lichvařit - parazitovat.

349467

13.6.2016 15:06

RE: Hloupý článek, hloupé argumenty

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 349467

Prosím vás...

a jakým způsobem udělali lichváři z invariantu komoditu? Půjčkou na úrok.
Dnes si v podstatě kupujete za úrok (zisk z obchodu) peníze (produkt).

Pokud bude bezúročné bankovnictví a možnost vydávat peníze bude navázána na něco objektivně měřitelného, čím disponují všechny národy na světě, z peněz se opět stane invariant.

Poté konečně odstřihneme pijavice z krevního oběhu ekonomiky.

349509

9.6.2016 9:50

poznámka z rudé strany

lama.cz 46.?.?.?

ad) "V lidovém povědomí je komunismus přijímán jako společenský řád, ve kterém má každý člověk právo spotřebovávat, ale není povinen pracovat."

Nevím přesně co se traduje v lidovém povědomí, ale věc se má tak. Komunismus není o právu na spotřebu, tím méně na spotřebu bezpracnou. Komunismus je o beztřídní společnosti, tedy společnosti nerozdělené na lidi ovládající a ovládané, vykořisťující a vykořisťované. Komunismus tedy představuje skutečou demokracii, která tu nikdy nebyla, není a pravděpodobně nikdy nebude. Společnost bude vždy nějakým spůsobem sociálně rozvrstvená. Nejde tedy o to zda bude komunismus, ale v jaké míře.

Co se týče spotřeby, bude muset být s ohledem na udržitelnost lidského druhu na planetě rozhodně o skromnosti. Současná konzumní rozmařilost je neudržitelná. Ba troufám si říci, že jde o zločin proti lidstvu jako takovému.

Co se týče pracovní povinnosti, respektive její absence, tak ta je něčím tvrdým podmíněna: zákonná povinnost nebude třeba, pakliže se práce stane každému lidskému jedinci základní životní potřebou. Potřebou stejně důležitou jako dýchání nebo chůze. Pakliže tato podmínka nebude naplněna, nelze o vyloučení povinnosti vůbec hovořit. V socialismu, jenž v teorii předchází komunismus, je jeho první prozatím přípravnou fází, bude povinnost pracovat nutná kvůli výchově. Navzdory snům o výchově bez výchovy, děti potřebují správné vzory ke svému vývoji a také - donucení.

Nakonec: celá myšlenka nepodmíněného příjmu je na hlavu postavená. Člověk se vyvinul jako živočišný druh díky práci. Ne díky spotřebě. Práce jej šlechtí, bez práce degeneruje. Ne almužnu, ale práci potřebuje člověk. Pokud kapitalista není schopen toto akceptovat a jednat podle toho, pak bez ohledu na populistické projekty mající nezaměstnaným zavřít huby, nezavděčí se. Zůstává společenským škůdcem a podle toho se s ním v budoucnu bude muset jednat.

349377

20.6.2016 2:35

RE: poznámka z rudé strany

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 349377

No to ovšem ve všem potvrzuje nutnost ctít mantinely té tzv. svobodné vůle , vkládané Stvůrcem do inteligencí vybavené oživené hmoty v nouzi pocházející z nedomyšleností svého vlastního projevu svévole - co se stane, když se ve vyhrazeném prostoru Vesmíru otočí průběh entropie - tedy když se dá vzniknout tzv. životu.

Nejde tedy o nic jiného, nežli o snahu utišit výčitky svědomí dotírající na toho Stvůrce z jeho vlastního JÁ, když on sám porušením mantinelů jemu dané svobodné vůle od jeho strukturálně nadřazeného Stvůrce se nyní dostává do nanejvýš nepříjemné pozice původce sebedestrukce svého počinu, pokud jeho nositele - tu dvoumoudrou holou opici - nějak nepřiměje vzít opět za své jí nyní opovrhované - DESATERO.

Jak to má ale provést, když ti jenž jím k tomu byli předurčeni - komunisté - jeho samého coby Stvůrce, ateizmem odvrhli?! A jak vidno, tak z toho svého bludu o vzniku organizované hmoty z chaosu entropie ustoupit nehodlají, třebaže by tím téměř okamžitě získali a sjednotili všechny ty JEHO různě úchylné uctívače, nechť je pro ně v jakékoliv podobě.

A tak jak se to jeví mají všichni, jak ON tak produkt JEHO experimentu - lidé - problém s vlastní existencí. Řešení je přitom tak prosté - v rámci onoho DESATERA vzít na vědomí, že je dáno všem umravnit ty, kteří mu brání v realizaci jeho morálních hodnot, ať jsou společensky kýmkoliv a kdekoliv... jak prosté milý Watsone! [cool][vyplazený jazyk]

349746

9.6.2016 10:48

Elektrický proud.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Není li dnes práce, zavedl bych ZP, ale všichni nepracující by museli vyrábět točením a nebo chůzí elektrický proud. Každý by platil SD kartou, do které by v elektrárně dostal potvrzený odevzdaný výkon. Je třeba si uvědomit, z jakého důvodu bylo kdysi na jistých oplocených objektech napsáno: Arbeit macht frei.
/ práce osvobozuje /. Vždy je nutno nejdřív něco konkrétního vytvořit, a pak teprve je možno s tím začít vekslovat.[velký smích]

349379

9.6.2016 13:51

ZP

fan B 195.?.?.?

na uvod treba naozaj povedat /ako konstatuje vacsina [smích]/, ze pliest komunizmus a ZP je bud nevedomost, alebo manipulacia... ZP je riesenim buducich socio-ekonomickych problemov, lebo prace naozaj ubuda... Paradoxne dnes vyznieva predlzovanie veku odchodu do dochodku pri sucasne rastucej nezamestnanosti... Tiez zdanenie ludskej prace, ktore ju predrazuje a naopak nezdanenie "prace stroja" ... su problemom... Stahovanie firiem za "lacnou pracovnou silou" nie je nic ine ako vykoristovanie... Treba si uvedomit, ze svet bude bud patrit korporaciam a tomu 1%, alebo bude rozdelenie aktiv "proporcionalnejsie" a tym padom udrzatelnejsie... Nie je to o nicom inom... len o miere prerozdelenia... Realizovanie ZP na malom uzemi je ale prakticky nerealne... pokial by ale napr. EU a USA spolupracovali na zavedeni ZP namiesto TTIP...nebolo by to az take nerealne [smích] ZP je podmienene samozrejme zvysenim niektorych dani a to hlavne DPH, ale tu je trochu problem s neopravnenymi odpoctami... Chcelo by to nieco "bezpecnejsie" ... napr. nejaku formu dane z obratu /ta sa obist neda[smích]/... no zaroven by mali byt zrusene aj vsetky dane z prijmu... Takze by napr. prestali mat vyznam "danove raje"... urcite by sa znizila administrativna pracnost, korupcia a urcite by sa znizili zisky korporacii /tlak na mzdy, nemoznost danovej optimalizacie.../... Takze tu je odpoved, preco sa ZP nemoze zaviest...[smích]

349384

9.6.2016 18:53

RE: ZP

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 349384

Navyše silne prestrelili predpokladanú sumu ZP - na podmienky Švajčiarska

349401

11.6.2016 16:49

RE: ZP

maršal Žukov 78.?.?.?

Reakce na 349384

myslím, že to je to každému jasné, že tak ako komunizmus, ani ZP nemôže byť zavedený len v malej časti Zeme, ale musí byť celosvetový.

349469

9.6.2016 14:22

Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.

Stribog 88.?.?.?

ZP by jednoznačně odstranil přezaměstnanost. Největším zaměstnavatelem v dnešních "vyspělých" zemích je stát, zaměstnávající armády naprosto zbytečných byrokratů, otravujících život předaněným a mizerně placeným otrokům v soukromém sektoru. ZP by také řešil problém s naprosto neefektivním daňovým systémem a příšerně drahým systémem sociálního pojištění.

ZP by narovnal stav na trhu práce. Dnes jsou zejména dělnické profese přímo vydírány, že buď budou držet hubu za minimální mzdu, nebo je nahradí stroje či importovaní otroci odjinud. Stejně tak jsou vydíráni zaměstnanci na vyšších postech. Na jejich místo čeká deset jiných. Také by to značně omezilo život domácností na dluh, neboť by ZP vedl k znovupřipojení mezd k produktivitě práce a tím k jejich růstu. Vedl by i k narovnání inovačního procesu. Dnes se systém nachází ve stavu, kdy se korporace bojí zavádět vysoce technologickou výrobu právě s ohledem na sociální stabilitu.

Na Švýcarském referendu je krásně vidět, jak mají lidé sebevražedný a naprosto dysfunkční neoliberální model ekonomiky zažraný pod kůží. V rámci podvědomých stereotypů nacpaných jim za léta provozu modelu do hlavinek.
ZP nabízí v důsledku více svobod, zvýšení technologické úrovně i řešení řadu ekonomických problémů. Nepochybuji ale, že se do dvaceti let prosadí.

Jak to ale vypadá z pohledu jelit? Problém je zejména v tom, že dostatek času by mohl sloužit k sebevzdělávání mas. To vždy ohrožovalo elity.
Bude tedy potřeba sledovat, co vše spolu se ZP budou jelita prosazovat. ZP by mohl být například záminkou k zavedení cashless society, větší míry kontroly a spojen s řadou soukromí ohrožujících praktik. Podaří-li se ohlídat, aby to nedopadlo jako vždy a ze skvělé myšlenky se nestalo obvyklé otrávené cukrátko je tedy otázka...

349387

9.6.2016 22:31

RE: Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 349387

Krásný příklad "výřezového" uvažování. Místo stručného a jasného popisu obrazu Mony Lízy (to je obraz ženské se záhadným úsměvem) máme sice detajlní, ale naprosto irelevantní studii o oku Mony Lízy. A autor se tváří, že onen výřez, jenž analyzoval na 3000 stranách textu, je popisem celé skutečnosti, nikoli pouhé jeho malé a nepodstatné části. Téma "Narovnání trhu práce a debytokratizace" je právě takovou redukc reality.

Závidíme byrokratům, že mají práci a mzdy. A tváříme se ctnostně. Vadí nám daně obecně a nevíme, nechceme vědět, že daně nejsou problém. Problém je rozdělení daňové zátěže v neprospěch chudých. Ale o chudé vlastně nejde. Jde o to, že enchceme platit. Pindáme o svobodě, nic o ní nevíme a vědět nechceme. Protože asni o svobodu nejde. Nepodmíněný příjem nám žádnou svobodu přinést nemůže. Jde o žebráckou almužnu.. Mluvit o svobodě v souvislosti s tímto projektem, to je jako chvástání se luxusního domácího otroka před otroky pracujícími na polích. Avšak otrok zůstává otrokem, ať už nahý nebo oblečen v hedvábí. Osvobodit od buržoazní diktatury nás může jedině diktatura proletariátu. Ten, jak známo tvoří 90 procent národa. Nekompromisní a bezpodmíněčné podřízení menšiny většině.

Nepodmíněný příjem není vůbec nic originálního. Cosi podobného zavedli ve starověku Římané. Občan města Říma a Italika nemusel platit daně a měl právo na každodenní příděl základních potravin. Svobodným ho to neudělalo a systém mohl běžet jen na základě důkladnějšího vykořisťování vnějších provincií. Smyslem toho zákona bylo umlčet vnitřní opozici a zachovat stávající třídní poměry. Paradoxně tento zákon patří mezi příčiny konečného úpadku římského státu.

Komunistický pohled na svět je všobjímající. Komunista vnímá celou tvář Mony Lizy. NIkoli pouze oko, nos nebo bradu. Jistě i dílčí opatření mohoumít pozitivní dopat. Zákaz dětské práce, zkrácení pracovní doby, přestávky v práci. ALe musíme vědět, že jde o dílčí krok, který realitu buržoazní nadvlády nemůže změnit a posuzovat tento krok v souladu s komplexním chápání reality.

PS) kontrolní otázka pro redukcionisty, zafixované na údajnou přezaměstnanost, trh a byrokracii. Co vyroste z dítěte, které nikdy nevidí své rodiče odcházet do práce?

349416

10.6.2016 10:30

RE: Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 349416

"systém mohl běžet jen na základě důkladnějšího vykořisťování vnějších provincií"

A múže nadále!

Aj na príklade Švajčiarska možno poukázať na dôležitý fakt: Kapitalizmus funguje na legalizácii podvodu a princýpe víťaz berie všetko.

Víťazom moderných vojen 20-teho storočia neboli mocnosti, vždy to bola v prvom rade nadnárodná finančná oligarchia, ktorá zabezpečila tomuto ostrovu pokoja pod Alpami prosperitu a možnosť tvoriť vysoké HDP.

Reálny socializmus ukázal aké sú limity výkonu spoločnosti, ktorá dlhodobo žije pod jarmom sankcií a nemôže zúročiť svoj kapitál výkupom lacnej produkcie z "Tretieho sveta".

Udržať súčasnú nerovnováhu produkcie vo svete je v záujme všetkých "sociálne-kapitalistických" štátov, lebo len chudák poškodený vojnou alebo dôsledkami revolucií zamatových alebo pomenovaných podľa ročných období je nútený podpisovať nevýhodné zotročujúce zmluvy s "libertariánmi!".

349433

10.6.2016 13:26

=== RE: Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 349433

Groteskně rasantní zamítnutí tzv. "základního příjmu" ve švýcarském komunizmu je nepřekvapivě jasným NE od rentiérů směrem k nemakačenkům, a úsměvným důkazem o tom, jaký měl Karel Marx malý rozhled, když psal před více než dvěma sty let tzv. "Kapitál". Pro rentiéra musí být stresující skutečnost, že všichni "nemakačenkové" ve státě dostanou zadara měsíčně šedesát papírů, a po nějaké době budou chtít být stejně a nebo ještě víc bohatí než samotní rentiéři...
/pokud se člověk projde třeba po Pražských Nuslích, a vidí tam stopadesátikilové dvacetileté jedince se zlatými řetězy okolo krku, invalidním důchodem v kapsách za dávky zakoupené teplákové kombinézy ADDIDAS, a okolo nich desítky malých opálených potomků, musí si tiše pomyslet, že tito jedinci již švýcarský komunizmus i všehchny jeho rentiéry dávno předběhli.../. [velký smích]

349441

9.6.2016 15:43

Cesta vedoucí k opravdovému komunismu,

gippius 213.?.?.?

nebo též jinak - ke království Božímu, je ve vnitřní změně člověka. Dokud se nezdaří překročit zvyky a instinkty nižších primátů, do té doby člověk plného lidství sotva dosáhne. Ale ZP /ne sám o sobě ovšem/ může být jedním z kroků. Je samozřejmě nanejvýš potřebné zbavit lidi chorobného strachu, že skončí bez práce, bez domova, bez blízkých. Taky je třeba zbavit je choroby, která se jmenuje "mít stále víc a víc". Samotná vnější opatření ale mnoho nezmohou.

349389

9.6.2016 16:24

Mám dilema

Skolastikus25 217.?.?.?

bud pisatel článku vůbec nemá představu o komunismu, nebo je to pisatel s pohadrákově vymytým mozkem, totiž mne zarazil ten začátek "společenský řád, ve kterém má každý člověk právo spotřebovávat, ale není povinen pracovat" prožil jsem celou éru tzv totality kde vládli komunisti, ale nezažil jsem aby někdo nemusel pracovat, v té době když někdo nepracoval tak byl příživník ( což je pravda ) a šel do kriminálu a tam na rozdíl od dnešní doby pracovat musel aby si mohl ten pobyt zaplatit na rozdíl od dnešní doby kdy odsouzení za nějaký delikt jsou posláni do rekreačního střediska kde se o něj daňový poplatník musí postarat.

349391

9.6.2016 16:34

Věřte selskému rozumu

Sasin 178.?.?.?

Celé toto politikum sonduje jaký postoj zaujmou lidi a lboni přemýšlí, že matka údernice by chtěla za 1 dítě 16 let platit, no co je to prosím za argumenty. Další by chtěl aby lidi za ZP otrocky šlapali kolo pro elektrárnu, jinej si myslí že komunizmus je o právu na spotřebu a další tvrdí, že mu k životu stačí volný trh. Se zamyslete co vykládáte. Gde ste ta moudra vzali?

Pak, že ten konec civilizace nemá přijít, dyk úplně nejhorší je lakomý, snaživý blbec.
Spousta blboňů, žijící ze zbytečně vymyšlené, marnivé a destruktivní "práce" si myslí, že svět kolem nich vyrostl pro ně a sám od sebe, a cenu má jen to, na co ideologové nalepí štítek "práce" a šmejdi na to vytisknou falešné peníze. Šlapou v "práci pro práci" jako Bymbo v porcelánu, honí papíry a daňové doklady, či co. Pochopte, že ve skutečnosti většinu věcí nelze ničím zaplatit, jen šmejdi je kupují s koltem v zátylku nebo zákonem za bankcetle. Peníze od šmejdského státu (a gdo je ten stát) jsou vždy "sociální dávka" a peníze od banky jsou vždy jen dluh na úrok.

Všimněte si jak účelově se tato otázka stáčí do sociální nepotřebnosti, přičemž celý státní aparát si pěkně žije vlastně z toho ZP, který prostě ostatním lidem nedá a ještě dotuje podnikavce, co si klidně vlezou až tam.

Vrátit lidem podíl na půdě a rozpočtu, bez podmínek se prostě šmejdům nelíbí, raději dávky, a jak je vidět, šmejdů je opravdu hodně.
Neřeknou, že by stačilo dát každému do ruky peníze jako karty do hry, že tak to bůh myslel s rovným dílem. Lidem, kterým všechno systém sebral a na všem je uvalen poplatek, nic opravdového bez dovolení nesmí, klade podmínky, že něco málo dostane zpět gdyž bude sloužit systému na správném místě a má na to správný papír. To spěje rychle k pádu civilizace.

Tedy základní příjem bez podmínek je jediné mírové řešení, které šmejdi dali na stůl aby si udrželi moc a blboni do teho šťourají čtyřmetrovou tyčí, že jim to nevoní. No bodéť, v podobě sociální dávky to opravdu příliš nevoní, ale už i to je příležitost postupně se zbavit otroctví.

Chybí doplnit to podstatné aby to mělo smysl hlavně pro lidi a né pro šmejdy. Základní příjem pro každého. Tím se otevře prostor pro změnu. To je ten cíl, a né právo spotřebovávat.

Jen hodili do rynku rukavici a doufají, že se v tom budou blboni nimrat. Za sebe říkám, já to beru. Navalte podíl a ještě budu spolurozhodovat o tom, co se v zemi bude dít. Tak to má být. To je ten správný postoj k této věci.
Většina Švýcarů chce pajdat po pravé noze, páč věří, že zbytek dostanou vod nás. A co vy, češi nebo co ste, taky raději pajdat po pravé a ještě vrtat koleno? Muheeeeee

P.S. Než někoho napadne blekotat o zásluhovosti, zamyslete se nad zásluhami vašich předků, gde skončily.

349394

9.6.2016 17:47

Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Je to jen další vějička pro bezduchý líný plebs, který nedokáže domýšlet věci do důsledků.
V současné situaci se základní příjem hodí hlavně proto, aby se v Evropě snadněji uchytili a rozmnožili půlmozci z Afriky a Asie. To vyrovnání schopných s neschopnými, inteligentních s hloupými atd., které je už pár desítek let prosazováno hlavně na Západě, je potřeba pro další příliv imigrantů z třetích zemí.
Rozhádání stávající společnosti, znehodnocení nastřádaných vkladů a další skokové zadlužování států jsou jen bonusem pro loutkovodiče.
Samozřejmě jsou tu i hlubší bažiny, kde se lze dobrat i takových jevů, které rozloží společnost zevnitř jako jakýkoli jiný socialistický až komunistický směr. Všichni, kdo si pamatují socialistickou "morálku" vědí, proč se i ze schopných stávali průměrní demotivovaní povaleči.
[bliji]

349397

9.6.2016 18:55

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 349397

"Všichni, kdo si pamatují socialistickou "morálku" vědí, proč se i ze schopných stávali průměrní demotivovaní povaleči. "

A to postihlo Vás?
Např. ve zdravotnictví se výzkum dařil. Nebyli jsme darmožrouti a už vůbec ne jako paskvil na vědecký výzkum, jak předvedla VĚDKYNĚ Eva Syková.

Takový hnus se tehdy nevyskytoval.

349403

9.6.2016 22:00

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349403

Postihlo to všechny lidi v socialistickém bloku, zahoďte růžové brýle. Výzkum se mohl částečně, po omezenou dobu a lokálně dařit, ale systémově to byl komplexní úpadek. Samozřejmě současný režim je v mnoha věcech horší, protože výzkum se prakticky zaměřuje hlavně na objevy přinášející finanční profit.

349412

13.6.2016 19:13

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

mokroprd frantisekmokroprd (zavináč) seznam (tečka) cz 31.?.?.?

Reakce na 349403

OK

Vysvetli mi tedy, proc kdyz mi stoji 100 tunova jednotka, ze ktere nic nemam me absolutne nenaplnuje cokoliv dalsiho vytvaret.

A uz nikdy vytvaret nic nehodlam, pac jsem byl okraden, podveden a zneuzit tzv. kleptokracii.

Hosana pro prirozeni.

349515

9.6.2016 19:08

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

dub 89.?.?.?

Reakce na 349397

základní příjem, v praxi distribuce technologické dividendy, není blbost.
totální píčovina je ale to, co se za něj nyní vydává. a zcela úchylné je jeho finanční plnění.

primárně je totiž třeba plnění naturální (poskytování bydlení, komunálních služeb etc.), sekundární poukázkové, a teprve jako doplněk, (pokud vůbec) plnění finanční.

to, o co šlo ve švajcu, neřešilo nic. hlavním důvodem bylo zjednodušit byrokracii a náklady na sociýální dávky, protože místo složitého systému navrhli paušální dávku na hlavu.
nic víc.

pokud by došlo k realizaci, za rok by prkaticky neexistoval, protože by byl "inflačně odstřelen". prostě by vše zdražilo v důsledku zvýšené poptávky a ochoty lidí platit víc (snadno nabyl snadno pozbyl). reální hodnota dávky by pak byla zanedbatelnjá a lidi by museli zase chodit do práce.
a spousta dalšího.

zkrátka myšlenka a koncept dobrý, ale nabízená zpotvořenina naprosto k hovnu.

349404

9.6.2016 22:07

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349404

Ta myšlenka je zhoubná právě proto, že je líbivá, ale v praxi nerealizovatelná a neudržitelná. Stejně je to s komunismem, liberalismem, monoteismem ... a vůbec jakoukoli utopickou myšlenkou. Prostě další pejzatá idea pro kterou se gojím budou rvát mezi sebou příštích x let.
[oči v sloup]

349413

9.6.2016 23:16

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

dub 89.?.?.?

Reakce na 349413

melete nesmysly.
distribuce technologické dividendy je jedinou cestou, jak může společnost přežít.
nutno ale zvolit vhodnou formu.

bydlení a komunální služby lze poskytovat naturálně, bez problémů. některé věci na poukaz.
ale nejjednodušší cestou je její distribuce prostřednictvím deflačního prostředí (což má spoustu dalších výhod) a zkracování pracovní doby.

neskutečný paskvil je právě současná navrhovaná vairanta dávky na hlavu. navíc je to předehra k mnohem většímu průseru feudál-fašistického nevolnictví.

349419

9.6.2016 23:35

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349419

Žádná vhodná forma "distribuce technologické dividendy" neexistuje. Každý má jiné požadavky a potřeby. Navíc by se tím podporovala hlavně ta nejslabší zdegenerovaná část populace, která by postupně přivedla společnost jako celek k úpadku. Řešení je jediné: Zakázat soukromou tvorbu peněz a virtuální ekonomiku. Takovéto pejzaté výmysly nic neřeší a už vůbec nic dobrého lidstvu nepřinesou. Jen uspíší zánik nedegenerovaných lidí v Evropě. To je jeho hlavní účel.

349420

10.6.2016 0:05

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

dub 89.?.?.?

Reakce na 349420

jen potvrzujete, že naprosto netušíte, o čem je řeč.
takže diskusi ukončíme, nemá valného smyslu.

349421

13.6.2016 12:20

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 349421

co sa teda skryva za tym magickym popisom, ze "distribuce technologické dividendy"? skuste to rozviest, aspon v kratkosti..

349505

9.6.2016 20:58

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 349397

"Je to jen další vějička pro bezduchý líný plebs, který nedokáže domýšlet věci do důsledků."

Co je toto za kecy, gdo vám to narval do kebule? Jak se to vyjadřujete o ostatních lidech. Definujte přesně co to znamená bezduchý líný plebs a dopodrobna. Zrovna takoví jako vy potřebují podíl na půdě a rozpočtu jako prase drbání. Byste mohl předvést své životní schopnosti za sebe a bez vyžírání ostatních.

Ale já se u tohoto trošku zastavím. Není to signifikantní jak lidé, kteřé prošli masovým výplachem fungují přesně stejně jako gdyž někomu v hlavě přeinstalují operační systém? Jak je to ve skutečnosti v té virtualitě snadné. Vyhodit něco podobného na měsíc za město, dojdou mu baterky a celá intelektuální paráda se vypaří. Heh

Blbý je, že kvůli vám, mám o jeden "povolený" příspěvek zde méně. To je prý domográca. Muheeeee

P.S. Lidi pochopte, že je to příležitost se odříznout na chvíli od šmejdů a mezi tím si rozdělit spravedlivě tuto zemi i ty papírky na výměnu, jinak pudete do kelu všichni.

349409

9.6.2016 22:21

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349409

Vůbec nehodlám komentovat Vaše drzé prostoduché duševní zvratky, nicméně na tou poslední perlou se pozastavím.

"P.S. Lidi pochopte, že je to příležitost se odříznout na chvíli od šmejdů a mezi tím si rozdělit spravedlivě tuto zemi i ty papírky na výměnu, jinak pudete do kelu všichni."

Samozřejmě se tím naopak všichni ještě více přimknou k systému a budou na něm ještě více závislí. To pochopí i úplný idiot, který ví něco o reálné fyzické ekonomice a fungování společnosti. Žádné spravedlivé rozdělení peněz a statků neexistuje a vůbec nejhorší zlo v dějinách právě vždy natropí touha po rovnostářství. Sice loutkovodiči řídí svět zle nedobře, ale proti tomu, co by za pár let u moci napáchali "Sasinové" a spol., jsou to přímo andělské bytosti.
[oči v sloup]
Jak správně napsal Nietzsche:
Slabí a nezdařilí mají zahynout: první věta naší lásky k člověku. A má se jim k tomu ještě pomáhat.

349414

10.6.2016 0:28

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 349414

S takovými udržitelnou národní společnost opravdu vytvořit nelze, páč oni vždy budou zrazovat, zanášet o špatných charakterových vlastnostech našich, kteří by se mohli od nucené práce osvobodit a věnovat se konečně svým věcem, o kterých musejí sami nejlépe vědět, že ty jim zajistí budoucnost a né tenhle zkrachovalý zlodějský ideologický systém. Proto nikdo blahořečí loutkovodiče, ačkoli by udělali zase genocidu, zlo jakkoli hnusné a odporné, a šmelili s gdečím, což dělají neustále, furt budou lepší než Sasinové a spol.
Muheeeeeeeeee

Správně to napsal?
Co je dobré ? - Všechno, co v člověku zvyšuje cit moci, vůli k moci, moc samotnou.
Co je špatné ? - Všechno, co pochází ze slabosti.
Co je štěstí ? - Cítit, že moc vzrůstá - že překonáváme překáţku. Ne spokojenost, ale vůle k moci; ne mír, ale válka; ne ctnost, ale zdatnost (ctnost v renesančním stylu, ctnost bez moralínu).

349422

10.6.2016 10:55

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 349414

Ty woe! Ty jseš schopnej napsat jednu větu, která dává smysl a druhou větu, která je naprostá hovadina. Na jednu stranu se tu oháníš pejzatejma, který kritizuješ a na druhou stranu používáš jejich argumenty. Myslím, že v tom máš docela slušnej guláš.

Takže pominu ty prostoduché bláboly, které tvoří 70% tvé produkce zde a zaměřím se na poslední větu.

Jelikož z tvého psaní usuzuji, že se řadíš k těm schopným a silným, pak si samozřejmě můžeš votvírat hubu na ty slabé a neschopné, to má svoji logiku, ale možná se najde někdo, pro koho ty budeš slabý a neschopný, tohle posuzování je dost relativní. Pro pejzatýho jsi jen cvičená opice, i když ty máš o sobě asi jiné mínění.

Nebo si dovoluješ soudit, kdo je v absolutním vnímání ten silný? Jestli jo, tak si dej studenou sprchu a táhni do prdele.

Stamilióny lidí byly vyhubeny jen proto, že nějaký imbecil rozhodl o tom, že jsou slabí a neschopní (například Indiáni v Americe, kteří si ovšem žili naprosto spokojeně do té doby, než tam přišli nýmandi tvého typu).

> Žádné spravedlivé rozdělení peněz a statků neexistuje a vůbec nejhorší zlo v dějinách právě vždy natropí touha po rovnostářství.

Ano, dnes již skoro neexistuje, ale to ještě neznamená, že neexistovalo před zničující římskou filozofií. Ty to posuzuješ jen v rámci tohohle systému, kterej je naprosto zkurvenej. Sice mluvíš o rovnostářství, ale nějak sis nevšiml, že do toho "rovnostářství", tedy spíše načančané bídy uvrhli lidi ti, co potřebovali mít víc, než ostatní. Takže většina lidí má hovno nutné k přežití a zbytek mají ty svině, které ty nazýváš andělskými bytostmi. A ten rozdíl byl vytvořen jen a pouze tím, že si přivlastnili přírodní zdroje, které mají patřit všem.

349434

10.6.2016 11:34

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Nikdo (originál) 77.?.?.?

Reakce na 349434

Žádné rovnostářství nikdy nefungovalo v jakékoli větší komunitě. Žádné "absolutní vnímání" neexistuje. Stamilióny lidí bylo vyhubeno proto, že byli naivní jak opice a zrovna tak "chytří".
Vopice zpátky na strom a než zase slezeš nech si to od někoho vysvětlit. A neopič se, dokonce ani to Ti nejde.
[chechtot]
V každém případě s vopicemi proti loutkovodičům nemáme naprosto žádnou šanci.

349436

10.6.2016 12:51

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Vopice 185.?.?.?

Reakce na 349436

Zajímavé. Tipoval jsem tě na člověka s alespoň průměrným IQ, nicméně to co tu předvádíš, se nedá nazvat jinak než naprosté blábolení...

Když už mluvíš o tom "rovnostářství", dokážeš ho definovat alespoň tak, jak ho chápeš ty? Mám pocit, že naprosto netušíš, o čem jsem mluvil, ale zřejmě to bude mít nějakou dlouhodobější příčinu, pravděpodobně tvoji neschopnost chápat širší souvislosti.

>Stamilióny lidí bylo vyhubeno proto, že byli naivní jak opice a zrovna tak "chytří".

Doufám, že tenhle [bliji] nemyslíš vážně. Protože pokud ano, pak jsi pravděpodobně pejzatý jedinec. Ti nebyli vyhubeni proto, že byli hloupí, ale proto, že to nebyli psychopati. Nebyli to psychopati, kteří mají potřebu ničit vše živé jen tak pro nic za nic, případně pro peníze.

Jak tak na tebe ale koukám, tak vzhledem k tomu, že jsi schopen tu v podstatě vytrubovat jakousi změkčenou nacistickou ideologii (pejzatou), tak se domnívám, že jsi také psychopat. Tím pádem ovšem naše další "diskuze" není možná, protože normální člověk se s psychopatem prostě nedomluví, protože psychopat postrádá to, co člověka dělá člověkem.

A ty se o loutkovodičích raději nevyjadřuj, protože od nich ve způsobu myšlení nelišíš naprosto v ničem.

Shalom! [chechtot]

349440

10.6.2016 22:00

RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 349414

pan Nietsche zil v dobe kamene a v podstate mel biologicke mysleni. Co znamena silny a slabi dnes!!! je komplikovanejsi nez za doby pana Nitsche, dnes v dobe DNA, pocitacu a zvladani slozitych veci, kdy zakladem je komunikace a dobra spoluprace skupiny lidi pracujicich na problemu, temer dalo by se rici jako jediny clovek. Pozoroval jsem , ze neco ve smyslu Nitsheho "rado-by silny jedinec " bylo ve skutenosti minus z hlediska komplikovaneho projektu!!!!!!!. Asi silny jedinec by byl perfektni robot bez citu jen uskutecnujici cosi . Ovsem v tom pripade by slo cele lidstvi do spalchovaci toalety ...vazeny pane filosofe.

349450

9.6.2016 18:29

Přijde doba, kdy se Basic Income zavede

Chazarský Talmudista 94.?.?.?

Robotizace způsobí, že v některých zemích bude 40% a více lidí nezaměstnaných. V takové situaci vlády zavedou nuzný Basic Income.

349399

9.6.2016 20:30

RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 92.?.?.?

Reakce na 349399

A zaroven o stejnou castku ihned snizi mzdy zamestnancum [cool]

349408

10.6.2016 9:19

RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 349399

To je v podstatě celá premisa základního příjmu...

Před 100 lety byla využívána téměř jen biogenní energie (lidé, zvířata). Dnes je tomu tak, že vládne technogenní energie (stroje). Tím pádem opravdu nejsou tolik potřeba lidští otroci.

A tento trend bude růst. Co uděláte s lidmi, kteří nemají práci?
1. Buďto jim vymyslíte nesmyslnou práci (současný stav).
2. Dáte jim základní příjem a svobodu volby, co se svým životem udělají.
3. Necháte je bez prostředků.

Elity samozřejmě preferují bod 1, protože pokud společnost nebude v oprátce otroctví, pravděpodobně díky volnému času dojde k větší informovanosti lidí a otrokářská pyramida budovaná tisíce let se zbortí.

Proto dnes 80% lidí dělá nesmyslné činnosti. A činnosti nejvíce degradující společnost, jsou většinou nejlépe finančně ohodnoceny.

On stírá hvězdy z nebeské klenby,
hvízde - luna se před ním zachvěje
ale proti ZÁKONU ČASU,
je jeho nauka bezmocná.


https://www.youtube.com/watch?v=i3Uwno__Fcw

349427

10.6.2016 10:07

RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 349427

No a aby se ta skvělá pyramida nezhroutila je tu ještě jedna možnost,která by nahradila tu 1. v pořadí,která se bezesporu provozuje nyní a to neuvedená možnost č.4,která by spočívala ve fyzické likvidaci stávajících "nadbytečných" a v pečlivé regulaci jejich reprodukce,jak je snem dnešních elit a sociálfašistů,jako je opravdu "originální pan Nikdo"....
Samozřejmě,že veškerý pokrok ve vědě a technice se přednostně neužívá k všeobecnému blahu,ale pouze pro blaho elit a upevnění jejich moci a pokud se tohle nezmění,není žádná naděje na změnu k lepšímu.
V podstatě,co si budeme pořát dokola vykládat,vykládat,jsme už dávno na té naší zubožené planetě ve fázi přechodu k tomuto modelu totálně řízeného života a "hromadných likvidací lidských přebytků",jen si to většina těch,koho se to týká,nechce přiznat a až na to dojde,bude beznadějně pozdě....

349429

10.6.2016 11:43

RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 349429

Ano - varianta 4 se uplatňuje stovky let.

Díky podmíněnému potenciálu rozmnožování lidstva je patrné, že touto variantou to elity nejsou schopny vyřešit ve svůj prospěch. Lidí na planetě zemi v průběhu času stále přibývá.

Pokud by měli něco, oproti čemu jsou oni samotní imunní a zbytek společnosti není, věřte, že by to dávno použili na nějakém testovacím polygonu.

Nyní by pravděpodobně preferovali USA jako hlavního tvůrce biosférické globální krize. A právě tam v blízké budoucnosti uvidíme, jakými procesy operují elity při řezání ovcí v masovém měřítku.

Záleží na samotných američanech, jak tvrdá ta forma bude. Ale vzhledem k nynější popularitě psychopata Hillary Clinton to vypadá na pěkná jatka.

349437

11.6.2016 1:58

RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 349399

Podobnej luxus v Therezienstadt pro 40% nezamestnanejch chazarskejch talmudistu za dob A.H zpunktoval uz Heinrich Himmler a ti jak sem se docet v lejstrech Red Cross byli na tom kdyz se erar vo ne radne postaral tak dobre , ze basic income uz vubec nepotrebovali .

349455

9.6.2016 19:43

Referendum samozrejme neorganizovali zadni Zeleni, ci "lid"

socka 92.?.?.?

To si banky v referendu jen zkousely, kudy na to, jaka bude reakce, testovaly si nosny politicky subjekt atd.
Nepodminenym prijmem to skonci tak jako tak, i kdyz se bude jmenovat jinak.
Predne tim odpadne veskera byrokracie a stat usetri a pote si podnikatele musi nejak zajistit odbyt, nebot jakmile lidi zacnou s nadchazejici robotizaci setrit, je konec a podnikatele si muzou sve vyrobky kupovat sami.
Az ten samy napad nazvou v budoucnosti "Prispevek na podporu volneho trhu" a udelaji mu masivni PR, prijmou ho svycarska telata 80%.
Jen to chce vypilovat myslenku, to je vsechno, bez bezpodmineneho prijmu, coby hlavniho stabilizatoru vyse zisku (a reknemez trhu) to fungovat nebude, na to je soucasny globalni trh prilis velky a nestabilni a ohrozuje tak dokonce i vlastni ucastniky.

349405

9.6.2016 21:46

RE: Referendum samozrejme neorganizovali zadni Zeleni, ci

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 349405

To je přece každému šmejdovi jasný, že mu odpadávají miliony zdebilizovaných "zákazníků" a hledá skulinu jak to udělat aby ti, co vypadli nezačali myslet jinak. Že se na ně můžou klidně taky i vytentit, jen jim chybí ten podíl na půdě a rozpočtu, na kterých mají přišlápnutou svoji zákonem okovanou botu zase jejich kamarádi papaláši až do poslední vesnice. Tak fungují jejich stranické úderky. To jsou totiž ty základní elektrické šoky demogratických velebností, co si myslí, že jim patří celá zem, které pustí každému normálnímu člověku do zátylku, co by je chtěl obejít, páč smrdí na sto honů zlodějinou. Papalášsky udržitelná inteligence skončila ve středověku u nevolnictví. Orat a vláčet, měnit plodiny a hnojit to chemickými imperialistickými prostředky na hubení lidstva.

Samostatné lidi ani ne venkově nechtějí. I na zaražení kůlu na louce chtějí stavební povolení jako by tam něgdo o to stál. A je toho příšerně moc, čím udržují lidi v závislosti na výrobě odstředěných potravin. Nějaké to železné harampádí z města čověk oželí, ale že město, jako výsledek cicvilizáce šmejdů, drbe do venkova aby skákalo podle jejich předpisů je ve skutečnosti poslední křečí jak si udržet lehkoživný nadstandard. A to jde. O nic jinýho jim nejde. Chtějí jen aby jim ty jejich náklaďáky venkov naplnil. Ještě i zavolají, gde vázne zásobování. A gdyž zásoby váznou, pošlou policii s papírem co si napsali, že "zákon" Muheeeeee a že štandopéde jim to mají za falešné peníze rychle nabalit a poslat. A gdyž né, pošlou tam kulky, bomby banky. To je celé. Nic jiného v tom nehledejte. Město musí umřít, páč každý normální člověk na město kašle. A proč?

Šmejdi i tak nadhazují drobky, páč u nás by podíl pro jednoho z rozpočtu obnášel bajvoko 400 000,- . O tom se jedná. A gdyby nebyl, furt se o tom jedná. To je síla každého, i žvatlajícího v kočárku, která má ve skutečnosti řídit co s tím. ZP je almužna. Ale je to cesta z otroctví. Heh

349411

9.6.2016 21:15

V čom je vlastne rozdiel?

Erwyn 85.?.?.?

Vysvetlil by mi niekto, v čom je principiálny(!) rozdiel medzi "základným príjmom" a podporou v nezamestnanosti alebo inou podporou, ktorú máme dnes?
Iba v tom, že by bolo menej papierovačiek?
Lebo mne to pripadá ako prelepenie názvu jednej veci iným názvom.

349410

9.6.2016 22:30

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349410

Už jen v tom, že by ho dostal každý. Bylo by to jen další zvýšení moci státu a podpora všelijak nepovedených jedinců a snadno se množících lehkoživků odevšad. A to jen za předpokladu, že by to dokázali nějak udržet uměle generovanou ekonomikou pár desítek let, pak by se Evropa stejně utopila ve vlastní krvi a zavedl by se tvrdý totalitní režim, pak uvolňování a tak dále jako vždy v dějinách. Vždy se najde dost idiotů, kteří jsou podobné hovadiny ochotni obhajovat, realizovat v praxi a ještě hýkat nadšením.
[bliji]

349415

10.6.2016 11:02

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Vopice 46.?.?.?

Reakce na 349415

Opět v tom máš guláš, jako obvykle.

>Bylo by to jen další zvýšení moci státu
Konkrétně jaké, když by odpadlo mnoho zákonů, na jejichž základě se stanovují sociální dávky? Naopak by ubylo úředníků.

>podpora všelijak nepovedených jedinců a snadno se množících lehkoživků odevšad
Ti, co dostávají sociální dávky, ti by na tom byli úplně stejně jako teď. Ti, co je nedostávají, by měli o trochu více a rozhodně by kvůli tomu nepřestali pracovat.

S přátelským [bliji]

349435

10.6.2016 23:36

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 349435

Editore proč tu není moje odpověď na ty jeho prostoduché žvásty?

349454

11.6.2016 13:05

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 349454

Protože je chyba v matrixu (tvým). Po kliknutí na odeslat to musíš zopakovat.

349461

10.6.2016 22:34

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 349415

Přesně tak, každý. A víc ani hlt. Všichni mají dostat jen tento peníz. Objem peněz by měl být takový aby byli spokojení všichni. Čili i ti, co peníze pochtívají od druhejch na své podnikavčí rejdy, páč lidi budou jejich investóry, né žádná harpagondechajcká cizácká banka s úročkama. I Zeman a Šláfenberg mají dostat stejný peníz, páč jejich howno není lepší. A ten spací pytel ofšem bude muset vrátit všechno co si tady přivlastnil stejně jako ten ministerský koblih, páč na té půdě nic nedělají. Místo toho aby orali a vláčeli se na těch lánech co šlohli druhým lidem, a něgde s podivěm si sehnali na tu krádež papír, sedí v té době v parlamentí kantýně a dělají tam další nechutnosti. Tyhle ZPodíly mají být směneční poukázky vydané slušnou společností každému členu společenství. Gdo není členem, národem, nedostane nic. I půda musí být připsána všem národovcům. A teď se poser. Muheeeeeeee

349452

11.6.2016 13:19

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Jarda z Brna avacsworldsafe (zavináč) seznam (tečka) cz 185.?.?.?

Reakce na 349452

V novém systému, který je za dveřmi se budou nemakačenka házet do hnoje, protože zahynou hladem. Nikdo jim nic nedá. Je napsáno:,,A každý bude sedět pod vlastním olivovníkem, vždyť moji synové budou užívat plně díla svých rukou a jistě nebude nikdo, před nímž by se třásli,, ...- Tak nějak si ten Bibl. výrok pamatuji.

Už nyní a i v počátku lidstva platí a platilo, že : ,, Kdo nechce pracovat ať nejí,,.
To nemá nic společného s nebiblickým světským příslovím:,,Kdo nepracuje ať nejí,,.
Někdo třeba nemůže pracovat pro zdravotní těžkosti a na trhu práce jde o vykořisťování zdravých a schopných, ne mrzáčků. Ty se snaží pejzatí uklidit, viz různé snižování dávek bezrukým a podobným chudákům.
Kdo nechce pracovat? Vychcánci nejrůznějšího typu. Jenom chlastat pivo a kajlovat cíga....

349462

11.6.2016 15:56

RE: V čom je vlastne rozdiel?

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 349462

A to mně se líbí příběh o tahání řepy, gde i myš dostane podíl. A gdyby né, šak si to může rozmyslet a otočit zády. Tahle, hlavou do zdi obouchaná povídačka o "práci a jezení", je stále oblíbená. Zvláštní, jakoby to ne zemi platilo. K rozšifrování této tajenky, chce či nechce, (proč dělají co nechtějí) asi nebude dostatek času. Myš se už otočila a řepa nejde vytáhnout.

Vo jezení je v bibli taky dost povídaček. Třeba, gdyž něgdo do tebe kamenem, ty do něj chlebem. A gdyž bůh rozdával rozum, hodně lidí prý bylo v "práci" ,na schůzi nebo seděli v představenstvu, gde se naučili vrtat si koleno. Tomu říkají duševní rozvoj a po každé privatizaci (nový systém) si obstarají lepší vrták.

V novém systému to bude jak, popište, mě to zajímá?
A nešetřete detaily.

349464

11.6.2016 17:57

=== "Nemakačenkové"...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 349462

Vždy mne deprimoval absurdní zlodějský výraz "nemakačenka" rozšířený speciálně za nynějšího ruského komunizmu v čechách,kdy láska a pravda zvítězila nad lží a nenávistí, který velkohubě užit třeba veksláky, slučuje velkoryse třeba cikány s těmi, kteří by pracovali, ale mezi zoufale se pod cenou prodávajícími idioty nemohou najít práci. Vždy jsem si třeba pod termínem "nemakačenko" představoval Bohouše Sobotku, Václava Havla, poslance Bendu a podobné. Výraz "nemakačenka" používal třeba kdysi s oblibou i továrník Baťa a jeho tovární mistři , když se jim třeba nedařilo v otrockém systému plnit dodávky pro wermacht.To slovo je mi nesmírně odporné, protože ho nejčastěji vyslovují právě "nemakačenkové", kteří se zlobí, že na ně ostatní nechtějí zadarmo dřít.... [velký smích]

349471

11.6.2016 22:09

RE: ===

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 349471

>To slovo je mi nesmírně odporné, protože ho nejčastěji vyslovují právě "nemakačenkové", kteří se zlobí, že na ně ostatní nechtějí zadarmo dřít....

Mám přesně ten samý dojem. Dobře jste to napsal.

349473

11.6.2016 22:23

RE: ===

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 349473

Pokřik profesionálních zlodějů "Chyťte zloděje", je pro lidi kteří skutečně pracují a vytvářejí hodnoty značně ponižující. Zkuste

macekvbotach.cz

Z toho se musí "hloupému" / proč nekrade také, vždyť v demokracii může přece každý projevit své kvality.../co je nucen a nebo jen chce vydělávat prachy "poctivě", musí otevírat pověstný nůž v kapse... [velký smích]

349474

9.6.2016 22:32

ještě dám

martin bares 85.?.?.?

jeden příspěvek.

Článek rozumně shrnuje argumenty, ale lže ve výsledku, jak když tiskne.

Podsouvá lidem slovo "komunismus" a stále s tím operuje. Jako by zavedení ZP mělo s komunismem společného vůbec nic. Jde o povrchní, líbivou manipulaci..

Jde o typickou pravičáckou manipulaci. ZP nemá s komunismem nic společného!

Stejně jako různí rádobyodborníci u nás - Pozorovatelka, Daniel Solis, Protiproud a další směšují slovo bolševici, komunisté na straně jedné, se Sorosem, jakýmsi konstruktem "neomarxismus", apod. Aby bolševiky, komunisty představili jako čiré zlo a přitom zakryli skutečné zlo své - to jest podporu fašismu a fašistické ideologii.

Na začátku mluví pan Kasatonov o tom, že v podvědomí nějakého lidu se za komunismu jí a leží a nepracuje (mě může bílý límeček Kasatonov vynechat - já za socialismu musel velmi tvrdě pracovat, pan bankéř Kastonov a pan buržuj Kasatonov asi pracovat nemusel), pak nám vnucuje myšlenku, že tento pokus se ZP je komunistický pokus - dokonce cituje starý citát, že "Evropou obchází strašidlo komunismu" - to je o zlatý vidle, když se podíváme, jak se Evropa, tedy EU, s hemeroidální úporností snaží stavět Erc fašistickou Ukrajinu na nohy a pak s vrozenou neznalostí ekonomie nám podsouvá myšlenku o komunismu jako společenském systému.
Zapomíná, že komunismus je idea, ne společenský systém, nedosažitelný v reálném světě. To mu samozřejmě nevadí. Naopak, jinak by si na socialismus, který komunismem nazývá, nemohl plivnout. Zapomíná vlastenec, že přes všechna veliká ale, čistky, gulagy, ale především obrovské úspěchy. je Rusko POUHÝM nástupnickým státem SSSR. Historii vymazat nelze, pane bankéři Kasatonove.

Víc k tomu článku nemám co říct. Jen snad tolik, že Hájkův Kontrarevoluční magazín a cinty Hájkova gangu mají zdatného následovníka či guru. Je to vlastně jedno. Svůj k svému. [oči v sloup]

349417

11.6.2016 14:33

nesystémové

maršal Žukov 78.?.?.?

systémové by bolo, to čo bolo za národného socializmu - uzákonené dolná, ale aj horná hranica príjmu. Otupenie nenažratých parazitov.

349463

12.6.2016 10:46

Postupovat nutno systémově a neprodleně...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 349463

Připadá mi naivní se domnívat, že nenažrané parazity omezíte nějakými zákony. Za protektorátu třeba v čechách existovali černí řeznící, z nichž jednoho odvádělo gestapo za nedovolenou porážku, a druhý vedle právě porážel další prase. Nakonec je prostě vyvedli před barák, a oddělali dvama ranami do břicha. není jiné možnosti na nenažrané parazity, než neprodleně zlikvidovat. Jak už se to rozmůže jako dnes, tak je pozdě......[velký smích]

349482

14.6.2016 22:28

Šmejdi chtějí jen jedno aby lidi byli přiletovaní jako mikročip k jejich mateřské základní desce

Sasin 178.?.?.?

aby se nomohli sami urvat ani sami přemýšlet natož sami něco dělat Jejich virtuální mateřská deska s ostatními mikročipy má lidem navodit soudržnost, jistotu, a pravidelný přísun instrukcí dle jejich programu. Cílem je přesunování pouze jejich šmejdských instrukcí k vykonávání. V plánu je, že to všichni šmejdi v palamentní kantýně odsouhlasí. Pár šmejdů to neudělá, to pro případ gydyby se to nepovedlo aby se jich vystrašení blboni mohli zase chytit jako inteligentů a fyloZoficky nadaných premiantů.

Páč normálním lidem korodují takové spoje kulturním a rodiným poutem, hledají šmejdi výkonnější spojení a odolnější volací procesy a stále to vylepšují. Touží po jednom velkém procesoru, do kterého zataví všechny lidi v představě, že ho budou vlastnit. Že to bude konečně ten nejvýkonnější stroj ve vesmíru. Logiku života, co se množí a rozděluje na planetě své potřeby v tom nehledejte. Jde o čistě technický pohled na svět, kdy na konci zůstane jakási kostka na kterou gdyž se komár vyserre, tak to celé zkratuje a rpzpadne se na maličké kousíčky. Ale než se to stane, chtějí si šmejdi užít svoji bezmeznosti, nekonečnosti, maximalizace zisku a rozhazovačnosti tohoto nactiutrhačného systému, co jim hrdlo a jiné oudy ráčí. Ať to stojí, co to stojí.

Základní nepodmíněný příjem podle mého názoru není až tak šmejdský nápad, spíše se jedná o socanskou vyhýbku, kterou by si rádi politicky zamluvili u dodavatele. Jenže jim to nebude příliš platný, páč gdo už pochopil, že je možné všechno, je taky možné všem dávat klidně prachy na ksicht, zrušit banky a šmejdy na nich přilepené a cirkus pojede dál. Rozdíl bude v tom, že každý člověk se stane investorem, každý pocítí kolik to dává a jak to de tůrovat, čili, že nějaká firma co bude pochtívat prachy, bude muset všem lidem vysvětlit, jestli to potřebují na bomby, nebo na plynofikaci lidí, otravovací přísady do stravovacích návyků nebo jen tak pro kámoše co spolu mluví. Takže i tak je to cesta z otroctví a gdo je proti tomu, chce aby se lidi nigdy z toho otroctví nedostali. Všímejte si takových zmetků, čtěte co a jak si myslí, páč oni jsou ti, které táhnete v káře. Muheeeeeee

349548

16.6.2016 14:51

ZP neni komunismus

anonym 195.?.?.?

Je to idea, jak usetrit. ZP musi byt stanoveno tak, ze lide, kteri si vyberou pouze ZP nebudou o hladu, ale na druhou stranu to nebude zadny med. Takze stale bude vetsina lidi motivovana k praci, nekdo vic a nekdo min. Zaroven se rusi vsechny socialni davky a take byrokrati, kteri o nich rozhoduji, takze dalsi setreni penez. Rovnez to posiluje obcansky zpusob zivota a vetsi uvedomeni si vlastni odpovednosti. Tady mas ZP a dal se starej sam.
Se ZP rovnez neexistuje socialni bezdomovectvi a nezamestnanost, zaklad bere kazdy a dal uz se o sebe stara sam, takze pravy opak socialismu nebo komunismu.
Lide, kteri zrovna nenajdou praci, mohou se ZP i tak nejak docasne vyzit a tak nejsou deprimovani nezamestnanosti, vykoristovatele ztraci zasadni paku a tak ZP kultivuje celou spolecnost. ZP poskytuje lidem moznost dele studovat a tim se vice rozvijet a tudiz ZP podporuje i zvysovani urovne lidi.
Problem ZP je hlavne narazovy, protoze v prvnich letech po spusteni tohoto systemu by to asi bylo tvrdy pro lidi, kteri jsou ted zvykly na velke socialni davky a nejsou zvykly na samostatne rozhodovani.
Je i urcita obava, ze v prvnich letech po spusteni ZP by to i stalo hodne penez nez by se system ustalil.
Se ZP by bylo vhodne zmenit a zjednodusit danove zakony.

349575

Příspěvků: 93

09.06. 07:53 Jarmila  Mateřské a domácí práce
09.06. 08:11 ppppp  RE: Mateřské a domácí práce
09.06. 09:14 Jurko  RE: Mateřské a domácí práce
09.06. 22:51 lama.cz  RE: Mateřské a domácí práce
10.06. 09:11 Jarmila  RE: Mateřské a domácí práce
10.06. 09:44  RE: Mateřské a domácí práce
10.06. 19:52 Jarmila  RE: Mateřské a domácí práce
10.06. 22:16 Sasin  RE: Mateřské a domácí práce
11.06. 16:36 maršal Žukov  RE: Mateřské a domácí práce
12.06. 12:54 Nikdo (originál)  RE: Mateřské a domácí práce
14.06. 16:39 Vopice  RE: Mateřské a domácí práce
14.06. 19:12 maršal Žukov  RE: Mateřské a domácí práce
12.06. 11:54  RE: Mateřské a domácí práce
10.06. 08:53 Sugar  RE: Mateřské a domácí práce
10.06. 10:15 ppppp  RE: Mateřské a domácí práce
15.06. 13:44  Mateřské a domácí "práce" a degenerované feministky
16.06. 11:45  RE: Mateřské a domácí
17.06. 11:37  RE: Mateřské a domácí
19.06. 17:42  RE: Mateřské a domácí
20.06. 11:27  RE: Mateřské a domácí
16.06. 16:39 Jarmila  RE: Mateřské a domácí
16.06. 20:05 dub  RE: Mateřské a domácí
16.06. 20:48 Jarmila  RE: Mateřské a domácí
17.06. 14:09 dub  RE: Mateřské a domácí
18.06. 09:32 Jarmila  RE: Mateřské a domácí
16.06. 21:41 Sugar  RE: Mateřské a domácí
09.06. 08:13 martin bares  pane Kasatonove
09.06. 11:48 Sugar  RE: pane Kasatonove
14.06. 09:34  Profesionální lháři...
09.06. 08:14 opus111  Hloupý článek, hloupé argumenty
09.06. 10:19 Dušan  RE: Hloupý článek, hloupé argumenty
09.06. 11:41 hestroy  RE: Hloupý článek, hloupé argumenty
09.06. 13:30 Dušan  RE: Hloupý článek, hloupé argumenty
09.06. 14:30 Sugar  RE: Hloupý článek, hloupé argumenty
09.06. 17:17 Censored  RE: ... hloupé argumenty
09.06. 20:25 vvv  RE: ... hloupé argumenty
10.06. 10:28 hestroy  RE: ... hloupé argumenty
11.06. 16:41 maršal Žukov  RE: Hloupý článek, hloupé argumenty
13.06. 15:06 Sugar  RE: Hloupý článek, hloupé argumenty
09.06. 09:50 lama.cz  poznámka z rudé strany
20.06. 02:35  RE: poznámka z rudé strany
09.06. 10:48  Elektrický proud.
09.06. 13:51 fan B  ZP
09.06. 18:53  RE: ZP
11.06. 16:49 maršal Žukov  RE: ZP
09.06. 14:22 Stribog  Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.
09.06. 22:31 lama.cz  RE: Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.
10.06. 10:30 lubosmat  RE: Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.
10.06. 13:26  === RE: Jaký komunismus? Jen narovnání trhu práce a debyrokratizace.
09.06. 15:43 gippius  Cesta vedoucí k opravdovému komunismu,
09.06. 16:24 Skolastikus25  Mám dilema
09.06. 16:34 Sasin  Věřte selskému rozumu
09.06. 17:47 Nikdo (originál)  Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 18:55  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 22:00 Nikdo (originál)  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
13.06. 19:13 mokroprd  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 19:08 dub  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 22:07 Nikdo (originál)  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 23:16 dub  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 23:35 Nikdo (originál)  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
10.06. 00:05 dub  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
13.06. 12:20  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 20:58 Sasin  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 22:21 Nikdo (originál)  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
10.06. 00:28 Sasin  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
10.06. 10:55 Vopice  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
10.06. 11:34 Nikdo (originál)  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
10.06. 12:51 Vopice  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
10.06. 22:00  RE: Základní příjem je další ideologickou lumpárnou loutkovodičů
09.06. 18:29 Chazarský Talmudista  Přijde doba, kdy se Basic Income zavede
09.06. 20:30  RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede
10.06. 09:19 Sugar  RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede
10.06. 10:07 E.R.  RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede
10.06. 11:43 Sugar  RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede
11.06. 01:58 Satanist  RE: Přijde doba, kdy se Basic Income zavede
09.06. 19:43 socka  Referendum samozrejme neorganizovali zadni Zeleni, ci "lid"
09.06. 21:46 Sasin  RE: Referendum samozrejme neorganizovali zadni Zeleni, ci
09.06. 21:15 Erwyn  V čom je vlastne rozdiel?
09.06. 22:30 Nikdo (originál)  RE: V čom je vlastne rozdiel?
10.06. 11:02 Vopice  RE: V čom je vlastne rozdiel?
10.06. 23:36 Nikdo (originál)  RE: V čom je vlastne rozdiel?
11.06. 13:05 Jarda z Brna  RE: V čom je vlastne rozdiel?
10.06. 22:34 Sasin  RE: V čom je vlastne rozdiel?
11.06. 13:19 Jarda z Brna  RE: V čom je vlastne rozdiel?
11.06. 15:56 Sasin  RE: V čom je vlastne rozdiel?
11.06. 17:57  === "Nemakačenkové"...
11.06. 22:09 Andrew Siddur  RE: ===
11.06. 22:23  RE: ===
09.06. 22:32 martin bares  ještě dám
11.06. 14:33 maršal Žukov  nesystémové
12.06. 10:46  Postupovat nutno systémově a neprodleně...
14.06. 22:28 Sasin  Šmejdi chtějí jen jedno aby lidi byli přiletovaní jako mikročip k jejich mateřské základní desce
16.06. 14:51 anonym  ZP neni komunismus

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

30

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 77 čtenářů částkou 9 109 korun, což je 30 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pět let nezákonného stíhání soud ohodnotil snížením odškodného18.09.18 01:33 Česká republika 0

Orbán za nás, my za Orbána18.09.18 00:13 Česká republika 0

Pátá kolona v ČR jede na plné obrátky17.09.18 17:43 Česká republika 5

Merkelová vyhodila šéfa kontrarozvědky Maassena17.09.18 17:35 Německo 2

Úroveň škol se snížila tak, že je horší než ve zvláštních školách14.09.18 23:11 Rakousko 7

Projev Viktora Orbána v Evropském parlamentu13.09.18 12:03 Evropská unie 15

V Čechách a na Moravě žijí nejkrásnější ženy světa13.09.18 09:55 Česká republika 0

Karikaturista nakreslil zuřící Serenu. Nařkli ho z rasismu a sexismu12.09.18 11:01 Austrálie 6

Šéf německé kontrarozvědky dostal "nabídku", kterou nelze odmítnout 11.09.18 11:48 Německo 2

Na fotkách z umělecké školy ve Francii digitálně přidali černochy11.09.18 00:25 Francie 0

Miss America proběhla bez promenády v plavkách10.09.18 10:58 USA 5

Afghánský okupant v Paříži zranil nožem kulturně obohatil sedm náhodně kolemjdoucích10.09.18 10:51 Francie 1

Španěle zešíleli. Vrátili okupantům přístup k plné lékařské péči10.09.18 10:47 Španělsko 2

Volby ve Švédku - posílila protiimigrační strana, ale ne dosti, aby mohla ovlivnit chod země09.09.18 23:59 Švédsko 1

Pašeráci našli novou trasu, z Tuniska vozí okupanty na malých bárkách do Itálie09.09.18 23:42 Neurčeno 1

Babiš prý v Německu odmítl africké okupanty06.09.18 09:57 Česká republika 3

Deep state v USA už otevřeně komunikuje s novinami06.09.18 09:49 USA 3

Britové se Skripalem nedají a nedají pokoj06.09.18 09:41 Británie 6

Němci se snaží přesvědčit sebe i svět, že demonstrace v Chemnitzu jsou jen akcí několika zbloudilců03.09.18 22:39 Německo 9

Smrt McCaina nic nezmění, deep state jej nahradí01.09.18 11:23 USA 1

Měnové kurzy

USD
21,76 Kč
Euro
25,45 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
16,68 Kč
Australský dolar
15,65 Kč
Švýcarský frank
22,62 Kč
100 japonských jenů
19,44 Kč
Čínský juan
3,17 Kč
Polský zloty
5,92 Kč
100 maď. forintů
7,83 Kč
Ukrajinská hřivna
0,77 Kč
100 rublů
31,95 Kč
1 unce (31,1g) zlata
26 088,97 Kč
1 unce stříbra
307,65 Kč
Bitcoin
135 870,64 Kč

Poslední aktualizace: 18.9.2018 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 376