Diskuze k článku

Panama deception

Příspěvků 61

28.9.2003 5:39

Panama deception

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

chlapi a ajo s mavarikou, je to stejny politicky "bull", jako u vseho ostatniho politickeho deni, a to nejen v usa. takze skoda slov, necham diskuzi jinym odbornikum. chtel jsem jen rici, ze to, co jsme nenavideli v bolsevicke rodne zemi, nakonec zjistime, ze to mame zde totez, ale za lepsi penize.!!!
stefan

20150

28.9.2003 16:19

Panama deception

Josef 12.?.?.?

Neni nutno se rozcilovat, povidka je prece nadepsana "deception", coz je velice vystizny nazev. Panamsky pruplav po uspechu se Suezskym kanalem zacali stavet Francouzi v r 1882, ale pro problemy s financovanim a ztrate vice, jak 10 000 stavebnich delniku na malariji,choleru,tuberkulozu, tyfus a zlutou horecku, stavbu vzdali. Aby dostali zpet alespon cast investovanych penez nabidla Francie projekt Americe. Francie mela uzemni problemy s Columbiji, tak aby obchod byl vice atraktivni pro USA vytvorila Francie stat Panama a puvodni cenu 100mil snizili na 40 milionu $$. Otevrenim kanalu v r. 1914 se zkratila plavba mezi vychodnim a zapadnim pobrezim USA o 18000 mill.
Aby decepce byla uplna, neznamy autor takticky vynechal vliv vyvozu socialisticke revoluce nasim vzorem CCCP prostrednictvim generalisima Kastra, ktery Noriegovi poradil, ze kdyz se rozhodne na cestu k socialismu, ze muze zustat u moci az do smrti. Noriega uposlechl a kdyz prohral ve volbach 1:3 v r. 1989, tak volby protiustavne anuloval a prohlasil se vitezem.
Navic se dal do organizovani obchodu s cocainem a to stacilo k jeho zatceni a dostal 40 let zalare a sedi na Floride. Mozna, ze je autorem tohoto clanku. Kanal byl predan v r. 2000 do zpravy panamske vlade a vojenske zakladny byly vyklizeny.Panmska vlada najmula k operaci pruplavu cinskou obchodni spolecnost COSCO, ktera udajne (podotykam udajne) je kontrolovana cinskou armadou.

20151

28.9.2003 17:43

Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

kazdopadne kazdemu odporucam knihu K.Ondriasa ..

20155

28.9.2003 19:28

Panama deception

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Karol Ondriaš, ktorý je vydavateľovi neznámy je členom ÚV KSS poslancom KSS v NR SR. Dodávam, že súčasná KSS je niečo ako Štepánovi komunisti v Čechách.

20160

29.9.2003 8:47

RE: Panama deception

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 20160

Asi ta KSS je jediná politicky správně nekorektní strana na světě. [smích]

Od nynějška zde budou prezentovány její myšlenky. Bude to tu něco jako Špígl nebo Halo noviny.

20180

28.9.2003 21:10

Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Rad bych podekoval Josefovi a panu Murtovi za informace.
Ja jen vrtim hlavou v nemem uzasu nad tim, co to zde clovek, ktereho Kanada prijala coby uprchlika pres komunismem publikuje to, co publikuje..... [zmaten]

20164

29.9.2003 0:23

Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

precitajte si tu knihu, to co momentalne robi nieje podstatne

20169

29.9.2003 15:41

RE: Panama deception

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20169

Tak to čo ten chlap momentálne robí je pre mňa veľmi podstatné!!
Súčasťou politickej reprezentácie môjho národa sú totiž ľudia, ako Ondriaš, sústredení okolo Ševca (švagra istého Vasiľa Biľaka), nazývajúci sa Komunistickou stranou Slovenska. Konštatujem, že podpora tejto zločineckej organizácii rastie.

(A ako realista očakávam, že po budúcich voľbách bude ich volebný zisk dvojnásobný oproti terajším skoro 6%. Potom takýto Ondriašovia budú chodiť po svete a robiť zlý dojem.)

...tú knihu som si prečítal asi pred dvoma rokmi...
Je to interpretácia skutočnosti, ako jej Ondriaš verí. Či a v čom má pravdu, nehodnotím. Umelecký dojem bol dobrý, bol som príjemne pobavený.

20184

29.9.2003 1:27

Panama deception

Vladimír Bílý Vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Článek popisuje klasický způsob uskutečnování americké zahraniční politiky prostřednictvím CIA.
Nádherný příklad importu americké demokracie.
Děkuji za článek a námět

20170

29.9.2003 15:43

RE: Panama deception

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20170

Si myslíte, že boľšvické Rusko bolo v zahraničnej politike kamarátskejšie? (Lebo Ondriaš si to myslí.)

20185

29.9.2003 17:15

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20185

to tvrdite vy, tak sa prosim nesnazte ludom vnucovat veci co nepovedali

20187

29.9.2003 20:10

RE: Panama deception

Quak 195.?.?.?

Reakce na 20185

Tutovka nebolo, Grahame. Ani ti, co byli předtím - Němci, Angličané, Belgičané, Holanďané, Japonci, Španělé (pozor! ne všichni takto jmenovaní - mám na mysli mocenskou elitu a její výkonný aparát) aj. Podle potřeby měli na jazyku med a v srdci jed. Jen je tu otázka, zda tomu musí být tak nadále - v tom se asi lišíme.

20189

2.10.2003 17:55

RE: Panama deception

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20189

Líšime sa i v očakávaní, či to tak bude?

20256

30.9.2003 0:54

Panama deception

Vladimir Bily vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Si myslíte, že boľšvické Rusko bolo v zahraničnej politike kamarátskejšie? (Lebo Ondriaš si to myslí.)

Graham Murt -- dr_murt@yahoo.de --

Dobře, je možné, že nikoli.Ale pokud znáte konkrétní příklad srovnatelný z případem v Panamě uvedte ho.
Předem děkuji.

20196

30.9.2003 20:56

RE: Panama deception

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20196

Pane Bily kolik Vam bylo let v roce 1968 ? Ci to nebylo Rusko ale SSSR ?

20209

4.10.2003 16:02

RE: Panama deception

oksy 213.?.?.?

Reakce na 20209

Kolko zomrelo ludi v 68 a kolko v Paname? Ako sa spravali vojska byv soc. bloku u nas a ako Americania v Paname?
V Kronike ludstva je Paname venovany malinky odstavcek aj to proamericky a o r. 68 je toho plna strana.

20297

30.9.2003 19:23

Panama deception

Karel z Čech 212.?.?.?

[překvapení] Nechápu, proč rozumní lidé by měli hodnotit obsah článku podle víry vyznávané autorem a ne podle pravdivosti a objektivnosti obsahu? Ať je autor třeba mohamedán. Podle mého názoru v Panamě a v Grenadě (a v celé řadě zemí Latinské Ameriky již předtím) vláda USA projevuje svojí skutečnou podstatu. Přes hromady mrtvoly jde za svým (finančním a mocenským) profitem a mediálně pro americkou a podružně i světovou veřejnost to halí do rámce vývozu demokracie. V současnosti tento cca 200 let praktikovaný postup rozšiřování a upevňování své moci v Latinské Americe vláda USA rozšířila mimo Ameriku vojenskou intervencí do Afganistánu a do Iráku.

S Bushem hlásanou křesťanskou láskou k bližnímu tato vojenská pomoc diktátorem utlačenému národu má společnoho asi tolik, jako "pomoc" židovského lichváře křesťanskému či islámskému výrobci, který se dostal do momentálních finančních potíží ( http://www.prop.sk/korene_antisemitizmu.htm ).

20207

1.10.2003 3:29

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20207

> [překvapení] Nechápu, procˇ rozumní lidé by meˇli hodnotit obsah >cˇlánku
>podle víry vyznávané autorem a ne podle pravdivosti a
>objektivnosti obsahu? Atˇ je autor trˇeba mohamedán.
--------------------------------
No jo, jenze autor citovane knizky neni mohamedan. Podle vseho je to vedouci predstavitel zlocinecke organizace, ktera se proslavila predevsim svou prolhanosti.
Pri rade lzi tady tohoto pana nachytal ve svem prispevku Josef.
Bylo by mozna rozumne poslechnout dalsiho ctenare, ktery se podepisuje "jedinecny" a knizku si alespon pro zajimavost precist.
To by ovsem melo smysl jen pro lidi, kteri vladu komunistu na vlastni kuzi nezazili a chteji poznat, jak komousska propaganda pracovala.
Pro nas, kteri takove veci museli kdysi cist at chteli nebo nechteli, by cetba knihy napsane clenem UV komunisticke strany byla naprostou ztratou casu..........

20214

1.10.2003 12:53

Panama deception

Moniker 80.?.?.?

Pan Stwora,
pokial budete na svojich strankach uverejnovat trapne ideologicke blaboly slovenskych komunistov, stane sa Vas e-zin absolutne nezaujimavy.

Karol Ondrias je na Slovensku uz dost znamy humorista a jeho reci neberie nikto prilis vazne. Pre zaujemcov o novodobu komunisticku propagandu odporucam napr. knihu od Karola Ondriasa Motroci, cize moderni otroci. http://ondrias.reti.yi.org/1.htm

20220

1.10.2003 22:25

RE: Panama deception

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20220

No a copak potom budou cist ti nasi politicti experti
a cerpat intelektualni inspiraci jako je pan Bily, Taborsk(i?),
Lev, malvarinka, Pelisek ? Vam se to lehce rekne, ale
oni prokoukli americky imperialismus uz v roce 1948 a
ted se toho maji zdat ? Za poslednich 50 let ztratili
tvrde bojovniky proti Bilemu domu Stalina a ted Saddama.
Ted jeste ztrati Fidela Castra a Kima z Koreje. Neni
toho pro ne moc ? Clanky soudruha Karola Ondriase jim
davaji aspon trosku nadeje. I toho maji ztratit ?

20226

2.10.2003 0:22

RE: Panama deception

Lev 160.?.?.?

Reakce na 20226

>No a copak potom budou cist ti nasi politicti experti
>a cerpat intelektualni inspiraci jako je pan Bily, Taborsk(i?),
>Lev, malvarinka, Pelisek ? Vam se to lehce rekne, ale
>oni prokoukli americky imperialismus uz v roce 1948 a
>ted se toho maji zdat ? Za poslednich 50 let ztratili
>tvrde bojovniky proti Bilemu domu Stalina a ted Saddama.
>Ted jeste ztrati Fidela Castra a Kima z Koreje. Neni
>toho pro ne moc ? Clanky soudruha Karola Ondriase jim
>davaji aspon trosku nadeje. I toho maji ztratit ?
>

Mateji, opet oplyvate vtipem, ale jak dlouho ?? Lev

20234

3.10.2003 17:54

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20226

saddam hussein bol podporavany a dosadeny USA, ale to vo vasom cierno-bielom obmedzenom videni asi nechapete ze poslednych 50 rokov nebolo o dobre a zle, ale o tom co nam vyhovuje a prinesie ZISK to podporime. Ale ked najedeme nieco lepsie, stareho "spojenca" neodhodime, ale este ho vyuzijeme, ked uz inak nie, tak aspon z neho urobime ikonu zla a nepriatela ..

20276

3.10.2003 18:37

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20276

>saddam hussein bol podporavany a dosadeny USA
-------------------
ktere ho po zuby vyzbrojily sovetskymi tanky rady T, stihackami Mig....... [smích]

20277

3.10.2003 21:14

RE: Panama deception

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20277

Jděte už jednou, Mikine, do háje s tou Vaši přiblblou prolhanou židovskou propagandou. Irák si kupoval výzbroj podle svého rozhodnutí a platil v hotovosti. Letadla kupoval i od Francie, nákladní automobily z Československa, anthrax a bojové plyny z USA. Ruské tanky byly pro podmínky na Středním Východě vhodnější, méně poruchové a především levnější než americké. A Rusové asi také nedělali s prodejem fóry kvůli Izraeli.

Dříve než Rusové a jejich satelitní státy začali prodávat zbraně Iráku, posílali zbraně i instruktory do Izraele. Bez židobolševického Ruska by Izrael ani nevznikl. Dlouho předtím, než CIA dosadila Saddáma k moci v Iráku.

20281

4.10.2003 10:35

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20281

Podivejte se, pane Taborsky. Spojene Staty podporovaly Saddamuv rezim jen pomerne kratkou dobu v dobe valky s Iranem. V te dobe to byla volba pro mensi zlo, protoze vitezstvi Iranu ovladanem fanatickym ajatollahem Chomejnim by byla katastrofa.
Drtiva vetsina zbrani socialistickeho Iraku pochazela jeho dlouholetych komunistickych spojencu.
A co se tyce te udajne vetsi vhodnosti a mensi poruchovosti sovetskych tanku - [oči v sloup] To primo svadi abych na vase poznamky o "priblble, prolhane zidovske propagande" odpovedel podobne..... [mrknutí jedním okem]

20294

7.10.2003 7:50

RE: Panama deception

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20294

Pane Mikin,

prosím Vás, nepište mi "Podivejte se pane Taborsky". Na těch Vašich příspěvcích je hovno co vidět, kromě kapitální blbosti a i ta je už okoukaná.

Jako třeba: "Spojene Staty podporovaly Saddamuv rezim jen pomerne kratkou dobu v dobe valky s Iranem." Osm let krvavé války je "jen poměrně krátká doba"? V poměru ke geologickému stáří Země nebo k třicetilété válce? Mimochodem, válku začal Saddam, ne Kchomeini, který neměl problém se Saddámem, ale s krizovou situaci s americkými rukojmími. Jediný, kdo z té války vytěžil – a nemálo - byl Izrael.

Pokud se týká těch ruských a československých tanků, které kupoval kdysi Saddám – nejdřív si zjistěte fakta než si pustíte pysk na špacír a než budete zase exhibitovat tu Vaši starou přiblblou, prolhanou sionistickou propagandu: T-62 byl ve své době (1963-1980) považován (Jane’s Defence Weekly a jiné zdroje) až do uvedení USA M1 Abrams (1978) nejlepším tankem, zvlášť pro obtížné terény včetně pouštních (“T-62 bylo velmi spolehlivé a robustní bojové vozidlo s vysokou palební rychlostí děla, exportované do mnoha zemí&#8221[mrknutí jedním okem]. Ze sovětské výzbroje byl vyřazen v roce 1980 a nahrazen jako hlavní bojový tank tankem T-72, který je americkými vojenskými zdroji hodnocen “The Russian Model T-72 is a marvel of modern armor engineering. T-72's are tough, fast, and reliable. They are also relatively cheap to produce…” Jen ignoranti jako Vy, Mikine, mohou podceňovat Vaším stylem protivníka. Mimochodem, za nejlepší současný tank je západními odborníky považován ruský T-90 Černý orel. A taky jen tak mimochodem, americká armáda uvažuje – navzdory Mikinově suverenním názorům na ruskou tankovou výzbroj - o vybavení amerických tanků ruským obranným systémem.

Na inetu je spousta informací o ruských a amerických zbraních a při porovnávání jednomu naskakuje husí kůže a musí pociťovat nekonečnou vděčnost Presidentu Reaganovi, že se mu podařilo oblafnout Gorbačeva a bez války zažehnat bolševismus.

P.S.: Kdyby si chtěl někdo privátně koupit ruský tank, tak informace je zde: http://www.brpguns.com/tanks.htm (sorry, Black Eagles are not available for hobbyist at this time).

20372

7.10.2003 10:11

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20372

>Jako trˇeba: "Spojene Staty podporovaly Saddamuv >rezim jen
>pomerne kratkou dobu v dobe valky s Iranem." Osm let >krvavé
>války je "jen pomeˇrneˇ krátká doba"?
-------------------------
Pane Taborsky,
nikde jsem nenapsal, ze to bylo po celou dobu te valky. To prictete sve bujne fantazii.....

Pokud se hodlate zivit jako salesman sovetskych tanku v oblasti stredniho vychodu, pockejte napred, az nekdo odtahne a zahrabe ohorele vraky tisicu techto "velmi spolehlivych a robustnich bojovych vozidel", ktere dodnes zdobi poust od Izraele az po Afghanistan.
Kdovi, proc ty kramy neobstaly ani v bojich s mnohem mensimi a lehcimi bojovymi vozidly Bradley. Zeby alkoholismus v tovarnach na sire Rusi ? [mrknutí jedním okem]

20378

9.10.2003 4:10

Mikine, kecáte zase jako Matěj.

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20378

Podívejte se na inet, co jsou Bradley za bojová vozidla. K boji s tanky nejsou určena ani vyzbrojena. Zastralé irácké tanky ruské a československé výroby byly ničeny převážně raketami air-to-ground nebo velkorážnou DU municí, americkými helikoptérami a letadly specielně k tomuto účelu stavěnými a vyzbrojenými ("War Hog", například).

Ta chvála ruských tanků není moje, opsal jsem to z amerických zdrojů, jak jsem uvedl. Byl bych to "cut and paste" v anglickém originálu, ale vzal jsem v úvahu Vaši, již mnohokrát tady prokázanou, neschopnost pochopit správně anglický text (a mnoho jiných věcí) - jako laskavost vůči Vám jsem tu malou část textu přeložil do češtiny. Bohužel, češtině zřejmě nerozumíte o moc lépe než angličtině.

20484

9.10.2003 11:26

RE: Mikine, kecáte zase jako Mateˇj.

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20484

>Podívejte se na inet, co jsou Bradley za bojová vozidla. K >boji s
>tanky nejsou urcˇena ani vyzbrojena.
-------------------
Jak vypadaji bojova vozidla Bradley vim velice dobre. To, ze dokazaly v nekolika pripadech znicit tezke ruske tanky je ostuda.
Doufam, ze mate vysvetleni pro vsechny ty katastrofalni porazky arabskych armad vyzbrojenych tou slavnou sovetskou technikou... [smích]
-----------------------
>Zastralé irácké tanky ruské a
>cˇeskoslovenské vy´roby byly nicˇeny prˇevázˇneˇ raketami >air-to-ground
>nebo velkorázˇnou DU municí, americky´mi helikoptérami >a letadly
>specielneˇ k tomuto úcˇelu staveˇny´mi a vyzbrojeny´mi >("War Hog",
>naprˇíklad).
---------------------
To mate pravdepodobne na mysli A-10 Warthog, (nikoli "War Hog"[mrknutí jedním okem]. To je design z padesatych let a tyhle letadla mely jit na zacatku devadesatych let do srotu.
Zachranila je skutecnost, ze proti nim jsou i pres jejich stari i ty nejmodernejsi sovetske tanky prakticky bezmocne.
Prosim vas, priste si o techhle vecech napred neco prectete......
A ohledne moji anglictiny si nedelejte starosti, eh ? [mrknutí jedním okem]



20502

9.10.2003 20:21

RE: Mikine, kecáte zase jako Mateˇj.

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20502

Cokoliv Vy napíšete je volovina. Já nevím o vojenské technice ani “ň”, ale jako všichni ostatní tady na Zvědavci (kromě Vás, Matěje a dotóré Murtiho) si to umím najít na inetu. Já vím, já vím, je to zase většinou v angličtině, ale máte u toho, kluci proletářský, obrázky.

Jediný ruský tank, který jsem kdy obdivoval byl ten T-34 na Smíchově, který po okupaci natřeli študáci na růžovo. Jo, a taky jsem se zúčastnil povzbuzování skandováním “Hej rup” jednoho ruského tanku, když se v šedesátém osmém nemohl brobourat naší barikádou u budovy rozhlasu. Uváděl jsem tady proto jen hodnocení ruských tanků západními vojenskými odborníky na inetu. Mno, možná, že oni všichni kecají a pravdu máte Vy a Matěj.

Bradley nikdy žádný těžký ruský tank nezničil, možná ještě tak na střelnici. Ne, že by současný M2A3 nebo M3A3 na to neměl potřebnou výzbroj, ale protože Irák prostě žádné těžké ruské tanky neměl. Kromě toho porovnáváte jako malý blbeček obrněná vozidla dvou různých generací.

Pokud jde o ta letadla, tak máte pravdu v tom, že jsem vynechal jedno písmeno a správně mělo být “Warthog”. To je, uznávám, hrozně důležité, protože v překladu do češtiny by to mohlo způsobit svinské nedorozumění mezi "prasetem válečným" a "prasetem bradavičnatým”. Ve všem ostatním kecáte. "Warthog" není “design z padesatych let”, ale zakázku na prvních šest kusů dostal Fairchild v roce 1973 a první let se uskutečnil v roce 1975. Teprve v roce 1984 byla dodávka splněna a letadla byla nasazena až v roce 1991 ve válce s Irákem. Zastaralé irácké tanky ruské výroby byly proti nim samozřejmě bezbranné (“stříleli jsme je jak ryby v sudu” komentoval to jeden z amerických pilotů). Vyřazeny z USAF, USAR Reserve a ANG byly roku 1994, protože ztratily svoji užitečnost, kromě jiného i proti moderním ruským tankům.

20535

4.10.2003 0:36

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20277

tak to uz sa aj v americkej knihe historie dozviete o tom ze cia ak47 priamo nakupovala a cez rozne krajiny s dosadenou vladou a roznych medzinarodnych priekupnikov zbrani ich dodavali do Iraku(aj inych zemi), som si najprv o vas myslel ze patrite k skupine ktora vie o ci ide ale podporuje to, lebo jej to vyhovuje, ale na tomto vasom prispevku je jasne vidiet ze ste proste iba nevzdelany a "brainwashed" a podla vasich reakcii je vidiet, zeto nijak nechcete zmenit ..

20286

4.10.2003 1:53

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20286

>tak to uz sa aj v americkej knihe historie dozviete o tom ze
----------------------
jakou "americkou knihu historie" mate na mysli, ze jsem tak smely ? [mrknutí jedním okem] Dodavala CIA i tisice sovetskych tanku ?
--------------------
> je jasne vidiet ze ste
>proste iba nevzdelany a "brainwashed" a podla vasich >reakcii je
>vidiet, zeto nijak nechcete zmenit ..
-------------------------
No vidite, pote co jste tady opakovane doporucoval k precteni knihu napsanou clenem UV komunisticke strany, knihu plnou prokazatelnych lzi, si myslim to stejne o vas........

20289

6.10.2003 14:41

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20289

ak47 bol len konkretny priklad, inak samozrejme US podporovali Irak financne, takze si uz kupili zbrane ktore potrebovali

20330

3.10.2003 19:51

RE: Panama deception

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20276

Ano byl podporovany USA, ale jen tak na rok ci dva.
Zahranicni politika Spojenych statu smerovala tim
jen o zmirneni konfliktu v teto oblasti sveta .
Nakonec to byl vas hrdina, co se k Americe otocil zady.

Tak to je me "omezene" videni skutecnosti.

Je mozne, aby jste pochopil, ze "americti imperialiste"
maji zajem jen a jen o zem, ktera ma prachy a ne o zem
ktera je zdevaldovana valkou ?

Nikdo vam nebere vas obdiv a lasku k novemu hrdinovi
politicky naivnich lidi k Saddamovi a nezastiranou
nenavist k Bushovi. Ve tricatych letech, taky nikdo
nemohl presvedcit Julia Fucika v jeho lasce k zemi
srpu a kladiva.
Ale tato skutecnost vas nemusi rmoutit, je to ted
tendencni. Jestli neco vite o 20 a 30 letech o po-
litickem mysleni lidi na zapade po vytvoreni Sovet-
stskeho Svazu, tak vite, ze primo masy lidi tuto
politickou zmenu obdivovali.
Nakonec se moc, moc spalili.

20279

3.10.2003 21:37

RE: Panama deception

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20279

Matěji,

já jsem jenom zvědav, kdy Vás nějaká židovská lobby nebo organizace požádá, abyste z jejich propagandy přestal dělat Vaší přitroublou demagogií srandu pro ptáky. Co kdyby to lidi prokoukli a přestali věřit i na holokaust?

USA podporovala Saddámův Irák jen rok nebo dva? Jen sedm let trvala válka mezi Iránem a Irákem, Vy vysokoškolskej počtáři.
Saddám se neotočil zády k USA - i obsazení Kuvajtu konzultoval s americkou velvyslankyní a naletěl. Myslel si, že americký souhlas si vysloužil válkou proti Iránu, kterou spískaly USA a Saddám v ní hájil jejich zájmy. Dopadlo to s ním podobně jako předtím s iránským šachem a přesně podle Kisingerova dikta: "Je nebezpečné být přítelem Spojených Států, je však smrtelné být jejich přítelem." Protože hovno záleží na postoji ke Spojeným Státům, řídí se to tím, co je výhodné pro Izrael. Prozatím, měl bych dodat, protože všeho dočasu.

20282

3.10.2003 23:38

RE: Panama deception

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 20282

pane taborsky, absolutni souhlas. nemohu stale pochopit naivitu nekterych prizpivajicich. a jelikoz to uz trva strasne dlouho (ta stupidita/naivita), zacina to svedcit o nejake deviaci anebo spise poruse chapaciho centra!!!
stefan

20284

4.10.2003 0:40

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20279

viete vy napisat aj nieco ine ako nezmysel_?
vas sposob diskusie kde sa snazite cudzim nanutit ze tvrdia nieco co nepovedali, ani len nenaznacili, prave naopak logicky by sa to vylucovalo, mozno obstoji s nejakymi ziakmi osobitnej skoly(nechem ich urazit, s vami diskutovat by bolo jedine za trest) , ale tu naozaj nie ..

20287

3.10.2003 0:10

Panama deception

Vladimír Bílý vladimirbily (zavináč) post (tečka) cz 194.?.?.?

Pane Bily kolik Vam bylo let v roce 1968 ? Ci to nebylo Rusko ale SSSR ?

Josef --

Nemyslím si, že jde o případ srovnatelný z americkým vpádem do Panamy.Především jde o počet mrtvích civilistů.
Rusové u nás zabily několik desítek lidí a v Panamě několik desítek tisíců.Žádal jsem o srovnatelný případ.
P.S.Ohledně věku - byl jsem v roce 1968 na světě-stačí ? [oči v sloup]

20263

3.10.2003 3:49

RE: Panama deception

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20263

Nastesti soveti moc lidi u nas napovrazdili, ale za to u nas zustali dalsich dvacet jedna let. Amici chytli Noriegu a odtahli domu! S tema desetitisicema mrtvych v Paname jste to prehnal, to musite uznat.

20266

4.10.2003 17:02

RE: Panama deception

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20266

Ale však netreba ísť ďaleko, čo prípad Maďarska?

20300

5.10.2003 21:12

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20300

v JV Azii americka armada zabila 4 000 000 ludi
co priklad Madarska_?

20310

6.10.2003 0:51

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20310

>v JV Azii americka armada zabila 4 000 000 ludi
-------------------
A kdepak jste vzal to cislo 4 miliony ?
A jeste jedna otazka: copak v JV Asii ta americka armada delala ? Sla jen tak ze srandy zabijet lidi, nebo se snazila zastavit komunistickou agresi ? [zmaten]

20318

6.10.2003 20:02

RE: Panama deception

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20310

V JV Ázii povraždila Armáda Červených kmérov obdobný počet ľudí.

20341

6.10.2003 15:20

Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

a ked sa im nepodarilo zastavit tu "agresiu" ako ste to nazvali, tak radsej vyvrazdili civilne obyvatelstvo, aby hi pred nou uchranili ze ?

Vietnam:

The Hanoi government revealed on April 4 that the true civilian casualties of the Vietnam War were 2,000,000 in the north, and 2,000,000 in the south. Military casualties were 1.1 million killed and 600,000 wounded in war.(Some one million Vietnamese children have been casualties of this brutal war)

Note: Given a Vietnamese population of approximately 38 million during the period 1954-1975, Vietnamese casualties represent a good 12-13% of the entire population. To put this in perspective, consider that the population of the US was 220 million during the Vietnam War. Had The US sustained casualties of 13% of its population, there would have been 28 million US dead.

..U.S. casualties in Vietnam during the era of direct U.S. involvement (1961–72) were more than 50,000 dead;

Korea:

U.S. losses were placed at over 54,000 dead and 103,000 wounded, while Chinese and Korean casualties were each at least 10 times as high ...

pripocitat k tomu stotisice obeti z Laosu a Kambodze ...

mikin ty si strasna

20332

6.10.2003 17:20

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20332

Zda se pane jedinecny, ze si pletete ruskymi zbranemi vybavene bojovniky Viet Congu s civilnim obyvatelstvem.
Vite vubec, ze jak vietnamska, tak korejska valka zacala tak, ze jizni casti obou zemi byly napadeny komunisty ze severu a USA tam byly na pozvani napadenych zemi ?
Pomahat s obranou proti komousum.......

20336

7.10.2003 0:57

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20336

to ze nemate vedomosti ani na urovni strednej skoly, je smutne ale na 2. stranu to vysvetluje vasu hlupost ..

Vite vubec, ze jak vietnamska, tak korejska valka zacala tak, ze jizni casti obou zemi byly napadeny komunisty ze severu a USA tam byly na pozvani napadenych zemi ?
to ani netreba komentovat.. viete napr. ze USA sa spolupodielali na zabiti prezidenta JuznehoVietnamu?
ale som to nedpoisal ..
mikin ty si strasna (nadavka), nejde predsa o to kde kolko zomrelo ludi ale o to ze sa to nemalo stat!

20357

7.10.2003 3:23

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20357

>to ze nemate vedomosti ani na urovni strednej skoly, je >smutne
>ale na 2. stranu to vysvetluje vasu hlupost ..
---------------------------
to mate na mysli komunistickou stredni skolu s povinnymi hodinami Obcanske Nauky ? [mrknutí jedním okem]
---------------------------
>mikin ty si strasna (nadavka), nejde predsa o to kde kolko
>zomrelo ludi ale o to ze sa to nemalo stat
-----------------------------
Ty jsi taky strasna (usetrim praci panu vydavateli) nadavka. (Jeste strasnejsi nadavka [smích] )
Podivej se "jedinecny", jestli chces dal diskutovat o zlocinech komunismu, pujc si nejakou knizku o historii JV Asie a valce ve Vietnamu. "Vietnam" od Stanley Karnowa by byl asi nejlepsi, ale klidne si pujc i nejake komunisticke svinstvo.
A pak se podivej, kde se odehraly vsechny boje behem te valky.....
Usetrim ti ted praci. Odehraly se na uzemi byvaleho Jizniho Vietnamu. Vis proc ?
Protoze Jizni Vietnam byl napaden komunistickym agresorem ze severu, a celou tu dobu se s americkou pomoci jen branil zasrane komunisticke agresi, ty strasna nadavko !!!

20365

7.10.2003 13:25

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20365

Protoze Jizni Vietnam byl napaden komunistickym agresorem ze severu, a celou tu dobu se s americkou pomoci jen branil zasrane komunisticke agresi, ty strasna nadavko !!!
som myslel ye takuto vetu dokaze napisat maximalne tak nejaky american , ktoreho vedomosti z historie pochadzaju tak maximalne z filmov Rambo I-III, ale ako vidim mylil som sa ..

20388

7.10.2003 17:44

RE: Panama deception

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20388

Pane Jedinecny , kdyby se ve Vietnamu neangazovali Cinani a rusti piloti, ono by to dopadlo asi jinak.Sami Vietnamci dnes lituji , ze tu valku vyhrali. Dulezitejsi ale je, ze sami Americane priznali , ze udelali chybu a to je na tom to nejdulezitejsi. Ohlusujici ticho o snaze CCCP zotrocit svet a kolik to stalo zivotu je az zarazejici. Na vsech forech se odsuzuje USA a komunismus jako by nikdy neexistoval.

20406

7.10.2003 20:06

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20406

snaha CCCP zotrocit svet? hlupy ftip

20412

7.10.2003 21:33

RE: Panama deception

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20412

"snaha CCCP zotrocit svet? hlupy ftip."
Mate narok na svuj nazor, ale rika vam neco nazev studena valka?
Zrajme jste mladsi generace, ale zeptejte se rodicu, kterym bylo slibovano , ze az zvitezi komunismus nad kapitalismem na celem svete, jak se budou vsichni mit dobre a pritom bylo cim dal hure!

20416

8.10.2003 2:18

RE: Panama deception

zdenek 66.?.?.?

Reakce na 20412

>snaha CCCP zotrocit svet? hlupy ftip

ty jsi fakt jedinecny ( uplne ta nejhorsi nadavka )

20428

9.10.2003 15:50

RE: Panama deception

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20428

Nic jineho vam nezbyva, vysel jste z argumentu, tak napadnete nadavkama. Typicka levicacka taktika!

20508

7.10.2003 20:11

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20406

kazdopadne komunizmu sa zastavat urcite nechcem, ale snaha komunizmu(ZSSR) o ovladnutie sveta, bola oproti kapitalizmu miziva ..
a navyse komunizmus bol tiez len taky zidovsky experiment (napisany zidom, Lenin dostal na revoluciu pozicky od zidovskych bankerov ...), navyse kapitalizmus potreboval nejakeho nepriatela na svete, ako inak by sa vychovala hlupa spolocnost s kulturou strachu veduca ku konzumu a snim spojenych faktorov ..

20414

9.10.2003 10:31

RE: Panama deception

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 20414

Tři úplně nejhorší nadávky.

20498

8.10.2003 6:18

RE: Panama deception

Sidonius zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20406

Začíná mně tady poněkud překážet ta cenzura "vybraných slov", víc a víc mám nutkání je použít, ale možná že je to takhle lepší. Zatím začínám šetřit na ten nejlepší, ruský tank, Black Eagle, a potom si zjistím kde bydlí MONO Táborský a Biboldo Stefan.[velký smích]

20436

8.10.2003 16:25

RE: Panama deception

Lev 160.?.?.?

Reakce na 20436

Začíná mně tady poněkud překážet ta cenzura "vybraných slov", víc a víc mám nutkání je použít, ale možná že je to takhle lepší. Zatím začínám šetřit na ten nejlepší, ruský tank, Black Eagle, a potom si zjistím kde bydlí MONO Táborský a Biboldo Stefan.

_______________________________

Bude lepsi Zdenku Matousku, kdyz zustanete u toho sveho ochotnickeho divadla v Torontu. Jakoupak mate vy svoji prezdivku?! Asi "DdZ". Lev

20463

9.10.2003 8:08

RE: Panama deception

Sidonius zmatousek (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20463



>Bude lepsi Zdenku Matousku, kdyz zustanete u toho sveho
>ochotnickeho divadla v Torontu. Jakoupak mate vy svoji
>prezdivku?! Asi "DdZ". Lev

Vidíte, ani tohle nemáte správně, Lve Nikolajeviči Tlustý, jako mnoho ostatních, ani nemáte odvahu, nebo kus cti , uvést své jméno, a to si říkáte "skaut" ?[překvapení]

20493

9.10.2003 15:26

RE: Panama deception

Lev 160.?.?.?

Reakce na 20493


Vidíte, ani tohle nemáte správně,

20507

8.10.2003 17:14

RE: Panama deception

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20388

>som myslel ye takuto vetu dokaze napisat maximalne tak >nejaky
>american , ktoreho vedomosti z historie pochadzaju tak >maximalne
>z filmov Rambo I-III, ale ako vidim mylil som sa ..
-------------
No dobre pane jedinecny, nechame toho. Jedine na co jste se zmohl, jsou utoky na me vzdelani.
Jestli umite anglicky, tu knizku od S.Karnowa vam doporucuji. Nebojte se, neni proamericka......


20465

9.10.2003 16:51

RE: Panama deception

jedinecny 217.?.?.?

Reakce na 20465

ja som hodnotil, ked ste sa v tom popise nasli, vasa vec

20512

Příspěvků: 61

28.09. 05:39 stefan  Panama deception
28.09. 16:19 Josef  Panama deception
28.09. 17:43 jedinecny  Panama deception
28.09. 19:28 Graham Murt  Panama deception
29.09. 08:47 milo  RE: Panama deception
28.09. 21:10 Mikin  Panama deception
29.09. 00:23 jedinecny  Panama deception
29.09. 15:41 Graham Murt  RE: Panama deception
29.09. 01:27 Vladimír Bílý  Panama deception
29.09. 15:43 Graham Murt  RE: Panama deception
29.09. 17:15 jedinecny  RE: Panama deception
29.09. 20:10 Quak  RE: Panama deception
02.10. 17:55 Graham Murt  RE: Panama deception
30.09. 00:54 Vladimir Bily  Panama deception
30.09. 20:56 Josef  RE: Panama deception
04.10. 16:02 oksy  RE: Panama deception
30.09. 19:23 Karel z Čech  Panama deception
01.10. 03:29 Mikin  RE: Panama deception
01.10. 12:53 Moniker  Panama deception
01.10. 22:25 mateji  RE: Panama deception
02.10. 00:22 Lev  RE: Panama deception
03.10. 17:54 jedinecny  RE: Panama deception
03.10. 18:37 Mikin  RE: Panama deception
03.10. 21:14 Jiří Táborský  RE: Panama deception
04.10. 10:35 Mikin  RE: Panama deception
07.10. 07:50 Jiří Táborský  RE: Panama deception
07.10. 10:11 Mikin  RE: Panama deception
09.10. 04:10 Jiří Táborský  Mikine, kecáte zase jako Matěj.
09.10. 11:26 Mikin  RE: Mikine, kecáte zase jako Mateˇj.
09.10. 20:21 Jiří Táborský  RE: Mikine, kecáte zase jako Mateˇj.
04.10. 00:36 jedinecny  RE: Panama deception
04.10. 01:53 Mikin  RE: Panama deception
06.10. 14:41 jedinecny  RE: Panama deception
03.10. 19:51 mateji  RE: Panama deception
03.10. 21:37 Jiří Táborský  RE: Panama deception
03.10. 23:38 stefan  RE: Panama deception
04.10. 00:40 jedinecny  RE: Panama deception
03.10. 00:10 Vladimír Bílý  Panama deception
03.10. 03:49 Josef  RE: Panama deception
04.10. 17:02 Graham Murt  RE: Panama deception
05.10. 21:12 jedinecny  RE: Panama deception
06.10. 00:51 Mikin  RE: Panama deception
06.10. 20:02 Graham Murt  RE: Panama deception
06.10. 15:20 jedinecny  Panama deception
06.10. 17:20 Mikin  RE: Panama deception
07.10. 00:57 jedinecny  RE: Panama deception
07.10. 03:23 Mikin  RE: Panama deception
07.10. 13:25 jedinecny  RE: Panama deception
07.10. 17:44 Josef  RE: Panama deception
07.10. 20:06 jedinecny  RE: Panama deception
07.10. 21:33 Josef  RE: Panama deception
08.10. 02:18 zdenek  RE: Panama deception
09.10. 15:50 Josef  RE: Panama deception
07.10. 20:11 jedinecny  RE: Panama deception
09.10. 10:31 milo  RE: Panama deception
08.10. 06:18 Sidonius  RE: Panama deception
08.10. 16:25 Lev  RE: Panama deception
09.10. 08:08 Sidonius  RE: Panama deception
09.10. 15:26 Lev  RE: Panama deception
08.10. 17:14 Mikin  RE: Panama deception
09.10. 16:51 jedinecny  RE: Panama deception

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 81 čtenářů částkou 11 672 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 0

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 0

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 1

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
23,09 Kč
Euro
25,57 Kč
Libra
29,91 Kč
Kanadský dolar
17,48 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,32 Kč
100 japonských jenů
21,26 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,62 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 947,42 Kč
1 unce stříbra
393,48 Kč
Bitcoin
188 070,46 Kč

Poslední aktualizace: 19.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 076