Diskuze k článku

Rusko již Evropany osvobozovat nebude

Příspěvků 56

24.5.2016 1:14

V souvislosti s tou slavnou PRO...,

E.R. 185.?.?.?

...budovanou v Evropě SS,skládájící se zatím z raketových základen v Polsku a Rumunsku i nám hrozí značné nebezpečí z ruské odvety.
Sice nikoli kvůli radaru,který se tu nakonec nevybudoval,ale kvůli výpočetnímu a řídícímu/velitelskému středisku tohoto polsko-rum. komplexu,které je už potichoučku zbudované ve Staré Boleslavi.
Neni to žádné překvapení,že právě tam,neboť za starých časů,ještě před "Velkou listopadovou homosexuální revolucí" tam sídlil svého času důležitý útvar PVO....
Takže Pražáci jsou úplně "první na ráně"a tak je to správný....a pokud se Rus rozhodne,tak to nebude řešit nějakou ekologicky nezávadnou a přirozeným způsobem odbouratelnou prskavkou,schválenou experty ze "strany nějakých našich zelených"[velký smích]

348772

24.5.2016 16:51

RE: V souvislosti s tou slavnou PRO...,

Fannyx 185.?.?.?

Reakce na 348772

Já bych si dovolil Vás upřesnit: Velká listopadová homosexuálně - sionistická revoluce [smích] Aby to mělo štábní kulturu [smích]

348794

24.5.2016 3:12

Od Marxe k neokonum

Lubo_S 89.?.?.?

Udalosti na Ukrajine nejsou nicim jinym, nez provadenim Wolfowitzovy doktriny (https://en.wikipedia.org/wiki/Wolfowitz_Doctrine) a Projektu pro Nove Americke Stoleti. (http://www.sourcewatch.org/index.php?title=Project...) Jeho autori jsou dva "neokozervativci", Wiliam Kristol a Robert Kagan. Planuje se tam vytvoreni zdrcujici vojenske prevahy, vybudovani predsunutych vojenskych zakladen a vytvoreni schopnosti prvniho jaderneho uderu. Po vytvoreni te schopnosti bude co? To dokument nerika. Skutecnym cilem je zniceni Ruska. K tomu ucelu je ho treba obklicit radarovymi stanicemi. Melo snad Rusko cekat, az takova stanice bude na Krymu? Nebo az bude Americke, nuklearne vyzbrojene lodstvo kotvit v Sevastopolu? Kdyz se Rusko brani svemu zniceni je to liceno jako rozpinavost.

Prvni faze planu byla demonizace Putina. Pry straslive utlacuje homosexualy. Kdyz pornograficka skupina Pussy Riot (http://www.tomatobubble.com/pussyriot.html) provadela nepristojnosti v chramu Krista Spasitele a byla obvinena z chuliganstvi mistnimi urady, bylo to vyliceno jako Putinovo potlacovani svobody. (Zajimalo by me, co by rekli Lidovci, kdyz by nekdo podobne vyvadel v nekterem jejich kostele.) Ze Putin je zloduch je dnes prakticky axiom, ktery se nikdo ani neodvazi zpochybnit. Je na povazenou, ze hodne Cechu basti tu propagandu i s navijakem.

Co se stalo v Kyjeve, je jasne. Poulicni chatra svrhla ustavni, zvolenou vladu. Pry to byl boj za svobodu. Viktoria Nuland, ktera uvedla pucisty do uradu je clenem Kaganovy rodiny. (http://www.theoccidentalobserver.net/2014/02/victo...) Neokonzervativci dobre vedeli, co jsou Banderovci zac. (http://fpif.org/seven-decades-nazi-collaboration-a...) Ale hodili se jim do kramu. Za valky se mj. vyznamnali tim, ze vyvrazdili 100 000 Polaku. Puciste se dopustili brutalniho vrazdeni v Odese. (https://www.rt.com/news/156480-odessa-fire-protest...) Kdyz se Rusove branili, bylo to vyliceno jako rozpinavost (jiz demonizovaneho) Ruska. Cynismus takoveho prekrucovani je zarazejici. Tento trik pouzivaji znovu a znovu. Smutne je, ze lide na to znovu a znovu naleti.

Toto vsechno neni nic noveho pod sluncem. Neokonzervativci jen pokracuji ve slepjejich rusofoba Karla Marxe. O tom viz zajimavy clanek zde. (http://svobodnenoviny.eu/karel-marx-o-rusku/) Kdyz se Rusove jarma komunismu konecne zbavili, vrhli se na ne neokoni zbesile znovu. Ostatne mnozi z neokonu jsou byvali Trockiste.

A mimochodem, Rusove svrhli komunismus drive nez Cesi.

348774

24.5.2016 6:51

RE: Od Marxe k neokonum

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 348774

Lubo
Perfektní.
Jak dokázali takhle oblbnout Gorbačova,že vydal SSSR na pospas USA.
Gorbačov někde tvrdil,že byly dány určité sliby,nevím jestli je to přímo nějaká smlouva,nebo jen sliby u piva.
Pane admin,
V něčem má generál pravdu a zrovna v Sýrii,najednou lítal Kerry do Ruska a vyjednával všechno možné.Jen bych řekl,že už těm falešníkům věří málokdo.

348776

24.5.2016 10:42

RE: Od Marxe k neokonum

bubo 89.?.?.?

Reakce na 348776

Gorbačov byl koupen zednáři přes Jakovleva v roce 1988. Proto ta jeho jednání a lezení do zadnice Reaganovi. V tom se mýlí i autor v úvodu.

Většina vlivných gaunerů (Zbigniew Brzezinski) Washingtonu touží oživit svůj smysl pro moc a nárok na kontrolu dění doma i v zahraničí. Prosazují bezpochyby jaderný útok na Rusko. I D.Trump se údajně obklopuje typy jako Henry Kissingerem. Na obou svět. válkách Amerika prokazatelně enormě vydělala, stejně jako tamní elita. Počítají opět, že oni se budou rochnit v Karibiku a Evropa bude ve sračkách. Také ubyde lidstva pro plantážníky a jejich žoldnéře.

348784

24.5.2016 18:58

RE: Od Marxe k neokonum

Lubo_S 89.?.?.?

Reakce na 348776

Myslim, ze to byla spis smlouva u piva. O tom psal Paul Craig Roberts. http://www.paulcraigroberts.org/2016/04/18/how-the...

Komunismus kolaboval sam o sobe. Navic Gorbaceva asi vubec nenapadlo. ze z Ameriky se vyvine, to co se vyvinulo.

348796

24.5.2016 19:09

RE: Od Marxe k neokonum

dub 89.?.?.?

Reakce na 348796

nemyslim, že by gorby coby zednář netušil, která bije...

348797

24.5.2016 12:27

RE: Od Marxe k neokonum

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 348774

Váš závěr, vážený, pane je úplně, no hloupej.

Snad abyste si zajistil potřebné body u Kontrarevolučního Hájkova Protiproudu, že nepatříte k bolševikům, tak jste zvolil úder. Omračující..

Chápu tuto připosranost, je dnes běžná u lidí, kteří chtějí trošku kritizovat v mezích zákona s ručením omezeným.

Karel Marx žil před více než 150ti lety. A situace byla jiná. U každého, když budete hledat, najdete něco, o co se můžete otřít a s čím nesouhlasit
Ať je to Edward Beneš, Stalin, Klement Gottwald, kdokoliv, s kým máme co do činění. Důležitější je výsledek a nastolené trendy spíše než hnidopišské plkání. Čímž nesnižuji a nesnažím se zakrývat chyby a tragedie.

Rusové se nezbavili komunismu - kontrarevoluce začala shora za Chruščova. Tím také chci říci, že Sovětské Rusko od doby VŘSR nebylo vzorem té Vaší obdivované demokracie a svobody.

Byl to stát, který po VŘSR čelil invazi 14ti států zvnějšku a vnitřnímu rozkladu různých Wrangelů a pod. Něco jako boxer v dvojitém krytu v rohu ringu, když čeká, když se protivník unaví a pak vyrazí.

Pokud Vám to nedochází, dám přirovnání: Muammar Kadáffí v Libii - tvrdý režim s bezplatným školstvím a zdravotnictvím (opravdová zelená revoluce) a s respektem k autoritářské vládě a situace v Libii dnes - stát v rozvalu, kde jednotlivé kmeny soupeří o moc a vraždí se - tak by to tehdá chtěli různí atamani apod. A připočtěte jak v Rusku tak v té Libii miliony mrtvých za obč. války v Rusku, či za demokratického arabského jara.

Studujte, méně mluvte.
Třetí věc: Trockij / Bronštejn, vážený pane, nebyl zkušený revolucionář jako V.I. Lenin. Byl socialista a k revolucionářům se přidal několik týdnú před povstáním. Že byl nesmírný kruťas je věc jiná. Řeči o leninismu-trockismu jsou neuvěřitelný blábol. To Vám zbaští tak pan Klaus spolu s Kontrarevolučním Protiproudem. A možná ještě paní Pozorovatelka z AZ News. Sobotka Bohouš se rád přidá.

Za další: nebýt krutého Stalina, tak tu milý pane nejste. Možná by Vás Němci vyšlechtili jako udavače a vrchního pasáka ovcí v Patagonii. Tam chtěli ty poslušné a vyselektované Čechy vystěhovat.

Myslím, že to stačí.

S pozdravem od pisatele, co je ze čtvrtiny Němec, jeho příbuzní - jeden padl za Wehrmacht u Stalingradu, další padl do zajetí a kácel do pětapadesátýho na Sibiři stromy.
Cítím se ale Slovanem, podporuji Rusko a vážím si SSSR a neplivu na něj. Nejen pro to, co pro nás Čecháčky udělali, i přes všechno špatné. Každá hůl má totiž dva konce.
Zdar a sílu.

348786

24.5.2016 15:17

Vážený pane, Vy studujte a méně pište

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 348786

Nevidím jedno tvrzení diskutujícího, kterého vy kritizujete, které by nebylo opodstatněné.
To, co radíte jemu, platí hlavně pro vás: Studuje, méně pište a neshazujte druhé pro jejich názory. Machrujete tady a při tom jste to vy, kdo by si měl opatřit fakta.
Trockij/Brojnštejn byl jedním z hlavních aktérů židovsko-bolševického uchvácení Ruska. Nemelte, prosím, hlouposti, že se Brojnštejn přidal k revolucionářům několik týdnů před povstáním.
Opakuji, studujte, méně plácejte.

348791

25.5.2016 1:42

RE: Vážený pane, Vy studujte a méně pište

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 58.?.?.?

Reakce na 348791

je nutne si pripomenout ze takzvana Ruska revoluce je totalni zidovsky nesmysl.zidovska revoluce to uz je neco jineho Mam jmena a narodnosti clenu prvni sovetske Dumy. Nesmirne zajimave 93% zidovska. pisete ze Marx je 159 stary . anu mate pravdu , ale ta jeho a Engelsova vrazedna ideologie stala lidstvo 400000 millionu lidi. Konec koncu I ten Hitler byl socialista a ti dnesni lumpove jsou jeste o trochu vic rafinovanejsi. Nedej Buh aby se ta mrcha Clintonova dostala k moci v Americe Spolu s tim jejim rapistem a drogistou maji za sebou 47 mrtvych tel.. Zajimave

348812

25.5.2016 7:16

RE: Vážený pane, Vy studujte a méně pište

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 348812

... stala lidstvo 400000 millionu lidi.

Kam se na Vás hrabou holokaustníci. Tolik lidí se s velkou pravděpodobností ještě ani nenarodilo.
[vyplazený jazyk]

348813

24.5.2016 19:16

RE: Od Marxe k neokonum

Lubo_S 176.?.?.?

Reakce na 348786

>> Karel Marx žil před více než 150ti lety. A situace byla jiná. U každého, když budete hledat, najdete něco, o co se můžete otřít a s čím nesouhlasit <<

To, ze Marx nenavidel Rusko je vec podstatna a ne nahodna. Znovu doporucuji precist tento clanek. (http://svobodnenoviny.eu/karel-marx-o-rusku/) Kdyz Marx byl redaktorem Neue Rheinische Zeitung, tak nedelal nic jineho nez ze propagoval valku proti Rusku. Postval nemeckou luzu proti Rusku. To byla tzv. zrada Nemecke Socialni Demokracie, ktera v Reichstagu hlasovala pro valecne uvery. Bez toho by k te valce asi vubec nedoslo. Co se nepodarilo na fronte dokoncili Bolsevici v Rusku samem.

Dnes je situace stejna. Tehda Zidi ovladali Nemecko, ted ovladaji Ameriku.

348798

24.5.2016 19:46

RE: Od Marxe k neokonum

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 348798

...a Amerika ovládá Německo a okolí.....,takže jsme zase tam,kde jsme byli...[oči v sloup]

348799

25.5.2016 13:18

RE: Od Marxe k neokonum

LadyAnn 82.?.?.?

Reakce na 348786

Pane Bareši, minimálně s tím Trockým-Bronsteinem jste úplně vedle. Byl to právě jeden z těch, kdo importoval bolševicko-sionistickou revoluci do Ruska, zároveň s dolary od svých příbuzných chazarských bankéřů z Ameriky. Jeho krutost a nenávist k Rusům se projevila za občanské války, kdy byl v čele bolševické Rudé armády s všelijakými propuštěnými zločinci a bestiálními vrahy. Zasloužil se též o vyvraždění carské rodiny, která již byla připravena emigrovat k zahraničním příbuzným. Spravedlivě zahynul potupnou násilnou smrtí, kterou si zasloužil. Jeho ideu světové revoluce se mu, naštěstí, již nepodařilo realizovat.

348836

30.5.2016 5:17

RE: Od Marxe k neokonum

favela 113.?.?.?

Reakce na 348786

Rad bych pripomnel,ze podobne jako Dolf, Marx a Engels nenavideli vsechny narody/vcetne zidu/ s vyjimkou Nemecka a tolerovali pomerne jim dost podobne anglos.
Mozna by vyslechtili vse ostatni. Ano german nas chtel /A STALE CHCE/ za kazdou cenu vyhubit /s ostatnimi slovany hlavne rusy a potom dojde na dalsi/a zbytek ? do Patagonie. Pripomnel jste mi,ze slovutny a do nebes vynaseny BATa chtel totez. Dela to z nej korporacniho Hitlera,Himmlera a Heydricha v jedne osobe??Ano.A President chtel bejt taky !! Stalinovi vdecime a jak za spasu a zachranu i z krvavych /neocon/ Slanskych drapu. Uz jen zprovodit neocona Trocku byl dulezity cin.A kde ten vzal penize, ktere se mu bez prace jen hrnuly. Neni nahodou,ze drtiva vetsina neconu v US a v EU jsou trockiste take, nebo predevsim?? Periodicky zase jde o nase byti a nebyti.Posledni kapitola jsou pripravy na totalni Zesudetizovani CR. Musi se protestovat, porad a za kazdou cenu. Pomoci nacistickych sudetaku, kteri se vsak jiz nedozili. Byl to Havel,podvodne opetne zvolen, rozkradeni zlata,volba Klause a jeho podpis na Lisabonsky Mnichov,buzercikani,chamtivy Vatikan a rabujici lupici velkostatkari predstirajici slechtice a dozadujici se navraceni koristi..Muze nam ,me,me,merkel, ktera horlive navstevuje jejich sjezdy a pronasi projevy ukazat jednoho cistokrevneho, ktery se opravdu v Sudetech narodil a kolik jich zbyva. Budou pocitam pres 75 a silne dementni.Cili jde zase o zneuzivani a pouzivani nacismu,marxismu, usismu,Cechiesmu/Cechia jako Borussia, Praha stare germanske mesto/,proc nikdo neinformuje o tech "pratelskych" sjezdech dopodrobna.Proc nikdo nezada omluvu za zverstva jimi pachanych i jinych fasistickych gangu /Bandera,CIA ,Gehlen,M16,operace GLADIO atd./.po roce 1945 !!
EU je jen dalsi koncentrak dle vzoru nazi-zidobolseviku riskych vudcu Hitlera, Lenina a Trockych ..Pomoc pak poskytuji jako vzdy ideologove-fanatici, teroriste a vsemozna podpora kterou vzdy dostavaji take od korporaci, bank a extremistickych fasistickych spolku at se jmenuji treba vlada CR,Sudetenland atd..

348978

24.5.2016 4:20

Jak se diky Z. a dalsim magazinum se

favela 113.?.?.?

postupne nazory sjednocuji a ubyva sporu je dluzno zaznamenat...J.Lenon byl magor, hlavne protoze kolem nej v mladi umiralo hodne lidi.Po uhranuti Y.Vono zblbnul kompletne..
A my se mame ceho bat? Kdyz nekdo zblbne kompletne? Pojdme se na ty Purple Heart statecnosti trochu mrknout. Tak treba zacatek USA-revoluce. Par zakladajicich se prevleklo za indiany z kmene Mohawk/aby to nebylo na ne, tedy zbabele/,vlezli na brit. lod neco caje hodili do vody a neco cmajzli.Vsichni zakl. otcove byli bohaci a na revoluci se jeste vice napakovali. Z nestesti indu,kde casto pod vladou Britu vypukly hladomory. Tentokrat zahynulo pres 1 milion, ne ze by to britum vadilo ale nemel pak, kdo sklizet caj a ten se prodrazil jen trosku,diky,ze byli vsichni addict na caj.
Potom treba Custer se vydal na masakry, podle a zakerne prepadl mirumilovne indiany i s jejich rodinami. Jak to dopadlo vime,ale zly jazyky tvrdej,ze se chtel vzdat a nebojovat a tak ho prenechali zenam. Zadny valecnik nesmel se zbabelcem v zadnem pripade bojovat.
Valka s Japonskem byla taskarice jakmile se podivame na mapu.Ale 100tisic po naletu na Tokio,samozrejme frontovej vojak tam zadnej,nehlede na Hirosimu a Nagasaki. Drazdany a Hamburg a Berlin, Rotterdam. Ty statecnosti..V Normandii se zavrtavali do pisku, kdyz na bylo strileno duchodci, invalidy,mladistvymi a kriply, kteri na ruskou frontu nesmeli. Ale potom brzy se us fronta zastavila. Vsude ve mestech ,v Parizi na Ch.Elysse se objevili nakl. auta a zacalo se kseftovat, ve velkem hlavne s benzinem. Posilali se domu baliky na prodej./Pozdeji i u nas v Klatovech a v Plzni.Muselo se cekat dlouho nez se rozkradene doplnilo.
MyLai skoro 500zen a deti, nemluvnat bylo zakerne zmasakrovano a bylo zatim jasne zbabelstvi, panika ,drogy a chlast atd. A zase kseft nejdriv, absolutni idol byl a je stale dolar..Nejdrive"Merchants of Death" potom kseft.Valka se odehravala predevsim v USA okupovane imperialismem. V 1940-45 bylo 97tisic mrtvych z prumyslovych urazu a 10milionu zranenych. Srovnej s 262tisic zahynulo ve valce a pouze 300 japoncu zajato.Ani se nesnazte srovnavat s rusama. A vlastni jejich statistiky mluvi jasne;velke mnozstvi pres 25%se chtelo vyhnout valce,dale napr. pres 1000 vojaku bylo prepadeno japonci a jen 37jich strilelo zpet, 100vojaku specialistu a z toho 14vystrelilo proti. Elitni vysadkova v Koreji jeste hure.Divizni velitel:Jeden vojak strilel zpet. Dale jednotka /platoon/ utekla pryc a v zazemi se ukazalo nikdo ani nevystrelil.Jak nemaj presilu 100az1000 proti jednomu ,prchaji.Kdyz vietkong dostal rakety po bombardovani Hanoje /ovsem zase zen,deti a starcu/,prestalo se ihned bombardovat /pres 15 bombarderu jim sundali/!! 6000 jich prepadlo Granadu /100:1/a 7000 jich dostalo medajle. "Hell hath no fury, like a non-combatants"!
"Na Teheran,Na Teheran "jeci,potrhla /free/trhovkyne, jako posedla...stejne jako Topra fojak Svejk kdysi....Stale je rec zblbnuti, jo..Pokr.,pokr

348775

24.5.2016 7:24

Pokracko...

favela 113.?.?.?

Ted kdyz chteji usaci'zalovat" na Saraby tak vypukly nesvary..Kdyz sme u tech 9/11. Vsude pozary a vsecko a v Pentagonu ani jiskricka...Jedna vec mozna smerodatna je/pred us volbama/, kdyz Mayor N.Yorku ,Guliany prchal smerem od katastrofy, sprintoval do sve kancelare se schovat v panice a hruze..Potom se mu ulevilo a zacal si myslet o sobe ,ze je hrdina nad jine/typicky pro usaky/. Ze bude kandidovat do senatu za New York a jista Hitlery oznamila kandidaturu taky, aniz by v N.Y kdy zila./Zde musime opravit Stalinovo pravidlo ,ze nejen ten kdo hlasy pocita, ale hlavne ten kdo kandidaty vybira ma volby jiste/...Snazila se vzdy svezt a vysplhat na karieru prisaknutim k manzelovi ,prachpresidentovi a snazi se stale. Po oznameni ,ze Hitlery taky kandiduje ,Guliany nahle dostal zachvat rakoviny%^&^%, z ktere se pak po volbach rychle a stastne uzdravil...&^%$#$^&#@!!
Rusum se pocitam ulevilo hodne, kdyz se zbavili Hukrajincu,fuj tajbl, tech problemu...a jeste je zivit.
Usaci tak dospeli do slepe ulicku, na jednu stranu teroristy kvuli sve vrozene zbabelosti nutne potrebuji /Usamovi vystrojili dokonce pohreb dle chazarskejch zvyku/a na druhou stranu predstiraji nepratelstvi .A jakmile se to provali ocitaji se v ulicce kde stoji zeme celeho sveta s klacky a usaci musi behat a dostavat za to mlaticku, spolu s tureckymi .To je zblbnuti totalni..Na Teheran, na Teheran a ta Free Filcka nevi co zvani...
Obvinuji Putina /z clenstvi v KGB/prave ti, kteri pro znacny nedostatek schopnosti by nikdy nemohli v nejlepsi spionazni organizaci na svete ,KGB pracovat...
Jeste jsem zapomnel se zminit o barbarskem zniceni starobyleho klastera a knihovny ,Mt.Casina, bombardovanim,coz jim nepomohlo a museli povolat polaky..Operace dalsi "Market Garden", /Marsal Montgomery/ skoncila fiaskem a zaroven tam pohrbili skoro celou polskou vysadkovou divizi.../ Bridge too far/.
Otazka spis ma byt polozena Kdy Rusko osvobodi cely svet pouhou svoji existenci v cele s Putinem...Miru a solidarite Zdar...

348777

24.5.2016 8:37

Nic noveho

Carlos IV 118.?.?.?

Tisicileta valka Chazaru s Ruskem. A kdo na to poukaze, je umlcen - viz Adam Bartos. Treba vic takovych hlasu !

348780

24.5.2016 11:41

k nazvu a dalej

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Rusko nikdy Europu neosvobodzovali. To je len propagandistické klamstvo. Rovnake ako tych šest miliónov. Dnešní rusko je ine ako před 80timi rokmi, to je dobře. Ale aj svět sa změnil, a zial vtedy nebolo možné rusko porazit, dnes sa to dá.
Naděj Ruska je v propagandě, nie v zbraních. Putin robi co může, viď potrasanie rukami s hokejisty. Ono nejde o to odvrátit vojnu, lebo ked sa jedná strana rozhodně tak druhá stym nic neurobi. Ale může tu vojnu minimalizovat a skratit.

348785

24.5.2016 13:35

RE: k nazvu a dalej

dub 89.?.?.?

Reakce na 348785

rusko se hlavně potřebuje na válku připravit co nejlépe.
a čas hraje v jeho prospěch.

b/w na rozdíl od západu se v rusku pod tlakem budují kryty...

348790

24.5.2016 15:58

RE: k nazvu a dalej

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 348785

Rusko sa neda porazit a ani sa nenecha porazit. Radsej chod na kakao ku Schapirovi...

348793

24.5.2016 19:55

RE: k nazvu a dalej

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 348793

v dnesnej době, sa kazda krajina da polozit a rozlozit, a to dokonca bez atomových zbrani.
Pozri sa na nemecko, Nemecko si před napadnutim polska obstaralo dohodu so SSSR. hoci stalin v tej době uz DESAT rokov horuckovito zbrojil a chystal sa rozsirit bolsevizmus na celu europu.
Dnes je to cele posunute, a rolu SSSR dnes hra Cina. Pokial bude mat rusko dohodu s cinou a ta ju bude plnit, nemusi sa rusko bat. Ale ak sa GP podari zmanipulovat cinu ( ponukne jej část vychodnej sibiri) tak rusko sa scvrkne na krajinu velkosti ukrajiny a bude rado ak mu ostane aspoň nejaka autonomia.

348800

24.5.2016 20:21

RE: k nazvu a dalej

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 348800

Stalin nejen zbrojil, ale taky budoval Tartusi. Krom toho to zhodnotil takto. Chceme-li přežít musíme zvládnout za 10 let to co západ za 100 let. Pokud to shrnu v roce 1930 orali dřevěným pluhem, v roce 1955 měli jadernou bombu a v roce 1957 lítal jejich sputnik ve vesmíru. A to vše za velké krize, dvou světových válek, intervencí a občanské války.

348801

24.5.2016 22:42

RE: k nazvu a dalej

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 348801

to nepopieram, SSSR naozaj prebudoval agrarnu spolocnost na industrialnu velmoc. Ale keby nezbrojil, alebo aspoň nie v takom meritku, tak by sa nemohol stat nebezpecnym pre GP a nasledne by GP nepovolal Hitlera k moci, no a Hitler kde videl co za armada sa stavia na zapadnej hranici SSSR, to uz by bol uplny debil keby nezautocil prvy a nerozbil ten kolos. Kolos ktory by po uvedeny do pohybu rozmetal celu europu a zastavil by sa az při atlantiku.
Nic ludske nieje zle alebo dobře, Aj Stalin chapal ze dobit europu nemoze zaostala krajina, a tak budoval lepsiu krajinu, lespiu nez zapad, a ano bolo to rychle, a rychle to bolo na ukor ludi.
V druhej svetovej vojne padlo 20 milionov sovietov, to je oficialne číslo, a vseobecne sa predpoklada ze ich zabili nemci, pravdou je ze většinu znich zabil STALIN. Lebo jedna z chyb Stalina bola, ze prenho ludsky život nemal cenu.

348806

25.5.2016 0:35

RE: k nazvu a dalej

rincewind 95.?.?.?

Reakce na 348806

Ono je to presne naopak. Stalin zbrojil, lebo vedel, ze pride utok a bud sa na neho pripravi, alebo pod nim skonci.

Usilie o diplomaticke riesenie bolo neuspesne. Stalin nebol nebezpecny pre GP tym, ze zbrojil, ale tym, ze zradil marxizmus a ukazal ludom realnu alternativu, ako je mozne zit. Keby taky rozvoj, akym presiel ZSSR medzi 1926-1956 mal dostat aj zvysok sveta, na parazitov by uz nezostali ziadne zdroje. Uz nikdy.

Ta zrada marxizmu a tym padom problemom pre financovacov ZSSR bolo po odstraneni Trockeho to, ze Stalin zavrhol ideu krvavej svetovej bolsevickej revolucie, presadzovanu Trockym a presadzoval iny model socializmu, nekompatibilny s dielami Marxa a Engelsa (vid Stalinova kniha Ekonomicke problemy socializmu). Co je presne opak tvojho tvrdenia, ze Stalin "chcel dobyt Europu". Blbost, praveze prekazil marxistom/internacionalistom plany, v ktorych to bolo.

Hitler nezautocil preto, ze videl, co sa stavia na vychodnej hranici, pretoze na vychodnej hranici nic nebolo. Plany nemeckych generalov na blitzkrieg sa stavali na presvedceni, ze ZSSR je obor na hlinenych nohach a padne behom par tyzdnov. A ani neboli daleko od pravdy, ZSSR realne potrebovalo este niekolko rokov, aby dosiahlo paritu vo vybave armady s Nemeckom. Ten cas nedostalo a vitazstvo dosiahlo iba za cenu strat na zivotoch. Taka drobnost na zaver: preco myslis, ze Anglicko a Francuzsko "spolupracovali" a promptne obetovali vychodnu Europu? Nebolo treba nahodou vycistit Nemecku cestu na ZSSR?

348809

25.5.2016 1:23

RE: k nazvu a dalej

Stribog 88.?.?.?

Reakce na 348806

Přímo s hrůzou čtu tu snůšku Rézunovských blábolů. Psycho-historická válka běží sice i dnes, ale... (https://www.youtube.com/watch?v=2vfXAeGU99I) Na Straně SSSR padlo 27 milionů lidí (armádní i civilní ztráty). Z toho 14 milionů se stalo obětmi genocidy, totálního nasazení etc... RA také oproti Wermachtu neměla mnohanásobné ztráty, jak se obecně tvrdí, ale poměr byl cca 1:1.3. Stejně jak na Německé, tak na Ruské straně byly těžké civilní ztráty. Na jedné straně dány spojeneckým bombardováním, které šetřilo průmysl z velké části spoluvlastněný americkými korporacemi a většina bombardování byla zaměřena na civily, na druhé straně tím, že Hitlerovo tažení bylo rasově likvidační.
Cílem Hitlera, kterého stvořil zejména anglo-americký establishment, jako nástroj na zničení Stalinova Imperského projektu po té co hochům co spolu mluví típnul Kominteru byla likvidace podstatné části sovětské populace. (Obecně je třeba říct, že "Hitler a.s." je anglo-americký výtvor, a ideologicky nacistický rasizmus anglického původu. Veškeré ideje zformulovali ještě v konci 19. století angličtí myslitelé. Nejen že převzal britský imperiální fašismus, ale také anglo-americkou eugeniku a sociální darwinismus)
Házet oběti Velké vlastenecké války na Stalina je dnes archivy vyvrácený nesmysl a urážka všech sovětských národů, které se jí účastnily.

Co se týče další Suvorovovy - Rezunovy zhovadilosti o tom, že Stalin plánoval útok na Hitlera... (Rezun byl agent britské MI6 a většinu jeho blábolů napsali experti anglické rozvědky. To je dnes prokázáno jazykovým rozborem). Války jak známo vyhrávají zdroje. Stalin nebyl idiot, aby nevěděl, že kdyby zaútočil, budou Spojené státy i Velká Británe i Japonsko bojovat po boku Hitlera. Postavil by proti sobě většinu vojenskoprůmyslového potenciálu planety.
Tyhle idiotské teroie jsou možná stravitelné pro lidi s kaleidoskopickým světovým názorem. Nicméně popírají elementární geopolitiku a geoekonomiku bežící od konce 19. století. Už první světová válka byla vedena s cílem vytvořit s Ruska surovinový přívěšek Západu. Nicméně ani té a ani židovským zlatem sponzorované zednářské revoluci v sedmnáctém ani jewrejské rozkrádačce za Leninova NEPu se to nepodařilo.
Rusko už v podobě SSSR se vykašlalo na světovou revoluci a namísto toho učinilo obrovský civilizační skok v rámci Stalinova imperského projektu, museli zafinancovat a vyzbrojit Hitlera. Ten měl jasné zadání. Fyzickou likvidaci Ruska. Bylo mu dovoleno vytvořit první Evropskou unii, jejíž zdroje vrhnul do kruté války se SSSR. Přesto neobstál a „spojenci“ měli co dělat, aby Rudá armáda nestanula na březích Atlantiku.

348811

25.5.2016 9:18

RE: k nazvu a dalej

tartus 109.?.?.?

Reakce na 348811

toto je reakcia na teba aj na toho nadtebou:

vy vychadzate zo sionistickej propagandy, ja cerpam zo sovietskych armadnych archivoch, Precitajte si knihy od Solonina a Suvorova. to niesu nemci ale Rusi, co posobili v armade, mali vyssie hodnosti a dost casu aby sa mohli prehrabavat v odtajnenych zaznamoch + nazbierali aj hromadu osobnych vypovedi pametnikov.

Stalin zacal zbrojit uz 29, teda 4 roky pred nastupom hitlera k moci. pomer likvidacie (teda smrti alebo zranenia) vojakov bol 1:30 pri utoku nemcov a 1:50 pri ustupe nemcov, to su oficialne statistiky vyplivajuce z porovnania archivov nemeckej a sovietskej strany.

Nemusite uz reagovat, precitajte si tych dvoch autorov, napisali niekolko knih, kde v kazdej popisuju to iste, ale vzdy najdu dalsie a dlasie dokazy o tom ze Stalin planoval rozsirit bolsevicku revoluciu na celu eropu uz od konca dvadsiatich rokov.

Dokonca pokial ste socky a nemate par eur/korun, na zakupenie knihy, vcelku jasne dokazy su uz od prvych stran, takze staci zajst do knihkupectva a tam si precitat prvych desat stran.

348823

25.5.2016 10:54

RE: k nazvu a dalej

Stribog 88.?.?.?

Reakce na 348823

Slova socky a Suvorov vás Tartusi proflákly... Slovník a duševní potrava "havlo-trockistických" trollů.
Suvorov rovná se Rérun rovná se britský agent, rovná se informační a psychologicko-historická válka proti SSSR a Rusku.
Wermacht měl na východní frontě ztráty cca 6.5 milionu (oficiálně se uvádí 5.5 mil na obou frontách, ale není tomu tak), to by znamenalo, že při poměru 1:5 by muselo být zraněno a padnout 32.5 milionu Rusů (v podstatě počet všech mužiků, kteří prošli za VoV armádou včetně pomocných sborů a "pár" se jich i vrátilo)... Dalších 60 milionů odepsali pohádkáři typu SoLŽEnicyna na vrub "Stalinských represí." Kolik Těch nebohých Rusů vlastně bylo??? To podle vás po válce a "Stalinských represích" měla průměrná Ruska 30 dětí? Tohle může možná sežrat západním školstvím vydebilizovaný středoškolák. A právě ruské archivy i demografické statistiky to snadno popřou.
Dívám se na to takto. Rezun je jasný případ západního agenta za studené války. Jakýkoli ruský liberální historik devadesátých let je proamerický sluha pracující proti své zemi. Jakovlevova zednářská komise byla ochotna přiznat Rusku a SSSR všechny zločiny vesmíru včetně Katyně opět z důvodů psycho-historické války svých chlebodárců v District of Criminals.
Seriózní práce členů dnešní Ruské akademie věd a ruské archivy jsou mi zdrojem. Byť akademii ovládli židé, trockisté a obvyklé satanisticko-zednářské struktury pracující proti Rusku a SSSR řekněme kolem roku 1960, nemohou dnes falšovat fakta, jako ten Rézun. Také z otajňováním je dost problém. Často to probíhá tak, že se vydá pouze několik set kusů materiálu. Dávají si pozor, aby ty materiály nebyly k dispozici v elektronické podobě. Teď Státní archív RF přešel pod Kreml. Snad se to zlepší.
Je to v zájmu zničení trestuhodné pohádky a historického mýtu Západu, které mají za úkol dát Hitlerův i Stalinův režim na roveň a zároveň očistit Hitlera i jeho západní spojence. Vyprávět to od smlouvy Molotov-Ribbentrop (Ve skutečnosti to byla smlouva o neútočení, manipulátoři to později takto pojmenovali právě proto, aby zamlžili tuto skutečnost. Tu samou smlouvu měli Francouzi, Britové i Poláci daleko dříve) a ne správně od Mnichova, aby se zakryla skutečná příčina světové války.

348827

25.5.2016 11:06

RE: k nazvu a dalej

hc 90.?.?.?

Reakce na 348823

Tažení na východ začalo dávno před rokem 1941. Už jen z tohoto důvodu je tvrzení o oprávněném preventivním útoku Německa neobhajitelné.

348830

25.5.2016 7:59

RE: k nazvu a dalej

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 348806

Jeden člověk zabil 20 miliónů. To je ta neoconská propaganda. Nastolený systém měl na svědomí milióny a světové události. V Indii pozábijeli Angličané vyvolaným hladomorem milióny Indů, kdo za to může? Proč nikdo neobviňuje anglického krále za ty mrtvé atd. K tomu zbrojení. Zbrojila celá Evropa. SSSR mělo nejmodernější a nejpočetnější armádu před počátkem II. WW. Němci než vykradli Evropu (k nám přišli pěšky a na kolech) nebyli na tom až tak dobře. Stalin zbrojil a vynechme teď ideologii, protože jinou možnost neměl, pokud chtěl nastolit a udržet státní moc na celém území, potřeboval funkční armádu a policii. SSSR byla veliká, převeliká a po občanské válce, Intervenci a IWW nebyla žádná policie a ani armáda a tam, kde vládne bezvládí a chaos nedá se nic plánovat a budovat.

348815

24.5.2016 22:24

RE: k nazvu a dalej

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 348800

Čína vie, že ak sa podarí rozložiť Rusko, nedostane žiadnu šancu využiť ruské zdroje - bude vojensky zničená behom niekoľkých rokov.

348805

25.5.2016 9:04

RE: Rusko nikdy Europu neosvobodzovali

Mivo 46.?.?.?

Reakce na 348785

Být svůj ale přeci neznamená být mimo. Ta první věta vám zdegradovala každou další myšlenku, pokud se náhodou v textu vyskytla. Ale to se díky tomu nesmyslu asi nikdo nedozví, protože dál to nikdo nebude číst.

348822

25.5.2016 10:33

RE: k nazvu a dalej

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 348785

Tatrusi,netrus tady...
To,že máš doma po dědkovi uniformu Hlinkovy gardy a volíš Kotlebu je víc jak jasný.
My tady v Čechách,až na nacistické výjimky a pomatence zblblé přepisovači dějin,vnímáme Rusy opravdu jako osvoboditele a to hned několikrát:
poprvé to bylo od to krpatýho Korsičana,pak od Dolfy a jeho kámošů,co s nima kamarádil i Tvůj dědek a jel na biciklu na Rusa a pak nás osvobodili ještě potřetí,poměrně nedávno,ale k tomu "osvobození "už máme spoustu výhrad....
To,že osvobození od Němců vnímáme opravdu v pravém slova smyslu,je podloženo více,než 360.000 obětí teroru německé okupace a taky tím,že našinci nikoli s nimi,jako Tvůj dědek,ale proti nim bojovali a to defakto ještě před samotnou Mnichovskou dohodou se zbraní v ruce a po napadení Polska na všech frontách a kontinentech,kde se válčilo....
Ty hlouposti,co přičítáš Stalinovi o tzv.permanentní revoluci měl na svědomí z pochopitelných důvodů Trockij a jeho parta a právě Stalin mu to zneužívání SSSR k prosazování plánů jeho sionistických šéfů a zřizovatelů,zarazil....
A s tím zbrojením před válkou se pleteš,ve stř.Evropě zbrojili všichni a Rusko taky,ale Dolfa nejvíc.
Rusko stavělo opevnění,která stejně nebyla do 22.6.41 hotová,tudíž k ničemu a za války ve Španělsku mj.zjistilo,že např.v konstrukci tanků šli špatnou cestou,tak to ve spěchu napravovali,ale to už je jiná kapitola.A dneska Rus zbrojí zas a zas je to jako tenkrát těsně před tím 22.6. a taky není sám a já se mu vůbec nedivím,že zbrojí.....
Tatrusi,jen nám prosím Tě ještě řekni,na jakou stranu se dáš teď,až to začne,protože to začne,to si piš....

348825

25.5.2016 21:05

RE: k nazvu a dalej

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 348825

odpoviem ti na to posledne, lebo na to vysie som uz odpovedal. a vlastne aj na toto som tu uz niekolko krat pisal.
V prvom rade odmietnem ucast, a vdruhom rade ak ma prinutia, tak zabijem kazdeho kdo mi prikaze aby som niekoho zabil.

348851

25.5.2016 23:29

RE: k nazvu a dalej

sartre 84.?.?.?

Reakce na 348785

Vaše slová, tie "myšlienky" i tá "reč" , je hanba pre Slovensko aj pre Česko dohromady, pre náš vzdelávací systém, no a hlavne pre Vašich rodičov.
Dokonca musím priznať, že aj ja sa za Vás hanbím..

348854

24.5.2016 13:25

je fakt

Mirra 89.?.?.?

že když se jedni odhodlají k boji tak oponent musí boj přijmout nebo se beze zbytku podřídit. Jenže svět je už jiny a je tu čínský faktor, pro euroatlantickou elitu hodně neprůhledný. RF i Čína se navzájem potřebují, padne-li jeden tak druhý to má také spočítané. A to je základ dalších úvah. Na ruskou technologii a čínské výrobní schopnosti NATO prostě nemá. A čínským divizím pod deštníkem ruského letectva by nedělala problém procházka po severoamerické pevnině. Takže dvakrát jim to zpoza Atlantiku vyšlo, po třetí už by nemuselo a mohlo by se začít válčit i u nich doma.

348788

24.5.2016 17:56

No to by taky bylo pekne hloupe!

Carlos IV 118.?.?.?

Jednou jsem byl (pasivnim) svedkem diskuze Polaka s Britem. Polak se mu snazil "vysvetlit" jak Rusove Polsko osvobodili od Hitlera, ale brzy nato Rusove Polaky zabrali. Anglan ho pekne vyslechl a pak odpovedel: "no tak vas meli ti Rusove asi radeji nechat na pospas Hitlerovi a Ty bys mne tu dnes nevypravel tyhle sve p*coviny"! [velký smích]

348795

24.5.2016 22:06

V tom smyslu, že USA Evropu zachrňovat nebude chápu, že i Rusko nemá zapotřebí Evropu zachraňovat.

Sasin 178.?.?.?

Naskýtá se tím příležitost vyřídit si účty s evropskými šmejdy natrvalo. Zdá se mi, že tohle řešení patří mezi nejexkluzivnější za poslední 2000 let. Možná tak zažijeme velkou migraci šmejdů z Evropy. Neplačte po nich, radujte se a koho z nich potkáte, třeba na letišti, zapalte raději nádrž letadla aby se viroza nemohla usadit jinde. A důležité taky bude, je k nám nepustit. Já tomuto řešení tleskám. Výpomoc Ruska ale neodmítejme. Berme to jako vklad slovanské kultury.

348804

24.5.2016 22:58

RE: V tom smyslu, že USA Evropu zachrňovat nebude chápu, že i Rusko nemá zapotřebí Evropu zachraňovat.

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 348804

Promiňte, ale teď se nabízí skutečný běh branou. Šmejdi se připraví na start. To si musíte představit. Jak zvednou pozadí a střelhbytě se všichni šmejdi vypnou do úprku. Sami se vyberou a budou to ti, kteří si o sobě doopravdy myslí, že šmejdi opravdu jsou. Úžasné

Představuji si, že nejdřívě by utíkali lokajové a podržtašky. Gdyby ztratili koncentraci a zázemí prorůstové zlodějské budoucnosti budou dočista paf. Další, hned po nich by se budou dekovat šmejdi z "důležitých" šmejdských úřadů. Těm honem dojde, že podržtašky jsou fuč a odplata se svalí na ně. Ale možná by je předběhli harpagondechajové. Napadla mě například polovina Švycarska, Lichtenštenska nebo Luxembourgu, rodná hrouda Karla IV, tak si to vybavuju jak by se dekovali.

Nejdříve by balili zlato, diamanty, nějaké karty co budou ještě platit u blboňů, možná státní dluhopisy co se dají střelit mimo Evropu a mezi tím, než by to všecno zabalili a zorganizovali, zvedli by rating všem telefónistickým organizacím. Huráááá
Třeba je vemou na stopa nějací kamióňáci, než budou muset zavřít svoji "živnost".

V tomto momentě by mohli šmejdům ještě podržet balíky, Muheeeeeee, aby se jim to do smrti vyplatilo. Kamióňáci neváhejte, příležitost se blíží. Parkujte něgde kolem nich. Seznamujte se s nima. Nabízeje se im, že jim to harampádí i s jejich kni-hovnami odvezete do ráje. Muheeeeeeee

348807

24.5.2016 23:02

Proč taky?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Hodně naivní Rusové by už konečně měli pochopit, že s prolhanými křiváky, lháři, obrzloději a pokrytci nelze hrát fér a přitom neprohrát. Jinak Rusko bude další do mrtě vykradenou kolonií chazarských zrůd, které si přivlastnily většinu světa, včetně hlupáky a prostituty opěvovaného Západu a z občanů porobených zemí udělaly jen poslušné a vycucávané otroky. Zločinecké a mafiánské "elity" Západu tomu nekonečnému exportu svých válek, Majdanů,atentátů, kontrarevolucí,intrik a lží ještě s drzostí sobě vlastní pokrytecky říkají šíření demokracie, svobody a lidských práv, ale v podstatě realizují Adolfův sen o světovládě a vykrádají a zotročují celý svět. Ty neposlušné státy pak pod falešnými záminkami "humanitárně" bombardují a kroutí jim ruce za záda jen strachem krytými a stále více jen virtuálními dolary, nekonečným proudem výhrůžek,lží a intrik. Rusko musí okamžitě vykopat všechny neziskovky, zahraniční novináře a americkou ambasádu, znárodnit ruskou centrální banku ovládanou chazarskými zrůdami a můžou se krachujícímu a vyhrožujícímu Západu jen smát Západní a střední Evropa bude do tří měsíců před Ruskem klečet na kolenou, aby jim nezavřelo kohouty a prosit o odpuštění. V opačném případě to má Rusko spočítané a na řadě bude vychytralá a stále ještě vyčkávající Čína. Pak už ale bez šance na účinnou obranu.

348808

25.5.2016 8:58

RE: Proč taky?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 348808

Ehm,ale vy jste úplně zapomněl, jakou USA musela vyvinout námahu,aby realizovala - svoji-světovou demokracii a svobodu. Tady je zdroj:
http://svobodnenoviny.eu/amerika-je-ve-valce-93-jeji-existence-22...
Název článku:Amerika je ve válce 93% její existence -222 z 239 let od roku 1776, ze den (27,4,2016)

348821

25.5.2016 8:36

No zaplať pánbu:)

JN 91.?.?.?

No zaplať pánbu[smích] Hlavně ať nás už neosvobozují

348818

25.5.2016 17:10

RE: No zaplať pánbu:)

NJN 85.?.?.?

Reakce na 348818

Je mi jasný, že bys tu měl raději fašouny, o čemž svědčí všechny tvé "příspěvky" zde.

348841

25.5.2016 18:36

Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

pokr 77.?.?.?

tedy hraje o čas. Prakticky mu zbývá pouze jedna varianta - první masívní jaderný úder. Území jeho protivníka má malou rozlohu, což bude velká výhoda.
Bude to Rusko, které v míru povládne světu.
Ovšem za jak dlouho se Země ozdraví z radioaktivního zamoření je otázkou.

Vyvíjet zcela novou zbrań je pozdě, SS by brzo mohly vyprovokovaný odvetný úder Ruska účinně pacifikovat rozmístěním své PRO blízko jeho hranic.

Podle všeho času už opravdu není nazbyt. I před minulou válkou se našli lidé, kteří o nadcházejících událostech věděli víc než je zdrávo. Ani tentokrát tomu není jinak. Následující konflikt bude zimní - do konce února skončí. Jen není jasný rok.

348844

25.5.2016 20:20

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

Jarda z Brna 185.?.?.?

Reakce na 348844

,,Následující konflikt bude zimní,,....

Bude to podle toho jak moc se budeme modlit dle rady:

,,Neustále se tedy modlete aby k vašemu útěku nedošlo v zimním čase, neboť tehdy bude velké soužení, jaké nenastalo od počátku světa až do nynějška, a nikdy již nenastane,,.

Nebo se to pokaká v zimě a to bude pro nás pravé křesťany záhul ale aspoň rychleji bude ničemný svět pryč.

348849

25.5.2016 22:32

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

dub 89.?.?.?

Reakce na 348849

ten citát je odkud? baba vanga?

348852

26.5.2016 6:28

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

pokr 77.?.?.?

Reakce na 348852

Ne, není to vanga, tohle je z r. 2014 a zveřejněno raději nebylo.

348862

26.5.2016 14:15

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

dub 89.?.?.?

Reakce na 348862

tak odkud to máte? osobní napojení na nějakého tajného věštce či sektu?

348879

26.5.2016 14:53

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

pokr 77.?.?.?

Reakce na 348879

Nejde o žádnou sektu, nejsem zoufalý negramotný idiot. Je to od člověka, jehož znám už ze školy a jeho záznamy událostí čtu průběžně už víc jak 35 let, takže jsem měl vždy jedinečnou možnost je porovnávat s realitou. Tedy mimo těch, kterým ještě nenazrál čas.
A nejde o jasnovidce - sám říká, že je prostředníkem.

Jeho zápis o konfliktu je podrobnější, jenže si nejsem jistý, zda má smysl to vystavovat na už tak děravou síť.

348881

26.5.2016 15:26

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

dub 89.?.?.?

Reakce na 348881

no pokud se to má stát, tak tomu zveřejnění neuškodí[smích]

protože jestli je "prostředník", tak tu sféru, ze které čerpá, šmejdi ovlivnit nemůžou...

jinak kdo určuje, že nenazrál čas? on? protože kdyby to něco, odkud čerpá, tak mu to nepošle dřív, než čas nazrál. ergo pokud to má, tak čas nazrál, je-li tedy pouhým prostředníkem a nikoliv "guru" (aby určoval zralost času).

348883

26.5.2016 16:15

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

pokr 77.?.?.?

Reakce na 348883

Prostředník znamená, že některé důležité záležitosti bez času, či události budoucí získává - většinou se stát nemusí, pokud je jim zabráněno - třeba neštěstím a tak. Ale je to všechno složitější, než si lidé myslí.
Zůstaňme u již zmíněného konfliktu: Na cestu jisté války se svět dostal v r. 2014 vstupem EU a SS na UA. A toto je tedy prvotní příčina. Nemuselo by k ničemu dojít, pokud by se zase stáhly. Ale tomu věří jen málokdo. Spíše dochází k opaku. Tedy se k válce neustále blížíme.

A kdo určuje, že nenazrál čas? To se lehce pozná, když k avizované události nedojde.

(Ty záležitosti bez času jsou třeba zdravotního rázu, partnerského, technických a tak.)

348885

26.5.2016 16:33

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

pokr 77.?.?.?

Reakce na 348883

Promiňte, toho prostředníka jsem pěkně pomotal[smích]
Prostě zprostředkovává některé info mezi zdrojem a lidmi.

348887

26.5.2016 21:27

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

dub 89.?.?.?

Reakce na 348887

to jsem pochopil[smích]

určitě je to složitější, protože jde o trendy a strom možností, a cesta se odvíjí od konkrétních voleb.

nicméně, a o to spíše, to možným scénářů neublíži, ba naopak, některé věci tím, že se uveřejní, mohou být odvráceny (mechanismus bych tu teď nerozebíral, pro jednoduchost).

takže se klidně pochlubte, třeba to bude zajímavé[smích]

348900

26.5.2016 22:33

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

pokr 77.?.?.?

Reakce na 348900

Já se na to pro přesnost podívám a při nejbližší příležitosti to sem vložím.
Jak jste jistě pochopil, změnit to můžou jen politici EU a SS a snad i Ruska - jenomže to by jim napřed RF musela za groš věnovat své přírodní zdroje a tím být zase velkým kámošem. Ale druhý Jelcin k dispozici není.

348903

26.5.2016 23:25

RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....

dub 89.?.?.?

Reakce na 348903

noo já bych kolektivní vědomí zas tak nepodceňoval...

ale určitě to sem dejte[smích]

348905

26.5.2016 8:12

Pan Ivasov mluvi z dlouholete zkusenosti,

favela 113.?.?.?

ktera se dnes potvrzuje stale vice, na staty Warsavske smlouvy nebyl spoleh,stale neco chtely,kvasilo to v nich,chtely vice deviz ,zachranovat /Madarsko/i jinymi zpusoby, musely byt hlidany pred spatnymi vlivy, coz bylo velmi nepopularni a je vzdy..Srovnej s dnesnimi koloniemi zapadu ...Velke usili smerujici do jeste vetsich problemu a zadnej vdek...Zapad se spolcuje s kazdou silenou,vrazednou a fanatickou bestii kdykoliv se nejaka vynori...Dokonce i zidi jsou dnes odsunovani na vedlejsi kolej za to ,ze se chovaji velmi nevdecne/Izrael/. Ovsem spojenectvi s NATO slibuje velkou legraci. Jako tanec s mrtvolou ,nebo jako napr.Rej Upiru, kde pak se v zrcadle objevi..co vlastne? Vidim mladsi generaci jako dav telefonnich a Apple pocitacovych masturbujicich obeti a zbrane pechoty nejsou na mackani knofliku. Zlo a nasili vyrojilo se vsude a v obrovskem mnozstvi, na druhe strane stoji jen pravda, Putin, 90% svetove populace a internet...To nasili pribehlo na pozvani samozrejme z dzungli a pousti v ten moment,kdy jsme se v Evrope oddavali ilusi, ze jsme se toho nejhorsi prevazne zbavili ve jmenu civilizace a miru. Misto toho stojime na prahu zhorsujicich se valek gangu /valky obdobne valek Mafii v USA/ valek mezi staty s vyhruzkami valek budoucich s tim,ze nove posily pro tyto gangy neustale proudi do EU a ziskavaji uzemni prevahu. Napr. pres 1/3 obyvatel dnes tvori afroarabove v Bruselu..Primitivni Afroarabove /zpozdeni ve vyvoji /jsou motivovani nasilim a nicim jinym a neznaji a nejsou schopni vytv- orit neco noveho. Ospravedlnuji se zavistivymi stiznostmi na vsechny strany na misto prilozit ruku k spolecne praci. Kdyz dostanou boty,krici,ze nedostali kosili atd...Tedy pozadavky nikdy v zadnem pripade nesplnitelne ,za ucelem pro ne jakychkoliv zaminek k nasili oduvodnemu cimkoliv...V tom jim samozrejme pomaha dnes jiz zcela z civilizace vykolejenych zapadnich imperialisticky elit /a jejich pinclu/, pro ktery je MIR NEJVETSIM NEPRITELEM a i PROHRANA VALKA VITEZSTVIM...

348863

Příspěvků: 56

24.05. 01:14 E.R.  V souvislosti s tou slavnou PRO...,
24.05. 16:51 Fannyx  RE: V souvislosti s tou slavnou PRO...,
24.05. 03:12 Lubo_S  Od Marxe k neokonum
24.05. 06:51  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 10:42 bubo  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 18:58 Lubo_S  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 19:09 dub  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 12:27 martin bares  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 15:17 Alfred  Vážený pane, Vy studujte a méně pište
25.05. 01:42 lindsay  RE: Vážený pane, Vy studujte a méně pište
25.05. 07:16 Nikdo (originál)  RE: Vážený pane, Vy studujte a méně pište
24.05. 19:16 Lubo_S  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 19:46 E.R.  RE: Od Marxe k neokonum
25.05. 13:18 LadyAnn  RE: Od Marxe k neokonum
30.05. 05:17 favela  RE: Od Marxe k neokonum
24.05. 04:20 favela  Jak se diky Z. a dalsim magazinum se
24.05. 07:24 favela  Pokracko...
24.05. 08:37 Carlos IV  Nic noveho
24.05. 11:41 tartus  k nazvu a dalej
24.05. 13:35 dub  RE: k nazvu a dalej
24.05. 15:58  RE: k nazvu a dalej
24.05. 19:55 tartus  RE: k nazvu a dalej
24.05. 20:21 Jacob  RE: k nazvu a dalej
24.05. 22:42 tartus  RE: k nazvu a dalej
25.05. 00:35 rincewind  RE: k nazvu a dalej
25.05. 01:23 Stribog  RE: k nazvu a dalej
25.05. 09:18 tartus  RE: k nazvu a dalej
25.05. 10:54 Stribog  RE: k nazvu a dalej
25.05. 11:06 hc  RE: k nazvu a dalej
25.05. 07:59 Jacob  RE: k nazvu a dalej
24.05. 22:24  RE: k nazvu a dalej
25.05. 09:04 Mivo  RE: Rusko nikdy Europu neosvobodzovali
25.05. 10:33 E.R.  RE: k nazvu a dalej
25.05. 21:05 tartus  RE: k nazvu a dalej
25.05. 23:29 sartre  RE: k nazvu a dalej
24.05. 13:25 Mirra  je fakt
24.05. 17:56 Carlos IV  No to by taky bylo pekne hloupe!
24.05. 22:06 Sasin  V tom smyslu, že USA Evropu zachrňovat nebude chápu, že i Rusko nemá zapotřebí Evropu zachraňovat.
24.05. 22:58 Sasin  RE: V tom smyslu, že USA Evropu zachrňovat nebude chápu, že i Rusko nemá zapotřebí Evropu zachraňovat.
24.05. 23:02  Proč taky?
25.05. 08:58  RE: Proč taky?
25.05. 08:36 JN  No zaplať pánbu:)
25.05. 17:10 NJN  RE: No zaplať pánbu:)
25.05. 18:36 pokr  Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
25.05. 20:20 Jarda z Brna  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
25.05. 22:32 dub  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 06:28 pokr  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 14:15 dub  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 14:53 pokr  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 15:26 dub  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 16:15 pokr  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 16:33 pokr  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 21:27 dub  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 22:33 pokr  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 23:25 dub  RE: Rusko kopíuje roky před II.sv. válkou.....
26.05. 08:12 favela  Pan Ivasov mluvi z dlouholete zkusenosti,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 1

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
25,87 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,64 Kč
Australský dolar
15,92 Kč
Švýcarský frank
23,53 Kč
100 japonských jenů
21,74 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 039,82 Kč
1 unce stříbra
414,72 Kč
Bitcoin
229 944,94 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 305