Diskuze k článku

Uprchlická krize ohrožuje evropské sociální předivo

Příspěvků 61

29.4.2016 7:45

Uprchlická krize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Je prokazatelné,že toto řídí sionisté,jen nevím důvod toho.
Pokud by měli střízlivě uvažovat,tak přeci rozhádána,rozbitá,neschopná Evropa,spíše přinese problémy i sionistům.Pokud je jejich jediný nafoukaný cíl,že si snad takto podrobí Rusko,tak si nezaslouží pochopení,spíš odpor.

348075

29.4.2016 8:45

RE: Uprchlická krize

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 348075

>Je prokazatelné,že toto řídí sionisté,jen nevím důvod toho.

Důvod je jasný. Do Izraele se stěhuje málo Židů a naopak, řada z něj utíká. Sionisté potřebují vytvořit v Evropě pro židy nepřátelskou atmosféru. Aby se fakt cítili ohroženi a vystrašeni. A jak jinak toho dosáhnout, když tzv. antisemitismus původních Evropanů je skoro na nule a ani občasné narafičené antisemitské projevy "nacků" nezabírají? Inu tak, že do Evropy nataháme jejich úhlavní nepřítele. Araby a muslimy. Sionisté obětovali Evropu podruhé (poprvé za druhé světové války) k dosažení svých trapných vlhkých snů o velkém Izraeli.

348076

29.4.2016 9:25

Konspirační teorie na Zvědavci

Mivo 46.?.?.?

Reakce na 348076

Izrael je jedna z mála zemí světa, která má pozitivní vzrůst, tedy porodnost větší než 2.1 dítěte na pár, v Evropě již negativní vrůst padá k 1.1. Sabrové mají v Izraeli porodnost 3.4 dítěte na rodinu, výjimkou nejsou čtyři až pět děti (židé tvoří 76% obyvatel Izraele, Sabrů je 71.3 židovské populace). Nacionalisticko náboženská část obyvatelstva, které je okolo 15% ze všech domácích židů, má nyní průměr 5dětí na rodinu, což je vysoké číslo i na srovnání se Somálskem. Navíc do Izraele prakticky neustále od roku 1990 trvá stabilní příliv židů z Ruska (tvoří již 13% ž.o.), ročně navíc přibude okolo 100 000 přistěhovalců z dalších zemí (J.Amerika, Rumunsko, Thajsko, Afrika). A to v době, kdy výrazně poklesla demografická křivka u Palestinců, kteří dosahovali 5(!) v roce 1993, nyní již jen 2.4 - 2.6 a ostatního muslimstva 2.3 a klesající tendence je setrvalá (dokonce i v Saudské Arábii).
Z těchto důvodů se mi výše uvedená úvaha pana Stwory jeví spíše jako pokus o vlastní konspirační teorii, než názor opřený o důkazy. Nenávist k etniku a národu je jedna věc, důkazy jsou potom věc druhá, ale zásadní.

348077

29.4.2016 9:49

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 348077

Ne. Porodnost tam možná je, nevím. Ale to není to hlavní, o co jim jde. Jim jde o to, aby všichni židé světa žili v Izraeli.

Četl jsem několik článků o tom, že hodně židů Izrael opouští. A ti, co žijí v západní Evropě, se moc do Izraele nehrnou. To je ten největší problém sionistů. Dohledám materiály, až budu mít trošku čas. Evropské židy nic nenutí k opuštění pohodlných a dobře zavedených postů v Evropě. Až dosud se tu cítili bezpečně. To je třeba změnit.

Říkáte "konspirační teorie". Ale moje teorie projde Occamovou břitvou. Jestliže migraci organizují sionisté, jak vyplývá z článku, proč to dělají? Jen tak? Aby se bavili? Z čiré nenávisti? Z nudy? Zkrátka chybí motiv. Takže musíme přibrat další argument. Já vám ho tady dávám.

348078

29.4.2016 10:28

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Mivo 46.?.?.?

Reakce na 348078

Jsem bytostně přesvědčen, že Židé nejsou hloupí. Proto představa, že touží být na jednom místě, jich není hodna. Naopak, být na celém světě, v každém koutu a v každém místě. Slovy klasika - na každom kilometri. Při tak malém počtu je centralizované soustředění rovno sebevraždě.

348080

29.4.2016 16:09

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 348080

Jistě, ale vy jste asi nečetl, co jsem napsal. Židé nejsou hloupí a opravdu mnozí nechtějí žít na jednom místě. Ale o židy jde až v poslední řadě. Židé jsou tak obětí toho zrůdného plánu jako my. To není touha židů, to je touha sionistů, respektive několika bankéřských rodin.

348093

29.4.2016 16:24

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Censored 84.?.?.?

Reakce na 348093

> To není touha židů, to je touha sionistů, respektive několika bankéřských rodin.

Obávám se, pane Stworo, že tato Vaše teze je neudržitelná. Neboť ji nedokážete opřít o jediný smysluplný argument. Opíráte ji jen o svou "víru".

Proč? Lidé totiž konají výhradně a jen takové činy, které jsou účelné. Opravdu soudíte, že ti nejchytřejší Židé, bankéři, touží po tom, soustředit všechny své krajany do maličkého státečku tak, aby je mohl jejich odvěký nepřítel vyhladit jediným úderem zbraně hromadného ničení? Jaký by to mělo smysl?

348095

29.4.2016 17:03

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 348095

"Opravdu soudíte, že ti nejchytřejší Židé, bankéři, touží po tom, soustředit všechny své krajany do maličkého státečku tak, aby je mohl jejich odvěký nepřítel vyhladit jediným úderem zbraně hromadného ničení? Jaký by to mělo smysl?"

Ti Židé- sio mají zájem pouze o malou hrstku židů ve "svém" státě - a to jen z důvodu, aby si ospravedlnili území, které ukradli Palestincům.

Ta hrstka židů žije v kibucech a živí se tím, že si vyměňují mrkev za brambory, které si sami pěstují.-

Jinak židi byla největší kořist sio - Židů - viz obě světové války, neboť vlastnili majetek, o který je Sio vražedně připravili.

PS Holokaust není o Sio, ale o židech. Sio si za ně vybrali poválečné reparace[bliji]

348097

29.4.2016 17:23

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 348095

A řekněte mi, trollujete z naivity nebo vás za to platí?

Kdo by si asi tak dovolil "vyhladit jediným úderem", jak píšete, "stát" (dávám to do uvozovek, protože o žádný stát nejde, dodneška nemají ani jasné hranice), který disponuje jadernou sílou na úrovní velmocí a nebude váhat ji okamžitě použít? A čím, raketami svařenými z trubek v garáží? To nemluvě o tom, že celý Střední východ je v plameni, nezůstal tam kámen na kameni, podařilo se jím rozeštvat Araby tak, že si jdou navzájem po krku.

A zřejmě jste nikdy neslyšel o plánu na Greater Israel, že?

Mimochodem, sionističtí bankstéři klidně své soukmenovce obětují, když to pomůže jejich plánu, to dokázali už mnohokrát ve 20. století. Oni potřebují obětí, protože status obětí je privilegium, které jim umožňuje ještě více krást.

348098

30.4.2016 9:27

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 348098

Zdravim!

Už na Zvědavec prakticky nechodím. Náhodou jsem tu byl včera. Pod Vaší anketou vysvětluji proč. Tak si to případně přečtěte.

Není žid jako žid. Ano jde o úzkou skupinu v jejich řadách, která v historii opakovaně svým asociálním jednáním své sousedy natolik rozzuřila, že to pak odnesla celá jejich komunita. V podstatě jde o to "Kdo chce moc, nemá nic!"

S teoriema o vyhnání židů z Evropy do Izraele nesouhlasím. Vše je jen důsledek asociální chamtivosti některých z nich spolu s chamtivostí jiných asociálů (nežidů) co nejsou schopni domyslet důsledky svých činů. Vše to je navíc kombinováno lidskou blbostí jiných. Vše se vždy začne hroutit ve chvíli, kdy to ztratí vnitřní řád (nekonečný liberalismus ve stylu každý má právo, nikdo nemá povinnost a svoboda je natolik nebetyčně uvolněna, že se dávají na roveň práva těch co jsou v souladu s obecným normálnem s právy těch, co představují absolutní úlety jak proti přírodě tak i proti bohu (pokud existuje). Podpora homoušských exhibionistů, jejich právo adoptovat děti atd. Výsledek - převýchova normálnýho děcka v úchyla od raného dětství.

Někde jsem zaslechl, že snad v Holandsku je půjčovna zvířátek na šoustání. Možná je to kec. Možná by jste mohl popátrat. Docela bych tomu věřil a taky bych věřil tomu, že až se zoo-buzny stanou legislativou chráněná skupina, nebude douho trvat, že si úchyláček, sezdaný s kozičkou, před bohem i úřadem, bude moci adoptovat pět kůzlátek a dva chlapečky, aby pak spolu mohli všichni šťastně žít od jednoho zoo-buzerantskýcho pochodu ke druhému, kde vždy všem ostatním veřejně na alegorickém vozu předvedou, jak ten šoust vlastně dělají.

Ten průvod povede Šapito s duhovou Emerickou vlajkou, Dinsbír tomu bude tleskat a Halík to vše vykropí svěcenou vodou.

Jeden z těch adoptovaných synků, který byl odebrán heterosexuálnímu páru za to že dostal pohlavek, když si nechtěl uklidit v pokojíčku, to celé nafilmuje a druhel pověsí na jůtůbe. Wolner z reportérů ČT o tom natočí osvětovou reportáž, kterou okamžitě převezme Rojtrs a takto bude ponaučena veškerá světová demokratůra, jak jsme v Práglu osvětoví. Kdokoli proti tomu cekne, ten půjde do lochu co by rasistická svině. Efbíaj ho vypátrá! Jsou fakt dobří.

K tématu jsem napsal článek "Židé si musí udělat ve svých řadách opravdu pořádný úklid. Zachraňte Evropu, čelí barevné revoluci klon č.3.", tak si ho přečtěte, ale hlavně se koukněte na ta dvě krátká videa co tam jsou.

http://svobodnenoviny.eu/zide-si-musi-udelat-ve-sv...

348122

30.4.2016 13:08

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 348122

Souhlasím ,napsal jste to dobře. A čím bude kropit psychopat Kohout je všeobecně známo,

348125

30.4.2016 16:29

Není žid jako žid.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 348122

"Není žid jako žid." - tohle byste mohl napsat o Čechovi, o Tasmánci o Křovákovi o velrybách o čemkoliv možném i nemožném včetně automobilu. Je to svým způsobem výmluva - kauzalita snadno usvědčuje každého zločince. Rozeberte politické ( byť jen ) zločiny posledních 200 let a bude vám ta kauzalita jasná jak facka.
To samozřejmě neumenšuje vinu podlidí typu " jen jsem poslouchal rozkazy" .

A ano , když je zničen vnitřní řád čehokoliv, tak se toto zhroutí. A destrukce je tak snadná. Zejména, když tvořitelé ztratí pud sebezáchovy a zdegenerují v impotenty.
Závěrem : židé si žádný úklid ve svých řadách dělat nebudou, a ani nikdo jiný, destrukce pokročila za mez návratu. To je totiž okultní plán, žádné rácio.

348130

30.4.2016 18:21

RE: Není žid jako žid.

kyticka 83.?.?.?

Reakce na 348130

Naprosto netuším co jste chtěl svým příspěvkem naznačit. To že jsou židé ve své většině vzdělanější než jiní, protože staletí důsledně dbají na vzdělávání svých potomků, neznamená že mezi nimi nejsou hajzlové.

Protože se tito jejich hajzlové, díky tomu, že mají výborný vzdělávací základ dostali velmi vysoko ve společensko-ekonomických strukturách všech lidí této palanety, neznamená to, že zasluhuje vyhubit každý jedinec, který se k tomuto náboženství-národu hlásí. Tedy tak jak to viděli v Německu před a za 2.SV. To platí i za situace, kdy těch několik hajzlů seje smrt a zkázu kde se dá. Pochytat a spravedlivě potrestat je třeba, vždy a pouze pouze jen ty zločince a jejich napomahače. U napomahačů je třeba být obzvláště důrazný v těch případech, kdy ke zločinnému chování nabádají ostatní. Pakliže tuto činnost dělají na dětech, které ještě nemají rozum, ale o to hlouběji se v tomto období u nich ukládají základní vzorce chování, měly by být potrestáni naprosto nejtvrději.

Špičkou ledovce takovéto činnosti je nedávný případ nabádání školáků, aby házeli hlínu na podobiznu prezidenta jako na terč!!!

Viz.: http://www.parlamentnilisty.cz/politika/poslanecka...

Úplně to samé platí pro jedince, původem z Tasmánie! Těch je ale na nejvyšších úrovních nemnoho, takže nejsou až tak vidět a nikdo tím pádem po Tasmáncích jako takových nejde.

Po židech jako takových se šlo v minulosti již vícekrát. Vždy je do té situace dostali pouze někteří jejich nenažranci. Je to tedy zejména na nich, na židech, aby si takové zločince pohlídali a své řady pročistili. Dříve než si tyto asociály, k židovství se hlásící, zase někdo spojí s celou jejich komunitou. Na jednu takovou židovskou svini jim dám typ. Je to všeobecně nebezpečný člověk první kategorie. Zejména tím, že svoje úchylné názory překrývá veškerým židovstvem a na vích vybrané židovské jedince ke stejné zločinnosti přímo školí!!!

https://www.youtube.com/watch?v=2yNJ-jrdgZg&fe...

No a aby byla situace vyvážená, tak zde máte příklad z muslimské obce:

https://www.youtube.com/watch?v=Mvpf3JZAGlU

348136

30.4.2016 19:45

RE: Není žid jako žid.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 348136

Když jste tak sečtělý, měl byste dovozovat dál a nezastavovat se u "přání otcem myšlenky" - totiž že by si vyvolení měli dělat mezi sebou pořádek , to je legrační tvrzení .
Z definice vyvolení by si měli mezi sebou dělat pořádek ? Proč ? Kvůli lidským zvířatům nebo jak to vlastně ty nevyvolené lidské tvory veřejně ve svých manuálech nazývají ?
A vy si děláte starosti kvůli plošticím i po absolvování indoktrinace v hodinách přírodopisu na základní škole ? No to vážně pochybuji, že si budete dělat mezi sebou pořádek, aby se ploštice nebo žížaly měly na vašem světě lépe.
[chechtot]
( doufám, že moji odpověď provozovatel webu otiskne i když je to přes limit)

348138

30.4.2016 20:33

RE: Není žid jako žid.

kyticka 83.?.?.?

Reakce na 348138

Prostě rozlišuji mezi rasistickými sionisty a a normálními židy, co měly tu "smůlu", že se narodili židovským, získali světské vzdělání a s tím ortodoxním talmudem se až tak neztotožňují. Ten je stár jen cca 900 let. Mají povědomí o jisté židovské pospolitosti, ale jinak jsou normálními příslušníky většinové společnosti.

To je stejné jako s tím islámem. Mohamed napsal řadu velmi drastických ponaučení - návodů co kdy dělat. Byly poplatné své době a postupem doby vyšuměli.

Kdyby jim hajzlové co jsou u moci v USA nerozbušily jejich země, nikdo z nich by se většinově nevracel k Mohamedovo slovům, která platila v době, kdy jim křižáci vyvraždily Jeruzalém.

Teď je to posraným na vrch a nám nezbývá než je sem ani náhodou nepustit a imámy co tu hlásaj smrt nevěřícím je třeba zavřít na 20 let do chládku na samotku.

Předevčírem mluvil u Jílkové analytik Schneidr. Zrovna u něj mám dojem že je žid. Jinak velmi rozumný pán. A ten řekl jasně. Jsem pro kvóty, ale takové co zohledňují míru účasti na rozvratu islámských zemí. My kvůli tomu hajzlovi Havlovi na tom máme bohužel také určitý podíl, ale ať si to vyžere Británie, Francie a částečně i Itálie (ta speciálně za Lybii ale hlavně USA). Na otázku proč by to ale měli odnést Němci - ti byli vždy proti, odpověděl. Jsem přesvědčen, že Merklová je pod těžkým tlakem. Něco na ní ti z USA mají. Nejedná racionálně.
(http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/10175540660-...)

Osobně si toto myslím již déle. I při té Ukrajinské krizi, když to nejvíc kulminovalo, se snažila najít východisko. A to i když před tím podporovala svého koně na Majdanu, Klička.

Jakmile došlo na islámskou invazi, jako kdyby nad ní někdo převzal kontrolu a řídil jí jako avatara. Odpověď hledejte ve filmu Občan Snowden (http://aeronet.cz/news/video-obcan-snowden/) a ještě v tom o těch hackrech (http://aeronet.cz/news/video-mobilni-telefony-a-si...).

Asociální hajzlové co uzurpovali moc v USA (židů je mezi nima mraky, ale nejsou to jen oni!), si jí snad někde natočili, že šukala se psem nebo co, že tak na slovo poslouchá. Hovadiny co tvrdí poslední rok, ještě před dvěma lety říkala o 180 stupňů jinak. "Multikulturismus se neosvědčil. Evropa musí změnit přístup." Najednou padl duben 2015 a jako kdyby jí přeprogramovali. Buď jí totálně hráblo možná jí řídí jako v tom filmu Manchurianský kandidát (http://www.csfd.cz/film/135254-manchuriansky-kandi...), nebo pak už jen hrozba, že pustí ta videa, jak jí šuká ten pes.

348142

1.5.2016 0:56

RE: Není žid jako žid.

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 348142

"... nebo pak už jen hrozba, že pustí ta videa, jak jí šuká ten pes."

Tu zoofilii by jí většina lidí odpustila. Už proto, jak vypadá. [smích] Ovšem vědomé cílené zasvinění SRN lidským odpadem se odpouští těžko.
Zrovna tak Ž(ž)idům by člověk odpustil, kdyby dočasně skočili na lep lotkovodičům. Ostatně, kdo ne? Nicméně to, že si většinově, dlouhodobě a vědomě zvolili parazitický způsob života mezi jinými národy, zvláště jejich inteligence, už ukazuje na morální selhání. Pravděpodobně jde o selekcí zvýrazněnou genetickou vadu. Podobný kořistnický styl života je vidět i u arabských národů, kteří jsou jejich nejbližší příbuzní. Ti se pochopitelně nemusí tak sofistikovaně maskovat.
P.S.: Pohádky o vynucené diaspoře nebo zákazech manuální činnosti ve středověku atd. baští jen úplní moulové.

348153

3.5.2016 12:45

RE: Není žid jako žid.

a 194.?.?.?

Reakce na 348136

mila kyticko cituji te "
"Po židech jako takových se šlo v minulosti již vícekrát. Vždy je do té situace dostali pouze někteří jejich nenažranci. Je to tedy zejména na nich, na židech, aby si takové zločince pohlídali a své řady pročistili"

A to procisteni sami sebe myslis vazne? cetla jsi nekdy historii od dejme tomu -2000 pred kristem?

mimo toho precti si stary zakon, (sice je zneplatneny samymi zidy a nahrazen Torou a Kabalou) a pak snad uz toho nechas,

Hele byl jsem vychovany zidy jak zde tak i za morem, takze vim o cem mluvim

shalom ty smaku

348206

29.4.2016 18:05

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 348095

>Proč? Lidé totiž konají výhradně a jen takové činy, které jsou
>účelné. ...

Tak určitě není pravda, že se lidé chovají vždy účelně, racionálně. Značnou část rozhodnutí činí lidé pudově, intuitivně, např. co si dnes dám k obědu.

Kdyby se všichni rozhodovali účelně, reklamy by se soustředily na technické parametry výrobků. Daleko efektivnější způsob reklamy je asociovat výrobek s pozitivními emocemi, lepším společenským postavením ... a díky tomu přesvědčit zákazníky ke koupi horších výrobků za vyšší ceny.

348100

30.4.2016 1:13

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 348078

Další argument je zrovna ten, že veškeré revoluce v Evropě od francouzské a dvě světové války jsou čirým satanismem s lidskými obětmi. Jejich slavný JHVE, JAHVE, Jehova atd - sami nevědí jak to správně přečíst - je jméno Satana. Jednoduše, jak pěst na oko, musí působit na každého návody jak zacházet s gojima, s jejich majetkem, ženami, dětmí atd - najděte si tyto "rady" z tory na internetu. Žádný lepší důkaz nepotřebujete, bůh tyto ohavnosti nadiktovat nemohl.

A je úplně jedno, jestli jste zabedněný ateista - že neexistuje bůh, to vám vtloukli záměrně, abyste nemohl vidět jeho odpůrce.

Víte, že informací pouze v genomu je naprosto nedostatečně, aby definovaly konkretního třeba savce? Tj. při vzniku zárodku se zřejmě čerpají informace bezprostředně z jiných rovin, např viz Levašov, Sall ? Že Darwinova teorie sedí na vývoj druhu, nikoliv na vznik druhů? Je dávno prokázane, že genové mutace jsou na škodu, a postižený jedinec je sežran/vyhnán z populace, ze psa nevznikne kočka? Jedině v Monsantu, ale to právě není přirozený vývoj.

Takže PROČ to všechno dělají? Aby zmatek a děs byl tak velký, že gojové sami požádají a uznají našeho krále. Nejjednodušší vzdělovací čtení - Protokoly sionských mudrců. Jenže ten ateistický zaslepený od mainstreamu goji je tak zaneprázdněn sháněním prachů na novy ajfon, že nemá čas přečíst 20str.

Dění v Bohemian Grove, Lebka a hnaty, Illumináty, zednáři atd - bohužel všechno je skutečné, a navenek se projevuje ve vší počestnosti v trilateralní komisí, výboru 500, 300, bildenberg atd. Kdo chce ještě teď zabečet, že to není pravda, pač to nemůž být ... -ať si našetří na 1 USD, konečně prohlédne tu zednářskou pyramidu zblízka a další skryté symboly.

Takže tu máme poslední dějství s tím návalem nelidí do evropy. Další satanská zvrácenost s lidskými obětmi ve finále.

A co se týče židů - tento "vyvolený" národ za 2000 let nepochopil, že je nástrojem v celém tomto dění. Rockefellerovci, Rotshildovci, apod- to jsou majitelé těch židů. A nad nima jsou další majtele, až po toho Jahve, co jim slíbil vládu nad světem. Nevzpomínáte, kdože je vládcem tohoto světa? Správně, satan. Soros jen správce, selfmademan, královna anglická není poslední v té pyramidě.

Všechny ty pogromy a holokost apod.- to byly činy majitelů židů vůči těm jak říkáte normálním židům, čili odpadlíkům. Že přitom přišly o život miliony další-vždyť jsou to gojim, dobytek, nic. Zroveň posloužili jako lidská oběť, a taky se souběžně řešily další věci, žejo.

Nepochopíte PROČ to dělají, dokud nepřipustíte právě to sacrální a demonické pozadí jejich činů. Pak to všechno do sebe zapadne jako puzzle, ani nepotřebujete dlouho přemýšlet, když vám mainstream podsune falešný kámen-hned je vidět, že není z této hry.

Úplně nejhorší, když ve škole dají dětem ...Automaticky kráceno

348113

30.4.2016 1:39

RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 348113

Úplně nejhorší, když ve škole atd - výchova - dají dětem do hlavy falešný obrázek, mnozí projdou životem a ten puzzle si nikdy neposkládají správně, i když občas na nějaký ten spravný kámen natrefí.

Celý život štěkají nespravným směrem, plačou na nespravném hrobě, valčí za cizí zájmy i proti vlastním. Lehce náchylní ke všem barevným revolucím, v hlavě nasráno, s amerikou na věčné časy!

Takže, výchova, ještě předkřesťanská výchova v duchu rodu, pospolitosti, národa atd - to bylo to nejdůležitější, co nám bylo už dávno vzato, všechno ostatní jen předvídalné důsledky.

A je třeba připominat, že každá revoluce požírá své děti? A jak Satan se odmění svým pomocníkům? Od toho je Satan, aby si liboval ve zvrácenosti. Nepochybuji, že brzo si budou rvat pejzy.

348115

30.4.2016 8:37

RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 348115

Je zajímavé, jak tím svým náboženským fanatismem dokážete poslat k šípku sdělení na poměrně solidních základech.
Monoteistická náboženství jsou čistě lidským konstruktem, časem se z mnoha pokusů ujala tři. Zhruba je to takto: Judaismus pro řídící kádry, křesťanství pro otroky, islám pro válečníky. Samozřejmě je lze používat různě, je v nich značná pružnost a umožňují vše řídit tak, že lidé mohou mezikonfesně spolupracovat nebo se k smrti nenávidět. Proto je tam zakomponován i ten bůh a satan.
[vyplazený jazyk]

348118

30.4.2016 23:05

RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 348118

"Je zajímavé, jak tím svým náboženským fanatismem dokážete poslat k šípku sdělení na poměrně solidních základech."
Ty jo, tak jestli jsem fanatik náboženský, řekněte mi ještě láskavě, kterého teda náboženství.
To vy jste ateista-fanatik evidentně. Jestli jste neměl osobní zážitky mimosmyslového vnímání apod.- je to jen váš problém. Asi máte zrak potažený hrubo tím závojem Mají. Ostatně, člověk nevidí očima ale mozkem, a co nechce - to nevidí.
Rozhodně nejsem ani katolik ani busurman, tuplovaně když člověk nepotřebuje žádné prostředníky ani církve.Nový i Starý zákon byly upraveny nesčetněkrát, aby se zamlžily jednoduché a pochopitelné věci.
Věnoval jsem dost času na studium toho cvrnkotu a vývoji společnosti. Na vyše položenou otázku - PROČ majitelé židů to dělají - jsem beze zbytku odpověděl.

Pro hloubavé jsem dal i několik odkazů - od Protokolů přes Bohemian Grove atd. Jen si vyhledejte a přemyšlejte. Dnes člověk nežije 35 v průměru, informací má nepřeberné množství, jenom chtít nebýt za hlupáka.

Jo, ale to chce čas, námahu a myšlení bolí. Je lepčí onalepkovat "fanatik" a zůstat v pohodě. I kdyby fotra věšeli - asi si to zasloužil, viď...

348148

1.5.2016 14:03

RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 348148

Mně jste nic nového nesdělil, jen se pozastavuji nad tím, že sveřepě věříte směsi židovských monoteistických konstruktů o Bohu a blábolíte o mimosmyslovém vnímání jako by něco takového mohlo existovat.
Dále například na strašidla jsem přestal věřit už v dětství a nejsem kvůli tomu nazýván abubákistou, takže nejsem ani ateista, protože představy náboženských pomatenců jsou jistě v jejich myslích reálné a já nemám potřebu je popírat. Jen ta skutečnost se s nimi neshoduje. Jinými slovy "ateista" je také výmysl věřících a potřebný jen věřícím. Zřejmě mají potřebu se vymezovat vůči okolí, protože si nejsou úplně jistí, kdo patří k nim do léčebny a kdo ještě ne.
[velký smích]

348160

9.5.2016 22:57

RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 348118

No má cenu se bodat konkretně s tímto idiotem? Tak si myslí, že existuje pouze MF dnes a jejich vysery.

Nenene, nemá to cenu. Chytrý se učí z cizích chyb, debil si musí narazit vlastní hlavou. Vsadím se, že skončíš na psychyně mnohem dřív než já.

348361

30.4.2016 2:51

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 348113

Heeezky.

Jen doplnim, nebo poopravim. Co se tycen DNA, tak jsou to pouhe 2 roky, kdy priznali, nebo spise zapochybovali o casti DNA, kterou do te doby povazovali za odpad. DNA se da formulovat jako pomerne maly (ovsem sofistikovany) samoucici se program.

Ve hre je i nekolik dalsich faktoru. Tedy predne mozek, prava a leva hemisfera. Uskromnili se tedy na rozsah "konzervativni - liberalni", nebo "pravice - levice". Zcasti a velmi zjednodusene to plati takovym povrchnim pohledem. Zde je nadherne videt stav, kdy opice studuje cloveka, resp. nizsi forma zkouma vyssi. Vysledek je totalni nepochopeni, spatne zavery. Obe hemisfery se doplnuji a pokud je cloveku doprano, ma je ve vyvazenem stavu. Staci pote doplnit informace (ziskat znalosti, vyuzit vrozene...).
Tim, jak se vyviji, meni se castecne i ten "odpad" DNA, Lekari se zamerili na nemoci, odpadni zbytek jim je u prdele.

I proto dnes tak velky zajem o robotiku, ktera ma samoucici se schopnosti. DNA se z casti v prubehu zivota meni, doplnuje. Nektere genomy jsou v neaktivnim stavu a aktivuji se podnety.
,
A k veci:
Pro psychouse vseho druhu tvori nejvetsi zahadou "duse", protoze ji nemaji. Dnes jiz velmi presne dokaze neurolog identifikovat miru empatie, jako rozhodujici prvek v odlisnosti mysleni a chovani lidi. Poznamenam, ze je to zname jiz delsi dobu, presto se o tom nemluvi. Rada lekaru by odrovnala sama sebe, kolegialita funguje jako hodinky....
Obecneji:
Clovek, ktery ma moc a v systemu, ktery mu ji doprava, neni nucen pachat prime tezke kriminalni ciny, jeho potreby ridit ostatni, pocitovat nadvladu a bohatstvi jsou naplneny.
Pocit moci a nadrazenost lekare nad pacientem, ktery v tom psychopatovi vidi (casto mylne, rozhoduje pacientovo postaveni a stav financi) spasu je stejna jako u vrcholneho politika, herce, superstar, pravnika.
Muze byt velmi vzdelany a prece, pokud mu tyto privilegia odeberete, okamzite se z neho stava vrazdici, kriminalni stroj, kde kazdy, kdo mu stoji v ceste je pricinu jeho padu.
Aktualne pochopili, ze barva pleti nerozhoduje. Ze "kazdy jejich zkurvysyn" musi drzet s druhym a stihnout vse potrebne, dokud to ospale publikum jeste podrimuje. Necetl jsem Vzpouru deprivantu, nebylo treba.

Pokud chapete stav, procesy na planete/vesmiru spravne, staci si Bibli projit pro potvrzeni. Takovy stempl na prozite udalosti a samozrejme je rozhodujici i proces vnimani veci kolem, nejlepe vsude. Schopnost absorbovat vse.

Jak asi dopada kazdy pokus o klonovani zvirat je znamo. Chyby a omyly nepriznavaji, nebo nejlepe s vysledky vyzkumu radeji uz ani nechodi na svetlo.
Opice, hrajici se na bohy, bez lidskosti, nas uci spravnemu svetonazoru pod zastitou lidskych prav o kterych nemaji ani tucha. Jinak by nam dali, pro vlastni dobro, svaty pokoj.

Pouze jedna otazka je dulezita - je nase realita film, nebo Playstation?
Nebo jinak. Nakolik je nase vule svobodna a jakych vyboceni dovoli buh tem, kteri si "vyboceni" nesmi dovolit. Jak podstatnou roli hraje pro nase poznani, zdokonaleni "zlo"?

348116

30.4.2016 15:57

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

opus111 89.?.?.?

Reakce na 348113

Váš příspěvek je absolutní blábol, slátanina, bez jakýchkoliv dokazování nebo opory v historii či faktologii.

Realitou je, že JAHVE neustanovil Židům náboženství založené na lidkých obětech.

Lidské oběti byly vždy součástí rituálů pohansklých náboženství, která uctívala démony a Židé se měli těchto praktitk vždy vystříhat, jinak je stihl trest.

Jméno JAHVE je jméno boha Stvořitele a pokud tvrdíte ty vaše nehoráznosti, tak to jasně svědčí o tom komu vlastně sloužíte a divím se, že takový blábol tady administrátor vůbec nechá viset.

Váš příspěvek je zcela za hranou.

348129

30.4.2016 19:37

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 348129

"Lidské oběti byly vždy součástí rituálů pohansklých náboženství, která uctívala démony a Židé se měli těchto praktitk vždy vystříhat, jinak je stihl trest."

Můžete mi definovat pohanské náboženství a navíc jeho rituály? A jaké démony uctívali?


PS Židé byli zavražděni Sio-židy pouze kvůli jejich majetku, který jim ukradli. A kdyby mohli, už by přichystali další vražednou válku - reparace by byly jejich - jak jinak




[bliji]

348137

1.5.2016 14:35

Zločinecká praxe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 348129

blábol, slátanina, bez jakýchkoliv dokazování nebo opory v historii či faktologii.

Realitou je, že JAHVE neustanovil Židům náboženství založené na lidkých obětech.

-_-

Já jsem Hospodin (JAHVE, Alláh), tvůj Bůh, Bůh žárlivě milující (psychopat). Stíhám vinu otců na synech do třetího i čtvrtého pokolení (z Desatera, kromě poznámek v závorce)

Slyš Izraeli, dnes přejdeš Jordán, aby sis podrobil pronárody (vyhnání ze země zaslíbené; strategie židovské vrchnosti + chavrus s Chazary o několik století později)

Pátá Mojžíšova, 9: Hospodin (JAHVE, Alláh), tvůj Bůh, který jde před tebou, je jako sžírající oheň. On je vyhladí a on je před tebou pokoří, takže si je podrobíš a rychle je vyhubíš (nejlépe pod cizí vlajkou, se zdebilizovanými otroky- například Tatary, Turky, Němci, muslimy)

Jestliže mě nebudete poslouchat a nebudete plnit všechny tyto příkazy- pak já vám učiním toto- uvedu na vás meč pomsty- budu vás bít sedmkrát víc- Budete jíst maso svých synů a budete jíst maso svých dcer. (Třetí Mojžíšova, 26)

348163

1.5.2016 15:06

RE: Zločinecká praxe

opus111 89.?.?.?

Reakce na 348163

Ignorujete fakt, že Izraelité uzavřeli s JHVH Smlouvu - Stará Smlouva- Starý Zákon.

Z textů, které jste citoval je naprosto jasné, že JHVH je boží jméno, nikoliv jméno nějakého démona, jak se snažíte podsunout.

Když Ježíš Kristus hovořil ke svému otci, tak hovořil k JHVH nikoliv božímu odpurci, ani to označení nebudu psát, příčí se mi to.

Ničemu nerozumíte a šíříte totální bláboly beze smyslu.

Bohužel podobné propagandy je všude kolem přehršel.

348166

1.5.2016 20:30

RE: Zločinecká praxe

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 348166

Strach a debilizace.
Ničivost.
Lačnost po moci a zdrojích.

- Izraelité uzavřeli- Smlouvu, s kým???

Hospodin (JHVH, Jehova, Alláh), náš Bůh, s námi uzavřel na Chorébu smlouvu- Tváří v tvář mluvil s vámi (neviditelný) Hospodin (Jehova, Alláh) na hoře z prostředku ohně. Já (Mojžíš) jsem stál v oné době mezi Hospodinem a vámi, abych vám oznámil Hospodinovo slovo (Dt5,5)
Přistup k němu ty (Mojžíši) a vyslechni všechno, co Hospodin (Jehova, Alláh), náš Bůh řekne (na hoře z prostředku ohně). Ty nám pak vypovíš všechno, co k tobě promluvil Hospodin (na hoře z prostředku ohně), náš Bůh, a my to vyposlechneme a učiníme (Dt5,27)
Jak moudrý a rozumný lid je tento veliký národ. Což se najde jiný veliký národ, jemuž jsou jeho bohové tak blízko (na hoře uprostřed ohně), jako je nám Hospodin (Jehova, Alláh), náš Bůh, kdykoliv k němu voláme? (Dt4,7)
Doba, po kterou jsme putovali z Kádeš-barneje, až jsme překročili potok Zared, činila třicet osm let, dokud z tábora nevyhynulo do jednoho celé pokolení bojovníků, jak jim přísahal Hospodin. (D2,14)

Vydal jsem ti do rukou chešbónského krále Síchona, Emorejce, a jeho zemi. Začni ji obsazovat a vydráždi je tak k válce. Dnešním dnem začínám nahánět strach a bázeň z tebe národům pod celým nebem. Až o tobě uslyší zprávu, budou se před tebou třást a chvět úzkostí. (Dt2,24-5)



Myslel jste propagandou židovskou biblli, Pět knih Mojžíšových? Nebo snad další příručku pravdolásky Talmud?
Základem vztahu k neviditelnému nepoznatelnému bohu, který prý není bytostí, ale duchem, je prý strach.

Budeš se bát Boha, já jsem Hospodin (JHVH, Jehova, Alláh), váš Bůh (Lv25,17)…naplním ustrašeností srdce těch, kdo z vás zůstanou v zemích svých nepřátel, že je zažene i šelest odvátého listí(Lv26,36)

348174

3.5.2016 19:07

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 348129

Takže nejen milovník Sobotky, ale taky náboženský fanatik. Člověče, vy to musíte mít dost těžké... Ale na druhou stranu už mi to dává celé smysl. Kdo věří těm náboženským blábolům, ten nemá problém věřit v podstatě jakékoliv hovadině.

348211

1.5.2016 23:26

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 348078

Stworo, tam mam dojem, ze Jsi/ste ujel a ten pan co peskuje take, Ono to zivobyti zidu v Izraeli neni tak idealni jak si myslime, a zivotni uroven se tam snizuje, a jelikoz zidy zname, tak vime proc je to pro ne tezke konkurovat soukmenovcum, kdezto s goji je to snadnejsi.

Druhy namet je plodnost.
Prosim ..neni to "ohovarani" je to jen konstatovani faktu. ze zide vsude na svete jsou velmi plodni , to je normalni to neni pouze Izraelsky jev. pricinou je vice volneho casu a take nedostatek fyzicky unavne prace. On je rozdi, treba kopat kanal, ci delat nekde v tovarne a pak prijit domu k utahane manzelce ktera dela cely den kasirku----nebo prijt domu z kseftu k neunavene manzelce pripravene na rostaceni.

Samozrejme kdyz ma delnik po praci tak ma chut spis na pivo nez na miliskovani, s utahanou a protivnou starou ovsem pro obchodnika ci burzovniho maklere je to naopak.

348177

29.4.2016 11:05

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 348077

Shalom, shalom! To jsou děsivá čísla. Už teď se obávám, co se stane, až tu poušť přestanou USA dotovat. Kam se všichni přestěhují? Vždyť se množej jak králíci!

Ano, nenávist je opravdu odporná věc, zejména, když je založená na nějaké přesvědčení o rasové nadřazenosti. Jelikož od Norimberských zákonů víme, že Židové jsou národ, nikoliv skupina náboženských pomatenců, můžeme směle mluvit o rasové nenávisti, který se transformuje v čistý nacismus, se všemi jeho projevy.

Jak že to říkal například starý dobrý Josef Ovádiů, který citoval Talmud? Že gójové jsou dobytek, který musí židům sloužit?

No ano, někteří Židé v tom viděli problém, že by tzv. "antisemitismus" dostal reálný základ, takže raději dělali bububu, to se neříká, ale nakonec mu stejně všichni přišli na pohřeb (800.000 lidí), protože jim mluvil z duše.

Jinak pan Stwora se může mýlit, přeci jen nepatří k vám a nemá tak dobré informace.

Ve skutečnosti je to prosté, mesiáš přijde, až bude Edom (Evropa) a křesťanství zničeno. Jak se ptá tenhle rábi z Francie, je dobrá islamizace Evropy? No samozřejmě, to je pro nás to nejlepší.

Jiní významní Židové se netají tím, že islamizaci Evropy berou jako pomstu za tzv. "holokaust".

Takže až se dostatečně namnoží, pak nás čeká tento úděl.

Vložený obrázek

Čistá židovská láska.

348081

29.4.2016 12:44

RE: Konspirační teorie na Zvědavci

Léčitel 80.?.?.?

Reakce na 348077

Izrael je především "zločinný" stát, který kašle na mezinárodní právo, protiprávně okupuje území proti rezolucím RB OSN a z Palestiny učinili jeden velký koncentrák!
Jakým právem podporuje Izrael vznik osad na cizím území? Myslím, že mají Židé v Izraeli i jinde dost smůlu, protože je vedou militantní sionisté, kteří zbytečně "nasírají" mnoho lidí na světě, kteří nejsou nijak proti Židům zaměřeni, ale když vidí to věčné bezpráví ze strany Židů, jsou potom schopni ublížit i lidem, kteří se ničeho nedopustili. Připomenu osud Němců u nás po válce. Kolik a kterých Němců nám opravdu ublížilo a jak dostali skoro všichni po válce do držky! Stejný osud také potká Židy, pokud si mezi sebou neudělají pořádek.

348087

29.4.2016 14:11

Palestina a koncentrák?

Mivo 46.?.?.?

Reakce na 348087

Uf, hned je vidět, že jste tam nebyl a moc o tom nevíte. Uprchlickými tábory se tam nazývají vcelku moderní sídliště, která ten název používají jen kvůli příjmu peněz z Evropy. A bordel tam je jen od nich samotných. Palestina jako taková neexistuje a nikdy neexistovala, jednalo se o geografické pojmenování části Země, třeba jako Brdy. Daleko větší část tohoto geografického celku je v Jordánsku. Současní Palestinci ani nejsou potomky Kanaánejců, ani potomky Pelištejců, podle kterých se tak oblast od r. 135 n.l. jmenuje (jméno dal císař Hadrianus), oni sami byli vyhubeni Alexandrem Velikým o 450 let dříve. A osady -žádný současný tkzv. Palestinec by tam v životě nepracoval a nedřel (ani kdyby to uměl). Svět není černobílý. A proč si Jordánci a Saudové petrodolarem vynutili od pár států uznání Palestiny, to je jen další spekulace.

348091

29.4.2016 21:21

RE: Palestina a koncentrák?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 348091

Krásně jsi to řekl. Přesně podle příručky. Takže si to shrňme. Palestinci jsou dobytek, který v životě nepracoval, ani to nikdy neuměl. Než tam přišel pracovitý Žid, tak tam byla poušť. Nebylo tam jediné pole, jediný olivový háj, prostě nic.

Teprve pracovití židové, kteří se zbavili odpudivého palestinského dobytka (který tam vlastně ani nikdy nebydlel, protože byl vyhlazen Alexandrem), přivedli zemi k nebývalému rozkvětu a z pouště udělali ráj.

Nyní staví pro palestinská netáhla krásná sídliště, kteří si Palestinci čas os času sami vybomradují, pak narafičí kečup a vydávají se za oběti, jak řekl váš český hlavní rábi, že?

A víš vůbec o tom, že tu provincii Judea pojmenovali Římani a že tak vlastně pojmenovali ty budoucí Jidy? Takže na tom nejste o moc lépe, než ti neexistující Palestinci. A víš vůbec co tom, že ten chrám postavili Římani? A jak je stará nejstarší Tóra?

Nicméně jsem rád, že jsi tu ukázal, jací jste. V čem se vlastně lišíte od německých nacistů? Prozradím ti to. Absolutně v ničem.

348105

30.4.2016 6:47

Palestina jako taková neexistuje a nikdy neexistovala......

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 348091

No, jestli je to tak, tak uznáte, že nikdy neexistoval stát Izrael, ale Judea, tedy geografické pojmenování části země. A tato Judea byla obydlena stejnými semity, jakými jsou Palestinci, nebo ne? A dnes je obydlena kým, semity nebo chazary? Von je v tom totiž malinký rozdíl.

348117

30.4.2016 19:58

RE: Uprchlická krize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 348076

Evropané jsou od malička oblbováni dárky od Ježíška, holožvástem, hitlerožvástem a dalšími proudy lží. Většina lidí má zažitou zábranu závadného myšlení chápání moci. Protokoly sionských mudrců jsou podvrh? Podle vyvolenců, ano. Boží národ od Klimova je lež? Kostely na náměstích jsou také podvrh? V bibli popsaná evoluční strategie vyvolenců je nejspíš také podvrh. Kupříkladu–

Pošlu před tebou svou hrůzu a uvedu ve zmatek všechen lid, k němuž přicházíš. Nespřízníš se s nimi, vyhubíš je jako klaté

- znamená úúúplně něco jiného?

Úhlavní nepřátelé, muslimové, jsou myslím ovládáni stejnou bandou jako největší sdělovací prostředky, doly, zdroje čehokoli, průmyslové podniky a banky. Domnívám se, že se přivandrovalci nechají snadno ovládat, oblbovat, využívat k tupému plnění úkolů zadávaných skrze prostředníky.
Banksteři, vrchní psychopaté, lidmi pohrdají, ničivost cizího je jejich vášní.
Smyslem života deprivantů, banksterů, je růst, růst moci, zdrojů.

348141

29.4.2016 11:59

RE: Uprchlická krize

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 348075

Zámořským jewrejům na těch evropských vůbec nezáleží,což opakují ten samý postoj,jako měli za 2.sv.války.Kdo uteče,tak se zachrání a nejlíp do Svaté země posílit "Velký Izrael"a kdo né,bude obětován,jako "chudí příbuzní a suchá větev" a bude další argument na zdůraznění jejich ukřivděného osudu,zvaného holokaust.
Milovníci okultismu z řad elitního jewrejstva a vedení III.říše ze spolku Anenerbe v čele s Himmlerem a Heydrichem o tom osudu svého času vedli přímá jednání ve vzájemné shodě....[překvapení]

348086

30.4.2016 1:20

RE: Uprchlická krize

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 124.?.?.?

Reakce na 348075

Pan Stwora to napsal doslova a naprosto perfektne. PraCUJI NA TOM VIC NEZ STO LET A JE JIM SRDECNE FUK KOLIK NAS SKONCI S URIZNUTOU HLAVOU CI ZNASILNENOU ZENOU CI DCEROU . jE TO DABELSKY PLAN VYPRACOVANY "MYSLITELI" ZIONOSMU. JE TO KRIMINALITA NEJHRUBSIHO ZRNA A JENA NA LIDECH EVROPY SE ZACIT BRANIT. NIC JINEHO JIM NEZBYVA

348114

30.4.2016 11:46

RE: Uprchlická krize

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 348075

Když budeme konspirovat. Určité etnikum se hodí k tvůrčí práci. Věda, výzkum, humanitní vědy. Nicméně takové etnikum se vyvyjí a je schopné se svým vládcům, bohům postavit. Na druhé straně určité etnika žijí stále svým kmenovým a animálním způsobem a Ti se hodí jako strážci pořádků. Protože to jsou absolutně odlišné kultury a nejsou schopny navzájem kooperovat. Jak to bylo ve filmu Planeta opic a Farma zvířat? Proč by Evropa nemohla být jako celek jeden velký koncentrák a strážit původní obyvatelstvo (po určité selekci) budou Ti, kteří se k nám dnes valí. Vždyť už nás dnes připravují na to, že je musíme živit,oni na práci nebudou. Své otrokáři si už dnes zvykáme platit. Úder na svobodu slova globálně po celé Evropě. Stíhání komika v Německu, zatčení Bartoše, snaha rozpustit Kotlebovu stranu atd. Nastupují pendreky, ale ty nejsou spolehlivé, spolehlivější budou muslimové. Ti se ptát ptát nebudou, když jim bude nařízeno bít.

348124

29.4.2016 10:17

Přesně tak....,tím řízeným exodem islamistů do Evropy jde o...

E.R. 185.?.?.?

...naplňování komplexního plánu a snu o "Velkém Izraeli" a o definitivní ovládnutí světa nejen přes finanční systém a vše,co z něho bude vyplývat,včetně depopulace atd.
Tou válkou jimi podporovanou a následným vyvolaným exodem islámského obyvatelstva se uskutečňuje hned několik kroků jejich plánu:
1.uvolnění "lébensraumu" pro židy na SV
2.získání vlivu a dominance na jeho zdroje strategických surovin,nosičů energie
a vody
3.eliminace nejsilnějších oponentů sionistické politiky na SV -syrského režimu a
Hizballáhu a pokud možno i Iránu...
4.vytvořením tlaku na žid.obyvatelstvo v Evropě na jeho opouštění Evropy viz.
Francie,odkud emigrují ročně tisíce židů ba dokonce se ruší i synagogy (Marseil)

Co se týče Evropy,tak cílem je,jak to potvrdil i Friedman ze Stradforu,v podstatě opakování stavu kdy Hitlerem "sjednocený" potenciál Evropy měl po neúspěchu Trockého pro sionisty dobýt Rusko,když se nedaří opět plán zmocnit se jej zevnitř,tentokrát za pomoci 5.kolony a místních Jewrejů tak,jak se to podařilo na Ukrajině....
To se však zadrhává a proto se musí za každou cenu zabránit spolupráci Německa a Ruska,tím by se USA dostaly na vedlejší kolej a dění v Evropě by nemohly zdaleka ovlivňovat tak,jako se to daří dnes....
Když už se nedaří potenciál Evropy využít,musí se zlikvidovat a k tomu jsou určeny sankce,TTIP a masová imigrace,která má omezit investice a výkon hospodářství,zlikvidovat sociální,zdravotní a vzdělávací systémy,dramaticky snížit životní úroveň všech vrstev obyvatelstva a přinést bezpečnostní rizika a všeobecný řízený chaos,vyvrcholený občanskou válkou (mj.německá branná moc-policie a bundeswehr už potajmu trénují zásahy proti masám pro tento případ)
a to samé platí i pro nás satelity....
Opakovat "Drang nach Ost"a konečné řešení ruské otázky se může odložit do doby,kdy se v Evropském chaosu vytvoří ten správný "biologický spotřební materiál",který za Alláha to dobytí Ruska pro židy zrealizuje tak,jak to vidíme dnes na na Balkáně,v Sýrii a Iráku....
Nic jiného,než klasické "prosazování svých zájmů cizíma rukama",jak to činí už celou věčnost a my jim to donekonečna žereme,jak je vidět na Ukrajině,kde paradoxně za uskutečnění sionistických snů o světovládě mordují a chcípají zase pod nacistickými fanglemi místní selští knechti,vedení židy,např.chasidem Dmytro Jarošem v jeho Pravém sektoru....jde to furt dokola....[oči v sloup]

348079

29.4.2016 22:06

RE: Přesně tak....,tím řízeným exodem islamistů do Evropy jde o...

Alfred 37.?.?.?

Reakce na 348079

To uvolnění lebensraumu - nejdříve eliminovat potencionální odpor tj. přesunout do Evropy mladé muže, aby nebylo již tak zdevastované země kým bránit, a posléze lehce obsadit a vytvořit: http://www.globalresearch.ca/greater-israel-the-zionist-plan-for-the-middle-east/5324815

348108

29.4.2016 15:27

SOROS

Dunn 77.?.?.?

Kdo už trefí tu svini!

348092

29.4.2016 16:12

RE: SOROS

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 348092

Nic by se nestalo, kdyby trefil. Okamžitě by byl dosazen nový Soros. Soros je jen hit man, nejedná z vlastní vůle. Je prodlouženou rukou a výkonnou pěstí Rothschildů.

348094

29.4.2016 19:27

Neni "zid" jako "zid" !

Satanist 173.?.?.?

Prece nikdo nemoh prehlidnout za ty roky vsech tech svinaren co vzesly z Israele , ze pro profit a blaho sionismu jak se kazdej uz moh mockrat presvedcit takovej israelskej "zid" klidne vobetuje i svyho neisralskyho zidovskyho brachu a ani vokem nemrkne.........

348102

29.4.2016 21:32

podstata peněz - časově vzdálená možnost kontroly jiných lidí

turzin 213.?.?.?

základní strategie judaismu, soustředit se na ovládání lidí a peněz (peníze nejsou nic jiného než časově vzdálená možnost kontroly jiných lidí, která dává tomu kdo je vlastní možnost si vybrat čas, kdy bude dané lidi kontrolovat).
Golem a šém, židovský otrok z bláta, který ožije až po vložení šému

Judaismus je, myslím si ,podle ročildů u konce, ti kdo to pochopili mají banky, ti kdo věří slovo od slova těm instrukcím v těch knížkách tak nosí pejzy a mláti hlavou do zdi nářků, protože nepochopili, že mají mít banku. Proto v těch knížkách bylo, že nesmí existovat žádnej stát, judaismus jako strategie potřeboval pouze koncentraci na kontrolu jiných lidí, mimo projekt judaismu, proto v těch knížkách bylo nebudeš kovářem, nebudeš rolníkem, budeš se starat jenom o peníze (peníze = kontrola lidí)

Myslím si že, ročildi mají pocit, že ten tisiciletej projekt skončil, oni a pár jejich příbuznejch jsou ta nejvyvinutější rasa, ti co jim dělají kováře a rolníky v izraeli jsou jim jedno a jak říkal rokefeler, (aaron russo) jim asi nezáleží na ničem jiným než na vlastní rodině, "proč se staráš o ostatní, starej se jen o svou rodinu" ... I když když se podíváme tady po česku na ty prasata tam nahoře, tak je to tady úplně stejný. Ty rodiný klany právníků (právník = kontrola lidí) na normální lidi z vysoka kakají..

Klidně nechají kohokoliv mimo vlastní rodinu (tj klidně celej stát izrael) vypařit v atomové válce.

Ale zatím jim to umožnuje kontrolovat celou sít rabínů ( rabín = řídící důstojník operace judaismu, občas realizujicí pogromy na vlastní lidi, když křížíte hyperinteligentní rasu musíte odstranovat pravidelně to co neodpovídá vašim záměrům, všichni bohatí židi za WWII bezproblému odjeli do bezpečí)


A stejně jak hrozivě a beznadějně to vypadá, tento svět vždycky přijde s novým překvapením a těm kokotům to zas fungovat nebude. Tak jak poslední templář naskočil na loď s mizel do skotska, odkud se pak to evropy vřítil lenin na vlaku průmyslové revoluce, aby srovnal původní nepřátele, tak už možná teď existuje novej digitální templář, kterej zničí tady ty tupý nadutý sionistický prasata, kteří si mysleli že mají banku a svět je u konce a budou akorát šukat bratranci se setřenicema.

Pokud máme dneska počítač nad kterými člověk nemůže vyhrát šachy, další bitva bude soubojem umělých inteligencí hrající na globální geopolitické šachovnici...

tady v tom novým tekutým digitálním století už může být v kombinaci s neuronovýma sítěma a internetem úplně jinej judasmus na pořadu dne

sorry, trošku sem ulítl ve fantazírování

turzin23@gmail.com

348106

29.4.2016 22:17

Ježiš Kristus = 1. komunista

Déčko 89.?.?.?

Někde jsem četl, že Ježíš Kristus byl 1. komunista. Moc se vymykal době, ve které žil, jakoby nikdy neřešil materiální problémy. Proto se mocní tohoto světa tolik bojí komunismu. A za model si berou jakousi demokracii, kde volení jsou korumpovatelný, mohou krást a zároveň přijímat zákony, aby nebyli postižitelný. Úžasný systém. Dobrý demokrat je ten, co dobře krade. Ale donekonečna to nejde. Za bývalého režimu neuvěřitelně stoupla vzdělanost obyvatel. Dnes se děla všechno proto, aby se neuvěřitelně snížila, podle skvělého pokrokového demokratického Amerického modelu. Dokonce se zrušili přijímací zkoušky na střední školy, aby děti debilních rodičů z ODS a TOP09, mohli studovat střední školy. Demokrati se tak dobře starali o společnost, že chybí celá jedna generace pracujících. Všude nedostatek odborných pracovníků, techniků a inženýrů. Vychovali demokratické debily, kde lítají pečené holuby do huby. A tak se vymyslel způsob, jak tenhle problém vyřešit, pomoci emigrantům a nahradit chybějící pracovní sily v EU, odborníky na pasení koz. Samozřejmě je to komplikovanější, jsou tu poražení vlastizrádní fanatici ze Sýrie, kteří utíkají kam se dá a tak se předstírá humanitární pomoc uprchlíkům, pod vedením CIA. ALE: Myšlenku komunismu už nikdo nezastaví. I demokratický povaleči budou muset pracovat. Myšlenka spravedlivé společnosti je blízká všem tvorům na zeměkouli. A demokracie to rozhodně není.

348109

30.4.2016 22:38

RE: Ježiš Kristus = 1. komunista

Min 89.?.?.?

Reakce na 348109

O demokracii se nediskutuje. Je to svátost, neměnná doktrína, cosi neměnného a na věčné časy. Prostě hnůj, který zhnije a vytlí a bude zas dobře.

348145

29.4.2016 23:59

Kontext

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Kdo chce pochopit "historický kontext" - prostudujte "libri prohibiti" od Grigorije Klimova - hledejte na Uloz.to.

348110

30.4.2016 8:38

Vinik se hleda ale ne tam,kde je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Samozrejme, ze nemuze byt banda gansteru kdyby to byl jen jednotlivec a pokud logicky vina spada na Merkelovou, pak prave ona sama by si nedovolila stale
tvrdosijne tak trvat,ze co zpusobila svym souhlasem k bezencum je spravne.
Hleda se souvislost s jejim puvodem, kdyz jeji matka byla polska zidovka a postoje Polaku jsou geneticky ovlivnene jejich podivnymi chovanim za cela stoleti.
Nenavidi Rusko, ackoliv diky Rusum polsky narod se na rozdil od jinych dlouho se udrzel a diky Rusum se jim dostalo ziskat ctrtinu z nemeckeho uzemi.Za zaostale vychodni Polsko prevazne zemedelske ziskali nejen vystavne oblasti s vybudovanou infrastrukturou a surovinami a pristavy.
A dnes jako vzdy v minulosti se prikloni na stranu mocnych. Zkouseli to i s Hitlerem
ale soucasne jednali s Anglicany.
Merkelova ma mozna take nejake geny po sve matce a to je i falesnost , nebot
jeste pred nekolikla roky chvalila Rusko a souhlasila s ekonomickou spolupraci
a jde tedy s proudem- znicit Rusko a znicit Evropu.

348119

30.4.2016 17:25

RE: Vinik se hleda ale ne tam,kde je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 348119

Angela Kazmierzcak-Merkel dostala uz v roce 2008 nejvyssi vyznamenani mocne zidovske (zednarske) loze B'nai B'rith. Jen tak za nic asi ne...

Nemecko je jeste porad kolonie viteznych mocnosti 2.SV (jinymi slovy Americanu) - googlovat "Kanzler-Akte" a "SHAEF-Gesetze" - zakony organizace "Supreme Headquarters, Allied Expeditionary Force ", podle kterych uzemi Nemecka patri (ke okupovano) temito mocnostmi a sprava veskereho majetku a statni sprava spada do pravomoci techto mocnosti (USA).
Tyto zakony mely mit platnost do te doby, dokud Nemecko neodepise mirove smlouvy se vsemi viteznymi mocnostmi.... coz se dosud nestalo a nestane..

Kanzler-Akte je dokument, ktery musi kazdy nove zvoleny kancler Nemecka (uz od roku 1949 az dodnes) podepsat a podle ktereho je veskera medialni, kulturni, vzdelavaci a prumyslova sfera podrizena kontrole viteznych mocnosti (jinymi slovy USA). Existence tohoto dokumentu je oficialni nemeckou vladou zamlcovana, ale novinar Egon Bahr v roce 2009 popsal verejnou znechucenost byvaleho kanclere Willyho Brandta, ktery se zpocatku zdrahal, tento podle nej "zotrocovaci" dokument podepsat.

348133

30.4.2016 13:09

Uprchlická krize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Jistě pane editore.
Jen jsem opisoval Vaše zdělení,ale pochopit tu celou anabázi ohledně židů je těžký úkol.Co mě napadá,ti důležití si dokáží obstarat všechny potřebné informace a vyhodnotit je,určitě pro ně pracuji všechny zpravodajské služby.Potřebné informace různě posílají dalším a potom zjišťujeme,že ne všichni židy jsou špatní.Nevěřím tomu,že chtějí úplně zlikvidovat Evropu pomocí muslimů,spíš jen ovládnout nežidy.Ono se kdysi vůbec uvažovalo,zřídit židovský stát v Evropě v úvahu přicházelo Polsko,nebo České země.Také víme,že Polsko má nejvíce v Evropě,občanů židovského vyznání,proto na ně nebude nikdy spolehnutí.Osobně,nemám nenávist k muslimům,ať si žijí svůj život ve svých zemích a podle svých představ.Usadit se v Evropě,vyžadovat svoje práva,životní styl,dokonce ho nutit Evropanům,tak tomuto musí Evropa odolat.
Jak píše pisatel nade mnou,ono to může být s Merkelovou jinak.Jak někdo píše,Německo chce stáhnout zlato uložené u Fedu,určitě i Německo drží velký balík USA dluhopisů,které by také rádo změnilo na dolary,jak činí více států.
Není to dlouho,když S.Arábie chce stáhnou z USA 750mld dolarů a okamžitě USA pohrozily.Takže tipuji,že Merkelová má také nůž na krku,navíc hrozbou pokut pro VW.

348126

30.4.2016 18:13

RE: Uprchlická krize

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 348126

A tak chudinka mala Merkelova vyrabi pro Israel nejlepsi na svete ve sve kategorii moderni nemecke ponorky ktere mohou nest rakety s nuklearnimi hlavicemi a davaji ji Israeli zdarma ( pardon se slevou). Ani nevim kolik 6? Jeste si pamatuji , jak Gunter Grass spisovatel , ktery dostal Nobelovu cenu zurive protestoval. Proti komu je potrebuji ? Pochopitelne, ze hrde zeme jako Iran si je opatri taky nemaji volbu, se hraje vesele nebezpecna hra, az to jednoho dne sejde , a bude problem. Ze Markelova na tom vsem nese vinu a stejne Nemci svou pitomou pasivitou je bez diskuse. A Nemci nesou vinu za vse , prilevaji olej do ohne , pochopitelne ze se to Turkum libi, penize zdarma a prijdou opet a opet a s vice nasilim , neb to je jak operuji.

348135

30.4.2016 17:35

Fantasie nebo cilevedomy plan?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Nelze se divit, ze Izrael je pro Zidy po tisiceletem vyhnani vice nez pojem, ale
vysledek jejich dlouhodobych planu, i kdyz mnozi by k vuli nemu neopustili
USA,Kanadu,Australii, Jizni Afriku.Vsechny tyto zeme jim daly moznost tam zbohatnout a i vladnout pres sve poslance, senatory a oligarchy.
Izrael je pro ne posvatnost jako pro Araby Mekka v Saudske Arabii a podobnost takove posvatnosti je zrejma - vsude se chodi tam vyzpovidat a posvatna mista pravidelne navstevuji. Jejich nabozenstvi je jako droga, zatimco u jinych narodu takova droga neexistuje. Priklad Keltu, kteri byli take vyhaneni a malokdo z nich
poklada za svoji zem mista jako Brag.Braga,Brüg,Z novodobych dejin by se tak mozna budou chovat generace sudetskych Nemcu, ale to je malo pravdepodobne, nebot by to musely mit v genech mnoha generaci jako Zide.
Neni vylouceno, ze dnesni Izrael ve svych postupne rozsirovanych hranicich neni
to co byvalo kdysi jako Velky Izrael a ze takovy Izrael je pro ne stale cilem.
V tom pripade jim prekazi predevsim Syrie,Libanon a Palestina.
Neni vylouceno, ze se svym fantastickym bohatstvim nejen v kapitalu, ale
jako vlastnici tisice bank a podniku na celem svete si mohou predstavit
Velky Izrael vybudovany jako raj na zemi. Maji prostredky, ze by vystaveli
supermoderni mesta se supertechnikou a navic na uzemi, ktere je
klimaticky velmi prijemne i pro stare lidi a jejich fantasie je uskutecnitelna.
To co udelali Arabove na uzemi zvane Dubai Abu Dhabi , kde byla jen poust
a pisek bude asi nic proti tomu, co by dokazali Zide.
K tomu ale potrebuji dalsi uzemi a Syrie ma krome pouste a pisku take
uzemi s bohatou vegetaci.Jiste by tam investovali ti superbohaci a mnozi by to pak volili pro sve stari- to by nahradilo Kalifornii nebo Kapske Mesto.

348134

30.4.2016 22:42

Kočka si přede a systém spřádá

Sasin 178.?.?.?

Jedná se ale dycky o dva protipóly.
Ideologové a Zas-Tupitelé předení lidí zakazují.

Zatím je dovoleno příst jen šmejdům, dokud je lidi nezabijou. A tak se to stále jako na tom vřetéku otáčí.
Zvláštní je, že se to šmejdům dycky vyplácí. Tož tak.

348146

1.5.2016 21:38

Vse probiha podle dlouhodobych planu - Evropa musi byt muslimska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Evropa musi prijmout bez prestani vsechny bezence jak z Blizkeho vychodu tak
z Afriky - tim bude vyvolana obcanska valka a vzajemne zabijeni.
Prave vydane rozhodnuti Centralni rady Zidovsta v Nemecku, ze program nove nem. strany Afd je rasisticke, kdyz dali do programu, ze muslimove nesmi
dale stavet v Nemecku mesity a jejich vecerni modlitby prenasene z mesit.
Nemecko je jako velky stat na rade, aby tam vypukla revoluce anebo aby
ti, co chteji poradek byli zneskodneni.To bude uplatneno pres EU a NATO, aby
takovi, co chteji evropskou demokracii byli zneskodneni.
Tim Nemci jsou vydani na pospas jeste dalsim milionum bezencu a konec je
katastrofa.
Tim bude vylidnen Blizky vychod a zustanou tam jen nemocni a starci a
po nich prazdna zeme.
Je prekvapujici, ze se Zide zastavaji muslimu a jednani velvyslance Izraele
v Praze dava jasny signal - Muslimove nejsou nepratele krestanu a Zidu.

348175

2.5.2016 0:26

RE: Vse probiha podle dlouhodobych planu - Evropa musi byt muslimska

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 348175

Ja cele souhlasim , ze cilem jest smichat muslimy s evropany. Ale mam problem: ze neni muslim jako muslim. Jsou Shia muslim Sunni muslim Sufi muslim Alafita muslim and nejhorsi Saudi Arabien druh .nejagresivnejsi. Sel jsem se podivat na "msi svatou" Sufi muslimu abych zjistil o co jde. Neplet se v mych nazorech , vsichni muslimove jsou fanatici a jejich pristup k nabozenstvi je fanaticky a trochu smichan s pohadkami z "Arabskych noci -Sehrazada" do slova a pismene. Dzini se pohybuji vzduchem a imman pohne svou kouzelnou holi a zachrani rodinku. Ten muj moslimsky kazatel byl vyznamny kazatel z oblasti Pakistan - Afganistan Sufi 60 let stary , ktery kazal v zivote pred vice jak 8.000.000 lidmi. Ale ten pristup v msi byl pasivne hypnoticko demagogicky kde clovek opakuje tak zvany " zerk" 100 krat "Allah Akbar" s ruznou melodii dokola a dokola. A lidi stali v fronte cekali na mulahovo pozehnani ci zapuzeni zlych duchu. Ale neni to o moc jine z hlediska psychologie !! nezli lkdyz lidi opakuji " Jezisi Kriste mej smiluj se nade mnou" , obe nabozenstvi jsou psychologicky promyslene. Oproti tomu Sunni moslimove primo nechutne agresivni a domyslivy. Ovsem moslimske nabozenstvi ze Saudske Arabie je nejagressivnejsi ze vsech , bylo mi receno , ze tato verse moslimskeho nabozenstvi byla vykonstruhovana Brity, jako nastroj pro Saudy aby jim obranili naftu (jejich naftu!!!) cemuz bych veril.
Ovsem moslimum se neda verit , neb pro nej moslim je dulezitejsi vzdy nezli nemoslim a podrazit nemoslima je dobry obchod. Ale co budou delat az Evropa bude promichana , co takhle je nechat vyvrazdit jeden druheho a zredukavat evropany o 50% . Proc moslimove neemigruji do Ciny, Cina je velka , ma hodne pouste. Ta jejich emigrace nema smysl , neb maji hodne mista v Arabii , Arabie s porovnanim s Evropou je poloprazdna, at si ji vybuduji sami , slunecni baterie jim to dneska umoznuji , pod Saharou je voda. Jejich emigrace nema smysl a je umela a je jen proto , ze je v planech globalistu, stejne jako dnesni konflikty v Arabii jsou umele, stejne jako vysoka spotreba nafty na svete je umela. Vsechno to je umela manipulace . Nevim proc Evropa by mela jim mela pomahat v umelem zniceni Evropy, a vubec nechapu Merkelove tajne plany. Podle mne Merkelova nema plany , Merkelova jen poslusne posloucha plany globalistu , a povida pohadky o lidskem dobru a lasce a ohledech a poskozuje Nemecko , podobne jako to delal pan Havel a poskozoval Cechy. Stejna hra v jinem upraveni. Ale Merkelova nema plan , stejne jako Havel nemel plan jen hrali podle scenare , ktery jim byl dorucen.

348180

1.5.2016 23:43

vite ze misto toho zvaneni o ohrozeni socprediva,

arbitr 194.?.?.?

byste se meli zajimat o ten maly kotlik ve stredu Evropy znamy pod jmenem Cesko ci jak nam rikaji.

Misto klapkani u pocitace se jdete projit po Praze a zacnete pozorovat lidi kolem sebe, a najednou pokud nejste uplne slepi ci zaslunickovany kavarenskymi kecy, uvidite jak se memi barva ci jak ceske monobarevne obyvatelstvo (cikani jsou taky skoro bili) a uvidite spoustu barevnych a myslim tim cernych tvari a to nemyslim ty cernochy kteri stoji na hornich rozich Vaclavaku a zvou do Bordelu tusim v Mezibranske, a dalsi cerne portyry oblecene v ruletove kostymy v roli nahanecu do Kasin.

myslim tim ty cernochy kteri se objevuji ne- turisticky obleceni s taskami v rukou a shanejicimi cokoliv ci neco jineho. Neverili byste jak "blesak" v arealu bejvale Pragovky ve Vysocaech je "plny techto turistu"

Totiz zatimco nase vlada spolu s EU mele o Levantincich sem pomalu ale jiste nalezaji pravi Africane, ktere sem pokoutne stehuji (neptejete se mne jak) Italove a Spanele.

Myslim ze tyto "kapky" inkoustu nam pekne zacerni v budoucnosti nasi bilou (aspon zatim v cechach) populaci.

jen jdete, otevrete oci a divejte se kolem

348178

2.5.2016 0:31

RE: vite ze misto toho zvaneni o ohrozeni socprediva,

Sasin 178.?.?.?

Reakce na 348178

Praha není české město.
Je to město kukaček, podržtašek a práskačů. Celé věky na to obyčejní lidi doplácejí a gdyž je zle, tak šmejdi uletí třeba do Argentíny. To funguje skoro stejně jako daňový ráj pro šmejdy. Tam přežijou krizi a pak se vrátí jejich malé kukačky a začnou tady rozdávat rady a privatizovat.
Jejich kukaččí spolky se přilepí ze známosti na rozpočet a jede to znova. Tož tak. Muheeeeeee

Některé kukačky nám radí ze zahraničí dlouhá léta. Dokonce nám ukazují směr.

348181

2.5.2016 6:04

S tím bych docela souhlasil,

Alfred 90.?.?.?

Reakce na 348178

taky vidím ty kapky nějak častěji a častěji.

348183

Příspěvků: 61

29.04. 07:45  Uprchlická krize
29.04. 08:45 Vladimír Stwora  RE: Uprchlická krize
29.04. 09:25 Mivo  Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 09:49 Vladimír Stwora  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 10:28 Mivo  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 16:09 Vladimír Stwora  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 16:24 Censored  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 17:03  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 17:23 Vladimír Stwora  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 09:27 kyticka  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 13:08  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 16:29 výjimečné porušení omerty  Není žid jako žid.
30.04. 18:21 kyticka  RE: Není žid jako žid.
30.04. 19:45 výjimečné porušení omerty  RE: Není žid jako žid.
30.04. 20:33 kyticka  RE: Není žid jako žid.
01.05. 00:56 Nikdo (originál)  RE: Není žid jako žid.
03.05. 12:45 a  RE: Není žid jako žid.
29.04. 18:05  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 01:13 ignorek  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 01:39 ignorek  RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování
30.04. 08:37 Nikdo (originál)  RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování
30.04. 23:05 ignorek  RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování
01.05. 14:03 Nikdo (originál)  RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování
09.05. 22:57  RE: Konspirační teorie na Zvědavci - pokračování
30.04. 02:51  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 15:57 opus111  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
30.04. 19:37  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
01.05. 14:35  Zločinecká praxe
01.05. 15:06 opus111  RE: Zločinecká praxe
01.05. 20:30  RE: Zločinecká praxe
03.05. 19:07 hestroy  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
01.05. 23:26 arbitr  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 11:05 hestroy  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 12:44 Léčitel  RE: Konspirační teorie na Zvědavci
29.04. 14:11 Mivo  Palestina a koncentrák?
29.04. 21:21 hestroy  RE: Palestina a koncentrák?
30.04. 06:47 Alfred  Palestina jako taková neexistuje a nikdy neexistovala......
30.04. 19:58  RE: Uprchlická krize
29.04. 11:59 E.R.  RE: Uprchlická krize
30.04. 01:20 lindsay  RE: Uprchlická krize
30.04. 11:46 Jacob  RE: Uprchlická krize
29.04. 10:17 E.R.  Přesně tak....,tím řízeným exodem islamistů do Evropy jde o...
29.04. 22:06 Alfred  RE: Přesně tak....,tím řízeným exodem islamistů do Evropy jde o...
29.04. 15:27 Dunn  SOROS
29.04. 16:12 Vladimír Stwora  RE: SOROS
29.04. 19:27 Satanist  Neni "zid" jako "zid" !
29.04. 21:32 turzin  podstata peněz - časově vzdálená možnost kontroly jiných lidí
29.04. 22:17 Déčko  Ježiš Kristus = 1. komunista
30.04. 22:38 Min  RE: Ježiš Kristus = 1. komunista
29.04. 23:59  Kontext
30.04. 08:38  Vinik se hleda ale ne tam,kde je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30.04. 17:25  RE: Vinik se hleda ale ne tam,kde je !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
30.04. 13:09  Uprchlická krize
30.04. 18:13  RE: Uprchlická krize
30.04. 17:35  Fantasie nebo cilevedomy plan?
30.04. 22:42 Sasin  Kočka si přede a systém spřádá
01.05. 21:38  Vse probiha podle dlouhodobych planu - Evropa musi byt muslimska
02.05. 00:26  RE: Vse probiha podle dlouhodobych planu - Evropa musi byt muslimska
01.05. 23:43 arbitr  vite ze misto toho zvaneni o ohrozeni socprediva,
02.05. 00:31 Sasin  RE: vite ze misto toho zvaneni o ohrozeni socprediva,
02.05. 06:04 Alfred  S tím bych docela souhlasil,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

33

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 75 čtenářů částkou 9 952 korun, což je 33 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 1

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Nová buzerace masmédií28.06.19 11:50 Česká republika 6

Měnové kurzy

USD
22,82 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
28,33 Kč
Kanadský dolar
17,45 Kč
Australský dolar
16,00 Kč
Švýcarský frank
23,11 Kč
100 japonských jenů
21,10 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,85 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,20 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 059,50 Kč
1 unce stříbra
355,91 Kč
Bitcoin
215 001,13 Kč

Poslední aktualizace: 17.7.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 550