Diskuze k článku

Vyhodnocení ankety o Zvědavci

Příspěvků 48

23.4.2016 21:02

ad "konšpiračné teórie"

pozorovateľ 217.?.?.?

V tomto smere súhlasím s názorom editora, že je dostatok alternatívnych webov, ktoré sa týmto témam rozsiahlo venujú a nie je nutné (žiadúce), aby sa im za každú cenu venoval aj Zvedavec. Práve z dôvodu, že mnohé tieto témy sú zatiaľ natoľko kontroverzné, že by mohli poškodiť dôveryhodnosť samotného webu. Z tohto ohľadu oceňujem prácu editora pri jeho hodnotení dôveryhodnosti zdrojov.
.

Keďže ale diskusia pod článkom má voľnejšie pravidlá a keďže bola v článku viackrát spomenutá téma chemtrails, o ktorých som presvedčený, že sa jedná o akútny a veľmi vážny problém, pre záujemcov dávam k dispozícii nasledovný odborný článok:

Dr. R. Michael Castle: Politické pozadie chemtrails, modifikácia počasia, jedované látky v chemtrails. Detailný článok.
https://diskuter.wordpress.com/2016/04/10/dr-r-mic...

Z úvodného popisu k článku: "Článok podrobne popisuje látky používané v chemtrails, vrátane kontextu v akom program vznikol, aké inštitúcie za ním stoja a s akou bezohľadnosťou je presadzovaný bez ohľadu na názor verejnosti a bez akejkoľvek verejnej debaty či schvaľovania parlamentom. Autorom je R. Michael Castle, vyštudovaný polymérový chemik s 22 ročnou praxou v obore a 15 ročnou prácou pre nadáciu na odhaľovanie environmentálnych rizík. Text bol publikovaný v máji 2006 v nezávislých novinách Idaho Observer."

Nie že by som chcel tomu článku za každú cenu robiť reklamu, ale z môjho pohľadu to bol najlepší článok na tému chemtrails, s ktorým som sa doteraz stretol. Snáď bude niekomu na úžitok.

347975

24.4.2016 9:18

RE: ad

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 347975

Každopádně nějaké "konspirační teorie" nepoškodí vydavatele tolik, jako psaní o holokaustu. To vás zkusí rovnou zavřít. Ale co je oficiální historie holokaustu jiného než svědectví o naprosto šílené konspiraci. [oči v sloup] Takže vy v dnešní době na něco upozorníte, aby se zabránilo další katastrofě jakou byl třeba "holokaust" a všichni na vás hned ječí: "no, to jsou smyšlené konspirační teorie, fujtajbl, vždyť vše je ve skutečnosti tak nádherné a zlaté a nikomu vůbec nic nehrozí".[pláč]

Hypothesis, Dr. Steven Jones - film o nálezu nanotermitu ve WTC
https://www.youtube.com/watch?v=Bdml7ZxTQY0
[překvapení]

347979

24.4.2016 9:46

RE: ad

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 347979

Přesně tak,Vy tu nepíšete a nevydáváte články o "konspiračních teoriích",ale ,jak vždy čas ukáže,jsou to články o "konspirační praxi" a proto:jen tak dál,protože "černou kroniku" s tím,co už je zahrané,si můžeme přečíst jinde,anebo to už pociťujeme přímo na sobě.....[velký smích]

347981

24.4.2016 10:01

RE: ad

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 347981

Na jedné straně jsou schopni trestat člověka za "zpochybnění holokaustu". Ale nevidím bohužel žádnou snahu státu ochránit nás před takovou hrůzou, jakou byl holokaust, systematické zabíjení miliónů lidí, kde byla zapojena i firma IBM respektive jejich dceřiná společnost Dehomag. Naprosto naopak - vždyť ta veřejnoprávní média lidem vymývají mozky úplně stejně jako nacistická propaganda a očerňují alternativní média z toho, že šíří "ruskou propagandu". Tak proboha, kde to asi tak jsme... [pláč]

347982

24.4.2016 10:19

RE: ad

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 347981

Jo a co provádí Česká televize, to skutečně fantastické, co oni dělají. Oni sice dají občas nějaké důležité informace, ale někdy v jednu hodinu v noci, kdy už lidi spí. Proč to dělají - to snad není možné, asi aby se na to nikdo nedíval. Doprčic tomu jako říkají veřejnoprávní informační služba. To ale není služba, to je na stůl vyložené vymývačské svinstvo... Takže jakéže "konspirační teorie" do háje.

ČT 2: Citizenfour: Občan Snowden
htps://www.youtube.com/watch?v=3G5w_pUmhWI

ČT 2: Oliver Stone: Americké století: Věk teroru
https://www.youtube.com/watch?v=IuJyQcaBfWI

[překvapení]

347983

24.4.2016 10:23

RE: ad

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 347983

Korekce linku:
ČT 2, Citizenfour: Občan Snowden: https://www.youtube.com/watch?v=3G5w_pUmhWI

347984

29.4.2016 11:08

RE: ad

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 347975

Choď s tým do kelu, si analfabet z chémie a šíriš tu vo svojej dobrej viere nezmysly, o ktorých nemáš potuchy.
Lepšie by si urobil, keby si si najprv dačo poriadne z chémie naštudoval a nerobil z portálu JPP ako niektorí, vrátane pseudochemikov, čo vyštudovali iba naoko a majú problémy ešte aj s logikou a slušným správaním.

Stačí takto natvrdo, alebo na také nie si zvyknutý?

V preklade pre ostatných - Chemtrails tak ako sa obvykle prezentuje je holý nezmysel.
Niečo iné je možné šírenie jedov práškovacími a podobnými lietadlami "na ochranu plodín", "proti komárom" apod., kam môžu namiešať veľmi jednoducho čokoľvek a bez hlúpych a aj nereálnych komplikácií.

348082

29.4.2016 20:53

RE: ad

dub 78.?.?.?

Reakce na 348082

a jak se obvykle prezentují?

abychom věděli, co si pod tým kefalín predstavujete

348103

24.4.2016 10:52

Konspiratejna

vymylimimozek 83.?.?.?

Chemtrails? Kdo to kdy viděl! - Škola Jaroslava Ježka pro zrakově postižené důrazně apeluje na zdravý rozum!
Ubývá kuřáků a přibývá rakoviny plic? Po zákazu kouření v soukromých restauracích zakažme i kouření v soukromých bytech! - ÚVMPK /Ústřední výbor metařů pod koberce/.

347988

24.4.2016 11:34

RE: Konspiratejna

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 347988

Ti už toho zametli pod koberec... Ale chemtrails nebudou až takový problém za situace, kdy lidi dobrovolně hulí radioaktivní polonium-210 a olovo-210 v cigárech.
http://technet.idnes.cz/cigarety-obsahuji-radioakt...

Válka, kterou nevidíte (cz tit.)
https://www.youtube.com/watch?v=u6tNXk9aB6k

347990

24.4.2016 10:59

Příspěvky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Vladimíre, úvodem chci konstatovat, že si tvojí práce na tomto webu velmi vážím a byl bych nerad, kdyby web skončil. Nicméně musím se vyjádřit k anketě a zejména k tvému komentáři na téma příspěvků.
Jestliže něco vytvářím dobrovolně, musím počítat s tím, že veškeré náklady půjdou za mnou. Mohu se s náklady podělit se čtenáři, mohu náklady snížit zveřejněnou reklamou, sponzorstvím, dotací atd atd. Ovšem (promiň mi to slovo) fňukat nad tím, že nemám peníze na provoz a apelovat na morálku čtenářstva je z mého pohledu poněkud pod tvou úroveň. Pokud jsou příspěvky na web dobrovolné, nemůžeš nikoho obviňovat z toho, že si tvůj web přečte a nezaplatí. Analogicky bych to přirovnal k prvomájovým průvodům před rokem 1989. Tam byla účast rovněž "dobrovolně - povinná". Přirovnání s hospodou naprosto pokulhává. Pakliže v jídelním lístku najdu položku a v místě, kde se udává cena budou slova "dobrovolný příspěvek", hospodský by nesměl ani naznačit že se mu nelíbí, když mu nedám nic. Přirovnání čtenářů, kteří "si přečtou a nezaplatí" k černým pasažérům tedy není příliš relevantní.
Co se týče další budoucnosti webu, je to jen v tvých rukách. Buď ho zpoplatni nebo využij jiných možností financování (například překlady by mohl dělat někdo ze čtenářů dobrovolně). Případně web zruš. Jak jsem psal úvodem, byl bych nerad, ale je to stále lepší cesta než obviňovat čtenáře, že neplatí dobrovolné příspěvky.. A budu teď i tvrdě upřímný - webů s podobnou tématikou je opravdu dost, sám chodím pravidelně na jistý slovenský web, který shromažďuje aktuální alternativní weby a odkazuje na aktuální články na nich. Upřímně - takovou spoustu informací, kterou si denně na tomto webu přečtu, nemůže bohužel Zvědavec obsáhnout z čehož plyne, že Zvědavec je pouhou výsečí alternativních zpráv. Byť pravda, některé články na Zvědavci nejsou zveřejněny nikde jinde. I proto je Zvědavec tak unikátní.
Vladimíre, přeji hodně štěstí při rozhodování o budoucnosti Zvědavce a byť by již zítra skončil, díky za něj...

347989

24.4.2016 11:44

RE: Příspěvky

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 347989

7 miliard ročně jde do kapes těch vymývačů z veřejnoprávních médií. A oni ještě mají tu drzost jít a řvát o ruské propagandě...

347993

24.4.2016 12:13

RE: Příspěvky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 347989

V jednom domě pořádá majitel party. Dobrovolně. Prostě má rád společnost a lidi. Pozve hosty. Pohoštění, chlast hradí ze svého. Hosté přijdou a je jich opravdu hodně. Vyžerou mu dům. Jen jeden z tisíce přinese hostiteli nějaké chlebíčky nebo víno, aby nemusel všechno platit sám. Když hostitel nesměle navrhne ostatním, že by se také mohli spolupodílet na nákladech pokud se jim u něj líbí, dostane odpověď proč fňuká, že přeci tu party dělá dobrovolně a musí tedy počítat s náklady. A vůbec -- může být rád, že hosté přišli, protože v ulici probíhají party i v jiných domech a jsou dokonce ještě lepší a bohatší, než ta jeho. Jak byste nazval takové hosty?

Je to o základní etice a slušnosti. Když někam přijdu, kde někdo něco zdarma nabízí, měl bych něco vrátit. A ne nazvat toho, kdo dává, ufňukancem a snižovat kvalitu jeho pohoštění poukazem na jiná pohoštění jinde. Tak jděte jinde. Opravdu budu jenom rád, když bude méně lidí na mém party. Nebudu muset udržovat a uklízet nákladný dům,vystačím si s malým domečkem a s přáteli, kteří dokážou ocenit to, že jsem s nimi rád.

Tváříte se jako přítel, ale jste ... nemohu napsat co, protože musím dodržovat vlastní kodex slušnosti, který jsem zde zavedl.

347995

24.4.2016 17:03

RE: Příspěvky

cx 46.?.?.?

Reakce na 347995

přirovnejte to spíše ke galerii, kam lidé chodí obdivovat umění. Tam, podobně jako na zvědavci, nikdo ty obrazy nevychlastá a další návštěvník si jich může užít stejně jako kdyby ten předešlý nepřišel. To je podstatný rozdíl a proto taktéž nesouhlasím s nazváním neplatičů černými pasažéry.

347999

24.4.2016 21:20

RE: Příspěvky

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 347999

>přirovnejte to spíše ke galerii, kam lidé chodí obdivovat umění.

Tak to je velmi kulhavé přirovnání. Ale začal jste s galerii a já to trošku jen upravím.

Přirovnejme to ke galerii, kde návštěvníci čekají, že malíř bude denně doplňovat stěny nejméně o jeden, dva (někteří čekají čtyři) nové obrazy.

Takhle to malíř dělá už 18 let včetně víkendů a svátků. Návštěvníci očekávají, že to bude dělat zadarmo, protože "ho to přece baví".

Pokud by náhodou chtěl malíř na dovolenou (naposledy byl před 5 lety), musí po nocích namalovat dostatek obrazů do foroty, aby se každý den objevil na zdi aspoň jeden obraz. Je totiž na to sám.

Měsíc co měsíc bojuje malíř s tím, aby měl dost na malířské potřeby, protože z 1300 návštěvníků jenom jeden nechá v pokladničce par drobných dobrovolného příspěvku. Osm měsíců z 12 v roce musí sahat do vlastní kapsy, aby mohl dodávat každý den jeden až dva nové obrazy. Kdyby to nedělal, návštěvníci by se brzy začali v galerii nudit a přestali tam chodit. Ale on je má rád a rád maluje, tak se snaží to dělat.

Pokud malíř namítne nesměle, že to, co se dobrovolně vybere, nestačí na materiál, obviní ho, že fňuká a připomenou mu, že ve městě je plno jiných galerií a dokonce lepších s více obrazy.

348006

25.4.2016 8:15

RE: Příspěvky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 348006

Myslim, ze jste to z bytecne rozvadel. Stacilo namatkove zminit treba jen dve jmena: van Gogh anebo z jine oblasti - Jan Hus. Oba byli zhodnoceni az v budoucnu; ve sve dobe se u rozhodujici sfery lidi nedockali zadneho uznani, pochopeni...

Nikde ovsem neni zaruceno, ze Zvedavec bude nekdy uznavan jako zmineny malir ci revoltujici knez, ale jedno je jiste: je zde kazdemu umozneno napsat, co si mysli. To by melo byt chapano jako deviza, vyznamna deviza, protoze svet speje nejen k nasazeni obojku, nybrz k VALCE. Valce, ktera se nevyhne zadnemu cloveku a ani mistu. A Zvedavec tim polinkem prispiva k odstraseni te hruzy.

348011

26.4.2016 3:48

RE: Příspěvky

cx 46.?.?.?

Reakce na 348006

Nikdo netvrdí, že galerie nemá náklady. Tvrdím pouze to, že nemá variabilní náklady. Jinak řečeno náklady na dalšího návštěvníka zvědavce jsou zanedbatelné, pravděpodobně pod 0,01 haléře.

Co mě zaráží je, že chcete zvědavce financovat kombinací dobrovolných příspěvků a reklamy. Dobrovolné příspěvky nechme stranou - to je naprosto ok. Šokující pro mě ovšem je, že návštěvnost i ochotu umístit přijatelnou reklamu máte a ono to nějak nejde. Proč? Snažil jste se dostatečně? Hledal jste řešení? Pokud budete péct ten nejlepší chleba na světě, ale nikde ho nebudete prodávat tak nic nevyděláte.

Je logické, že mainstremové agentury nebudou mít zájem, to ale v žádném případě neznamená, že nikdo nebude mít zájem o umístění (levné) reklamy. Jde o to je najít, pokud to neumíte či nechete dělat tak si na to někoho najměte anebo se podělte o příjmy z reklamy, kterou pro Vás někdo najde. Na zvědavci dokonce ani nejsou žádné bližší informace kdyby sem někdo chtěl reklamu umístit - má smůlu, musí napsat email. Přitom čtenářů máte hodně a nejeden by mohl mít zájem.

Pokud někdo vleze na stránku www.seznam.cz vydělá to seznamu několik korun, to by v tom byl čert aby zvědavec nemohl mít z návštěvy alespoň 1 haléř. Spočítejte si sám jak moc by to pomohlo s financováním a udělejte něco pro to.

Vážím si toho co děláte a štve mě, že máte takovéto problémy.

348027

26.4.2016 8:06

RE: Příspěvky

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 348006

Ta Vaše anketa byla super, a tak si říkám, že jsem Vám už delší dobu nic neposlal, teď zrovna mám něco navíc, tak už to tam máte.

Je dobré občas se připomenout, ať se daří.

https://www.youtube.com/watch?v=WwpV8lRNttY

348030

25.4.2016 13:46

RE: Příspěvky

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 347999

Jářku to jsou mi myšlenkové pochody. Nepracujete na úřadě? Protože tam se s takovým postojem člověk potká nejčastěji... [smích]

Tedy: galerie platí nájem, energie, umělce, hajzlbábu asi z čeho?

348018

24.4.2016 13:19

RE: Příspěvky

Heriot 185.?.?.?

Reakce na 347989

Váš příspěvek je jako vyšitý z manipulativní dílny ČT...
Třeba - s naprostou samozřejmostí, a jako o dané a nezpochybnitelné věci tvrdíte, že „Jestliže něco vytvářím dobrovolně, musím počítat s tím, že veškeré náklady půjdou za mnou“ . Já si to třeba vůbec nemyslím a jistě nebudu jediný. Nevydávejte tedy své zvláštní názory za hotovou, všeobecně přijatou věc...
Nebo manipulujete s pojmy. Dám příklad, když Putin upozorní, že se v případě napadení bude Rusko bránit, média to nepochybně uvedou palcovými titulky jakjo třeba - „Putin vyhrožuje zbraněmi“. Když totéž udělá Obama, budou titulky druhu „Amerika bude bránit svobodu“. Takových případů vidíme desítky denně. A vy děláte to samé. Editor, podle vás „obviňuje z neplacení“. Typické podsouvání významu slov.
Já hodnotím shrnutí ankety jako konstatování a nikde jsem žádné obviňování neviděl. Tedy bych zvolil slova konstatuje a upozorňuje - neutrální slova bez pejorativního významu, která prostě předávají informaci. Protože spoléhat na to, že někdo musí platit získávání informací někomu jinému je skutečně černé pasažérství. A nezlobte se v každé slušné společnosti když jdu na návštěvu s pohoštěním, přijít tam bez adekvátního dárku pro hostitele, no to by tedy bylo opravdu faux pas. Tedy pro Vás asi ne, ovšem zdvižená obočí od společnosti by vás asi neminula...
Mně osobně se nejvíce líbil systém kreditů, který kdysi dávno na Zvědavci byl. Zaplatitl jsem si článek, který jsem přečetl. Vím, že to editor nějak zdůvodnoval, proč už není, ale už nevím jak. Asi to opravdu nejde.
Já se osobně chytám za nos, už jsem také dlouho nepřispěl a se studem to jdu napravit.

347996

28.4.2016 11:28

RE: Příspěvky

Moiry 82.?.?.?

Reakce na 347989

Trhat plody cizí práce pro svoji potřebu, každý den se do zahrady vracet pro nové a přitom si umět zdůvodnit, že nejsem obyčejný zloděj, ale chodím tam sadaři dělat "návštěvnost" je pěkná prasárna.

348062

24.4.2016 11:44

Smysl ankety

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Pokud bych na svých webových stránkách chtěl udělat anketu, tak bych se nejdříve zamyslel proč tu anketu chci dělat. Chci znát názor čtenářů? Chci čtenáře? Chci něco publikovat? Chci psát a publikovat pro čtenost, radost, informovanost, nebo pro zisk - provoz + mzda za na tom strávený čas?
Pokud chci čtenáře, musím zvolit kompromis, nikdy nelze uspokojit všechny a jasně říci, že systém stránek je takovýto a obsah si čtenáře buď najde, nebo nenajde. Všeobecně platí, pokud jsem čtenář inteligentní, tak si chodím číst tam, kde mě něco zaujme a nechodím tam, kde mě obsah nezajímá, nebo prudí, či přímo uráží, nebo vzbuzuje nesouhlas. každé médium by mělo mít své zájmové čtenáře a troll zůstane vždy trollem - skutečným neinteligentním volem - trollování je svým způsobem určitá sociologická reklama úspěšnosti webu, pokud se to vezme do důsledku. Inteligenti to pochopí a hlupák zůstane hlupákem.
Pokud chci provozovat web, tak hledám co nejlevnější provoz. Osobně provozuji weby dva. Hosting u velmi spolehlivé společnosti, se kterou jsem naprosto spokojený a poskytuje mi dostatečné služby (databáze, maily, velikost prostoru na data), mě stojí 1210,.- kč vč. DPH. Udržování dvou domén okolo 600,- kč vč. DPH. Pravdou je, že programovou část jsem si díky znalostem programování napsal sám, nemusím požívat a využívat cizí skripty a systémy. Přesto se dá požít spousta věcí a věcí funkčních, které nabízejí provozovatelé hostingu, či jiné společnosti, podmínkou bývá umístění jejich názvu, či loga na stránkách. Nebo existuje možnost najít si programátora, který za přiměřenou cenu udělá systém, funkční několik let, než se výrazně změní technologie prohlížečů. Většinou takový projekt, pokud je dobře zpracován funguje napořád, pouze po určitém čase působí dojmem zastaralosti. Pak je otázkou, zda upřednostnit design, či obsah, což je volba autora a jeho peněženky, nebo vlastního investovaného času.

Další finanční otázkou jsou případné honoráře za autorská práva, či překlady, což dokáže vyčíslit pouze autor webu. Třetí otázka financování je, kolik peněz chce sám autor webu pro sebe za svůj čas věnovaný danému webu a tím pádem také čtenářům webu.

Nicméně chci říci, že technické zajištění provozu webu, tj hosting + doména se musí vejít do 2000,- kč max. V opačném případě to považuji za mrhání penězi. Vzhled a funkčnost - stavba - projekt webu, by mělo být jednorázovou finanční záležitostí, vzhledem k ekonomičnosti projektu. Pak už zbývá pouze část autorských práv, překladů a honorář (oprávněný - přeci jenom je to služba pro čtenáře) pro provozovatele. Pokud si to takto nenastavíte, budete rok co rok dělat ankety se stejným výsledkem, mít stejné provozní problémy a to i v případě že Zvědavce zpoplatníte, neboť Vám v důsledku ubude čtenářů.

347992

24.4.2016 11:45

"konšpiračné teórie" a CIA

pozorovateľ 217.?.?.?

Nedávno som sa stretol s článkom, ktorý tvrdí, že pojem sprisahanecká teória (conspiracy theory) pochádza priamo z dielne CIA a bol po prvý raz použitý v roku 1968 v návode, ako argumentovať proti kritikom správy z vyšetrovania vraždy Kenedyho (tzv. Warren report).

Samotný text článku je veľmi dlhý, takže iba krátky výber z faktov:

V bode 3 popisujúcom protiakciu radia:

- pokiaľ je to možné, vôbec neotvárať diskusiu na túto tému.

- ak to ale nie je možné, majú všetky pochybnosti označiť za "reči o sprisahaní" šírené komunistickou propagandou.

Zbytok dokumentu podrobne rozoberá spôsob argumentácie, ako následne protistranu v diskusii verejne znemožniť.

zdroj:

https://vk.com/wall-86775514_27533 (nemecký text)

https://vk.com/wall-86775514_27533?reply=27534 (ruský preklad textu)

http://www.jfklancer.com/CIA.html (krátky anglický text)

Ukazuje sa, že sa technika natoľko osvedčila, že dnes ju americké a proamerické média používajú doslova masovo.

347994

24.4.2016 15:41

Jan Petránek

vymylimimozek 83.?.?.?

"Když byste vzali hrnek s kávou a vystrčili ho v třetím patře z okna ven, on spadne a rozbije se, nebude nikdo asi křičet, že to je nějaká konspirace…Logicky ti svědci usoudí, že se stalo to, co muselo. Že by někdo přemýšlel o tom, že je to konspirace a gravitace si dělá co chce, je asi málo pravděpodobné... A v tomto ohledu je to podobné. Ti, kteří upozorňují na to, že se nemá dbát na konspirační teorie, zapomínají, že kdo má kapitál, že kdo má vliv, má také tu gravitaci a sílu. Vše k sobě stahuje. Konspirace by byla, kdyby se Franta, Pepík a Eliška nějak spojili a vymysleli hloupý nápad. Ale v okamžiku, kdy jsou tady zcela evidentní mocenské a hospodářské síly a provádějí to, co si myslí, že je v jejich prospěch, tak nejde o konspiraci. Je to normální gravitační souhrn sil, který formuje dějiny. A to je důležité - je to přírodní zákon a tím pádem velice objektivní faktor."

347998

25.4.2016 8:44

RE: Jan Petránek

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 347998

Vzhledem k tomu, že 99% populace peníze nemá, vůbec pak tito lidé netuší a ani nechápou o jakém přírodním zákonu píšete ve svém příspěvku. Tak se nedivme , že svět vypadá , jak vypadá.
A k anketě : otázky mi přišly návodné a tzv. samosiodpovídající. App. není to tak dlouho, co se tu řešily nadbytečné a neefektivní a drahé změny grafické povahy tohoto webu , pár měsíců uplynulo a vliv nového kabátu na financování webu je tristní. Každý groš 2x obrátím v této době , než jej vydám.
Jan Neruda :"Kdo chvíli stál, již stojí opodál - den žádný dvakrát se již nenarodí, čin dvakrát neuzraje."

348012

24.4.2016 17:35

slovo konspirace je široký pojem

te 46.?.?.?

Ve výše uvedeném grafu mě překvapilo, že téměř polovina čtenářů by zde ráda viděla konspirační články.

To je spíše o tom, co si pod tímto pojmem kdo představuje. Spousta lidí klikla na "konspirační teorie", ale přitom mohla mít na mysli prostě články, které se snaží vrhat odlišné než oficiální světlo na světové události (majda, sýrie, aj.).

Je informace "policistovi v hnědé buňdě na demonstraci" na videu konspirační teorie nebo ne? Není, protože je to doloženo na videu. Je, protože nikdo přece na 100% neví, kdo to byl, kým byl řízen a jakou měl úlohu; jsou to z určité části dohady a konspirace.

I já jsem nejprve automaticky najel myší na K.T., než jsem klikl na jinou, přesnější volbu.

348001

24.4.2016 20:57

RE: slovo konspirace je široký pojem

vymylimimozek 83.?.?.?

Reakce na 348001

Vyjasni si termíny
než dáš soku pěstí
že čteš význam věci stejně
je dnes spíše štěstí.

348005

24.4.2016 17:41

proč ne chemtrails na zvedavci

te 46.?.?.?

1) věnuje se mu mnoho let dostatečně orgo-net.blogspot.com, který má vysokou čtivost, a i nwoo.org,
je zbytečné zaplevelovat zvědavce tímto

2) o chemtrails se píše všude možně skoro 10 let s ne příliš velkými výsledky (i když nějaké byly, a to i na oficiální půdě EU a OSN);
je lépe se věnovat aktuálním tématům než plýtvat energiií na otřepané chemtrails;
leda snad kdyby vyšel nějaký nový, nepopíratelný, převratný (ve smyslu průkaznosti) důkaz

3) chemtrails tím že existuje tak dlouho a přitom se ho nepodařilo i za těch 10 let dostatečně prokázat pro obecnou veřejnost, z něj dělá téma, které snižuje důvěryhodnost webu, který o něm píše, ačkoli jinak by to byl web zkousnutelný i pro nekonspirační lidi

tedy chemtrails na zvedavce ne, max. ta vyjímka v bodě 2)

348002

24.4.2016 18:10

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

pozorovateľ 217.?.?.?

Reakce na 348002

ja len trochu doplním:

ad 1) Hlavným problémom témy chemtrails je, že články na túto tému v českom a slovenskom jazyku sú zatiaľ zúfalo amatérske, ktoré téme nezriedka skôr škodia. Typickým príkladom je orgonet, ktorý síce v dobrej viere publikuje množstvo článkov o chemtrails, ale autor nemá žiadne odborné znalosti na posúdenie kvality článkov a tak publikuje aj do očí bijúce blbosti.

Keď sa človek pozrie na anglicky písané weby, tam je situácia iná a téma chemtrails je spracovaná na veľmi vysokej úrovni. Sú tam rozhovory s profesionálmi najrôznejších oborov: piloti, chemici, lekári, fyzici atď. Koniec koncov, američania zápasia s dôsledkami chemtrails už minimálne 16 rokov a za tú dobu zozbierali množstvo informácií. Bohužiaľ tieto články zatiaľ nikto až na vzácne výnimky nepreložil.

ad 2) a 3) Chemtrails spolu s HAARP je vojenský program podliehajúci mimoriadne vysokému stupňu utajenia. Preto je taký problém získať o ňom akékoľvek oficiálne informácie. HAARP bol vyvinutý ako ionosférická protiraketová zbraň (viac napr. tu: https://diskuter.wordpress.com/2016/04/03/haarp-a-... ), zatiaľ čo práškovanie atmosféry slúži na manipuláciu počasia (hlavne vyvolávanie sucha v nepriateľských regiónoch, poprípade ruinovanie domácich nezávislých farmárov). Vzhľadom na vojenský význam programu je vyvíjané maximálne úsilie akúkoľvek debatu o chemtrails zdiskreditovať, napríklad pomocou nálepiek typu "konšpiračná teória". O tom aká vysoká hra stojí za chemtrails je písané v článku, čo som linkoval vyššie v diskusii: https://diskuter.wordpress.com/2016/04/10/dr-r-mic...

Ale inak súhlasím, v tejto chvíli nie je nutné, aby sa téme venoval aj Zvedavec. Len som využil príležitosť, že sa objavila na túto tému debata v diskusii a prihodil som info, pre prípad, že by bolo niekomu užitočné.

348003

26.4.2016 22:06

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

LK 85.?.?.?

Reakce na 348003

Články o chemtrails se objevují i na serveru globalsearch.ca, viz např. zde:

http://www.globalresearch.ca/chemtrails-the-consequences-of-toxic-metals-and-chemical-aerosols-on-human-health/19047

Tento zdroj informací lze považovat za velmi důvěryhodný a zdejší autory nelze považovat za neseriózní "konspirátory".

Pan Stwora občas hledal inspiraci i zde. Je zvláštní, že se článkům o chemtrails vyhnul i tady. Kdo má trochu ponětí o fyzice, tomu musí být jasné, v případě chentrails/contrails něco nehraje. Podobně jako v případě 9/11, kdy nebylo fyzikálně možné, aby ty budovy spadly pouze na základě teploty vyvolané hořením paliva z letadla.
Z mého pohledu je Zvědavec poměrně nudné médium a rozhodně by mu neuškodilo, kdyby se zde čas od času objevil článek, který nějak vybočuje z průměru.

348043

29.4.2016 11:19

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 348043

Že neznáte mechanizmus, jak mohly budovy wtc 1,2 spadnout v dusledku horení paliva neznamená, že ho neznají jiní, a že se tak stát nemohlo. Fyzikálne to rozhodne možné bylo. Uvedl jsem dávneji konkrétní čísla, kolik MJ energie mohlo uvolnit palivo, a kolik stačilo k oslabení dostatečne velkého množství oceli.
Proto když chcete argumentovat, overte si nejprve, zda jste schopen zjistit a overit tyto čísla. Jinak je to jen obvyklé a nefyzikální JPP.

348084

29.4.2016 20:54

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

dub 78.?.?.?

Reakce na 348084

zkoušíte to sice vytrvale, ale tady opravdu to vaše oficiální konspirační sci-fi neudáte.

348104

29.4.2016 11:14

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 348003

Chemtrails nie sú ani v zahraničí spracované na vysokej úrovni, ako tvrdíte. Články vyzerajú síce vysoko odborne, ale stoja vždy na zvrátených a nereálnych, nepodložených faktoch, vyhýbajú sa každej reálnej argumentácii.

Ak by chcel niekto pridávať do prostredia jedy, tak to pohodlne urobí cez akýkoľvek postrek. Celé je to o zneužívaní toho, že bežná verejnosť nemá primerané vzdelanie v chémii.

348083

30.4.2016 0:33

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 348002

Ty teorie o chemtrais osobně považuji za pitomosti, jejichž šíření možná dokonce podporují samotné zpravodajské služby USA pro odvedení pozornosti, aby se lidi zajímali o pitomosti a ne důležitá témata.

Tím nijak nezpochybňuji schopnost armád vyvolat dešťové mraky, nebo je naopak rozptýlit. To dělali Amíci už za války v Vietnamu. Tam nechávali protivníky záměrně pořádně promoknout. Hlavně na Hočiminově stezce, aby jim ztížili zásobování z Číny. Nakonec farmáři v USA si, za účelem vyvolání deště, zcela legálně platí k tomuto účelu specializované firmy. Naopak jak při Olympiádách v Londýně i Pekingu, ale i vloni v Rusku, při přehlídce svých vojsk 9.5. v Moskvě, armáda zajišťovala bezoblačnost.

Hlavním důvodem proč ne, je že se to údajně děje stále a přitom stále žádný důkaz. Byly zveřejněny i fotky letadel s nádržema uvnitř. To ale byly právě ty speciály, viz předchozí odstavec.

Něco jiného je 9/11. To byla jednorázová akce po které uklidili a pak už vše jsou jen dohady. Ať ty teorie oficiální, tak i ty takzvané konspirační. Argumentů pro ty konspirační je však ta 50x víc než pro tu tlačenou vládou USA.

Co je konspirace. Obdobně jak je výše uvedeno citací pana Petránka. Jestliže se něco děje, a je zjevné, jakým směrem tento děj směřuje a zároveň je-li někým u moci tvrzeno, že to co zjevně směřuje doprava, dle něj míří doleva, tak jak rozhlásil hned na začátku tohoto děje a na svém tvrzení trvá i přes to, že důkazů o směřování doprava pravidelně přibývá, tak z 99% jde o skutečnost. Skutečnost, kterou když začnou nezávislí analytici rozkrývat, upozorňování na směr děje, tak je o nich prohlášeno, že se jedná o "konspirační teorie.

Už jste slyšeli ten vtip?

Víš jaký je rozdíl mezi konspirační teorií a skutečností? Ne? To je přece jednoduché. Pět let!

V poslední době bych to viděl, že spíše tak roky dva.

348111

1.5.2016 14:14

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

ppppp 95.?.?.?

Reakce na 348111

===Ty teorie o chemtrais osobně považuji za pitomosti, jejichž šíření možná
dokonce podporují samotné zpravodajské služby USA pro odvedení pozornosti, aby se lidi zajímali o pitomosti a ne důležitá témata. Tím nijak nezpochybňuji schopnost armád vyvolat dešťové mraky, nebo je naopak rozptýlit.===

Souhlasím. Delší dobou už nabývám dojmu, že tyhle konspirace jsou nekým a kvuli nečemu dotované, a že nejde o mou paranoji a konspiraci.

Prakticky vždy dospeju ke stejnému záveru, jakmile se začnu detailneji, podrobneji a dusledneji zabývat predloženými informacemi. Vždy je to postaveno, že dnešní človek nemá moc času trídit pravdy od nepravd, a oddelovat mouku od popela.
Klasická dezinformační kampaň. Co ji také dobre živí jsou lidé z vlastních rad, kterí si potrebují ukázat na verejnosti svoji duležitost, aniž to reálne nekam dopracovali.

Diverze a sabotáže jsou ve skutečnosti dosti jednodušší, viz ututlaná aféra o dodávce virusu ptačí chripky v rakousku apod. Presto me i lidi zde lidi jako treba nick "dub" označují za zástance jakéhosi "oficiálního smeru" a nechce videt, kolik jsem toho udelal práve pro to, abych stál pravde blíž, a nežral produkty jako nabízí treba Monsanto, nebo se stavel na stranu havloidní imigrantské diverze apod.
Nemám čas všechno vysvetlovat, ale jako človeku dlouhodobe a asi poctive se zabývajícímu fyzikou, technikou, jak teorie, tak praxe, verte, že pád wtc1,2 je fyzikálne a materiálove v porádku tak, jak probehl. Co ale pripouštím je dálkové rízení Boeingu, odstrelení wtc7, díra do Pentagonu neodpovídající Boeingu. Žádný termit, radioaktivita apod. Vždy a dlouho jsem stál proti šarlatánum, a jejich metodám se snažil čelit. Podobne Haarp je spíše neefektivní mátoha na spíše psychologické strašení, tím nepopírám ruské úspechy na podobném poli stojících na reálných principech. Prece Jerichovy trouby také byly spíše o psychologii.

...prestaly fungovat citace pomocí ">" jako v mailu? bylo to dost pohodlné

348162

30.4.2016 0:36

RE: proč ne chemtrails na zvedavci

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 348002

Proč už nechodím na zvědavec. Kromě něco málo historických studií, prakticky jde také o konspirace, když je to v rozporu s oficiálním výkladem historie, jsou zde z 90% články, kde se plače na tím jak s námi zase někdo vyběhl v době, kdy se s tím již nedá nic děla. Dělat by se s tím něco možná dalo, pokud by se šířili právě takové konspirační teorie o který jsem psal výše, které navíc obsahují jasnou výzvu čtenářům co by se dalo děla pro zvrácení nebezpečného trendu.

Ty se pan Stwora zdráhá zveřejňovat. Dříve sem tu četl denně. Nyní jsem zde náhodou, až na jednu dvě výjimky, tak po tři čtvrtě roce. Dokud bude Zvědavec furt jen plakat a nenabízet žádná řešení, tak za půl roku zase možná ahoj.

O jedné takové konspiraci jsem napsal článek. Tak kdyby snad měl někdo zájem.
http://leva-net.webnode.cz/products/co-predchazelo...

Vložený obrázek

Zvědavci jsem jej po zkušenostech už ani nenabízel a to i přesto, že jeho text je dosti zásadní a jeho šíření je stále na místě. Ne všichni čtou všechny weby. Protistrana masíruje jednotně. Reuters vydá a všichni převezmou. Případně článek (téma) po pravidelných přestávkách skrze Reuters všichni opakují. Jestli z lenosti redaktorů něco samostatně tvořit, nebo z rozkazu těžko soudit. Typuji kombinaci obojího.

Přesto všechno stále pravidelně na provoz tohoto webu něco málo z nostalgie platím.

348112

25.4.2016 10:10

Anketa mě nepřekvapila

MoUdrostrak 90.?.?.?

Paradoxně, mě anketa v ničem nepřekvapila a přesně tak i Zvědavce a jeho čtenáře vidím i já.
Jediné, co mě překvapuje je fakt, že za téměř 20 let nikdo nechtěl Zvědavec „koupit" a manipulovat poté i alternativní scénu.
Vypovídá to pozitivně o sveřeposti pana Editora i nedostatku sil „druhé strany barikády".
Kdo chce panu Editoru přispět, jistě nalezne snadno anonymní způsob.
V trafíkách všude na světě lze pořídit anonymní platební kartu a tou pak zaplatit třeba přes PayPal.
V Česku údajně takhle vegetují statisíce zexekutorovaných a zbídačených ovčanů, kteří přežívají v polosvětě a přesto musí platit on-line jízdenky, kredity a pod.

348013

25.4.2016 12:48

RE: Anketa mě nepřekvapila

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 348013

To s tou trafikou a PayPal byste mohl více rozvést, děkuji.
Používám anonymní nákup pinů u benzínek takhle https://www.paysafecard.com/en-us/ , ale v tuzemsku je tenhle systém málo rozšířený.

348016

25.4.2016 18:02

RE: Anketa mě nepřekvapila

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 348016

Koupíte si anonymní kartu, kterou anonymně nabijete. V Česku např. http://www.cnews.cz/blesk-penezenka-je-anonymni-pl...
Poté si k emailovému účtu zřídíte paypal.com
Z něho pošlete panu Editoru dar/příspěvek.
Pana Editora požádáte, aby to spároval s Vašim nickem.
Osobně jsem ale ✓ ČR zašel do Rajfky, dal panu Editoru na účet hotovost. A také po mně nechtěli ID.
K americkému účtu mám i platinovou anonymní kreditku. Ale, bohužel, je propojená . účtem, takže vystopovatelná. Lepší je tedy anonymní debitka z trafiky anebo anonymní vklad ✓ bance.
Stejně ale Chazaři vědí kdo jsme, když tu rejdíme.

348020

25.4.2016 11:05

1968

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Je mi líto těch, co vyčítají Vladimírovi, že zapomněl na r. 1968, ačkoli je zřejmé, že ti, co mu to vyčítají, jej stále ještě nezpracovali... Smutné pro čtenáře Zvědavce, kteří by s přemýšlením a chápáním neměli mít problém...

348015

25.4.2016 13:33

RE: 1968

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 348015

Jednoznačně 21. srpen by se měl slavit jako osvobození. Plus 20 let klidu od havloidních vymydlenců a bombarďáků Jugoslávie bylo k nezaplacení.
https://www.youtube.com/watch?v=UEBt2LtixME

348017

26.4.2016 13:55

RE: 1968

vymylimimozek 83.?.?.?

Reakce na 348015

Už dvacet let po sametu
otvíráme dveře světu
zároveň se v kapse nám
otvírá kudla na salám.

348035

28.4.2016 2:40

Anonymní platby

Fernet 85.?.?.?

Pokud potřebujete opravdu anonymně platit, tak můžete anonymní kartou (např.: https://www.paylife.at/de/home/private/prepaid-car...) zaplatit ta bitcoiny a platit bitcoinem.

348060

29.4.2016 22:05

Konspirace

didusin 89.?.?.?

Výhodou publicistů, a tím mám na mysli i nás, naprosté amatérské pisálky, že mohou spekulovat o čemkoli s rozhledem, daném právě obsazenou rozhlednou. Nepochybně jsou oživením každé diskuse, protože vnesou do problému mnohdy nečekaný pohled, která ověří jen budoucnost, pokud vůbec. I proto mám tak rád konspirace... těch se totiž dopouští také naprostá většina politologů, všichni novináři a komentátoři všeho druhu, jen to nepřiznávají. Proč?, protože nikdo z nich nenabírá žufankou z pramene, brouzdají po otevřených zdrojích, nanejvýš je jim předhozena vhodná informace a vše ostatní záleží na jejich schopnosti spekulativní fabulace. Pokud nejsou dost zkušení, trpěliví a zapomenou se zeptat komu to slouží...? tak jim nezbývá než-li sloužit. Opravdu je všechno jinak?

348107

4.5.2016 7:45

SHRNUTI..

favela 113.?.?.?

Zivotne dulezite pro magazin zrejme, ze vseho nejdrive vyhlasit ORIENTACI a naznacit cestu kterou se bude /nebo nebude/ ubirat a ctenari, ktere tahle cesta zajima/nezajima se pak dostavi a nebo ne. Tedy zakladni strukturu /kostru/, na ktere se pak /s vyjimkami/stavi dalsi dle vyvoje v oblasti a smeru casopisu.... Editor pak vyhlasi pripadne zmeny, kdyz to podminky vnitrni, vnejsi a nebo moznosti vyzaduji,nebo poskytuji/ tak jako se koriguje treba let rakety...Nebo se editor rozhodne pro neco jineho. To ma tu vyhodu, ze odpadnou, kritiky a kritici, kteri v magazinu nenachazeji to co hledaji.
/Editor tedy musi mit uplne jasno/a dat to "jasno", jasne a plne najevo ,aby pak ctenari, prispevatele a novi ctenari meli take uplne jasno. Napriklad. Dostatek / nedostatek clanku o konspiracich,nebo chemtrails/ je mozne a zapotrebi korigovat, regulovat. Kdyz je na tohle tema dostatek informaci jinde, je zbytecne je opakovat v magazinu /vyjma, kdyz editor najde autora a posoudi ,ze jde o neco velmi zajimaveho,originalniho, jeste nepublikovaneho atd. Tady, prave jde o hodne moc a tady se ukazou schopnosti editora /ru/ udrzovat take popularitu magazinu pri zachovani daneho smeru a kvality publikace...atd.
Dalsi schopnost editora se ukaze pri vyberu autoru ajejich praci , pripadne ctenarskych pripspevku a EDITOR by mel mit jasno a davat nejen jasno ale STIMULOVAT a povzbuzovat ctenare k diskusim /a nesmi je potlacovat, kdyz uz je jednou vyprovokoval/!!!. Konstruktivni navrh. Prispevky "nemilovane" editor umisti do zvlastni rubriky treba jen na 30 hodin a pak je smaze. Tim se vyhne mnoha zbytecnym at rozumnym nebo nerozumnym vypadum a narceni z censury, ktere ,rekneme to uprimne delaji silny dojem nahodilosti... treba jak se editor vyspi , nebo s kym a jak. Tedy ctenar na prispevku poctive premysli a vytvori dle svych nejlepsich schopnosti a ten je pak odhozen jako kus bezcenneho hadru. Tady je editor spravne obvinovan ze vsech nejhorsich provinenei v oblasti publicity..

348220

4.5.2016 8:53

SHRNUTI..pokr.

favela 113.?.?.?

Tedy neni mozne vubec urcit a odhadnout jak popularita casopisu,jeho kvalita a vse v tehle oblasti stoji a pada /a nebo nestoji/, kdyz chceme aby se sexmoda take vloudila i sem... s osobnosti a schopnostmi vseho druhu Editora....
Mam za to, ze urcit, povolovat vyzadovat dogmaticky, strnule pocet /pridel prispevku na osobu a na den neni dobre dost /,chceme-li uplatnit neco demokracie a zavani to osobni panovacnosti, subjektivitou dopoustejici tak nahodile /nepredvidatelne dobrodruzstvi/ osudy prispevku...A nasledne erupce nic zleho netusicich postizenych /proc nejprve nevydat upozorneni?./ Tady je treba hodne udelat....zda se ,ze pocet prispivajicich ponekud v posledni dobe poklesl a tim i vyskyt prispevku zajimavych ,poucnych, stimulujicich k zamysleni, provokujicich zkratka vse po cem ctenar zatouzi...
Prihodi-li se neco noveho, necekaneho co vzrusi verejnost , vyrusi ji z poklidu, pobouri, nastve pripadne nebo i rozzuri a okolnosti diktuji reakce, pak ovladejte se pomoci matematickych ukonu/jak v tu chvili zacit badat,kolik mam/nemam jeste prispevku, este povolenych, nebo uz nemam zadnej povolenej, co mam delat a co udela, nekdo s nimi a co se stane s mym usilim,skonci pripadne mezi odpadky /, kdyz udalosti a jejich spad diktuji akce, pripadne protesty ,prave ted a dnes , protoze zitra jiz muze byt zatracene /caramba/ pozde !! a pod. V V usili nejen pozvednout svuj hlas ale i mit pravo na protest, ukazat treba na veci dalsi, na jeste nezname souvislosti,prilezitost upozornit na dalsi okolnosti,dusledky , atd...atd.. A zakazy, ucty, omezovani pravidly a ohanet se s nimi /v ten moment jiste uhozenymi/ je jiste to posledni, co clovek povazuje, ze ma zapotrebi a asi nikoho nezajimaji a co jiste neni a nemuze byt dulezite!!! Kdyz je v sazce pravda ,spravedlnost, protest proti nasili atd...atd.. Mozna tady je treba nejen povolit i povzbudit, ale urcite nejit proti proudu dogmatismem, strnulym setrvavanim, subjektivnimi a psychologicky nepraktickymi praktikami, znamymi z minulosti svoji negativitou a tupou omezenosti../Napr.jiste by bylo absurdni pocitat ve valce, jestli nekdo nevystrilel z pusky vic naboju nez bylo naplanovano..../...tedy : NEMAS dal NAROK !! A tak jako vzdy je treba menit veci na pochodu za ucelem zlepseni,za vsech podminek a v kazdem case i necase....

348226

4.5.2016 12:18

RE: SHRNUTI..pokr.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 348226

Ano, take dle mého soudu je omezení počtu diskuzních příspěvků špatným rozhodnutím. Inteligence místních přispěvatelů je vysoko nad průměrem a nemám obavu, že by se to "zvrtlo". Navíc mám rád články a stejně tak mám rád i diskuze právě z těch důvodů, které skvěle popsal FAVELA I DIDUSIN v 29.4.2016 22:05

348232

6.5.2016 2:48

RE: SHRNUTI..pokr.

favela 113.?.?.?

Reakce na 348232

...Jeste nakonec . Velmi nemila prekvapeni zpusobi "USEKAVANI" prispevku./z jakychkoliv duvodu, kdy lze se sice nejak prinutit pochopit, ale ktere pak delaji dojem nahle nepredvidane a nezduvodnene zvule nekoho a neni zadna moznost /pri psani, ktere vyzaduje jistou koncentraci,aby se to dalo cist potom/
vedet kolik napsaneho bude useknuto zmizenim a bude ze zahadnych duvodu odstraneno ? Zavadi to do premysleni o tom, co a proc se to stalo a co provinilec provedl/ napsal spatneho/. Ctenar i autor /prispevku/ potom ztrne /zkoprni/,protoze nevidi zadny smysl a nedobere se ani nedocka smyslu, ktery unikne nenavratne. Co si ma potom myslet o personalu a jejich rozhodnutich prave v oblasti publicity, kde neni vse dopsano a doprano zvedet, kdyz prave my automaticky pocitame v kompletni presentaci a casto pak litujeme,ze jsme zacali cist?
Ja vim, je toho hodne na starosti a tak i nejake patrne zlepseni, ctenare a prispevatele potesi...

348280

Příspěvků: 48

23.04. 21:02 pozorovateľ  ad "konšpiračné teórie"
24.04. 09:18 J_Pitralon  RE: ad
24.04. 09:46 E.R.  RE: ad
24.04. 10:01 J_Pitralon  RE: ad
24.04. 10:19 J_Pitralon  RE: ad
24.04. 10:23 J_Pitralon  RE: ad
29.04. 11:08 ppppp  RE: ad
29.04. 20:53 dub  RE: ad
24.04. 10:52 vymylimimozek  Konspiratejna
24.04. 11:34 J_Pitralon  RE: Konspiratejna
24.04. 10:59  Příspěvky
24.04. 11:44 J_Pitralon  RE: Příspěvky
24.04. 12:13 Vladimír Stwora  RE: Příspěvky
24.04. 17:03 cx  RE: Příspěvky
24.04. 21:20 Vladimír Stwora  RE: Příspěvky
25.04. 08:15  RE: Příspěvky
26.04. 03:48 cx  RE: Příspěvky
26.04. 08:06 Marten264  RE: Příspěvky
25.04. 13:46 Sugar  RE: Příspěvky
24.04. 13:19 Heriot  RE: Příspěvky
28.04. 11:28 Moiry  RE: Příspěvky
24.04. 11:44  Smysl ankety
24.04. 11:45 pozorovateľ  "konšpiračné teórie" a CIA
24.04. 15:41 vymylimimozek  Jan Petránek
25.04. 08:44 výjimečné porušení omerty  RE: Jan Petránek
24.04. 17:35 te  slovo konspirace je široký pojem
24.04. 20:57 vymylimimozek  RE: slovo konspirace je široký pojem
24.04. 17:41 te  proč ne chemtrails na zvedavci
24.04. 18:10 pozorovateľ  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
26.04. 22:06 LK  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
29.04. 11:19 ppppp  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
29.04. 20:54 dub  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
29.04. 11:14 ppppp  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
30.04. 00:33 kyticka  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
01.05. 14:14 ppppp  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
30.04. 00:36 kyticka  RE: proč ne chemtrails na zvedavci
25.04. 10:10 MoUdrostrak  Anketa mě nepřekvapila
25.04. 12:48 výjimečné porušení omerty  RE: Anketa mě nepřekvapila
25.04. 18:02 MoUdrostrak  RE: Anketa mě nepřekvapila
25.04. 11:05  1968
25.04. 13:33 J_Pitralon  RE: 1968
26.04. 13:55 vymylimimozek  RE: 1968
28.04. 02:40 Fernet  Anonymní platby
29.04. 22:05 didusin  Konspirace
04.05. 07:45 favela  SHRNUTI..
04.05. 08:53 favela  SHRNUTI..pokr.
04.05. 12:18  RE: SHRNUTI..pokr.
06.05. 02:48 favela  RE: SHRNUTI..pokr.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 1

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
25,87 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,64 Kč
Australský dolar
15,92 Kč
Švýcarský frank
23,53 Kč
100 japonských jenů
21,74 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 039,82 Kč
1 unce stříbra
414,72 Kč
Bitcoin
229 944,94 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 655