Diskuze k článku

Korene antiamerikanizmu

Příspěvků 94

22.9.2003 5:08

Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Samotny nesouhlas se soucasnou zahranicni politikou USA jeste neni antiamerikanismus.
Negativni slatanina autora, ktery na Americe nenasel ve svem predlouhem clanku naprosto nic dobreho ovsem antiamerikanismus nesporne je...... [pláč]

19906

22.9.2003 16:24

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19906

Autor v článku upozorňuje, že je zaujat jen proti Bushově klice. To jsou ovšem miliony lidí. Já sama si nejsem vědoma žádného přínosu Bushe pro světovou politiku, dokázal jen zatím zdevastovat dvě země, bez jakéhokoliv užitku, ale take ne pro vnitřní politiku. Zastupuje jen zájmy magnátů a milionářů.
Jsem přesvědčena, že když někdo tvrdí, že autor clanku napsal tzv. slátaninu, tak by měl na to uvést své protiargumenty. Jen takový způsob diskuze může (ale nemusí) být plodný. Ještě plodnější by bylo napsat o tom samostatný článek, který by článek měl LOGICKY VYVRÁTIT, tak jak to třeba udělal Vodník ve Sprše.com „Autor kritiky obou článků je podepsán jako Vodník. Stálí čtenáři Zvědavce jej znají i z jeho zdejších občasných příspěvků“ Jedná se o článek: http://www.zvedavec.org/zpravySQL.php?clanek_id=681),),
To je skutečně čin, který vzbuzuje respekt, když se někomu článek nelíbí, uvede proti němu veřejně vlastní argumenty. Za to Vodníka velmi oceňuji. Vyjadřovat příspěvkem pouhou nelibost bez jakékoliv analýzy či alespoň důkazů, je jen zbytečné mlácení prázdné slámy.

19928

23.9.2003 5:00

RE: Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 19928

>Autor v cˇlánku upozornˇuje, zˇe je zaujat jen proti >Bushoveˇ klice.
>Jsem prˇesveˇdcˇena, zˇe kdyzˇ neˇkdo tvrdí, zˇe autor >clanku napsal
>tzv. slátaninu, tak by meˇl na to uvést své protiargumenty.
--------------------------------
Nevim, k cemu by v tomto pripade byly protiargumenty. Staci jen umet cist......
Autor utoci nejen na "bushovu kliku", ale i na zahranicni politiku posledniho desetileti. Netusil jsem, ze Bush, nebo dokonce republikani jsou u moci uz deset let.... [smích]
Pak se autor ve svem primo stachanovskem hnevu pousti do kultury, filmu, "masoveho vraha" Charlese Bransona, a buhvi ceho jeste.
Vyrazu "slatanina" jsem pouzil po zrale uvaze.... [mrknutí jedním okem]

19943

23.9.2003 22:01

RE: Korene antiamerikanizmu

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 19928

Já sama si nejsem vědoma žádného přínosu Bushe pro světovou politiku, dokázal jen zatím zdevastovat dvě země, bez jakéhokoliv užitku, ale take ne pro vnitřní politiku. Zastupuje jen zájmy magnátů a milionářů.

XXXXXXXXXXXXXXXXXX

Opirajic se o vasi logiku, pane malvariku, muzete me LOGICKY
PROZRADIT proc ten zatraceny Bush a ti jeho magnati a milionari
maji zajem o jednu a nejchudsich zemi nasi planety o Afghanistan ?

Vase zduvodneni si natisknu, prelozim a prednesu na takovem
malem politickem seminari co mame tady a universite v Saska-
toonu. Jsem si jisty, ze s vami bude souhlasit ta hrstka levco-
vych studentu, ale nejsem si jisty co na to reknou pritomni
universini profesori politiky, ekonomie ci historie. Uvidime.
Zpravu vam samozrejme podam jeste stejny vecer.
Predem dekuji.

19973

25.9.2003 3:14

RE: Korene antiamerikanizmu

Jan Jansky y2 (zavináč) seznam (tečka) cz 160.?.?.?

Reakce na 19973

>muzete me LOGICKY PROZRADIT proc ten zatraceny Bush a ti jeho magnati a milionari maji zajem o jednu a nejchudsich zemi nasi planety o Afghanistan?

Proc? Kvuli strategicke pozici napriklad. Kvuli zasobam ropy v kaspicke oblasti a jeji mozne preprave ropovodem do Pakistanu a dale do rychle se rozvijejici Asii. Kdyz uz jsme u toho, tak mozna i kvuli Afganskemu opiu. Penize jako penize. Pokud se Vam to nezda, tak proc se Americane tak usilovne snazili nekolik let s Afganistanem (resp. Talibanem) vyjednavat tuto stavbu? Proc byl prave Enron a Unocal poveren timto vyjednavanim?

The Guardian, 23.10.2001:

Afghanistan has some oil and gas of its own, but not enough to qualify as a major strategic concern. Its northern neighbours, by contrast, contain reserves which could be critical to future global supply. In 1998, Dick Cheney, now US vice-president but then chief executive of a major oil services company, remarked: "I cannot think of a time when we have had a region emerge as suddenly to become as strategically significant as the Caspian." But the oil and gas there is worthless until it is moved. The only route which makes both political and economic sense is through Afghanistan.

Transporting all the Caspian basin's fossil fuel through Russia or Azerbaijan would greatly enhance Russia's political and economic control over the central Asian republics, which is precisely what the west has spent 10 years trying to prevent. Piping it through Iran would enrich a regime which the US has been seeking to isolate. Sending it the long way round through China, quite aside from the strategic considerations, would be prohibitively expensive. But pipelines through Afghanistan would allow the US both to pursue its aim of "diversifying energy supply" and to penetrate the world's most lucrative markets. Growth in European oil consumption is slow and competition is intense. In south Asia, by contrast, demand is booming and competitors are scarce. Pumping oil south and selling it in Pakistan and India, in other words, is far more profitable than pumping it west and selling it in Europe.

Soon after the Taliban took Kabul in September 1996, the Telegraph reported that "oil industry insiders say the dream of securing a pipeline across Afghanistan is the main reason why Pakistan, a close political ally of America's, has been so supportive of the Taliban, and why America has quietly acquiesced in its conquest of Afghanistan".

US policy began to change only when feminists and greens started campaigning against both Unocal's plans and the government's covert backing for Kabul.

If the US succeeds in overthrowing the Taliban and replacing them with a stable and grateful pro-western government and if the US then binds the economies of central Asia to that of its ally Pakistan, it will have crushed not only terrorism, but also the growing ambitions of both Russia and China. Afghanistan, as ever, is the key to the western domination of Asia.

A mate motiv.

20018

22.9.2003 5:56

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?




Leadership for America, Inc.

Gen. Wesley Clark.


BEHIND THE HEADLINES
Latest contender for president
comes from long line of rabbis
By Ron Kampeas



WASHINGTON, Sept. 17 (JTA) — Raised a Southern Baptist who later converted to Roman Catholicism, Gen. Wesley Clark knew just what to say when he strode into a Brooklyn yeshiva in 1999, ostensibly to discuss his leadership of NATO´s victory in Yugoslavia.
"I feel a tremendous amount in common with you," the uniformed four-star general told the stunned roomful of students.

"I am the oldest son, of the oldest son, of the oldest son — at least five generations, and they were all rabbis."

The incident could be a signal of how Clark, who became the 10th contender in the Democratic run for the presidency on Wednesday, relates to the Jews and the issues dear to them.

Apparently Clark, 58, revels in his Jewish roots.

He told The Jewish Week in New York, which first reported the yeshiva comment in 1999, that his ancestors were not just Jews, but members of the priestly caste of Kohens.

Clark´s Jewish father, Benjamin Kanne, died when he was 4, but he has kept in touch with his father´s family since his 20s, when he rediscovered his Jewish roots. He is close to a first cousin, Barry Kanne, who heads a pager company in Georgia.

Clark shares more than sentimental memories with Jews.

He couples liberal domestic views that appeal to much of the Jewish electorate with a soldier´s sympathy for Israel´s struggle against terror.

Appearing in June on "Meet the Press" on CBS, Clarke said he agreed with President Bush´s assessment that Israel should show more restraint, a reference to the policy of targeting terrorist leaders for assassination.

"But the problem is," Clark continued, "when you have hard intelligence that you´re about to be struck, it´s the responsibility of a government to take action against that intelligence and prevent the loss of lives. It´s what any society would expect of its leadership. So there´s a limit to how much restraint can be shown."

Speaking to the New Democrat Network this year, Clark said that dismantling Palestinian Authority President Yasser Arafat´s Ramallah headquarters was "a legitimate military objective from their perspective.

"For the Israelis, this is a struggle really for the existence of Israel," Clark said in remarks quoted on a support group´s Web site.

Clark is also tough on neighboring Arab states, expecting more from them in nudging the Palestinians toward peace.

He has said he would like to see Jordan, Egypt and Saudi Arabia in a "contact group" similar to the alliance that Serb-friendly Russia joined to force the Serbs to back down in Kosovo. He blames Saudi Arabia for allowing extremist strains of Islam to spread.

The former NATO leader also opposes any active international role in policing the West Bank until the political situation is settled, a view that Israelis — nervous at relinquishing control to foreign troops on their borders — would appreciKráceno (Editor)

19908

22.9.2003 5:57

Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu StevenSr4 (zavináč) aol (tečka) com 205.?.?.?

Obycajne najvacsi zlocin vo svete sa stane ked dobri ludia nerobia nic aby ho zastavili. Ja som nebol za vtrhnutie do Iraku, no ale i ked mnohi boli oproti, v skutocnosti dnes musime sa pytat ci je svet na tom lepsie bez Sadama. Ja by som povedal ze hej.
Spojene Narody ( U.N. ) maju tendenciu rokovat kazdy predmet do "smrti" a na malom sa spolocne zhodnu. Na spravny vysledok rozhodnutia sa nemoze cakat desiatky rokov ked kriza je dnesna a cakanim sa iba zhorsuje....napr. Severna Korea.
Ano, je rozdiel medzi U.S.A. a Europou. Podla mna Europa chce len uzivat a mat sa dobre bez ohladu na ostatny svet. A ked pride ku nejakemu konfliktu tak vzdy sa obraca k Amerike o podporu alebo zachranu. Dnes si ale Europa domysla ze uz nikoho nepotrebuje, stava sa narcistickou a to co U.S.A. sa snazi robit vo svete je Europe len neprijemne a na tarchu.
Jedno si musime uvedomit: ten kto spi a za svoje prava a slobodu nechce bojovat ten tie prava a tu slobodu rychle strati.

19909

22.9.2003 14:39

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19909

Na spravny vysledok rozhodnutia sa nemoze cakat desiatky rokov ked kriza je dnesna a cakanim sa iba zhorsuje

Vy nevidite realitu? Napriklad "zarny" Irak? Sli do toho fanaticky Americani sami s falsovanymi dukazy o ZHN (samozrejme s VB), vykaslali se na OSN, pri jehoz zalozeni sami asistovali, aby uz nebyly nespravedlive valky. Ted je sami vedou. Snad nechcete tvrdit, ze iracky lid ted zije slusne jako osvobozeny? Je to peklo pro vsechny, Iracany i Americany. Jenze pro Iracany to je horsi, oni si tu situaci nezavinili, jim byla vnucena. A ted Amerika skemra, aby ji ostatni zeme pomoci a umirali za to, co si tam napackali.

Jedno si musime uvedomit: ten kto spi a za svoje prava a slobodu nechce bojovat ten tie prava a tu slobodu rychle strati.

O jake svobode mluvite? Ona existuje svoboda zalozena na nasili a zabijeni nevinnych druhych narodu? To je zakon dzungle a s opravdovou svobodou to nema absolutne nic spolecneho. Zatim je to videt jak v Afganistanu, tak v Iraku. Vzdyt Bush neustale vykrikoval, ze ty zeme po americku osvobodi jednak od Talibanu a jednak od Saddama. Vite, ona se neda vyvazet svoboda a demokracie. Chovate se uplne stejne, jako kdyz komuniste chteli vyvazet do sveta revoluci. Zajimave, ze u nich ty chyby vidite, ale ty same osudne omyly ignorujete a vymlouvate se na vsechno nemozne. Sam ZAMINKY, zadne opravdove DUVODY. Vsichni vedi, ze ta valka byla v Iraku velky podvod, a vy stale zpivate stejnou pisnicku. Zaslepeni presne jako byli komuniste. Ti na tuhle nemoc odesli, a Amerika nebude vyjimkou. Totalitni mysleni a jednani na vlastni pest nebude svetova verejnost tolerovat.

19920

22.9.2003 16:10

RE: Korene antiamerikanizmu

Lev 160.?.?.?

Reakce na 19920

Vazena malvariko, Vase stridme uvahy, myslenky i dukazy, jsou neprekonatelne - ve vsi uprimnosti. Souhlasim s Vama ve vsech smerech. Skoda, ze tak nemohou uvazovat Mikin, mateji, brnak, Murt a nynejsi, nekdo Zo Zapadu. Pri tom vsem, je to tak jednoduche a proste. Clovek dnesni svetovou situaci muze po sledovani vycitit normalnim pudem. Ale jeste hodne lidem tento obycejny pud schazi. Myslim si, ze nic neznamena, ze kdyz v me rodine bude muj otec lump a kriminalnik a proto, ze je mym otcem, budu s nim souhlasit. Toto si mozna neuvedomuji nasi nekteri Cesti a Slovensti kamaradi, zijici na Zapade, jako my. Dekuji malvariko, jste statecny clovek. Lev

19926

22.9.2003 21:33

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19926

Ja Vam take, pane Lve dekuji, za Vase oceneni. Tesi mi to, protoze jsem na tomto foru jen zvykla vetsinou jen na utoky na me prispevky.
Ovsem mi to od psani do diskuze nemuze odradit.

Zdravim Vas

19935

23.9.2003 5:19

RE: Korene antiamerikanizmu

Kartelus 62.?.?.?

Reakce na 19935

Souhlasim, prave jste si ziskala dalsiho privrzence, mladou krev (toho casu studak, 24 let) [mrknutí jedním okem] Kartelus

19944

24.9.2003 13:16

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19944

Ja Vas take zdravim, lide dobre vule musi drzet pri sobe. Svet je ohrozen cynismem, fanatismem, sobectvim, barbarstrvim v politice a stoupenci neonacismu. Jde nam vsem o zachovani lidske moralky a lidskych hodnot. Nesmime dovolit, aby temto lidem zustala politicka moc a rozhodovani o osudu sveta.

19995

23.9.2003 17:22

RE: Korene antiamerikanizmu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19926

...o akých dôkazoch konkrétne hovoríte? Samopotvrdzujúce sa hypotézy nie sú dôkazy. Je to viera, nie pravda.

19965

24.9.2003 3:50

RE: Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 19926

> Pri tom vsem, je to tak
>jednoduche a proste. Clovek dnesni svetovou situaci >muze po
>sledovani vycitit normalnim pudem. Ale jeste hodne lidem >tento
>obycejny pud schazi.
--------------------------------
Pudy mohou slouzit treba k sebezachove nebo rozmnozovani, ale lide vetsinou pouzivaji rozum. A to v kombinaci se serioznimi informacemi.
A informace se dnes daji sehnat snadno. Ony se totiz daly sehnat i za komunistu - stacilo kratkovlne radio. Dnes jsou ty moznosti mnohem vetsi.
Proto neexistuje pro lidi, kteri i dnes opakuji komunistickou, antiamerickou propagandu naprosto zadna omluva.....

19981

24.9.2003 8:34

RE: Korene antiamerikanizmu

Lev 160.?.?.?

Reakce na 19981

Pudy mohou slouzit treba k sebezachove nebo rozmnozovani, ale lide vetsinou pouzivaji rozum. A to v kombinaci se serioznimi informacemi.
A informace se dnes daji sehnat snadno. Ony se totiz daly sehnat i za komunistu - stacilo kratkovlne radio. Dnes jsou ty moznosti mnohem vetsi.
Proto neexistuje pro lidi, kteri i dnes opakuji komunistickou, antiamerickou propagandu naprosto zadna omluva.....

------------------------

Spravne jste to napsal Mikine "Pudy mohou slouzit treba k sebezachove ...." a to je prave vo tom, ze pokud chceme prezit, nesmime nekomu jen tak "informativne" naletet, jelikoz "snadne informace" jsou vesmes orchestrovany. Jen tak mimochodem Mikine: kde "rozum" nestaci, tak tam uz nic jineho nezbyva, nez nam prirodou dany, lidsky pud. Lev

19985

24.9.2003 13:12

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19981

Podle meho to je zdravy selsky rozum, kteri mnohym politikum absolutne schazi. A proamericka propaganda se podle me neda vubec omluvit, prave pro ty informace, ktere jsou k dispozici. Ja ovsem nectu jenom nejaky Economist.

Vcera mluvil v OSN Kofi Annan vylozene proti tomu, aby kazda zeme si rozhodovala sama o valce. Tim je zlikvidovana role OSN, ktera vznikla po utrpeni 2. sv. valky. Chirac mluvil velice pekne, dneska se musime ohlizet na moralku a ne na reseni problemu nasilim, bez jakehokoliv ohledu na Radu bezpecnosti.Svetove problemy jsou dnes tak velke, ze se musi hledat spolecna cesta a spolecna reseni. Je zajimave, ze tady nepisete absolutne nic o chybach Bushe a o katastrofalnich nasledcich jeho valek. To se na internetu nedozvite? Neodpovidejte mi, ale sobe, vase odpovedi nejsou pro me absolutne smerodatne, ale jednostranne a prave jednate vy podle sveho pudu, nevidim v tom zadny rozumne rozvazovani. Pisete stale jedno a to same, zadne pouceni pro nikoho to neni.
Snazite se chytat kazdeho za slovo, ale to neni dulezite, dulezite kdo jsme, zda jsme humanni a jde nam o spravedlnost anebo ne.
Nekomu tady jde jen o prachsprostou provokaci a hulvatstvi, tim nemyslim vas. Komu to patri, on se v tom pozna.

19994

24.9.2003 15:37

RE: Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 19994

> Ja ovsem
>nectu jenom nejaky Economist.
-------------------
Ne, The Economist nectete vubec. Ani jiny seriozni casopis.
Verte, je to poznat..... [smích]

20004

25.9.2003 1:08

RE: Korene antiamerikanizmu

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 20004

Mate pravdu Mikine,The economist podle meho nazoru pisatel necte!Jinak by si samozrejme uvedomil i fakt,ze ten slavny francouzsky prezident,co tak "pekne" hovoril v OSN minimalne 10 let nevidel a neslysel,kdyz francouzske koncerny cile obchodovaly v Iraku s Husejnem,ktery pod jejich nosem vrazdil vlastni spoluobcany,s velkou pravdepodobnosti podporoval sebevrazedne utocniky a jejich rodiny..a taktez bych rad podotknul,ze uz jsem dlouho necetl tak podivne a pritom "zname" skladane odsuzovani neceho a nekoho a to vse peclive podsouvano ctenari tak,aby clovek bez nazoru mel pocit,ze nad jinou,nez tuto pravdu neni!Tyhle prispevky do diskuse vubec nejsou diskusi,mam pocit,ze jsou jen vyplodem absolutne neobjektivniho cloveka presvedceneho jen a jen o sve pravde.Myslim,ze ani v jednom z prispevku nebyla uvedena zadna fakta,bylo to jen jako by hrimani se sevrenou pravici soudruzky Svorcove na fanatismus,falsovani dukazu a kdo vi co jeste..jenze takhle se diskuse podle meho nevede.Tezko rict,mozna je to jen muj osobni pocit,ale uz dlouho mi nic nepripomelo nedavnou dobu tolik,jako techto nekolik poslednich clanku z klavesnice autora v prispevcich k clanku.Nejsem zadny odbornik na danou problematiku,nehajim jedny,ani druhe,presto nemohu souhlasit se zpusobem projevu a podani techto nekolika prispevku,prestoze na druhe strane respektuji,ze kazdy jsme nejaky..ovsem pokud nekdo jako pan Lev pise,jak "stridme uvahy,myslenky a dukazy autorky jsou neprekonatelne",je doopravdy az zarazejici,kde tyto stridme dukazy v prispevku vycetl a podle ceho soudi,ze autorem onech "stridmych uvah,myslenek a dukazu" je statecny clovek.

20012

25.9.2003 3:02

RE: Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20012

Je to tak Dancane. Malverika vetsinou zdroje svych moudrosti neuvadi, nebo uvede jako zdroj Britske Listy... [smích]
Jen jednou uvedl v zachvatu uprimnosti, ze "informace jsou z letaku pro ucastniky prazskych mirovych demonstraci".
Tak mne povezte - jakou sanci ma renomovany britsky tydenik "The Economist" proti letaku pro pubertalni rozbijece restauraci Mac Donald ?! [smích]

20015

25.9.2003 10:57

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 20015

To je jedna z tech vasich demogogii. Tezko vysvetlovat nekomu neco, kdyz nechce pochopit, protoze je jeho ucelem je neustale prekrucovani. To je uplne zbytecna diskuze jen typu bla bla bla. [oči v sloup]

20032

25.9.2003 11:38

RE: Korene antiamerikanizmu

milo admsoft (zavináč) atlas (tečka) cz 80.?.?.?

Reakce na 20032

>Tezko vysvetlovat nekomu neco, kdyz nechce pochopit, protoze je jeho ucelem je neustale prekrucovani. To je uplne zbytecna diskuze jen typu bla bla bla.

Vzácná sebekritika. [smích]

20034

25.9.2003 11:02

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 20015

Neustale lzi a lzi a lzi. Jenom pro ne sem chodite. Vzdyt ty clanky na Zvedavci vas take nezajimaji, chcete si tu jen vylevat sve "chytrosti". A ti rozbijeci vyloh? Udelate z demonstrace proti valce rozbijece vyloh. Jste to vy, s kterym se neda absolutne diskutovat. Neslysite, nevidite, seriozni zdroje informaci zpochybnujete. Vy ctete jen ten vas The Economist, ja mam nevycerpatelny zdroj zprav, ktere jini nemaji. Ale rikejte neco slepemu a hluchemu. Neznam znackovou rec.

20033

25.9.2003 15:04

RE: Korene antiamerikanizmu

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20033

Trapne, velice trapne.

20040

27.9.2003 21:01

RE: Korene antiamerikanizmu

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 20033

Malvarika,Malvarika!..
Tak my si tady "chceme jen vylevat sve"chytrosti",zatimco vy "mate nevycerpatelny zdroj zprav,ktery jini nemaji".Prosim vas,opravdu "tohle rikejte(radeji)jen slepemu a hluchemu",protoze dokud ty sve tajne a overene zdroje zprav nezverejnite,jejich hodnota je ve finale stejna,jako kdyz"jedna pani povidala" a to bez jakekoliv urazky.
Je mi lito,ze musim konstatovat,zez vasi strany se opravdu nejedna o diskutovani,ale o demagogicky formulovane presvedcovani jen a jen o sve pravde,aniz by jste se o nejake jine nazory ci videni sveta zajimal/a.S pozdravem Dancan

20140

27.9.2003 22:38

RE: Korene antiamerikanizmu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20012

Chtela bych vas o neco pozadat,Dancane,muzu?
Predesilam,ze to myslim zcela vazne a bez naznaku ironie.
Mohl byste predvest ukazku nezaujate,objektivni diskuze(na libovolne tema-ale ne moc odtazite,at to neni "mimo misku",panu Stworovi by se to mohlo nelibit)?A pozor na fakta,mohou se jako takova jevit jen jedne z diskutujicich stran(to je vzdycky zaludne,ze).
Diky.

20144

28.9.2003 4:07

RE: Korene antiamerikanizmu

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 20144

Pani Ajo,slibuju,ze se v budoucnu pokusim splnit vasi "zadost",prestoze se vetsinou do diskuzi na tomto foru nezapojuji nijak casto.Jak jsem rikal,nerad se zapojuji do debat,kterym moc nerozumim,nebo ve kterych se neorientuji natolik,abych mel pocit,ze bych mohl svou poznamkou ci nazorem neco ctenarum prinest.Pravda je vsak takova,ze jsem uz nekolikrat reagoval tehdy,pokud jsem mel pocit,ze emoce pisatele prekryly objektivitu,nebo se pokousely nikoliv vyjadrit svuj nazor,ale primo ho ctenarum naprosto nekompromisne vnutit.Samozrejme nemam zadny patent na spravne vedenou diskuzi,nicmene porad se nemohu ubranit dojmu,ze soucasti nejspis bude obcasny dotaz,vyzva k nazorum ostanich..mozna tez uvaha ci zamysleni s dodatkem toho,zda je tento nazor pro nekoho nepochopitelny,neakceptovatelny,zda mi treba nekdo nepomuze se orientovat v dane problematice lepe,nebo neco podobneho.Faktem vsak zustava,ze cas od casu nekdo z nas pouzije prispevek stylem,ze narkne druhe z hlupactvi a podobne,protoze jen on ma ty jedine a pravdive informace a v ten moment uz pisatel nediskutuje.Myslim,ze proto jsem sem puvodne vstoupil.Jak jsem rekl,je otazkou,jestli se mnou muzete souhlasit,nebo zda mate pocit,ze tuhle vec vidim spatne.Ale slibuju,ze az zase nekdy vycitim potrebu se zapojit k nejakemu prispevku,ktery me zaujme,pokusim se nejakou nezaujatou[překvapení]) diskusi rozdmychat.Nicmene,kdo vi,treba jsem jen spatny kritik,to se obcas taky stava,ne?Presto si nemyslim,ze bych nekomu zamerne hodlal uprit jeho nazor,slo my spis jen o formu podani [mrknutí jedním okem]

20148

28.9.2003 16:50

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 20148

ale primo ho ctenarum naprosto nekompromisne vnutit.

ale primo ho ctenarum naprosto nekompromisne vnutit.

Podivejte, to co tu tvrdite mi nedava zadny smysl. Ja jsem jeste na zadne diskuzi nezjistila, ze jsem nekoho pretahla na svou stranu.
To neni vubec ani realne, lide bud maji podobne nazory jako ja, a ti mi vyjadruji velke symptatie, a ostatni, hlavne ti, co jsou fanaticky bud proamericke, nebo proizraelske (Mikin, matej, brnak, Mort), voli vsechny prostredky, aby mi znemoznili. Take se jim to ovsem nepodari. A neni pravda, ze ja si nekdy neberu pouceni z urcitych prispevku. O tom jsem uz psala vicekrat. Kdyz to je objektivni, premyslim vzdycky o tom. Pokud nejste na diskuzi casto, nemuzete podle jednoho ci dvou prespevku reagovat. Ujistuji vas, ze proti mne je casto pouzivana velmi neferova hra. Jestli nekdo tvrdi, ze desitimilionove demonstrace, ktere probehly ve svete proti valce jsou pubertaci rozbijejici vylohy, tak je moje vec, jestli to nazvu lzi, mne se to podle mych zkusenosti proste tak jevi. Mluvite o pramenech, ja je velmi casto uvadim, ale nebudu je uvadet u svych vlastnich nazoru. Kazdy mame nazory podle svych zkusenosti a podle svych informaci. A kdyz jsem uvedla, ze texty (s nadhernym obsahem), byly v z proslovu na mirove demonstraci, tak prave ten zdroj byl ihned pospinen. Tady casto se pisi protichudne nazory a informace a ne vzdy se uvadi zdroj. Matej uverejnil clanek v anglictine, a klidne si tam uvedl, ze mu ho poslali jeho pratele. To je serozni zdroj???? A jinak pise, ze mu napriklad jedna Palestinka cosi v USA povidala, nebo tu uvadi nejake zcela osobni rozhovory a ve svych prispevcich nikdy neuvadi zdroje. A Mikin uvadi stale jen jeden jediny, odkud cerpa sve informace, ten zmineny The Enomist. Pritom hlavne tito dva vzdy utoci na kazdy muj prispevek, prave proto, ze moje zdroje jim absolutne nevyhovuji, jsou jim proti srsti. Jak si to predstavujete z temi zdroji? Ono to plati jen pro nekoho? Kazdy jsme presvedceni o sve pravde, v tom smyslu tu pise uplne kazdy, nejenom ja. Tak budte tak laskav a neosocujte mi, kdyz s psanim prispevku mych oponentu nejste dobre seznameny, ti se mnou nejednaji rozhodne v rukavickach a o mych nazorech premysli. NA FAKTA NIKDY NEREAGUJI, JENOM VYBEROU NEJAKE SLUVKO NEBO VETU VYTRZENOU Z KONTEXTU A REAGUJI POUZE NA NI. Tohle neni pro me cestne jednani. A nikdy jsem neslysela, ze by se lide s naprosto odlisnymi postoji mohli domluvit. Ja s jinymi nemam naprosto problem se domlouvat, krome tech, co jsem vyjmenovala.

20154

28.9.2003 21:32

RE: Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20154

Well,
ty "mirove" demonstrace v Praze o kterych jsem mluvil rozhodne nebyly desetimilionove. Nebyly ani stotisicove a pokud vim, ani desetitisicove.....
Pokud date prednost pred informacemi z letaku pro ucastniky techto demonstraci pred informacemi z renomovaneho britskeho tydeniku, je to vase vec.
Zijete ve svobodne zemi.....

20165

29.9.2003 0:10

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 2

No, to je neuveritelne. Ja mluvila o desiti milionech demonstrantu ve svete, demonstrace byla naplanovnana na jediny den. Nemohu za to, ze tak dulezitou informaci nevite.

20168

28.9.2003 22:24

RE: Korene antiamerikanizmu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 20148

Pani Ajo,slibuju,ze se v budoucnu pokusim splnit vasi "zadost",
To je od vas hezke,dik.
Pravda je vsak takova,ze jsem uz nekolikrat reagoval tehdy,pokud jsem mel pocit,ze emoce pisatele prekryly objektivitu
..a tohle bude prave ten kamen urazu.Jak dojit k tomu,co je jeste objektivni a co uz spada do subjektivniho nazoru?
nebo se pokousely nikoliv vyjadrit svuj nazor,ale primo ho ctenarum naprosto nekompromisne vnutit.
..to bude dalsi problem,vetsina diskutujicich ma nazor hotovy,prichazi ho sem sdelit druhym a povetsinou nehodla z neho nic slevit.Rekla bych,ze jsme zvykli mluvit,ne naslouchat.Nezda se vam?
Faktem vsak zustava,ze cas od casu nekdo z nas pouzije prispevek stylem,ze narkne druhe z hlupactvi a podobne,protoze jen on ma ty jedine a pravdive informace a v ten moment uz pisatel nediskutuje.
..svata pravda...a pak dochazi na urazky,doporucovani ustavu pro dusevne chore atd.Ano a diskuze je v haji zelenem.
Myslim,ze proto jsem sem puvodne vstoupil.Jak jsem rekl,je otazkou,jestli se mnou muzete souhlasit,nebo zda mate pocit,ze tuhle vec vidim spatne
Souhlasim,absolutne.
Ale slibuju,ze az zase nekdy vycitim potrebu se zapojit k nejakemu prispevku,ktery me zaujme,pokusim se nejakou nezaujatou) diskusi rozdmychat.
Prima.Drzim palce.

20166

23.9.2003 17:19

RE: Korene antiamerikanizmu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19920

O jake svobode mluvite? Ona existuje svoboda zalozena na nasili a zabijeni nevinnych druhych narodu?

Jednoznačne áno! Za slobodu sa platí, nie je zadarmo. A aj keď sa vraví, že by vaša sloboda mala končiť tam, kde začína sloboda druhého, v žiadnom prípade tomu tak v skutočnosti nie je a najmä, čo sa týka slobody národov.

Vite, ona se neda vyvazet svoboda a demokracie.

Ale zato Islam áno a dobre. Však?

19964

23.9.2003 9:52

RE: Korene antiamerikanizmu

Peter 65.?.?.?

Reakce na 19909

no ale i ked mnohi boli oproti, v skutocnosti dnes musime sa pytat ci je svet na tom lepsie bez Sadama. Ja by som povedal ze hej.

Mohol by niekto specifikovat, ako sa to prejavilo, ze sa svet
ma bez Sadama lepsie? Ja osobne som nespozoroval nic....teda spozoroval, ale to pre svet lepsie urcite nie je...

19950

24.9.2003 13:20

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19950

Pane Petre, takove zhodnoceni bohuzel nasim oponentum uplne schazi. Umi jenom provokovat a ne odpovidat na spoustu argumentu, uvedenych v prispevcich. Ty vytrvale IGNORUJI, zasadne na ne neodpovidaji, a kdyz uz ano, tak podle fasistickych a rasistickych zasad. To pak zadna domluva s nimi samozrejme neni mozna.

19996

27.9.2003 21:15

RE: Korene antiamerikanizmu

Dancan dancan10 (zavináč) hotmail (tečka) com 24.?.?.?

Reakce na 19950

Pane Petr,vy se doopravdy ptate jestli je svet bez Sadama lepsi?Neni rozhodne o nic horsi,nez byl se Sadamem,a dokonce je vic nez pravdepodobne,ze je lepsi,nebot Sadamovi vojaci a policie uz nevrazdi bezduvodne iracke civilisty.Uz pro tenhle duvod lze rict,ze svet je o neco lepsi bez muze,ktery podle verejnych informaci za poslednich 10 let udajne nechal povrazdit na 50 tisic svych odpurcu,kritiku ci jen jejich pribuznych.Samozrejme toto tady nedokazu,jen jsem mel moznost slyset iracany v emigraci,kteri o podobnych zverstvech Husajnovych gard ci primo jeho synu osobne hovorili.
Takze mozna by bylo na miste se zeptat,je opravdu svet bez sadama Husajna horsi?
Neresme uz vec,jestli se valce dalo ci nedalo vyhnout,valka je vzdy zlo,o tom neni pochyb,ja jsem jen rekl svuj, mozna nepodstatny nazor,proc si myslim,ze svet je bez SH lepsi.

20141

24.9.2003 19:15

Muži ze Západu

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 19909

neberte si moji poznámku osobně, protože tu idiotskou otázku/odpověď slyším od debilů denodenně: "dnes musime sa pytat ci je svet na tom lepsie bez Sadama. Ja by som povedal ze hej."

Jak je na tom svět lépe?Marně se snažím přijít na zem, která je na tom po devastaci a obsazení Iráku lépe. Kromě Izraele, ovšem, a možná trochu Turecka, dáme-li mu možnost zlikvidovat v severním Iráku kurdské snahy o sebeurčení.

Je na tom lépe Irák nebo irácká populace? Ano může odpovědět jen totální blb anebo lhář. Už dneska vidíme v televizi mávat na ulicích i Shiites a Kurdy podobiznami Saddáma. A i takový Chalabi, kterého Buschova administrativa exportovala jako svého agenta do Iráku jak Němci Lenina do Ruska, se staví na zadní a chce bezprostřední stažení okupačních sil a úřadů, dost bylo americké civilizace bez vody a elektřiny.

Jak je na tom lépe Amerika a americká populace? To bych nechal především odpovědět matkám, manželkám, dětem a ostatním příbuzným amerických vojáků, kteří tam za zcela cizí zájmy umírají anebo jsou mrzačeni. A jak je na tom "nezúčastněný" americký občan? Sektory jako hospodářství a zaměstnanost, které měly tradičně v Americe při každé zahraniční válce konjukturu, se řítí katastrofálně dolů, národní i osobní zadluženost jde bezprecedentně nahoru, politická a morální prestiž Spojených Států je na nejnižší historické úrovni - úplně v prdeli by byla výstižnější charakterizace. A byla-li irácká ropa Bushovo nadějí na nějaký zisk, tak mu to Perle, Wolfowitz and Co. vypočetli podle dotóré Murti rovnice (a+b)(a-b)= a^2+b^2, při čemž investice = a; zisk = b; b > a . n . 10^9. Nic není zranitelnějšího než ropovod - stačí krumpáč, krabička sirek a machometán.

A jak je na tom lépe zbytek světa? Mno, má nový geopolitický precedens. Žádné země se už nemusejí starat o svoji nezávislost a svobodu, strýček Sam to zařídí. Preventivní válkou, když jinak nedají.

20009

25.9.2003 4:45

RE: Muži ze Západu

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20009

Je na tom lépe Irák nebo irácká populace? Ano může odpovědět jen totální blb anebo lhář.
XXXXXXXXXXXXXXXXXx
Ja se hrde hlasim k totalnim blbum a lharum pana Taborskeho.
Za tricet let vlady velkeho Saddama bylo vyvrazdeno malem
dva miliony lidi v Iraku. Kdyz jsem si to na svem malem
kalkuratoru spocital, dosel jsem k vysledky, ze za jediny
den vydechlo naposled 182 lidi. Ano 182 lidi za den odeslo
k Allahovi. Proto si myslim i kdyz jsem totalni blb, ze
je tem lidem v Iraku lepsi dnes nez bylo vcera.
A k te poznamce, ze nosi lide v Iraku stale podobizny
Saddama mam jen jednu poznamku, ze Stalin zavrazdil vice
nez 40 milionu svych spoluobcanu a kdyz v 53 zemrel, ze
v Rusku nebylo ani jedno suche oko. Ke Kremlu doslo vice
jak milion lidi aby videli sveho batusku. Ten prvni den
tam bylo doslova uslapano 300 lidi.Jeste dnes nosi nejaci
starici na prvniho maje podobiznu velkeho Josefa Visario-
novice na Krasnoj Plostadi.
Je dobre si prostudovat psychologii prumerneho ruskeho clo-
veka trebas od Dostojevskeho ci Tolstoje. Stejne tak trebas
soucasne mysleni vyznavacu Allaha. Mozna, ze by se pan Taborsky
o trochu min divil.



20021

25.9.2003 20:34

Matěji, když se "hrde hlasite k totalním blbum

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20021

a lharum", tak to nemusíte nijak zvlášť zdůrazňovat, protože to je tady obecná známost, kterou navíc denně dokazujete.

20047

25.9.2003 21:23

RE: Matěji, když se "hrde hlasite k totalním blbum

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Reakce na 20047

Ano, pane Taborsky, ja zduraznuji, ze jsem totalni blbec
a lhar. A velice dobre se me to dari. Vy tady zduraznujete
den po dnu, ze jste ten nejchytrejsi clovek na svete a vu-
bec se vam to nedari. To je ten rozdil mezi vami a mnou.

20049

25.9.2003 7:20

RE: Muži ze Západu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20009

Táborský, ako človek, ktorý opustil svoju vlasť, hľadajúc slobodu by ju mohol oceniť, i keď sa jedná o slobodu Iračana.
(Alebo snáď bol do Ameriky odoslaný s podobným poslaním, ako pánko Albert?)

20024

25.9.2003 20:42

Dotóré,

Jiří Táborský 209.?.?.?

Reakce na 20024

myslíte-li si, že jsou teď Iráčani svobodnější než byli v Saddámově režimu, tak to se běžte taky přihlásit do toho spolku jako Matěj.

20048

28.9.2003 18:36

RE: Dotóré,

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 20048

To sa vám išiel nejaký Iračan sťažovať, že je neslobodný? Z čoho pramení vaša skepsa? Okrem toho, že už z princípu so mnou nemôžete súhlasiť.

20156

25.9.2003 0:01

RE: Korene antiamerikanizmu

Aja 24.?.?.?

Reakce na 19909

Obycajne najvacsi zlocin vo svete sa stane ked dobri ludia nerobia nic aby ho zastavili.
Chtela bych se vas na neco zeptat,kdyz dovolite.
Temi dobrymi lidmi,kteri nezabranili zlocinu myslite koho?
Spojene Narody ( U.N. ) maju tendenciu rokovat kazdy predmet do "smrti" a na malom sa spolocne zhodnu.
S tim se da i souhlasit.Mate ale dojem,ze v Iraku hrozilo nebezpeci z prodleni?Nejak se ta "osa zla" zacala zakrivovat.
Jedno si musime uvedomit: ten kto spi a za svoje prava a slobodu nechce bojovat ten tie prava a tu slobodu rychle strati.
Chcete tim naznacit,ze se v Iraku bojuje za nasi svobodu a prava?Nebo snad za svobodu iracanu?
Nejak mi unikaji souvislosti.Snad mi to objasnite.

20011

22.9.2003 13:26

Korene antiamerikanizmu

pet pmail02 (zavináč) ziplip (tečka) com 205.?.?.?

To[velký smích]ebuger
Neni to tak jednoduche hodnotit,ci komentovat,ale souhlasit se da.Amerika mi pripada jako z Jiraskova "Proti vsem!" odpustte mi to prirovnani,naslo by se jich z historie dost.Jen dve otazky:
1/Muze tenhle antiamerikanismus zpusobit "Lipany"?
2/Pokud by prestala existovat v USA politika "z pozice sily",je nekdo schopen vymyslet neco jineho?

Tim nechci rict,ze jsem zastancem rinceni zbrani...

19915

22.9.2003 14:20

Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

V Americe v Bilem Dome se vic mluvi hebrejsky nez anglicky: Members of this group are the architects of the pro-Israel Middle East policies and the principal planners of the current war against Iraq and other plans on the table to attack Iran and Syria as well. Among these are:- Paul Wolfowitz (US Deputy Secretary of Defense),  Richard Perle (Pentagon Defense Policy Board [Member]), Douglas Feith (Under Secretary of Defense and Policy Advisor), Edward Luttwak (National Security Study Group of the Department of Defence), Randy Scheunemann (President, Committee for the Liberation of Iraq), Henry Kissinger (Pentagon's Defense Policy Board [Member]), Dov Zakheim (Under Secretary of Defense), Kenneth Adelman (Pentagon's Defense Policy Board [Member]), Lewis Libby (Vice President Dick Cheney's Chief of Staff), Robert Satloff (U.S. National Security Council Advisor), Elliott Abrams (National Security Council Advisor), Richard Haass (Director of Policy Planning at the State Department), Robert Zoellick (U.S. Trade Representative),  Ari Fleischer (Official White House Spokesman), James Schlesinger (Pentagon's Defense Policy Board [Member]), David Frum (White House speechwriter behind the "Axis of Evil" label), Joshua Bolten (White House Deputy Chief of Staff), Eliot Cohen (Pentagon's Defense Policy Board [Member]) and others. http://www.aztlan.net/zionistsandbush.htm http://www.larouchepub.com
Proto take USA a Izrael jsou proto jedna ruka a pouzivaji uplne totoznou nespravedlivou a nasilnickou politiku. To ovsem neni politika v pravem smyslu, ktera ma byt v kazdem pripade rozvazna a ne posedla a zbrkla, zalozena jen na emocich, sobeckych zajmech a odvetach.

19917

22.9.2003 14:28

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19917

Vypadla mi prvni cast prispevku, timto napravuji:

Tento clanek je perfektne logicky napsany, argumentace je vyborna, s timto clankem stoprocentne souhlasim, diky za nej autorovi i za uverejneni panu Stworovi. Velmi ocenuji vyzdvihnuti toho, jak hodnoti odlisne to, z ceho vychazi Evropa. Fanatickym stoupencum Ameriky tahle skutecnost urcite neni “recht”, ale je to tak a diky Bohu za to, ze se na svet vsichni nedivaji stejnym nejenom jednobarevnym, ale krajne nebezpecnym pohledem.

K posledni vete autora: "Ak chcete mat obraz uplny nenechajte si ujst film "Bowling for Columbine", film ktory dostal pred par dnami najvyssie ocenenie za dokumentaristiku" kopiruji odstavec, ktery jsem tu uz otiskla, ale strucne objasnuje, o jaky film se jedna.
„Bowling for Columbine (Hra v kuželky pro zmasakrovanou školu; titul odkazuje k tomu, že dva chlapci, kteří bezdůvodně v americké Columbine High School zastřelili dvanáct žáků a jednoho učitele, si před masakrem šli v rámci tělocvičné hodiny ve škole zahrát kuželky) je - dokumentární – film známého amerického investigativního televizního reportéra Michaela Moora, který ostře kritizuje posedlost Američanů střelnými zbraněmi i to, že je každoročně v Americe zavražděno těmito zbraněmi neuvěřitelných 11 000 osob.“
Poznamka: Proti vlastni kriminalite je Amerika bezmocna a pritom chce rychtovat jine zeme kvuli svetovemu terorismu. Jednou se stejne prijde na to, ze teroristicky utok nemohla Al-Kaida udelat sama, ze museli nejaci americti teroriste s nimi spolupracovat. Tak narocna akce nemuze byt jen tak provedena nejakymi islamskymi fundamentalisty. Ti maji zapal, ale absolutne jim chybi zkušenost. Ti umí jen utocit na o hodne mensi cile. Kdo miluje nasili a predvadeni své síly, to je krome americke kultury prave nynejsi am. administrativa v cele se sionisty ve vlade:

Jejich vyjmenovani je vysse.

Proto jsou take jedna ruka s Izraelem, jejich politika je totozna, pouzivaji jen nasili. To ovsem neni v pravem smyslu prava politika, ktera ma byt prozirava a rozvazna, je to jen demonstrace vojenske sily, zapominaji, ze reseni valkami je velmi nebezpecne nejenom pro zeme na ktere utoci, ale pro ne same, je to dvojsecna zbran, videt to je naprosto v Iraku a nakonec i v Palestine. Nikdo se nenecha necinne ujarmovat, i kdyz se jedna o vojenske supervelmoci, ve svete plati jina pravidla.


19918

22.9.2003 21:01

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 152.?.?.?

Reakce na 19917

Mila Malvarika:

Neviem odkial prichadzas ale tento Tvoj clanok smrdi antisemitizmom. Podobnych clankov uz davno citavam.
Otazka? Preco procenticky je vela zidov vo vlade? Ja si myslim ze su v mnohom viac qualifikovani ako ini z druhych narodnosti.
Otazka? Kolko Nobelovych cien procenticky dostali Cesi alebo Slovaci? Kolko ich dostali Zidia?
Zda sa mi ze je to len zavist zato ze je niekto podnikavy a sikovny. Ako by som bol rad keby Cesi alebo Slovaci boli tak pricinlivi vo svete!!
Kritizovat druhych je to najlahsie...najtazsie je vyhrnut rukavy a dat sa do poctivej prace.

19933

23.9.2003 3:35

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19933

Budte tak laskav a netykejte mi, nejsme žádní kamarádi, navíc já ani nejsem Zo západu.
Každý máme jinou představu o poctivé práci. Já nepovažuji genocidu Palestinců a okupaci jejich území za poctivou práci. A tak vám nemám co závidět, hlavně ne tu vaši arogantnost, která smrdí pro změnu mně. Povyšujete se neustále nad ostatní, používáte úskoků a lží a pak se divíte, proč ten tzv. antisemitismus, ani jinou písničku neumíte. A nejhorší natom je, že to odnesou za vás ti slušní židé.
Dnes jsem ve zprávách zahlédla demonstraci (mám dojem, že v Jeruzalémě), které se účastnili muslimové, křesťané a i židé, nesli společně transparenty s nápisy Peace a stačí již vzájemné krveprolévaní. Politici za nás nic nevyřeší! A tohle je pro mě poctivá práce, která pohladí po duši a povzbudí a potvrdí, co slušní lidé dávno vědí. Prostí lidé jsou daleko moudřejší než politici, mají cit pro to, co potřebují k životu, zatímco politici, kteří by měli zastupovat jejich zájmy, jim místo toho ničí veškeré lidské hodnoty.

Pro ty, co mají zájem, doporučuji, co jsem získala od mojich přátel: The importance of the article below comes not merely from its contents, but from who wrote it and where it appeared. A veteran labor Zionist leader, current member of the Knesset, former chairman of the Jewish Agency forIsrael and former speaker of the Knesset, Avraham Burg's article below appeared in Israel's largest circulation daily, Yediot Aharonot, and the US's most
popular Jewish magazine, the Forward (see
http://www.forward.com/issues/2003/03.08.29/oped3.html).
Avraham Burg, The Guardian, Monday September 15, 2003
The end of Zionism
==================
Israel must shed its illusions and choose between racist oppression and
democracy
http://www.guardian.co.uk/israel/comment/0,10551,1042071,00.html
“While many may differ as to whether the ideals Burg paints as being pillars of Zionism were ever truly a part of the major Israeli political forces, his clear call for an
end to occupation, the removal of settlements and the choice of democracy over
`Jewish racialism' is profound, coming from a major figure in the Labor
Party", writes Mitchell Plitnick, a leader in the American Jewish Voice for Peace
organization. A strong, must-read recommendation along with this article is Ha'aretz's
"Cry, the beloved Two-State Solution" by Ari Shavit, on the growing number of
people who see the One-State solution as inevitable. This article is available
at:
http://www.haaretz.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=326324 or
http://www.zmag.org/content/showarticle.cfm?SectionID=22&ItemID=4100

19939

23.9.2003 19:46

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 64.?.?.?

Reakce na 19939

Mila Malvarika:
S prepacenim ale este stale Ti budem tykat preto ze ja vykam iba ludom co su o jednu generaciu starsi ako som ja a tych uz dnes vela nezije. Myslim si ze mozes byt mladsia ako je moja dcera. Som zvyknuty ludom tykat a ak chces i ty mi tykaj.
Vidim ze sa snazis svedomite riesit svetove problemy, no ale, podla mna si na zlej ceste. Miesto toho aby sme odsudzovali a kritizovali ludi verim ze by bolo lepsie rozmyslat ako stavat a budovat lepsi svet a novu buducnost. To je moj navrh, treba byt optimistom a pozitivne sa starat k veci. A treba mat nadej ze zajtra bude lepsie. Budes vidiet ze s takym sposobom a postojom zajdes dalej a ze budes viac uspesna.

Nazdar

Priatel Zo Zapadu

19972

25.9.2003 3:14

RE: Korene antiamerikanizmu

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 209.?.?.?

Reakce na 19972

> Mila Malvarika:
> S prepacenim ale este stale Ti budem tykat preto ze ja vykam iba
mily chlapce zo zapadu, prestan sa tu hadat o tykani, to by mela i prehlednout malavarika. otazka znela:
preco je tolik zidou ve vlade, asi su chytrejsi a bla, bla, bla,
jak pises. zidkovia si hazu funkcie mezi sebou. ako to prislovie "ruka ruku myje". nejsu o moc chytrejsi nez my, len chytrejse vedia manipulovat s ludmi, svindlovat a krast!!!
a na take kurvy mame robit, platit dane a pusluchat ako sa kosher mame chovat, ked oni sami sa chovaju ako hovada???
som len zvedavy ako dlho este budu zdimat penaze z holocoustu.
dlho, ved tam nahore vsade maju, fucking, svojich!!!!!
stefan

20017

25.9.2003 8:01

RE: Korene antiamerikanizmu

Mikin mikin (zavináč) yknet (tečka) yk (tečka) ca 199.?.?.?

Reakce na 20017

>a na take kurvy mame robit, platit dane a pusluchat ako sa >kosher
>mame chovat, ked oni sami sa chovaju ako hovada???
----------
Toz nic ve zlom Stefane, ale ty jsi tady kdysi pisal, ze dane neplatis......
No, jestli je fakt ogare neplatis, toz sa nemusis na tych zidakov tak zlobit, sakra chlape...... [smích]

20026

23.9.2003 10:01

RE: Korene antiamerikanizmu

Peter 65.?.?.?

Reakce na 19933

Ty Zo Zapadu pocuvaj....napisal si dva prispevky....neviem ako smrdi antisemitizmus, ale tento Tvoj smrdi slepotou...okrem toho si iste Zid. Mohol by si laskavo vysvetlit mne, zarytemu antisionistovi, ze co musi jeden splnat, aby ho taki a ko Ty mohli oznacit za antisemitu?

19951

23.9.2003 17:01

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Reakce na 19951

Mily Peter:
Nie som zid, som velmi dobry krestan. A ty si moslem? Mas podobnu nenavist v sebe ako ich extremisti.

19960

22.9.2003 21:07

Korene antiamerikanizmu

Josef 12.?.?.?

Priklanim se k nazoru pana Culika, ze zdrojem antiamerikanismu je zavist viz http://www.blisty.cz/txt.php?id=15322

19934

23.9.2003 3:41

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19934

Priklanim se k nazoru pana Culika, ze zdrojem antiamerikanismu je zavist viz http://www.blisty.cz/txt.php?id=15322

Musim vas upozornit na velkou nepresnost, to neni nazor pana Culika, v clanku jsou uvedeni uplne jini autori. Pan Culik to jenom uverejnil. Ale doporucuji vam, abyste clanky na Britskych listech pravidelne cetl. Pak urcite zrovny vy nebude pana Culika chvalit. Ja ano, ja tyto listy ctu pravidelne.

19941

23.9.2003 5:27

RE: Korene antiamerikanizmu

brnak 68.?.?.?

Reakce na 19941

Malvariku,

blisty ctete, to je videt. Neskodilo by cist jeste neco jineho. [mrknutí jedním okem]

19946

23.9.2003 10:13

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19946

Nejedl jste vtipnou kasi, jinak nestarejte se o mou informovanost, ale jen o svou. Musel byste podle mych prispevku poznat, ze jsem celkove vice informovana nez vy, ktery se odvolavate jen na svou davnou navstevu Stredniho vychodu a prakticky o nem nic nevite.

19952

23.9.2003 17:26

RE: Korene antiamerikanizmu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19952

[chechtot]

19966

24.9.2003 13:25

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19966


[oči v sloup] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

19997

24.9.2003 13:27

RE: Korene antiamerikanizmu

malvarika 213.?.?.?

Reakce na 19997

Jo, samozrejme to je reakce na reakci Morta. Jak se do lesa vola, tak se z lesa ozyva.

19998

23.9.2003 23:58

RE: Korene antiamerikanizmu

brnak 68.?.?.?

Reakce na 19952

Nejedl jste vtipnou kasi, jinak nestarejte se o mou informovanost, ale jen o svou. Musel byste podle mych prispevku poznat, ze jsem celkove vice informovana nez vy, ktery se odvolavate jen na svou davnou navstevu Stredniho vychodu a prakticky o nem nic nevite.

Malvariku, mozna by jste se informoval o tom, kde lezi Palestinska republika. Je hned vedle Romske republiky.

19977

22.9.2003 23:40

Korene antiamerikanizmu

albert 216.?.?.?

Cim vice America se nechava ovladnout zidovskymi silami, a jako oddany sluha se jimi necha manipulovat pro zajmy teroristickeho statu Izrael, tim vice bude mit nepratelu. To navic krome toho, ze stejne sily nici a rozkladaji Americu zevnitr (Talmud: "I ten njlepsi z gojimu si zaslouzi byt zabit"[mrknutí jedním okem].
Vsak ono jednou vyleze na povrch, kdo, kdyz nic vice, vedel o 9-11-01 teroru a varoval pouze "svoje" aby neprisli osudneho dne do prace! A vyjde napovrch, jakou pozici mel statu Izrael, a americka vlada v 9-11 tragedii!
Dnesni zprava v Hareetz opet trochu odkryla vicko sklenice naplnene cervy:
http://www.haaretzdaily.com/hasen/pages/ShArt.jhtml?itemNo=77744&contrassID=/has%5C

19936

23.9.2003 3:19

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Otazka? Kolko Nobelovych cien procenticky dostali Cesi alebo Slovaci? Kolko ich dostali Zidia?
Zda sa mi ze je to len zavist zato ze je niekto podnikavy a sikovny. Ako by som bol rad keby Cesi alebo Slovaci boli tak pricinlivi vo svete!!
---------------------------
Jestlipak jste se v dobach sovetskeho pratelstvi odvazil neuznat nejake dilo pro nas prikladneho sovetskeho statu na filmovem festivalu a potom pozdeji jsme se museli koukat na tento zazrak kulturu v nasich kinech,takovy film oceneny a ve vsech novinach vychvalovany "Rodina Zurbinu" ,jez mela starosti s plnenim planu zpusobila ,ze jsem necitil ruce ,jak se tam makalo,ackoliv v zemi zazraku to nebylo znat v zadne vykladni skrini-jinymi slovy,kulturni paskvil ,politicky podlozeny byl nasim dennim chlebem,asi tak jak nejake "veledilo" z kosher dilny Holywoodu ,kdo by se dovazil pozvednout kriticky hals na dilo o holocaustu,chtel bych takoveho " ZE ZApadu" videt!!!
Samozrejme odmeny jsou ukazkou ,tak zvane inteligence politicky podlozene, toho si asi "zo Zapadu" nevsiml,ani si nemohl ,nebot si ani nevsiml ,ze v tragicky den 4000 varovanych zidu neprislo do prace ,ale zidovsky zamestnavatel nevaroval ani jednoho sveho nezidovskeho zamestnance,dokonce v zaberu TV kamery "uprimne" plakal nad ztratou dobrych spolupracovniku a po tavri mu tekly potoky talmudickych slz a tak zvany "krestansky svet" to zbastil i s navijakem,dokonce mu zazrakem usli zamestnanci slibili bezplatnou smeu na nahradu znicenych dokumentu a usleho zisku,ktery neusel FBI den pred tim o neobvikle pilnosti financnich transakci,den pred osudnym padem WTC.
Jestliz eAmericani veri ,ze Elvis Pressley je nazivu,to je jejich vec,mozna ,ze to dostane nejake oceneni take,ale zbytek sveta neni tak padli na hlavu v ramci antisemitismu,kdyz vi ,ze na pad budov byl pripraven tym zidovskych kameramanu na sousedni strese ,kteri se radovali,kdyz to slo dolu az vzbudili pozornost a byli zatceni,doufam ,ze v ramci boje proti rasismu a antisemitismu se jim "Americane" nalezite ,pozdeji omluvili,pri louceni na letisti na ceste do Israelu.
Rovnez v dnesnich dnech antisemiticka Kanada vyhostuje tym Israelcu ,jez pouzivali kandskych cestovnich dokumentu a o jejichz !turistice" ,uz maji sve predtavy z minulych terroristickych utoku na kanadske pude!!!!!

19938

23.9.2003 14:00

RE: Korene antiamerikanizmu

don Rodrigo 195.?.?.?

Reakce na 19938

Záznam rozhovoru z dňa 10. augusta 2001 9.48 PM, miesto: New Jersey
Icik: Haló
Mossad: Haló
Icik: Haló, kto je tam
Mossad: Haló
Icik: Haló co nepocujete ?
Mossad: Haló
Icik: No tak haló, haló, kto je tam ?
Mossad: Icik ?
Icik: Áno
Mossad: Icik Goldblum, co robi vo Svetovom obchodnom centre ?
Icik: Ano je.
Mossad: Haló, poculi sme, ze zajtra bude tam bum, bum..tak nechod do roboty
Icik: To fakt ?
Mossad: Áno, vsak sme to my zorganizovali (tlmeny smiech) to bude popic
Icik: Jasne (este tlmenejsi smiech). To teda bude!
Mossad: Ale nehovor to tim gojimom, ano ?
Icik: Áno je!
Mossad: Tak sa maj!
Icik: Pozdravujte strycka Usamu
Mossad: (este tlmenejsi smiech)
peeep peeep peeep peeep

19957

23.9.2003 17:30

RE: Korene antiamerikanizmu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19957

...udialo sa to až po 11. 8. 2001...
...Usáma sa oholil...

(My dvaja dobre vieme, že to bola pomasta templárov, ale kto by nám to uveril?)

19967

23.9.2003 22:37

RE: Korene antiamerikanizmu

don Rodrigo 217.?.?.?

Reakce na 19967

Áno Jakub de Molay je uz pomsteny [smích])) ...ale darmo to tu budem tym nezasvatencom vysvetlovat...chudak albert a nohejl..ti nikdy nepochopia aka velka hra sa tu vsade okolo nas hraje

19974

23.9.2003 15:02

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 152.?.?.?

Reakce na 19938

Mily Robert Nohejl:
Tvoje vyroky a osocovanie je velmi vazne a preto keby som bol Tebou by som najskor dobre preskumal svoje pramene informacii. Ak to nema dobry podklad tak by som taky "odpad" nepisal. Vzdy je treba najprv si premyslet nasledky co take reci mozu priniest...najma u malomyselnych ludi co si hned vselico domyslaju a predpokladaju.
Ano, U.S.A. vlada sa sklada a je ovlivnena ludmi co su v obchodoch...korporaciach atd. pretoze vacsinou tito ludia su vacsinou najviac informovani a qualifikovani tam byt. Ti uz
nieco v zivote dokazali a maju ambiciu dokazat viac.
Podivajme sa na to inac: V byvalom Ceskoslovensku v 48-mom roku komunisti prebrali vladu. Zobralo im to 41 rokov tu zem uplne vydrancovat. Takych "qualifikovanych" ludi my tu nepotrebujeme ale som si isty ze tam v Cesku este stale za tou biedou tuzia, najma niektori byvali Vysocania. A tak sa mi vidi ze tie "socialisticke bunky" tam este stale existuju, najma ta zavist ak je niekto iny viac uspesny ako oni. A to sa potom lahko zmeni na racizmus a antiseminitizmus ako to teraz citam.
V Iraku sa pomaly pomery menia. O par mesiacov budeme to lepsie vidiet no ale ti kratkozraki uz su prilis netrpezlivi a vidia v Amerike vsetko zle.
Na dodatok: kapitalisticky system nie je dobry pre kazdeho. Ale najdi mi iny, lepsi system ak o nejakom inom vies!!


19958

23.9.2003 4:05

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Ve svete nemusi byt zadny antiamerikanismus,Americani se zahrabou sami.



AS OF 2:39 PM EDT ON MONDAY, SEPT 22, 2003, GOLD IS UP TO $387 PER OUNCE AFTER IMF WARNING ON U.S. DOLLAR
THAT'S AN INCREASE OF $6 TODAY ALONE, AND AN INCREASE OF $5.20 YESTERDAY!!!
We could see Gold at more than $400 per ounce by the end of September, and MUCH higher by the end of this year.

INTERNATIONAL MONETARY FUND ISSUES WARNING: U.S. DOLLAR COULD COLLAPSE AT ANY MOMENT!
HORRIBLE TRADE DEFICIT IS A "NOOSE AROUND THE NECK OF THE U.S."
Warns the "once mighty dollar" is now unstable and our paper currency "could collapse at any moment."

Now, even the IMF agrees with me. I have been telling you this for MONTHS! If you doubted me, think again. Now take my advice: Take some money out of your bank accounts, IRA's, 401(k)'s, and other accounts and use it to buy small denominations of gold and silver. Take possession of that gold and silver and keep it in a safe place -- NOT IN A BANK SAFE DEPOSIT BOX.

When the paper currency collapses, banks will close and if your gold and silver is in their vault, you will NOT be able to get it.

Begin storing-up on dry foods: Dry cereal, dry rice, oatmeal. Get yourself a gravity-fed water filter. Sotre up on guns and ammunition, because when things go south, the violent minorities will attack and steal everything they can. It's _REALLY_ going to happen folks. It happened in 1929, but what is coming now will be ten times worse than "the great depression."

19942

23.9.2003 8:25

Korene antiamerikanizmu

albert 67.?.?.?

Z ceho plyne antiamerikanizmus? To je otazka, ktery kazdy, podobne jako, z ceho plynul anti-sovietismus, by se jeden s hlavou na ramenech a mozkem uvnitr, mel sam sebe ptat a zkoumat!
Klasicky zidobolsevismus, aby znicil sveho uhlavniho nepritele, (krestanskou) inteligenci, tak povysoval nad vse delnicko-rolnicky puvod. Tim nechci takovy puvod kritizovat, nebot zdrave jadro naroda a mnoho dobrych lidi poslo prave z teto zakladny. Ale tady bylo neco vice dulezitejsiho - umysl likvidace tradicniho intelektu naroda, a naroda samotneho, nahradit narod internacionalni fikci vyvolenych!

A zde to mame: jak to dnes vypada, pristi president USA bude zid. Otevreny zid.
Zde jeden, ktery se zajima, muze si precist, co Wesley Clark, valecny zlocinec (vrazdici krestanske Srby, a v te dobe podporujici muslimy, a Osama Bin Ladina, ktery albanske muslimy tez podporoval), rekl:
http://www.thejewishweek.com/news/newscontent.php3?artid=8328
"Zidovsky PUVOD je velky v teto sezone".
Podobne tak byl dulezity rolnicko-delnicky puvod v dobe klasickeho bolshevismu, ale tento zidovsky puvod , navzdory od bolsevickeho creda (o rase ci narodu se nemluvilo), je podle viry zidu - RASA!!!!!
Ze zide nejsou rasou, ani narodem, se da dokazat. Nicmene, oni veri, pres vsechny svoje rasove a narodnostni rozdily, a fyzigonomicke (krome moralni charakteristiky) znaky degenerace - ze jsou rasou, rasou svrchovanou!
Fakt je to, co rekl Pan Jezis Kristus: V jeho dobe zide byli deti dabla (John 8:44), a pozdeji Satanova Synagoga (Revelation 2:9, 3:9)!
Amen

19948

23.9.2003 9:00

Korene antiamerikanizmu

Twister 147.?.?.?

Evropa má s využitím diplomacie při řešení krizí skutečně velké zkušenosti. Jedním z jejích největších úspěchů je tzv. mnichovská výměna: "My dáme Hitlerovi Československo a Hitler nám dá pokoj." Skutečně výborný nápad, tedy pokud zrovna nežijete v tom Československu...

19949

23.9.2003 13:15

Mili priatelia,len si vsimnime tie doterne adresy

Kyslik 67.?.?.?

a niektore nove(v skutocnosti staronove)znacky ktore sa tak krcovite a urputne snazia poucovat nas vsetkych bez rozdielu.Tito poucavi,vytrvali a mimoriadne drzi provokateri su: (cenzurovano - konkretne jmenovane osoby) vystupujucich pod pod tymi znackami co sa snazia vydierat a vyhrozovat vyjadrovaniu slobodnych nazorov,mozno je to cele zidovske politbyro,je to uplne jedno. Ziadny slobodumyselny clovek by sa nemal nechat zastrasit tymito organizovanymi,vecne intrigujucimi zbabelymi a zakernymi krysami.

19955

23.9.2003 18:32

RE: Mili priatelia,len si vsimnime tie doterne adresy

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Reakce na 19955

Ziadny slobodumyselny clovek by sa nemal nechat zastrasit tymito organizovanymi,vecne intrigujucimi zbabelymi a zakernymi krysami, lebo uvidi a potom nebude podakovat!!!

19970

23.9.2003 18:37

Korene antiamerikanizmu

Graham Murt dr_murt (zavináč) yahoo (tečka) de 217.?.?.?

Murt komentuje nasledovné:

Europa ako historicky vyzretejsi partner spolku ma s pouzivanim sily pri rieseni konfliktov tisicrocne tazko zaplatene skusenosti. Tato historicka skusenost, v stale 'zmensujucom' sa svete, kedy kazda nerozvazna aplikacia sily ma coraz vacsi dopad na cele medzinarodne spolocenstvo, naucila Europu rozvaznosti a diplomatickej trpezlivosti pri rieseni aj tych najzlozitejsich problemov. Zakladnym principom sa tak, na rozdiel od okazalej demonstracie sily, stava uplatnovanie medzinarodneho prava, bilateralne alebo multilateralne jednania a budovanie ekonomickych vazieb.

Vážne nevidím dôvod predpokladať, že Americká kultúrna tradícia je iná, ako naša, Európska. Vonkajšie prejavy (napríklad architektúra), aj vnútorné (napríklad právny systém) je veľmi podobné.

Ak chcete mat obraz uplny nenechajte si ujst film "Bowling for Columbine", film ktory dostal pred par dnami najvyssie ocenenie za dokumentaristiku.

Povedal by som, že vydavateľ by mohol preberať aj aktuálnejšie články.

Murt konštatuje, že neprečítal nič nové (ani extra zaujímavé) a dodáva, že tzv. antiamerikanizmus existuje preto, lebo existujú Američania. Okrem antiamerikanizmu existuju ešte stovky ďaľších anti-.

19971

24.9.2003 0:30

Korene antiamerikanizmu

Quak 212.?.?.?

To je, Grahame, velmi průzračně jasná myšlenka. Tedy antiamerikanismus má jedinou příčinu, samotnou existenci Američanů? A jak do tohoto geniálního schématu zapadáte Vy? [mrknutí jedním okem]

19978

24.9.2003 2:01

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

The Jerusalem Post, the voice of the Israeli Government, bluntly calls on Israel to "kill Arafat", the democratically elected leader of the Palestinian people: "The world will not help us; we must help ourselves. We must kill as many of the Hamas and Islamic Jihad leaders as possible, as quickly as possible, while minimizing collateral damage, but not letting that damage stop us. And we must kill Yasser Arafat, because the world leaves us no alternative." (quoted by IsraelNationalNews.com - September 11, 2003).
* Dnes zidovsky parlament ,jez je nezakonne na arabske pude,vola po zavrazdeni Yasser Arafata a tak je treba pripomenout akci americkych zidu, zejmena zida Ultermaiera ,jez svym bojkotem a propagandou, pod presidenstvim zidovskeho Roosevelta-Roosefelta popudili nemecky narod proti zidum v Nemecku , a snazili se presvedcit svet ,ze ani ne jedno procento zidu ma vetsi narok ,nez 99% Nemcu .Tak zvani "revolucionari-spartakovci ",Rossa Luxemburgova a Karl Leabknecht, pod radou "ruskeho "odbornika, Radek-Sobelsohna ,poslanym zidem Leninem _Sculem revolucne zapleteni k prevzeti vlady ,tak, jak se to zidum povedlo v Rusku po "prijezdu "americkych zidu z New Yorku", za desetimilionovych krestanskych obeti, tak dnes Ariel SHARON vyvolava svym jednanim velmi podobnou situaci,jako zide roku 1933.
. It reminds us of 1933 when, for the first time, Jewry declared war on Germany and called on the world to kill Adolf Hitler: "Judea declares War on Germany" (Daily Express, London, March 24, 1933, front page). The Jewish declaration of war on Germany was pronounced 19 days after Adolf Hitler won absolutely democratically the general election and only one day after he was even more democratically empowered by the "Reichstag" (parliament) to resolve the dire straits and poverty in Germany. Of course, no concentration camps were built and no restrictive Laws regarding the Jews had yet been passed at that time.
Later the World Jewish Congress and the Zionist leaders succeeded, according to the Torah True Jews, to initiate World War II: "The worldwide boycott against Germany in 1933 and the later all-out declaration of war against Germany, initiated by the Zionist leaders and the World Jewish Congress . . ." (Rabbi Schwartz of the American Neturei Karta Movement, Friends of Jerusalem, stated in the New York Times, September 30, 1997).
------------------
Lide by si predevsim meli uvedomit s kym maji tu cest,mluvit o zavisti k lidem ,jez si nezakonne nahrabali,tak ,jak zid Kozeny v Cechach a jinde se mi zda byt opravdu hloupe,ted po okupaci Iraku ,opet vlivni,Morganova banaka dostala organisovani veskereho financnictvi v Iraku a zidovsky pritel Chimney,jez horoval pro valku ,tak jeho kampeny rovnez dostala nejvetsi zakazky,takz e pro pana "ze Zapadu" to shrnem ,takto, za zidovske penize rozbijem Irak pro dobro Israelu a vydelky z oleje do zidovske banky a zakazky pro zidovske firmy v americe a Israelu-racte si precist radu novin a hlaseni z USA senat

19979

24.9.2003 2:19

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Amerika nejsou jen bohati ,kterym mame zavidet,ale jsou tam miliony chudych v teto tak bohate zemi ,miliony bez pristresi a miliony ve vezeni.Amerika ,take zapomela slova svych drivejsich vudcu,kteri varovali Ameriku ,co jim prinese ,kdyz nechaji v Americe zidy.Nakonec nechme tyto ,tak zvane zidy-chazary promluvit samotne .
Do you worship the god of the Jews?

Berl Locker speaking under Zionist Conference said: "We have the right to come to the world and say, 'Here is the Jewish problem, settle it to our satisfaction or there will be no rest in the world."

"I warn the world, that if it does not keep faith with us (Jews), there are 16 million Jews who will be filled again with the hatred which has released so many great destruction against the Christian world."

Dr. B. Messinsohn, a Jewish leader speaking in Cape Town, South Africa

Marcus Eli Ravage, writing in the "Century Magazine", January 1928 - "We Jews are at the bottom of nearly all your wars; not only of the Russian but every other major revolution in your history... We did it with the irresistible might of our spirit, with ideas, and propaganda."

"There is scarcely an event in modern Europe that cannot be traced back to the Jews. We Jews are today nothing else but the world's seducers, it's destroyers, it's incendiaries, it's executioners."

Oscar Levy "The World Significance of the Russian Revolution",



"We Jews regard our race as superior to humanity and look forward not to it's union with other races, but to it's triumph over them."

Professor Goldwin Smith, Professor of Modern History at Oxford University, October 1881 -

"Israel (Jews) won World War I; we made it; thrived on it; profited from it. It was our (Jews) supreme revenge against Christianity."
Dnes Amerika pod vedenim zidovskych generalu od Eisenhwera,pres Swarzkopfa a v Nato generala Clarca,jez se chce nechat "zvolit" do Bileho Domu za presidenta valecny konflikty po svete,kde umiraji krestane na obou stranach fronty,coz nekterym "ze Zapadu" zcela unika ,ze nekdo dela sve zavistive bohatsvi na nasich mrtvolach!!!!!!!!!!! A,ted chystaji treti svet valku proti muslimum!!!!!!!Tak,jak varoval Pakystansky president!!!!!

19980

25.9.2003 2:42

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Reakce na 19980

Mily Robert Nohejl:
To co pises je pre mna neuveritelne. Snad si si aj nieco vybral z " Mein Kamf " no ale, ak mas pravdu tam sme na tom veru velmi zle.
V Marci tohoto roku som pisal vo Zvedavci ze nam ( U.S.A.) bude lahsie vyhrat vojnu ako mier v Iraku. Teraz to uz kazdy moze vidiet. Ako vidime dostali sme sa do velkej kase z ktorej sa bude tazko vytahovat. Ja som vzdy bol proti zacatiu tejto vojny, no ale uz sme tam a ako American aj ked nepodporujem Busha i tak mam spolu s milionami druhych Americanov zaujem aby sa tato afera co najlepsim sposobom ukoncila.
Tato zem nam vsetkym dava to najlepsie: Demokraciu a novy domov a novu buducnost. V Ceskoslovensku by som este v 50 tych rokoch bol zahynul v Jachymove.
Neverim Ti ze mas pravdu v tom co pises ale konec koncov cas vsetko vyriesi a kazda pravda prije na javo. Zato sa spytaj sam seba preco si tak predpojaty voci ludom o ktorych tolko pises?! Je vela dobrych ludi medzi vsetkymi narodnostami. Tak isto i vela zlych. A Hoj.

20013

24.9.2003 11:35

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zde promluvil jeden z zidu otevrene ,co ceka Ameriku,svuj proslov prednesl a i sepsal uz v roce 1984.
___________ _________________

It is pretty sad that to please the Zionist power in America, U.S. government officials are willing to sacrifice the lives of American boys to save Zionist/Marxist Israel.
Young men already in the U.S. armed forces and their parents, grandparents, brothers and sisters should especially be concerned about Israeli precipitated wars and attempts to involve the U.S. in these wars, because if necessary to save Israel in one of their acts of aggression, the U.S. government will bow to the American Zionists and send American boys into combat -- the boys will have no choice but to fight on the side of Zionist/Marxist Israel.
If American boys die in a future Mideast war, you will know that those responsible will be the Zionist Jews in America and the weak-spined politicians in Washington, D.C. who bow to their Zionist lords.

Toto ,vse bylo napsano uz roku 1984 od kandidata na New York starostu,Jack Bernstein
Dnes je Amerika v Iraku ,po Afganistanu,Somalsku,Jugoslavii.......,s dluhem 44 trilionu a na uroku ke dni 18.9.2003 v amer.dollarech-$ 6.791.965.742.880.87
Pevnost FOX hlidaji i kdyz tam nic ze zlatych zasob nic nezbylo,Kanada ma deficit-dluhy,Australie ma deficit_dluhy.kde jsou vsechny ty dolary a zlato?

19991

24.9.2003 11:48

Korene antiamerikanizmu

Janko Chudák 148.?.?.?

Dá sa ospravedlnit´, ked´ zomierajú deti?

19992

24.9.2003 15:06

RE: Korene antiamerikanizmu

Lev 160.?.?.?

Reakce na 19992

Dá sa ospravedlnit´, ked´ zomierajú deti?

Podle Talmudu - ano.

20002

25.9.2003 3:12

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Prejdeme od antiamerikanismu na anti irakismus ,jez provedla Amerika pomoci sveho vyslance v otazce Kuwaitu v letech 1990 ,kdy April Glaspie ambasador v Bagdadu ujistil Huseina ,ze jeho pre s Kuwaitem je jejich domaci zalezitost mezi arabskymi staty a ze USA nema zadny zajenm se vmesovat do vnitrnich problemu techto statu produkujici olej-OPEC.Timto valstne dali Saddam Huseinovi volnou ruku si vyridit s Kuwaitem sve zalezitosti a tak 2 srpna 1990 Iracka armada po neuspesnych jednanich s Kuwaitem prikrocila k cinu,ne pres ocean do uplne jine zeme,ktera nema s vami naprosto nic delat ,ale k sousedum ,kteri okradali Irak o zisky za olej,samozrejme ,tato "chyba" v diplomatickem ujisteni o nevmesovani byla pocatkem projevu presidenta Bushe-11 September o "NEW WORLD ORDER"

20016

25.9.2003 4:19

Korene antiamerikanizmu

mateji brodsky (zavináč) shaw (tečka) ca 24.?.?.?

Vcera jsem dostal tento clanek.
Kopiruji jen nektere casti :

XXXXXXXXXXXXXXXXXXXXX

The Israeli government has vowed to expel Yasser Arafat, calling him an
"obstacle" to peace. But the 72-year-old Palestinian leader is much more
than that; he is a career terrorist, trained, armed and bankrolled by the
Soviet Union and its satellites for decades.

Before I defected to America from Romania, leaving my post as chief of
Romanian intelligence, I was responsible for giving Arafat about $200,000 in
laundered cash every month throughout the 1970s. I also sent two cargo
planes to Beirut a week, stuffed with uniforms and supplies. Other Soviet
bloc states did much the same. Terrorism has been extremely profitable for
Arafat. According to Forbes magazine, he is today the sixth wealthiest among
the world's "kings, queens & despots," with more than $300 million stashed
in Swiss bank accounts.

"I invented the hijackings [of passenger planes]," Arafat bragged when I
first met him at his PLO headquarters in Beirut in the early 1970s. He
gestured toward the little red flags pinned on a wall map of the world that
labeled Israel as "Palestine." "There they all are!" he told me, proudly.
The dubious honor of inventing hijacking actually goes to the KGB, which
first hijacked a U.S. passenger plane in 1960 to Communist Cuba. Arafat's
innovation was the suicide bomber, a terror concept that would come to full
flower on 9/11


20020

26.9.2003 3:28

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

To neni jenom ,tak zvany antiamerikanismus ,ackoliv o tom by se dalo hodne psat ,nebot mnozi jsou anti-protoze maji Ameriku v jadru veci radi a nechteji ,aby udelala osudnou chybu ,kde by Amerika zkoncila jednou pro vzdy ,je to jak s malym ditetem ,co si chce hrat se zapalkami na kupe sena ,kdyz mu je vezmete ,aby neuhorelo,tak Vas mnozi nazvou antiamerikanem,dnesni rodice ,jsou tyrani svych deti, atd.Ale je take anti-ke vsemu ,co je zapadni,nebot zeme s jinou kulturou a s tisiciletym nabozenstvim nechteji mit na svych TV cerne jak "miluji" blondynky a vsude se strili,yece krev a nekdo nekoho znasilnuje,dnes prakticky v ramci kosher kultury z dilny Holywoodu nevidite komedii typu Vlasty Buriana a nebo Voskovce a Wericha.Isreal sam nepromita tyto kice ze sve vlastni dilny v Israelu ,jen se zkuste podivat se na programi TV v Isrealu,ale pro nas ,delaji dojemne pribehy ,kde nemoralnost je ocividna od prvni minuty filmu a jeste si za to nechaji udelovat mezinarodni ceny ,nebot neexistuje politik ,ktery by se kriticky postavil proti,ale existuji jini ,kteri daji verejne na jevo svoje protiamerikanstvi,ktere je ve zkutecnosti protizidovske ,nebot nikdo jiny ,tak zvanou kulturu v Americe nedela ,nez kosher-Holywood.Toto nemohou pochopit Australani ,ze jejich zpusob veseli a zabavy muze v muslimske zemi vyvilat protiaustralskou odezvu i v podobe terrorismu.Kazdy ,kdo navstivi cizou zemi musi resoektovat zakony a zvyky teto zeme,prijezd zapadni kultury a zpusobu zivota do takovych zemi je hrubim porusenim mistnich zvyku a zakonu,to si mnozi na zapade neuvedomuji a nebo v ramci mamonu to zcela prehlizeji.Nakonec ,Americani samotny v dnesnich dnech davaji najevo rovnez sva domaci prava ,pred zahranicnim vlivem a to prosim je zeme slozena ,ze vsech moznych druhu a ras ,co tedy v pripade zeme-naroda ,kde jsou jen lide stejne rasy a stejneho nabozenstvi a maji hluboky respekt ke svym zakonum.
S Americany nesouhlasili Francouzi pro jejich zalku v Iraku a uz demonstrativne lili francouska vina do kanalu!!!!!
Hned v pristich dnech jsme byli svedky na vsech "kosher" mediich o antifrancouske kampani!!!!!

20070

26.9.2003 9:54

Korene antiamerikanizmu

mt de mt 194.?.?.?

pohlad do historie :
velkeho a SILNEHO Goliasa nakoniec premohol maly a slaby David
Q:myslite ze su americania schopni poucit sa z knihy na ktoru stale prisahaju ale zrejme ju nikdy neotvorili pretoze im staci jej vysvetlenie z ust knaza pretahujuceho ich vlastne deti [chechtot]

20080

27.9.2003 5:54

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Nejvetsi antiamerikanismus bude v Americe samotne.

34.6 Million U.S. People in Poverty in 2002 - Report:
Fri Sep 26 18:04:05 2003
64.140.158.50

34.6 Million U.S. People in Poverty in 2002 - Report:

Nearly 1.7 million people in the United States slid into poverty in 2002 and incomes slipped for the second year in a row, the U.S. government said on Friday.
http://story.news.yahoo.com/news?tmpl=story&cid=578&ncid=578&e=3&u=/nm/20030926/ts_nm/life_poverty_dc

20124

27.9.2003 12:03

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

U.S. Home mortgage Debt has topped $6 Trillion
U.S. Credit card Debt; some $700 billion - has trippled since 1990
U.S. debt is now some $32 Trillion
U.S. Gross Domestic Product is now some $10 Trillion while some
$7.3 Trillion now goes in capital and interest to private financiers
Some 46 U.S. states have unpayable budget blowouts
Trade deficit is expected to be near $500 billion this fiscal year
U.S. projected budget deficit this year is a record $307 billion
More than 100,000 more jobs were lost in December
Some $8 Trillion has evaporated from U.S. markets since 2000
The U.S. dollar fell some 18% in 2002 alone
More than 8.5 million are 'officially' unemployed
The US dollar is falling against the euro
Manufacturing jobs have plunged to the lowest level for 40 years
Over 2 million 'manufacturing' jobs have gone since the year 2000
U.S. airline industry lost $7 billion in 2001 and $9 billion in 2002
Airline revenues are estimated to have fallen 20-25% from 2001
The cost of Jet fuel has risen 30% in the last 3 months (from late 2002)
Official unemployment is 6% with real unemployment at least double
Machine tool consumption: $5.5 billion in 1997, down to $2.67 billion in 2001
In the 1980s, the cost of each dollar rise in the U.S. GDP was $2.99
In the 1990s, the cost of each dollar rise in the U.S. GDP was $3.60
In the 2000-01, the cost of each dollar rise in the U.S. GDP was $4.91
To bylo o neco pozdeji ,ted se rika ,ze Amerika je zadluzena 44 triliony a nestaci ani platit urok,tedy presneji ,nema moznost a otazka je ,kam jdou vsechny ty dollary a to zlato,kdyz pevnost Fox je tak hlidana ,aby nikdo neprisel na to ,ze tam nic neni.Kanada je zadluzena ,Australie je zadluzena ,pomalu ,kde kdo je zadluzeny a kdo neni ,tak toho bombardujeme, ted ,uz i Srbsko je zadluzene a Ceska republika si jde vypujcit od USA,pripada mi to ,jak ve vtipu o "Warsavske smlouve " "Ja ti dam prt a ty mi to zase vratis!!!"

20132

27.9.2003 13:37

RE: Korene antiamerikanizmu

Zo Zapadu 205.?.?.?

Reakce na 20132

Cize zle gazdujeme. Napriek tomu cely svet chcet chce aby sme my boli ta lokomotiva ktora ich vytiahne z ich hospodarskych problemov. A ak nie tak je zle na nas.
Takych my mame priatelov.

20134

4.10.2003 16:43

RE: Korene antiamerikanizmu

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20132

Pane Nohejl !
Čeština má nové sloveso: blogovat (časuje se podle 3. třídy, vzor kryje, kupuje).
A to je to , co tady produkujete!

Pisete: U.S. Home mortgage Debt has topped $6 Trillion. Na vysvetlenou: V USA se domy kupuji na dluh, to znamena , ze ke koupi domu vam staci si usetrit 5% ceny a bydlite ve svem! Jaka je vyhoda? Sice splacite dluh (mortgage) bance , ale veskery urok za rok zaplaceney bance se odecita na konci roku od hrubeho platu a snizite si tak dane z prijmu.Platit podnajem je pokladano za vyhozene penize.Rodina s prijmem 40000 rocne, kdyz si koupi dum, tak neplati mimo socialky 7.5% zadne dane z prijmu.Banka ale vykazuje profit a z toho plati dane.
Jinak vase udaje souhlasi, protoze jste pouzil udaje z roku 2000, kdy zkutecne Clinton svymi vysokymi danemi ekonomiji prakticky zastavil.Momentalne Bush dane snizil a ekonomie se zacina probouzet.Minuly mesic pribylo temer 60K prac. mist a nezamestnanost klesla na 6.1% rust produkce vrostl na 3.1% a ctvtry quarter se predpoklada dalsi rust blize k 5.% a ubyvani nezamestnanosti. EU pro srovnani roste 0.8 a nejvetsi motory, jako ekonomie Nemecka ma rust 0.1% a Francie -0.3
Pro srovnani obe zeme maji nezamestnanost 11% Nemecko a 12% Francie.Cesko roste 3.5%, takze podle cisel Cesi drzi Evropu ekonomicky nad vodou.
Dale pisete: U.S. airline industry lost $7 billion in 2001 and $9 billion in 2002 - ale nepodotykate, ze bylo 11-9-2001 a lide prestali letat , protoze se bali.Pocet roste, ale pomalu. Francie, kde turismus je 2% GDP ztratila 80% turistu z USA, kteri drive privezli kazdy rok nejvice $$.
Pokles dolaru k evru o 30% je ekonomicka vyhoda, protoze se tim americky produkt snizil na cene o 30% a tim se zvysuje export a tim rust vyroby a pokles nezamestnanosti.
Tak bych mohl pokracovat od cisla k cislu , ale pto ctenare je to moc suche , tak koncim. Ameriku slozi pouze politicka korektnest, abych vam k tem katastrofalnim cislum dal nejakou nadeji.




20299

29.9.2003 3:37

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

V dnesnich politickych strukturach neexistuje politik ,ktery splni ,co rekne na verejnosti ,vsude existuje system ,ze kuloarech politicke strany se neco jineho vari ,nez s volici na ulici,vysledkem jsou mezinarodni strety jez muzou zkoncit nuklearni valkou.Reknete samy,kazdy z nas,kdo zna politika ,kteremu muze verit ,ze udela to co slibi.Tak ,to je jeden z duvodu a dost dulezitych ,proc Amerika ma spatnou povest ve svete,kdyz slibovali ,ze se nebudou michat do sporu mezi Kuwaitem a Irakem o ceny a produkci oleje a dodnes svet trpi timto mezinarodnim podrazem.
Cely svet vi ,ze Israel neni v pravu ohledne Palestiny ,ale vsichni politici papouskuji politiku Ameriky k Israelu a jakekoliv zaruky k Palestincum ,jsou jen carem papiru.Podivejte se jen ,kolik je lzi kolem 11. Septembra od sameho zacatku,ty ,uz si tak lzou ,ze neveri ani sami sobe,takovy Geobles by blednul zavisti nad nekterymi pitomostmi ,co se stavaji "pravdou" do nekonecna opakovanou,takz e svet vidi v roli " superpower "statu ,jako Amerika ,svuj priklad a podle toho soudi a Americani to tak nevidi ,nebot ,pod svicnem byva vetsi tma, takze veri na to ,co se jim serviruje vsemocnym tiskem doma v Americe,jestlize nekdo z venci napise neco jineho nez je v "americkem" tisku ,tak je nepritelem ameriky,jinak ani nemuze byt,takz e na mezinarodnim poli mame stado "hykajicich oslu" ,aby nebyly tak velke problemy, nejhorsi na tom je to ,ze Ti co "hykaji za velke penize" nuti "hykat " i ty male,co jen zapasi o holou existenci!!!!

20176

30.9.2003 3:44

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Irak ,se stal stredem pozornosti sveta,zejmena vlivem staleho straseni v mediich ,jak je Saddam Husein nebezpecny,askoliv Saddam a Rumsfeld byli sveho casu nejlepsi pratele,ale zeptejme se zidovskeho ministra obrany USA samotneho:
I asked Secretary Rumsfeld:

Mr. Secretary, to your knowledge, did the United States help Iraq to acquire the building blocks of biological weapons during the Iran-Iraq war? Are we in fact now facing the possibility of reaping what we have sewn?

The Secretary quickly and flatly denied any knowledge but said he would review Pentagon records. I suggest that the administration speed up that review. My concerns and the concerns of others have grown. A letter from the Centers For Disease Control and Prevention, which I shall submit for the Record, shows very clearly that the United States is, in fact, preparing to reap what it has sewn. A letter written in 1995 by former CDC Director David Satcher to former Senator Donald W. Riegle, Jr., points out that the U.S. Government provided nearly two dozen viral and bacterial samples to Iraqi scientists in 1985--samples that included the plague, botulism, and anthrax, among other deadly diseases. According to the letter from Dr. Satcher to former Senator Donald Riegle, many of the materials were hand carried by an Iraqi scientist to Iraq after he had spent 3 months training in the CDC laboratory. The Armed Services Committee is requesting information from the Departments of Commerce, State, and Defense on the history of the United States, providing the building blocks for weapons of mass destruction to Iraq. I recommend that the Department of Health and Human Services also be included in that request. The American people do not need obfuscation and denial. The American people need the truth. The American people need to know whether the United States is in large part responsible for the very Iraqi weapons of mass destruction which the administration now seeks to destroy. We may very well have created the monster that we seek to eliminate. The Senate deserves to know the whole story. The American people deserve answers to the whole story.

Pravdou je ,ze plyn pouzity proti Kurdum ,ale dnes stale prisuzovany Saddam Huseinovi ,byl pouzit Iranem ,Saddam nemel tento druh plynu ve svem pouzivani,nakonec to Americani vedi ,komu ,co púrodali a nebo snad ne?

20197

1.10.2003 4:36

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Koreny antiamerikanismu jsou v jednani mericanu ke vsem neamericanum.

International

Posted: Sunday, September 28, 2003
By: VHeadline.com Reporters
Arrogant US Ambassador to Venezuela Charles S. Shapiro says its not a crime to kill a President...
In an Associated Press (AP) dispatch the United States government has said it will open up an investigation into allegations made by Venezuela's President Hugo Chavez Frias relative to conspiracy to assassinate him. Chavez Frias has said that "terrorist groups" in southern Florida have allied with Miami-based anti-Castro radicals.
USA Caracas Ambassador
Charles Shapiro

Amazingly US Ambassador to Venezuela, Charles S. Shapiro says "it is not necessarily a crime ... but we are in the full process of collecting information and we must follow all legal procedures ... if there is anyone to blame, our government knows what to do!"
With typical Washington cover-up rhetoric, Shapiro shakily admits that he has received information that "some Venezuelans have been receiving military training in the United States." He further admits that the information was also published in a Miami newspaper a year ago ... but remains remarkably silent as to why no action was taken by proper authorities Stateside. "We're not going to take action against anybody .... we haven't been able to make any headway!"
President Chavez Frias was forced to cancel his scheduled trip to the United Nations in New York on September 24 after intelligence agencies revealed a CIA-backed plot against the President's plane en route to the General Assembly. Chavez asked the United States to investigate his allegations, at the same time reiterating earlier requests that President George W. Bush should stop interfering in Venezuela's affairs.
"They are conspiring against Venezuela in the United States," Chavez Frias said in a national television broadcast ... "the peoples of this continent need to know that their (USA) terrorists are preparing an attack against Venezuela!"
Comment: The ambassador gives indication of the mind set at the top, while the article indicates what is going on behind the seen in preparation to interfere in the affairs of an independent sovereign country. The world popular media and your politicians support this clandestine, illegal, immoral activity, and in fact are part of it, at least at ministerial level. Their silence is evidence enough of that support, along with their willingness to be involved when asked. Regards, Joe Bryant

20215

6.10.2003 4:41

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?

Zitim na dluh ,znamena ,ze se zenem do katastrofy.
The 1929 Crash and Great Depression lasted four years. The national debt had risen to 22 BILLION! Tens of thousands of people lost every penny they had in the Stock Market! More than 500 Banks closed their doors forever! Unemployment rose to 40%! Thousands lost their and all they owned.

Then along came Theodore Rooseveldt, who became President and brought in very significant changes in the economic structure and in the Supreme Court legal set up for the American government.

Here is a set figures from Ronald Reagan's COST CONTROL STUDY:

By 1935, the national debt was $22 billion.

1960 --$35 billion.

1965 --$40 billion.

1970 --$45 billion.

1980 $1.4 TRILLION

1985 $2.5 TRILLION

1990 $5.0 TRILLION

1995 $7.4 TRILLION

2000 $20.0 TRILLION! --- OUT OF CONTROL!!

Have you ever thought about how much money that really is? Just for interest sake,

If you had ONE MILLION DOLLARS in $1000 BILLS pressed tightly and bound together, it would be four inches thick!

If you had ONE BILLION DOLLARS in would be a bundle 300 feet tall!

If you had ONE TRILLION DOLLARS the bundle would be 63 miles high!

Today's US debt of 30 TRILLION DOLLARS in $1000 bills would stack up a huge pile 1,893 miles high! --- Absolutely OUT OF CONTROL!!

Nobody, can stop the coming Economic Collapse! Are you prepared?

Most of the "developed" countries of the world are facing the very same issues!

In America its citizens have TWO TRILLION DOLLARS outstanding in Credit card debt! Add the 30 TRILLION government debt and it is gigantic!
In NOV/DEC 2002, 39,000 retail jobs were lost, and 45,000 in industry.
Last Xmas was the worst yet for Retailers.
Walmart has closed 325 stores with the loss of thousands of jobs.
Kmart has closed many as well.
Even McDonald's have closed 175 restaurants.
Floreshiem Shoes has filed for Bankruptcy.
Alcoa has laid off 8000 workers.
2,000,000 people have been laid off over the last TWO YEARS in the US.
Personal Bankruptcies in 2001 were more than 1.3 million.
30 Dow Companies collectively owe 4.9 TRILLION DOLLARS in LIABILITIES, but only show 727 BILLION DOLLARS in ASSETS. 218 BILLION of that is "GOODWILL". So here we have 30 companies with 509 BILLION in ASSETS BUT THEY OWE SIX TIMES THAT AMOUNT!

186 Public Companies have gone Bankrupt in the last couple of years and there are a thousand more who will do so very soon. We are now seeing the largest number of Bankruptcy claims in history!

States and City Councils are "in the same boat!"
California has 35 BILLION DOLLARS DEBT. Governor Davies says he intends to raise an extra 8.2 BILLION in TAXES for 2003.
NEW YORK has a State Debt of 20 BILLION.
Most of the other states and couKráceno (Editor)

20324

6.10.2003 16:09

RE: Korene antiamerikanizmu

Josef 12.?.?.?

Reakce na 20324

Pane Nohejl!
Tak napinavy clanek a editor to zkratil a ja se nedozvedel komu ty penize USA dluzi. A take by me zajimal zdroj techto informaci. Dekuji - Josef .

20334

6.10.2003 4:44

Korene antiamerikanizmu

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 202.?.?.?


Most of the other states and councils are also in trouble with huge debts.
FOREIGN MONEY is being withdrawn from the US at the rate of several HUNDRED BILLION DOLLARS per MONTH!

Manufacturing companies are quietly moving offshore to countries like China and India.
In Japan, employers are paying $20 per hour in Wages and benefits.
In Germany it is $18 per hour.
In the US it is $12 per hour. BUT----
In China employers are only paying 35CENTS per hour in Wages and Benefits to their workers and
In India it is only 50CENTS per hour.
The US Pension Fund stands at an all-time high of 2.7 TRILLION DOLLARS, with 50% of that deposited in the Stock Market.

One small church group recently lost 50 MILLION DOLLARS from their RETIREMENT FUNDS which were invested in the Stock Market.

20325

14.10.2003 17:17

Bowling for Columbine

ono 213.?.?.?

Vidno, ako autor lahko berie "fakty". Ktosi mu kdesi cosi predlozi, a on to zezerie ako somar seno.
Nech si skusi nieco najst o "dokumentarnom" filme Bowling for Columbine.
Ten film nie je tak celkom "dokumentarnym" obsahom (len formou - obsah je vymysleny)

20769

Příspěvků: 94

22.09. 05:08 Mikin  Korene antiamerikanizmu
22.09. 16:24 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 05:00 Mikin  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 22:01 mateji  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 03:14 Jan Jansky  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 05:56 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
22.09. 05:57 Zo Zapadu  Korene antiamerikanizmu
22.09. 14:39 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 16:10 Lev  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 21:33 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 05:19 Kartelus  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 13:16 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 17:22 Graham Murt  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 03:50 Mikin  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 08:34 Lev  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 13:12 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 15:37 Mikin  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 01:08 Dancan  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 03:02 Mikin  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 10:57 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 11:38 milo  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 11:02 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 15:04 mateji  RE: Korene antiamerikanizmu
27.09. 21:01 Dancan  RE: Korene antiamerikanizmu
27.09. 22:38 Aja  RE: Korene antiamerikanizmu
28.09. 04:07 Dancan  RE: Korene antiamerikanizmu
28.09. 16:50 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
28.09. 21:32 Mikin  RE: Korene antiamerikanizmu
29.09. 00:10 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
28.09. 22:24 Aja  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 17:19 Graham Murt  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 09:52 Peter  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 13:20 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
27.09. 21:15 Dancan  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 19:15 Jiří Táborský  Muži ze Západu
25.09. 04:45 mateji  RE: Muži ze Západu
25.09. 20:34 Jiří Táborský  Matěji, když se "hrde hlasite k totalním blbum
25.09. 21:23 mateji  RE: Matěji, když se "hrde hlasite k totalním blbum
25.09. 07:20 Graham Murt  RE: Muži ze Západu
25.09. 20:42 Jiří Táborský  Dotóré,
28.09. 18:36 Graham Murt  RE: Dotóré,
25.09. 00:01 Aja  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 13:26 pet  Korene antiamerikanizmu
22.09. 14:20 malvarika  Korene antiamerikanizmu
22.09. 14:28 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 21:01 Zo Zapadu  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 03:35 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 19:46 Zo Zapadu  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 03:14 stefan  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 08:01 Mikin  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 10:01 Peter  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 17:01 Zo Zapadu  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 21:07 Josef  Korene antiamerikanizmu
23.09. 03:41 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 05:27 brnak  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 10:13 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 17:26 Graham Murt  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 13:25 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 13:27 malvarika  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 23:58 brnak  RE: Korene antiamerikanizmu
22.09. 23:40 albert  Korene antiamerikanizmu
23.09. 03:19 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
23.09. 14:00 don Rodrigo  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 17:30 Graham Murt  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 22:37 don Rodrigo  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 15:02 Zo Zapadu  RE: Korene antiamerikanizmu
23.09. 04:05 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
23.09. 08:25 albert  Korene antiamerikanizmu
23.09. 09:00 Twister  Korene antiamerikanizmu
23.09. 13:15 Kyslik  Mili priatelia,len si vsimnime tie doterne adresy
23.09. 18:32 Graham Murt  RE: Mili priatelia,len si vsimnime tie doterne adresy
23.09. 18:37 Graham Murt  Korene antiamerikanizmu
24.09. 00:30 Quak  Korene antiamerikanizmu
24.09. 02:01 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
24.09. 02:19 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
25.09. 02:42 Zo Zapadu  RE: Korene antiamerikanizmu
24.09. 11:35 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
24.09. 11:48 Janko Chudák  Korene antiamerikanizmu
24.09. 15:06 Lev  RE: Korene antiamerikanizmu
25.09. 03:12 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
25.09. 04:19 mateji  Korene antiamerikanizmu
26.09. 03:28 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
26.09. 09:54 mt de mt  Korene antiamerikanizmu
27.09. 05:54 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
27.09. 12:03 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
27.09. 13:37 Zo Zapadu  RE: Korene antiamerikanizmu
04.10. 16:43 Josef  RE: Korene antiamerikanizmu
29.09. 03:37 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
30.09. 03:44 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
01.10. 04:36 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
06.10. 04:41 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
06.10. 16:09 Josef  RE: Korene antiamerikanizmu
06.10. 04:44 Robert Nohejl  Korene antiamerikanizmu
14.10. 17:17 ono  Bowling for Columbine

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 3

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 11

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 3

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
25,52 Kč
Libra
29,79 Kč
Kanadský dolar
17,32 Kč
Australský dolar
15,66 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
5,94 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 901,70 Kč
1 unce stříbra
394,37 Kč
Bitcoin
186 702,76 Kč

Poslední aktualizace: 21.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 309