Diskuze k článku

Pláč nad ukradenou Evropou

Příspěvků 65

30.3.2016 1:52

Nová Evropa

nazdar 178.?.?.?

Pěkná esej. Opravdu mi to otevřelo obzory, takto se seznámit s pohledem Západoevropana, na vývoj v Evropě. Ale jsem nevděčný parchant, tak Vás musím upozornit, že ten krásný život v západní Evropě, byl zajišťován technologickým náskokem, před naším východním táborem míru. Vláda nomenklatury z principu degenerovala, tak musela padnout.
Ale sdílím názor, že není jedna Evropa. Je Evropa západní, střední a východní. My Češi jsme Středoevropané a vstupem do EU, jsme byli Západoevropany vypleněni. Podobně, jako je dnes pleněna východoevropská Ukrajina. Když uvádím, že Západoevropany, tak myslím 1‰ majitelů všeho, kteří operují prostřednictvím svých západoevropských a amerických korporací. Nikoliv západoevropskými občany. Oni přichází na řadu nyní. Také jejich životní úroveň musí být sražena a národní hrdost zlomena.
Jsem hrdý, že jsem středoevropan, jako Orbán, který se této likvidační vlně postavil a jako první z vrcholných politiků, ji označil za plán. Nikoliv nevyzpytatelný důsledek ničení středního východu, neboť i to, je součástí onoho plánu. Nějaké hraní na city Evropanů, ukazováním roztomilých arabských děťátek v televizi, je taktéž lstivá součást tohoto plánu.
Rád bych věřil, že všechny státy V4 se k tomu postaví podobně, jako Orbánovo Maďarsko. Západní Evropa se nové identitě asi již neubrání. Řešením, nejspíš bude nová železná opona, mezi západem a zbytkem Evropy.

347247

30.3.2016 10:23

RE: Nová Evropa

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 347247

Hm. Co je a co není Evropa? Pravda je, že jih Evropy a částečně sever po staletí čelili invazi Osmanské říši. Tam se bohužel ve válkách moc rozvíjet nemohli. Poláci rozhodujícím způsobem pomohli porazit Osmany u Vídně 1683. Přičemž ta pravá západní Evropa úzce s Osmany spolupracovala. Němci ví proč jsou Turkům zavázáni za spolupráci během IWW.

347254

30.3.2016 10:56

RE: Nová Evropa

xml 62.?.?.?

Reakce na 347247

Ako pre historikov tak aj pre študentov "západu" končí Európa Nemeckom, či sa to niekomu páči a či nie [velký smích] čo sa týka strachu z prílivu migrantov v priebehu vekov a následnej zmeny ... len si odcitujme pána Sakera a jeho "západoeurópske jadro":Nemecko, Francie, Belgie, Holandsko, Dánsko + možno izolované Švajčiarsko + čiastočne Francúzsko.

A porovnajte si jeho výber s mapou v časoch tzv. "Ruskej smuty" o ktorých našinec narozdiel od rusov vie holý prd (kliknutím zväčšíte):
Vložený obrázek

A teraz otázka pre uplakancov za starou európov... boli sme už vo väčších sračkách? (viď. mapa)

347256

30.3.2016 19:30

RE: Nová Evropa

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 347256

Mapa super. Díky. Rozdíly zde jsou: a) ta část Osmany nedobyté Evropy neměla na svém území muslimy, coby trojského koně, b) ta část Osmany nedobyté Evropy měla feudální a církevní elity, odhodlané bránit se Osmanům, c) ta část Osmany nedobyté Evropy měla obyvatelstvo, které mělo jasný názor na svého nepřítele a nemotalo se ideologicky v jakémkoli multi-kulti sluníčkovém bludařství. Problém není vnější nepřítel, problém je vnitřní chaos a nejednotnost. Dobrý zmínka i o té ruské smutě...

347280

31.3.2016 17:07

RE: Nová Evropa

Marek A. 178.?.?.?

Reakce na 347256

Ázia 1814
http://history-maps.ru/pictures/middle/0/577.jpg
Európa 1720
http://history-maps.ru/pictures/middle/0/801.jpg
Aljaška 1873
http://history-maps.ru/pictures/middle/0/302.jpg
Stredovek naše krajiny Sarmátia a Skýtia
http://history-maps.ru/pictures/middle/0/144.jpg

Viacej na http://history-maps.ru/

347313

30.3.2016 20:21

RE: Nová Evropa

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 347247

Opravím Vás. Střední a Východní Evropa a částečně i Rusko byly Západem pleněny již v 90-tých letech. V EU jsme od 1.1.2004. Co se týče imigrace - my Středoevropané či Východoevropané jsme se jí nikdy nebránili - viz. čínské restaurace a vietnamské tržiště atd. Bráníme se muslimské imigraci. A to ze 2 důvodů: a) vidíme, co se děje v Západní, Severní i Jižní Evropě - a děsí nás to, b) máme velmi negativní historické zkušenosti, které máme vypálené do genů z dob bojů s Osmany v Uhrách na Balkáně. I proto dnes nemusím Schwarzenberga - zcela se oproti mému očekávání otočil zády k dílu svých dávných předků, kteří se tak vyznamenali v bojích v Uhrách. Jako českému vlastenci je mi trochu líto, že nejsou vnímány zásluhy také nás Čechů při obraně Vídně - např. Zdeněk Kašpar hrabě Kaplíř, svobodný pán ze Sulevic byl velitelem obránců! Když se přihnali Poláci se svým králem Sobieskim, dostali Osmané na budku - ale to vítězství by nebylo možné bez ubránění Vídně. A ve vojsku nebyli jen Poláci. Taktéž Litevci, Bavoři, Sasové, snad i Maďaři atd. Šlo vlastně o celou v podstatě katolickou koalici. Západoevropané, což konstatuji a nikoli jim to vyčítám, na nás Středoevropany a Východoevropany prostě pořád koukají skrz prsty pro naši určitou zaostalost. Přitom dějiny nás zde dost drtily. Za staletí bojů proti Osmanům, kdy se konečně z jejich područí až v 19. století vymanili i Řekové, Srbové a Bulhaři, jsme zde byli dost zdrojově vyčerpáni. To je jedna z příčin zaostalosti zejména Balkánu. Osmané tamním národům ničili hlavně inteligenci. A budování inteligence národa je běh na desítky let (50 a více), a i to nestačí, protože dále je třeba zajistit, aby ta inteligence neodcházela do zahraničí! A až když je inteligence, může dojít na rozmach ekonomicko-průmyslových a středostavovských vrstev obyvatelstva a souvisící vyspívání státu - a v momentě, kdy se to začalo dít, přišla 1WW a pak 2WW a pak komunismus se studenou válkou - a vždy šlo o brutální konflikty, proti kterým vzájemné konflikty Západoevropanů mezi sebou v té době byly jen vlastně selanka! Koukání Západoevropanů na nás skrze prsty je v podstatě projev jejich nechápání dějin a ač jim to nepřeji, právě za toto jsou nyní trestáni "sedmi egyptskými ranami" v podobě Islámu a terorismu. Navíc bohatství, které si narabovali ve Střední i Východní Evropě v nedávné době a v dobách kolonialismu i neokolonialismu (netýká se Švýcarska a Severní Evropy) se stalo vlastně jakýmsi lákadlem pro nemajetné muslimy, a když jim pomatené zaslepené elity nabídly život v jejich zemích, následky musely být zákonité a skoro až karmické. Pláč autora plně chápu, a držím Západo - Jiho - Severo - Evropanům palce, aby se co nejdříve vzpamatovali a problém vyřešili.

347284

31.3.2016 6:47

RE: Nová Evropa

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 347284

Ano s tím lze jen souhlasit. Jenom poznamenám, že říše musí zajistit v koloniích nižší životní úroveň, aby si tak zajistila dostatek kvalifikované pracovní síly jednak na samotnou práci, ale i pro výchovu své vlastní inteligence. Z toho žili USA a dnes i ta pravá Sakerova Evropa, ale nic nejde věčně, jejich vlastní pokřivený vzdělávací a sociální systém je dostaly mimo hru. Proto nás Singer drží u huby svými intervencemi proti koruně a toto vše platíme ze svých daní. Kolonie si nemůže žít nadpoměry dané říši. Není to nic nového. Korán říká, lidé knihy mohou s námi žít, ale jako druhořadí a budou platit daně - nepřipomíná to dnešní EU.

347295

2.4.2016 22:54

RE: Nová Evropa

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 347295

No daj sem tú súru a verš, kde to Korán hovorí! Dám si to v celom kontexte.

347395

5.4.2016 20:08

RE: Nová Evropa

Amus 37.?.?.?

Reakce na 347395

Konvertita o odborník na islám se ozval.

347472

30.3.2016 20:44

RE: Nová Evropa

Dunn 77.?.?.?

Reakce na 347247

Žádný technologický náskok by nenastal, kdyby nekolonizovali a nevykradli všechny země, které se nemohly bránit a kdyby nebojkotovali své dítě-socializmus!Synu, dožeň co jsi ve škole zameškal.

347287

2.4.2016 23:15

RE: Nová Evropa

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 347287

Presne tak. Západ sú otrokári, východ a stred otroci. Bez okrádania druhých by západ nebol západom. Korumpujú a vyciciavajú ako pijavice.
Čo sa týka nemeckej poslušnosti a ruskej neposlušnosti:
Nie je nič výnimočné poslúchať a nasledovať niekoho, komu ide o naše dobro (Hitler) a takisto je prirodzené mať odpor voči niekomu, komu ide o rozvrat, zničenie a genocídu (sionisti). To sú pravé príčiny, nie akási vrodená poslušnosť/neposlušnosť

347397

3.4.2016 0:25

RE: Nová Evropa

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 347287

Skutočný komunizmus (t.j. spoločnosť na báze svedomia) je pre človeka predurčeným Zámerom z Hora a tento ideál/sen (o ktorý by malo ľudstvo postupne usilovať, alebo sa mu aspoň snažiť čo najviac priblížiť) má každý človek hlboko vo svojom vnútri, len sa to zo strany globálneho zákulisia už minimálne tisíce rokov všemožnými prostriedkami potláča! A áno, marxizmus (= účelovo falošná teória na dosiahnutie komunizmu) bol len ďalším projektom globálneho zákulisia (západu) po buržoázne-liberálnej (kapitalistickej) fáze, slúžiacim ako novší systém riadenia ovčanov a na obmedzenie globálneho konzumu, aby sa tak oddialila globálna ekologická katastrofa, ktorú urýchlil práve liberálny konzumný kapitalizmus (pôvodne slúžiaci na skúpenie sveta za úrok a jeho zglobalizovanie, čo aj do bodky splnil a preto je už dnes ako systém riadenia na odpis - už presluhuje)!

347399

3.4.2016 0:40

RE: Nová Evropa

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 347399

Pozor na trockistov/marxistov + Vysvetlenie pojmov
--------------------------------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/07/pozor-na-tro...

347402

30.3.2016 22:37

RE: Nová Evropa

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 347247

NE, bouzel nejsme stredoevropani, tedy geograficky mozna, politicky sme vychod a pnu ze Švýcarska pripadame natolik zajimavi ze nas ani jednou nezminil.

347291

2.4.2016 22:58

RE: Nová Evropa

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 347247

Západ a SSSR/ZSSR - Jak ve skutečnosti probíhala "studená válka" (1-5) - Odporúčam aj výbornú diskusiu!!!
---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Pojednáva sa tu aj o (ne)pristáni ussákov na Mesiaci!!!

http://leva-net.webnode.cz/products/zapad-a-sssr-j.../

Všetky diely pokope v pdf!!!
----------------------------
https://dl.dropboxusercontent.com/u/79978438/Z%C3%...

http://chod.sk/bvpw2 - Skrátená url

347396

30.3.2016 3:50

Tleskám, tohle je opravdová pravda,

ufono412 zdjirasko (zavináč) seznam (tečka) cz 109.?.?.?

a to jsem čech a mohl bych se urazit, jenže ono to je pravda. Rumunsko, Polsko a pod. není evropa, my češi tek napůl...

347249

30.3.2016 17:35

RE: Tleskám, tohle je opravdová pravda,

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 347249

ty jseš ale bebil!!!

Evropa - to je přesně to všechno bez toho nádoru - dojč-niederland belgie.
otevř oči a podívej na mapu-Evropa začíná Uralem a končí konečníkem ----------ve francuzským Brestu. Kdokoliv se tu ohání pojmem Evropa - měl by vědět, že ta západní Geyropa je zlomek, a dnes už je definitivně jasné, k zániku odsouzený díl Evropy.

To je půlka pravdy. Druhá je ta, že začínám se stydět za původ - Evropan- znamená blbec co krutě naletěl. Nechal si nasrát do hlavy o rovných právech žen a dětí, zvířát a psů atd- a toto je vysledek. Ze svých daní platí množení kreatur, které mu nakonec zakroutí krkem-a nepotrvá to dlouho.

347272

30.3.2016 20:29

RE: Tleskám, tohle je opravdová pravda,

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 347249

Kdyby nebylo Polska či Ruska i jiných Středo a Východo Evropanů, žádná "svobodná Evropa" by nebyla! Viz. Sobiesky, nebo Napoleon zničený Rusy či Hitlerovci zničení Rusy... Zápaďáci nás prostě přehlížejí a vy jim to žerete i s navijákem ke škodě právě těch Zápaďáků.

347286

7.4.2016 15:26

RE: Tleskám, tohle je opravdová pravda,

Amus 37.?.?.?

Reakce na 347249

Pro autora článku ani my nejsme Evropany. S omluvou, ale něco podobného může napsat jen hlupák. Podle čeho lidé jako vy posuzují, kdo je a kdo není Evropan. Jeden napůl Rus, pro západoevropany slovanský póvl a druhý Čech, rovněž póvl pro západoevropany a oba ohrnují nos nad jinými evropskými národy. Rodiče vás špatně vychovali. Před nikým se neponižuj a nad nikoho se nepovyšuj, platilo ještě za našich babiček, ale oni vám už Afričané srovnají hodnoty.

347506

30.3.2016 7:46

Kdyz Evropa byla ve valce, prvni i druhe pro co?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Bojovalo se ,za co?
Proc se vubec bojovalo, sedesat milionu v prvni svet valce na Leto 2012 086erdunu za 20 minut boje padlo z obou stran pul milonu vojaku,za co,proc?
Druha svetova valka a zase mame vic jak sedesat milionu obeti,za co zemreli?
Proc vubec mame valky,kdyz muslimove nemusi vect zadnou valku a se skorumplovanymi politiky a kostel k tomu,dostanou vse ,dosova,tak rikajic, "na taliri".
Kdo, z obcanu videl trochu dopredu,kam to vse miri,byl byrokraty znemoznen.
Proc Cesky narod musel prodelat ruskou invasi, madarskou revoluci, rozdeleni Ceskoslovenska a jine.
Co rekli vsichni Ti mrtvi z obou valek,kdyby videli ten politicky debakl na ceste k jedne svetove vlady,s vyhlidkou, ze ctyri patiny lidsva musi,"Odejit:Zmizet,Byt VYHUBEN" jak hlasa pomnik Georgii v USA. Ma to byt po tom vsem chaosu,povinne ockovani a nebo prisada do vody
Ve Svedsku chteji mit vlastni uzemi,soudy zmenit na sharii zakon,Svycarsko m aodstranit kriz z vlajky,umelecka dila odstranit,zeny maji chodit zahaleny a jine vymozenosti o cemz nasi experti,radi,odbornici ,nemeli ani tuseni a jiny nazor,neprijmuli.
Churchill ,jeden z tech mnoha politiku ,jez sel znicit nemecky narod, nakonec mozna rekl prorocka slova"My Vam nemuzem erici,kde by Hitler byl,kdyz jednu valku ztratil, po ztrate te prvni,, civilisace,zahada a nebo historie, jednou udela Hitlera jako monstrum anebo hrdinu.
Co, by tomu rekl,ten< Churchill dnes, v te muslimske britanii,cisrasrvi nad kterym slunce nezapada. Z Britanie zustanou jenom cary,jakozto i z cele Evropy,to mu naznacil ve svem poslednim dopise rissky marsal letectva Georing

347250

1.4.2016 1:53

RE: Kdyz Evropa byla ve valce, prvni i druhe pro co?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 203.?.?.?

Reakce na 347250

Jak pisi,spoustu zprav slouzi zamestnat Vasi mysl jinym smerem,nakonec ,posudte samy,zda toto neni dulezitejsi ze vsech mlznych zprav.BBC,nocni vysilani,oznamuje, ze president Obama premistuje divisi do Evropy s veskerou vyzbroji,poctu vice jak 4000 vojaku na vychodni hranice s Ruskem, cimz zvysi,uz tak ,napeti ve vychodni Evrope a kace Rusu na jejich zapadni hranici.Dale ,chteji dat pomoc Baltickym statum vycvikem jejich armady Americany a do programu bude i "pomoc" ze strany Australie.
A,ted si takovou zpravu v klidu promyslete,kam,asi jdeme,kdyz nekdo v USA prohlasi,ze nove zvoleny presidet muze zachranit svet od treti svetove valky a n adruhou stranu,noviny priznavaji,ze "NEOCON" si preje valku s Ruskem.Ten,neocon,jsou zide v pozadi americke-zidovske vlady.

347328

30.3.2016 8:25

biedermayer

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Co jste nikdy neměli, to vám nemohlo být ukradeno. Když už jste uvedl učebnicový příklad s Pompidou_em, zda-li pak se dovtípíte , komu patří Evropa ? A kdo tedy rozhoduje úplně o všem rozhodujícím ve svém kundominiu včetně eugeniky ?
Máte pravdu, je to pláč, ale na špatném hrobě. Jó , pro ty vaše tzv. " pravé evropany " - to byla velká jízda na cizím hřbetě o jejímž směru neměli nejmenší "ánung". Konečná stanice , vystupovat.

347251

30.3.2016 9:01

A dále?

el 85.?.?.?

Nemá smysl komentovat, co všechno je špatně. Protože špatně je všechno. Najít něco dobrého na EU, je hledáním jehly v kupce sena. Snad ty hranice-nehranice, ale na to musíte mít peníze, aby jste opustili nájemní byt 2+1 a vypravili se poznávat krásy Evropy. Opravdu, krása Evropy, rozmanitost přírody je nádherná. Jediné, co je v ní navíc, je EU.

Ovšem jedno pozitivum lze přece jen najít. Tím jsou Češi, národ nad kterým musí zvracet každý korporátní manažer, o bankovních úřednících nemluvě. A ti Češi si nesou takové jedno historické břemeno. Kam vstoupili (není těžké vstúpit, ale vystúpit), tam se to rozpadlo. A ta rychlost od vstupu k rozpadu se stále zvyšovala.

Tak je to Sakere, ty Evropane jeden.

347252

30.3.2016 10:55

Evropa, Evropane vs. EU

QuoVadis 83.?.?.?

Myslim, ze uz je kazdemu normale uvazujicimu cloveku (ktery "nehlta" jen oficialni masmedia) jasne, ze EU neni to same jako Evropa a ze EU nebylo stvoreno za ucelem zlepseni zivota evropskych narodu, nybrz prave naopak.

Myslenky EU jsou spojeny se jmeny Coudenhove-Calergi (Panevropa a "zniceni" evropskych narodu pomoci "krizeni" s africkymi narody (coz dnes probiha)) a Bilderberg (prvni navrhy jednotne meny a jednotneho "spolecenstvi" pri setkani 1955 v Garmisch Partenkirchenu, jak prihodne - nedaleko "Adlernest", znameho to vyletniho mista Adolfa Hitlera a jeho "kliky".).

Evropske narody ziji v jakesi pseudodemokracii, v jejichz cele stoji vetsinou obcany nevoleni jedinci (Evropska Rada, Komise, Prezident atd..), uz vubec nemluve o EVropske Bance, ktera je rizena Rotschildovskou Goldmach Sachs.

Kdy Evropane konecne vezmou vazne slova, ktera jsou pripisovana Goethemu (ale autor zrejme nekdo jiny): "Kdo v demokracii usina a spi, probudi se v diktature!"

Skutecna demokracie je jiste prijatelny zpusob vykonavani politicke moci, ovsem na demokracii se take musi pracovat a bojovat za ni... a to v Evrope uz dlouho chybi, takze se neni co divit, ze se Evropane stale vice ocitaji a probouzeji v diktature zvane EU (zniceni ruznotvarnosti narodu, kultury, zvyku, prerozdelovani majetku od pracujicich vrstev k nadnarodnim koncernum a bankam, zniceni socialnich, duchodovych a zdravotnich systemu, zniceni fungujicich rodin jako zakladu statu propagaci sexu, homosexuality atd atd)

347255

30.3.2016 11:50

A docela se daří

Ahura Mazda 109.?.?.?

To se mi jen zdá, tak ta pravá Evropa končí Německem. Ja teda nevím ale polovinu života jsem prožil asi v divočině. Ale hromadu vynálezů co vymysleli divoši z néEvropy používají ti osvícenci do dnes. Hlava mi nebere, že s tímto názorem může někdo souhlasit, potažmo pokud je to rodilý čech.

Už víc jak 25 let to směřuje k tomuto a jak vidno, tak se docela daří:

http://www.reflex.cz/clanek/jine-pribehy-heydrichiady/43300/cechy-vymazat-reinhard-heydrich-a-konecne-reseni-ceske-otazky.html

347257

30.3.2016 13:24

Europa nie je EU

fan B 195.?.?.?

Europa nie je EU a suhlasim, ze pre zapadoeuropana nemusi byt Europou ani stredna Europa a uz vobec nie vychodna... [smích] Maju v tom sice trochu chaos, lebo ONI oznacuju za vychodnu Europu uz aj staty strednej Europy, ale to je uz problem ich nedovzdelania, vedomej ignorancie, ci arogancie voci nam...[smích] Hlavnym problemom su samozrejme ich anglosaske korene, ktore im nedovolia pochopit nase slovanske korene a nase "uprimne" zmyslanie a relativne jednoduchy pohlad na svet, ci prirodzene nerespektovanie elit... S ostatnym sa da suhlasit, ale doplnil by som, ze ich hlavnym problemom okrem totalneho naviazania na sionisticke anglosaske elity je prave ich povrchny pohlad na svet... Strednu a vychodnu Europu skutocne nikdy "neprijali", vytvorili si tu len novodobe kolonie, ale multikulti dokazali priviest k totalnemu smrtiacemu vrcholu... Vzdy som ale hovorieval, ze my sme mali vytvorit najprv Vychodoeuropsku uniu a potom kooperovat s povodnou EU... Nanestastie zafungovalo stare "rozdeluj a panuj" a tak to aj dopadlo... Dnes vsak zazivame akusi aspon zdanlivu obrodu kritickeho myslenia a prebudza sa nas elementarny pud sebazachovy, ktory uz u obyvatelov Zapadnej Europy dokazali skoro dokonale "odstranit"...

347259

30.3.2016 17:10

RE: Europa nie je EU

Vladimír Beňovský 95.?.?.?

Reakce na 347259

Je to škoda reagovať na blbca. Ak s ním budete komunikovať , stávate sa blbcom. Ale predsa , kamarát vieš niečo z histórie? Rakúsko-Uhorsko ti nič nehovorí? Podľa toho, čo si napísal nie. Skús si sadnúť do lavíc strednej školy , aby si nevyzeral ako švajčiarsky idiot.( Pre zaujímavosť skús si pozrieť moje priezvisko , a skús zistiť kto bol Móric Beňovský)

347270

31.3.2016 10:14

RE: Europa nie je EU

fan B 195.?.?.?

Reakce na 347270

...bohuzial naozaj neviem identifikovat na zaklade Vasej reakcie, ktora cast mojho prispevku sposobila tuto Vasu osobnu frustraciu... a s cim vlastne vyjadrujete tento podivuhodny nesuhlas... [smích]

347302

31.3.2016 19:09

RE: Europa nie je EU

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 347270

Na 1 miliardu procent - Evropa není EU, ani západní Geyropa vůbec.

Kým byl dobrodruh Móric - s tím se neoháněj.
Cos dokázal ty?
Nerozumíš zákldaní věci - u toho Mórice to jde odpustit, při délce života 35 let v průměru a absenci internetu a knihoven - u tebe to odpustit nejde, dneska být blbcem je ten pravý hřích!

Takže, jak sis řekl: Je to škoda reagovať na blbca.

347322

7.4.2016 12:37

RE: Europa nie je EU

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347270

Děláš Slovákům ostudu! Blbe.

347501

30.3.2016 13:28

Ukradena Evropa, Hitler atd

QuoVadis 83.?.?.?

Co se tyka "ukradene Evropy", druhe Svetove valky, Hitlera a pod.:

Zajimavy clanek se objevil v srpnu 2010 v deniku The Telegraph:
Belgicky zurnalista Jean-Paul Mulders a historik Marc Vermeeren si dali praci s analyzou 39 vzorku slin od pribuznych Hitlera.

Prisli k zaveru, ze "arijsky" puvod Hitlera neni prilis pravdepodobny, nybrz jiste genove sekvence napovidaji, ze puvod Hitlera je spise z tech, ktere pronasledoval - severni Afrika (Altzirsko, Maroko) a Askenazy/Shepard-Zidove:

http://www.telegraph.co.uk/history/world-war-two/7961211/Hitler-had-Jewish-and-African-roots-DNA-tests-show.html

Byvaly SS-oficir Hansjürgen Köhler vyslovil v roce 1941 podezreni, ze Hitler patril k rodu Rothschildu. Na rozkaz Heydricha byl Köhler napr. ve Vidni v dome Rothschild oznamit zpravu o otehotneni Hitlerovy babicky Maria Anna Schickelgruber (udajne sluzka v dome Rothschild). Prumyslovy magnat Thyssen pry s touto domnenkou Köhlera take souhlasil...

347260

1.4.2016 17:38

RE: Ukradena Evropa, Hitler atd

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 347260

Ano, náš Dolfi byl "Schickel-Gruber". Což jsou v diaspoře lidé, kteří vybírají daně od bohatších židů a dávají je těm chudším, kteří plní v diaspoře důležité, ale finančně nedobře ohodnocené činnosti. Z některých analýz DNA vyplývá, že Dolfi měl pravé sémitské předky.

Ono i židovstvo je rozděleno na kasty a jejich páníček musel řešit otázku jejich přílišné asimilace mezi národy Evropy. K tomu si je přeci nevychoval... [mrknutí jedním okem]

347367

30.3.2016 13:40

Neplačme.

Danielle 178.?.?.?

re: Toto bude „pláč“. Byli jste varováni!

Nuž podľa práva talmudu ak nás dopredu varujú, potom spáchaný (akýkoľvek) čin už nie je hriechom!

347261

30.3.2016 15:12

Hrozné hlody

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Západní Evropa byla od nepaměti především multikulturní paskvil. Saker má zkreslenou představu o tom, co skutečně Evropa je. Ta západní část je plná nesoudných prosťáčků, pyšných na to, že jim loutkovodiči uměle zvedli životní úroveň.
[oči v sloup]

347262

31.3.2016 19:15

RE: Hrozné hlody

ignorek 95.?.?.?

Reakce na 347262

přesně!!!
kdyř jsem strávil několi let v Lonýnu, Paříži a taky Berlinu--mohu říct , v 89 jsme těžce naletěli.

347323

6.4.2016 12:56

RE: Hrozné hlody

Amus 37.?.?.?

Reakce na 347262

Přesně a ještě na úkor jiných. A nyní chtějí po svých koloniích ve vých a stř Evropě, aby za ně platily jejich dluhy, které si nadělali při chrochtání nad plným korytem a braly agresivní invazisty ze zemí, na jejichž rozpadu se podíleli společně s USA kolonizátory.

347491

30.3.2016 15:39

AUTORE NÁŠ RUSKÝ

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Rusko: to je zajímavé. Nevidím u Rusů vůbec žádnou škodolibou radost, vůbec žádnou. Zaprvé, většina Rusů má prostě Evropu ráda, obzvláště jižní Evropu, se kterou cítíme mnohem silnější spojení. Ale obdivujeme také severní Evropany pro jejich nepopiratelné úspěchy.

Vy cítíte ..vy rusové ... ale autore tak to je opravdu zajimavé... a poto Polsko není v Evropě ....hm Poláci nenáviděj rusáky jako hodně moc a kourám že i náš ruský autor..

Jak tu KGBáckou propagandu někdo muže ještě žrát ...fuj [bliji]

347263

6.4.2016 13:19

RE: AUTORE NÁŠ RUSKÝ

Amus 37.?.?.?

Reakce na 347263

To není kgb propaganda. To je důsledek multi-kulti a míchání ruských genů s holandskými. Ty ruské obdivují pouze západní Evropu a její údajnou vyspělost, aniž jim vadí, čím je vykoupena a na čí úkor. No a ty holandské geny by rovněž rády obdivovaly a uznávaly pouze západní Evropu, ale co s těmi ruskými geny a jak dostat Rusko do té pravé Evropy, když mezi nimi leží ještě kus země, které se říká chybně stř a vých Evropa a jež do Evropy nepatří. Proto je třeba západoevropanům sdělit, jak je mají Rusové rádi a jak jsou si mentalitou podobní. Tak nějak tuším, jak to pravé západoevropany pobaví. Hrbení hřbetu nikdy nikomu úctu a respekt nesjednalo. Opravdu bychom měli vystoupit z EU a začít vzájemně více spolupracovat mezi sebou, země stř a vých Evropy a hlavně se přestat hrbit před západoevropany, Američany i Rusy. Takto můžeme záp Evropu a Rusko nechat, ať si vzájemně vyměňují své mírumilovné muslimy, pomáhají si při výstavbě mešit, mohou soutěžit, kdo postaví větší a navzájem se obdivovat. Jen odhaduji, že ta láska bude pouze jednostranná.

347493

7.4.2016 12:41

RE: AUTORE NÁŠ RUSKÝ

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347263

Těžko říci, co si z tohoto zmateného blábolu vzít jako podstatné. Pravděpodobně nic.

347502

30.3.2016 16:10

Také si zapláču

Censored 84.?.?.?

Tou jedinou a pravou Evropou byla Evropa předkřesťanská. Se skvěle položenými antickými základy veškerých přírodních věd a filosofie. S úžasnými znalostmi keltských druidů a neuvěřitelnými dovednostmi keltských i románských řemeslníků. S uctíváním vesměs laskavých národních božstev. S obdivem ke kráse lidského těla. Se zaujetím pro sport na klasických olympijských hrách.

A pak přišla tragedie. Všechny vyspělé evropské národy byly donuceny zapomenout na své národní tradice, na své kořeny, na svá božstva. Jejich místo náhle zaujaly tradice, historie a zvyky jiného národa. Popsané v Tóře (pardon v biblickém Starém zákoně). Antická věda a filosofie byla zadupána do země. Znalosti a dovednosti Keltů byly potlačeny modloslužebnictvím. Krása lidského těla byla zahalena do církevní prudérie. Olympijské hry byly zakázány. Kvalitní evropské mozky byly a dodnes jsou odsuzovány k celibátu (čtěte k životu bez vlastního potomstva). Evropa se začala klanět mrtvole. Nastalo tisíciletí evropského temna.

To je dle mého soudu daleko větším důvodem k pláči. Kde mohla dnes Evropa být, kdyby na ta dlouhá staletí nepodlehla brutální propagandě jménem křesťanství.

Na závěr otázka pro přemýšlivé. Známe nějaký vyspělý národ, který křesťanské propagandě dodnes nepodlehl? Který křesťanstvím opovrhuje? A jako jediný si zachoval své vlastní kořeny, báje, tradice, božstva, ...? [mrknutí jedním okem]

347267

30.3.2016 19:51

RE: Také si zapláču

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 347267

Děkuji za váš výstižný příspěvek. Vidím to stejně. Obludnost.

347281

30.3.2016 19:53

RE: Také si zapláču

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 347267

>Tou jedinou a pravou Evropou byla Evropa předkřesťanská. Se skvěle
>položenými antickými základy veškerých přírodních věd a filosofie. S
>úžasnými znalostmi keltských druidů a neuvěřitelnými dovednostmi
>keltských i románských řemeslníků. S uctíváním vesměs laskavých
>národních božstev. S obdivem ke kráse lidského těla. Se zaujetím pro
>sport na klasických olympijských hrách.

Víte, že si myslím totéž? [smích]

347282

31.3.2016 13:48

RE: Také si zapláču

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 347267

Bohužel, máte velkou část pravdy.
Na druhou stranu ale i v té době primárně šlo o střet dvou vysoce vyspělých civilizací: Antické a Perské. Antické civilizace už tehdy toužila po „čínském zboží" (zejm. porzulánu a hedvábí) a orientálním koření. Bohužel, neměla ale Číňanům i Peršanům, přes které zboží tranzitovalo do Evropy, co nabídnout.
Číňané už tehdy požadovali po Evropanech tedy tvrdou měnu, což bylo zlato. A Peršané za tranzit dtto.
Proto judistické křesťanství mělo primárně za úkol začít pod antické přejemnělé Evropany nasávat další národy a umožnit křesťanským kněžím vládnout světu.
Islám je produktem, který ve své podstatě měl být „B" plánem a primárně oddělit buffer zónou Evropu od Persie. Ale jak se tak už stává, kousl Islám nakonec pána, který ho stvořil.
Dnes v podstatě míříme do výchozího bodu z doby předkřesťanské. Číňané pevně drží v rukou otěže know how. Peršané geostrategii na spojnici Orient-Západ.
A Rusové i Apači jsou vytlačováni na periferii vlivu na svět.
Evropa opět jen tápe, co vůbec Číňanům a Peršanům nabídnout, aby na čínskou produkci a perský tranzit dosáhla.
Vše je vždy o počtech a součtech potenciálů. Smíchání Evropy s Afričany na jednu hromadu je hodně zoufalým pokusem zionistických Velekněží, jak vyvážit součty Číňanů + Peršanů. Ale podle mě je to už předem odsouzeno k nezdaru, jak i potrdilo angažmá ✓ládce Říše Středu na ✓elikonoce ✓ Gottlině.

347308

31.3.2016 15:38

RE: Také si zapláču

Censored 84.?.?.?

Reakce na 347308

Děkuji všem pánům za reakce. Svou myšlenku o křesťanské ideologii ještě trochu doplním. Pojďme si shrnout její ZÁKLADNÍ PILÍŘE. Na nichž tato propaganda stojí. Pak možná uvidíme, k čemu měla původně posloužit.

1. Všichni lidé jsou si rovni. Tedy alespoň před Bohem.
2. Miluj bližního svého. Když on po tobě kamenem, ty po něm chlebem.
3. Ublíží-li ti, neoplácej. Naopak nastav druhou tvář.
4. Nestarej se o den zítřejší. Nech jej, ať on se o sebe postará sám.
5. Ora at labora. Tedy modli se a pracuj (eufemismy k "nemysli a makej! "[mrknutí jedním okem].

A nyní se přenesme do předkřesťanského Říma. Do říše, vybudované na:
1. hřbetech otroků a plebejců. Kteří se cítí být zoufale ublížení. Více než po čemkoliv jiném, lační po rovnosti s ostatními.
2. profesionální armádě - římských legiích. Vycepovaných k bezmyšlenkovitému bušení do nepřítele. A náhle infikovaných myšlenkou, že bychom měli nepřítele milovat a opětovat jeho rány chlebem.
3. armádě výkonných říšských úředníků. Plánujících a organizujících vše od výběru daní, udržování pořádku v provinciích, nákupy obilí v Egyptě až po konání her pro masy. Opět toutéž propagandou utvrzovaných, že se již více nemají starat "o den zítřejší".

Ideologii s názvem "křesťanství" vymyslela skupinka Židů vedená jakýmsi Saulem z Tarsu. Pro něž byl Řím tím nejnenáviděnějším nepřítelem, okupantem. S cílem, Řím rozvrátit. A jak to dopadlo? Úspěch. Úplně stejně jako o něco později u ideologií, stvořených Mohamedem, Marxem, Hitlerem, Mao ...

Proč? Protože kdykoli někdo nabídne masám lidí jednoduchou a snadno pochopitelnou ideu, po níž tato masa už dlouho prahne, uspěje. Křesťanství se bohužel ukázalo být natolik výkonnou propagandou, že se jí po splnění jejího prvotního úkolu zmocnili další vyčůránci. A podrobili si s její pomocí národy celého tehdejšího vyspělého světa. Tedy s jedinou výjimkou.

347310

31.3.2016 16:31

RE: Také si zapláču

MoUdrostrak 90.?.?.?

Reakce na 347310

Opět jste se trefil do černého!
Židé prostřednictvím "britského" MP Benjamina d'Israeliho vymysleli i waahhabismus a zaseli jej mezi Araby na poloostrově.
Hráli tak tehdy vabank proti Osmanům, ale zároveň i proti Rusku, které by se jinak (konečně) dostalo k teplým mořím. Nemůžeš-li něco zařídit sám, stvoř si přes náboženství proxies a s nimi provozuj zástupné války a Rozděl a panuj.
Bohužel/bohudík, islám se stal natolik decentralizovaným náboženstvím, že jej Židé nejsou schopni komandovat podobně, jako komandují Vatikán. Proto se rozhodli uválet z plastelíny tzv. "Islámský" stát a diskreditovat islám nejen v očích celého světa, ale zejm. muslimů samotných. Opět naštěstí, je zde mocný šiítský Írán, který nedopustil a nedopustí znesvěcení islámu jako celku.
Evropa nyní tedy čelí dvěma proudům islámu, které ji mohou snadno destabilizovat. První je fake "Islámský" stát, který se ale může zhroutit jako domeček z karet, až dostane pořádně od kohokoliv z hráčů definitivně na solar.
Druhým proudem je ale skutečný "pravý" islám a jeho ambice se etablovat v Evropě a postupně pak v celém světě.
Proto je dnes velice těžké islám očistit od odpadlíků, zneužívaných zionisty, a současně i brzdit přirozené a umírněné muslimy, aby islám nešířili mírumilovně.
Musíme si zkrátka zvyknout na to, že v autenticitě pro tetku z Horní Dolní nakonec islám přinese více benefitů, nežli občasné zapálení svíčky v křesťanském kostele. A že se islám bude šířit a mohutnět stejně, jako tomu bylo do té doby, nežli Židé mediálně vyfabrikovali "Islámský" stát.
Možná mají po judaismu 1.0, křesťanství 2.0, islámu 3.0 Židé v rukávu ještě připravené nějaké další "náboženství" 4.0, které se pokusí naroubovat oVcím do vymytých mozkoven. Uvidíme, s čím přijdou :v [mrknutí jedním okem]

347312

3.4.2016 0:32

RE: Také si zapláču

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 347310

A ako vyzerá zložitá a ťažko pochopiteľná ideológia, ktorá zabezpečí mier a blaho na celom svete?

347401

3.4.2016 17:28

RE: Také si zapláču

entita 109.?.?.?

Reakce na 347401

Kladete otazky jako ceska justice : dokazte , ze jste tam nebyl pane obzalovany !

347406

3.4.2016 19:56

RE: Také si zapláču

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 347406

OK, odpoviem za vas:
Tie najjednoduchšie riešenia bývajú tie najlepšie. Čiže kydať napríklad na národný socializmus ako na primitívne riešenie pre primitívnych ludi je ukážkou neznalosti a niekolkých iných negatívnych javov a vlastnosti u kritizujucejo.
Národný socializmus je jediný životaschopný systém zabezpečujúci blaho národa, nie len vybranej úzkej "elity".
Preto národný socializmus tak vadi zidom a nimi ovládaným a manipulovanym zradcom.

347410

7.4.2016 13:06

RE: Také si zapláču

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347310

Máš v tom trochu zmatek, ale to nevadí. Asi tě nikdy nenapadlo, že kdyby Řím chtěl, tak by žádný Juda nebyl. Ani bychom o něm nevěděli. Ale když on je ten Juda tak strašně prospěšný. Proto je mu věnována i celá první část té "křesťanské" knížky, kde je juda vykreslen jako ztělesněné zlo.

>Ideologii s názvem "křesťanství" vymyslela skupinka Židů vedená jakýmsi Saulem z Tarsu. Pro něž byl Řím tím nejnenáviděnějším nepřítelem, okupantem.

Žereš jim jejich pohádku. Nenapadlo tě, že stejně jako germáni vznikli tak, že Řím pojmenoval místo na mapě, judové vznikli tak, že ta provincie se jmenovala Judea?

Už jsi někdy zjišťoval, jaká Tóra je nejstarší?

347504

7.4.2016 12:51

RE: Také si zapláču

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347308

> Evropa opět jen tápe, co vůbec Číňanům a Peršanům nabídnout, aby na čínskou produkci a perský tranzit dosáhla.

Doufám, že si uvědomuješ, co jsi napsal za strašný blábol. To opravdu nevíš, že většina výrobních prostředků souvisejících s exportem na západ v Číně nepatří Číňanům, ale západu (převážně Evropě)? Západ pouze využívá možnosti pseudo otrokářského systému, kde je možné nejen vykořisťovat lidi tak, jak to na západě zatím není možné, ale i ničit životní prostředí, čemuž se zejména Evropa snaží také vyhnout jak může.

Evropa od Číny nepotřebuje NIC jiného. Maximálně to hedvábí a porculán, ale to dnes jaksi není úplně nepostradatelný artikl. A tím pádem je i Persie jaksi mimo.

Pokud dojde k recesi v Evropě, dojde zákonitě k recesi v Číně. Pak bude celá "hedvábná stezka" úplně k ničemu.

347503

7.4.2016 17:22

RE: Také si zapláču

dub 94.?.?.?

Reakce na 347503

tak to je mi líto, ale nikoliv.
podmínkou připuštění do číny je převod technologií, od samého počátku, kdy to ford s číňanama po kolapsu dolaru a zrušení zlatého standardu v 70. letech vyjednával.
číňan moc dobře věděl, že dolar se stal bezcenným hajzlpapírem, takže se američani snažili navázat ho na ropu a maximalizovat v něm platby v mezinárodním obchodu (kde dříve byl velmi oblíbeným švýcarský frank), takže souhlasili s tím, že ten hajzlpapír akceptovat a používat budou, že budou za něj dodávat zboží, ale jako nutnou podmínku si stanovili trasfer technologií - pro vše, co tam západ poslal na výrobu, poskytl technologie zdarma.

západu tam patří jen vybavení jejich poboček vyrábějících pro čínský trh (jako např. škodovka; a i tyto technologie museli předat), ale nikoliv čínských fabrik.
ty jsou ve vlastnictví číňanů a používají technologie, které jim tam západ převedl, a následně technologie vlastní, které si na základě toho pak vyvinuli sami.

a protože evropa dováží z číny převážně jen laciný brak pro plebs, který ho potřebuje i v době krize (hadry, boty atp.) a dokonce dochází k nárůstu spotřeby levných šuntů, protože když lidi nemaj peníze, začínají kupovat levný brak, tak se to čínských vývozů do evropy příliš netkne, spíše naopak v době krize vzrostou.

musela by evropa totálně kleknout, aby to mělo dopad.
a protože ten nápis na zdi už visí, dělá číňan všechno proto, aby se z "atlantického prostoru" přeorientoval jinam.

ta stezka do evropy je zatím jen strategický krok v rámci příprav na dobu po kolapsu západu a započetí budování skutečné eurasijské unie od lisabonu po hong kong. páč některé věci nejdou udělat přes noc, a u infrastruktury to platí desetinásobně, to je běh na dlouhou trať.

347508

30.3.2016 16:15

tento plač.

Dušan 195.?.?.?

Si myslím že Stalker nechápal prečo sa mali na západe tak dobre. Pretože celí čas žili na úkor 3sveta, plebs dostával na západe odrobinky "zo stola mocných" a relatívne dobrý život aby sa nebúril.
A áno ako východo europania (čítaj slovania) čiže mi, máme inú náturu. U nich preformátovanie začalo už oveľa skôr. A aj to švajčiarsko (ktoré je stredom jeho európy) nevzniklo len tak. Prečo myslíte že má pápež ako ochranku ŠVAJČIARSKU gardu?!
p.s. viete prečo bolo stredom európy pretože sa v dobách jazdcov a holubových listonošov dalo z neho všade dostať (relatívne rýchle).

Popravde niesom rád že patríme do európy a ešte horšie znášam že sme v EU(plánuje sa u nás rovnaké pre formátovanie ako u etruskov (myslím tých pôvodných)) ako ostatných pôvodných obyvateľov tejto časti sveta systémom "kultúrnej spolupráce".
Chcem tím povedať, že prebehne tvrdší úder ako implementácia historicky reálneho kresťanstva. Hovorím o čiastočnej výmene obyvateľstva a zmene svetonázoru ešte k horšiemu.

Nikto nie je viac beznádejne zotročený ako otrok ktorý si myslí že je svobodný!

Pričom svoboda nieje voľnosť ale:
svoboda= SVedomie BOhom DAné

347268

30.3.2016 18:06

Západní Evropa

Nezn ámý 91.?.?.?

Jsem Středoevropan.
Pro mne je západní Evropa něco co má na svědomí vznik zločineckého národa který vznikl v Americe, konkrétně v JůEesej. Do Ameriky prchali největší zločinci z Evropy před zákonem. Výsledek všichni známe - zločinecký národ.
Ze západní Evropy vznikla JúEsEj., ze západní Evropy vzniklo vyhlazování Indiánů, ze západní Evropy vzniklo otroctví - napadání Afriky a vývoz obyvatelů Afriky jako otroky do Ameriky. Se západní kulturou se mi spojuje román "Hospoda Jamaijka", kde obyvateké západní Evropy úmyslně se snažili o špatnou navigaci lodí u pobřeží s úmyslem navodit jejich havárii a posléze havarovanou loď vyplenit a jejich posádku vyvraždit. To je ta západní kultura,

347274

30.3.2016 18:10

Nová Evropa 2

nazdar 178.?.?.?

Onen západoevropský pohled, že my nejsme Evropa, zřejmě vychází z pohledu, že pravá Evropa, to jsou ty státy, které šířily slávu evropské civilizace ve světě. Tedy, bývalé koloniální státy, jako je Holandsko, Španělsko, Portugalsko, Francie, Itálie a možná i Anglie. Švýcarsko je také jejich, neboť se zřejmě dohodnuly na jeho nedotknutelnosti, aby měly kam bezpečně ukládat nakradené.
Z jejich pohledu jsme pouze objektem jejich civilizačních misí, něco jako Pakistán. Je dobře to vědět, ale není třeba se nad tím rozhořčovat. Vždyť náš pohled na zaostalejší státy, je podobný.
Mělo by nás to zmobilizovat, abychom jim „ukázali“, kdo je tady schopný a kdo neschopný. Mohli bychom začít zavedením státní centrální banky, tím bychom získali lepší pozici.

347275

30.3.2016 18:28

Tak nás vidí tzv. Západní Evropa

Jacob 78.?.?.?

Saker napsal jenom to co je veřejným tajemstvím jak nás tzv. Západní Evropa vidí - untermensch. Oni jsou právě Ti správní a jedineční nositelé civilizace, takto byli vychováni. Vše od Sakerovy pomyslné čáry na východ už do jeho Evropy nepatří - podotknu jeho zadlužené Evropy, dnes už bez národních identit a bez jakýchkoliv zdrojů.
Takže o jaké Evropě to dnes mluvíme? Někdo zde v diskuzi přirovnal ten konec Evropy ke konečníku, možná je tímto blíž pravdě než to vypadá. K čemu potřebuje Hedvábná stezka ten konečník Evropy? Dnes už k ničemu, vše už mají doma, včetně kapitálu a ty natištěné barevné papírky FEDu a ECB je za pár let nebudou zajímat. Nahradí je svou měnou. V jejich zájmu není živit USA a EU tím, že budou používat jejich měny. No a pracovní síla (kvalifikovaná) se postupně přemístí na východ. Vše ve smyslu hesla volný pohyb osob a kapitálu. Takto to koncipují a měli se kde učit, vše co potřebují mají k dispozici. Zdroje, levnou pracovní sílu, trhy, které mohou živit dalších 100 let. Sakerova i naše Evropa už nemá nic co by mohla ideologicky nebo technologicky dát světu. Bod zlomu byl nebo bude brzy dosažen a nastane pslední soumrak Evropy. Jenom mi vrtá hlavou co těm kašparům z Bruselu a jejich nohsledům slíbili? Věčný život? Sedum panen v ráji? Skvělý život za velkou vodou? Neb všichni mluví jak Brusel káže.

347276

30.3.2016 18:52

Ako zo zlého vtipu:

lubosmat 95.?.?.?

Dedko kedy bolo najlepšie? Za Hitlera! ??? No vtedy mi ešte stál!

Toto ospevovanie mladých rokov, keď sa mohli mnohí húkať po západnej Európe, neuvedomujúc si, že tento “Blahobyt“ raz bude treba na drevo zaplatiť sa odráža na reakciách.

Nechcem byť „Európanom“, lebo nechcem platiť za prejedený „Úspech“ „Západoeurópanov“.

Stredoeurópske krajiny a všetci „noví“ členovia EÚ sa právom cítia byť podvedení!

Keď ste sa mali tak dobre, tak si aj zlížte horkú smotanu a nechcite, aby sme sa ňou dlávili spolu s Vami.

To čo sa stalo nám v strede a na východe sa deje, to možno nazvať ako skutočné ukradnutie Európy. Vykúpili za judášske peniaze sťa v nútenom výseku nenávratne všetko, čo malo akú takú hodnotu, a o čo nemali záujem jednoducho zničili.

Západná životná úroveň bola len súčasťou plánu na rozloženie východu, a dnes už nie je manipulátorom marionetiek vonkoncom potrebná.

347279

30.3.2016 22:02

Ukradená Evropa a EU

bubo 89.?.?.?

Velmi věrohodné. Odpovídá to v podstatě tomu, co napsal
Američan Robert Gaylon Ross, Sr. asi v roce 2000 článek pod názvem Co je globální unie. V úvodu napsal.
" Název Evropského hospodářského společenství (EEC) byl Elitou (členové: Bilderbergs, Council on Foreign Relations, Trilateral Commission & Skull & Bones Society) změněn na EUROPEAN UNION (EU), jak bylo odsouhlaseno v roce 1992 v Maastrichtské smlouvě. EU má nyní jednu ústřední banku ve Frankfurtu, jeden peněžní systém (s výjimkou tří zemí), jeden systém soudní moci, jednu vládu, a pracuje na jediné armádní síle, aby se mohli zříci nynějších síl NATO".
Vše nevyšlo jak si elita přála, ale kličkující chaos řídí dobře.
Robert Gaylon Ross Sr. sloužil jako zpravodajský důstojník v americké agentuře pro bezpečnost armády (ASA) (velký bratr k CIA a NSA) v Jižní Koreji. Gaylon napsal knihy a vytvořil filmy o atentátu na JFK. Věří, že to byla mafie LBJ, která ho zabila.

347290

31.3.2016 0:11

Čas skúšok

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Západná európa, západná kultúra spočíva na vlasnej nadutosti... Mnohí, nielen The Shaker, nepoznajú dejiny - a nemôžu sa z nich opoučiť.

Nemajú ani len predstavu, ani len netušia, a nechcú vedieť, akým silám, akému náporu rôznych dobyvateľov z Ázie (a aj z Európy zvanej západná) čelili po celé stáročia národy východnej a strednej Európy.
V "závetrí", za chrbtom východoeurópskych národov bojujúcich doslova o prežitie, si mohli pestovať svoju kultúru - a doviesť ju tam, kde je dnes.
Teraz ale zasa prichádza čas skúšok ohňom. A mám dojem, že "civilizovaná západná európa" na ne nie je pripravená - ani fyzicky, ani mentálne. Lenže skúška ohňom, ktorá prichádza, nie je z tých, ktoré sa dajú odmietnuť alebo odložiť. Nedá sa jej vyhnúť a odmietnutie znamená prepadnutie.

347293

31.3.2016 4:14

The Sucker si nevidí na špičku nosu!

MoUdrostrak 90.?.?.?

Velice, velice, ale převelice mě The Sucker zklamal!
Jedna věc je kritizovat, ale bez navržení řešení je to jen maloměšťácké lhaní nad tím, že život není konstantou.
Začnu právě „jeho" Švýcarskem. Pokud přejíždíte staré mosty mezi kantony, vidíte na nich často mýtné věže (podobné např. Mostu Legií před Kapličkou), které dokumentují, jak bylo ještě před 150-200 lety Švýcarsko rozsekané na kantony a polo-kantony. Kromě Basileje, Zürichu a Ženevy šlo o kopce s pologramotmými pasáky ovcí, kteří se s oblibou nechávali najímat do loupeživých válek v okolních zemích. To proto, že bez podílu na lupu by jinak jejich spříseženecké Gemeinden/Communy nepřežily zimu.
Pokud tedy Švýcarsko vděčí někomu za prosperitu, je to výhradně otevírající se svět, díky kterému se do Švýcarska začali jezdit Iuftovat a před vlastními berňáky skrývat do bank lup vykořisťovatelé z blízkých i vzdálených zemí.
Lamentování The Suckera mně připomíná pohled měšťáka na Menšíka v Láskách mezi kapkama deště, kdy Menšík je z vesnice zvyklý na kálení bez WC a proto vybíhá i po přivandrování s rodinou do Prahy každé ráno kadit na kopec nad činžák.
Každý jednou začal kadit na WC. Až bude každý Číňan toužit po toaleťáku, zmizí na to do roka všechny stromy na zeměkouli. Proto „pokrok" je po Globu zaváděn 1% globální neofeudáIní Vrchnosti postupně.
The Sucker by proto měl mít pochopení pro Menšíky z blízka i daleka. A hlavně by měl pro aktivně navrhovat i co s tím.

347294

31.3.2016 9:22

RE: The Sucker si nevidí na špičku nosu!

Sugar 94.?.?.?

Reakce na 347294

Sucker to definoval naprosto přesně dle kultury myšlení společnosti západní Evropy. Pro ně jsou východní státy méněcenné kolonie, které do jejich vyspělého "elitárního" světa prostě nepatří.

A Švýcarsko? Vždyť ta země žije v podstatě na farmaceutickém průmyslu a lichvě. Ty by měl boží bič šlehat, až jim bude maso ze zad odpadat.

No, realita je taková, že historicky západní státy mají na rukou nejvíce krve, takže ať se jim to líbí nebo ne, objektivně si zaslouží nějaký ten dáreček. Byť jen to, že jejich hospodářství je dotováno koloniemi, jim srazí vaz. Protože tím se vysáté kolonie stávají neatraktivní pro černou seládku.

347299

31.3.2016 9:53

RE: The Sucker si nevidí na špičku nosu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 347299

Souhlas. Ve Svycarsku skoncilo behem valky a asi i po valce velke mnozstvi zkonfiskovaneho zidovskeho a nacistickeho zlata a hotovosti. (mj. i zlato z Ceskoslovenska zabavene Nacisty)

Basilejska BIS banka neprodelala nikdy nejaky audit. Americane puvodne pozadovali uzavreni teto banky, ale postupem casu "bylo ticho po pesine". Zrejme velka dohoda..

Kdyby ve Svycarsku nemeli konta, nadace, nemovitosti clenove svetovych elit, tak by Svycarsko bylo uz davno "balkanizovano".
Ale jeden " jisty a klidny stat" v kazde oblasti sveta/kontinetu si tato elita pro jejich potrebu (zatim) udrzuje. Ale ani Svycari by nemeli spat klidne, taky se muze stat, ze jednoho dne nebudou potrebni...

347300

31.3.2016 21:46

typické

Mirra 37.?.?.?

pro sebezahleděného západoevropana. Ale že střední a východní evropa platila krvavou daň za to aby od naší hranice na západ měli klidné spaní a čas na svoje žabomyší spory a financování umění, to už je pro ně nepodstatné....
Ono se to pod hrozbou vyhlazování měst a vsí promíšené se zotročováním špatně filosofuje a rozvíjí umění s vědou.
A ovšem rozvoj také dobře odsýpá když je množství naloupené kořisti. Ale boží mlýny melou pomalu ale spolehlivě, to je vidět dobře na těch vašich elitách co se tak ošklivě zvrhli na nadnárodní experimentátory.

347325

3.4.2016 11:37

Žápadní Evropa?

drahoš 77.?.?.?

Autor článku tak nějak "cítí", že Evropa je jen několik západních států - pravděpodobně díky vysoké životní úrovni.
Dovoluji si připomenout, že v článku vůbec nezmíněná Česká republika byla v dobách tzv. 1. republiky čtvrtou nejvyspělejší ekonomikou Evropy.
Rakousko byl Evropský chudobinec.
Německo, které má v novodobých dějinách na svědomí nespočet životů v té "jeho" Evropě, mělo v té době zajímavou měnu. Výplata se dělníkům vyplácela dvakrát denně, neboť ráno stál chleba miliardu marek a v poledne už dvě miliardy marek.
Pro peníze se chodilo s kufrem. Peníze se vozily po městě náklaďáky na korbě a nikdo je nepřepadl. Jen pro pořádek připomenu, že naše malá ekonomicky vyspělá zemička byla zrazena právě těmi státy, které pisatel zmiňuje. Nedodrželi mezinárodní smlouvy a v Mnichově upekli srabácký pakt s Německem.
Vzpomíná na Evropu jen tu, která byla ustanovena po 2WW.
Tedy fungující Německo, Holandsko či Francii.
Kupodivu zmiňuje Řecko, které je nádherné jen svou přírodou a milými lidmi. Ale bylo v té jeho době tak chudé, že takovou chudobu v Evropě v té "jeho" době neměl snad nikdo, ani Rumunsko (pardon, to do "jeho" Evropy nepatří).
Díky Německu.
Ano, i já vzhlížel v 70tých a 80tých letech k Západu jako k vysněnému ráji.
Ale postupem času, kdy jsem nabyl životních zkušeností a jistého stupně vzdělanosti mohu jen suše konstatovat, že velmi těžko lze rozeznat, kdo je ve světě zlý a kdo hodný. Není v tom úplně jasno.
A glorifikovat vyspělé státy, které "vyspěly" na úkor jiných národů a současně pohrdat právě těmi národy, díky nimž tyto státy jsou vyspělé, je troufalost a v hospodě u nás bys, milý autore, dostal jednoduše přes držku.

347405

4.4.2016 8:02

Plac nad vypatlanym autorem..

favela 113.?.?.?

Se skutecnymi "problemy"/ktery bych chtel mit/ originalniho, geografickeho reform-magora.
Zda se,ze pln lasky zatancoval sobe tradicni lidovy tanec v Bavorsku, kde se fackujou navzajem a kopaji do prdeli hojne v rytmu rycne muziky..a v kratkych kalhotkach;/zanechalo to nasledky?? A debil v rodine nebyl?/.Vychodni NE-EVROPA !! jest tak to neco udajne nekulturne a nevzhledne neupravene /to my svycari by jsme tak nenechali/ a v pozadu, nekde u Asie,ze ano ? Nebo kde. Schazi upresneni nadseneho , laskyplneho "umistovatele a stehovatele" narodu....
Taky je nejlepsi se ptat nekteryho svycara ,nemecky,francouzsky nebo arabskotatarsky mluviciho o tom kde zacina Afrika a to vzdy, kdyz je rec o EVROPE ! !!/to je opravdu dulezite a tim si autor,nemecko holandskeho pozadi ze Svycar/ jiste Odrazene i zavtipkuje !%^*()(%^%$ ha,ha,h../V te "lepsi" pouze Evrope, ktera podleza kde muze a kde se da/.Tradicne vychodni Evropa kalifatu a jinym silencum vzdoruje /bez povsimnuti/i kulturne a neda se /bohuzel pro autora/ svest k masakrum ,lupicstvi a otrokarstvi nevinnych ve jmenu tisicileteho imperialismu a sve krasy..Taky je jasny ze prave zapadni EU si nalozila na hrb /vyrostly klanenim zapadu/, co nejvice okupacnich a protektoratnich afroarabu. V.Britanie je a byla vzdy zlej sen a uz davno nema nikdo o tom pochyb/tedy nic noveho/..
Vytvoreni a ochrana a fanaticka obrana bohuzel jiz po staleti zapadni Evropy prave Turecka nese sve ovoce. Jiste obdivuhodne ve sve nemecko-francouzske neustale ,ukaznene a slepe blbosti..........
Obdivujme dale. Jestlize jsou germani tendencni ve sve disciplinovane ochote se klanet a poslouchat sve vrchnosti po tisicileti,jiz meli hodne casu se te otrocke ,zlocinne a sebevrazedne oddanosti ponekud zbavit...Mozna se poucit i od sousedu /bohuzel nevhodne vychodnich/..Celej svet by to schvalil vrele a doporucil. Ovsem jinak je zap. pouze Evropa Uber alles Chalifat. A oskliva vychodni Evropa se brani jak muze...
....A snad je cas jeste se z te FATY MORGANY autorovych preludu, probudit a taky zacit bdit sam nad sebou a nad svymi slohovymi domacimi ukoly......take proto,ze ta autorova Evropa jiz temer neexistuje..

347422

Příspěvků: 65

30.03. 01:52 nazdar  Nová Evropa
30.03. 10:23 Jacob  RE: Nová Evropa
30.03. 10:56 xml  RE: Nová Evropa
30.03. 19:30 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Nová Evropa
31.03. 17:07 Marek A.  RE: Nová Evropa
30.03. 20:21 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Nová Evropa
31.03. 06:47 Jacob  RE: Nová Evropa
02.04. 22:54 Cico_Ciciak  RE: Nová Evropa
05.04. 20:08 Amus  RE: Nová Evropa
30.03. 20:44 Dunn  RE: Nová Evropa
02.04. 23:15 maršal Žukov  RE: Nová Evropa
03.04. 00:25 Cico_Ciciak  RE: Nová Evropa
03.04. 00:40 Cico_Ciciak  RE: Nová Evropa
30.03. 22:37  RE: Nová Evropa
02.04. 22:58 Cico_Ciciak  RE: Nová Evropa
30.03. 03:50 ufono412  Tleskám, tohle je opravdová pravda,
30.03. 17:35 ignorek  RE: Tleskám, tohle je opravdová pravda,
30.03. 20:29 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Tleskám, tohle je opravdová pravda,
07.04. 15:26 Amus  RE: Tleskám, tohle je opravdová pravda,
30.03. 07:46  Kdyz Evropa byla ve valce, prvni i druhe pro co?
01.04. 01:53  RE: Kdyz Evropa byla ve valce, prvni i druhe pro co?
30.03. 08:25 výjimečné porušení omerty  biedermayer
30.03. 09:01 el  A dále?
30.03. 10:55 QuoVadis  Evropa, Evropane vs. EU
30.03. 11:50 Ahura Mazda  A docela se daří
30.03. 13:24 fan B  Europa nie je EU
30.03. 17:10 Vladimír Beňovský  RE: Europa nie je EU
31.03. 10:14 fan B  RE: Europa nie je EU
31.03. 19:09 ignorek  RE: Europa nie je EU
07.04. 12:37 hestroy  RE: Europa nie je EU
30.03. 13:28 QuoVadis  Ukradena Evropa, Hitler atd
01.04. 17:38 Sugar  RE: Ukradena Evropa, Hitler atd
30.03. 13:40 Danielle  Neplačme.
30.03. 15:12 Nikdo (originál)  Hrozné hlody
31.03. 19:15 ignorek  RE: Hrozné hlody
06.04. 12:56 Amus  RE: Hrozné hlody
30.03. 15:39  AUTORE NÁŠ RUSKÝ
06.04. 13:19 Amus  RE: AUTORE NÁŠ RUSKÝ
07.04. 12:41 hestroy  RE: AUTORE NÁŠ RUSKÝ
30.03. 16:10 Censored  Také si zapláču
30.03. 19:51 výjimečné porušení omerty  RE: Také si zapláču
30.03. 19:53 Vladimír Stwora  RE: Také si zapláču
31.03. 13:48 MoUdrostrak  RE: Také si zapláču
31.03. 15:38 Censored  RE: Také si zapláču
31.03. 16:31 MoUdrostrak  RE: Také si zapláču
03.04. 00:32 maršal Žukov  RE: Také si zapláču
03.04. 17:28 entita  RE: Také si zapláču
03.04. 19:56 maršal Žukov  RE: Také si zapláču
07.04. 13:06 hestroy  RE: Také si zapláču
07.04. 12:51 hestroy  RE: Také si zapláču
07.04. 17:22 dub  RE: Také si zapláču
30.03. 16:15 Dušan  tento plač.
30.03. 18:06 Nezn ámý  Západní Evropa
30.03. 18:10 nazdar  Nová Evropa 2
30.03. 18:28 Jacob  Tak nás vidí tzv. Západní Evropa
30.03. 18:52 lubosmat  Ako zo zlého vtipu:
30.03. 22:02 bubo  Ukradená Evropa a EU
31.03. 00:11  Čas skúšok
31.03. 04:14 MoUdrostrak  The Sucker si nevidí na špičku nosu!
31.03. 09:22 Sugar  RE: The Sucker si nevidí na špičku nosu!
31.03. 09:53  RE: The Sucker si nevidí na špičku nosu!
31.03. 21:46 Mirra  typické
02.04. 20:59 Cico_Ciciak  .
03.04. 11:37 drahoš  Žápadní Evropa?
04.04. 08:02 favela  Plac nad vypatlanym autorem..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

31

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 66 čtenářů částkou 9 334 korun, což je 31 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

MeToo začíná ženám škodit. V USA roste nechuť je zaměstnávat04.09.19 20:26 USA 1

Itálie má novou vládu, Salvini kaput, přístavy otevřené okupantům04.09.19 17:43 Itálie 8

Babiš & Soros a rok 201104.09.19 10:43 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,50 Kč
Euro
25,86 Kč
Libra
29,19 Kč
Kanadský dolar
17,74 Kč
Australský dolar
16,13 Kč
Švýcarský frank
23,69 Kč
100 japonských jenů
21,77 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,97 Kč
100 maď. forintů
7,79 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,73 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 348,40 Kč
1 unce stříbra
421,37 Kč
Bitcoin
238 226,55 Kč

Poslední aktualizace: 16.9.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 221