Diskuze k článku

Boj proti tabáku jako zastírací manévr

Příspěvků 38

29.3.2016 8:23

Další bezcenná filipika na téma kouření

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Ať to čtu, jak to čtu, pořád mi kuřáků není líto. Nicméně i mě štve, že např. stát kafrá majitelům hospod do jejich podnikání takto zásadním způsobem.
Jinak:
prostá lež->polopravda->sprostá lež-> statistika

347215

10.8.2017 22:15

RE: Další bezcenná filipika na téma kouření

Mumraj 95.?.?.?

Reakce na 347215

Přesně tak, nechápu, proč by se měli nechat takto omezovat majitelé hospod a dalšího - tak ať si nekuřáci (také jsem nekuřák) jdou do nekuřáckých hospod - vždyť je to volba každého z nás... Co se nemocí týče, tak tam to asi bude do plusu pro spíše k elektronickým cigaretám https://www.gallagher.cz/zdravi/e-koureni-a-nemoci... pořád mi vycházejí jako zdravější varianta, ale rozhodně zůstanu u nekouření. [vyplazený jazyk] Jen ten hon na kuřáky mi přijde přemrštěnej... [oči v sloup]

359532

29.3.2016 9:35

Někdy vloni

Erwin 91.?.?.?

byl na ČT24 jakýsi horlivec, který statisticky dokazoval, jak se v západních restauracích zvýšil majitelům zisk poté, co byl vydán zákaz kouření.
Tak jsem našemu hospodskému sdělil, že je vůl. Nechápal. Snažil jsem se mu tedy vysvětlit, že pokud vyhlásí zákaz kouření, budou mu chodit rodinky s dětmi, budou u něj utrácet a jeho prosperita prudce vzroste. Své argumenty jsem podpořil statistikami z ČT24. Tím, že toleruje kouření, se tak dobrovolně připravuje o zisky.
Dopadlo to tak, že mi vynadal do kreténů a vyhodil mě z hospody.
Chuj s ním. Tam, kde není rady, není ani pomoci.

347217

29.3.2016 11:42

RE: Někdy vloni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 347217

"byl na ČT24 jakýsi horlivec, který statisticky dokazoval, jak se v západních restauracích zvýšil majitelům zisk poté, co byl vydán zákaz kouření"

Asi před dvěma roky jsme si chtěly s kamarádkou kuřačkou sednout do hospody na pivo. Vlezly jsme do první na Karlově nám. Pusto prázdno - požádaly jsme o popelník - otrávená číšnice nám sdělila, že tady se nekouří. A tak jsme vystřídaly další dvě hospody - stejná situace.

Nakonec jsme se usídlily v hospodě U památníku naproti Min. zdrav. ČR. Tam bylo plno.

PS Bylo 16hod odpoledne.

347221

29.3.2016 12:39

budou mu chodit rodinky s dětmi...

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 347217

Jo, hlavně rozcapené matky s harantama na 1 kávu s mlékem a 4 hodinové matiné přerušované esemeskováním, zatímco haranti demolují inventář i nemovitost i hostinského.
Znám pár podniků, kde už od těchto "hostů" prostory vyčistili dočista dočista. Božský klid na cigáro.

347223

29.3.2016 13:02

A co jaderné výbuchy v atmosféře?

Croix 178.?.?.?

K nárůstu výskytu rakoviny plic dochází prudce od 50. let 20. stol. Nikde se moc nezohledňuje, že to byla taky éra vykonání desítek či stovek pokusných jaderných výbuchů v atmosféře všemi tehdejšími jadernými mocnostmi. Radioaktivní částice byly rozfoukány po celé planetě. Při vdechnutí se trvale usazují hluboko v plicích, kde září a "pracují." Jedině pokud padnou do hlenu a jsou vykašlány, tak se toho v daném případě jedinec zbaví. Poločas rozpadu mají např. izotopy Plutonia různě dlouhý, některé desítky i tisíce let, nevím teď z hlavy, jaké všechny druhy materiálů se při pokusech používaly

347224

29.3.2016 13:52

RE: A co jaderné výbuchy v atmosféře?

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 347224

I vývoj v tabákovém průmyslu se posouval dále. Zkuste zabrouzdat na stránky MZ a podívat se co vše mohou obsahovat tabákové výrobky. Je to celkem dlouhé čtení.

347227

29.3.2016 14:03

RE: A co jaderné výbuchy v atmosféře?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 347224

Zbraňové plutóniu 239Pu má polčas rozpadu niečo cez 24000 rokov. Nebezpečnejšie sú ale rôzne izotopy (produkty štiepenia a ožiarené materiály z konštrukcie a okolia) s kratšími polčasmi rozpadu - "vnútorne" najnebezpečnejšie sú izotopy s polčasmi rozpadu niekoľko mesiacov až niekoľko rok (vysoká merná aktivita a pritom dostatočne dlhý polčas, aby sa dostali ďaleko od miesta vzniku) a rozpadom alfa alebo beta (vysoká biologická účinnosť).

347228

30.3.2016 16:01

RE: A co jaderné výbuchy v atmosféře?

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347224

Desítek či stovek? Celkem bylo odpáleno cca 2000 jaderných náloží ve vodě, v zemi, ve vzduchu. Kdysi jsem sem dával graf počtu odpálených náloží a graf růstu rakoviny. Krásně to sedí. Vdechnutím jediné radioaktivní částice je zaděláno na rakovinu plic. Pokud je čístice snědena, záleží, kde se usadí. Žaludek, střevo... Samozřejmě, že se o tom moc nemluví, asi by to lidi dost nasralo, kdyby věděli, kvůli komu chcípají.

347264

29.3.2016 17:19

Postřehy ze života

Magnus Maximus 88.?.?.?

Vidím, že editor určitě s radostí sem pustil tento článek, jakožto vášnivý kuřák. Přispěji tedy několika postřehy ze života na toto téma. Takže lidi kouří tabák min. 500 let. Mám známého lékaře, bývalého silného kuřáka, který přestal ani ne tak z důvodů zdravotních, ale protože mu začalo vadit, jak je neustále cítit kouřem, manželka mu to vyčítala a taky to šlo do peněz. Co se týká zdravotní nebezpečnosti kouření, tak jeho názor je vyhýbavý. Jistě to nedoporučuje, ale například ohledně vzniku jakéhokoliv typu rakoviny tvrdí, že největším tvůrcem této choroby je chronický, dlouhodobý stres. Někteří lékaři si vedou své soukromé statistiky. Rakovinou často marodí třeba hypotekáři. Jsou v dlouhodobém stresu aby uplatili hypotéku, nepřišli o práci a tak. V poslední době mě asi pět lékařů nezávisle na sobě varovalo před pitím alkoholu. Do slova mi říkali: hlavně nepijte alkohol. To je zabiják. Kouření ? No když si dáte tak dvakrát za týden třeba u kávy, tak je to v pohodě. Ani jeden z lékařů nejsou kuřáci. Zajímavé, že varují před alkoholem. Pravidelně prodělávám komplexní vyšetření, tzn. hlava, srdce, plíce, rozbor krve, tlusté střevo, žaludek. Prostě co se proklepnout dá, tak to nechám zkontrolovat. Takové kolečko. Vždy otázky jako pijete alkohol, kouříte ? Protože alkohol nepiju, tak lékaři zajásají a říkají: TO JE DOBŘE, HLAVNĚ NEPIJTE ALKOHOL. Dáte si občas u kávy cígo ? Tak to je dobrý. Znám jednoho pána, kterému je už přes osmdesát let. Po operaci srdce, hlavy ... Kouří. A já na to: pane neměl byste kouřit. A on ta no: víš co mě srdcař řekl po operaci srdce ? Do pěti cigár za den můžu ... Jeho děda kouřil až 120 cigaret denně a k tomu ještě dýmku. Umřel ve 103 letech. Měl jsem jednu dobrou známou, která pracovala u Víta. To byl hl. hygienik Prahy. Lékařka. Povídala, jak neskutečným způsobem narůstá počet rakovin u mladých lidí, kteří nepili, nekouřili. Jsou na to různá vysvětlení, ale nikdo neví přesně. Zajděte si do Bohnic. Uvidíte, kolik mladých lidí třeba po dvacítce je po mrtvici. Možná je to většina osazenstva. To dříve nebylo v takovém množství. A lékaři ? Krčí rameny. Nechci, aby můj příspěvek vyzněl jako agitka pro kouření. Jen že pravda bývá někdy uprostřed.

347235

29.3.2016 20:41

RE: Postřehy ze života

Croix 178.?.?.?

Reakce na 347235

Pokud jde o ty mladé lidi na konci Vašeho příspěvku, tipoval bych na sračky ve stravě - oni to konzumují už od mala během vývoje, takže je to o to horší...

347237

29.3.2016 23:36

RE: Postřehy ze života

Ahura Mazda 109.?.?.?

Reakce na 347237

A máte velkou pravdu, bohužel, ale pátá kolona co nám posledních 25 vládne dělá vše pro to, už jsem to tady kdysi psal, co nedokázal Hitler silou...

347240

29.3.2016 18:02

neuveriteľné

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Je priam neuveriteľné, čo všetko dokážu fajčiari popísať, aby obhájili svoju drogovú závislosť.
Poznal som osobne zopár chlapov, ktorí si pri vyznávaní krčmovej kultúry kombináciou cigariet, tvrdého chľastu a studeného piva uhnali rakovinu hrdla. Štát pekne ušetril na ich dôchodkoch.

347236

29.3.2016 20:54

RE: neuveriteľné

Magnus Maximus 88.?.?.?

Reakce na 347236

V žádném případě nebudu obhajovat kouření. Naopak doporučuji každému přestat, ale dnešní doba je posedlá zjednodušováním. Prostě máš vysoký tlak, cukrovku, rakovinu tlustého střeva, anginu pectoris apod. ? Kouříš nebo kouřil jsi ? Ano ? No tak to máš všechno od toho ! A hotovo ! Jenže ono to tak není. Taky mám jednu známou kardioložku, která by kuřáky věšela, kdyby to šlo. A já na to, tak jak je to s tím kouřením ? No a ona mezi čtyřma očima: no tak kouření samozřejmě nedoporučuji, ale když se přestane kouřit, tak plíce se dají za nějaký čas do pořádku a po určité době je to jako kdyby si člověk nikdy nezapálil. Plicní tkán má regenerační schopnost podobně jako játra. Samozřejmě se nesmí překročit pomyslný rubikon ... Jako u jater, která když už mají cirhózu, tak je pozdě. V tomto procesu hraje úlohu mnoho faktorů jako je věk, pohlaví, zdravotní stav, genetické dispozice apod. V zásadě lze na hrubo říci, že u silných kuřáků tak asi do deseti let po skončení kouření je organizmus OK. Tedy až na dehtové látky, které už v člověku zůstanou, prý. Ale jde o to, že riziko vzniku třeba rakoviny je pak stejné jako u nekuřáka. Kdo kouří málo a příležitostně má regenerace rychlejší průběh. V práci mám kolegu, absolventa VŠCHT, obor toxikologie. No tam jim vykládali, že ten kdo začne kouřit po třicítce, nemá šanci umřít na onemocnění z kouření. Současně však jim vykládali, že ten kdo kouří od mládí, tak by měl přestat tak do čtyřiceti. A opět v závislosti na tom, jak moc kouří apod. Podotýkám, že kolega je fanatický nekuřák. Jeho tatínek zase byl fanatický kuřák asi do padesáti. Umřel skoro ve stovce a do své skoro stovky pravidelně šlapal na rotopedu. Tuto problematiku je třeba probírat přímo s lékařem, lépe s několika lékaři a nelovit info v Internetu. A hlavně nezjednodušovat. Dnešní boj proti kouření je jedno velké pokrytectví. Už dávno mohla být zakázána výroba a obchod s tabákovými výrobky. A ještě perlička. Protože nevím kdo to všechno čte, tak nemohu být moc konkrétní, ale znal jsem jednoho. Umřel na mrtvici v 25 letech ... Silný kuřák. Podle mého v nemocnic měli radost. Kluk byl rozebrán na orgány na další transplantaci včetně těch prokouřených plic ... Zajímavé, ne ? Podle současné legislativy když někdo umře (předpokládám) asi do určitého věku, tak nemocnice nepotřebuje souhlas příbuzných ohledně poskytnutí orgánů zemřelého k transplantaci. Příbuzným je to pak dáno na vědomí, že dotyčný byl rozebrán na náhradní díly a příbuzní pak mohou žádat po nemocnici 5 tis. Kč ... No takže tak.

347238

30.3.2016 1:20

RE: neuveriteľné

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 123.?.?.?

Reakce na 347236

Je to sice svata Pravda ze jsou dragisti. Bezesporu, ale podivejme se na to z druhe strany co tito moulove prinesou statu. musim hovorit o Australii ale situace u vas bude velmi blizko. Australska federalni vlada a statni vlady vyberou dohromady 37 tisic millionu dolaru rocne s cigaret a tabaku.Ted si trochu podrobne spocitame co to obsahuje. Kuraci jsou neustale napadani ze okradaji zdravotni system. balicek cigarette obsahoje 80 procent dani statni a federalni.Takze kdy si zjistite kolik stoji chemoterapie na nasledky koureni zjistite s uzasem ze ten hloupy kurak si ji predplatil osmkrat na vic plati statni zdravotni pojisteni cely zivot a ma mozna rovnez privatni pojisteni 57% ma. Co vam tohle rika no pomerne velmi jednoduche zlodejna nelvvysiho radu. tady jsou takove zakazy pro kuraky ze to az zarazi mysliciho cloveka. Takova rozhodnutizakony privadeji do praxe pouze zlodeji, Do doby pokud budou vybirat takove nehorazne sumy penez od kuraku namaji legalni pravo ci moralni pravo NIKOHO persekovat. Samozrejme delaji opacne Jsem nekurak bohuzel zlodeje netoleruji.

347244

30.3.2016 16:04

RE: neuveriteľné

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347236

Jen jsem čekal, kdy se tu objeví klasický "nekuřák". Nekouří tak moc, že mu z toho změkl mozek. Kolik těch týpků s rakovinou hrdla asi poznal? Desítky? Stovky?Klasický blábol.

347265

30.3.2016 17:09

RE: neuveriteľné- i kdyz nekourim nesnasim je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 97.?.?.?

Reakce na 347265

Dobre to pisatel clanku pochopil a videl to dobre a citil . Tady nejde o koureni ale o psychologickou manipulaci davu !!!!, aby se jista skupina lidi uvedla do moci "rodicu" a dobrych "milujicich"!!!!! zakonarcu typu havloidu . A tim aby se zduvodnila posice "milujich elit" drzicich penezenku a lidskeho nemajetkoveho neschopneho myslet!!! davu ktery je povinen je milovat. Ja jsem proti koureni a nesnasim zapach koure a tabaku , ale o to tady nejde. Faktem je ze bychom museli zadat stejnou uroven odpovednosti od zbytku ekonomickych podniku , jako alkoholicke napoje , automobilovy prumysl, televise ... coz se nedeje. Na priklad: prakticky 75% Ameriky by mohlo vyrabet elektrickou energii ze slunecnich panelu na strese domu, coz by stalo dneska stejne penize, misto toho se vyrabeji atomove elektrarny , ci se pouzivaji elektrarny spalujici uhli a naftu. Dovoluji si tvrdit , ze chemicke splodiny techto procesu poskozuji zivotni prostredi a spusobuji rakoviny vsech moznych typu celosvetove. Lec jiste skupiny nevedi jak prehodit strukturu ekonomie bez socialnich problemu pro sebe a delaji penize velke penize na tom, a proto si delaji zakony . Je to proste na hlavu . V Americe umira stejny pocet lidi pri urazech v aute kolem 50.000 jako dusledky koureni asi 70.000 . Lec clovek k tomu aby mohl ridit si musi!!!! koupit pojisteni. V dnesni dobe pojistka na auto asi $80 mesicne , asi 100 milionu lidi ridi auto , tedy jedna se o obchod v hodnote 96 miliard dolaru rocne , coz je bratru $100 miliard rocne. Velky obchod , kde elity hrabou !!!! velke penize. Teda proc neprijdou s povinou pojistkou pro kuraky na koureni , stejne nebezpeci ci vetsi pro lidi pri rizeni auta a lidi okolo. Proc???Neco okolo $100 mesicne bratru , protoze vice lidi umira od koureni nezli v autech. Protoze by lidi prestali kourit!!! A tady je to strasne pokrytectvi havloidu vseho typu. Oni chteji aby lidi kourili a kazili si zdravi a umirali a oni na tom mohli delat penize!!! a pritom si budovat havloidni politickou elitni posici "milujich dobraku". A to je to strasna dvojita tvar havloidu, lec pred cisly se neschovaji, neb cisla prevalcuji vsechno i je.

347269

30.3.2016 17:56

RE: neuveriteľné- i kdyz nekourim nesnasim je

dub 85.?.?.?

Reakce na 347269

nejvíc lidí v americe umírá na důsledky "léčby", moderní "medicíny".

jak to, že to ještě nikdo nezakázal a že proti tomu nikdo nebrojí?

asi to papouškujícím debilům ještě nikdo neřekl, a tak blábolí zatím jen navrčené bláboly "protikuřácké"...

347273

30.3.2016 9:14

Tabák a alkohol,

Marten264 93.?.?.?

má především vliv na tzv. emoční inteligenci a zásadním způsobem ovlivňuje vnímání reality - zasahuje do emočních struktur mozku.

http://www.obcankari.cz/edukacni-material-schopnos...

Jsou společnosti kde si tento fenomén plně uvědomují, a pracují s ním. Sám osobně si život bez alkoholu a tabáku umím snadno užít a nemyslím si, že budu o něco ochuzen

http://leva-net.webnode.cz/products/globalni-trans...

Samotný extrahovaný nikotin je prudký jed, který byl a je používán k hubení obtížného, jinak nezničitelného, hmyzu.

http://www.wikiskripta.eu/index.php/Nikotin

Moje zkušenost a rada pro kuřáky je - zkuste každý rok na jeden měsíc přestat kouřit a pak se rozhodněte co je pro váš život hodnotnější.

347253

30.3.2016 16:06

RE: Tabák a alkohol,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347253

Moc díky. Hned je na tom světě veseleji. Sice to nezabrání vdechnutí radioaktivní částice, ale člověk bude umírat s pocitem, že pro sebe uělal, co mohl.

347266

30.3.2016 20:11

RE: Tabák a alkohol,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 347266

Hezký příklad demagogie....

347283

31.3.2016 9:01

RE: Tabák a alkohol,

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 347283

je pouze začátek nutných změn.

Další chybnou cestou je používání amalgámových zubních výplní, které jsou kontaminovány rtutí

http://www.zuby.cz/vyplne-zubu/amalgam-nejsledovan...

Dalším je používání látek označených jako SLS a SLES v kosmetice a především v zubních pastách

https://www.weleda.sk/obsah/37_je-sls-rizikovy.htm...

http://www.hoax.cz/hoax/zkontrolujte-si-svuj-sampo...

Tvrzení, že by přípravky ztratili své mycí schopnosti je tragický omyl, již roky používám pasty, šampony, mycí prostředky bez těchto látek a výsledky jsou velmi dobré.

Dalším základním zdrojem potíží v lidském těle jsou paraziti.

http://www.centrumzdravibrno.cz/nase-nabidka/fyzic...

https://www.youtube.com/watch?v=OS4nIOVwH3I

a nejen ti fyzičtí ale především ti energetičtí

http://www.centrumzdravibrno.cz/nase-nabidka/energ...

takhle vypadají v akci

http://bod-zlomu.blogspot.cz/2016/01/vedci-poprve-...

347298

31.3.2016 18:19

RE: Tabák a alkohol,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 347298

Hezký případ jednostranné zblblosti. A příjmání jednoduchých řešení.

347319

1.4.2016 7:51

RE: Tabák a alkohol,

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 347319

Rád si s Vámi na toto téma podiskutuji, Vy mi jistě ukážete ta správná složitá řešení a jejích původ.

Zatím se Vaše komentáře dají ohodnotit kategorií DOBROSER.

Čekám.

347330

1.4.2016 15:41

RE: Tabák a alkohol,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347330

Na tyhle centra zdraví pozor! To jsou obyčejní podvodníci těžící z lidského strachu. Tím neříkám, že by na tom nemohlo být něco pravdy.

347359

4.4.2016 12:06

RE: Tabák a alkohol,

max_cz 93.?.?.?

Reakce na 347298

díky moc za odkazy!

347424

1.4.2016 15:38

RE: Tabák a alkohol,

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 347283

Hezký příklad štěknutí potulného vobejdy. Kromě štěkání, umíš i něco jiného? Třeba říci něco k věci?

347358

31.3.2016 13:52

vyjmecne pridam svuj pohled na vec :)

MirekV 141.?.?.?

1. praclovek ? ano zil v kouri ze dreva. tezko srovnavat s uhlim ci tim svinstvem co se prodava jako radoby cigarety. Nehlede na to ze furt behal po lese stridme jed a zil tak katce ze rakovina nemela cas bujet. (moje domenka)

2. zakaz v hospodach ? prestoze to odporuje volnemu trhu (kterej stejne neexistuje) tak jsem pro. jako nekurak. Nicmene v soucasnosti jsou vetsinou hospody dobre odvetrany, takze mi to zivot zas tak nekomplikune. Nicmene zustava faktem ze kurak u stolu me vadi a to hodne. Problem je ze lidi kouzej ty sra cky . a ne tabak. dobrej tabak sam o sobe a sam si nekdy cigaretu s tabaku dam.

3. co se tyce argumentu ze prestanou lidi chodit do hospod...... no pardon v cechach [smích] a prave kdyz to bude plosne tak naopak budou chodit lidi vic. (ty co chodej neprestanou, a ty co do zakourenek nevlezou budou chodit vic).

tak hezkej den (posu z mobilu tak zadny hacky atd)

347309

31.3.2016 18:25

RE: vyjmecne pridam svuj pohled na vec :)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 347309

ad1: Hluboký omyl. Nitrosaminy jak známo jsou jedním z nejrizikovějších produktů hoření. Tedy i hoření čistého dřeva.

ad2: Souhlas.

ad3: Opět omyl. Lehce dohledatelné informace třeba Irsko. Po zákazu kouření ukončilo provoz cca 23% tradičních irských hospod. Což je jek vidět cca 1/4. A to je docela hodně. Nevím přesně číslo, ale bylo to z celkového počtu cca 12000 hospod.

347320

1.4.2016 9:34

RE: vyjmecne pridam svuj pohled na vec :)

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 347320

No a?

Konečně lidi přestanou chlastat a hulit a začnou dělat něco normálního.
Jak už tvrdil Dolfi "Pro Slovanstvo žádné očkování, žádné školy, jen vodku a tabák".

Líbí se mi, jak někteří jedinci závislí na těchto drogách se je snaží obhajovat způsobem, že se jedná o odebírání svobody - to je naprosto k smíchu!

347335

1.4.2016 21:15

Farmaceuticka lobby

P.A.Semi 79.?.?.?

Za nenavistnou a lzivou kampani proti kurakum je treba predevsim hledat farmaceutickou lobby a lekare (odborne prodavace leku), podplacene neprimo farma-lobby... Nakonec i (legalne) podplacene politiky (to se treba kralovsky a zcela legalne zaplati za projev na nejakem foru nebo nejakou jinou "sluzbu", a nejlepe se podplaceji anonymni urednici, schovani nekde v Bruseli...)

Tabak cini lidi odolnejsimi vuci stresu, depresi a spatnym podminkam, a ostatne i proti spatnemu ovzdusi ve mestech... (Tedy zakaz tabaku povede ke zvyseni prodeje anti-depresiv, ke zvysenemu vyskytu astmatu, atd...).

Vyhnanim kuraku pred hospody se zvysi nemocnost kuraku. (Ohledne zakazu v hospode - co kdyz i barman je kurak? Ten ma taky chodit ven? Mame na vesnici 2 hospody, jednu kurackou a jednu nekurackou, takze si lidi muzou vybrat. Ta kuracka je porad plna, v te nekuracke se obcas poradaji svatby nebo nejake rodinne a jine oslavy, ale ze by si nejaky vesnican sel dobrovolne posedet do nekuracke hospody je velmi vzacne...)

Obrazky nemoci na krabickach se tyto nemoci budou zpusobovat! Je to kruta ignorance lekaru, kteri nejsou schopni pochopit, ze mnoho nemoci vychazi z psyche, na kterou kdyz budou utocit temito nechutnymi a hnusnymi obrazy, bude to nemoci zpusobovat. Navic tam zrejme bude mnoho obrazu nemoci, ktere s kourenim sice souvisi statisticky, ale vubec ne pricinne. (treba nemoci ze špíny, ktere okrajove souvisi s tim, ze kurak je svolnejsi zit ve vetsi spine...) Kdyby to melo byt spravedlivy, vedle silnice by byly billboardy s naturalnimi obrazky nasledky auto-havarii, vedle vstupu do lekarny obrazky pacientu se znicenymi jatry po predavkovani paracetamolem... Nejvic lidi zemre na nasledky obezity a spatne stravy, melo by byt varovani na vsem mase v obchodech, a jeste s fotografiemi utrpeni zvirat... To by bylo pak spravedlive spatne vuci vsem stejne... Takhle ale, kdyz to je postupna genocida jenom casti populace (kuraku) - u nas v Cechach dost vyznamne casti, je to kruta diskriminace...

347374

2.4.2016 8:08

RE: Farmaceuticka lobby

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 347374

a nejenom tihle.

V této souvislosti bude správné se připravit a dodržovat maximální toleranci k uživatelům i jiných rekreačních drog.

Marihuana, LSD, houbičky, koka ......

https://www.youtube.com/watch?v=MFH5_UnRgIo

" myslíš, že když mě budeš strašit tak přestanem - Ti jebe ... " [vyplazený jazyk]

347380

2.4.2016 11:30

RE: Farmaceuticka lobby

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 347374

"Za nenavistnou a lzivou kampani proti kurakum je treba predevsim hledat farmaceutickou lobby a lekare (odborne prodavace leku), podplacene neprimo farma-lobby... Nakonec i (legalne) podplacene politiky (to se treba kralovsky a zcela legalne zaplati za projev na nejakem foru nebo nejakou jinou "sluzbu", a nejlepe se podplaceji anonymni urednici, schovani nekde v Bruseli...)"


To je pravda pravdoucí - kolik lidí bylo praktickými lékaři zavražděno. Běda, když odmítnete jejich jedy - lékaři jsou čím dále agresivnější - dokonce nespolupracujícím pacientům vyhrožují.

" Tabak cini lidi odolnejsimi vuci stresu, depresi a spatnym podminkam, a ostatne i proti spatnemu ovzdusi ve mestech... (Tedy zakaz tabaku povede ke zvyseni prodeje anti-depresiv, ke zvysenemu vyskytu astmatu, atd...)."

To se týká také piva - je ale pravda, že všeho s mírou.

PS Takový lékař praktik, ale i specialista Vám velmi ochotně předepíše feto svinstva. Jeho šťastný výraz vypovídá o tom, že od farmaloby obdrží tučný obnos. Mám ve svém okolí pár mladých lidí, kteří pod lékařským dozorem berou antidepresiva. Komunikace je s nimi velmi podobná chlapovi, který má v sobě desítky piv včetně panáků.

347383

3.4.2016 23:26

mne to pomaha

karol99 141.?.?.?

ja len chcem dodat, ze mne fajcenie pomaha.nemam zapaly creva.fajciari proste zazivacie problemy nemaju.dakde robili aj studiu na to.tusim madari.zbavil som sa liekov a sulam si vlastne s nebielenym papierom.snad trochu zdravsi variant

347417

4.4.2016 21:12

Největším zabijákem člověka je bezkonkurenčně stát.

Martin Hofer 88.?.?.?

V sedmdesátých letech přišel sociolog R. J. Rummel s výrazem Democida. Na democidu zemřelo jen ve dvacátém století cca 310 miliónů lidí. Rummel democidu definuje jako vraždu osoby nebo lidí provedenou vládou, zahrnující genocidu, likvidaci politických odpůrců a masovou vraždu. Tedy vše mimo následky válečných konfliktů. Kdybychom do toho zahrnuli veškeré následky vládnutí a to i v liberálně fašistických systémech, kterým říkáme demokracie, bylo by číslo mnohem vyšší. Třeba pěstování biopaliv způsobilo úbytek půdy pro pěstování potravinových komodit a tím růst jejich cen na světových trzích. To způsobuje ultrahitleriánskou genocidu v zemích subsaharské Afriky v oblastech, kde lidé žijí z méně jak dvou dolarů na den. Nebo socioekonomické parametry nastavené ekonomickým modelem. V některých zemích jižní a východní Evropě ukazují demografická data v souvislosti se socioekonomickými parametry na stav, kdy se dá hovořit o genocidě. Mohli bychom hovořit o genocidě způsobené postmoderními úchylkami naší doby, hormonální antikoncepcí počínaje, podporou LGTB komunity konče. A tak bych mohl dlouho pokračovat. Dá se tedy vyvodit fakt, že vládnutí jako takové je o řády vyšší zabiják než kouření. Kouření je v podstatě okrajový a zástupný problém.

347434

4.4.2016 23:25

Jsem kuřák od 13 roků.

Václav Špaček 77.?.?.?

Jsem kuřák od 13 roků, tedy od roku 1968, kouřilo se v základní škole na WC i před ní v parku, i tehdy se proti tomu bojovalo, vždy když nějaký aktivní člověk se chtěl asi zavděčit nebo pomstít kuřákům, tenkrát začala likvidace prodejních stánků Tabák / PNS se to nazývalo později a nám také u parku před školou jednu takovou boudu odstranili, takže jsme to měli asi o 50 metrů dál pro cigarety a provokativně jsme kouřili na zábradlí před vchodem školy, kde jsme hrávali na kytaru, později se zformovala poměrně velká parta, začala léta učednická, taneční zábavy a tramping a všude jsme kouřili, stejně tak ve Škodovce a i v hospodách ještě při limonádě jako nezletilí a nikomu to nevadilo, jen občas se opakovalo laxní tažení proti kuřákům, které nikdy nemělo žádný praktický výsledek.
Kouřili moji rodiče, dědeček i pradědeček, který zemřel k nedožitým osmdesátinám a celkově se kuřáci v rodině i sousedi dožívali vysokého věku.
Kamaráda dali do dětského domova protože mu zemřeli náhle oba rodiče, jeden na rakovinu plic, druhý žaludku, oba nekuřáci a nealkoholici, z něho se stal po návratu kuřák i alkoholik a dnes jako zedník má stavební firmu, je mu více než 60 roků a vypadá skvěle.
Samozřejmě je lépe nekouřit, člověk má lepší dech i celkovou fyzičku jíž mě udržovalo čtvrt století pěšího pošťákování předně na vesnicích a je lépe pokud mládež s kouřením nezačne ale pokud již je někdo kuřákem, nemá šanci odvyknout, výjimky potvrzují pravidlo a rozhodně jej od kouření neodradí válka proti kuřákům ani politicky nařizované zdražení cen tabáku, naopak, stává se z něj opět rebel a to na zbytek života a jsme ... v totalitě, něco jsem o tom nazpíval, pokud se to smí, dám sem odkaz, jmenuje se to 'Vyhlásili válku kuřákům', rozhodně jsem v nové rebelii našel zalíbení a jdu proti všem těmto totalitním praktikám: https://youtu.be/POZE7z0K0Co
Kuřáci, nedejte se ! Prostě ty prevíty už nevolte ! U mě nemají již šanci.
[chechtot]

347436

5.4.2016 0:48

RE: Jsem kuřák od 13 roků.

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 347436

No,bojuješ statečně a příkladně,tak je to správný,tos jim to nandal tím vskutku revolučním počinem těm kazimrdům,co se do nich vešlo,do těch co to pokouřeníčko by chtěli kazit a doufám,žes při tom "vyšlukoval i filtr....",kór když paklík toho nahnilího smradlavýho lupení stojí už 90,- Ká....[chechtot][chechtot][chechtot]

347439

27.6.2019 13:35

Zákaz nezákaz

lukasNov52 185.?.?.?

Stejně zákazem nahráli akorát tak iqosu. Ten teď můžete kouřit všude a nikoho to nezajímá, přitom to smrdí a je to pořád to samé. Já jako uživatel elektronické cigarety mám taky smůlu, prakticky můžu kouřit jen v hospodách a to v takových kde je to povolené. No prostě bordel fakt! A přitom elektronická cigareta mi opravdu hodně pomohla co se zdraví týče. Dobré přečíst na blogu: https://mojeelektronickacigareta.cz/blog/c/elektro...

372256

Příspěvků: 38

29.03. 08:23 Nikdo (originál)  Další bezcenná filipika na téma kouření
10.08. 22:15 Mumraj  RE: Další bezcenná filipika na téma kouření
29.03. 09:35 Erwin  Někdy vloni
29.03. 11:42  RE: Někdy vloni
29.03. 12:39 výjimečné porušení omerty  budou mu chodit rodinky s dětmi...
29.03. 13:02 Croix  A co jaderné výbuchy v atmosféře?
29.03. 13:52 Jacob  RE: A co jaderné výbuchy v atmosféře?
29.03. 14:03  RE: A co jaderné výbuchy v atmosféře?
30.03. 16:01 hestroy  RE: A co jaderné výbuchy v atmosféře?
29.03. 17:19 Magnus Maximus  Postřehy ze života
29.03. 20:41 Croix  RE: Postřehy ze života
29.03. 23:36 Ahura Mazda  RE: Postřehy ze života
29.03. 18:02 Malý a zvedavý  neuveriteľné
29.03. 20:54 Magnus Maximus  RE: neuveriteľné
30.03. 01:20 lindsay  RE: neuveriteľné
30.03. 16:04 hestroy  RE: neuveriteľné
30.03. 17:09  RE: neuveriteľné- i kdyz nekourim nesnasim je
30.03. 17:56 dub  RE: neuveriteľné- i kdyz nekourim nesnasim je
30.03. 09:14 Marten264  Tabák a alkohol,
30.03. 16:06 hestroy  RE: Tabák a alkohol,
30.03. 20:11  RE: Tabák a alkohol,
31.03. 09:01 Marten264  RE: Tabák a alkohol,
31.03. 18:19  RE: Tabák a alkohol,
01.04. 07:51 Marten264  RE: Tabák a alkohol,
01.04. 15:41 hestroy  RE: Tabák a alkohol,
04.04. 12:06 max_cz  RE: Tabák a alkohol,
01.04. 15:38 hestroy  RE: Tabák a alkohol,
31.03. 13:52 MirekV  vyjmecne pridam svuj pohled na vec :)
31.03. 18:25  RE: vyjmecne pridam svuj pohled na vec :)
01.04. 09:34 Sugar  RE: vyjmecne pridam svuj pohled na vec :)
01.04. 21:15 P.A.Semi  Farmaceuticka lobby
02.04. 08:08 Marten264  RE: Farmaceuticka lobby
02.04. 11:30  RE: Farmaceuticka lobby
03.04. 23:26 karol99  mne to pomaha
04.04. 21:12 Martin Hofer  Největším zabijákem člověka je bezkonkurenčně stát.
04.04. 23:25 Václav Špaček  Jsem kuřák od 13 roků.
05.04. 00:48 E.R.  RE: Jsem kuřák od 13 roků.
27.06. 13:35 lukasNov52  Zákaz nezákaz

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

66

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc březen přispělo 140 čtenářů částkou 23 155 korun, což je 66 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Pozorujte dnešní právní zrůdy, ceny a lichvu! Šílené!!27.03.20 18:19 Česká republika 3

Jourová varuje27.03.20 14:54 Evropská unie 6

Vědci zjistili u 600 lidí 40 různých mutací koronaviru26.03.20 22:20 Island 5

Holandsko a Švédsko začínají ustupovat od teorie stádní imunity26.03.20 22:07 Evropská unie 2

Vláda mění své rozhodnutí ohledně odškodnění - bojí se bankrotu (a právem)26.03.20 22:00 Česká republika 1

Indie vyhlásila 1,3 miliardě svých občanů stanné právo26.03.20 21:02 Indie 1

Koronavirus: Drakonická opatření v Bolívii26.03.20 09:03 Bolivie 7

VIDEO: Massimo Mazzucco zajímavé souvislosti a "náhody" COVID-1926.03.20 07:56 Itálie 0

Politická korektnost a krvelačnost chorých feminacistek vedla ke konci mluvčího FK UK25.03.20 11:07 Česká republika 12

Ministerstvo obrany chce uspořit až 2,9 miliardy korun25.03.20 07:00 Česká republika 1

Evropská unie vojensky podporuje Turecko24.03.20 17:34 Evropská unie 2

V USA začala ekonomická krize24.03.20 04:25 USA 3

Video: Allahu akbar! Nepokoje v uprchlickém táboře Eleonas v Aténách23.03.20 17:51 Řecko 0

Video:Německo už není zemí mléka a strdí, ale Afričanovi to nevysvětlíte23.03.20 17:45 Německo 1

Protesty proti omezením kvůli koronaviru v Paříži23.03.20 16:19 Francie 0

Stát zakázal výrobu dezinfekce Martinu Žufánkovi23.03.20 15:43 Česká republika 1

Rusko a Kuba posílají do Itálie své lékaře22.03.20 17:35 Rusko 4

Blokování čínské pomoci Itálii v Praze22.03.20 16:08 Česká republika 3

Chmelár o prohlášení Stoltenberga: Je to šílené a nepříčetné21.03.20 08:40 Slovensko 2

Pracující rodiče se hroutí z množství domácích úkolů svých školáků20.03.20 22:25 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
24,60 Kč
Euro
27,48 Kč
Libra
30,64 Kč
Kanadský dolar
17,54 Kč
Australský dolar
15,17 Kč
Švýcarský frank
25,86 Kč
100 japonských jenů
22,80 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
7,69 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
31,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
39 938,79 Kč
1 unce stříbra
356,21 Kč
Bitcoin
151 665,79 Kč

Poslední aktualizace: 28.3.2020 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 507