Diskuze k článku

Jak mi Putin zkazil šuk

Příspěvků 77

18.2.2016 0:49

zajem o politiku

Tom@s 78.?.?.?

Mam pritelkyni, ktera politiku nesleduje, kdezto ja ji sleduju peclive. Na jednu stranu mi vadi(l) jeji nezajem, na druhou jsem si uz driv uvedomil, ze rozdilne nazory v teto oblasti byvaji pro vztah mnohdy konecne... [oči v sloup]
Najit nekoho kdo krome mnoheho jeste splnuje stejny pohled na politiku je minimalni sance, mnohem mensi nez najit nekoho kdo se o ni nezajima.

345668

18.2.2016 1:52

pánská ochrana

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Není nad osobní zkušenost [naštvaný]
Pošlete jí tohle "barevné" video. To snad pochopí.

https://www.youtube.com/watch?v=JUhWDSvBV5M
https://www.youtube.com/watch?v=ABdPiV1xf7o
nebo tyto dokumenty:
https://www.youtube.com/watch?list=UUtvrV_ifhx0EDh...
https://www.youtube.com/watch?v=iSW5jQIZ9pU&ap...
https://www.youtube.com/watch?v=u-QqIp6iIjs

Zde jsou ti Ukrajinci s tím pohrbem:
https://www.youtube.com/watch?v=RoExk-h8Fig
zde další:
http://www.nakanune.ru/news/2015/9/3/22413456/

Také dekuju za info, vypadá, že nejlepší pánská ochrana jsou sympatie s Putinem [velký smích]

345670

21.2.2016 23:15

RE: pánská ochrana

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 345670

Kdyz nepocitam jisty staty jizni Ameriky , Kubu, Phipipiny a Thailand tak Ukrajina nebo Rusko jsou dalsi zeme kde starsi panove muzou pomerne lehce klofnout mlade divky primerenyho veku kolem 20ti ktere pana Putina primo zboznujou aby nebylo politickejch neschod na domacim poli...... Muj kamos kterej na Ukrajine a v Rusku nedavno byl me rikal, ze anglicky mluvici sex turisty s kanadskym pasem na Ukrajine a v Rusku chce tolik mladejch bab ze by se mohli usukat .

345763

18.2.2016 2:12

Vladimíre, Vladimíre ...

Tom 47.?.?.?

... když jde o šuk, tak jde všechna pravda stranou!

Dámy jsou rády povídavé. Nic nepotěší dámu tak, a daleko více než šuk, jako když má vděčného posluchače. Na vše, co dáma ze sebe vypustí, je třeba kývnout, souhlasně zamručet, letmo se obdivně zmínit o jejích vnadách, pochválit šatky, účes - její, ne Putinův! - ba i vybuchnout v obdivný údiv nad její bystromyslí i tam, kde by ani premiér Sobotka myšlenku nehledal ...

Když dáma svým úžasným výkonem unaví sebe samu, a vy ještě nejste po smrti, není pak už problém, lehce se převtělit přesně v ten obraz, který dáma chce ve vás vidět.

Existuje ještě jedna osvědčená metoda. Když už jste ze slovních výronů dámy na pokraji mrtvice - rozbrečte se! Má-li dáma alespoň zbytky mateřských pudů, ráda se vás ujme ...

345671

18.2.2016 13:47

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Luko 95.?.?.?

Reakce na 345671

Tom, musím s Vami len súhlasiť. Pridám však, že niet nad úprimnú prosbu o pomoc (napr. o pomoc nájsť správny postoj k čomukoľvek - trebárz aj k Putinovi). Ak ženu začnete presviedčať, že si má niečo myslieť alebo urobiť, väčšinou narazíte na väčší-menší odpor. Ak však to isté postavíte ako prosbu o jej pomoc, máte po probléme.
Je v ženských génoch "zakomponovaná" starostlivosť o blízkeho, túžba pomáhať mu. V rôznych vekových štádiách je táto starostlivosť trocha iná, ale stále existuje, stačí ju trocha "rozpohybovať" - je permanentná.
Povedzte svojej bývalej, aby niečo urobila a asi nepochodíte. Poproste ju o pomoc s tým istým a ona to rada urobí. [smích]

345706

18.2.2016 16:24

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Burgán 194.?.?.?

Reakce na 345706

Bojím se, že se mýlíte. Ta žena reagovala správně, v naprosté shodě s evolučními vzorci chování, které jsou nastaveny tak, aby její eventuální dítě z jakéhokoliv vztahu mělo maximální společenskou a potravní výhodu. Příslušnost partnera k nějakému ideologickému okruhu je stejně důležitá jako aby bylo dítě v bílé společnosti bílé, v černé černé, mezi hubenými štíhlé, mezi svalnatými agresivní. Žena z příběhu jen vyslechla signál svého hypothalamu, který ji varoval, že eventuální dítě by mohlo být v názorové menšině, tedy na nižším místě ve společenské hierarchii, s nevýhodou získávání zdrojů a tím pádem s nižší pravděpodobnost přežití. Geny pana Stwory vyhodnotila jako příliš riskantní a nepřizpůsobivé. Kdo není schopen přesvědčit ženu o opaku, tomu nebude dáno si zadarmo užívat, s kým ho napadne.
Z toho taky plyne, že předmět sporu - pan Putin nehrál v této historce absolutně žádnou roli.

345727

18.2.2016 16:42

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345727

Zase jeden blbec, který dodnes věří výmyslům Weisse a spol. To vás pane s vymytým mozkem nikdy v životě nenapadlo, že ženy nemyslí na své případné budoucí děti, ale chtějí si prostě jen a jen zašukat a užít sexu stejně jako muži? Pokud je jí tedy ten dotyčný sympatický. Je tak složité pochopit skutečnou pravdu? Prostudujte si sexuální život šimpanzů bonobo, nebo historii přírodních národů- a konečně budete v obraze, kde je skutečná pravda. Můžete si dokonce přečíst knihu Vagina od opravdové a skutečné vědkyně Catherine Blackledgeové, kde se dozvíte fakta o tom, že i na buněčné úrovni, kdy různé spermie od různých mužů ve vagině bojují o oplodnění vajíčka- což svědčí o tom, že ženy byly v tlupách pochopitelně vždy stejně promiskuitní jako muži, jinak by se tento systém nikdy nevyvinul. Pokud by byly monogamní a hledaly pouze živitele svých dětí, pak by boj spermií od různých mužů nikdy nevznikl.

345729

18.2.2016 17:58

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Burgán 194.?.?.?

Reakce na 345729

Byl jsem bláhový, když jsem si neuvědomil, že musí zákonitě přijít útok feministky v takovém formátu, jak se v Americe osvědčilo - hrubý a agresivní.

Za prvé - že si chtějí ženy "jen zašukat", může být názor jen vašeho nejbližšího okolí. Mluvit za všechny ženy je od vás trochu troufalé. Já znám zase ženy, které si to raději udělají samy, s mnohem lepším výsledkem, než od náhodného, cizího muže. A řekl bych, že spíš toto je norma.

Za druhé - upřednostňujete svůj naivní aktivistický liberalismus načtený z módní literatury, ale já mluvil o evoluční genetice, která je regulerní tvrdou vědou. (Vrozené vzorce chování si třeba vyložte jako podvědomí nebo instinkt, chcete-li).

A co se týká objevu vzájemného boje různých spermií, o kterém vím, pak svědčí jen o tom, že žena kopulovala s několika vítězi, kteří se o ní utkávali. To mi naopak připadá jako podpora mého argumentu. Proč mezi nimi rozlišovat, když jsou oba stejně dobří, domluvili se na spolupráci a ten třetí už se nehýbe, že? Váš vývod o bezbřehé promiskuitě je úplně nesmyslný. První, čeho dosáhne promiskuitní žena je ukončení ochrany svého stávajícího partnera, v horším případě rovnou zabití.

A pokud budete reagovat, prosím bez nadávek. Věřte si, že i holý argument může být dostatečně průbojný, když není úplně blbý.

345736

18.2.2016 18:39

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345736

No dobrá, nebudu Vám nadávat. Ale řeknu Vám toto: Asi jste příliš mladý a tudíž nezažil socialismus tak jako já. Totiž v socialismu vůbec nikdo neřešil nějakou prolhanou Weisovou teorii a jak se říkávalo- kámen jebal cihlu. Na diskotéky se chodilo proto, aby se kluk vyspal s hezkou holkou a holka sbalila hezkého kluka. Šlo jim oběma čistě o sex a příště kolem sebe chodili, jako by se mezi nima nic nestalo- jen se na sebe tak spiklenecky dívali. Oba byli uspokojení, intimně se poznali a příště kráčeli za novými vzrušujícími dobrodružstvími. A o tom to bylo, je to lidská přirozenost.

Poprvé v životě jsem poznala po majetkovém převratu (sametu) těžkou manipulaci z pera amerického manipulátora Roberta Wrighta z jeho knihy nazvané Morální zvíře. Žasla jsem nad tím, co to s prominutím hovado tam psalo za kraviny. Byla jsem natolik rozhořčená, že jsem tenkrát o tom napsala do tehdejšího Mladého světa. Oni mi ten dopis zveřejnili ( ale v dnešní „demokracii“ by mi ho tutově nezveřejnili). A o tom je dnešní neuvěřitelně zvrhlá kapitalistická doba, která se snaží udělat co největší nerovnováhu mezi mužskou a ženskou sexualitou. A to z toho důvodu, aby bordely (které v celém socialistickém bloku neexistovaly) vydělávaly na té disproporci co nejvíce peněz. No a teď, když tu naserou muslimů jak máku, tak budou prosperovat neuvěřitelným způsobem. A o tom to celé je.

345739

18.2.2016 21:03

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Burgán 194.?.?.?

Reakce na 345739

Vážená paní, rozplést ten názorový chomáč, který tu prezentujete, na menší, než románové ploše je nemožné. Ano všechno platí, co říkáte, ale ocať-pocať. A v tom ocať-pocať to právě vězí, tam je veškeré kouzlo lidského sexuálního, ale i jiného chování.

Žena i muž sledují jemné předivo osobních výhod a zisků a užívají k tomu svůj různě dokonalý rozum, i nevědomý instinkt. Toto vše určí, jestli budou reprodukčně úspěšní. Pokud vychovají několik dobře adaptovaných dětí, vzorce chování mužské a ženské role se do nich zkopírují. Pokud tyto vlohy nebudou mít dědice, zanikají i se svými nositeli. To možná čeká feministky. Zachrání je jen to, že budou dostatečně pokrytecké a jejich feminismus účelový a vylhaný. Což si myslím, že tak je.

Chování té ženy z příběhu se vždy vyplácí. Ukázala, že má svou pevnou "víru", které si cení. A toho si cení chlap. K jaké církvi patříte, (dnes konfesi nahrazuje politika, a u mladých hudba) bylo vždy klíčovým kritériem pro volbu partnera. To, že pan autor šel spát s tvrdým, je výslednice moudrého běhu světa. A díky tomu nás možná čeká další fejeton o tom, že chodí s ženskou, které nějak velmi rychle slezla antiputinovská mázdra z očí, a je jinak úplně bezvadná, a navíc k ní má DŮVĚRU, protože mu nedala na potkání. K vašemu vzteku, Jarmilo.

345753

18.2.2016 22:15

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Valduk 62.?.?.?

Reakce na 345739

Přesně! taky to tak z minulýho režimu pamatuju! Majetníci byli obecně neoblíbení a o holku pak většinou stejně přišli. To co ti židáčtí psychoanalýzové frut rozpitvávaj se vztahuje výhradně na třídní a to ještě liberálistickou společnost. V prvobytně pospolné vládl matriarchát a žena byla paní a potomci se určovali dle matky! Takže žádný tamto "opuštění živitele" a pod. kydy - to nehrozilo! V společnosti feudální rozhodovala půda - spojení pozemků, živností, dědičných lén apod. Sňatky se domlouvaly předem, to přetrvalo i do buržoasních časů - tedy cirka do konce 19. století, pak se to začalo pomalu uvolňovat. A to co výše popisuje ten obřezaný mudrlant, ten Weis, tak to vedlo vlastně Marxe k zájmu o sociologii a potažmo historii a politiku vůbec! Původně se měl živit jako právník a ne jako novinář a spisovatel. Ale na jednom večírku v salonu lepších lidí kam byl pozván se svou manželkou si všimnul zvláštní věci. Že totiž manželky mužů ve věku jeho otce byly často stejně staré jako jeho Jenny. A to ho zaujalo. Dalším studiem zjistil, že u dělníků to neexistuje! A to ho vedlo k tomu, že začal bádat a pídit jak to je s původem majetku a kapitálu - proč ho jedni mají tolik ačkoliv jsou fyzicky i duševně chatrní a věkem sešlí a jiní třou bídu i když jsou zdraví, mladí a pracují. Ale to už je jiná kapitola. A chování těch žen si vysvětloval podobným způsobem jako ten Weiss ...

345755

24.2.2016 17:19

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345755

Tak tohle je velmi divné. Zmizel mi zde bez jakéhokoliv sebemenšího upozornění příspěvek, kde jsem odepisovala panu Valdukovi, ale bohužel jsem si ho spletla s panem Bardukem, protože jsem velmi spěchala na nákup, takže jsem si nevšimla, že mi to neodepisoval rozumný pan Valduk, ale ten pan Barduk. Napsala jsem zde toto:

Překvapil jste mne svým náhlým obratem o 180 stupňů a to tak, že velmi.[smích]
Představte si třeba lovce mamutů v prehistorii, kde byl všude led a sníh. Za prvé tehdejší lidé neměli vůbec páru o tom, jak přichází děti na svět, že jsou k tomu potřeba dva. Domnívali se, že když žena dostane měsíčky (což způsobil měsíc), tak najednou má schopnost rodit lidi. Proto byla tehdy žena považovaná za bohyni. To vše se dočtete velmi podrobně v již zmiňvané knize Vagina, což není tupá feministická propaganda, ale kniha čistě VĚDECKÁ.
Co myslíte tou strukturovaností v lidských prehistorických tlupách? [smích] Úspěšný zdravý, silný a inteligentní alfa samec měl tako jako tak v tlupě největší slovo a oplodnil nejvíc samic. A jelikož se samostudie vědy, nikoliv propagandy zabývám již celých 35 let, tak zde jsou výsledky mé práce, která je nevyvratitelnou pravdou:
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap1.html
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap2.html
http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap3.html

Pane Vladimíre, pokud Vám vadí, že zde zveřejňuji své stránky, tak buďte tak moc hodný a řekněte mi to na rovinu. Není nad to, vždy se chovat charakterně a zásadově, což je i moje naprostá celoživtní zásada.

No a abych trochu odlehčila situaci, tak napíšu zde vtip ještě ze socialismu. Můj muž, nevím proč, nazývá všechny lidi ze severní Moravy vaserpoláky. No a jeden ten vaserpolák se seznámil s polskou dívkou a dali si rande na nádraží, že si jako zajedou spolu někam do přírody. Jenže se na rande opozdil a dívka již odešla. Šla kolem stará Polka a zeptala se ho: Pán šuká meškanie? (hledá ubytování?). A on odvětil: Ne, bohužel zmeškal šukání.

345846

18.2.2016 18:40

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Tom 47.?.?.?

Reakce na 345729

Potěšila jste mě, paní Jarmilo [smích]

Touto bombou ...

>... ženy nemyslí na své případné budoucí děti, ale chtějí si prostě jen a jen zašukat a užít sexu stejně jako muži?

... jste rozmetala celou tuto ex-sex-politickou dišputaci. Nad vaším výrokem by i kurevík Putin zaplesal, na topole nad Bajkalem ...

Problém, v dnešní zdegenerované době je ten, že žen chtivých užívat si sexu jako muži, je jako šafránu. Ono je to prostě nebaví!

>... když se vám to v kalhotech postaví, tak v ten moment vypnete mozek.

To je snad normální, ne? Ženy nevypínají?

> různé spermie od různých mužů ve vagině bojují o oplodnění vajíčka- což svědčí o tom, že ženy byly v tlupách pochopitelně vždy stejně promiskuitní jako muži.

Odborníci sice uvádějí, že zdravá spermie může zůstat živá a schopná oplodnění až tři až šest dnů od chvíle, kdy se dostala do těla ženy. Avšak vzhledem k tomu, že spermie dokáží oplodnit vajíčko do 22 až 24 hodin po ejakulaci, musely ženy v tlupách rotovat daleko rychleji, než muži ...

btw stejně si myslím, že Vladimírovi šlo více o brilantní politickou argumentaci, než o šuk.

345740

18.2.2016 18:56

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345740

I Vy jste mě potěšil Tome.[smích] Ale bohužel jste mě nepotěšil předešlým komentářem, kde jste popisoval něco v tom smyslu, jak slepici furt přikyvovat a dávat ji za pravdu, dokud ji nedostanete do postele. I třeba za cenu, že se nakonec rozpláčete. Totiž nebudete tomu věřit, ale ženská intuitivně rozpozná, kdy je chlap férový a kdy ne. Když je neférový a přesto se jí líbí, tak jde a stejně se s ním vyspí. Ale není to v podstatě ono. Ale když on je férový a funguje u nich takzvané souznění duší- tak je vše podstatně lepší. Ona mu důvěřuje a tím pádem se mu oddá se vším všudy, dokonce se do něj i zamiluje.

345742

18.2.2016 14:08

RE: Vladimíre, Vladimíre ...

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 345671

1* [smích]))
Až na výjimky, ženy nemají doma co rozhodovat o veledůležitých věcech, jako jsou ty okolo světové politiky... Ženy mají doma rozhodovat jen o bezvýznamných věcech, jako: co nakoupit, kam na dovolenou, co s penězi...[chechtot]
Scéna popsaná autorem mi dost připomíná scénu z filmu Román pro ženy, kde se Simona Stašová rozešla se svými novým objevem z Německa, "protože ten blbec neměl rád Poláky"...
[chechtot]
Z čistě evolučních důvodů - nemá zachování lidského rodu mít přednost před drobnými názorovými neshodami v politice?

345708

18.2.2016 2:33

Bohuzial, problem je v moralke,

Anachronos 158.?.?.?

existuju ludia, ktorych moralny kredit by si len malokto dovolil spochybnit. Vieme o nich, ze su cestni a ze drzia slovo. Ich rebricek hodnot je pevny a ich idealy su pre nich castokrat viacej nez peniaze. Nie su zvyknuti prevracat kabaty. Lenze tu naraza kosa na kamen.

Vacsina tychto ludi bola vychovavana v systeme, ktory nefungoval, lebo stal na zlych zakladoch. Symbolom toho systemu boli Rusi a Sovietsky zvaz bol synonymom zla ( a opravnene, povedzme si ). Averzia voci comukolvek ruskemu je teda v tychto koncinach opravnena, predstalen idealy, ktore so sebou priniesol 1968 ( a nadej pre mnohych ) boli az prilis tvrdo zaslapane vojskami Varsavskej zmluvy a to na nasich narodoch zanechalo snad este vacsiu jazvu nez Mnichovsky diktat. Tito ludia teda na vsetko ruske pozeraju s nedoverou az s despektom. Bohuzial, prave ich charakterove rysy im neumoznuju priznat si, ze sucasne Rusko nie je postavene na importovanej ideologii a rozhodne to nie je Rusko s ambiciami ZSSR ( a vyvozom komunistickej revolucie do sveta ). V tom by este problem nebol.

Skutocny problem ale nastava v momente, ked ta "protiruskost" ma prioritu pred vsetkym ostatnym, dokonca ak nieco uskodi Rusovi, tak to automaticky musi byt dobre pre nas ( opat myslenie z doby minulej ). Tento zivotny postoj je velmi nebezpecny, pretoze taki ludia su zrazu schopny obhajovat wahabizmus a podobne ideologie, ktore by nikdy neobhajovali.

Co sa tyka prozemanovcov a tych druhych, Zemana povazujem za cloveka, ktory nikdy nemal problem povedat, co si mysli ( skor naopak, kvoli tomu, co povedal, si narobil problemov viac nez dost ). Ten vlastny nazor si na nom cenim. Avsak nemam potrebu prehliadat jeho preslapy. To mnohi "prozemanovci" s radostou robia.

Podobne Putin. Je to najschopnejsi "gosudar" v Kremli za poslednych 100 rokov ( najmenej, mozno ma aj na Top 5 celej ruskej historie ), ktoreho neradno podcenovat ( napr. ze je to sialenec ). Ale robit z neho poloboha? Jeho schopnosti skor vycnievaju pre ostry kontrast s tymi, ktori zastupuju EU ( a tiez ake alternativy ponuka Rusko, vid. Rogozin ). A sposob, akym sa par spriaznenych oligarchov nabalilo na Soci tiez nevidi len ten, kto to vidiet nechce. Na strane druhej - sposob, akym dokazal skonsolidovat Rusko, tiez nedokazal len vdaka rope...

345672

18.2.2016 5:28

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 345672

Keby nie vpád vojsk Varšavskej zmluvy, mali by sme teraz také vymyté hlavy ako Nemci a Švédi a aj rovnaký bordel v štáte. Rok 1968 nás na pekných pár rokov ochránil pred anglosionistickou okupáciou.
Mňa zaráža fakt, že ľudia stále nadávajú na Rusov kvôli vpádu, ale nie sú schopní vidieť zločiny, ktorých sa dopustili a stále dopúšťajú Británia a USA. Tak sa prejavuje účinná propaganda.

345676

18.2.2016 8:18

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 345672

Taky uz nejsem nejmladsi a neco pamatuji a stale vice vidim, jak jsme uz drive byli manipulovani. Drive to bylo daleko jednodussi - jedno radio, jedna televize, jedny noviny...,nebyly zadne jine/alternativni zdroje.

Dnes si clovek aspon muze pro srovnani vyhledat nekolik ruznych pramenu/nazoru na Internetu.

Mozna, ze je to trochu revolucni myslenka, ale myslim si, ze prichod Rusu v roce 1968 nas zachranil od chystane "sametove revoluce", kterou nas "Bratr zpoza Velke louze" obstastnil pozdeji - v roce 1989.

I po roce 1968 byly firmy z Ceskoslovenska v cele nejen vychodni Evrope uznavane. Kolik jich zbylo po "osvobozujici revoluci" 1989 ? Vzdyt uz ani ta svetoznama Becherovka nebo vetsina ceskych piv neni ceskych, nybrz patri zapadnim korporacim. O Skodovce, Jawa nebo Tatrovce ano nemluvim.

Ze Charta 77 (ale i Solidarnost) byla financovana Sorosem, to uz neni zadne tajemstvi. Vzhledem k jeho (Sorosovu) veku by se nebylo co divit, kdyby se angazoval uz v 60. letech u nas .. A kdo vi, jestli nemel prsty i v Madarsku 1956... Treba se nekdy patricne dokumenty objevi.

Slouceni NDR a SRN take nebyl zadny lidumilovny a mirotvorny cin, nybrz spise snaha, polozit SNR financne na lopatky .. Ale zase to nejak nevyslo...
Sliby se slibuji a blazni se raduji... Kdy konecne pochopi evropsti ale jini statnici, ze jistym osobam se neda verit ani pozdrav? .Jedine zabraneni mirove spoluprace v Euroasii muze zabezpecit Strycku Samovi jeho celosvetovou hegemonii jako dosud.

345683

18.2.2016 11:08

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 345672

isteže je problém v morálke, ale:

>Rusi a Sovietsky zvaz bol synonymom zla ( a opravnene, povedzme si )

pozrite, tuto zase len máte vpašovanú ideológiu [smích]

Bez detailov sme tam, kde aj predtým. Nie Rusi sú zlo, podobne ako nie Židia, Muslimovia sú zlo. Zlý je konkrétny človek, nie vrece/zemiakov.

Pýtajme sa teda, keď už, tak kto konkrétne a prečo bol symbolom zla napríklad aj v Rusku.
Pýtajme sa, prečo skutky našich zlých ľudí boli zastierané údajným "zlom" v Rusku, a deje sa to tak doteraz. Veľa ľudí má plné ústa Ruska, Putina, pritom sú sami zlí a spoločnosti škodia, alebo na nej parazitujú. Putina démonizujú práve títo, alebo ho stavajú do úlohy toho "poloboha" "iba preto" že je jednoducho schopný, okrem toho nezanedbáva ani propagandu, ktorú robí odlišným a korektným spôsobom oproti zvyšku. Vyššie som dal videá, z ktorých vyplýva, akí sú ľudia niekedy "jednoduchí", a skáču na lep, všetkému, čo vôbec príde. Akejkoľvek "duševnej" potrave.

Rusko sa stalo ALIBI pre naše ZLO.

345696

18.2.2016 13:46

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

Anachronos 158.?.?.?

Reakce na 345696

Neviem presne, kde vidite problem. Ale v poriadku, rozpisem myslienku, ze "Rusi a ZSSR boli symbolom zla". Predsalen nie je mudre pisat narocne filozoficke uvahy neskoro v noci. [chechtot]

Cela ta myslienka stoji na tom, ze majorita ludi nema ani sily, ani schopnosti, a v neposlednom rade ani cas skumat vsetky odtiene sedej - a teda hladaju zjednodusenia. V ramci tych zjednoduseni sa zabuda na to, ze:
1) komunizmus bola povodne ideologia nemeckych filozofov Marxa a Engelsa.
2) do Ruska bola vpasovana prave Nemcami, ktori potrebovali zmenu vlady na podpisanie separatneho mieru ( vid Brest-Litovsky mier )
Vysledkom je nespravna rovnica komunista=Rus=ZSSR. A tu rovnicu mnohi pouzivaju doteraz, aj ked sucasne Rusko nema potrebu "vyvazat revoluciu do celeho sveta", skor im ide o zachovanie vplyvu "na ruskych uzemiach".

Samotny komunizmus ale stal na zlych zakladoch ( resp. ich presadzovanie bolo uplne chybne ) - a to takych, ze v duchu "rovnosti vysledkov" potlacal schopnych na ukor loajalnych. System, ktory funguje na tychto principoch, zarucene zacne stagnovat a neskor strati kontakt s konkurenciou. Stalo sa to Cirkvi, stalo sa to Islamu, na tom zlyhal komunizmus a na rovnakom principe zlyha aj multikulturalizmus.

Bohuzial, ludia si neuvedomuju, ze skutocny problem ( a to ako nas, tak aj rusky ) je prave dedicstvo komunizmu, ktory sice nefungoval, no zaroven pokrivil charaktery minimalne 2-3 generacii ( u Rusov este viac ). Ci sa nam to paci, alebo nie, Rusi neboli pachatelia komunizmu, ale jeho obetami ( aj ked komunizmom tak vymytymi, ze sami prispievali k jeho zlocinom ).

PS. Neobhajujem, len konstatujem...

345705

18.2.2016 15:05

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 345705

Áno, komunizmus bol inštalovaný ako ideologický podvrh najmarkantnejšie v Rusku. Preto sa Rusi s komunizmom neprávom stotožňujú.
Komunizmus mal niektoré myšlenky, ktoré boli pokrokové, sociálne, ale rovnako ako aj súčasná demokracia stavajú na ideálnom človek,u, čo fungovať nemá ako.
Dnes takisto ospevujeme idey, ktoré nemajú od komunizmu ďaleko, takisto falošne ponúkajú blahobyt a ľudské práva, ale od reality to má veľmi ďaleko, a opäť ide skôr o formu nadvlády a sociálny podvrh.
Navodzuje sa tržná ekonomika, ale keď ju naraz treba, tak sa zruší a uprednostní kartel. Presadzujú ľudské práva, ale keď ich naraz treba, nastúpi pozitívna diskriminácia. Dvojaký meter je zrejmý, takže ide o podvrh. Podobne aj priama demokracia, dnes je naopak priamejšia, než by sa žiadalo, nie je správne, aby o všetkom rozhodovala ulica, ktorá nemá šancu veci dôsledne študovať a vyhodnotiť, protirečí to deľbe práce.

Ani "dedičstvo komunizmu" nie je problém, iba alibi, zásterka. Skutočný problém je veľa ľudí s nadštandardnou spotrebou, neprimerane vysokými nárokmi, plýtvanie zdrojmi, paraziti, ktorí spoločnosti reálne ničím neprispievajú, existuje tu skrytá rivalita, a neférová konkurencia s nejasnými alebo nedobre postavenými pravidlami hry.

Nie systém je za to zodpovedný, ale schopnosť nejakej komunity sa organizovať, práceschopnosť, spoločenský duch, morálka, kultúra, empatia, mentalita, reálna schopnosť spolupracovať, nevyvršovať si svoje neschopnosti na druhom, neschopnosť pomenovať vinníka s obavou, že zvyšok spoločnosti je spohodlnelý, rozmaznaný. Také čosi platí nezávisle na tom, ako sa to volá.

345714

18.2.2016 15:27

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 345705

Trochu bych k tomu podotknul: V clanku se objevuje typicky jev, kvuli kteremu je prave svet takovy, jaky je.... nemecky filozof, rusky komunista, rakousky fasista, islamsky fanatik.... Potom je tak lehke lidi zmanipulovat ke kolektivni vine a postvat je proti sobe - narody, nabozenstvi atd...

Narodnost nebyla ani driv ani dnes podstatna, nybrz prislusnost a clenstvi k ruznym mene znamym ci neznamym skupinam. No a v tom je prave problem.. Tato clenstvi se dnes pokud mozno zatajuji nebo se o nich lze - at to jsou skupiny Bilderberg, Trilateralni komise, Club of Rome, Comittee of 300, ruzne zednarske loze (P2, B'nai B'rith, Grand Orient, Velka Loze,..) Skull & Bones atd..

Tyto skupiny nejsou urcite "vrcholem ledovce", ale kdyz uz se jednani a usneseni ze setkani a zasedani techto skupin nedostanou na verejnost, je pro jejich cleny a jejich nadrizene velice snadne provadet operace a akce, ktere vypadaji jako nahodne a necekane, ale pritom mohou byt dlouho a dobre pripravovane.

Z tohoto hlediska jedna zprava pro vsechny fanousky pana Zemana, o ktere zatim jeste nevim, so si i ni myslet (jeste se treba ukaze?):
Pan Zeman se zucastnil v roce 2015 ve Washingtonu zasedani AIPAC - nejvlivnejsi zidovske organizace/NGO (?) v USA a dokonce byl jeden z vyvolenych k projevu pred publikem. Z jeho obsahu:

http://www.algemeiner.com/2015/03/02/czech-republic-president-milos-zeman-we-all-must-say-i-am-a-jew/?replytocom=4448072#

Kazdy muze podle sveho uvazit, jak daleko ma tato zprava vyznam a dopad.

345716

18.2.2016 17:46

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

E123 193.?.?.?

Reakce na 345705

A můžete, prosím, rozvést, jak "komunismus" pokřivil charaktery těch 2-3 generací? Vážně mě to zajímá...

345734

19.2.2016 0:43

RE: Bohuzial, problem je v moralke,

Anachronos 158.?.?.?

Reakce na 345734

Poznate?

"Kto nekradne denne aspon hodinu, okrada seba a svoju rodinu."

Za minuleho rezimu velmi rozsirene kredo na Slovensku, podla ktoreho sa riadila vacsina. Vsetko totiz patrilo vsetkym a teda nikomu nic nechybalo. Navyse bolo uplne normalne, ze clovek sa bal vyslovit vlastny nazor a ktokolvek by sa pokusil vystupit z radu, tak si koledoval o problemy.

Vysledok? Mnohi ( hlavne v politike ) kradnu aj dnes a dokonca to vacsine obcanov ani nepride zvratene, ze im rozkradaju spolocny majetok - nieto este aby sa ozvali nahlas. Dokonca mnohi tvrdia, ze na ich mieste by robili to iste. Verim, ze podobnych ludi poznate aj vy. Ale pokial sa tie 2-3 generacie nevymenia, tak sa dedicstva komunizmu nezbavime.

345761

18.2.2016 3:01

Brr, notorická sluníčkářka :-)

Nikdo (originál) 89.?.?.?

Sám jste naletěl na ty "pravdy" v ČT a spol., protože už samotný předpoklad, že se, byť i s inteligentní ženskou, dá smysluplně bavit o politice, je naprosto zcestný. Ostatně na to ukazuje, že i všelijací zženštilci jsou na straně sluníčkářů a dobroserů všeho druhu.
[smích]

345673

18.2.2016 3:47

Na me nasadili v 66. panicku

favela 113.?.?.?

ale meli smulu,vypadala jako zastydla svazacka,nejdriv prede mnou kroutila zadkem a potom me sbalila na moste Legii,byl jsem krupan z venkova a chteli vedet jestli nepribyl do Prahy podvratnej zivel./byla z uplne jinyho konce Prahy/. Pravidlem je ihned koukat kolem, vzdy je agent kontroler nablizku. Zavedla me na Strahov a hned jak deme jeden utekl rychle z lavicky az zapomnel velmi drahej fotak/ktery meli jen vnitraci/. Potom jsem dostal telefon od "manzela" s nahalem; prej nech moji zenu na pokoji, ale kricel jsem zpatky..este nesplnila svuj ukol! Ale testem se prosel. Jakmile je neco neobvykleho,nekdo neco pred vami ztrati,zapomene/stalo se mi 3x/ i penize,zlate sperky jsou oznacene,vzdy jsem vratil s vyslechem komu presne vec davam zpet.
V tramtarii jsme trampovali nekde a nahle se zjevil sympatickej mladenec a ze jestli nejsme chorvati. Byli tady vycvikovy tabory pro ne a albance,araby a dalsi sebranku ale nevedeli jsme na co./Jugoslavie/.Zrejme se ztratili jeden druhemu/kontrasp.tajnym/ z dohledu. Kdyz ostatni sli zpet k ohni ,rikam; mas tam /ukazuju na stran ze nim/ nejaky kryti, zbran jak vidim nemas. Nemam rek. Takhle na chorvaty nechod,dostal radu.Pridal jsem nekolik a hlavne by si nasel co chorvati delali za II.sv. valky.
Prusery od kterejch sem utekl uz na me cekali nastoupeny 24 tisic km daleko.Doprava tu nebyla,koupil jsem auto/od bohace cecha/ s pokutou 10dolaru. Upominky jsem zahazoval a ze nejaky tyden se dostavil Detektiv .Teda ty co vysetrujou vrazdy a pod. Vyhruzky/za tim je vzdy slabota/ soudama. Nic. Za chvili dalsi a to uz jsem se smal. Bylo mi ho lito tak jse rek ze mam uredni prevod . Ale byl tak zabranej do vyhruzek ze to ignoroval.Nevnucoval jsem se. Pak teda k soudu. Soudce se mracil a cet seznam mych hrichu a kdyz byl v nejlepsim tak sem vyndal/tvare se jako andel/ papir a zacal mavat smerem na nej. Poslal gestem poskoka a po prave strane kde stali dva policejni vlcaci,zalobci zavladla nejistota. Soudce se kouk a rek: Case dismissed. A zuri,ze z nej policie delala za 10dol. blba. dpronasledovani/persekuce/ uz jsem zde psal, tak kdyz se dozadujou abych sel delat porotce dostavaji odpoved; Jsem pod policejni persekuci a kazdyho zloducha osvobodim ,uz ze solidarity k pronasledovanym.

345674

18.2.2016 6:45

Sprosté...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Takto si šuk pokaziť. Ale aspoň ostane to pravdivé polopubertálne: Blbá, nedala mi...
Viete Vy vôbec čomu ste ušli? Mať kamošku nasadenú agentku tiež nie je nijaké terno...[cool]

345678

18.2.2016 7:05

Ženy jsou ve svízelné situaci

Marten264 93.?.?.?

Jejich původní poslání a smysl života byl v posledních desetiletích zásadně proměněn.

Mají být dárkyněmi života a přitom dřít jak mezci pro blaho technokratické společnosti.

Mají být strážkyněmi rodinného krbu a následovat manžela ale, jak se to dělá.

Mají udržovat rodinnou pohodu a být vzorem pro své děti přitom se plnohodnotně věnovat byznysu a politice.

Že by "moderní mužství" bylo tak podivné a neslučitelné s
moderním ženstvím".

Co nebo kdo je MUŽ , a jak vypadá ŽENA, aby byla Number One.

https://www.youtube.com/watch?v=_4vHnYWuvM4

345679

18.2.2016 9:51

RE: Ženy jsou ve svízelné situaci

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 345679

Pobavilo. To video. [velký smích]

345689

18.2.2016 7:40

Vyřešte si ty ženský

govind 81.?.?.?

Viděli jste se hodinu a byli spolu na obědě !
"Na partnerství to z mé strany nevypadá."
Vždyť z toho jejího vyjádření je naprosto jasné, že je to mimoňka.

Copak se můžu něčím partnerem stát tak že si řeknu že jím budu, když druhý bude souhlasit ?
Partnerství je něco, co se rodí delší dobu a staví se na základech důvěry...

Mohl sis zašukat, ale to musíš zašpuntovat žaludek a naladit se na ní a ne s ní rozebírat Putina.

345680

18.2.2016 8:15

Aktualni az genialni clanek

dolomitska elegie 92.?.?.?

Tak tohle se Vladimirovi opravdu povedlo! Putin kazi nejen suky, on i rozvraci stara pratelstvi a vnasi rozkol do letitych manzelstvi.
Zrovna ted v sobotu mne pozval svagr na vylet na sneznicich, ktery jsme zakoncili v horske chate u fondue. V prijemnem rozpolozeni, unaveni, jsme probirali bezne veci, dokud nedoslo na "Vladimirovo": Kdyby to Putin nerozesral v Syrii, nemeli bychom ted problemy s uprchliky! [naštvaný]
Jsem trochu cholerik, takze jsem se omluvil a okamzite odesel na cerstvy vzduch...bohuzel jsem to tam nevydychal a vymluviv se na povinnosti, ukoncil jsem nas vylet predcasne.
Nevim jak a proc je to mozne, ale uz nedokazu zvladnout, ze nekdo v dospelem veku jeste takovym zpusobem podleha propagande. Pro mne takovy clovek okamzite konci jako partner, ackoliv mne to treba osobne mrzi. Nabyl jsem presvedceni, ze taci lide jsou nebezpecni pro svoji manipulovatelnost a ze neni radno si s nimi neco zacinat- jelikoz nemaji vlastni rozum, muze se klidne stat, ze jim nekdo muze neco nakukat proti mne, cehoz se hodlam vyvarovat. Mozna vse souvisi s tim, ze uz jsem v pozici, ze kdyz nechci, nemusim se s nikym bavit.

Tohle je velmi tezka spolecensko- psychologicka situace, ale i trosku mravni dilema: jaky smysl ma pro vas komunikace s clovekem, stojicim "na strane zla"? Muze vas toto "zlo" nakazit? Ja si myslim, ze ano a kdyz ne primo nakazit, obere vas o spoustu casu. Takto zmanipulovani lide mi obecne prijou jako monstra, ktera uz ani nejsou lidmi a mam z nich uplne normalni strach. Sice ne zas tak velky, ale natolik vyznamny, ze se jim, pokud mozno, vyhybam dnes jiz za temer kazdou cenu (i toho "Vladimirova suku [cool]

345682

18.2.2016 14:42

RE: Aktualni az genialni clanek

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 345682

Víte on ten váš švagr je obětí krátké paměti + rafinované propagandy + brainwashingu... Kdyby si vzpomněl, že do EU proudily davy imigrantů již před 30/9/2015 a že ten proud značně zesílil na nejvyšší úroveň po Merkelové "Vezmeme všechny..." v červenci 2015... Ten fenomén popsal už Orwell v 1984... Měl jste v klidu říci něco v tom duchu: "Ano Putin je děsný prevít, ale všiml jsem si, že do EU proudily davy imigrantů již před 30/9/2015 (kdy Putin zahájil vojenské operace v Sýrii) a že ten proud značně zesílil na nejvyšší úroveň po Merkelové: Vezmeme všechny... = takže toto bych v rámci objektivity Putinovi raději nepřičítal, abychom proputinistům nenahrávali..." Jistě, že pro tvrzení, že Putin "je prevít" nejsou žádné důkazy - a tak to není pravda. Ale s těmito lidmi se nedá hovořit jinak. Jakmile totiž řeknete, něco, co dotyčný nechce slyšet, vypne svou schopnost vnímat vaše slova a s diskusí je konec = změní se max. ve dva rozčilující monology. Při další diskusi na téma Putin je zlý démon, tentokrát třeba na téma, že může za bídu v Rusku, použijte obdobný model...: "Ano, Putin je velký prevít... Ale v rámci objektivity jsem zjistil, že bída v Rusku se Putinovi dost dobře nedá přišít, protože..." Jedině tak je šance, že mu trochu otevřete oči.. A jestli ne, pak jde o beznadějný případ, kterých je kolem nás mraky... Vzpomeňte si na filmy "Oni žijí" či Matrix... Jde o lidi, kteří si prostě nechtějí vzít ty černé brýle rušící oslepující signál či vzít tu červenou pilulku...

345711

18.2.2016 9:07

Podobné

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Také mám kamarádku, která nemá ráda Miloše, protože mluví vulgárně. Já jí to nevyvracím a v sexu nám to nebrání.
Už jsem si zvykl, když vidím antagonistické názory u kohokoli, okamžitě měním téma. Že někoho přesvědčím - to jsem už dávno vzdal.

345684

18.2.2016 9:55

RE: Podobné

P9 178.?.?.?

Reakce na 345684

"Už jsem si zvykl, když vidím antagonistické názory u kohokoli, okamžitě měním téma. Že někoho přesvědčím - to jsem už dávno vzdal."
Přesně tak, každej si tu svoji cibuli musi oloupat sám. Pro mě bod kdy jsem definitivne prozřel byla videa o 11.9. Pak už všechno co nasledovalo člověk sleduje bez slepé víry a s rozumem. Spousta jinak fajn lidí to má zabetonovaný na Rus špatně, US dobře a víc o tom ani není ochotno přemýšlet.

345690

18.2.2016 9:13

Presne, PRESNE takto

libertarian 31.?.?.?

PRESNE takto som na tom aj ja, ale nie s frajerkou, ale s najlepším kamarátom, a s ludmi trochu v rámci širšej rodiny.
Tiež sú to inteligentní (? alebo nie ? ) ľudia, ale úplne zaslepení propagandou. Alebo - možno skôr tým, že desaťročia oprávnene nenávideli Sovietsky zväz , a nedokážu pochopiť. že hriechy Sovietov nemožno automaticky prelievať na dnešné Rusko.

Smutné je, že takuto skusenosť mám aj s mojimi BÝVALÝMI NAJOBLÚBENEJŠÍMI novinármi aj politikmi. Novinár Hríb, Peter Schutz, politik a ekonom Mikloš, Šebej, .......

Nemyslím, že tá mainstreamová propaganda je až taká dobrá. To iba ľudia su extremne konzervatívni v myslení - nechcu vidieť fakty, ktoré im nepasujú do doterajších ich názorov.
Skôr ako mainstreamová propaganda je v tejto veci účinná absolutna masmedialna izolácia pravdivých informácií. To absolutne skorumpovanie médií, ktoré absolutne cenzurujú PRAVDU , je hlavnou príčinou víťazstva lží.
Ďakujem novinám, ako je Zvedavec !!!

345685

18.2.2016 9:14

ilustrace selhání

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

1) putinův voják se nelekne žádného sebetěžšího úkolu, postupuje cílevědomě a efektivně, používá multikulti maskování a krytí za urnou V.H. , cílem je dobýt a zasunout, skalp ze sluníčkového bobra vydá za zlatou hvězdu hrdiny socprc.
2) se ženami se putinův voják zásadně baví pouze o jejich pocitech a touhách, a to až do naprostého vyčerpání témat a ochraptění dotyčné aktivistky , ta je pak povolnější , neboť už není schopna vyslovit ani to "ne"
3) obětovat se za hranici lidských možností je pro putinova vojáka všední věc, a proto je jedno velké němé ucho , navíc má obě uši propojené vytuněnou eustachovou trubicí, takže piččí bláboly plynule prochází bez ulpění skrz
4) nikdy nezapomínejte, že to děláte pro Putina a budoucnost všeslovanstva na to je třeba neustále myslet, koneckonců to podporuje erekci více než modrá pilulka
5) vítězství slaví putinův voják až po druhém potvrzujícím zásunu , po prvním by to bylo stejné jako ejakulatio praecox , tedy neprůkazné , vítězství jest oslaveno zvoláním : " Za Vladimíra a jeho rodinu, pojebali jsme Hercegovinu !"

suma sumárum, pane editore, musíte na sobě ještě hodně pracovat

P.S. to video linkované "Marten264" v 7:05 je velmi pedagogické. [smích]

345686

18.2.2016 10:12

RE: ilustrace selhání

el 85.?.?.?

Reakce na 345686

Vtipné jako obvykle.[chechtot]

Pokud by platilo ono okřídlené "mluviti stříbro, mlčeti zlato", tak by i pudy zvítězily nad propagandou.

345692

18.2.2016 10:44

RE: ilustrace selhání

martin bares 85.?.?.?

Reakce na 345686

[chechtot]

345693

18.2.2016 9:27

Asi to nebude o tom, jak myslí muž a jak žena

LenkaK2 78.?.?.?

Já mám v práci kolegy, samé muže, a snažím se jim říkat, jak je Putin dobrý a oni si ťukají na čelo a jdou mávat projíždějící americké armádě (tedy byli mávat před rokem )

345687

18.2.2016 11:52

RE: Asi to nebude o tom, jak myslí muž a jak žena

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 345687

Jste z Plzne? [velký smích] Tam to melo tradici...ozpívaný generál Patton a "holky ze škodovky". Jenomže jak tvurci, tak i interpreti patrne už neví, jak a proč to s tím Pattonem bylo.
Stejne tak je tomu v reálu. človek nečemu verí, ale ne každý zvládne podstatnou část práce, kterou musí projít, aby zjistil, co je za tím. Znám schopného a zkušeného inženýra co jezdí i po venku, co mu je Putin trnem v oku, a i když nelze pochybovat o kvalite jeho myšlení, tak na pokrok tímhle smerem nemá. S kolegou si pár let lámeme hlavu, proč to tak je. Závislý na nejakém politickém sponzorovi predpokládáme, že není. Možná vliv "amerického snu".

345700

18.2.2016 17:08

RE: Asi to nebude o tom, jak myslí muž a jak žena

Bluejamie65 90.?.?.?

Reakce na 345700

tady je třeba si uvědomit, že se Starikovem je možné se o lecčems dohadovat, jedna jeho myšlenka je však naprosto nezpochybnitelná - jednou z nejtěžších věcí v životě, bylo přiznat si po zániku SSSR, že vše, co komunisté říkali o západu, byla pravda.

345731

18.2.2016 9:29

kavárna

vymylimimozek 83.?.?.?

Kavárny nejsou jenom v Praze
i u nás ti lišky uvaří
před dobrou nocí kafe v snaze
ať se ti huba seškvaří.

345688

18.2.2016 10:04

Propaganda programuje

Planetary 213.?.?.?

Pri konfliktu na Ukrajine uvadeli opolcenci, ze zajati ukrajinci po odriznuti od ukrajinskych zpravodajskych kanalu prochazeli postupnou promenou, ktera trvala cca tri tydny az tri mesice. Po teto dobe si lide zacali uvedomovat, co vlastne pachali, ze temer vsechno je lez, ze strileli proti lidem, jako jsou oni sami, jen jim "nekdo" tvrdil, ze ten hornik, ucitel, delnik je terorista.
Proto opolcenci mohli tyto lidi - obeti systemu - propoustet, protoze se u nich vytvorilo/obnovilo kriticke mysleni.
Propaganda je vypracovana, ale musi byt podavana porad. Jakmile se clovek dostane z jejiho dosahu, zacne normalne myslet. Pokud ovsem v nem nejsou od narozeni naprogramovany jine vzorce.
Je to stejne jako telo a nemoc - pokud se do nej dostane vir a nebude zamezeno dalsi reinfekci, nebude mit telo sanci se s virovou nakazou vyrovnat samo.

V tomto pripade - pokud o to autor stoji - vzit danou osobu na tri tydny nekam mimo civilizaci a komunikacni prostredky. Nebo lecbu realitou - zajet na Ukrajinu, do Ruska a pak na opolcenska uzemi a skoncit na Krymu, at si promluvi s lidmi na miste.

Ohledne toho, jak lide klekaji pred tou kolonou, co veze padleho "ukrajinskeho geroje" - vsimnete si, ze padaji vsichni na kolena, coz je samo o sobe podivne. Druha verze je, ze po prujezdu varovneho vozidla kdo nepadl na kolena, tak gerojove vyskocili z auta a nazorne ho zpracovali. Kde je pravda nevim, neptal jsem se tech lidi.

345691

18.2.2016 11:20

Slépka by potřebovala multikulturně obohatit

F&T 78.?.?.?

Slépka z vašeho textu by potřebovala multikulturně obohatit. Do této doby jsme tomu říkali znásilnit, ale to víte newspeak se šíří a nejde ho zastavit.

Po takovém obohacení by pochopila, že se najednou necítí bezpečně a její falešné bezpečí a víra v dokonalý západní svět a zlého ošklivého Putina daná propagandou by se rozplynulo jako pára.

Když přišlo několik emigrantů z Norska obohatit ruskou diskotéku tak je místní zmlátili a pak skončili na policejní cele. V naší změkčilé či spíše skrz nazkrz zkorumpované Evropě toto zdravé chování není možné protože by nebylo humání.

345697

18.2.2016 14:50

RE: Slépka by potřebovala multikulturně obohatit

Spektátor Čumilovič Puk 78.?.?.?

Reakce na 345697

To taky tak vždy být nemusí, už zde byl případ, kdy dotyčná násilníkům za obohacení poděkovala a odpustila jim... Víte, ono je to pro mnohé pořád snazší, než si připustit omyl a změnit názor....[bliji] Myslet, to je dřina!

345712

19.2.2016 0:14

RE: Slépka by potřebovala multikulturně obohatit

F&T 78.?.?.?

Reakce na 345712

Ano, máte pravdu. Jedna milka z těch dvou, co byly uneseny a vykoupeny z peněz našich lidí by se velmi ráda vrátila. To mi připomíná, že celá ČR zaplacením výkupného podpořila terorismus.

Člověk vnímá útlak relativně. Když ho zavřou, nechají o hladu a bijí ho, tak je to pro něho strašný. Ale jakmile se podmínky o něco zlepší - zůstává v domácnosti a musí být každý den muži po vůli tak to najednou začne vnímat jako naprostou svobodu.

345759

18.2.2016 11:37

rozděl a panuj

kutra 31.?.?.?

to je heslo, kterým se elity říděj a vzhledem k několikasetleté praxi to uměj. A my jim to žerem. Jsou v bezpečí. Místo, aby se lidi obrátili proti nim, tak se hádaj mezi sebou. Když dva se perou třetí se směje.

345699

18.2.2016 12:42

u

u 85.?.?.?

S podobným extrémom sa stretávam u viacerých známych. A nie len čo sa týka Putina, ale predtým hlavne Mečiara a teraz Fica. Ide u nich o to, že mainstreamová propaganda u nich vyvolala až patologickú nenávisť a nie sú ochotní a asi ani schopní dané osoby a alebo ich činy hodnotiť objektívne.
Našťastie väčšina žien sa o politiku nezaujíma, skôr výnimpočne, a keď aj rozprávajú napríklad niečo o "zlom Putinovi", je im to viac menej obvykle jedno a hovoria to jendým dychom s informáciami o móde či počasí [smích].
Keď som kedysi čítal nejaké internetové rady, ako "zbaliť babu", jednoznačne vystríhali pred zaujatím vyhranených politických postojov. Čiže keď si chce človek za...ať, v konverzácii sa treba politickým témam vyhýbať a ak ich zavedie dáma, buď bezmyšlienkovite prikyvovať alebo diplomaticky zmeniť tému.
Ono to totiž môže po chvíli začať liezť riadne na nervy.
Ja to poznám aj z trochu inej strany, keď kamoš začne slovne onanovať napríklad nad tým, aký je Putin kokot, a nedá sa zastaviť, ba naopak, akýkoľvek pokus zmeniť tému len vystupňuje jeho slovnú sračku, tak musím ísť na záchod a zotrvať tam až dokiaľ ho to neprestane baviť [velký smích].

345701

18.2.2016 19:41

RE: u

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 345701

pevne dufam, ze to fico da a bude vladnut. zo srdca mu to prajem. dufam, ze podpise tipp, rozbehne gender, pripadne povoli tazbu amikom tak ako v michaloviach (smilno 1), atd.., presne tak, ako u nas nepovolil nato zakladnu, nedovolil predat podu, nenakupil amicku zastaranu techniku, atd... potom sa ludia ako vy zobudia, podobne, ako sa zobudili ovce z kisku. je mala pravdepodobnost, ale mozno ho zavolim aj ja. vidim totizto, ze aj moji nereformovatelni rakuski kolegovia, dnes uz rozmyslaju pod tlakom udalosti inak (prave dnes ma presvedcili, ze aj nemozne je moznym a mam z nich radost!!!). ja sa tesim na to, ako sa prebudia aj ludia podobni vam. vsetko dobre!

345746

18.2.2016 13:19

Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

altman 93.?.?.?

tak bych se zapřel. A po šuku bych ji korunoval na šukající slepici.

345702

18.2.2016 16:21

RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345702

Co furt máte s těmi slepicemi? Si myslíte vy pitomci chlapi, že jste chytřejší než ženy? To ani náhodou!! Často mi připadá, že jste statisticky ještě pitomější než ty ženy- o čemž svědčí vaše diskusní příspěvky. Protože když se vám to v kalhotech postaví, tak v ten moment vypnete mozek. Ale hlavně že se pořád a neustále můžete nad ženy vytahovat jak malí jardové- to je vaše doména.
Jak snadně se fyzicky silnějším muslimům vládne (kteří jsou ale sami řízení a v područí sionistů), když všechno ženám zakážou, popřípadě je ukamenují. No tak kamenujte pánové, kamenujte alespoň slovně, když jste tak ubozí.

Místo abyste si vážili toho, jak jsou ženy obětavé, vaří vám, perou a smaží, tak se tady budete všichni onanovat nad jednou, která nemá ráda Putina. A co třeba Petr Cibulka? Ten ho přímo nenávidí. A neříkejte mi tu, že je to cvok. Vy všichni jste cvoci, kteří mají neustále potřebu nějakým způsobem shazovat ženy. Prostě zakomplexovaní kriplové, nic víc.[bliji]

345725

18.2.2016 17:40

RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345725

"Vy všichni jste cvoci, kteří mají neustále potřebu nějakým způsobem shazovat ženy. Prostě zakomplexovaní kriplovjejiché, nic víc.[bliji]"

Paní Jarmilo, musíte ale uznat, že ženy na vedoucích pozicích v politice, ve školství (a to i na VŠ) a v jakémkoli zaměstnáních je NAPROSTÁ TRAGEDIE.

PS Jsem žena a mám na jejich neschopnost často vyúsťující do nenávistné agrese vůči především vůči ženským oponentkám nepříjemné vzpomínky.

345733

18.2.2016 18:16

RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345733

No tak milá paní, pokud jste vůbec paní, naprostou tragédií na vedoucích pozicích v politice, ve školství (a to i na VŠ) a v jakýchkoliv VEDOUCÍCH funkcích zaměstnání jsou i muži naprostou tragédií, nikoliv jen ženy. Tak se prosím uklidněte, jo? Je to tím, že na tyto pozice se prostě dostávají už jen ze zvrhlého kapitalistického principu výhradně poslušní a bezcharakterní zmrdi, kteří poslouchají ještě vyšší nadřízené zmrdy- na pohlaví v dnešní době vůbec, ale vůbec nezáleží. A zkuste mi říct, že to tak není.

A ještě něco připodotknu. Jo, na vedoucí funkce jsou ženy velmi nevhodné. Ale na děsnou dřinu všeho druhu, třeba pokladní v supermarketech jsou velmi vhodné, co? Se jděte vycpat dámo, pokud jste vůbec dáma. Až bude ženským počítána jako regulérní práce starost o děti a o rodinu a veškerá dřina v domácnosti, a započítána do důchodu, pak to teprve začne být trošilinku spravedlivé.[naštvaný]

345738

18.2.2016 19:15

RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 345738

"A ještě něco připodotknu. Jo, na vedoucí funkce jsou ženy velmi nevhodné. Ale na děsnou dřinu všeho druhu, třeba pokladní v supermarketech jsou velmi vhodné, co? Se jděte vycpat dámo, pokud jste vůbec dáma"


Dáma nejsem, jsem žena a paní, která vychovala dceru až k titulu Architekt. Jsem Ing. CSc. Nevím, co bych dělala v supermarketu.

PS Vy ale máte problém - a co Vám udělali mužíčkové? Doma všecko v pořádku?

345744

18.2.2016 20:09

RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 345744

No, vy jste tedy fakt zvláštní. Ve svém prvním příspěvku jste napsala, že ženy na vedoucích pozicích jsou NAPROSTÁ TRAGÉDIE. A teď mi tady píšete, že dcera je Architekt a Vy sama jste Ing. CSc a nevíte, co byste asi tak dělala v supermarketu. Nemyslíte, že si protiřečíte? Co máte co pohledávat na funkcích Architekta a Ing.CSc., když by vám to logicky nejvíce slušelo jako pokladní v supermarketu, abyste nedělala svou ženskou blbostí škody a netvořila NAPROSTÉ TRAGEDIE ve společnosti? [smích]

Jo, doma není úplně všechno v pořádku, jako kdekoliv jinde, ale jinak pohoda- jsem 37 let vdaná.

345749

18.2.2016 20:21

RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,

V.K. 77.?.?.?

Reakce na 345749

Jarmilo, já s vámi ve všem souhlasím....nechtěla by jste si jen tak zašukat.
47/180/85 do dnes hraju hokej, takže postava ještě celkem zachovalá. Starší
jsem teda ještě nikdy neměl, ale vzhledem k vašim názorům, bychom si měli pod peřinou i o čem po pokecat.... [mrknutí jedním okem]

345750

18.2.2016 13:24

pro příště

rosta 94.?.?.?

nakonec to všecko dobře dopadlo [velký smích]. Umíte si představit, že v posteli, žena na vás v tom nejlepším zařve " Ty můj Erdogane!" [chechtot] [chechtot]

345703

18.2.2016 13:36

tohle vypadá

martin bares 85.?.?.?

na dobrou debatu.

Snad se mi podaří taky něco vyplodit a napsat.

Protože tenhle článek není o globálním prediktorovi, židobolševicích, bolševicích, chemtrails, totalitě, Merkel a dalším a dalších vysoko ve vesmíru a nekonkrétním, od kterého či kterých za své řeči a psaní nedostanu facku, tedy o ukazování bezpečném, ale: o lidech kome nás, věcech kolem nás a o nás samých, což je velmi nebezpečné.

Žiju to každý den, stačí když mám náladu jen trochu naslouchat a pozorovat.

Dá se s tím vůbec něco dělat? A pokud ano, tak JAK?

345704

18.2.2016 14:00

Výsledek krutého vymývání makovic od rána do večera a přirozené kolektivní stupidity

J_Pitralon 178.?.?.?

Jenže tytéž vymoženosti mají i na slavném velice svobodném a velice demokratickém Západě...

9-11 Truth makes HUGE appearance at Los Angeles Anti-War March
https://www.youtube.com/watch?v=ZMiqPQdWvo4

9/11 Truth March in Brussels – 09-Sep-2007
https://www.youtube.com/watch?v=KaixrURYk7s

Taky ten jejich mediální matrix do nich fedruje válku a neustále obviňuje vnějšího nepřítele... "pravdy a lásky", která vítězí

[oči v sloup]

345707

18.2.2016 14:38

Occamova břitva dává prostší vysvětlení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Putin nic nezkazil. Pan Stwora zapomíná na jednu podstatnou věc. Na svůj věk. Podobně, jako on odhadl věk zmíněné dámy, ona jistě odhadla i jeho stáří. A po chladné úvaze usoudila, že pán, který je zřejmě starší než její vlastní otec, pro ni není nijak perspektivním partnerem.

A protože pan Stwora nejevil při setkání s ní ani signály významného bohatství či dokonce moci, neviděla žádný důvod pro další setkání s ním. Ovšem namísto otevřeného "jste pro mě příliš starý, pane", použila diplomatičtějšího argumentu. Putina.

Uražená ješitnost si ovšem takto jednoduché vysvětlení nepřipustí. Nemám pravdu? [velký smích]

345710

18.2.2016 16:14

RE: Occamova břitva dává prostší vysvětlení

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 345710

Samozřejmě, že můžete mít pravdu. Na druhé straně ona možná měla víc než 35, když žena ví, jak se nalíčit, může vypadat mladší, než kolik jí hádáme. A je tady jeden důležitý fakt. Ona zamrzla nikoliv po té schůzce, ale po tom mém vysvětlujícím geopolitickém emailu. To byla moje hlavní chyba! Vůbec jsem to neměl posílat. Měl jsem tu zmínku v sms prostě ignorovat. Já jsem se jí to pokoušel logicky vyvrátit. Najednou měla čelit argumentům, kterým ne úplně rozuměla, kterým nedokázala vzdorovat, ale které napadaly a zpochybňovaly vše, čemu bytostně věřila.

345724

18.2.2016 19:13

RE: Occamova břitva dává prostší vysvětlení

Tom 47.?.?.?

Reakce na 345710

>Pan Stwora zapomíná na jednu podstatnou věc. Na svůj věk.

Takto uvažovat může pouze žena nezkušená. Žena zkušená naopak ocení u mužů věk. Žena zkušená ví, že muži zrají jako víno. Ví, žena zkušená, že muži celý život ten sex tvrdě a pocitivě trénují. Buhužel, nedíky ženám nezkušeným, nemají takto dokonale vytrénovaní muži, na stará kolena - kde, tyto zkušenosti, uplatnit!

345743

18.2.2016 15:41

Vynikajici Debatni Technika

coinageboy 76.?.?.?

Co takhle zkusit chloroform? [smích]

345719

18.2.2016 17:21

zákon manželstva

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Nový zákon manželského spolužitia: "Ženy menia železnú mužskú logiku na bezcenný šrot!"

345732

18.2.2016 17:55

Putler

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Měl jste si pane Stworo půjčit na Václavském náměstí od Peszynského triko s "Putlerem" a mohlo to vyjít! Já bych asi dopadl podobně, stejně pochvalně bych se vyjádřil nejen na adresu Putina, ale třeba i na adresu Ratko Mladiće (v tomto případě by se ty kolena srazily k sobě už v kavárně). [smích]

345735

18.2.2016 18:07

Taktický ústup

Roman miroslav 188.?.?.?

Zřejmě bych té milé ženě odepsal, že jsem se nad jejími slovy zamyslel a musím jí dát za pravdu ...že děkuji za myšlenkový impuls, který mě dovedl až ke změně názoru atd. Po usmíření a pomazlení bych ji objal tóže v imeni Vladimíra Putina. Snad by ocenila dobrý vtip.

345737

18.2.2016 19:35

VOPROS - OTVĚT

LS 88.?.?.?

Dobrý den, Valeriji Viktoroviči. Dnes je 18.února 2016. Dostali jsme dotaz od Vladimíra: Může Putin za to, že jsem nebyl úspěšný při svedení ženy?
- Tato otázka je zdánlivě jednoduchá, ale ve skutečnosti zahrnuje mnoho faktorů. Jako ostatně vsjo, podléhá i ona Zákonu času. Chceme-li to, či nechceme, je to tak. Musím vás teď upozornit na film Šakal. Ne na tu připitomělou americkou napodobeninu, ale na původní francouzský. Tam přece, aby se dostala k informačnímu zdroji, členu francouzské vlády, jedna dívka jakoby upadne z koně. Tu dívku vyslala globální elita, aby se dozvěděla, co chystá státní elita. A státní elita na to skočila. Tak podobně globální prediktor zařídil setkání našeho Vladimíra s tou ženou v cukrárně. Takže podrženo shrnuto – Putin za nic nemůže. Putin dělá všechno, co může aby takovým strategickým krokům protivníka zabránil. A tak zabránil i Vladimírovi – který prozřetelně hájil Putinovu strategii – padnout do léčky globálního atlantického křídla. Výsledek sice je, že šuk nevyšel, ale zabránilo se mnoha nevyčíslitelným škodám. USA tak ztrácí další zdroje. Čtěte tlusté knihy vnitřního prediktora SSSR. Studujte a sami se naučíte, jak si zašukat[smích]

345745

18.2.2016 20:49

RE: VOPROS - OTVĚT

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 345745

Palec nahoru [velký smích]

345752

18.2.2016 23:28

RE: VOPROS - OTVĚT

Igi K 217.?.?.?

Reakce na 345745

Výborné. Palec hore.[chechtot]

345757

18.2.2016 20:00

Kdyby jen šuk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

On ten západními fosiliemi proklínaný Putin hlavně velmi účinně kazí světovládný sen šílených deprivantů, zločinců a gerontů na globální diktaturu. Myslící lidé už dávno pochopili, že říší zla jsou právě tito prohnaní šílenci a všemi mastmi mazaní intrikáni bez vlasti, se vzděláním na prestižních školách a navenek uhlazeným chováním, kteří se však neštítí žádné špinavosti pro dosažení svých úchylných cílů.To, čeho jsme a ještě budeme svědky a,bohužel, zřejmě i oběťmi, je globální hra mafiány, zkorumpovanými, zastrašenými a idioty glorifikovaných špinavců o moc a bohatství, která vede už celá desetiletí k hrůzným válkám, krizím,státním převratům,barevným revolucím, genocidám,etnickým a náboženským konfliktům, k utrpení a smrti stamiliónů nevinných a naivních novodobých otroků.Oblíbené triky špinavců jsou především šíření jejich vlastního pojetí demokracie, svobody, lidských práv, a to intrikami,propagandou, ohněm a mečem, multikulturalismus, rozvrat klasické rodiny, feminismus, terorismus, homosexualita, debilizace mladých lidí prostřednictvím těžké závislosti na internetu a sociálních sítích a ůpadkovou pseudokulturou, goebbelsovská propaganda postavená na tisíckrát omílaných lžích vydávaných za jedinou možnou pravdu, dekadentní kultura, hypotéky pro naivní otroky i celé státy. Když to všechno jěště nestačí, nastoupí jejich poskoci pro špinavou a mokrou práci a dochází k vraždám nepohodlných politiků a k "humanitárnímu" bombardování těch států, které se odmítly podrobit jejich diktátu nebo států, kde je ještě co ukrást. A to je prý to nejlepší, co lidstvo dosud vymyslelo. Neuvěřitelné v době, kdy lidé létají do vesmíru !

345747

18.2.2016 20:06

Výstup

Smokin Joe 78.?.?.?

Nechť mi raději Putin zkazí šuk, néž aby mi ho zařídil Obama

345748

18.2.2016 22:34

RE: Výstup

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 212.?.?.?

Reakce na 345748

Neumím to přesně formulovat slovy, ale občas mám pocit, že na tomto "xenofobně-antisemitském" blogu jsem mezi normálními lidmi [smích]

345756

18.2.2016 20:28

Já bych Vás brala

Hana 77.?.?.?

Vážený pane Stworo,

mám většinou podobné názory jako Vy - chcete mě?
Já bych Vás brala.
Akorát mám smůlu, už mi dávno není 35.

Děkuji Vám za Váš web.

Hana

345751

19.2.2016 0:34

RE: Já bych Vás brala

Nobody 84.?.?.?

Reakce na 345751

Vážená paní Hano,

jsem také Vladimír, mám také svůj web a je mi hóóódně přes 35. Berete mně?
Email je u Nicku

Vladimír

345760

18.2.2016 22:07

buď a nebo!

Stepe 83.?.?.?

Paní byla buď velmi moudrá a dala Vám elegantně košem (skutečný důvod byl jiný) a nebo byla EP (extra pi.a).V tom případě je třeba přejít na manuální režim (dočasně) a okamžitě na ni zapomenout [chechtot]

345754

25.2.2016 20:43

Россия скрыто оккупирована Западом

reynens 213.?.?.?

http://www.nwoo.org/2016/02/24/v-kasatonov-ruska-centralni-banka-dela-to-co-nezmohly-sankce/
http://www.nwoo.org/2016/02/24/v-kasatonov-ruska-centralni-banka-dela-to-co-nezmohly-sankce/
Přeposílám z NWOO + originál kde se jasně upozorňuje na velice složitou a špatnou ekonomickou situaci Ruska. Centrální banka Ruska - jedna z nejhorších na světě- Tento článek jasně potvrzuje to o čem se mluví v diskusi Fjodorov - Dugin,
Zajímavé je že Zvědavec se o tom vůbec nezmiňuje. Bohužel v Rusku není vše růžové jak se Vám jeví .Otázka je zda Putin a jeho vláda zasáhne a nebo dojde ke kolapsu. V případě intervence Putina v centrální bance může dojít k podstatně horší reakci západu než bylo při přičlenění Krymu k Ruské federaci.

345894

15.3.2016 17:59

pěkná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

hovadina

346859

Příspěvků: 77

18.02. 00:49 Tom@s  zajem o politiku
18.02. 01:52 ppppp  pánská ochrana
21.02. 23:15 Satanist  RE: pánská ochrana
18.02. 02:12 Tom  Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 13:47 Luko  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 16:24 Burgán  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 16:42 Jarmila  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 17:58 Burgán  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 18:39 Jarmila  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 21:03 Burgán  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 22:15 Valduk  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
24.02. 17:19 Jarmila  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 18:40 Tom  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 18:56 Jarmila  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 14:08 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Vladimíre, Vladimíre ...
18.02. 02:33 Anachronos  Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 05:28 Malý a zvedavý  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 08:18  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 11:08 ppppp  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 13:46 Anachronos  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 15:05 ppppp  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 15:27  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 17:46 E123  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
19.02. 00:43 Anachronos  RE: Bohuzial, problem je v moralke,
18.02. 03:01 Nikdo (originál)  Brr, notorická sluníčkářka :-)
18.02. 03:47 favela  Na me nasadili v 66. panicku
18.02. 06:45  Sprosté...
18.02. 07:05 Marten264  Ženy jsou ve svízelné situaci
18.02. 09:51 Vladimír Stwora  RE: Ženy jsou ve svízelné situaci
18.02. 07:40 govind  Vyřešte si ty ženský
18.02. 08:15 dolomitska elegie  Aktualni az genialni clanek
18.02. 14:42 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Aktualni az genialni clanek
18.02. 09:07 WAZARI  Podobné
18.02. 09:55 P9  RE: Podobné
18.02. 09:13 libertarian  Presne, PRESNE takto
18.02. 09:14 výjimečné porušení omerty  ilustrace selhání
18.02. 10:12 el  RE: ilustrace selhání
18.02. 10:44 martin bares  RE: ilustrace selhání
18.02. 09:27 LenkaK2  Asi to nebude o tom, jak myslí muž a jak žena
18.02. 11:52 ppppp  RE: Asi to nebude o tom, jak myslí muž a jak žena
18.02. 17:08 Bluejamie65  RE: Asi to nebude o tom, jak myslí muž a jak žena
18.02. 09:29 vymylimimozek  kavárna
18.02. 10:04 Planetary  Propaganda programuje
18.02. 11:20 F&T  Slépka by potřebovala multikulturně obohatit
18.02. 14:50 Spektátor Čumilovič Puk  RE: Slépka by potřebovala multikulturně obohatit
19.02. 00:14 F&T  RE: Slépka by potřebovala multikulturně obohatit
18.02. 11:37 kutra  rozděl a panuj
18.02. 12:42 u  u
18.02. 19:41  RE: u
18.02. 13:19 altman  Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 16:21 Jarmila  RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 17:40  RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 18:16 Jarmila  RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 19:15  RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 20:09 Jarmila  RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 20:21 V.K.  RE: Pokud by opravdu stála za šuk a ten nebyl moc drahý,
18.02. 13:24 rosta  pro příště
18.02. 13:36 martin bares  tohle vypadá
18.02. 14:00 J_Pitralon  Výsledek krutého vymývání makovic od rána do večera a přirozené kolektivní stupidity
18.02. 14:38  Occamova břitva dává prostší vysvětlení
18.02. 16:14 Vladimír Stwora  RE: Occamova břitva dává prostší vysvětlení
18.02. 19:13 Tom  RE: Occamova břitva dává prostší vysvětlení
18.02. 15:41 coinageboy  Vynikajici Debatni Technika
18.02. 17:21 Malý a zvedavý  zákon manželstva
18.02. 17:55  Putler
18.02. 18:07 Roman miroslav  Taktický ústup
18.02. 19:35 LS  VOPROS - OTVĚT
18.02. 20:49 Nikdo (originál)  RE: VOPROS - OTVĚT
18.02. 23:28 Igi K  RE: VOPROS - OTVĚT
18.02. 20:00  Kdyby jen šuk
18.02. 20:06 Smokin Joe  Výstup
18.02. 22:34  RE: Výstup
18.02. 20:28 Hana  Já bych Vás brala
19.02. 00:34 Nobody  RE: Já bych Vás brala
18.02. 22:07 Stepe  buď a nebo!
25.02. 20:43 reynens  Россия скрыто оккупирована Западом
15.03. 17:59  pěkná

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 0

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 13

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 2

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,77 Kč
Švýcarský frank
23,39 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,33 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 962,68 Kč
1 unce stříbra
393,10 Kč
Bitcoin
196 137,83 Kč

Poslední aktualizace: 15.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 9 133