Diskuze k článku

Změna pravidel demokratické hry v Evropě

Příspěvků 39

21.1.2016 3:50

1984

P.A.Semi 79.?.?.?

Muslimama to zacne, s tim bude leckdo souhlasit... Bude to pokracovat i jinymi radikaly, ostatne kymkoli, kdo bude nejak agitovat proti takovemu demogradickymu usporadani. Nahravat kdekoho, predepsane obleceni, atd... Takhle nejak si zidi predstavuji nasi budoucnost?
(A tedy pokud zakazat mluvit arabsky, nutno zakazat predevsim i jidiš, dale pak kazdy cizi jazyk...?)

Ano, predevsim spatne kazatele, hlasajici nasili, je nutne nejak postihnout... Pokud jsou cizi, tak vystehovat... Stejne tak lidi, pachajici nasili, je nutne nejak "neutralizovat"... Mluvit mohou ale jakym jazykem chteji, ale musi akceptovat pri verejnem kazani take verejnou kontrolu. (Na zajisteni bezpecnosti by byli velmi dobri "pomocnici serifa" (kdysi PSVB) z danych etnik, at uz jsou to cikani nebo muslimove nebo jakakoli vyznamnejsi skupina v dane oblasti, kteri rozumi jazyku dane minority...)

Je predevsim nutne měřit všem stejným metrem, bez ohledu na vyznani nebo rasu, a spravedlive informovat. Jedine tak si zachovame svobodu! (Coz se zatim v ramci polit-korektnosti nedeje, ale postihovat jenom muslimy nebo jakoukoli skupinu prisneji by bylo prehnane na opacnou stranu.) Nekdy drive jsem psal a stale si to myslim, ze tuhle migracni invazi pouziji na zruseni mnoha obcanskych Svobod...

Zatimco jedincum musi byt zachovana svoboda vyjadrovani (pokud nevyzyvaji k nasili), je treba namisto o svobodu medii usilovat o Objektivnost a Zodpovednost Medii, predevsim tech verejnopravnich...

(Krome "Bigamie a polygamie, a obrizky" (ktere by zakazany byt mely) jsou vsechna omezeni svobod v clanku nebezpecna a spatna, zatimco velka cast pozitivnich doporuceni je asi celkem v poradku...)

344724

21.1.2016 23:37

RE: 1984

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 101.?.?.?

Reakce na 344724

musime si uvedomit konecne, ze jsme v kriticke situaci. nebezpeci od Islamu je vetsi nez Hitler a Stalin dohromady. je nesmirne dulezite vypnout nase TV kanaly jit Do moslemskych kramu a koupit si Koran soudnout si a cist neni do dobre cteni, Paklize Vam nejaky Muslim rekne ze v Koranu neni zadne nabadani k nasilnostem jakehokoliv druhu nikdy Koran necetl anebo to neprizna Nemame prilis mnoho casu si tuto zvrhlost uvedomit a udelat patricna opatreni

344771

21.1.2016 4:03

Zadny takovy

favela 113.?.?.?

at se vratej odkud prisli.Znicili si kompletne jakoukoliv moznost souziti s Evropany s civilizovanou kulturou..

344725

21.1.2016 6:01

Jako ukázka vyšinutého myšlení vyvolence je to dobré

Nikdo (originál) 37.?.?.?

Samozřejmě je lepším řešením muslimy do EU nepouštět pod jakoukoli záminkou a ty místní postupně vypakovat. Vše ostatní je cesta do otroctví nebo k rychlému konci.
Změkčilost bílého muže zabije, ženy samozřejmě přijmou nové samce bez problému.

344728

21.1.2016 7:50

Neuvěřitelně hloupé

Erwin 91.?.?.?

žvanění předvádí tento autor článku. Prý : ... Prodej součástí oděvu, určených k zahalování tváře bude postaven mimo zákon...
Toto je naprosté zoufalství. Všechny neevropské kultury je třeba vypakovat pryč. Ty, kteří prchají před válkou, je třeba ubytovat v první zemi, kde válka není a souhlasil bych s pomocí pro stravování atd. Po válce by se vrátili.
Uvědomil jsem si totiž jedno - francouzský muslim nebude nikdy Francouzem. Jeho děti taktéž ne a jsou vychovávány k nenávisti k zemi, kde se narodily. Nikdy se Francouzy vnitřně nestanou. A to je problém celé Evropy.

344729

21.1.2016 9:23

el

el 85.?.?.?

1. Evropu se již zachránit nedá.

2. Kde byl pisatel tohoto článku, když tato "krize" začala a kde byly jeho názory, které zpočátku snad mohly něco ovlivnit. Jeho pláč nad vaničkou vylitou i s dítětem, přichází hluboce po dvanácté.

3. Demokracie je jen prázdný pojem, který slouží k šikanování odlišných názorů, to samé lze konstatovat s "politickou korektností" a dalšími pojmy, které se honí éterem a slouží pouze k ostrifikaci odlišných názorů.

4. Evropě chybí opravdový politik, jehož charisma by v dobrém slova smyslu strhlo mainstreamově uvažující jednotlivce ke kritickému myšlení. Potom by snad šlo na současné platformě "hrůzy" vybudovat alespoň něco funkčního.

5. Vzhledem k tomu, že touha po moci, která dovedla současný establishment k moci je zčásti odůvodněna inflací vědomí daného jedince, establishment se své moci a postupů, které pro její udržení musí uvádět do života případně je při životě udržovat, nikdy nevzdá (ono většina z nich nic jiného neumí) a nedej bože, aby si dav uvědomil, kdo jej do této situace dostal.

6. Osobně jsem přesvědčen, že do konce roku 2017 při zachování stávajícího běhu věcí, EU nebude v dnešní podobě existovat.

344733

21.1.2016 10:03

RE: el

ALMAS 109.?.?.?

Reakce na 344733

Bohužel - plně s váma souhlasím..tuto současnou Evropu zachránit nelze. Bohužel, mám obavu že naši vládcové to vědí taky a kašlou na to, oni vždycky přežijí

344735

21.1.2016 9:41

střílí se vedle

ALMAS 109.?.?.?

Všechny tyto navrhované rádoby opatření jsou jenom a jenom represí..neúčinnou a zbytečnou represí, nechcí říct rovnou nesmyslem. Já myslím že europa není ohrožena JENOM invazí muslimů a následnou muslimizací naší - západní civilizace. Tenhle stav bude trvat dva, pět nanejvýš deset let a pak se zas situace uklidní a masy muslimů nebo potencionálních teroristů budou eliminovaní - demokraticky nebo nedemokraticky. Evropě hrozí civilizační rozpad z mnoha důvodů a závažnějších než je muslimizace. Na jedné straně klimatické změny se svými důsledky - sucho, horko na straně druhé sociální oblast kde bohatší jsou čím dál tím víc bohatější a chudší jsou čím dál tím víc chudší, odkázaní na podporu i když pracují, nejenom když nepracují. Náklady na tuto podporu tíží rozpočet a tak se zavádějí restrikce, omezení, prodloužení nesmyslného důchodu...atd. Deprese a stres jsou civilizačným morem, ztráta kresťanských nebo jakýchkoliv morálních a etických hodnot je příčinou rozpadu většiny rodin, dneska je běžným standartem jeden chybějící rodič při výchově dětí....Jednostranně vedená výchova dětí vede k tomu že takhle vychovaný kluk nikdy není mužem a takhle vychovaná dívka není nikdy ženou. Jednostranně vedená výchova dětí v masovém měřítku vede k chybám ve vedoucích funkcích, chybám ve vedení státu. Samozřejmě spolu s dalšími činiteli - například závislosti na internetu a hrách a podobně.
Položme si otázku: Je tenhle systém co máme na západě skutečná demokracie? Systém kde vám stačí ke zvolení dostatek financí na volební kampaň neumožňuje aby byla zvolena skutečná elita národa, proč před tím zavíráme oči? Z tohoto důvodu "demokratický" systém v soutěži s jakýmkoli jiným systémem zastaral a stává se nefunkčním. Zásada "chléb a hry" pro masu voličů zavinila že jsme se stali vyžilými, pohodlnými a línými i rodit děti, takže vymíráme. Samozřejmě že jakákoliv jiná životaschopnější kultura (a to muslimové jsou nelžeme si do kapsy) může na našem systému parazitovat bez nebezpečí a i postupně nás nahradit, přímo nebo nepřímo - mísením ras například. A tomu nezabráníme. V průběhu padesáti let se může stát že na našem území se stane to stejné co Srbům v Kosovu. Kdo neví tak jenom objasním - na konci války byla většina obyvatelů Kosova Srbové. po padesáti letech se demografická situace dík natalitě etnických albánců změnila a kosovo je Albánské.
Tento stav je dneska v každém státě Evropy. Nadnárodní společnosti v domnění že dovozem levné pracovní síly ušetří, v podstatě upletli bič na své národní státy. Nejde o to že tyto státy za padesát let přestanou být bílími - tyto státy přestanou být demokratickými v důsledku toho, že nové kultury od té naší - západní kultury nebudou mít co převzít, nebude to pro ně atraktivní..bude to kultura otrokářů pro ně,...Automaticky kráceno

344734

21.1.2016 10:44

RE: střílí se vedle

el 85.?.?.?

Reakce na 344734

1. Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá. Jde především o ztrátu navenek ve společnosti jako celku, na individuální rovině jednotlivce tyto hodnoty stále žijí (konec konců poučení o rákosu ve větru je platnější než kdykoliv dříve).

2.Etické hodnoty Evropy opět úzce souvisely s křesťanstvím, na kterém Evropa stála. Dnes se dá říct (i když mírně přitaženo za vlasy), že v současnosti jsou peníze tím božstvem, jemuž je nutno se klanět. Bohužel tento ekvivalent zásluhovosti při současném nastavení v sobě nenese žádné morální hodnoty, jež by bylo hodno následovat.

3. Rozpad rodiny v klasické nám známé podobě (a nutno dodat, že jediné funkční), kdy otec i matka představovali autority podle své po tisíciletí tradované rodinné roli, jež se ve většině případů opakovala ve vzorcích chování, které přejímaly děti v rámci svého sociálního vývoje, nevěstí z hlediska vývoje nic pozitivního.

4. Faktory (stres, deprese) a přidal bych, že zapříčiněné především snahou uživit svou rodinu, tedy nepřijít o práci za každou cenu, zčásti stojí za poklesem porodnosti a rovněž schopností přežít při změněných podmínkách.

5. Ze všeho toho chaosu kolem nás, jež je zapříčiněn důvody, které uvádíte, těží především korporace. Na stres a deprese máme drahé léky, díky imigrační vlně tvrdí MMF se zvýší HDP EU (!), dokonce před 5 lety proběhl výzkum, kdy se zkoumalo 4.000 kostí z Egypta a dalších starých civilizací, přičemž výzkumníci dospěli k závěru, že tehdy neexistovala rakovina. Mohl bych pokračovat, jak jsou naše životy zpoplatněny, ale to všichni víme.

344736

21.1.2016 13:08

RE: střílí se vedle

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 344736

"hodnoty" ztratíte jen když jsou bezcenné, cennou hodnotu nikdy nikdo neztrácí

344744

21.1.2016 16:50

RE: střílí se vedle

ALMAS 109.?.?.?

Reakce na 344744

to se nezlobte - s tím absolutně nesouhlasím. Hodnotový řebříček se zkrátka v naší civilizaci změnil a dál mění..Takové hodnoty jako rodina, výchova dětí sounáležitost s najbližšími, atd.. Tyto hodnoty které jsou důležité pro zachování rodiny a rodina je pořád jak víme - základ státu - tak tyto hodnoty jsme dali většinově na vedlejší kolej, stali se pro nás druhořadými a na prvním místě je kariéra dobré místo v práci a podobně. Jsou to bezcenné hodnoty podle vás?...V tom případě plně zapadáte do této "civilizované" společnosti.

344754

21.1.2016 20:03

RE: střílí se vedle

tartus 109.?.?.?

Reakce na 344754

spomen si na utopicku spolocnost vo filme Sexmisia, tam rodina nebola zakladom [smích]

344767

22.1.2016 6:07

RE: střílí se vedle

Aja 82.?.?.?

Reakce na 344754

Aniž bych chtěla hájit současný stav věcí, musím konstatovat, že rozpad klasické rodiny funguje dlouhodobě.

Shodou okolností jsem nedávno počítala, kolik manželství v mém okolí se rozpadlo ještě v hlubokém socialismu a kolik jich vydrželo. Těch, co zůstalo je tristně málo...3, slovy tři. Rozvody na běžícím pásu.
Jistě, v té době ještě nebyly rodiny s dvěma otci, či dvěma maminkami, ale polorodin bylo hodně.

Má-li být rodina základ státu, pak není s podivem, v jaké situaci se stát nachází.

344777

22.1.2016 10:39

RE: střílí se vedle

ALMAS 109.?.?.?

Reakce na 344777

Samozřejmě - rozpad rodiny je dlouhodobý stav. Já nemám na mysli jenom Českou republiku.... psal jsem o civilizaci našeho typu..to zahrnuje všechny státy od USA až po.....někam. mimochodem..já datuju záčátek tohoto stavu někdy od třicátých let minulého století - do období "sexuální" revoluce.

344784

22.1.2016 1:46

Kdyz prisli Hunove na Rim vzali se neco cennosti

favela 113.?.?.?

Reakce na 344744

v. r 370 a odesli do severni Afriky. Dalsi si vzali neco ze strechy pokryte trochou zlata, a tem dalsim to rozmluvil biskup pred Ravennou..Jo a pak nastaly velmi dlouhu dobu casy ,kdy meli vsichni hovno. Belisarius ukrad ten /nekolikrat ukradenej/ poklad ze Sev.Afriky do Vychodni rise Rimske. Tam ten poklad zase ukradli krizaci a potom zase turkove...
Po 19 dnech policie konecne nasla jednoho/cislicemi 1/ nasilnika.Protoze i kdyz se snazili koukat jinam ,vsude byli nejaky. Z USA bylo poslano domu 3.5 milionu lidi v letech padesatych letech. Udelaly se mezitim tvrda opatreni aby uz to neslo...

344774

21.1.2016 13:34

RE: střílí se vedle

Jan Novák 212.?.?.?

Reakce na 344736

Myslím, že stres a deprese zapřičiněné snahou uživit rodinu tu byly vždycky a možná důvody k tomu byly dříve silnější. Neslyšel jsem o tom, že by dnes chudí umírali hladem nebo na infekční nemoci, tedy dnes se o rodinu můžeme bát mnohem méně než třeba před sto lety. V tomto bude hodně penzijní systém, kdy není přímá vazba mezi generacemi a nemusíme tak mít více dětí, které nás uživí na stáří.

344746

21.1.2016 16:59

RE: střílí se vedle

ALMAS 109.?.?.?

Reakce na 344746

no - to máte pravdu pokud se týče uživení rodiny tak tyto deprese a stres tady vždycky byly. Současný problém je v udržení a hlavně zvýšení standardu, uživit rodinu už lidem nestačí...a z tohoto pramenící stres a deprese je masovým jevem a hlavně - ničivým. Chceteli - životní úroveň měřená počtem kupovaného zboží a služeb nás ničí.

344755

21.1.2016 18:20

RE: střílí se vedle

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 344746

Akorát že myslíte trochu egoisticky nebo přesněji „jednostranně“ či „jednosměrně“. Mít více dětí, aby nás uživili na stáří by jistě fungovalo. Takových 5 potomků by něco drobků na přežití staré mámy a táty na vejminku ze stolu dalo - zvláště při dnešní běžné úmrtnosti fotrů okolo 65. Jenomže problém je z opačné strany --> NEJDŘÍV vychovejte 5 dětí !!! A teprve POTOM můžete sklízet.. A to je sci-fi...[pláč] Každopádně gratuluju všem co zvládnou 3 děti, jsou takoví, i v té dnešní době...[smích]

344763

21.1.2016 17:22

RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 344736

pripadam si zde jako blbec, kdyz se poucuji z nescetnych komentaru o ztrate krestanskych hodnot ktere se stavaji prave - nyni.

pri tom autor tohoto clanku, muj zajordansky krajan je spolu s jeho spolubratry prave zdrojem eroze krestanstvi ktere zacalo v 70 letech v Americe, odkud se to dostalo a dostava do Evropy.

Boli mne uz prsty ze staleho opakovani co se stalo, proc se to stalo, a komu to slouzi.

na konec jsem si vypujcil odstavecek z jeho mouder- kde Mordechaj etnicky spolupuvodce tohoto pruseru v Evrope nam ted radi jak z toho vylezt ven

" Evropské země musí pochopit, že jsou ve stavu kulturní nouze, změnit pravidla demokracie a upravit stávající právní předpisy. Národy Evropy musí pochopit, že jakýkoli národ, který neví, jak se bránit, je odsouzen k zániku, kultura, která není schopna chránit své hodnoty odchází do vitríny muzea a společnosti, která nepřivádí na svět další generace, tou přítomnou končí."

pro blbe: a nas do tohoto stavu privedl kdo?

344761

21.1.2016 20:15

Křesťanské hodnoty jsou zástěrka opět na rozevírání nůžek, nyní chudobě takřka všech

.lak 89.?.?.?

Reakce na 344761

Jsou to ti co ví co je dobré pro svět a po krátkém poválečném uvolnění zase utahují šrouby. Svět kolonizátory a outsorsující vykopává ale euálka si právě takové dobrotrusy instaluje, (či spíš to bude instalace dojírny odjinud) nemluvě o výkonech české politické scény kdy je to zcela za hranou rozumného počínáni a co dělají s národem je skutečná genocida hrající do not pouze parazitům všeho druhu. Kdy to tedy spolčení nevolené vedoucí úlohy totality komise z bruselu s křovím dvora očekává a žáky zde jsou více než dobří křesťané podprostituování šlechtě a panovníkovi za vidiny služtiček a lokajíčků na vyvolené scéně, nicméně dělají z příhodné konstelace ze svých zaměstnavatelů voličů rouhače a kacíře, holotu odrbanou držkující zatím a pletou biče s tím že již reálně vyměňují populaci za ty co jim imponují skutečnými zvěrstvy, terorismem a naprostým spontálním parazitismem. A těší se na lepší utužování s mocí či spíš nemocí arogance a hodlají v kryplí sviňodebilitě spolčení gradovat s choutkami prznivých krotitelů žel drozdů.[chechtot] K smichu to moc není, ovšem paradox extrém nechápavosti zaváděných katům na pranýř pro jejich choutky k zasmání jo.[mrknutí jedním okem]

344769

22.1.2016 10:58

RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá

ALMAS 109.?.?.?

Reakce na 344761

kdyby se stávaly právě nyní tak by jsme na tom byli ještě dobře to by nás čekalo ještě asi tak sto dobrých let. Ne - ztráta kresťanských hodnot trvá už od začátku minulého století. To jenom v současnosti dosáhla kritické úrovně. Nechcu nasazovat psí hlavu USA...ale začala právě tam a to sexuální revolucí, uvolněním vztahů, uprednostnění mateiálních požitků...atd, atd.
Možná máte na to jinej názor....asi su blbej protože nikdo jiný mi na mysl nepřišel.

344786

22.1.2016 22:14

RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 344786

a proc bys mel bejt blbej?

ale fakt je ze mas pravdu ono to zacalo - myslim nedavnou historii koncem 19 stoleti ve Vidni s tak zvanymi protokoly, ovsem dovedene k dokonalosti to bylo v 70 letech minuleho stoleti.

Ono ani tak nejde o ztratu krestanskych hodnot, hodnoty maji i Budhisti, a aj i kdysi Islam do 14 stoleti byl pomerne tolerantni, a dokonce byl i tolerantni v zemich jako Syrie, Persie (ted Iran) a Irak za Sadama.

Zase to musim opakovat ad nauseam - do zblbnuti, ze to je k vuli Palestine, a at se nam to libi nebo ne, zrejme to skonci peknym pruserem, ale....

"At si bylo, jak si bylo,
jeste nikdy nebylo,
aby jaksi nebylo"

344795

23.1.2016 7:41

RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá

ALMAS 109.?.?.?

Reakce na 344795

no - já jsem uvedl kresťanské hodnoty proto že jsou tady tradiční, nebo ty hodnoty které ztrácíme jsou nejblíž kresťanským. Ale ano...takové a podobné hodnoty mají i jiné náboženství. Ale každý národ který od naší civilizace přebírá její venkovní atributy a způsob života myslím postihne to samé...dřív nebo později. Můj názor je že kapitalizmus byl od svého vzniku slepou uličkou vývoje společnosti.

344802

22.1.2016 1:53

RE: střílí se vedle, pozor

favela 113.?.?.?

Reakce na 344736

neprehlednout. Chysta se bezvizovy styk EU s Tureckem, Ukrajinou, Gruzii a Albanii. Pred 9/11 melo USA bezvizovy styk s S.Arabii...Jednotliva znasilneni vcera . Uplne Evropy znasilneni zitra...

344775

21.1.2016 12:01

Ja len k tej téme súčasnej "demokracie"

pozorovateľ 82.?.?.?

Je zastupiteľská demokracia jeden veľký podvod? https://diskuter.wordpress.com/2015/09/04/je-zastu...

O problémoch a slabých miestach demokracie a ako sú zneužívané proti bežným občanom. Demokratické voľby sú v skutočnosti možno len ilúzia, kedy si vyberáme z dvoch predpripravených figúrok, ktoré budú po voľbách aj tak poslúchať svojho sponzora a nie svojich voličov

Ako reformovať súčasný demokratický systém? https://diskuter.wordpress.com/2015/11/30/ako-refo...

Rôzne vylepšenia kombinujúce parlamentnú a referendovú demokraciu, ktoré by mohli aspoň trochu stlmiť súčasnú fraškovitosť volieb

344741

21.1.2016 12:10

RE: Ja len k tej téme súčasnej

Deméter 193.?.?.?

Reakce na 344741

Přesně! Tohle říkám již nějakou dobu:

"ak volič nie je kvalifikovaný rozhodovať o téme v priamom hlasovaní, ako môže byť kvalifikovaný vybrať si zástupcu, ktorý za neho bude rozhodovať?"

Jaké jsou přitom požadavky na kvalifikaci těch zástupců? Nulové! Prý jim poradí poradci, no vážně? A kdo vybírá ty poradce? Voliči? No hahaha.

Demokracie již dávno skončila, nyní je to postdemokracie, spíš mediokracie. Kdo má přízeň médií, vítězí. Až na výjimky, však se podívejte, jak Česko volilo prezidenta, to se mohla mainstream strhat, aby na Zemana vyškrabal nějakou špínu - ale zapomněli Kchárolvi zavřít ústa. A tak mluvil. Jednou o Benešovi v Haagu, podruhé při zpěvu hymny. A to mu ty volby projelo.

344742

21.1.2016 15:26

RE: Ja len k tej téme súčasnej

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 344742

Ano, s tými poradcami je to dobrý postreh. Ľudia sa vo voľbách pobijú, aby si mohli zvoliť nejakého hlupáčika do čela štátu. Ten sa stane mediálnou tvárou a poprípade hromozvodom. Ale medzitým všetky jeho rozhodnutia mu predpripravuje verejnosti neviditeľný poradca, ktorý je politikovi pridelený skrytými "elitami".

Zdá sa mi, že niečo také naznačil aj Pjakin vo svojich prednáškach, že politici v parlamente a vláde sú skôr akýsi "hovorcovia" (mluvčí pre českojazyčné prostredie [smích] , ktorí len verejnosti prezentujú rozhodnutia, ktoré im boli predpripravené zhora. Stačí si vziať kvalifikáciu našich ministrov: právnici, herci, bývalí šéfovia supermarketov, absolventi strednej poľnohospodárskej, absolventi politológie a sociológie. A to má byť kvalifikácia na šéfa ministerstva???

344751

21.1.2016 16:35

dobra praca

tartus 213.?.?.?

Vsetky moje námitky su popisane vyssie, niet co dodat.

344752

21.1.2016 17:11

Keci, keci, keci

Ano Nim 37.?.?.?

Proč nesmí Židi zobrazovat svého Boha?
Protože by to bylo padělání peněz.


Dnešní "Bůh" jsou peníze.
Dneska se vraždí hlavně "ve jménu" peněz.
Kdo z toho má největší prospěch?

Já si myslím, že se jedná o ralizaci tohodle "projektu".
Union for the Mediterranean

A asi i způsob/pokus jak zachránit Israhell.
Nebo znáte někoho jiného, "kdo na to má"?

Podívejte se znova na ten rozhovor s Bašárem pro ČT.

344759

21.1.2016 17:43

Mordechaj brečí hezky - ale na cizím hrobě.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://www.nwoo.org/2015/08/31/kdo-ma-prospech-z-e...

(1)
Americké židovské noviny The Forward, zvané též The Jewish Daily Forward, přinášejí titulek: "Židé, spojte se v prosazování imigrační reformy. Je to v našem strategickém zájmu."
(2)
Bývalý francouzský židovský president Sarkozy se nechal slyšet, že pokud se Francouzi nebudou křížit s jinými rasami dobrovolně, bude se republika muset uchýlit k násilnějším prostředkům.
(3)
Barbara Lerner Spectre, židovská Američanka žijící nyní ve Švédsku, ředitelka Evropského institutu pro židovské studie, Paideia, který vzdělává desítky osob z desítek zemí pro vůdčí pozice v obnově židovské kultury v Evropě, praví: „Mám za to, že v Evropě znovu ožívá antisemitismus, protože Evropa se doposud nenaučila být multikulturní. A myslím, že budeme částí porodních bolestí této transformace, ke které dojít musí. Evropa už nebude sestávat z jednolitých společenství jako v minulém století. Židé přitom sehrají ústřední úlohu. Pro Evropu tu bude obrovská přeměna. Přejde teď do multikulturního módu. Židé budou odmítáni právě kvůli jejich vůdčí roli. Ale bez této role a bez této přeměny Evropa nepřežije.“
https://www.youtube.com/watch?v=8ERmOpZrKtw
(4)
Ynetnews, dle vlastních slov nejúplnější a nejzávažnější zdroj zpravodajství z Izraele a židovského světa, cituje pod titulkem„Islamizace Evropy je dobrá věc“: Rabín Baruch Efrati věří, že „židé by se měli radovat ze skutečnosti, že Evropa zaplatí za to, co nám po staletí dělala, ztrátou identity.“

Multikulturalizmus v Európe:
https://www.youtube.com/watch?v=e8pc8t7r4ik

344762

23.1.2016 3:43

Vcerejskem k dnesku a

favela 113.?.?.?

Reakce na 344762

nekdy je treba si do dejin zastourat a jindy poradne dloubnout. Strileni Masaryka do delniku mi nikdy neslo pod fousy.Dostal presidenstvi od Kramare a spol.Cili nemel vykonnou moc.Ale na stranu druhou jeho slovo bylo zakon. A kdyby vstal a prohlasil, jako cesky president,jako humanista a demokrat,zadny cesky delnici se tady strilet nebudou,vsadim hodne,ze by se to nestalo.Casto si rikam jak tyhle lidi v noci speji a jak vono to s tou demokracii bylo a je.Jakej byl demokrat tvari v tvar elitam ve Washingtonu,Parizi a Londyne? Vime,ze stal v prvnich radach,demonstraci, kdyz slo o svetove protesty !!!Bielis v Rusku podobne jako Hilsner pripad v Cesku. Spolu s Trockym, kterymu osudy zidu byly nejdulezitejsi /az po komunismu/. A najednou nemel slovo pro cesky delniky! Vime jakej se spustil po celym svete povyk kvuli nespravne odsouzenemu Dreyfusovi./Takovych lidi bylo a je ale nebyli zidi/. I film natocili/Motylek/.Kdyz car strilel a zabijel rusky lidi bylo to jen zabijeni ale kdyz nechal strilet na vice nez jednoho zida byl obrovskej povyk v celym svet o pogromech ?? A neni to znamka rasismu.A neopakuje se situace dnes. Kdy nase kulturni tradice a minulost je zatloukana jako hreby do nasich rakvi..A co vlastne ten Masaryk mel /nemel/na starosti.
Nedavno mel vyroci umrti J.Masaryk.To je vice zamotanej pripad.Vypovedi sluhu a komorniku, jsou vsude, ale kdyz se dochazi blizko pravde a hlavne k motivaci tak tam hodej vyhybku. Jako velvyslanec v Brit. byl vsude obliben u krale /obedy/a hodne zvedel z diplom. kuloaru a vse za tepla telefonoval do ceska. jenze linka vedla pres Nemecko.
A proc zemrel ,nebo musel Heydrich? Nebylo to ze se Benes nebo nekdo jiny rano probral a rekl. Zabijeme H. Vrazdi nase vlastenece v okupaci. A hura na vec. Mysleli si snad ,ze potom se prestane vrazdit a okupovat. Asi tady bylo neci jinyho.
Masaryk telefonoval a telefonoval a Heydrich poslouchal a poslouchal a co vedel,co rek Dolfovi,Himmlerovi nebo Hessovi,kdyz letel tajne /az dodnes/ do Britanie.Jiste nejaky tajemstvicka. Treba o tom jak nase vlada podplaci vladu i opozici/vecne opileho a zadluzeneho daleko nad usi Churchila/. A co na to Stalin a mohl mit tady motivaci a kterej mordoval i kdyz nemel..A kdo vsecko mel prsty v tom maleru s Tuchacevskym a hromadou dalsich marsalu a generalu. Podplacel Masaryk aby byla valka /a osvobozeni CR, nebo pro jine ucely a zamery?/,coz Stalin treba nechtel?
"Valka nezacina s Revoluci, ale konci s ni". Trocky

344799

23.1.2016 10:00

RE: Mordechaj brečí hezky - ale na cizím hrobě.

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 344762

Tady je něco malinko na doplnění i když odkazy v tom příspěvku to nepotřebují....:


https://www.youtube.com/watch?v=ID1fvLqQTNM

344808

21.1.2016 20:59

Na hry neni cas !

Satanist 173.?.?.?

Chtel bych upozornit , ze to neni jen zradce naroda Merkelova ktera nese odpovednost za vsechny ty zlociny ilegalnich muslimskejch emigrantu v Europe ....... Proto v kazdym europskym statu za propagaci a pomoc islamskejm emigrantum kteri ilegalne pricabrovali do Europy pachat pouze zlociny a na europskejch narodech parazitovat uz davno jisty politiky i cleny jistejch organizaci za islamizaci Europy ke kterejm musime pripocitat vsechny kriminalni zlociny ilegalniho muslimstva ve vsech statech Europy odsoudit k nejvyssim a nejtezsim trestum za vlastizradu !

344770

22.1.2016 1:29

zhruba pred 150lety skoncila obcanska valka v USA

favela 113.?.?.?

Reakce na 344770

kde pod vedenim politicky korektniho a superdemokrata Lincolna byla vyprovokovana valka proti casti US zeme a naroda. Za prava a zruseni otrokarstvi cernochu. Sever vyhral a zhruba uz po 200let pokracuje civilizace cernochu. Vysledky a statistiky jsou udesne. Ukazuji, ze obcane se vyvijeji smerem ku zlepseni civilizace ale cerni smerem OD civilizace.
Vysvetleni zatim nebylo poskytnuto zadne.
Pres 700tisic bilych ztratilo a obetovalo sve zivoty /to ukazuje ceho je bila rasa schopna/ za uskutecneni uslechtilych ideji/. Kdyby meli moznost videt dnes vysledky sveho obetovani asi by byli zdrceni..Hlavni nebezpeci pro bile jsou policie a vlady. Precetl jsem si titulek, ktery mel informovat,ze Nemecko ma armadu $^&! Upad sem do komatu. Asi pomahat nemcum v narodni sebevrazde. Pak jsem zjistil,ze se za slovy skryvaji dnes uplne jine moznosti. Napr. ze armada statu ohrozeneho okupaci,sedi v kasarnach a louska svaby. Slovo obrana statu je take zvrhlik puvodniho vyznamu. Znamena to obranu ale branit cokoliv je zakazano!! Dokonce i sve deti, kdyz je kradou banditi z Norska. Akorat ceskej prezident a nekteri opozdilci /Orban, kterej brani EU zakony/to nechapou a vzpiraji se, Tak jim musi byt denne spilano,vyhrozovano vsim moznym 24hodin denne,fyzicky napadani,sproste nadavano novymi "progresivisty", kteri delaji vse aby vypadali jako Dolfovi vcerejsi fasisti..A ceske deti uz byly kradeny fasisty z Lidic.
Navod jak zlevnit a zjednodusit volby v USA. ? /Posledni staly 3 biliony/.Jednoduse se da kandidatum test IQ, zbylym nekolika se da psychiatricky test,zjistit jestli jsou aspon trochu normalni a minimalne deviantni a kdyz nekdo zbyde /to neni tak jisty/ bude zadan aby predlozil kompletni program sve vlady/jak bude pracovat v zajmu americkeho naroda a celeho sveta dle prani drtive demokraticke vetsiny lidi a s vyloucenim kazdeho odchyleni. Jinak rezignace a vezeni. Potom budou volby velmi snadne a i zabavne..A vysledky vsech testu uverejnit.

344773

22.1.2016 9:35

Hotovo

juniper 82.?.?.?

Vsichni varuji pred islamzaci Evropy, ale nikdo nejenze nevaroval, ale
ani se nevsiml dokoncene judajizace tehoz. Treba venovat pozornost
tem, kdo sem ty muslimy posilaji. Zopakujte si Protokoly, tam to vsechno mate.
A neni treba dlouhych diskuzi, vetsinou je to stejne o nicem.

344780

24.1.2016 1:45

To bude asi jednodussi vyvoj...

Jan Kosa 90.?.?.?

Toto kdosi napsal v diskuzi na prepperskem serveru : "Panove, opakuji znovu, ze se smeju vasim slozitym konstrukcim a prognozam. To je jako hloubani o tajne nacisticke zakladne na vyrobu UFO v Antarktide - zadnemu velkemu badateli nedochazi, ze takovou zakladnu by stavel jenom blazen, kteremu by okamzite nedoslo ze jeji logistika, spoluprace s navaznymi obory, atd. atd. by ze samotneho principu takovou izolovanou enklavu vylucovala. Max. by tam mohl byt bunkr ve kterem by par set lidi zralo konzervy - dokud by nedosli, ale nic smysluplneho by nebyli schopni dokazat bez intenzivniho -a nemozneho - kontaktu s vnejsim svetem... Tak nejak i se slimaky. Uz ted je jich v Nemecku milion a pul, stovky tisic z nich bez identifikace. I ted denne k nim nejmene 1500 - 2000. V teple - cili za slabych cca 10 tydnu - x nasobne vice. Neintegrovatelni, nezvladnutelni, pokud se rozhodnou ze uz nechteji dal bez BMW a blondyn vegetovat na palande v telocvicne ci hangaru. Je optimistickym scenarem ze Nemci svrhnou Merkelovou a nova vlada je bude chtit deportovat ? Zel, neni. Protoze jen idiot si muze myslet ze ourad jim da na papire razitko nezadouci, a oni se sklonenou hlavou vlezou do letadla - a to vubec nerozebiram fakt, ze je temer zadna zeme nechce, co neni divu, a tim padem by se to v miste jejich prijmu, treba Lybii, muselo dopredu resit valecne. Ne, pratele, rozutikaji se, a krajem - klidne pres hranice i do CR - budou se toulat tisiclenne bandy, ktere se budou vyhybat uradum, ale zrat musi kazdy den. Co asi budou delat ? Proti jedine takove bande by CR musela nasadit doslova vse co ma - pokud by se nepovolilo strilet, co se priposrane v prvni fazi samozrejme nepovoli. Umite si predstavit vyjednavani s takovou bandou, ktera obsadila mestecko nebo vesnici a ma rukojmi ? Resp. i uz nejake strelne zbrane z mistnich zdroju ? Vazeni, piloti znaji vyraz "bod bez navratu", cili bod letove trasy, z ktere se uz nelze pro stav paliva vratit, ale uz se jen musi letet do cile. Podle mne jsme uz ted, nebo za par mesicu budeme, za tim bodem. A vse se vyresi bud nasi kapitulaci a bezmocnym rozpadem statu - anebo vnitrni valkou na etnickem principu : Koukam a vidim a strilim - kdyz ne, tak se jich na mne vrhne 100 a roztrhaji me... Nachazi nekdo v mych uvahach chybu ? Tedy krome slunickove argumentace ze "oni takovi nejsou" ?"

344828

24.1.2016 11:17

RE: To bude asi jednodussi vyvoj...

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 344828

Ta "somalizace" Evropy,kterou popisujete je cílená a otevřeně o ní mluví šéf Stratforu maďarský jewrej George Friedman,který to vymyslel a s kámošem Sorosem to i organizuje.
Je naprosto jasné,že je to cílené,jako prostředek k rozrušení stávajících státních a společenských struktur a ovládnutí Evropy.
Strejček Friedman to říká "na plnou hubu" a tak,aby to pochopili i ti méně bystří,takže vymlouvat se na málo informací se nemůže nikdo,ani z občanstva a už vůbec ne z vlády a ostatních instituci,které se situací ve společnosti zabývají.
Friedman prohlásil,že "aby USA udrželi v poslušnosti EU nelze to udělat jinak,než zavedením "řízeného chaosu".V New Yorku je na 8 mil.obyvatel potřeba 120.000 policajtů a ti nejsou schopni ani obyč.kriminalitu udržet na požadované úrovni,natož jakou armádu by bylo potřeba k udržení odbojné Evropy s 8 sty miliony obyvatel....,jedině cestou chaotizace".
Jestliže nejsou USA schopny využít potenciál Evropy pro sebe a proti Rusku,Evropu zlikvidují tímto způsobem za pomoci migrace a zabrání jejímu spojení,nebo spolupráci s Ruskem.
Evropa/EU nemá pro USA v nynějším stavu žádný pozitivní význam pro USA,ale je pro ně problém.USA potřebují EU jen jako totálně podřízenou anebo,když to nejde,tak zdevastovanou,ale nutně odtrženou od Ruska.....A vyháněním Afričanů ze svých států bohatých na nerosty do Evropy jim poslouží hned 2x:zajímavé regiony vylidní a omezí čerpání nerostů a pomůže zneschopnit Evropu.

Ano,brzy se ty masy imigrantského lumpenproletariátu dají do pohybu za neskutečně vysokých přímých nákladů hostitelských států i nepřímých nákladů vržených na bedra domorodého obyvatelstva.V Německu se aktivizují Turci s tím,že kde je Turek,je tím pádem Turecko a ti s podporou Erdoganem vydíráním vymožených peněz z EU to budou vést.Bordel,který je monentálně v Turecku s Kurdy se přenese do Německa a pokud dojde k scvrknutí tureckého území vlivem snahy Kurdů o autonomii,v Německu vzniknou turecké Sudety se vším všudy a začne opravdová mela.To,co zatím předvedli ty tlupy inženýrů,doktorů a IT specialistů bylo jen zahřívací kolo.....
Už dnes je jen v Německu armáda muslimských nájezdníků,čítající víc,než všechny armády evropských zemí NATO.
Včera zasedala "Bezpečnostní rada státu" v plné sestavě na tajném zasedání,na tak tajném,že se to stejně brzy dovíme,jak tu bývá zvykem......
Jinak,jsou velmi zajímavé reakce na Zemanova realistická prohlášení k imigraci v zahr.médiích,zatím si nikdo nedovolil jej napadat,zřejmě požívá značné autority vně,na rozdíl od "havloidními hemoroidisty zaprděného dolíku".

344836

24.1.2016 12:05

RE: To bude asi jednodussi vyvoj...

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 344836

nejenom madarskej zid Friedman ale i Soros taky gombos uz tam dava zpatecku a - vceera jsem cetl ze se diva "pratelsky" na Rusy, takze si uvedomil ze mu tece voda do riti.

hordy utecencu v Evrope? no ve ktere? v te deemokraticke- Anglie, Belgie, Spanelsko Holandsko a Francie (Anglii do Evropy nepocitam) - no tohle prece byly kolonialisticke staty, ktere tento imigracni bordel zacaly a uz davno - Spanele, Portugalci uz koncem 16 stoleti, po nich Anglici a Holandani a pak vsechna ta demokraticka zber kterou jsem jmenoval.

Zase bylo by dlouhe vysvetlovat otrokarstvi a zachranu kolonii, maji v tom vsichni ti ktere jsem jmenoval prsty, takze dnes jen sklizi to co si zaseli, vcetne Ameriky.

Slovanske narody, ktere nikdy se otrokarstvim a kolonisaci nezabyvaly (nechte rusaky na pokoji) jsou ted sjednocenou evropou nuceny brat vysledky 200+ lete kolonizace kterou nezpusobily.

Je proto naprosto legalni abychom se (mluvim o cesku) branili vsemi zpusoby proti teto nasilne imigracni kampani. Problem je v tom, ze ve vlade (mimo Babise a Zemana) mame line nefachcenky - tluchuby typu Sobotky a jeho socdemackych prizivniku, kteri nas narod s chuti zaprodaji.

Pises o New Yorku, problem tam je , ze cerni tam puvodne neprisli dobrovolne, ale byli tam privezeni jako otroci, takze maji historicky duvod rebelovat ci remcat.

U nas tento duvod nemuze nikdy platit, a proto my cesi mame pravo se branit vsemi prostredky jak proti nezakonemu diktatu vlady, a i proti "hordam".

Rika se ze jsme Svejkove- no tak s prectete Svejka a uvidite ze i Svejk se dokazal nasrat...

344840

24.1.2016 15:10

RE: To bude asi jednodussi vyvoj...

Jan Kosa 90.?.?.?

Reakce na 344840

Vy jste nakej jednodussi ?? Chvalite Babise za "pracovitost" ?? To nevidite ze jeho slova o odporu vuci migrantum jsou jen slova, kecy, bez obsahu ? Dukazem toho je, ze ponechava na funkcich sve lidi, kteri naopak otevrenymi slunickari jsou : Pelikan, Jourova, Krnacova... Protoze jsou to jeho poslusne loutky ktere potrebuje. Zacnu mu verit az je vyhaze - co se nestane. Babisovy reci jsou jen slovni obdoba jeho rozdavani koblih...

344844

Příspěvků: 39

21.01. 03:50 P.A.Semi  1984
21.01. 23:37 lindsay  RE: 1984
21.01. 04:03 favela  Zadny takovy
21.01. 06:01 Nikdo (originál)  Jako ukázka vyšinutého myšlení vyvolence je to dobré
21.01. 07:50 Erwin  Neuvěřitelně hloupé
21.01. 09:23 el  el
21.01. 10:03 ALMAS  RE: el
21.01. 09:41 ALMAS  střílí se vedle
21.01. 10:44 el  RE: střílí se vedle
21.01. 13:08 výjimečné porušení omerty  RE: střílí se vedle
21.01. 16:50 ALMAS  RE: střílí se vedle
21.01. 20:03 tartus  RE: střílí se vedle
22.01. 06:07 Aja  RE: střílí se vedle
22.01. 10:39 ALMAS  RE: střílí se vedle
22.01. 01:46 favela  Kdyz prisli Hunove na Rim vzali se neco cennosti
21.01. 13:34 Jan Novák  RE: střílí se vedle
21.01. 16:59 ALMAS  RE: střílí se vedle
21.01. 18:20 r.k.  RE: střílí se vedle
21.01. 17:22 arbitr  RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá
21.01. 20:15 .lak  Křesťanské hodnoty jsou zástěrka opět na rozevírání nůžek, nyní chudobě takřka všech
22.01. 10:58 ALMAS  RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá
22.01. 22:14 arbitr  RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá
23.01. 07:41 ALMAS  RE: střílí se vedle -Souhlasím, že ztráta křesťanských hodnot je naprosto drtivá
22.01. 01:53 favela  RE: střílí se vedle, pozor
21.01. 12:01 pozorovateľ  Ja len k tej téme súčasnej "demokracie"
21.01. 12:10 Deméter  RE: Ja len k tej téme súčasnej
21.01. 15:26 pozorovateľ  RE: Ja len k tej téme súčasnej
21.01. 16:35 tartus  dobra praca
21.01. 17:11 Ano Nim  Keci, keci, keci
21.01. 17:43  Mordechaj brečí hezky - ale na cizím hrobě.
23.01. 03:43 favela  Vcerejskem k dnesku a
23.01. 10:00 E.R.  RE: Mordechaj brečí hezky - ale na cizím hrobě.
21.01. 20:59 Satanist  Na hry neni cas !
22.01. 01:29 favela  zhruba pred 150lety skoncila obcanska valka v USA
22.01. 09:35 juniper  Hotovo
24.01. 01:45 Jan Kosa  To bude asi jednodussi vyvoj...
24.01. 11:17 E.R.  RE: To bude asi jednodussi vyvoj...
24.01. 12:05 arbitr  RE: To bude asi jednodussi vyvoj...
24.01. 15:10 Jan Kosa  RE: To bude asi jednodussi vyvoj...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 108 čtenářů částkou 13 293 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Petr Hannig: Agentura STEM/MARK mě výrazně poškodila23.11.17 19:12 Česká republika 0

iDnes šíří prokazatelné fake news!23.11.17 11:57 Česká republika 7

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 5

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 12

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 1

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
21,46 Kč
Euro
25,43 Kč
Libra
28,51 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
21,85 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 716,22 Kč
1 unce stříbra
367,75 Kč
Bitcoin
173 446,86 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 957