Diskuze k článku

Trnitá cesta do EU

Příspěvků 87

9.1.2016 0:35

No ligher

Dildo 198.?.?.?

Pokud vim tak zapalovace nejsou povolene v letadlech po mnoho let. Ale jinak s tou buzeraci mate pravdu.

344054

9.1.2016 3:06

RE: No lighter

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 344054

Ty si snad uz ani neuvedomujes , ze securitaci na letisti kterejm dal erar ruzny pravomoci casto a uplne bezduvodne vobtezujou cestujici jen aby je nasrali a maj z toho v tech jejich imbecilnich kebulich radost ...... Videl jsem ve Frankfurtu jak ty mozkovy nedomrdci co jsou dulezity jak mysi hovno v trave buzerovali a sacovali snad stoletyho senilniho dedka kterej bez hole nemoh udelat sam vo sobe ani krok ( asi proto, ze mu z kapsy cumela troubel fajfky ) . Dedek byl v lajne prede mnou a houzevnate si branil fajfku a tak sem nemoh nevidet jak mu jeden z tech mozkovejch nedomrdku kterej ho sacoval z krabicky zapalek s viteznym usmevem vytah 4 sirky ktery zkonfiskoval ........ Tak ze az tobe nez nastoupis do letadla u scaneru ti bude jeden z tech buzerantu cumet do prdele a prohrabavat ti koule jestli je mas spravne napasovany v trenclich sem napis jestli se ti to zdalo normalni !

344061

9.1.2016 4:53

RE: No lighter

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 344061

Ta druha vec je, ze kdyby se neco v letadle stalo, jsou bez prace. A o dalsi nezavadi do konce zivota. Prave oni si odsiraji cely ten stav "ohrozeni", ktery zapad zamerne sam vytvoril.

344066

9.1.2016 18:36

RE: No lighter

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 344066

Nemáte pravdu, ten vývoj agresivity uniformovaných je zřetelný každým dnem, před 10 lety jsem si zapomněl dát do kufru vyhazovák a kontrolní orgány ho zapečetily do sáčku a daly letušce (posádce letadla) , která mi ho v cílovém letišti předala s úsměvem při odchodu z letadla do rukávu. No problemo. S úsměvem jde všechno lépe. A dnes by se posrali, úplně zbytečně, dnes už to jsou pouze psychopatičtí hysteričtí zakomplexovaní zmrdi - prostě fízli , jako v Kolíně nad Rýnem, špíně posluhovat , vlastní DAŇOVÉ poplatníky-živitele mrdat vodními děly.
"Omlouváte" xindl. [naštvaný]

344129

10.1.2016 1:25

RE: No lighter

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 344129

Vodpoved na muj comment dokazuje , ze lidi s vymytym mozkem ktery nepoznali nic jinyho nez jebani ktery autor clanku do detailu popsal si myslej, ze mrdani cestujicich tim uniformovanym xyndlem na letistich je uplne normalni a jsem rad ze jste to idiotum co jeste nechapou tak krasne naserviroval . Vite , videl jsem toho v zivote uz dost , ale mrdat a svlikat na letisti staryho 100letyho dedka kterej ma radost uz jen z ty fajfky muze jen bezcharakterni psychopatickej zmrd v uniforme kterej protoze ma misto mozku v kebuli velky hovno by se nikde jinde neuzivil !

344148

10.1.2016 3:24

RE: No lighter

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 344129

Sam se nekdy chovam jako "xindl". Ne, rozhodne nejsem svaty, no jsem si toho vedom a vzapeti se omlouvam. Jednoduse, kdyz na me bez duvodu osoci urednik, nebo kdokoli, spustim takovou palbu, ze me musi okoli povazovat za neurotika. A jen, abych mu dal pocit, ze priste se muze dockat stejne, horsi reakce od kohokoli, kdyz bude bez duvodne utocit.... Vubec ne ve zlem, ale zamerne.

Kdyz se z toho probere a zacne ta typicka estrada "prominte, ale to jsou narizeni, nechapu, proc se rozcilujete, tak sdelim, ja vim, ze to nemate lehke a omouvam se, jen ten dnesni stav je frustrujici pro vsechny. Pohledy oboustraneno studu a porozumeni... Jednoduse jsme ve stresu vsichni, pretvarka mi nikdy moc nejak nesla, tak nebudu soudit urednika, kdyz ma v zivote nejake prepeti.
Nikdy.nejecim prvni, ani kdyz jsem extra vnitrne v "rausi". Cekam na reakci. A vzdy pamatuji na jejich praci, pomerne narocnou.

Pokud ovsem, jak pisete, dnes dosazuji na tyto pozice individua, kterym dela buzerace primo poteseni (kazdy vi o jakych osobach pisu), je to druha vec. To kazdy vyciti, nepru se s Vami. To by bylo dalsi znameni, ze jednotlivy stat si dal za ukol zneprijemnit cestovani, z urcitych duvodu. Cilem je nejake to "priste sed doma na prdeli". Na tyto pozice totiz maji byt dosazovani psychicky vyrovnani jedinci. Vzdy. Maji dokonce psychotesty (asi dnes uz nepodstatne).

Ne, ze by letecke spolecnosti, letisti, nejak zalezelo na lidech, no letecky vetsinou cestuje "(j)elita" a primarne se letiste boji co i medializace, ne narceni, obvineni a pravni stret s nejakym zazobancem.
Napr. aby nebyly mozne situace, jako v pripade toho polaka, ktery dostal infarkt, kdyz ho nechteli pustit na uzemi USA. A to video obletelo cely svet.

344151

10.1.2016 9:50

RE: No lighter

JirkaM 66.?.?.?

Reakce na 344129

Ono to funguje jako ten vězeňský experiment (Stanford prison experiment). Stačí dát lidem moc nad jinými lidmi a během pár dnů se začnou chovat jako hovada. Kdo byl na vojně, zná to z praxe.

Rozdíl je v tom, že kdyby se chovali nezdvořile před těmi 10 lety, měli by problém, zatímco dnes je za to pochválí.

Stejně si myslím, že ani trochu nejde o bezpečnost. Trénují nás na to, abychom bezmyšlenkovitě poslouchali sebeabsurdnější pokyny. Ono to sundejte si pásek a boty je takový ekvivalent toho, když potřebujete sklidnit psa a dáte mu pár povelů jako sedni a lehni za sebou. Pes se soustředí na povely a nevymýšlí hlouposti.

344160

10.1.2016 11:31

RE: No lighter

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 344160

Přesně tak to vidím i já.

344168

9.1.2016 6:07

RE: No lighter

toronto tom tomík 77.?.?.?

Reakce na 344061

jasne obtezuji, ale kdyz u toho budes mit zapalovac, tak si koledujes.

Neco vam reknu. Vite co je na tom vsem nejhorsi? Ze si to nase rasa zaslouzi. (Nemluvim o jedincich). Proc? Protoze to jsme schopni delat bilej bilemu!!! Chapete to? A nejenom to delat, ale cele to spunktovat, udelat zakony a potkani dole- jako treba na letisti, z toho maji jeste radost.
Tak ted mi reknete, jestli si to vsechno co se chysta nezaslouzime. Proste se nesnasime. Oni se taky nesnasi, ale aspon vuci nepriteli dokazou drzet za jeden provoz. Az toto splní, tak se zase nesnasi jako my. Ale NIKDY, nikdy by nevymysleli neco, co by bylo na ukor jich, v nas prospech. A za to jim tleskam a gratuluju. Naopak u nas se s tim nemuzu smirit. Uz je to na m,ne moc a proste min a min si nas vazim. Proste jste mi u prdele. Zdegenerovali jsme a uz mne to nezajima. Moje deti v tom zit nebudou, to ty vase.
Na kluci arabsti, vezmete si tady high tech technologie za par petrodolares. na tady to mate i s posluhou. Dekujeme svatosti, ze vam to muzeme vymyslet, navrhnout, protoze vy se umite leda hadat o cenu. Jedinej talent, o kterem vim. Vite kolik nasich se najde co jim budou slouzit a sikanovat, bonzovat na svoje lidi, az tu budou na trvalo? Az vase decka pujdou s danovym priznanim a na bernaku bude sedet arab, protoze financni urad musi zamestnat 30 procent arabu. Ti co rikaji, ze neprijdou se mili. Londyn, Pariz- to bude Praha. Mladi- dnesni miminka a nenarozeni si zvyknou a dnesni mldi budou brecet, brecet a ja je litovat nebudu.
Ale to jsem odbocil. Udelali jsme si to sami. A jdete do prdele s NWO. Zmrdi na letisti, nebo ti co davaji hlavu dolu a delaji ze neslysi, kdyz pred 100 lidmi 5 cizaku sikanuje nasince. To u nich nehrozi. 5 nasich proti 100 jejich? hahaha. Uz by jsme byli uvazani jak psi na dvorku a otrocili. Protoze tohle je zaklad- nebit svine k svoji rodine a k svym vlastnim lidem. a NENI NAHODOU, KDYZ UZ GENERACE po generaci si stezuje, ze je to horsi. To neni dukaz toho, ze je to normalni, jak se nam pitomci snaqzi namluvit, to je dukaz toho, ze se to deje. A le kam to zajde? Kde je ten konec? Az se budeme navzajem nenavidet? Mit pred sebou strach? No ja ho v noci ve velkym meste mam se priznam. Ve vlastnim state, pred vlastnimi lidmi. Davam si pred vama kurevskyho bacha. Nejen samozrejme. Pritom ja bych bezduvodne mouse neublizil. Celej zivot me sere, ze to v zivote neni samozrejmost.
Nenapadlo vas nekdy, jak krasne by se na svete zilo, kdyby tento elementarni zaklad u lidi platil? Zklamalo uz vsechno, proto jsem pro nejprisnejsi tresty za kradeze a nasili. Amputace, biicovani. V SA, Singhapuru by mi tresty vyhovovali. Mimochodem co je v SA za sexualni obtezovani? Predstavte si bicoveni tisice okupantu, kteri na Novy rok obtezovali ty nemky. Slusna podivana. Utekli by krast a drancovat tam, odkud prisli.
Kazdopadne- nelitujme se. Neni duvod. Vsechno si zaslouzime. Nechame se ovladat promilí pseudointelektualu z novin a obrazovky a ti nemaji ani strach nas urazet a co nejhur- pohrdat nami- vlastni krvi, vlastnimi spoluobcany. Degenerace. A ze zbytek j...Automaticky kráceno

344068

9.1.2016 13:22

RE: No lighter

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 344068

To je velice podnětný příspěvek, Tomíku. A z velké části pravdivý. Na to jak být svině k vlastním lidem jsou češi mistři světa.
Ale na druhé straně si jakákoliv okupační moc vždy najde dostatek bezcharakterních kriplů ochotných kolaborovat. Ať už za války ve Francouzské Vichy, v Rakousku kompletní kolaborace, v sovětském svazu kolaborace s židobolševiky, i v arabském světě se najde dost sionistických kolaborantů (Turecko-Erdogan a spol, Saudská arábie a Katar kompletně).

Ale když zkoumáme blíž ty české kolaboranty co se chovali k "vlastním" jako svině, tak často zjistíme podezřele orientální rysy dotyčného "českého" kolaboranta (viz kolaborantské kamarádíčkování chazara Heydricha a chazarské rodiny Havlů). Ale nejčastěji chazaři na špinavou kolaborantskou práci používají gojimy ze společenského dna, kterým se celý život ostatní vysmívali, a naráz mají možnost být naopak obávaní, mocní a bohatí.

344096

9.1.2016 14:27

RE: No lighter

toronto tom tomasek 77.?.?.?

Reakce na 344096

jojo. Akorat kdyby to dopadlo tak, ze bude v Evrope cerno vsude jak na predmesti Parize, tak tradicni francouz, nemec, snad i ital ze severu (coz je nemec vlastne) je v podstate na stejne vlne- podobna kultura- mysleno nemeli bychom mit zadny problem spolu vychazet, kdyz na to prijde. Proste Evropa no. Ale co to placam, kdyz jak pises nemci za valky byli pomalu na nas nasrani, protoze je nebavilo furt protokoovat udani- verim tomu, i kdyz jsem to jenom asi 100x cetl na internetu. Nevim, zda to neni hoax. Nejhorsi je, ze to byly anonymy, takze bonzaci cekali v zaloze, az gestapo udela svoji praci, aby potom z toho tezili- hadam prace povyseni, majetek, vydirani. Stacilo pockat. Mozna to delali klasičtí zlodejicci a pak karieristi. Nejsem znalec sveta a nemuzu rict, jestli jsme vetsi svine nez jini. A jestli jo, tak zas tu zije spousta prima lidi. Treba je to tu tak, ze kdyz debil, tak total a kdyz pohoda, tak super pohoda. To jsem tak nejak vypozoroval. A uplne to plati na slovaka. Slovak u me je bud paradni typek s kterym je sranda. (Zajimave, ze v zivite jsem potkal takove baviče, ze ti v slovenske i ceske TV jim nesahaji ani po kotniky- snad jen Mišo dočoloman se svym gentlemastvim a pohodou [smích] no stara skola. Proste by neumetele jako genzer se suchosem splachli do hajzlu bez pripravy- tak mne to s nima bavilo. Ale kdyz kokot slovak....jáááááj to je dilo, to utrpeni. To se musi zazit. V porovnani se Slovenskem to tedy nemame tak ostre viditelne, kdyz to ted srovnavam. No ale keci v kleci [velký smích] At se ti dari !

344104

10.1.2016 11:29

RE: No lighter

okolojdouci 192.?.?.?

Reakce na 344104

Víte, že právě psychopat může být dočasně povrchně adaptabilní a "kouzelně" společenský?
Ovšem dočasně a POVRCHNĚ!
Přijde rozzářený do CIZÍ společnosti a je ihned s každým "kamarád".

Přečtete-li si životopisy mnohých herců-bavičů, zpěváků, "okouzlujících" politiků, podnikatelů a bankéřů, objevíte plejádu destruktivních psychických úchylek.

Problém světa?
Mimo jiné:
Absence kritického myšlení a zmatek v hlavě.

344167

9.1.2016 16:43

RE: No lighter

netolerantní 194.?.?.?

Reakce na 344068

Ano, cítím to naprosto stejně.Také jsem starší a začínám mít pocit, že jsem se ocitnul v nějakém nepochopitelném snu.Nerozumím vůbec ničemu.Jsem naprosto mírumilovný člověk,ale nechápu proč je problém potopit všechno co se blíží neohlášené k mému břehu.A když píšu všechno tak tím myslím naprosto všechno.

344121

10.1.2016 3:50

RE: No lighter

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 344121

Chcete ten "sen" strucne vysvetlit?

No, abych to nejak nevysvetloval anonym, tak pro budicek, snad Vam to vysvetli, alespon J. Hnizdil. On to bere velmi, ale velmi opatrne. Mluvi o jednotlivych "pacientech". .No, skrtyte, zejmena ta 2 cast, je podstatnou vseho. Ta prizpusobivost zabiji ducha drive, nez pripoustite.

Vite, ta druha strana bere mlceni vzdy zaroven za souhlas. A tak prichazi salamovu metodou likvidace "lidstvi". 25 let teroru na dusi cloveka.

1.cast:
http://ac24.cz/zpravy-ze-sveta/7196-jan-hnizdil-ri...

2. cast
https://youtu.be/-j9dEtO6Zp0

V te druhe casti se kazdy zamyslete a zkuste popremyslet, jak na tom jste.

Mozna se to nebude libit editorovi, ale dokud si narod neuvedomi pravdu, ze akceptovali tezke veci, prispusobovali se zlu a neprobudime v lidech opet svedomi, i ty vycitky, nic se nezmeni. Az ty vycitky dovedou nastavit moralni vzpruhu a lide si konecne uvedomi, tak to uz ne. V opacnem pripade jsou v..., vite kde. A prazdne ulice, misto protestu.

Vime, ze Mutti Merkel si domu privezla pristi boxovaci pytle, aby mela klid na dalsi kurvarny. Tak, ci tak, Nemci se opet dostanout do varu, kde jim staci poseptat - tam ti jsou vas problem, Pote, co se vyradi na "islamskych" provokaterech.
Mimochodem, proc chlastaji prvni ligu, kdyz jsou tak silne oddani islamu?

344152

9.1.2016 1:36

zapalovač

Max payne 178.?.?.?

to chceš aby mali araby zapalovače v lietadle? Si normalny?

344055

10.1.2016 2:14

RE: zapalovač

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 344055

V National Geographic psali , ze Arabum jako dopravni prostredek staci velbloud........ A v letadlech tak jak to v bily chajde na konferenci prozradil novinarum G.W. Bush nemaj vubec co pohledavat !

344150

10.1.2016 13:17

RE: zapalovač

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 344150

JJ, létající velbloud [smích]
https://www.facebook.com/JamalDajani2/photos/a.101..." alt="Vložený obrázek" border="" />

344179

9.1.2016 2:38

Migranti neexistuji____ Fekete potkani jo.

Robin 109.?.?.?

Vladimire editote, rezim Vas dostal lingvistickymi nesmislnostmi.____Migranti___
Migruji jenom nektera zviratka, napriklad vlastovky nebo havrani, prileti sezobou cerviky a leti zase zpet. Ale cernousci se zpatky vracet nebudou.___ Me to pripomina potkany nastehuji se Vam do baraku, zitra zavolaji kamarady a potkanice
a do mesica musite volat deratizatora a koupit jedovate granule. Ale travit cernousky je z humanitarnich duvodu, co nejprisneji zakazano.

[chechtot][chechtot][chechtot]

344059

9.1.2016 5:25

RE: Migranti neexistuji____ Fekete potkani jo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 108.?.?.?

Reakce na 344059

"Ale cernousci se zpatky vracet nebudou" ... ale budou, budou, jen jim tak klidne dal rikejme [mrknutí jedním okem]

344067

9.1.2016 4:40

Solidně utažené šrouby

Andrew Siddur 77.?.?.?

Tohle utahování šroubů podle nejkrajnější možnosti (teroristi), tak typické pro tržní „demokracii“, přece nemůže trvat věčně. Třeba se postupně zakáže létat „podlidem“ z potenciálně nebezpečných oblastí, a pro ostatní nastane komfort letecké přepravy jako před 50 lety. (Já vím, utopie.)
Na německé letiště jedině s plamenometem.

344065

9.1.2016 15:00

RE: Solidně utažené šrouby

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 344065

re: Tohle utahování šroubů ...“, přece nemůže trvat věčně.

Nie, nie večne, iba do stavu, vyjadreného tiež metaforou na Váš spôsob:

https://www.youtube.com/watch?v=k0gsuJdQnl4

344110

9.1.2016 6:14

Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

To, ze se da neuvedomit si, ze nelze brat do letadla to ci ono, je jaksi pochopitelne. Nepochopitelne vsak je, kdyz na to zakazane "sekuritaci" prijdou a tu vec je nutne vyhodit, branit tak, jak jste se branil vy. Pripada mi to dost primitivni. Dovedu se vzit do toho, jaky ve vas probihal proces - naprosto nesmyslne oportuniosticky a emocionalne neovladatelny, jak to lze rozpoznat u "slunickaru".
Proboha, kazdy kdo trochu letadly cestuje, muze se domyslet (i ten, kdo vsechno vnima povrchne), ze kdeco tam muze byt horlave, atd. Co je tedy na postoji nemeckych "sekuritaku" nelogicke? Nelogicke je jakkoliv ci dokonce vubec se v takove situaci branit. To, ze uz jste se zapalovacem letel z Toronty, je blba neduslednost tamejsi kontroly.
Ja muslimske migranty taky nemusim, ale ohanet se jimi tak, jak jste to udelal vy, neni vubec funkcni. Nakonec konecny vysledek to potvrzuje. Zbytecne jste se rozzuril, svym nervum neprospel, a stejne vam to nepomohlo...
Ziskal jste jenom to, ze jako psavec mate tema. Ale ja, byt psavcem a publicistou jako jste vy, bych to takovym zpusobem nezverejnil, protoze to nabizi pocit, ze hodnotove nejste vyvazen.

344069

9.1.2016 10:17

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

YAK 95.?.?.?

Reakce na 344069

suhlas, lietavam asi 4x do roka a zbytocne ich nedrazdim. Tahat zapalovac by ma ani vo sne nenapadlo. Mam vsak rad "rypalkov" a ludi co ich vytoci aj najmensia anomalia. Casto reaguju na veci ktore prehliadame alebo pokladame za neskodne a nebyt nich, tak prerastu do niecoho obludneho a bude neskoro.

344078

9.1.2016 10:50

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 344078

>suhlas, lietavam asi 4x do roka a zbytocne ich nedrazdim.

Co to je "zbytečně nedráždit"? S čepici v ruce šoupat nohama a předem se ochotně vysvlíkat před kontrolou? Místo opasku si přepásat kalhoty provazem a místo botů jít jen v žabkách, abyste nezdržoval? To vám ještě nedošlo, že takové chování vám nepomůže, naopak to zhorší (i pro ty, co půjdou po vás), protože ONI přijdou s dalšími a dalšími požadavky nemajíce žádný odpor? Tady přece vůbec nejde o bezpečnost, celé ty kontroly jsou vykonstruované a zaměřené jen k ponížení člověka a ztrátu důstojnosti, aby si zvykl, kdo je tady pánem a pořád se bál. Tady jde o pomalé vaření žáby.

344081

9.1.2016 13:28

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 344081

>>suhlas, lietavam asi 4x do roka a zbytocne ich nedrazdim.

>celé ty kontroly jsou vykonstruované a zaměřené jen k ponížení člověka
>a ztrátu důstojnosti, aby si zvykl, kdo je tady pánem a pořád se bál. Tady
>jde o pomalé vaření žáby.

Myslim, ze jste doslova jednostranne obalamuceny (pardon, vyraz sice zni ponekud posmevacne, ale vystizne) Orvelem, Solzenicynem a jinymi popisovateli "ztrat dustojnosti". Obalamuceny az tolik, ze vubec nepripoustite moznost periodicke "Oblevy".
Treba inkvizice: Cirkev ve 12. stol. spatrovala v odlisnych nazorecbh ohrozeni krestanskeho uceni, a proto ponizovala cloveka az ke ztrate dustojnosti. To je vseobecne znamo. A presto nakonec doslo k "Obleve". A zacalo se od zacatku. Tak bychom mohli vyjmenovat mnoho ruznych udobi, ktera davoveho cloveka deklasovala lidsky az (lidove receno) na dno, (vcetne dvou posledne snad nejzrudnejsich systemu - fasizmu a komunismu...) a presto i ony byly vystridany "Oblevami". A k podobnym udobim ponizujicim cloveka az ke ztrate dustojnosti muzeme zaradit i novodoby americky imperialismus. I ten taky tak dopadne. NIC NETRVA VECNE!!! To je Zakon nad zakony.
(Dozvedel jsem se o cloveku, jenz az necivilizovane obraci kamsi mysticke prosby, aby se zapadni pobrezi am. kontinentu propadlo, jak existuji prognozy, a tak byl ten kontinent, jez je uchvacen Evropany, potrestan. No, jestli plati, ze myslenka - prosba o spravedlnost je sila, tak treba ta nejnovejsi "Obleva" nastane takto.)

Souhlasim naopak, ze stale se musi usilovat o udrzovani zakladnich prav cloveka. Nezlobte se ale na me, zapalovacem v letadle - to ne. To je nefunkcni teatr, scestny, usmevny...

344097

9.1.2016 19:20

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 344097

Také jste obalamucený. Podle všeho se právě dlouhodobě a nepřetržitě utahují okovy. Středověk byl mnohem svobodnější. Zkreslují to zásadně technické vymoženosti dnešní doby a cílená propaganda, ale reálně máme mnohem kratší řetězy.
S p. Stworou ovšem také nesouhlasím, drážděním zaměstnanců se nic nezlepší, jen je víc nasraných lidí všude kolem.

344133

10.1.2016 11:18

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

okolojdouci 192.?.?.?

Reakce na 344097

Vědomá či trestuhodně nevědomá vych...čúranost?

Vsadím se, že pokud si za "bolševika" někdo vydupal nějakou výhodu, lidé s tímto naturelem si šli okamžitě stoupnout do fronty "na výhodu" jako první.
[naštvaný]

Až si v koncentráku, třeba za cenu života, ti slušnější a méně zbabělí vybojují třeba o naběračku bryndy navíc, určitá sorta lidí si pak půjde přidat hned dvakrát!!
[bliji]

344166

9.1.2016 16:02

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 344081

Staci jen zmenit uhel pohledu, predstavte si, ze nejste sikanovany, ale patrite ke tride tech kteri tyto zakony navrhuji, no a budete mit kompletne jine hledisko.
okonce mozna najdete radost v tom, jak jsou zamestnanci dukladni aby zajistili vasi ochranu.
Toto je zaklad chovani ktere je posuzovano.

344120

9.1.2016 18:35

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 344081

Ano, nekdy je potreba se buzeraci panskych pacholku vzeprit: http://www.justicetv.cz/excesy/valky11.htm. Jde o princip...

344128

9.1.2016 12:44

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 344069

samozřejmě. lidi by měli svlíknout do naha (obzvlášť od dob údajného spoďárového bombarďáka), zavřít do rakve a vyložit až v místě přistání. a vrazit špunt do prdele, protože prdy jsou také velmi hořlavé.
a protože podle sekuriťáků hoří i voda, měli by cestující zbavit veškerých tělesných tekutin a mumifikovat.
a oblečení komplet vyhodit stejně, jako ty zapalovače, protože výbušniny lze vyrobit i jako podrážku, látku atd., netřeba dělat v botě díru.
a krást, ech odebírat povinně mobily, protože slouží jako detonátory bomb, dtto přehrávače a veškerou elektroniku.
blbost některých je přirozeným jevem, ale když si v tom ještě někdo chrochtá a tleská tomu, že je z něj činěn nesvéprávný dobytek a je s ním podle toho jednáno, na to už slov neni. a takoví si to plně zaslouží.
a sekuriťáka, kterej nerozezná čmouda od normální chlapa, by měli okamžitě vykonpnout pro nezpůsobilost, protože evidentně není schopen vyhodnotit hrozbu.

dub

344092

9.1.2016 13:50

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 344092

Mě v českém obchoďáku na kraji cikánské čtvrti jednou šacovali ruksak, protože jim tam chodí cikáni krást a multikulturní (=židovská) neziskovka s rozpočtem desítek milionů je tam zase chodí kontrolovat, jestli neprovádějí diskriminaci na základě rasy. Tak zase šikanují bílé, stejně jako na letištích.

Ale jednu věc nechápu, že se do té cikánské čtvrti stěhují i slušně oblečení černoši. A místní cikáni je znají a zdraví. Že by multikulturní poradci z USA?

344101

9.1.2016 14:34

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 344101

>Ale jednu věc nechápu, že se do té cikánské čtvrti stěhují i slušně oblečení černoši.

Wtf? Kde to je, někde v severních Čechách?
A jak víte, že se tam ti černoši usídlují? Chodí tam do škol s cikány i černošská děcka?

344106

10.1.2016 14:09

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 344106

CIkánská čtvrť je skoro v každém větším městě. A severní čechy jsou prakticky jedna souvislá cikánská čtvrť [vyplazený jazyk]
Jde o to, že mimo Prahu není v ČR snadné potkat černocha. A já často nějakého dobře oblečeného potkám, když jdu přes naši cikánskou čtvrť (kam nikdo po setmění raději neleze, přes den je lepší vyhnou se bočním uličkám mimo hlavní trasu). Vypadají spíš jako afroameričani, než nějací afričtí pologramoti. A místní cikáni je s úsměvem zdraví, asi je dobře znají. Vypadjí tak maximálně kolem 30 let, pravděpodobně svobodní.

Prostě nechápu, co by dělal vzdělaný, ne chudý, pravděpodobně americký černoch v takovém ošklivém cikánově. Do škol s cikány neposílají děti ani místní vietnamci, protože ze svých potomků nechcou mít kriminální polovzdělané idioty.

344188

9.1.2016 22:17

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 344069

Létal jsem letadly, kde se normálně kouřilo. Když si budu chtít na letišti zakouřit a jsou místa kde to jde, čím si zapálím? Za chvíli bude nebezpečné, když budete mít větry. Což kdyby jste úmyslně otrávil piloty?

344140

9.1.2016 22:54

RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

Reakce na 344069

To je sice hezke, ale porad nechapu, proc vam ty veci musi ukrast, kdyz je nahodou u sebe zapomenete, zvlast kdyz je to darek. To je treba nemuzou pak poslat postou? Nebo vlozit do nejakeho trezurku, pridat k zavazadlum a v cili opet predat? Nejaky rozumny poplatek za to a je to, zvlast kdyz ma vec nejakou citovou hodnotu, a komu to za to nestoji, tak jim to tam muze klasicky nechat. Ale to bychom od tech cvicenych opic a jejich principalu asi chteli hodne...

344142

9.1.2016 9:55

To je normální :-)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Byl jsem onehdá se synem na utkání Bayern versus Chelsea [smích] Před vstupem na stadion mi slávističtí debílkové zabavili čokoládu a baterku . Prý abych nikoho neohrozil [smích] ... O přestávce jsem si koupil limonádu , fantu , a sebrali mi uzávěr (plastový [smích] ) abych prý nikoho neohrozil !... Naprostá debilita !!! Seděli jsme kousek od sektoru fanoušků Bayernu a nestačili jsme se divit [smích] Oni měli tyče , dělobuchy , petardy atd. a přesto to nikomu ( z těch slávistických debílků ) nevadilo [smích] ... To je asi "normální" , zvykejte si !

344076

9.1.2016 10:26

Benzin x plyn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Já teda létám a vtip není o zapalovači jako takovém, ale o BENZINOVÉM zapalovači. Ten se nesmí. S plynovým normálně a běžně procházím.

344079

9.1.2016 13:41

RE: Benzin x plyn

turista 185.?.?.?

Reakce na 344079

Nebezpečné je oboje. Jak benzín, tak plyn jsou silné hořlaviny, plyn je navíc pod tlakem.

344100

9.1.2016 10:40

Frankfurt

jízlivec 89.?.?.?

Vím, je to iracionální reakce, ale od chvíle, kdy jsem se dočetl o "menším evropském letišti" ve Frankfurtu, jsem vnímal zbytek textu s jakýmsi podezíravým odstupem...

344080

9.1.2016 12:20

RE: Frankfurt

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 344080

Proč? Dvě hodiny cesty autobusem, 120 km od Frankfurtu, se skutečně nachází malé letiště nízkonákladových aerolinek, které se bůhvíproč jmenuje Frankfurt-Hahn.

344087

9.1.2016 15:02

RE: Frankfurt

proc? 61.?.?.?

Reakce na 344087

Jo a tam pan Stwora pristal? Nepristal spis na Frankfurtskem letisti, ktere je treti nejvetsi v Evrope a vetsi nez Amsterdamske?

344112

9.1.2016 15:51

RE: Frankfurt

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 344112

Fakt je větší než amsterodamské letiště? Pokud ano, tak se omlouvám, to jsem se sekl. Mně připadalo amsterodamské letiště větší. Asi to bylo tím, že to mají v Německu dobře značené a nemusel jsem měnit terminál.

344119

9.1.2016 11:50

zbrane

Tomas Szabo 95.?.?.?

Mne uz dlhy cas hlava neberie to, ze pri scanery vas komplet prelustruju, ale hned za nim si tzv. "DUTY FREE zone" mozem kupit flasu vina, rozne suveniry, tazke sklenene vonavky atd. Vsetko vyborne zbrane! A s tymto mozem nasledne nastupit na palubu uplne v klude a nikomu to nevadi...

344083

9.1.2016 11:56

Lloyd

Lloyd 77.?.?.?

Létám s dcerou od malička.....různá letiště....
Kdykoliv jsem odlétal z Dubaje, tak Arabové se smáli na malou dcerku, byl jsem pardonovanej když jsem začal v rámu pískat a měl opasek apod.
V Londýně kdykoliv letím s dcerou jdu na osobní prohlídku, jí seberou všechny hračky /plyšáky/ a jdou na test na drogy, mě projedou zavazadla....
Nikdy jsem neměl s drogama problém, nikdy jsem je neužíval, nejsem sprostý, nemám zádný záznam..neprovokuju nemám černé brýle apod. .vím že s nima nemá cenu vůbec se dohadovat, protože výsledek je, že vám začnou dělat naschvály .....

Prostě jsem bílý muž s dítětem a v jejich poučkách natlučených do jejich manuálů
jsem zařazen jako ten co může převážet drogy za pomocí dítěte. Prostě chlap a dítě jsou podezřelí.
Největší sranda je, že mě téměř pravidelně dělají osobní prohlídku muslimové původem pakistánci, securitáci a v gumových rukavicích mi projíždějí rozkrok jestli jsem se nerozhodl vyhodit letadlo do vzduchu se svým dítětem....
Security na Heathrow má obšancovaná komunita z Pakistánu a vzájemně se zaměstnávají...


Zlatá Praha Ruzyně, slušní securitáci s mozkem v hlavě....

344084

9.1.2016 12:21

Měli by to nějak řešit.

F&T 78.?.?.?

Tohle by měli řešit tak, že Vám nepovolenou věc pošlou třeba poštou po zaplacení poštovného. Pokud to tak není nastaveno, tak je to krádež. Zapalovač nebezpečný být může.

Ale je možné, že nějaký terorista i přes takto šílené kontroly něco pronese a tím letadlo shodí. Ono to ale pro teroristy není už zajímavé, když mají stingery dodané přímo ze země svobody USSA. Pak mohou letadlo úplně v pohodě sundat jako to ruské na sinaji.

344088

9.1.2016 18:46

RE: Měli by to nějak řešit.

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 344088

Uvědomujete si, že jste tu jediný, kdo navrhuje konkrétní řešení, jako jsem kdysi navrhoval i já "orgánům" , ale neúspěšně ? Většina příspěvků je k zblití tou devótností a ohnutým hřbetem podlidí.

Navíc letecká doprava užívá naprosto bezdůvodná privilegia. Tihle pisatelé by asi chtěli, abyste ukazoval , až pojedete vlakem z Rakovníka do Lužné , penis, jestli nemáte za předkožkou namotanou bleskovnici.

344130

9.1.2016 19:59

RE: Měli by to nějak řešit.

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 344130

[velký smích]..No ve vší vážnosti,k těm kontrolám a tomu schovávání té bleskovica a na tom místě zcela jistě spějeme,ale tak mě napadá ,kde ji budou schovávat ti fešáci s kupírovanou oháňǩou?
Ti zase budou mít výhodu a vymoženost jim vlastní z podstaty a proto si chybějící část rovnou budou moci vymodelovat z plastiké trhaviny růůžové barvy a uniknout tak pozornosti ještě s o řád nebezpečnějším kontrabandem....[naštvaný]

344135

9.1.2016 21:26

RE: Měli by to nějak řešit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 344130

Bleskovici - metr osmičky.....[smích]

344137

10.1.2016 0:46

RE: Měli by to nějak řešit.

F&T 78.?.?.?

Reakce na 344130

Nejsem jediným, ale jsem povoláním technik. A tak se snažím raději navrhovat řešení.

Mělo by být přesně stanoveno co se má se zabaveným předmětem dále dělat. Na věci typy nožíků by mohla klidně existovat krabice a tu by bylo možno umístit do zavazadlového prostoru.

To, že zapalovač nesmí do letadla bych pochopil, ale to, že okrádají lidi je sprosté.

--
Té bleskovice by se tam moc nevešlo.


Mimochodem, vyráběli se bundy pro sabotéry z hořlavého a výbušného materiálu. Takovou budndu profík snadno pronese přes jakoukoliv kontrolu. Látka není ničím nápadná.

344144

10.1.2016 12:56

RE: Měli by to nějak řešit.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 344144

Slyšel jsem o podrážkách z wervolfáckého niponitu, které se pravidelně nacházely na šumavě po válce v jejich zakopaných sabotážních bednách označených písmenem "S" /sabotage"/, a jedna zmuchlaná podrážka byla schopná například prorazit parní kotel u lokomotivy . S těma výbušnýma bundama je to strašný. Navrhuji na letišti okamžitě ožehnout každýmu cestujícímu ve frontě k letadlu butarkou mantl na zádech, a kdo chytí nebo bouchne, bude určitě terorista. [smích]

344177

9.1.2016 13:33

nožíky, zapalovače

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

S tímhle se holt musí počítat, pane Vladimíre. Hořlaviny v letadle jsou prostě zakázané. Pár mých známých takto přišlo o zapalovače či kapesní mini nožíky, když je zapomněli v kapse a nenechali je v zavazadle.
Někdy ale dávají možnost nechat si takovouto nepovolenou věc poslat z celnice domů poštou. Stojí to nehorázné peníze, ale v případě dárkových předmětů se to vyplatí. Možná to dělají i v Německu, škoda že jste se jich na to nezeptal.

344098

9.1.2016 14:14

Prehliadka

Jano2016 70.?.?.?

Bezpecnostna prehliadka je standardna vec. Na roznych letiskach maju svoje rozne postupy, ktore sa v mnohom lisia od nariadeni EU. Vacsinou su este prisnejsie. Nepovoleny predmet vsm mozu zobrat ale mate takisto pravo si ho odlozit bud u handlingoveho partnera danej spolocnosti na vase naklady a postou dorucit ci prepravit v pilotnrjvkabine v zapecatenej oblake so suhlasom velitela lietadla. O tychto moznostiach vas informovat nikto nebude.
Na margo buzeracie len tolko, ze ani Kanada nie je zrovna a specialne Toronto milovnik cestujucich na letiskach. Su tam zakazane dokonca kratke noze s cepelou do 6 cm ci manikurne noznicky. O imigracnom oddeleni v Kanade po prilete sa tiez da polemizovat pretoze dokazu predvadzat neskutocne veci aj pre obcanov EU. Ale to je na dlhsiu temu.

344103

9.1.2016 14:33

Všechno je to bla, bla, bla

Aja 82.?.?.?

Kde je statistika, kolika teroristickým útokům zabránila tahle nedůstojná opatření, kolik potencionálních atentátníků pochytali?
Půjde terorista na palubu letadla se zapalovačem v kapse?

Když mě, před vstupem do duty free prostoru, nechají zout boty, seberou parfém, pilníček na nehty, zuřím, jako Vladimír a v prvním butiku si koupím parfém nový a celou manikúru. A nastoupí do letadla.

Celá procedura je ponižující a nic neřeší, kdo bude chtít škodit, cestu si najde.

344105

9.1.2016 18:08

RE: Všechno je to bla, bla, bla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 344105

>Půjde terorista na palubu letadla se zapalovačem v kapse?
Dejme tomu, ze se to dosud nestalo. To my nevime. Ale az se omezenimi zuzi moznosti, mozna bude vitana i podivnost - treba sance podpalit v letadle na zachode zasoby hygienickych potreb...
Chtela byste byt v takovem letadle?

344125

10.1.2016 5:59

RE: Všechno je to bla, bla, bla

Tom 47.?.?.?

Reakce na 344125

>sance podpalit v letadle na zachode zasoby hygienickych potreb...

a teď si představte šanci dámy s pinzetou, kterou si zakoupila v butiku: Přilísá se k pilotovi. Hbitě mu pinzetou vytrhne z prdele chlup. Pilotovi okamžitě zaslzí čivy a ztratí orientaci. Letadlo to napálí do mrakodrapu. Mrákodráp začoudí a rychlostí volného pádu se sesype k zemi. Opodál stojící budova se údivem zhroutí také ...

344154

10.1.2016 7:34

RE: Všechno je to bla, bla, bla

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 344154

Myslite si, pane, ze ten muj prispevek je stejnym nesmyslem, jako ten vas? [zmaten] Ptam vazne i presto, ze vim, jakou hodnotu ma odlehceni v diskuzi, a taky i presto, ze chci vyznit jako zarlivec... opravdu se mi nedari predbíhat vas v poklonkovani predesle autorce... [velký smích]

344156

11.1.2016 0:24

RE: Všechno je to bla, bla, bla

Tom 47.?.?.?

Reakce na 344156

>Myslite si, pane, ze ten muj prispevek je stejnym nesmyslem, jako ten vas?

Příteli, držte se radši své hořící fangle hygienických potřeb na hajzlíku v letadle.

V příspěvku dámy před vámi nic osobního z mé strany nehledejte. Zaujala mě pouze manikura zakoupená v duty free, tedy až za propasírovacím scanerem s nasírací obsluhou, která se nedokáže uživit jinak, než vochmatáváním lidí. Fujtajksl!

Jak až nesmyslná se vám zdá šance s pinzetou? Popsaný úkon s pinzetou se jeví daleko humánnější a více sexy, než bodnutí pilota do oka pilníčkem či manikurovacími nůžtičkami; abychom zůstali té manikury.

Že vám se nezdá politicky korektní rychlost volného pádu budov? A o budovách, které spadnou údivem, smíchy nebo jen tak samy od sebe, také pochybujete? Si jen představte, že jste stará, dobře usedlá budova a teď se kolem vás řítí letadlo s hořícím hajzlíkem ... vám garantuji, že se smíchy v základech neudržíte ...

Mno a pokud pochybujete o bleskové reakci nervu propojujícího oko s prdelí ... dámy prominou ... snad ani pinzetu potřebovat nebudete ... vyzkoušejte. Možná ani neuvidíte, jak se vám zamžil rozhled.

344219

10.1.2016 10:05

RE: Všechno je to bla, bla, bla

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 344154

[velký smích] [velký smích] [chechtot]

344161

9.1.2016 14:39

ja vam dam

toronto tom tomasek 77.?.?.?

Ja bych chtel sachvalit editoruv zaver, ze nebude letat, jezdit TAKOVOU štreku z Kanady tak casto. Pane Stwora vase uhlikova stopa oproti te moji...[chechtot]
Ale je zajimave srovnat kolik energie odevzdala planeta na zivot zapadaka, ktery misto veslovani a plachteni jezdi tryskacem sem tam pres atlantik a kolik energie spotrebuje clovek spokojenej a stastnej tam kde je. Usadte se uz nekde a prestante drancovat planetu! Myslim to ze srandy doopravdy. Rozumnej clovek se takto nemuze chovat. Tohle je zverstvo, kdyz k sobe budeme uprimni.
No kdyby jste mel pane Stworo tu energii co potrebujete, aby jste se dostal pres ocean , skutecne odpracovat rukama...tak to jsou ty kurvy na letisti jeste zlaty ne? Ja byt vama, tak si to spocitam kolik by jste musel vysazet stromu a pak se o ne starat, aby se to vynulovalo.
A vite co je nejhorsi, kdyz mi nejakej letec, nekurak, zdravej zivotni styl, vasnivy ridic, zacne vypravet neco o tom, jak kuraci v restauracich jsou snad podlidi. Ale nastartovany auto v zime 10 minut vyfukem otocenym z parkoviste na zastavku mhd mu nevadi. Ted jsem takovyho pozoroval a pac v mhd je nuda a tak jsem si premyslel a ted vam to tu pisu [smích]

344107

9.1.2016 15:28

RE: ja vam dam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 344107

Tak to nebude tak dramatický na náklad se počítá že člověk 2. litry petroleje 100/km? 60 litrů cesta? To prodrandí někteří mezi obchoďáky za slevami za týden a každý další v hodnotnějším palivu.[chechtot]

344115

10.1.2016 14:24

RE: ja vam dam

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 344107

Kdo si počká, ten se dočká. Třeba za pár let udělají ten tunel a pan Stwora bude jezdit do ČR vlakem přes aljašku a dál transsibiřskou magistrálou. Jen bude nutné ho asi vždy vyzvednout na nádraží s nosítkami, protože dlouhá cesta s přátelskými Rusy a jejich demižony vodky, to dá člověku docela zabrat [velký smích]


Jinak by se už měly zakázat diesely, nebo opatřit povinně vstřikováním močoviny. Když teď v zimě skrbliví češi ráno nastartují své vymrzlé dieselové auta, případně ještě 10 minut tůrují na parkovišti (protože malý úsporný diesel prostě netopí) tak je město jak jedna velký plynová komora. Prostě strašný smrad, nesrovnatelný ani s dvoutaktními trabanty. Vše kvůli tomu, aby popojeli těch svých 5 kilometrů do práce. V sobotu odpoledne mám dojem že žiju v úplně jiném městě, když nejezdí auta protože většina je na chatách nebo jinde mimo město. Úplně čerstvý vzduch.

344190

9.1.2016 14:47

Nohama dopredu

Koda 186.?.?.?

Dobry den ,zijem s manzelkou tretim rokem na Isla de Margarita a do evropy pojedu jen nohama dopredu!

344108

9.1.2016 15:34

RE: Nohama dopredu

XXL man 66.?.?.?

Reakce na 344108

I já chci žít na tom Isla... Můžeš poradit, jak se tam dostat (legálně zůstat) a jestli tam je možnost práce (zaměstnání) a jaká?
Jinak jsem četl o Venezuele v poslední době špatné zprávy - ekonomika (bída?) i politika (vítězství opozice). Můžeš napsat i o tom?
Díky.

344116

9.1.2016 15:12

Jako v románu 1984

Petr4 212.?.?.?

Žádná svoboda a demokracie už není, žijeme v těžké totalitě. Pane Stwora napsal bych stížnost, nebo bych přímo podal oznámení o krádeži, alespoň trochu bych jim tu jejich drzost znepříjemnil. Kdysi mi někdo řekl, lidské svobody budou omezovány do té míry, do jaké si to lidé nechají líbit. Nelegálních islámských radikálů bez dokladů co tady znásilňují, kradou a vyžírají systém sem vpustí a slušné lidi buzerují, strašná totalita, ta komunistická alespoň byla rovnoměrná a slabší, ano slabší..

344113

9.1.2016 15:50

Názor ekoteroristy

Somárik Sprostučký 89.?.?.?

Co si to dovolujete jezdit či létat z kontinentu na kontinent a devastovat spalinami poslední zbytky atmosféry! A když už létáte tak povinně bombu v batohu a nad tenerife bum, aby trosky dopadly na gojimský hřbitov a nezasíraly oceán. A nějaké zapalovací talismany (nefunkční a neprodejné) vozit celým světem a zvyšovat spotřebu paliva v přibližovadle?! A vůbec, když se nudíte jako prase (omlouvám se všem prasatům) a máte nutkání se nudit jinde, tak račte hezky po svých a o hladu, ať cestou nezasíráte planetu výkaly. My klimakteroristi vám to jednou provždy vysvětlíme a kdo je takový debil, že to nepochopí, toho ekologicky pomeleme na hnojiva pro naše milované rostlinky (konopí, mák, durman). Tak raději přestaňte opruzovat pseudotématy a popisujte něco lidsky přitažlivého (hnusného, odporného, zrůdného) ať je alespoň sranda.

344118

9.1.2016 17:25

RE: Názor ekoteroristy

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 344118

Podle pana VV Pjakina je celá ,,uprchlická" šaškárna jenom prostředkem k cíli jímž je zbídačení ,,vyspělého" (technicky, duchovně už ne) obyvatelstva do takové míry, že nebudou konzumovat zdroje, což je mimo jiné cestování letadlem z kontinentu na kontinent. Bohužel, stali jsme parazity Matičky Země a ta se očišťuje. Také bych každému doporučoval až se zakousne do plátku čokolády zjistit si, kolik pitné vody se spotřebuje při výrobě pouhého 1 kg čokolády. A tak by se dalo pokračovat s dalšími mnohem náročnějšími produkty. Pana Stworu nechápu, kdybych já lítal z kontinentu na kontinent tak o tom pomlčím. Ale možná by mohl vysvětlit proč nepomlčí, uznávám že to mlčení je pokrytectví.

344124

10.1.2016 0:04

RE: Názor ekoteroristy

okoloidúci 213.?.?.?

Reakce na 344124

A proto jdou po ovocných stromech a bezcenné nařizují zákonem, a jako bonus zakazují ostrovní solární elektrárny, jo?? Máte to taky nějak pomotaný, asi jste fakt pokrytec co píše jen aby si rejpnul...

344143

10.1.2016 12:14

RE: Názor ekoteroristy

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 344124

To jako, že ta pitná voda někam nenávratně zmizí? Co to tu vlastně chcete říci? [smích]

344172

9.1.2016 17:12

Řešení je snadné a funkční

Zlej 81.?.?.?

Stačilo se na securiťáka zadívat a říct - tento zapalovač mi zbyl po mém otci, který ho propašoval z koncentračního tábora před tím, než ho poslali do plynu. A teď mi ho chcete zabavit? Vám vadí moje židovská národnost? Jste odporný rasista, okamžitě mi zavolejte velitele atd. Z hlediska politické korektnosti si nedovolí ani pípnout, protože ví, že tohle by byl megaprůser. Opravdu to funguje a na Němce zvlášť.

344122

9.1.2016 18:18

RE: Řešení je snadné a funkční

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 344122

[velký smích] Pěkné. No jo, ale ten zapalovač nevypadal dostatečně staře.

344127

9.1.2016 19:42

RE: Řešení je snadné a funkční

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 344127

Přesně tak,nejlepší obrana je útok....Onehdá jsem jel k doktorovi do velkého města a abych se tam vůbec dostal včas a měl kde zaparkovat,jel jsem na svém "invalidním vozítku" zn.Aprilia Pegaso,neboť se všude protáhne a překoná i glajzy, tak po rozehnání chodců pokračuje po chodníku....pokud jsem jel po vozovce,jel jsem "po italsku"-na semaforu jsem se stavěl vždy do 1.řady i když jsem přijel poslední....toho si všimli hnidopiši v autě s nápisem "pomáhat a chránit" a jali se mě zachraňovat od sebe samého...
Notný kus města jsem jim unikal,aniž bych překročil 50km/h a když mě dostihli u vchodu do špitálu,měl jsem zaparkováno a chtěli papíry.Strčil jsem jim tedy do rukou tu žádanku o vyš.s termínem.Chvíli ma sebe divně koukali a pak spustili to obligátní ŘP + OP +TP...Vše jsem měl,ale řidičák 14 dní propadlý a teď to začalo:"jezdíte s neplatnými doklady,zaplatíte pokutu 2000,- a to jsme hodný a stroj necháte tady a půjdete domů pěšky....",přitom hned vedle špitálu je magistrát,kde prodlužují doklady a já už měl na to prodloužení ŘP vypsanou žádost i s fotkou,což jsem jim ukázal...
Nic nepomohlo,ti smrkáči mleli furt svou,dokud jsem jim nepřipoměl,že ty razítka v řidičáku jsou starší než oni a k doktorovi nejdu ani s rukama,ani s hlavou,ale s prostatou a tu k řízení nijak nepotřebuju a že by mě měli přestat buzerovat a raději jít ochraňovat celistvost a suverenitu státu a šli kontrolovat imiganty, a né buzerovat starýho nemocnýho chlapa,co musí v listopadu jezdit na motorce k doktorovi,aby se tam vůbec kvůli bordelu v dopravě dostal a oni se mohli vyvalovat v nóbl autech popsanejch nesmyslama .....a protože už hůř slyším,mluvím dost nahlas až si někteří myslí,že jsem nasranej a tak se zbalili a jeli tam,kam bych je stejně nutně,bez ohledu na následek,brzy poslal....už nemám čas,ani náladu nechat se pořád stavět do pozoru kvůli každé pí...,proto se ani vedoucímu zájezdu nedivím,že ho ten blbej zapalovač tak "zvedl ze židle"![velký smích]

O těch dnešních absurditách by se ale dalo psát do nekonečna a na vážnější témata....tohle vše jsou jen srandy na prokrvení si bránice,ale občas je to potřeba....,dokud se nestřílí z UZI,jak v tom emerickým filmu se synem toho slavnýho herce,co mu jednu dobu Gottova stará dělala v HollýÚdu matraci....[velký smích][velký smích]

344134

10.1.2016 1:08

RE: Řešení je snadné a funkční

Zlej 81.?.?.?

Reakce na 344127

Přemýšlíte zbytečně logicky. Nalaďte se na sluníčkovou vlnu Hate Free. Na každou logickou námitku - to vás váš otec počal po vaší smrti nebo ten zapalovač se vyráběl až od roku 1980 - musíte odpovídat tak, jak to dělají naši bojovníci za práva menšin. Takový rasismus? Chcete snad zpochybnit holocaust? Chcete, aby se vrátil Hitler, co? Jste xenofobní, diskriminační atd. Na logiku se vykašlete. Bude mile překvapen, jak jsou lidi vycvičení a jak dobře to funguje. To není nadsázka, ale fakt. Kamarád běloch a Slovan jako poleno byl dokonce tak drzý, že se prohlásil za senegalského euroafričana a prošlo to [velký smích] Buďte tvůrčí, vytřete jim zrak jejich vlastní taktikou!

344146

9.1.2016 18:49

RE: Řešení je snadné a funkční

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 344122

geniální adaptace, vy přežitete, poučil jste mne, nečet' jsem až sem marně, díky

344131

9.1.2016 21:26

Schyzofrenni evropa

Oldisek 77.?.?.?

Sokol varuje pred zeleznou oponou migrantu se ovsem neboji a rika ze by sme meli pomahat, Robejsek upozornuje ze se budeme muset vzdat svobod.
A mezi tim v evrope muzou muslimove a jejich duchovni kazat v mesitach smrt vsem nevericim a bili evropan je ihned narcen z xenofobie a rasismu kdyz upozorni na to ze tu je doma iz po staleti a chtel by tedy mit moznost rici s kterymi cizinci tu chce bydle a s kterymi nikoliv.

344138

9.1.2016 22:10

no no pane Stwora tak jste pekne ujel s temi Eurogaunery

arbitr 194.?.?.?

jsme oba na "stejne lodi" ci ve stejne situaci, takze vim o cem mluvim jezdim sem a tam asi uz 35 let, dokonce jsem jezdil do CSSR jeste za Bolsevika primo z Toronta do Prahy s IL 62. Bylo to skutecne nejlepsi cestovani, az na to ze v Ruzyni mi prosacovali daleko vice nez dnes.

Sikana zacala po 9/11 a ja zazil nejhorsi, kdyz jsem se asi 13/11 cili par dni po dvojcatech vracel do Kanady pres Frankfurt. buzeraci a paranoji ktera tam tenkrat panovala si nedovedete predstavit, a ten zapalovac kteery Vam cmajzli je prd co delali tenkrat skopcaci ve Frankfurtu nam.

Ale zpet k dnesku, letel jsem zpatky do ceska loni na podzim s Polakama pres Warsavu a ac Polaky nemusim (jejich letusky jsou nafoukane kravy - mimo toho osklive) vse bylo v poradku. Ze Vam (Stworovi zabasli zapalovac, je naprosto spravne, a nevim proc remcate, a mimo toho uz vam ho meli sebrat v TO.

[b]Ostatne ty kecy o "najsovejch piiplacich" v Toronte jsou kecy, kterymi muzete krmit mistni cechacky. Sacujou a "ramujou" tam daleko poctiveji nez v Evrope, mimo GB.

Dale buzerace v EU je nejvetsi v Anglii leteli jsme parkrat tam i zpet pres Gatwick, a ani jednou to nedopadlo dobre, - jednou zppzdeni z Prahy, pitomec pilot neco zvoral, po druhe celni a pasova kontrola zase ulitlo letadlo, neochotni arogantni urednici na letisti, proste britska pakaz.

Jinak Francouzi jsou v pohode, a Skopcaci taky, a pokud nekourite, a mate zapalovac v kufru, nevim proc jste ho mel s sebou na letistich nebo v letadlech se nesmi kourit, takze jste udelal pitomost za kterou si muzete akorat davat vinu sobe.

*vyraz "najsovej piplak" je prelozenim slova Nice People, to znamena hodni ci slusni ci lepsi lide, tento vyraz jsme si vymysleli v 69 po priletu do Kanady,ale proc to uz je zase jina historie.

344139

10.1.2016 11:07

RE: no no pane Stwora tak jste pekne ujel s temi Eurogaunery

okolojdouci 192.?.?.?

Reakce na 344139

Přečetl jste celý článek a pochopil jste jeho obsah a sdělení?

Čtete a víte, že například do Řecka na "účet migrantské muslimské charity" přišel kontejner zbraní s půl milionem nábojů?

Četl jste o silvestrovské migrantské agresi?

[překvapení]

344164

10.1.2016 12:35

Trochu mimo téma

Aja 82.?.?.?

Reakce na 344139

Vy, pokud jste na stejné lodi s panem Stworou, jak píšete, tedy emigrant, jak jste mohl létat do tehdejšího Československa ještě pod vládou KSČ?

344174

10.1.2016 13:48

RE: Trochu mimo téma

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 344174

Mila Ajo ci mily Ajo, dik za otazku.... a zde je odpoved.. moje mamince v te dobe bylo uz pres 80 a bohuzel jeji syn - pacholek ji utekl a nechal ji zde v cesku samotnou, a dost nemocnou.

Vzit do Kanady k nam jsme ji nemohli protoze Jsme nemohli pro ni sehnat zdravotni pojisteni = v kanade totiz neexistuje narodni pojisteni ale kazda provincie ma svoje, a k tomu nejruznejsi pozadavky.. mimo toho zde bylo jeste trochu treni tchyne- snacha ohledne vychovy deti, takze...

druha cesta byla ta na kterou se ptas: :"upsat se certu" to znamena zlegalnit si pobyt v zahranici, tak nejak se to tenkrat jmenovalo.

Delalo se to tak ze se kontaktoval CS konsulat v kanade, a tam zacal proces ktery obnasel .. zaplaceni vsech dluhu, zpetne rozvazani - vyreseni pracovniho pomeru, zaplatit za skolne deti v CSSR, a pokud se nemylim musel jsem zaplatit neco za sve vyssi vzdelani.

Proti tomu co mne/nas stalo skolne mych deti v Kanade tak to byl celkem prdecek...

NO a bylo to.. ovsem problem byl se dostat zpet do CSSR i kdyz jsem mel pobyt v zahranici "oficialne vyresen" bolsani se na nas navratilce nedivali privetive kdyz jsme chteli jet "domu" ovsem diky doktrorce ktera vydala potvrzeni ze maminka je na tom skutecne spatne, jsem se domu dostal, ,a dodnes jsem tem ZASRANEJM KOMOUSUM vdecen, za to ze jsem videl mamu a mohl se o ni aspon trosku postarat, za to vse co pro mne udelala...

A to je vse.. doufram, ze tva dusicka je spokojena s mym vysvetlenim, a pokud se ti me vysvetleni nelibi, muzes se klidne dal ptat treba vratneho na Wilsonaku a mne muzes polibit na holou.

takovehle pitomce mam strasne rad, pripomina mi to nektere socdemacke/ODSacke zlodejicky f ceskym padlamentu, mel/a bys tam jit taky, skutecne se se svym kadrovym profilem k nim hodis.

Pokud to nevis, tak ty zly kurvy komunisticky nam povolili uz asi za 5 let po nasem uteku navstevy obou babicek, a abych te zklamal spolu s nasemi babkami priletaly pravidelne plna letadla - zase bolsevicke IL 62 dedku, babicek a strejcu do Kanady.

jak to bylo jinac to nevim, ale snad to spoluexulant Stwora muze rozvest, nebo si najdi Cibulkuf seznam kuref komunistickejch a podivej se esli tam taky nejsem.

S pratelskym pozdravem shalom

ja

344185

10.1.2016 17:07

RE: Trochu mimo téma

Aja 82.?.?.?

Reakce na 344185

Nevím, proč ve vás jedna otázka vyvolala takovou zlost, stačilo napsat, že jste si urovnal vztahy s ČSSR a nemusel jste zdůvodňovat proč a jak, to je vaše soukromá záležitost. A také jste si mohl ušetřit hrubosti, kterými mě tu častujete.

PS.
Žila jsem v Quebecu 26 let a nikdy mě, až do roku 89, soudruzi do Čech nepustili. Fakt je, že vyrovnání vztahů jsem odmítla.
Rodiče za mnou pouštěli, ovšem podezírám je, tedy soudruhy, že by jim přišlo vhod, kdyby ti důchodci v Kanadě zůstali a stát by tak ušetřil jejich důchody a ještě získal volný byt.

344198

10.1.2016 20:30

RE: Trochu mimo téma

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 344198

(Příspěvek zrušen kvůli urážkám a osobním výpadům. Editor.)

344209

11.1.2016 1:04

RE: Trochu mimo téma

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 344185

>druha cesta byla ta na kterou se ptas: :"upsat se certu" to znamena zlegalnit si
>pobyt v zahranici, tak nejak se to tenkrat jmenovalo.
>
>Delalo se to tak ze se kontaktoval CS konsulat v kanade, a tam zacal proces
>ktery obnasel .. zaplaceni vsech dluhu, zpetne rozvazani - vyreseni pracovniho
>pomeru, zaplatit za skolne deti v CSSR, a pokud se nemylim musel jsem zaplatit
>neco za sve vyssi vzdelani.

Pane, ani ja (z prerijni Kanady) jsem do Havlova prevratu do Ceskoslovenska nejel a na upravu vztahu s CSSR jsem ani nepomyslel. Mame tu vsak nekolik nasincu, kteri k tomu prikrocili (at uz jednou ci druhou formou), a povim vam, ze i po letech se na ne pohlizi pres ten skraloup. Doba jim tu image nevyretusovala. A to nejen mezi Cechy a Slovaky.

Sokem pro me tehdy bylo, kdyz jeden krajan se priznal, ze mu na Ceskoslovenske ambasade predlozili k podepsani cisty papir...; to tedy pane jo bylo urovnani!!!

A ta "uprava vztahu" vas nesmazatelne zpochybnuje, i navzdory mimochodem utrousene zminka o "vyssim vzdelani".

344220

10.1.2016 7:59

Jsou to zbytečná diskuze

Jacob 78.?.?.?

Čemu prohlídky kdy zabrániy? Vzít letadla a napálit to do dvojčat, dát do zavazadlového prostoru výbušninu a bum, kolik jich bylo?, Sejmout raketou dopravní letadlo, kolik jich bylo. Únosu letadla a kolik jich bylo. Pokud bude někdo chtít sundat letadlo tak si cestu najde. Takže odpůrci buzerace mají v tomto ohledu pravdu. Na druhé straně je potřeba zase si přiznat, že technické možnosti dnešní doby hrají do karet zločineckým záměrům. Tato technika je tak efektivní, že cokoliv kdekoliv můžete odpálit z druhé polokoule a ještě si to načasovat a být úplně někde jinde. Dát varovnou zprávu svým kámošům na druhé polokouli je otázka minuty nebo vteřin? Zločinecké gangy nebo teroristické organizace mají tolik peněz, že si své nádobíčko klidně převezou svými tryskáči, na letišti si zaplatí nebo dosadí svého koně a mají to jisté než se tlačit přes kontrolu. Ochranka budou tam určitě Ti, kteří se v tom budou vyžívat, ale vemte si to časově. Kolik musejí odbavit lidí a čas na diskuze nejsou. Jedou vzorkovou metodou. Tady někdo psal, že když odlétá od Arabáčů, že se na něj smějí. No nedivím se. Kolik eroplánu těm arabáčům sejmuli jejich věřící. Takže ve své podstatě je to ochranna před námi samými - neb někteří jedinci včetně jejich dětí nejsou mentálně způsobilí létat letadlem.

344157

10.1.2016 11:10

Letní Kanada?

okolojdouci 192.?.?.?

Pokud to autor článku stihne.

V Turecku, pravděpodobně, se již srocuje/šikuje(?) ("prchající"?) Al-Nusra, ISIS a "FSA".

Silvestrovská troufalá agrese "migrantů" může být troufalostí vědomou.

344165

10.1.2016 14:30

Tolik kecu -bla, bla, bla a nikdo nehleda priciny

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Kdbychom my vsichni, co tady zduvodnujeme ty kontroly na letistich se obratili na sve poslance a noviny a dali jim nasledujici otazky.
1.letecka doprava jiz existuje nejmene 100 let - proc jiz pred 30ti lety nebyla zavedena tak prisna stupidni kontrola ???Kdy to zacalo a kde a proc????
2.znamena to, ze teprve po utoku na New York nam prikazali delat kontroly na vsech letistich sveta. Proc ten utok na New York nebyl jen ojedinely jako jsou ojedinele vrazdy amer.prezidentu a nikdy 1oo% nezjisti kdo tyto akce pripravil.
3.mame tedy souhlasit, ze jinde jsou stejne duvody jako v USA a trpet za tutu zem
anebo radeji do teto zeme neletat, kdyz nedovedou najit pachatele .
4.neni nekoho zajem vytvaret na svete neklid a strach, nejsme jako ta stada ovci, ktere strach ze psu je nazene do ohrady?
5.pokud by se lide bali, ze nekdo z cestujicich ma u sebe nejakou nebezpecnou vec,pak by se vyplatilo, aby do kazdeho letadla by musela letecka spolecnost dosadit jednoho ozbrojenneho cstujiciho, ktery by kazdeho zneskodnil
6.jiste by plat takoveho civilniho vojaka , ktery by letal nejmene 8 hodin nepresehoval platy kontrolujicich na letistich
7.ukazuje se, ze je zajem tajnych sluzeb nektere letadla znicit jako vystrahu
a vyvolani strachu - prave ty kontroly na letistich uz ten strach vyvolavaji

344191

10.1.2016 16:49

RE: Tolik kecu -bla, bla, bla a nikdo nehleda priciny

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 344191

V porobenych zemich, diskuse neslouzi k tomu aby se dopracovalo k efektivnimu vysledku, to bu nebylo beneficni pro dobyvatele, ale k tomu aby se ukazalo kdo je nejchytrejsi u stolu.
To neznamena, ze participanti nejsou chytri lide, ale, ze nevidi, anebo nechteji videt divadlo ktere se s nimi hraje, protoze probuzeni by je mozna mohlo stat pohodlnou posici ktera jim byla udelena mocnosti ktere oni slouzi,

344196

11.1.2016 15:08

vreckový nožík

u 85.?.?.?

Mám skúsenosť z Viedenského letiska, keď som zabudol vyložiť z tašky - príručnej batožiny - pred cestou vreckový nožík. Bol to ten švajčiarsky značkový, zabudol som aký [smích], a nechceli ma s ním pustit ďalej. Tak som si ho nechal poslať poštou domov, takže som oň neprišiel. Ale bolo to drahé ako sviňa, tuším 20 eur, ako poštovné mi to pripadá absurdné. Ide teda tiež o istý druh zlodejiny [naštvaný]

344247

Příspěvků: 87

09.01. 00:35 Dildo  No ligher
09.01. 03:06 Satanist  RE: No lighter
09.01. 04:53  RE: No lighter
09.01. 18:36 výjimečné porušení omerty  RE: No lighter
10.01. 01:25 Satanist  RE: No lighter
10.01. 03:24  RE: No lighter
10.01. 09:50 JirkaM  RE: No lighter
10.01. 11:31 Vladimír Stwora  RE: No lighter
09.01. 06:07 toronto tom tomík  RE: No lighter
09.01. 13:22  RE: No lighter
09.01. 14:27 toronto tom tomasek  RE: No lighter
10.01. 11:29 okolojdouci  RE: No lighter
09.01. 16:43 netolerantní  RE: No lighter
10.01. 03:50  RE: No lighter
09.01. 01:36 Max payne  zapalovač
10.01. 02:14 Satanist  RE: zapalovač
10.01. 13:17 Danielle  RE: zapalovač
09.01. 02:38 Robin  Migranti neexistuji____ Fekete potkani jo.
09.01. 05:25  RE: Migranti neexistuji____ Fekete potkani jo.
09.01. 04:40 Andrew Siddur  Solidně utažené šrouby
09.01. 15:00 Danielle  RE: Solidně utažené šrouby
09.01. 06:14  Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 10:17 YAK  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 10:50 Vladimír Stwora  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 13:28  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 19:20 Nikdo (originál)  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
10.01. 11:18 okolojdouci  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 16:02 karel4u  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 18:35  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 12:44  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 13:50  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 14:34 Andrew Siddur  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
10.01. 14:09  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 22:17 P.Lepenka  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 22:54  RE: Vase reakce byla nelogicka, tedy naprosto zbytecna
09.01. 09:55  To je normální :-)
09.01. 10:26  Benzin x plyn
09.01. 13:41 turista  RE: Benzin x plyn
09.01. 10:40 jízlivec  Frankfurt
09.01. 12:20 Andrew Siddur  RE: Frankfurt
09.01. 15:02 proc?  RE: Frankfurt
09.01. 15:51 Vladimír Stwora  RE: Frankfurt
09.01. 11:50 Tomas Szabo  zbrane
09.01. 11:56 Lloyd  Lloyd
09.01. 12:21 F&T  Měli by to nějak řešit.
09.01. 18:46 výjimečné porušení omerty  RE: Měli by to nějak řešit.
09.01. 19:59 E.R.  RE: Měli by to nějak řešit.
09.01. 21:26  RE: Měli by to nějak řešit.
10.01. 00:46 F&T  RE: Měli by to nějak řešit.
10.01. 12:56  RE: Měli by to nějak řešit.
09.01. 13:33  nožíky, zapalovače
09.01. 14:14 Jano2016  Prehliadka
09.01. 14:33 Aja  Všechno je to bla, bla, bla
09.01. 18:08  RE: Všechno je to bla, bla, bla
10.01. 05:59 Tom  RE: Všechno je to bla, bla, bla
10.01. 07:34  RE: Všechno je to bla, bla, bla
11.01. 00:24 Tom  RE: Všechno je to bla, bla, bla
10.01. 10:05 Jarmila  RE: Všechno je to bla, bla, bla
09.01. 14:39 toronto tom tomasek  ja vam dam
09.01. 15:28  RE: ja vam dam
10.01. 14:24  RE: ja vam dam
09.01. 14:47 Koda  Nohama dopredu
09.01. 15:34 XXL man  RE: Nohama dopredu
09.01. 15:12 Petr4  Jako v románu 1984
09.01. 15:50 Somárik Sprostučký  Názor ekoteroristy
09.01. 17:25 r.k.  RE: Názor ekoteroristy
10.01. 00:04 okoloidúci  RE: Názor ekoteroristy
10.01. 12:14 Nikdo (originál)  RE: Názor ekoteroristy
09.01. 17:12 Zlej  Řešení je snadné a funkční
09.01. 18:18 Vladimír Stwora  RE: Řešení je snadné a funkční
09.01. 19:42 E.R.  RE: Řešení je snadné a funkční
10.01. 01:08 Zlej  RE: Řešení je snadné a funkční
09.01. 18:49 výjimečné porušení omerty  RE: Řešení je snadné a funkční
09.01. 21:26 Oldisek  Schyzofrenni evropa
09.01. 22:10 arbitr  no no pane Stwora tak jste pekne ujel s temi Eurogaunery
10.01. 11:07 okolojdouci  RE: no no pane Stwora tak jste pekne ujel s temi Eurogaunery
10.01. 12:35 Aja  Trochu mimo téma
10.01. 13:48 arbitr  RE: Trochu mimo téma
10.01. 17:07 Aja  RE: Trochu mimo téma
10.01. 20:30 arbitr  RE: Trochu mimo téma
11.01. 01:04  RE: Trochu mimo téma
10.01. 07:59 Jacob  Jsou to zbytečná diskuze
10.01. 11:10 okolojdouci  Letní Kanada?
10.01. 13:30 Danielle  Naša budúcnosť?
10.01. 14:30  Tolik kecu -bla, bla, bla a nikdo nehleda priciny
10.01. 16:49 karel4u  RE: Tolik kecu -bla, bla, bla a nikdo nehleda priciny
11.01. 15:08 u  vreckový nožík

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 88 čtenářů částkou 10 984 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pojďme na NĚ - Jen hodiny do rozhodnutí: Zvedneme hlavy? Kdo zůstane doma, volí Kalouska, Merkelovou a muslimskou invazi.19.10.17 22:20 Česká republika 0

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 1

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,73 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,28 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
37,87 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 989,91 Kč
1 unce stříbra
374,64 Kč
Bitcoin
122 573,10 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 730