Diskuze k článku

Třináctý týden ruské intervence v Sýrii: demaskování lží

Příspěvků 31

4.1.2016 10:03

Perfektní .....

E.R. 185.?.?.?

...a závěr jednoznačný.....Endlósung must sein na Ukrajině i na SV !!!! [naštvaný]

343842

4.1.2016 11:21

Vcelku dobrý popis situace

Nikdo (originál) 212.?.?.?

"Osobně jsem překvapen faktem, že USA a, obzvláště, Izrael již nezačaly odsuzovat „íránskou invazi do Sýrie“, ..."

V tomto bodě se potvrzuje Pjakinovo a spol., že Irán je nastrčený trojský kůň loutkovodičů.
Je zřejmé, že RF chce získat v Sýrii hlavně politické body, prezentovat a vyzkoušet v reálném boji svojí vojenskou techniku. V neposlední řadě se snaží, aby tato válka byla pro loutkovodiče, co nejdražší a vázala mnoho jejich poskoků.

343843

4.1.2016 11:53

To podstatné článek neřekl

opus111 89.?.?.?

Jak jsem projížděl článek očima, stále jsme doufal že naleznu to podstatné, ale nenalezl jsem.

Především, Putin svým vstupem do Syrkého konflikru zcela zamíchal karty té hry, kterou tam rozehrály USA, doslova tyto karty shodil pod stůl a donutil všechny demaskovat své skutečné zájmy.

Jasně odkryl úlohu především Turecka, dále Saudů a pak samozřejmě USA v podpoře zrůdného terorismu ISIL.

Putin zamezil nasouvání Číny do konfliktu v Sýrii. Nyní Čína jen tak paběrkuje a snaží se najít nějakou cestičku, jak se tam zapojit, ale bez svolení Putina to nepůjde.

Dále se daří Putinovi zamezit vstupu pozemních pozemních vojsk jakési proamerické koalice do Sýrie, což by mělo fatální následky nejen pro Asada, ale vůbec pro celý region.

Dále dává Evropě šanci tlačit na Turecko, aby zastavilo vlnu invazistů do Evropy.

Vstup Putina do Sýrie má nedozírné následky pro posílení a vytvoření volné manévrovací schopnosti co se týče vlastní Putinovy globální světové politiky.

To všechno mi v článku chybělo, to podstatné a mnohem více článek neřekl.

343845

4.1.2016 12:42

RE: To podstatné článek neřekl

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 343845

Všechno,co článku vyčítáte,že chybí v něm je,pouze Saker s těmi fakty nakládá,jako nikoli s novinkami ,ale fakty,které jsou pečlivým pozorovatelům již dávno známy a ne jako se senzačními odhaleními,jak je chápou dnes ti,co problém Sýrie sledují jen sporadicky a mainstreamu...chce to číst pozorně....[velký smích]

343848

4.1.2016 16:36

RE: To podstatné článek neřekl

opus111 89.?.?.?

Reakce na 343848

Tak mi ukažte, kde to v tom článku je.

Ať už jako fakt nebo novinka, jak píšete. [zmaten]

343856

4.1.2016 13:40

RE: To podstatné článek neřekl

rub 88.?.?.?

Reakce na 343845

"Putin zamezil nasouvání Číny do konfliktu v Sýrii."

Syrská vláda oficiálně povolila umístění jednotek čínské armády na svém území v zóně bojů s IS. Mělo by se jednat až o pět tisíc vojáků speciálních sil, včetně příslušníků známých jednotek Noční tygři a Sibiřští tygři. Čína získala také souhlas se zřízením výcvikového tábora na území Sýrie v oblasti Levantu.

Více zde: http://www.militarybox.cz/news/cina-nasadi-sve-spe...

343850

4.1.2016 16:33

RE: To podstatné článek neřekl

opus111 89.?.?.?

Reakce na 343850

Nevím, proč jste si vybral jen polovinu věty? [smích]

343854

4.1.2016 16:49

RE: To podstatné článek neřekl

herbert 85.?.?.?

Reakce na 343850

Ta sprava je hoax. Nikto to nepotvrdil a povodny zdroj je whatdoesitmean.

343858

4.1.2016 19:01

RE: To podstatné článek neřekl

to je jedno 78.?.?.?

Reakce na 343858

Ať je to jak je to, faktem je, že když vládne něčí letectvo nad bojištěm, pak ten někdo vládne i bojišti samému, a nad bojištěm v Sýrii vládnou "Vzdušné a kosmické síly Ruské federace"! Pokud tam jsou vojáci Číny, Iránu a Hizballáhu a já vím ještě koho, jsou tam se svolením toho, kdo vládne nebi. Kdyby se vládce nebe rozhodl, že nebe opustí, vojska daných států se ocitnou ve velice prekérní situaci = okamžitě na ně zaútočí letadla NATO atd. = vojska daných států jsou v podstatě vojsky toho, kdo vládne nebi. Pravda, jsou tam i kvůli zájmům svých zemí = jde o shodu zájmů, ale šéf smečky je Rusko. Tak to prostě je.

343860

5.1.2016 15:57

RE: To podstatné článek neřekl

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343845

i kdyz jsme prakticky naladeni na stejnou vlnu, tak te musim ponekud "pesknout" skutecne Saker to vsechno na co si stezujes, rekl- ci napsal. Pokud mi neveris tak si najdi Sakera a tam si precti jeho "vyznani" a uvidis ze on na co si stezujes vi, a pocita s tim v globalu.

Mimo toho nemas pravdu ze Putin zamezil Cinanum vstup do Syrie,musis si uvedomit ze kitajci jsou nejen chytri, ale take vycurani (nereju proti nim, mam je docela rad) a tak jednaji pomaloucku, potichoucku, ve svem zajmu, ktery se velmi blizi zajmum rusu, protoze vidi, ze nakonec ve svete zustanou s rusaky (a mozna i s Indy a mozna mozna pakistanci sami).

Osbne si myslim, ze jejich vojensky kontingent v syrii mensi nez 100, 000 vojaku by byl celkem k nicemu, ale na druhe strane delaji dobrou vec v jihocinskem mori, ktde notne nasiraji americkou hegemonii, a jeste k tomu znervoznuji Japonce, takze Cinani rusum pomahaji docela dost.

Dale si myslim, ze podporuji rusaky financne a to je dnes dulezitejsi nez par divizi v Syrii.

Jinak to o cem pises je pravda, ale Saker to skutecne psal, jen to musiss vylustit.

mej se, a moc nevrc

343882

4.1.2016 13:12

Saker rika: "Izrael již nezačaly odsuzovat „íránskou invazi do Sýrie“,

arbitr 194.?.?.?

ci se divi proc a to hlavne izrael nedodsuzuje Iranskou invazi.. duvod je jeden, protoze Izrael si uvedomuje, ze pokud Daesh ustanovi islamsky stat, bude na rade prave Izrael.

To muze byt pro izrael velky problem, protoze potom se Izrael bude muset sam anganzovat proti IS, a to znamena, i proti Saudske Arabiii, a to muze byt pruser ktery ani AIPAC nedokaze uridit v amerokongresu.

Takze zide si uvedomuji, ze vlastne Iran dela dobrou praci pro ne, i kdyz to tak navenek nevypada.

Je faktem ze stredni vychod se stal v prubehu poslednich 50 let ponekud neprehledny ale stale mejlme na pameti proc a kdy tento nyni skoro globalni problem vznikl - okupovanim ci kradenim Palestiny Izraelem.

Musite jit zpet k Mnichovskemu masakru, Yom Kippur valce, Sinaiske valce, Libanonu ktery byl v dusledku Palestinskym uprchlikum zdevastovan, a dale...

..."dale"... tim myslim, ze Arabove ci muslimove se zacali mstit na nas evropanech uz jenom za podrazy ktere jsme vuci nim udelali v Izraelsko- arabskych valkach.

abych to zbytecne neeroztahoval.. nekdo kdysi napal "kdo seje vitr sklidi bouri"

no tak se nedivte ze prsi...;

343849

4.1.2016 14:21

RE: Saker rika:

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 343849

arbitře,Golemek IS nikdy,zdůrazňuji nikdy (kromě hubou...) nenapadne svého rábiho Loewa,neboť on jej stvořil (k obrazu svému) a pevně třímá ve své pazouře šém,bez kterého se golemek ani nevys.....[velký smích]

Proto se Izrael nemusí ničeho bát,golemek bude v plném objemu včas přemístěn na "východní frontu" a to hned po tom,co bude vyhnán ze Sýrie a splní svůj úkol v Jemenu a hypoKurdistánu.....[oči v sloup]

343852

4.1.2016 14:24

RE: Saker rika:

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 343849

... duvod je jeden, protoze Izrael si uvedomuje, ze pokud Daesh ustanovi islamsky stat, bude na rade prave Izrael.

Pokud by byl skutečně zřízen na vůli Usraele nezávislý Islámský stát, byl by zničen i s obyvatelstvem a na jeho místě by vznikl Velký Israhell. To byl zřejmě i původní záměr loutkovodičů. Dlouhodobější varianta počítá s loutkovými vládami a překreslení mapy Blízkého východu. Nyní se to tedy značně protahuje, jelikož RF v čele s Putinem především hraje o čas.

343853

4.1.2016 16:34

obema prede mnou

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343853

to co namitate, sice zni hezky - ale mam dojem, ze IS se neda takhle lehce ridit od zajordanskych slovanu... podivejte se i Evropa se cuka, zatim nic moc, ale dest zacina vetsinou parma kapkama.

Nevim kam az Erec Izraiiil chce dojit, ale demografie je proti nim, i kdyz jsou zide v Izraeli plodni Palestinci a staty kolem nich jsou plodnejsi.

tak bych s tim prekreslovanim mapy pockal, zvlaste ted, kdyz "good Ole Usej" se zacina maloucko cukat, viz preslapovani s Iranem.

je fakt ze AIPAC, se spolupracovniky v kongresu se snazi, aleee. Mimo toho amerika zacina mit take dost svych vlastnich (vnitrnich) problemu, a muze se zacit divat dovnitr.

Taky dost zalezi na Rusacich jestli se "polozi" ci ne, muj dojem je, ze Cina ve svem vlastnim zajmu Rusaky podrzi,ci je uz drzi, prece vi ze bez Ruskeho zapadniho valu bude mit potize...

zpet k Erec Izrael, - on je to vlastne takovy sen, osobne si myslim, ze na Velky Izrael "nemaj lidi" kteri by na nej delali

343855

4.1.2016 16:40

RE: Saker rika:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343853

mapa "kalifátu" už od počátku odpovídá mapě velkého izraele.
is je používán pouze k devastaci území a společností v tomto prostoru, k jejich proklučení a atomizaci.
okamžitě po dokončení této fáze bude is zničen a na takto silně vylidněném a zpustošeníém území bude budován velký izrael, bez hrozby odplaty daného obyvatelstva a bez nutnosti "územních úprav" a respektování kultury a jejích monumentů předešlé populace - žádné nezbudou.
(možné použíti přeživších loutek z is jinde vyloučit nelze a není to nijak proti koncepci velkého izraele).

b/w již několik chycených velitelů is se ukázalo být izraelskými členy zvláštních jednotek...

dub

343857

4.1.2016 19:11

RE: Saker rika:

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 343857

Pro arbitra:přesně tak,jde o to vše zničit a bez hromadného vraždění,které by mohlo vzbudit nevoli,se zbavit obyvatel a urychlit jejich odchod vytvořením koridiru a místa určení,což už zdebilnělá EU a její obyvatelstvo zařídilo.
Co se týče IS,tak je splozena koalicí sunnitů (SaudiAr.+Turecka) a sionistů (USA+Izrael) a EU je tu jen jako kojná,která ji z velké části živí a nechce si to uvědomit a nemůže to z pozice vazala změnit,protože nemá při tom poslední slovo.....viz.české dodávky munice Kurdům,které použivají kozomrdi od Latákie po Daraa....

Každá válka je vždy v první řadě o zdrojích !!!!!
Kdyby byl opravdový zájem IS zlikvidovat,je to otázkou 14 dní !!!
Saker to tam píše:vše závisí na týlu a zásobování,dnes se používá nóbl termín "logistika",kdyby nebyla IS mohutně zásobována z NATO přes Turecko,během pár dní by ten spolek vandráků pochcípal hlady,nebo se dal na kanibalizmus a vyrazil na poslední šturm,ale "nabodáky".....
Proto si Rusové vytyčili cíl zlikvidovat zásobovací infrastrukturu skladů voj,mat.,PHM,proviantu a dílen na výrobu rachejtlí a přehradit trasy z Jordánska,Libanonu,Golan,obsazených židem a hlavně Turecka.....Z místních zdrojů,vyčerpaných 5-ti letou válkou,bez průmyslu a jen s velmi omezenými zdroji potravin,se čerpat nedá a proto i při plánovaném utlumení IS stačí jen přerušit zásobování....
Tím,že Rus udeřil na zásobovací trasy a zajetý systém,"rozhrábl mraveniště" a pravda o podpoře IS ze strany západu vyplavala na povrch a nedala se už zapřít,což byl důvod hledat jiná řešení,ale taky ústupků vůči Rusku při jednáních o Assadovi a Sýrii jako takové a nutnost změny původního plánu "blitzkriegu alla Líbye",když jim na několikrát nevyšla ta osvědčená bezletová zóna.....
Jak jsem psal výše:IS je předurčena a bude i využita nejen na jihu,ale i na Ukrajině,pokud bude vytlačen ze Sýrie....hra zdaleka nekončí a optimismus některých zde je předčasný a Saker to tam zmiňuje v závěru:IS musí být zničena celá a na celém území SV....a já,ač atheo,se za to modlím ke všem těm bohům,co jich jen je (to aby se mezi sebou nehádali..)......[velký smích]

343861

4.1.2016 23:01

utlumení IS stačí jen přerušit zásobování..

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343861

a prave o to jde, uz Jsi nekdy zkousel ucpat cednik? a jako cednik to vypada v Syrii,- na mape to vypada snadno ale podivej se jaky jsou tam kopce a cesticky mezi nima, takze ono jde taky o ekonomiku niceni - start letadla s vyzbrojenim, stoji o neco vic nez Toyota pick-up s malym kanonkem vzadu. Ovsem na druhe strane ten prtavej kanonek na Tojote dokaze udelat dost velky bordel tam v tech kanonech.

Ona ta valka Rusaky neco stoji, a i kdyz veerim tomu ze Asad sem tam neco plati, a mozna i Cina, tak furt Rusaci nesou nejvetsi naklady.

Strasime se tady s tim Erecizrael, neverim tomu ze to mysli vazne, spis o tom jen tak kecaji, a strasi ostatni - mozna ze i Saudy, oni Saudove zase zidy tak nemusi...

Nezapomente na to kdo vynalezl :"Chucpu" pro ty mene znale vysvetlim co je to vlastne chucpa.

vykadis se domovnici na prah, a pak ji pozadas o papir,

nebo jeste lepe... Moric a Icik zabiji sve rodice a pak si dojdou na socialku pro sirotsi podporu.

Jiz jsem se o tom zminil, znal jsem dost zidu, kteri Izrael jako takovy nesnaseli,
a povazuji oficialni Izraelskou vladni politiku za nebezpecnou zidovske populaci ,
takze....

343870

5.1.2016 1:04

RE: utlumení IS stačí jen přerušit zásobování..

E.R. 185.?.?.?

Reakce na 343870

S tím "Velkým Izraelem" to není vůbec marná myšlenka pro Izraelce a z hlediska jejich přežití nutnost,pokud chtějí mít svůj stát....
Už dnes Izrael i s těmi ukradenými a za každou cenu drženými územími v rozporu s rezolucemi OSN,je přecpaný a praská ve švech,s obrovským deficitem pitné i užitkové vody,kvůli níž chce anektovat syrské Golany (ropa a plyn je vedlejší prémie navíc)...
Víc pejzatejch se tam už nevejde i kdyby se měli navzájem rádi sebevíc,zvlášť,když jejich příbuzní z amer.rozpočtu už tolik,jako dřív,posílat nemůžou....
A právě expanze do okolí,ve kterém je i navíc spousta ropy,by jejich problémy s LébensRaumem vyřešila....
Etnické čistky a vyvražďování jim nedělají problémy,ani morálně,ani technicky,jak už předvedli,takže se uvidí,jinak jim Kolomajzník chystá záložní shromaždiště na Ukrajině.Tahle dvě území jsou spojena pevněji,než si připouštíme,ale teprve budoucnost ukáže,jestli je odtamtud nevyženou dřív,než to stačí připravit,zadělaný na to maj dobře,jen to chce nechat vykynout....

A co se týče těch manévrů Ruského letectva v Sýrii,Šojgu se vyjádřil,že vůči státnímu rozpočtu pod sankcemi nebudou mít žádné požadavky navíc,že to pokryjí z rozpočtu MNO RF na plánovaná cvičení,rozdíl bude jen v tom,že podíl ostré munice bude tentokrát 100%-ní.....[velký smích]



A nyní něco aktuálního: Kancléřka Merklová vítá jednoho z uprchlíků a dává si záležet,aby byl spokojen a dobře se v BRD integroval-



http://www.ambrosekane.com/2015/05/10/they-dont-call-muslims-goat-fuckers-for-nothing-warning-nudity/

343874

4.1.2016 19:20

RE: Saker rika:

to je jedno 78.?.?.?

Reakce na 343849

Nemusíte mít pravdu. Kdyby IS ovládl Sýrii, otevřelo by to Izraeli cestu k legitimizaci okupování Golanských vrchů, které by si mohl nyní zákonně definitivně připojit ke svému území. Oblast obývají snad převážně Drúzové, kteří jsou proizraelští, a Ti by žádali o připojení území k Izraeli s odůvodněním, že se mají právo tam schovat před IS a že již nemohou mít nic společného se Sýrii. Izrael by navíc vypadal moc dobře jako ochránce utlačované menšiny. Pod Golany je prý hodně ropy a Izrael má dost šikovnou armádu, aby se odtud dobře bránil před IS nájezdníky. Pro Izrael je IS dobrá karta! Izrael je schopen mobilizovat v případě potřeby miliónovou armádu (i více!) - a ta si s IS celkem hravě poradí. Kdyby IS na Izrael zaútočil po té co by ovládl Sýrii..., a Izrael by IS vyprášil kožich, mohl by pak vypadat ještě lépe před mnoha Araby a pro Izrael by se otevřela cesta, jak s dalším sousedním Arabským státem uzavřít mírovou smlouvu, neb by v tom státě určil politické poměry... Sýrie je pro Izrael zároveň cesta, jak dostat ven z Libanonu sobě nepřátelský Hizballáh..., a pak by se konečně mohl zbavit Palestinců... Ne násilně, ale finančními stimuly je dostat ven z Palestiny, aby šli do vylidněné Sýrie... To je jedna z mnoha teorii! A mě dost vysvětluje, proč Izrael s IS obchoduje a pomáhá mu. IS z vojenského hlediska pro Izrael problém není. A z geopolitického může Izraeli skvěle posloužit... Izrael ale asi udělal chybu - Rusko v oblasti má také své zájmy, a asi mu nic nedal za opuštění oblasti = v zákulisí měl dávno zaplatit a myslím, že Putin na to čekal... a teď to již nejde, neb by Rusko ztratilo tvář... Ale kdoví...

343862

4.1.2016 18:58

Kam to lidstvo smeruje????Podvedeny Evropan.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Tech, co tady se zucastnuji diskusi jsou takovi, co maji zajem, aby svet se vyvijel
ke spokojenosti vsech, kteri byli stastni, kdyz skoncila studena valka a tesili se na peknou budoucnost svych deti a vnuku.
Jsou mezi nami jiste i obcane USA ceskeho puvodu a znaji take mentalitu
Americanu a meli by nam povedet, zda si vetsina obyvatel preje tolik neklidu ve svete a vmesovani se do zalezitosti jinych statu a obyvatel.Zda veri, ze zeme od Vietnamu az pres Irak Afghanistan az po Syrii potrebovali intervence Americanu, aby tam nasilne s vrazdenim civilniho obyvatelstva nastolili demokracii, coz se nepodarilo.
Je skutecne mysleni vetsiny Americanu takove, ze podporuji svoje vlady, kdyz dochazi k masakrum vetsim nez pred vstupem Americanu do techto zemi.
Souhlasi s tim, ze Rusko ohrozuje USA pres jim zname skutecnosti o technicke prevaze i ve zbranich a rozdily v zivotni urovni Rusu ne jejich vlastni vinou, ale
po staletich vnucene valky. Kdo je strasi s Ruskem, kdyz jiz neni tak obavany
komunismus anebo si mysli, ze Rus at je carsky nebo demokraticky ma zajem
znicit USA a obsadit jejich zem, jak by to mohlo byt naopak????
Jsou Americane tak malo vzdelani o tom, ze to co Rusko potrebuje je klid, aby
jejich obyvatele mohli se priblizit zivotni urovni Americanu?
Rusko ma tolik plochy a tolik nerostnych bohatstvi, ze jen blazen si mysli, ze
maji zajem o expanzi.Pokud by nebyli ohrozovani americkymi zakladnami
tak jim staci jen jejich obrovska zeme a ani kus jine zeme.
To Americane nevedi, ze slova terorismus nebyl jeste za dob SSSR tak neustale
pripominam a tedy ani Arabove s vyjimkou sporu s Izraelem nevideli v Evropanech nepritele, kde by chteli vladnout - to by byl jen nejaky fantas-magore, ktery by mel takovy cil.
To Americane nevedi, ze k tomu nekdo prispel svymi utoky na arabske staty
aby u nich vyvolal nenavist????
To Americane stale veri jejich mediim, jakoz i k tomu, ze zavrazdeni prez.Kennedyho musel nekdo pripravit jakoz i utok na mrakodropy v New Yorku
To nemohl delat jedinec ani dva nebo deset, ale to musela byt nejaka tajna
velka skupina, ktera by koordinovala vsechny akce ve stejnem terminu na minuty.

Lide vzbudte se dokud nebude pozde!!!!!

343859

4.1.2016 19:21

bud- anebo

Usedom DDR 92.?.?.?

Podle meho je ruske angazma v Syrii lozeno jako
a) bude to pro Rusko druhy Afghanistan (Vietnam atd.)
b) Rusove to dotahnou do nejakeho smysluplneho konce
To co rika Saker, ackoliv jindy maji jeho clanky hlavu a patu, mi ted spise pripada jako tesinska jablicka. Rusove sice zacali vojenskou akci, ale vlastne ani nechteji vyhrat...to se mi nejak nezda.
Cela protiruska koalice (nedejme se mylit) usiluje prave o to, utopit Rusaky. Muzou mit na konci famozni vojenskou uspesnost, ale kdyz odtahnou, aniz by svoji praci dodelali (tj. syrska armada prevzala kontrolu nad svym uzemim), bude zle, protoze takovy nemastny neslany vysledek bude pouzit opozici na vnitrnim ruskem politickem poli.
To je "klasicky" pohled...druha moznost je, ze vstupujeme do faze nekonecnych valek, kde vyhraje ten, kdo rozbije a utece.
Dle meho skromneho nazoru to v Syrii nesmeruje k dobremu konci, nebot syrska armada ma sice dobrou moralku, ale nejsem si jist, ze i kvalitni stabni zazemi k tomu, aby dobyta uzemi udrzela. Putin muze 100x rikat, ze ruske jednotky a technika jsou zastoupeny v malem poctu, ale to je presne voda na zapadni mlyn: hele vlezli tam, pozabijeli civilisty a ted nevedi co s tim. Takze Rusove bud odejdou s hanbou, cimz si zadelaji na obrovsky prusvih doma (a tim i nam tady v Ojrope), anebo vstoupi dob faze nekonecne valky, coz pro nas, ojropske kusy, bude znamenat stejne velky problem.

343863

4.1.2016 20:05

RE: bud- anebo

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 343863

Syřané se musí osvobodit sami, to bude pro ně největší motivace si svůj stát následně ochránit a s darebáky se vypořádat. Vybojována svoboda vlastní krví má jinou cenu než taková, která byla vybojována cizí armádou. Drtivá většina lidí si myslí, že se válka dá vyhrát za 14 dnů, zblblí Hollywoodskými filmy, kde za 90 minut hrdina zničí všechny padouchy. A pokud je RUS chytrý dá chlapcům z IS možnost vzít roha a ti se už postarají o rozruch u svých chlebodárců neb k těm se uchýlí a budou žádati pomoci. Veterání způsobí velké bolení hlavy svým chlebodárcům.

343864

4.1.2016 21:42

RE: bud- anebo

Usedom DDR 92.?.?.?

Reakce na 343864

"A pokud je RUS chytrý dá chlapcům z IS možnost vzít roha"
Dat jim moznost ustupu by byl megaprusvih, protoze na strednim vychode lze IS udolat, ovsem pokud preskoci do Afghanistanu (= Pakistanu), ci do stredni Asie, pak bude opravdu horko.
Ze by ISIS mohl preskocit na zapad, do Turecka ci Izraele je vlhkym snem proruskych sympatizantu (nic proti nim).
Stredni vychod je vcelku maly a obklopeny staty, ktere si sve teritorium dokazi uhlidat. Pokud nas svejkovsky narod zvladl v 50. lete dostat pod kontrolu "muze s kozenou brasnou" a Americane zvladli v pohode komunisty behem McCarthysmu, pak Turecko, Izrael ci Iran se s bojovniky ISIS dokaze vyrovnat take.
Ovsem...jakmile vstrci nohu do Afghanistanu, obratem je v Pakistanu a dalsich stredoasijskych "-stanech"= na hranici Ruska a predevsim Indie (udelat v Pandzabu provokaci vedouci k jaderne valce neni problem- z afghanskeho Dzalalabadu do indickeho Amritsaru je to necelych 500 km).

Klidne si dovedu predstavit, ze Rusove nakonec budou blahorecit Amiky, ze jim vytvorili Taliban- s nim se totiz lze dohodnout a jako takovy se s ISIS nema moc rad- "ruska sfera pratelstvi" se tam razem muze rozsirit o velmi necekaneho spojence. Tim padem vytlaci ISIS doTadzikistanu a Indociny a bude velmi veselo. Mozna to Cinane tusi, proto jejich zdanlive nesmyslne Syrske angazma.

343866

4.1.2016 22:22

RE: bud- anebo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343866

nikoliv, číňan se angažuje hlavně proto, že mu tam říše dělá bordel prostřednictvím muslimských ujgurů na západě země, kde běží teroristické akce a pokusy o oranžádu nepřetržitě několik let.

takže velmi rád využije situace, aby a) zatopil západním organizátorům; b) eliminoval hrdlořezy, kteří jinak za podpory západu dle plánu mají skončit i v číně a destabilizovat ji podobným způsobem.

nemluvě o tom, že zkušenosti nabyté ve skutečném boji se nedají nasimulovat při cvičeních...

dub

343867

4.1.2016 22:52

RE: bud- anebo

Usedom DDR 92.?.?.?

Reakce na 343867

Vy opisete co jsem napsal ja a dodate k tomu sve "nikoliv".
Samozrejme tam maji Ujgury a samozrejme se boji ze IS skonci u nich doma. Pote, co jim chytry Rus umozni(l) vzit roha.
Ovsem chytry Rus se dohodne, presne jak jsem rikal nahore:
http://news.yahoo.com/taliban-deny-talks-russia-afghanistan-081229144.html
Tim padem si zadela chytry Rus na problem s Cinanem.
Podle meho je jasne, ze ruska operace nevede k jednoznacnemu vysledku a bude treba zacit vyrazet klin klinem.
"Nabyvani zkusenosti" je dalsi vymluva jak ospravedlnit rusky, reknemez, polo-uspech. Ze zacatku vsichni jasali, jak IS utika a ze za chvili padne Aleppo, dnes se dovidame, ze valcit neni jednoduche a kdo ocekava rychle vysledky je najiva. A rikaji to ti sami lide, co drive jasali, ze Rus postupuje jak po dalnici a vitezstvi ma na dosah. Ochabnuti aktivity pry tak bylo rafinovanym preskupovanim sil pred finalnim utokem (to rikali ai pred 2-3 tydny). Zatim nic, ticho po pesine, nekde nechali IS odejit, jinde je vymenili za civily (to je samozrejme v poradku), pred branami Aleppa uz stoji nekolik tydnu, uz-uz ho dobyt. A mezitim vyjednavaji Rusove s Talibanci, jak ten prusvih zastavit v severnim Afghanistanu. Tady preci neni neco v poradku a nejake vymluvy jako "jde to zamerne pomalu, o vyhru nam vlastne ani nejde" pro alespon trochu uvazujiciho cloveka moc optimisticke nejsou.

343869

5.1.2016 0:33

RE: bud- anebo

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343869

no číňan s talibanem problém nemá, už se s ním dohodl na investicích v oblasti surovin, takže nevím, proč by ho měla dohoda rusů s talibanem nějak nasrat.
tím spíš, že taliban nepředstavuje fanatické kozomrdy. a jeho šéfové mají rádi penízky, a ty od číňana za své suroviny dostanou.

nevim, kde jste se dočetl o ochabnutí aktivity, ruská operace nabyla naopak na intenzitě, počet náletů silně stoupl. operace na zemi provádí syrská armáda a ta má omezené zdroje od začátku. ale i přesto díky ruské vzdušné podpoře dokázala vyčistit od kozomrdů pár strategických bodů. ale bez uzavření turecké hranice a hranice s irákem, tedy zásobovacích tras kozomrdů, se žádný rychlý postup čekat nedá, což nakonec konkrétně třebga i saker tvrdil od začátku.

nabývání zkušeností je jen využitím příležitosti pro odzkoušení nových systémů, taktik a praxe ve skutečných válečných podmínkách (plus seznámení se s potenciálním nepřítelem). o nic jiného v tomto smyslu nikdy a nikde nešlo.

a nesmí se zapomínat, že nejde jen o sýrii, ale o hru na globální šachovnici, takže snaha o nezbrklý přístup rusů (i číňanů) je pochopitelná, obzvlášť, když se situace dost rychle mění (a když je nutná kooperace a sladění kroků).
např. poslední snaha saudů (a hlavně těch, kdo za nimi jako loutkami stojí) rozpoutat vnitrorabský náboženský konflikt a rozšířit ho na všechny arabské, potenciálně i muslimské státy, dost silně navýšila sázky, protože to hrozí velmi rychlým přechodem na globální konflikt.
ergo nutno zohlednit a adekvátně upravit strategii.

a máte-li pocit, že dobýt a dostat pod kontrolu město o velikosti aleppa s více než 3 miliony obyvatel lze za týden a bez dostatečných vojenských zdrojů, taki byste si měl přečíst třeba něco o dobývání berlína nebo podobných měst. obsazení takového města pod totální kontrolou kozomrdů za týden si může představovat jen ťulpas a nikdo jiný než neznalý ignorant to nikdy tvrdit nemohl. takže počítejte s tím, že konkrétně v aleppu se to bude ještě hodně dlouho omezovat jen na bodové akce, likvidaci kozomrdů a jejich týlu.

možná, že naivové mají jiné představy, ale sotva to na tom něco mění. a lidi aspoň trochu znalí věci nikdy takové hurá historky nešířili.

dub

343872

9.1.2016 2:47

Pro samy spekulace...

favela 113.?.?.?

Reakce na 343872

..demaskovani lzi a hromadeni nesmyslu...Neni kazdymu dany videt vyvoj tech samozrejmosti a jejich smerovani. Prave ted je jasny ,ze pristi "Syrie" bude EU...Dukazu je pro toho ,kdo se umi koukat aby videl, dost a dost...

344060

4.1.2016 21:30

Toto je rozdiel medzi Sakerom a P.C.Robertsom,

Anachronos 91.?.?.?

a zaroven hlavny rozdiel, preco mam ovela radsej clanky od Sakera nez od PCR. Chcel som to napisat uz minule, ale nejako som si povedal, ze sa to nehodi pod dany clanok a teda som to nechal tak. Lenze po 2 tyzdnoch nastala opat situacia, ktora ma len utvrdila v mojom nazore. O co ide?

Clanok Sakera - 2500 az 3500 slov, avsak text plny analyz, upozornenia na detaily, ktore inym pozorovatelom unikaju ( a ktore prvykrat citam az od neho ), uvadzanie uhlov pohladu z vojenskeho hladiska, a to hlavne - fakty len minimalne obtrete propagandou, umoznujuce si citatelovi vytvorit vlastny nazor, pricom autor upozornuje, kedy sa jedna o jeho spekulacie a dedukcie. Sice preklad stoji 1500 Kc a viac, avsak vzhladom na protihodnotu clanku su to peniaze investovane velmi dobre, ba priam vynikajuco.

Lubovolny clanok od PCR - 800 az 1500 slov, povacsine sa vsak jedna len o sumarizaciu uz raz napisaneho ci povedaneho, jedina pridana hodnota je silny a uderny "protisystemovy" podton umocneny tym, ze PCR skoro jeden rok robil "assistant secretary of the treasury for economic policy" pre Reagana. Co je ale najhorsie, castokrat bez podlozenia svojich tvrdeni vydava svoje interpretacie za realitu. Sice este netusim, kedy sa na Zvedavcovi objavi dalsi clanok od PCR ( ocakavam zhruba okolo 12. ledna ), ale uz teraz si viem predstavit, ako bude vyzerat... [zmaten]

343865

5.1.2016 2:04

Sem z toho clanku na vetvi a

favela 113.?.?.?

Reakce na 343865

unika mi co autor vubec a jaky smysl/nesmysl/tady sleduje !!
Vyssi dustojnici me motivovali,kdyz jsem se u PTP ohanel lopatou. nejinak je tomu s kazdou opakuji s kazdou armadou!!
Nebo snad ruske veleni rika vojakum mars do valky ale nesnazte se ji vyhrat? Motivace vojaka neni zold ale zvitezit i videt zada nepritele,dalsi je osvobodit narod,dalsi je ukazat USNATO kdo to umi a kdo NE!!Dale stabilizovat vladu a poradek v zemi. Dalsi motivace je zabranit prodej levne ropy , snizujici ceny ropy pro Rusko dulezite !! Vojak co nevyhrava je demoralizovanej a velmi rychle p. autore. Za jakym ukolem bylo Rusko pozvane do Syrie ? Jenom trochu stourat do teroristu? A ukazat tim tak ze si s Ruskem neni radno zahravat? Tim ze neosvobodi Syrii? Jaky kompromis a jednani chce p.Autor zahajit s urezavacema hlav? Mnohe clanek a autor vhodne nevysvetluje !!
Strategii a taktika boje v pousti. V soucinnosti s pozemni armadou rozprasit ze vzduchu koncentraci nepritele a tanku,ukol aramady je zamest rozptyleneho nepritele./jiz od I.sv.valky/.
Dale znicit vsechny zpusoby zasobovani nepritele. Tady musi pruzkumnici vyprovokovat strety /v pripade ze je nepritel dobre ukryt/,aktivitu nepritele a potom efektivne zasahne letectvo!
Pro boj v noci a zastavit zasobovani jsou specialni oddily a videli jsme iranske jednotky jak zachranili letce ze zajeti!!Nebo si snad autor mysli ze armady ve valce v noci spi?To je abeceda valky uplne zakladni. Taktika pro boj v mestech /Alepo/podobna. Vubec nejlehci je utocit na nepritele kterej se presouva /z A do B/. Kdyz nema kryti,je nejzranitelnejsi!Nebo ne?Netvrdi autor ze se vratila rovnovaha pro Syrskou armadu? A jak asi? Kazda armada ma za ukol prevzit iniciativu predevsim. To je cesta k jistemu vitezstvi i nad nepritelem s materialni prevahou. /Kursk,Stalingrad/.A Daes se nam pravi nyni nezije podle sveho ocekavani!!? A co ze je dobre zakopany !!Nepritel a v pousti? A jak se dobre ukryt tamtez a neztencit linii? Poskytnutim ucinneho delostrelectva armade ktera se po 4 roky uspesne brani neni vubec cesta jak vyhrat? Dale,ze syrska armada ma odvahu.To je viditelne pro kazdeho a nebiledni po 4 roky ! A Iran brani sebe, kdy utoci v Syrii. A zadny "toxicky bordel" nema sanci a nikdy nemel proti dobre organizovane,vycvicene armade,ovsem.
A co je neschopnost Syrie,Ruska,Iranu a Hezbolahu zvitezit?Po zkusenostech ze zdaleka horsi situace v Afganuistanu ? A veci zasly daleko a jak se ten mir ma vratit ? To by me zajimalo. A co udela ekon.zhroucena Ukrajina? A zapad si tam nabehne?Soucasny stav na Ukrajine je vice nez vyhodny pro Putina. A daleko levnejsi nez pro EU-NATO.Zdaleka.
A nakonec co znamena reseni ,osvobozenim celeho Str. vychodu, jak se to ma stat,kdo ze to zaridi /po predchazejicim tvrzeni autora ze to rusove byt nemohou /,a kym tedy,kdyz Putin dnes vyhrava i PR valku na cele care a vyhrava i strategii vyjednavani s celym zapadem!!! O tom. Jak veci budou...

343875

5.1.2016 10:32

RIP Pax Americana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Takže to zhodnotím:

Prvý ciel - zvrátiť situáciu – úloha splnená, aj ten najväčší pesimista musí uznať že Asad neprehraje

Druhý ciel – víťazstvo vo vojne – SAA a NDF podáva slabé výkony ale postupuje, pomaly ale iste a najme teroristom už zjavne dochádzajú sily, očakávam že o také 2-3 mesiace sa zlomí ich odpor(vôľa bojovať) a postup SAA a NDF sa rapídne zrýchli

A ešte poznámka na koniec, Rusko očakáva že operácia v Sýrii bude trvať jeden rok(teraz je to 3 mesiac) [mrknutí jedním okem]

Syrian Arab Army (SAA)
National Defence Forces (NDF)

343877

5.1.2016 20:15

Západním politikům,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

vesměs ve službách přestárlých Rothschildů, Warburků, Lazardů, Kuhnů, Loebů, Goldmanů, Sachsů, vlastníků korporací a evropských aristokratů, už nemůže věřit nikdo, kdo má mozek a paměť. Zvoní jim hrana. "Elity" Západu, ve skutečnosti však zločinci a původci většiny zla na této planetě, chtějí ovládat a vlastnit vše, nebudou mít však nic.Putin a jeho poradci ty politické poskoky Chazarů, iluminátů a dalších tajných bratrstev a lóží a jejich neuvěřitelné lži,pokrytectví a intrikánství snadno a rychle demaskovali před celým světem. Špinavosti a intriky se velmi brzy obrátí proti zločineckými elitám Západu a jejich politickým prostitutkám jako bumerang. Obyvatelé dosud stále ještě blahobytného Západu jistě ví, že skončit jako radioaktivní biologický odpad ve službách jejich bezohledných a namyšlených elit je podstatně větší zlo než výrazně snížit svoji dosavadní vysokou životní úroveň, financovanou zbytkem světa, proto nesplatitelně zadlužený a na účet zbytku světa žijící Západ musí konečně přiznat svůj krach. Proto čekejme v nedaleké budoucnosti dramatickou světovou krizi. Pak teprve obrátí lidé svůj hněv tím správným směrem. Snad. Alespoň v to ještě věřím, i když jistý si tím nejsem.

343885

Příspěvků: 31

04.01. 10:03 E.R.  Perfektní .....
04.01. 11:21 Nikdo (originál)  Vcelku dobrý popis situace
04.01. 11:53 opus111  To podstatné článek neřekl
04.01. 12:42 E.R.  RE: To podstatné článek neřekl
04.01. 16:36 opus111  RE: To podstatné článek neřekl
04.01. 13:40 rub  RE: To podstatné článek neřekl
04.01. 16:33 opus111  RE: To podstatné článek neřekl
04.01. 16:49 herbert  RE: To podstatné článek neřekl
04.01. 19:01 to je jedno  RE: To podstatné článek neřekl
05.01. 15:57 arbitr  RE: To podstatné článek neřekl
04.01. 13:12 arbitr  Saker rika: "Izrael již nezačaly odsuzovat „íránskou invazi do Sýrie“,
04.01. 14:21 E.R.  RE: Saker rika:
04.01. 14:24 Nikdo (originál)  RE: Saker rika:
04.01. 16:34 arbitr  obema prede mnou
04.01. 16:40  RE: Saker rika:
04.01. 19:11 E.R.  RE: Saker rika:
04.01. 23:01 arbitr  utlumení IS stačí jen přerušit zásobování..
05.01. 01:04 E.R.  RE: utlumení IS stačí jen přerušit zásobování..
04.01. 19:20 to je jedno  RE: Saker rika:
04.01. 18:58  Kam to lidstvo smeruje????Podvedeny Evropan.
04.01. 19:21 Usedom DDR  bud- anebo
04.01. 20:05 Jacob  RE: bud- anebo
04.01. 21:42 Usedom DDR  RE: bud- anebo
04.01. 22:22  RE: bud- anebo
04.01. 22:52 Usedom DDR  RE: bud- anebo
05.01. 00:33  RE: bud- anebo
09.01. 02:47 favela  Pro samy spekulace...
04.01. 21:30 Anachronos  Toto je rozdiel medzi Sakerom a P.C.Robertsom,
05.01. 02:04 favela  Sem z toho clanku na vetvi a
05.01. 10:32  RIP Pax Americana
05.01. 20:15  Západním politikům,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 82 čtenářů částkou 9 541 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 0

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 4

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 3

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 10

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 2

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

BBC zfalšovala další historickou postavu. Anglickou královnu Margaret z Anjou09.11.17 16:01 Británie 3

Kevina Spaceyho vymažou z hotového filmu kvůli obvinění z obtěžování09.11.17 14:40 USA 14

Plíživá islamizace ČR09.11.17 11:02 Česká republika 0

Laboratoře CERNu narazily na podivnou bariéru naší fyzikální reality, vůbec bychom neměli existovat! 09.11.17 10:28 Neurčeno 8

Soudce Nejvyššího soudu SR podal trestní oznámení na politiky za povolení přeletů při bombardování Jugoslávie 08.11.17 22:38 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
21,70 Kč
Euro
25,60 Kč
Libra
28,68 Kč
Kanadský dolar
16,97 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
21,95 Kč
100 japonských jenů
19,37 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,21 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
36,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 988,95 Kč
1 unce stříbra
372,00 Kč
Bitcoin
171 399,14 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 402