Diskuze k článku

Hvězdné války a smrt americké kinematografie

Příspěvků 69

1.1.2016 20:19

zas

Mirra 89.?.?.?

tak přísně bych to nesoudil, HV nejsou dokonalé, ale ukazují, zvlášť v druhé trilogii jak se dobro prolíná a doplňuje se zlem. Jestliže první trilogie měla jako stěžejní bod boj syna proti otci tak ve druhé se poukazuje v širším záběru na reálie politiky a ukazuje jak to reálně běží v tzv. demokratické společnosti. Možná proto je druhá tak neoblíbená, protože až moc ukazuje šedivou realitu, to lidé ve filmu nechtějí, chtějí jasně definované kladné a záporné postavy a jasné vítězství těch kladných, ve stylu pohádek.

343738

1.1.2016 21:10

RE: zas

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343738

7.díl ... aneb jak zmatený afroameričan ke štěstí dalekou galaxii před dávnými časy přivedl + vykradení předchozích šesti dílů a jako bonus nová číča.

Ale obsažené poselství od roku 1977, ta skrytá síla, že o svobodu se musí bojovat denně a doslova nepřetržitě, to si globální diváci a zejména ti čeští moc neodnesli.

343739

4.1.2016 13:45

RE: zas

udo2 84.?.?.?

Reakce na 343739

Každé umenie je propaganda.
Každé.
Otázkou je, za čo?

1. Za vyšší, neegoistický princíp,
ktorý tkvie v pôVode snáď všetkých,
dnes v svoj pravý opak prevrátených náboženstiev
Globálny kolektív jedinečných. In DiviDuo.
Ľudskosť, ČlověČinu rasprávkovú

2. egoizmus
..včítane klanového, korporátneho..nejakých samovyvolených náboźenstiev, národov a iného fašistického svinstva

Či umelec dielo sTroji podvedome (automaticky odpracováva kulturologické stereotypy), alebo vedome, je už vec tretia..
Podstatný je výsledok..samozrejme i dosiahnutia jeho spôsob..
skladania faktov, kociek metóda,
kde prostriedky účel posvätia
a nikdy nie naopak..

Tak, ako nie je podstatné s čím obeť do kina prichádza,
ale s čím odtiaľ odchádza.

Posvätný les, Strom nepoznania, nerozlíšenia, ono otrávené jablko egokoncepcie gLoBaalizácie nie je vo Fašingtone,
ale dávno v Holy-Woode.
Svet bol dobitý nie reálnymi u.s.-rambami,
ale holývúduom a jeho temnými verŠami

Ako sa u nás na dedine vraví:
"Pre stromy les nevidí",
no i z prílišnej diaľky:
Kto pre les nevidí strom
a tak neopraví svoj dom,
sťa sluha zimy, zotročený tými..
duchom krivý i zmrzne v ňom

343851

1.1.2016 22:38

Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Celá série je brak pro zombizované dětiny. Škoda slov.
[oči v sloup]

343741

1.1.2016 23:06

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 1.?.?.?

Reakce na 343741

videl jsem Starb wars v Melbourne in 1977 moje pritelkyne byla unesena ja vsak doslova pissed of . pro vetsinu tech Zombies naproste odvraceni od reality zivota a nesmyslne tapani v BS. bohuzel oni to miluji, je to tak a jejich vetsina, je naprosto nesmyslne se jim to snazit objasnit ty dve hodiny sneni je pravdepodobne zaplata na realitu zivota v dnesni spolesnosti

343743

2.1.2016 4:13

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 343741

Musite si uvedomit, ze produkce filmu je financovana jednotlivymi studiji jako investment, vzdy to tak bylo. Proto pri vyrobe filmu se musi pocitat s jeho prijatelnost pro zahranicni trhy.
Take se produkuji mensi, takzvane umelecke filmy, nebo se koupi v zahranici, vetsinou nejsou financne uspesne, neda se na ne koukat. Ja mam napriklad jeden kanal kde hraji filmy nahrane ve Spanelskem jazyku, tedy cela Latinska Amerika a Spanelsko, vetsinou jsou to nudne kusy, velmi podobne Ceske produkci.
To stale otirani se o Ameriku je podobne tomu co dela impotent pred bordelem. Vy zarucene vite co se tam deje, protoze jste o tom cetl,

343754

2.1.2016 10:49

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 343754

Upřímně člověče, kde jste v mém příspěvku vyčetl něco o "Americe"? Také by mě docela zajímalo, proč sem taháte nějaké nekonkrétní "takzvane umelecke filmy" atd. a plácáte o investicích. Prakticky všichni tady vědí, že si vyvolenci nechávají od gojím zaplatit téměř vše, tedy i takovouto kosmopolitní propagandu.

343762

2.1.2016 16:17

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 343762

V Americkych filmech, zvlaste v tech ktere jsou drahe je daleko mene propagandy nez si myslite, I kdyzto tak vypada. Je to proto, ze rozhodnuti je produkovat je zalozeno na financnim zaklade.
Propagandu by jste mohl najit spise v malych filmech ktere jsou samofinancovany rezisery samotnymi, nebo skupinou lidi ktera chce neco rici. Vidim, ze z nejakeho duvodu se snazi mnoho lidi zesmesnit Ameriku bez toho, ze by ji znali. To neni dobre, Amerika neni zdaleka jednoducha zeme jak se ji mnozi snazi popsat.
Takrka vetsina clanku ktere kritisuji Ameriku pochazeji z ameriky,

343777

2.1.2016 17:44

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343777

je mi líto, ale přestože chtějí kupírovaní na filmech vydělat, vždy je v tom zakomponovaná propaganda a podprahové programování.

v celé americké velkoprodukci znají jako jediná správná řešení řešení silová, všude jsou zbytek světa debilové, které zachraňuje jen skvělá americká armáda, případně za pomoci nějakého geniálního icika (viz den nezávislosti), vždy jsou v tom chytří a zodpovědní vědoucí černouši a bílí jsou banda neschopných poskoků (propagace pozitivní diskriminace), kterým musí čmoudi velet, a vždy je v tom buď přímo nebo nepřímo opěvována americká démongrácie, případně je to doraženo propagandou politkorektnosti nebo buzen.
a některá produkce (filmy, seriály) je přímo psaná pentagonem a ovce jsou tak tupé, že ani když se pod to pentagon podepíše jako "donald bellisario", tak jim to nedojde.

komedie jsou trapností bez myšlenky, postavbené buď na až debilních absurdnostech nebo primitivnosti á la chaplin šlehající sebou o zem. prosťáčci v americe se tomu zřejmě smění, mimo ameriku je to však spíš k pláči.

a šitkomy jsou kapitolou pro sebe.

a obzvláště v posledních 20 letech jde už jen čistě o produkci sraček. a bohužel už ne jen v americe, ale třeba i u nás. neb ta tlupa protěžovaných bezmozkových nýmandů nikdy nemůže vyplodit něco, jako třeba geniální brdečkův a lipského tajemství hradu v karpatech apod.

takže k úpadku dochází v celém západním světě, ale amerika jako předvoj a zdroj, odkud to vychází, má veeeelký náskok. přitroublější jsou jen německé napodobeniny hovnivúdové produkce.

možná to již nevidíte, když vám tím vyplachují mozek dennodenně a úplně všude, ale je to v tom tak evidentní, že si toho nelze normálně nepovšimnout.

je-li něco občas ke koukání, tak je to právě malá nezávislá produkce, např. eastwood na starý kolena apod.

dub

343780

2.1.2016 18:17

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 343780

Mate absolutni pravdu, ale diskuse se nemuze vest zpusobem: oni jsou blbi a my jsme chytri, ha ha ha a konec. A za vsechno muzou zidi. A ve vetsine pripadu to je vse.
Je to vse komplikovanejsi. Ta propaganda zrejme pracuje, ja to vidim kazdy den.
Kazdy den, takrka osum let prejizdim hranice mezi Mexikem a USA a vidim jak se Tijuana zmenila. Jiz tu neni skoro rozdil mezi USA, tedy tam kde bydlim, vetsina autoparku se zmenila a vsude se stavi, na hranicich mezi temito zememi se ale take neco stalo, Mexicti pohranicnici jsou vyzbrojeni a takepolicie, stejne jako policie Ceska, Americkym zpusobem.
Kdyz si pustite televizi, 90% Americkych programu, lidem se to libi. S tim nic neudelate.
Muze mi nekdo vysvetlit, jaky smysl ma byt bohaty? Je to vlastne vezeni a presto lide po tom touzi. Proc je v soucasne dobe takova centralisace majetku. Napriklad pan Babis, ackoliv je bilionarem, pracuje, rozhodne se neprejida, a to jsou vetsina z nich stejni.

343781

2.1.2016 19:20

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343781

oslavování a kult majetku má jediný účel - vnutit ovcím názor, že musí běhat jak křečci v kole do úmoru, aby byly také "bohaté", a nevšímaly si tak skutečných hodnot, ani na ně neměly čas.
navíc se tím podprahově programuje, že loupeživí baroni a další jelita, která si nakradla, jsou těmi nejlepšími a proto je třeba je uznávat a chovat se jako oni. ergo nulová morálka, snažit se všechny a všechno ojebat a vyjebat, já, já, jenom já a po nás potopa.

záměrné programování a vnucování paradigmatu.

dub

343785

3.1.2016 9:37

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343785

Naprosto s vámi souhlasím, dokonce si myslím, že si dělají z té tupé masy prču. Zaznamenal jsem spoustu filmů, kde lidským zdrojům ukázali, co bude, a co je nemine. A lidské zdroje na to nic. Dál bučí. Přesně jak jsem uvedl 1.1. v 21:10.

343797

3.1.2016 20:50

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Pišto 212.?.?.?

Reakce na 343797

V klidu,
moje 67letá máma ze vsi se ke mně včera přitočila a povídá..
"Už vím jak to je,! Oni vždycky něco napíšou a pak se to stane !" To pod dojmem požáru v hotelu co viděla na fotce v Blesku....
Jinak je jí všecko u prdele to řekla spontánně ... [smích]
A sluší se dodat voda voda voda teče, nikdo před ní neuteče....
Marně se snaží zblbnouti davy... vždy vypučí To nepopsatelné v lidstvu... [smích]
Nelze to zastavit [smích]

343825

5.1.2016 13:31

real hviezdne vojny prebiehajú

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 343785

kult majetku, a iné zvyky, ktoré kazia ľudskú podstatu (zverstvá ,,čo ponižujem zvieratá týmto výrazom,,) sú vštepované a prevádzané buď koreňovými alebo posluhovačmi temných síl a to teraz už nie je star wars ale real boj temnoty a svetla.
Preto star wars je pre ľudí tak fascinujúci príbeh, lebo takýto boj vedie ľudstvo odjakživa už státisíce rokov. Sme oveľa staršia rasa ako nám tu sa snažia nahovoriť.
Temné sily perfektne ovládajú psychológiu, psychiatriu, medicínu, fyziku či chémiu a iné vedy aby dokonale mohli reagovať na naše reakcie. Sú v tom také elity, o ktorých by ste povadali že to nie je možné aby boli nejak prepojení.
Podľa Slovansko-árijskej mytológie sme doteraz žili v Noci Svaroga kde temné sily vedeli opantať myseľ a dušu človeka nie len kinematografiou a hudbou ale aj rôznymi inými spôsobmi (napr. chémia v potravinách).
Človek je taký prijímač a vysielač, ak mu pustíte rušičku, tak veľa vecí prehliadne, meníte mu štruktúru zmýšľania a to dnešná veda dokonale ovláda rôznymi spôsobmi. Vojny sú na to ideálne lebo vedia testovať správanie človeka vo vypetých situáciách aj toho ovplivneného (posadnutého) ale aj toho čistého.
Najlepšie ak sa zabíjame medzi sebou navzájom. Cieľom testov Mengeleho neboli prioritne židia, ale Slovania.
My sme deti svetla, kombinácia 4 druhov bieleho človeka (d´Arijcov, Ch´Arijcov, Rassénov a Svätorusov),sme deti lásky, našich predkov a bohov svetlej strany. Spolu s našimi spojencami Čiernou, červenou a žltou rasou bojujeme a umierame v boji proti temných tisíce rokov.
V čase, keď už prebiehala galaktická vojna s Temnými Silami , bolo neskôr dovolené aj iným národom, spojencom Rasy (RASA skratka pre Rod Asov z krajiny Asov preto sa uvádza len pri bielej rase), aby sa na Zemi usadili. A tak pribudli ľudia s farbou kože vychádzajúceho slnka pochádzajúci zo súhvezdia Veľkého Draka, t.j. dnešní Číňania, Japonci a pod. Dostali povolenie usadiť sa na východe Jarily-Slnka. Ľudia s farbou kože zapadajúceho slnka pochádzajúci zo súhvezdia Ohnivého Hada, t.j. červenokoží (Inkovia, Majovia, Aztékovia, severoamerickí indiáni) dostali územia za Atlantickým oceánom. Pribudli aj ľudia s kožou farby temnoty, ktorých planéta bola vo vojne zničená. Bolo im pridelené územie nevhodné pre bielu rasu – blatisté rovníkové džungle a časť Indického subkontinentu.
Neskôr sa na Zemi tajne vylodili aj nepriatelia Rasy – predstavitelia Pekelného Sveta, a preto nemajú vyčlenené nijaké územie.

Slovansko-árijské védy a indické védy nimi inšpirované sú plné hviezdnych vojen, magických síl, vesmíru, planét, predpovedí budúcnosti a minulosti našej a iných rás, sú písané v 5000 ročných starých textoch.
Vimany a vajtmany sa premávajú vesmírom či tomu dnešní otroci planéty Midgard Zem veria alebo nie.

Len, kto je hodný posmechu, tí čo vedia alebo tí čo neveria?

Teraz máme Slovanský vek 7525 a pre...Automaticky kráceno

343879

2.1.2016 19:47

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 343781

Karle ta US a CDN propaganda ktera hranici s vymejvanim mozku se da provozovat pouze na pitomosti obcanu ktera hranici s debilitou nebo na lenosti vobcanu kteri vo vecech a vo tom co se kolem nich deje protoze jsou zdegenerovani erarem nedokazou premejslet ! Ja jen aby jsi uz uz nemusel premejslet proc amici a canadani jsou blby jak dlabany necky .

343787

2.1.2016 23:46

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 343787

Vlado, ja si myslim, ze ta politicka korektnes je jen tenka skorapka. Najdi si na You Tube :Lisa Lampanelli, the best comedian, nebo George Carlin, a uvidis, ze to s tou korektnosti neni tak horke.

343792

3.1.2016 12:02

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 343792

Řekl bych, že emigrovat a zvláště do emeriky v posledních padesáti letech je skok z bláta do louže, ale když se tak stane, tak to naivní postižený nemůže před ostatními připustit. Kolaborovat tak, aby byl člověk v emerice "společensky přijat", to chce opravdu železné nervy a kachní žaludek, a podaří se to tak 10 procentu zájemců. [smích]

343801

5.1.2016 20:46

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 343792

Karle , podivej se na soudni spisy komediantu jak politicka korektnost v USA dovopravdy fachci ! Von to je rozdil met zabodnuty ostny kaktusu v galuzce nebo v (_!_) !

343887

4.1.2016 10:01

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 83.?.?.?

Reakce na 343787

Satanáši, vy úplně v Kanadě trpite od božího rána.Všude samy čmoud a degerenované mozky těch, kteří je neprozřeli jako vy.Tož co takhle zrušit vaší anabázi a sbalit kufry a přesťehovat se tam, kde zijou pouze chytří a prozreni. Některé vaše příspěvky( ne že by byly špatně ,to ne) spíše vypovídají o nedobrem stavu vaší myslí a nespokojenosti co se životem... A vždy sem chodite se jenom vyblinkat.

343841

5.1.2016 20:24

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 343841

Ty blinkas jak tady v CDN ti zdegenerovani kteri jsou lini vo vecech premejslet a kterejm co se tyce tech cmoudu erar vymyl mozek ..... Mind your own business ! Starej se v ceskym krateru vo sebe aby ti cmoudi ktery ti tam chce nalifrovat zkorumpovanej erar nebrali vod huby tobe a tvy rodine a nemusel jsi na ne doplacet a to ne jen penezi .

343886

8.1.2016 13:39

RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné

7.62x39 195.?.?.?

Reakce na 343787

preto do Ameriky potrebujú stále nové ľudské mozgy, to hlavne naše possocialistické krajiny ovplivnené Amerikanizáciou sú blbé, že mozgy pustia za hranice a tu ich nezaplatia a nehýčkajú tak ako by bolo potrebné.

344024

1.1.2016 23:42

Proste

a 194.?.?.?

tenkrat davno, kolem 70-teho roku za doby "Bonanzy" a pred obdobim Americke politicke korektnosti byly tenkrat tak zvane TV Shows jeste plne kovboju, a boje zla proti dobru a naopak. Byla to dobra doba, kdy skutecne televize a aj i biografy produkovaly nepolitickou zabavu, pri ktere si clovek celkem oddychnul.

I prvni "Star Treck-y) s kapitanem J.C. Kirckem byly docela zabavne, Ovsem to se v prubehu let menilo, nejdrive zacalo to s rasovou integraci, potom prisly na radu chytri vozickari, po nich prisla plejada chytrych "neblondynek mlecne cokoladove zbarvenych chytrych svlecen, ktere pozdeji morfovaly do pozici "zlejch kluku" a prepraly kdekoho, ty vydrzely az do dneska, zaroven s nimi prisly zajordanske chytre vypadajici mladici, kteri sice nevladli "hardwarem (zbranemi) ale za to meli v jejich kudrnatych hlavickach zdobenych orlimi nosy spoustu IQ,

Proste tak jak cas sel, Startreck's sequels (pokracovani
se staly tak politicky korrrrekntimi ze ani rodili domorodci se na to divat nemohli, a tak se to zacalo vyvazet do "osvobozeneho postkomanckseho sveta" a ted se stim tady u cteneho pana Stwory bavi spousta pitomcu a jak to vypada, tak tuto skvaru berou vazne, a diskutuji o tom.

proste Rim hori a Cezar fidla skripky.

Stastnej a Veselej Novej a celej novej rok fseckym tady

343748

2.1.2016 4:11

RE: Proste

M.M. 212.?.?.?

Reakce na 343748

Když v šedesátém šestém Star Trek přišel s černou holkou v důstojnické funkci, bylo to nové a neotřelé, ale kupodivu na to nikdo z diváků neremcal (na ten jeden díl, ve kterém se Uhura líbá s Kirkem, přišla prý jedna jediná lehce rozmrzelá reakce odkudsi z Jihu). U nových seriálů naopak spousta amerických "slunéček" nadává, že je tam málo barevných (přičemž barevných od šedesátých let prokazatelně přibylo) a žádní homosexuálové (přičemž ve Star Treku se tak málo souloží, že homosexuálové by mohli tvořit osmdesát procent posádky Entrprajzu a nikdo by si jich ani nevšiml). Slunéčkům se jeden nezavděčí.

Když už je řeč o Star Treku: ve světle současných událostí vřele doporučuju vidět díl DS9 nazvaný "Sanctuary". V krátkosti shrnu zápletku: na stanici přiletí mimozemští uprchlíci, usadí se tam, prohlásí přilehlou planetu za svou "zemi zaslíbenou" a je jim úplně jedno, že už na ní žijí domorodí obyvatelé. Na rok 1993 je to docela prorocké. [vyplazený jazyk]

343753

2.1.2016 13:14

RE: Proste

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343753

za svou "zemi zaslíbenou" prohlasili Pilgrimove uz davno, kdyz jim pitomi indiani dali nazrat krocany, a tim vznikl "den dikuvzdani" samozrejme ze kazdy dobry skutek musi byt nalezite potrestan, a tak nazrani pilgrimove oddelavali systematicky indiany, a to co zbylo nacpali po rezervacich,

Nevim proc mam koukat na nejake SCI_FI kdyz se muzu podivat na to zbylo ze Syrie, nebo "nadherne obrazky o spousti co zbyla z prchajici Sadamovy armady"to zadnej Kubrik nebo Lukas nebo jak se zbytek tech vyrobcu snu jmenuje, nedokazal vymyslet nerkuli prinest na platno.

A protoze jsem uz starej a zrejme zlomyslenej dedek, tak se skutecne tesim, ze se doziji toho ze ten Syrskej bordel roznese tam kde zacal bejt planovanej, a pokud to zacne, tak nezalezu nekam do diry jak si to planuje naivni elita ci prediktori nebo jak se tomu dnesnimu ksindlu rika, ale stoupnu si na kopecek a budu se tesit na skutecne poradnou ŠOU.

akorat mne bude mrzet, ze se nedoziji toho jak to potom bude vypadat vsude, prece spravedlnost by mela byt slepa neeee?

Slunickarum ci bleeedin' hartistum - podotykam ze nikomu na strednim vychode nefandim, a ani nad nimi nenarikam, a ani neplacu nad budoucim osudem mych zajordanskych bratru, jen se snazim vnest do ucene debaty o krasach vyrobku firmy Metro Goldwyn Meier trochu reality.

343768

8.1.2016 14:21

RE: Proste

7.62x39 195.?.?.?

Reakce na 343753

teraz práveže v mnohých filmoch presadzujú už nie len zmiešané páry ale aj homosexuálov a rozvátenú rodinu ako bežnú súčasť života moderného človeka.

Čo je podľa našej slovansko-árijskej fylozofie a Konov RITA prísne odmietané takéto duchovne nízke praktiky.

344028

2.1.2016 8:37

Americké b(l)ijáky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

a jejich sci - fi pohádky o tom , jak namyšlení potomci někdejších dobrodruhů, lidí utíkajících před zákony a zlodějů půdy, koní, zlata a ropy zachraňují svět, jsou dobré pouze pro primitivní bezmozky přežrané hamburgery a nacucané coca colou, popř. burbounem. Sledovat je, je ztrátou času. Chazary vlastněný a ovládaný Hollywood produkuje stále více seriálů a filmů, které jen kazí morálku a dobrý vkus, vymývají mozek hodně sebevědomou a přitom dost naivní propagandou a kradou čas. Kdysi tam točili i některé dobré filmy. Ale to už je minulost.

343755

2.1.2016 17:20

RE: Americké b(l)ijáky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343755

no americké filmy a vůbec obrázková produkce je (až na pár vzácných vyjímek) mimo ameriku nekonzumovatelná, protože je to tak debilní, že to uráží inteligenci i prasete a na tyto slaboduché hovadinky, navíc skutečně prolezlé buď polikorektní propagandou nebo tvrdou vojenskou nacipropagandou, se nemůže normální člověk dívat, neb je to ještě debilnější než medvídek púch (a to je co říct)...

takže i když se snaží hromadně debilizovat populaci na celém světa, i přes tuto velkou snahu se nůžky stále více rozevírají a to, co konzumují ashmoni (american shithead monkeys) je pro zbytek planety nekonzumovatelné. a tak si vlastně sami zajišťují kulturní izolaci, i když chtějí dosáhnout přesného opaku.

dub

343779

2.1.2016 23:26

RE: Americké b(l)ijáky

Who? 107.?.?.?

Reakce na 343779

Neco si o sledovani filmu zjistēte než začnete drze tlačit inteligentnējším čtenárúm vaše nesmysly.
US kasovni trhaky vydelavaji v zahranici vic nez v SSA. Vetsinou cim pitomejsi tim v zahranici popularnejsi. Nektere vydelaji vic v Rusku nez v USA.
Asi byste se mel prestat cpat hamurgerama a chlastat colu jste pitomejsi porucika Duba, vy dube ! [smích]

343791

2.1.2016 23:52

RE: Americké b(l)ijáky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343791

jistě, při počtech 7,2 miliard lidí ve zbytku planety a 300 milionů v americe to není nic překvapivého.
ale u podílu populace, která na to chodí, je to přesně obráceně. takže pokud na to mimo usa chodí, řekněme, 2 tolik lidí, než tam, tak to jen dokazuje, že zbytek světa je 12x inteligentnější a má lepší vkus, než američani;
(300m tvoří 1/24 světové populace, avšak 1/3 tržeb)

tolik k těm vašim číslům[smích] (a k rozevírání kulturních nůžek)

dub

343793

2.1.2016 23:57

RE: Americké b(l)ijáky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343791

a to jen u "kasovních trháků". u zbytku je statistika ještě mnohem žalostnější.

dub

343794

2.1.2016 8:45

Chyba překladu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Ostudy. Daisy Ridley(ová) je žena a Rey je ženská postava. Opravte si to v článku.

343756

2.1.2016 18:20

RE: Chyba překladu

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 343756

Opraveno, díky.

343782

2.1.2016 9:56

SW a propaganda

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

Ano Film bol od zaciatku v oku propagandy, ale SW? SW je krasna jednoducha rozpravka o nýmandovi odnikud, ktoremu do ruk padne obrovska sila a princezna. Tu princeznu sice prenecha kamaratovi, lebo on sa stava jedinecnym.

tolko k povodnej trilogii.

Je hromada fanusikov a pozitivnych recenzii. tento clanok je paskvil, co miesa jablka s mrkvou. To ze posledne holyudske bijaky su len o vizuálních efektoch je vseobecne zname a ani tu to nieje ine. ale propagandu v tom rozhodne nehladam.

Poviem vam preco je SW7 odpad: je to preto lebo J. Lucas netvoril nejaky film, on stvoril svet, tak jako to spravil Herbert so svojou Dunou, alebo Tolkienova stredozem. Tento svet netvroilo 6 filmov a animovany seriál. tento svet tvořila asi stovka knih, ktora rozoberala galaxiu farfarawai vo viac nez tisicrocnej historii a aj dalekej buducnosti po zniceni hviezdy smrti. Skutocny fanusik to vie, ten co videl len filmi nieje fanusik, to je len sprosty konzument a pre toho bol aj urceny siedmi diel. Zatial co prvých 6 filmov nemalo kniznu předlohu a tak im divak nemá co vycitat, sedmička sa odohrava v case kde uz knizna předloha je a uplne na tuto předlohu sere, rovnako jako P. Jackson sral na knihu Pana prstena při jeho sfilmovani.
Nemá cenu tu vypisovat co vsetko je tam vymyslene, bude jednoduchsie napisat co tam nieje, a tym su mena hlavnych hrdinov z povodnej trilogie, ano u tych troch mien to konci, Chubaku neratam, ten JE v tomto case uz mrtvy, ked na planetu kde pomahal při evakuacii padol mesiac a on tam ostal.

Svet SW nieje plytky, je obrovsky a speltity. postavi maju hlbku a charakter, Svet SW je super, ale musite si zobrat tych 60 knich co je prelozenych a zacat ich citat. Potom zistite ze Palpatin nebol az taky zloduch, a ze nic nebolo tak jednoduche jako sa to vo filmoch zda.

343758

2.1.2016 11:47

RE: SW a propaganda

anonym 213.?.?.?

Reakce na 343758

Tak už jdu na to, budu číst těch 60 knih, abych pochopil hloubku Hvězdných válek. Děkuju, že se vám podařilo nasměrovat můj život na příštích x let a že můj život nebude prázdný.

343764

2.1.2016 15:06

RE: SW a propaganda

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 343758

Tak koukám Tatrusi,že ta HollýÚdská infantilní píčovina u tebe splnila účel,když jsi kvůli tomu obětoval kus svého života,abys přelouskal další metrák nesmyslů ve formě těch 60 knih....,ale nesmutni,nejsi v tom sám,podle té odezvy a šašků v kostýmech na premiéře jsou vás mraky a o to taky šlo....[velký smích]

343772

3.1.2016 19:14

RE: SW a propaganda

tartus 178.?.?.?

Reakce na 343772

obetujem další cas a dam ta do obrazu:
nie HIP, ale knihy z daného univerzka, rovnako ma pohltilo aj univerzum světa Duny, proste kazda epicka saga ktora ma hlavu a patu, da sa tam najst hromada dobrych prikladov do života, realisticke charaktery atd..

A nie nas nieje vela, my nenosíme kostymi, my si doma citami a premyslame.
preto tento film dopadne rovnako jako Avatár, uvidim ho o tri roky v komercnej TV a budem ho pozerat po prvu reklamu.

343820

5.1.2016 13:36

RE: SW a propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 343758

Pozor, oni nestvorili svet, oni len opakujú to čo naozaj existuje. Inšpirujú sa realitou. Sovansko-árijskou mytológiou a dejinami odvekého galaktického boja proti temnote. Tento boj prebieha aj teraz, každý deň, a len preto, že Gojovia a iné typy otrokov nemajú šajnu o tom, že sa vôbec bojuje, proti komu a koho majú za spojencov neospravedlňuje ich utrpením.
Star Wars je jednoduché podanie celého Slovansko-árijského galaktického boja, Tolkien opakoval celú mytológiu a bohov našich, rôzne rasy atď.

343880

7.1.2016 1:00

RE: SW a propaganda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343880

nechci Vam do toho kecat, ale jen doufam, aby to nebylo obracene [mrknutí jedním okem]

343938

2.1.2016 10:24

Hvězdné války apod.

J_Pitralon 178.?.?.?

Americká kinematografie chcípla už dávno - pohádky pro natěšené debílky přesunuli do reálu, takže smysl naprosté většiny US filmové produkce se přirozeně vytratil.

9/11: Press for Truth (české titulky)
https://www.youtube.com/watch?v=Qn4bGP3ze0g

Zeitgeist 11.září 2001 cz titulky
https://www.youtube.com/watch?v=UEBt2LtixME

[oči v sloup]

343761

2.1.2016 11:42

Pohádka

lucifuge 95.?.?.?

Je to jen pohádka, myšlenkový svět naivní, poznamenaný dobou, na jedné straně rytíři, princezna, meče, ovšem moderní – samé triky vyvyšující starou veteš do efektů, trochu východní rádoby moudrosti a mystiky, jinak je tam zamotána demokracie a sněmovna, prostě směšný mišmaš se spoustou efektů. Logika v tom žádná není, nic bych v tom nehledal než podívanou.

343763

2.1.2016 18:33

RE: Pohádka

Matess 1 77.?.?.?

Reakce na 343763

Souhlas , kdo v tom hledá analogie ke dnešku , nepochopil , že motivů pro pohádkové vyprávění není moc a vše se za léta literární tvorby už dávno vyčerpalo. Já to vidím tak, že prvomyšlenka byla stvořit fantasy pro DĚTI s vesmírnou tématikou . Kdo v tom hledá cosi víc , ten se míjí s realitou. Jak říkáte je to jen podívaná a pro ty již si nenechali zakrnit fantazii je to jen vizuální potvrzení něčího vidění světa.Dehonestace těch kdo se rád dívá a sní , svědčí o nízkém vědomí sebe sama. Tam pak není místo pro toleranci druhých a jejich názorů. Je to podobné jako když se kdosi pouští do hodnocení filmové tvorby typu Bond nebo Marvel či Postradatelných , a hledá hodnoty tam , kde nemůžou už ze samy podstaty být.

343783

2.1.2016 13:20

USA produkcia - Vymyvanie mozgov

Craig STONE 202.?.?.?

Cela produkcia HOOLY FUJ FUJ je od 70 rokov Psychologia na mozog kazdeho kto pozera Vsetko preyslene do detailu Filimi sa vyrabaju pod prisnou kontrolov PSYCHOLOGOV PSYCHYiATROV a dalsich odbornilov z laboratorii typu mengele Pre zdravy zivot doporucujem produkciu HOLLY-FUJ a FUJ nepozerat cize listky na premieru dalsej CHUJOVINY nekupit a ignorovat podobne vytvory Psyche narusenych a preplatenych Reziserov Za 3 roky HOLLY - FUJ bankrot Co sa tyka TV ked davaju pozret minut a radsej pozret spravy TV kde sa da z 90 % false urobit si opacny nazor Cim viac kvakaju o niecom a tvrdia tam ich tlaci bota Lepsie je dat si dzus z vybratych ovoci najdu sa este nastastie Zasportovat si a prejst sa mimo Centra najlepsie do lesa Cviky JOGA a myslet sam o sebe a co sa vlastne deje 90 % produkcie HOLLY - fuju je zabijanie a zabijanie dokola Cize nic pekne a ludske LUDIA 90 % chcu mier a ine Je to fakticky medialny TEROR na obyvatelstvo sveta Jan WERICH toho casu , LIDE jsou blbci nadavaji na TELEVIZI a stale do ni cumi JA Jse zjistil uzasnou VEC Na TV prijimaci je malej knoflik Kdyz jse ho Stisnul TV zhasla SUPER no NE ??? S pozdravem Craig STONE [chechtot][chechtot][chechtot][chechtot][chechtot]

343769

2.1.2016 17:14

som na seba hrdý

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Hviezdne vojny som nikdy nevidel a som na to hrdý [cool]

343778

2.1.2016 18:35

RE: som na seba hrdý

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 343778

Na hvězdných válkách fascinovali mnohé rytíři jedi a dokonce prý vzniklo jakési hnutí věřících.[mrknutí jedním okem]

343784

2.1.2016 19:24

Americky filmy plny lzi ......

Satanist 173.?.?.?

Takovej Steven Spielberg za ty lzi ve filmu podle novely australana Thomase Keneally "Shindleruv list" ktery se vubec nezakladali na pravde uz mel davno dozivotne sedet v americky veznici a za ty vymejvarny mozku dostat elekricky kreslo ! By the way , kazdej by mel vedet ze to hero zidu Oskar Shindler byl valecnej zlocinec a spion pro Abwehr byl v Heinlainovi Sdp , po okupaci Ceskoslovenska dobrovolne vstoupil do NSDAP , po nemecky invazi do Polska byl mezi prvnimy kdo koristil z okupovany zeme a ze fabriku na smaltovany vyrobky zkonfiskoval zidovskym majitelum . Dale by mel kazdej vedet ze po valce bylo proti Shindlerovi zahajeny trestni stihani soudem v Ostrave a dodnes figuruje na ceskoslovenskym a polskym seznamu valecnejch zlocincu !

343786

2.1.2016 21:45

RE: Americky filmy plny lzi? to prece nemuze byt prafda..

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343786

protoze..WWii vyhrali Amici- Rusaci by bez jejich Shermanu (nemci jim rikali Zuenderkerze) a bot valku prohrali - Prahu osvobodili Amici - rakety jim nevynalez' Fon Braun, ale jel se tam o nich po valce ucit- v koncentracich umirali jen Zide- Japonci valku vzdali po bouchnuti obou atomovek a ne potom co jejich mandzuskou armadu o sile 1 milionu bleskove zlikvidovali rusaci koncem cervence 1945,

ted u nas - skoro 80% ceskeho prumyslu koncem valky nevybombardovali Americani ale (udelali to rusaci ktery premalovali sve letadla na Americke) _ Prahu take nesmeli osvobodit protoze jim to Batuska Stalin zakazal (Stalinuv zakaz jim nevadil aby pred koncem valky vykradli Penemuende a dalsi raketove fabriky v budouci ruske okupacni zone) ..

pozdeji.....
Zrovna takove kecy jsou ze jsme nesmeli prodat ceske bitevniky protoze mely americke motory, tak jako jsou kecy ze neprivedli ke krachu Zetor, Tatru a Teslu Pardubice (radar Tamara), a dalsi...

Ale prd, nema to cenu o tom remcat, to bych si uklapal prsty, jdu radsi hrat FreeCell.

jeste snad ohledne amerofilmove produkce = Bud stare filmy s Eastwoodem, nebo ted ten novej serial o Zrzavem Horaciovi f Miami jak mu a jeho prsatym spoluprcovnicim jde fsecko hrave vyresit...

343790

4.1.2016 0:18

RE: Americky filmy plny lzi? to prece nemuze byt prafda..

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 343790

Vojnu vyhrali židia. Ale už dlho si to víťazstvo neužijú.

343831

7.1.2016 18:03

RE: Americky filmy plny lzi? to prece nemuze byt prafda..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 343790

Eastwooda jsem přestal mít rád poté, co se prostituoval v multikulti trháku Grand torino a veřejně lezl do zadele neoconům. Holt hrdinové z dětství nemají dlouhého trvání.

343978

3.1.2016 9:55

Článek fajn, ale

rnd 77.?.?.?

Je to Han Solo, ne Hans... mě osobně by to bylo jedno, ale fanoušek by mohl celý článek zavrhnout jen na základě autorovy domnělé nevědomosti.

343798

3.1.2016 15:43

Fantastika

dolly00 188.?.?.?

V USA sa posledné roky točí viac "nezávislých", aj kvalitných štúdiových filmov než sa kedy točilo od 70-tych rokov. SW7 sú zlé a SW4-6 dobré pre objektívne, kritické príčiny. Vyčítať fantastike, že odvádza pozornosť od "reálnych problémov", je ako vyčítať vesmírnemu programu, že sa doň dávajú peniaze napriek svetovému utrpeniu a chudobe.

343814

3.1.2016 16:21

I v současné době, jsem schopna

Aja 82.?.?.?

si vybrat v americké filmové tvorbě skvělé filmy, ať už z nezávislé produkce, mezi autorskými filmy a dokonce i Hollywood dokáže stvořit perlu, zřídka, ale umí.

Filmový průmysl je tu proto, aby vydělával, na art filmech promítaných v malých kinech se vydělat nedá, divák dává přednost výpravným "srágorám", je schopen na ně stát ve frontě a přispět svým vstupným do velkokasy.

karel4 má pravdu.

343817

3.1.2016 18:45

RE: I v současné době, jsem schopna

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343817

Kam zařadíte film "Atlas mraků" ?

343819

3.1.2016 21:49

RE: I v současné době, jsem schopna

Aja 82.?.?.?

Reakce na 343819

Nikam, neviděla jsem ho.

343828

3.1.2016 21:27

AMERICKÝ VOJÁK je z 85% sběrač bavlny.

Asitovíte 178.?.?.?

Dnes je v každém americkém filmu negr, nikdy jako bezdomovec, ale vždy tam má nějakou funkci mezi bělochy. Dokonce ho nechají i mluvit. Já si vždy vybírám filmy kde se kouří a není tam černá tvář (nevím čím to, ale není mi přijemné [bliji] pohled na černocha) což poslední dobou nelze a tak se orientuji na Korejské nebo Australské. Víte proč to tak je? Mám totiž teorii! Afričtí černoši a vlastně všichni černoši mají sklon přilnout k Alahovi. Krize USA a vleklá válka s IS se musí překonat proto si nepřejí vnitřní rasovou válku, nebo rasové pnutí, učí lidi barevné spolupráci prostřednictvím filmů. Bílí masový vrah, ženská policajtka a černý strýček soudce všichni nekuřáci byla emerická klasika [velký smích] ale dnes se tlačí na pilu víc, opravdu hodně. Důkaz je ten dům v Americe a v něm umístěna černá loutka. Zřejmě tak negří marinák příjme svůj úděl chcípnout jak pes v prachu lépe,,,,,

343827

4.1.2016 0:22

"americký" Hollywood

maršal Žukov 95.?.?.?

Prečítajte si Nietzscheho "Otazka takzvane židovská" a hneď všetkým svitne.
Je to len 9 strán takže dotoho

343833

5.1.2016 19:26

RE:

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 343833

Díky za odkaz. Pregnantní. Ale doba Nietzscheho je již beznadějně v nebytí a to díky "hercům" a zejména divákům.

343884

6.1.2016 14:19

RE:

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 343884

Ani by som nepovedal. Kotlebove preferencie su 20-35% a rozhodol sa šliapnuť na ich achilovku - podal trestne oznámenie za verejnú propagáciu sionizmu. Na komické a podceňujúce zamietnutie od polície reagoval sťažnosťou, ktorá im zrejme vytlačí nejaké tie kvapky potu...
Dokumenty su na www.naseslovensko.net
To jsou teprve ty první vlaštofky, ako hovoríte vy[smích]

343912

7.1.2016 19:57

RE: MierJan

udo2 84.?.?.?

Reakce na 343912

Áno Mieriánovci robia mnohé veci i správne.
Keď som sa ale dávnejšie s niektorými z nich
o podstate problému a riešení bavil,
bol som prekvapený, že vec bánk = úroku a nekrytých peňazí,
ako zdroj drvivej väčšiny sociálnych, ekonomických
a ekologických problémov im je jasná..

Avšak na otázku, prečo nekonajú,
mi odpoveďou bolo len dlhé mlčanie..

Či sa po skúsenostiach Mikiho s kauzou "Skupinka",
či nepriamych a priamych vyhrážkach Robkovi,
tiež siofašizmu finacistov tak boja, je ďalśia otázka..
..alebo ide skôr o KotLoebovcov, ktorých úlohou je tak,
ako u Janka Žilinského patriotický potenciál národov SK hasiť?
Také veci sa samozrejme robia väčšinou najlepšie
s "úprimným etnografickým materiálom" a malou "podsádkou",
dosadenými medzinárodne "odškolenými" agentami-"poradcami", infiltráciou,
alebo aj priamym projektovaním od Počiatku..

Btw., pravdepodobne aj Mikypriemer to v začiatkoch nemyslel zle,
aj Vladko, Robko aj mnohí ďalší.
(U Ivetky a Krisku je to asi už niečo iné, ďalší level..)
I preto u nás generácie skúsenejších politikov v posledných storočiach
cielene vo vlnách likvidovali. Nie nadarmo sa boja nie len geopolitického,
ale hlavne globálne politického, konceptuálne-strategického potenciálu Slovenska najneskôr od ranného stredoveku.

Druhá otázka, či sa už nájde aspoň jeden sudca spravodlivý,
nebojácny .. najstaršej, najkultovejšej,
najkrutejšej a najbezohľadnejšej mafie sa nebojaci..

I keď sám sa úprimne hlásim k pôvodnému nerasistickému judaizmu,
tak pevne verím, že mnohí moji kolegovia sa pridajú
na stranu lepšej budúCnosti národov tejto republiky,
Únie a sveta a budú pomáhať identifikovať, presvedčiť/alebo
eliMinoovať 5.kolónu tzv. židov = zvrhlú formu judaizmu,
globaálneho extrémistického finacizmu a siofašizmu medzi nami.

343983

8.1.2016 8:03

RE: MierJan

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 343983

Dlhé mlčanie ako odpoveď na tvoju otázku... Ty by si čo odpovedal?
Odpoveď je ich práca. Jediná šanca je zobudenie gójov a to robia. Nemôžu to urýchliť, toho svinstva je toľko a je pre väčšinu voličov doslova neuveriteľné. Svetová banková mafia sa formuje a zatajuje kolko rokov? Kolko rokov bude treba na jej porazenie? Robíme to pre naše deti a svedomie.
Uz len to, že používa pojem "svetová banková mafia (MBM)" je krok pred ostatnými, nesmie riskovať popudenie si neinformovaných blbcov proti sebe, aj tí majú bohužiaľ volebné právo...
Na stránke www.naseslovensko.net je aj článok z regionálnych novín, ktoré vydávajú, kde sa píše o ich snahe vymaniť Slovensko spod vplyvu MBM a aby bolo každému jasné, koho konkrétne myslí, tak tam pridal karikatúru žida s klofákom ako sa patrí. Keď trafená hus zagágala, tak hneď aj rýchlo stíchla, keďže kričaním o antisemitizme sa akurát tak zosmiešnili, lebo v článku nebolo ani raz slovo žid, či Izrael. Veľmi som sa pobavil, ide na to podľa mňa dobre.

343999

8.1.2016 13:55

RE: MierJan

udo2 84.?.?.?

Reakce na 343999

Kiež by si mal pravdu..
Každopádne ich treba v objektívne
správnych krokoch podporovať, osvet(l)ovať

344027

6.1.2016 2:14

teprve na mě půjdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Naopak, Hvězdné Války vidím jako znovuzrození americké kinematografie!
Film zemře, až se přestane natáčet na film úplně! Což se masivně děje, přestává se točit na film a točí se na digitální kamery. Poslední Hvězdné Války se točili na filmový materiál !!! Další budou také !!! Hvězdné Války se promítají z filmového analogového pásu ve 100 kinech IMAX po celých USA ! Většina kin ve světě vyhodila původní analogové promítačky a nahradila je digitálními! Rozdíl v projekci je ohromný.Analog nenahradíte žádným digitálem. Pouze slepec ten rozdíl neuvidí. Spousta lidem je to jedno, pravda, stejně jako jim je jedno že si ohřívají jídlo v mikrovlnné troubě a vesele jedí tu hrůzu tím ohřátou. Je také veliký rozdíl si pustit hudbu z mp3 nebo z kvalitně nahrané a vylisované LP desky! Q. Tarantino jednou řekl , že přestane točit filmy, pokud se přestane vyrábět filmový materiál. Hvězdné Války posílí přežití Kodaku který málem zkrachoval! Kodak přežije díky takové ohromné zakázce, a může dále zdokonalovat a vyrábět analogový filmový materiál 35 mm a 70 mm. Digitální lobby je ohromné a nikdo o tom nemluví a nepíše, kvalita jde dolů, zisky a peníze jsou důležitější. Na světě ještě existují nadšenci co stálé točí na film, spousta hercům se hraje lépe před filmovou kamerou než před digitální. Před digitální kamerou se cítí jak hlasatel TV zpráv, protože kamera a čip v ní je totožný jak u TV zpráv tak ve velkofilmu. Filmová Panavision kamera stoji miliony USD ! Digitální kamery jsou laciné hračky pro děti v porovnání s těmi filmovými. Filmová kamera je stroj na film , digitální kamera je nahrávací zařízení. Film je film. Digitál je záznam!

343891

6.1.2016 12:59

RE: teprve na mě půjdu

Aja 82.?.?.?

Reakce na 343891

Z mého úhlu pohledu, kdyby Tarantino přestal točit filmy teď hned, nic by se nestalo.
Ve výsledku, jaký je pro diváka rozdíl vidět SW na klasickém filmovém pásku, nebo digitálně zpracované?

343906

6.1.2016 13:40

RE: teprve na mě půjdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343906

no jo ájo, nesmíte se divit, že se feťákům výplody a výtvory stejně zfetovaného mozku líbí. vrána k vráně, a tudíž i podobný (ne)vkus.

343911

6.1.2016 13:13

RE: teprve na mě půjdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343891

a teď nám prozraďte, jak souvisí kvalita nosiče s tím, co je na něm nahráno/natočeno.
nebo snad máte pocit, že sračka na titanovém LP přestane být sračku, či záznam čmouda jebajícího kozu na super film se rázem stane třeba pucciniho operou?

dub

343907

6.1.2016 19:26

RE: teprve na mě půjdu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 343907

ano obsah je jedna věc a kvalita druhá, pravda na některé věci je škoda plýtvat filmem a stačí na to mobilní telefon, pokud chcete výpravný vizuální velko-rozpočtový film aby byl kvalitní tak použijete film a to nejlepší co máte, dokonce i filmy točené na digitální kameru se často printují na film a dávají do archívů které jsou v podzemí, v případě jaderné války všechny digitální nosiče přestanou fungovat, dokonce i důležité strategické digitální data se vyrývají do analogových zlatých LP desek, ... , Star Wars teď nehodnotím z hlediska jestli se někomu líbí nebo ne, ale z hlediska kamery a vizuálních obrazů to nemá chybu, jasně pokud se to někomu nelíbí tak je to jeho věc, někomu se líbí TV zprávy kvalita nebo věci typu ordinace v zahradě, někdo za takovou kvalitu zaplatí stejný peníz v kině jako za Star Wars, nicméně tvůrci věděli proč používají film, prostě nechtěli aby to vypadalo jako TV zprávy nebo předpověď počasí, vkus každého už je každého věc

343922

6.1.2016 20:38

šílený Max - Mel Gibson

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Viděli jste letos poslední díl kultovní série Šílený Max (Mad Max)? To je nechutná feministická propaganda o zlých, ničitelských, násilnických mužích a hodných nevinných, tvořivých, živitodárných ženách.
Chlapácký testosteronový "antisemita" s koulema Mel Gibson byl nahrazen nějakým bezvýrazným komparsem, který jen dělá doplněk k hlavní roli, kterou zde hrají ženy. Gibson ani nedostal nabídku hrát v pokračování tohoto kultovního filmu, který bez něj zcela ztrácí smysl (Šílený Max je postava, kterou v obměnách hrál Gibson v rolích jiných magorů v jiných filmech), na rozdíl od Forda, který za gerontoroli ve Star Wars dostal stamiliony $.
Opravdu nechutné, že nám cpou femi propagandu i do chlapských akčních filmů. Předpokládám, že v dalším dílu Predátora budou rovněž dlouhosáhlé moralizující feminizující pasáže prosáknuté genderovou vyvážeností a politickou korektností.

343928

7.1.2016 11:36

RE: šílený Max - Mel Gibson

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 343928

"Opravdu nechutné, že nám cpou femi propagandu i do chlapských akčních filmů. Předpokládám, že v dalším dílu Predátora budou rovněž dlouhosáhlé moralizující feminizující pasáže prosáknuté genderovou vyvážeností a politickou korektností."

Což to by mi tak nevadilo - hrůza je obsazení žen v naší vládě a vůbec žen na vedoucích pozicích. Jejich "odborné" řízení svěřených postů jsou jen pletichy - ovšem za náměstky a poradce mají pouze MUŽE. Ať žije naše kvóta!!!!

PS Jsem žena.

343955

7.1.2016 14:27

RE: šílený Max - Mel Gibson

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 343955

nebojte se, ministři/ministryně jsou jen loutky na okrasu a pro politické=mafiánské pletichaření.
skutečnými ministry jsou vždy první náměstci.

b/w "ano pane ministře" a "ano pane premiére" je svoji podstatou humorný dokument o fungování moci v démongrácii, a nemá chybu.

dub

343969

8.1.2016 11:44

8 HROZNÝCH (od Tarantina)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Dajší aktuální gojimskými ovčany netrpělivě očekávaný výplod chazarské hollywoodské kinematografie je film Osm hrozných (Eight hateful). Jde o westernovou konverzační detektivku odehrávající se převážně v jediné místnosti.

Film probírá "traumata" americké historie jako občanská válka, otrokářství a rasizmus (ovšem jen ten bílý, o černošském natož extrémním židovském rasizmu a obchodu z otroky ani zmínka). Chazarský úchyl z videopůjčovny Quentin Tarantino se činí co to jde, takže film je otevřeně protibělošský a plný černého rasizmu. Hektolitrů krve a extrémního násilí se u Tarantina tradičně dočkámě v závěru taktéž.

Filmovému recenzentovi Kamilu Filovi připadá velmi zábavné, že se Tarantino poslední dobou vyžívá v genocidě bílých (ve stylu 30 malých běloušků). Nevěříte? Tak si pusťte jeho recenzi, říká to v čase zhruba 3:50 zde:
http://video.aktualne.cz/zabijak-kamila-fily/recen...

Pokud jste nebyli roky v kině, tak doporučuji si teď na to zajít dokud to dávají. Budete opravdu překvapení, kam až se dostala dnešní chazarská kinematografie.

344010

Příspěvků: 69

01.01. 20:19 Mirra  zas
01.01. 21:10 výjimečné porušení omerty  RE: zas
04.01. 13:45 udo2  RE: zas
01.01. 22:38 Nikdo (originál)  Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
01.01. 23:06 lindsay  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 04:13 karel4u  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 10:49 Nikdo (originál)  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 16:17 karel4u  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 17:44  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 18:17 karel4u  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 19:20  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
03.01. 09:37 výjimečné porušení omerty  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
03.01. 20:50 Pišto  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
05.01. 13:31  real hviezdne vojny prebiehajú
02.01. 19:47 Satanist  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
02.01. 23:46 karel4u  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
03.01. 12:02  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
05.01. 20:46 Satanist  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
04.01. 10:01  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
05.01. 20:24 Satanist  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
08.01. 13:39 7.62x39  RE: Co je pro masy prosťáčků, je i finančně úspěšné
01.01. 23:42 a  Proste
02.01. 04:11 M.M.  RE: Proste
02.01. 13:14 arbitr  RE: Proste
08.01. 14:21 7.62x39  RE: Proste
02.01. 08:37  Americké b(l)ijáky
02.01. 17:20  RE: Americké b(l)ijáky
02.01. 23:26 Who?  RE: Americké b(l)ijáky
02.01. 23:52  RE: Americké b(l)ijáky
02.01. 23:57  RE: Americké b(l)ijáky
02.01. 08:45  Chyba překladu
02.01. 18:20 Vladimír Stwora  RE: Chyba překladu
02.01. 09:56 tartus  SW a propaganda
02.01. 11:47 anonym  RE: SW a propaganda
02.01. 15:06 E.R.  RE: SW a propaganda
03.01. 19:14 tartus  RE: SW a propaganda
05.01. 13:36  RE: SW a propaganda
07.01. 01:00  RE: SW a propaganda
02.01. 10:24 J_Pitralon  Hvězdné války apod.
02.01. 11:42 lucifuge  Pohádka
02.01. 18:33 Matess 1  RE: Pohádka
02.01. 13:20 Craig STONE  USA produkcia - Vymyvanie mozgov
02.01. 17:14 Malý a zvedavý  som na seba hrdý
02.01. 18:35  RE: som na seba hrdý
02.01. 19:24 Satanist  Americky filmy plny lzi ......
02.01. 21:45 arbitr  RE: Americky filmy plny lzi? to prece nemuze byt prafda..
04.01. 00:18 maršal Žukov  RE: Americky filmy plny lzi? to prece nemuze byt prafda..
07.01. 18:03  RE: Americky filmy plny lzi? to prece nemuze byt prafda..
03.01. 09:55 rnd  Článek fajn, ale
03.01. 15:43 dolly00  Fantastika
03.01. 16:21 Aja  I v současné době, jsem schopna
03.01. 18:45 výjimečné porušení omerty  RE: I v současné době, jsem schopna
03.01. 21:49 Aja  RE: I v současné době, jsem schopna
03.01. 21:27 Asitovíte  AMERICKÝ VOJÁK je z 85% sběrač bavlny.
04.01. 00:22 maršal Žukov  "americký" Hollywood
05.01. 19:26 výjimečné porušení omerty  RE:
06.01. 14:19 maršal Žukov  RE:
07.01. 19:57 udo2  RE: MierJan
08.01. 08:03 maršal Žukov  RE: MierJan
08.01. 13:55 udo2  RE: MierJan
06.01. 02:14  teprve na mě půjdu
06.01. 12:59 Aja  RE: teprve na mě půjdu
06.01. 13:40  RE: teprve na mě půjdu
06.01. 13:13  RE: teprve na mě půjdu
06.01. 19:26  RE: teprve na mě půjdu
06.01. 20:38  šílený Max - Mel Gibson
07.01. 11:36  RE: šílený Max - Mel Gibson
07.01. 14:27  RE: šílený Max - Mel Gibson
08.01. 11:44  8 HROZNÝCH (od Tarantina)

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 82 čtenářů částkou 9 541 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 0

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 4

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 3

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 10

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 2

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 0

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Je v pořádku být bílý?12.11.17 17:18 USA 2

Republikánský kandidát měl před 40 lety osahávat 14letou dívku10.11.17 10:16 USA 5

BBC zfalšovala další historickou postavu. Anglickou královnu Margaret z Anjou09.11.17 16:01 Británie 3

Kevina Spaceyho vymažou z hotového filmu kvůli obvinění z obtěžování09.11.17 14:40 USA 14

Plíživá islamizace ČR09.11.17 11:02 Česká republika 0

Laboratoře CERNu narazily na podivnou bariéru naší fyzikální reality, vůbec bychom neměli existovat! 09.11.17 10:28 Neurčeno 8

Soudce Nejvyššího soudu SR podal trestní oznámení na politiky za povolení přeletů při bombardování Jugoslávie 08.11.17 22:38 Slovensko 6

Měnové kurzy

USD
21,70 Kč
Euro
25,60 Kč
Libra
28,68 Kč
Kanadský dolar
16,97 Kč
Australský dolar
16,41 Kč
Švýcarský frank
21,95 Kč
100 japonských jenů
19,37 Kč
Čínský juan
3,27 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,21 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
36,67 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 988,95 Kč
1 unce stříbra
372,00 Kč
Bitcoin
171 399,14 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2017 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 034