Diskuze k článku

Válka na obzoru: Je příliš pozdě ji zastavit?

Příspěvků 76

14.12.2015 8:15

Washington, Washington ... = brainwashing

Nikdo (originál) 212.?.?.?

To věčné washingtonování je jen obyčejný brainwashing. Buď je autor takového článku zbabělec nebo idiot, který naprosto netuší odkud vítr fouká. Oboje je úplně špatně.
Dokud se alespoň na internetu nezačne ukazovat na loutkovodiče z řad chazarských klanů, tak se pořád bude ve velkém válčit a umírat za jejich zájmy. Vina za rozpoutání války padne opětovně na někoho zcela jiného, prakticky jako vždy ve známých dějinách.

343063

16.12.2015 15:47

RE: Washington, Washington ... = brainwashing

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 343063

Obama je Chazar? Já jen, že o všem rozhodují "nechazaři", takže PCR má samozřejmě pravdu. Jestli někdo stojí za nimi, je otázka jiná, vina padá na ty, kdo to rozhodnou (nesou zodpovědnost), kapišto? Oni to schvalovat nemusí, proč to dělají, je zase otázka jiná.

343159

16.12.2015 20:49

RE: Washington, Washington ... = brainwashing

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 343159

Obama je loutka a jako taková je jen obětním beránkem. Důležití jsou ti, co tahají za provázky. Oni nesou celou vinu. Loutek si vyrobí kolik chtějí.

343169

16.12.2015 21:16

RE: Washington, Washington ... = brainwashing

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 343159

To jste nevedel, ze i Obama je pravdepodobne Chazar? Po matce (coz se pocita)... A ovsem dle svych slov se za zida povazuje - coz se predevsim pocita...
A ovsem pany David Axelborn a Emanuel Rahm asi neznate, ovsem jejich tiskoveho mluvciho B.Obamu asi znate...

http://www.bollyn.com/who-is-barack-obama/
http://www.bollyn.com/11305 Who Runs the Obama White House?

http://www.bollyn.com/the-zionist-criminal-network...
http://www.bollyn.com/the-fraudulent-war-on-terror...

Bratranec Michelle Obama je rabin.
V predcich Obamovy matky Stanley Ann Dunham, jmena jako Jacob William Dunham a Ruth Lucille Armour vypadaji nejak povedome...
https://en.wikipedia.org/wiki/Family_of_Barack_Oba...

Dalsi velky problem je loze Skull and bones (Bush, Kerry, Kagan manzel Nulland)
https://wikispooks.com/wiki/Skull_and_Bones

Kerryho deda s babickou Fritz Kohn a Ida Lowe konvertovali ke krestanstvi jeste v Rakousku-uhersku... To je otazka, do jakeho kolena to jeste ma vyznam, kdyz se toho dobrovolne zrekli...? (Meli by mit moznost se toho dobrovolne zrict!)

Jenze tohle jsou jenom mediální figurky. Vzhledem k tomu, ze USA jsou fasisticka oligarchie, skutecni vladci jsou takovi lide, jako medialni magnat Rupert Murdoch, Exxon Rockefeller (Rockenfeld), banksteri Morgan a Rothschildovi lide, jmena vladcu zbrojniho prumyslu neznam...
Vzhledem k tomu, ze tam je korupce senatoru zcela legalni a diky freedom of information se ani netaji, kolik ktery senator dostal sponzorskych daru od ropneho, pravniho nebo zbrojniho prumyslu, a vzhledem k tomu, ze kdyz se nekdo vzprici, budto je zlikvidovan medialne, nebo fyzicky jako JFK, jsou ti senatori jenom poslusne loutky svych oligarchickych panu a predevsim izraelske lobby aipac a ajc...

A abychom nechodili daleko - pote, co se US embassy a jeji NGO snazily vystavit Zemanovi cervenou kartu, jel do USA, vubec se neobtezoval navstivit prezidenta nebo kongres, ale jel rovnou ke skutecnym vladcum na konferenci AIPAC, kde za vetu "I am a jew" sklidil potlesk ve stoje a cervene karty brzy ustaly...

Takze rikat "Washington" ponekud zavadi, kdyz se mnoho lidi mylne domniva, ze "Washington" znamena "Američané", ale zni to lepe, nez kdyby se rovnou a spravne rikalo "Zionisté"... Velmi mnoho americanu nema se svou zionistickou administrativou nic spolecneho a take dobre vedi, odkud vitr fouka, ale zatim jich neni dost, vetsina je kolebana u obrazovek v nevedomosti...

343174

17.12.2015 11:07

RE: Washington, Washington ... = brainwashing

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 343174

Rodinna Mafie!

Jedním slovem, je to hnus!

V záplavě emigrantských informací přeposílám tuto následující proto, abychom se vůbec vyznali u nás doma, když někdo blbě žvaní v masmédiích, kdo je kdo...???


Obrazovku ČT a TV NOVA ovládlo "monstrum" Monika Mac Donagh Pajerová (dále jen Monika MDP)

tak, už to víme,aneb kdo vede hysterickou mediální štvanici proti Zemanovi)


Google oMonice MDP :

1. Monika MDP- bývalá studentská vůdkyně z r.1989, nyní pedagožka pražského centra New York University je nevlastní sestrou Jiřího Dientsbiera ml.

(protizemanovské červené karty rozdávala Šárka Kadlecová, bývalá zaměstnankyně Amerického velvyslanectví - jaká náhoda !). NYU je něco, jako byl dříve VUML, jen teď je to Havlismus.

2. Monika MDP je vdaná za Ira, Petra Mac Donagha.

3. Měla milenecký vztah s Lubomírem Zaorálkem (dnes ministr zahraničních věcí) a po rozvodu s ním žila. Proto Zaorálek brojí proti Zemanovi?

4. Její dcera Emma Smetana je moderátorka TV Nova (na rodila se v Paříži, kde M.Pajerová žila se svým prvním manželem Smetanou). Emma Smetana žije s muzikantem a hercem izraelského původu Jordanem Hajem.

5. Sestrou Moniky Mac Donagh Pajerové, je "Biomasa" Kateřina Jacques (jméno má po francouzském exmanželovi Christian u Jacques). K. Jacques je partnerkou Martina Bursíka, předsedy strany Zelených a místopředsedy ODS Topolánkovy vlády. Porodila mu dceru Noemi. Bursík dříve žil s Monikou- nevlastní sestrou Jiřího Dienstbieraml. Jiří Dienstbierst st. byl 4x ženatý, jeho třetí manželkou bylaKvěta Dienstbierová, bývalá manželka Ivana Havla. Ivan Havel je bratrem ex-prezidenta Václava Havla. Jiří Dienstbier ml.(protizemanovská klika v ČSSD) se narodil ve Washingtonu a je americký státní občan. (takže máme američana ve vládě!!!)

Klan organizující hysterické mediální a červeno-kartičkové kampaně proti Zemanovi:

Pošli tuto zaprodanou mediálně-politickou"mafii"dál, aby lid znal pravdu.

To je banda propletenců na nejvyšší úrovni !!!!!!!!!!

343197

14.12.2015 9:31

...tak slyšeli jste:"válka je nevyhnutelná"...

E.R. 185.?.?.?

...tak zatlačte slzu nad osudy svých voňavých bochníků a dojemnými osudy svých psích kamarádů a připravte se,už to nebude dlouho trvat.....

A souhlasím s tím,co kdysi řekl Dolfa:"čím víc znám lidi,tím raději mám psy...".[oči v sloup]

343064

14.12.2015 16:46

RE: ...tak slyšeli jste:

M.M. 212.?.?.?

Reakce na 343064

To řekl Mark Twain. [velký smích]

Toho doporučuji nastudovat, byl to vzácný člověk (zcela beze srandy).

343075

15.12.2015 10:07

RE: ...tak slyšeli jste:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 343064

Čím víc znám iciky a chazary, tím víc mám rád lidi [velký smích]

343105

14.12.2015 11:16

Sled událostí

Smokin Joe 78.?.?.?

"Jedním z poučení vojenské historie je, že jakmile válečná mobilizace
začne, jde vlastní cestou a je nekontrolovatelná. A právě to by mohlo
probíhat nerozpoznáno před našima očima".


Rusko je ve sledu událostí, v reakci. Ať uděla cokoli, bude to použito
proti němu. Putin teď musí hrát partii, jako za časů legendárního
Aljechina. Tak by mě zajímalo, jak by si to autor článku představoval?
Neprodávat energetické zdroje evropským zemím? Zase by to bylo použito
proti němu. Tak jako vše: humanitární konvoj-špatně, boj s ISIS-špatně,
nechat se setřelit Turkem-špatně.

Tak jednoduché to nebude.

"Máme zde paradox, kdy odhodlanost Ruska vyhnout se válce vede přímo
k válce".

Odholanost Ruska se válce nevyhnout, by sice nemělo paradox, ale to
asi není cílem...

343065

14.12.2015 11:54

RE: Sled událostí

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343065

Hele Pepo, ono je to vlastne jedno co rusko udela, vzdy si na nej neco najdou, je to jako v nasi detske hre "Vyskoc jak si blbej" kdyz jsi vyskocil vysoko tak si byl blbej protoze jsi mel prazdnou hlavu, kdyz jsi odmitl vyskocit tak Jsi byl zase blbej protoze te blbost tizila.

To samy je ted s Rusakama, ale nastesti pres vsechny ty evrokecy a mavani Tornadama ci Eurofajtrama, Rusaci maji v ruce stale jeden velky klacek, ktereho se Amici (nasi sefove) boji, takze to kockovani v Syrii, je sice pro rusy neprijemne, - stoji je to dost penez, ale mam dojem, ze maji za zadkem stale Kitajce, kteri vi, ze bez Rusaku by meli velky problem na svetovem meritku, takze aspon podle mne nejaka umluva rusko-kitajska existuje (my o ni nemusime vedet) ze Rusum nejake ty rimbimbimbimbiny ci cinske shekely nasi cinsti pratele jiste poskytnou.

Podivej Rusko je podle Evrotisku uz asi tri roky na kolenou ze?

343068

15.12.2015 23:15

RE: Sled událostí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 343068

Nějak se pořád nemůžu rozhodnout, či vyskočit nebo nebo ne. Bude WW3? Případně kdy? Má cenu zakládat
rodinu? Je to jen hra? V jaké fázi jsme? Je to kontrolovatelné, nebo ne?
Nebude Putin jen tragikomická postava? Vynes rozsudek arbitře.

343135

14.12.2015 15:04

Mír je příprava na válku

Marten264 93.?.?.?

Zastavit ? To co nikdy nepřestalo ? Tahle planeta je tak ozbrojená klasickými zbraněmi, že by to stačilo na dvě podobné, je zde tolik zbraní hromadného ničení vč. jaderných, že by to stačilo na tři takové.

Zvoní vám hromadný umíráček. Pokud se podíváte na zbrojní programy vlád a výrobní objemy zbrojního průmyslu, není to snad jasné. Jak se toho svinstva chcete jinak zbavit, než vystřílet.

Jsou to VAŠE demo-grázlické vlády, které podporujete svými hlasy ve volbách, svojí celoroční prací a především svými daněmi. Je to Váš nezájem a prostý souhlas daný vaším nekonáním.

No, neleňte a svižně v rytmu elektroswingu - My God , shoot him down - Lady Alice Francis

https://www.youtube.com/watch?v=BZu69_ouc-U

343070

14.12.2015 15:14

chyba putina

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Putinovi robi tu istu chybu jako Hitler, napriek vědomosti a o tom kdo je skutečný nepřátel, nerobi nic aby ho zastavil, město toho hraje tuto hru modrý vs červený.

Na zastavení vojny stačí odstranit 5 ludi, a dat na vědomí ostatním že skoncia rovnako ak budu pokračovat směrem jako doposial. Putin jako jeden zmala ludi má tu moc to spravit, ale neurobil to ani to neurobil, Putin je matrioska co len plní svoji roku při polarizační světa. Dává naděj chudým a o to viac to bude vsetkych boliet.

343072

14.12.2015 16:02

RE: chyba putina

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 343072

Je to více než pět lidí, bude jich kolem 300 a některá jména ani neznáme. To nejsou jenom konkrétní lidi, co vadí. Lidi jsou nahraditelní a smrtelní. To je šílené, zrůdné náboženství, ideologie nadřazenosti, destruktivní kult smrti. A ideologii nelze zabít. Bohužel.

343073

14.12.2015 17:31

RE: chyba putina

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Reakce na 343073

Ideologii lze samozřejmě zabít i s jejími nositeli jako to bylo provedeno mnohokrát v dějinách. Pak už vznikají jen vcelku neškodné napodobeniny. Loutkovodiči o své zranitelnosti dobře vědí a jen se diví, jak dlouho lidstvo jejich svinstva toleruje.

343076

14.12.2015 19:40

RE: chyba putina

tartus 109.?.?.?

Reakce na 343073

Ak odstranis piatich, a ostatním pohrozis, a oni budu aj tak pokracovat, tak odstranis dalších desiatich. a potom možno este dalších desat, a pokial budu fakt nezmenitelny tak možno aj tych tristo.

Podstatne je ze to bude podstatne menej jako dnes umiera denne v nasledku vojny, a hlavne toto bude trvat tak mesiac.

Putin miesto toho nasadil zbrane v sirii, pricom dalej obchoduje s tymi, ktorych sam obvinil s napomahania terrorizmu. Hraju rovnake divadlo jako naší politici akurat hraju na globalnej mape.

343083

19.12.2015 4:22

RE: chyba putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 343083

>Putin miesto toho nasadil zbrane v sirii, pricom dalej obchoduje s tymi, ktorych sam obvinil s napomahania terrorizmu...

"No zvonkajšku to tak ozaj vyzerá", ale Putin je v obdobné situaci, v jaké byl za Hitlera Stalin - ten taky věděl, že válka je nevyhnutelná, ale země na ni ještě nebyla připravená a tak musel její počátek co nejvíc oddálit. Dnes je to ještě složitější, protože Putin má pro konvenční střet k dispozici o 100 milionů obyvatel méně a škody napáchané jak II. SV válkou, tak poststalinskými kultíky s Gorbym a Jelcinem v závěru, se dají jen velmi nesnadno napravit. Jaderný, či jiný, povrch planety plošně devastující střet, jak známo nemá vítězů, když přeživší se vrátí do doby neolitu. A pro konvenční střet by sice Čína Putinovi mohla poskytnout téměř neomezenou "živou sílu", jenže je zde nemalé riziko, že by tak vyhnal čerta ďáblem, protože by to nebylo poskytnuto nezištně "z křesťanské lásky k bližnímu svému", nýbrž právě za účelem následných zisků. No a když by přestal existovat jejich nynější společný nepřítel, tak....

Je-li ovšem pravdou Putinův výrok o jeho zkušenosti z před 50 lety se rvačkami v Petrohradě, kdy - "nelze-li se rvačce vyhnout, je třeba udeřit jako první",.. tak to se máme na co těšit, protože jiná, nežli ta plošně planetu devastující varianta, prostě nebude připravena včas, pokud vůbec může něco vyřešit...

343289

19.12.2015 20:32

RE: chyba putina

dub 94.?.?.?

Reakce na 343289

myslíte, že když to na tom videu říká on osobně, tak to není pravda?[smích]

ale nezapomínejte na asymetrické válčení...

343329

14.12.2015 18:39

RE: chyba putina

Jura1 217.?.?.?

Reakce na 343072

1. Přečti si KSB a DVTR !!!!



P.S.
Na úrovni těch 6-ti žreců už vznikla opozice a tu bys svým zabíjením zabil, přitom by zůstal původní program. .... takže tohle k žádnému dobrému výsledku nepovede.

343082

14.12.2015 23:33

RE: chyba putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 343082

a vy ste boli s tou opoziciou a pokecali ste s nimi, ze mate taketo detailne info? nikto nevie, kto je tych 11+11 zrecov (podla leva net), ci "300 klanov" podla dalsich analyz, staci sa na to spytat na leva nete, ale vy uz viete, ze proti tym, o kom nevieme kto su, vznikla opozicia. tak teda, kto je ta opozicia?

343093

15.12.2015 10:24

RE: chyba putina

Jura1 217.?.?.?

Reakce na 343093

"Pokecat" se s nima zrovna nedá ( brání si soukromí). Ale slyšet jejich slova je možné. .... Knihy na Anastasia.cz

343107

15.12.2015 15:09

RE: chyba putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 343107

az tak si zase sukromie nechrania, aspon podla pjakina, podla ktoreho sa tusim zaznobin alebo kto od tychto komentatorov s GP stretol. ja kebyze teda mam toto info, ze sa s nimi niekto stretol, tak by som spravil vsetko preto, aby som zistil, o koho ide. co sa tyka knihy anastasia, tak nehanim, ani nechvalim. ako zdroj, ze je to teda tak, by som to tu pre vsetkych ale nedaval. moj nazor..

343118

15.12.2015 17:04

RE: chyba putina

Jura1 217.?.?.?

Reakce na 343118

Já to taky cca 10 let téměř nikde nezveřejňoval... to nešlo.
Teď vzhledem k vygradované situaci (např. v Sýrii) je to jakoby již "povoleno" a nedělá mi to problém. Pravda nejspíš půjde po Novém roce na světlo.
Je to navíc napsaný tak, že kdo tam nic najít nemá, nic tam nenajde a knihy odloží.
A kdo má, tak ten tam najde rozhovory mezi žreci (jen jim velmi pravděpodobně neporozumí). Důležitá vodítka jsou navíc rozeseta jinde - např. v rozhovorech s autorem (jako třeba, že ten hlavní žrec má dva syny ani manželka neví, že je tím hlavním).

Pro tuto diskusi je podstatná informace o tom, že podstatu žrece není možné zničit fyzickým zlikvidováním těla. I pak by ta podstata (vědomí či duše) existovala dále. Je tedy kontraproduktivní je zabíjet - zrodí se znovu se stejným programem (a proto i ten kdo zná jejich identitu tu identitu neprozradí). Je však možné je "převychovat" a tím tu situaci navždy změnit. .... Ten plán toho je tam předestřen, málo kdo si toho asi všiml (1-2 věty v 10-ti knihách) navíc ne v úplně srozumitelném rozhovoru.

343125

15.12.2015 22:21

RE: chyba putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 343125

vdaka za info. ja ten program chapem tak, ze niekto zacne sirit nejaku myslienku, nabali na to ludi. ti to cele zivia. je podla mna naozaj mozne, aby si nejakeho svojho zomreteho kamarata privolali spat, a nejakym sposobom ho ovplyvnili a pomohli takemuto obzivnutemu, aby si spomenul a pokracoval vo svojom diele. potialto sme asi za jedno. ale dalej to ja chapem tak, ze keby nahodou zomrelo viacero dolezitych, ktori toto cele siria naraz, a ohrozilo by to integritu takejto skupiny natolko, ze skupina by sa rozpadla, tak ten program moze skoncit. program ako to ja chapem je viazany na tuto realitu, pretoze vznikol a je ziveny z nej. takto uz skoncilo viacero narodov a aj myslienok. proste zmizli uplne bez stopy. vidis to ty inak? ako?

343132

15.12.2015 23:56

RE: chyba putina

Jura1 217.?.?.?

Reakce na 343132

To se do krátkýho příspěvku nevejde.

Program tý skupiny jede tak dlouho, že na přestávka mezi něčím, co nazveme dejme tomu reinkarnací jsou zvyklí. Viz. např. budhismus se taky nezhroutí, když starý Dalajláma umře a cca 25 let trvá než se znovu narodí a vychovají nového, že se může ujmout vlády.

Jejich programy, dejme tomu Bible, Korán, Lichva, Multikulturismus, homosexualismus, ... tady budou nadále, i kdyby se stalo to co říkáš.

Nebudou schopni pouze vymýšlet nové.

Dostat je může pouze vzpoura uvnitř. A k té podle mě cca v roce 1995 došlo a těch 20 let se pouze budují programy, který ty předchozí programy zlikvidují ... vrcholem by mohla být ta převýchova.

A jestli nemám pravdu, tak nám to bude do roka jedno, protože jinak není žádný opodstatnění, aby Putin lezl do Sýrie proti západní i islámské koalici a nemohlo by to skončit jinak než Armagedonem.

343136

16.12.2015 22:45

RE: chyba putina

Lentilka 37.?.?.?

Reakce na 343136

Příteli,

čas není důležitý, důležité jsou jiné věci.

Fascinuje mne, kolik lidí využívá pouze některých myšlenek z DVTR vytržených z celku, k propagaci svých osobních závěrů, a kolik lidí je nadšeno z toho, jak je to umělecky odtrženo od reálné existence. Ta teorie vychází z jednoho základního prvku, který je jedním z principů existence jako takové, a neschopnost tento prvek vidět (a to hlavně mimo hranice dané DVTR) může fungovat jako síto dost přesně rozlišující zrno od plev. (Tedy, alespoň mi to dost ulehčuje pochopení místa, odkud ten který pisatel píše.)

V principu - přikloním-li se k vašemu popisu řízených reinkarnací - stejné pravidlo musí platit i pro zbytek existujících bytostí - nejen pro jakousi současnou společenskou "elitu". Není tedy rozhodující, kdy, kdo, co a jak - i když pro jednotlivou existenci nevnímající celek jsou to napohled ty nejdůležitější otázky - důležitější je směr (k cílovému bodu, toto ale ponechám bez dalšího komentáře) a ještě důležitější je forma tohoto směřování a forma případných "navigačních oprav". Také není důležité "kdo" vystupuje jako "koordinátor", dokonce lze říci, že málo těch, kdo korekční "úpravy" směru provedli si plně uvědomovali, co vlastně zapřičiňují. A často mnoha "korekcím kurzu" nerozumíme ani po letech tak, aby nám to dávalo nějaký hlubší smysl a považujeme je jen za výplod zištného mozku.

Slovy směru, který ve svém jádře vychází z reinkarnační roviny skutečnosti: "Nic zde není zbytečné, vše má své místo a čas, vše má svůj účel, své východisko a svůj cíl."

Není důležité zabývat se detaily, které mohou mást (jako třeba ten Armageddon), důležité je vidět tu linku, která vše viditelné i skryté spojuje do celku. Pokud ji člověk jednou spatří, vše zapadne na svá místa a na strach a osobní ambice již nezbývá místo. A právě k tomu ty publikované myšlenky KSB a DVTR mají ty, kdo jsou schopni za slovy tu linku alespoň trochu vycítit, dovést.

Pokud ji již vidíte, nevidím důvod obav z "Armageddonu", pokud ji ještě nevidíte, přeji blízký a výrazný progress. [mrknutí jedním okem]

343185

17.12.2015 22:04

RE: chyba putina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 343185

Co je to KSB a DVTR ? Tento duchovní pohled na současnou realitu mě zajímá čím dál víc, ale ještě mi zřejmě některé zásadní věci unikají.
Zatím jen chápu, že války ,revoluce a další společenské bouře tu byly vždy. Ale pro život každého jedinečného člověka je to jen kulisa na pozadí.

Všichni žvaní o Buddhovi, ale nikdo jej nepochopil. Včetně mě [smích]
Ani tu jeho zásadní tezi o prohlédnutí iluze života. Až teď některým lidem otevírá oči Jaroslav Dušek a jemu podobní.

343224

18.12.2015 6:08

RE: chyba putina

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 343224

КОБ (v ceskem prekladu KSB)

http://leva-net.webnode.cz/koncepce-socialni-bezpe...

Je tam i ten text DVTR - Dostatecne Vseobecna Teorie Rizeni
(nektere preklady ceske a nektere slovenske)

Neni to prilis duchovni. Ohledne teorie a pohledu do budoucnosti je to asi celkem spravne, ale ohledne minulosti si ponekud vymysleji bajky...

A ovsem pozor, na leva-net je take skupina prevazne slovensky pisicich autoru, kteri rozvinuli bajku o GP globalnim prediktorovi dalece nad ramec puvodnich ruskych textu, jsou vyrazne proti-duchovni, proti-cirkevni, a jejich verze historie je vyslovene lziva... (nepochopili, ze ten tzv. globalni prediktor je nad-lidska duchovni entita, vymysleli si nejaky tajny spolek pusobici uz od Egypta a pouzivajici vsechna nabozenstvi jako svuj nastroj k ovladani lidstva, coz samozrejme neni pravda...)

Tedy na leva-net, doporucuji se vzdy podivat, co je preklad puvodniho ruskeho textu a co je jenom slovenska fantazie...

343236

18.12.2015 19:37

RE: chyba putina

dub 94.?.?.?

Reakce na 343236

tak pozor, egyptší "žreci" jsou zmiňováni i v původním textu.
a jejich specifikace není uvedena ani tam. každý se musí domýšlet. v každém případě je to "kdosi" formující realitu.
a náboženství jsou nástrojem ovládání, v teorii řízení dokonce na předním místě, neb právě ono vytváří koncept vnímání reality a vytváří vzorce chování (konceptuální řízení).

asi jste původní text moc dobře nečetl[smích]

343262

18.12.2015 10:18

RE: chyba putina

Jura1 217.?.?.?

Reakce na 343224

KSB a DVTR jsou materiály autorského kolektivu, který si říká VP SSSR (vnitřní prediktor souborné spravedlivé svaté Rusi).

Nevím jestli se mi podaří dobře vystihnout o co jde :

Je to o tom, jak dostat "operační systém člověka" pod svou kontrolu. .... znalosti a jejich zpracování.

http://leva-net.webnode.cz/koncepce-socialni-bezpecnosti/jste-zde-poprve-/

Každý týden vystupuje VV Pjakin se svými komentáři k událostem (právě na základě KSB a DVTR). Sledovanost každého pořadu v ČR-SR je 20-40 tisíc

343240

20.12.2015 16:59

RE: chyba putina

Lentilka 37.?.?.?

Reakce na 343240

Myslím, že váš popis vystihuje přesně to nepochopení, na které byla má předchozí reakce.

Nejde o to, "něco dostat pod kontrolu", ve srovnání s tímto popisem v podstatě jde takřka o jinou dimenzi (což mnohým uniká a pak vznikají ta pomýlení). Musím trošku zabrousit do historie, aby význam byl sroizumitelný.

Základní teze vychází z předpokladu, že "vedení" ("leadership"[mrknutí jedním okem] má skutečný smysl pouze v případě, kdy má většinovou podporu. Pokusy o formu "osobního vůdce" fungovaly jen a pouze pro stav "boje" s "nepřítelem", v okamžiku, kdy "nepřítele" nelze společensky použitelně vymezit, nastává problém. Tohle došlo těsně po II. sv. válce Stalinovi ale pokus o změnu ho stál život - lidská masa uspokojená formou aktuální existence nemyslí na budoucnot, natož na trvale udržitelnou budoucnost...

Naštěstí Stalin nechal otevřená "vrátka" ve formě institutu, který měl za cíl "rozvoj schopností jedince i společnosti". Výsledky tohoto "výzkumu" byly srovnávány s podobnými instituty v satelitech, některé o tom ale ani nevěděly. Jistě si i u nás vzpomenete minimálně na jeden... [mrknutí jedním okem]

KSB a DVTR jsou produktem tohoto základního výzkumu. Nejde ale o nějakou formu "kontroly", protože, jak se stále ukazuje, jakákoli forma pokusu o ideovou manipulaci vytváří u normálních lidských jedinců odpor minimálně stejné intenzity, a s tím se po čase nedá soupeřit jinak, než silou a násilím, což vede na krvavé změny.

Principem je opak. Dát lidem viditelný smysl existence a smysl rozvoje, jak sebe, tak společnosti. V historii lze naléz více pokusů o totéž, mnoho myslitelů ve vládnoucích pozicích se o něco takového snažilo. To, co KSB a DVTR trošku odlišuje, je to, že v podstatě NEDEFINUJE cílový stav. A proto je mnhem přijatelnější a také i realizovatelná (je to jedna idea ve dvou formách). Cílem totiž není ustavení "nějakého řádu", ale spíše vytvoření platformy, na které se lidé budou sami od sebe podílet a tedy - v důsledku - nebudou mít potřebu dosahovat "vítězství" prosazením té či oné konkrétní formy.

343354

20.12.2015 17:24

RE: chyba putina

Lentilka 37.?.?.?

Reakce na 343224

To, že jste Buddhu "nepochopil" vám dává naději, že budete moci něco podobného udělat. Jakmile mysl něco zařadí do škatulky "pocjopeno" více se tím nechce zajímat. A specielně u Buddhy by to byla škoda...

Ve zkratce pro shonem umučeného člověka lze říci Buddhův závěr slovy "Zapomeň na svou jedinečnost, zapomeň na své ambice něco někomu i sobě dokazovat - vyrovnej se /smiř se/ spokoj se s tím, že tvá existence je pomíjivá a ve své podstatě i prostá". Všechno ostatní jsou buď přímo Buddhovy návody anebo interpretace Buddhových "následníků" (čím více nepochopili princip, tím to více zkreslují), jak toho vnitřního smíření dosáhnout. Mnoho z těchto interpretovaných "návodů" podtrhuje potřebu člověka "vynikat" a "být tak svou jedinečností svobodným", což ale v jádru přímo odporuje primárnímu Buddhovu "učení" (on neučil v našem slova smyslu, on jen poukazoval na kritické prvky toho smíření, a ještě i na konkrétních situacích - tu teorii k tomu vytvořili jeho interpertátoři).

Tím chci říci, že kdokoli vás iniciuje ve směru jiném, než výše vypsaná myšlenka smíření, vždy vás povede ke katarzi - ve které se sám vrátíte pokorně zpět k tomu smíření. Pro někoho je to zkratka, pro jiného to zkratka být nemusí a pro některé je to i stopka. Bohužel, tohle můžete vycítit pouze intuicí (kterou si navíc někteří lidé pletou s emocemi), jinak vám nikdo nemůže poradit.

KSB/DVTR je z jiného soudku, ta vidí jako nejmenší jednotku komunitu jedinců. Jednotlivého jedince není s to vidět jinak, než skrze roli, kterou zastává v komunitě. Je však pravdou, že zapojením se do komunity, která povzbuzuje osobní rozvoj a schopnosti jedince je vždy velmi přínosné - pokud navíc člověk pochopí ono stavné "Vládnout znamená ve skutečnosti sloužit" azrealizuje toto svým životem, může na podkladě tohoto dojít ke stejnému, k čemu došel Buddha.

343356

15.12.2015 0:29

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

F&T 78.?.?.?

Reakce na 343082

Zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel. To nefunguje. Takto se těch 300 šílenců nezbavíme.

A i kdyby se mu to nějakým zázrakem povedlo, tak se z Putina samotného tímto činem stane hrůzovládce a tyran.

Všiměte si, jak se Putin postaví k Turecku. Porazí v Sýrii IS a kam asi džihádisti budou utíkat. A pak nechá Turecko vyhnít zevnitř a samovolně se rozpadnout bez jediného padlého ruského vojáka.

343097

15.12.2015 8:59

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 343097

Hezké, ale naivní představy. Prostě takto boj o moc nefunguje. Zlo je třeba vykořenit a po dobrém to nejde. Ostatně je velký rozdíl mezi jednorázovou očistou od parazitů a dlouhodobým terorem většiny populace.

343102

15.12.2015 15:22

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

Jura1 217.?.?.?

Reakce na 343102

Jenže tady nejde o BOJ o moc.
Bylo by to na dlouho, takže jindy.

343120

15.12.2015 17:52

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Reakce na 343120

Vždy se bojuje o moc a je to takto krátké. [smích]

343126

16.12.2015 0:43

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

F&T 78.?.?.?

Reakce na 343102

Jakmile vykořeňujete zlo zlem, tak se sám stáváte konatelem zla.

A pak jste jako alfa samec u kormidla jen tak dlouho, dokud někdo nevykoření zase Vás.


V určité fázi se začít bojovat musí, ale to až když se šílenství rozhoří tak, že jsou všechny možnosti vyčerpány. V Bhagavadgítě se Krišna snažil obě znesvářené strany přimět k rozumu. Když už se nedalo nic dělat pro zamezení konfliktu, tak musel bojovat.

Mimochodem nejvyšší válečnické umění je zvítězit a převzít celou zemi bez jediného výstřelu. Tyto techniky se dělají morálním rozvratem zemí, úpadkem školství a pak už v zemi není kdo by ji bránil - a nepřipadá Vám pohled na Čechy jako kdyby je někdo soustavně rozvracel???

A mimochodem o tom čištění od zla hovořil i Pjakin. Říkal, že v Rusku si váží životů lidí. Začistit/vyvraždit je podle něho potřeba jen v situaci války, kdy není čas. Jinak mají být konatelé zla souzeni a odsouzeni podle zákonů dané země. Tím myslel hlavně banderovce.

343138

16.12.2015 14:55

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 343138

Půjčím si od Vás na krátko ten problematický výraz "zlo".
Očividné zlo je třeba likvidovat okamžitě i s jeho nositeli. Čím déle se to odkládá, tím hůře. Zlu bohatě stačí, když neděláte nic. Ty pravdoláskovní kecy okořeněné východní rádobyfilosofií, co jste předvedl ve svém příspěvku, jsou právě nejhorší formou toho Vámi zmiňovaného zla.
Každý dobrák musí umět být zlý ve správný čas, jinak podporuje zlo. Křesťanský ideál je největším zlem vůbec.

343157

16.12.2015 23:07

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

Lentilka 37.?.?.?

Reakce na 343157

To "Zlo" o kterém píšete, zde má také své místo - je to způsob nátlaku na vědomí člověka, společnosti atd. aby svou pozornost obrátil dovnitř a konečně hledal skutečnou odpověď na otázku "Proč". Protože se ale ve skutečnosti takto ptá jen velice malá část lidí, zvyšuje se tomu úměrně i "intenzita" a "kvantita" tohoto "prostředku".

Když vedomí projde katarzí odpovědi na otázku "Proč", mámení "Zla" zmizí a najednou je i přítomno pochopení, že právě to "Zlo" bylo tím "spouštěčem".

"Zlo" se nedá odstranit násilím, ani větším zlem. Zlo se dá jen "prohlédnout".

A z celé té "šachové partie", která se před našima očima zrovna viditelně realizuje vnímám to, že jedna strana si je této skutečnosti již plně vědoma a to mne naplňuje klidem z budoucnosti.

Je mi jedno, zda se toho dožiji, ze současného stavu věcí je však jisté, že taková "katarze" vědomí jednotlivých subjektů (a vůbec to nemusí být ani ta obávaná forma "války" - jsou jiné efektivnější prostředky) povede z umenšení tohoto "Zla", protože prostě ho nebude potřeba. A vše se jeví tak, že ta cesta je již nastoupena a že je i plně pod kontrolou. Stačí jen otevřít oči. Bohužel mnoho lidí se ještě právě tohoto bojí - jak napsal jeden klasik - ono opuštění názorů, které jsme si po desetiletí budovali, a na kterých jsme si postavili systém hodnot svého života, může i dost bolet, a bolesti se někteří lidé bojí až tak, že raději budou mít oči vědomě stále zavřené.

343187

17.12.2015 14:36

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 343187

Ten kdo vnímá život ako celok a nie len seba ako stredobod všeho, ten sa buducnosti nebojí, lebo vie že život pojde další, aj bez nás. A ten co věří v reinkarnaciu aj do jiných forem (aj mimozemských) to má ještě jednoduchsie.

343202

15.12.2015 12:28

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

tartus 213.?.?.?

Reakce na 343097

Otázka je aky je ciel. AK je cielom posmrtný život v ráji, tak samozřejmě sa zabijáků vyhybajte. Ak ale chcete vybudovat lepšiu společnost tu na zemi, tak bez likvidacie skodcov to neprojde.

Putinovi nieje duchovny vodca, tudíž používá silové zlozky, ale používá ich na divadlo, natahuje čas. A nechcem vědět na co

343114

15.12.2015 15:20

RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 343114

dobra diskusia tartus. mne su tvoje nazory sympaticke a vidim ich podobne. poviem to aj inak. niekde vo vedach som sa uz davnejsie docital, ze bojovnici, aby si nepokaslali karmu, tak ked uz museli zabijat, tak nie s nenavistou. dalsia vec, ak zabili tak sposobom, ze vedeli, ze ak protivnika odstrania, tak zabrania tomu, aby tento nepriatel sposobil bolest X dalsim. a je jedno, ci ten nepriatel robil zlo vedome, alebo nevedome. bolo potrebne ho zastavit, inak by narobil ovela vacsie skody.

poviem este dalsi pribeh, ktory zapada do toho, co hovoris. isty pavol rusko, sa raz udajne postrelil polovnickou gulovnicou do lytka, pri cisteni zbrane: http://domov.sme.sk/c/2466448/pavol-rusko-sa-postrelil-do-nohy.html

od toho momentu, tento pan pomahal ako sa dalo pri privatizovani elektrarni, predaji svojich markizackych akcii a chudak, prisiel o kopu penazi, pretoze musel pustit zilou. ak mi chce niekto povedat, ze sa da postrelit gulovnicou tak, ze je z toho cisty priestel lytka, navyse gulovnicou, ktora uz ma istu dlzku, tak proste tomu neverim. skor dostal kvapky a potom vdaka tejto medicine uz pracoval tak, ako bolo potrebne.

343119

18.12.2015 19:24

RE: chyba putina

František Stočes 84.?.?.?

Reakce na 343072

Co by se stalo, kdyby Západ rozpoutal válku s Ruskem?
Rozhovor s generálplukovníkem Leonidem Ivašovem
http://netsocan.cz/socan/num0414/usarusko.html#usa...

Nadnárodní finanční struktury Západu usilují o kontrolu nad celou planetou, o vytvoření unipolárního světa. Klasikové geopolitiky říkají, že Rusko, „heart-land“, srdce kontinentálního světa, bude vždy v cestě vytvoření podobné celosvětové nadvlády… A že to, zda nakonec vše skončí velkým ozbrojeným střetnutím nebo to skončí „studenou válkou“ (nevylučující lokální konflikty) v mnoha směrech závisí na Rusku, na našem geopolitickém potenciálu a schopnosti způsobit v případě vojenské agrese vůči naší zemi dostatečně velkou škodu USA nebo jejich spojencům...

Rozvíjet musíme téměř všechno, ale v první řadě síly, které mohou zasahovat přímo na území případného protivníka. K tomu potřebujeme i speciální jednotky schopné nepozorovaného působení na území každého pravděpodobného protivníka...

Rusko musí mít kapacitu umožňující preventivními údery odvrátit možnost zahájení války proti jeho území. Nestačí jen umět se bránit. Jinými slovy, jde o takovou obranu, která dokáže protivníkovi zapříčinit nepřijatelně vysoké ztráty. Proto je třeba chápat, kdo vlastně vládne Americe. Nejsou to prezidenti, ale velké kapitálové skupiny, pro něž ztráta několika tisíc lidí nic neznamená. Jako s minimem se tedy musí počítat s možností zasadit alespoň 40 úderů největším centrům…

343261

14.12.2015 18:21

"meinstrím"?

Stanoo 46.?.?.?

Zvědavec sa stáva "meinstrímom"?

343079

14.12.2015 18:32

Ještě je to možné,ale ne pravděpodobné

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

ale to by konzumu a médiím propadlé ovce musely zapřemýšlet, které zrůdy to neustále vyvolávají konflikty ve světě a proč to dělají.Jinak ovce čekají zase jatka a krize,zatímco zrůdy v pozadí si budou dál navyšovat bohatsví a moc. Miliardám oklamaných a soustavné ždímaných ovcí už ,bohužel, nevěřím, že to dokáží. Přitom by stačilo tak málo.

343081

14.12.2015 19:54

bohužel

Mirra 109.?.?.?

situace nevypadá dobře, stačí si dávat dohromady samostatně nevýznamné zprávy a rázem je vidět ta hrozivá kráčící mašinérie. Na východ Evropy se přesouvají zbraně, i malé státy horlivě zbrojí proti jakési imaginární hrozbě z Ruska. Pořizují velmi zajímavé kombinace výzbroje které na první pohled vypadají neškodně, ba obranně, ale když se k takovým uskupením dodají těžké zbraně /třeba z USA, SRN/ tak se vytvoří efektivní útočná uskupení a to v několika týdnech. Je připravováno zázemí a logistika, jen ony těžké zbraně zatím schází. Ale ty se dají dopravit velice rychle. Příkladem budiž poslední kontrakty Litvy na obrněná vozidla Boxer - a přitom v litevském vojsku nejsou žádné tanky které normálně tento typ vozidel podporuje, takže se vytváří (záměrně?) trhlina v druzích vojsk. Ale zbytek je evidentně naddimenzovaný a vypulírovaný. Už to přivádí na negativní myšlenky. Německo přesouvalo vojska pod záminkou bombardování, nyní jsou záminky ještě průhlednější....

343084

14.12.2015 21:18

Jde Ideologii znicit?

enki 207.?.?.?

Zakladni stavebni kamen kazde ideologie je jeji primarni koncept, ktery se da vyjadrit tremi slovy; kontrola, kontrola a zase jenom kontrola.Jeji odstepky ve forme sub-ideologii v podobe politicke nebo nabozenske doktriny,prizpusobene dane dobe se nam predhazuji jako kosti psovi,o kterou my se pereme. Chameleonsky styl primarni ideologie je neznicitelny, jenom se transferuje do jinych podob stylem kontrolovane retezove reakce.
Otazka zni: Je mozne sub-ideologii znicit? Ano je, ale jenom v te podobe ve ktere existuje v dane dobe,nez se morfologicky pre-transformuje.
dalsi otazka: Je mozne primarni ideologii znicit? Ne,Absolutne ne. Jenom jediny zpusob jak ji znicime,je znicit sami sebe.
Toto mel pravdepodobne pan Stwora na mysli.

Dekuji za pozornost.

343087

15.12.2015 10:16

RE: Jde Ideologii znicit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 343087

Je jedný způsob jak celé šílenství zastavit. Že si většina lidí uvědomí o co jde a nebude hrát podle jejich pravidel. Proto jsou weby jak zvědavec mocnější než celý arzenál zbraní. A nějaké zabíjení mocných naprosto neefektivní kontraproduktivní plýtvání silami.

Nehledě na to, že skuteční vládci a hybatelé jsou před námi zcela skrytí. Nám nastrčili jen sluhy jejich sluhů a jejich loutky. Ty když odstraníme, tak budou ihned a snadno nahrazeni dalšími kádrovými rezervami.

343106

16.12.2015 2:53

RE: Jde Ideologii znicit?

enki 207.?.?.?

Reakce na 343106

Nedorozumeni.
Ja jsem ve svem prispevku,nemluvil o zabijeni mocnych,jak pisete, ale o likvidaci sub-ideologii.Zabijeni je moc silne slovo, ,likvidace nemusi nezbytne znamenat fizickou likvidaci,zvlaste ne ve spojeni s ideologii.
Za kazdou sub- ideologii se schovavaji jeji vykonavatele, kteri si predavaji zezlo moci. Protoze je temer nemozne je identifikovat [krome nastrcenych figurek] proto je vetsi sance se postavit na odpor jejich sub-ideologii, formou kompetitivni sub-ideologie.
Je naivni si myslet, ze lidi se spoji a udelaji tomu silenstvi konec, Poslednich 6 tisic let,dokumentovane historie to jenom potvrzuje.
Na zmenu je vazana i challenging sub-ideologie a jeji aplikace.Ale jeji zazeh musi prijit ze shora .My dolni ovcaci se nedokazeme mnohdy ani zorganizovat ve vlastni rodine, natoz pak v globalnim meritku.
A ja si myslim, ze ted prozivame dobu "clash of the cvilizations", jeden z poslednich pokusu se vymanit z drapu a chapadel neviditelnych skrticu.
Toto je jenom hruby nacrt jedne moznosti.,s ruznyma zpusoby provedeni.
Jenom me desi pomysleni, ze ti skrtici by mohli mit schovane esa,pouzitelne pri poslednim tazeni.

dekuji za pozornost

343140

16.12.2015 13:33

RE: Jde Ideologii znicit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 343140

Pravda, o likvidaci mluvili vaši předřečníci.
Ale závadnou ideologii hrstky konspirátorů je možné "zlikvidovat" jen tím, že si většina lidí uvědomí skutečnou Pravdu a prohlédne ty manipulativní lži. V podstatě o žádnou likvidaci závadné ideologie nejde, protože po prozření Pravdy se tyto lži rozplynou jak pára nad hrncem. Jakýkoliv boj "proti" je tedy nesmyslný.

Bohužel, velká část konspirativních teoretiků nahrazuje iluminátské lži jinými bláboly, jako třeba že izrael i USA ovládají jezuiti s vatikánem a podobné absurdity. Takže napáchají více škody než užitku a mnohdy tyto alternaticní konspirační teorie pocházejí přímo od iluminátů, kteří takto poštvou hlupáky proti svým nepřátelům. Těmi jezuiti a církev byli už od doby, kdy překazili talmudistickou "reformaci" a rozklad křesťanství na stovky talmudizovaných sionistických sekt, jak se to stalo později v USA.

343155

16.12.2015 17:47

RE: Jde Ideologii znicit?

enki 207.?.?.?

Reakce na 343155

Problem je,ze vetsina lidi si tu imaginarni,nespecifikovanou skutecnou Pravdu neuvedomi,Spodek globalni spolecnosti je roztristen.Je potreba postavit do cela,novou nebo zrenovovanou ideologii se schopnymi leaders,jako kontrabalance.
Ty manipulacni lzi uz jsou davno prohlednute [alespon urcitou casti populace],hodne se o tom mluvi [i na zvedavci] ale nic se nedela.Na zmenu v globalnim meritku je potreba silny Leader s alternativnim planem,kompletne ideologicky odtrzeny od manipulatoru,aby sjednotil populaci,ktera ho bude podporovat.
Tak jak jsem uz psal, historie je plna techto neuspesnych pokusu.
Mozna, ze to nechapu jenom ja, ale bylo by mozne me vysvetlit alespon koncept a systemovy postup aplikacniho procesesu do soucastne globalni situace formou Pravdy?
Jinak se zbytkem komentare souhlasim,vidim ze jste prohledl manipulacni lzi.

dekuji za pozornost
,

343162

16.12.2015 21:05

RE: Jde Ideologii znicit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 343162

Vyjděte v česku na ulici a ptejte se lidí na ty věci, o kterých se píše na zvědavci a podobných webech. Myslím, že sotva 5% jich bude v obraze.
Většina z nich má večer co večer přilepené ksichty k televizi kde běží Nova. Ti vzdělanější zase čtou bláboly na lžiDnes nebo Aktuálně.
Ale díky diskuzím se to pozvolna mění, na nich to pěkně vře. Jenže pořád je jich málo.

343173

16.12.2015 21:39

RE: Jde Ideologii znicit?

enki 207.?.?.?

Reakce na 343173

Ano plne 100% souhlasim.Presne, jasne,a jednoduse podano.

nemam co dodavat

343176

15.12.2015 12:05

RE: Jde Ideologii znicit?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 343087

Abyste mohl vyřešit problém, který vznikl v určité úrovni myšlení, musíte ho řešit z úrovně vyšší. Je to otázka kvality nikoliv kvantity.
Vyšší přemáhá nižší, světlo poráží tmu, inteligence odstraňuje nevědomost a stejné je to s ideologií. Ideologie může být poražena jedině Pravdou. Ale ne pravdou, jejímž opakem je lež, ale Pravdou s velkým P.

Takže už jen zbývá tu Pravdu objevit, poznat a aplikovat. Ale kdo to dokáže, když není ani dost těch, kdo se o to snaží.

343112

15.12.2015 20:58

RE: Jde Ideologii znicit?

enki 207.?.?.?

Reakce na 343112

Mym prispevkem o moznosti znicit ideologii,jsem jenom reagoval na jine prispevky na toto tema. Vubec jsem nepredpokladal, ze se reakce dostane do baze metafizicke urovne.
V nasi, nam vnucene realite,ona pravda, je prave ta kost o kterou se nesmyslne pereme.Lez ma sice kratke nohy, ale zato je to stonozka s velkymi tesaky, zatimco pravda [s malem p, jak jste napsal] je bezzuby worm.
Hledani Pravdy[s vekymP] se stava objektem srovnavaci metody.
Kdyz nekdo hodi do stohu slamy jehlu, tak porad mam sanci,i kdyz malou, jehlu najit. Pokud jehla ma jenom alegoricky,slovem receny vyznam, tak je zbytecny se namahat.Pravda s p nebo P, je idologie sama od sebe.
Az na konci toho tunelu, ve kterem zijeme,zaregistruji svetelnou emisi alespon jednoho photonu s napisem "Pravda",Potom velice rad zmenim svoje nazory, ktery jsou zalozene na bazi Art of Observation.
Ve svete duality, ne vzdy je ten nejlepsi zpusob resit problemy na blize nespecifikovane urovni vyssiho mysleni. Dualita je totiz velice subjektivni a muze mit reverse effect.
Psane slovo nemuze nahradit osobni diskuzi,proto tento prispevek ukoncim.
Ale jsem celkem rad za Vas nazor.protoze kazda vymena nazoru ma stimulacni ucinek.
Dekuji za pozornost
PS: Vse je jenom relativni a subject to [for] interpretation

343129

14.12.2015 21:24

Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekl.

P.Lepenka 79.?.?.?

http://aeronet.cz/news/p-c-roberts-valka-je-na-obzoru-neni-uz-prilis-pozde-ji-zastavit/

343088

14.12.2015 22:59

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 343088

"Ruská vláda až dosud vsázela na zodpovědné neprovokativní reakce. Tento její diplomatický přístup, spoléhající se na víru, že evropské vlády, při vědomí, že jejich zájmy se vůbec nekryjí se zájmy Washingtonu, přijdou jednoho dne přece jen k rozumu, nedošel uplatnění" to je kousek z Robertse...

I kdyz se zde skutecne nekteri z nas stavaji skutecnymi hysteriky ohledne valky, prece jen muj dojem podporovany zkusenostmi mych moooc let zde na zemi, mi rika, ze s tou valkou - myslim svetovou to nebude tak horke,

rikal jsem to zde jiz nekolikrat, Amici totiz nejsou uplne blbi, nebo tak valkychtivi, kdyz maji protivnika se stejnym klackem jako oni.

To jejich historicke mavani klackem (neeee hystericke) je dano tim, ze od minuleho ci predminuleho stoleti meli za soupere pouze podradne ci vycerpane protivniky, at to bylo 1917 kdy je Francouzi ucili bojovat a letat, nebo v v druhe svetove valce proti Japoncikum, kteri sice byli fanatici, ale s vyzbroji nic moc. (Dukaz toho je jak Japonce v 45 roce bleskove prevalcovala ruda armada V Mandzusku.

Potom to skutecne vzdali ve Vietnamu neerekl bych ze prohrali, ale diky tomu ze nemohli vybombardovat cely Vietnam, tak toho nechali, ale zadna vazna valka to nebyla,

S Irakem to byl podvod ve kterem take meli svou ulohu Francouzi protoze sice dodali protiletadlove prostredky ale v okamziku prvni invaze se na Iracany vysrali a proto je amici mohli z luftu zlikvidovat.

Afganistan - neco podobneho jako vietnam, skutecne zadna opravdova valka.

to same v Lybiji -- proste sebevedomi jim narostlo prave v sarvatkach s menecenymi armadami.

NO a od te doby sebevedomi jim stale narusta a vypada to ze se prohlasuji za novy Herrenvolk, ovsem s tou smesici verbeze ktera tam ted je maji k tomu "hernfoku" dost daleko, ale oni o tom nanestesti nevi nebo snad nechteji vedet.

Pokud to opravdu mysli s valkou s ruskym medvidkem vazne, tak se asi budou divit, jak vypada opravdicka valka s nasranym narodem.

Zapomel jsem na jednu episodu kratce po 45 roce, Koreu, No a tam pokud to vy mladsi nevite, :supr vyzbrojena Ameroarmada dostala pekne do drzky od Kitajcu, mizerne ozbrojenych.

jentakatak to uhrali na renonc - tenkrat. Nyni Kitajci mimo starejch vintovek maji jeste jine zbrane, a jeste je jich o neco vic nez tenkrat. A jelikoz vi, ze padne li rusko, je rada na Cine, a tak z pudu sebezachovy urcite poslou par divizi (myslim par tisic) na pomoc rusum

343091

15.12.2015 2:14

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

enki 207.?.?.?

Reakce na 343091

Presne tak, plne souhlasim Za celou dobu existence ameriky bylo jenom 21 nebo snad 23let kdy tento stat nevedl nekde po svete valku. Z velke casti to byli a jsou staty mnohem mensi nebo s nedostatecnou vyzbroji. Pokud narazi na formidable opponent,tak uz jenom vyskakuji,zapojuji informacni valku, nebo nastrci nekoho jineho do predni linie. Americkou ekonomii vzdy drzela valka, ktera je pro ne nezbytna commodity

dekuji za pozornost

343100

15.12.2015 9:27

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 343100

Americkou ekonomii posledních sto let drží hlavně to, že vnutili svou měnu světu. To je i důvodem pro většinu válek, neztratit tuto moc. Válku loutkovodiči nevydělávají (peníze jsou pro ně snadno dostupné), tou rozšiřují Říši a nahánějí strach neposlušným. Ostatně vykazovaná ekonomika dneška prakticky vůbec neodpovídá reálnému stavu fyzické ekonomie a ani nezobrazuje, co je skutečně důležité pro lidstvo jako takové.

343103

15.12.2015 21:54

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

enki 207.?.?.?

Reakce na 343103

ano v podstate souhlasim,az na to, ze vnucena mena funguje jako kontrolni mechanismus. penize jsou pro ne dostupne , protoze se tisknou na bezicim pasu.ale penez,zlata a jinych symbolickych hodnot se nenajite.Jde o celkovou vyrobu potrebnou k zajisteni chodu statu,jednotlivce apod.
Military-industrial komplex a k tomu navazane hospodarske aktivity [spin-off business] jsou hlavnim zamestnavatelem s navazujici kombinaci spotrebni aktivity a taxovani uplne vseho
Valka je vynosny obchod, protoze je to obeh materialu.Plni funkci politickeho natlaku,zkousi novou technologii, vyrazuje starou,zmestnava lidi skoro v kazdem oboru.a po valce se obnovuje vse znicene.[hlavne na cizim uzemi]
V Americe ,vydaje na zbrojeni, financovane jejich bezcenyma papirama, prekracuji rozpocet zdravotnictvi, skolstvi,socialniho zabezpeceni combine.
Do rozpoctu se nezarazuji jine ozbrojene instituce od policie pres inteligence agencies az k hranicni kontrole.A tyto vse potrebuji zbrane.Navic se zbrane prodavaji proverenym spojencum.
souhlasim s tim ,ze vykazana ekonomika neodpovida realnemu stavu,ale lhat se da ve vsem
Jo, to byli doby, kdy fungoval barter system:Ty me das litr mleka za starou[sekeru].
dekuji za pozornost

343130

15.12.2015 11:16

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

E.R. 82.?.?.?

Reakce na 343100

...a ty války vedly USA vždy s absolutní převahou svého,letectva,jako základního předpokladu úspěchu,
Pokud tato převaha byla narušena,nebo se nedala z taktického hladiska využít,okamžitě nastaly obrovské problémy,které se ihned projevily v enormním nárůstu padlých na straně USA.
Tohle platí ve všech moderních válkách s použitím letectva a to jak už v 2.sv.válce,tak ve všech následujících,Korea,Vietnam,Irák.....
Proto taky Rusové vybudovali tak vyspělý systém PVO,který tuhle z převahy letectva vylývající taktiku zcela znemožňuje a staví us. generály před neřešitelný problém,jak vydobít absolutní převahu ve vzduchu a proto taky poslali do Turecka jen stíhačky a nikoli něco,co by bylo určeno k likvidaci pozemních cílů....
Jim jde v první řadě o ruské letectvo a to jim zatím díky PVO drží svázané ruce a ten rachytickej,bisexuální vopičák zatím přeze všechny deklarace může kroutit nikoli rukama kohokoli na světě,ale jen frajtrem svý starý,pokud si to ona nechá líbit a nedá mu přes hubu....[chechtot]

...a to sa mi lůůůbíííí.....

343111

17.12.2015 3:46

Tak nevim, ale vim ze..

favela 113.?.?.?

Reakce na 343111

..a dovolim si rozvest prispevek nad...Jisty zeme chteji cetnikovat celej svet pomoci doktrin , ktere vsak s rozvojem a cim rychlejsim tim zpozdenejsimi "zamrznou" spolu s nikdy poradne nefungujicimi strategiemi/nereagujicimi na tyto zmeny/ a tyto strategie uskutecnuji hlavne pomoci vcerejsich prostredku a zbrani..."Stari" generalove a voj. experti zustanou v pozicich vlivu /kde se drzi zuby a nehty spolu s vytahovanim jak vyhrali nejakou bitvu kdesi /a poucuji dogmaticky ty nove a To je a byla vzdycky nevyhoda tech mocnych, co se furt snazi tu moc nad svetem v jakekoliv podobe udrzet...Potom , kdyz moc a slava je za vrcholem je to uz to je cire zoufalstvi a vrchol optimismu /vrchol optimismu je sednout si v zime holou prdeli na led a zpivat "prijde jaro, prijde"/....Podkopat si take v prubehu a uspesne patere imperialismu; penize, moc a silu ktera dany stav drzi je celkem zakonite...Uz se to stalo mnohokrat...
Letadlove lode byly rozhodujici efectivni zbran let 30. a vyhraly USA valku s Japonskem /ale jen na mori/... Usetrili si je nenapadne pri napadeni Pearl H. a japonci se ani nesnazili znicit obrovske zasoby paliv na Hawai o dilny na opravy techniky /za to by mel bejt Yammamoto potrestanej aspon klecenim v koute na hrachu, nebo po skole aby dohnal zameskanou latku/!!!!. Ale letectvo nemelo takove uspechy ,nepodarilo se zlomit moralku nemcu ani jako psychologicka zbran, ani znicit vyrobu pres dlouha leta bombardovani,"uspechy" byly jen v masakrovani obyvatel ke konci valky..Zrejmy a prekvapivy je svezi tvurci vyvoj a uspech ruskych strategu, ktery spociva ve strategii obranne /dobre se tak ukazuje i kdo je agresor a kdo obrance/, ktera se prosazuje ,cim dal tim vic a ktera by se dala definovat jako : Racte si vasnosti zde laskave nabehnout na vidle a potme!!. Zrejme o moc levnejsi a efektivnejsi je pockat si za rohem az utocnik pobezi kolem...Potom se energie utoku a obrany zdvojnasobi ,se domnivam, dle obecne platnych fyzickych zakonu...Takze si pockat na letadlovou lod a z ukrytu ji picnout a potopit daleko levnejsi raketou je ocividne /a logicky vyhodnejsi pro obrance/ a daleko efektivnejsi ,nez behat /a litat/ po valecnych polich po zuby ozbrojen a vystavovat se tak moznostem odkryt sve slabiny.../Viz utoky ruskych letadel a sestrel jednoho/.
Navic partyzansky chytraci taky zacali pouzivat na obranu "asymetricke valky" podrazit nepritele i moralne /necekanymi vypady ,ofenziva TET Vietnam/,rozlozit drogama, pockat si az se snizi koncentrace nepritele a jeho pozornost a zvysi se neshody v mezi velkym mnozstvim kancelarskych expertu a generalu a vojenskych uradu a i demoralizaci zanedbanych vojacku, kteri/ti vsichni/ se neshodnou ani na tom ,co bude k obedu... Nouze prinutila / kde vzit, kdyz na to neni/ jako casto k ucinnejsi strategii a ktera zvitezila pres odpor stavajicich vojenskych expertu i v Rusku,/ kteri vsude /ty experti a vzdy automaticky zaclani a kladou aktivni odpor necemu novemu/....coz se deje furt....pod povrchem.... Typicke je vynaseni do nebe absolutniho kancelarskyho stratega a experta brzezinskeho, ktery ocividne u...Automaticky kráceno

343193

17.12.2015 23:49

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

enki 207.?.?.?

Reakce na 343111

Me se to take libi.

Ale treba ten clitoris ani nema.

343231

15.12.2015 13:33

RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...

pokr 77.?.?.?

Reakce na 343091

Nehledejte v současném stavu žádnou paralelu z minulých válek. Připomenu jen I.sv. válku, po které skoro všichni tvrdili, že jen blázen začne další. A co se stalo a proč? Na Rusko je dnes podobný tlak, jako tehdy na Německo. Ale to je jen můj subjektivní dojem.....
Mnohem horší jsou mnohokrát v průběhu času ověřená proroctví - ta poslední z r. 2014 ukazují, proč jsme na válečné cestě, jak III.sv. válka začne, ukazuje napadené státy, a taky kdy válka skončí. A samozřejmě důsledky - např. řeky odnášející plno lidských vlasů.... (Můžeme tomu klidně nevěřit, smát se, ale nic na tom nezměníme).

343115

16.12.2015 4:29

Hitler neni Putin a opacne, rovnice ,lidsky zivot a 17000 nuklearnich zbrani.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Precetl jsem ,ze Putin dela stejnou chybu,jako Hitler,to jsou slova nekoho,kdo nezna tu pravou historii,ale,dobre se naucil propaganda,cili,vymyvani mozku.
Nastupuje uplne jina situce , valka ,prvniho uderu anebo jak byvaly president Bush rikal,predbezny uder.Svet je v rukach nadnarodnich kartelu a mafie vlivnych,jez vedi ,kam veci speji a jsou na to pripraveni,kdyby,clovek,uz otevrel lidskou zakladnu na Marsu,tak,valka uz zacala vcera. Rusko oznamilo,ze chce udelat pernamentni zakladnu na Mesici, takze,snahy ze vsech stran,nechat planet Zeme za zady a zachranit se mimo Zem.
Nejlepsi obchod v USA jsou bunkry a nekteri doslova maji pod povrchem zeme ,uplne hotely s veskerym zarizenim,nepocitaje v to, vladni bunkry,propar tisic vyvolenych ,jez maji prsty v dnesni nebezpecne dobe ,zacit treti svetovou valku.
Co, nadelat s lidmi,jez maji takove kriminalni plany?
Pokud nejak ten preventivni uder prezijete,ale , s vyhlidkou,ze stejne od vseho radiaktivniho zahynete,pomalou smrti a utrpenim,jak,se zminuj ebible,ze zivy budou zavidet mrtvym,jaka hrozna doba nastane,zatimco elita si v podzemi krati zabavou svuj cas na preziti a znovu"osidleni" zeme,tak,jaka je Vase nekolika dnu,nebo par mesicu?
Z, poslednich sil,zabetonujte vchody do tech vladnich bunkru,buldozerama zasypte jejich vchody a vetraky,aby,nemohli vychutnat definitivni posici vladce zeme,nade vsemi.Presne tak,jak americti vojaci pohrbili v jeskynich branici se Japonce, kteri byli odsouzeni pomale smrti a uz nikomu nemohli uskodit,takze,tato zkusenost by mohlabyt spravedlivou odplatou nad tou celadkou elity,predstavitele vsemoznych trastu, vydelavajicich na valce, dat jim ochutnat,take toho,co pripravili pro nas.
Evropa "vyrostla, a prisla valka mnohe se rozbilo,po valce byla na troskach prace vsude ,Evropa se vybudovala a kdyz vse bylo hotove ,zase,Panaci" udelali valku a vse se znova rozbilo,no a ted jsme zase na prahu dalsi valky,co by pransparentu lidske blbosti a inteligentni nenazranosti, chtit byt panem nade vsemi, proto zmenit jejich hotel v hrob by byla sparedliva odplata.
Je uzasne najit v historii to,co se nesmi rikat lidem,ze treba pri zkonceni prvni svetove valky,uz ,planovali druhou svetovou valku, nebot vydelek z valky nebyl pro mnohe dostacujici,tak se "HRA " opakovala.
Hitlerovi byla valka vnucena,vzpomente polskeho marsala Smigliho,vzpomente Versais schuzku,kde se polozily zaklady pristi valky, ze I v Moskve vedeli, zese musi pripravit,tak,jak se pripravuji dnes.
Myslite si,ze dnesni politici nevedi,co delaji, V zasade vytvareji pocit na vlastni obyvatelstvo.ze jejich ucast ve valce,je ovsem na te spravne strane svetoveho konfliktu
Boj o vesmir,je bojem nekolika vlivnych si zachranit vlastni kuzi: Po nas potopa!"

343142

17.12.2015 14:44

RE: Hitler neni Putin a opacne, rovnice ,lidsky zivot a 17000 nuklearnich zbrani.

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Reakce na 343142

napisal som to preto lebo na CT2(4) isiel príspevok kde ukazali urivok z Hitlerovho prejavu, len jednu vetu, tak ju parafrazujem:
" Ak to zapadne korporacie naozaj chcu, a budu pokracovat v podnecovani vojny, tak ju budu mat, ale bude to totalna vojna"

Ano Hitler povedal nahlas to co sa da docitat v knihách ktore sa na skolach neucia, a je divne ze to verejnopravna TV odvysielala. Tento vyrok dal pred vojnou, a Putin robi podobne kroky a za tym si stojim.

mainstrim prirovnava Hitlera a putina s tym ze chcu urobit z oboch vrahov tyranov a diktatorov, Ja ich prirovnavam lebo v nich vidim ubohe babky v rukach sionizmu.

343203

18.12.2015 4:32

RE: Hitler neni Putin a opacne, rovnice ,lidsky zivot a 17000 nuklearnich zbrani.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 343142

Dostal jsi facku z prave strany,nastav tvar z druhe strany, to jsou rady podrazaru pro blbce, svet, funguje uplne jinak.V roce 1952 zidovsky-chazarsky rabbin,Rabinovich, v Madarsku, v Budapesti byl natocen na magnetofonovy zaznam a pozdeji natisten, samozrejme ,ze "zide" rvou,ze to je podvrch,jakoz I zidovske protokoly a jine.Nakonec I v dnesnich dnech nam,goyimum vyhrozuje , ze Evropu znici atomovyma bombama a vlna islamu do Evropy je ,pro Israel",ovsem spravna vec.
The goal for which we have striven so concertedly FOR THREE THOUSAND YEARS is at last within our reach, and because its fulfillment is so apparent, it behooves us to increase our efforts and our caution tenfold. I can safely promise you that before ten years have passed, our race will take its rightful place in the world, with every Jew a king and every Gentile a slave (Applause from the gathering).

"You remember the success of our propaganda campaign during the 1930's, which aroused anti-American passions in Germany at the same time we were arousing antiGerman passions in America, a campaign which culminated in the Second World War.

Aby se to nepletlo,tak, zalistujme v historii,jez je stale v dukazech nadrazenych nicena. V roce 1879,pan Wilhem Marr vydal knihu " The Victory of Jewry over Germany".Takze, touto knihou, vypukla nenavist Nemcu proti,"chudakum zidum" a tak se kniha pricinila o antisemitismus,nikdy existujicich semitu,jemz nikdy Palestina nebyla domovem.Takze, kdyz se narodil Hitler,tak, cesta Nemecka byla uz urcena , po zniceni velmi naciolalistickeho statu,pujde v Evrope na kolen a,jedna vlada za druhou.Krestansti politikove v krestanskych statech ,najednou po dosazeni cile, uz nebudou muset tvrdit,ze jsou krestane,jako,za vlady komunistu, jez po pravde receno,byla jenom kamuflas,nakonec po Sametoverevolici,pres noc nekterim narostli pejzy a hned vedeli,kam se maji obratit pro rady.
Nakonec ,byvaly ministrsky predseda Britanie, Israeli,rekl: Zidovstvo, co by nejvice opovrhovana vrstva lidi se stane , smetankou pristi spolecnosti.Na to konto ,zmenili v Britanii I prisahu,pro Rotschilda,aby mohl zasednout na lavici lordu, dat ruku na bibli, bylo riskantni v pozdejsim Kol NIdre,odvolani vsech slibu ,krestanum,coz se dodrzuje dodnes.
http://www.whale.to/c/rabbi_rabinovich1.html
"Simultaneously, to demonstrate to Americans the reality of antiSemitism, we will advance through new sources large sums of money to outspokenly antiSemitic elements in America to increase their effectiveness, and WE SHALL STAGE ANTISEMITIC OUTBREAKS IN SEVERAL OF THEIR LARGEST CITIES.

"This will serve the double purpose of exposing reactionary sectors in America, which then can be silenced, and of welding the United States into a devoted anti-Russian unit.

343235

16.12.2015 13:47

kanonenfutter z Ostblocku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 151.?.?.?

Vypadá to, že taktikou USA bude použití loutkových vlád od ČR přes Polsko až po Estonsko. Ty mají za úkol nahnat svoje obyvatele "na Rusa" přesně jak to činí gen. Šedivý a komediant Stropnický. Prostě naženou své obyvatelstvo s nějakými zastaralými flintičkami do toho mlýnku na maso u ruských hranic.

Ne proto aby vybojovali vítězství, ale aby tou početnou masou postradatelných zaměstnali ruské vojsko na více frontách aby pak mohla US army provést specializované vysoce taktické operace, třeba z jihu nebo severu.

343156

16.12.2015 19:40

RE: kanonenfutter z Ostblocku

dub 94.?.?.?

Reakce na 343156

usa neprovedou nic.
putin jasně řekl, že jakmile začne válka, nebude ho zajímat, kdo ji začal a kde, a půjde rovnou na viníka - tedy totální plnohodnotný úder na usa. a nezastaví se, až v jeho sídle. a číňan to následně potvrdil.

a nemyslím, že by nedávné rozmístění s-400 v arktidě mělo sloužit k otestování jejich mrazuvzdornosti...

343167

16.12.2015 21:17

RE: kanonenfutter z Ostblocku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 343167

Kdy a kde to Rusko a Čína potvrdili? Nějak mi to uniklo.
V pobaltí pořád nenápadně soudtřeďují síly NATO, tak se mi nezdá, že by to brali příliš vážně.
Navíc ti největší šmejdi budou schovaní buďto v rozsáhlých soběstačných bunkrech, nebo zcela mimo bojovou zónu někde na tropickém ostrůvku v pacifiku.

Dalsí možnost pro obyvatele východního bloku je ta, že z Evropy bude vytvořený jeden velký totalitní koncentrák a s nasazením lidí v bojích se vůbec nepočítá, jen s jejich likvidací.

343175

16.12.2015 21:52

RE: kanonenfutter z Ostblocku

dub 94.?.?.?

Reakce na 343175

je to už nějaký měsíc...

ale berou, to se nebojte. to rozmístění protivzdušný obrany v arktidě je jen jeden z posledních kroků. ponorky, stále více se množící vypouštění protisatelitních zbraní atd.

čas od času něco probleskne.
ale to varování učinil putin dost veřejně, a pokud mne paměť neklame, tak na nějakém významném fóru. ale neptejte se kde, to už si nepamatuju, je to pár měsíců.

343179

16.12.2015 23:01

Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine

P.A.Semi 79.?.?.?

Hlavni problem soucasneho sveta je v judaistickem rasismu, v jejich domnele nadrazenosti (ze si mohou s podradnymi tahat jako s figurkami, bez zodpovednosti a bez soucitu), a v jejich spolceni, sjednoceni, proti celemu zbytku nevedomych a roztristenych.
Nema smysl nicit konkretni osoby, protoze vzdy se najdou dalsi.

Staveji predevsim na podpore vetsinovych krestanu, kterou diky spatnemu prekladu a vykladu stareho zakona maji v USA i leckde jinde, a na libertarianskem ateismu, ktery v ramci polit-korektnosti nepripusti zadne ne-korektni vysvetleni a tedy znemoznuje a predem vylucuje pochopeni.

Jak jsem nedavno nekde cetl, ze Putin pouzil proti Turecku svou nejsilnejsi zbran: Pravdu. A dodal bych, ze proti mafianum zapadu pouziva dalsi svou mocnou zbran: Morálku a Právo. Sice to neni rychle reseni, spis je velmi pomale, ale o to snad bude trvalejsi...

Nevestku s napisem "Talmud babylonsky" na cele, ktera ma kralovstvi nad krali Země, selmu Zj13 Evropský svaz, draka Spojenych statu a falesne proroky Mediální Propagandy maji dnes sanci porazit pouze sjednocene krestane a muslimove, polovina lidstva, kdyz se sjednoti a prestanou je podporovat (Ateiste se nemaji na cem a proc sjednotit). A jejich velkou Lež pujde porazit jedine Pravdou, jejich Bezpravi jedine Spravedlnosti, protoze pokud jedno Bezpravi zkusite vykorenit jinym Bezpravim, nakonec vam zbyde opet jen Bezpravi, tudy cesta k Míru nevede...

Na branach Nového Učení Mírů je napsana veta o zapečetění 12 izraelskych kmenu, ne o jejich pobiti... Pak teprve se budou ti ze vsech ostatnich narodu radovat pred trunem Berankovym (Zj7:9)... Aram gideon - zniceni Syrie - uz probiha. Doufam, ze to brzy dospeje k Dobrému konci (jedne spatne epochy)...

A ovsem protoze tohle vedi, nastrcili falesneho Strašáka ISIL, aby proti sobe postvali krestany a muslimy - rozdel a panuj. Jeste pred rokem, kdyby se reklo "Obluda" na blizkem vychode, leckdo by vedel, ale dnes by se leckdo naopak mylil, o kterou "Obludu" se tam jedna... (Izrael za posledniho cca pul roku skoro zmizel z medialniho diskurzu.) Podprahove sdeleni ISIL je: "jsme hnusni a odporni, nenavidime vas a nenavidte nas taky." - neni v tom nic o zastrasovani... Proc by nekdo sam o sobe vysilal zpravu "jsem hnusny a odporny" ? Leda kdyby ji za nej vysilal nekdo jiny...
A falesnymi kauzami jako San Bernardino se pak vyrobi dalsi strasak a naivni volici si pak muzou vybrat mezi kandidaty, kteri zakroci proti Islamu tvrde, nebo jeste tvrdeji.

343186

17.12.2015 0:48

RE: Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 343186

A cesta povede zrejme pres znárodnění nad-narodnich korporaci a veskere tezby surovin - protoze majetek, nabyty bezpravim a vykoristovanim Lidu a nabyty drancovanim surovin, patricich budoucim generacim, se takto vrati zpatky Lidu, ktery jej svou praci pomohl vykoristovatelum vybudovat, a s prirodnim bohatstvim je treba primerene setrit, protoze patri vasim Dětem, a pripadny Zisk z jejich tezby predevsim investovat do vyvoje obnovitelnych zdroju, ne k obohacovani oligarchu. Bude treba udelat jasny rozdil mezi Osobnim vlastnictvim zivotnich potreb (vcetne ale nejen Bydliste) a mezi Privatnim vlastnictvim vyrobnich prostredku, ktere je skodlive - napriklad prevodem vsech akcii na Stat... Treba kdo vybudoval firmu, muze byt jejim Spravcem libovolne dlouho, dokud je Dobrym Spravcem a pokud svym jednanim nevykoristuje Spolecnost. Kdo hospodari na pozemku, muze tam dal hospodarit, ale v pronajmu od Statu.
Obnova ekonomicke suverenity statu znarodnenim narodnich bank a emisi meny.

Zruseni moznosti vykoristovat zamestnance zavedenim nepodmineho prijmu na takove urovni, aby stacil na minimalni preziti - odstranit Problem Nezamestnanosti. Bolsevici se to snazili vyresit odstranenim Nezamestnanosti, ale zustal Problem - povinna zamestnanost. Je jeste druhe reseni: odstranit Problem, zustane Nezamestnanost, ktera nebude problemem. Pricina radikalizace obyvatel Ghett je predevsim v jejich Beznadejnosti a take v Nevzdelanosti zpusobene hmotnou nouzi.

Zrusenim byrokraticke diktatury podrizenim uredniku demokraticke kontrole. A predevsim tedy obnova Regionalni Zastupitelske Demokracie, narozdil od soucasne Volene Tyranie, ktera se za zastupitelskou demokracii pouze vydava (soucasny Zastupitel je jim jen kratce po volbach, ale bez moznosti vyjadrit ztratu Duvery k Zastupovani neni zadna vazba mezi Duverou a Zodpovednosti, ktere jsou k Zastupovani nezbytne potrebne, takze puvodne zvoleni politici podlehaji netransparentnimu lobbyingu, nemaje zadnou Zodpovednost vuci volicum)

Namisto Svobody Medii (tv,tisk,skolstvi) dat na prvni misto Objektivitu a z ni vyplyvajici Zodpovednost, namisto jednostranne propagandy dat duraz na Vyvazenost. (Tedy zachovat Svobodu vyjadreni jednotlivcu a amateru, ale vyzadovat Profesionalitu, Objektivitu a Transparentnost Profesionalnich medii.)

A zavedenim pravidla, ze kdokoli, kdo vazne recitoval Kol Nidrei (u muzu se pozna podle obrizky?), je dozivotne nezpusobily pro vykon jakekoliv statnicke funkce nebo funkce v bezpecnostnich slozkach, ktere vyzaduji Prisahu nebo Slib, protoze Kol Nidrei - neplatnost jakekoliv prisahy, se dozivotne neda zbavit, protoze to plati az do pristiho zopakovani tehoz, tedy i kdyby s tim pravidelne prestal, uz porad bude platit ta posledni. Rabini by se meli vratit k puvodni verzi, obracene zpetne, aby aspon deti soucasnych zidu nebyli nezpusobili vykonavat jakoukoli funkci, vyzadujici Prisahu nebo Slib... Problem ani vyhoda neni v rase nebo v necem, s cim se clovek uz narodil, ale ve spatne filosofii,v cemkoli,co si mohl,mel nebo nemel sam vybrat. Jake jine zapeceteni?

343190

17.12.2015 2:01

RE: Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 343186

...
Zrusenim (nebo primerenym zkracenim) autorskych prav a patentu, a jejich nahrazenim statni podporou Vedy a Kultury, protoze jsou celospolecensky prospesne. Zrusenim vlastnickych prav Cirkve k Vyrobnim prostredkum (a ovsem zachovanim u Kulturnich Pamatek) a jejich nahrada statni podporou, v ramci podpory Kultury a Vzdelavani.

Soudce musi byt predevsim Moralnim Vzorem, a tedy je treba zavest Odvolatelnost soudcu, ne sice Lidem, ale nejakou Soudni Radou, slozenou ze Soudcu, kteri maji Moralni Integritu, tak aby ze sveho stredu mohli vylucovat Soudce, kteri Moralni Integritu ztrati... S nejakou pojistkou proti zneuzitelnosti. (A ovsem zcela zrusit moznost kohokoli soudit se o Pravo na Predpokladanou Korist.)

Napadlo me, ze smlouvy jako TTIP a TISA pujdou pouzit jako osnova - protoze jsou jedine a ve vsem zcela spatne a pravy opak vseho v nich (alespon co zatim prosaklo) by byl Dobry... (mozna se v necem najdou vyjimky?) I o TTIP se ve zjeveni pise: "Zj 17:17 ... aby se sjednomyslnili a království své šelmě dali, dokudž by nebyla vykonána slova Boží."

Problem dnesniho sveta je Oligarchie a jeji vliv na Media a pres Media na Demokracii a pres Lobbying a ekonomicky tlak na Vladu (Media dnes vykonavaji Konceptualni moc, ktera je sice z piliru Moci nejpomalejsi, ale zato nejucinnejsi), netransparentnost rozhodovani. Tento problem nelze vyresit znicenim konkretnich oligarchu, ale zrusenim moznosti Oligarchie jako takove, a pokud mozno Spravedlive, treba zrusenim promlceci lhuty i v ramci staleti, ne sice potrestanim dedicu viniku, ale k racionalni a bez nejake nenavisti naprave toho, co skrze pritomnost ma vliv na budoucnost...

...
Zrejme se bude muset soucasny system jeste trochu vic a definitivne ztrapnit, aby bylo vsem jasne, ze Oligarchie a Kapitalismus vedou do zkazy...?

(omlouvam se, ze je ten text ponekud delsi...)

343191

18.12.2015 7:48

RE: Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine

Moiry 82.?.?.?

Reakce na 343191

Zajímavý pohled. Komplexní a logický.
Na www.omforum.cz probíhá na toto téma podobná diskuse.
Také jsem toho názoru, že potlačit obavy z muslimské kultury a přijmout účast ve vyšší hře je v současnosti to jediné, co má smysl.

343237

20.12.2015 18:02

Jestlize maji dlouhodobe plany jak ovladnout svet,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

pak maji i plany jak budou ten svet ovladat az zlikviduji dalsi casti planety.
Evropske staty jsou na pokraji zhrouceni a pristi rok se EU udrzi jen ucasti
Nemecka,Holandska, Belgie,Franci a Spanelska-.Anglie jako vzdy bude hrat se zbytkem Evropy falesne hry jako kdyby chtela byt v EU -ale ve skutecnosti vzdy
ji evropske staty nezajimaly.Da takove podminky jako sveho castu Thatcherova
to jasne rekla - I want my money back - mini se tim, co dava do evropskych fondu.
Bude vytvorena armada z ruznych evropskych zemi jejichz ucelem bude jako
pozemni sily zasahovat tam, kde uz americke bombardery nemaji jiz nic co by znicily.
Hlavni poslani teto evropske armady bude podilet se na udrzeni poradku zniceneho Ruska, nebot udrzet takj obsahle oblasti nebude snadne a evropska armady bude muset ziskat i obcany Ruska, kteri se nechaji z duvodu hladu koupit.
V te evropske armade bude vetsina obcanu Polska,Ukrajiny a baltskych statu, kdy
se jim prideli velke oblasti Ruska a vytvori stale fantasmagoricke Velkopolsko.
Cina se pri uvalani sankci brzy polozi nebot svet nebude smet jejich vyrobky kupovat a nastanou v zemi take vzdy zadane nepokoje.
Jedine staty, ktere jsou v planu jako vitezove je krome USA a Izraele, Anglie s Kanadou a Australie

343360

Příspěvků: 76

14.12. 08:15 Nikdo (originál)  Washington, Washington ... = brainwashing
16.12. 15:47 hestroy  RE: Washington, Washington ... = brainwashing
16.12. 20:49 Nikdo (originál)  RE: Washington, Washington ... = brainwashing
16.12. 21:16 P.A.Semi  RE: Washington, Washington ... = brainwashing
17.12. 11:07  RE: Washington, Washington ... = brainwashing
14.12. 09:31 E.R.  ...tak slyšeli jste:"válka je nevyhnutelná"...
14.12. 16:46 M.M.  RE: ...tak slyšeli jste:
15.12. 10:07  RE: ...tak slyšeli jste:
14.12. 11:16 Smokin Joe  Sled událostí
14.12. 11:54 arbitr  RE: Sled událostí
15.12. 23:15  RE: Sled událostí
14.12. 15:04 Marten264  Mír je příprava na válku
14.12. 15:14 tartus  chyba putina
14.12. 16:02 Vladimír Stwora  RE: chyba putina
14.12. 17:31 Nikdo (originál)  RE: chyba putina
14.12. 19:40 tartus  RE: chyba putina
19.12. 04:22  RE: chyba putina
19.12. 20:32 dub  RE: chyba putina
14.12. 18:39 Jura1  RE: chyba putina
14.12. 23:33  RE: chyba putina
15.12. 10:24 Jura1  RE: chyba putina
15.12. 15:09  RE: chyba putina
15.12. 17:04 Jura1  RE: chyba putina
15.12. 22:21  RE: chyba putina
15.12. 23:56 Jura1  RE: chyba putina
16.12. 22:45 Lentilka  RE: chyba putina
17.12. 22:04  RE: chyba putina
18.12. 06:08 P.A.Semi  RE: chyba putina
18.12. 19:37 dub  RE: chyba putina
18.12. 10:18 Jura1  RE: chyba putina
20.12. 16:59 Lentilka  RE: chyba putina
20.12. 17:24 Lentilka  RE: chyba putina
15.12. 00:29 F&T  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
15.12. 08:59 Nikdo (originál)  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
15.12. 15:22 Jura1  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
15.12. 17:52 Nikdo (originál)  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
16.12. 00:43 F&T  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
16.12. 14:55 Nikdo (originál)  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
16.12. 23:07 Lentilka  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
17.12. 14:36 tartus  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
15.12. 12:28 tartus  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
15.12. 15:20  RE: zabíjení nepřítele je cesta vedoucí přímo do pekel
18.12. 19:24 František Stočes  RE: chyba putina
14.12. 18:21 Stanoo  "meinstrím"?
14.12. 18:32  Ještě je to možné,ale ne pravděpodobné
14.12. 19:54 Mirra  bohužel
14.12. 21:18 enki  Jde Ideologii znicit?
15.12. 10:16  RE: Jde Ideologii znicit?
16.12. 02:53 enki  RE: Jde Ideologii znicit?
16.12. 13:33  RE: Jde Ideologii znicit?
16.12. 17:47 enki  RE: Jde Ideologii znicit?
16.12. 21:05  RE: Jde Ideologii znicit?
16.12. 21:39 enki  RE: Jde Ideologii znicit?
15.12. 12:05  RE: Jde Ideologii znicit?
15.12. 20:58 enki  RE: Jde Ideologii znicit?
14.12. 21:24 P.Lepenka  Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekl.
14.12. 22:59 arbitr  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
15.12. 02:14 enki  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
15.12. 09:27 Nikdo (originál)  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
15.12. 21:54 enki  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
15.12. 11:16 E.R.  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
17.12. 03:46 favela  Tak nevim, ale vim ze..
17.12. 23:49 enki  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
15.12. 13:33 pokr  RE: Tak nevím, co ten Roberts vlastně řekla tak jsem se na to podival a...
16.12. 04:29 Robert Nohejl  Hitler neni Putin a opacne, rovnice ,lidsky zivot a 17000 nuklearnich zbrani.
17.12. 14:44 tartus  RE: Hitler neni Putin a opacne, rovnice ,lidsky zivot a 17000 nuklearnich zbrani.
18.12. 04:32 Robert Nohejl  RE: Hitler neni Putin a opacne, rovnice ,lidsky zivot a 17000 nuklearnich zbrani.
16.12. 13:47  kanonenfutter z Ostblocku
16.12. 19:40 dub  RE: kanonenfutter z Ostblocku
16.12. 21:17  RE: kanonenfutter z Ostblocku
16.12. 21:52 dub  RE: kanonenfutter z Ostblocku
16.12. 23:01 P.A.Semi  Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine
17.12. 00:48 P.A.Semi  RE: Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine
17.12. 02:01 P.A.Semi  RE: Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine
18.12. 07:48 Moiry  RE: Problem v ideologicke rovine ma reseni jen v ideologicke rovine
20.12. 18:02  Jestlize maji dlouhodobe plany jak ovladnout svet,

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 87 čtenářů částkou 11 215 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 123