Diskuze k článku

Jak feministky přitlačily Akademii věd ke zdi

Příspěvků 129

7.11.2015 6:40

Policie všeho druhu nastupuje

Jacob 78.?.?.?

Tak jak muslimové mají svoji náboženskou policii zakládají zde různé fondy na různé témata svoji policii, kterou nazývají "neziskovky", lépe to zní. Takže to nazývejme všichni správným názvem Genderová policie, multikulti policie apod. K tomu, aby fungovali maji vše potřebné - prostor v médiích, podporu různých velvyslanců a tzv osobností - samozřejmě dobře zaplacených. Mají zaplaceno pár klíčových politiků nebo mají na ně nějaké kompro a to stačí.

341481

7.11.2015 10:12

RE: Policie všeho druhu nastupuje

disident 83.?.?.?

Reakce na 341481

většina našich ovčanů si neuvědomuje,že žije znovu v totalitním režimu.STB a cenzory vystřídaly Sorosovy nevládní organizace,které okamžitě reagují na události které se nelíbí protektorovi.Jak jsou tyto organizace pro protektora důležité se můžeme přesvědčit ze zuřivé reakce na to,když je Putin začal postupně vykopávat z Ruska.U nás stejně jako za minulého režimu jsou temata s jasným tabu jako na př.kritika cikánů,homosexuálů a v nejnovější době kritika multi-kulti politiky prezentované s enormním přílivem nelegálních "běženců".Jediným svobodným mediem zůstal zatím internet,ale stále častěji se ozývají hlasy po jeho cenzuře.V reakci na případ paní Michalákové by jsme měli mít jako národ v sobě špetku hrdosti a vykopat odsud Norské fondy a nenechat se ponižovat za mrský groš.

341495

7.11.2015 10:15

RE: Ale predplaceny furt nic nemaj

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 341481

ani svetovy policajti a pak tolik fondu az se jim to zacne s@at pod rukama taky mit nebudou ....... To ten fotograf je na tom lip protoze na feministky muze plivnout a svy umeni muze vystavovat nekde jinde kde si slepice votevrit zobak aby vo nej neprisla nedovoli . By the way , je tu po jedny v noci a podarilo se me poslouchat na ham radio zpravy z Ruska kde se netajej , ze terroristicky sandnegros za pomoci propasovany bomby sundali Rusum to civilni letadlo na Sinai ....... Tak ze von pan Putin to dany slovo pozustalejm ktery touzej po pomste zrejme dodrzi .....

341497

7.11.2015 16:01

RE: Policie všeho druhu nastupuje, jinak další tunel na sosání peněz..

JanaJ 78.?.?.?

Reakce na 341481

feministky jsou obecně ženy s s poruchou hormonů etc. v prenatálním stádiu vývoje, ONY nikdy jiné nebudou....
mnohé se díky své dezorientaci a odporu majorit, uchylují k různým donátorům, jso tedy snadno zneužitelné tajnými službami všech druhů,= známá věc, že...

341525

20.11.2015 5:54

Jedna vec...a dobra zprava...

favela 113.?.?.?

Reakce na 341525

...ty zeny samotne na fotografiich nevypadaji ,ze by byly nejak zarmouceny , prinuceny nebo nasilim a jinymi prostredky dohnany k temto "udesnym portretum"..Je zde tedy taky "valka" mezi "osvobozujicimi feministkami" a zenami ? Obrana zen proti zupackemu omezovani zenske svobody ,rozkazy zenam , ktere snad maji pravo se svobodne rozhodovat ,co chteji a co ne bez prikazu Gestapofeminismu /ktery si vyhrazuje vsecky prava"vedet" nejlip co je pro zenu dobre a co ne ?/ ?
A ze prej vystava je zpet . A pro ty co jeste dneska nic nejedli. Nadivky / z ponekud tvrde zmrzlych a hormony nacpanych/ kurat uz na Gender komisi nezbyla zadna !!!
A je vycpano...

342076

7.11.2015 7:17

Chyba byla v umělci

Tatrman 62.?.?.?

Kdyby vystavoval žid a úchylák Saudek (ten co všude roztruboval pohádku o tom, jak byl jako dítě v koncentráku a pak i jeho brácha řekl, že je to lež) , tak by nikomu nahý zadky a kozy nevadily. Naopak by se ze všech stran pěla chvál o tom jak výstava sklidila úspěch až za mořem v daleké USA.
A nebo měli nechat vystavovat performera Kohouta, třeba z jeho poslední akce líbání cikánů. Škoda že video už nefunguje
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/VIDEO-Milan-Kohout-liba-Romy-primo-na-Chanove-Ano-ctete-spravne-402585

341482

7.11.2015 15:19

RE: Chyba byla v umělci

onkelwolf 178.?.?.?

Reakce na 341482

Mluvíte mi z duše..

Video by mělo fungovat..
http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/VIDEO-...

nebo:
https://www.youtube.com/watch?v=FT79ZY9HJK8

341520

7.11.2015 18:21

RE: Chyba byla v umělci

kadlik 109.?.?.?

Reakce na 341520

Zajimalo by me jestly by pan Kohout se sel taky takle po americku objimat jak se tam chce stema mladejma cigiosema objmat co znej maj srandu objimat v Detroitu do nakyho geta s negrama [smích] Rek bych ze spis ne pac moc dobre vi ze by se otamtud vtratil minimalne s kudlou v brise jestli vubec [smích]

341540

12.11.2015 20:04

Ten člověk je pravděpodobně narušený / poškozený a je, do značné míry, agresivní.

okolojdouci 176.?.?.?

Reakce na 341482

Mimo jiné, jeho vystupování a interakce postrádají zpětné vazby.
Je možné, že je někým nebo něčím zlomen / "rozdrcen", a ani nenaplňuje zcela svou vůli.
V každém případě je do jisté míry hrozbou pro sociální skupinu, ve které se vyskytuje, nebo na kterou má možnost působit.

Obdobný stav lze pozorovat například u individuí z "Pussy Riot".
(Je možné, že i "sponzoři" jsou obdobní [mrknutí jedním okem] )

Více by mohla objasnit odborná studie.

341756

7.11.2015 8:19

Je to v pořádku

Radim 95.?.?.?

Mají pravdu. Pokud jde opravdu jen o vědecký přístup k těm fotografiím, tak vysvětlit technické záležitosti by šlo a na jiných fotografiích. Hezčí než ženské tělo je svoboda.

341483

7.11.2015 9:22

RE: Je to v pořádku

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 341483

Zkuste to rozvést více. Co je podle Vás svoboda??? Svoboda podle Vás je ukazovat odpo v TV rozřezané lidské tělo na pitevně??? Nebo se dívat na sexuální scény běžně v dopo i odpo. Dívat se na vyšpulené prdele na bilboardech kolem cest nebo jak Vám všude v bulváru ukazují jak které kde vypadla koza nebo uviděli kalhotky, nebo kde která má nové kozy? To je svoboda?? Zakázat fotky na akademické půdě je svoboda.

341485

7.11.2015 15:23

RE: Je to v pořádku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 341485

Ovšemže ne. Myslel jsem, že je to patrné z mého príspevku. Ty bilboardy atd. - to je ješte o stupen horší. Ale když se mají rešit vedecké veci, tak proč zas odvádí pozornost do uplne jiných oblastí?! Pokud nerozumíte, až pujdete na úrad neco vyrizovat prinesu vám doklady v jemne erotických obalech!

341521

7.11.2015 9:22

RE: Je to v pořádku

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341483

Když pominu to, že porovnáváte krásu ženského těla a svobodu [zmaten]
ráda bych se vás poptala, čí svobodu máte na mysli?

Svobodu autora těch vlídných fotografií, které musel potupně odnést, nebo snad svobodu ing Lhotáka, který "svobodně" po 4 dnech výstavu uzavřel, či snad svobodu feministických spolků, které uzavření výstavy prosadily?

341486

7.11.2015 15:13

RE: Je to v pořádku

Radim 78.?.?.?

Reakce na 341486

Vlídnych? Shlédnete si film Babička z roku 72 (s Šafránkovou), tam najdete vlídnost. Svobodu mám na mysli, že človek není ničím podmínen, je pánem nad zvirecimi slepými pudy - ne ty ovládají jeho, ale on je. A po určité transformaci, které se ríká osvícení, pudy sami pochopí, že je lepší se podrídit vyšší síle, tak jako se ješitné deti podrídí moudrému učiteli, protože pochopili, že bez nej jsou ztraceni.

341518

7.11.2015 17:15

RE: Je to v pořádku

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 341518

Máte pravdu, fotografie jsou to hezké, na vysoké technické i umělecké úrovni. Pokud bych chtěl ukázat možnosti jak fotografické techniky, MF skel a mokrého procesu, který je pořád v jemnosti podání před digitální technikou, dali se zvolit jiná témata a objekty pozorování.

Fotografie ženského aktu je profláklé téma, upoutávající laciností pro pouhou nahotu.

Přestože, s podobnou nátlakovou akcí přímo nesouhlasím, rozumím podstatě a věřím, že si autor příště vybere jinou uměleckou oblast fotografie, kterých je velmi mnoho a jsou také velmi krásné.

Sice krajina ale CB klasika.

http://www.nasfotograf.cz/otakar-hevler-melancholi...

341529

8.11.2015 6:42

RE: Je to v pořádku

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 341529

Nahota je zástupný problém, ty nány pokud se jim jedná o blaho ženského pokolení mohou denně protestovat proti tisícům sexistických projevů a v mnoha případech dobrovolných a chtěných samými ženami. Dnes na seznamu článek, nějaká dáme ve StarDance rozparek až někam ukazující kalhotky a bulvár chrochtá blahem a můžeme takto pokračovat v těchto se veřejně vystavujících děvách nebo podobných trapných akcích. Mně se toto nelíbí, ale zůžit téma svobody na dvě vykukující kozy na černobílých fotografiích nemá se svobodou jedince nic společného, to je normálná buzerace této feministické policie se záměrem ukázat jejich vliv. Seberte se a běžte se podívat po městě a těch nahých koz v barvě ve vysokém rozlišení tam uvidíte dost. Zakážeme obrazy, zničíme sochy a všechno kde je nějaká nahota. Na druhé straně je v poho když nám péčko jede běžně ve všech médiích od večera do rána, hlavně že pokrytci bojují proti dvěma kozám na černobílých fotkách.

341560

7.11.2015 17:41

RE: Je to v pořádku

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341518

To si nerozumíme, já jsem se neptala, co považujete za svobodu, ale o svobodu koho se jedná. Autorovu, páně Lhotákovu, či svobodu feministek?

Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého...pokud se tohle pravidlo poruší, už jen těžko můžeme hovořit o svobodě...nastoupí chaos, nebo totalitní režim.

341534

7.11.2015 18:04

RE: Je to v pořádku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 341534

"Svoboda jednoho končí tam, kde začíná svoboda druhého...pokud se tohle pravidlo poruší, už jen těžko můžeme hovořit o svobodě...nastoupí chaos, nebo totalitní režim."

Co takhle svobodu pro všechny bez chaosu - totalitní režim se někdy hodí - zvlášť pro ty, co mozek v použitelné podobě v hlavě nemají.

PS To Vaše rčení se týká politiků.

341537

7.11.2015 21:38

RE: Je to v pořádku

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341537

Jak tedy bude vypadat svoboda ve vašem pojetí?
Aby nenastal chaos, zbývá jen ta totalita?

Netýká se výhradně politiků, prostě absolutní svoboda neexistuje, musí mít nějaké mantinely, jinak tu máme anarchii.

P.S. Stále jste neodpověděl na moji otázku v původním komentáři.

341550

7.11.2015 21:59

RE: Je to v pořádku

helples 188.?.?.?

Reakce na 341550

Asi ani neodpoví poněvadž asi neví jak tu svou hovadinu"svoboda pro všechny" zformulovat. Ani se nedivím, protože je to protimluv. Svoboda je dle mne ve schopnosti tolerance. Kde začínají práva jiných tam končí práva mé a to platí i obráceně. Proto s tím určitý druh lidí tak velký problém.

341553

8.11.2015 16:34

RE: Je to v pořádku

Reveil 90.?.?.?

Reakce na 341553

Já mám úplně jiné pojetí svébody.
Svoboda podle mně nespočívá v možnosti dělat, co chci, ale v možnosti nedělat, co nechci. Tím je pojetí svobody mnohem širší, jasnější. Nemůže nkhomu v ničem zbraňovat, odpadá problém "určení hranic svobody někoho jiného".

341582

8.11.2015 17:30

RE: Je to v pořádku

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341582

Ano, to je velmi hezká definice osobní, vnitřní svobody.

341584

12.11.2015 20:37

Omyl ...

okolojdouci 171.?.?.?

Reakce na 341518

... od začátku až do konce.

ad 1
Popíráte základní vývoj. Pudy, předcházely a předcházejí vědomí.
BTW. Poslední výzkumy (i reálný pohled na svět [pláč] ) naznačují, že i s tím vědomím to není nijak slavné.

ad2
"Osvícení" je výsledkem ZRALÉ úvahy, přípravy a vyzrálého kritického myšlení.
Není to "neviditelná ruka trhu" z kategorie: "přání otcem myšlenky".

341757

7.11.2015 9:23

Genderová pozice muslimských žen

janmax 213.?.?.?

Proč je nezajímá genderové postavení žen v muslimských společnostech ? Jediná pozitivní věc plynoucí z muslimské imigrace je ta, že těmto všem užitečným idiotům bude jasně vysvětleno, kde je jejich místo.

341488

7.11.2015 9:32

RE: Genderová pozice muslimských žen

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 341488

Boli ste niekedy v arabskej moslimskej zemi? Nie, však?

Keby ste tam boli aspoň pár dní, pochopili by ste, akú blbosť ste napísali.

Ale v tom je sila masmédií, ohlupovať, šíriť nenávisť a huckať ľudí navzájom.

Pretože človek v afekte nerozmýšľa... a IM (psychopatom) stačí na dosiahnuie cieľa v spoločnosti už iba vyvolať spúšťač afektu...

341489

7.11.2015 10:15

RE: Genderová pozice muslimských žen

ssss 151.?.?.?

Reakce na 341489

Neviem či ste vy bol Saudskej Arabii ale moj šéf tam má známých.Nova generacia sa viac opičí po amerike.Ignoruju navstevu mešity ,samé drogy a podobne.Náboženská policia si neplni svoje povinosti nakolko deti týchto policajtov su tiež pekny grazlici.SA sa pomali meni dokonca sa už netrestaju ženy za prohřešky.Su dokonca pripady ked boli brutalne zbyty policajti ked upozornili ženu že nie je riadne zahalena a chceli vediet co robi sama spoločnosti tolkych muzov.Další pripad je ked sa vyhrazali katovi ktorý zo strachu odmietol popravovat keďže pachatelia vedeli jeho meno a adresu.Je len otazka času kedy niečo v SA vypukne.

341498

7.11.2015 16:46

RE: Genderová pozice muslimských žen

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 341498

Budeme čekat na Godota?

341527

7.11.2015 9:36

Dáma se stydí za dámy.

Veronika 89.?.?.?

Upřímně se stydím za ony dámy, které cítily potřebu cíleně zničit jednu výstavu uměleckých fotografií. To, že jim pan ředitel Lhoták vyhověl, nastavilo nebezpečný precedens ve společnosti - co přijde příště? [oči v sloup]

341491

8.11.2015 15:48

RE: Dáma se stydí za dámy.

Goblin 78.?.?.?

Reakce na 341491

Postup genderfeminismu je celkem jasný. Získat co nejvíce moci co nejnejasnějším mixem aktivismu a "vědecké odbornosti".

V USA to probíhalo takto: Pár let masírovali veřejnost sexnegativními kampaněmi jako byla u nás tato (či předchozí sabotáž na soutěž krásy UK, nevinně vyhlížející "prasátečko" apod.)

Až bude veřejnost zcela přesvědčená, že jakákoliv ženská nahota=sexismus, přijde vlna tzv. "sexpozitivismu" -ta spočívá v tom, že feministky obviní společnost z toho, že ženy svazuje a nedovolí jim projevit svou sexualitu (kampaně jako "free the nipple", umělkyně performující na jevišti svou menstruaci...). Jakmile je veřejnost podpoří (přes očividnou drzost), přijde na řadu fáze třetí.

Intersekcionalismus: zde se k feminismu přidají další agendy: práva sexuálních a etnických menšin, postižených apod. Bez feminismu už se ve veřejném prostoru nehne ani myš. Stále více než o právech se mluví o útlaku, mikroagresích apod. Důležité je ovládnout média (vysoké školy už jsou). Teď už můžete kohokoliv a kdykoliv obvinit z rasismu, sexismu, mysogynie... Ale nebojte. Používat to samořejmě budou jen proti nepřátelům pokroku. [mrknutí jedním okem]

341580

7.11.2015 9:56

Tak asi

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

se z žen domácích staly podobně jako z prasat domácích nějakým GMO či čímčaráda čim čim čim šlechtěním či autosugescí s hypnózami prasata bradavičnatá a na každém chlup. Vložený obrázek Vložený obrázek Vložený obrázek Vložený obrázek

341492

7.11.2015 9:59

Sadli ste im na lep.

Danielle 178.?.?.?

Prečo ich páni organizátori neodignorovali? Tým, že zareagovali takýmto spôsobom (múdrejší ustúpil), zviditeľnili ich a ostatných postavili do budúcna do pozície ustupovania...

...a médiá teraz o tom informujú a dokonca im venoval priestor aj Zvedavec! Pán editor im venoval svoj čas a dokonca nás oboznámil s celou históriou vzniku niečoho, čo ma vôbec nezaujíma a po čom by neštekol ani pes, keby muži stáli za tým, čo vytvorili.

Nedočítala som článok do konca a ani by som nereagovala, ale pána editora si naozaj veľmi vážim a mám ho úprimne rada za jeho Človečinu, ktorá mi tak chýba všade v spoločnosti a preto ho chcem iba upozorniť, že zbytočne sa vyčerpáva niečím, čo nestojí za stratu času ani energie. Pretože toto je ich poslanie - zaujať - aby ľudia nevenovali pozornosť naozaj dôležitým udalostiam...

...ako sú selfies židov s mŕtvym palestínskym chlapcom, prejav premiéra Maďarska k cieľu imigračnej vlny rozbiť národné identity a mnohým ďaľším...

Keď ich už nevieme postaviť mimo zákon (ako v Rusku), ignorujme ich... vráťme morálku, etiku a cit pre hodnoty (aj krásu) opäť do spoločnosti...

...

pro Aju (Handel - Sarabande):

https://www.youtube.com/watch?v=JSAd3NpDi6Q

341493

7.11.2015 12:07

RE: Sadli ste im na lep.

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341493

Myslím, Danielle, že téma není až tak docela okrajové, neodpoutává pozornost od událostí podstatných, ale samo je jedním z nich. Ne proto, že výstava byla a už není, spíš proto, že ustupujeme, jako v mnoha jiných případech (kam až?).
Takový malý test....a ředitel knihovny ho projel...co se bude dít, půjde-li o něco většího, velkého, až největšího?

P.S. Dík za Handela, trefila jste do červené. Mám bronchitidu, jsem v pelíšku a do ucha jsem si právě pouštěla Beethovenův klavírní.

341507

7.11.2015 15:36

RE: Sadli ste im na lep.

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 341507

Keďže prispievateľ s nickom Black celú záležitosť odhalil a ja sa s ním absolútne stotožňujem, môžeme sa venovať príjemnejším záležitostiam ... a Vám, milá Ájo, želám skoré uzdravenie. [smích]

341522

8.11.2015 7:42

RE: Sadli ste im na lep.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 341493

>a preto ho chcem iba upozorniť, že zbytočne sa vyčerpáva niečím, čo nestojí za stratu času ani energie.

Podle vas je zbytecne toto?
>>A jak už je v takových případech zvykem, projekt podpořila nadace Open Society Fund George Sorose z programu Dejme ženám šanci, který je financován z Norských fondů, což hrdě hlásají na každé stránce.
>>
>>jejich stránky velmi chudičké na události. Titulní fotografii hezké slečny (kdyby tak věděla....) ukradli z internetu, našel jsem ji nejméně na pěti jiných webech, například zde, zde. Počet partnerů nula. Jedna tisková zpráva (informuje o založení) a to je vše.

Vzdyt je burcujici to, jak takove nic zahybaly legalni udalosti!!!

341562

7.11.2015 10:14

Feminizmus a jeho vzťah k lesbicizmu.

pozorovateľ 82.?.?.?

Pri všetkých feministických a genderistických aktivitách treba mať na pamäti, že sa jedná v drvivej väčšine o lesbičky.

Lesbické feministky nenávidia mužov. A nenávidia ich fakt intenzívne. A tak hľadajú ľubovoľné zámienky, ako nejakému mužovi uškodiť, strapniť ho, ekonomicky alebo profesne zničiť. Podporujú rozvody s cieľom rozvrátiť čo najviac normálnych rodín. Podporujú sexuálnu a genderovú výchovu na školách s cieľom dezorientovania pohlavnej identity detí. Vedú kampaň o sexuálnom obťažovaní, ktorá sa snaží kriminalizovať akékoľvek prejavy sympatie ženám zo strany mužov.

Pre pochopenie cieľom a taktík feministického hnutia prikladám niekoľko užitočných článkov:

https://diskuter.wordpress.com/2015/04/11/radikaln...
"Štúdia sa venuje pozadiu vzostupu feministického a genderového hnutia a popisuje procesy, pomocou ktorých sa feministkám darí zavádzať metódy policajného štátu a získavať silný vplyv v krajine."

http://www.cez-okno.net/clanok/feminizmus-ako-tret...
Článok vysvetľuje ako feministky prešli od boja za práva žien, cez plošný boj proti mužom až k otvorenej propagácii lesbického správania ako jedinej formy oslobodenia žien z útlaku mužov. Zaujímavý článok!

https://diskuter.wordpress.com/2015/07/07/frankfur...
Feminizmus a genderizmus ako súčasť neomarxistického hnutia s cieľom zničiť súčasnú spoločnosť.

https://diskuter.wordpress.com/2015/01/09/homo-sex...
Článok dokumentuje na príkladoch zo zahraničia, že tzv. sexuálna a genderová výchova na školách v skutočnosti sleduje zavádzanie výuky homosexuálneho správania u detí!

341496

7.11.2015 10:30

Vysvetlenie, čo je to "gender"

pozorovateľ 82.?.?.?

Keďže veľa ľudí tento pojem začalo používať, vysvetlím, ako vznikol a v čom je nebezpečný.

Mnoho ľudí si myslí, že je to proste iba politicky korektnejšie a decentnejšie nahradenie pojmu pohlavie (sex). To je veľký omyl!

Tzv. genderové aktistky tvrdia, že fyzické pohlavie človeka nie je rozhodujúce. Namiesto toho zaviedli pojem "rod", v angličtine "gender". Tento pojem tvrdí, že pohlavnú identitu si môže človek slobodne zvoliť a že napríklad fyziologický muž si ako svoj rod/gender zvolí, že je "žena".

Potiaľto by sa to dalo chápať ako náhodný exces.

Lenže na západe sa už pojem "gender" natlačil dokonca aj do úradných formulárov. Okrem pojmu muž/žena umožňuje "gender" asi 70 rôznych foriem pohlavia. Pre pobavenie, vymenované napr. tu: http://www.telegraph.co.uk/technology/facebook/109...

Ešte horšie je, že pojem gender začínajú tlačiť do škôl a škôlok, kde v rámci sexuálnej výchovy deťom vysvetľujú, že si môžu slobodne zvoliť, či chcú byť chlapcom alebo dievčaťom. Viď môj predošlý link o homosexuálnej výchove na školách.

341499

7.11.2015 10:56

Ježkovi voči :-)))

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Mně to přijde, že ta "výstava" byla zorganizována jen proto, aby mohla být takto zakázána. Vždyť je to celé evidentní hovadina.
[oči v sloup]

341501

7.11.2015 11:21

Kdo výstavu napráskal?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Pochybuji, že slepice by kdy dokázaly vniknout do prostor, kde vládne chladné racio.
Minimálně jedné mužatce se musel nějaký vědec-mlamoj pochlubit, a ona se pak pochlubila s „úlovkem“ dalším slepicím – a už to jelo.

Vidím tam negerku i vylepanou lesbu s knihou „Psychiatrie“, tak nevím, co si ten spolek stěžuje na nějaku nerovnoprávnost…

341502

7.11.2015 11:27

bylo by treba overit, zda iniciátori výstavy

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

nejedou v tom spolu s feministkami, tudíž zda nejsou po prečtení labyrintu finančních toku napojeni na stejný zdroj. Rekl bych, že ano.

Tyhle rozepre jsou klasická kladná zpetná vazba, vyvolaná týmž subjektem, nebo pomocí jeho dedictví.

Pak zde máme otázku, zda je treba odstranit také všechny obrazy z galerií, na nichž jsou namalovány akty.
Proste ty femislepice ať uznají, že muži odpradávna natolik neupoutávají pozornost svým estetickým vzhledem. I když v ríši zvírat je tomu naopak.
Minimálne ať jsou zticha, to, co delají zcela jiste není práce, kterou by nekdo prirozene oceňoval, jde spíše o "netrhové", neprirozené dotace a podplácení, tedy placenou ideologii.

Pak zde máme reakci reditele, ten ustoupil, jako "moudrejší". Jenže podle pravidla "moudrejší ustoupí" nelze postupovat donekonečna, nastává i opačné efekt, kde dotyčný tak dlouho ustupuje, až je v totální nevýhode, nebo ho zbytek nakonec stejne rozklove jako slepice slepici. Ustupovat nejde donekonečna, a je velmi sporné, co o tom píše Bible.
Ustupovali jsme desetiletí a nekonec zde máme ješte vetší hyeny a svinstvo, než kdybychom s rozumem zabojovali. Možná by se človek nemel mstít, ale narizovat paušální ústupy pomocí ideologie je devastující a degenerační.
Je treba laťku nekdy udržet a ne ji pouštet pri každém rozbehu nekoho s revem.

341503

7.11.2015 11:38

Výstava

lucifuge 95.?.?.?

Smysl té výstavy mi není jasný. Proč to vůbec někdo prosadil? Jaký přínos to mělo? Na druhou stranu – co je komu do toho? Proč má mít pár přiblblých feministek právo něco zakazovat? Nebo lépe řečeno, čeho se vlastně pořadatel bojí? Měli je odbrnknout.

341504

7.11.2015 11:49

RE: Výstava

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 341504

Konspirační teorie: od začátku šlo o virální reklamu Akademie věd i dotyčného fotografa (ve dvou se to lépe táhne).

Na které se hned přiživil ten spolek slepic, neboť fotografie evidentně zachycovaly ženské tělo a nikoli např. kávovar.

Kdyby zachycovaly kávovar, výrobce by hned podal trestní oznámení na neznámého pachatele kvůli nelicencovanému vyobrazení jeho výrobku.

341505

9.11.2015 14:22

RE: Výstava

b. 78.?.?.?

Reakce na 341505

Vy autora fotografii osobne znate? Ja ano a o zadnou viralni reklamu se skutecne nejedna.

341636

7.11.2015 11:59

Genderovská úbohosť

ing.jaroslav macek 89.?.?.?

mohla to byť skvelá výstava,
práca autora bola umelecky krásna,
tie feministky podporované úbožiakom Sorošom iba preukázali svoju malosť a úbohosť, ani jedna by sa isto nehodila na nejakú umeleckú fotku a o ich vedeckosti nemám iný názor,že sú to úbohé duševné malorolníčky bez ducha a krásy
s pozdravom
Ing.Macek Jaroslav
Slovensko

341506

7.11.2015 12:38

Platón

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Na hodnocení žen historickými velikány, jako byli Platón a Aristoteles, něco bude.

341508

7.11.2015 17:22

RE: Platón

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 341508

Není divu jaké měli názory na ženy, vždyť oba tito velikáni byli teplouši.

341530

7.11.2015 18:57

RE: Platón

Burgán 83.?.?.?

Reakce na 341530

... aha, takže Schopenhauer byl taky teplouš? Nebo byl jenom úplně blbej? Nemáte to, paní Jarmilo, všechno nějak moc zjednodušené?

https://schopenhauerarthur.wordpress.com/2013/04/22/o-zenach/

341542

7.11.2015 13:35

Konstrukt

Oldis 77.?.?.?

V pohodě, suxismus je konstrukt, nahe telo zeny pripada sexisticke jen tomu kdo ma vhlave nejakou uchylku, typicky pochazi z deprivovaneho prostredi kde nahota je tabu a nebo sex je tabu, pohlavi je tabu, a osoba je bezpohlavni objekt.
A napadlo nekoho
Norsko podporuje takove projekty aby z evropy a tedy vsech ostatnich udelali neco jako jsou oni, tedy homogeni prostredi ve vsech ohledech. Temito projekty nici kulturni ruznorodost a rozmanitost v evrope.
A ta fotka co ma ten jejich web na uvodce je sexistická. Protoze robrazuje stereotipni pohled na zenu, na zenu s dlouhymi vlasy, jako by zena vzdy musel amit dlouhe vlasy!

341509

7.11.2015 13:44

pokud budou PR "neziskovky"

Thor 193.?.?.?

placené i ze zahraničí více, než zákony této země, tak tu nelze hovořit o demokracii. Pokud se zakazují umělecké výstavy, kde se autor snažil představit vědkyně nejen jako suché lesby, a těm to vadí, asi tu budou za chvíli hořet knihy a časopisy. Pokud to srovnám s "děsy" různých performerů i "uměleckými díly" hanobící památníky , veřejné stavby a symboly, nechápu ani ono čtyřdenní zpoždění Čuk a GEK cenzury. Snad nebude s takovou, správně po muslimsku, za chvíli zakázáno zobrazovat živé tvory a budeme psát jen zprava doleva ...

341510

7.11.2015 14:16

RE: pokud budou PR

E.R. 46.?.?.?

Reakce na 341510

....a obřezávat malý děcka anebo klukům rovnou na špalek a celýho.....[chechtot]


a to jenom proto,že "vědkyně nemají nohy (jako v jednom románu,titulem tuším Královny nemají nohy)"....protože,kdyby je měly,tak mají i to ostatní a nějak to i používají.....

341513

7.11.2015 13:45

Úvaha

to je jedno 80.?.?.?

Vypadá to, že dnes osobou s nejmenšími právy na světě je:
Muž ve věku 25-65 let, běloch a křesťan se středoškolským až vysokoškolským vzděláním, převážně pracující či podnikající příslušník středních až vyšších středních vrstev - vrstev poctivě odvádějících státu daně a obecně velice respektujících zákony. Jeho zločin je, že je vlastně tahoun společnosti a tak nemá žádné zastánce a obhájce - nejsou zde žádné NGO organizace mající zájem hájit jeho práva, a tak se po něm jakožto tvůrci hodnot kdekdo "vozí", aby si na jeho úkor přišel k nějakému neetickému příjmu - převážně skrze stát vybírající daně právě od těchto již téměř bezprávných stvoření. Obávám se, že jednoho dne bude tento typ člověka udolán a zmizí ze světa - pak se svět pohrouží do temnoty a bídy.

341511

7.11.2015 15:03

RE: Úvaha

Thor 193.?.?.?

Reakce na 341511

zatím se k tomu jednoznačně vyjádřil jen prof. Piťha, snad nebude vadit, že to bylo v katedrále ...

341516

7.11.2015 14:29

Detaily

Black 93.?.?.?

V sekci "členství" je na jejich stránkách zajímavá věta výhodách. Cituji: "Budete mít možnost ovlivňovat státní a veřejnou agendu v oblasti své expertízy".

Podle mého názoru nešlo o nešťastnou událost a zbabělost vedení AV, jsem si téměř jist, že šlo o uvedení "Gendrové expertní komory" do veřejného prostoru.

Nyní o ní každý ví - a podvědomě vnímá, že je vlivná. Jde o dobře odvedenou PR akci.

341514

7.11.2015 14:55

Budete mít možnost ovlivňovat státní a veřejnou agendu v oblasti své expertízy

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 341514

>Budete mít možnost ovlivňovat státní a veřejnou agendu v oblasti své expertízy

Velmi dobrý postřeh. I v tom, že je to dobře odvedená PR, máte nejspíše pravdu.

341515

9.11.2015 12:51

RE: Detaily

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 341514

Pokud to byla připravená PR akce, tak na ní buď všichni účastníci spolupracovali, anebo nikoliv. Mám z toho pocit, že nespolupracovali. Mohla být ostrá akce toho spolku GEK, na které si otestoval své schopnosti/možnosti. Zřejmě si našli slabé místo, kde na ředitele zatlačit. Nabízí se možnost, že AV dostává nějaké granty od donátorů, kteří stojí i za GEK a mohla by o ně přijít. Případně Sorosův OSF může mít i vliv na kádrovou politiku AV, atd., atd.
V každém případě, to byla dobře odvedená práce profesionálů. Vždyť nejde o málo. Veškeré neziskovky vlastně pracují na tom, aby oslabovaly moc demokraticky volených orgánů státu, ve prospěch velkého kapitálu, který si je vydržuje a úkoluje. Každá se specializuje, na nějakou oblast fungování společnosti, nebo na určitou část populace (např. mládež). Jediná obrana proti nim, je vymezit jim oblast působnosti, zákonem. To by ale asi byl velký neoliberalistický hřích. To od našich zastupitelů, nemůže nikdo požadovat.

341633

9.11.2015 22:50

RE: Detaily

Black 93.?.?.?

Reakce na 341633

Předpokládám, že nezainteresovaným účastníkem této taškařice byl fotograf. Ale pokud chcete uvést "produkt" tímto způsobem, je třeba, aby spolupracovaly obě strany.

Třeba, pokud bych výstavu pořádal já a přišla stížnost kongresu, kýženého efektu by nedosáhl. A troufám si odhadnout, že neúspěšný pokus by to byl v drtivé většině případů.

Musíte jít najisto. Vznesete stížnost, ta padne na úrodnou půdu a následně ve všech mainstreamových médiích (i jiných) se objevuje zpráva, jak feministky zatrhly výstavu.

Bylo by to úsměvné, kdyby šlo o epizodu z Yes, Minister.

341671

7.11.2015 15:07

Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

pozorovateľ 82.?.?.?

pridám ešte jeden úryvok z článku: http://www.cez-okno.net/clanok/feminizmus-ako-tret...

Ak sa chcete dopúšťať činov, ktoré sú evidentne nespravodlivé, prekračujú hranice morálky a sú v podstate zlo-činmi, a nemať z toho zlé svedomie, či výčitky, musíte vyhliadnutú obeť vylúčiť z okruhu bytostí, na ktoré sa spravodlivosť a morálka vzťahuje a voči ktorým sú zločiny trestné. Musíte namaľovať ”obraz nepriateľa”. Obraz mužov ako nepriateľov (bez ohľadu na to ktorý je aký, lebo podľa feministky Marilyn French ”všetci muži sú znásilňovači a to je všetko, čo sú”) maľovali feministky usilovne pol storočia. Dosť času na to, aby akýkoľvek zlovoľný akt voči mužom bol vo feministických očiach vopred ospravedlnený. Zajatci sa neberú. Podľa Ti-Grace Atkinsonovej (v knihe Odysea Amazóniek) ”akýkoľvek kontakt s mužmi – aj tými, ktorí prejavujú solidaritu so ženským hnutím – musí byť považovaný za kolaboráciu”. Muži sú nepriatelia – tento výraz je feminizmom považovaný za samozrejmosť, za fakt. A okradnúť nepriateľa predsa nie je žiadny hriech. Je to vojnová korisť. Teraz už je ľahko pochopiteľné prečo hlavná feministická centrála ”National Organization of Women” vyhlásila ”Vojnu pohlaví”. Útlocitnejšie predstaviteľky feminizmu hovoria radšej o ”občianskej vojne myšlienok”. Výsledok je rovnaký.

Pod tlakom feministiek sa v tichosti, mimo pozornosti verejnosti, presadzujú zákony, kde je doživotný parazitizmus legálny. Ak muž vstúpi do manželstva, zároveň dostáva doživotný trest manželku živiť a to najmä po rozvode (snahy presadiť, aby existovala vzájomná vyživovacia povinnosť sú vytláčané na perifériu pozornosti verejnosti). Zneužiť sa dá všetko a tak sme svedkami bizarnej situácie, kedy bývalá manželka sústavne prenasleduje ”nepriateľa” absurdnými finančnými požiadavkami, ktoré prakticky nemajú hranice. Drastické zákony ožobračujúce mužov sú ospravedlňované tým, že sa nájdu takí, ktorí si vyživovaciu povinnosť neplnia. ... Desivým nástrojom v rukách žien (ktoré prijali tézu o tom, že muži sú nepriatelia a preto je ospravedlniteľné ich existenčné ”zničenie” akýmikoľvek prostriedkami) sú deti ako nedobrovoľní rukojemníci. Krádeže a únosy detí z dosahu ich otcov sú považované za legálne a ospravedlniteľné. ... Pod zámienkou, že po rozvode môže byť žena traumatizovaná mužom, ktorý ostáva v spoločnej domácnosti, lebo nemá kam ísť (také prípady sa môžu vyskytnúť, ale v drvivej väčšine muži dobrovoľne odchádzajú prakticky len s kufrom v ruke, zanechávajúc za sebou celý majetok, na ktorý roky pracovali) sa v Nemecku pripravuje zákon, ktorý umožní žene, ktorá prehlási, že ju mužova prítomnosť obťažuje, aby svojho ex-manžela dala do 24 hodín vyhodiť na ulicu. Muži sú takto fakticky postavení mimo zákon. Obraz nepriateľa prináša svoje ovocie.

341517

7.11.2015 16:57

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 341517

Skuteční muži by si nic takového nenechali líbit. To se může stát jen zženštilým parodiím na chlapy.

341528

7.11.2015 21:13

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 341528

Tak to máš fakt naivnú predstavu o tom, čo všetko feministky dokážu. Som zvedavý, ako budeš "chlapsky" reagovať, keď ti feministická sudkyňa vyrubí alimenty presahujúce tvoj čistý príjem alebo keď ťa v rámci rozvodového konania podobne zaujatá sudkyňa pripraví o byt. Podcenenie nepriateľa je najhoršia chyba, ktorú môžeš urobiť.

zopár úryvkov z článku: https://diskuter.wordpress.com/2015/04/11/radikaln...

…venuje sa podrobne fenoménu falošných obvinení zo znásilnení. Spomína, že 41% obvinení zo znásilnení bolo dokázaných ako falošných a že reálne číslo bude ešte vyššie, keďže falošné obvinenie nemôže žena len tak bez trestu siahnuť.
…spomína tiež, že feministické policajtky a sudkyne nezriedka cielene falšovali dôkazy, aby dostali za znásilnenie do väzenia aj nevinného muža.

…úrady detských sociálnych služieb sa dostali do pozície akejsi “feministickej polície”, ktorá do značnej miery funguje mimo kontrolu súdov aj právneho systému a na väčšinu útokov jej postačujú nikdy nedokázané a falošné obvinenia. Zároveň kompletne vynecháva prezumpciu neviny.
…spomína prípady feministických prokurátoriek, ktoré násilím donútili vypovedať deti proti svojim rodičom a dosiahli tak ich uväznenie, napriek nevine.

…venuje sa histórii, prečo štát začal podporovať slobodné a rozvedené matky
…na počiatku sociálna podpora smerovala vdovám po vojakoch a rodinám, kde muž prišiel o prácu vplyvom hospodárskej krízy.
…neskôr ale feministky obraz muža ochrancu (ktorý riskoval život za rodinu vo vojnách a chodil denne do práce) predefinovali na muža povaľača, násilníka a pedofila.
…argumentácia o neschopných a nebezpečných mužoch sa stala veľmi silným a ťažko vyvrátiteľným argumentom, ktorý umožnil masové zavádzanie represívnych policajných opatrení proti otcom v rodinách.

…spolitizovanosť rozvodov je tak silná, ako nikdy v histórii. Rozvodové súdy sú pod kontrolou feministiek a fungujú ako akési feministické “tribunály”, súdiace bez dôkazov alebo na základe falošných jednostranných obvinení.

…na podporu rozvodov sa v médiach pestuje silná protiotcovská hystéria. Automaticky nálepkujú otcov ako pedofilov, násilníkov a neplatičov výživného, pričom tieto argumenty sú natoľko tvrdé, že nikto z politikov sa neodváži postaviť na ich stranu.

…ďalej článok píše o tom, že obvinenia pri rozvodoch sú sudcami automaticky akceptované a deti sú automaticky oddeľované od otcov. Na nejaký férový súdny proces sa tu absolútne nehľadí.
…obvinenia sa nezriedka prerokúvajú bez prítomnosti muža, takže ani nemá šancu sa brániť.
…netreba žiadne dokazovanie
…v niektorých prípadoch sú muži dokonca donútení sa priznať k činu, ktorý neurobili (napr. sú tak dlho držaní vo väzbe, kým sa nepriznajú)

341548

7.11.2015 23:05

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 341548

Přesně takhle žvaní ženské a zženštilci.
Chlap problém řeší po svém, třeba i brutálně a fatálně.

341555

8.11.2015 13:20

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 71.?.?.?

Reakce na 341555

To jako že nezženštilec třeba podřeže svoji manželku, pak jde na doživotí do kriminálu a jeho děti do děcáku (a v 18 letech skončí na ulici jako prostitutky a prostituti)?

Většina chlapů si od ženské nechá srát na hlavu jen proto, že ví, že by se pak mstila na dětech. Je to tedy spíš z lásky k dětem. Zatímco žena chce při rozvodu děti z lásky k sobě, pro 15-20 let bezpraceného života na alimentech pro děti a taky aby se mohla exmanželovi mstít pomocí dětí.

341575

9.11.2015 20:33

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

Nikdo (original) 212.?.?.?

Reakce na 341575

Chlap si s takto banální situací hravě poradí.

341664

10.11.2015 8:29

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341664

Pane , nechovejte se jako kokot !

341693

10.11.2015 11:33

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 341575

"Zatímco žena chce při rozvodu děti z lásky k sobě, pro 15-20 let bezpraceného života na alimentech pro děti a taky aby se mohla exmanželovi mstít pomocí dětí."

Už jste někdy viděl matku dětí, aby uživila rodinu z vašich alimentů a ještě by jí zbyla energie na pomstu svému bývalému, když je především ráda, že se toho parazita zbavila? Ta matka maká a pomáhají babičky - případně vychovatelky, které ze svého platu též platí.

PS Jsem žena, ale antifeministka, kterou ze mně udělali feministky. Jak se dostane feministka na vedoucí místo, první co udělá, likviduje normální ženy a víte proč? Protože by si o feministku chlap neopřel ani kolo.

341696

10.11.2015 17:46

RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov

E.R. 46.?.?.?

Reakce na 341696

Madam,....znám okolo alespoň tucet příběhů "o veliké lásce a ještě větším protivenství",kdy se emancipovaná,vzdělaná žena bojující s přechodem zčistajesna pomátla,převrátila naruby celý svůj život a rodinu plnou ještě řádně nezaopatřených dětí,vysrala se na ně i svýho udřenýho,nudnýho starýho,děti použila jako bernidlo k jeho absolutnímu zničení a ožebračení a to kvůli náhlému,romantickému vzplanutí k mlademu exotovi (i místnímu povaleči),který se jí zalíbil na dovolené,kam jela sama,protože starej,nudnej musel honit peníze,aby jí mohl "dát každej měsíc na "rozprach" dvacet tisíc,aby jí nekazil život a ona mohla aspoň trochu existovat"(část autentického citátu).....
Zrovna tak znám fůru případů,kdy takovej vypelichanej,mrazem přešlej vychcánek s naditou šrajtoflí zase naoplátku "inovoval" a udělal druhé straně to samé nikoli v romantické růůžové,ale v bledě modrém....
Jisté je ale to,že tlak a ponoukání takovým způsobem jednat a sobecky řešit své momentální potřeby,pošetilosti a chtíče,bez skrupulí na úkor i svých nejbližších,je cítit skoro odevšad a proto se nedivme,že slabší kusy tomu lačnění po konsumu všeho druhu podlehnou a zblnou....
Vždyť stále platí a čím dál tím víc:"nevaž se odvaž se","když musíš,tak musíš","kašli na imič,následůj svůj instinkt","neplať a ber,splácej potom..."atd.atd.
Ale to vše teď bude končit a to někde velice rychle a bude se přehodnocovat a to naprosto vše.....

Jen v jedné věci se jaksi mužové svým ženám(většině,čest těm několika existujícím výjimkám) nevyrovnají a tou je marnivost a rozhazovačnost......,
která nic netušícím manželům dovedla přes utrácivé a stále dokola se zadlužující manželky do baráku exekuci,o které se a dluzích s ní spojených manžel dověděl až při její vykonávání.
A to je vůbec to nejúžasnější,co si takový nudný,unavený partner zaslouží....


[chechtot][naštvaný]

341703

7.11.2015 15:14

Toto jsem jim napsal

Evropan 835 (zavináč) seznam (tečka) cz 88.?.?.?

Jak jsem byl proti islamizaci Evropy, nyní vidím, že se jedná o spásu naší civilizace, i když ze zcela nečekaného směru. Tvrdá a bezohledná islamizace všech aspektů našich životů vrátí všem ženám jejich tradiční roli v rodině. Feminizmus patří, vedle multikulturalismu a podobných pavěd k těm nejzhoubnějším ideologiím, snad dokonce úplně nejzhoubnějším. Nacismus nebo komunismus jsou, ve srovnání s femizmem atd., jen jalové humanistické směry. Naštěstí fungují přírodní zákony, žena, která svému muži nerodí a nevychovává děti, není ženou, ale zbytečným a v případě extrémistek - feministek ještě navch otravným a škodlivým parazitem. Islámské ženy jsou plnohodnotnými ženami, které si zaslouží lásku a úctu. Čekáme na brzké vytvoření Evropského kalífátu, děkujeme všem, kteří se o to zasloužili.

341519

7.11.2015 16:39

RE: Toto jsem jim napsal

E.R. 46.?.?.?

Reakce na 341519

...bože,jak hluboko jsme už klesli a furt nic....

341526

7.11.2015 17:31

RE: Toto jsem jim napsal

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 341519

Připomenu Vám, kdo ty hnusné feministické spolky sponzoruje, kdo jim dává moc do rukou: Šoroš!!! A to je velmi mocný přestárlý chlap, který ne a ne chcípnout. Omlouvám se Aje, jistě mě zas poučí, že je to lidská bytost.

341532

7.11.2015 17:43

RE: Toto jsem jim napsal

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341532

Jarmilce [smích]

341535

13.11.2015 18:53

RE: Toto jsem jim napsal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Reakce na 341532

Nezaměňujte prosím tyto dva diametrálně odlišné pojmy: "chlap" a "žid". Protože žid se svojí zbabělostí, podlostí, úlisností, a krutostí ke slabším nemá s opravdovým mužem evropsko-křesťanského typu moc společného. Spíš se těmito vlastnostmi podobá průměrné ženě.
(a to že vy taková nejste neznamená, že takové nejsou ostatní ženy; vyjímka není pravidlo)

341788

14.11.2015 18:42

RE: Toto jsem jim napsal

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 341788

No Vy jste tomu tedy nasadil korunu, to vám tedy povím. Vězte pane, že já se vždy řídím podle toho, co mě v životě kolem mne obklopuje a vůči jakékoliv propagandě jsem naprosto imunní. A obklopuje mě v životě to, že chlapi jsou daleko větší hovada než ženy. A tohle poznání mne obklopovalo celý život. Tak jděte s prominutím do prdele s tím, že žena se svými vlastnostmi podobá židovi. Jste se posral ne? [smích] Se nedivím Danielle, že dala vale Zvědavcovi. Jestli si pánové nevšimli, tak všechny inteligentní ženy, které zde do diskuse kdy přispívaly, tak odešly. Jen já starý blbec zde ze zvyku ještě občas něco napíšu. S takovou Zvědavec dopadne stejně jako Český svaz mužů. Tak dlouho tady misogyni budou neurvale kopat do žen, až úplně všechny ženy odejdou a bude z toho tady jen pánský spolek, který nakonec zhyne na úbytě. Bez žen není život, a ani plodná diskuse.

341830

7.11.2015 21:49

RE: Toto jsem jim napsal

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341519

Je jedno napsal-li jste toto vážně nebo v žertu, ale vaše proroctví se vyplní do puntíku.

341552

13.11.2015 18:55

RE: Toto jsem jim napsal

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 341552

Nevyplní. Protože islám byl židy importován do Evropy aby ji zničil. Ne aby pod ním prosperovala.

341789

7.11.2015 18:05

To nejsou ženy.

Jarek* 217.?.?.?

Toto nezpůsobily žádné ženy, to si je třeba uvědomit. Ženy mají jiné chování, jiné city, jinak přemýšlí a následně reagují. Proto bych se plně oprostil od jakýchkoliv invektiv k ženám, právem by se musely cítit uraženy a hrubě dotčeny. Takto konají naprogramovaná monstra bez jakékoliv empatie. Žijí v naprogramovaném "frekvenčním poli", bez jakékoliv možnosti zpětné vazby. V podstatě ty přeprogramované věci přestaly být plnohodnotnými lidmi a to ve všech směrech. Jsou jen použity na jakoukoliv programem danou práci a posléze končí na smetišti vedle jiných rozbitých či starých strojů. Tak to prostě je. Stačí se podívat na obrovské skládky různé "vyžilé" elektroniky, kde tato zařízení rovněž skončí. Některé stroje reagují na elektrický proud, jiné na tekuté palivo, či peníze.

341538

7.11.2015 18:52

Jak na feministky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Nejjednodušší je feministky ignorovat. Z mého pohledu prostě slušný chlap o takovou ženskou, byť sebekrásnější, ale s prázdnou hlavou nezavadí a nebude si ji všímat. Mužská ignorace feminismu a feministek je ideální obranou a vyjádřením názoru na toto pochybné hnutí, financované z ještě pochybnějších peněz...

341541

7.11.2015 21:21

RE: Jak na feministky

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 341541

Ignorovanie je tá najhoršia chyba, ktorú môžeš urobiť. A to z dvoch dôvodov:

1. Feministky sú lesby, o mužov nestoja, takže ich ignorovaním ich nijak nevytrestáš.

2. Práve ľahostajnosť a ústupčivosť mužov umožnila v Amerike feministkám získať pod kontrolu značnú časť štátnej moci. Ovládli občianske súdy (hlavne témy rozvodových konaní a vymeriavania alimentov), dostali pod kontrolu sociálku, do istej miery média a dokážu vyvíjať enormný tlak na zákonodarcov. Keď urobia krik, tak úrady zo strachu rušia výstavy, vyraďujú knihy z knižníc, vyhadzujú mužov z práce... V Amerike je situácia už veľmi zlá. Dával som ten link už vyššie, ale zopakujem ho ešte raz: https://diskuter.wordpress.com/2015/04/11/radikaln... . Článok dokumentuje, aký veľký politický vplyv feministky v USA získali a ako ho využívajú na vojnu proti mužom.

341549

7.11.2015 20:27

přeprogramovené talmudizované české ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Nerad to říkám, ale svého osobného nepřítele má téměř každý z nás ve svém vlastním domě. Jsou to naše přeprogramované a brainwashingované ženy. Ty nám dají poslední ránu z milosti a ne nějaký fousatý salafistický imigrant s ručníkem na hlavě, jak si většina chlapů naivně myslí.

Pejzatí nám přeprogramovali a ukradli vlastní děti i naše vlastní ženy, aniž by si toho kdokoliv všimnul.

341547

8.11.2015 9:21

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 341547

Máte pravdu. Za všetko môžeme my, ženy, lebo z detí vychovávame takých ľudí, akí nás obklopujú. Vás, mužov, ktorí vediete vojny, spôsobujete utrpenie, ktoré musíme zasa znášať len my, ženy - musíme ošetrovať vás, ktorých tak milujeme, našich otcov, mužov, synov... ranených a chorých, umývať a pochovávať vás mŕtvych, žiť v biede s deťmi bez mužov, ktorí ...

To je jedno, čo urobili. Štatisticky je priemerné IQ 100, takže áno, tí inteligentnejší sa celý život musia pasovať s hlúposťou a zlobou iných, ktorých je prevaha. O to viac človeka potom poteší, ak stretne iného človeka, ktorý mu ladí. Alebo nájde posolstvo iného človeka vo forme knihy, hudby, umeleckého diela, dobrého jedla či úplne banálnej maličkosti, ktorá v jeho duši vyvolá harmóniu...

Takže otázka (stále?) znie: "Byť či nebyť?"

341564

8.11.2015 11:07

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 341564

Samozřejmě být, svět je krásný a život je dar. Jen naše pýcha a hloupost nás dostává do situací, které jsou pro mnohé fatální. K těm ženám a mužům jedno židovské moudro (platí to oboustraně): Když kupuješ pole dlouho se nerozmýšlej, když si bereš ženu 5 x se rozmysli.

341566

8.11.2015 12:40

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 341564

To je teorie. V praxi to vypadá úplně jinak. Chlap živí rodinu a zajišťuje jí komfort celých 50 let. Když mu to má manželka ve stáří aspoň částečně oplatit aspoň těch posledních 5 let kdy bezmocný a opuštěný umírá, tak teprve zjistí, jakého hada si celý život hřál na prsou.
Ale o majetky, které za celý život vybudoval, se ženuška umí postarat velmi dobře (aby z toho ostatní příbuzní neviděli ani korunu).

Mnohem horší to bývá v případě, kdy muž ve 40-50 onemocní a ztratí práci. Zkuste se zeptat pár padesátiletých bezdomovců, kde jsou teď jejich roztomilé ženušky, které 20 let živili a milovali. Většinou jim ihned utekly i s dětmi a zbytkem majetku a ještě na ně podali žalobu za neplacení výživného.
Poměr mužů a žen v populaci je 1:1 ale poměr bezdomovců a bezdomovkyň je 1:10 což je samo o sobě výmluvné.

http://www.blesk.cz/clanek/celebrity-ceske-celebri...

http://www.super.cz/285806-bratr-veresove-pry-skon...

http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Kvuli-...

http://www.extra.cz/rozvod-roku-erbove-a-repky-kdo...

341572

8.11.2015 22:04

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 341572

Máte pravdu. Diky za pekný príspevok.

Ale to všetko, o čom píšete, nie je len o ženách, ale o morálke a etike v dnešnej spoločnosti.
Je mi ľúto, že niekto vníma svoju ženu po xy spoluprežitých rokoch ako nepriateľa. Neviem, prečo sa tak stáva. Tá nenávisť je infiltrovaná všade, pozrite si napríklad aj túto diskusiu, prečo je v prispievateľoch toľká nenávisť? Nedávno bol na Zvedavcovi článok "Seru na vás!" o deťoch a ich nenávisti k rodičom. Takže nielen že manželka nedoopatruje chorého manžela, ale možno predpokladať, že ani deti sa nepostarajú o svojich rodičov.

Naformátovali ľudí tak, že v nich povýšili peniaze nad človeka. Pritom človek toho naozaj nepotrebuje veľa a "rubáš nemá žiadne vrecká". Bude to asi ozaj následok toho, že rozbili tradičnú rodinu. Ľudia sú osamelí v živote i v smrti. Nie, ako kedysi, keď zomierali v kruhu najbližších, teraz sú odsunutí do sterility a samoty hospicov či nemocníc... Musíme to napraviť.

Buddhovi prisudzujú výrok: "Na konci záleží len na troch veciach: ako veľmi ste milovali, ako pekne ste žili a ako zdvorilo ste nechali odísť veci, ktoré neboli určené Vám." Tak ja radšej, so želaním pekného nedeľného večera, nechám zdvorilo odísť túto tému...

341600

8.11.2015 17:11

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341547

Na Zvědavci je pěkné, že se sem tam vyskytne diamant. Právě jste jeden 100 karátový vybrousil - váš text je totiž absolutní pravda.

341583

8.11.2015 17:37

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Reakce na 341583

Je značně alarmující, že tomuto tématu se nevěnuje skoro žádná alternativní stránka, ačkoliv se jinak do detailů rozebírají i zcela absurdní konspirační teorie nebo nebo okrajové společenské problémy. To je prostě chyba.

Holt nejeden z nás má doma takovéhoto feministického agenta-rezidenta a bojí si přiznat tuto děsivou pravdu. U nás o tom píše snad jen ten vysmívaný H. Lahola. Sice trochu náboženský fanatik, ale v tomto má naprostou pravdu.

341587

8.11.2015 17:50

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 341583

Vy jste nějaký bůh, který určuje, kdo vyřknul diamantovou vybroušenou pravdu?[smích] Si nějak moc věříte, ba bych řekla, že patříte mezi ty namyšlené muže, kteří postrádají jakoukoliv soudnost. Tak pejzatí vám přeprogramovali a ukradli vlastní děti i vaši vlastní ženu (pozor, vaše vlastní ženy neexistují, určitě nevlastníte harém). A není to náhodou spíše tak, že jste svou ženu a děti ztratil svou vlastní pitomostí a nadutostí?

Rádi se s manželem díváme na pořad Prostřeno. Tuhle se tam vyskytl bezcharakterní týpek, který nemá v Čechách obdoby. Všem dával co nejmenší počet bodů, bez ohledů na to, jak mu jídlo chutnalo, protože chtěl za každou cenu vyhrát 50 tisíc.Veřejně před celým národem vykřikoval, že chce vyhrát a je mu úplně u prdele, co si o něm kdo myslí. Nejméně dal bodů ten primitiv mladé krásné vysokoškolačce, která navařila nejlíp- dal ji jen jeden jediný bod, protože byl vzteklý, že je krásná, mladá a inteligentní.Tak takovýhle „inteligenti“ mužského pohlaví se mezi námi vyskytují. Kdyby ten chlap byl muslim a režim mu to umožnil, tak by jeho žena prožívala peklo na zemi.[bliji]

341589

8.11.2015 18:15

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 341589

Opet vyborne Jarmilo. Nekdy si rikam, jestli je vubec mozne, ze napr. prispevek vyse s odkazem na bulvar, psal chlap. Nebo alespon neco co ma koule. Napadlo vas nekdy ze ve skutecnosti ten vami oblibenej Soros, ve skutecnosti bileho muze miluje? Ze plati ty neziskovky a migraci jen proto, aby oddelil zrno od plev ?

341591

8.11.2015 18:45

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341589

Nejpoužívanější pejzatá metoda : z výjimky dělání pravidla , děkuji vám za nádhernou ilustraci přeprogramování a chválím reakční dobu.

341595

8.11.2015 21:04

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341583

No a teď se nám pokuste vysvětlit, proč se zmíněné vymývání mozků a přeprogramování týká pouze žen, na vás, bílé muže nebylo zaměřeno a nebo jste schopni, díky vašemu vysokému IQ, nenechat celý proces přeprogramace na vás působit?

Předesílám...nejsem lesbička ani feministka. Jen se zajímám.

Dík za objasnění Aja

341598

8.11.2015 21:42

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

vvv 184.?.?.?

Reakce na 341598

Ajo: Haha. Pan Stwora ma maslo na hlave, co se tyce zen. Ze zenam nadava do slepic, to je jen mala cast jeho predpojatosti. Ale jinak je Zvedavec dobry.

341599

9.11.2015 10:31

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 341598

re: "No a teď se nám pokuste vysvětlit, proč se zmíněné vymývání mozků a přeprogramování týká pouze žen, na vás, bílé muže nebylo zaměřeno a nebo jste schopni, díky vašemu vysokému IQ, nenechat celý proces přeprogramace na vás působit?"

ja by som povedal, že muži sú príliš tvrdohlaví a sebavedomí, aby s nimi bolo možné nejak výraznejšie manipulovať. Ženy naopak boli od detstva vychovávané, aby dbali na doporučenia "autorít". Ono to v základe nie je zlá vlastnosť. V detstve boli týmito "autoritami" v svete žien rodičia, neskôr širšia rodina alebo miestna komunita. V tom nebol problém. Lenže potom túto poddajnosť žien začali zneužívať najrôznejšie spolky za svojím účelom.

Stačí si len zobrať príklad módy: nejaká samozvaná redaktorka ženského časopisu napíše "tento rok budú v móde pastelové farby" a všetky ženy idú nakupovať nové modely. Ak by rovnaký časopis napísal: tento rok budú všetci muži chodiť do práce v obleku s kravatou, tak 95% mužov im na to odpovie "trhnite si nohou".

Proste evolúcia núti mužov, aby boli odlišní od davu, aby tak zaujali budúcu partnerku. Preto len veľmi zriedkavo podľahnú mediálnej davovej psychóze.

Ženy naopak veľmi dajú na doporučenia iných žien, pretože veria, že napodobnením ich správania dosiahnu cestu k úspechu. A to je tá tragédia, pretože sú ľahko zneužiteľné pochybnými autoritami.

341624

9.11.2015 12:09

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341624

Z historického hlediska máte nejspíš pravdu, mně chybí osobní zkušenost, pohybuji se v rodině, okruhu známých a přátel, kteří zmíněným masážím nepodléhají, jdou svou cestou...krátce...povětšinou se nedají opít rohlíkem.

Trošku jiné je to s nejmladší generací, tedy dětmi školou povinnými, ty zatím masážím podléhají, bez ohledu na pohlaví, jak to bude dál, ukáže čas, zatím v jejich věku je potřeba hodně psychické síly na to, aby unesli odlišnost od davu.

341631

9.11.2015 13:45

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 341631

re: "Trošku jiné je to s nejmladší generací, tedy dětmi školou povinnými, ty zatím masážím podléhají, bez ohledu na pohlaví, jak to bude dál, ukáže čas, zatím v jejich věku je potřeba hodně psychické síly na to, aby unesli odlišnost od davu."

U detí je to taktiež evolučne podmienené, že v detstve sa riadia odporúčaniami autorít, obvykle svojich rodičov (aj keď ako kedy, že?). Takto to fungovalo celé stáročia.

Lenže teraz sú deti čoraz viac vystavené tlaku neomarxistických experimentátorov, ktorí sa to snažia zmeniť/zneužiť. Snažia sa v očiach detí podrývať autoritu rodičov a naopak využívať autoritu školy, aby deti zmanipulovali žiadúcim smerom. Rozbitie autority rodičov je v tomto smere nutnou podmienkou k dosiahnutiu úspechu. Akonáhle sa stratí ochranný a výchovný vplyv rodiny, deti sú voľne vystavené všetkým typom demagógií: začínajúc školskou indoktrináciou a končiac médiami, západnou kultúrou a slniečkárskou propagandou.

A oblúkom sa vrátim k prvotnej téme. Najjednoduchší spôsob, ako rozbiť vplyv rodiny, je rozoštvať mužov proti ženám, čo je presne to, čo feministky robia. Namiesto toho, aby sa venovali svojim deťom, vyplytvajú muži a ženy všetku svoju energiu na vzájomný boj proti sebe, zatiaľ čo za ich chrbtom sa budú radovať pochybné neomarxistické živly. Preto stále tvrdím, že ženy a feministky sú dve úplne odlišné skupiny a že ženy boli feministkami proste zneužité a oklamané.

341634

9.11.2015 16:26

RE: přeprogramovené talmudizované české ženy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 341631

Muži jsou programovatelní rovněž. Ale výrazně hůře než ženy. Pro programování mužů se využívají zejména přeprogramované ženy, protože sexualita je prostě mužská slabina.

V praxi to vypadá tak, že se dívkám od dětství vštěpuje do hlavy, že krásný princ na bílem koni nemusí být ani tak krásný jako spíš bohatý, mocný a nemá to být ani tak bílý kůň jako spíš bílé BMW nejvyšší řady.
A tak později mladé ženy požadují od muže luxusní vilu, bavoráka a společenské postavení jako nezbytnou podmínku pro vážný vztah.

95% chlapů stačí k životu seprané tričko a odřené džíny, nějaká obyvatelná místnost do které neprší a orezlá škodovka. Vydělané peníze raději vráží do svých koníčků a věnuje se svému životnímu poslání nebo zaměstnání které ho baví.
Jenomže když chce partnerku nebo manželku, tak se musí všeho vzdát, vrhnout se do dravého proudu kapitalizmu a okrádat bližního svého co nejvíc to jde. Protože přeprogramované ženy nemají o zajímavého muže v ošuntělých riflích a otřískané škodovce zájem, byť by měl srdce ze zlata.

Skrze ženu se pak mužem manipuluje nadále. Žena je nespokojená, že má plně funkční 7 let staré hranaté auto, protože holky v práci jí říkaly, že dnes jsou v módě kulatá auta a hranatá jsou totálně out.

Podobně to proběhlo s nemovitostmi. Hypotéková lobby si dokonce prosadila v ČT seriál cílený na ženy, který propagoval bydlení v satelitním městečku (Místo nahoře). Tak si manžílci vzali další práci, aby utáhli kypotéku na předraženou novostavbu v satelitu na okraji zapadákova daleko od města. Teď cca po 10 letech jsou naopak časopisy plné článků o tom, jak úžasné a pohodlné je bydlení ve městě, že satelitní městečka jsou out a naníc. Tak manželky opět terorizují své muže, že chtějí jít bydlet zpátky do města (kde mezitím ceny bytů dosáhly stronomické úrovně).

341647

8.11.2015 1:44

Panu Sorosovi se investovane penize vrati,jinou formou.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Za tech dvacet roku s pohledem amatera do svetove historie musim uznat, ze s nami "chlapy" to jde v manzelstvi od desiti k peti, prakticky, mnozi zdilime svoji postel s nepritelem.
Tyhle pozustatky, ale velmi aktivni pohrobci zidovske anarchistky Emmy Goldmanove, pritelkyne Lenina-Scrull, jez,prohlasila v roce 1905, ze krestanske rodiny budou zniceny feminismem, s plni do posledniho slova. Dejme si to trochu dohromady ze svetovych zprav, bylo receno muslimy,ze nebudou znasilnovat krestanske zeny, pokud budou nosit "muslimskou modu" zahalenou hlavu, navic, budou nosit burka,za minisukne se bude kamenovat a nebo neco horsiho. S tou burkou bude spojeno, ze nebudou mit zadna prava,jako ridit auto-Kuvait, mit stredoskovske vzdelani, zadny, rizeni pocet deti, jestli chce a nebo nechce, s volnou laskou je konec take, popravu jsem uz videl, Soutska Arabie takto popravila svoji princeznu a jejiho milence, prenos v TV od BBC mel velkou dohru,takze si kladu otazku, komu vubec pan Soros pomaha ,kdyz v Israelu si zena v autobuse musi sednout vzadu na vyhrazene misto zenam,"americka turiska" zidovka se divil akdyz dostala nakopano od ortodoxniho zida, kam si ma sednout, takze ,tyhle "pokroky" se mi zdaji byt bozim trestem na nase feministky, jez nebudou mit zastani u muzu, kteri uz toho maji dost za posledni desetileti, je to znat na uzavreni manzelstvi, skolenim deti, ze nejsou manzele, ale partneri a podobne nesmysly, jez, ovsem postihnou i ty zeny, jez repsesentovali manzelskou svatost, strat se o deti, manzela, rodinu, byt, druhym ja, svemu muzi, to je ohrana pisnicka, kterou , dnes nikde nehraji, ale, prijde neco,o cem ted ani neuvazuji, ale, budou muset, driv a nebo pozdeji, ta zenska revoluce se zvrtne v neco, cim, nikdy nepocitali, co uteklo i te Emme Goldmanove,vitezstvi feminismu zhorkne,verte mi.
Mozna , ze na te nove muslimske vlne jdouci do cele Evropy nakonec muzi "vydelaji", zmizi pres noc vsichni ti revolucionari rovnopravnosti, kdyz jim TV ukaze, jak pusobi novy zakon dovezeny ze zahranici, mozna, ze potom budou konecne spokojeny.
Nakonec , mit dve a nebo vice manzelek nemusi byt zase tak spatne, co rikate?
Vubec nezavidim nastupujici generaci, jejich mladi, nebot budoucnost neni nijak ruzova.

341557

8.11.2015 3:08

mit dve a nebo vice manzelek nemusi byt zase tak spatne, co rikate?

Tom 47.?.?.?

Reakce na 341557

mno, pokud vás ty manželky uživí, tak to je přímo vynikající ... [smích]

341559

8.11.2015 22:53

RE: mit dve a nebo vice manzelek nemusi byt zase tak spatne, co rikate?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 341559

Pokud to jsou sirotci, tak se o tom dá přemýšlet. Mít dvě, či více tchyní musí být depresivní...

341603

8.11.2015 6:55

RE: Panu Sorosovi se investovane penize vrati,jinou formou.

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 341557

Kdo se první začne bránit proti této feministické totalitě budou ženské samy, protože ve druhém kroku jsou na řadě ony samy. Jenomže prvně se z těch děcek mužského pohlaví musí stát muži, kteří jsou schopni založit rodinu a tuto rodinu uživit a ochránit. Dnešní mamánci jsou schopni udělat děcko a pak čekat jak to jejich rodiče vyřeší. Dnešní mamánci a mamánky jsou přesvědčeni, že život je jeden velký mejdan a nákup v Tescu vyřeší vše.

341561

9.11.2015 21:05

RE: Panu Sorosovi se investovane penize vrati,jinou formou.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 341561

V ČR je situace s bydlením taková, že když mamánci nedostanou od rodičů byt, nebo aspoň polovinu peněz na jeho pořízení, tak prostě o zakládání rodiny nemůže být řeč. Zvlášť poté, co modrobolševická vláda v NOZ přiřkla veškerá práva pronajímatelům a žádná nájemníkům. Tak se k obligátnímu stěhování po mizerných podnájměch s dítětem ještě může přidat situace, že se ze dne na den ocitnete s kojencem a veškerými věcmi na ulici. Pak se s majitelem můžete soudit další 4 roky.

341668

8.11.2015 8:52

Blbínci a blběnky ze ziskovek

gippius 213.?.?.?

ale mohou být i užiteční! Nebýt jich, nedozvěděli by se uprchlíci, že je u nás zvykem je ponižovat a trápit a víc by se sem cpali. Nebýt jich, měla by naše země pověst v mnoha ohledech lepší, než Německo, kde musí náplavy spát mnohdy i ve stanech. V dnešních blicích listech je převzatý článek ze serveru Romea, který považuji za velmi povedený a pevně doufám, že jej aspoň pár uprchlíků čte a HLAVNĚ šíří dál. Z každé zprávy o tom, jak ubližujeme imigrantům mám velkou radost. Čili skutečnost je opravdu složitější, Čuldo....[smích]

341563

8.11.2015 11:56

urcite je clenem toho

stefan usdoc (zavináč) post (tečka) cz 78.?.?.?

Akademickeho spolku i pan s 5 π cky, to odpovida jeho urovni

341568

8.11.2015 12:03

Rockefeller a feministické hnutie

pozorovateľ 82.?.?.?

Objavilo sa v jednej diskusii:
--------------------
V neskoršom rozhovore sa Rockefeller spýtal Russa, či vie, o čom je hnutie za zrovnoprávnenie žien.
Russova odpoveď, že si myslí, že je to o práve pracovať a dostávať rovnakú mzdu ako muži, rovnako ako získať právo voliť, spôsobili, že Rockefeller so smiechom odsekol: "Ty si ale idiot! Dovoľ mi, aby som ti povedal o čom to je. My, Rockefellerovci, sme to financovali, my sme dali peniaze na ženské zrovnoprávnenie, my máme všetky noviny a televízie - Rockefellerova nadácia."
Potom povedal Russovi o dvoch hlavných dôvodoch, prečo elita financovala ženské zrovnoprávnenie. Jeden bol ten, že pred zrovnoprávnením nemohli bankári zdaňovať polovicu populácie a ten druhý, pretože vďaka nemu začali chodiť deti do škôl v skoršom veku, čím im umožnili, aby im bolo vštepované prijatie štátu ako hlavnej rodiny, rozbíjajúc tradičný model rodiny.
Toto odhalenie je v súlade s predchádzajúcimi priznaniami priekopníčky feminizmu Glorie Steinemovej, že CIA financovala časopis Ms. Magazine ako časť rovnakej agendy rozbíjania modelov tradičnej rodiny.

341569

8.11.2015 13:03

RE: Rockefeller a feministické hnutie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 341569

Dúfam, že teraz je už každému jasné, ktorá je to tá jediná teroristická organizácia na svete, čo šíri zlo a utrpenie a všetci sú len jej obeťami?

341574

8.11.2015 12:30

hoa

kik 109.?.?.?

Jak baba nedostane přes drštku a k zavčas tak to takhle dopadá.

341570

8.11.2015 12:40

Obama obanoval kompliment o kráse. Obvinili ho zo sexizmu

pozorovateľ 82.?.?.?

Jeden z mnohých prípadov absurdných reakcií feministiek a doklad ich enormného mediálneho vplyvu:
---------------
Obama obanoval kompliment o kráse. Obvinili ho zo sexizmu

Americký prezident pochválil výzor štátnej zástupkyne v Kalifornii. Po kritike ženských organizácií sa jej ospravedlnil.

SAN FRANCISCO, BRATISLAVA. Nielen Petra Sagana minulý týždeň obvinili zo sexizmu. Podobné označenie si vypočul aj Barack Obama. Aj keď v porovnaní so slovenským cyklistom by americký prezident mohol hovoriť o veľmi prehnanej korektnosti v krajine.

Obama vo štvrtok v San Franciscu na uzavretom stretnutí s podporovateľmi hovoril o súčasnej hlavnej štátnej zástupkyni v Kalifornii Kamale Harrisovej. Vychádzajúcu hviezdu demokratickej strany, ktorá je dobrou priateľkou a podporovateľkou prezidenta, nazval „brilantnou, oddanou a tvrdou“. Na záver dodal, že je okrem toho „zďaleka najlepšie vyzerajúcou vrchnou štátnou zástupkyňou v krajine“.

Keď sa jeho vyjadrenie dostalo na verejnosť, mnohé hlavne feministické skupiny reagovali podráždene.

„Obrátil sa mi žalúdok,“ napísala Joan Walshová pre portál Salon. Iní na sociálnych sieťach bránili Obamu, že išlo o neškodný kompliment.

Obama sa však rozhodol urobiť to, čo prezidenti neradi robia - ospravedlniť sa. Ešte v ten deň volal Harrisovej. Tá kompliment nevzala zle, no ospravedlnenie prijala.

zdroj: http://www.sme.sk/c/6759799/obama-obanoval-kompliment-o-krase-obvinili-ho-zo-sexizmu.html

341571

8.11.2015 15:00

RE: Obama obanoval kompliment o kráse. Obvinili ho zo sexizmu

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 341571

Obanovať… [chechtot]

Obama obamoval
Onan onanoval
Orbán orbánoval

V hentom ZME píšu ako Maďari.

Nebýt internetu, nevím, že to znamená oželieť, oľutovať… [oči v sloup]

341577

8.11.2015 12:47

Zpětná vazba GEK

R.B. 91.?.?.?

Vím že je to téměř zbytečné, ale nedalo mi nenapsat e-mail onomu spolku. Ve vší slušnosti jsem jim sdělil že poškodili širokou veřejnost i mě, jejich činnost není žádným přínosem a sexisticky smýšlí především oni. Kritizovat, někoho a něco poškodit umí každý a ať pro příště spíš předvedou co (a jestli vůbec něco) umí pozitivního.
Můžete se přidat, kapka ke kapce.. http://www.gekcr.cz/

341573

8.11.2015 15:28

Neříká si o to?

Reveil 90.?.?.?

Zajímalo by mě, jestli si fotograf o aktivaci genderových fanatiček vlastně neříká už tím, že dá výstavě konané v českém prostředí ANGLICKÝ název.
Ono by to česky nestačilo?
Anglický název aktivuje patřičný referát na ambasádě, odtud jde pokny externistům.

341579

8.11.2015 16:27

Jak to všechno dopadne?

Jarmila 88.?.?.?

Já nevím co se všichni divíte nad feministkami. Máme zde naprosto poslušné a prodejné majnstrýmové novináře, máme zde naprosto poslušné prodejné politiky, máme zde naprosto poslušné prodejné vědce, kteří vám budou tlouct do hlav naprosté nesmysly (manipulátoři davů), máme zde naprosto poslušné a prodejné byrokraty typu ředitele Akademie věd, který ihned podlehne, jakmile je negativní závan seshora, máme zde i prodejné blogery, kteří se tváří jako nezávislí, ale ve skutečnosti slouží kdoví komu, máme zde naprosto prodejnou a poslušnou armádu, která slouží zločinecké NATO a nikoliv lidu, máme zde i prodejné neziskovky, které za mrzký peníz slouží Šorošovi a vy se divíte, že zde existují i placené feministické spolky, které si blahobytně žijí z různých fondů Evropské unie?

Jděte se vycpat vy všichni zakomplexovaní chudáčkové, kteří jste doma buď pod pantoflem, nebo nemáte ženskou, protože jste nemožní, tupí, hloupí a nadutí a tudíž si ženskou nedovedete udržet, a proto se rádi budete ohánět chudákem Schopenhaurem a budete vychvalovat muslimské otrokyně, jaké jsou to skvělé ženy. Však počkejte, v budoucnosti na vás dojde, až muslimové budou utlačovat nejen evropské ženy, ale především vás. Pak si konečně vzpomenete na to, jak to bylo fajn, když jste měli za partnerku normální myslící ženu, s kterou jste si celý večer bezvadně pokecali a pak skončili v posteli a ne zahalené poslušné a ustrašené muslimské hovádko.

PS: Vůbec se mi nelíbí na panu Stworovi, že zde hází samá témata, která lidi rozdělují. Kuřáci proti nekuřákům, bílí proti Romům, bílí proti černým, feministky proti maskulinistům, ženy proti mužům, atd. Také se mi zdá v dnešní době nebezpečné dávat sem ankety, kteří lidé by šli s klackem proti politikům. není nic jednoduššího, než si takové lidi dát na preventivně na černou listinu.

341581

10.11.2015 11:58

RE: Jak to všechno dopadne?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Reakce na 341581

Proto chlapi prchají odpoledne na ryby, do hospod a podobně, jen aby s ní nemuseli "celý večer bezvadně kecat". Přeloženo do češtiny: celý večer poslouchat její monolog - slovní průjem o ničem.

Nedávno jsem potkal jednu skromnou tichou muslimskou mladou ženu s plachým pohledem. To byla skutečná žena. Ne jako ty české parodie s přidrzlým xichtem, sebevědomím až na půdu, hulící jedno cigáro za druhým, o které si rozumný chlap neopře ani kolo.

Chápu že za takovou kvalitní POKORNOU ženu dá muslim i půl stáda velbloudů.
Zatímco my se kvůli těm parodiím na ženu musíme zadlužit na 30 let hypotékou.

341697

8.11.2015 18:08

Feministické "víťazstvá" v praxi

pozorovateľ 82.?.?.?

Lesbické feministiky napokon v svojom ťažení proti mužom dosiahli takmer úplný úspech. Ich základným cieľom bolo ponížiť mužov a zároveň dosiahnuť, aby sa ženy začali správať ako muži.

Tak sa pozrime, čo všetko feministky dosiahli a ako to "prospelo" bežným ženám:

- presvedčili ženy, aby sa nevydávali a aby sa rozvádzali. Manželstvom muža a ženy lesbičky a feministky predsa opovrhujú.

- presvedčili ženy, aby sa nikdy nenaučili variť. Tvrdili, že ženy vyvárajú iba pre svojich mužov. V skutočnosti ženy potrebujú variť hlavne kvôli tomu, aby sa postarali o svoje deti. Muž prežije aj na núdzovej kuchyni.

- presvedčili ženy k promiskuitnému štýlu života

- presvedčili ženy, aby namiesto budovania rodiny a materstva venovali celý svoj plodný čas života kariére (t.j. otročeniu pre korporácie)

- presvedčili ženy, že tehotenstvo je niečo, za čo sa treba hambiť a čo treba "liečiť" - či už potratmi alebo antikoncepciou

- presvedčili ženy, aby zahodili svoju ženskosť a začali sa správať ako chlapi. Čo samozrejme dramaticky znižuje ich atraktivitu v očiach mužov

- presvedčili ženy, aby väčšinu svojho plodného života (do 30tky) strávili štúdiom na školách a pri štartovnom budovaní kariéry. Po skončení vysokej školy má na založenie rodiny žena len asi 6 rokov, z ktorých polovicu ešte venuje získavaniu praxe v prvom zamestnaní

Ale feministkám to nevadí. Sú to lesbičky a fakt, že normálne ženy sa prestanú dávať dokopy s mužmi ich akurát poteší. Nebudú už v spoločnosti také nápadné a možno ešte aj ulovia niektoré z nezadaných žien.

p.s.

ešte som zabudol som na jeden populárny feministický argument: "Žena nebude robiť mužovi doma slúžku..."

Tento argument zabúda, že väčšinu energie žena v manželstve venuje nie starostlivosti o muža, ale starostlivosti o svoje deti. To značí, že keď navarí jedlo pre ne, tak zostane niečo aj pre matku a otca. Keď žena udržiava v domácnosti čistotu a poriadok, je to predovšetkým pre zachovanie zdravia detí. To, že zabezpečí pre muža isté pohodlie v domácnosti, je iba bonus navyše a na oplátku sa oddýchnutý muž môže lepšie starať o finačné zabezpečenie rodiny.

Muži aj ženy sú evolučne adaptovaní robiť rozdielne činnosti. Pokiaľ ženy nútia mužov robiť typicky ženské aktivity (varenie, pranie, žehlenie), spôsobujú im pocit nešťastia, ktorý môže vyústiť k rozpadu rodiny. Rovnako ako by boli ženy nešťastné, keby museli rúbať drevo, opravovať auto, elektrospotrebiče, vodovod, presúvať nábytok po dome... Tým, že feministky mediálne pretláčajú "rovnú" deľbu domácich prác, tak vlastne nahrávajú depresiám a frustráciam v rodinách, ktoré môžu ľahšie prerásť či už do nevery alebo do hádok a rozvodu.

341590

8.11.2015 18:38

RE: Feministické

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 341590

Zamyslel jste se někdy nad tím, jak zvrácení jsou naši politici, kteří 26 let od revoluce přemýšlí nepřetržitě nad tím, že by mohli uznat prostituci za práci jako je každá jiná- ale nikdy v životě je nenapadlo uznat těžkou práci v domácnosti a péči o děti za placenou práci? Dovedete si představit, jak by vypadala společnost, když by většina žen VELMI RÁDA zůstala pracovat v domácnosti a pečovala o děti do patnácti let i manžela, pokud by za to dostávala od státu alespoň minimální plat a a počítalo by se jim to do důchodu? To si asi vůbec nedovedete představit. Místo toho se to bere tak, že nepřetržitá dřina kolem dětí a manžela je jen jakýsi ženský koníček nebo co a vedle toho je žena povinna makat i mimo rodinu, aby vůbec měla nárok na důchod. Čili na rozdíl od muže, který přijde z práce a vyvalí se na gauč, tak žena má dvojnásobnou směnu- jednu za peníze a druhou zadarmo. Ona vychová státu další otroky, ale musí si je vychovat za své- stát akorát shrábne plody její práce ZADARMO. To je normální hnus. Mohu to říct podle sebe. Celý život jsem se pečlivě věnovala rodině a pak jsem 10 let pečovala o svou nemocnou matku. A výsledek? 4700 Kč důchodu. Se jděte všichni vycpat vy všichni neskuteční kreténi, co pomlouváte ženy. Bez nich byste byli úplně v prdeli. Místo abyste je oslavovali, jak jsou obětavé, tak i vy evropští muži si v podstatě přejete mít doma nesvéprávné otrokyně. Styďte se! A běda, kdyby vám to režim a zákony umožnily tak jako v muslimských zemích. Ovšem vy na rozdíl od muslimů byste si brzy uvědomili, že jste otroky režimu taky, což je tedy určitý klad.

341594

8.11.2015 22:57

RE: Feministické

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 341594

Moc generalizujete a házíte své frustrace na druhé, Jarmilo. Ostatně svou životní cestu jste si zvolila sama.
Mimochodem starání se o domácnost už dávno není dřina. Tedy jestli nechodíte s vědry pro vodu a neperete na valše apod. [smích]

341604

9.11.2015 14:04

RE: Feministické

leo69 176.?.?.?

Reakce na 341594

Nic proti Vám, paní Jarmilo, ale díky Vašemu příspěvku, nebo přesněji postesknutí, si může jiná ze zdejších žen (diskutérek), která zde nedávno "hanila" myšlenku základního příjmu ve smyslu "kdo neodpracoval, ať nejí", ujasnit to, k čemu by byl základní příjem každému člověku ku prospěchu. Ano, například by ženy mohly být doma se svými dětmi dle libosti a nebýt "štvanou zvěří" dnešní doby...

Díky Vám, by snad mohla teď Aja lépe pochopit o co se jedná... [smích]

m, [mrknutí jedním okem]

341635

9.11.2015 15:34

RE: Feministické

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341635

Leo69,
mýlíte se.

Všechno, co je zdarma se obvykle zneužívá, nebo přinejmenším, nadužívá.
Stačí se podívat na sociální dávky naším cikánským spoluobčanům.

Platit ženu za práci v domácnosti a práci s potomstvem, případně za péči o nemocné, či nemohoucí rodiče by bylo jen správné a záslužné.

341642

9.11.2015 16:16

RE: Feministické

leo69 176.?.?.?

Reakce na 341642

Tak, tak Ajo, správně říkáte - nadužívá. Takže, aby se nenaduživalo a nezneužívalo, tak dát každému/všem stejně dostatečně/důstojně a tečka. Bylo by na tom něco nespravedlivého?

P.S: Samozřejmě Vy byste si mohla ještě vydělávat ,- kč dle libosti a tím mít mnohem více nežli ostatní... [smích]

m, [mrknutí jedním okem]

341646

9.11.2015 16:29

RE: Feministické

Aja 82.?.?.?

Reakce na 341646

Vidíte, zase se dostáváme do spirály, nebo se točíme do kolečka.
Kde na to rozdávání vezmeme prostředky?

Řekněme, že je nás 10 milionů, nejspíš mínus děti (do 18 let?) a každý jeden bude měsíčně dostávat ...no, kolik byste viděl, jako optimum? Měsíc po měsíci, rok po roce...furtum furt.

Budou prosředky na nákupy v supermarketech, spotřeba vyvolá poptávku, roztočí se kolečka ekonomie? Na jak dlouho?

341649

9.11.2015 20:49

RE: Feministické

leo69 176.?.?.?

Reakce na 341649

Ano Ajo, máte pravdu, za současného stavu uspořádání hodnot ve společenském zřízení (ke kterému se také hlásíme), je základní příjem zatím utopií. Tento systém nepotřebuje svobodné lidi, potřebuje otroky práce.

Všichni víme, že jsou každým rokem z našeho státu odváděny/vyváděny oficiálně desítky miliard ,- kč zisků např. "jen" z bankovních transakcí (poplatky za vedení účtu, za výpis z účtu, za výběr peněz,za vklad peněz, za pozdrav dobrý den... [smích] ).Dále zisky z klíčových výrobních podniků, které se nacházejí v rukách často zahraničních soukromých vlastníků, či trustů - z prodeje uhlí, žuly, lesů, vody (vodárny, ale i balené vody), výroby piva, atd.... Kdybychom si určitá strategická odvětví ponechali ve státních/českých rukou a zisky zůstávaly doma, tak by se také hospodařilo jinak.

Proto musím konstatovat, ano, máte pravdu, zatím, za současné situace, základní příjem není průchodný. Ale přesto je potřeba se tou myšlenkou zabývat a potlačovat v sobě to "malé" JÁ. JÁ jsem jen makal,tak ať makají i druzí (měl jsem, narozdíl od plno jiných, štěstí na pracovním trhu = práci poblíž, či v místě bydliště, neměl jsem nemoc/nemohoucnost svou/v rodině, byl jsem psychicky silný a zvládl jsem "tlaky světa"...) jiní to štěstí neměli a při tom také touží po "trošce toho štěstí". Je dobré být určitým způsobem myšlení velkorysý a myslet v širším celku. Odstranilo by se tím mnoho nedobrého mezi lidmi.

Domnívám se, že je velmi pravděpodobné, že by základním příjmem vznikla významná tržní síla, která by umožnila návrat drobných živností do menších obcí i městeček a tím je oživila. Vznikla by i radostnější nálada ve společnosti a nakonec by stejně stát většinu vydaných peněz získal zpět ve formě dph, daní a odvodů na zdravotním a soc.pojištění ze zisku soukromníků atd. Ale zase narážíme na hranice toho, že za současného stavu společnosti není svoboda jednotlivce žádoucí (i když politické proklamace o svobodě všichni známe ale také víme, jak např. třeba dopadl Vladimír se svobodou slova...).

No, nechám to být, čas nám ukáže co bude. Ale je dobré být připraven, aby v dobách možné změny bylo co nabídnout. [smích]

m, [mrknutí jedním okem]

341666

10.11.2015 6:05

RE: Feministické

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Reakce na 341666

Hlavně by se do ČR díky tomu základnímu příjmu přivalily hordy darmožroutů z celého světa. Jde o jasnou agendu loutkovodičů.
[oči v sloup]

341689

11.11.2015 15:47

RE: Feministické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 341689

no pokud se evropa ze soucasne migrantske krize aspon trochu pouci, tak bych tem darmozroutum moc sanci nedaval [vyplazený jazyk]

341714

9.11.2015 18:11

RE: Feministické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 341642

Ano nechte si sebrat zdraví a na to se Vás nikdo ani ptát nebude komerčními podmínkami konkurencemi krysích závodů pro interesované do soutěže o místo na slunci (vykopaných z bezpočtu důvodů na okraj společnosti a nepostižených se netýká do času) kterým tím právě platíte.
Víte Vy vůbec že přijímáte podmínky které ziskovci šlechetně zmírní hozením ohlodané kosti podobně jako když kdysi za panských jízd rozhazovali drobné do jásajících davů pobožných nevolníků kdy jim řád byl neskonale jasný a určen. Líbí se patrně s jinými terminologiemi pořád od těch samých s prosíkem a logikou která když jim není zrovna putna tak k smíchu. Svatá dobroto. Blahoslavení chudí duchem ale to jsem tedy nemusel protože naivita není vždy hloupost v případě hamižných a kovaných generacemi hlupáckých hulvátů které slušní lidé nehodlají prokouknout a mají je bodré šikuly kterým tato jednání nemohou přijít na um k jejich zmarům a beznadějím ale k tomu dospívají pokud vůbec že za peklo si mohou sami až když jsou mimo možnost jakkoliv ovlivnění a systémek pracujících je ošetřen mustry vykuků bez přehánění po tisíciletí a zpravidla periodicky se vrací k osvědčeným exploatacím po vymření pamětníků či vytvořením atmosféry jejich opovrhování jako dnes důchodci neboť zkušenosti nejdou naučit a když nedochází stávajícím mají stále ti samí holt pre.

341656

9.11.2015 16:39

RE: Feministické

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 341594

To mě mrzí, že máte nízký důchod kvůli starání se o maminku. Ale to jste nevěděla, že když nebudete mít dost odpracováno, tak bude důchod nízký? Někdo vás nutil násilím odejít z práce a věnovat se mamince?

Děti si rodiče pořizují kvůli sobě, aby se o ně měl kdo ve stáří postarat. Tak nevím, proč by za to měl od státu (=od ostatních pracujících lidí) dostávat nějaký plat.
To že lidi v socializmu natolik zdegenerovali a spoléhali se na sociální stát, že pak vůbec nemysleli na stáří a na to kdo se o ně postará, to je další související problém.

Btw, generace dnešních třicátníků a mladších zřejmě nebude mít ani těch pět tisíc důchodu, pokud se důchodu v 70ti vůbec dožijí.

341651

10.11.2015 16:04

RE: Feministické

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 341651

Nějak Vám vůbec nerozumím. Domnívala jsem se až dodnes, že snem většiny mužů je žena, která vše udělá pro rodinu a vykašle se na nějakou osobní kariéru. Však si přečtěte zdejší příspěvky, jak muži o stošest vychvalují ženy v kuchyni a hodné poslušné muslimky.[smích] Vařím teplé večeře dodnes a můj pracující muž nemusí doma nic dělat, pouze přišroubovat žárovky a tak podobně.

Takže mám podle Vás ve své knize radši varovat všechny mladé ženy, aby nebyly v životě tak blbé jako já a radši se intenzivně věnovaly své kariéře než rodině a nemocným maminkám- aby pak nebraly od státu za to vše pouhou almužnu? (měla jsem odpracováno 31 let- almužna se bude v budoucnu týkat většiny drobných živnostníků, nikoliv zaměstnanců, kteří si v práci válí šunky, vaří kafíčko a nevytváří žádné hodnoty).

Btw, Vy to schvalujete, že většina dnešních třicátníků se důchodu ani nedožije? Pokud ne, tak o co Vám jde? Nemám snad pravdu v tom, že celý systém je naprosto, totálně a prachšpatně nastavený? A všichni víme proč, jen Vy to snad nevíte.

341699

8.11.2015 19:11

Je to z ďáblovy kuchyně...

E.R. 46.?.?.?

...to sto let pěstování těch šílených,antipřírodních,militantních feministek a to dnešní vržení proti nim těch středověkých musulmanů....to bude,ale blázinec...jen jsem zvědav,co na to budou říkat ty přechytralé "emancYpované" vědkyně z AV,až v tom budou žít....[chechtot]

...budou jen škrabat,těma nelepenejma,nevkusně nabarvenejma,slePičíma pařátama.....

341596

8.11.2015 23:40

Akademii věd u zdi....

a 194.?.?.?

stekate na nepravy strom, a placete na spatnem hrobe... feministky a podobne --istky ci -- istove vlastne vznikly jako (nerad to slovo pouzivam) cilene smery k rozkladu a rozhadani krestanske civilizace - a zase nasimi zajordanskymi bratry. Tyto - ismy spolu s podobnymi smery lidskych, prirodnich, zvirecich a ostatnich prav, byly presne vykalkulovane kolem 70 let v Americe, odkud pres Kanadu, se pomalu rozsirily do Evropy.

jsou to mazane vymyslene figly, ktere vetsinou pouzivaji jako hlasne trouby nedosoulozene manzelky a postemenopauzni "mladice" ktere se z nedostatku matracoveho vzruseni ukajeji v techto bohulibych spolecnostech.

Dalsi vysvetleni tohoto fenomena najdete ve Zvonokosech kde obecni hlidac Sedmikvitek to vyjadruje trefneji nez ja zde.

v jedne veci by vsak mohly mit maloucko malilinko pravdy, a to je ze vetsina fotografu, dobrych I ostatnich vystavi radsi akt cili nahou zenskou nez motyla na kytce, ovsem je fakt, ze vyfotit ziveho motyla na kytce, nebo zachytit nejakeho ptaka v letu, je daleko tezsi nez vyfotit nejakou nahou zenu,

mimo toho se malokdo pujde podivat na fotky motejlu drepicich na kytkach, ze?

Jelikoz jsem sam prosel ve fotografovani od smeru "delani aktu" ktere mi nastesti matka me byvale mile tenkrat zabavila, pres rodinou fotografii az ted k foceni cehokoliv na co namirim cocku - mam proto trosku problem s "umeleckou" fotografii, vetsina dnesniho lidu totiz o umeleckem fotografovani nema ani "ahnung" a proto ty kozy, a kus prdelky.

341605

9.11.2015 12:41

Když mohu souhlasit

Aja 82.?.?.?

s Ondřejem Neffem...

http://www.lidovky.cz/neff-zruseni-vystavy-zenskyc...

341632

9.11.2015 15:59

RE: Když mohu souhlasit

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 198.?.?.?

Reakce na 341632

Jo, Neff se nám poslední dobou pochlapuje, všiml jsem si. Na rozdíl od Čulíka z BL, který měkne a hrbí se za dva.

341644

10.11.2015 8:40

RE: Když mohu souhlasit

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341644

Pardon, ale ten Neff je jen další Bárta , drzý false flag pro naivky. Protokolární kádr.
[bliji]

341694

10.11.2015 0:55

Svecko se uz prispusobuje muslimum,v prodeji je uz zahaleni hlavy pro krestanky.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Feminismus je zdokonaleni zabijeni, elita sveta z prikladu druhe svetove valky dosla poznani, ze po valce i milionove ztraty muzu se brzo ztraty nahradily, porodnosti. Takze, zabijete vojaka a je to minus jedna, zabijeteli, ale , zenu vojaka, zabijete minus jedna a plus,deti,ktere by se ji narodily, tedy moznych i minus tri, dohromady ctyri,a retez nahrady populace je takto prerusen, v tak zvane "Rijnove revoluci,tak zvani bolsevici, udelali znarodneni zen, v te rovnopravnosti,ze vsechny zeny vsem muzum a vsichni muzi ,vsem zenam,ovsem, "bolsevici"zide, ,co by prvni. V Israelu, rabin,pohrobek te revoluce v Rusku,nerozvede zenu, v autobuse jedna zidovka dostala od ortodoxnich zidu nakopano,ze si nesedla vzadu v autobuse na vyhrazene misto zenam, v israelske armade ,nejsou zeny v prvni linii, jakozto jinde, v evropskych statech a USA.Vzpomenme na obrazek,"bojovnice" v Iraku,jez mela doma v USA decko,ktere nepoznalo "maminku" nebot ji chybela pulka tvare, zdelovaci prostredky v rukou elity nam tuto "hrdinku" ani neukazala,aby nedoslo ke zmene mineni verejnosti v boji proti terrorismu, kde doslo v Iraku a jinde ke znasilneni zen od osvoboditelu, vzpomenme vezeni a muceni vezenkyn,"osvoboditeli."Pokud se rozhlednu po svete, tak si myslim,ze by zeny meli te rovnopravnosti dostat tolik, kolik se do nich jen vejde a nebo se mi to zda , jako"bozi trest" seslany na ne, koukam-li jak v TV karatem likviduje muze a jak "zatoci" s jinymi, krev tece proudem a hrdinka v jinem prevleku, dle pozehnani Holywoodu je prakticky jedno a to same na jinych kanalech, i v obrazu pro mladez je cerny kamarad a blondyna, kteri nachazeji spolecne cesty. Filmove "hvezdicky" davaji priklad verejnosti se ukazovat s adoptovanymi cernousky, zatimco Evropska populace vymira na nedostatek deti-krestanske populace.Tak si rikam, co budou ty sexbomby, hvezdicky stribrneho platna delat, az se jim naridi nosit burku, za nestydate ukazovani je ukamenovani, jakozto i za nezakonny sex, tresty jsou i proti vzdelani a rizeni auta-vsi Kuwait a Soutska Arabie.
Mozna , ze si v tom novem svetovem radu nektera zrovnopravnena vzpomene na svou krasnou kuchynku, s detmi kolem sebe a vzpomenou i na toho manzela, ze mel v mnohem pravdu, ale bude jiz pozde, cesta do "pekla" je jednosmerna.

341684

11.11.2015 15:01

zxx

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Mozna jsem natvrdlej, ale take souvislost mezi propagaci vedy a zenskymi pseudo-akty nevidim, ty fotky jsou sice zajimave, ale mely by byt vystaveny na vystave ktera jim tematicky odpovida. Nic proti koloidni technice 19.stol, ale pokud ji chci prezentovat na vyrocni vystave akademie ved v ramci popularizace vedy, tak bych volil jine tema - treba fotografie historickych fyzikalnich pristroju, to by bylo vhodne a vkusne (a pro nadsence jiste i vice vzrusujici [mrknutí jedním okem]

A pokud tu nekdo breci ze prece o nic nedustojneho vuci zenam nejde, tak at si predstavi ze na tech fotkach jsou muzi, a jak by se pak v onom kontextu "muzi a veda" citil.

341712

12.12.2015 1:49

Megery

vlast 178.?.?.?

Dnes 11.12.2015 , jedna z těch meger mluvila v ČT. Bohužel jsem tomu nevěnoval moc pozornosti. To co jsem zaslechl na půl ucha stačí na to abychsi udělal obrázek a nazval toto společenství tak jak jsem uvedl titulek. Mimochodem, je to aktivita státu ne soukromá!!!

343009

Příspěvků: 129

07.11. 06:40 Jacob  Policie všeho druhu nastupuje
07.11. 10:12 disident  RE: Policie všeho druhu nastupuje
07.11. 10:15 Satanist  RE: Ale predplaceny furt nic nemaj
07.11. 16:01 JanaJ  RE: Policie všeho druhu nastupuje, jinak další tunel na sosání peněz..
20.11. 05:54 favela  Jedna vec...a dobra zprava...
07.11. 07:17 Tatrman  Chyba byla v umělci
07.11. 15:19 onkelwolf  RE: Chyba byla v umělci
07.11. 18:21 kadlik  RE: Chyba byla v umělci
12.11. 20:04 okolojdouci  Ten člověk je pravděpodobně narušený / poškozený a je, do značné míry, agresivní.
07.11. 08:19 Radim  Je to v pořádku
07.11. 09:22 Jacob  RE: Je to v pořádku
07.11. 15:23  RE: Je to v pořádku
07.11. 09:22 Aja  RE: Je to v pořádku
07.11. 15:13 Radim  RE: Je to v pořádku
07.11. 17:15 Marten264  RE: Je to v pořádku
08.11. 06:42 Jacob  RE: Je to v pořádku
07.11. 17:41 Aja  RE: Je to v pořádku
07.11. 18:04  RE: Je to v pořádku
07.11. 21:38 Aja  RE: Je to v pořádku
07.11. 21:59 helples  RE: Je to v pořádku
08.11. 16:34 Reveil  RE: Je to v pořádku
08.11. 17:30 Aja  RE: Je to v pořádku
12.11. 20:37 okolojdouci  Omyl ...
07.11. 09:23 janmax  Genderová pozice muslimských žen
07.11. 09:32 Danielle  RE: Genderová pozice muslimských žen
07.11. 10:15 ssss  RE: Genderová pozice muslimských žen
07.11. 16:46 Jacob  RE: Genderová pozice muslimských žen
07.11. 09:36 Veronika  Dáma se stydí za dámy.
08.11. 15:48 Goblin  RE: Dáma se stydí za dámy.
07.11. 09:56  Tak asi
07.11. 09:59 Danielle  Sadli ste im na lep.
07.11. 12:07 Aja  RE: Sadli ste im na lep.
07.11. 15:36 Danielle  RE: Sadli ste im na lep.
08.11. 07:42  RE: Sadli ste im na lep.
07.11. 10:14 pozorovateľ  Feminizmus a jeho vzťah k lesbicizmu.
07.11. 10:30 pozorovateľ  Vysvetlenie, čo je to "gender"
07.11. 10:56 Nikdo (originál)  Ježkovi voči :-)))
07.11. 11:21 Andrew Siddur  Kdo výstavu napráskal?
07.11. 11:27 ppppp  bylo by treba overit, zda iniciátori výstavy
07.11. 11:38 lucifuge  Výstava
07.11. 11:49 Andrew Siddur  RE: Výstava
09.11. 14:22 b.  RE: Výstava
07.11. 11:59 ing.jaroslav macek  Genderovská úbohosť
07.11. 12:38 WAZARI  Platón
07.11. 17:22 Jarmila  RE: Platón
07.11. 18:57 Burgán  RE: Platón
07.11. 21:42 výjimečné porušení omerty  RE: Platón
07.11. 13:35 Oldis  Konstrukt
07.11. 13:44 Thor  pokud budou PR "neziskovky"
07.11. 14:16 E.R.  RE: pokud budou PR
07.11. 13:45 to je jedno  Úvaha
07.11. 15:03 Thor  RE: Úvaha
07.11. 14:29 Black  Detaily
07.11. 14:55 Vladimír Stwora  Budete mít možnost ovlivňovat státní a veřejnou agendu v oblasti své expertízy
09.11. 12:51 nazdar  RE: Detaily
09.11. 22:50 Black  RE: Detaily
07.11. 15:07 pozorovateľ  Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
07.11. 16:57 Nikdo (originál)  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
07.11. 21:13 pozorovateľ  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
07.11. 23:05 Nikdo (originál)  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
08.11. 13:20  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
09.11. 20:33 Nikdo (original)  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
10.11. 08:29 výjimečné porušení omerty  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
10.11. 11:33  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
10.11. 17:46 E.R.  RE: Feminizmus v praxi – diskriminácia mužov
07.11. 15:14 Evropan  Toto jsem jim napsal
07.11. 16:39 E.R.  RE: Toto jsem jim napsal
07.11. 17:31 Jarmila  RE: Toto jsem jim napsal
07.11. 17:43 Aja  RE: Toto jsem jim napsal
13.11. 18:53  RE: Toto jsem jim napsal
14.11. 18:42 Jarmila  RE: Toto jsem jim napsal
07.11. 21:49 výjimečné porušení omerty  RE: Toto jsem jim napsal
13.11. 18:55  RE: Toto jsem jim napsal
07.11. 18:05 Jarek*  To nejsou ženy.
07.11. 18:52  Jak na feministky
07.11. 21:21 pozorovateľ  RE: Jak na feministky
07.11. 20:27  přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 09:21 Danielle  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 11:07 Jacob  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 12:40  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 22:04 Danielle  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 17:11 výjimečné porušení omerty  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 17:37  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 17:50 Jarmila  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 18:15  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 18:45 výjimečné porušení omerty  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 21:04 Aja  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 21:42 vvv  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
09.11. 10:31 pozorovateľ  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
09.11. 12:09 Aja  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
09.11. 13:45 pozorovateľ  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
09.11. 16:26  RE: přeprogramovené talmudizované české ženy
08.11. 01:44 Robert Nohejl  Panu Sorosovi se investovane penize vrati,jinou formou.
08.11. 03:08 Tom  mit dve a nebo vice manzelek nemusi byt zase tak spatne, co rikate?
08.11. 22:53  RE: mit dve a nebo vice manzelek nemusi byt zase tak spatne, co rikate?
08.11. 06:55 Jacob  RE: Panu Sorosovi se investovane penize vrati,jinou formou.
09.11. 21:05  RE: Panu Sorosovi se investovane penize vrati,jinou formou.
08.11. 08:52 gippius  Blbínci a blběnky ze ziskovek
08.11. 11:56 stefan  urcite je clenem toho
08.11. 12:03 pozorovateľ  Rockefeller a feministické hnutie
08.11. 13:03  RE: Rockefeller a feministické hnutie
08.11. 12:30 kik  hoa
08.11. 12:40 pozorovateľ  Obama obanoval kompliment o kráse. Obvinili ho zo sexizmu
08.11. 15:00 Andrew Siddur  RE: Obama obanoval kompliment o kráse. Obvinili ho zo sexizmu
08.11. 12:47 R.B.  Zpětná vazba GEK
08.11. 15:28 Reveil  Neříká si o to?
08.11. 16:27 Jarmila  Jak to všechno dopadne?
10.11. 11:58  RE: Jak to všechno dopadne?
08.11. 18:08 pozorovateľ  Feministické "víťazstvá" v praxi
08.11. 18:38 Jarmila  RE: Feministické
08.11. 22:57 Nikdo (originál)  RE: Feministické
09.11. 14:04 leo69  RE: Feministické
09.11. 15:34 Aja  RE: Feministické
09.11. 16:16 leo69  RE: Feministické
09.11. 16:29 Aja  RE: Feministické
09.11. 20:49 leo69  RE: Feministické
10.11. 06:05 Nikdo (originál)  RE: Feministické
11.11. 15:47  RE: Feministické
09.11. 18:11  RE: Feministické
09.11. 16:39  RE: Feministické
10.11. 16:04 Jarmila  RE: Feministické
08.11. 19:11 E.R.  Je to z ďáblovy kuchyně...
08.11. 23:40 a  Akademii věd u zdi....
09.11. 12:41 Aja  Když mohu souhlasit
09.11. 15:59 Vladimír Stwora  RE: Když mohu souhlasit
10.11. 08:40 výjimečné porušení omerty  RE: Když mohu souhlasit
10.11. 00:55 Robert Nohejl  Svecko se uz prispusobuje muslimum,v prodeji je uz zahaleni hlavy pro krestanky.
11.11. 15:01  zxx
12.12. 01:49 vlast  Megery

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

32

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 70 čtenářů částkou 9 592 korun, což je 32 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 2

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,24 Kč
Euro
25,74 Kč
Libra
29,87 Kč
Kanadský dolar
17,62 Kč
Australský dolar
15,70 Kč
Švýcarský frank
23,34 Kč
100 japonských jenů
21,38 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,74 Kč
Ukrajinská hřivna
0,94 Kč
100 rublů
36,23 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 586,56 Kč
1 unce stříbra
404,24 Kč
Bitcoin
184 988,91 Kč

Poslední aktualizace: 16.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 988