Diskuze k článku

Konspirační teorie? Ne, neznám...

Příspěvků 46

6.11.2015 7:35

lidé se probouzí-je to vývojová fáze vědomí- ze zvířete v člověka

jezinka 88.?.?.?

shrnutí-už víme ten silný/slabý "vybraný kluk" také buduje NWO, dokonce má "požehnání" od tvůrce nynějšího matrixu, takže věci nejsou takové jak se jeví, ale pracuje se za pochodu "zbraněmi bližního", všichni probuzení jsou vůdci v prvé řadě samých sebe - zbavit se ega a následně až se probudí dostatečný počet "spících Růženek", nastane dominový efekt Fibonaciho spirály. I zadavatel matrixu podlehne kosmickému vývoji, který je nezvratný.
Jsou vypracovány teoreticky plány na možné scenáře, plány vznikali v myslích tvůrců, tedy někdo jim je vštěpoval a něco odečetli z IP předchozích civilizací, ale vývoj nelze na Zemi zastavit, jenom spomalit ideologiemi.
Rodí se ty samé duše s novými informacemi z druhé věčně živé strany.

341437

6.11.2015 8:39

velmi pekny clanok

tartus 178.?.?.?

ale beriem to tak, ze planov na docielenie presunu moci od USA/britania do narucia rusko/cina je niekolko a syria je len jedna cesta, mame tu yellownstovn a tiez je moznost jednoduchého stranického ozkladu, proste jeden rok sa nedohodnu na zvyseni stropu zadlzenia a bude bankrot, mala svetova kriza a vsetci investori sa pohrnu na juan a rubel.

341441

6.11.2015 8:43

(ne)pitná voda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 72.?.?.?

Nevím jak jinde, ale u nás teče z kohoutku opravdu nechutná voda, co se doslová příčí v krku. A to přesto, že její zdroj je poměrně kvalitní. Důvod je jednoduchý, zastaralé potrubí snad ještě z 50. let (které dnešní kleptokracie nebyla schopná za poslední čtvrtstoletí vyměnit), ve kterém se voda kazí a zahnívá, případně nasává nečistoty cestou.

Víte, že ve velkých městech se ztrácí kolem 50% vody dodané do vodovodního řádu? V tak katastrofálním stavu je potrubí.
Současný kapitalizmus situaci dokonale zakonzervoval na další desítky let. Prodal vodovody zahraničním vlastníkům, kteří nechají potrubí v současném shnilém stavu a jen na nás budou nehorázně vydělávat a naúčtují nám i tu vodu, která se v tomto rozpadlém popraskaném potrubí ztratí.
A my budeme nucení nadále kupovat navíc balenou vodu.
Takže kupování balené vody není tak iracionální, jak se na první pohled zdá (což je smutné).

Další důvod, proč jsme si navykli kupovat vodu je prostý. Zkuste se projít po městě a někde zadarmo získat přístup k pitné vodě. Dřív to šlo všude, na nádražích, úřadech, veřejných WC, dokonce i v hospodách a restauracích. (pamatuji se i na běžně dostupné veřejné "pítka" -zřejmě nahrazovaly obecní studnu). Dnes, pokud vás tam vůbec pustí, zaplatíte 10kč za vstup, pokud se chcete napít. A za ty peníze už máte láhev baleného nealka.

341442

6.11.2015 8:47

Joseph Goebbels by se strašně divil, co všechno je možný

J_Pitralon 178.?.?.?

11. září 2001 - 14 let poté - dokument Igora Chauna
https://www.youtube.com/watch?v=KWCBKdzh5ng

"Lies, Lies, Lies" - Ministry
http://www.youtube.com/watch?v=6S0HznBnrCE

[zmaten]

341443

6.11.2015 9:16

drahé energie a geopolitika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Drahé energie jsou prostředkem, jak ovládat lidi a ekonomiky států, věst války v ropných zemích, škrtit přísun fosilních paliv ze sibiře do Evropy a podobně. Je to geopolitické zbraň.

Zmiňovat "volnou energii" nebylo zrovna příliš šťastné. Ale třeba zoufale neefektivní způsoby ukládání energií do technologicky zastaralých baterií (olověné >150 let,Nikl-kadmiové >100 let, Ni-Fe >100 let, NiMH 50 let). Dokonce i ta nejnovější lithiová technologie je stará přes 40 let. Navíc to není žádný zázrak, protože zásoby lithia je na zemi jsou poměrně malé, takže je i do budoucnosti zaručena vysoká cena lithiových baterií (u elektromobilu tvoří 1/2 jeho ceny právě lithiové akumulátory, což je přes 500 000,- kč).
Tady je jasné, že je výzkum umělě blokován a výsledky leží někde v trezorech.

S elektrárnami to není o moc lepší. Současné štěpné jaderné jsou naprostá tragédie co do bezpečnosti i efektivity (jen 0,5 % je štěpitelný izotop 235, zbytek je nepoužitelný).
Existuje technologie vysoce efektivních množivých reaktorů které mohou použít všechny izotopy uranu, vysoce nebezpečný odpad ze štěpných reaktorů, nebo i thorium (kterého je víc než uranu). Jediný použitelný je ale momentálně v tom "zaostalém" Rusku. Protože výzkum této technologie a další rozvoj pro použitelnost v praxi prakticky neexistuje, nebo je dokonce sabotován.

Místo toho je přes 50 let nesmyslně podporován fantasmagorický výzkum "sluneční" jaderné fůze, který nebude v praxi použitelný ještě několik dalších století (aby se zablokovali zdroje a finance na zdokonalení množivého reaktoru použitelného ihned). Tomu říkám konspirace jako hrom.

341444

6.11.2015 9:44

Řešení

lt 85.?.?.?

Řešení je jenom jedno .. to co je slíbené v Bibli... Boží Království. Buh zničí ty, co ničí Zemi /Izaiáš/ . Jelikož lidé dostali možnost ukázat, jesli jsou schopni sami sobě vládnout. Ten stav trvá ale ne donekonečna. Pak se udělá úklid. Dle proroctví to bude krátce poté, co se prohlási Mír a Bezpečí /pravděpodobne to k tomu vše směruje, zdá se mi, že kvuli teroristum, ale to je jenom mojě domněnka/ a kompletně se odstraní náboženství /zj. Sv. Jána/.
Celou Bibli se vine niť základní otázky .. jestli člověk muže existovat bez Boha, jestli muže sám sobě vládnout a jestli existují lidé, kteří dobrovolně, z vlastní svobodní vule, jsou ochotni se podřídit vláde a vedení Stvořitele.
A co se týče konspiračních záležitostí .. Bible píše, že vládcem tohodle světa je padlý duchovní tvor, nazývan taky Satan. Ale je jich více a ovládají mocné tohodle světa. Málokdo ví, že se mocní světa často radí se spiritisty .. proč asi. Proto taky jeden často nechápe tu ukrutnost a nesmysl, co se všude děje. Protože démoni nenávidí všechno, co je dobré. Nenávidí lidi a sami vzájemne proti sobě bojují. To není žádnej Aštar Šeran [smích] .. ale je dobré si Bibli přečíst. Historii , proroctví , atd.

341445

7.11.2015 0:32

RE: Řešení

F&T 78.?.?.?

Reakce na 341445

No jo, ale Bible byla také oněmi loutkovodiči přepsána a to, co dnes obsahuje je naprostý paskvil. Ten, kdo nezná originální poselství Bible z tohoto textu bude zmaten a bude si myslet, že přijde nějaký pánbíček z nebíčka a ono se nic takového bohužel nestane [pláč]!
Každý člověk je duální bytostí a je sám sobě bohem. Jen ta druhá polovina Vás samotných je umlčena a potlačena. Kdyby se obě poloviny spojili, teprve potom dosáhnete onoho Božího království tady teď na Zemi!

341475

7.11.2015 6:18

RE: Řešení

věčný student 90.?.?.?

Reakce na 341475

Prosím vás, ty brownovské hypotézy o "přepsání Bible " a podobné žvásty se už zajídají, zejména těm, co v daném oboru znají víc, než motivy např. Umberta Eca.
Vami použitý pojem "paskvil" jste použil právě v opačném gardu.

A ty jungiánské "sjednocené duality člověka" vás nespasí, i kdyby jste napsal výkřičníků za větou pět.

341480

7.11.2015 20:16

RE: Řešení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 149.?.?.?

Reakce na 341480

Náhodou, Jungův psychoanalytycký rozbor křesťanství je jedna z nejzajímavějších věcí, co jsem od něj četl. Kdyby to znalo víc lidí, tak by tu nepsali takové bláboly ve stylu zednářské protináboženské propagandy.

Kdyby u dnešního člověka šlo jen o dualitu (tak jako u křesťanů: bůh-ďábel, dobro-zlo) tak bychom na tom byli ještě dobře. Ale dnešní lidé připomínají nejvíc oligofreniky s mnohočetným rozštěpením osobnosti, u nějž se ta tlupa dílčích podosobností a komplexů mezi sebou hádá o nadvládu nad dotyčným nebožákem.

341545

6.11.2015 11:45

Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

proto je namíste se ptát, kolik z toho o čem píše odpovídá pravde.

Dobre vím, že pojem "volná energie" a reči o tom jak Tesla mohl poskytnout energii zdarma jsou čistý nesmysl a jde spíše o ukradení a preformulování stejného pojmu z oblasti fyzikální chemie. Práve zde došlo k uplatnení lži a manipulace. Lidé by se nemeli živit planými nadejemi o tom, jak bude energie jednou dostatek a zdarma. Dejmetomu muže být dostupnejší, než dnes, levnejší, ale zcela jiste ne zdarma, protože bychom se její odpadním produktem zde upekli i kdyby rečičky o všudeprítomné energii byly pravdivé. Já už dospel k poznání principu, proč nelze treba získat energii z vakua, volnou energii a podobne. V první rade proto, že vakuum je již nastolená rovnováha, a tam kde není duvod, se žádná energie nevymeňuje. Pokud se nemá energie jak dále rozptylovat, tak se nebude ani menit na jinou, žádanejší. No a ve vakuu je rozptyl zatím možný jen do vakua, protože nic méne, než vakuum zatím neznáme. Mohla by to být rekneme černá díra, ale tu poruce (možná i naštestí) nemáme, a museli bychom ji vytvorit čím jiným, než dodáním další energie.
Kocourkovští mudrci také nikdy nevedeli, kam dát hlínu z vykopané jámy, proto kopali jámy další.
Druhou vecí je, že svet poskládaný z mikročástic má všechny námi používané dejmetomu nejádrové procesy vratné, pružné, a celé podléhají pouze matematické statistice. Ta ríká, že teplo/energie pujde jen z telesa teplejšího na chladnejší, ne naopak. Tedy energie poteče ze systému s prebytkem hybnosti, a ne zpátky.
Je smula, že i v Rusku dovedou šarlatáni udelat své, dokonce na politikusu. Mají tam ale také vzdelané oponenty.

Dejmetomu je treba zbytek článku pravda, tohle o Teslových energiích ale zcela jiste ne. Tím nikde neubírám Teslovi konkrétní prínos ve vede(zejména 3f. soustavy a motory). V prenosu "energie" byl na tu dobu úspešnejší Marconi. Svet vzhuru nohama nestojí a všechno má své meze.

341448

6.11.2015 12:30

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341448

netušil jsem, že jste takový znalec vakua a populárně pavědeckých televizních pořadů

341451

6.11.2015 13:35

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ID 213.?.?.?

Reakce na 341448

Domnívám se, že nečtete dost pozorně: tato stať je uvedena slovy "Tady máte bajku z historie:" a ukončena slovy "Připusťme, že to jsou báchorky." Čili autor ví.

341455

6.11.2015 14:25

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

pawman 80.?.?.?

Reakce na 341448

Úplně stejně jako Vy kdysi argumentovali lidé, kteří nevěřili, že stroje těžší než vzduch mohou létat... Také se oháněli fyzikálními zákony, také bylo spoustu vědeckých teorií o nemožnosti takového stroje a jak je tomu dnes? Tesla byl neuvěřitelný mozek a ne náhodou se veškerý odkaz jeho výzkumů jaksi "ztratil", stejně jako zmizeli jakékoliv důkazy o jeho pokusech s volnou energií z éteru... Bohužel dnes už existují pouze náznaky, dohady a snadno vyvratitelné svědectví [pláč] Je třeba si uvědomit, že to, že něco nedokážu pochopit ještě neznamená že je to důkaz pro to, že to nemůže existovat...

341457

6.11.2015 15:31

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 341457

mozno pan pppppp je vystudovany fyzik a chemik, vie v tychto oboroch o vsetkom a sam vyvratil a nahradil ainstainovu teoriu relativity.

to len my sme ty hlupaci co vidia vsade konspiracie a sprisahania.

341461

6.11.2015 18:10

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 341457

Učená společnost vědců v británii dokonce vypočetla že lidé nemohou používat železnici protože je rychlost nad 36km/h zadusí.[mrknutí jedním okem]

341467

7.11.2015 17:27

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341457

Neargumentovali vubec "stejne" jako já. Spíše opet, jako pavedci. Napište, kdo z opravdových vedcu trvdil, že predmety težší než vzduch nemohly létat?

Je to výmysl, blábol konspirativcu. Každý i nevedec a decko ví, že husa je težší, než vzduch a lítá. Stejne tak orel, i když zrovna nemává krídly.
Stejne tak Žukovskij studoval let krídel "husy" pomerne brzo, a našel slušnou teorii. Prečtete si o tom nejprve neco, než začnete uvažovat.

341531

7.11.2015 19:52

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

Zvirak 89.?.?.?

Reakce na 341531

pětipéčko, nejsi sám kdo má vysoké technické vzdělání. Už delší dobu si všímám tvých příspěvků. Občas s tebou souhlasím, ale co týká tvých názorů na "technično", jak tu někdo v jiné diskuzi velice trefně použil, velmi silně s tebou nesouhlasím. Naprosto nechápu, jak můžeš obhajovat a překrucovat technické záležistosti a aspekty 9/11. Dále Tesla je srbský fenomén, dle mého nepochopený dobou a ani tou naší..
Vtip je v tom, že nikdo nedokázal, že pravdu nemá. Dle mého jeho myšlenky mají obrovskou budoucnost. To, že to dnes nechápeme neznamená, že jsou to blbosti.
Velice zvláštní jsou i okolnosti jeho smrti jen tak na okraj.
(taková drzost, že nějaký slovan/slave by měl takové vynálezy o kterých se za mořem nikomu ani nezdálo, tím méně nýmandovi Edisonovi. Příčí se mi použít termín jeho přotějšek. To by byla urážka Tesly)

Přijdeš mi jako taková technická inkvizice dneška. Poslední dobou si toho začínám všímat víc a víc. Spoustu inteligentních a vzdělaných lidí se schovává za svůj titul a odmítá použít svůj vlastní rozum. Možná ze strachu, že by se jim zbořil svět z karet, nebo z ostudy, že by se ukázalo, že neměli pravdu (ach to ego).

Ještě bych zkusil napsat, jak říká Pjakin, se díváš na věc předem stanovenou matricí, takže vidíš zkreslenou realitu. Nehodící fakta ignoruješ..

Navíc to zatvrzelé zastávání akademicko-politických stanovisek a vědomé přehlížení jasných a zásadních faktů má analogii ve vztahu -- věda x víra.
Pětipéčko, tvé obhajující příspěvky (zvlášť 9/11) jsou daleko více vírou než vědou.

V tom je ostatně problém současných věd i technických (ovšem zvláště žvanivých věd). Všechny postuláty a axiomy by měly být podrobeny kritice.

341544

9.11.2015 10:30

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341544

Pane vaše reakce je typicky politická a už pomalu ideologická. Paušalizování a nálepkování. Postrádá vecný smysl a ujíždí mimo realitu.

Nemusíte mi pripomínat, co ví i decko. Nestudoval jsem sám a práve proto, že jsem studioval jsem videl hordy jiných studentu. Také to, kterí jsou schopní a neschopní, stejne jako prumerne 10%-20% ze všech bylo schopno opravdu delat práci, kterou vystudovali, ostatní byli papíroví. Takže mi nevykládejte, kam se podelo onech 80%. Aby byly zajímaví vytvorili díla typu 1500 dalmatincu, mystifikace Teslu apod. matoucí širokou verejnost.

Pres "matrici" se na to díváte vy. Na rozdíl od anonymu, co se bojí o své ego, já anonym nejsem a anonymne nevystupuju, stejne jako nekterí nenávistní diskutující zde. Takže prekrucujete vy. Schovávají se ostaní a ne já. Popremýšlejte o tom.

Nezúčastnil jste se v ničem vecné argumentace na rozdíl napríklad od P.A.Semi, takže morálne/eticky nemáte nárok mi žádné podobné veci vytýkat. Sežral jste konspirace i s navijákem. Beru to jako prumerný nedostatek vzdelání (nejde o posmešek, má jít o obecnou absenci technického myšlení).

341623

12.11.2015 4:58

Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil "Ucit se" az

favela 113.?.?.?

Reakce na 341623

..do omrzeni/treba jak ne-chytit sifla?/. Nemci si vsadili 10mil zlatych marek to nevedeli a dlouho jim nevydrzel. Predtim to byl Komenskej a jini experti na zdelani vseho druhu. Prisel dulezitej zakaz dle zakona ;bejt hloupej a nevzdelanej.
A vysledky na sebe nenechaly dlouho cekat !
Mrtvych z nasili a zmasakrovanych pocty vzrustaji spolu se vzdelanim vsech a da se rict jednoduse, cim vice vzdelani tim vice holokostu !!
Snad Lenin radil /i sobe/aby tak nezustal pozadu.
Turci masakrovali armeny /pokracuji dodnes/, nacisti slovany/ a USA /Korea Japonsko,Vietnam ,Jizni Amerika/a celej svet dodnes.
A universit a technickych skol maji zdaleka nejvic na svete.
Byly doby kdy vrazdili masove domorodi nacelnici a jejich sluhove v Africe a zdalo se,ze kdo se tam narodil,narodil se proto aby byl vyvrazden /priparne i sezran/ take s celou rodinou a casto se ani nemel prilezitost vubec narodit.Ovsem korunu tomu nasadil belgickej kral Leopold ,kdyz si nasadil kralovskou korunu.Behem 15-20 let vyholokostoval Kongo v poctu 9 milionu zivotu. Cim urozenejsi a vzdelanejsi tim vic to vrazdi a chce vrazdit.
Jindy se to ani nedalo spocitat. Cisarsky urozenec Wilhelm zdaleka prekonal vsechny. Ucit se ditka ,se ucte!!A Lenin se taky prevelice ucil az se mu to hodilo /treba na Rudej Teror/!!!
Kolik studovanejch geniu,skol,ucitelu bylo zapotrebi aby se vyrobily nuklearni zbrane a jak se ty chramy vedeni snazily. Pocitace,rizene rakety dnes atd.Zbrane na nejvyssi urovni. A kazdej den nam hrozi ted dalsi svetova valka a konec sveta. Spolu s nejvyssi urovni vzdelanosti vubec. Ucte se ditka ..
Na,co jeste? Nevzdelane hordy primitivnich nabozenskych fanatiku a brutalniho masakrovani nasli horlive pomahace z rad inteligentu nebyvale a maximalne vzdelanych!! Dalo by se rict prevzdelanych. A jak jim to slape pospolu proti nam!!
A v Rime zase poradaji taskarice s coudem. Kdyz papeze voli CIA, jinak se nedozije. Ten coud smrdi- podvodem. A papez je vzdycky "korektista"! Amusi bejt take "kam vitr ,tam plast". Jinak ho zabalej do plaste a slehne po nem zem.
A pomuze mu bejt vzdelancem a bejt nejvic nabiblovanej z bifle a nebo vlastne nabiflovanej z bible !Vono je to jedno.Nakonec.
A co takhle nas vodit za nos ? Vode zdi ke zdi, vedecky a pro vsecky ,aby jsme si tak rozbili poradne drzky..a paradne.

341729

12.11.2015 17:23

RE: Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341729

Nespamujte mi príspevky. O syfilisu a spol. si vypisujte nekde jinde. Jste úplne off-topic. Jinými slovy dejte si ode mne odpich. Dekuju za pochopení.

341752

13.11.2015 5:04

RE: Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil

favela 113.?.?.?

Reakce na 341752

...text je jenom podrobnejsi rozvedeni myslenky z prispevku "Valka proti teroru bude trvat dlouho"...Namet je /pro vasi informaci/o problemech vzdelani,inteligence a vetsinou jejich jiste nezamyslenych dusledku.. A prosazovane za kazdou cenu casto velmi agresivnimi agitatory vseho ucitelstvi, ktere nemam zrovna v lasce...Vycet skutku pedagogu spachanych proti detem /v donucovacich skolach/ je jiste dlouhy a plny nasili fyzickeho a i psychickeho a to je velmi smutne...a vzhledem k tomu jsou i vysledky jeste smutnejsi...

341768

6.11.2015 15:49

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 341448

"Kocourkovští mudrci také nikdy nevedeli, kam dát hlínu z vykopané jámy, proto kopali jámy další."

Jako byste je právě Vy řídil.

" Druhou vecí je, že svet poskládaný z mikročástic má všechny námi používané dejmetomu nejádrové procesy vratné, pružné, a celé podléhají pouze matematické statistice. "

Matematické statistice nepodléhá žádná vědecká disciplína. To jen šarlatáni předvádějí jakési "vývojové" grafy a komentují je podobně jako Vy.

"Ta ríká, že teplo/energie pujde jen z telesa teplejšího na chladnejší, ne naopak. Tedy energie poteče ze systému s prebytkem hybnosti, a ne zpátky.
Je smula, že i v Rusku dovedou šarlatáni udelat své, dokonce na politikusu. Mají tam ale také vzdelané oponenty."


Tak to už jste upekl dort, který by Vám záviděli pejsek a kočička.

PS Nenechte si myšlenky utéci
[mrknutí jedním okem][chechtot][chechtot]

341462

6.11.2015 17:29

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 341448

No tohle je ale bomba, vlastne tech bomb je tam vlastne vic, ale nejvetsi je ta o odpadni energii z energie, je videt ze nam zde vyrostl novy Eisteigen- pardon Ajnstajn.

dale koukam ze mame noveho znalce na "Nikolu" Teslujc, podle naseho koumalka vynalezce tri fazi, a motoru... blbe nejdrivejc pred tremi fazemi, musel vynalezt stridavoui elektriku, jak ji transformovat a pak zacal s fazemi. Mimo toho Tesla se starym Westinghousem toho udelali vic nez 3f.

Ohledne Marconiho- the amerotalianskej parchan se prenosem energie nezabyval jent totiz ukrad/vyuzil Teslovo vyzkumy ohledne radiokomunikace, protoze Tesla povazoval radiokomunikaci za mene vyznamnou nez dalkovy prenos elektriky. Jinak Tesla uz na dalku komunikoval pred Marconim.

- Marconiho patenty a vyzkumy byly prohlaseny po jeho smrti za strategicke a dodnes vetsina z nich nebyla uverejnena.

vis ty vlastne jak Bell vynalez vynalezl telefon?

strcil si drat z ucha do prdele a slysel hovno.

Slysel jsi taky o starym Raisovi? ten vopravdu prvni vynalez telefon ale lini rakusti urednici prosrali termin, to same s bratry Veverkovymi, (pluh) lodnim sroubem (mladej Ressel) a vice....

nakonec vis proc rakousko tenkrat prosralo valku s Nemeckem- vlastne jeste Pruskem? protoze rakouska armada stale poouzivala predovky, kdezto Prusaci meli jiz ladovani zezadu - rikali ze to vynalezl Dreysse, ale neni to tak docela sichr zadovku pred nim vynalezl jeden cechacek jmenem Krnka ale rakousky generalite se to nelibilo, a tak ...

jeste te prosim, toho s tim vakuem nech, jedine vakuuuuuuuum mas v tvy makovici

341464

7.11.2015 17:34

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341464

Kup si nejprve knihu
https://is.muni.cz/publication/671992
a pak neco mudruj.

Si zcela mimo, strídavý proud byl vynalezený dávno predtím, stejne tak indukční motor. Ferraris se ale spletl, špatne spočítal limitní účinnosti na 50%, a považoval jej proto za neperspektivní pro energetické využití.

341533

6.11.2015 19:00

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ami 79.?.?.?

Reakce na 341448

"Dejmetomu" vies o tom vsetkom velke hovno. Tak ako ten svetuskar pred tebou. Ludia tohoto typu boli vzdy ludstvu svojim debilnym myslenim na obtiaz. Ak ziskali moc vrazdili vsetkych s inym nazorom .
Pise sa ze sprostost nie je geneticka zalezitost a je otazkou vzdelania a vychovy. Ked citam taketo bludy vazne o tom pochybujem...

341471

7.11.2015 15:57

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

stefan 78.?.?.?

Reakce na 341448

ppppp+p,
opet "odborna radobyanalyza" pana sestipecka!!!
ty jsi se jiz dost zprofanoval s vymi bludy o 9/11 v odborne stati jak tekla po NY ocel![bliji]

341524

7.11.2015 18:20

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341524

To sis me spletl s nekým jiným. Já roztavenou ocel i hliník na rozdíl od tebe a dalších internetových pisálku videl dostikrát. Nemíchej se prozatím technikum do fachu a dej si v tomto smeru padáka. Nejprve čti a pracuj. Od odborníka to máš na hony.

Príšte také nemluv mým jménem opak toho, co jsem napsal. Jsou zde myslím predpokládané pravidla umet číst a pochopit psaný text, rovnež se predpokládá úspešne ukončená základní škola, v probírané otázce rovnež lepší známka z fyziky a chemie, než 3, hlavne kvuli schopnosti se technicky vyjádrit a kvuli technickému slovníku. Jinak se nedomluvíme ani pres základku.

Kdybys mel prostudované alespoň s chybejícími stranami vyrazené matematicko-fyzikálne-chemické tabulky pro základní školu, tak sotva napíšeš pitomosti výše.

Podobný postup doporučuju panu Kangaroo, nebo se radši venovat zoologickým zahradám. Nenapsal jste opravdu nic k veci, a popremýšlejte, proč spíše vy jste nemohl být v minulém živote členem francouzké akademie, co se venoval padajícím kamenum.

...jsou tu úredníci i v pracovní dobe,
kluci co si to delají sami sobe... [velký smích]

341539

8.11.2015 11:41

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

stefan 78.?.?.?

Reakce na 341539

poslouchej π icko. jiz jsem ti v minulosti psal pokud nejsi schopen prijat jiny nazor at od laiku anebo znalcu, at si nechas sve nahledy na lidi, jejich vzdelani, rasu, lQ level, vyjadrovaci ci jazykove schopnosti nekam jinam. reseni mam pro tebe dve, prvni ze bez tedy diskutovat na "tve urovni" mezi experty na Akademii Ved anebo druhe, pro tebe jeste lepsi reseni, a tim je ucast mezi totalni vypatlance v opozitnim NEzvedavci.
vice k tve existenci NC, opetovne jdu z tebe [bliji]

341567

9.11.2015 23:55

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341567

Následující text jsou citace výroku pana "stefan" z poslední stránky jeho príspevku. Furt chce po mne a po jiných, co sám neumí:

-P.S.: Klemente Dando, usetri si nadavky, radeji mi napis argument nebo neco na podporu panu zidu.

-vecne argumenty pro a proti jsou podstatne konstruktivnejsi nez
hystericke nadavky.

-anonyme, anonyme, och boze odkud ty jsi se vylihnul???

-Rozumis, ty hnupe, jo a zahradu mam velkou, ze bych tam mohl prohanet i vetsi stado bizonu, ale "point" je v tom, ze ti buzeranti meststi si udelaji regule takove jak ONI chteji!!!Takze zaverem, brnaku, nechci trpet pocitem, ze jsem poznal neco vic nez ty. Vy Cizci jste chytrulini, to je vseobecne znamo, takze se nedivim, ze to vse vis lepe nez ja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

-Tudiz zaverem, pokud nejsi schopen mi nic vyvratit, tak se na me vyser, drz picu
a bud klidny, ok? To plati i pro tobe podobne, jmenovane jinde!!!

-och boze, proc je tolik curaku na svete a jeste k tomu z Moravy?

-moravacku, ty hovado, vymysli nejaky clanek sam, nekrad to jinym, ty hnupe.
jdu bumbat, abych mohl takove curaky jako jsi ty, lepe vnimat!

-Mily db, mam to korektne? Vulgarnost Stefana nech na pokoji, ten jen reaguje na stupiditu nekterych ucastniku, doufam, ze nechces vstoupit do jejich rad.!
Nebylo by vulgarizmu ze strany me, byla-li by diskuze na urovni, tudiz podlozim prikladem: Kdyz napisu, ze zeme se toci z leva doprava, tak mi napis, jo, je to tak nebo mne pouc, je to z prava doleva. Ale prosim te, nepis mi ze jsem debil, ze mam jit zpet do skoly, ze mam jen 3 obecne a podobne.

-takže si vytáhněte svý trámy a neposuzujte koho neznáte jo?

-A ) boze moravacku, proc ty jsi takovy kokot!
B ) ty pico!!!
ze jsi notorik, to jsem poznal podle toho, ze nevis, ze existuje
rozdil mezi panskym a damskym prirozenim tam je opravdu velky rozdil
Moravacku, diky za analyzu me osoby;


...takže pane odprejsknete príkladem, pokud vy chcete nekoho posílat pryč. Když u nás delá americký pumpar prezidenta, copak jste asi v té americe delal vy.

341676

15.11.2015 11:06

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

stefan 78.?.?.?

Reakce na 341676

pane peti π cko, nestojis mi za odpoivedi, neatakuj a nepovysuj se nad jine a bude klid, chapu, ze pri tvych genitalnim znalostech fyzikalnich a chemickych zakonu metalurgie, kteres nacerpal, jak se zda po precteni knihy "Jak se kalila ocel a hlinik"
nemohu na tebe stacit. asi proto, ze jsem docentem v oboru polysarcie a pridruzenych ved.
v dusledku podobnosti teroristickeho utoku v parizi s 9/11, ocekavam tvou analyzu k teto udalosti. byl bych rad bys vysvetlil slozeni antidestrukcniho, nehorlaveho materialu syrskeho, a egyptskeho passportu a take srovnani s pasem mohameda Atty!
dik

341868

8.11.2015 18:30

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

Josef K 90.?.?.?

Reakce na 341448

Marconi byl úspěšnější, protože využil/znežuil Teslovy patenty, dokonce za to dostal Nobelovu cenu. Tesla se s ním chvíli soudil, ale pak toho nechal. Tesla je za všemi základními vynálezy v elektrotechnice. Jen byl poněkud snílek a proto je obchodně nevyužil a vlastně je kolikrát ani nedotáhl ze základního výzkumu do praxe (právě viz, Marconi).

341593

9.11.2015 10:50

RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341593

Nemáte pravdu. Popov delal také své výskumy nezávisle na Teslovi. Dnes se pseudohistorici pokouší naopak ukrást myšlenky jiným, a prisoudit je Teslovi, protože Tesla byl vyvolený jako modla, dobre se o nem píše, modlou je proto, že byl ke konci své kariéry neúspešný megaloman.
Čím opet nesnižuji jeho prínos pokroku, ruzní jiní vynálezcové meli své osudy.

Prečtete si i vy knihu
https://is.muni.cz/publication/671992
než začnete neco psát, já ji mám prečtenou.
Nebo napište svou, alespoň si tím budete více nucený overit fakta a tolik neplácat.

Kdyby Tesla umel totéž, co Marconi, tak by to proste udelal. Tesla umel generovat velké EM rekneme spíše poruchy, jiskry, VN, ale o anténách nemel páru, nemel na to správné teorie, ani empirie. O žádném ukradení patentu nemuže být proto reč, dobre víme, co jsou patenty a co realita.
Nobelovka proto byla udelena Marconimu nejspíš právem.

Rečičky "já bych také umel dát gól, kdbych to tam zrovna hrál" jsou poznámkami typu "kdyby pes nesral, dále by zašel".

Nalítli jste na propagandu a psychologicky-emotivne psané knížečky o Teslovi. Teslu považuju spíše jako extravagantní obeť této mystifikace. Sám Tesla také nebyl žádný andílek, ale do jisté míry "hazardér", jako vášnivý hráč biliardu. Možná i člen pražské kavárny.

Ješte jednou opakuji. Jeho prínos byl v tom, že nedbal na chybnou teorii Itala Ferrarise a udelal motor, který presáhl 50% účinnost. Kdyby treba Siemens neudelal drážkový koncept statoru, tak by se nejspíš k asynchronní kleci ani nedostal. Ze Siemense už také dávno udelali ostatní firmu typu korupční obluda.
Dokonce i pred Ferrarisem udelal asynchronní indukční motor v príliš školní verzi nejaký angličan na B, a ješte nekdo další, je to psáno v té knize. Všichni 3 by se možná mohli soudit s Teslem, že jim neco ukradl.
Nezkoušejte me chytat za slovo, sám jsem nekteré motory a generátory navrhoval za peníze. Nemužeme se vzdát všecho co zde generace predku vytvorila a odeslat to "mejlem" do Číny, nebo to nechat zašlapat imigrantum postiženým šariou. Ti pálí knihy a likvidují kulturní památky, pane. Když pujdem proti sobe, co z nás zustane???

Proste nečtete jenom báchorky, ale také neco serioznejší.

341625

6.11.2015 12:18

Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.

Radim 178.?.?.?

Ríká se důvěřuj, ale prověřuj: video je bez zvuku. A co když to bylo natočeno v Rusku? Ha?
Co se týče Teslu a reakce na něho v příspěvcích. Dnes jsme přesvědčováni, že vše je jenom chemie, život je jen chemie, prý. Co se snaží být tím řečeno? Tedy asi to, že život neexistuje, jako jinakost vůči mechanickosti. Tedy že chemie-život je v podstate mechanizmus. V tom případě vše funguje jen na základě setrvačnosti, než se to zastaví, nebo než zákon entropie udělá svoje. Rekněme, že je to takhle. V tom případě se ptám, kdo/co dal/a/o ten mechanismuz do pohybu? A vůbec, proč si ten mechanizmus dal tu námahu, aby z prachu, plynů ohně vznikla rozmanitá fauna a flora? To musela být neuvěřitelná náhoda, že ty neživé látky se shodou okolností v té své setrvačnosti pohybu zhlukli právě tak, že vytvořili vědomí... Regenerace organizmu je tedy též jen součástí dobíhání setrvačnosti kinetické, setrvačnosti anihilace, elektrických výbojů - než se to vše prostě anuluje...? Ale aj tak: jak to že se mrtvé věci, mrtvé atomy dali do pohybu? Anebo je zde něco co je si samo sobě nevyčerpatelným zdrojem? Třeba vědomí?

341450

7.11.2015 17:45

RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341450

Já také proveroval, a všímejte si, jak na mne nekterí reagují [smích]

Mícháme sice 2 ruzné veci, já se vyjádroval pomerne konkrétne v konkrétních smerech, ale odpovím i na vaši námitku.

Život(živé organismy) se vuči termodynamice(statistice, tepelnému rozptylu, smrti) chová tak, že zpomaluje tento rozptyl, zdržuje, zadržuje ho. Nebýt života, tepelná smrt (v termodynamickém smyslu) nastane dríve.

Zkuste také dobre zvážit, co tím a zda vubec popírám, a co ne.

Znamená to též, že život není neco, co termodynamiku porušuje, nebo jde proti ní, pouze zpomaluje to, co by jinak probehlo rychleji (eroze, rozptyl, vyzárení energie do relativne prázdného vesmíru bez dalšího užitku).
Tím neodpovídám na otázku, co a proč prvotne zpusobilo, že se tento prostor kolem aktivoval, dal do pohybu.

341536

9.11.2015 20:15

RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 341536

Život naopak erozi planety urychluje, byť marginálně. Tepelná smrt je taky pěkný blábol. Držte se raději svého kopyta. [smích]

341661

10.11.2015 0:14

RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 341661

Vy ani jednomu z tech pojmu nejspíše porádne nerozumíte. Život je i flóra, nejenom fauna. Takže ta eroze je podmínena jenom premnožením jisté části nerozumné fauny, obecne to neplatí. Živé organismy jako celek opravdu erozi a rozptyl energie do vesmíru zpomalují. Vy jste se nad tím vubec do dusledku nezamyslel.
Stejne jako s tou tepelnou smrtí, co to vubec znamená. To není žádné proroctví, ani blábol, ani náboženství, ale prírodovedná metafora, pane, a já také nejsem její autorem. Metafora je vetšinou obraz nečeho, nejakého deje, a ne blábol.
Já se práve svého kopyta držím, a vy mi lezete proste do zelí s kamionem.

Navíc vaše reakce prakticky neobsahuje žádné protiargumenty. Nejde ani z vaší reakce pochopit, zda vubec chápete, na co reagujete.

341678

6.11.2015 14:42

Chatrná logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Autor tohoto textu přirovnává život ke hře monopoly. To je správné přirovnání. Hra monopoly je prostá soutěž s předem danými pravidly. A vítězí v ní ten, kdo se v této soutěži dokáže nejlépe rozhodovat. Nic víc a nic míň. Výsledek této společenské hry žádné temné síly neovlivňují.

Ihned poté však autor diametrálně mění svůj názor:

> Celý svět, je podle všeho, ohromné hrací pole „Monopolů“ a nahoře už musí být hráči, kteří hrají nejedno století (a možná tam jsou od samého začátku?). Jakým způsobem se jim daří manipulovat obyvatelstvem země v globálním měřítku?

Takže v soutěži jménem život nejde o to správně se rozhodovat? V ní rozhodují ONI? Cha, cha. Oni, kteří manipulují lidmi už celá století? Cha, cha. Oni, kteří manipulují lidmi dokonce už "od samého začátku"? Cha, cha, cha.

Podobných blábolů je plný internet. Proč? Protože lidé, kteří se nedokážou správně rozhodovat nevěří, že si za svůj neúspěch v "soutěži" jménem život mohou sami. A neustále hledají viníky svých nezdarů. Jistě! Mohou za to ONI.

Co je pro podobné výplody typické? Autor se pod ně obvykle stydí podepsat. [chechtot]

341458

6.11.2015 17:53

RE: Chatrná logika

tartus 109.?.?.?

Reakce na 341458

trosku miesas hrusky a jablka.

tak poprve, autor naraza na rodinne klany co zakladali banky pred 300 rokmi a teraz rozhoduju o vsetkych peniazoch na planete, ano o vsetkych aj o rublu a juanu.

to ze si hromada ludi spacka zivot s tymto nema nic spolocne, lebo clovek moze byt stastny a uspesny aj bez toho aby ovladal ostatnych.

podruhe: zivot nieje sutaz proti ostatnym ale hlavne sam so sebou.

341465

6.11.2015 18:11

RE: Chatrná logika

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 341458

se divim ze tenhle blabol editor vubec pustil.. jedna vec je rozproudit diskusi, druha je nacpat sem tro(t)lly...

A co se tyce neoliberalniho zvast-zaklinadla pro motivaci tupych ovci k vetsimu pracovnimu vykonu typu "kazdy si za svuj neuspech muze sam", mohl by nam pan "chatrna logika" vysvetlit, jak si jako ve "hre" kde muze vyhrat jen jeden mohou ostatni "moci za svuj neuspech sami", kdyz v principu vsichni vyhrat nemohli, ani kdyby hrali uplne identicti hraci? A jak je to ve skutecnosti cele jeste horsi (na coz upozornoval clanek, ktery jste vubec nepochopil) kdyz pocatecni podminky nejsou rovne, ale nekdo ma nad vami staleti hromadeni majetku naskok? - aneb zacnete si hrat si monopoly pote co ostatni hraci jiz dlouho hraji, jiste si pak take rad budete moci za svuj neuspech sam [smích]
A opravdu chcete uspesnost "cloveka" definovat podle toho jak moc optimalne dokaze okradat svoje blizni?
Protoze pak si uvedomte, ze uz jaksi ani nepujde o cloveka, ale o moralni zrudu.
Tohle se ale deprivantum a neoliberalnim psychopatum tezko vysvetluje, oni to tak nejak nedokazi rozlisit...

PS:
hlavne ze vy se za svuj vyplod podepsat nestydite [vyplazený jazyk]
nojo, to bude asi ta chatrna logika...
(pozn, abych vas vzhledem k vasi chatrne logice usetril dalsiho ztrapneni, predem predesilam ze ja zadnou korelaci mezi vyplodnosti projevu a stupnem prezentace osobnich dat nehlasam [smích]

341468

6.11.2015 19:53

RE: Chatrná logika

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 341458

Stejně jako ty se stydíš podepsat pod svůj blábol a já se ti vůbec nedivím. Dělat ze sebe blba anonymního, to ještě jde, ale přihlásit se ke své blbosti veřejně, inu, to už zvládne málokdo. A teď běž trollovat zase jinam.

341472

7.11.2015 8:35

RE: Chatrná logika

maršal Žukov 95.?.?.?

Reakce na 341458

No ty si čistý psychopat. Keby normálne fungovala eugenika v zaujme zachovania rasy, tak by si neexistoval.

341484

7.11.2015 0:53

Pánům "5P" a "Chatrné logice"

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Tak nejdříve k pánovi "5P".
Ačkoli nepochybuji, že máte technické vzdělání, zřejmě Vám ještě nedošlo, že celá ta naše slavná věda je do velké míry snůškou lží a polopravd - tak, jak se to hodí do krámu našim mocipánům. Ono odjakživa platilo, že s ovčany je třeba zacházet jako se žampióny: držet je ve tmě a krmit hovny.... Vaše argumentace mi silně připomíná Vaše až fanatické obhajování oficiální rádoby vědecké demagogie ve věci pádu dvojčat 9.11. - už tím jste si to u mnoha diskutérů silně pokaňkal. Dost možná jste byl v minulém životě členem francouzské akademie věd a horlivě dokazoval, že meterority jsou nesmysl, protože kameny z nebe přece padat nemohou.... Napsal jste dost příspěvků v minulosti, které měly hlavu a patu a s nimiž bych klidně souhlasil, ovšem pokud jde o éter, Teslu, atd. tak to jste opravdu pořádně "ulít"...
Pokud jde o pana "Chatrná logika" tak to je něco jako vyšité z pera osobního tajemníka obr-darebáka Soroše....nadnárodní korporace by Vám jistě nabídly místo - a dobře placené - abyste troloval v jejich zájmu (pokud tomu tak už náhodou není).
Vás oba už "utřelo" dost diskutujících přede mnou, takže to stačí...
Ikdyž vím, že diskutovat se má "Ad rem, non ad hominem", tak to už se opravdu ale nedalo vydržet!!!

Kangaroo

341476

7.11.2015 5:05

Amatéři zvládli Noemovu Archu, nejlepší profíci potopili Titanic

MoUdrostrak 90.?.?.?

Na datisty (informační idioty) platí: Amatéři zvládli Noemovu Archu, nejlepší profíci potopili Titanic.

Samozřejmě, že se epicentrum moci a prosperity posouvá po planetě: řekněme od Zimbabwe po dnešní Eurasii.

Kdysi jsem byl dobrý (bavila mě) v hře v šachy. Jeden mladší příbuzný chtěl stále nade mnou vyhrát a měl pořád smůlu. Naše společná prababička mě jednou poprosila: "Hele, pro dobro všech, nemohl bys ho alespoň jednou nechat vyhrát?"
Já na to: "Babi, vždyť je to jen hra, ale má pravidla a já hraji přece stále fér."
A moje prababička na to: "No právě, ale už to všechny nudí, Tebe ne?!" Tak jsem jsem se zamyslel. A nechávám od té doby slabší soupeře i občas (s pobavením) vyhrát.
A podobné je to s hrou, kterou s námi naše Globální Vrchnost hraje.

Přesto V.Š.E. má své meze! Nevěřím, že v 30.000.000 mrtvých Rusů během řádění Gorbatschowa a Yeltzina, je namočený a chladnokrevně se ho účastnil i Putin.

Stejně tak i věřím, kromě Putina a jeho nejbližšího okolí (Shoigu & Co.) i v naprostou mravní a lidskou čistotu Nejvyššího Vůdce Íránské islámské revoluce Sayyeda Aliho Hosseiniho Khameneiho.

Nemám důvod i nevěřit presidentu Bashiru al- Assadovi. Který po předčasné smrti bratra byl nucen dokončit dílo svého otce a nedobrovolně zříci se vybraného poslání očního lékaře.

Je jasné, že všichni nahoře jmenovaní "světci" mají i materiální a businessové pozadí. Přesto anebo právě proto nikdy neudělali a nedělají nevynucené zrůdnosti jako mají na svědomí Anglosassové a TI, které nesmíme autocensurně jmenovat.

Opět končím úvodem: Amatéři zvládli Noemovu Archu, nejlepší profíci potopili Titanic.

A dodávám: Neoodlužitelná Humanitárně 24/7 bombardující rypatá Kabala ne/má Titanic pevně v rukou.
A naopak euroasijští kluci z iLeningradu, šikmoocí z pouští, čokoládoví hoši savan a pralesů se dokázali domluvit a zmáknout potají (pro nás všechny) Noemovu Archu!

Držme jim palce a i nám všem [vyplazený jazyk] [velký smích]

341479

7.11.2015 10:56

Děkuj všem !

Wabi 90.?.?.?

Tolik zábavy v pošmourném sobotním dopolední jsem už dlouho nezažil.
Třeba o vynálezu telefonu.
Děkuji tímto panu Stworovi.[smích][velký smích][velký smích]

341500

7.11.2015 20:22

znalost vychází z prvotních pochybností

FERDA ferr (zavináč) volny (tečka) cz 109.?.?.?

znalost vychází z prvotních pochybností

Vždy, když se snažím pochopit to, co právě čtu,
tak nemohu vynechat souvislost, která se mi u toho jaksi spojuje.

Každá myšlenka, kterou dáváme na stůl je přece podmíněna prvotně dojmem,
který nás rozhýbá.
A následně se snažíme z tohoto dojmu a podnětu vytvořit další souvislost.

Pak nastane stav, kdy se zdá toto hnutí natolik podnětné, abychom na to reagovali.

Tudíž shledávám, že do podstatných souvislostí dovedeme nahlédnout až po delších zkušenostech.

Nu a to je je vlastně ten spouštěč, proč začneme reagovat.

Dokud jsem souvislosti neviděl, nebo si myslel, že se bez nich dá existovat také,
jsem měl vlastně nejisté pozice.

Nebudu, ale tvrdit, že nyní je to názor pevnější, nebo lepší.
Vůbec to není tak prosté.
Jen je mi už o hodně více let, takže i reakce by měly být uváženější.

Měly, ale většinou vlastně nejsou, protože jde o pobouření pocitů,
nikoliv analytický přístup k danému tématu.

Co ovšem naprosto znehodnocuje proces srovnávání argumentů a důkazů je následující změť všelijakých námitek a polemik, která vlastní podstatu myšlenky rozhrabuje jako slepice.
V marné snaze dosáhnout přehledu pomocí náhodného výhrabku.

V konečném důsledku je to fraktální zlomek, který je potom probírán až do molekul, i za cenu, že původní souvislosti vedly zcela jinam.

Nebudu zkoumat teorii her, ale co vím určitě, je pravidlo, že každá hra musí mít předem odhadnutelnou dobu hraní a přijatelný výsledek.

Sám jsem způsobil několik her pro syna, a z důvodu nadměrné překombinovanosti to potom nemělo konce.
Takže s odvoláním na Monopoly bych byl dosti opatrný, jelikož i zde je pravidlo o rozumné délce hry nepochybně v zájmu věci.
Jo, že ono to potom vypadá dost srovnatelně s výsledky v reálných podmínkách trhu bych bral za platné pouze v případě, že u toho bude nějaká srovnávací studie.

Tedy hratelnost, opakovatelnost a teprve pak lze odvodit, že na tom systematicky někdo vydělá.

K tomu je pak v rozporu předpoklad, že když to bude podle vztahů o vyvolených,
tak se podívejme na tu jejich délku kalendáře, což vlastně dokazuje, že jejich vedení bohem je jaksi v mohutném zpoždění.
Nahrazeno pak převážně spoluprací v jednom učení.

A zde je tedy to, co bychom měli dělat také.

Spolupracovat, a s nepotřebností učení o tom, jak jsou gojimové na hlavu.
I když to opravdu často k tomu svažuje, ne-li doslova popadává.

Viz diskuse zde o tom, kdo je o kolik blbější, nebo ne dost vzdělaný a pakliže ještě i anonymní a podobně.
Myslíte, že tímto způsobem smýšlení se dá spolupracovat ?
Ferda

341546

7.11.2015 22:47

RE: znalost vychází z prvotních pochybností

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 341546

Znalost vychází především z korektního poznání. S čímž má problém skoro každý z mnoha objektivních i subjektivních důvodů.
Proč by místní diskutéři nedokázali spolupracovat? Třeba právě vyvolenci se mezi sebou štěkají jak psi, ale samozřejmě jen do té doby, než se objeví na obzoru gojím, pak jdou rozmíšky stranou a cíle jsou zřejmé.
Mimochodem, hra "monopoly" s reálným trhem a ekonomikou nemá téměř nic společného, takže srovnávací studie by byla naprosto k ničemu.
[mrknutí jedním okem]

341554

Příspěvků: 46

06.11. 07:35 jezinka  lidé se probouzí-je to vývojová fáze vědomí- ze zvířete v člověka
06.11. 08:39 tartus  velmi pekny clanok
06.11. 08:43  (ne)pitná voda
06.11. 08:47 J_Pitralon  Joseph Goebbels by se strašně divil, co všechno je možný
06.11. 09:16  drahé energie a geopolitika
06.11. 09:44 lt  Řešení
07.11. 00:32 F&T  RE: Řešení
07.11. 06:18 věčný student  RE: Řešení
07.11. 20:16  RE: Řešení
06.11. 11:45 ppppp  Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 12:30 výjimečné porušení omerty  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 13:35 ID  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 14:25 pawman  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 15:31 tartus  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 18:10  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
07.11. 17:27 ppppp  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
07.11. 19:52 Zvirak  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
09.11. 10:30 ppppp  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
12.11. 04:58 favela  Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil "Ucit se" az
12.11. 17:23 ppppp  RE: Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil
13.11. 05:04 favela  RE: Ani syfilis nezabranil Leninovi aby netvrdil
06.11. 15:49  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 17:29 arbitr  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
07.11. 17:34 ppppp  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 19:00 ami  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
07.11. 15:57 stefan  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
07.11. 18:20 ppppp  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
08.11. 11:41 stefan  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
09.11. 23:55 ppppp  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
15.11. 11:06 stefan  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
08.11. 18:30 Josef K  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
09.11. 10:50 ppppp  RE: Článek vodí lidi aspoň trochu za nos
06.11. 12:18 Radim  Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.
07.11. 17:45 ppppp  RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.
09.11. 20:15 Nikdo (originál)  RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.
10.11. 00:14 ppppp  RE: Důvěřuj, ale prověřuj. Vědomí versus mechanika.
06.11. 14:42  Chatrná logika
06.11. 17:53 tartus  RE: Chatrná logika
06.11. 18:11  RE: Chatrná logika
06.11. 19:53 hestroy  RE: Chatrná logika
07.11. 08:35 maršal Žukov  RE: Chatrná logika
07.11. 00:53  Pánům "5P" a "Chatrné logice"
07.11. 05:05 MoUdrostrak  Amatéři zvládli Noemovu Archu, nejlepší profíci potopili Titanic
07.11. 10:56 Wabi  Děkuj všem !
07.11. 20:22 FERDA  znalost vychází z prvotních pochybností
07.11. 22:47 Nikdo (originál)  RE: znalost vychází z prvotních pochybností

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

43

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 99 čtenářů částkou 12 955 korun, což je 43 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Německo: Policie zadržela islamistu s pistolí s tlumičem, podle soudu nejsou důvody pro vazbu19.07.19 21:45 Německo 1

Proti-tabákovi fanatici přistiženi u podvodu19.07.19 18:16 Francie 0

Německo chce zavést povinné očkování proti spalničkám. Pro děti i některé dospělé19.07.19 11:20 Německo 4

Politikové v Německu si opevňují Reichstag, občané nesmějí mít ani pepřový sprej19.07.19 09:24 Německo 2

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
22,75 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
28,44 Kč
Kanadský dolar
17,42 Kč
Australský dolar
16,02 Kč
Švýcarský frank
23,17 Kč
100 japonských jenů
21,12 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,01 Kč
100 maď. forintů
7,86 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,10 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 423,11 Kč
1 unce stříbra
368,72 Kč
Bitcoin
240 941,27 Kč

Poslední aktualizace: 21.7.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 660