Diskuze k článku

Vlastenectví

Příspěvků 36

29.10.2015 5:10

Zcela nahodou

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

jsem pustil pred nekolika dny TV, kde prave zpivaly svoji hymnu italske fotbalove reprezentantky. Jedna vedle druhe se projevovala vehementne, jako treba operni solista. Trebaze nektere z nich mohly zpivat i falesne, pevecke nasazeni vsech bylo obrovske - bylo v tom odhodlani a hrdost. Nebylo pochyb o silnem vlasteneckem vedomi. Ta pisen je popohanela.

Pak zaznelo Kde domov muj. Snad jen tri nase fotbalistky pohybovaly rty, jako kdyz si vybavime nejaka silna slova a rty pritom mimodek a nevedomky ty nase myslenky provazeji - vubec se neda pripustit, ze by si nektera z ceskych fotbalistek ta slova treba jen septala. A zbyvajici temi rty ani nepohybovaly. Ano, jejich postoj byl dustojny, ale vyznival jen povrchne, jakoby byl jen pozou - postradal opravdovou hloubku citeni.

Italky do hry vletly jako srsni a zvitezily, Cesky spise povetsinou zakriknute branily.

I to se da naroubovat na slova v clanku:
>>Zatímco první píseň vyjadřuje ambice impéria a je hrdou oslavou britského námořnictva a armády, druhá opěvuje krásu české krajiny. Proč jsme tak skromní?

Ano, proc nase fotbalove reprezentantky byly tak "skromne"? Ne-li neco jineho...?

341122

29.10.2015 17:29

RE: Zcela nahodou

udo2 188.?.?.?

Reakce na 341122

V súťaži strojenia evolúcie vyhráva vždy optimálnejšia MIERA (súbor MIER),
vzhľadom na Jeho celkový cieľ (deFini).
Teda MIERA a nie MIER
MIER je abstraktný (status quo aktuálneho režimu,
ako tváre Koncepcie v jeho "pozadí" )

Preto spisovne:
Vyhráva strana MIERY (MÍRY)
a nie MIERU (MÍRU)

Alebo som niečo zle pochopil Lenka?
Dik

udo

341138

4.11.2015 2:22

RE: Zcela nahodou

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 341138

Počúvaj ma udo, tebe fakt asi nerozumie ani vlastná mať! A čo tak ešte vysvetliť, čo sa rozumie v kob hantýrke miera?! Mne slovník vyprdne todle:

. rozsah, veľkosť, rozmery dané v istých jednotkách: šaty na mieru; peňaž. úroková miera; ekon. miera nadhodnoty
2. jednotka merania: plošná, dĺžková, dutá miera
3. mierka (význ. 1)
4. primerané množstvo, rozsah niečoho: mať veľkú mieru zodpovednosti; do istej miery čiastočne; v plnej miere celkom; do akej miery do akého stupňa; (piť, pracovať) s mierou primerane, nie priveľa
l vyviesť z miery z rovnováhy; uviesť na pravú mieru opraviť; pozri merať každému rovnakou, inou mierou; všetko s mierou netreba nič preháňať;

1. pozri meradlo 1
2. pozri meradlo 2
3. pozri rozmer 1

No krása, čo? A vraj tá vaša kobka a ňou definované pojmy by mala byť vyrobená tak, aby nedochádzalo k významovým nedorozumeniam, alebo ako to tam hovoríte! sry, že ti to píšem ako sedlák, ale ja som sedlák a nie staro-grécky rečník!

341366

29.10.2015 11:32

Děsivá naivita a neznalost

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Raději bych zcela pominul ten historicko-pohádkový úlet a budu se více věnovat druhé polovině článku, týkající se současnosti.
1. "Naši" politici dělají pro národ židovský a mnohdy je to národ jejich.
2. Elita českého národa se v židovských masmédiích neobjevuje vůbec nebo jen zřídka, ale bez politických ambicí.
3. Český národ je mnohokrát naředěn cizáckou krví a jeho skutečné dějiny byly stále přepisovány a prakticky zničeny.
4. Mnoho šmejdů pracujících v žoldu cizáků proti Čechům je vyzdvihováno jako národní hrdinové (např. sv. Václav, T.G.Masaryk, s velkou pravděpodobností paradoxně i J. Hus atd.)
4. Myslet si, že nějaká demonstrace zdola jakkoli početná něco skutečně změní, je velká naivita hodná náctiletého dítěte. Úspěšné revoluce se vždy dělají shora za velké peníze. Nikdy to nebylo jinak a když se k tomu použije naivní plebs, tím hůře.
5. Křesťanství je nereformovatelné. Český národ nemá svou přirozenou slovanskou víru a způsob života již více jak 1.000 let. Víra pro otroky mu byla násilně vnucena a je jedno o jakou verzi se jednalo. Jazyk byl zmršen.
6. Odmyslete si ideologii a věnujte se přesunu majetků a moci.
7. S osudy národů lze hrát v kostky velice snadno a proto se tak i děje.
8. Demonstrace se ředí schválně, zrovna tak petice atd., likvidují se nepohodlné strany zevnitř díky uzákoněné otevřenosti a vnitřní demokracii, která především k tomu slouží . I kdyby se nakrásně objevil nepodplatitelný a nepomluvitelný přirozený vůdce davů, který tu neslouží jen k upouštění páry v kotli, tak bude nemilosrdně fyzicky zlikvidován ještě než něco stačí reálně změnit.
9. Jediná obrana je skutečná praktická vzdělanost a pěstování přirozené inteligence, skromnost a vzájemná podpora. Zkrátka to, čím nás židovstvo hravě převálcuje, kdy si vzpomene.
10. Evropské bílé obyvatelstvo už je tak zdegenerované a zblblé propagandou, že bude otročit další tisíce let. Samozřejmě za předpokladu, že bude vyvolencům stále užitečné.

[bliji]

341126

29.10.2015 17:12

RE: Děsivá naivita a neznalost

helples 188.?.?.?

Reakce na 341126

Vážený originále, váš život musí být podoben hororovému snu bez konce. Vy jediný dokonalý mezi nezměrnou tlupou nezměrných tupců. Tímto reaguji na vaše předešlé reakce na jiné články.[zmaten] Pokud máte děti tak víte, že ony ty pohádky potřebují k tomu aby se správně duševně vyvinuly. A aby z nich byli vlastenci, tak potřebují vlastenecké pohádky. A je zcela nepodstatné jeli tomu dítěti 5 a nebo i 50 let. Proč jsou u nás dnes vlastenci pasováni na nácky, kdežto v takových USA jsou to hrdí patrioti. Nebude to třeba tím, že někdo nechce, aby z našich dětí vyrůstali vlastenci? [bliji]

341135

29.10.2015 18:43

RE: Děsivá naivita a neznalost

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 341135

Vlastenec, který vyrůstá na lži je k ničemu a může být kdykoli snadno manipulován cizí propagandou. Ostatně, málokdo se bude bát "správně vyvinutého patriota z USA", protože to zpravidla bývá neškodný idiot nosící trenky z vlajky z hvězd a pruhů.
[chechtot]
P.S.: Čím děti rychleji vyrostou z pohádek, tím lépe. Není nic smutnějšího než naivní stařec.

341140

29.10.2015 17:36

RE: Děsivá naivita a neznalost

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 341126

Velká pravda, co píšete. Demonsrtrace mi se nic nezmění. Je třeba studovat náboženství a nebýt členem žádného. Velmi důležité je tedy studovat židovské náboženství a pochopit jak působí. Je třeba současně studovat Islám a srovnávat z Křesťanstvím a Židovstvím. Je třeba tyto náboženství studovat z nadhledem a ne být členem jedné víry. Je třeba vědět, že musí bát dovoleno z náboženství vytoupit, jinak to připomíná mafii.

341139

29.10.2015 20:35

RE: Děsivá naivita a neznalost

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 341126

vaše desatero je tragicky pravdivé a nesnesitelné pro zmanipulované dušičky, jen bod 9 a 10 jsou vzájemně svým způsobem antagonistické , což ovšem nemá vliv na jejich platnost, jen to oslabuje statisticky metodiku devítky

341145

29.10.2015 23:10

RE: Děsivá naivita a neznalost

asx 93.?.?.?

Reakce na 341126

Velmi dobre, prakticky uplny souhlas...bohuzel vetsina lidi neprohledne ani rozdil mezi "dobrym" a zneuzitym vlastenectvim a pak se divi do ceho jsou nakonec vmanipulovani (a nebo jim to v horsim pripade ani nedojde).
Bod c.9 je v tomto ohledu velmi klicovy !

jinak ohledne toho ze 5ti lete deti potrebuji zjednodusene pohadky, tak ano, proc ne... ale pokud je potrebuje nekdo i v 50ti, tak uz to leccos hovori o tom jak ucinne se zajistuje aby se z cloveka behem jeho ontogeneze pokud mozno clovek vubec nestal...

341153

30.10.2015 23:39

RE: Děsivá naivita a neznalost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 341126

Nejhlasitější "vlastenci" i s neomezeným přístupem do masmediálních sračkometů, jsou nyní sionističtí kohnvičkáři s jejich demagogickým vulgárním antiislamismem. A plno ovcí jim naletělo.
http://afinabul.blog.cz/1507/iniciativa-islam-v-cr...

341187

5.11.2015 4:39

A tak mi pripadlo trochu...

favela 113.?.?.?

Reakce na 341126

nefer srovnavat Karla Havlicka Borovskeho s jinymi /v mensine/ poctivymi novinari. Havlicek byl a je neporovnatelny dodnes v nasich i svetovych dejinach zurnalistiky. Po 48 revoluci a barikadach,Bachuv terorismus zastrasil kazdeho. Havlicek sam !!!proti cisarstvi /Zizka mel sve verne/ sam a jak mu asi bylo proti vsem nepratelum ceskeho naroda. Ziral jsem kazde rano na obraz "Louceni pred odjezdem do vyhnanstvi" u babicky a ten byl v kazde rodine. Havlicek stal se mucednikem a zapusobil na cesky narod tak,ze brzy prislo "Byli jsme pred Rakouskem a budem i po nem" kdyz doposud cesti poslanci v rakouske snemovne chteli cisare a neudrzitelny "ZALAR NARODU" podrzet. V tom je Havlickova sila a velikost dodnes.
Masarykova "Pravda vitezi" byla pro me sjednocujici politicke heslo pro narod /a taky rikal,kdyz uz kradou,at to zustane doma/ vime ze zkusenosti,ze pravda a dobro casto prichazi pozde,velmi pozde az nekdy uz neni treba a zlocinci uniknou sprevedlivym trestum. Za Masaryka a hlavne vlad s moci ,dluzno dodat nastal velky rozvoj zidovskych korporaci a jejich moci.
To nas privadi k Putinovi a jeho pravde,ktera v pravde zelektrizovala nadeji svet. Po dlouhe dobe,kdy pravda,spravedlnost a dobro byly zaslapavany hluboko do bahna. Zvestovani,ze pravda a spravedlnost i dobro stale ziji prisly jako blesk z nebe a hromy slysime bit vsude. Je to take pravda K.H.Borovskeho,Masaryka,Husa a proto nam blizka.
Neuskodi,kdyz se podivame na pravdu J.Krista. Pochazel ze zapadlych koncin,kde lisky davaly dobrou noc.Zrejme mel sklony k posetilemu fantazirovani a socialni citeni pro ostatni a zacal kazat nekolika nevzdelanym. /U nas v podkrknonosi zase vyvolavali duchy v dlouhych zimnich vecerech a nocich a v isolaci od sveta/.
Jedno slovo vedlo k dalsim a k situaci, kdy byl nucen podeprit sva kazani necim /aby byl bran vazne/ a prijel do Jeruzalema. S bejcakem na bankere. Pilat clen rimske elity rekl: "Ty jsi ten kral,ze jo? Rozpoznal, okamzite ,ze jde o neskodneho blouznivce. /Takovejch "mesiasu" bylo tenkrat dost a je i dnes. Marx,Engels,Lenin,Trockij,Herzl,Freud,Neocons,Kissinger atd/...Ovsem zadne prazdne misto na zamestanani krale tehdy nebylo a ani by nenapadlo nikoho nabidnout nejake Kristovi. Proto musel tvrdit ze jeho kralovstvi je v nebesich i s pribuznym/otcem/ uz tam vladnoucim svetu. Pilat nevidel v tom zadne spiknuti,povstani /coz byla jeho hlavni funkce,dokazat ze umi udrzet poradek v provincii/ ale Sanhedrin v cele s Kaifasem udelali sve. Potom se objevili "novinari" v podobe evangelii,fanatici,ideologove /sv. Pavel/ a protoze velka nenavist mezi tehdejsimi biskupy rozhodl vse cisar Konstantin. Pro elitu bezvadna fantasticka prilezitost ,jak ovladnout masy ,svet, skrze nekoho na nebi a kdo potom muze diskutovat se vsemohoucimi a jejich sluhy na zemi..To same byl vedecky komunismus. Kritizujte vedu,dogma nebo diskutujte s nejakym vedcem kdyz uz je mrtvej. A fanaticti sluhove zase vse zaridili. A nespokojenci v obou pripadech zacali casem kvasit a reptat ; kdyz je vsemohouci tak proc dopustil tohle,nebo tamhleto a kdyz to veda vi nejlip proc d...Automaticky kráceno

341406

29.10.2015 12:22

xxx

martin bares 90.?.?.?

Jak jsem vždy k paní Procházkové kritický a hodně nesouhlasný, tentokrát děkuji.

DĚKUJI !! [smích]

341127

29.10.2015 14:20

pekny prejav

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Len si neodpustm otázku. Kedyze to vznikla ta demokratická republika?

341130

29.10.2015 16:19

RE: pekny prejav

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 341130

Ve snech a ve vzpomínkách na ně.[mrknutí jedním okem]

341133

29.10.2015 15:03

Moc tomu nerozumím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 84.?.?.?

Autorka textu horlí:

> Tak příště ty chalupáře přitáhněte! Řekněte jim, že odpočívat můžou až v hrobě, ale teď máme společnou práci.

Krátce na to své rozhorlení mírní:

> Vím, že v dnešním svátečním dni se koná jen v Praze podobných demonstrací, jako je tato, asi deset. To je ale marné plýtvání energií, lidmi i technikou a vůbec to nemá logiku.

Co tedy máme podle paní Procházkové všichni společně činit? Prý

> Prvním bodem bude okamžitý odchod ČR z paktu NATO.

A co dál? Opravdu autorka soudí, že odchod ČR z NATO ochrání naše děti a vnuky před násilnou islamizací? Jak?

341131

29.10.2015 15:10

???

coinageboy 76.?.?.?

V clanku jsem jaksi nepochopil nektere obraty::

Kdo je 'Elita Naroda'??

Kdo jsou 'Vzdelani Bohemiste'??

Za elitu naroda se vydaval a vydava kdejajej vul a bohemistiku rad studuje kazdej blb a tlachal kterej na skutecne studijni smery nema makovici....

341132

30.10.2015 1:08

RE:fraze a klise

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 186.?.?.?

Reakce na 341132

"Nastolený totalitní režim, praktikující sepětí trůnu a kříže, proti sobě neměl a ani nemohl mít politickou opozici, když elita byla vyvražděna anebo rozptýlena v exilu. "
Trocha hysteria nikoho nezabije[překvapení]

341157

29.10.2015 17:22

Ale ale Lenicko...

arbitr 194.?.?.?

Laskave se podivej/te kdo ten samet tenkrat "udelal", a bude jasno...Samet udelaly Elity naroda, a ty same elity potom narodu ukradly a zasantrocily co se dalo, takze nediv se ze "ulice" to jsou ti pitomci co vlastne zivi elitu, na vsechno kakaji, ci lepe receno serou.

Kazdemu normalnimu cloveku je zrejme ze cela serie podvodu ktere zacaly ihned v 89 a nekonci jeste dnes, byly iniciatory jen a jen tebou oplakavane Elity naroda, a ty od nich chces moralni obrodu?

kdysi davno, jeste pred 68 rokem jsem se pohyboval v "dissidentskych" kruzich a tam vyzahl nejednu flasku Martelu, bylo ho tam plno - nez mi to manzelka zatrhla, a tak vim o koho se jedna.

znal jsem i osobne dissidenta No#1 tenkrat to byl jen Venca, ale uz umel zdatne chlastat, spolecnik prijemny, proste fajn kluk, ale Havlicek ci Masaryk to nebyl.

Podivej se co vsecko nam rozkradli v ramci demokracie, zatim co nam lhali o lepsim zitrku. Byl jsem se podivat v Torontu kdyz tam v 90 prijel Vasek tehdy uz president, jedno oko nezustalo suche, lidi meli bolave ruce od placani.

A pak to prislo... a jak se delo vis jiste lepe nez ja, ale oba vime ze to slo z kopce od privatizace - coz bylo vlastne posvecene rozkradani ktere provadeli spolecne kafirnici a pseudokomunisti, a to se pak presentovalo pitome ulici jako rozkradani ktere zapricinili komunisti.

Nezastavam se Bolsanu, v zivote jsem nebyl clenem toho spolku, ale vidim pravdu. Vetsinu pruseru zde zavinili dva presidenti - prebarveni komuniste jeden do modra druhy do oranzova, prsticek v tom mely i vlady, a pokud se pamatuji ve vlade byl jak Vaclav tenista a Milous - objimac stromu... a vidis vy jste je volili....a meli jste vedet co vas ceka.
Dale, dobrou praci dela Moravska mafie, ci jejich elita ktera byla jiz za Rakouska spolu s zidy proticeska, jak Moravaci tak i zidi se stitili cechu, zmenilo se to az po 1918....

Hele nema o tom cenu dal kecat, vsichni vime, kdo je za tim bordelem, ovsem pravda je, ze lidi vi ale uz nedbaji..

Nedovolavej se elity, pruseru tu bylo uz dost.

Ohledne hymen: Good save the Queen, ktery drzi pohromade Britanii, ktera je vlastne paskvil na narod, cela ta britska verbez je od Vikingu pres Normany, Kelty, Skoty, Welsany, Ircany takovej mischung, takze .....

Ceska hymna ktera se zrodila v ceske kotline, ktera diky horam, je stale jeste etnicky skoro cista, i pres kecy ze jsme "pitomci" germanu, o cemz svedci ryze nordicke nazvy jako Berlin Rujana, Lipsko atd.

341137

29.10.2015 20:34

RE: Ale ale Lenicko...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 341137

Tohle by vážně bylo legrační, kdyby to ve svých důsledcích nebylo k pláči. Vždy tu vyleze nějaký kritik článku, který sice oprávněně zkritizuje jeho nedostatky, pak ale navrší neuvěřitelnou hromadu svých vlastních nesmyslů.

Venca Flaška BYL jako Masaryk - stejně jako on nechal naši zemi přejít do židovských a zednářských rukou, takže ke svému konci i ta První republika ekonomicky mlela z posledního, když ji rozkrádali kapitalističtí chazaři.

Milouš z vysočiny naši zemi v 98. zase postavil na nohy po modrobolševickém Klausově řádění, bohužel už moc nebylo z čeho stavět, tak byl nucený tu podporovat aspoň ty zahraniční montovny. Nebýt jeho, tak dnes žijeme v zemljankách a chroustáme pečené žaludy. Dnes se snaží předejít 3. světové válce a zabránit okupaci naší země americkými vojsky.

Někteří moraváci neměli v lásce čechy a obzvášť pražáky, protože moraváci jsou tradiční křesťani. Zatímco především pražáci jsou talmudizovaní šábesgojové, pokud rovnou ne Vyvolenci samotní. Stačí se projít po praze a uvidíle tolik židovských orientálních raťafáků, že budete zírat. Praha rovněž vždy byla centrum, ze kterého Vyvolenci rozkrádali a devastovali český stát, ať už za husitů, za masaryka nebo za Havla. Takže mluvit o nějaké hypotetické moravské mafii je jako nadávat zrcadlu za to že mám křivou hubu.

Pak se nedivím, že se český národ nedokáže ani domluvit mezi sebou, když každý má tu svoji virtuální nesmyslnou "pravdu" hádá se o ní s ostatními. Národ idiotů, kteří si sami pod sebou řežou větev společnými silami.

341144

29.10.2015 20:08

bolševizující bláboly

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

1) velkou část majetků, které byly protestantským rodům zabavovány předtím protestanti ukradli církvi a katolíkům za husitských válek (o masových vraždách katolíků, sester a mnichů husitskou lůzou se raději nezmiňuji)

2) velké množství majetků, které byly ukradeny katolické církvi tato církev nedostala zpět, protože je ani nepožadovala, navrácena byla jen část z toho co ukradla protestantská šlechta

3) po sto letech si na svou protestantskou víru už skoro nikdo nevzpomněl, protože rozdíl oproti katolictví byl tehdy poměrně malý, v podstatě formální

4)Jezuiti zachránili evropské křesťanství před zednářskou rakovinou.Jak to vypadá když je bezbřehá náboženská svoboda, se můžeme přesvědčit v USA, kde většinu křesťanských církví infikovali a zcela rozložili zevnitř zednáři, takže místní protestanti jsou jen talmudizovanou zednářskou parodií na křesťany a ve svých kostelech se učí popírat kristovo učení a uctívat starozákoného Jahveho, aniž by si to uvědomovali. (viz. křesťanský sionizmus, ženské kněžky, homosexuální kněží a homosexuální sňatky, atd...)
A takový bordel jsme mohli mít u nás už od bílé hory, nebýt rekatolizace (byť někdy nešťastně prováděné).

341143

29.10.2015 23:30

RE: bolševizující bláboly a na anona 31144

arbitr 194.?.?.?

Reakce na 341143

ale uz naposled, nejdrif katolici, nic proti nim, az na to ze polovina papezu byli konvertite, doufam, ze vis kdo to byl, takze mnozi papezove byli vlastne zajordansti krestane, nemlich to samy o nekterych Jezuitech nemyslim Ignace.

Ne ze bych se zastaval anglo-amero protestantu, nekteri jsou pekna verbez, ale nezapomen kdo Lutherovi prekladal bibli, byli to zase zajordansti krestane, kteri treba nahrazovali goj = dobytek, slovem clovek.

Tohle ale neplati o ceskych protestantech kteri si sami prekladali bibli (Kralicka) a kteri byli a snad jeste jsou nejvice nenavideni katoliky

mimo toho cesti protestanti - cesti bratri a evangelici nikdy nikoho nepalili a nevrazdili ruznymi krestanskymi zpusoby a ani nedelali ptakoviny, jako vymytani dabla.

Neber to ty malej jezuito jako protikatolickou krusadu, osobne nemam proti katolikum nic ac ceskej bratr - moje deti jsou katolicky pokrteny a chodily do katolickych skol takze nejsem zaujat...


A ani nejsem zaujat proti tomu smakovi, co obdivuje Zemana rika si 31144, je bud nalitej Becherem, nebo trosku ujetej, neni prece mozne obdivovat cloveka, ktery zadny prumysl nemohl zachranit, - byl uz za jeho vlady rozkradeny, a mimo toho je to podle jeho priznani zidovsky sympatizant, ac to je nesmysl ten chlap jen uziva zidy, pro to aby mohl okopavat ameriku, bez zidovske karty by nemel odvahu.

a uz dost tohoto nesmyslu

341155

30.10.2015 15:20

Protestantství = zednářství ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 104.?.?.?

Reakce na 341155

Jezuity v současné době vede žid jak poleno (aspoň podle ksichtu). To je bohužel zednářský rozklad církve zevnitř, který nabral tempo po 2. koncilu. Protestantské církve se takto zevnitř rozkládají už 400 let, prakticky byly židy založeny, což ke konci pochopil i samotný Luther a ve svém spise Von den Jüden und ihren Lügen (který v knihovnách nenajdete) navrhoval úplné vyhlazení židů. Vlak protestantského rozkladu křesťanství ale nabral rychlost a nebylo možné ho zastavit, později to vyústilo ve třicetiletou války, která vyhubila půl Evropy (NWO jak vyšitý).

Čeští bratři a Moravští bratři jsou pacifisté a působí sympaticky. Nicméně jejich čelný představitel Jan Amos Komenský byl v blízkém kontaktu se spoluzakladatelem Rosenkruciánství, ze kterého se později vyvinulo Zednářství. Už jen to "bratři" či "bratrství" je pozdější frekventovaný zednářský termín, viz třeba dnešní "fraternity" v zednářském uspořádání amerických vysokých škol, včetně dalších zednářských atributů a rirtuálů, nebo heslo zednářské francouzské revoluce "Liberté, égalité, fraternité". Sám Komenský používá pozdější zednářskou symboliku, například ve svém ne příliš známém, mírně utajovaném díle Via lucis (luciferis? světlo-osvícenství-illumináti). V podstatě je to spis o budoucím uspořádání Evropy, které až nepříjemně připomíná NWO a to nejen použitou protozednářskou symbolikou.
http://cechycechum.wordpress.com/2013/06/20/ucitel-narodu-nebo-stary-rabin/

341170

29.10.2015 23:27

Jak to tady tak ctu

Satanist 173.?.?.?

tak cim dal tim vic si uvedomuju, ze vopravdovy vlastenectvi v ceskym krateru vyzaduje aby se narod uz konecne nas@al a pochodoval pred snemovnu vysklivat vokna ...........

341154

30.10.2015 2:17

RE: Jak to tady tak ctu

karel4u 201.?.?.?

Reakce na 341154

25 unora 1948 nasi dedkove, nespokojeni se situaci se shromazdili a ackoliv pocasi nebylo to nejlepsi, dokazali menit historii. Vsichni tam na tom namesti byli, pan Ulc, tata pana Topolanka, zkratka vsichni, Dokazali udelat lepsi zivotni podminky pro ty nejvice zranitelne.
Kdyz byli varovani pred Zionismem, mozna tomu neverili, no, kdo tomu neveri ted?

341162

30.10.2015 22:19

RE: Jak to tady tak ctu

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 341162

Vidim to jinak a po tech 25 letech ty pofiderni havloidni democracie a svobody uz je na case aby si kazdej vlastenec v ceskym krateru konecne uvedomil , ze ani s pomahacema tech swini co zradili narod a vsemozne a dlouhodobe mu lhanim , plundrovanim republiky a nicenim kultury naroda jen skodej az se budou vyrovnavat oucty nesmi projevit soucit ! Nakonec ti co zpunktovali tyhle svinstva ho s narodem taky nemeli !

341184

30.10.2015 2:27

RE: Jak to tady tak ctu

coinageboy 76.?.?.?

Reakce na 341154

"Vysklivat Okna"??

Zni to jako nabadat bandu stariku vyhruzne mavat hulkami v lufte.

Osobne si myslim ze zradci vyhazovani z oken - doufam ze hodne vysoko nad zemi - (defenestrace) byl jeden z nejlepsich okamziku nasich dejin..

341164

30.10.2015 18:44

RE: Jak to tady tak ctu

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 341164

Ten vzkaz byl mladejm aby tou holi az z nich budou dedci nemuseli mavat !

341177

30.10.2015 2:15

Vlastenectvi k uzitku a i ke skode, oboji nam historie dokazuje.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Pro zacatek muzem rici, ze vime , co to vlatenectvi je a muzem byt na to hrdy, jina jmena na vlastenctvi, ma uz jiny nahled, jako nam znamy nacionalismus, vime, ze nacionalismus je dnesnimi politiky potiran, kde se jen da, pro mnohe je to spinave slovo. Svetove zidovstvo bojuje proti nacionalistickym zemim, ale, Israel je zcela postaven na nacionalismu, heslo, "Israel, pro Israelce" nema ten samy ucinek jinde, treba Palestina ,pro Palestince, nebo, Nemecko pro Nemce.
Bolsevicky stat nicil vsechny vlastence v havu Internacionalismu, ale ,v dobe druhe svetove valky ve vedeni bolsevickeho statu bylo vice jak 80%, jakoby bolseviku-zidu, rovnez generalni stat nebyl na tom o nic lepsi, podle toho vypadalo zachazeni-obeti na zivotech goyimu-pravoslavnych Rusu. Avsak, zde se stalo to, ze v ustupujici "rude armade", odpurce nacionalismu, Stalin si uvedomil, ze rusky vojak neni nadsen bolsevismem, po letech hladomoru a kolektivisace zmedelstvi a deportace na Sibir, tak, vyhlasil "Velkou Vlasteneckou Valku", za svatou mati Rus-Svatou, kde vse svate bylo zniceno od kostelu az po celou garnituru knezi. Zde nastal obrat, k pouziti vlastenectvi k zachrane tech, jez, vlastenectvi nicili a vlastence popravovali.
Komunisti vyzyvali k obrane, ale, sami se nijak nehrnuli na frontu, bojovat, "za vlast".
Vlastenectvi neucinkuje splnym zaludkem a s materialnim zabezpecenim, i kdyz jeho narod se zmeni v neci kolonii, materialismus je rakovina vlastenctvi. Solzenicin to odhadnul slovy: Pokud clovek vse ztrati, tak, je opet svoboden" to, je ono, takto svobodny clovek, uz bez niceho, muze se stat vlastencem toho malo, co ma, sveho zivota, zeme , kde se narodil, kde z pokoleni na pokoleni zili, bojovali a umirali, za svuj domov.Lidova armada je armadou vlastencu, proti placenym zoldnerum, ukazkou byl Vietnam
Nemecko, rovnez melo sve vlatenectvi v podobe Adolfa Hitlera, jez vzdy pronasel, vse pro Nemecko, jeho zivot byl dan pro Nemecko a byl i vyznamenan v dobe prvni svetove valky za sluzby Nemecku, kde bojoval, jako dobrovolnik na francouske fronte. Vlastenectvi Nemcu, se dotykalo vsech i tech zidovskym vojaku z prvni svetove valky, kterym Hitler zarucil bezpecnost pred gestapem, dokonce je v Nemecku pomnik padlim zidovskym vojakum, za vlast-Nemecko, v druhe svetove valce , vice, jak 1200 nemeckych zidu slouzilo ve wermachtu a namornictvu.
Vzpomente nasich legionaru v Rusku,Italii a ve Francii, rovnez masakru na Dukle, nasich letcu v Anglii,jez nas zradila.

341161

30.10.2015 9:01

RE: Vlastenectvi k uzitku a i ke skode, oboji nam historie dokazuje.

E.R. 46.?.?.?

Reakce na 341161

Stalin byl bezesporu ruský vlastenec ač Gruzín,proto taky to Rusko před Trockým a jeho "společenstvím přátel nenechavé pracky" zachránil a v podstatě celou éru ve vedení nedělal nic jiného,než jí čelil...Bylo to to největší nebezpečí,které Rusko vždy ohrožovalo a je tomu tak i dnes a Putin to nemá ani zdaleka vyhráno i když má snad už to nejhorší za sebou....
A komunisty označovaný tzv."proletářský intenacionalismus -odsať-podsať-" bylo rozhodně něco úplně jiného než nějaký "havloidní,nebo klausovský,jewrejský kosmopolitizmus" a házet je do jednoho pytle je nesmysl....
A právě v chápání "vlastenectví kontra internacionalismus" byl největší rozdíl mezi Stalinem a Trockým....

341166

4.11.2015 2:11

RE: Vlastenectvi k uzitku a i ke skode, oboji nam historie dokazuje.

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 341166

internacionalizmus nie je nič iné než len zástierka pre židovský banksterský inter-nacizmus ich diaspór roztrúsených všade po svete! A s komunizmom nemá nič spoločné!

341365

30.10.2015 22:18

Vratimovský + Litoměřický seminář - říjen 2015 - zvuk do sluchátek

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

www.uloz.to/xJLtovow/vratimovsky-a-litomericky-sem...

341183

4.11.2015 2:07

.

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Teraz tu budeš niečo splietať o vlastenectve ty lienka, keď už máte holé ruce a holé prdele, rovnako ako my?! Kde bolo to vaše vlastenectvo počas celých tých 26 rokov? Predali ste ho hneď na začiatku po revolúcii v trhovej ekonomike kapitalistom vy "patriotickí" farizeji! Milujem tieto kecy!

341364

4.11.2015 10:50

RE: .

E.R. 46.?.?.?

Reakce na 341364

Já mám na to dnešní,opožděné vlastenectví stejný názor,jako Ty a ten,který dnes mává pomyslnou fanglí vlastenectví a státní suverenity,Klaus a jeho suita,je ten,který nás do toho dnešního bahna německé kolonie vtlačil....když jsem na počátcích té zhovadilosti se zahraničními investory a privatizací poukazoval na rizika ztráty státní suverenity a přilišného navázání do podřízenosti EU a následně NATO,všichni ti dnešní "vlastenci" okolo mě mi spílali do komunistů,štváčů a kazimrdů,kteří jim nepřejí štěstí a lepší život....dnes se k tomu nehlásí....,ale co chtít po člověku,hovádku,lišícím se od ostatní jemu podobné fauny jen tím,že chodí po zadních nohách a věší na sebe hadry.....?! [velký smích]

341371

4.11.2015 15:21

RE: .

martin bares 90.?.?.?

Reakce na 341371

pane ER: Přiznat si vlastní chybu a začít u sebe není moderní. Souhlasím s Vámi.

Vím o čem mluvím, mějte se.

[smích]

341382

5.11.2015 4:48

Tak mi pripadlo.../pokr./..

favela 113.?.?.?

Reakce na 341382

....Tak proc delaj takovy prusery?
Vysvetlovani /opakovana/o bozich trestech a piklech kapitalistu brzy nestacila, ani se nesetkavalo se zadoucim ucinkem.
A Sanhedriny,Kaifase a generalni tajemniky mame dodnes !!
Tentokrat pro zmenu zase s Trhama a globalnima poradkama a duchove se zase vyzyvaji aby zasahli!! &^%$+*&%#$ ,ve prospech elity a jejich posluhu...

341407

13.6.2016 14:20

hledám nedelni blesk extra special 40 let chaluparu

Tereza Š. 85.?.?.?

Dobry den nemate nekdo doma nedelni blesk extra special 40 let chalupari?

349508

Příspěvků: 36

29.10. 05:10  Zcela nahodou
29.10. 17:29 udo2  RE: Zcela nahodou
04.11. 02:22 Cico_Ciciak  RE: Zcela nahodou
29.10. 11:32 Nikdo (originál)  Děsivá naivita a neznalost
29.10. 17:12 helples  RE: Děsivá naivita a neznalost
29.10. 18:43 Nikdo (originál)  RE: Děsivá naivita a neznalost
29.10. 17:36 Freddy  RE: Děsivá naivita a neznalost
29.10. 20:35 výjimečné porušení omerty  RE: Děsivá naivita a neznalost
29.10. 23:10 asx  RE: Děsivá naivita a neznalost
30.10. 23:39  RE: Děsivá naivita a neznalost
05.11. 04:39 favela  A tak mi pripadlo trochu...
29.10. 12:22 martin bares  xxx
29.10. 14:20 tartus  pekny prejav
29.10. 16:19  RE: pekny prejav
29.10. 15:03  Moc tomu nerozumím
29.10. 15:10 coinageboy  ???
30.10. 01:08  RE:fraze a klise
29.10. 17:22 arbitr  Ale ale Lenicko...
29.10. 20:34  RE: Ale ale Lenicko...
29.10. 20:08  bolševizující bláboly
29.10. 23:30 arbitr  RE: bolševizující bláboly a na anona 31144
30.10. 15:20  Protestantství = zednářství ?
29.10. 23:27 Satanist  Jak to tady tak ctu
30.10. 02:17 karel4u  RE: Jak to tady tak ctu
30.10. 22:19 Satanist  RE: Jak to tady tak ctu
30.10. 02:27 coinageboy  RE: Jak to tady tak ctu
30.10. 18:44 Satanist  RE: Jak to tady tak ctu
30.10. 02:15 Robert Nohejl  Vlastenectvi k uzitku a i ke skode, oboji nam historie dokazuje.
30.10. 09:01 E.R.  RE: Vlastenectvi k uzitku a i ke skode, oboji nam historie dokazuje.
04.11. 02:11 Cico_Ciciak  RE: Vlastenectvi k uzitku a i ke skode, oboji nam historie dokazuje.
30.10. 22:18  Vratimovský + Litoměřický seminář - říjen 2015 - zvuk do sluchátek
04.11. 02:07 Cico_Ciciak  .
04.11. 10:50 E.R.  RE: .
04.11. 15:21 martin bares  RE: .
05.11. 04:48 favela  Tak mi pripadlo.../pokr./..
13.06. 14:20 Tereza Š.  hledám nedelni blesk extra special 40 let chaluparu

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 108 čtenářů částkou 13 293 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Petr Hannig: Agentura STEM/MARK mě výrazně poškodila23.11.17 19:12 Česká republika 0

iDnes šíří prokazatelné fake news!23.11.17 11:57 Česká republika 7

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 5

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 12

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 1

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
21,46 Kč
Euro
25,43 Kč
Libra
28,51 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
21,85 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 716,22 Kč
1 unce stříbra
367,75 Kč
Bitcoin
173 446,86 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 758