Diskuze k článku

Dopis čtenářky

Příspěvků 57

28.9.2015 2:33

Zahledění do pozic kolektivů, kdy lidé míní bozi mění, nebo zplozenci pekel

.lak 77.?.?.?

Jako dobré ale chybí mi tam přesah chápání interakce prostředí a za konzumentsky 1. ale s tou známkou kategorie bych diskriminačně zakázal jako kdysi volit v americe černochům nebo do roku 1976 ženám ve švajcu.[chechtot] s nechápající složitosti působení sil v kulturách či nadsázkou v civilizacích které jsem tedy žádné j neviděl hodné lidí, nezřím a ani se nerýsují a s interakcemi vlivů prostředků včetně kapitálu jsou samozřejmě nenažranými a o tom kapitalismus soutěže je odsouzeni k exploataci kdy přežijí a právě je to odporné relativně bezcenní z hlediska naprostého přizpůsobení přirovnáním švábů či potkanů, plastic people takové plastelíny z které si uplácají žádané fakty je že data normovače zájmů optima nestačí a tak nějaká rada starších by pomohla spíš ovšem moudrost a přínos všem darebnému systému odstraňování konkurencí i s tím ohrožením jejich možných budoucích profitů holt na budulínky nestačí zvlášť když teď mají tezi že planeta uživí kdoví jak velkou smrtánku (šotek ale dobrý) NWO a půl bilionu otroků což je tak šance pro jednoho z 14-15 na zcela nádenický život do věku tak 28. let protože to jsou koumáci zatraceně puntičkářtí, nesnesitelně hamounící ale zas nakaženým přisluhovačům požíračem mamonem s IQ tykve jde mimo rozsah jejich konání zmarů i vlastních budulínků již hotově zretardovaných omezeními kterým podlehli a platí že omezenci dělají omezence, dydlace i to s čím se zachází s tím se schází.

340021

28.9.2015 3:03

Pro zacatek by jednoduse..

favela 113.?.?.?

Reakce na 340021

postacilo odmitnout rozdelovani na pravici a levici a levy stred a pravy a vsechny ty klise a nesmysly z kterych verbalne profituji a existuji media a grafomaniaci a bohem zapomenutych a bez spetky tvorivosti casto dnes uspesnych pseudoumelcu s nechutnymi vytvory /jakou to asi dalo praci a znacny tvurci rozmach / trenyrkovych kycu.
Pouhe a jednoduche rozdeleni je na ty co delaji vse co mohou, pro prospech sve vlasti sveho naroda /a sveta/,pro sve spoluobcany a na ty ve sluzbach satanu ,co skodi zrazuji vyhlazuji a souhlasi horlive...
Jakou nadeji ale mame, kdyz ovce vzdy ochotne bezi do utocnych valek ,agresi a revoluci zpracovani patricne elitami a ktere jsou pouze vyhodne a ziskove pro elity ...a umiraji v milionech... Nebot pro ne /elity/jsme jenom nezbytne zlo a hrozba kdyz procitneme....

340023

28.9.2015 18:16

RE: Pro zacatek by jednoduse..

trodas trodas (zavináč) seznam (tečka) cz 77.?.?.?

Reakce na 340023

Jednoduché to není, vy chcete po lidech změnit jim po 70+ let vtloukané rozdělení světa politiky na Pravici a Levici [mrknutí jedním okem] To opravdu není jednoduché, to většina nedokáže. A není možné se na ně pro to ani zlobit, ani je označovat na ovce. Většina z nás někdy také byla tzv. ovcí...

A je třeba nepropadat naivním představám. Musíme vycházet z lidí takových, jací jsou. Ne si je idealizovat.

Takže - hnutí, které získá podporu těch 99%, musí mít jeden jediný jasný cíl:
Já navrhuji odvolatelnost politiků - vše ostatní se vyřeší samo, jakmile budeme mít NAŠE zástupce, ne zástupce kapitálu, banksterů a dalších... a to zástupce, nad kterými budeme mít kontrolu, kdyby po zvolení chtěli začít vykonávat zcela jinou agendu, než pro kterou byli zvoleni.

K hnutí se může přidat každý (bereme komunisty i neonácky, anarchisty i ufouny), ale každý je okamžitě vyloučen a nemluví za dané hnutí, když ho zneužije k propagandě vlastního názoru na jiné otázky (politické), než které jsou cílem hnutí.

...

Nic nezničilo Occupy Wall Street lépe, než pár nadšených neomarxistů s rudými vlajkami. Viz. toto video, brilantně předpovídající nevyhnutelný konec:
http://youtube.com/watch?v=30Ie-Xr6NMY
(stejně tak funguje swastika, KKK nebo volání po konci kapitalismu, atd...)

Opět - chce to otázku, na které se těch 99% lidí shodne. Nebude a nesmí být možné propagovat v rámci daného hnutí (ani oblečením, ani transparenty, ani projevy) jakoukoliv jinou otázku.

...

A návody na to, jak postupovat aby se situace zlepšila, jsou tu dávno:
http://youtube.com/watch?v=8Zq4f6WYmHU

A jsou docela jednoduché. Jedna ze zásadních publikací o tom, jak pomocí Publc Relations ovládat masy:
http://ulozto.cz/xf8Joet7/psychologie-davu-gustave...

Ano, Psychologie dave of Gustava LeBona.

Jinak řečeno - víme jak na to a můžeme situaci změnit k lepšímu.

340079

28.9.2015 19:15

RE: Pro zacatek by jednoduse..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 340079

>Jednoduché to není, vy chcete po lidech změnit jim po 70+ let vtloukané rozdělení světa politiky na Pravici a Levici
>
>A je třeba nepropadat naivním představám. Musíme vycházet z lidí takových, jací jsou. Ne si je idealizovat.
>
>Takže - hnutí, které získá podporu těch 99%, musí mít jeden jediný jasný cíl:
>
>Já navrhuji odvolatelnost politiků - vše ostatní se vyřeší samo, jakmile budeme mít NAŠE zástupce, ne zástupce kapitálu, banksterů a dalších... a to zástupce, nad kterými budeme mít kontrolu, kdyby po zvolení chtěli začít vykonávat zcela jinou agendu, než pro kterou byli zvoleni.
To je pekne, co tu pisete. Otaza vsak je, jakou to ma sanci ne na preziti, nybrz samotne uvedeni vchod.
Jak si kdekdo, kdo se zajima o letosni migraci, muze vzpomenout, pred nekolika dny navstivil CR lucembursky premier, ktery v soucasnosti ridi EU. A ten se snazil vtlouci nasim poslancum toto (podle mych slov, protoze uz nelze pri me skleroze ocekavat doslovnou citaci):
Zvoleny poslanec se nemuze populisticky ridit pranim volice, ktery ho zvolil, nybrz musi vlozit do sve cinnosti prinos evropske ideji.
Podle me je to silene, zrudne, a kdyz si predstavim touhu prosazeni odvolatelnosti politiku, tak je ten zajem prilis idealisticky, neuskutecnitelny.
Zarucenych zmen se vzdy a jen docili "tvrdou rukou". Ta tvrdost je zavisla na okolnostech. Ty okolnosti jsou variabilni.

340081

28.9.2015 21:34

RE: Pro zacatek by jednoduse..

omega13 46.?.?.?

Reakce na 340079

Odvolatelnost politiků není samoléčbou, myslim. Když budou politici odvolatelní, začnou nám vládnout různé "komise" a "výbory" (viz Evropská nikým nevolená Komise) plné "kýmsi" dosazených pajduláků, a možnosti politiků budou osekány neodvolatelnou státní správou. Kabala má tohle v malíčku,

Snad ta přímá demokracie, ale když vidím,kolik hujerů jde očumovat zbraně NATO do Mošnova, kolik lidí ráno hltá Blesk, čumí na Novu, tak nevím nevím

340085

28.9.2015 22:44

RE: Pro zacatek by jednoduse..

Jarek* 217.?.?.?

Reakce na 340085

Kolego plně souhlasí s tím, jak zmiňujete ty davy pomatených idiotů slintajících nad arsenálem NATO, hltajících Blesk a jinou tomuto výkalu podobnou škváru, do rána čumících na sračkomet. Ano, s takovými tvory se nedá počítat pro změnu k lepšímu. Osobně jsem tou účastí velmi znechucen, přeci jen jsem doufal, že lidé začali přemýšlet. Ne, nezačali, ba naopak. Asi si opravdu přejí, aby tady byl milion migrantů, kteří je budou okrádat, znásilňovat a zabíjet. Proč ne, že.

340089

30.9.2015 12:59

RE: Pro zacatek by jednoduse..

dolly00 188.?.?.?

Reakce na 340085

Myslím že veľa by zmenilo hlasovanie dvoch strán - primárnej a sekundárnej. Ak sa primárna nedostane nad určitú úroveň (do parlamentu?), hlas by prešiel sekundárnej (ak sa nedostane ani tá, tak už je relatívne jedno ktorej by zostal). Elegantné a nevyžadujúce neustálu pozornosť, občianske rozbroje, masírovanie hláv a peniaze ako pri priamej demokracii alebo odvolávaní politikov (tj. neustále voľby v niečom).

340161

28.9.2015 8:31

RE: Zahledění do pozic kolektivů, kdy lidé míní bozi mění, nebo zplozenci pekel

vrtak 91.?.?.?

Reakce na 340021

...toto fakt nemá chybu...super materiál...dávate si to rovno do žily...?

340031

28.9.2015 3:39

Dopis čtenářky

Jonas 90.?.?.?

Musim reagovat na tento dopis .Pisatelka si musi uvedomit jednu zasadnu vec a to je obrovska propagacia lesieb a homosexualov a zapnete televiziu co vidite sami gay a lesba otvorite noviny to same.Musite si uvedomit ze ste ina a tato spolocnost je uz unavena ze sa bavi len o vasej komunite a zabuda sa na ostatnych.Ludom nevadite a ty co na vas nadavaju mozno hladaju samich seba ale ludom vadi ta neustala propagacia .Vzdy sa budu na vas ludia pozerat ako na nieco ine vzdy to tak bolo a vzdy to tak bude ci u nas alebo vo svete.Bud sa stym zmierite alebo potom neviem[smích]
nech sa vam dari

340025

28.9.2015 12:58

RE: Dopis čtenářky

M.M. 212.?.?.?

Reakce na 340025

Já jich pár znám osobně a ta propaganda jim vadí úplně stejně, jako vadí nám "normálním". Jedna z nich to popsala zhruba těmito slovy: "Je to jako by si na mě celý svět čtyřiadvacet hodin denně ukazoval prstem."

Oni ti duhoví průvodáři a akvitisté jsou totiž patrně menšina v menšině. Jsou psychicky nemocní. Trpí exhibicionismem. Normální "české buzny" o nějaké průvody nemají zájem, to jsou úplně obyčejní lidé a od zbytku populace se liší akorát tím, s kým lezou do postele. [mrknutí jedním okem]

340057

28.9.2015 22:28

RE: Dopis čtenářky

stejna ip 89.?.?.?

Reakce na 340057

presne ste to vystihlo a je to aj dobry biznis napr Bratislave kde otvorily prvy gay klub tak majitel zarobil prvy mesiac také peniaze ze to nezarobily ostatne podniky okolo za rok.len by mazaujimalo kto financuje pride.?

340088

28.9.2015 15:26

RE: Dopis čtenářky

lubosmat 212.?.?.?

Reakce na 340025

Pripájam sa k názoru!

Otázka pre autorku: Báli ste sa, či by pán Stwora Váš príspevok uverejnil, bez upútania pozornosti na svoju orientáciu? Článok je dobrý a je produktom Vašej inteligencie a určite nie frustrácie z negatívneho prístupu okolia.

V dnešnej dobe je agenda LGBT jedno z „Overtonových vrát“ a dá sa dobre politikmi zneužiť na vnášane rôznych nesúvisiacich nášľapných mín do právneho systému.

Chápem určitý sklon ľudí so zmenenou sexuálnou orientáciou k exhibicionizmu, keďže ich možnosť výberu je zúžená na malé percento populácie /s výnimkou bisexuálov/, takto si zrejme môžu zlepšiť vyhliadky na nájdenie si vhodného partnera.

Spoločnosť postupne presadzuje zákonné úpravy všetkých možných pravidiel, nemali by však byť presadzované na ujmu väčšinových záujmov, hlavne keď na to nie je, trebárs v školských osnovách prakticky žiadny priestor.

Vo svete hádam ani nie je alternatíva Gay-parád, takpovediac z druhej strany. Prívlastok ospevovania nahoty a náležitosti k heterosexualite nemožno dať ani festivalom v latinskej Amerike. Gay - pochody patria do obdobia šírenia dekadencie, čo malo byť ukážkou toho, ako ďaleko sa sloboda na západe dostala oproti škrobenému a drezúrovanému socializmu.

Zdravo mysliaci človek nemá problém vyrovnať sa s vrodenou inakosťou, a s taktom rešpektovať takýchto ľudí, ale s rizikom, že sa z jeho dieťaťa môže pôsobením vonkajších vplyvov stať „dekadentné prasa“ sa vyrovná asi len ťažko.

340063

28.9.2015 4:02

Trochu o problematice LGBT

F&T 78.?.?.?

Autorka píše, že patří k oné menšině.

Rozumí tady někdo, co způsobuje onen problém změny sexuální orientace? Často to způsobí JEN A POUZE to, že rodiče chtěli holčičku a v bříšku u maminky je chlapeček. A nebo přesně obráceně. Když se dítě vyvíjí v děloze v prenatálu, tak vnímá všechny zvuky. Každé slovo. Sice jim nerozumí, ale tyto zvuky se přesně ukládají do paměti jako takový vklad do života. To je dnes v psychologii známo.

A teď dítě malinko odroste a začne slovům rozumět. Najednou zjistí, že mezi nohama má něco jiného než co se od holčičky očekává ale program z prenatálu je tak silný, že ho dotyčný nemůže ovlivnit. Kdyby na to v regresní terapii přišel, tak by PŘIJAL SVÉ TĚLO TAKOVÉ JAKÉ JE a ona úchylka by zmizela jako pára nad hrncem. Je to chybný program, nic víc.

Někdo v naší společnosti škodí, když dělá ony pochody hrdosti. A to škodí hodně. Bojovat za právo na nemoc LGBT, neboť to je svým způsobem chybný program, sráží a ubližuje nejvíce samotným gayům a lesbám. Oni se nikdy nedozví, že se dá jejich chybný program vymazat a jsou fixování ve svém politováníhodném stavu. Dokonce je většinová společnost v tomto falešném pocitu utvrzuje. A tím této menšině poskytuje medvědí službu.

340027

28.9.2015 10:08

RE: Trochu o problematice LGBT

to je jedno 80.?.?.?

Reakce na 340027

Nesouhlasím s Vámi, neb si myslím, že jde o komplexnější problém. Ano, existují jakési "programy z prenatálu", a mohou mít svůj vliv na intenzitu "úchylky", jak píšete. Ale jsou zde i minulé životy. Někdo než se znovu narodil, si přál být třeba muž, a narodil se jako žena, nu a to původní zapomenuté přání mu nyní komplikuje život. Někdo třeba byl ženou a tak si na to zvykl, že nyní se toho návyku nezbavil, když se narodil jako muž. Někdo měl již v raném dětství jako kluk v rodině dominantní matku, které se něco nepovedlo, a to dítě, dobrák, se snaží pokračovat v identitě matky a věc napravit - jasně, že na podvědomé úrovni. A takových věcí jednoho může napadnout ještě několik. A vliv může mít celý komplex těchto událostí. Řekl bych ale, že nejdůležitější je vývoj dítěte v děloze po chemicko-hormonálně-biologické straně, kdy se "hardware"mozku utváří, a ono se utvoří chybně a pak diktuje sexuální orientaci... - s tím se pak těžko bojuje, ale že se to dá potvrzuje určité množství lidí, kteří o sobě prý tvrdí, že se jim to povedlo změnit orientaci...

340037

28.9.2015 17:41

RE: Trochu o problematice LGBT

F&T 78.?.?.?

Reakce na 340037

Ano, existují jakési "programy z prenatálu", a mohou mít svůj vliv na intenzitu "úchylky", jak píšete. Ale jsou zde i minulé životy.
Samozřejmě o těch programech z minulých životů vím také. Ale pro běžné lidi byla tahle problematika naprosto nestravitelná a připadalo by jim co píšu nepředstavitelné. Proto o tom nepíšu. Nejdůležitější je právě prenatál, porod a ranné dětství.

A přitom už i samotní vědci reinkarnaci zvolna odhalují běžnými vědeckými postupy:
http://www.ragauian.cz/reinkarnace-aneb-prevtelova...
http://www.ragauian.cz/reinkarnace-aneb-prevtelova...

Každopádně to chce hledat onen falešný program a vynést ho na světlo. Už jsem se při mnoha regresích setkal s naprosto šokujícími věcmi, co jsou schopni si mladí manželé říci. Ale jestli to negativně ovlivní plod nebo ne není možné dopředu odhadnout.

A nikoliv hájit práva postižených. Žádný organizace na práva astmatiků nebo těch co mají rakovinu není. Astmatici nepořádají žádné pochody hrdosti a tak dále.

340073

28.9.2015 11:07

RE: Trochu o problematice LGBT

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 340027

"Rozumí tady někdo, co způsobuje onen problém změny sexuální orientace? Často to způsobí JEN A POUZE to, že rodiče chtěli holčičku a v bříšku u maminky je chlapeček. A nebo přesně obráceně. Když se dítě vyvíjí v děloze v prenatálu, tak vnímá všechny zvuky. Každé slovo. Sice jim nerozumí, ale tyto zvuky se přesně ukládají do paměti jako takový vklad do života. To je dnes v psychologii známo."

No v psychologii by to mohlo být známo - v ostatních vědeckých disciplínách se tyto nesmysly nevyskytují.

Hoši a děvčata LGBT nikoho nezajímají, pokud neotravují ty tzv. " nepostižené". Je neuvěřitelné, že např. lesba ve funkci personalistky si vybírá lesbu.

Mám ale též zkušenosti s homosexuály (měli jsme u nás v práci čtyři - to nás bylo do počtu cca třicet. Nesmírně čistotní lidé, ochotní vždy pomoci - byli chytří - z těch pochodů by se poblili a velice krátce uvedli, že s těmito úchyláky nemají absolutně nic společného. Vzájemně jsme se uznávali jak v práci, tak při oslavách našich svátků a narozenin.

Takže paní, přestaňte se litovat a žijte jako každý jiný. Je ale pravda, že pak si Vás bohužel nikdo nevšimne a bude Vás hodnotit pouze dle Vašich a našich společných příjemných vlastností.

340045

28.9.2015 12:13

RE: Trochu o problematice LGBT

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 340027

re: "Rozumí tady někdo, co způsobuje onen problém změny sexuální orientace?"

Za posledné roky som narazil na množstvo rôznych príčin a domnievam sa, že realita je kombináciou všetkých týchto faktorov:

1. Vplyv pseudohormonálnych látok v prostredí: bolo vedecky dokázané, že používanie DDT v 60-tych rokoch spôsobovalo poruchy sexuality u morských vtákov, ktoré začali vykazovať lesbické správanie. V súčasnosti máme v okolí množstvo ďalších chemických látok, ktoré narušujú fungovanie hormónov a môžu byť zodpovedné aj za poruchy sexuality: najčastejšie sa spomína Bisfenol-A a ftaláty z plastov, ale je toho samozrejme výrazne viac. Pre záujemcu trochu viac napr. tu: https://diskuter.wordpress.com/2014/12/19/epidemia-neplodnosti-co-nam-media-nepovedia/

2. Istá štúdia ukazovala, že ženy vystavené počas tehotenstva stresu a alkoholu, mali vyššiu pravdepodobnosť, že ich deti budú mať poruchu sex.orientácie. (link nemám, dal by sa dohľadať)

3. Množstvo štúdií dokazuje, že homosexuáli boli veľmi často v detstve sexuálne zneužívaní. Až 40% homosexuálom udáva sexuálne zneužívanie v detstve, na rozdiel od asi 5% heterosexuálov. (aj tu by som vedel v prípade záujmu vyhrabať link na zdroj)

4. Existuje množstov tzv. ex-homoseuxálov, ktorí sa úspešne z homosexuality vyliečili, založili si rodinu, majú deti a otvorene kritizujú homosexuálne hnutie. Paradoxne sa po vyliečení stretávajú s neuveriteľnou nenávisťou zo strany aktívnych homosexuálov, vrátane vyhrážok zabitím. Dajú sa vygoogliť desiatky článkov na túto tému.

5. Homo-aktivisti na jednej strane tvrdia, že homosexualita je vrodená a nedá sa nijako zmeniť, na druhej strane tí istí homo-aktivisti hovoria, že sex.orientácia je vecou voľby a vyzývajú deti, aby si samé vybrali, akú orientáciu chcú mať.

340056

28.9.2015 13:32

cílem je generační genocida

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 5.?.?.?

Reakce na 340056

a)
Bod 3 je klíčový a je to podstatou homosexualistické agendy. Když vyprodukujeme velké množství homosehuálních deviantů, kteří (pokud svoji homosexualitu nebudou léčit) zneužijí ještě větší množství chlapečků, tak v další generaci tu máme většinu populace s těžkými psychickými a sexuálními problémy, které už nebude schopná zplodit další generaci a jednoduše celá vymře.
Ne náhodou je mezi homosexuály výskyt pedofilie se sadistickými sklony řádově 20-40% oproti pár procentům v normální populaci.

b)
K homosexualitě lze přijít třeba i tak, že se v dětství a dospívání dítě není schopno ztotožnit s rodičem opačného pohlaví. Buď tento rodič neumí vybudovat vztah k vlastnímu dítěti, nebo prostě chybí. Takže ke splnění homosexualizace stačí v podstatě dostatečné množství neúplných rozvedených rodin.

Způsobů jak udělat z dítěte sexuálně dezorientovaného člověka během jeho výchovy a dospívání je spousta a většina z nich je využívána a podporována ilumináty a jejich poskoky v médiích, politice, školství atd.

340061

28.9.2015 17:42

RE: cílem je generační genocida

Daril 78.?.?.?

Reakce na 340061

Četl někdo od spisovatele Klimova "Boží národ". v rámci vyšší sociologie je to neobvyklé čtení, kdy autor osvetluje dost problematiku LGBT. Je to všechno daleko složitější než se zdá a otázka je, zda ještě bude možno najít východisko. Podobných knih napsal více, jsou normálně dostupné ke stažení, ale také je nutné mít zdravý odstup.

340074

28.9.2015 6:28

Upřímné

J. N. 90.?.?.?

Článek se mi jeví upřímný. Nemám proti němu výhrady, jen výhrady proti výhradám proti němu. Upřímnost by se měl cenit. Každý nemusí být světoborným stratégem a znalcem poměrů. Ohledně menšinové orientace mi vadí hlavně její veřejná neomalená a obscénní prezentace. Vyvolává odpor. Etika v intimních oblastech vzala dávno za své. Demoralizace je základem ovládání zpitomělých mas. Názor na politickou situaci si nelze dělal z informací, byť tzv. pravdivých, neboť i ty jsou za danou událostí, případně provokací, zpožděné a tím se vymykají kontrole. Jsou dobré jen na potvrzení přímo zjištěné situace. Z toho článku čiší správný postup jak na to...

340028

28.9.2015 7:38

pár detailu

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

>práva naší komunity, která mimochodem vůbec žádnou komunitou není
Nejvetší problém je, že to nekdo jako komunitu predstavuje, a teží z toho body. Tímto beranidlem škodí ostatním a vnucuje, vtírá svuj/mimooptimální zpusob života.

> se jistě neudrží sdělit nám něco se svých vlhkých snů o tom, jaký způsob života vedeme
Problém výroku je, že navozuje vlhké sny obema stranám

>nebuď paranoidní, nebo se z toho zblázníš
Mezi paranojou a realitou není ostrá hranice. Úplný nedostatek domýšlivosti je totéž, co ztráta predvídavosti.

>rozdělit lidské společenství na různé frakce s navzájem neslučitelnými názory, kdyby si někdo myslel, že díky tomuto rozdělení lze lidi lépe ovládat

Toto se ale deje zhruba od doby, kdy človek mluví a píše. Viz prísloví, kde se 2 tlučou vyhrává 3. Uvedená veta je podle mne špatne napsaná a tím, že je príliš dlouhá rovnež komplikuje pochopení jejího smyslu. První "nebo" je tam podle mne použito špatne.

>Pokud bychom měli jistotu, že dostáváme jen pravdivé, nezkreslené informace, volby by pak něco změnit mohly
To nestačí. Prumer vždy delá prumerná vetšina, která se práve vyznačuje tím, že nejenom ty informace nemá, ale i kdyby mela, tak je neumí použít, neumí s nima naložit. Potrebuje na to pak stejnouu "firmu" jakou máme i dnes. Není to ani treba komplikovat 7 hríchy, stačí k tomu jediný základní zákon v podstate "zachování". Se správným výkladem. Žádné "miluj neprítele a on te za to zastrelí". Toto proste v prírode nefunguje. Neprítele lze v nejakých mantinelech respektovat (jeho existenci, tedy obejít se bez msty, nenávisti), ale ne mu podléhat jakýmsi falešným milováním, které zcela likviduje elementární právo na sebeobranu vlastní existence

>Buď sdílíš náš názor nebo jsi náš nepřítel a je potřeba tě od nás izolovat a znemožnit ti nakazit nás svými infekčními myšlenkami

Výrok není logicky úplný. O neprítele muže jít i v prípade, že sdílí "náš názor". Abstrakce je príliš široká. Stejne jako každého, kdo nečí názor nesdílí nelze označit za neprítele.
Je chyba rozdílný názor vztahovat na prání skupiny/skupine.
Je vecí vyhodnocení imunity skupiny, jak označí jednotlivce s jiným názorem. Zda je reakce imunity primerená a odpovídá realite. Jiný názor jednotlivce muže skupine objektivne škodit, ale také neškodit. Prezumpce bývá nastavená ruzne, v závislosti na propagaci.

Celkove autorka napsala svoji úvahu dobre.
Doplnil bych, že jak imigranti, tak členové jiných "zájmových" skupin, kterí prímo/neprímo vedome/nevedome slouží/nahrávají zájmum svetovládcu budou stejne po použití znehodnoceni. Jdou sami jako ovce na porážku. Ne pronic zanic se ríká, že revoluce žere své deti. Skoro každý vidí, že současné snahy o svetovládu jsou vším možným, jen ne hospodárstvím. Smysl má jen hájit si své a vyjít z procesu se ctí.

340030

28.9.2015 11:08

RE: pár detailu

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 340030

Souhlasím s vámi až na jedinou větu : Celkove autorka napsala svoji úvahu dobre. - nemyslím si, že úvaha je napsaná dobře.
Ani s úvahou nehodlám polemizovat, jen poukáži na jednu zjevnou věc : nějak nechápu proč se autorka nejprve prsí se svojí lgbt preferencí. Koho to zajímá ? To s tématem úvahy nemá nic společného a autorku to naprosto diskvalifikuje od racionální politické debaty. Autorka je apriori zmanipulovaná jako hlásná trouba onoho NĚKOHO, jehož politiku "rozděl a panuj" v praxi provozuje a potom se nám tu snaží propagovat jakousi podivnou katarzi plynoucí z nepochopení reality.

340046

28.9.2015 8:40

...mňa zaráža..

vrtak 91.?.?.?

...že ľudia s takýmto potenciálom a pohľadom na vec, tak zriedka publikujú. Na druhej strane chápem, že ľudský nezáujem o vlastný osud, ľahostajnosť a túžba patriť do stáda, by unavila aj slona.

340032

28.9.2015 9:45

RE: ...mňa zaráža..

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 340032

....to množství zúčastněných a jejich agresivní vulgarita při těch "pochodech hrdosti"....Kdo to tedy je a proč se na nich sejde několikanásábně víc účastníků,než na manifestacích k daleko vážnějším tématům,když vlastí LGBT komunitě/nekomunitě to vadí a komplikuje život?![zmaten]

Jen jestli pisatelka není jen nějaká "sektářka",vymikající se z té jiste,dle projevů existující a dobře organizované,komunity.

340035

28.9.2015 8:45

Musím říct,

omega13 46.?.?.?

že napoprvé je toto velmi pěkný článek. Autor(ka) opravdu píše srdcem, ve kterém má lásku, ne nenávist. Rovněž stručné shrnutí "toho všeho" co se kolem nás děje je z jej(ji)ho pohledu nové .. ne informačně, ale lidsky. Píše s obavou o všechny.
Díky za hluboce lidský článek a dávám jedničku a přání aby lidem fakt už docvaklo, že jsme připravovaní jako sekaná - dělení na stále menší a menší kousky, aby ta připravovaná mela pak byla pořádná - každý proti každěmu.

340033

28.9.2015 9:53

Já bych to viděl takto

Ahura Mazda 109.?.?.?

Tedy nechť ten, kdo chce mír, chystá se na válku
Publius Flavius Vegetius Renatus

340036

28.9.2015 10:20

Pěkný článek

drezna 79.?.?.?

Pěkný článek který oceňuji jedničkou. Jen mne zaráží potřeba identifikace své sexuality, kterou považuji za vysoce intimní a soukromou záležitost. Jestli zrovna toto není výsledek oněch (h)různých "pochodů hrdosti"? Pokud chci někomu sdělit svůj názor, tak nevidím důvod, abych ho předtím seznámil s tím, že mám revma, ploché nohy, nebo patřím k té či oné sexuální skupině odkloněné od normálu.

340039

28.9.2015 13:11

RE: Pěkný článek

iiluze 46.?.?.?

Reakce na 340039

Souhlasím s hodnocením tohoto článku. Dodám jen ,že se mi jeví jako :
hodně UHO ( univerzální hnědá omáčka ) a málo MASA . Moc rozvláčný
text, v předlouhých větách se čtenář ztrácí ,ale autorka se asi sama ráda
poslouchá v tomto případě čte. Raděj jdu také přímo k věci , používání
všemožných kudrlinek tomuto článku uškodilo.

340060

28.9.2015 10:40

Popsala jste to velmi dobře.

Ferro 178.?.?.?

Jsem rád za tento, předsudky nezatížený článek, od člověka z "druhé" strany.

Starodávné Šalamounovo "Rozděl a panuj" platí dodnes. K naplnění tohoto principu vede několik cest. Jedna z nich znamená ovládaný národ zbavit přirozených vůdců, jako např. činili nacisté za 2.SV. Politikou potlačování vznikají mučedníci, a chybějící elity musí být nahrazeny. Snadné je to při okupaci cizí mocí, naopak při "skryté okupaci v míru" je to problematické a to zákulisní loutkovovdiči nemohou potřebovat. Jako výrazně efektivnější prostředek pro "mírovou dobu" byla vynalezena tzv. pozitivní diskriminace, která společnost spolehlivě rozvrátí bez ožehavé nutnosti hledat a doplňovat elity. Stávající se ke spolupráci přimějí korupcí, nebo donutí zastrašováním. Politika dvojího metru vždy dokázala lidi spolehlivě rozeštvat. Lidé jsou přes závist a další "nízké" city poštváni proti sobě, společnost se atomizuje a místo silné jednoty nastupuje slabá parcializace. K tomu jsou vhodné všechny dostupné odlišnosti jako např.:
- cikáni a je preferující sociální program,
- politika preferencí LGBT komunity a různé nesmyslné pochody hrdosti,
- islamizace E cestou migrace a sociální program pro jejich začlenění,
- jazyková odlišnost a upírání možnosti užívání a výuky rodného jazyka, atd....

Tyto odlišné skupiny za svou odlišnost nemohou a loutkovodiči je pouze využívají jako nástroj k prosazení svých zájmů.

340040

28.9.2015 10:52

Živel využívaný k rozvratu.

nazdar 178.?.?.?

Domnívám se, že LGBT lidé byli svedeni. Autorka správně tuší, že zde jsou nějaké síly, které mají své záměry. V současnosti pracují na rozvratu Evropy. Hodí se jim k tomu cokoliv: národnost, víra, sexuální orientace. Proto organizují importy jinověrců, proto organizují pochody LGBT. Všude hledají menšiny, které je možno podpořit a zaktivizovat a tím rozvracet společnost. Např. na Ukrajině k tomu využívají místní fašisty.
Takže nebuďte udivení, když na Váš rozvratný tlak, společnost odpovídá obranným protitlakem. Ani Vám, by nevyhovoval život v rozvrácené společnosti. Akce LGBT hnutí, pouze plní záměry, skrytých loutkovodičů.

340041

28.9.2015 10:55

Nebojte se, paní autorko

skeptic 178.?.?.?

Řvaní homo-/a jiných/fobů je možná hlasité, ale stále je tu velké množství slušných lidí, kteří nedopustí, aby vám byla upírána vaše práva.
Už jen z toho důvodu, že právo "jít do restaurace", či "říci svůj názor na církev" musí platit pro všechny. Bez rozdílu. (Když se to zakáže LGBT, kdo bude další? Cyklisti?)
Takže hlavu vzhůru, jsme s vámi.

BTW: pro přemýšlivé, kterým nestačí "černobílé" vidění světa, doporučuji
Harrisovu novou knížku "The Moral Landscape"
http://www.samharris.org/the-moral-landscape

340042

29.9.2015 6:50

RE: Nebojte se, paní autorko

kyticka 83.?.?.?

Reakce na 340042

Až na pár vyjímek, že!?! Například právo na seriozní historický výzkum toho co se dělo za války v pracovních táborech koncernu IG Farben, který vlastnili jednak částečně jednotlivci z USA a jednotlivci z Německa, zejména polských poboček, kdy nejznámější je Osvětim.

K problematice homosexuality. Nutno si položit otázku co je objektivně v souladu s přírodním,programem, případně božím záměrem. To je nezpochybnitelně milujte se a množte se. Pokud je někdo orientován tak, že může platit pouze to milujte se, je to nenormální, ale prosím tolerujme to. Je to nemoc, anomálie, u někoho daná daná chybou v genetice, u jiného chybou v psychice u dalšího od obojího kousek.

Co však nelze tolerovat je, aby se tato anomálie a to zejména před nedospělými jedinci, kteří nemají psychiku ještě zcela dotvořenu, kdy hrozí, že se tento nepřirozený program ujme a že z jedince, který se narodil se všemi dispozicemi být normální dojde k "zmršení" jeho dušičky do podoby, kterou bůh nebo příroda (dle vyznání, nechť si laskavý čtenář doplní sám) rozhodně nezamýšlela.

Smát se homosexuálům je svinstvo stejné jako smát se beznohému. Přesto je jak beznohý tak i homosexuál poškozený jedinec. Berme je tak a neztrpčujme jim život, Vy poškození zase ale neotravujte své okolí se svou chybou. Stanete se pro všechny nesnesitelnými, kdy vám to okolí též náležitě oplatí. Pak se budete pouze ve svém traumatu více utápět a více nenávidět jak sebe tak i okolní svět..

Milujte sebe tak jak jste a lásku rozdávejte. Potom vám bude láskou oplaceno. Pokud si lásku (pozornost) budete vynucovat, pak se může stát, že i beznohý dostane situaci do takového napětí, že dostane od zcela zdravého pěsí mezi oči.

To samé ale platí opačně, pokud se bude zdravý někomu postiženému posmívat do neúnosné míry, ten postižený potom může vzít někde zbraň a vystřílet půlku třídy spolu s celou sborovnou.

Správné je v diskusích, postojích a spolužití hledat objektivní pravdu do míry až dojde ke vzájemnému ztotožnění. Potom nebude názorových rozdílů, nebude možno uplatňovat rozděl a panuj. Jsou však skutečnosti, kde ke ztotožnění z objektivních příčin nemůže nikdy dojít. Zde je nutné nalézt pokud možno co největší míru tolerance a to NA OBOU STRANÁCH!!!

340099

29.9.2015 7:32

RE: Nebojte se, paní autorko

kyticka 83.?.?.?

Reakce na 340099

Oprava věty v odstavci:

......Co však nelze tolerovat je, aby se tato anomálie veřejně propagovala a to zejména před nedospělými jedinci, kteří nemají psychiku ještě zcela dotvořenu, kdy hrozí, že se tento nepřirozený program ujme a že z jedince, který se narodil se všemi dispozicemi být normální dojde k "zmršení" jeho dušičky do podoby, kterou bůh nebo příroda (dle vyznání, nechť si laskavý čtenář doplní sám) rozhodně nezamýšlela. .....

(exhibicionistické pochody jsou toho nejhorším příkladem, jakož infiltrace obhajoby této úchylnosti do školních osnov jako, že jde o něco normálního)

340101

28.9.2015 11:14

Dopis naivní lesby, která nic nepochopila?

Andrew Siddur 77.?.?.?

Paní je zřejmě odkojena vyprázdněnou doktrínou „západu“, že člověk nesmí ke druhému vyjadřovat negativní názor.

Prý bychom měli táhnout za jeden provaz. Ale co když právě to celou dobu děláme? Ne, jsem přesvědčen, že toto věčné rozdělování – je-li užito s citem a správným způsobem – nevede k žádnému NWOistickému „ordo ab chao“ (rozděl a panuj).

Podívejme se na to rozdělení. Je produktem dnešního zpolitizovaného světa, vytvořeného zaprodanými médii, který nám říká, že každý, kdo má nějaký – jakýkoli – názor, se tímto názorem musí bojovat buď za shnilý západ, nebo médii opovrhovaný východ.

A ti lidé tomu sami uvěřili. Ukažte mi havloida, který by neměl rád USA. Ukažte mi člověka, který používá slovo „ekoteroristi“ a neměl by rád USA. Ukažte mi člověka z TOP09, který by neměl rád USA. Ukažte mi lesbu, která by neměla ráda USA. Ukažte mi odpůrce multikulturalismu, který by neměl rád USA a Izrael.
Ukažte mi odpůrce multikulturalismu, USA a Izraele, který by neměl rád Rusko.

Jistě, to nezmanipulované jedno procento, ty výjimky potvrzující pravidla, tu budou vždy. Paula D. však k tomuto moudrému procentu možná nepatří. Podle toho, že nám musela sdělit svůj neobjevný názor, že „všechny lesby nejsou špatné“, který čtu v novinách dnes a denně.

340049

28.9.2015 17:29

RE: Dopis naivní lesby, která nic nepochopila?

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 340049

Milý pán Siddur,

obdivujem Vás, že ste to dokázali prečítať. Ja som sa o to pokúsila dvakrát, ale nedokážem to. Ak by to bol príspevok v diskusii, prerolovala by som to ako balast.

V rámci nedávno uvedeného článku na Zvedavcovi Podíl vzdělání na genocidě lidstva to vrámci sebareflexie beriem ako výsledok toho, že tento "zločin proti lidskosti definovaný jako úmyslné a systematické zničení, celé nebo části lidské bytosti, lidově řečeno systematické mrzačení a ničení lidí už dokonal na mne dielo skazy. Som zmrzačená a nedokážem čítať nič, čo nemá pre mňa zmysel.

Už aby prišiel ten Alzheimer. Jediné východisko z tohoto marazmu.

Viete si predstaviť ten život bez "musieť" čokoľvek? (Ja viem, vy muži máte radšej Parkinsona - radšej trošku rozliať, ako zabudnúť vypiť. ) [mrknutí jedním okem]

340072

29.9.2015 8:31

RE: Dopis naivní lesby, která nic nepochopila?

L.C. 194.?.?.?

Reakce na 340049

Nechtěl bych nijak mentorovat, jen poznámka na okraj: "ordo ab chao" znamená pořádek z chaosu. Rozděl a panuj zní "divide et impera".

340103

28.9.2015 11:35

Kdo nám vládne?

Bubo 89.?.?.?

Vážená pisatelko,
každá strana má takové členstvo jaké je obyvatelstvo. Tedy ten pozůstatek po bývalém režimu a ty nově narozené. Ti první jsou odchovanci a produkty kom.režimu. Většinou velmi naivní a ovlivněné spuštěným antikomunismem a polistopadovými sliby o lepším hospodaření, demokracii, svobodě a spravedlnosti. Ti mladí „svobodou“ trhni, co můžeš.
PO 89 byla Klausem a Havlem nastartována falešná „reforma“ a „svoboda“. Ve všem. V privatizaci, kradení, loupení, lhaní a honbě za majetkem. Svobodná diskuze, zde žádná nebyla, všemu rozuměl pouze Klaus a jeho boys. Začalo to nahoře od vlád OF a pak pokračovalo hrami na reformu ODS dolů na okresní privatizační komise atd.
Všechny volby byly všude ovlivňovány těmi, kdo byly u koryt. Havlem, Klausem, ODS, Rycheckým, Dlouhým, Komárkem, Kočárníkem, Koženým atd. Lidé prý vždy volili nejlepší z nejlepších disidentů, herců, doktorů, učitelů. Celých 25 let trvalo, než pochopili jak je ODS všechny dokonale podvedla. Mezitím párkrát sedli na lep ČSSD, která dělala totéž, co ODS v modrém. A zbytek tzv.pravice? To je tlupa totožná s Klausem či Koženým, maskovaná nyní knížecím a restitučním baldachýnem.
Hlavní převodová páka politiků – media byla vždy pod taktovkou soudruha Havla, jeho kamarily a německých vlastníků, kteří zas měli své Komárky, dnes Bakaly, Babiše. Totéž bylo v ČT. Naivní Bubílková, nohsled Černý a pak „ekonomové“ Ježek, Tlustý, Ševčík, Švejnar atd. Dnes Moravec. Ti všichny pomáhali veřejnost oblbovat jedinečnou Klausovou reformou, šokovou terapií, skvělými zákonodárci či Zemanovým darováním bank a zbytku podnikového kapitálu cizině.

A dnes tomu v ČT není jinak, protože osazenstvo má zoufalý strach, že by byl kapitalismus tak špatný jak se jevi doma i ve světě. Pokud ovšem není také pod taktovkou bohaté elity a oligarchů.
Dnes máme jen výsledek, na němž máme svůj podíl, jak jsme byli (a někteří stále jsou) naivní. Majetek je zprivatizován, mocní „nestraníci“ u koryt, bohatí (BAbiš) vlastní média a slibují něco napravit. Superzlodějnu a zločinnou privatizaci však tak jednoduše už napravit nelze. Většina majetku „státu“ nepatří a tak si bankovní či korporátní oligarchie na Maledivách spokojeně užívá. A vláda či vlády? Ta slibuje těžko po Klausově pseudoreformě pro všechny zajistitelné vyšší platy, i důchody. Především však poslouchá a budou poslouchat nejen Brusel.
V otázce světové, doporučuji autorce alespoň pro začátek prolistovat knihu F.Lundberga – 60 Rodin, které vládnou Americe (je z roku 1948).

340050

28.9.2015 12:01

LGBT-hnutie

pozorovateľ 82.?.?.?

Bohužiaľ musím zareagovať na tú časť ohľadom LGBT-hnutia.

Je mi jasné, že LGBT-lobby nezastupuje celú komunitu homosexuálov a že mnohí sa za jej aktivity typu gay-pridy a homo-propaganda naozaj hanbia a dištancujú sa od nich.

Lenže aktivity LGBT-lobby sú to, čo bežný človek dennodenne vidí a čím sa reálne cíti byť ohrozený.

Rozpíšem zopár príkladov:

1. V médiach existujú tisíce a tisíce prípadov, keď homoaktivisti šikanovali a súdne prenasledovali bežných ľudí len za neopatrne vyslovený názor. Často dokonca boli títo ľudia do tej situácie nedobrovoľne vmanipulovaní. Napríklad nedávno bol prípad, kedy bol pekár odúdení za to, že odmietol upiecť tortu s textom "Podporujem homosexuálne manželstvá". Alebo fotograf, ktorý odmietol ísť fotiť na nejakú homo-akciu. Sú prípady ľudí vyhodených z práce za to, že odmietli prejaviť verejný súhlas s homo-agendou. Tých prípadov je desivo veľa a zasiahnutým ľuďom doslova ničia život - sú vyhadzovaní zo škôl, z práce, dostávajú vysoké pokuty, zbankrotujú alebo dokonca skončia vo väzení

v tejto diskusii pod článkom bolo zozbieraných množstvo takýchto incidentov, pričom sa jedná iba o príslovečný vrchol ľadovca:

https://web.archive.org/web/20131211005029/http://...

2. sú tu snahy o zavádzanie agresívnej formy sexuálnej výchovy detí, ktorá má v sebe veľmi silne dominujúci homosexuálny podtón. Deťom od prvého ročníka je vtĺkané do hlavy, že homosexuálny sex je normálny a dokonca sú vyzývané, aby si ho vyskúšali !!!

Veľa šokujúcich prípadov bolo zozbieraných v tomto blogu:

https://diskuter.wordpress.com/2015/01/09/homo-sex...

3. Homokomunita sa snaží agresívne presadiť právo na homosexuálne adopcie. A to bez ohľadu na to, že množstvo štúdií dokazuje, ako nebezpečné to prostredie pre deti je:

https://diskuter.wordpress.com/2014/12/19/adopcie/

Ale to nie je všetko. Na západe sa masovo rozmohol trend juvenilnej justície (verím že aj v ČR o ňom dosť ľudí počulo), kedy úrady odoberajú rodinám deti pod vymyslenými zámienkami, aby ich mohli dať cudzím ľuďom na adopciu. Čo sa už vie menej je fakt, že dobrých 40% z takto násilne odobratých detí smeruje na adopcie do homosexuálnych párov !

https://diskuter.wordpress.com/2014/12/19/adopcie/...

4. Na záver: trend zo západu ukazuje, že boj za homosexuálne práva nemusí skončiť uzákonením homosexuálnych manželstiev. Skúsenosti zo Západu ukazujú, že po homo-manželstvách nasledujú požiadavky na adopciu, zavedenie juvenilnej justície, zavedenie povinnej homo-sexuálnej výchovy na školách, prenasledovanie ľudí za nesúhlasný názor, snahy o legalizáciu pedofílie. Atď. Nasledujúci článok je značne kontroverzný a netvrdím, že má vo všetkom pra...Automaticky kráceno

340053

28.9.2015 12:03

RE: LGBT-hnutie

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 340053

...pokračovanie...

... že má vo všetkom pravdu. Ale aj to je jedným z dôvodov, prečo majú ľudia také obavy z krokov LGBT hnutia:

http://prvopodstata.blog.cz/1507/skutecne-cile-a-s...

Uzatvorím to tým, čím som začal. Je mi jasné, že nie každý homosexuál takýto trend podporuje. Lenže problém je, že my tú mlčiacu časť homo-komunity nevidíme. Vidíme jedine tých hlasných kriklúňov na gay-pochodoch a potom vidíme, keď vlády nasilu proti názoru verejnosti schvália veľmi brutálnym spôsobom zákony výlučne pre homokomunitu. Tak ako sa to udialo pred niekoľkými rokmi vo Francúzsku: https://diskuter.wordpress.com/2015/02/03/la-manif...

340055

28.9.2015 12:03

Duchovní vyprázdněnost...

Parmenidés z Eleje 90.?.?.?

Zmatek v hlavě a pocit beznaděje se prolíná celou západní společností, tradiční mravní řád padl a nahradil jej šťastný nový svět relativizovaných hodnot. Bohužel velký podíl na tom měla i novověká filosofie. Když Imanuel Kant pomohl odstranil z lidského myšlení důležitou oporu mravního řádu, čímž bylo náboženství, a etiku dogmatizoval, bylo jen otázkou času, kdy se vše postupně rozloží. Lidé omámení tzv. svobodou a pocitem, že pravidla a způsob života si určují pouze oni sami a neexistuje nic, co má vyšší hodnotu, platnost a mohlo by být i v rozporu s jejich jednáním, nejsou schopni nalézt příčiny současného stavu. Etika, která nekopíruje lidskou přirozenost a mění se podle doby, nálad a dokonce může být i přehlasovaná v parlamentu, neudrží dlohodobě žádnou civilizaci. Lidská mysl dokážet spřádat různé konstrukce a fantasmagorie a to jen proto, aby se nemusela podřídit nějakým pravidlům...a v konečném důsledku pak slouží jako otrok věcem, případně půdům, které ji snižují na animální úroveň. Pro každého vládce je toto stádo skvělým materiálem a nic lepšího si nikdo z nich nemůže přát. Není schopné odporu, nevyzná se samo v sobě, je úzkostlivé, útlocitné, každou banalitu bude dopodrobna rozpitvávat a neexistuje nic sjednocujícího...

340054

28.9.2015 13:08

žid to opět řídí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Autor(ka) by se měl(a) především zamyslet nad tím, kdo LGBT hnutí vede, kdo ho založil a kdo ho využívá ve svůj prospěch. A v neposlední řadě, co je jeho cílem. (což bez konpiračních teorií nelze spolehlivě zodpovědět, docela dobře to popisuje henrymakow.com)

Situace LGBT lidí mi připadá trochu jako bych si koupil růžové dámské šatičky, namaloval se rtěnkou a začal o sobě tvrdit, že jsem princezna ze sáby. Pak bych všechny okolo otravoval a požadoval po nich, aby mě skutečně považovali za princeznu ze sáby a takto se mnou jednali, poštěli mě na dámské záchody, do dámských sprch, dámských šaten a podobně.
Jak by mě pak lidé měli "rádi" , to je velice snadné odhadnout.

Patologické jevy ve společnosti lze tolerovat jen do určité míry, jinak se celá společnost rozpadne. Jak to dopadá při přílišné toleranci sexuálních úchylek a výstředností bylo známé už našim prapředkům, kteří ještě měli z Bible nějaké povědomí, co to byla Sodoma a Gomora.

Je velice snadné házet svoje problémy na druhé, označovat je jako homofoby a netolerantní. Mnohem těžší je si přiznat, že prostě trpím úchylkou, psychickými problémy a nejsem tak úplně normální. Natož třeba zajít za psychologem či sexuologem a začít s tím něco dělat.

340058

29.9.2015 0:20

RE: žid to opět řídí

omega13 46.?.?.?

Reakce na 340058

Autor(ka) by se měl(a) především zamyslet nad tím, kdo LGBT hnutí vede, kdo ho založil a kdo ho využívá ve svůj prospěch. A v neposlední řadě, co je jeho cílem. (což bez konpiračních teorií nelze spolehlivě zodpovědět, docela dobře to popisuje henrymakow.com)

Vy jste ten článek nečetl ? Chápete psaný text ?

340093

29.9.2015 9:03

RE: žid to opět řídí

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 340093

Autorka napsala, že se cíleně snaží vyhýbat "konspiračním teoriím". Jenže bez těchto teorií nelze pochopit LGBT hnutí a propagace homosexuality na každém kroku.

340107

28.9.2015 13:11

nemaj strach

Mário S 62.?.?.?

Zabudnite na strach, ja verím že v mojej mladej generácii je väčšina uvedomelá a uvedouje si toto všetko, všetky hrozby ovládania "demokraciou"... Narodili sme sa preto, aby sme svet dostali na úplne inú úroveň myslenia. Kladieme dôraz na lásku a na slobodnú vôlu, a nenecháme si to zobrať, a budeme to šíriť. Do srdca každého človeka, správnymi slovami, bez agresie, bez zbraní, hoc pritom aj umrieme...Hlavne si treba uvedomiť, že niesť kríž ťažší ako sme my sami,nato sme boli predúrčení tak ako Ježíš to pochopil musia to pochopiť aj všetci ľudia, že sa treba obetovať pre lepľí svet, naozaj OBETOVAŤ, nie dať v nedelu do zvončeka, alebo venovať pár minút modlidbe....

340059

28.9.2015 19:29

Nedělat užitečné idioty…!

JazzBoo 94.?.?.?

„...jediné, co nás spojuje, je že jsme v něčem jiní a taky pokud se na nás pohlíží jako na méněcenné bytosti.“
Ano, jste jiní a z pohledu přírody jste i méněcenní. Jste omyl. Chyba v genetickém kódu. Slepá cesta.
Neschopni rozmnožování.
O poslední zblitky lidské tolerance jste přišli v čelech průvodů s židoidním velvisrancem SSA.
Paulo, máte to v hlavě srovnané, vnímáte věci správně, tak pomozte „teplé komunitě“ nedělat užitečné idioty židoidům a budete v těch restauracích moci nerušeně jíst i nadále.
Za ty „jejich“ prachy to opravdu nestojí. Posrat si naši společnou zemi.

Třeba tak, jako se snaží Gilad Atzmon navzdory svému původu:

Refugees Should Seek Refuge In Synagogues

340082

28.9.2015 21:02

@siddur...

rosh 88.?.?.?

'ordo ab chao' - rad nad chaosem

'dividi et impera' - rozdel a panuj

...jen tak priste kdyz si budete brat do h.by latinu

340084

28.9.2015 23:01

RE: @siddur...

TnO jebemnato (zavináč) ya (tečka) ru 62.?.?.?

Reakce na 340084

DIVIDE ET IMPERA!

len tak pre buducnost, ked si budete brat do huby Siddura.

340091

28.9.2015 23:18

RE: @siddur...

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 340091

Ale páni,

pán Siddur vo svojom vyjadrení nevede k žádnému NWOistickému „ordo ab chao“ (rozděl a panuj) bol dva kroky pred nami, keď nám spravil rovno výklad spôsobu realizácie ordo ab chao via české rozděl a panuj.

340092

28.9.2015 22:19

Dopis čtenářky

stejna ip 89.?.?.?

Pani dakujeme ze prispela na zvedavca a jedno si musí uvedomit ze je s komunity o ktorej sa bude pisat v roznich diskusiach aj pozitivne aj negativne.jednoucho su tri tabory ludi ktory to bud respektuju alebo nerespektuju alebo im to je jedno .jednoducho musí sa zmierit stym ze nie vsade je jej komunita vitana .Co mne lezie na nervy je ich propagacia vsade kde sa clovek pozrie si třeba uvedomit ze ludom to zacina liezt na nervy a ludia ktory na vas mali dobry názor ho mozu zmenit .Ja osobne sa o vas nezaujimam proste robte si jako uznate za vhodne nie som ani sudca aby som vas sudil ani vam nedavam na chleba .nech sa vam dari.[smích]

340087

29.9.2015 3:32

Staci dat zpravy dohromady a dostanete obrazek sve budoucnosti

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Prezivsi z Osvetimi vyzývají Evropu, aby udelala víc pro beženceBývalí vezni z nacistického vyhlazovacího tábora v Osvetimi vyzvali evropské lídry, aby udelali více pro uprchlíky mírící do Evropy.
Podle slov rabina,jez rekl,ze invase muslimu je zidovskym planem na zniceni bile rasy a hned ,dalsi prohlaseni, zide nejsou bile rasy, dava plny obrazek,co se vlastne v Evrope deje, ze s pomoci krestanskych politickych kolaborantu,je Evrope jako takove"odzvoneno", ne,temi klici pred "Sametovou revoluci"Mimochodem stat Israel nepestuje mnoh akulturni spolecnost,heslem je Israel pro Israelce a tim padem neprijme jedineho uprchlika, zejmena , kdyz Israel bombarduje uzemi Syrie a je okupacni zemi v Palestine.

Jewish Chronicle writers David Aaronovitch and Nick Cohenwere the prime advocates for the immoral interventionist wars in the British media and beyond. Since then, we have seen the Jewish lobby openly pushing for more and more wars (Syria, Iran, Libya etc.). In France it was the CRIF and Bernard Henri Levy that pushed for the intervention in Libya that has turned the Mediterranean Sea into a death trap.

I don’t know how many refugees Lord Levy, Bernard Henri Levy and David Aaronovitch can fit into their spare rooms.
Refugees Should Seek Refuge In Synagogues
Zidovske organisace podporuji utecence, Americane posluhuji Israelcum ,rovnez , pomoci prepravy utecencu do Evropy.
Co, si myslite,co by delal Hitler vidici dnesni Evropu?
Nakonec , v poslednim dopise Churchilovi, Herman Georing odhadl budoucnost Evropy.
Stale plati, "Germany must perish-By Theodore Kaufman."
Nakonec V Budapesti Rabinovic rekl vlastnimi lovy uz v roce 1952, co se stane s Evropou, to ovsem "ovce" nectou, zrovna bezi v TV sportovni utkani,tak,aby o to neprisli, v tom to vse vezi, v lenosti myslet, zivit intelekt sliby politiku a nemoznosti draheho spolecenstvi,"Spojenych Narodu".

340095

29.9.2015 13:45

RE: Staci dat zpravy dohromady a dostanete obrazek sve budoucnosti

adfg 89.?.?.?

Reakce na 340095

Moj dedo sa musí v hrobe obracat este ze sa tohoto nedozil ,idem si dat cigaretku na ukludnenie[zmaten]

340113

29.9.2015 12:42

Za sebe dávám článku za 1...

leo69 176.?.?.?

Dobrý článek Paulo. A nebojte se, pochopte, že vše je ve Světě zařízeno tak, jak má být. Protože se jako jednotlivci a lidstvo vyvíjíme, tak jsme, z určitých důvodů, současnou situací k tomuto vývoji více nuceni. Jedná se o tak neuvěřitelný zmatek ve "vnějším" světě, že se od něho naše nasycená, nebo přesněji přesycená, mysl jednoho dne odvrátí a zaměří se na pozorování vlastního nitra. A to je to, o co tady jde - o vývoj Člověka.

m, [mrknutí jedním okem]

340112

29.9.2015 20:20

Jen takové zamyšlení...

pawman 80.?.?.?

Trochu mě děsí, kolik je ke článku příspěvků týkajících se "problematiky menšin" o kterém ten článek v podstatě ani není a kolik je v diskuzi příspěvků k tomu pravému tématu článku / dopisu - obavám o tom co se vlastně děje za oponou, jak se svět vyvíjí a strach z toho, jak to celé dopadne... Je to jen důkaz o tom, že i mezi čtenáři hledajícími pravdu (tedy podle mého mínění přemýšlejícími tvory a nikoliv tupým stádem) se to asi těm opravdu (ne)mocným docela daří zametat tomu NWO cestičku...

340129

30.9.2015 7:06

Slovansko-árijské védy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

podľa Slovansko-árijských Véd LGBT ľudia mali predkov u sivej rasy stvorenej a vyšľachtenej temnými silami, tým pádom majú zakódovaný obojpohlavný systém organizmu lebo tvary/besy nemajú pohlavia.
Stačí jeden sivý zamiešaný v Rode a celý rod je postihnutý rôznymi neduhmi ako je strata svedomia tým pádom zloba alebo aj LGBT. Samozrejme, že takýto človek má sklony k ďalším deviáciám a nemá ducha. Majú len dušu a telo, ktorá je jednožiteľná čiže existuje v tomto svete len raz.
Svetlá rasa potomkov svetlých bohov má aj Ducha , dušu a telo. Človek, ktorí má ducha má aj svedomie, hoc sú aj dobré duše zaslané svetlými na tento svet aby vyrovnávali rovnováhu temnoty a svetla. Duchov v hmotných telách je príliš málo preto tento svet je plný svinstva, ignorácie, bolesti, krvi a bezcitnosti.

340149

30.9.2015 11:27

Pochopení

eL 213.?.?.?

Dobrý den, víceméně si pisatelka dopisu i odpověděla. Lidstvo se řítí do záhuby, protože je k tomu mu dopomáháno všemi prostředky okolo nás. Nevidím jak z toho ven plošně, ale vím jak z toho ven vnitřně. Žít pro samotný život. Šířit lásku a pozitivní přístup. Nezapojovat se do těchto diskusí, které již před samotným začátkem mají jasně dané mantinely. Lidi si sami říkají co smí a nesmí, sami dobrovolně se svazují.....vždyť my sami dopomáháme sami sobě k těmto chmurám.... znám dost lidí, kteří žijí podle toho co jim říká srdce a nitro a ne podle toho co jim káže televize, média a politici....a jsou šťatní a necítí se omezováni...

Hlavním cílem těch špiček, které "neexistují" je nám to tu co nejvíce otrávit.... tak pojďme je společně nasrat a přestańme se dohadovat a začneme hledat společně ta pozitiva.....
Vždy je jednodušší říct - ty smradi z druhého zase křičí.... než, mají radost ze života...
Ta baba z čtvrtého zase si zapisuje kdo k nám přijel na návštěvu, asi jí hodím do schránky hov..o, než si říct, ať si píše, když jí to dělá dobře a zamávat jí do okna a velkoduše pozdravit....

Probuďte se lidi.... život není jen o urážkách [smích]

340157

3.10.2015 17:32

krásná úvaha... díky za ní, směřuje správným směrem... teď ji ještě dotáhnout...

M123456 37.?.?.?

velice dobré postřehy, cituji:

-

Kdyby někdo, aniž bych na někoho ukazovala prstem nebo tvrdila, že někdo takový existuje, chtěl rozdělit lidské společenství na různé frakce s navzájem neslučitelnými názory, kdyby si někdo myslel, že díky tomuto rozdělení lze lidi lépe ovládat, kdyby někdo takový chtěl, aby lidi odpoutal od řešení skutečných problémů světa, a nechtěl, aby se jim konečně otevřely oči, kdyby někdo chtěl, aby lidi měli stálý pocit nejistoty z budoucnosti, strachu z jiných lidí a z jiných názorů a volali po někom, kdo nastolí pořádek a bezpečí i za cenu omezení svobody občanů, a kdyby tomu někomu začalo vadit, že internet, sociální sítě se tak trochu vymkly kontrole a sdílení informací by mohlo vést k obecnému pochopení...

No a my bychom tu hru, pokud ji budeme hrát podle pravidel, o kterých by nám ten někdo tvrdil, že jsou jediné možné a správné a přirozené, nikdy nemohli vyhrát. Jsa rozděleni na různé sektářsky se chovající skupiny dávající si navzájem radikalizující a generalizující pojmenování, budeme žít ty svoje ustrašené, nevědomé, upracované a zbytečné životy dál...

Jako hovádka jdoucí na porážku.

A zatím co my vedeme žabomyší války, máváme červenými kartami, vyvěšujeme na hradě trenýrky, dohadujeme se, jestli je větší hňup ten nebo ten politik, pořádáme referenda o pro většinovou společnost objektivně naprosto nepodstatných problémech, abychom lidem dali pocit, že můžou o něčem rozhodovat, řešíme uměle živený příval uprchlíků, někde v pozadí běží příprava zákonů a smluv, které z nás definitivně udělají zotročenou masu bez možnosti již cokoliv změnit.

-

Ty postřehy jsou fakt přesné... a já dodám jedinou věc... jediná naše sebeobrana je změnit sám sebe, změnit své myšlení... existuje prastará filozofie, která říká:

POZNEJTE SAMI-SEBE A POZNÁTE VŠECHNO...

KDYŽ CHCETE ZMĚNIT SVĚT, ZMĚŇTE NEJDŘÍVE SAMI-SEBE...



Vím že se to snadno řekne, ale těžko se to nějak v praxi představí, žeano?

v dalším komentáři přidám návod, jak na to, jak pracovat se svou myslí [mrknutí jedním okem]

340243

3.10.2015 17:55

»»» poznejte sami-sebe a poznáte všechno »»» a jak ZMĚNIT SÁM-SEBE?

M123456 37.?.?.?

Jaroslav Dušek zpopularizoval tu stejnou moudrost trochu jinými slovy od Dona Miguela Ruize:

»Jak lze změnit svět? Odpověď je snadná. Tím, že změníte svůj vlastní svět. Když vás žádám, abyste mi pomohli změnit svět, nemluvím o planetě Zemi. Mám na mysli svět, který existuje ve vaší hlavě. Nedokážete změnit svět, jestliže nezměníte nejdřív svět, který máte v sobě. Změna začíná u Vás. Změňte svět tím, že budete mít rádi sami sebe, že si budete užívat života plnými doušky a svůj osobní život proměníte v rajský sen. A já vás žádám o pomoc, protože vy jste jediní, kdo tuhle změnu může provést.«

CELÝ VTIP JE V TOM POCHOPIT VNITŘNÍ DUALITU LIDSKÉ MYSLI, je to známý jin-jang princip, ale skoro nikdo nechápe co si pod tím představit:

CO JE PROBOHA JIN?

A JANG?

A CO S TÍM MÁM JAKO DĚLAT?

V naší mysli lze přesně identifikovat tyto dvě složky a lze s nimi prakticky docela snadno pracovat... má to přímé praktické důsledky pro kvalitu a pohodu v životě...

Asi nejpraktičtější odpověď bez zbytečných komplikací je ta na dále uvedeném odkazu... a prosím nenechte se odradit úvodními archetypálními příběhy, ty jsou nutné k tomu, aby bylo možno lépe pochopit smysl toho všeho... srdečně a s láskou doporučuji:

http://www.ragauian.cz/stvoritel-satan-a-studijni-program-lidske-duse-v-hmotnych-svetech-1/

http://www.ragauian.cz/category/dualita-lidskeho-byti/

...a pro všechny kdo by rádi pochopili proč tu jsme, a mají problém přijmout nematerialistický pohled na sebe... pro ty tu jsou důkazy a svědectví... o tom KDO MY JAKO LIDÉ DOOPRAVDY JSME... nebojte se nad tím lidé trochu zamyslet... s láskou doporučuji:

http://www.ragauian.cz/reinkarnace-aneb-prevtelovani-duse-hmotne-dukazy-most-casu-1/

http://www.ragauian.cz/reinkarnace-aneb-prevtelovani-duse-hmotne-dukazy-v-serioznim-vedeckem-vyzkumu-dr-ian-stevenson-a-tom-shroder-3/

340244

Příspěvků: 57

28.09. 02:33 .lak  Zahledění do pozic kolektivů, kdy lidé míní bozi mění, nebo zplozenci pekel
28.09. 03:03 favela  Pro zacatek by jednoduse..
28.09. 18:16 trodas  RE: Pro zacatek by jednoduse..
28.09. 19:15  RE: Pro zacatek by jednoduse..
28.09. 21:34 omega13  RE: Pro zacatek by jednoduse..
28.09. 22:44 Jarek*  RE: Pro zacatek by jednoduse..
30.09. 12:59 dolly00  RE: Pro zacatek by jednoduse..
28.09. 08:31 vrtak  RE: Zahledění do pozic kolektivů, kdy lidé míní bozi mění, nebo zplozenci pekel
28.09. 03:39 Jonas  Dopis čtenářky
28.09. 12:58 M.M.  RE: Dopis čtenářky
28.09. 22:28 stejna ip  RE: Dopis čtenářky
28.09. 15:26 lubosmat  RE: Dopis čtenářky
28.09. 04:02 F&T  Trochu o problematice LGBT
28.09. 10:08 to je jedno  RE: Trochu o problematice LGBT
28.09. 17:41 F&T  RE: Trochu o problematice LGBT
28.09. 11:07  RE: Trochu o problematice LGBT
28.09. 12:13 pozorovateľ  RE: Trochu o problematice LGBT
28.09. 13:32  cílem je generační genocida
28.09. 17:42 Daril  RE: cílem je generační genocida
28.09. 06:28 J. N.  Upřímné
28.09. 07:38 ppppp  pár detailu
28.09. 11:08 výjimečné porušení omerty  RE: pár detailu
28.09. 08:40 vrtak  ...mňa zaráža..
28.09. 09:45 Robot Emil  RE: ...mňa zaráža..
28.09. 08:45 omega13  Musím říct,
28.09. 09:53 Ahura Mazda  Já bych to viděl takto
28.09. 10:20 drezna  Pěkný článek
28.09. 13:11 iiluze  RE: Pěkný článek
28.09. 10:40 Ferro  Popsala jste to velmi dobře.
28.09. 10:52 nazdar  Živel využívaný k rozvratu.
28.09. 10:55 skeptic  Nebojte se, paní autorko
29.09. 06:50 kyticka  RE: Nebojte se, paní autorko
29.09. 07:32 kyticka  RE: Nebojte se, paní autorko
28.09. 11:14 Andrew Siddur  Dopis naivní lesby, která nic nepochopila?
28.09. 17:29 Danielle  RE: Dopis naivní lesby, která nic nepochopila?
29.09. 08:31 L.C.  RE: Dopis naivní lesby, která nic nepochopila?
28.09. 11:35 Bubo  Kdo nám vládne?
28.09. 12:01 pozorovateľ  LGBT-hnutie
28.09. 12:03 pozorovateľ  RE: LGBT-hnutie
28.09. 12:03 Parmenidés z Eleje  Duchovní vyprázdněnost...
28.09. 13:08  žid to opět řídí
29.09. 00:20 omega13  RE: žid to opět řídí
29.09. 09:03  RE: žid to opět řídí
28.09. 13:11 Mário S  nemaj strach
28.09. 19:29 JazzBoo  Nedělat užitečné idioty…!
28.09. 21:02 rosh  @siddur...
28.09. 23:01 TnO  RE: @siddur...
28.09. 23:18 Danielle  RE: @siddur...
28.09. 22:19 stejna ip  Dopis čtenářky
29.09. 03:32 Robert Nohejl  Staci dat zpravy dohromady a dostanete obrazek sve budoucnosti
29.09. 13:45 adfg  RE: Staci dat zpravy dohromady a dostanete obrazek sve budoucnosti
29.09. 12:42 leo69  Za sebe dávám článku za 1...
29.09. 20:20 pawman  Jen takové zamyšlení...
30.09. 07:06  Slovansko-árijské védy
30.09. 11:27 eL  Pochopení
03.10. 17:32 M123456  krásná úvaha... díky za ní, směřuje správným směrem... teď ji ještě dotáhnout...
03.10. 17:55 M123456  »»» poznejte sami-sebe a poznáte všechno »»» a jak ZMĚNIT SÁM-SEBE?

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 91 čtenářů částkou 11 734 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Poslední Rakušané15.12.17 16:59 Rakousko 0

Tato dětská kniha se vážně prodává: Santa Claus je černý gay a má manžela bělocha.15.12.17 16:39 Neurčeno 2

Rambové provokují v Sýrii, iDnes mlží, jaká je pravda?15.12.17 09:50 Sýrie 1

Konšpirácie na vzostupe. Experti dvíhajú varovný prst14.12.17 23:03 Slovensko 5

Ani kluk, ani holka. Zpěvačka Pink vychovává dceru bezpohlavně. Není jediná!13.12.17 23:29 Neurčeno 11

'Stáli jsme tam a brečeli.' Dokumentaristé natočili hlady umírajícího ledního medvěda, důsledek oteplování13.12.17 19:55 Neurčeno 6

Ďalšia perla z Bruselu: Zákaz otvárania okien? Od roku 2020 vstúpi na Slovensku do platnosti nová smernica EÚ13.12.17 12:24 Evropská unie 3

České šachy budou mít nejmladšího velmistra v historii. Je jim Thai Dai Van Nguyen13.12.17 11:33 Česká republika 4

Tři slepice obvinily Trumpa ze sexuálního harašení. A jiná kráva obvinila Polanského, že ji před 40 lety fotil nahou13.12.17 10:59 USA 2

Zajímavý výzkum: v mozku ženy zůstává DNA každého muže, se kterým spala12.12.17 15:48 Neurčeno 6

Antikrist Bergoglio chce měnit Otčenáš12.12.17 00:46 Vatikán 9

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 7

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 4

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
21,86 Kč
Euro
25,70 Kč
Libra
29,12 Kč
Kanadský dolar
16,99 Kč
Australský dolar
16,71 Kč
Švýcarský frank
22,06 Kč
100 japonských jenů
19,41 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,17 Kč
Ukrajinská hřivna
0,79 Kč
100 rublů
37,15 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 438,02 Kč
1 unce stříbra
350,76 Kč
Bitcoin
385 786,91 Kč

Poslední aktualizace: 16.12.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 169