Diskuze k článku

Neodvratný pád západních mocností

Příspěvků 68

27.9.2015 7:18

pohled jinak

uda 207.?.?.?

ohledne situace v evrope,,,
co kdyz nejde o osidleni evropy muslimama a africanama , ale jde o to zneprijemnit puvodnim bilejm obyvatelum evropy zivot , znechutit jim zivot ve zmrzli a zotroceny evrope , proste je vyprovokovat aby ve velkem opustili sve domovy a aby sirili svoje geny a svoje znalosti po celem nerozvinutem svete?

339977

27.9.2015 20:04

To už tady jednou bylo, ne ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 339977

A nelíbilo se to (dodatečně, když si na tom napřed namastili kapsy) ani vyvoleným ...
http://www.youtube.com/watch?v=XAdkXENSTA0
Http://homes.chass.utoronto.ca/~ikalmar/illustex/penslarzionism.htm

340005

28.9.2015 17:20

RE: pohled jinak

Manicka 94.?.?.?

Reakce na 339977

Z pulky.
Jednak jde o to, jak pise autor o vytvoreni multikulturniho kotle, cimz se rozlepta narodne-kulturni citeni puvodnich obyvatel. Zadruhe jde samozrejme o to, mistnim obyvatelum zneprijemnit zivot, avsak v zadnem pripade nejde o to aby sirili svoje geny a znalosti po celem svete, jak vy pisete. To je naprosto naivni predstava, takto to proste nefunguje.
Cilem je zotroceni a neutralizace Evropy a ne nejaky geneticko-dusevni presudo-filantropismus. Takovy postoj zcela odporuje egoistickym myslenkam globalnich elit. Pro ne je vznik vlastni konkurence ci uz jen jeho podpora, kontraproduktivni.

340069

27.9.2015 8:15

Ale kdepak

Nikdo (originál) 217.?.?.?

Bořit je snazší než tvořit, takže paraziti vítězí. Vzhledem k tomu, že boří pozvolna, umí se maskovat, infikovali celou planetu a mají v tom navíc zkušenosti mnoha tisíc let, tak jsou prakticky nezničitelní.

339978

27.9.2015 9:22

Josef Staněk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

http://hledani.gnosis.cz/zacne-treti-cesko-nemecky-duchovni-konflikt-nebo-nemci-prohlednou/[oči v sloup]

339980

27.9.2015 9:50

No nevím nevím

to je jedno 80.?.?.?

Článek je to pěkný a ke Slovanstvu lichotiví. A právě proto je mi to podezřelé, neb před nikým se neponižuj a nad nikým se nepovyšuj. Současný Západ podle mě doplácí na kumulované prohřešky proti zákonům Karmy vyjádřené v mnoha větách, jako: před nikým se neponižuj a nad nikým se nepovyšuj - kdo se povyšoval, bude ponížen, kdo byl ponižován, bude povýšen; kdo s čím zachází, tím také schází (např. Západ zachází s vykořisťováním a zotročováním - asi jej nakonec bude vykořisťovat a zotročovat Islám, na který nakonec také čeká nějaká ta ošklivá karmická past); kdo jinému jámu kopá, sám do ní padá; zlo se nakonec potrestá samo; atd. Současná vysoká úroveň Západu je složena ze 3 hlavních faktorů: vysoká pracovitost/produktivita, vědecko-technický pokrok; a menším dílem nečestné kořistění na zbytku světa, místo toho, aby mu jako "větší brácha" pomáhal... Nu a pro tuto chybu má dnes potíže. Ignorance a neznalost základních principů tohoto vesmíru se prostě nevyplácí. Tím však netvrdím, že ty zákony jsou zákony spravedlnosti. Nejsou, tak jako jakékoli jiné zákony: třeba lidské zákony, přírodní zákony atd.

339982

28.9.2015 17:28

RE: No nevím nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 339982

Pokud nekdo nekde stavi slovanstvi nade vse, pak jsou to klasicti radikalove, kteri vsak nemohou mit budoucnost. Ten kdo to mysli vazne s nasi historii a nasi budoucnosti v zadnem pripade nebude vyvolavat nejake panslavisticke vlny a nebude se povysovat. Jde predevsim o uvedomeni si vlastni historie a moznost se tak podivat soucasnosti hrde do oci a tim posilen byt schopen se postavit za vlastni narod a jeho budoucnost.

Viz nechvalne proslula citace jedne studentky na vymennem pobytu v Anglii. "I'm only czech".

340071

27.9.2015 11:48

Neuveritelny chaos ciernobieleho videnia

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 178.?.?.?

asi tak by sa dala nazvat tato spoved. Nemam rad pojmi jako "ludsky" a "neludsky" uz len z dovodu ze si ich vytvorili ludia aby mohli šikanovat inych ludi. Ak jeden clovek parazituje na inom tak to nieje nic neprirodzene. neprirodzenejsie je ak sa niekto snazi aby sa vsetci mali radi, milovali sa a nezistne si pomahali.
Celkova ideologia autora mi nesedi a neverim jej. rovnako jako neverim ze na vychode je to lepsie jako na zapade. Povedzte mi ze Cina sa stara aby sa každý jej obyvatel mal dobře, a ja sa len usmejem, zacnite ma o tom previecat a ja vas odporucim do psychiatrickej pece.

To ze zapadna civilizacia zazije krach nieje nic nezvicajne, padla egyptska kultura, padla rimska, padla sumerska, mayska a vsetky předtím aj potom. Tvrdit ze nejaka tu bude vecne je hlupe, a tvrdit ze nejaka padne je rovnake predpovedanie jako ze zajtra vyjde slnko.
Ak autor napise prestny datum alebo aspoň rok, tak to vezmem a budem sa na to tesit, ale taketo bezobsazne keci a ktomu ideologicky podfarbene mi pridu vazne zbytocne.

339983

28.9.2015 12:00

RE: chaos cernobileho videni

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 339983

Zcasti bych se k vam pridal, a jeste bych doplnil, ze padla i slovansko-pohanska kultura, protoze byla taky zkazena a zaspala dobu ve veku berana...

Autor opet siri nepodlozene baje o slovanske duchovni bukvici o 49 znacich s hlubokym smyslem - ktera je ale az novodoby vytvor a nikdo zatim nepredlozil zadny dukaz, ze tu byla jeste pred Cyrilem? Tedy misto realne historie, na kterou bychom mohli byt hrdi, sirite falesne pohadky - postavene na lži?!

Je velmi smutne a hloupe se povysovat nad ostatni.

Anglictina neni az tak primitivni jazyk a americane nejsou zli hrubi barbari - je to narod s 300M lidmi, z nichz nekteri jsou duchovne o dost napred pred mnohymi v Evrope. Smula cirkve Philadelphske (Ameriky) je v tom, ze je ovladana Satanovou synagogou - zionisty a klubem skull&bones, a tam je treba hledat zdroj vsech chyb americke politiky posledniho pul stoleti, jejich teroristicke valky proti svetu v zajmu Izraele... Anglictina je jazyk vědy - mnoho terminu v jinych jazycich nejsou nebo jsou trapne...

Ani nemcina neni primitivni jazyk, ma celkem dobre prostredky slovo-tvorby pro filosofickou logiku: čistonosopléna, bezna v nemcine, je v cestine taboo.

(I z dalsich jazyku je nekdy problem neco prekladat do cestiny, protoze ruzne jazyky maji v ruznych oblastech bohatsi slovni zasobu a pri prekladu do jinych jazyku dojde nutne ke zjednoduseni a zplosteni...)

Cestina je jazyk mystiky, a je ve slovanskych jazycich trochu vyjimecna, protoze to je umely jazyk, vytvoreny němci (treba Jungman) za obrozeni v 18-19 stoleti ze starocestiny, ktera dodnes zustala treba na Slovensku, a z nemciny+latiny. Starocestina byla mnohem vic podobna dnesni slovenstine nebo polstine nez dnesni cestine, vsak ji take na slovensko do hornich Uher prinesli husite - jinak by slovenstina jeste dnes vypadala tak, jako doted vypada polstina, tedy se sprezkami... Narozdil od Esperanta ale prosla cestina staletimi tribeni v realnem par-milionovem narode. Rustina mnoho soucasti jazyka prevzala z velke Moravy po exilu ortodoxni Cyrilske liturgie na vychod, vzali s sebou Cyrilovy preklady bible a nabozenske texty z velke Moravy a ty velmi ovlivnily rustinu - v Rusku v te dobe byli prevazne vikingove ze Skandinavie.

Ruzni Cesi se prou o to, jestli patrime na vychod nebo na zapad a snazi se dokazovat, ze jedno je spravne a druhe spatne. Čechy jsou ale spis most mezi východem a západem, patrime i do Evropy i ke Slovanum a mame jedinecny ukol tyto dve kultury spojovat... Polaci takovy most rozhodne nejsou, protoze jsou anti-slovansti.

Uprchlici - ti obchazeji Cesko, protoze na Sorosovych? mapach, ktere dostavaji na cestu, maji Cesko tucne cervene s dusledne preskrtanou jizni hranici (byla videt ve zpravach 15.9. 22:44 CT24, mozna i jinde, na internetu nemuzu najit) - ti, co je poslali do Evropy, si zrejme prali, aby se Cesku vyhnuli? Neni prilis rozdil mezi nasim a slovenskym chovanim k migrantum, aby to nejak vysvetlil. Duvod me napada jen okrajove, nepodlozena spekulace, realny duvod neznam...

340052

28.9.2015 17:43

RE: chaos cernobileho videni

dušan 195.?.?.?

Reakce na 340052

"Zcasti bych se k vam pridal, a jeste bych doplnil, ze padla i slovansko-pohanska kultura, protoze byla taky zkazena a zaspala dobu ve veku berana..."

1. môžeš napísať v čom bola skazená? Ak myslíš nejaké modly (drevené sošky uctievajúci našich predkov) Toto naozaj nieje nijak závažná chyba. Alebo asi myslíš obete. Tak to si úplne vedľa. My sme to neprevádckovali. Alebo otroctvo. Tak to už vôbec nie.


2. Zaspala dobu v tom že sme (čítaj naši nositelia konceptuálnej moci žreci/volchovia) nesformulovali spôsob globalizácie.


Mal by si byť konkrétnejší nielen kecať tie Ezo veci (skryté pred bežnou populáciou veci) o nejakom beranovy.

ps. zdá sa že v skutočnosti sme naozaj mali písmo pred Cirilom a Metodom.
Vieš ako ľahko sa dajú veci zamiesť/odstrániť keď sa dosť snažíš.

340075

28.9.2015 17:46

RE: chaos cernobileho videni

Manicka 94.?.?.?

Reakce na 340052

Ac souhlasim s ostatnimi vecmi, tak proti nekterym se musim ohradit. Jen heslovite. Bukvice a dalsi pisma byla v Rusku davno pred C&M. To ze v ceske kotline se nic nezachovalo neznamena, ze jinde taky ne. Nikdo se nepovysuje, krome radikalu, na ktere mame vsichni myslim stejny nazor a je jedno jestli je to radikal prosazujici islam nade vse, nemectvi nade vse nebo slovanstvi nade vse. Radikalismus nema budoucnost. Pocet lidi je non-sequitur argument. Anglictina je nyni prechodne jazyk vedy, nebylo tomu drive a nebude tomu v budoucnu. Nemcina ma do jiste miry schopnost ohebnosti a tvorby slov, podobnou slovanskym jazykum, nicmene proste nedosahuje jejich levelu v mnoha kriteriich. O cestine se prit nebudu, tam je to jasne. V zadnem pripade pak nemuzu souhlasit s tim ze v rusku byli prevazne vikingove, to je naprosty nesmysl. Souhlasim s tim, ze cesi jsou most - respektive lepe receno, maji hrat roli mostu, ale jejich nohy, telo a duse jsou slovanske, pres to proste nejede vlak a popirani toho je lezeni do zadnice germanum.

Sorosova mapa - mate link?

340076

29.9.2015 4:32

RE: chaos cernobileho videni

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 340052

Odpovim obema v teto urovni:

1. Zkazene bylo slovansko-pohanstvi svou modlosluzbou, uctivanim demonu (pry bohu, perun svantovit atd), mozna i obetmi - to nevim. 2.Rodove spolecenstvi nema sanci pozvednout neco, co ho presahuje, protoze na universitu a duchovni pozvednuti mladych lidi potrebujete, aby tito nemuseli obdelavat pole (na coz jsou potreba daně a ty potrebuji autoritu)... Pred Scholastikou zastavali roli university klastery... Žreci,Znachaři a Volchvové si zrejme vymysleli az v КОБ, zcasti Puskin ...? 3.Astrologicke věky podle jarniho bodu zrejme maji velmi evidentni vyznam: vek berana byla antika: starojudaismus, babylon, stary egypt, rekove, mozna slovane?, vek ryb bylo krestanstvi a zacinal na prelomu letopoctu - beranek byl obetovan (v indii Krišna - velmi pravdepodobne tez az na prelomu letopoctu?), vek vodnare zacal s uvolnenim internetu a spojenim lidi po cele planete. (hranice souhvezdi nejsou zrejme a podle IAU se skutecnost neridi...)

Bukvice v rusku pred C&M - opravdu rad bych videl nejaky důkaz. Pokud by to bylo, nemohli to ti zlí krestane tak dukladne znicit - i gnostiky nicili, ale ti aspon zakopali dzban plny svych knih v Nag Hamadi. Z jinych kultur se zachovala keramika s napisy, aspon strepy...

Anglictina je a bude jazyk vědy a IT. Je zasadni, ze se lide domluvi na celem svete. Velmi mnoho vedeckych terminu v ostatnich jazycich budto neni vubec, nebo jsou jenom prevzate z anglictiny. Podivejte se, ze i rusti vedci treba v Solar Physics publikuji prevazne anglicky. Co si napisi mezi sebou rusky, ve svete jako kdyby neexistovalo - protoze treba indicky nebo cinsky vedec si to rusky neprecte...

Ohledne propagace slovanu:
Je velmi spatny etno-rasismus, tvrzeni, ze jsme vyvolena a nadrazena rasa, ze ktere ti ostatni jsou pouze zdegenerovane odstepky... Tohle je duchovne velmi nebezpecny postoj! (Kam to vede se muzete podivat na zidech... Je to fakt odporne.) Jednu tezi mam: "Pomáhej slabšímu, abyste společně došli k lepšímu zítřku, protože k lepšímu zítřku dojdete pouze společně, protože dojdete k takovému zítřku, k jakému dojdete společně" - premyslejte o tom (planeta je mala a nemuze se jeden narod nebo region prilis pozvednout a nechat ostatni prilis za sebou, protoze by ho pozdeji zase stahli k sobe zpatky).

Jinak v clanku s ostatnimi vecmi (krome jazykoveho rozboru a nadrazenosti Slovanu), tedy hlavne s popisem soucasnosti a s vyhledem na cestu do budoucna, velmi souhlasim...

Nemohu souhlasit s tezemi typu: Когда будет лучше? Лучше уже было..., naopak si myslim, ze Лучше ещо будет a uz to nebude dlouho trvat...

340096

29.9.2015 5:03

RE: chaos cernobileho videni - cerny nebo bily dum...

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 340052

Byl jeden černý dům, ale byl přetřen na bílo. Po čase ale zešednul, všichni to vidíme, že již čistě bílý není. Někteří tvrdíme, že je třeba šedý dům umýt, aby bílý nátěr byl zase bílý. Jsou ale jiní, kteří tvrdí, že dům byl původně bílý, ale byl přetřen na černo, a dnes prosvítá původní bělost. Je třeba dům umýt a možná i znovu obílit, nebo celý nátěr sedřít a dostat dům do puvodního starého stavu? Pokud totiž byl opravdu původně černý, tak sundat bílý nátěr by byla hotová pohroma a návrat do černoty...
(tolik asi vysvetleni, proc si myslim, ze neni dobre prebarvovat historii, kdyz hledame cestu z problemu)

PS:
Mapa, kde je tucne cervene Cesko s preskrtanou hranici a s arabsky popsanou cestou pres Madarsko a Rakousko do Nemecka, by mela byt videt asi zde:
http://www.ceskatelevize.cz/ivysilani/1096898594-udalosti-komentare/215411000370915
asi kolem minuty 44 (15.9.2015 22:44)
Me to tu ale nehraje, tak nevim... Mam ji na fotce z TV obrazovky, ponekud rozmazanou ale zretelnou... Kdyby na to byl nejaky link na internetu, taky by se mi hodil...

340098

29.9.2015 7:22

RE: chaos cernobileho videni

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 340052

>americane nejsou zli hrubi barbari - je to narod s 300M lidmi, z nichz nekteri jsou duchovne o dost napred pred mnohymi v Evrope.
Dovolil bych si pripomenout, jak Americane "ziskavali" cernochy pro otrocke prace, koneckoncu film 12 Years a Slave je svedkem toho, co se tam delo jeste v predminulem stoleti. http://www.huffingtonpost.com/2014/03/02/oscar-win...
Krome toho si zajedte do New Yorku na Ellis Island https://en.wikipedia.org/wiki/Ellis_Island a tam si poslechnete ze zvukovych zaznamu narky pristehovalcu. Jak kuprikladu immigracni pracovnici "vitali" nove uz overene emigranty. Treba tim, ze z lodi museli prichazet nahoru po sikme plose, a kdo se zadychal, byl oznacen!!!, a do Ameriky se nedostal. (Jak nas ted kritizuji za to, ze migranty bez dokladu popisujeme fixkou.) A ted si predstavte, ze se po dlouhem cestovani zadychal treba otec sesticlenne rodiny a nebyl prijat... Na Ukrajine vsechno ta rodiny prodala...co tam mela matka se ctyrmi ratolestmi delat...? Mnoho takovych rodin skakalo ze zoufalstvi do more. Takze takto nejsou Americane "zlimi, hrubymi Barbary!!!"

A ze tam jsou vyjimecni vedatori...? Vzdyt vetsina z nich nejsou produkty americkeho zakladniho skolstvi, tedy toho, co dava predpoklay k vykroceni...; a co se tyka universit, pres prachy tam jsou natahany veliciny z celeho sveta.

>Anglictina je jazyk vědy - mnoho terminu v jinych jazycich nejsou nebo jsou trapne...
Jazykem vedy je latina. Anglictina jen prebrala a pokroutila latinska slova ke svoji fonetice.

A vubec, cely vas trojdilny jakoby znaklecky vyklad ma nekolik obdobnych trhlin.

340100

29.9.2015 17:27

RE: chaos cernobileho videni

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 340100

Vedeli jste, ze otroky do Ameriky vozili predevsim židé?

To jsou ty dnes nejbohatsi americke rody, ktere zbohatly prave na obchodu v trojuhelniku - z Afriky do Ameriky otroky, z Ameriky do Anglie cukrovou trtinu, z Anglie do Afriky rum a tretky...
http://davidduke.com/if-the-white-race-is-to-be-co...

obchod s otroky byl zrejme vzdy predevsim zalezitost zidu...

Latina byla jazykem vedy kdysi, ale i moderni medicina jiz publikuje v anglictine.

Posledni necele stoleti je jazykem vedy anglictina. Moderni vedy - informatika, astronomie, climatologie a dalsi uz v latine vyrazy nemaji...
Filament, protuberance, tachocline, event horizont, relativita, orbital resonance, chandler wobble... Pri prekladu do cestiny se ponekud ztraci rozdil mezi speed,velocity, rapidity a pseudorapidity.
Hadley cell, Ferrel cell není buňka, polar vortex, jet stream, tropopause, stratosphere, geostrophic current, barotropic vorticity ...
Processor, Bus, Chip, Instruction cache, streaming extensions není rozšíření proudů, timer, window, thread neni ledajake vlákno, web není pavučina, database není datová základna, help není pomoc ale manuál ktery davno neni "ruční", router není cestovatel, packet není balíček, html php css svg xml jsou zkratky nemajici ekvivalenty v narodnich jazycich, protoze jsou mezinarodni...
Anglictina je sice ponekud primitivni jazyk pro bezne pouziti, ale prave diky tomu se s ni domluvi lide z celeho sveta...

Byla do Ameriky natahana elita (vedecka) z Evropy (tedy jiste nejen elita ale jen ta ma pro vedu vyznam), predevsim na uteku pred Hitlerem a bolseviky... (ostatne nejvic americanu pochazi z Německa, ne z Anglie)
Neberte jim to... Věda není Lidskost, mame jine prednosti ...

340123

30.9.2015 22:29

RE: chaos cernobileho videni

Annna 90.?.?.?

Reakce na 340052

Jsem přesvědčena, že nemáte pravdu. Čeština má specifický 7. pád a naprosto ojedinělý 5. pád, zdrobněliny, jednočlenné věty a věty s nevyjádřeným podmětem, logiku systému předpon a přípon, intuitivní volnost v časové souslednosti, stavbu několikanásobných záporů a mnoho dalšího. To svědčí o tom, že takto vysoce propracovaný jazyk se aktivně používal daleko déle než jazyky ostatní. Angličtina je zcela jistě zkomolenina slovanských řečí, jakési zhrublé nářečí, z něhož později vznikla i psaná forma. Němčina pedantsky okopírovala, co se technicky dalo, ale na vyšší intuitivní formu nestačila.

340169

27.9.2015 12:17

Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

r.k. 188.?.?.?

Málokterý jazyk na světě má stejné oslovení pro uřvané batole i předního myslitele. Tohle dokáže snad jedině jazyk anglický, od kolébky do hrobu jste jenom ,,ju". Čím jsem starší tím méně mám pro něj pochopení. Naprosto chápu jazykovou policii v Quebecu (OQLF) stejně jako třeba Japonce kteří považují profesi učitele angličtiny za něco nižšího než pozici hajzlbáby, a vykonávají ji v Japonsku s nemalými problémy výhradně cizinci. Zavedení tohoto komunikačního prostředku do hlav bílých lidí celého světa byl opravdový ,,majstrštyk" na cestě k jejich zdebilnění. O vytváření slovních významů primitivními slovními spojeními typu ,,make love" apod. by se dalo pokračovat v zkoumání, co je tenhle jazyk vlastně za lingvistický úlet.

339985

27.9.2015 17:27

==Pig-engliš!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339985

Pig-engliš je naproti tomu skoro odznakem výjimečnosti pro různé mladé zakomplexované postpubertální východní evropany. Kdo nemá na PC nastavenu anglickou klávesnici, i když píše svou řečí, nepatří do klubu těch správných idiotů. Nechci být rasista, ale nesrdečněji se zasměji nad slovenskou a nebo bulharskou pig-engliš...[smích]

339999

27.9.2015 22:43

RE: ==Pig-engliš!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 339999

a prečo sa nezasmeješ aj nad českou? Mimochodom, máš to nejako skomolené: angličtina pužívaná v kolóniách (predtým India a pod., dnes Česko, Slovensko, Poľsko, pobaltské "republiky"[mrknutí jedním okem] sa noznačuje ako pid-english, ale ako pidgin.

340014

28.9.2015 11:06

RE: ==Pig-engliš!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340014

Čech, prezentující se pig-engliš mi připadá jako dokonalý idiot, ovšem pig-engliš hůtorící slovák či bulhar, to už je pro mne dokonale humoristické představení. Někdy se člověk ale prezentuje zřejmě nevědomky jako dokonalý idiot i tím, že třeba suvereně tyká neznámým lidem v zahraničí. Připadá mi to nepříjemné z toho důvodu, že jsme pak ostatní, kteří to neděláme, bráni v zahraničí také jako naprosto stejní východoevrpopští cikáni, i když s nimi dnes již nemáme v podstatě naprosto nic společného, kromě nešťastného formálně kdysi shodného názvu... [smích]

340044

27.9.2015 18:14

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

disident gladkov956 (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 339985

angličtina se ve své podstatě se jedná o složený jazyk a tímto nemůže být považována za ryze germánský jazyk.Je totiž složena z anglosaského dialektu,francouzštiny a latiny(značně zprzněné).Díky jednoduché gramatice se dá v poměrně krátké době pomocí malého množství slov dosáhnout základního dorozumívání(pidgin English).Problém je v tom,že hegemon trvá na anglikanizaci všech evropských
národů(nejvíce tomu již podlehly skandinávské země a Nizozemí).Česká republika nemá dosud jazykový zákon což dává neomezený prostor k anglikanizaci určitých společenských vrstev.Většina národa tomu zatím odolává a anglikanizaci odmítá,avšak tím,že většina lidí kteří jsou pouštěni do medií tomuto nešvaru podlehla,vzniká dojem,že drtivá většina národa komunikuje v angličtině.Katastrofalní je však zaplevelení českého jazyka anglikanizmy,což připomíná dobu před národním obrozením(tehdy se jednalo o němčinu) .

340003

28.9.2015 18:38

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 340003

Souhlasím s Vámi, že čeština je v dnešní době velmi zaplevelena anglikanismy. Když už tedy se to přihodilo, tak navrhuji, aby se tyto anglikanismy okamžitě tvrdě počešťovaly. Čili žádný facebook, ale fejsbuk, žádný design, ale dyzajn, žádný rock and roll, ale rokenrol, atd.,atd. Nejsme žádní Angličani, abychom něco jinak psali a jinak to vyslovovali.

340080

28.9.2015 20:51

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 340080

Ale o to přeci nejde, tedy mimo provokatérům jako jste vy. Jde o prznění českých slov vkládáním anglicizmů, které mají bohužel pro původní česká slova doslova genocidní efekt. Lídr, manažer, operátor, agent, kreativita, hot dog, ejč-ár, pí-ár, premiér, hedhantr, hejtovat, lajkovat, singl, gej, song, autfit, inlajn, miss, btw, wtf, imho, a nekonečné množství dalších jednoduchých hovadin které postupně decimují češtinu. To jako nemůže být vůdce strany ale musí být lýdr? Nebo musí být Miss Česka a nemůže být Kráska Česka? Proč? Měli bychom si vzít příklad od Francouzů, ti překládájí do puntíku všechno a jazyk mají jako součást národního bohatství. Někomu současný stav ale vyhovuje, pro-americkým a jednoduchým (to jde ruku v ruce) lidem nepochybně.

340083

29.9.2015 8:19

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 340083

Opět s Vámi souhlasím- ale jak z toho všeho ven? To by museli být samotní jednotliví Češi velmi uvědomělí a vědomě tyto anglikanismy nepoužívat. Ovšem mainstream (opět cizí slovo) se snaží o sto šest, aby zavedl co nejvíc anglikanismů. Například slovo byznys nebo šoubyznys se již tak vžilo, že nikomu ani nepřijde, že by měl radši používat české výrazy.

A nenazývejte mě hned agresivně provokatérem, protože jím nejsem.

340102

29.9.2015 9:03

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 340102

Tak dobře, beru zpět, nejste provokatér, ale právě to, co jste uvedla výše, tedy např. design x dyzajn a další, je střela úplně vedle ! Tím že převedete slovo z cizího pravopisu do českého fonetického přepisu (tuhle kravinu např. aplikují bratia na východě, software -> softvér), naopak ještě více domrvíte jazyk, protože nová generace už nepochopí, že slovo dyzajn nebo softvér není cizího původu, bude právě ještě více zmatena, protože bude oklamána českou/slovenskou podobou. Bude ho brát za vlastní. Je opravdu málo cizích slov, která nemají v češtině odpovídající protějšek, a ty je možno používat, 90 % jsou produktem lenosti, pohodlnosti. Jak z toho ven? Pro současnost mě nenapadá žádné uskutečnitelné řešení, z mnoha důvodů, a pro budoucnost, pokud nedopadne nějak naprosto šíleně, tak národní obrození 2.0.

340106

29.9.2015 15:29

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 340106

Jak byste hezky česky nazval například facebook? [smích] Ale pozor, aby to neznělo jako čistonosoplena. I když i prý ta čistonosoplena byl ve skutečnosti jen mýtus- prý vymyšlený jen tak pro legraci. Přitom ale, kdyby tenkrát někdo řekl, že by stačil název čistonos, tak ten název by byl trefnější, než kapesník.

340118

29.9.2015 17:28

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 340118

Proboha ,,Facebook´´ je obchodní známka / firma. To nemá s anglicizmem nic společné. Já nevím co si o vás mám myslet, minimálně, že jste vyčerpávající......[naštvaný]

340124

1.10.2015 8:30

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 340124

Zdá se, že jste člověk, kterého hned kdeco vysiluje- a tak okamžitě vyšiluje.[smích]
Jestli jste si nevšiml, tak všichni mladí lidé používají výraz, že jdou na fejsbuk. A určitě je pro češtinu lepší, když už tedy mladí lidé nepoužívají překlad, že jdou na knihu tváří, aby se psalo česky fejsbuk, než aby se používalo anglicky facebook.

Moc pěkný mail mi napsal pan Semi, tak ho zde přetiskuji v plném znění:

Ale vzdyt cestina je z velke casti slozena z cizich slov, v 18-19.stoleti
jsme importovali mnoho z nemeckych slov (šroub,fanka, forichtung, werk,
roura, pípa, fermentace, civilizace, papír, plast, kufr, král, princ a mnoho
řemeslných názvů) a z latiny (košile, tinktura, víno, liturgie, medicína,
exploze, koncepce, licence, argument) a z rectiny (filosofie, psychika,
astronomie, bible), z arabstiny (chemie,algebra) a z hebrejstiny (mesiáš,
rabín, talmud, sionismus, golem) jen malo, z novodobe rustiny take jen par
(bolševik,kolchoz,samopal,kulomet,sputnik,perestrojka) - protoze standardy
urcuje civilizační leader (ne Vůdce!) - a protoze cestinu restaurovali take
němci (Jungman) v prevazne nemeckem prostredi (Praha), z toho, co zustalo
tehdy zachovano hlavne na venkově... Cestina je pomerne moderni a z velke
casti umely jazyk, ale jiz byl vytriben v reálném narode po mnoho generaci,
narozdil treba od Esperanta... (A ovsem mam cestinu velmi rad a povazuji ji
za jeden z nejlepsich jazyku, svou poetičností vedle modernosti a
prizpusobivosti...)
Ostatni jazyky z cestiny take importovaly "houfnice,pistole,robot,dolar" a
mozna dalsi...

(K Praze jako nemeckemu prostredi - slysel jsem, ze novodoba standardni
nemcina je puvodne prazsky dialekt, protoze Říše Římská národa Německého
byla slozena z mnoha drobnych statecku, z nichz české království bylo jednim
z nejvetsich... Neumim to posoudit, nemecky umim jen velmi malo...)

Dnes importujeme bezne z anglictiny (svetr, motor, čip, computer neni dnes
jen na počítání, mobil, telefon) - od te doby, co pokrok (technicke)
civilizace tahnou američané a ne němci. Aspon svet lepe chapeme... Miss (s
velkym M) neni Kráska, protoze kráska je lecktera a mohlo by je urazet, ze
nejsou Kráska, kdyz zvolena Miss muze byt z principu jenom jedna...
Neprirozena vam prijdou zrejme jenom slova, ktera byla importována behem
vaseho zivota... A treba lajkování neni oblibování, ale povrchni projeveni
sympatie pro statistické zpracovani Lidu americkymi firmami (FB,NSA)...

Pocestovani typu břinkotruhla misto piáno se neujmulo - protoze aspon
chapeme, o cem se mluvi, protoze piáno je proste piáno, kdezto břinkotruhla
muze byt leccos... Ani rozvid misto televize se uz neujal, i kdyz rozhlas
vedle rádio jeste je...

Jeste mi vadi pocestovani jmen cizich mest, treba nebyt wikipedie bych ani
netusil, kde lezi Méty (Metz - zlata bula Karla IV) nebo Trevír (Trier),
protoze takhle pojmenovana mesta na mapach nejsou...

340178

1.10.2015 14:19

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 340178

Hmm, to vám určitě vadí i přechylování (proti kterému se obvykle bojuje feministickým dogmatem o přivlastňování, jakož i z důvodu nedostatku píle – či jen pouhé bystrosti – zjistit původní příjmení, který je husičkám tolik vlastní)…

340183

1.10.2015 16:47

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Aja 82.?.?.?

Reakce na 340183

No, s tím přechylováním mě také pěkně štvou, copak že feministkám nedojde, že pokud by by Anča patřila Novákovi, musela by se psát Anča Novákova a ne Nováková. [zmaten]

340186

1.10.2015 17:57

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 340186

Hm, a jakpak si Ájo vysvětlíte, že ta Anča Novákova se změnila na Anča Nováková? Vysvětlete mi to. Hlavně že Vy sama se v Kanadě píšete Veselý, a nikoliv Veselá, nebo tak nějak, promiňte mi tu diskrétnost. Ale nedá mi to, abych Vás trochu nepošťouchla, protože vždy a zásadně podlézáte mužům, ale nikdy si nevážíte názoru žen- viz můj případ, protože nikdy jste ani náhodou nebyla na mé straně. Nezdá se mi, že bych měla takové názory, abyste se mnou nikdy nemohla souhlasit. Zvláště když se mnou souhlasí spousta mužů a píšou mi rozumné maily. Připomínáte mi mou jednu příbuznou, která byla rovněž némlich (že by německy?) jako Vy. Vždy nadávala zásadně a jen na ženský, že ony za všechno mohou (asi i za dvě světové války), no a pak ji její muž zahýbal, až se hory zelenaly, byla z toho strašně nešťastná, ale potvrdilo se jí tím, že za všechno mohou ty kurvy ženský, jak jinak.[velký smích] No a to s tím nevinným výtečníkem měla sedm dětí.

340187

1.10.2015 18:26

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 340187

Podle mého názoru jde o pouhou přechylovací příponu.

Teď už jenom aby feministky nějak rozdýchaly, že žena s tradičním českým příjmením tradičně končícím na -ová se nejspíš skutečně nějak blíže hlásí k muži, jehož příjmení DOBROVOLNĚ přijala, a bude to v cajku. [smích]))

Odkazy k thematu:
ÚJČ
Literárky
Wikipedofilie

Uzavřel bych to tak, že jde o docela podružnou věc, na které ovšem člověk stále může celkem pěkně vydráždit jiného s jiným názorem, což se i mně zde ostatně povedlo. Někteří pak podle toho dále mohou činit snad i nějaké závěry a třeba spílat jiným do afektovaných husiček či naopak do šovinistických zpátečníků. Zkrátka je to pořád legrace…

Ale stejně bych si někdy přál mít nad jazykem takovou moc, aby se od zítřka psala Jarmyla s tvrdým Y. [smích])

340188

1.10.2015 19:32

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 340188

Máte naprostou pravdu pane Siddure, že ohledně přechylování jmen jde naprosto o podružnou věc. Vzpomenula jsem zde jméno paní Veselé, že klidně mohla vzdorovat kanadským úřadům a žádat je- já přece nejsem žádná Veselý, ale jsem Veselá. Jenže ona se těm úřadům podřídila. Podobné problémy ovšem mají ženy, které pobývají často v cizině a pořád musí úřadům v cizině vysvětlovat, že jsou manželkami pana Smetany, ač se jmenují Smetanová. Tím se nechci Smetany zastávat, mě je ta ženská naprosto ukradená.

Co se týká Jarmyly s tvrdým y, to je mi pochopitelně rovněž naprosto ukradené. Kdyby se to tak psalo odjakživa, tak jako co už? Snad že o mě tak píšou pitomci z Nezvědavce- ale Vy k nim snad nepatříte? Na to jste příliš inteligentní. Jen tak pro zajímavost napíšu, že mě původně chtěla matka nazvat Zlatuše. Je to slovanské jméno a slovanskými jmény ona nazvala všech mých ostatních 5 sourozenců. Nakonec se ukázalo, že mě tak mohla klidně nazvat, protože jsem to byla já, kdo se o ní postaral až do smrti, čili skutečně jsem pro ni byla zlatá.

340189

1.10.2015 19:58

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 340189

Jste rázná praktická žena (nesjpíše) a samozřejmě máte pravdu – nač se dohadovat o pár písmenek ve jméně s óbrkretény na úřadech.

Vlastně se již delší dobu se divím, že neexistuje možnost mít dvě jména firem (například Česke hovno s.r.o. / Czech Shit LTD) nebo dvě jména osobní (Jarmila Nováková / Yarmila Nowak), pokud je byznys nebo bytost dotyčného orientována jak tuzemsky, tak i netuzemsky…

340192

1.10.2015 20:06

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Aja 82.?.?.?

Reakce na 340187

Jarmilko,
nebuďte tak nedůtklivá, nereagovala jsem na váš příspěvek, ale na příspěvek páně Siddura.

Nemohu vám vysvětlit, proč je Anča Nováková a nikoliv Novákova, neb netuším, že tomu tak kdy dříve bylo. Pokud vy víte, poučte, budu vděčná.

Ano, v Kanadě jsem používala příjmení bez přechylování, ve francouzštině ani angličtině se nepoužívá, nikoliv ovšem na nátlak úřadů, ale na moji vlastní žádost. Vaší idiskrétnost vám, samozřejmě, promíjím. [smích]

Co považujete za mé podlézaní mužům a proč bych si měla vážit názorů žen? Proto, že jsou ženy, já také a tak jsme "jako holky, co spolu kamarádí"?
Jarmilko, mě je fuk, jestli názor sdělí muž nebo žena, mně ten názor buď sedí, nebo ne.

Feministky ráda nemám, s tím nic nenadělám a nadělat nechci, a abych zůstala u krásné češtiny, nejsou "můj šálek čaje".

P.S. Zdravím vaší příbuznou, co je némlich, jako já.
Vinšuju hodně rozumných mejlíků od spousty mužů.

340193

2.10.2015 8:28

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 340193

Konec dobrý, všechno dobré. Jsem ráda Ájo, že jste velkorysá a nezlobíte se na mou prostořekost. Také nevím, proč se píše Nováková a ne Novákova. Domnívám se, že to vzniklo spontánně foneticky, že třeba učitel zvolal kdysi: Nováková, k tabuli! Že se tomu učiteli to příjmení zkrátka lépe vyslovovalo s dlouhým á než kdyby vykřikoval: Novákova, k tabuli! Nebo si představte, že někdo zdálky volá: Novákova, počkej na mě! Aby ho lépe slyšela, tak radši na ni volal: Novákováááá, počkej na mě! Také nemám ráda organizované feministky, jako cokoliv, co je někým placené a řízené ze zákulisí, jako třeba všechny ty podezřelé neziskovky, či jakékoliv politické strany, od těch největších až po ty nejmenší.

340204

2.10.2015 8:50

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Aja 82.?.?.?

Reakce na 340204

No vidíte, Jarmilko, jsou mnohá místa, kde se shodneme, kromě jiného i ve vašem prosazování přímé demokracie.
A pak že nadržuju jenom mužům....[smích]

340205

27.9.2015 19:26

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 339985

Když jsem se kdysi začal učit anglicky, uměl jsem rusky a dobře německy. V němčině přemýšlíte podobně jako v češtině , můžete tvořit logicky větu, až na to významové sloveso na konci věty. Takže pohoda.
Při kontaktu s angličtinou se dostavilo poznání, že angličané nemluví jazykem, ale systémem frází - ideogramy. Důsledky jsou hrozné pro myšlení mluvčího.
Pro urychlení konverzace by si měli věty-ideogramy očíslovat a pak už pouze vyslovovat čísla. Komunikace by se tak ještě zjednodušila. A alespoň by se domluvili i dva přespolní bez ztráty části obsahu cedulky.

340004

28.9.2015 17:52

RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk

Manicka 94.?.?.?

Reakce na 340004

Naprosty souhlas, lepe bych to nerekl. Ovladam vice jazyku a je to tak.

340077

27.9.2015 22:49

RE: Angličtina je především kreolský jazyk

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 339985

Ako kreolčina sa označujú jazyky, ktoré boli pretvorené do novej podoby pod vplyvom iného jazyka. Stredoveká angličtina sa vyslovovala viacmenej v zhode s tým, ako sa písala (t.j. ako väčšina európskych jazykov) . Potom prišli na anglický trón francúzski panovníci, ktorí ako jazyk kráľovského dvora zaviedli francúzštinu. Angličania sú notorickí tým, že nie sú schopní sa učiť jazyky (sú natvrdlí). A tak v snahe napodobiť francúzštinu začali Angláni kriviť huby s spotvorili pôvodnú angličtinu do dnešnej - aj pre laika zjavnej - primitívnej kreolskej podoby.

340015

27.9.2015 12:24

odtalmudizovat Evropu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Všechna ta neotrockistická "dobra" jako (REKLAMOU vnucené) - multikulti, feminismus, genderismus, potratářství, pornografie, homosexualismus, atd. - není stav psychomanipulace evropských lidí již za hranou nevratnosti? Byl už překročen Rubikon vyhynutí evropské civilizace?

339986

27.9.2015 13:15

Problém vedickej viery

Dušan 213.?.?.?

Problém je v tom že prečo prehrala naša kultúra proti historicky reálnemu kresťanstvu. Áno dá sa povedať že ako posledná. Treba si uvedomiť že keď hovoríme v prípade véd tak "bohovia"="naši významný predkovia"

Je pravdepodobné že sme prehrali preto, pretože sme sa blížili k biorobotizmu ale iného smeru. Problém je v tom že naši žreci začali zakrývať plnú funkciu riadenia pred ostatnými členmi rodov a nesformulovali vlastnú verziu globalizácie.
Pričom tí ktorý ovládajú/li historicky reálne kresťanovo a Anglosasov svoju verziu globalizácie sformulovali. Aj keď si myslím že védickosť nebol hlavný smer rozmýšlania našich rodov. Ale zachovala sa jeho vývozová verzia v Indii. Kde je fašistická štruktúra kultúry. t.j. kastový systém sa tam zabetónoval.

Pre hlbšie pochopenie aj našej pred historickej (nedochované sa dokumenty a to alebo pomocou pálení počas "temného stredoveku" alebo nepotrebnosť zápisov svojej kultúry ktorá sa predávala žitím, príkladom a rozprávaním) minulosti odporúčam naštudovať odkaz. Aj keď popisuje analýza ruskú nížinu platí v plnej miere aj o strednej Európe.

http://leva-net.webnode.cz/products/psychologicky-aspekt-historie-a-perspektiv-civilizace-dokonceni/

339988

27.9.2015 13:34

Zajímavý názor

Steven 185.?.?.?

Ale nějak mně v něm chybí role sionistů při pádu západních mocností . . .

339989

27.9.2015 13:52

panenko skakava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

To je zase snuska blabolu. "Základní rozdíl mezi Východem a Západem je v tom, že východní vlády dosud neztratily ze zřetele základní úlohu všech vládců, totiž postarat se o své lidi, o jejich identitu, blahobyt a bezpečí, a přitom respektovat vyšší zákony vesmíru a řád Všehomíra." Takze mistni vladci klaus, zeman, spidla, groß, topolanek, necas, sobotka ....atd. se starali o sve lidi a jejich blahobyt? to ma byt vtip? jake vyssi zakony tyto kreatury respektuji? vlastni kapsu? a v ostatnich statech to same.

339991

27.9.2015 16:21

RE: panenko skakava

tartus 178.?.?.?

Reakce na 339991

autor nemá na mysli nas v EU, ale aziu, teda Putinove rusko, LRC, India, vietnam, Japonsko, Korea atd...

339998

27.9.2015 20:13

RE: panenko skakava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339991

Kolonie nemají na svém území vládce, pouze zvnějšku dosazené loutkové správce, kteří jsou povinni skládat účty svým loutkářům. Profesor Klaus a spol. byl zřejmě zařazen správci zprvu mezi v podstatě evidovaný pracující dobytek, a po vykonání jeho nařízené funkce se stal pro správce v podstatě bezcenný, a byl vyřazen z evidence užitečných. [velký smích]

340007

27.9.2015 21:47

RE: panenko skakava

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 340007

...a proto se z něj najednou stal takový rek,bojující za zbytek naší státní autonomie,kterou i s ekonomikou nechal dílem rozkrást a dílem za zrcátka a korálky vyměnit svým garantům ze slezin v Davosu a fórech Jegora Gajdara...[bliji]

340009

28.9.2015 9:06

RE: panenko skakava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 340009

>...a proto se z něj najednou stal takový rek,bojující za zbytek naší státní autonomie...

Jen jestli to není kouřová clona kryjící jeho bezuzdnou touhu po zbožštění...samozřejmě se vším co k tomu náleží, ale bez nutnosti rvát se o to s jemu podobnými dravci západní geosféry sám, když na to může mít bezpočet zdejších, ještě užitečnějších idiotů, nežli je on sám. [mrknutí jedním okem]

340034

28.9.2015 22:08

==RE: panenko skakava

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 340034

Kelner ho pro jistotu / jak ukradl v televizi tu tužku /, tiše preventivně pohřbil zaživa, a ta jeho bohémská sqvadra co mu nalezla do toho "jeho" institutu ho neprodyšně oddělila od reality, a neprodleně stáhla pod zem. [smích]

340086

28.9.2015 17:59

RE: panenko skakava

Manicka 94.?.?.?

Reakce na 339991

On samozrejme myslel Putina. Skoda ze vam to nedoslo. Zatracovat kvuli vlastnimu nepochopeni jedne myslenky cely clanek je kotraproduktivni.

340078

27.9.2015 14:08

takto funguje NATO ?

te 37.?.?.?

"Když jsem byl v Afghánistánu v operaci ISAF, tak tam na stožárech vlálo 23 vlajek. Na té operaci se podílelo 23 států. Jednou z nich byla Litva, která měla v Afganistánu 4(!) vojáky. Byli to příslušníci mojí nemocnice - dva lékaři, jeden zdravotník a jeden řidič sanitky. Kolik jich bylo, na to se nikdo neptal, ale na stožáru vlála litevská vlajka. Když chtějí Spojené státy ve světě udělat nějaké svinstvo, tak si na to pozvou takové Litvy, Česka a Slovenska a další, my podepíšeme Memorandum of Understanding, což znamená, že se plně hlásíme k myšlence té operace, pošleme tam čtyři letecké návodčí, oni pověsí na stožár naši vlajku a my jsme spoluodpovědní za tu akci. Tak přesně to je smysl NATO. No a pak už se vesele páchají mezinárodní zločiny, protože to není agrese Spojených států, ale agrese NATO a Partnership for peace, kteří nejsou v NATO, ale jsou tam pozorovatelskými zeměmi. Řekne se, to ne my, to je koalice 23 zemí, takže my nic, to je koalice."

cely clanek: http://news.e-republika.cz/tiki-read_article.php?articleId=3293

339992

27.9.2015 17:58

RE: takto funguje NATO ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 339992

>Když chtějí Spojené státy ve světě udělat nějaké svinstvo, tak si na to pozvou takové Litvy, Česka a Slovenska a další, my podepíšeme Memorandum of Understanding, což znamená, že se plně hlásíme k myšlence té operace, pošleme tam čtyři letecké návodčí, oni pověsí na stožár naši vlajku a my jsme spoluodpovědní za tu akci. Tak přesně to je smysl NATO.
To jsem vedel, uz kdyz jsem nabral rozum a odpoutal se od rodicu, a zacal vnimat svet podle deni, a ne podle toho, co mi kdo rekl. Na pochopeni toho, co jste vypozoroval v Afghanistanu, staci nahled ze zakulisi - clovek nemusi byt primo na jevisti. Ale nicmene vam dekuji za tu informaci, muze byt pro mnohe sdilna, tedy hodnotna.

340002

27.9.2015 14:40

Zeptejme se otazku....

n.z. 174.?.?.?

co je to Zapad? Jsme i my Zapad? Paklize ne, hodme uvahu za hlavu. Paklize ano, pokracujme v uvaze: opravdu si prejeme zanik Zapadu? Nebo jen jeho transformaci a znovu-vzkriseni jeho hodnot?

Jiste, clanek rika "Neodvratny pad zapadnich mocnosti", Tedy asi jen tech 'velkych', mezi ktere my maly narod nepatri. Ale pres to, dopad zasahuje i nas; neni mozno nechat ztroskotat velke a zachovat male - bytostne na nich zavisime. Jak se tedy k tomu postavit, celem ci zadkem? Chceme pro sve deti budoucnost ci ne?

Prosim nazory ostatnich ctenaru.

339994

27.9.2015 16:00

RE: Zeptejme se otazku....

M.M. 212.?.?.?

Reakce na 339994

Zánik v geopolitickém slova smyslu neznamená zánik všeho, nýbrž právě tu společenskou transformaci (což vidno už z toho, že Řím padl, ale drtivá většina Římanů si toho ani nevšimla). K transformaci společnosti nemůže dojít bez toho, aby stávající mocenské struktury zanikly. Kdyby nezaniklo Rakousko, nemáme dnes Českou republiku. Kdyby nezaniklo britské impérium, nevznikla by zase spousta jiných státních celků po celém světě. Zrovna tak nikam nezmizí Západ jako takový, jen se rozpadne stávající struktura... přestanou přicházet pokyny z Brusele a z Washingtonu a my si budeme muset poradit bez nich.

A že jsme malí? Vždyť dějiny jsou plné příkladů, kdy katastrofu globálního rozsahu přežili právě jen ti nejmenší, protože byli dost malí, aby se před bezprostřední hrozbou ukryli v díře a v následném hladovém období vyžili i z mála, než se situace uklidní.

339996

28.9.2015 11:09

Ale všimla ...

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 339996

Len k tej ilúzii, že "Řím padl, ale drtivá většina Římanů si toho ani nevšimla".
Všimla si to veľmi dobre. A dá sa povedať, že väčšina rímskych rodov bola doslovne vyvraždená.
To, že územie Ríma, a to nemyslím len vzdialenejšie prvincie, ale samotný Apenínsky poloostrov, bolo vo viacerých vlnách objektom ničenia, zotročovania a biedy, ani nehovorím. Rimania si možno nevšimli, kedy nastal ten bod zvratu, ten posun do pekla, ale to opekanie vlastného zadku si všimli veľmi dobre.
To čaká aj Európu, bezpochyby. Votrelcov sme si už vpustili nielen do periférii, ale aj do centra.
Debatiť má zmysel len to, kedy a ako to prepukne, teda prvé otvorené konfrontácie, a ešte napríklad to, koľko percent európskej populácie skape. 10%, 20% ? (použil som trocha, expresívny výraz, aby bolo jasné, na akej úrovni to bude prebiehať)

340047

27.9.2015 16:00

RE: Zeptejme se otazku....

Robot Emil 46.?.?.?

Reakce na 339994

V dnešní pohnuté a poněkud dramatické době bych doporučoval postavit se tomu čelem a to dost rozhodně....,určitě ne zadkem a uz vůbec ne,ani na chvilku se při tom neohýbat!!!....[velký smích]

339997

29.9.2015 14:59

RE: Zeptejme se otazku....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 339997

Postavit se k tomu zadkem je nebezpečné. Není vidět co se za ním děje a tak se vyvarovat "naražení na kůl", či "nakopnutí do gůl". [mrknutí jedním okem]

Postavit se předkem má proto výhodu ve výhledu na dění, ale nesmí se zůstat "štajf" jako ten kůl v plotě, když včasné ohnutí se vpřed je nutné k vyhnutí se úderu do xichtu, neb jinak z důvodů menší ohebnosti vzad to může vést mimo KO i ke zlomení páteře.

340116

27.9.2015 20:11

RE: Zeptejme se otazku....

Milovník českého jazyka 109.?.?.?

Reakce na 339994

Tady je vidět, jak upadá naše rodná řeč. Proboha, co to je: zeptejme se na otázku???? Jak se mohu zeptat na otázku? Chápete to? Já ne. Mohu se na něco zeptat. Ale zeptat se na otázku je bl.ost. Promiňte mi mou hrubost, ale jinak se to nedá říci.

340006

27.9.2015 22:02

RE: Zeptejme se otazku....

Aja 82.?.?.?

Reakce na 340006

Přesně tak.

Zase je tu hloupý a doslovný překlad z angličtiny: I ask questions.!!!!

V češtině se buď ptáme a nebo pokládáme otázku.

340013

27.9.2015 17:51

Dobrý článok

Ardžuna 94.?.?.?

To všetko sa týka aj Slovenska - z dôvodu, že sme srdce Európy.

340001

28.9.2015 11:14

To by ma nenapadlo

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 340001

To by ma nikdy nenapadlo, že sa to týka aj Slovenska. Je dobre, Jano, že si to sem bratom Čechom napísal, určite si ich prekvapil (alebo potvrdil ich predsudky voči Slovákom [smích]

340048

27.9.2015 21:51

EU je len predstupeň svetovlády

filip 29 91.?.?.?

EU –predstupeň svetovej vlády.
Vytvorenie EU je len súčasťou väčšieho projektu a síce vytvorenia jednej svetovej vlády -panstva antikrista –NWO ,po ktorom politické marionety už otvorene volajú: https://www.youtube.com/watch?v=JArGPelbryo
Kde to má korene?
Židia neprijali im daného Mesiáša, lebo oni chceli ako vyvolený národ vládnuť nad ostatnými národmi tu na zemi.
Preto ich vodcovia zmanipulovali národ a Spasiteľa, ktorý im povedal,že jeho kráľovstvo nie je z tohto sveta ukrižovali tak, ako to predpovedalo písmo. Tým sa ich náboženstvo stalo satanistickým. Preto už s inšpiráciou diabla napísali nenávistný Talmud a 2 tis. rokov pripravujú vládu svojmu mesiášovi tu na zemi. Sme vo finále.
Cieľ na ovládnutie je ad:1
Jedna vláda, na vrchol ktorej dosadia židovského vládcu a vyhlásia za toho pravého mesiáša. Židovská vrchnosť vo februári 2015 oznámila ,že tento už žije medzi nami.
http://afinabul.blog.cz/1503/rabin-abraham-aronian-zidovsky-mesias-je-uz-na-svete
Ameriku ovládajú už vyše sto rokov a preto vytvorili EU,aby zbavili národy práva o sebe rozhodovať. To všetko spoja pod jednu vládu. Ešte je otázkou ako ovládnu Rusko. Nechajú vytvoriť Rusov ďalšiu úniu v ktorej potom odstránia nepohodlných vládcov a následne pripoja k severoamerickej a europskej? Zatiaľ to vyzerá na tretiu svetovú, ale poháňaní satanom sa nezastavia pred ničím. Ten má obete rád.
Rusko a Čína sú za jednu svetovú menu a ruskí pravoslávni tiež prijali masonický ekumenizmus, čo je príprava stáda na spoločné náboženstvo s pohanmi. Čína je súčasťou NWO
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/chiny-to-czesc-new-world-order-2015-09
ad:2 jedna mena elektronická -čip ako prístup k účtom. https://www.youtube.com/watch?v=n-a877vnzjo Ak sa potom spriečite akémukoľvek nariadeniu, (napr. očkovanie) jednoducho vám odpoja prístup k účtu. Nebudete môcť ani kupovať,ani predávať,ako to predpovedá Písmo v Apokalypse.
ad:3 Jedno spoločné náboženstvo NEW AGE ,kde si každý verí čo chce.
Takže zbytočne sa židia kývu pri múre a dodržiavajú rituály keď stále, tak ako ich otcovia odmietajú Spasiteľa. Za zachovanie rituálov nebudú dedičmi Kráľovstva Božieho.
Uverili lži, preto Boh na nich dopúšťa silu bludu. Ostávajú v omyle a ani ich rabín im nadokázal otvoriť oči:
https://www.youtube.com/watch?v=f0IcArN8OCU&feature=youtu.be
Jediná sila, ktorá im v tom mohla zabrániť aj keď majú všetky médiá pod kontrolou bola RKC. Mohli by cez farnosti stádo varovať.
Preto ju bolo potrebné dostať pod kontrolu, aby ovce neburcovala proti NWO. To sa podarilo ich masonickým ložam na 2 vat.koncile.
https://www.youtube.com/watch?v=nuosNmSkG_4

Preto od RKC žiadne varovanie neprichádza, naopak hrajú s vládcami sveta hru (písmo hovorí -smilnia) na demokraciu a dokonca im otvorene pomáhajú usmerniť stádo, keď sa napríklad nechcú očkovať:
http://www.slobodavockovani.sk/news/spb-tk-kbs-kontra-vat...Automaticky kráceno

340010

27.9.2015 21:53

RE: EU je len predstupeň svetovlády

filip 29 91.?.?.?

Reakce na 340010

O RKC je Kap.17zj.sv.Jan,kde ju označuje ako neviestku.
Tak isto im RKC pomôže aj s očipovaním dezorientovaného stáda, ktoré už nikto nepreberie z apatie.
Naverbovali ohromné ľudské zdroje cez svoje spolky (CFR,Bilderberg,MMF,OSN,Trilaterálna atď),majú armádu a preto sa tí ,ktorí sa nazdávajú ,že sa EU rozpadne mýlia.
Tak, ako sa splnilo všetko čo stojí v Písme, tak budeme sledovať toto úsilie až do konca. Biblia jasne hovorí, že sa im svetovládu podarí dosiahnuť a na jej vrchol dosadiť svojho panovníka tak, ako o tom píšu Protokoly sionských mudrcov v poslednej kapitole a ktorého existenciu rabíni oznámili. Toho vyhlásia za pravého mesiáša, na ktorého čakali.Krista za falošného.
Bude mu ale umožnené vládnuť len na 3,5 roka a bude to vyzerať takto:
http://euportal.parlamentnilisty.cz/Articles/11370-jak-bude-vypadat-prichod-antikrista-a-apokalypsa-i-mnozi-knezi-budou-slouzit-satanovi.aspx
Potom bude podľa Biblie nasledovať druhý príchod Ježiša Krista.
Je podivuhodné, že ani ľudia ktorí sú imúnni proti ohlupovaniu a časť z tohto plánu prekukli a druhým sa snažia otvoriť oči, nechápu tieto súvislosti a celú pravdu práve preto, že odmietajú Boha a aj to, že nás pred tým všetkým varoval v sv.Písme. Pre svoju zatvrdnutosť nechápu a že je všetko predpovedané, len rečou ktorej nerozumejú. Nerozumejú lebo nechcú. Sami postavili stenu.
Potom nevidia východisko a tápu –viď rôzne fantazírovanie ako AWAKE ,ale podobne sú na tom aj ľudia prevádzkujúci iné stránky bojujúce proti tomuto zotročeniu sveta.Vidia čo sa deje, ale nevedia, že ide nastolenie panstva biblického antikrista a veľké finále:
http://issuu.com/zastavmeauto-genocidu/docs/zj_e49232a17c45b9

340011

28.9.2015 0:12

RE: EU je len predstupeň svetovlády

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 340011

Jedou podle not a oni mají rádi rituály a symboly a vlastně to lidi utvrzuje v jejich neomylnosti když plní choreografii scénáře kdy se upínají mnozí k tomu že poté bude třeba za 3,5 roku kdoví co, hurá ovčani. Bezesporu v knize knih dle vydání určení doplnění a výkladu nemají 18 moderních ruských stíhaček v sýrii, když obstarožní sůčko jim vyřadilo torpédoborec s nejnákladnější novou elekronikou a byli z toho na hlavu, a je tam teď čínská letadlová loď v přístavu i doprovodným raketovým křižníkem kdy ten sám by patrně vypálil pindose. Hlavně tedy neočekávejte očekávané pokud sluch reaguje dokázaně na zvuk který vzápětí vznikne a orgán je interaktivní a tak se dají odlšit hluší od simulantů a vědecky stroj času sisifové nevysvětlí, nevytvářejte si matrix s kterého budete udržovat paniku. A stala se mi zvláštní věc se světluškami kdy kam jsem se podíval tam se v malém poli rozsvíceli i když zorné pole mám tedy 180° a těch 120 vidím a skutečně se nemusím dívat směrem abych viděl zřetelně a tedy museli světlušky reagovat na nějaký impuls pohledu což bylo matrixové až. Za týden jsem si říkal a už je po sezóně ale jedna se mi dva kroky v trávě rozsvítila a zase jen když jsem tam směroval oči. Na co reagovala? Někteří tedy tvrdí že buňky komunikují na světelné bázi a světlo je i podstatou předávání informaci řekněme světelného těla a proto ten chemtrais který působí obdobně na bázi ještě menšího mikrokosmu než na bázi otravy buněk rtutí, hliníkem, antigeny, formadelhydem či rozřezáváním buněčných stěn nanočásticemi na vyvolání falešné odezvy organizmu u toho posledního mustru doživotně. Zvláštní je potom že moloch big pharma popírá homeopatii, jasně prachy ale vlastně tak vykolejují imunitní systémy na profit. Silné kafe asi na strávení pro rádobymilovné zažitých zel a satanisté NWO si šance dobrovolně vzít tedy nedají je to nápň jejich životů kterou si nedají vzít, znalí ale musí ostatní vědět co je o d dobroserů čeká jim to nemusí umožnit i když moc mamona skrz systém dluhů je nesmírná a deformuje skrze ubožáky zmary hororových rozměrů. Pokud i vaše vědomí zaháčkovali otroctvím moc šancí že těch 500 miliónů otroků NWO neprovedou v rekordním čase a zdůrazňuji pro ně bez nehod tedy vskutku nemáme. jo

340018

27.9.2015 21:54

Jak Rusko a Iran planujov nahodit cenu ropy na $100

Igor88 47.?.?.?

Rusko a Iran planujov nahodit cenu ropy na $100

340012

28.9.2015 0:23

Rozkvět

Sasin 178.?.?.?

Islamizovaný západ opustí zrekatolizovaný střed Jevropy a ten se vrátí ke svým kořenům. Ale než se to stane, musí mnozí i u nás schudnout na úroveň základního příjmu a hlavně pokání. Zruší se všechny tabulky pro kategorizaci pobíračů dávek, investic, platů a všichni budeme vystaveni před vrata blahobytu. Budou se na nás dívat. A to začne doba začínajícího rozkvětu, gdy se nejdříve přestřihnou všechny nežádoucí systémové dráty a první věcí bude přenosný 3,5kW zdroj do každé naší rodiny, dalším bude podíl na naší neprodejné půdě a našem rozpočtu, který budou všichni našinci řídit pouze svými legálními potřebami, které se koncem roku, na Silvestra, slavnostně odklepnou k poslednímu schvalování všemi členy našeho národa. To je to správné Slovanské děditství, které si máme začít znovu vážit. To si máme znovu uvědomit a k tomu máme své kroky vést. Tož tak

340019

28.9.2015 17:11

Je to tak - cast 1

Manicka 94.?.?.?

Autor narazi na lingvistiku a etymologii, ktere jsou take mym konickem. Souhlasim s tim, ze anglictina je vylozene zcela primitivni jazyk. Autor zminuje, ze diky neohebnosti slov si vyznam vety clovek mnohdy musi domyslet z kontextu. Ano je to tak. Dalsim hrebikem do rakve anglickych mluvci je masova proliferace homofonie v tomto jazyce, cim se dosahne jeste vyraznejsiho efektu nez neohebnosti slov - lide nevi co druzi rikaji. Nutnosti americkych vojenskych hlaskovacich pomucek stejne tak jako skolnich hlaskovacich soutezi se musi kazdy slovan hluboce zasmat. Autor naznacuje, v mozku rodileho mluvciho, jakesy intuitivne ustalene predstavy. S tim souhlasim, v USA jiz nyni deti v podstate mluvi jiz jen naucenymi frazemi, ktere prebiraji z medii a ktere vytvareji v jejich mozku jakesi predzvykane, kulturne podminene lego, ze ktereho pak skladaji svuj projev.
Neblahym efektem primitivnosti anglictiny je jeji svetova proliferace - simple English ovlada skoro kazdy a diky tomu nastava lingualne-dusevni upadek cim dal vetsiho okruhu lidi. Dle meho nazoru je pra-slovansky jazyk skutecne zakladem sanskrtu (a ne naopak) a tudiz i zakladem vsech indo-evropskych jazyku. Pri studiu sanskrtu to musi pres oci prastit kazdeho slovana.

Autor nabizi zajimave vysvetleni, proc se migrujici vetrelci vyhybaji Cesku - historicka ucta. Jestli tomu tak skutecne je nevim, zajimal by me nazor samotnych migrantu. Je vsak mozne, ze nemene na to bude mit vliv svetove znama pozice pana prezidenta Zemana a i ten chaby, presto vsak migrantum znamy, odpor nasi vlady ke kvotam, respektive spolecny postoj v ramci Vysegradu, v ramci nehoz Madarsko zcela radikalne dalo na jevo svuj postoj, coz nemohlo byt nezaznamenano ze strany vetrelcu. Dalsim faktorem, znamym mezi vetrelci, je nekompromisni jednani s vetrelci v ceskych ubytovnach vetrelcu.
Na porad vsak prichazi obava, pote co Merkel prohlasila, ze i chudsi staty musi vetrelcum platit to co Nemecko, a pote co Nemecko prohlasilo, ze bude vetrelcum platit za nic 670€ mesicne, ze Nemecko odveze vetsinu nepohodlnych vetrelcu na nase hranice a vnuti nam je kvotami, pricemz diky nasi povinnosti platit vetrelcum to co nemci, si pojisti to, ze vetrelci nebudou utikat zpatky do Nemec.
Proto se musime postavit novodobemu nemeckemu diktatu, stejne jako nasi vice rozumni bratri ze Slovenska a odmitnout jakekoliv kvoty a platby.

Ano vypada to tak, ze v Rusku stale prebyva dusevni elita slovanskych narodu, diky za to. Vetsina cechu, diky ztrate kusu sve vlastni reci (ano rusky jazyk je soucasti naseho historickeho jazyka) vubec netusi jake pohyby a tendence nyni probihaji v rusky mluvici casti naseho pra-naroda. Na ruskem internetu jsou stovky zajmovych skupin, ktere se zabyvaji informovani o nasi prekroucene historii, o prekroucene soucasnosti a probouzeni naseho naroda k narodovectvi. V tomto svetle neni divu, ze v Rusku vznikla take KSB, koncepce vysvetlujici fungovani globalni politiky na akademicke urovni, ale pristupna vsem.
pokracovani...

340067

28.9.2015 17:12

Je to tak - cast 2

Manicka 94.?.?.?

pokracovani casti 1.

V Rusku jsou spousty lidi, kteri moc dobre vedi co se deje, o co jde a jak se k tomu strategicky postavit. Budme za ne radi a drzme jim palce.

Nakonec totiz, a v tom ma take autor pravdu, prohnile imperium zla se vzdy rozpadne pod vahou moralniho hnoje svych vlastnich predstavitelu. Tim myslim samozrejme zapad a USA predevsim.

340068

Příspěvků: 68

27.09. 07:18 uda  pohled jinak
27.09. 20:04  To už tady jednou bylo, ne ?
28.09. 17:20 Manicka  RE: pohled jinak
27.09. 08:15 Nikdo (originál)  Ale kdepak
27.09. 09:22  Josef Staněk
27.09. 09:50 to je jedno  No nevím nevím
28.09. 17:28  RE: No nevím nevím
27.09. 11:48 tartus  Neuveritelny chaos ciernobieleho videnia
28.09. 12:00 P.A.Semi  RE: chaos cernobileho videni
28.09. 17:43 dušan  RE: chaos cernobileho videni
28.09. 17:46 Manicka  RE: chaos cernobileho videni
29.09. 04:32 P.A.Semi  RE: chaos cernobileho videni
29.09. 05:03 P.A.Semi  RE: chaos cernobileho videni - cerny nebo bily dum...
29.09. 07:22  RE: chaos cernobileho videni
29.09. 17:27 P.A.Semi  RE: chaos cernobileho videni
30.09. 22:29 Annna  RE: chaos cernobileho videni
27.09. 12:17 r.k.  Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
27.09. 17:27  ==Pig-engliš!!!
27.09. 22:43  RE: ==Pig-engliš!!!
28.09. 11:06  RE: ==Pig-engliš!!!
27.09. 18:14 disident  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
28.09. 18:38  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
28.09. 20:51  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
29.09. 08:19 Jarmila  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
29.09. 09:03 r.k.  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
29.09. 15:29 Jarmila  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
29.09. 17:28  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 08:30 Jarmila  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 14:19 Andrew Siddur  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 16:47 Aja  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 17:57 Jarmila  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 18:26 Andrew Siddur  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 19:32 Jarmila  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 19:58 Andrew Siddur  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
01.10. 20:06 Aja  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
02.10. 08:28 Jarmila  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
02.10. 08:50 Aja  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
27.09. 19:26 výjimečné porušení omerty  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
28.09. 17:52 Manicka  RE: Angličtina je především morální pohroma, pak až jazyk
27.09. 22:49  RE: Angličtina je především kreolský jazyk
27.09. 12:24  odtalmudizovat Evropu
27.09. 13:15 Dušan  Problém vedickej viery
27.09. 13:34 Steven  Zajímavý názor
27.09. 13:52  panenko skakava
27.09. 16:21 tartus  RE: panenko skakava
27.09. 20:13  RE: panenko skakava
27.09. 21:47 Robot Emil  RE: panenko skakava
28.09. 09:06  RE: panenko skakava
28.09. 22:08  ==RE: panenko skakava
28.09. 17:59 Manicka  RE: panenko skakava
27.09. 14:08 te  takto funguje NATO ?
27.09. 17:58  RE: takto funguje NATO ?
27.09. 14:40 n.z.  Zeptejme se otazku....
27.09. 16:00 M.M.  RE: Zeptejme se otazku....
28.09. 11:09 Norman  Ale všimla ...
27.09. 16:00 Robot Emil  RE: Zeptejme se otazku....
29.09. 14:59  RE: Zeptejme se otazku....
27.09. 20:11 Milovník českého jazyka  RE: Zeptejme se otazku....
27.09. 22:02 Aja  RE: Zeptejme se otazku....
27.09. 17:51 Ardžuna  Dobrý článok
28.09. 11:14 Norman  To by ma nenapadlo
27.09. 21:51 filip 29  EU je len predstupeň svetovlády
27.09. 21:53 filip 29  RE: EU je len predstupeň svetovlády
28.09. 00:12  RE: EU je len predstupeň svetovlády
27.09. 21:54 Igor88  Jak Rusko a Iran planujov nahodit cenu ropy na $100
28.09. 00:23 Sasin  Rozkvět
28.09. 17:11 Manicka  Je to tak - cast 1
28.09. 17:12 Manicka  Je to tak - cast 2

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 11 830 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 933