Diskuze k článku

Válka začíná v nás samých

Příspěvků 38

22.9.2015 6:46

Každý chvíľku ťahá pílku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Pisateľ má úplnú pravdu v tom, že to predtým neboli naše éry. Naša sa práve začína. Skončila éra egyptská, protoindická, perzská, grécka, rímska, končí anglosaská. Sme svedkami, premeny, ktorá ide rýchlo. Ale sto rokov je len záblesk v čase, a niekedy pre stromy nevidno les.
Ďakujem za príspevok![smích]

339807

24.9.2015 9:12

RE: Každý chvíľku ťahá pílku

Marten264 77.?.?.?

Reakce na 339807

Tento aforismus také rád občas používám. To co ve vás a kolem sebe vidím je to, že jste unaveni, vaše duše jsou tady již příliš dlouho a točíte se pořád dokola - bezúspěšně.
Být Bohem Temnoty mám z vás radost, tápete, motáte se do slov, běžíte za každou vějičkou a přitom to hlavní jste vždy a stále, i nyní, máte přímo před sebou a v sobě.
Nefunguje vám dobře propojení mezi fyzickým (hmotným) a astrálním (duchovním) tělem. Z mojí zkušenosti mohu potvrdit, že stačí i malá chemická disbalance v těle a jste jiným člověkem. Stačí se stýkat a dotýkat se nízkých a nečistých lidí a vezmou vás s sebou do hlubin temnoty. V těchto tělech je zbytečně přerostlá sexuální funkce a apetit, která je sice potřebná pro duchovní rozvoj ale v této míře více škodí než pomáhá. Navíc k tomu pokrytecká společenská tabu.

Jste zamotaní do slov a nesprávných pochopení minulých poselství.

Pamatujte si základní - každá doba si píše své BIBLE, jednoduše svá poselství. Podívejte se kolem sebe pohledem nezatíženým minulostí a zamyslete se nad tím co by tady dalo dobrého, nového udělat. K čemu vás samé nabádá a postrkuje okolní svět nechte se trochu vést a trochu buďte sami sebou., Tohle vyvážit není jednoduché ale v dnešní době máte mnoho pomocníků. Vaše duše se dá jinak nazvat " navigátor JEDNOTY " vždy vás vede nejkratší cestou, tak aby dosáhli ponaučení z vlastního vývoje, vlasně toho co jste si sami předsevzali.

Buďte SAMI SEBOU, hrdí, čestní, spravedlivý, uvážlivý ve svých soudech, pamatujte že mnoho událostí může být TAK i TAK ale také zcela JINAK.
Svět ve kterém žijete byl vytvořen velmi krásný a bohatý, sami si ho ničíte. Važte si krásy přírody kolem vás, jste také její děti a nekonečně vás miluje.
Pamatujte, že mnoho vývojových cest bylo nepodařených a takové jsou ukončeny z Vyšší moci.

Pečujte o své tělo, je to nejcenější co na tomto světě máte.

Zkoumejte Vesmír z pohledu duchovního (jemnohmotného) skrze vaši INTUICI. Žijete v pásmu duality, kde se střetává mnoho energíí a zájmů, leckdy velmi protichůdných, pochopit je není snadné ale je to možné. V lidských tělech může sídlit duch andělský (velmi čistý) a také démonický (velmi temný). Na první pohled (pokud nejste jasnovidní) to nepoznáte.

Život v lidském těle je životem v oddělenosti, vaše cesta vývoje je VŽDY individuální, nenechte se svést falešným kamarádíčkováním, snadno se do vztahů vstupuje ale velmi nesnadno se z nich odchází. Pokud uzavřete dohodu s bytostmi nečistými, může vám se vyvázání z takových dohod trvat zbytek života.
Propojení vašich astrálních těl probíhá pokud si s někým začnete TYKAT. Potvrzením vašeho přátelství je zde obvyklý rukoutřas, v dnešní době formalita, z duchovního pohledu propojujete srdeční čakru.

malinký kousek se nevešel -

339896

24.9.2015 9:13

RE: Každý chvíľku ťahá pílku

Marten264 77.?.?.?

Reakce na 339896

pokr.

Svět duality slouží k procesu učení, primárně neočekávejte snadný vzestup, ale boj a každý kousek vaší integrity a celistvosti.

Promena The Shift, Dr. Wayne W Dyer
https://www.youtube.com/watch?v=cAwur1u7aqc

339897

25.9.2015 8:38

RE: Každý chvíľku ťahá pílku

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 339897

To co s tím ještě souvisí a nejde vám na rozum je, že máte možnost svobodné volby, každý jednotlivě, v souhrnu pak rozhoduje většina.

V rámci tohoto světa máte dvě základní volby pro nabývání zkušeností.

- cestu lásky a porozumění

- cestu utrpení

Je jen na vás pro co jste se rozhodli, každá z nich má svoje neo-pak-ovatelné kouzlo. Cesta lásky je to o čem jsem psal výše, občas někomu ukápne slzička když to čte a poslouchá a pak si řekne - v tomhle světě ? Nebyla by to nuda ?

Cesta utrpení je oproti tomu velmi záživná, zažijete a setkáte se na ní s násilým, krádežemi, vraždami, znásilněním, podlostí, úklady ... atd. Tady se naučíte věci. Odejtete obohaceni, ztrhaní, rozebraní na výchozí elementy.

Ve Vesmíru platí jednoduché pravidlo - KDO chce KAM, pomozme mu TAM. Ti co neustále hledáte a dumáte nad JEJICH charakterovými vady pouze plní VAŠI objednávku - je tak nepochopitelné ?

Podívejte, na hudbě je dobře vidět společenskou objednávku a kulturu.

Skupina Dymytry - ten podivnej zjev na pódiu. Myslíte, že tam jenom tak pro svůj succes. Tak pro tyhle co tam tak freneticky mávají rukama si přišel, oni to ještě neví.
https://www.youtube.com/watch?v=OvMkqVMVL3M

Výkon tohoto zpěváka je dost úctyhodný - Anglie - je pro vás co máte rádi horory, vražedné detektivky. S tímhle se časem potkáte a neodoláte.
https://www.youtube.com/watch?v=dKpzCCuHDVY

Nepřeji vám to ale bude rozhodovat většina. Podle mého odhadu vás tady čeká cesta UTRPENÍ. Několik dalších stovek let.

To co také nemůžete pochopit je role katolických církví.
ONI umí obě cesty.
To je to co východní duchovní tradice nepřipouští, neučí. Těch, kteří chtějí jít cestou utrpení si nevšímají, počkají až dostanou alespoň špetku rozumu. To vás Evropanů netýká, vy si to tady chcete užít, tak máte možnost.

Těm několika málo z vás kteří jste se rozhodli pro cestu lásky doporučuji - ukliďte se někam jinam, např. mezi Australské Aboridžince, Jihoamerické domorodce - Bolívie, Peru, Tichomořské ostrovy - ostrov Bali. Pokud zůstanete -

Bůh Vás ochraňuj.

339943

22.9.2015 7:59

som rad

tartus 178.?.?.?

ze na zvedavcovi konecne vysiel clanok s ktorym mozem vo vsetkom nesouhlasit. vazne, uz mi to pritakavanie pomaly liezlo na nervi.

Samozrejme je to len vyklad faktov, lebo s faktami sa neda polemizovat, ale ich vyklad to je ina.

339809

22.9.2015 8:36

Není zapotřebí, abychom se vymanili z křesťanského systému hodnot.

gippius 213.?.?.?

...pokud vezmeme křesťanství, jako to, co se píše v evangeliích, pak by bylo chybou se toho zbavovat. Pokud ovšem pohlédneme na církevnictví a církevní doktrinářství a manipulaci, je to samozřejmě něco jiného. S autorem do jisté míry souhlasím v tom, že každý národ by měl vycházet ze sebe a ze svých tradic. Který národ to ale dělá? Na tomto světě snad jen Židé, Japonci a Indové. Kdo zná další takový národ, ať mne doplní.
Jinak je opravdu smutné, tragické a hrozné, že naše tradice, naše kořeny, náš původ se smrskly na pár stěží dnes již udržovaných obyčejů, vytržených z významu, náboženství, které ovšem není naše a ani se jako náboženství nepoužívá a jazyk, který se przní všude, kde to jen jde.Opravdu pak není divu, že jsme tak šokujícím způsobem vykořenění. O entropizujícím vlivu "transatlantických" vazeb se raději nebudu rozepisovat, ale je také významný- za těch pětadvacet let jsme v pocitu odcizení pokročili opravdu značně.
Nemyslím si ale, že nás nějak zachrání, když začneme myslet "jinak". Může nám to do jisté, byť omezené míry otevřít oči, ale neosvobodí nás to. Skutečným osvobozením míním zlomení okovů tyranie okolností ,ale ty se jen "správným" názorem zničit nedají.

339810

22.9.2015 9:46

mnoho slov

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Mnoho slov, příliš mnoho slov. Bohatě by postačil poslední odstavec a ještě koncentrovanější sdělení je samotný název článku.
Historii nehovím, protože je naprosto relativní, ale že se slovansko-árijské kmeny přesunuly do Indie, kde zavedly kastovní systém, to mi přijde dost výstřední. Navíc slovní spojení "nedotknutelná kasta bráhmánů" se mi zdá, naznačuje, že v tom autor trochu plave. Spojil totiž dvě kasty do jednoho pojmu, nenižší kastu nedotknutelných a nejvyšší kastu bráhmánů.
Autor měl nepochybně dobrý úmysl, ale všechny tyhle historie jsou jen pohádkou na dobrou noc. Civilizace sem, civilizace tam, ale co bylo před tím, kde se tu člověk vzal, to nám zřejmě autor nepoví.

339814

22.9.2015 10:06

Neuveriteľné kecy

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Nedá sa odolať a upozorniť, že sa jedná o neuveriteľné kecy.
Keď nastáva kríza, zrazu sa nájde kopa sofistov, ktorá staré, ničím už nechránené ideológie obracia vidlami, vyhadzuje do vzduchu a ako malé decko či ako slintavý dement sa tešia, aké vytvárajú nové štruktúry. Žiaľ, to nové mikádo je úplne nezmyselné, je v podstate ešte nezmyselnejšie, ako to predošlé.

Sú tvorovia, ktorým mozog stačí na generovanie slov. A neprestanú s tým. Ako potkan s elektródou zavedenou do centra šťastia - aj tieto tvory budú znova a znova generovať ten slovný odpad, kým nezdochnú od vyčerpania. Tak ich to sebaukája.
Hnus.

339818

22.9.2015 13:21

RE: Neuveriteľné kecy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 339818

Co je nesmyslného na sdělení, že příčina tkví v nás samých? Kde jinde byste ji chtěl hledat?

339821

22.9.2015 16:40

RE: Neuveriteľné kecy

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 339821

...příčina tkví v nás samých...

Jistě, jen ještě chybí řešení prvotnosti vejce nebo slepice. Je to chyba hardware nebo software ? Vy jste schopen všechen svůj chybný software sobě přeinstalovat za vámi napsaný nový bezchybný ? A kdo bude arbitrem bezchybnosti , vy sám nebo okolí ?
Příčina tkví v nás samotných - to je trochu málo obsažné hodnocení potíží.

339827

22.9.2015 17:11

RE: Neuveriteľné kecy

vl233001 94.?.?.?

Reakce na 339821

Příčina tkví v nás samých - s tím lze určitě souhlasit. Jinak jsou to ale hrozný bláboly.

339828

22.9.2015 21:14

RE: Neuveriteľné kecy

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 339821

v rodicoch a ich vychove, v spolocosti a v jej kulture ktora nas formovala. v stvoritelovi a jeho chybnom usudku.
staci?

v nas samych nieje pricina, ale riesenie. a to je setsakra rozdiel.

339843

23.9.2015 7:06

RE: Neuveriteľné kecy

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 339821

Už samotný nadpis, Válka začína v nás samých, je nepodarený, lebo nie je jasné, či tým mieni pozitívnu alebo negatívnu "válku" (na konci to mierne upresní, ale ako (sebaobviňovacia? motivačná?) myšlienka je to také trápne. Podobné nepodarené formy a tóny sa nesú celým textom, bez ohľadu na to, či niekedy mieri správnym smerom. Ja dokonca s určitým základným konceptom článku súhlasím, ale pripadá mi to celé ako zlepená polorozbitá stavebnica, čiže vlastne niečo kontraproduktívne. Toľko na upresnenie mojeho osobného posudku. Tieto polotovary ... už ich mám až po krk.

339857

22.9.2015 10:33

Válka začíná....

Robot Emil 46.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=1DB0lnJBHBU

339819

22.9.2015 12:56

Znamenitá úvaha

Karkanos 193.?.?.?

Vynikající shrnutí toho, co se nám v posledních několika tisíci letech "podařilo".

Autor zasvěceně uvádí relevantní údaje, které lze pomocí systémové analýzy potvrdit. V kontextu současné situace štvaní národů proti sobě a fenoménu vlny vetřelců je snad i dobré připomenout vliv a úlohu germánského entika, které jak známo, nepatří mezi árijské kmeny a již od nepaměti (války Ásů) se podílelo na destrukci Slovanů a árijských kmenů. Ve středověku to byla jejich úloha ohněm, mečem a vymazání duchovní podstaty těchto národů. V nedávných dobách pak tkzv. Třetí říše, nyní EU.

Nechť se každý čtenář, dle své úrovně vědomí, kriticky zamyslí o příčinách a důsledcích tohoto vývoje.

339820

22.9.2015 19:50

RE: Znamenitá úvaha

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 339820

Jaké germánské kmeny? Germánské kmeny jsou totiž ve skutečnosti také modroocí Slované.[smích] Prý se v Německu nesmí ani provádět archeologické výzkumy, protože by se prozradilo, že je tomu skutečně tak. Stejně jako třeba Maďaři, ti také nejsou jacísi ugrofinové, ale původně slovanský maďarský lid byl podmaněn jakousi elitou, která jim poručila používat ugrofinštinu. Si to vemte dneska- jedete Prahou a všude samý anglický název, včetně pražského letiště, které má na ruzyňské budově napsáno airport a nikoliv letiště. Si připadám, když jedu tramvají, že projíždím nějakým anglickým městem.

339837

22.9.2015 20:12

==RE: Znamenitá úvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 339837

Národy které se porobují je nutno nenápadně zdegenerovat do té podoby, aby jim jejich IQ ještě nedovolilo pochopit, ale již umožnilo, rozumět a realizovat jednoduché povely v pig-engliš. Napoleonští holywoodem odmalička totálně zdegenerovaní emeričani se zasynchronizují snadno, a samozřejmě se nikdy žádný cizí jazyk učit nebudou. Nejšílenější je třeba vidět na ulici české, vietnamské a nebo i ruské a ukrajinské děti jak od první školní třídy žvatlají v pig-engliš, a netuší, že pokud se neoctnou výjimečně v sektách privilegovaných zlodějů, a seženou výjimečně zaměstnání, stanou se v nejlepším případě doživotními otroky. . [smích]

339839

24.9.2015 8:01

RE: ==RE: Znamenitá úvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 339839

Přesně tak. Otrok musí být vycvičen aby znal jen základní povely svého pána, tak jako pes tj. sedni, lehni, přines, aport. O tom je učení malých českých otročátek pig english.

339893

23.9.2015 8:58

RE: Znamenitá úvaha

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 339820

Naprosto souhlasím, vřele doporučuji knihu od Antonína Horáka "O Slovanech úplně jinak", autor jí obětoval téměř půl života a skvěle doplňuje to, co jsem jen tušil a cítil. Je opřená o archeologické nálezy, měl jsem příležitost na vlastní oči vidět pár artefaktů v muzeu Luigi Pigorini v Římě. Docela šok, který mi úplně převrátil vidění a chápání světa. Je mi moc líto negativních reakcí čtenářů.

339860

22.9.2015 19:44

no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

No nazdar. Zase ty Lhotákovy absurdní arijsko-slovanské teorie ignorující základní středoškolský dějepis, navíc založené na židovských protikřesťanských lžích. Žid totiž použije jakoukoliv fintu a ideologii, jen aby co nejvíce uškodil té pro něj nejnebezpečnější ideologii -křesťanství. Klidně tak použije i různé árijské bláboly a slovanskou mytologii včetně panslavizmu(kdo je tvůrcem Slovanské epopeje? -no přece židozednář Alfons Mucha).

Křesťanství totiž od samého počátku je v podstatě popřením celého židovství, ze kterého přebralo jen malou hrstku dobrých věcí. Kdo není naprostý ignorant, tomu po krátkém listování biblí dojde, že židovský Sarý zákon je tam jen do počtu.

Moc tomu nepřidává církev, která dosud nechtěla přiznat ten propastný rozdíl mezi judaizmem a křesťanstvím a do zblbnutí opakuje mantru, že Nový zákon je naplněním Starého zákona. Toto tvrzení mělo praktické opodstatnění před 2 000 lety, nikoliv však dnes, kdy je spíš zavádějící a matoucí, protože propastný rozdíl mezi těmito dvěma náboženstvími je zřejmý každému myslícímu člověku (kromě Lhotáka).

339836

23.9.2015 0:29

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 339836

>Kdo není naprostý ignorant, tomu po krátkém listování biblí dojde, že židovský Starý zákon je tam jen do počtu.
Já tedy nevím jak je to s tím ignorantstvím.
Kde se vzal bůh, víra, všechno kolem, svátky, sedmý den nepracování, dokonce důchod (u Levitů od 50roků) obřady, desátek, svatostánek, desatero, hřích - trest/odpuštění, oběti, základy církve - kněží - dědictví rodu Áronova, oltář, úrok, základy práva - vlastně jakési základy definice pojmů, pro skoro celých 2000 roků.
Bylo by možná dobré oprášit ty některé Staré zákony v nichž byla koncentrována moudrost předchozích tisíciletí, třeba o úroku ale i další:
Exodus22/24Jestliže půjčíš stříbro někomu z mého lidu, zchudlému, který je s tebou, nebudeš se k němu chovat jako lichvář, neuložíš mu úrok.
Exodus23/2 Nepřidáš se k většině, páchá-li zlo. Nebudeš vypovídat ve sporu s ohledem na většinu a převracet právo .
Exodus23/8 Nebudeš brát úplatek, neboť úplatek oslepuje i ty, kdo mají oči otevřené, a vede k překrucování záležitostí spravedlivých.

Je potřeba ale některá ustanovení SZ kriticky přehodnotit např.:
Exodus22/17 Čarodějnici nenecháš naživu.
což novozákonní křesťané učinili až v 19.století (18 století platilo, pouze necelé 2 století už neplatí).

NZ je velice sofistikovaný "podkladek" pro slepice, aby věděly, jak a kam snášet vajíčka.
Stačí pohledět na zhmotnělou "kulturu" oněch 2000 let - festovní paláce - kostely, kláštery, hrady a na druhé straně pastoušky. Taky v poměru 18/2 stoletím, kdy už inkviziční moc ustupuje spolu s vírou...

339852

23.9.2015 9:57

RE: no nazdar

opus111 89.?.?.?

Reakce na 339852

Váš problém je v to, že nerozlišujete mezi učením a skutky, jak jej praktivoval Ježíš a jeho následovníci v prvním stoleti a tím, co z tohoto učení udělaly jiné církve, převážně pak katolická, která zatáhla do učení mnoho názorů, postojů a dogmat, která nemají s původním učením JK nic společného. Často pak i vidíme, že vůbec nedoržovali to co JK učil, viz to zacházení s Čarodějnicemi.

SZ byl odstraněn z cesty, zůstal toliko mravní pomůckou, nikoliv právním dokumentem. Stará Smlouva už neplatí.

Tento zásadní posun spouta lidí nechápe, zvláště pak ti, kteří Bibli nikdy nečetli a četli jen o Bibli.[smích]

Pravým účelem Zákona bylo, jak řekl apoštol Pavel, „aby učinil zjevnými přestupky, dokud nepřijde semeno“. Byl „vychovatelem vedoucím ke Kristu“. Poukazoval na Krista jako na zamýšlený cíl. („Kristus je konec Zákona.“) Zákon odhalil, že všichni lidé, tedy i Židé, jsou pod hříchem a že člověk nemůže získat život na základě „skutků zákona“. (Ga 3:19–24; Ří 3:20; 10:4)

Galaťanům 3 kapitola
19 Proč potom Zákon? Byl přidán, aby učinil zjevnými přestupky, dokud nepřijde semeno, jemuž byl dán slib; a byl předán skrze anděly rukou prostředníka. 20 Není prostředník [tam], kde jde pouze o jednu osobu, a Bůh je pouze jeden. 21 Je tedy Zákon proti Božím slibům? Kéž se to nikdy nestane! Vždyť kdyby byl dán zákon, který by mohl dát život, spravedlnost by byla skutečně prostřednictvím zákona. 22 Ale Písmo vydalo všechno společně do vazby hříchu, aby slib vyplývající z víry v Ježíše Krista byl dán těm, kdo projevují víru.

23 Avšak než přišla víra, byli jsme střeženi pod zákonem a společně vydáni do vazby a vzhlíželi jsme k víře, o které bylo určeno, aby byla zjevena. 24 Zákon se tedy stal naším vychovatelem vedoucím ke Kristu, abychom byli prohlášeni za spravedlivé díky víře.

339866

23.9.2015 0:36

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 339836

Starý zákon má úlohu dokázat, že Ježíš Kristus je opravdu ten, který byl Bohem předpovězen. A jelikož Ježíš Kristus, to je Nový zákon, pak Nový zákon je naplněním Starého zákona. V trochu detailnějších vydáních bible jsou uvedeny odkazy na vzájemnosti v bibli skrze celou bibli od Gn. až po Zj. Mezi chlupatou housenkou a pestrobarevným motýlem se zdá být taky propastný rozdíl, přestože není. Z vašeho příspěvku jde cítit nenávist a zlo. Zkuste se zamyslet proč tomu tak je, v čem vám NZ nebo SZ nebo sám Ježíš Kristus škodí? Kdybych byl žid tak bych křesťanství musel brát jako velmi bezpečnou ideologii, protože dělá z gojímů poslušné ovce a to doslova. No řekněte, křesťan dostane po hubě z jedné strany a místo aby se bránil tak si ten vůl nechá dát ještě jednu ránu z druhé strany, bible mu to tak říká.

339853

23.9.2015 3:57

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 339853

V tom nastavování tváře jde o typické křesťanské pokrytectví. Taková křesťanka Merkelová, když na své pozvání všech uprchlíků konečně dostala přes jednu tvář, hned se snaží nastavit naši tvář, abychom si taky užili.
Taky bych mohl jmenovat celou řadu amerických prezidentů, z nichž pouze dva nevyužili možnost přísahy na bibli, a jejich "nekřesťanské činy". Pokrytectví i zde diskutujícím křesťanům čouhá jak sláma sedlákovi z bot. Vždy zapomínají na církevní parazitizmus a inspiraci ke zlu a hlásí se jen k dobru. Komunisté pro to měli ve své hantýrce pojem "stavění se do čela". Kolega v práci říkával k těm proslovům úplně stejné kázání jako církev svatá.
Ty postupy jsou velice universální, obdobu svatořečení a nanebevstoupení lze nalézt i v římské antice.
Jde o formu divadla která má zaujmout diváka natolik, že uvěří a ztratí kontrolu nad realitou. Smyšlené příběhy a zázraky, (pozlacené) kulisy, a převleky (kostýmy) nejen antická škraboška.
Podle skutků poznáte je, rohy si nechali zapilovat.
Jsou ale i výjimky...

339856

23.9.2015 9:23

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 35.?.?.?

Reakce na 339856

To co je převzato z judaizmu je skutečně často univerzální. Jednak to židé ukradli z velké částí okolním mocnějším a významějším civilizacím a pak některé náboženské prvky (kněží, obětiště/chrámy, nákladné a složité ceremonie, atd.) jsou známy už od doby kamenné. Přesto někteří ignoranti vyčítají křesťanství věci, které tou dobou praktikovali i všechny ostatní civilizace a v mnohem brutálnější formě. Nějak si nevybavuji, že by ve středověku někde byl nějaký rovnostářský sociální stát, už jen proto, že na to tehdy nebyly materiální zdroje [smích])

Naopak, pod vlivem křesťanství došlo k ústupu z otrokářské společnosti k nevolnictví a později z nevolnictví ke svobodě. Než to tu převzal žid a uvrhnul nás do finančního otrokářství horšího, než bylo to v antice.

339862

24.9.2015 16:11

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 339862

>Přesto někteří ignoranti vyčítají křesťanství věci, které tou dobou praktikovali i všechny ostatní civilizace a v mnohem brutálnější formě.
Tvrzení velmi efektní, objektivní všemi uznávaná stupnice brutality ale neexistuje. Každá liška svůj ocas chválí.
>Nějak si nevybavuji, že by ve středověku někde byl nějaký rovnostářský sociální stát, už jen proto, že na to tehdy nebyly materiální zdroje.
Rovnostářský sociální stát nebyl ve středověku vidět v těchto končinách zejména proto, že o nějakou rovnost s "ovcemi" vrchnost nestála, a to jak světská, což lze pochopit, ale také duchovní (vládnoucí křesťanská ideologie), což pochopit už moc nejde.
Na rovnostářský stát, nebylo potřeba žádných zvláštních materiálních zdrojů, jen by bylo potřeba nezneužívat moc zejména duchovní k nepřiměřenému obohacování vrchností obou, a nestříhat "ovce" až do krve. Ten dohled nad mocí světskou křesťanská církev vykonávala velmi bídně, spíše se snažila s mocí světskou soutěžit v lesku a přepychu. Je tak zásluhou reformací a revolucí, že je "vládnoucí" křesťanské církvi připomínáno jiné poslání, než tloustnout s mastnou hubou. Prostě křesťansko-církevní řeči a skutky si protiřečí.
>Naopak, pod vlivem křesťanství došlo k ústupu z otrokářské společnosti k nevolnictví a později z nevolnictví ke svobodě.
Není to pravda, křesťanství (vládnoucí církev) bylo vždy brzdou všeho pokroku. Lze to pochopit zejména z toho, že křesťanská církev měla k dispozici jediné centrálně ovládané masové médium (kazatelny) už od počátku, takže kdyby si umanula něco křesťanského doopravdy provést, tak by ji ani změna režimu z otrokářského na "svobodný" nemohla trvat víc než deset roků i s přípravou.
Osvětu a vzdělanost šířili kacíři. Jak dopadli rukou křesťanskou (bez dlouhých cavyků), víme.
> Než to tu převzal žid a uvrhnul nás do finančního otrokářství horšího, než bylo to v antice.
Když už to křesťanské "Nepokradeš" je dotaženo až do absurdního konce, že není co ukrást, tak se opět našel universální hromosvod - žid. Bude to ale spíš bankéřský parazit, v tom ale nemůže být sám. Ve Vašem předávacím protokolu chybí kdo předal, či prodal. Či kdo nevýhodně zadlužil až předlužil? Či se nechal zadlužit ...

339919

25.9.2015 9:05

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Reakce na 339919

Víš co, soudruhu? Běž si svoje bolševické lži o církvi a křesťanství propagovat na sjezd KSČM nebo mezi ty vaše univerzální hromosvody do synagogy.

To by jeden nevěřil, kolik se tu na zvědavci poslední dobou nahromadilo židobolševiků.

339947

25.9.2015 17:58

RE: no nazdar

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 339947

"Víš co, soudruhu? Běž si svoje bolševické lži o církvi a křesťanství propagovat na sjezd KSČM nebo mezi ty vaše univerzální hromosvody do synagogy."

Nejsem a ani jsem nebyla bolševička, židovka též nikoli a tak bych Vás chtěla poprosit o stručný nástin kladů církve a křesťanství - Ježíš Kristus kvůli takovým jako jste Vy rotuje v hrobě.

PS Nejsem pán, na kterého jste tak žlučovitě sprostě reagoval a se kterým do PÍSMENE souhlasím.

339955

22.9.2015 22:26

Slovanske pohadky?

P.A.Semi 79.?.?.?

Casteji jsem v posledni dobe slychal tuhle slovanskou pohadku o vyspele kulture a pismu, ktere sem neprinesl Cyril... Neni to ale nic vic nez pohadka!
Mate jednu jedinou pisemnost z pred-krestanske doby, ktera se zachovala? Gnostiky take krestane v ramci tříbení plevele potlacovali, ale ti aspon zakopali dzban plny svych knih, takze muzeme dnes posoudit, proc vlastne byli vykoreneni (protoze psali nesmysly a protoze bylo potreba sjednotit proud). Zustalo po slovanskem pismu neco? Nebo aspon nejaky napis na keramice? Pak bychom treba mohli zacit uvazovat, jestli na tech pohadkach preci-jen neni nejake realne jadro...

Rodova (fragmentovana) spolecnost nema sanci vytvorit cokoli, co by je presahovalo. Protoze si nemuze dovolit zivit darmozrouty, nema univerzitu, nema lidi, kteri nemusi obdelavat pole nebo lovit, ma jen samany, kteri jeste radi udrzuji lid v nevedomosti, a maji starce, kteri ale nemaji komu predat sve poznani...

Tvrdit, ze pred krestanstvim tu nebyl feudalismus, je blahove... Jiste ze byl, a byli ti vladci jeste mnohem neomezenejsi. Krestanstvi totiz prineslo jisty Kodex moralky, kterym se vice nebo mene ti vladcove museli ridit a nemohli jej prilis zmenit - treba nezabijes, nepokrades atd... (Jiste se od toho vzdy odchylovali, ale protoze kodex byl pevne dany, vzali si obvykle svoji odchylku sebou do hrobu a nemohli ohnout celou budouci vetev...)

Rozhodne je dnes krestanstvi posledni bastou řádu a skutecne moralky. Bourat řád proto, ze jsou v nem nedokonalosti, a myslet si, ze na zelene louce vybudujete neo-kamennou zcela spravedlivou spolecnost, je cesta do pekla, podobne jako bylo svrhnout ne-zcela dokonaleho Kaddafiho a doufat, ze tim se vse v Libyi vyresi... (tedy bourat rad lze az tehdy, kdyz je lepsi alternativa, ktera bude vseobecne prijatelna, a i pak je lepsi ten stary rad rozebirat postupne...)

Ohledne víry: kazdy, kdo neni vsevedouci, nebo totalne nemyslici, necemu veri. Dnes je moderni verit bludu a dogmatum vedcu (velky tresk, samovolny vznik zivota z anorganickeho blata, zadna zodpovednost nejvyssiho clanku osamoceneho vyvoje, zbytecnost ctnosti), ktera jsou velmi zhoubna... Krestane verili necemu, o cem jeste poznate, ze to vskutku byla z velke casti Pravda, nebo alespon z vetsi casti, nez blud BigBang dogmatu...

339846

23.9.2015 7:18

Tříbení plevele?

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 339846

Vy kresťania vždy nič neviete, a ešte ste na to hrdí. Normálna rodová spoločnosť možno nemala toľko špecialistov na zotročovanie, ako tvoj ideál feudálnej ttality, zato v nej boli ľudia slobodnejší a spokojnejší.
Čo sa týka histórie, je jasné, že pred Ježišom neexistovalo nič, ale celkom nič. Ináč by predsa jasne bolo vidieť, ako je jeho fiktívna postava zlepená zo zvyškov predošlých cudzích bohov, ukrižovaných a oživlých a podobne spracovaných, pitých a žraných.
Kto naozaj nechce byť kretén, mal by poznať minimálne tento prejav civilizácie v Európe, tisíce rokov pred tým, než smradlaví talmudáci v Babylone začali čmárať tú vašu bibliu - Kultúra Vinca.
http://www.ancient-wisdom.com/serbiavinca.htm

339858

23.9.2015 8:56

RE: Tříbení plevele?

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 339858

Těžko vysvětlí orel kaprovi, že existuje vzduch a let. Chápu vaši expresi a dávám vám za pravdu.

339859

23.9.2015 18:54

RE: Tříbení plevele?

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 339858

Nejsvobodnejsi a nejspokojenejsi jsou opice v pralese na stromech - proc vlastne lezt dolu, ze?
A jiste ze existovala historie pred Jezisem - ale byla kruta a barbarska. Byla kruta ve stredomori, v Babylonu, v Egypte i u pohanu na severu, urcite i u zidu...

V pripade Jezise neni hlavni poselstvi, ze byl obetovan, ale predevsim Laska k bliznimu...

(A tim "plevelem" jsem myslel predevsim recke gnostiky, ne slovany...)

Ohledne Vinča culture - v te dobe ale v Bulharsku a Srbsku zrejme jeste nebydleli slovane, ani to pismo nevypada jako predchudce latinky ani azbuky... (Navic je pry zrejme piktogramove, tedy jeste postrada tu uroven abstrakce pismen...? Navic jak ctu, Tartaria tablets vypalili archeologove - pry drive nevypalene tabulky vypalili kvuli zachovani...?)
Mate podobny pozustatek pisma, ktere meli slovane driv, nez jim prinesl pismo Cyril, ktere by vypadalo aspon vzdalene jako azbuka ? Jinak totiz je naprosto logicke, ze azbuka pochazi z rectiny a prinesl ji Cyril pres Moravu do Ruska... Rustina a cestina jsou si tak podobne, protoze tam z Moravy prinesli s pismem i mnoho slov, vikingum...

Dole tu nekdo zminuje Velestur - dekuji - tam se zachovaly runy na skalach, ktere nemaji s Cyrilici nic spolecneho... Nekde jsem slysel pohadku, ze dokonala bukvice 49 znaku byla pry ukradena slovanum Cyrilem a zmrzacena do primitivnejsi podoby - ale prave runy na Velesturu treba dokazuji, ze Bukvice-49 pred Cyrilem jsou jenom pohadka...
Ostatne ty runy z roku 280 vypadaji spis Keltsky, neprisli sem slovane nahodou az kolem roku 450-550?
Nebo mate na Velesturu jeste jine pamatky, ktere jsem nenasel?

339881

23.9.2015 23:08

RE: Tříbení plevele?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 339881

tak v prvom rade, co je to podla teba slovania? slovania, to je termin, ktory vznikol tak v 18-tom storoci, ked zazracne vznikali narody v europe. ale asi chces povedat, ludia, ktori zili na nasom uzemi (slovensko/cesko). tak aby sme si to troska ujasnili, vobec sa nevolali slovania, ale, zalezi od obdobia to boli moravani,suebi/goti/huni/dokonca skyti a dalsi. je to srandovne, ze vlastne nevieme presne, ako sa volaju, pretoze, ked si napr. zacnes citat gibona, a jeho pad rimskej rise, tak zistis, ze v jednom malom odstavci bol velky atila (5storoca po kristu) hun, skyt aj marevan. to je riadny gulas. akurat len madar to nebol [smích]

ale to je jedno. co sa tyka velestura, jeho pismo je napadne podobne na Vinca pismo, Etruski pismo a Fenicia pismo. tieto 4 pisma su uplne identicke! Dovolim si tvrdit, ze latinka sa im az napadne tiez podoba, akurat, ze vznikla neskor. Co sa tyka bukvice-49, kludne mohlo existovat samostatne, pretoze sarmati, pravdepodobne ti, co zili na uzemi cca ruska, sa podla mna davnejsie oddelili od tych, co zili v eu, resp. eu narody sa oddelili od nich. A kazdy si isiel troska inou cestou. treba tiez sledovat zazracnu cestu vierozvescov z konstantinopola. to vysvetluje tiez mnohe..

slovania tu neprisli v roku 450-550, pretoze to co ty chapes ako slovania su narody, ktore tu boli uz dlhsiu dobu, este pred kristom. aj taka rimska risa mala pred nimi respekt, a neboli to ziadny barbari, ked sme uz pri tom, inak by proti rimanom nemali ziadnu sancu. najlepsie rimske legie boli prave tie, co sluzili na dunaji, pretoze neustale zvadzali s "barbarmi" boje.

na slovensku je kopa dolezitych pamiatok, na ktore nas stat se.ie najnovsie takto betonuju priamo na hrade v bratislave a nicia neskutocne poklady. kazdy narod, ktory sa takto chova k svojej historii, tvrdo zaplace. mna len napada, na ci popud je potrebne minut 20 milionovu dotacia na garaze pre papalasov. je to velmi smutne.

339885

24.9.2015 3:27

RE: Tříbení plevele?

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 339885

Myslel jsem, ze Slovane znamena predevsim spolecny jazykovy zaklad, a ze tedy slovane jsou ti, co sem privedl praotec Čech z Ukrajiny a Novoruska (Jamna kultura na dolni Volze v dobe, kdy byli ti Vinča v Srbsku, a tedy ti, kterych druha cast odesla pres Persii do Indie, aby zalozili Védy)...
http://en.wikipedia.org/wiki/Yamna_culture
http://en.wikipedia.org/wiki/File:IE_expansion.png

Ti, co tu byli za dob rise rimske, byli spis asi Keltove, pribuzni dnesnich irů nebo mozna francouzu...? A ze je nekdo silny bojovnik v hustem lese neznamena, ze neni barbar...

Pismo tech Vinča neni vubec podobne Fenickemu nebo Etruskemu a dalsim, nema to pry jeste jednotliva pismena, ale budto slabiky (jako dnes japonci), nebo piktogramy (jako cinstina) - kdyz maji >120 znaku, zrejme to nejsou jednotliva pismena...
http://www.ancient-wisdom.com/serbiavinca.htm

Zobrazovat jazyk jako pismena je dost pokrocila mira abstrakce, ze treba "jelen" jsou nejaka pismena a ne schematicky obrazek jelena...

Fenicani jsou vicemene hebrejove (semite, viz mapa), jejich pismo a predevsim jazyk je celkem pribuzny hebrejstine nebo aramejstine (rekl bych treba tak jako cestina a srbstina?).

A ovsem docetl jsem dal ten clanek o runovem napisu na skalach v Kremnickych vrchoch pry z roku 280, ale je to spis zrejme stredoveky podvrh z 16. stoleti - viz Alan Dolog a Gašpar Pils - tedy neco jako Hankuv Zelenohorsky rukopis - snaha vytvorit historii, ktera chybela...

Nejaky dukaz nebo odkaz na tu bukvici-49 s duchovnim vyznamem, kterou neprinesl Cyril, bych fakt rad videl - je to (zatim jen) pekna pohadka, ale bylo by pekne, kdyby na tom neco (verohodneho) bylo...

339890

24.9.2015 11:30

RE: Tříbení plevele?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 339890

Vobec netusis o com hovoris. Vobec nehovorim o nejakom znakovom pisme. Ale o pismenkach, ktore maju ekvivalenty v latinke. Mam pred sebou tabulku, kde su tie pisma porovnane, a je to jedna k jednej medzi tymi pismami, ako som uviedol. Rozdiely su take minimalne, ze sa so 100% istotou jedna o to iste. Ked je to podvrh, tak potom je dost tazke vysvetlit, preco je tento podvrh aj na inych, v zajomne (podla dnesnej historie) nesuvisiacich miestach.

Zabudni na pohadku o praotcovi cechovi a podobnych zvastoch. Je to kompletny hoax. Kelti su podobny hoax, vsetko to zapada do idealu vytvarania novych narodov, a potlacenie povodneho usadenstva.

339907

6.1.2017 23:00

RE: Tříbení plevele?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 188.?.?.?

Reakce na 339885

Podobá sa preto, lebo autor sa v 19. storočí inšpiroval Kolárovou Staroitalikou slavianskou, celkom jednoduché vysvetlenie.

354699

23.9.2015 15:11

RE: Slovanske pohadky?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 86.?.?.?

Reakce na 339846

v kremnici, na slovensku mas velestur. je to tabula, datovana do 7 storocia.

339873

28.9.2015 6:46

Dobrý článek

J. N. 90.?.?.?

Dobrý článek, nejen podle potřeštěných reakcí. Není divné, že ze slabých (bázlivých) vychází taková boj-echtivost, neboť se boj-í.

340029

Příspěvků: 38

22.09. 06:46  Každý chvíľku ťahá pílku
24.09. 09:12 Marten264  RE: Každý chvíľku ťahá pílku
24.09. 09:13 Marten264  RE: Každý chvíľku ťahá pílku
25.09. 08:38 Marten264  RE: Každý chvíľku ťahá pílku
22.09. 07:59 tartus  som rad
22.09. 08:36 gippius  Není zapotřebí, abychom se vymanili z křesťanského systému hodnot.
22.09. 09:46  mnoho slov
22.09. 10:06 Norman  Neuveriteľné kecy
22.09. 13:21  RE: Neuveriteľné kecy
22.09. 16:40 výjimečné porušení omerty  RE: Neuveriteľné kecy
22.09. 17:11 vl233001  RE: Neuveriteľné kecy
22.09. 21:14 tartus  RE: Neuveriteľné kecy
23.09. 07:06 Norman  RE: Neuveriteľné kecy
22.09. 10:33 Robot Emil  Válka začíná....
22.09. 12:56 Karkanos  Znamenitá úvaha
22.09. 19:50 Jarmila  RE: Znamenitá úvaha
22.09. 20:12  ==RE: Znamenitá úvaha
24.09. 08:01  RE: ==RE: Znamenitá úvaha
23.09. 08:58  RE: Znamenitá úvaha
22.09. 19:44  no nazdar
23.09. 00:29  RE: no nazdar
23.09. 09:57 opus111  RE: no nazdar
23.09. 00:36  RE: no nazdar
23.09. 03:57  RE: no nazdar
23.09. 09:23  RE: no nazdar
24.09. 16:11  RE: no nazdar
25.09. 09:05  RE: no nazdar
25.09. 17:58  RE: no nazdar
22.09. 22:26 P.A.Semi  Slovanske pohadky?
23.09. 07:18 Norman  Tříbení plevele?
23.09. 08:56 výjimečné porušení omerty  RE: Tříbení plevele?
23.09. 18:54 P.A.Semi  RE: Tříbení plevele?
23.09. 23:08  RE: Tříbení plevele?
24.09. 03:27 P.A.Semi  RE: Tříbení plevele?
24.09. 11:30  RE: Tříbení plevele?
06.01. 23:00  RE: Tříbení plevele?
23.09. 15:11  RE: Slovanske pohadky?
28.09. 06:46 J. N.  Dobrý článek

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 88 čtenářů částkou 10 984 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 1

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Zeman se neomluví za slova o Ukrajině, jeho odpůrci prskají. Marně12.10.17 22:24 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
21,80 Kč
Euro
25,72 Kč
Libra
28,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,24 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,34 Kč
Ukrajinská hřivna
0,83 Kč
100 rublů
37,96 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 874,79 Kč
1 unce stříbra
369,58 Kč
Bitcoin
122 603,57 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 2 817