Diskuze k článku

Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

Příspěvků 65

26.8.2015 4:17

Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

partizan 90.?.?.?

Co kazdy ocakaval ze zidobanky budu poziciavat grecku peniaze len tak.Ved je jasne ze islo iba o to aby ziskali za lacny peniaz cele grecko.Je mi na zvracanie stejto zidobankovnicke pakaze[bliji]

338635

26.8.2015 6:33

RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 338635

Tsipasris nebo jak se jmenuje se mohl přeptat na budoucnost Řecka bývalé ČSFR. Marné Řiše potřebuje zdroje a východní kolonie už nestačí platit. Tipnu si - budoucnost přinese Řecku ještě rozdělení.

338638

26.8.2015 9:29

RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338635

Emeričané prý organizací africké emigrace do evropy usilují o to, aby se zde

postupně vytvořila světlehnědá rasa s IQ 90, která nebude schopna chápat, ale

bude schopna pracovat. Jednu takovou rasu již v česku máme, a komunisti

dokonce dokázali ji úspěšně přimět pracovat. To bylo ale už velmi dávno. Když

člověk třeba sleduje lásku a pravdu která vítězí nad lží a nenávistí,

a geometrickou řadou rostoucí cikánské pražské Nusle,

obávám se, že až vzniknou ještě v Praze negerská gheta, tak se nakonec

opálené rasy sjednotí, a půjdou společně vybírat daně od židů, protože

to bude jediná solventní menšina, která bude mít v čechách dostatečně

nakradeno, a bude tedy co vybírat. [smích]

338643

26.8.2015 22:52

RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

meloun 217.?.?.?

Reakce na 338643

Jedinej z nich kdo to tuší, je asi Konvička.[velký smích]

338661

26.8.2015 22:59

RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

Prokopák 85.?.?.?

Reakce na 338635

Pouvažujte nad hypotézou, že Řecko je balónkem, kterým se má otestovat cesta ke změně EU v protektorát Euro-Německé bruselské mafie.

Dluhy všech podstatných států EU jsou neskutečné a pohybují se kolem 100 % DPH. Stejný státní dluh mělo Řecko v roce 2008, a pokud si někdo myslí, že politici ostatních "států" EU jsou inteligentnější a opatrnější, tak já si to nemyslím.

Po příští krizi (a ta v kapitalismu přichází každých pár roků) se postupně u států neschopných splácet své dluhy stane Německo (přesněji řečeno oligarchové vlastnící německé koncerny a banky) vlastníkem státnímu majetku zbylých států EU.

Posledním na řadě bude samo Německo, které se nakonec stane protektorátem breuselské Euro-mafie také.
Oligarchové se tak stanou vlastníky nejen soukromých firem, ale i firem státních, letišť, přístavů, lesů, vod a strání, ale i zdravotnických a školských zařízení. Převzít odmítnou pouze prodělečné firmy, Kraje a obce bez státních dotací (protože ty odpadnou také) potom nebudou schopné platit současné dluhy, zkrachují a předají zbylý majetek oligarchům také.

Ptáte-li se na osud obyvatel, tak ten se bude pohybovat někde na úrovni Bosny a Hercegoviny a Číny.

338662

27.8.2015 5:20

RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338662

Čínu bych vynechal.[chechtot] Potom co jsem slyšel plakat vzteky podnikatele od nás že když tam před 10.lety začínal tak tam na parkovišti stálo jedno auto a lidem stačila za práci desítka. Nechci domýšlet ale asi jeho, dnes je prý plné aut což od něj znělo obzvlášť plačtivě a ublíženě. [smích] A musel pan podnikatel odejít protože mzdové nároky byli takové jako u magementu na západ od nás (asi nenáhlo co chce jen kasírovat prostě vyšoupli, proto návrat) a lidé tam nejsou ochotni pracovat za méně než třicítku protože hledají zaměstnání aby uživili rodinu a děti. Nachází? No ano.

338671

27.8.2015 6:56

RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 338671

Ano, příklad:
Koh-i-noor končí s pastelkami v Číně, je moc drahá. Výrobu stěhuje domů

338672

26.8.2015 5:52

začínají rabovat Řecko????

arbitr 65.?.?.?

kdyz jsi chtela panou byti, tak si mela husy past, nemela jsi za vojaky do kasaren chodivat...... zni stara ceska vojenska pisen.

to same u Recka, aby se dostali k Euro-medu (evropske unii) tak rekove ci vlastne jejich vlada falsovali jejich hospodarske vysledky, a pak peknych par let rekove si zili na ucet evropske unie to znamena I ceska.

samozrejme podle naseho ceskeho folkloru budeme ci budou ti mene dusevne nadani pokrytecky narikat nad osudem chrabrych a udatnych Reku, kteri jsou vysavani nenazranymi skopcaky.

Je proste videt, ze zivot na dluh...ale dost, nema to cenu, stejne se najdou blbci kteri budou narikat nad nestastnymi Reky kteri I pri dnesni bide se maji dvakrat lepe nez prumerny cesky ovcan

338637

26.8.2015 14:02

RE: začínají rabovat Řecko????

petr z jbc 94.?.?.?

Reakce na 338637

Jste připraven zaplatit kalouskovu složenku? Měl byste být, když jste si tu léta žil nad poměry. A pokud to nechápete, jste nejspíš tím blbcem vy

338653

26.8.2015 6:49

Opozice

lucifuge 95.?.?.?

To bylo slibů opozice na změnu oproti pravici. Syriza slibovala a výsledek vidíme. Platí to všude v tzv. demokracii.

338639

26.8.2015 9:39

RE: Opozice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 338639

Ak by ta sledovala NSA a vedela o tebe viac ako sám vieš o sebe, tak by si ináč rozprával, navštívil by ta chlapík(CIA) a ponúkol by ti diskrimináciu(basu za trestní čin, nehodu, samovraždu,...) alebo niekoľko miliónov na učte vo Švajčiarsku a kariérni postup(doma alebo v zahraničí) a teraz máš možnosť stať sa hrdinom(nikto o tom aj tak nebude vedieť) alebo zradcom národa [překvapení]

338644

26.8.2015 10:21

RE: Opozice

opus111 89.?.?.?

Reakce na 338644

Z tohoto úhlu pohledu oceňuji toho Varufakise (či jak se to píše), že se na to vyfakoval hned zkraje. [smích]

338646

26.8.2015 10:59

RE: Opozice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338646

Pár melounů si Varufakis vyhrdlil, a teď se už přece nebude ztrapňovat tím, že by ještě někde naříkal do televize. Je to stejné, jako když ráno v šest v pražských Nuslích jdou lidé do práce, a z baru se vracející ožralí cikáni se zlatými řetězy okolo krku jim nabízejí zbylý pervitin, a smějou se jim, že musejí do roboty. Opálení nebudou nikdy dobrovolně makat, a když, tak jen tehdy, když se jim to řádně vyplatí. Přece gojové / gadžové/ jsou tady jen proto, aby je živili...[smích]

338647

26.8.2015 12:31

RE: Opozice

R 88.?.?.?

Reakce na 338644

No měl možnost podat demisi před tím než rozprodej podepsal a mohl se i pokusit změnit ústavu tak, aby o rozprodeji nesměla rozhodnout vláda ale pouze referendum. Rozdat zemi do cizích rukou a pak dělat gesto jako že odstoupím, když už je dokonáno, to mi spíš přijde jako že hraje s Němci.

338651

26.8.2015 8:39

Vidím to jinak

Všudezdejší 94.?.?.?

Pokud ty letiště převezmou Němčouři vidím to pozitivně. Pro malé létání / Cesna Cirus, nebo i UL/ je Řecko dosti obtížnou destinací , jak z hlediska plánování letu tak i administrativně a také s problémy sehnat benzín. Navštívil jsem hodně malých letišť v Chorvatsku,Německu, Polsku , Maďarsku, Slovensku, Francii i UK- která jsou vyloženě frendly - což se o Řecku říci nedá. Němci vytvoří tlak na administrativu i personál a to přivede malou leteckou klientelu do Řecka. Vím o čem mluvím sám provozuji malé /bývalé práškařské/ letiště na jižní Moravě

338640

26.8.2015 8:51

Recko prvni na rade

Kadlik 109.?.?.?

Rekove maji posledni prilezitost probudit v sobe ducha Spartskeho krale Leonidase a jeho statecnych 300 ! Jinak to tam dopadne tak ze Recky partizani budou vyhazovat letise a zeleznici do vzduchu jen aby nepadla do rukou nenavidenejch banksterskejch cizaku a kdyz uz padnou do jejich roukou aby znich nemely zadny zisky.

338641

26.8.2015 9:10

A co se najednou divíte?!

Beránek 91.?.?.?

Vždyť přesně tak probíhala naše "integrace" do EÚ. Rozkradením (říkalo se tomu privatizace) toho ziskového státního majetku.[oči v sloup]

338642

26.8.2015 11:47

RE: A co se najednou divíte?!

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 338642

Osvědčený postup, koblihy a sliby či korále a zrcátka na prostý lid platí vždy. Funguje po staletí a když je třeba pomůže se dělem či puškou. pomocníků se najde dost.
Zkuste vysvětlit prostému lidu jeho naivitu a se zlou se setkáte. Tak to bylo, je a bude. Pár promile vnímavých jedinců na tom nic nezmění.

338648

26.8.2015 15:36

RE: A co se najednou divíte?!

R 88.?.?.?

Reakce na 338642

Tupé masy v ČR v 90. letech jásaly nad léčbou šokem, takže je to zasloužený výsledek.

338654

27.8.2015 11:03

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338654

Nechte si ty tupé řeči o tupých masách. Již několik tisíc let je systém schválně nastavený tak, aby globální „elita“ vždy mohla kdykoliv a kdekoliv beztrestně zmastit 99,9 procent obyvatelstva. Slouží k tomu podvodná zastupitelská demokracie a všechny dobře placené silové složky. Dejte „tupým“ masám všelidová referenda a přímou demokracii a uvidíte, co se bude dít, jak by s „elitou“ náhle zametli.

338677

27.8.2015 20:19

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338677

je mi líto, ale pokud tupá masa je schopna "volit" neustále dokola stejnou pakáž, tak bude stejěn tupě volit i v přímé demokracii.
neboť tupá masa je líná a blbá, a proto vždy ráda dovolí někomu, aby se o ni staral a rozhodoval za ni, obzvlášť, když umí slíbit to, co jim nikdo jiný nemůže dát.
a i v takovémto systému bude někdo referenda pořádat, vhodně volit otázky a dříve nebo později to skončí stejně, protože i v referendu můžete ovce přesvědčit, že jmenování dobrodince pro řízení čehokoliv je pro ni to nejlepší. stačí, když slíbí každej měsíc babišův rohlík...

musela byste totiž změnit strukturu společnosti, včetně jejího řízení.
a pokud byste nechtěla referendovat každých půl hodiny, jestli se má něco udělat, tak byste stejně musela delegovat spoustu věcí na jedince, a to ouředníky, coby nevolené zástupce. a hleďme brusel...
protože aby tupá masa mohla o čemkoliv kvalifikovaně rozhodovat, musí být sama kvalifikovaná. což je možné jen ve všeobecné rovině, čím větší specializace, tím méně jedinců ve společnosti je schopno se k problému kvalifikovaně vyjádřit - mašinfýra nemůže rozhodovat o státních financích, kdy výsledek takového případu jsme viděli v praxi... a je jedno, jestli o tom rozhoduje jeden mašinfýra, nebo celý železniční odbory, popeláři, pekaři a další dohromady, neboť o financích ví hovno všichni stejně. a to platí pro cokoliv (energetiku, průmyslovou základnu, atp.)....

takže aby společnost mohla fungovat plynule, budete muset mít na odborné věci stejně odbnorníky pověřené řízením, takže zase budete mít akci v zastoupení.
přímá demokracie je jako funkční model společnoswti blbost, může fungovat jen u malých komunit, a to ještě v případě, že jsou tam na tom všichni s kvalifikovaností stejně.
protože notor s iq tykve, průměrnej občan a člověk s iq 160 jsou schopni se shodnout jen na těch nejbanálnějších věcech, z definice, protože konsensus je možné hledat jen na úrovni největšího společného jmenovatele, v tomto případě iq tykve. čím výše v žebříčku kvalifikovanosti postupujeme, tím méně lidí je schopno se k tomu vyjádřit a přestože hodnota největšího společného jmenovatele roste, exponenciálně klesá velikost dané množiny kvalifikovaných rozhodovatelů.

338686

27.8.2015 22:06

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338686

A proto chtějí ten průměr kvalifikovanou kulturou 5. století v euálce osadit osvícenými mocnáři kultury raného středověku a absolutismu někam před církevní procesy s husy a jinými procesy s čarodějnicemi na což se těší ale nejdřív musí vytvořit stabilizované struktury inkvizitorů a drábů. Potom se může začít s kvalifikovanou výchovou úcty a lásky ke šlechtě a panovníkovi. S tím že ti co budou podprostituovávat co nejponíženěji a nejpokorněji se stanou služtičkami a lokajíčky. Ostatní holota nezvedená rouhající se kacířska odrbaná držkující bude braná k zodpovědnosti a různým torturám se kterými mají v historii obr profesionalizaci.

Nebo vezmou zkratku do nového světa fofr devast.
http://www.czechfreepress.cz/svet-kolem-nas/paul-rosenberg-tohle-je-rim-roku-460-tecka.html

Faktem je že z debilů nemůže vypadnout nic jiného než debilita a ten kvalifikovaný systém úžer je hyper.[překvapení][chechtot]
https://www.youtube.com/watch?v=_XxOHmjAxXA

338688

28.8.2015 12:12

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338686

Jistě pane dube uznáte, že situace nemůže být horší než jako je v případě zastupitelské demokracie, může bý v přímé demokracii jedině lepší. A to i v případě i kdyby všichni lidé planety byli ikváči s ikvé tykve. To proto, že by ta údajná tupá masa se nikdy nechovala tak zhovadile, jako se chovají naši zkorumpovaní zástupci, bruselští zkorumpovaní zástupci a všude jinde zkorumpovaní zástupci. Ono by bohatě stačilo, kdyby lidé mohli v referendech hlasovat jen o neodborných věcech- už to by byl obrovský pokrok vpřed. Proto se také globální „elita“ i všichni jejich poskoci politici bojí všelidových referend jako čert kříže. A proto ta referenda lidem ani neumožní. Vsadím se, že kdyby lidé teď opět mohli hlasovat v referendu o EU, tak by 90 procent lidí hlasovalo o vystoupení, včetně i těch největších debilů.

Píšete, že tupá masa bude vždy chodit k volbám. Ale i kdyby nikdo k volbám nechodil, tak ONI nemohou stejně nikdy u voleb prohrát, protože platí, že i kdyby přišlo pouhé 1 procento lidí, tak jsou volby platné. No a ti mágové na Statistickém úřadě by vykouzlili to jedno procento mávnutím proutku i kdyby k volbám nepřišla ani noha. Takže jak vidíte, není z toho východisko, volby jsou skutečně fraška a podvod.

Zajímavé, že u referend platí jiná pravidla a to pravidla velice přísná. Kdyby tam taky platilo, že by referenda byla platná, i kdyby přišlo jen 1 procento lidí, což představuje 70 000 voličů, tak by nebylo co řešit.

Další zajímavost je, že je přímá demokracie v mainstreamu přísné tabu, všichni presstituti zarytě mlčí. Přesto se o ni zajímá mnoho lidí, já sama znám v Česku nejméně 100 lidí, kteří ji prosazují a na Slovensku jsou také aktivisti, dodnes si pamatuji na Mariána Orávika. Aktivisti přímé demokracie jsou ve všech zemích, (ze Švédska si pamatuji na pana Jiřího Poláka), přesto se na veřejnosti o nich vůbec nic neví. Je to prostě tabu téma. I ve světě je to úplně stejné, i v Americe, Anglii, Německu či Francii je to velké tabu. Proč asi?

Co se týče odborníků, i tuhle otázku mám vyřešenou. Zde je moje nejnovější verze přímé demokracie: http://www.kubata.nazory.cz/clanky/kap20.htm

338702

28.8.2015 19:37

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338702

nemám nic proti referendu, ale referendy se nedá řídit společnost. je to jen doplňkový nástroj určený především pro rozhodování u základních záležitostí.

nicméně dokud se nepřejde na horizontální strukturu společnosti a zjednodušeně na "konfederaci suverénních samosprávných jednotek" s volenými zástupci na ad hoc základě, pro řešení jednotlivých záležitostí, budou problémy vesměs stále stejné.

hlavní problém totiž spočívá ve vertikální, pyramidové struktuře společnosti a řízení. v ní, mj., čím výše v hierarchii, tím méně lidí rozhoduje o více lidech i věcech, a logicky mají úměrně tomu velké, a bohužel univerzální, pravomoci.

zjednudušený příklad: když dáte někomu plnou moc pro zastupování v záležitosti správy nemovisoti, má právo rozhodovat jen v tomto a jen po dobu sjednanou, a nikoliv i v dalších věcech.
v démongrácii dáváte univerzální plnou moc, bianco šek. a přímá forma démongrácie nic neřeší, protože moc zákonodárná je i v ní na univerzálním zastupitelském tělesu, jen je doplněna občas o nějaké to referendíčko, a to jen v případě, že je uzákoněna závazná forma referenda.

338719

29.8.2015 8:22

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338719

Souhlasím se vším co jste napsal, je třeba zrušit pyramidu moci a nastolit místo ní horizontální síťovou strukturu moci- což je přímá demokracie.

S vaším posledním odstavcem nesouhlasím, je vidět, že jste mou přímou demokracii nečetl.[smích] Protože v přímé demokracii nemají poslanci a spol. absolutní moc jak je tomu dnes, ale jsou poslušnými loutkami v rukou lidu. Co lid rozhodne, to oni musí odsouhlasit. Vlastně dnes jsou také poslušnými loutkami, ale ne v rukou lidu, nýbrž lobistů, jak se hezky říká, mafiánů a nadnárodních elit a korporací.

338742

29.8.2015 11:19

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 338742

"Co lid rozhodne, to oni musí odsouhlasit. Vlastně dnes jsou také poslušnými loutkami, ale ne v rukou lidu, nýbrž lobistů, jak se hezky říká, mafiánů a nadnárodních elit a korporací."

Paní Jarmilo, to byste tady musela být ve funkci misionáře a tento lid přesvědčovat a přesvědčovat.

Mám zkušenosti s vysokoškoláky - mají výhradní zájem o senzaci a čím hůř tím líp - protože jich se výsledek přece nebude dotýkat. Viz přímá volba prezidenta - volba SCH byla pro ně senzace a když měli doma starou babku, tak ta řekla : no děti, když myslíte, tak já ho tam taky hodím. 2.kolo vzburcovalo i invalidy a do voleb byli téměř doneseni z hrůzy, že by vyhrál SCH. Mnoho mých známých přerušilo dovolenou na chalupě z téhož důvodu.

A jak byste chtěla k něčemu smysluplného přesvědčit naše "umělce".

PS Je před Vámi těžký úkol, neboť jsme považováni za blázny a psychopaty, kteří nemají nic lepšího na práci[bliji]

338750

29.8.2015 11:53

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338750

Tam s budoucí elitou je problém za což se považují je ten že prostě většinové společnosti ukáží že mohou. Že se povezou potom v tom hnoji co vyvedli jim zase tak moc nevadí protože zase mají své jisté. Čím hůř pro okolí tím lépe pro ně. Zhoubná filozofie ale tak jednoduchá a lákavá.
[chechtot] Jednoduchá řešení typu proslulého výroku brouka J.Lennona: nevěř nikomu nad 30 by šlo analogicky převést na tituláky.[překvapení][mrknutí jedním okem]

338753

29.8.2015 12:08

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 338742

>Co lid rozhodne, to oni musí odsouhlasit.

Ta citace je oxymóron popřením kauzality.

Aby "lid" něco na jakékoliv úrovni, od rodiny až po seskupení států, rozhodl, musí k tomu být důvod. A to důvod dostatečně závažný pro většinu z těch, kdo by měl rozhodovat. Někdo ovšem musí ten rozhodovací proces aktivovat, moderovat a logistikovat, což vyžaduje hierarchii, protože každá jiná formace přináší informační chaos.

Lid tedy může rozhodovat jen to, co je mu k rozhodování předloženo "vrchností", když ta usoudí, že bude pro ni příznivější zahalit se před davy závojem alibismu, nežli sama rozhodnout. "Stát je organizované násilí"; zní jeho základní definice a musí mít tedy hierarchickou strukturu. Rozdíl je jen v tom, zda ho ovládá idea Desatera, nebo idea "spotřební společnosti", což je eufemismus pro mamon. A na tom se prostě nedá nic změnit ani aktivací něčeho tak obskurního, jako jsou "sociální sítě" na internetu.

338755

29.8.2015 21:17

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338742

no pokud bude o všem rozhodovat lid a zákonodárný sbor je bude muset poslouchat, je toto těleso naprosto zbytečné a o zákonech může hlasovat lid rovnou.
ale stejně musíte vyřešit, kdo je bude navrhovat, sepisovat a předkládat....

takže pokud chcete problém řešit, musíte vytvořit dostatečně malé samosprávné celky/volební okrsky, kde se budou lidi znát a pro každou věc (či mnohem častěji spíše oblast/problematiku) budu ze svého středu delegovat nějakého člověka.
jenže protože společnost je věc komplexní a její řízení si vyžaduje spoustu informací, museli by být všichni občané velmi dobře informováni, a to o všech záležitostech - v podstatě by musela vzniknout společnost složená ze samých renezančních učenců. a té byste navíc musela velmi výrazně zkrátit pracovní dobu, aby na to informování se měla čas.
což je představa možná hezká, ale stěží realizovatelná.
takže stejně budete muset dávat pro určité oblasti svým zástupcům generální plnou moc, aby se nemuseli na každou blbost ptát svých konstituentů...

zkrátka přímá demokracie, obzvláště v čisté formě, je pro řízení společnosti utopistická idea, v praxi nerealizovatelná. už jen proto, že gaussovo rozdělení platí i u lidí ve společnosti.

aneb jak říkal tommy lee jones v mužích v černém - člověk je chytrý, ale lidé jsou hloupí.

338772

30.8.2015 8:30

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338772

Pane dube nezlobte se, ale Vy jste v této oblasti zcela nedotčen informacemi.[smích] Ve Švýcarsku existuje přímá demokracie v pohodě již několik století a funguje jak švýcarské hodinky. Napsala jsem o tom do Zvědavce a pak ten článek přebralo mnoho webů včetně Chelemendika.

Jasně že by zákonodárný sbor existoval i nadále a jeho hlavní pracovní náplní by právě bylo vypracovávat různé zákony, které by jim přímo z životní praxe navrhovali a dávali různé podněty jednotliví občané i různé profesní spolky. Až by zákon vypracovali, pak by ho museli dát schválit lidu. Vůbec nemusí být lid vzdělán renesančně. Když jde všechno jak na drátkách ve Švýcarsku, šlo by to zavést i všude kdekoliv jinde ve světě. Ve Švýcarsku také nežijí jenom samí renesanční lidé, Gaussova křivka tam platí jako všude jinde. Jeden čas jsem si dopisovala s jednou Čechošvýcarkou a ta mi celý ten princip přímé demokracie vysvětlila a dokonce mi poštou poslala vzory hlasování, jak se to všechno provádí.
Dokud si nepřečtete tu mou přímou demokracii, tak nemá cenu se s Vámi dál bavit. Já se tou přímou demokraciíí zabývám již 15 let a Vy jste líný si to vůbec přečíst.[smích] A krom toho jsme mimo téma.

338780

30.8.2015 16:27

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338780

Teď mě napadlo, že je naše diskuze mimo téma jen zdánlivě. Kdyby měli Řeci přímou demokracii, tak by rozhodně nedovolili, aby jejich země byla beztrestně rozkradena cizáky. Tyhle věci se mohou dít jen proto, že zkorumpovaní politici nechají svou zemi rozkrást jenom proto, že oni a jejich potomci budou mít zajištěnou existenci na 100 let dopředu (asi jako Gross, který se před smrtí obrátil na Ježíše Krista, ale bezdomovcům nedal ze svého nakradeného majetku ani halíř). Co je jim po nějakém blbém a tupém stádu, že? Mimochodem, když Vy jste neinformovaný ohledně přímé demokracie, znamená to, že patříte rovněž do tupého stáda a zasloužíte si okrást na všech frontách?

338793

30.8.2015 16:46

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 338793

"Mimochodem, když Vy jste neinformovaný ohledně přímé demokracie, znamená to, že patříte rovněž do tupého stáda a zasloužíte si okrást na všech frontách?"

Velmi mě zajímá, jakým procesem vyřadíte z přímé demokracie to tupé stádo.

PS No mohlo by se na to zřídit další ministerstvo - hledači pokladů přímé demokracie.

338794

28.8.2015 20:09

RE: A co se najednou divíte?!

r.k. 188.?.?.?

Reakce na 338677

Tu první větu jste si mohla odpustit. Pán neřekl žádné tupé řeči. Masy mohou dosáhnout změny pouze silou, nikoliv demokracií. Např. v roce 1948 masy s elitama také zametly, a nebylo těch mas 0,01 procenta, nýbrž dobrá polovina národa. Respektive, nějakého komunistu či sympatizanta měl v rodině od roku 1921 (či ještě dříve) do roku 1989 prakticky každý. Dá se říct, že 41 let tu byl systém, který jsme si sami zřídili. Nyní tu máme systém, který jsme si nezřídili, a který jde proti nám. Tento systém bere člověka pouze jako nákladovou / výnosovou položku, jako osobnost ho člověk nezajímá. Nevýhodou tohoto systému je, že je ohavný a trvale neudržitelný. Výhodou je, že je trvale neudržitelný. V obou případech je sdělování budoucnosti našich dětí jim zajedno s vyprávěním pohádek.

338722

28.8.2015 21:55

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338722

Asi to bude pro většinu nepochopitelné že jsou pro bruselony kteří jasně sledují zájmy ussraele plánovaný lidský zdroj a nikdo jim to neřekl když do euálky a nata lezli.[překvapení]

338730

29.8.2015 8:33

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338722

V roce 1948 masy se žádnými elitami nezametly. Byl to všechno seshora uměle řízený převrat, tak jako třeba Francouzská revoluce. Neexistují žádné spontánní revoluce, převraty, občanské války či dokonce světové války. Vždy jsou to jen uměle řízené procesy, ve kterém je lid naháněn kam se „elitě“ zlíbí, jak bezmocný dobytek. Lid totiž nevlastní vůbec žádné páky jak zlomit moc globální finanční oligarchie.

Proto nazývat lid tupou masou, když je bezmocný a nemá k moci žádné páky, je zhovadilost. My jsme přece, když jsme tenkrát zvonili klíči, nebyli tupá masa, ale byli jsme podvedeni, neboť jsme neměli žádné informace. My jsme netušili, že celá "revoluce" byla řízená Hegenbartem z 13 oddělení ÚV KSČ a že disidenti typu Havla byli jimi také řízeni.

338743

29.8.2015 9:29

RE: A co se najednou divíte?!

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338743

....ale byli tupá masa a to právě proto,že "jste neměli žádné informace a nechali se podvést...." a dnes je to stejné,ne-li ještě horší !!!

338747

29.8.2015 15:34

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338747

Je rozdíl v tom, když je někdo tupý a rozdíl v tom, když je někdo záměrně neinformovaný. Tupý člověk má ikvé tykve, kdežto neinformovaný může být klidně génius- ale je prostě z nějakého důvodu neinformovaný. Třeba z toho důvodu, že dřepí za ostnatými dráty a nemá jakékoliv relevantní informace z mainstreamu a alternativní informace neexistují.

338760

29.8.2015 21:05

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338760

to určitě, ale ve svém důsledku je to jedno, neboť debil od přírody, ignorant či inteligent bez informací jsou stejné tupé stádo, které rozhoduje nekvalifikovaně.
a dokonce za to nemohou.

vědění je moc a proto se jelita snaží udržet plebs v nevědomosti. a dokud bude plebs nevědomý, bude to jen tupé stádo.
jen si vezměte, kolik chytrých lidí ještě dneska věří ve "volby" a soutěž poblitických stran, přestože je každodenní zkušenosti nutně přesvědčují o tom, že jde jen o zinscenované divadlo bilých koní, kdy majitelé stájí již dávno vše předem dohodli a bez ohledu na to, jakou barvu dresu má "vláda", jede se v oněch předem dohodnutých kolejích.

takže jsme opět u kvalifikovanosti. a každá ovce z řad občanstva je tupé hovado, bez ohledu na iq, neb tak jedná a lze s ní tak zacházet a manipulovat.

a pokud tupá hovada tvoří většinu společnosti, je úplně jedno, jaký systém rozhodování je nastolen, neb tupá hovada rozhodují vždy jako tupá hovada. (vypište dneska referendum třeba o zrušení úroků, a budete vidět, jak hodně přes 98% bude poslušně hajlovat pro penězoměnce. stačí sledovat i zdejší diskusi, a nestačíte se divit, kolik lidí je přesvědčeno, že je to v pořádku).

takže abych parafrázoval menšíka - on ten socialismus by nebyl špatnej, kdyby ho dělali nějaký plně jiný lidi.

338769

30.8.2015 8:37

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338769

Když nevěříte v ideu, že by přímá demokracie mohla kdeco napravit, a jste pevně přesvědčen, že lid je tupé stádo, pak tedy musím rezignovat a dál se s Vámi již o tom nebavit, neboť přesvědčovat Vás je marné.

338781

30.8.2015 19:43

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338781

je to o vzdělanosti a odpovědnosti.
když budou lidé hloupí, nevzdělaní a nezodpovědní, tak je úplně jedno, jaký systém budete mít.
ani v těch švýcarech to není tak pohádkové, jak si spousta lidí představuje, a zákony v jiném zájmu, než zájmu občanů, tam mají taky. lump vždy dokáže šikovně naformulovat tak, aby to hlupák neprokoukl.

pro názorný příklad se můžeme vrátit k nám - akce babišův rohlík by uspěla úplně stejně, i kdyby šlo o přímou demorkacii, protože těch 20% blbů by ta jeho opatření podpořila taky, neb uvěřili, že je to druhý mesiáš a jeho návrhy druhé slovo boží.
stejně tak s dementknížetem - ona boží hovádka, která pro něj hlasovala, protože měl číro, by tak hlasovala i ve vaší přímé demokracii.

což je zase něco, co nějak neumíte pochopit vy...

338801

31.8.2015 8:17

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338801

Nezlobte se, ale co píšete je čirý nesmysl. Vy stále totiž zaměňujete zastupitelskou demokracii s přímou demokracií, jako by přímá demokracie byla totéž co zastupitelský podvod. Tak to ale není. Boží hovádka, která volila Babiše, nebo starého dementa je volila proto, že UVĚŘILA jejich slibům. Nic jiného ani dělat nemohli, neměli na výběr žádnou jinou volbu, leda že by navolili ještě horší gaunery. Babiš a spol. své sliby nedodržel a chová se jako neomezený absolutistický vládce, protože mu to systém dovoluje. Pak mají boží hovádka ještě na výběr, že nejdou k volbám. Tam zase ale platí, jak již bylo řečeno, že volby jsou platné, i když přijde jedno procento voličů. Například když probíhaly senátní volby 2014, tak přišlo k volbám 16,69 procent voličů. Přesto ty volby byly platné a senátoři zvolení do svých výhodných koryt.

V přímé demokracii by ale tatáž hovádka boží se chovala úplně jinak. Kdyby měli možnost referend, (a jiných druhů přímého hlasování) tak například v případě církevních restitucí by celý ateistický národ jako jeden muž zvolal NE! A proč? Protože jde přímo o zájmy lidu. Nemuseli by poslouchat žádné něčí sliby, že nedají naši zemi rozkrást a spoléhat se na ně, ale oni sami by přímo mohli zakročit. To samé třeba v případě privatizace české vody francouzskými kolonizátory a tisícero dalších jiných rozkrádaček, však víte. To samé i Řeci. Vsadím se, že ani ten nejhloupější tupý Řek by nesouhlasil s rozprodáváním ostrovů za hubičku či rovnou za pět prstů. A proč? Protože jde opět přímo o zájmy lidu, nikoliv o zájmy mafiánů.

Stačí to takhle po lopatě, pane dube?[smích] Ale jinak si Vašich komentářů vždy vážím a ráda je čtu, protože jdou vždy přímo jadrně k jádru věci, tentokrát ale ovšem ne.

338820

31.8.2015 14:01

RE: ... Prima demokracie, zastupitelska demokracie a volena tyranie

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 338820

Prima demokracie je vlada průměru (a medii, ktera umi vrtet psem).
Zastupitelska demokracie je vlada elity.

To, co tu mame nyni, neni demokracie, je to volena tyranie. Zvoleny tyran, ktery si koupil volice za sliby, tyto sliby nemusi nijak splnit, a jeho moc je dale neomezena. Kdyz nekdo da volici 500Kc za hlas, splnil tim svuj volebni slib a je to mene odsouzenihodne nez v pripade, ze si koupil volice za slib, ktery nesplni...

Principem zastupitelske demokracie je Důvěra. Lid projevi duveru svemu zastupiteli, vybere toho nejlepsiho ze svych rad, aby vladnul. Toto by bylo to nejlepsi mozne reseni, KDYBY ta Duvera pretrvavala. Nyni ovsem schazi mechanismus, jak by lid projevil, ze svou duveru ve sveho zastupitele ztratil. Bez Duvery neni Zastupovani, bez moznosti projevit ztratu duvery neni nijak zaruceno, ze zastupitel tu duveru jeste ma a ze tedy jeste je Zastupitel a ne jiz Tyran...

Volena tyranie je take vlada elit, ale falesnych elit, ktere pracuji pro ty, kdo jim plati kampane (v USA, kde je korupce poslancu legalni, vladne Oligargie, protoze zastupitele vladnou v zajmu zbrojniho,petrolejarskeho a pravniho prumyslu a lide si pouze vybiraji, komu budou korporace platit sve uplatky...)

Primou demokracii by mel lid schvalovat Smlouvy, ktere lid zavazuji (vcetne Ustavy), a sporne otazky... Ovsem administrativni rozhodnuti by meli delat ti nejlepsi z nas, kteri k tomu maji Cerstvou duveru lidu, a kteri jsou odbornici na danou tematiku, takze jejich rozhodnuti jsou informovana a odborne spravna, narozdil od rozhodnuti, ktera by mohl cinit prumerny lid... Sve podrizene si vybira jejich nadrizeny, ktery za ne pak nese zodpovednost pred lidem - lid muze odvolat vrchni vedeni, pokud toto si nebylo schopne uhlidat sve uredniky. Urednicky zakon, zajistujici neodvolatelnost uredniku, je v jadru velmi spatna vec... Zadna Moc (ani urednicka) nesmi byt bez Zodpovednosti, projevovane udrzovanim duvery v retezci, vedoucimu nakonec navrchu k Lidu.

Zastupitele nemohou odvolavat ti, kteri jej nezvolili, protoze on neni jejich zastupitelem. (Kdyby mohli volici odvolavat zastupitele jinych skupin obyvatel, byl by brzy parlament jedno-barevny).

Jednoznacne z toho vyplyva jedine spravne reseni - je treba evidovat hlas volice, aby s nim mohl volic v prubehu obdobi dale manipulovat, aby mohl projevit ztratu duvery ve sveho zastupitele a projevit duveru jinemu elitnimu zastupiteli. Toto reseni v dobe IT nebude technicky tezke zajistit. (tedy Transparentni volby namisto Tajnych...)

Zastupitel, ktery bude mit Duveru svych volicu, se bude muset velmi snazit byt Zodpovedny, protoze kdyby ztratil duveru svych volicu, treba kdyby podlehl lobbingu proti lidu, byl by odvolan, takze si to velmi rozmysli a bude Dobrym zastupitelem (pokud nebude dobrym zastupitelem, nebude zastupitelem vubec...) Timto zpusobem tak budou pouze dobri zastupitele, nebude to vlada prumeru, ale vlada zodpovednych elit, tech nejlepsich z nas, v zajmu lidu...

Verim, ze se tohoto podari dosahnout a ze se toho jeste my dozijeme...

338834

31.8.2015 18:12

RE: ... Prima demokracie, zastupitelska demokracie a volena tyranie

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338834

A už jsme zase u toho: Do pytle proč mají vládnout zkorumpovaní zastupitelé, když zde má prostřednictvím internetu a jiných moderních technologií již dávno vládnout rovnou lid? Jste se všichni zbláznili nebo co, (včetně duba a baby Blažkové) když se pořád domníváte a pořád zdůrazňujete, že lid je nemyslíci hovado, kdežto všechny ty zkorumpované parazitické svině, které jdou tvrdě proti lidu jsou v pořádku? Jste vůbec normální vy všichni, kteří se domníváte, že Kalousek, Bakala, Sralbotka a Babiš to za nás všechny vyřeší?

Zde máte Gaussův graf , podle kterého je 80 procent obyvatelstva psychicky v naprostém pořádku, neboť jejich rozpětí inteligence 90 až 150 může dokonale rozhodnout, co je pro ně škodlivé a co je pro ně prospěšné:
http://casopis.mensa.cz/veda/inteligence_a_jeji_mereni.html

338840

31.8.2015 20:51

RE: ... Prima demokracie, zastupitelska demokracie a volena tyranie

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 338840

Protoze podle definice ma 50% populace IQ <=100

Protoze na to,abyste mohla informovane a odborne rozhodnout,musite mit informace,musite se tomu venovat...Prace poslance je na plny uvazek a nema kazdy zemedelec cas studovat ekonomicke souvislosti zodpovednych rozhodnuti, studovat namitky pro a proti a naslouchat vsem hlasum opozice a zodpovedne mezi nimi volit - i kdyby na to mel IQ, tak na to nema čas... Nemuzou vsichni vladnout, nekdo taky musi pracovat, a nelze dopustit, aby vladl lid jen podle okamzitych nalad a bez znalosti vsech souvislosti.

Bojujete proti zastupitelske demokracii, ktera zatim nikde neni, vsude je zatim volená Tyranie (ktera se za zast.dem.jen vydava) a to je velky rozdil.

Zminila jste Kalousek,Bakala,Sobotka a Babis. To jsou ruzne pripady:

Kalouska vetsina naroda povazuje za smejda, protoze je zastupcem, a to dobrym, pravicovych stran, tedy stran Sobectví. I tito pravicovi sobci maji pravo na sve zastoupeni a tedy by spravedlive zastupoval svou minoritu a vetsina naroda by ho nemohla odvolat, protoze je nezastupuje (ale nebyl by ministr!).
Bakala neni politik,a v soucasnem korupcim systemu muze asi leccos ovlivnovat,ale pri odvolatelnosti Zastupitelu by si jiz nikdo nedovolil podlehat tlaku lobbyistu,protoze by takovy politik,ktery by spolupracoval s panem Bakalou,byl okamzite odvolan svymi volici.
Sobotka je levicovy politik,tedy ze stran Soucitu a Solidarity (v obecne rovine). Volil jsem je, nebyl jsem s tim celou dobu spokojen, ale jiz opet dospivam k nazoru, ze jejich vlada teto zemi celkem prospela, i kdyz to tedy mohlo byt lepsi...
Babis je oligarcha, ale aspon to neni Loutka oligarchu, aspon vladne ten, koho si lid zvolil. Je lepsi, kdyz je schopny oligarcha lidem na ocich ve volene funkci, nez kdyz tam jen ma sve loutky a vladne skrze ne zpozadi...

Je jen jeden lepsi system nez Zastupitelska demokracie, a to je Teokracie, kdy zodpovednost politiku vyvozuje Autorita, ktere Lid věří, ze je Moudra a ze bude rozhodovat v jejich prospech. Pokud je Teokraticky vladce Moudry a Dobry, je to ten nejlepsi system, ale bohuzel to nelze nijak predem zarucit, ze se to nezvrhne (svym zpusobem Teokracie byl i realny socialismus, jen ta Víra, ktera jim dodavala Legitimitu, byla velmi silne pokrivena...)

Jeste tedy zpatky na zacatek: Prima demokracie je vlada PRŮMĚRNÝCH lidí, kteri vladnou podle emoci, protoze nemaji cas se seznamovat s argumenty, a preferuje nazory tech, kdo pracuji s IT a maji lepsi pristup k internetu.

Zastupitelska demokracie muze byt vlada DOBRÝCH ELIT, tech nejlepsich z nas, az budou mit ZODPOVĚDNOST, tedy az budou odvolatelni a az pujde odfiltrovat ty Dobre od tech Zlych a Spatnych. Principem zastupitelske demokracie je DŮVĚRA, ktera v soucasnem systemu chybi... K tomu Stavovsky princip - o skolstvi by meli rozhodovat predevsim pedagogove, o zemedelstvi agronomove atd...

Soucasny system je volena Tyranie, kdy vladce neni nijak omezen a nemusi nijak dodrzovat sve sliby a mezi volbami ma temer neomezenou moc, nezavislou na vuli Lidu...

338847

31.8.2015 21:31

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338820

kvalita lidu se nemění, je jedno v jakém systému to je.
pokud byli schopni uvěřit tomu, co jim bulíkovali, tak by podobným blbostem uvěřili i kdyby hlasovali v referendu. pokud byli schopni uvěřit, že dementkníže bude vládnout v zájmu lidu, byli by schopni uvěřit stejnému nesmyslu i v přímé demokracii.
např. pokud by byli schopni uvěřit, že ttip je v zájmu lidu, a patřičná propaganda jim ty kebule tak vymejvá, tak by to odkývli jak v zastupitelské, tak v přímé demokracii.
základ je kvalita a kvalifikovanost občanstva. systém je druhotný, i když nepochybně svým nastavením se jednotlivé systémy liší.

neměli na výběr - a proč si myslíte, že v přímé demorkacii by na výběr měli? pokud dostanou k odhlasování jen dvě, tři předem vybrané varianty (vybírat budou předkladatelé) s pečlivě navoleným zněním, zase budou volit ze dvou, tří špatných možností.

ano, v jistých otázkách je možné, že by se většina lidí shodla. ale těch je naprostá menšina.

platnost voleb a znich plynoucí legitimita vládnoucí třídy jsou dvě věci. protože i když je pravda, že při volební účasti 5% obyvatelstva by došlo k rozdělení moci, sotva by tato moc mohla tvrdit, že vládne z vůle lidu, neb 5% není lid.

a opět, čistá přímá demokracie je nefunkční, protože byste celý den nedělala nic jiného, než o čemsi hlasovala. takže bez zastoupení a delegací pravomocí se to neobejde. lze diskutovat o tom, v jaké míře a jak strukturované, ale nelze bez.
(nedovedu si představit, že třeba občan prahy by měl čas na něco jiného, než na hlasování, jestli bude metro, kudy povede, kdo bude gestorem atp., kdy se budou mejt ulice, jaký budou regulace, jaký budou poplatky za psy, jaký budou kde zákazy, mimo lokálních záležitostí pak hlasovat o stejných věcech na krajské úrovni, na celostátní dtto plus hafo dalších věcí)
a pro představu o funkčnosti a spolehlivosti přímé demokracie (ve smyslu toho, že neumožňuje sviňárny) si stačí vzpomenout na nějakou schůzi vlastníků - tam se též občas shodnou všichni, ale většinou odkývnou to, co navrhovatelé předloží, mnohdy je jim to úplně jedno, pokud vůbec dorazí potřebný počet. a jsou schopni si nechat rozkrást celej fond oprav či dokonce celý barák, protože si buď nechali něco nabulíkovat, nebo je to nezajímalo - a lepší příklad přímé demorkacie byste asi těžko hledala, a jak vidíte, problémy jsou prakticky stejné).

takže abych to uzavřel - bez koktejlu přímého a zastupitelského rozhodování se neobejdete. což je něco, na čem se evidentně asi neshodneme.

hledáte totiž řešení mezi jedním extrémem ve formě čisté přímé demorkacie na straně jedné (maximálně nepružný model řízení) a absolutistickou monarchií na straně druhé (maximálně pružný systém řízení). tedy opět něco mezi vertikální a horizontální strukturou společnosti, ve vhodné kombinaci.

338854

1.9.2015 8:42

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338854

Ten příklad vlastníků bytů je dobrý příklad přímé demokracie. Oproti dřívějšímu stavu, kdy všechny domy chátraly a vedení LBD rozkrádalo pro sebe co se dalo a na všechno kašlalo, tak oproti tomu dřívějšímu stavu nastal velký pokrok a domy takříkajíc jen kvetou. Alespoň v naší malebné čtvrti tomu tak je. Všude krásné nové červené střechy, svítící fasády a běloskvoucí nová okna.

Pravda, existují domy vlastníků, kde se nedaří, jak Vy popisujete. Ale musíte to brát statisticky, takových domů, v kterých je bordel a vedení si dělá co chce, jak za starých časů u LBD, takových je velmi málo. Dejme tomu 10 procent. Ostatních 90 procent je v pořádku a přímá demokracie tam funguje na jedničku- tak jako třeba v našem domě. Kdežto v dobách LBD to bylo naopak- 10 procent domů v pořádku a 90 procent zchátralých, šedivých a v bordelu. Na nic tenkrát kupodivu nebyly peníze.

O tom všem ostatním už nemám sílu se s Vámi dohadovat dube. To bych Vám musela zase sáhodlouze vysvětlovat, že by v přímé demokracii občané nehlasovali imrvére pořád a o všem, ale jenom tehdy, když konkrétního občana ta určitá otázka velmi zajímá, a tak tedy jde extra hlasovat jednou za rok o něčem. V součtu by tedy hlasovalo pokaždé o něčem jiném dejme tomu 10 procent občanů, což by představovalo 800 000 právoplatných voličů. 800 000 lidí se uplatit nedá, ale 200 poslanců se uplatit dá vždycky. Když mohou být volby platné při desetiprocentní účasti, tak by to mělo platit i u hlasování občanů o kterémkoliv zákonu.

Takže tečka a končím.

338873

1.9.2015 19:17

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338873

a když ho to nezajímá, a u věcí, který nikoho nezajímají, bude společnost/stát řídit a spravovat kdo? samoseto? marťani? nebo opět zástupci/zastupitelé...
pokud ti poslední, nic neřešíte, jen možná pár věcí v nějakém tom referendíčku.
ale k tomu pak nepotřebujete měnit model vládnutí, stačí doplnit stávající legislativu o referendum a odvolatelnost poslanců.

no nic. mějte se[smích]

338883

2.9.2015 8:14

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338883

Ano, samozřejmě, prkotiny, které by vůbec nikoho nezajímali, by řešili pochopitelně přímo zastupitelé. Proč posměšně říkáte že Marťani? Ta Vaše ignorance, že jste si ani jedním okem nepřečetl tu mou přímou demokracii je přímo děsivá. Má potom s takovým bohorovným ignorantem cenu diskutovat? Vždyť já tam řeším i tu volbu zastupitelů. Že politické strany jako mafiánská seskupení by byly zrušeny a místo toho by se ucházeli o místo poslance občané výhradně sami za sebe. A prosím Vás, už mi dube nepište, že by to všechno bylo moc složité a neřešitelné a kdesi cosi a podobné neinformované kydy.

338897

2.9.2015 10:00

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 338897

"místo toho by se ucházeli o místo poslance občané výhradně sami za sebe."

A kdo by je zvolil? To tupé stádo?

338905

2.9.2015 18:44

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338905

Jo, jistě, to tupé stádo, jak jinak. Když může navolit domluvené stranické mafiány, tak může navolit i slušné obyčejné lidi, nezávislé na žádných stranách.

338917

2.9.2015 19:35

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338897

a kdopa jim zorganizuje a zaplatí tu kampaň? nebo máte snad pocit, že vašeho strejdu, dle vás poctivého, zná mimo vaší rodiny i někdo jiný? a jste si jistá, že i váš strejda by nekývnul na nabídku, která se nedá odmítnout? protože dokud bude nějaký subjekt (parlament) rozhodovat na nejvyšší úrovni, vždy se kolem něho bude pohybovat hejno korupčnických vos a lidi zůstanou lidmi.

a pokud ho nezná, tak a) mu ho budete muset nějak vnutit (jak a za co); b) opět pak bude kupovat zajíce v pytli a bude muset věřit tomu, že mu někdo nakuká, že je to poctivý člověk.

nebo snad chcete volební okrsky o velikosti městského bloku? (tedy pominu-li to, že se lidi neznaj ani ve vlastním vchodu, neboť se pohybují každý úplně jinde a domů chodí prakticky jen přespat a mimo xichtu o sousedech neví prakticky nic.)
a parlament pak bude mít kolik křesel? 10,000? nebo spíš ještě víc, protože na to, aby se lidi znali je i okrsek o 500 kusech moc velký.

vytvořila jste si utopickou ideu, sice hezkou, ale její praktickou nerealizovatelnost nevidíte. jen tomu nábožně věříte. ale i naivita je přístup.

(obzvláště u víry v elektronické hlasování je to po amerických volbách 2000 a 2004 patrné)

338919

2.9.2015 19:45

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338919

Kdopa jim zaplatí tu kampaň? Kua, pročtěte si dube už konečně ty mé myšlenky.[smích] [smích] Jinak s Vámi, věřte tomu nebo ne, nemá cenu vůbec dál diskutovat. A to si Vás jinak, jak už jsem říkala, vážím. Jenže Vy tu na mne hážete otázky, které mám již všechny zodpovězené, Vy ignorante! Opovrhujete obecně ženami, že je Vám zatěžko si od nich něco přečíst?[zmaten]

338921

2.9.2015 20:35

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338921

opravdu, a kde? protože ať jsem četl. jak četl, tak mimo technických popisů vašich poukázek tam toho mimo obecných proklamací moc není.
a jestli tím míníte onu internetovou stránku každého kandidáta, tak to je opravdu humorné. prakticky nikdo by ji nečetl, protože existují miliardy internetových stránek, a o většině lidi neví nic.
proč by měl mimo příbuzných kandidáta někdo vědět, že si zřídil nějakou svoji stránku?
a jak by věděl, co je to za člověka? mimo jeho reklamních keců na své stránce určené k nahnání maximálního počtu oveček pod své jméno s cílem zvolení tam nic není. stejná kampaň jako dneska, jen místo billboardů se manipuluje na webu.
takže co mám podle vás vlastně ignorovat, když tam na té vaší stránce skoro nic není.
o velikosti volebních okrsků (a ásledných křesel v parlamentu) nemluvě, o tom jste ani nepípla.

platnost referenda při 1% je opravdu úsměvná, skutečné naplnění hesla vůle věštšiny občanů[smích] nevím vlastně proč se čílíte nad současným systémem, když tuto vaši podmínku splňuje, neboť ony sviňárničky vyhovují zcela jistě více, než 1% elity.

a na mé dotazy tam nikde žádná odpověď není. a vy ji evidentně nechcete uvést, jinak byste na ně odpověděla.
takže nevím, kdo co ignoruje...

338923

3.9.2015 8:23

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338923

Četl jste tu mou přímou demokracii velmi ledabyle, protože tam velmi přesně a podrobně popisuji, jakým způsobem by se mohl občan zúčastnit regulérně voleb do parlamentu, aniž by vydával miliony na svou propagaci a bilboardy. A není to jenom o tom, že si zřídí web.

Ale necháme už toho, ne? Kdo je nepřítelem přímé demokracie a lid považuje za tupé stádo, které si neumí vládnout samo, tak toho nikdo nepřesvědčí o tom, že by to bylo s lidem lepší vládnutí, než existující zastupitelská demokracie, řízená přímo mafiány, zloději a bezcharakterními gaunery.

Mějte se!

338942

3.9.2015 19:07

RE: A co se najednou divíte?!

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338942

A ještě si neodpustím jednu věc. Český lid poděšeně řve jako jeden muž, že emigranty ani náhodou! Kdyby měl tu moc, tak ty šílence řízené Rothschildy zastaví. Dokonce diskutéry na Novinkách nedojmulo ani mrtvé syrské dítě na pláži a diskuze musela být zablokována. Ale Vy ne! Vy budete pořád tvrdit, že život lidí řízený mafiány je furt o něco lepší, kvalitnější a fundovanější, než když lid o sobě rozhodne sám. Ani si nedovedete dube představit, jak moc jste mě zklamal!! Takový velmi chytrý člověk a přesto takový s prominutím ťulpas. Nikdy v životě by mě nenapadlo až tak moc opovrhovat lidem jako to děláte Vy. Já jsem celý život vyrůstala jen mezi dělnickou třídou, moje matka byla také dělnice, ale jejich selský rozum je daleko normálnější, než názory inkelikentů jako jste Vy.[bliji]

338967

3.9.2015 20:07

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338967

1.
tak to jste četla mé příspěvky velmi špatně. já po vás totiž jen chci, abyste vysvětlila, jak podle vás má ten vámi navrhovaný systém fungovat, a to komplexně. včetně toho, jaký bude poměr přímé části, jaký zastupitelské, jak to bude provázané, kolik křesel pak bude mít parlament, jak chcete organizovat volební okrsky a o jaké velikosti, kdo a jak bude mít legislativní pravomoce, kdo a jak bude mít věcnou a hmotnou odpovědnost atd, atp.
vy máte jen své náboženství, bohužel ničím nepodložené, neboť ačkoliv jste se technickým detailům vašich složenek věnovala velmi podrobně, jaxi jste se opomněla zmínit obšírněji, jak se tam ti poslanci dostanou, aby bylo komu posílat složenky (nákladovou analýzu proveditelnosti složenkového řešení opomíjím, neboť nejde ani tak o to, že by šlo při nastavených parametrech o ztrátovou záležitost, jako o to, že se zabýváte detaily technického řešení, aniž byste měla vůbec vyřešen systémový rámec a řešení detailů bylo vůbec relevantní).
vaše tvrzení, že preferuji stávající systém, je jen vaší utkvělou představou, vycházející z toho, že se z vás někdo u vašeho zamilované dítka pokusil vydolovat věcné argumenty v komplexnější rovině, než jak jste zvyklá, a než jste evidentně schopná zodpovědět, proto se uchylujete k oné imaginární konstrukci že kdo není s vámi, je proti vám.
neustále si protiřečíte, kdy tvrdíte, že o všem bude rozhodovat lid v přímé demokracii, abyste pak při neudržitelnosti této teze v jistých oblastech tvrdila, že samozřejmě budou rozhodovat i zastupitelé.
nebyla jste pak však schopna dokonce ani nadefinovat základní poměr mezi zastupitelskou částí a přímou částí.
vaše utkvělá představa všemoudrého lidu rozumějícímu každé problematice, dokládaná několika účelovými vytrženými specifickými případy, je bohužel jen onou utkvělou představou.
to, že se někdy lidi jsou schopni shodnout (a porozumět) na pár věcech, svoji podstatou navíc silně obecného charakteru, vůbec neznamená, že jsou schopni se shodnout a porozumět valné většině problémů, které je nutno řešit pří řízení tak komplexního zvířátka, jako je ekonomicko-sociální systém, řešit.
navíc paradoxně byste dosáhla ve spoustě případů identického výsledku i při zachování stávajícího modelu, jen po zrušení hromady zákonů a ponechání ústavy jako základního rámce. nebo byste identických výsledků mohla dosáhnou za osvíceného absolutistického mocnáře. atp. variantních řešení je spousta, a závisí na tom, co přesně chcete řešit, a na složitosti řešeného.

338969

3.9.2015 20:09

RE: A co se najednou divíte?!

dub 62.?.?.?

Reakce na 338967

2.
pokud chcete řešit problém, musíte přijít aspoň s náčrtem komplexního systémové řešení. zdůrazňuii komplexního, s veškerými hlavními dopady a provázanostmi. to co jste sesmolila je možná dobře míněný, nicméně nedomrlý pokus žáčka první třídy nespokojeného se systémem přidělování bonbonů, snažícího se v rámci svého omezeného chápání světa řešit problém tím, že podrobně popíše - jak se mají bonbony tahat z pytlíku se zavázanýma očima, ale vůbec neřeší, proč by se ty bonbony vůbec měli přidělovat, kde se ten pytlík vezme, kde se v něm vezmou ty bonbony, v jakém poměru tam jsou namíchány a proč,k proč by tam vůbec měly být namíchány nebo proč by tam měly být jen o jedné barvě atd. - a které se pak uraženě diví, když mu nějaký dospělý řekne, že to není jen o tom pytlíku s bonbony a že ten je dokonce jen malou součástí celého ústrojí, a to dokonce sekundární, nikoliv kauzální.
vy neřešíte problém, a už vůbec ne komplexně. vy jen ze zoufalství jste se upnula na jeden z možných modelů, aniž byste byla schopna podrobněji popsat i jeho fungování, a pokud po vás někdo chce věcné vysvětlivky na věcné dotazy, tak se urážíte, "všichni se proti mě spikli", "kdo nesouhlasí je kacíř a mafián", což jen dotvrzuje, že mimo svého rozladění nepříliš dobře víte, do čeho jste se pustila a jak komplikovanou záležitostí to je.
a s takovými lidmi se skutečné řešení opravdu hledat nedá. (velmi to připomíná jeden návrh z dob hlubokého budování socialismu, kdy jeden muž z lidu navrhl zrušit peníze a zavést socialistické poukázky).

ale i tak vám přeji hezký den (přestože jste zareagovala jak uražená zamindrákovaná sufražetka).

howgh

338970

3.9.2015 2:39

RE: A co se najednou divíte?!

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 338921

Bez zastupitelu to nejde...

V parlamentu je 1000 temat rocne, to je v prumeru 3 denne. Pokud chcete hlasovat v kazdem 10. (aby rozhodovalo aspon 10% lidi), musite nastudovat kazde 3 dny nejakou problematiku a precist si argumenty pro a proti...

System, kde se vse rozhoduje v referendech, neprimerene podporuje aktivisty (a predevsim ty co sedi porad u pocitace) _proti_ normalnim obcanum.

Bez odvolatelnosti zastupitelu nemaji tito zodpovednost ani duveru. Vyvozovat zodpovednost pouze justici je paralyza statni spravy v jednom extremu a totalni zvule tyranu v druhem extremu a _nic_ mezi tim neni mozne...

Bez evidence volby volice neni mozne odvolavat a presouvat hlas. Elektronicke volby lze vyresit tak, aby byla anonymita volice pred statem chranena a presto mohl hlasovat z domova pres web, a kdo nema pocitac, tak na obecnim check-pointu - hlasovat nemusi zas tak casto, aby se vystridali... V průběžném systemu neni treba zadny hromadny termin voleb, voli se porad. Kazdy si muze svuj hlas zkontrolovat a nebo zmenit - zadny podvod neni mozny... (elektronicke volby v USA byly zamerne udelane spatne, aby tuto myslenku zdiskreditovali... system lze udelat tak, aby byla lepsi kontrola nez u obalek, nebo tak, aby nebyla zadna kontrola mozna... oni zvolili tu druhou...)

Ciste Prima demokracie je teoreticky vlada průměru, ale prakticky to je vlada aktivistů... (pokud je >10 referend rocne)

Zastupitelska demokracie je vlada elity - a ted zalezi, jakym postupem zajistime, jak ta elita bude dobra a ne zla nebo spatna jako dosud...

Dnes je volena Tyranie, protoze vlada tyrana neni lidem nijak omezena, ale prakticky to je vlada lobbyistu, fasismus jako korporacemi ovladany stat...

338932

29.8.2015 16:24

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 338743

>My jsme přece, když jsme tenkrát zvonili klíči, nebyli tupá masa, ale byli jsme podvedeni, neboť jsme neměli žádné informace.

To je ale blbá výmluva. Vy "zvonící havlisté" a s vámi i naprostá většina těch co byli "u komunistů", tedy těch, kteří promptně přesedlali na oře mířící ke kapitálu (přes 95% z členské základny KSČ!!!), jste přece nikdy žádný socializmus, kde by platilo "každý podle svých schopností, každému podle jeho zásluh", nechtěli.

Že je ta Chátra 77 produktem CIA, to přece vytrubovala všechna tehdejší média a že tedy jednomyslným zvolením Havla parlamentem z členů a přívrženců KSČ je cesta k socializmu "zaťatá", to každý kdo neměl hlavu jen na klobouk, musel vědít. No a o co v kapitalizmu jde, to se do vás hučelo horem spodem celá dlouhá léta, takže nynější hořekování nad něčí zradou je pláč nad rozlitým mlékem.

Prostě jste naoprosto většinově tu vizi sociálně spravedlivé společnosti zradili vy sami. Jinak byste to co se stalo, nedopustili. A to lhostejno kdo to řídil, protože "myšlenka se stává silou když se jí zmocní masy", no a vás, masy, ta myšlenka socializmu úspěšně minula. Můžete si teď kouzlem nechtěného budovatelsky zapět - "...teď už máme co jste chtěli...". [oči v sloup]

338761

29.8.2015 18:33

RE: A co se najednou divíte?!

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338761

....jsou to věru tragédi a k politování....,když jim to starej Jakeš se Štěpánem říkali co je čeká,tak je měli za blbce a smáli se jak praštění a sledovali toho ráčkujícího a chrchlajícího hňupa v prochcanejch texaskách a vytahaným svetru,jak uhranutý....,no a teď skučí,že o ničem nevěděli a zase hledaj na koho by tu svojí hloupost svedli,jako dycky....a takhle to jde furt dokola a proto je to marný,je to marný,je to marný....[oči v sloup][oči v sloup][oči v sloup]

338766

30.8.2015 0:49

RE: A co se najednou divíte?!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 338766

>...a proto je to marný,je to marný,je to marný...

Když jeden po shlédnutí těch mých odkazů , že všechno to mrnění, brnění, vrnění a vření kol kolem má jediný daný účel - dodat informace té stvůrčí síle pro její pokus se zvratem průběhu entropie oživením hmoty - tak je možné se již jen utěšovat, že nepovedou k jeho ukončení.

I když... to již po tři roky stále víc šílící Slunce je možná příznakem dalšího zklamání i z této poslední verze civilizace, znalé sice materiálně hodně ze základů toho z čehož pochází, ale inteligenčně pořád stejně poplatné gravitaci ega, vracejícího oživenou hmotu v tomto Vesmíru běžnému průběhu entropie.

Mám za to, že se co nevidět to resumé, zda "být, či nebýt", jak by děl Hamlet, projeví. A nebude to... no uvidíme, co to mrnění, brnění, vrnění a vření kol kolem, vydá za vývar. Pokud by to vedlo k všeobecnému přijetí poznání toho co je dnes jen vírou, mohl by možná ten pokus ještě dostat impuls k jeho pokračování. Ona naděje přece jen umírá poslední... [mrknutí jedním okem]

338774

26.8.2015 9:41

zacinaji rabovat recko???

jana1245 213.?.?.?

iba pokracuju v tom, co zacali v perestrojke v rusku za gorbacova a vo vychodnej europe 1989 .... s jedlom rastie chut... nic prekvapujuce

338645

26.8.2015 17:37

Jak bohatnout dle americké "investiční" firmy Goldman-Sachs

kulma 76.?.?.?

To je úplně normální že se dnes jedna země hrabe v peněžence jiné země.

Goldman-Sachs radí: Zajisti si skrz zkorumpované politiky téměř monopolní postavení v nějakých zemích a to ti umožní s jejich obyvateli hospodářsky zametat, jak je třeba patrno zde:
http://www.rferl.org/content/russian-gas-how-much-...

Proč západní Evropa platí Rusům daleko méně za plyn než ta východní?

Zkuste se zeptat veřejně a Pražský hrad na vás pošle BIS, poněvadž soudruzi miliardáři v Rusku takové otázky nemají rádi.

338655

26.8.2015 17:57

RE: Jak bohatnout dle americké

Thor 193.?.?.?

Reakce na 338655

cena je virtuální výsledek toho, zač jsme co komu schopni prodat. Takže bych to viděl i na soudruhy Monopola a Kartela ...

338657

26.8.2015 21:09

RE: Jak bohatnout dle americké .....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338655

Daleko zajímavější než ruský plyn by byl dotaz, kam vlastně mizí a za kolik všechna elektřina, kterou produkuje již minimálně třicet let na minimálně 110 procent jedoucí přetížený Temelín, když tu máme trvale ceny elektřiny jak u Bošů...[smích]

338660

Příspěvků: 65

26.08. 04:17 partizan  Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
26.08. 06:33 Jacob  RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
26.08. 09:29  RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
26.08. 22:52 meloun  RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
26.08. 22:59 Prokopák  RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
27.08. 05:20  RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
27.08. 06:56  RE: Němečtí „investoři“ začínají rabovat Řecko
26.08. 05:52 arbitr  začínají rabovat Řecko????
26.08. 14:02 petr z jbc  RE: začínají rabovat Řecko????
26.08. 06:49 lucifuge  Opozice
26.08. 09:39  RE: Opozice
26.08. 10:21 opus111  RE: Opozice
26.08. 10:59  RE: Opozice
26.08. 12:31 R  RE: Opozice
26.08. 08:39 Všudezdejší  Vidím to jinak
26.08. 08:51 Kadlik  Recko prvni na rade
26.08. 09:10 Beránek  A co se najednou divíte?!
26.08. 11:47 výjimečné porušení omerty  RE: A co se najednou divíte?!
26.08. 15:36 R  RE: A co se najednou divíte?!
27.08. 11:03 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
27.08. 20:19 dub  RE: A co se najednou divíte?!
27.08. 22:06  RE: A co se najednou divíte?!
28.08. 12:12 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
28.08. 19:37 dub  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 08:22 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 11:19  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 11:53  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 12:08  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 21:17 dub  RE: A co se najednou divíte?!
30.08. 08:30 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
30.08. 16:27 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
30.08. 16:46  RE: A co se najednou divíte?!
28.08. 20:09 r.k.  RE: A co se najednou divíte?!
28.08. 21:55  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 08:33 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 09:29 Emil Robot  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 15:34 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 21:05 dub  RE: A co se najednou divíte?!
30.08. 08:37 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
30.08. 19:43 dub  RE: A co se najednou divíte?!
31.08. 08:17 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
31.08. 14:01 P.A.Semi  RE: ... Prima demokracie, zastupitelska demokracie a volena tyranie
31.08. 18:12 Jarmila  RE: ... Prima demokracie, zastupitelska demokracie a volena tyranie
31.08. 20:51 P.A.Semi  RE: ... Prima demokracie, zastupitelska demokracie a volena tyranie
31.08. 21:31 dub  RE: A co se najednou divíte?!
01.09. 08:42 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
01.09. 19:17 dub  RE: A co se najednou divíte?!
02.09. 08:14 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
02.09. 10:00  RE: A co se najednou divíte?!
02.09. 18:44 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
02.09. 19:35 dub  RE: A co se najednou divíte?!
02.09. 19:45 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
02.09. 20:35 dub  RE: A co se najednou divíte?!
03.09. 08:23 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
03.09. 19:07 Jarmila  RE: A co se najednou divíte?!
03.09. 20:07 dub  RE: A co se najednou divíte?!
03.09. 20:09 dub  RE: A co se najednou divíte?!
03.09. 02:39 P.A.Semi  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 16:24  RE: A co se najednou divíte?!
29.08. 18:33 Emil Robot  RE: A co se najednou divíte?!
30.08. 00:49  RE: A co se najednou divíte?!
26.08. 09:41 jana1245  zacinaji rabovat recko???
26.08. 17:37 kulma  Jak bohatnout dle americké "investiční" firmy Goldman-Sachs
26.08. 17:57 Thor  RE: Jak bohatnout dle americké
26.08. 21:09  RE: Jak bohatnout dle americké .....

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

50

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 101 čtenářů částkou 17 338 korun, což je 50 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Ve zkratce

Dezorientováni Němci chtějí více afrických kobylek. Demonstrují s nápisy "My máme místo"22.09.20 18:59 Německo 8

Obchodní centrum Mercury, České Budějovice: Rouškové gestapo v akci21.09.20 16:29 Česká republika 3

Janek Ledecký: Zůstaňte negativní a buďte pozitivní!21.09.20 00:15 Česká republika 0

Rasistická černoška v letadle: Jsem královna Kalifornie20.09.20 23:33 Neurčeno 3

Arabská strana Švédska vyzývá k vysídlení těch obyvatel skandinávské země, kteří odmítají multi-kulti hodnoty a etnickou diverzitu18.09.20 19:00 Švédsko 5

Někdo zmlátil cyklisty v Rumburku. Byli to cikáni?17.09.20 17:26 Česká republika 2

Proč hynou statisíce ptáků? A proč se před smrtí chovají divně?17.09.20 11:21 USA 15

Až 90% testů v USA je chybně vyhodnoceno a přiznává to NewYork Times16.09.20 23:02 USA 3

Svědci Covidovi? Je jich 50 a mlátí lidi, kteří nemají náhubek16.09.20 22:14 Česká republika 8

Český COVID teror v metru15.09.20 21:31 Česká republika 9

Vládní pomoc firmám se ukazuje jako velká past15.09.20 09:55 Česká republika 1

Vládní semafor ukazuje nulové riziko - vláda nařídila plošně nosit náhubky12.09.20 12:45 Česká republika 4

Další důkaz funkčnosti švédského modelu při zvládání Covid12.09.20 12:22 Švédsko 7

Likvidace dopravy autem po Praze11.09.20 09:12 Česká republika 6

Nemáte homosexuály, ženy či menšiny? Zapomeňte na Oscara09.09.20 12:14 USA 4

Vakcína proti Covid-19 firmy Astrazeneca se ukazuje jako riziková09.09.20 11:11 Rusko 3

Dr. Hariri - Nová data z CDC ukazují, že na COVID-19 zemřelo jen 6% z původních 160 tisíc08.09.20 23:41 USA 1

Magor Novotný si přeje, aby Zeman a Babiš zemřeli08.09.20 22:29 Česká republika 11

Britský COVID teror v metru07.09.20 23:45 Británie 12

Žárovku vynalezl černoch, říká Biden07.09.20 23:12 USA 5

Měnové kurzy

USD
23,05 Kč
Euro
26,93 Kč
Libra
29,33 Kč
Kanadský dolar
17,30 Kč
Australský dolar
16,43 Kč
Švýcarský frank
25,02 Kč
100 japonských jenů
21,93 Kč
Čínský juan
3,39 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,41 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
30,25 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 644,25 Kč
1 unce stříbra
553,50 Kč
Bitcoin
241 579,97 Kč

Poslední aktualizace: 23.9.2020 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 071