Diskuze k článku

Iluze svobody v Americe

Příspěvků 49

13.8.2015 6:31

iluze svobody

jezinka 88.?.?.?

to stejné se děje i na východní straně polokoule, ještě více podobných článků ať všichni pochopí, že základem " demo.kratického státu"není proklamovaná "rodina" ani "občan", ale entita správné "krve"DNA a jistého členství. Tak tomu se říká NWO na celém světě. Jistě chápete , že slovo " MIR" v ruském jazyce má dva významy -za 1/ By to měl být Mír na celém světě, stav bez vojen, a za 2/Svět lidí. "Symbolický odkaz" papeže vůdci státu s největším přírodním bohatstvím , má nyní celkem jiný ůčel než jak je proklamován...
Řešením pro "lid" je tedy nereagovat na "hozené rukavice" a nepodporovat "stavitele NWO", lež přimknout se vnitřně více ke Stvořiteli veškerenstva, jenž spravedlivě panuje tam, kde nachází vroucí srdce jím utvořených lidí. Jiná cesta není.

338015

13.8.2015 7:00

RE: iluze svobody

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 338015

Do té iluze patři i ten váš Stvořitel. Lidé jsou různí, někteří slušní, jiní jinačí. Náboženství na to vliv nemá a slouží hlavně k manipulaci lidí jako všechny ostatní projekty. Všichni neokoni, politici atd. jsou tzv. věřící. Jejich vroucí srdce jim utvořil Stvořitel, že? U nás to je podobné v malém jako v Americe.

338016

13.8.2015 8:15

RE: iluze svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 338016

Stvořitel a nabozenstvi neni totez, vážený Lucifuge. Nebo vy uznavate koho?

338018

13.8.2015 10:13

RE: iluze svobody

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 338018

Ten Váš stvořitel je jen výplod chorobného blábolení obřezanců. Dobrý tak pro bezcenný nesamostatný plebs, který podvědomě vyžaduje bič a cukr, protože se nezmůže na vlastní názory, nehodlá převzít zodpovědnost za své činy a rozhodně nehodlá přijmout realitu světa a raději se utíká k utopickým hovadinám v podobě "onoho" světa.
[bliji]

338021

13.8.2015 10:58

RE: iluze svobody

lucifuge 95.?.?.?

Reakce na 338018

Tak to se mýlíte vy. Náboženství vzývá Stvořitele. Já na žádného Stvořitele nevěřím a náboženství považuji za relikt minulosti, který přežívá dodnes. A jestli vy věříte, je to samozřejmě vaše věc. Přeji vám příjemnou rozmluvu se Stvořitelem, ať vám odpoví na všechna ta svinstva, co má náboženství a církve na svědomí. Zrovna nedávno jsem četl, jak v USA šikanovala učitelka šestiletého chlapce, když sdělil, že také na nic nevěří a do kostela nechodí. Pěkné, že?

338028

13.8.2015 11:53

RE: iluze svobody

gippius 213.?.?.?

Reakce na 338028

Náboženství nutně nemusí vzývat stvořitele. Nemusí mít ani osobního boha, viz budddhismus, či taoismus. Náboženství je vcelku ne moc vhodný název pro religiozitu, či spiritualitu. Něco jiného je Bůh, prapodstata, átman, Nadjá, atd. , něco jiného fangle organizovaných náboženství. Prapodstata nemusí být stvořitel, stvořitel predikuje jeho oddělenost od stvořeného. Navíc kdyby Bůh svět stvořil tak stupidním způsobem, jak hlásají církve, pak by bylo vcelku jasné, že se mu to moc nepovedlo, nebo je dost sadista. Bůh je láska, není to žádný popudlivý dědula, co šest dní makal a sedmý odpočíval, při pocitu, že "je to dobré".

338031

13.8.2015 18:15

RE: iluze svobody

Nikdo (originál) 77.?.?.?

Reakce na 338031

Budhismus a taoismus nejsou náboženství, ale filosofické školy. Náboženství předpokládá bohy/a.
Blábolení o lásce v souvislosti s představou boha/ů je zrovna tak dementní jako to o popudlivém dědulovi.
[vyplazený jazyk]

338044

13.8.2015 11:59

RE: iluze svobody

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 338028

A člověka a život na zemi stvořil kdo podle vas.? Vy verite na evoluční teorii? To snad ne...to nemyslite vazne.......Náboženství vymyslel člověk, stvořitel "vytvořil" cloveka.

338032

13.8.2015 12:47

RE: iluze svobody

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338032

...propánajána a kdepak je,ten váš "stvořitel"...
Předpokládám,že když tak kategoricky odmítáte "důkazy",potvrzující vámi opovrhovanou evoluci,že k "němu" máte důkazy lepší....už se těším a jistě nebudu sám.....[oči v sloup]

338033

13.8.2015 17:18

RE: iluze svobody

alex69 95.?.?.?

Reakce na 338033

Mily Emile Robote, stvoritel ( asi si pod nim kazdy z nas predstravuje neco jineho) je vsude kolem nas a s nami. Od pocatku. On ho nikdo nevidi a nikdy vedecky ( vědou, kterou si clovek vytvoril) se neda dokazat jeho existence. Zivot na zemi neni chaoticky nahodily. Vse ma svuj PEVNÝ řád. Nekym vytvoreny. Stvoritelem. Flora a fauna ma pevny řád. Pokud tento řád clovek znici nebo narusi, vrati se do rovnahy.Mozna uz bez cloveka. Clovek muze zit bez boha, treba na neho plivat, odmitat ho, zit bez lasky, sobecky. Jako dnes zije vetsina lidi. Ti jsou idealni material pro elity. Ale nikdy nebude štastny nikdy. Svemu osudu neujde. Cirkve jsou instituce vytvorene clovekem. Jsou falesne. Ano jsou prekonane a pravdepodobne i mozna casem zaniknou. Ale buh je tu s nama stale.
Staci vetsi povoden, zemetreseni, nejaka katastrofa a clovek je pokorny. Nekdo kdo zemre koho milujete, taky vam otevre oci. Je tady taky hodne ctenaru, kteri se urcite citi byt bohem, oni maji boha u prdele.Je to jejich zivot a jejich osud. Zvolili si svoji filozofii zalozenou na satanismu( jako dnesni elity) ...... ach ta podoba.

338041

16.8.2015 0:41

RE: iluze svobody

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338041

Hezky jste to napsal,v mnohém s Vámi souhlasím,ale chci Vás ujistit,že se bohem necítím a s "elitami" nemám nic společného a už vůbec ne filosofii,ale to,že "mám pána boha u prdele" jste trefil přesně.....

338174

14.8.2015 10:02

RE: iluze svobody

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338033

Emile, jaké důkazy evoluce máte na mysli? Mezičlánky vývoje? Kdepak jsou?
Existují pouze originály, ale vůbec nic mezi nimi. A těch mezičlánků zvířat by mělo být ohromné množství, daleko větší než originálů.
Jinak, vše má tendenci se rozpadat, rezivět, zvětrávat, hnít, umírat.....nikoli naopak. Můžete namítnout leccos z oboru genetiky, DNA, ale k životu samotnému se uměle nikdy nedostanete. Ten vzejde zase jen z života.
Kdybyste byl sousedem, ukázal bych Vám naprosto nevyvratitelné důkazy, že jsme součástí Stvořitele a co všechno je možné,

Rád bych poznal ty důkazy evoluce, které jsou podle Vás a nejen Vás naprosto průkazné. Ale tím nemyslím nejrůznější sofistikované podvody některých také vědců.
Ještě jsem neslyšel, že by šly velké peníze na výzkum také kreacionismu. Ale možná jsem to přehlédl.

Děkuji za Vaši odpověď.

PS. Proč svádíte zločiny lidí na Boha (ať už to znamená cokoli)? On jim cestu ukázal. Že jeho rady nerespektují, vraždí se a okrádají - to vše se logicky obrací proti nim. A podle toho pak svět vypadá. Kdyby žil člověk, myslím tím všichni lidé, v lásce a míru se svými bratry, nebyl by svět lepším?

338060

14.8.2015 11:41

RE: iluze svobody

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 338060

Nejspíš jste mi nerozuměl.Já vůbec netrvrdím,že nějaké důkazy evoluce,které znám zprostředkovaně,jsou nevyvratitelné,ale jistou logiku mají....Já jsem se ptal na ty důkazy o tom Vašem "stvořiteli"....mě nezajímají všelijaké ty nekonečné lidové slovesnosti,zaručeně správné filosofie, karmy, reinkarnace,aury a všelijaké to dokola plácání o metafyzikách a pod....já na ně nemám senzor,to třetí oko,co se s ním občas i tady někdo pochlubí a nebo spíš ho mám na úplně jiném místě těla a používám jej k daleko prozajitštějšímu účelu,než je hledání podstaty bytí....

PS:no a až mi budete chtít ukázat toho svého "stvořitele",tak mi dejte vědět a já se na něj rád přijedu podívat,ale doufám,že to není "stvořitel" toho typu,co nosíme každej z nás v kalhotách..,tak,na toho já nejsem..... [velký smích]

338064

14.8.2015 15:21

RE: iluze svobody

alex69 95.?.?.?

Reakce na 338064

Emile, Emile ....... nic si nepochopil.

338074

14.8.2015 17:16

RE: iluze svobody

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338074

A nepochopí. Kéž by alespoň reagoval slušně.

338079

15.8.2015 19:13

RE: iluze svobody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338060

Mezičlánky vývoje? Jsou všude kolem nás. Velryby i delfíni jsou savci, kteří se z nějakého prozaického důvodu vrátili radši zpět z pevniny do moře (asi z důvodu získání snadnější potravy). Nebo jak vysvětlíte, že to jsou savci, kteří se potřebují nadýchat kyslíku? Proč by proboha se v moři vyvinuli živočichové, kteří tam nejsou doma, sají mateřské mléko a musejí se nadýchávat kyslíku? Stejně tak mezičlánky jsou třeba i tučňáci nebo lachtani. Tučňáci jsou ptáci, kteří také normálně dýchají kyslík na pevnině, ale v moři se chovají jako ryby. Lachtani jsou rovněž savci žijící na pevnině, ale půl roku v pohodě žijí pouze v moři. No a dokonce i lední medvědi či vydry jsou jakýmsi mezičlánkem. Všichni tito živočichové se v dlouhém čase rozhodnou, kde chtějí vlastně žít. Z tučňáků se stanou prostě časem ryby, stejně tak z delfínů či velryb, pokud je člověk nevyhubí.

338159

16.8.2015 16:03

RE: iluze svobody

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338159

Jarmilo, vysvětlete prosím jak začíná takové rozhodování savce, např. delfína, že si usmyslí žít v moři. Zamyslete se na sobě - chcete žít v moři, ale nejste k tomu uzpůsobená. Co teď, čím začnete? Životem v moři jen po pás a přemluvíte svou DNA ke kreativnímu přizpůsobení? Protože pokud by delfín nebyl do moře vybaven kompletně, nýbrž jen částečně, zahyne. Právě tak i vy. Začněte přemýšlet třeba nad změnou termoregulace.
Divit se tomu, proč savec žije ve vodě znamená pouze jedno - převzala jste tyto informace z teorie evoluce, aby jakoby vše do sebe zapadalo. Věda se kreativní síly bojí víc jak čerta. Proto je dobré se seznámit i s informacemi vědců z opačné strany. Pro vyváženost.

338206

16.8.2015 18:47

RE: iluze svobody

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338206

Slyšel jste někdy o přírodním výběru, pohlavním výběru a mutaci? To jsou tři motory, které neustále mění všechny živočichy v čase.

Jinak je to OT téma, tak bacha na to.

338210

13.8.2015 18:22

RE: iluze svobody

Nikdo (originál) 77.?.?.?

Reakce na 338032

A kdo stvořil toho stvořitele a z čeho? A neplácejte ty hovadiny o věčnosti a všudypřítomnosti.
Sice v evoluční teorii také nevěřím, ale to neznamená, že uvěřím v ještě větší hovadinu a sice všeobjímajícího stvořitele. Prostě přiznám, že nevím jak vznikl život atd. a nevymýšlím pohádky pro zdementnělou populaci.
[velký smích]

338045

16.8.2015 16:12

RE: iluze svobody

pokr 77.?.?.?

Reakce na 338045

Když něco nevíme neznamená, že to neexistuje.

338207

13.8.2015 8:14

Totalita nového typu.

gippius 213.?.?.?

Pro člověka, zvyklého jen na oficiální informační dietu, dnes existují jen dva druhy totalitních režimů: komunistický /to je ten horší, o kterém se i víc mluví a kterým se víc straší/ a nacistický /který byl hrozný ponejvíce v tom, že zabil 6 milionů Židů/
I proto je pro něj těžké byť si jen představit, že by USA, tento maják svobody, tato ekonomická, kulturní a technologická supervelmoc, byly nakonec jen nesvobodnou, tyranskou totalitou.
Je ale nějaký důvod myslet si, že USA jsou svobodnou a demokratickou zemí? Noam Chomsky taktně a slušně nazval USA oligarchií. Když se ale podíváme na nejznámější dnešní příklady oligarchií, např. Rusko, či Ukrajinu /nebo třeba i ČR/, pak vidíme oproti USA ještě značný rozdíl. Moc peněz v politice je v USA mnohem patrnější, než v klasických oligarchiích. Subjekt bez peněz se tam nemůže žádným způsobem ani zviditelnit, natožpak kandidovat, nebo dokonce aktivně politicky a mocensky působit. V USA neexistuje ŽÁDNÁ politická opozice, v tom se USA liší i od toho hrozného fašistického Ruska, kterým se tu v prorežimních médiích dnes a denně straší. V USA "vládnou" /ve skutečnosti jsou to jen tzv. služebné elity/ dvě v podstatě úplně stejné politické strany. Obě jsou přímo napojené na vysoký byznys - finanční, těžařský, farmaceutický, zábavní a hlavně ten represivní /zbrojní, vězeňský, různé bezpečnostní agentury/ Možnost kandidatury subjektu vzešlého z lidu je v dnešních USA v podstatě nemyslitelná. Jakkoli je moc lidu v USA okleštěna jako nikdy předtím, si místní obyvatelé, patrně ze setrvačnosti a nemožnosti většího srovnání stále ještě myslí, že žijí ve svobodné zemi. K této iluzi napomáhá i skvěle rozvinutý zábavní průmysl produkující nekonečnou řadu otupujících banalit zabraňujícím kritickému myšlení, jakož i systém vzdělávání, soustřeďující se jen na profesní specializaci. Spojené státy, to je národ strojově fungujících lidí a těch ostatních, kteří se nemohli přizpůsobit a s kterými si poradí bezpečnostní aparát.V žádném případě to není demokratická a svobodná země.

338017

13.8.2015 9:13

RE: Totalita nového typu.

R 88.?.?.?

Reakce na 338017

Strůjcem všech těchto totalit není nikdy ta malá hrstka mocných nebo těch co je řídí, ale tupý volič, ktzerý si je tam bvždy dosazuje. Jen vzpomeňte , jak skoro polovinu hlasů dostalo před 2 lety Číro, jak byla v 90. letech zbožňována tenisová kravata atd.

338019

13.8.2015 10:09

Na venkovské blby a městskou lůzu je vždy ve

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 338019

Pan John to pochopil ( konečně ) a teď ještě dalších 300 000 000 .....
Cituji :
"politici, korporace, soudci, žalobci, policie, byrokrati, armáda, média atd. – mají jen jednu hlavní starost, a to udržet si svoji moc a kontrolu nad občany, zatímco nás žulí o peníze a majetek" (konec citátu) --- tohle je přece koncepce "moderního demokratického státu" utvořená francouzskou icikrevolucí. Ta jejich pyramida není ve znaku je tak pro prdel králíkům.

V době školní výchovy borgů a ne lidí stačí v tom "postmoderním pastátě" vlastnit ty výše jmenované instituce : kongres/parlament , prezidenta, nejvyšší soudy, média, banky a pár počítačů. Adolfův sen - navěky demokracie borgů. A žádná jídlonoška Sonmi 451 to nezvrátí. Plán je plán a tabulky v excelu se musí vyplňovat. Spodních N-10 pater pyramidy podlidí se vzájemně zabaví " sociálními hrami" a závistí.

P.S. už víte , proč a jak se vybírají vítězové ? Protože : http://zpravy.idnes.cz/langerova-laska-dvou-muzu-d...

(funkční tlačítka nemám a tak odkaz pouze přkopíruji)

338020

13.8.2015 10:27

RE: Totalita nového typu.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 338019

Proč oddělovat USA a Rusko, když třeba FED vznikl následkem počínání ruského cara Nikolaje, a dolar je v podstatě stále neoficiální hlavní ruskou měnou ? Proč oddělovat Číra a Virozu, když jsou to v podstatě ekvivalenty ? Profesionální je být současně na obou stranách politického boje. Nahnat 50 procent voličské šmíry k urnám je jen nutné na potvrzení jednoho či druhého, a je skutečně jedno kdo bude zvolen, protože stejně pojede na předem připravené a stejné noty. Kdysi bylo na Hlavním nádraží v Praze napsáno:

Kdyby volby mohly něco změnit, tak už je komunisti dávno zakázali.

Otřesné mi připadá jen to, jak snadno lidé sežrali, že na potvrzení předem zvoleného kandidáta je potřeba jen 50 procent, a ne jako dříve za té předchozí totality, 99,9 procenta, a jak to ta druhá nevolící skupina servilně a bez odporu už čtvrt století trpí. . [bliji]

338024

13.8.2015 11:19

RE: Totalita nového typu.

Kájík hlavakarel (zavináč) gmail (tečka) com 90.?.?.?

Reakce na 338019

dyť je to jedno, kdo je zvolen, jedou v tom všichni...

338029

13.8.2015 11:41

RE: Totalita nového typu.

gippius 213.?.?.?

Reakce na 338019

Volič nemusí být nutně tupý, jde ale o kandidáty a jejich nezávislost. Jestliže mám tak jako v USA /a v ne tak dramatické míře i u nás/ na výběr dvě stejné pro establishment pohodlné a jím utvářené politické strany, pak i kdybych bůhvíjak chtěl, výsledkem je buďto volba těch provařených, nebo neúčast. Možná znáte rčení "kdyby volby mohly něco změnit, dávno by je zrušili".

338030

13.8.2015 14:07

RE: Totalita nového typu.

Aja 82.?.?.?

Reakce na 338019

Z vašeho příspěvku je evidentní, že se mezi tupé voliče nepočítáte, bylo by tedy žádoucí, abyste nám, tupcům, udělil moudré rady.

Vezměme si ČR, nechme stranou volby na úrovni místní, můžeme ignorovat i politické strany, stačí, když vyberete osobnosti do funkce prezidenta a předsedy vlády, zdůvodníte proč a předhodíte je voličům.

Letś go.
Předveďte, že svoboda není pouze iluze, že na ni lze dosáhnout uvědomělou volbou moudrého voliče.

338034

13.8.2015 17:44

RE: Totalita nového typu.

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 338034

Volbam v ceskym krateru kdyz vezmu do uvahy ty lzi v mediich s kterejma lidem vymejvaj kotrby a za ktery by se nemusel stydet ani Goebels jestli to jeste nevite se klidne necha rikat fraska pro lidi . Zkratka a dobre jeden zmrd vodejde a na jeho misto prijde dalsi ......Prece me nemuzete poprit jak v ceskym krateru jeden hajzlik kterej mel cancu vo democracii a svobode jak vopice chcanek kdyz prisel k veslu nechal rozkradat a rozprodavat republiku a udelal z naroda zadluzeny chudaky ktery ve svy vlasni zemi nevlastnej uz ani tu vodu ! Nebo jste uz zapomeli jak vas jeste vic zkorumpovenej erar vozebracil kdyz toho vozralyho tuberaka vodklidil lidem z oci pro demenci do ty chajdy u Trutnova ? Presne to samy se dnes v ty pofiderni svobode deje v USA kterejm ceskej erar kterej ma tri flastry na deset der a premejsli kam je ma driv prdnout leze do perdele tak jako kdysi soudruzi lezli do perdele soudruhum z CCCP !!! Kdyz nad tim premejslim democracie v USA tak jak nam ji servirujou neni nic jinyho nez boj swini vo moc a vo koryta a v ceskym krateru kde vam vovcanum i ty swine z USA furt jen skodej je to dnes uplne to samy !

338042

13.8.2015 10:14

Ako z kola von?

lubosmat 195.?.?.?

Malé peniaze sa zarábajú ťažko, veľké sa zarábajú tak ako sa zarábajú, ale na to aby si zarábal veľké peniaze ich najskôr musíš mať!

Žiadna banka, ani burza Vám nepovie, že na naozajstné zarábanie potrebujete skutočne veľký kapitál a také vzťahy, aby ste o svoje „investície“ prinajmenšom neprišli. Drobní „Mum-and-dad investors“ sú v tejto hre na to, aby znášali všetky riziká.

Budú Vám tvrdiť, že „geniálni“ investori sa vypracovali z „0“ a tak ako maximálnou výhrou v športke Vás budú lákať na vloženie dopredu stratených peňazí, do nimi riadenej veľkej hry.

Politické hry sú o tom istom, pokiaľ sa aj niekto svojou „genialitou“ v tomto boji presadil, dostal potľapkanie po pleciach a opäť zabralo staré známe „Sú ľudia ktorých nepodplatíš, ani keď im dáš milión, ale skúsil si im dať dva?“.

Akékoľvek systémy – štátne zriadenia, ktoré nedokážu riadiť veľké peniaze oddelene od súkromného vplyvu a v prospech spoločnosti ako celku, vyprodukujú predajné tlupy pajácov, pasujúcich sa za tribúnov a spasiteľov pospolitého ľudu. Tieto politické figúrky s napchatými kapsami peňazí od korporácií a so záštitou represívnej a súdnej moci štátu budú vždy obhajovať práva toho, kto im dal viac, alebo toho, kto im politickú cestičku plagátmi a masmediálnou propagandou vystlal.

My „ostatní“ sa nechávame pravidelne vťahovať do hier, kde všetky karty sú falošné a povestný Čierny Peter sa na nás škerí zo zrkadla každé ráno pred odchodom do práce.

338022

13.8.2015 10:40

ceska rep. jako akciova spolecnost

rosh 88.?.?.?

washington stock exchange kde jsou zaregistrovany zapadni staty jako fondy nebo a.s. pro pripad ze by vse krachlo (viz recko) tak se zacnou prodavat i lide. Zkuste si overit na ORIGINAL rodneho listu jaky HLAVNI cislo je tam, neni to rodne cislo to je az nekde ve prostred. Jsme zbozi jako kazde jine a hodnota obcana i jako zebraka je 2 miliony USD za cely zivot. To znamena ze i zebrak za cely zivot necha statu zhruba 2 miliony USD (DPH, dane atd).
tady je ceska rep.
http://www.sec.gov/cgi-bin/browse-edgar?action=get...
a tady muzete vyhledat dalsi staty
http://www.sec.gov/edgar/searchedgar/companysearch...

338026

13.8.2015 14:15

RE: ceska rep. jako akciova spolecnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338026

Aha, skoro asi jak podílové listy pro ufouny. Tak se jim tedy moc vládnoucí škrti a celespolečenská platforma blahobyt tedy neekluje. Pokud nezdřístají všechny. Proto tak asi invaze z afriky ve fázi aktivizace do euál a je připravena antipody?[překvapení][oči v sloup][bliji]

Stát jako firma z AC24 ...dole

+21 # .lak 2015-08-12 13:00
S čím budou obchodovat? Vekslovat budou moci s výrobky od slavs. Kolonizovali si eulany teď jim strčí TTIP&ACTA a zapomeňte na listinu lidských práv, no aby se nenudili nastrkají jim případné potenciální stamilióny afričanů. Třeba proto.

https://www.youtube.com/watch?t=36&v=wxogkCO6haA

Včera Čunek v událostech řekl že nám nastrkají černochy z amerického kontinentu, moderátor ho upozornil že se přeřekl (na popud s prostředky z afriky) ale myslím že ne. [smích]
Staré známé rozděl a panuj a třeba jim splní co ukři na "moskali" ne. A do toho mohou zapadnout juvenilky.
A z GMBH či co to je, kdysi výkladní skříní a vějičkou západu i když jim tam dělali turci asi bude tohle. time 8:56

https://www.youtube.com/watch?v=Q0pQnttZWpY

a neodpustím si dělala trala, hujája hujája hujajájá ja, tržníci potroublí retard i když jsem[naštvaný]

338035

13.8.2015 14:29

Máte tu 25 příspěvků od začátku měsíce

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 338035

Nárok máte na 10. A když už se cítíte povolán diskutovat, aspoň se naučte vkládat odkazy klikací.

338036

13.8.2015 16:20

Clanek tohoto druhu

n.z. 174.?.?.?

je velmi potrebny, protoze prispiva k vyvazenejsimu pohledu co to vlastne "Amerika" je. Cesi maji znacne deformovany pohled, ziveny pokrivenou popularni 'kulturou' a falesnymi predstavami. Jsou to prevazne "We the people" - prosti obcane a Vlastenci, nikoli elita podporovana financne-militaristickou marinerii provazena skupinami placenych kriklounu a koupenymi cleny kongresu.

Lide berou vladu pomalu ale jiste do svych rukou. Tady vidite priklad soucasne udalosti: http://www.rt.com/usa/312329-oath-keepers-montana-mine/
Vlastenci se organizuji a - vitezi, i kdyz zatim v malem. Samozrejme, nelze to provest bez hrozby sily; proto jsou Vlastenci ozbrojeni a ochotni bojovat a zemrit za nehynouci myslenku Americke Ustavy z roku 1776. V minulosti se federalni vlade temer podarilo hnuti "milic" zlikvidovat (viz bombovy utok v Oklahova City a dusledky), ale dlouhodobe s touto ofenzivou neuspela. Myslenka lidoveho odporu se siri dal - a sili.

Podobne tak vyznel nedavny pripad ranchera v Coloradu ve svem sporu o pastevni pravo s coloradskou statni a pozdeji i federalni vladou. Vysledek - Vlastenci dle ocekavani zvitezili.
https://en.wikipedia.org/wiki/Bundy_standoff
Verim, ze kdyz pujde opravdu do tuheho, pripoji se k Vlastencum mistni policejni sbory a pozdeji i Narodni garda. Nakonec se ten chlev podvodu a lzi zriti jak domecek z karet.

Proto chci opet pripomenou - nedivejte se prosim na Americany jak na partu debilnich poziracu hamburgeru! Jen v nich je nadeje na budoucnost Zapadniho sveta!

338039

19.8.2015 11:21

RE: Clanek tohoto druhu

disident 90.?.?.?

Reakce na 338039

Je nadějné.že v USA existují rovněž skupiny odporu,o kterých my zde vČR díky totalitním mediím nevíme.Na rozdíl od USA,kde se disidenti rekrutují z akademické půdy,u nás se akademici dali do služeb havlovců,té nejhorší polistopadové pakáže,která chce z naší republiky vytvořit protektorát USA.Proto považuji Zemanovo gesto za hrdinský čin,když vyhnal z Hradu velvyslace USA,který se cítil protektorem(nepřipomíná to jisté období našich dějin?).Naši akademici znovu potvrdili svou příslušnost k havlovcům svým nejnovějším pamfletem,kde kritizují náš národ pro jeho postoje k běžencům.

338334

13.8.2015 18:09

Divné zvuky

Jarmila 88.?.?.?

Neslyšel dnes někdo ve 2.45 hodin neuvěřitelné divné zvuky, které se nedají k ničemu přirovnat? Snad bych to přirovnala ke stu ječících psů, kluk od mé dcery to přirovnal k meluzíně. Kočka se tak polekala, že mi vběhla do náruče. Na internetu není nic k nalezení a tak se ptám zde.

338043

13.8.2015 18:40

RE: Divné zvuky

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 338043

Možná jste paní Jarmilo zaznamenala zvuk rychle letícího zbytku pohaslého meteoritu z roje Perseidů. Minulé noci jich údajně vlétalo do zemské atmosféry až 100 za hodinu.

338046

13.8.2015 19:02

RE: Divné zvuky

alex69 95.?.?.?

Reakce na 338043

asi halucinace z horka,...... Nebo mel hlasite pustene nekdo domaci kino.

338047

13.8.2015 21:04

Casto diskutovane tema

n.z. 174.?.?.?

velke zavaznosti je: Kapitalismus a Demokracie.... mohou spolu vzajemne vyjit? Nekdo si mozna mysli, ze jsou v prirozenem souladu; jini zase, ze jsou v protikladu.

Jiste, je mozno se zeptat: jaky 'kapitalismus' a jaka 'demokracie'? Je to vse zalezitost prijatelne definice; s malymi odchylkami v chapani. Samozrejme, bez zminene svobody (ne jeji iluze) neni demokracie uskutecnitelna. Svoboda je prvni krok a musi vychazet z potreb kazdeho zucastneneho jednotlivce. Ovsem, svoboda souvisi s ekonomickou svobodou - jedno bez druheho neni mozne. Tudiz - dotykame se prava na soukrome vlastnictvi a podnikani... a jsme u kapitalismu.

Chtel bych ctenarum, s laskavym svolenim Editora, predlozit diskuzi prednich americkych disidentu a akademiku jakymi jsou Chris Hodges (byvaly zurnalista a duchovni, nyni obcansky aktivista prvni tridy) a profesora Sheldon Wolin (politicky filosof v duchodu). Nevidel jsem nikde versi tohoto rozhovotu s ceskymi podtitulky a doufam ze ji nekdo prelozi.
https://www.youtube.com/watch?v=LGc8DMHMyi8

Domnivam se, ze to muze pomoci zostrit pohled, rozsirit pole a pridat nadeji, ze nekdo na veci pracuje - alespon akademicky. Ovsem je to na dlouhou dobu - 3 hodiny. Ale presto to stoji za to.

338048

13.8.2015 23:40

RE: Casto diskutovane tema

dub 62.?.?.?

Reakce na 338048

je-li hlavním cílem a motivem kapitalismu zisk, nejde o schůdný model ani pro společnost, ani pro její přežití (či udržitelný rozvoj, jak se hezky říká).
jakýkoliv model postavený na honbě za mamonem končí katastrofou.

338050

14.8.2015 15:18

RE: Casto diskutovane tema

n.z. 174.?.?.?

Reakce na 338050

Znam Vas pseudonym z diskuzi po dlouhou dobu. O to vice me prekvapuje, ze uvadite takovy (prominte) nejapny argument. Ale budiz, i tak Vam dekuji za reakci. Diskuze je o porovnani rozdilu v chapani, neni-liz pravda? Nikdo nemusi nezbytne vychazet z diskuse jako "vitez"; oba ci vsichni maji moznost rozsirit svuj obzor a tim ziskat. Je to win-win, jak se rika.

Zisk JE nezbytny product kazdeho podnikani, at je nominalne soukrome (a ferove zdanene) ci rizene v zajmu spolecnosti (aka socialisticke) vladou. Bez nej prestava mit jakakoli aktivita smysl jelikoz se nevytvari nadhodnota. Vysledek takoveho postupu by byl regress - samopozirani - a zanik. Zisk je k prospechu vsech zucastnenych a re-investovani. Krome toho je nutny coby zaloha pro nepriznive obdobi, kdy rust je maly nebo zadny.

Co je klicem k pochopeni funkce spolecnosti je JAK je zisk rozdelen, cili kdo a jakym zpusobem na nem ma podil. Kdysi, za socialne-domokraticke Evropy (pred padem berlinske zdi) byli vsichni pracovnici odmenovani hospodarskymi vysledky z podnikani. To je jediny spravny model. Kapitalismus ma smysl jen tehda, mohu-li mit na nem podil. V pripade jak vidime dnes, kdy pracovnik ziska namisto podilu jen hole zivobyti je neprijatelne; to je vykoristovani dle definice.

Tudiz - opet to same: jmenujme veci spravnymi terminy. V mem chapani to co je nutne a nezbytne k ozdrave splecnosti je 'renesance' kapitalismu; resp. emancipace obcanu ve smyslu byt plnohodnotnym podilnikem. S tim nemam absolutne zadny problem. S tzv. "crony" (kamaradickovskym a elitarskym) kapitalismem mam naproti tomu zasadni nesouhlas, protoze je nemoralni. Kdyz si to promyslite, takovy model jaky nastinuji se velmi priblizuje myslence socialismu s tim rozdilem, ze kapitalismus zachovava osobni svobody. Socialismus je naopak usurpuje. Volba je podle me jasna.

338073

14.8.2015 20:35

RE: Casto diskutovane tema

dub 62.?.?.?

Reakce na 338073

zisk není nezbytným atributem podnikání, nutno především pokrýt náklady.
avšak hlavní problém je v tom, že zisk je hlavním motivem podnikání v kapitalismu, což je špatně, neboť to vede k potlačování všech ostatních hodnot a nelidskému chování jedinců a nakonec i fungování společnosti.

kdyby to pravda nebyla, nebylo by žádné převádění pracovních míst do zahraničí, nebyly by žádné podvody s atestací "léčiv" atd, atp. netřeba se příliš rozepisovat, pokud někdo čte zvědavce, ví, o čem je řeč.

takže když budete hospodským a bude vaším hlavním motivem zisk, budete vařit blafy z podřadných surovin, hostům lhát u všeho a pančovat to, co půjde. neb mamon je vaším králem.
když budete hostinským, který to bude dělat proto, že ho to baví, rád dělá lidem radost dobrým jídlem a pitím a vejdělek bude jen příjemným (a v systému používajícícm peníze nutným) příspěvkem na živobytí a ke kvalitě života, je to hodně o něčem jiném.

a kapitalismus v jakékoliv své formě je postaven na zisku a zisk/výnosnost investic je hlavním kritériem hodnocení výkonnosti. kritéria kvality života v něm nemají místo, a tudíž ani chlívek u hodnocení výkonnosti firmy/ekonomiky/společnosti.

a v tom je jádro pudla, proč se neshodneme. neb vy to zřejmě nevidíte.
a bez změny paradigmatu to nepůjde.

p.s. a nesvádějte tuto základní chybu na současnou fázi kapitalismu. jednak ta je nutným vyústěním kapitalismu jako takového, protože přesně k tomu nastavení tohoto systému a jeho principy vedou (z nebe to nespadlo), a jednak je toho zářným příkladem existence "snake oil salesmen" i za dob raného kapitalismu - zkátka mamon je hlavní cíl a metody jeho dosažení jsou podružné. mamon/zisk a morálka nejdou dohromady, stejně jako nejde dohromady s udržitelným rozvojem a šetrným zacházením s planetou.

a hlavně a především je kapitalismus model, kde dochází k privatizaci zisků a socializaci nákladů.

338083

15.8.2015 14:22

RE: Casto diskutovane tema

n.z. 174.?.?.?

Reakce na 338083

Vas pohled je zrejme vysledkem snive predstavivosti, ktera se setkala se zklamanim, tak jako v pripade mnoha precitlivelych obcanu CR. Ale budiz po vasem ac je to ekonomicky vzato nesmysl - necht' zisk je brzdou (nemohu sam verit to co pisu). Logika by mohla rici - a proc ta honba za nim, ale nechme toho. Vy jste zrejme pevnohlavy a logika jde u Vas stranou.

Navrhnete mi alternativni pohled. Lide typicky skoci do ne-realneho shokialismu. Ten ma ale daleko vice neduhu nez prednosti. Neni vhodny pro autonomni lidske bytosti. Ja rikam: nepovazujte soucasny model za zdravy a prirozeny; tot vse. Jak se to stalo? Intervenci statu ve prospech svych chranencu. A jsme tam kde jsme zacali - kapitalismus se stal ne-demokratickym. A to je problem.

338132

15.8.2015 21:21

RE: Casto diskutovane tema

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 338132

Ano, správně, kapitalismus je nedemokratický a byl takový odjakživa- což je pro celý svět problém, jak píšete. Kde je východisko? Východisko je ve zrušení "zastupitelské demokracie", neboť je to kardinální podvod na 99 procent obyvatelstva a nastolení všelidových referend a přímé demokracie.

338167

15.8.2015 21:59

RE: Casto diskutovane tema

lubosmat 78.?.?.?

Reakce na 338132

Tvorba zisku má vypovedať o tom, či ľudská činnosť je efektívna a teda v danom prostredí životaschopná.

Výsledkom každej činnosti je produkt realizovateľný na trhu, ak sa produkt stáva pre trh nezaujímavý, zisk sa nevytvorí a činnosť zaniká.

Primárnym cieľom činnosti je uspokojovanie potrieb. Na uspokojovanie svojich potrieb ľudia vynakladajú energiu a prácu potrebnú na ich zabezpečenie.

Patová situácia nastáva, keď potrebou sú len peniaze a moc, a prostrriedky na ich získanie sú jemne povedané: "Keď to nejde silou, tak to pôjde ešte väčšou!".

Zisk je na riadenie spoločenských procesov falošná barlička, mnohé potreby sú komplikovanou spätnou väzbou každého jedinca na vlastné schopnosti a úroveň spoločnosti v ktorej žije.

Veľa procesov beží nie preto, že vytvárajú zisk, ale preto, lebo niekto jednoducho chce aby bežali.

338169

13.8.2015 23:39

Řekl Američan David Simon., výkonný ředitel WIRE

Brok 90.?.?.?

To poslední vítězství kapitalismu - když vyhrál všechny bitvy proti práci, když získal nejvyšší autoritu, téměř nejvyšší morální autoritu nad tím, co je dobré a co ne, nebo to, co se oceňuje a co ne - poslední vítězství pro kapitál v mé zemi byla koupě volebního procesu, posledního nástroje pro změnu, který zůstal Američanům

338049

14.8.2015 3:36

Jestlize se narod nachazi opet...

favela 113.?.?.?

Reakce na 338049

zase jednou v okupaci pod EU, NATO,pod okupaci jejich sluhu,kolaborantu jednajcim proti zajmum vsech cechu, musi kazdy zacit jednat tak jak se jedna za okupace. Kazdy podle sveho nejlepsiho uvazeni. Cekat / na co ?/uz neni ani myslitelne.
Multikulturalismus je jedna ze zbrani tyranu. Naprosty nesmysl a vyznamovy rozpor a protiklad /contradiction in terms/.Muzeme se pokusit sloucit /a tim obohatit/ pouze kultury rovnocenne, ktere se mohou srovnavat a ovlivnuji se navzajem, ale nemuzeme nikdy cpat dohromady neslucitelne cokoliv bez kultury a neschopne vyvoje po vsech strankach. Kultury /ve smyslu kazdodenniho zivota vetsiny/ tak nemohou dohromady existovat s temi co nemaji ani tuseni ani schopnosti neco pochopit o te evropske zdaleka nejvyspelejsi a ojedinele.Tam kde se po mnoho set let nic nevyviji jen "pokrok" v nasili a korupci jedna se o slouceni zase s podobnou "kulturou" jako nejde sloucit moderni letadlo s kolobezkou napr.. Multikulturalismus je jeden z nejvetsich podvodu vubec. Jak dopadlo britske imperium pod vedenim pederastu a pervertu a dnes vlada v tramtarii / jako jine/ je v rozkladu, na misto usili o zlepseni celkove situace statu vlady resi probihaji zurive /berserk/ predevsim iracionalni rozkladne diskuse o neuveritelne zbytecnych problemech kolem svateb homosexualu !!!Ti nemaji schopnost si vytvorit!! neco sveho ovsem. Jak dopadlo Nemecko a cely svet pod buzerantskym cisarem Vilemem a jeho vladnim gangem pederastu ??? Schopnost jejich spociva v destrukci vseho. Parasiticke skupiny a ELITY ovsem zakonite nejsou schopny vubec zadne kultury.Proto jsem tam,kde jsme. Proto se take logicky obraci k nasilnym primitivum a psychopatum na pomoc potlacit za kazdou cenu civilizaci na vysoke urovni. / Napr.v USA , kde se elity zbavily rychle sve absolutne nezbytne /pro dalsi vyvoj/ prumyslove zakladny a porad vykrikuji ze chteji vladnout svetu/.Muzeme videt jak napr. feminismus speje k sebezniceni hysterickymi projevy pacientu uprchlych z psychiatrickych leceben /Puss/znamenajici hnis,hnilobu/ Riots/. Nemusim dodavat, ze podobna situace je v Bruselu kde ruzne prednostni gangy maji moznost se prosadit diky zakonum proti bile rase a bezohledne vylucovani v zamestnani EU uradu a jejich pokracovani v "pokroku" do nesmyslu atd. absolutni moci, bez sebemensi vize do budoucna a zparalysovani vlady/uradu vubec neco rozhodnout. Schvalnost sveta spociva a funguje vzdy spolehlive. Tam kde krestane kdysi prosazovali kdysi spiritualni ideologiii bez nasili tato se bezpecne se zvrhla v kratke dobe do extremniho materialismu,kultu bohatstvi, muceni a zuriveho vyhlazovani vzajemnymi imperialistickymi valkami. Situace,kdy se cast sveta urcujici jeho vyvoj najde v krizi, jiny nepsany zakon sveta to "umoznuje" vyloucenim tech schopnych svet zmenit do pokroku a miru .

338053

18.8.2015 23:37

.

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Keď si prečítate tento článok, tak zistíte, že je to proste taký jeden obrovský zmätok a chaos, proste neucelená a nie moc konkrétna teória (vhodná tak leda pre tupých amíkov), ďalej len kritika a žiaden návod, ako z toho von. A ak aj niekto v ussa príde s nejakým riešením, tak len s tým, čo tam už dávno mali - proste vykúpenie v podobe ron pólovho libertariánstva, pravičáctva a kapitalizmu s emerickým snom, kedže ussáci sú proste ako naprogramovaní roboti - bio-roboti a zombíci, neschopní myslieť inak - racionálnejšie, objektívnejšie alebo lepšie, proste inak a adekvátnejšie dnešnej dobe. A preto sú už dávno v prdeli a nielen oni, ale defakto aj celá západná "kresťanská civilizácia/kultúra", narozdiel napríklad od takých Rusov, ktorí majú veľmi nádejnú teóriu a koncepciu do budúcna v podobne Koncepcie sociálnej bezpečnosti (ruská skratka = kob). Ďalej, keď si len zoberiete, že nad akými otázkami uvažujú a filozofujú napríklad takí Rusi (respektíve spomínaní kob-kári) https://www.youtube.com/watch?v=baQrsy5lOiI a potom, keď si zoberiete na mušku zdegenerovaných amíkov, tak to je proste brutálny brutálny rozdiel 1000:1! A preto vsádzam všetko na Rusov! No proste nemôžem inak.

Inak pozerám, že v diskusii je zase riadne nablito. Prechodné články, evolučná teória..., no proste nič, čo by sa dokázalo, hahahaha! Uvedomte si ľudia, že žijete v historickom mýte a blude, ktorý má od skutočnosti a skutočných dejín (ľudstva a sveta) asi tak ďaleko, ako ja do ussa, hahahaha!

Boh, Vis Maior, HNR - Hierachicky nejvyšší řízení (intelekt)
------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=wtyeTVqkgBg

HNR, Boh, nábozenstvo
---------------------
http://leva-net.webnode.cz/products/hnr-boh-naboze...


Darwinova evolučná teória – Sprisahanie tisícročia - Konšpiračná teória!!!
--------------------------------------------------------------------------
http://dolezite.sk/Darwinova-evolucna-teoria-spris...


Odomykanie tajomstva života - Vynikajúce!!!
-------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=RWt12jPUusc


Poprená evolučná teória
-----------------------
https://www.youtube.com/watch?v=zmqFoETJfSU


Fakta o ktorých se nehovoří - Zjevný design stvoření!
-----------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=_ITkTyDjUd4



VODA MŔTVA, kapitola 8 - ČO SA STALO JASNÝM NESKÔR - O možnej histórii ľudstva!
-------------------------------------------------------------------------------

Ukážka!
-------
http://leva-net.webnode.cz/products/voda-mrtva-kap...


Celé v pdf!
--------------
http://files.leva-net.webnode.cz/200002164-c9585ca...

http://chod.sk/bvxr6 - Krátka url

338312

19.8.2015 0:21

Nemohou už jinak, nemají již jiné vzory než hokynáře a pistolníky

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 338312

Komu není shůry dáno v apatyce nekoupí a navíc systém bezprecedentních dravců neoliberálů odstraňování konkurence (na místo spolupráce tvorby) na dominanci vyselektoval vskutku dárečky s jedinečnou vlastností kohoutů vyhrabaného sežraného hnojníku v což vše proměňují s talenty od všeho.

Aneb primitivové úžerů se do blahobytu prostě neprožerou, ovšem zkouší to a svět jim to nehodlá dál odkývávat na svůj úkor.

338314

20.8.2015 10:01

Dokumentární film

mustwatchtv kontakt (zavináč) mustwatchtv (tečka) cz 212.?.?.?

Konec svobody
End of Liberty

ZEMĚ: USA
ROK: 2010
DÉLKA: 74 minut
REŽIE: n/a
JAZYK: angličtina
TITULKY: české
USA se blíží společenskému úpadku. Denně je možné vysledovat několik znaků, které signalizují v americké společnosti závažné problémy. Samostatně jsou tyto znaky poměrně nevýznamné, ale dohromady dávají ucelený obraz o stavu ekonomiky a o směřování této země.

Film online:
http://www.mustwatchtv.cz/4-ekonomika/41-konec-svo...
Vložený obrázek

338380

Příspěvků: 49

13.08. 06:31 jezinka  iluze svobody
13.08. 07:00 lucifuge  RE: iluze svobody
13.08. 08:15  RE: iluze svobody
13.08. 10:13 Nikdo (originál)  RE: iluze svobody
13.08. 10:58 lucifuge  RE: iluze svobody
13.08. 11:53 gippius  RE: iluze svobody
13.08. 18:15 Nikdo (originál)  RE: iluze svobody
13.08. 11:59  RE: iluze svobody
13.08. 12:47 Emil Robot  RE: iluze svobody
13.08. 17:18 alex69  RE: iluze svobody
16.08. 00:41 Emil Robot  RE: iluze svobody
14.08. 10:02 pokr  RE: iluze svobody
14.08. 11:41 Emil Robot  RE: iluze svobody
14.08. 15:21 alex69  RE: iluze svobody
14.08. 17:16 pokr  RE: iluze svobody
15.08. 19:13 Jarmila  RE: iluze svobody
16.08. 16:03 pokr  RE: iluze svobody
16.08. 18:47 Jarmila  RE: iluze svobody
13.08. 18:22 Nikdo (originál)  RE: iluze svobody
16.08. 16:12 pokr  RE: iluze svobody
13.08. 08:14 gippius  Totalita nového typu.
13.08. 09:13 R  RE: Totalita nového typu.
13.08. 10:09  Na venkovské blby a městskou lůzu je vždy ve
13.08. 10:27  RE: Totalita nového typu.
13.08. 11:19 Kájík  RE: Totalita nového typu.
13.08. 11:41 gippius  RE: Totalita nového typu.
13.08. 14:07 Aja  RE: Totalita nového typu.
13.08. 17:44 Satanist  RE: Totalita nového typu.
13.08. 10:14 lubosmat  Ako z kola von?
13.08. 10:40 rosh  ceska rep. jako akciova spolecnost
13.08. 14:15  RE: ceska rep. jako akciova spolecnost
13.08. 14:29 Vladimír Stwora  Máte tu 25 příspěvků od začátku měsíce
13.08. 16:20 n.z.  Clanek tohoto druhu
19.08. 11:21 disident  RE: Clanek tohoto druhu
13.08. 18:09 Jarmila  Divné zvuky
13.08. 18:40 VojtaIL  RE: Divné zvuky
13.08. 19:02 alex69  RE: Divné zvuky
13.08. 21:04 n.z.  Casto diskutovane tema
13.08. 23:40 dub  RE: Casto diskutovane tema
14.08. 15:18 n.z.  RE: Casto diskutovane tema
14.08. 20:35 dub  RE: Casto diskutovane tema
15.08. 14:22 n.z.  RE: Casto diskutovane tema
15.08. 21:21 Jarmila  RE: Casto diskutovane tema
15.08. 21:59 lubosmat  RE: Casto diskutovane tema
13.08. 23:39 Brok  Řekl Američan David Simon., výkonný ředitel WIRE
14.08. 03:36 favela  Jestlize se narod nachazi opet...
18.08. 23:37 Cico_Ciciak  .
19.08. 00:21  Nemohou už jinak, nemají již jiné vzory než hokynáře a pistolníky
20.08. 10:01 mustwatchtv  Dokumentární film

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

22

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 47 čtenářů částkou 6 496 korun, což je 22 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 0

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 10

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 0

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 1

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Putin označil Grétu tím co skutečně je04.10.19 12:42 Rusko 0

Tajný islamista zabil v Paříži čtyři policisty04.10.19 11:33 Francie 2

"Protiprávně" sterilizované ženy mají šanci na výpalné odškodnění 300 tisíc korun03.10.19 22:16 Česká republika 5

Gott pred smrťou ľutoval jednu vec, že s rodinou otáľal až do neskorého veku03.10.19 19:48 Česká republika 0

Co peklo pohltí, nevydá: Brusel je připraven obejít Johnsona, odklad brexitu by mohl schválit i bez žádosti03.10.19 14:39 Evropská unie 3

Karel Gott a státní pohřeb? V katedrále sv. Víta? Den smutku? Proboha, proč?02.10.19 18:27 Česká republika 28

Hrozí v Itálii automatické občanství pro nezletilé migranty?01.10.19 16:38 Itálie 1

Na Duku podala trestní oznámení údajná oběť sexuálního zneužívání v církvi01.10.19 15:07 Česká republika 0

Nová kolekce - podzim 2019: Nic pro bílé muže01.10.19 14:59 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,40 Kč
Euro
25,82 Kč
Libra
29,50 Kč
Kanadský dolar
17,72 Kč
Australský dolar
15,89 Kč
Švýcarský frank
23,50 Kč
100 japonských jenů
21,61 Kč
Čínský juan
3,32 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,77 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,45 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 785,51 Kč
1 unce stříbra
411,46 Kč
Bitcoin
194 199,87 Kč

Poslední aktualizace: 14.10.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 445