Diskuze k článku

Zápas o lepší svět a hnutí Zeitgeist

Příspěvků 55

20.7.2015 0:47

Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

antonov 77.?.?.?

Hnuti je jedinej projekt, kterej doopravdy nabizi cestu. Nic podobnyho nevzniklo. Konspirace, ze je to zase cesta pro ovce vytvorena kdo vi kym...blbost.
Pamatuju si kdyz to vyslo. Udelal to da se rict na kolene s nejakym pro americany zakladnim vybavenim. Tim jak to lidi oslovilo, mohly byt filmy a propagace sofistikovanejsi. Ale dal uz to proste tlacit nejde. Projekt je mrtvej- stagnuje, protoze lidi nemaji zajem tento system zmenit. Vetsine jde jen o to, ze soused ma lepsii mobil nez vy. O prachy. A pak at si vladne treba globalni prediktor, nebo kdo je ted v mode. Projekt nema sanci- lidi k tomu nedospeli. Je to stejna utopie, jako skdyz si predstavitem ze by stari egyptane tenkrat dostali rozum. A nejen oni i vsechni ostatni okolni rise. A v momente, kdy to tu spadne, tak pro zmenu takovej projekt nepujde uskutecnit, diky ztracenemu rizeni obyvatel planety.
Ale zkusili to- nejsledovanejsi video ja gangam style. To se lidem libi.

336816

20.7.2015 5:11

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336816

[chechtot] Nu, snad intelektově jim stačí nakrmit voči metrosexuálům. O dvorní šaškárny se honorace postará mezidruhově výhledově na nový evoluční homo - poserion. [vyplazený jazyk]

336821

20.7.2015 10:38

Řízená opozice

Guru 178.?.?.?

Reakce na 336821

Neměl jsem čas pečlivě analyzovat ideologii ZeitGeist.
Podle nesrozumitelnosti, podle toho, že opět příliš viditelně "střílejí" mimo terč, podle toho, že opět nevědí nic o Velkém Chazarském Podvodu, však mohu předběžně usuzovat, že se jedná jen o další z řady 1000 a jedné z tzv. "řízených opozic".
Dříve než se stanete jejich zadarmo pracujícími dobrovolníky, doporučuji nechat si pár detailů objasnit např. zasláním konkrétních otázek.
A pokud ve vedení tohoto hnutí opět naleznete standardních 43 až 75% osob Chazarského původu, rychle pochopíte, která bije.

336837

20.7.2015 11:34

RE: Řízená opozice

Vesmírný guru 185.?.?.?

Reakce na 336837

Když už jste tady, mohl byste kromě těchto zasvěcenných informací pustit nějaké info o e-cat? Vím, že v průběhu deseti a více let zde zasvěcenně tvrdíte, že bude uvolněn během pár týdnů. Nějaké novinky od posledního roku, kdy po dalším zlepšení parametrů měl být uveden na trh v řádu několika dnů až týdnů? Nebo se čeká na další zlepšení parametrů?

336839

20.7.2015 18:42

RE: Řízená opozice

Guru 178.?.?.?

Reakce na 336839

odpověděl jsem Vám, avšak admin zablokoval moji odpověď

336864

20.7.2015 12:29

RE: Řízená opozice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336837

Taky si myslím že tam v nastavených pravidlech úžeru jsou zbožná přání a víceméně jsem reagoval na glosu. [velký smích] [mrknutí jedním okem]

336843

20.7.2015 14:04

RE: Řízená opozice

anonym 213.?.?.?

Reakce na 336837

tak si pozri ich filmi a zistis ze o chazaroch sa tam nehovori, oni menuju priamo Rotshilda aj Rokefelera a iných ich spolupracovnikov.
Inak je dobre vediet ze pouzivas princip kolektívnej viny.

336849

21.7.2015 18:16

RE: Řízená opozice

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 336849

A ty si myslíš, že čo, že rotšild a rokefeler sú najvyšší chazari?! Kamaráde, to sú tiež len poskoci, nad ktorými je ešte judaisticko-masonská moc a každý významnejší judaistický rabín je hierarchicky vyššie než rotšild! A nad-judaisticko-masonská moc sa volá konceptuálna = globálny prediktor! Ten vytvoril judaistickú matricu!

Globálna pyramída moci - Všehovoriaci príspevok z internetu!!!
------------------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/06/pyramida-moc...

336919

21.7.2015 20:31

RE: Řízená opozice

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336919

Oligarchický kapitalismus je o monopolizaci a maximalizací zisků těch s prostředky takže každou nevítanou konkurenci když neeliminují tak likvidují a v podstatě je to boj o všechno všech, podmaněných i extrémně intenzivně kdy pravidla civilizací a kultur jdou stranou korupcí moci a přizpůsobení zákonů rádoby nejzprofitovanějších zisku i efektům s likvidací možných hrozeb nezávislých přejetím válečným pluhem a získáním možností zakázek obnovování struktur industrializací které pokud nezůstanou pod kontrolou posedlých mamonem opakují cykly zmarů vidin v podstatě mdlého ducha ale o to s větší posedlostí zoufalství mamona kdy tak trpí že utrpení druhých ve svých fóbiích nejsou sto vnímat natož pochopit a zpravidla egoistické šmudly ani nezajímá či dokonce strádání druhých potěší že netrpí sami.

336928

21.7.2015 23:35

RE: Řízená opozice

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 336928

Peknučké teórie a rozprávočky rôznych dogmatických libertariánsko-pravičáckych trtko-šulíkov a iných vymetených zombíkov o kapitalizme ako vraj o najslobodnejšom spoločenskom systéme sú jedna vec a realita zase druhá! A tá je desivá! Kapitalizmus vznikol plánovane na osnove buržoázne-liberálnej kultúry/ideológie po veľkej francúzskej buržoáznej a anglickej priemyselnej revolúcii, keď formálne zničil remeselníctvo (ktoré ale medzi "chátrou" pretrvalo fakticky až dodnes) a už od začiatku hral do karát rôznym bohatým meštiakom (manufaktúrnikom, bankárom, aristokracii, priemyselníkom, veľko-priemyselníkom, obchodníkom, kupčíkom, burzovým špekulantom, otrokárom...), dedičným a rodinným klanom v tej dobe aj tým budúcim, takže kapitalizmus je už od začiatku oligarchistický/klanový/mafiánsky systém, ktorý ma už vo svojej samotnej podstate zakomponovaný vzorec na monopolizáciu! Už od začiatku globálnemu zákulisiu išlo o to, aby títo vyvolení kapitalisti zkúpili, ovládli a zotročili celý svet a jeho esenciálne strategické odvetvia! Ale tak "trochu" sa mu to asi vymklo z pod kontroly! Kapitalizmus je odvodený od slova kapitál = prachy, zisk, investovanie, kotenie peňazí z peňazí, špekulácia...! Kapitalizmus je spoločenský systém založený na parazitizme, zdieraní a vykorisťovaní, totálne odtrhnutý od reality a vôbec nesleduje nejaké reálne, prirodzené a zdravé potreby ľudstva, ale sleduje len maximalizáciu zisku a to za každú cenu (reklama, propaganda, utrpenie), vrátane osierania zákazníkov (sračky namiesto jedla) a likvidácie akejkoľvek konkurencie (konšpirácie, vojny)! Na najnižších úrovniach spoločnosti - teda medzi "chátrou" sa dajú z kapitalizmu spozorovať len niektoré atribúty ako: moderné "remeseľníctvo" obohatené o "výrobné" prostriedky a moderné liberálne krypto-otroctvo! Táto "chátra" v podstate nemá reálne žiadnu šancu ohroziť kapitalistickú oligarchiu!

336937

22.7.2015 0:10

RE: Řízená opozice

.lak 77.?.?.?

Reakce na 336937

Tak a očistec pro chápající... s pravdivým blahoslavení chudí duchem, ale napadá mne pouze za co soudruzi. [chechtot]
Téma je ovšem vážné a jenom se potvrzuje že blbá choreografie zmary graduje. Díky za reakci, osvětlení a rozvinutí.

336940

20.7.2015 13:06

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336821

Jak někdo řekne "demokracie", vzít hůl do ruky, a jakmile řekne "půjčka", tak mu dát jednu přes kebuli, a byl by na světě klid... [mrknutí jedním okem]

336844

20.7.2015 19:32

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336844

a když někdo vezme hůl ruky tak ho rovnou zastřelit
a byl by ještě klidnější klid
bez agresivních pitomců by se žilo nepochybně lépe [cool]

336866

20.7.2015 8:56

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

opus111 89.?.?.?

Reakce na 336816

To je stejné jako ten šílený Hlávka na Svovobodném vysílači.

Ten taky chtěl nejdříve lidi měnit a posílat na demonstrace, a že když nás bude milión tak se musí něco změnit.

A také psali prezidentovi žádost ať se může konat schůze o uzákonění referenda, atd.

Nakonec pochopil, že lidi to mají na háku, na demonstrace chodí jen ti "profesionální buřiči" a co se týče prezidenta, ten se tím vůbec nezabýval.

Tak Hlávka zatím pořád mele ty nesmysly o zlodějských bankách a úroku, a už nechce měnit svět, ale přešel na doktrínu, že musíme změnit jen sami sebe. Posledně tam volala nějaká paní a měla jiný názor, tak ji vůbec nepustil ke slovu, prostě šílenec.

Zeitgeist je projekt, který jako by psal Sci-Fi román, jak by to mohlo vypadat za pár století, ale v žádném případě neukazuje způsob, jak k tomu dojít.

Těmi skutečnými průkopníky jsou lidé jako Ilona Švihlíková nebo pan Keller.

Hlávka, Zeitgeist a spol., to jsou jenom žvanilové.

336827

20.7.2015 11:37

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

Vesmírný guru 185.?.?.?

Reakce na 336827

Chtěl jsem se zeptat, kolikrát zde ještě budete psát o Hlávkovi, o Zeitgeistu atd. Už jste to tu vytapetoval asi padesátkrát, asi vám to hodně leží v žaludku. Zřejmě je jejich chování bohu stvořiteli nanejvýše odporné. Co s tím naděláme?

336840

20.7.2015 13:33

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

rudvorak 77.?.?.?

Reakce na 336827

Pane "opus111", dočetl jsem váš příspěvek až do konce a nedočkal se ničeho konstruktivního, alespoň nějakého vašeho návrhu apod. Jen a jen kritizujete, aniž byste navrhl něco lepšího. Jenom děláte dusno a připravujete lidi o čas. K čemu je to dobré? Jste nedůvěryhodný, nečitelný, nelze vás vůbec brát vážně. Vyzývám vás tímto, abyste se kritizovaným lidem zde veřejně omluvil. Znám P.Hlávku a lidi od Zeitgeistu osobně a velice si jich vážím. Ve srovnání s nimi jste žvanilem a šílencem vy, ne oni.

Pan Keller se v EU parlamentu projevil jasně, co je zač, podrazil svoje voliče a kličkuje jako zajíc. Výplatní páska je mocná zbraň... Paní Švihlíková neustále analyzuje stav věcí a vůbec nenavrhuje konstruktivní řešení, jako kdyby se přímo vyhýbala přiklonit se k nějaké nové cestě. Nemá svoji vizi.

336846

21.7.2015 7:35

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

antonov 77.?.?.?

Reakce na 336846

On ten film nevidel stejne jako ti co malou a pouzivaji radi slovo chazar

336881

20.7.2015 8:58

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 336816

Protože to vymysleli na západě, nevědí, že tady už se to v určitý modifikaci zkoušelo. Není to totiž nic jinýho, než socialismus vylepšený tím, že se odstraní peníze. Za sociku bylo taky hospodaření založený na konečných zdrojích a když se něco recyklovalo, tak proto protože toho bylo málo a ne, aby se nějaká firma napakovala.
Jacques Fresco je asi dobrák a myslí to dobře, ale když vidíte ty jeho geometrický futuristický města, tak jde trochu mráz po zádech. Ldi si asi představuje jako mravence nebo včely, nevím. Myslí to dobře ale prosakuje z toho takovej Sluníčkovej koncentrák. Vlastně je to NWO s jiným volebním programem.
Největší mínus je, že je to shora směřovaná změna a ne zevnitř, takže musí selhat. Dokud se to tu důkladně nepo..re, nic nového nemůže vzejít.

336828

20.7.2015 9:51

RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu

J_Pitralon 178.?.?.?

Reakce na 336828

Reálsocialismus to byla sice polovojenská diktatura, což se nikomu nemůže moc líbit, ale v současnosti je nahrazena ještě šílenějším systémem nekonečné války.

A jakmile se vám válka nelíbí, odevšad vyskakují blázni posedlí bojem s ruskou propagandou, "konspiračními teoriemi", fízlují a vymývají mozky. Žádný moc velký rozdíl, koncentrák jako koncentrák.

336833

20.7.2015 1:51

Poprvé

jan toufar jantoufar (zavináč) seznam (tečka) cz 94.?.?.?

Trefa do černého. Z pohledu pozemšťana, což všichni jsme a ne že ne, jsme si rovni.
Odvrácení objektivu zájmu od Slunce a Země principů, sebe samého, Darů již jsme nositelé, Země jako vesmírné oázy. Náhražky za opravdovo zdomácněly, blazeované egoistické zpohodlňovávání. Všichni jen berem… a vracíme…? Naše pramáti se z toho sesychá, jak násilně z ní těžíme. A byly krásné zimy a léta, …a deště,hmyzáků a květeny, všeho tak akorát. Nevratné děje, se dějí. Ponížená krajina, domestikovaná zvířata, zpitomělí lidé, narušené cykly a důležité souvislosti. A stále jedem, a jedem zamořujem. Není to nutné, ale je to nevyhnutelné. Hezký večer, touficz

336817

20.7.2015 2:10

Lepsi svet?

karel4u 76.?.?.?

Ja si myslim, ze je to vynikajici myslenka, take to, ze by to melo byt realisovane v Rusku je velmi prakticke. Protoze tam uz maji zkusenost s tim kam davat lidi kteri by s tim eventualne nesouhlasili. Jmenuje se "Gulak".

336818

21.7.2015 20:24

RE: Lepsi svet?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336818

Dívejte, pokud ve světě nastane ZMĚNA k lepšímu, tak může přijít jedině z Ruska.. Jedině Rusko spolu s Čínou jsou schopni rozbít nadvládu dolaru a stávající finanční-úrokový systém.. Takže jednou vám zamrzne úsměv na rtech..

Co se týče "lepší buducnosti či změny finančního systému" - to stávající západní světové elity nikdy dobrovolně nepřipustí, jedině že by budoucí NWO byl ještě (pro ně) lepší než stávající NWO. Čili věřit v mírumilovný přechod k nějakému lepšímu uspořádání lidstva je dosti naivní myšlenka. To by se ze všech vlků museli stát beránci a to asi nehrozí, že ano..

Zásadní věc je - co se stane, když Rusko a Čína shodí dolar a stávající systémy se zhroutí. V této chvíli musí nastoupit něco nového a to je právě teorie KSB, jejiž video-propagátorem je pan Pjakin. Čili směr je dán, čeká se na vhodnou chvíli (rok 2017??).
Žijeme v přelomových dobách, to je patrné..
[cool]

336927

20.7.2015 9:00

Kdy a proč to všechno začalo

Marten264 77.?.?.?

To je oč tu běží.

Projekt člověk je umělý projekt, vyjímečný ve vesmírném stvoření. O co je vyjímečnější o to větší vady se skrývají v jeho podstatě.

http://uloz.to/xoGcpcKp/thovt-projekt-lidstvo-kers...

Tento typ humanoidní bytosti je na této planetě velmi krátce - ne více než 20.000 let.

První typ člověka byl pro zásadní nedostatky a pochybení zcela zničen. Druhý typ jste vy. Třetí typ přichází.

Byli jste původně určeni pro těžkou práci ve hmotě. Takto jste stále determinováni. Nevnímáte energie,kterými jste primárně řízeni. Podle toho se také chováte ke svému okolí. Prostě jste tupí.

Nyní se cesty rozdělují, jedna část původních tvůrců si přeje cestu "transhumanismu" - upgrade pomocí nanotechnologií. Druhá cestu přirozeného vývoje pomocí již vložených vlastností.

http://www.wingmakers.cz/index.php/obsah/rozhovory...

Zde je dobré si připomenout slovo - Stvořitel - v původním významu stvoři - těl , tedy stvořitel těl, podobně někteří čekají na Spasitele - spasi - těl.

To co jistě lidstvo čeká je rozdělovník, vesmír se skládá z mnoha úrovní vibrací a tuto planetu čeká zásadní změna, blíží se ke středu Galaxie. Pro mnoho z vás již nebudou dveře otevřené a je pravděpodobné, že pokud nebudete připraveni nepřežijete tuto změnu v dobrém duševním zdraví.

https://www.youtube.com/watch?v=C4V-ooITrws

Pak se vám ty "Gulagy" budou hodit, neboť někteří vaši spoluobčané se prostě zblázní.

336829

20.7.2015 9:22

RE: Kdy a proč to všechno začalo. Soutěž namachrovaných nyní v dydlace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336829

Gulagy existují pro recyklaci peněz nesouměřitelně bohatých ale začíná jim tam chybět fyzická realizace jako asi s přistáními na měsíci ale lidé věří a zůčastnují se honby za zlatým teletem které se mění nenažraným v kočičí zlato stejných hodnot využití a samospásy kriplů intelektů. [mrknutí jedním okem]

336832

20.7.2015 11:34

RE: Kdy a proč to všechno začalo

opus111 89.?.?.?

Reakce na 336829

To jsou ještě větší bláboly než te Zeitgaist.

Pořád jenom samé pindy o vibracích a křižovatkách a rozcestích.

A odkazy na nějaké nesmyslné fantasmagorie napojené na démonický tunelling neba chanelling.

[chechtot] [chechtot] [chechtot]

336838

21.7.2015 7:17

RE: Kdy a proč to všechno začalo

antonov 77.?.?.?

Reakce na 336838

zeitgeist na vibrace sral, ale nevyhazoval nikoho. Ani lidi s virgulí co ti najdou vodu. Zeitgeist ma tu smulu, ze lidi se neumi zbavit nalepek. Snazili se tak moc, aby lidi vsech moznych nazoru se spojili v tom, ze zijeme v matrixu (zvlast lidi v megapolich), ze uz jsem zlomil hul- lidi nechteji chapat. Podezrivam lidi, ze je dokonce sere to, jak ten film diky tomu jak dlouho jsou ty myslenky cizelovany, rozsirovany na dnesni dobu, porad v pohybu, tak podezrivam lidi z toho, ze jsou nasrani, jak genialne se strefil. Proste uspech, ze to nekdo dokazal.
Ono uz bylo na case po milionu knizkach o zivote, aby to nekdo shrnul. Dalsi vec- oni nabidli reseni, to ale neni konecne. Pokud se nekomu nelibi, tak jsou otevreni tomu, aby to nekdo vylepsil. Pokud jim mate co rict, tak nevahejte a v pristim upgradu budete s vasimi myslenkami vy! To neni uzavrenej zkoncenej projekt! Kecy o socialismu? Ja jsem samotar a nesnasim se nekde skupinkovat, ale i ja jsem pochopil, ze zivot je prave o spojeni. Jinak jsme sami a stastni nebudeme. spolecnej cil je to nejlepsi co kazdyho muze potkat. Je to lepsi ve dvou nez v jenom a ve trech lepsi jak ve dvou. Neserte do toho totalitu.
Naroubovat to na socialismus- zlo- je zjednoduseni a michani hrusek s jablkama. Ono se jaksi nic samo neudela. Nekdo vzdy musi rozhodnout- lidi jsou tuúpa hovada- bez veleni to nejde.Tak daleko lidstvo nedoslo, aby kazdej z nas nemel v hlave nasrano a co ja vim instinktivne jsme vedeli kam se postavit, aby z toho nebyl zmar. Pokud nekdo ve vsem vidi socialismus, tak pak at se podiva kolem sebe- vsude je socialismus- treba ve fasi firme, nebo v rodinach, kde se poslouchaji rodice. Prdim na to [smích] Kdo chce psa bit.
a to nejsem zadnej jejich guru. Jen jsem tleskal, jak se nekdo zmohl neco takovyho vytvorit a poslal o dal. Dal zajem nebyl. Tak to udelal kazdej- zajem neni. Tak zdarec- zitra v kolbence, nebo za pocitacem- budeme vyrabet program pro buzerovani zamestnancu od komplu. Ale nikoho to nesere, tak proc bychom to nevyrabeli. Vubec me to nesere, kdyz to nesere vas, my to vyrobime

336880

20.7.2015 11:50

RE: Kdy a proč to všechno začalo

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 336829

Je dobře, že tebe už se to netýká, takže můžeš promlouvat k druhým. Logicky je to sice nesmysl, protože kdyby se tě to netýkalo, tak bys tu žádná podobná zjevení nehlásal, ale i tak tě musím pochválit.

Ještě k těm telům. Myslitel, ten to tělo vymyslel, dobyvatel tělo dobyl, spisovatel tělo sepsal, skladatel tělo složil, badatel tělo vybádal, krotitel tělo zkrotil, vychovatel tělo vychoval, pachatel tělo spáchal, hlasatel tělo hlásal, nakladatel tělo naložil, dělitel tělo dělil, podnikatel s tím tělem podnikal, cvičitel to tělo cvičil, sběratel sbíral a žadatel žádal.

A ještě jednou ti mnohokrát děkujeme, že jsi k nám sestoupil jako správný mesiáš a k nám jsi promluvil. My tupí, kteří se ti nevyrovnáme, ti mnohokráte děkujeme. Doufám, že se dostavil pocit štěstí, jak jsi to těm tupounům zase natřel. [chechtot]

336841

20.7.2015 15:44

RE: Kdy a proč to všechno začalo

Marten264 77.?.?.?

Reakce na 336841

Pocit pravého štěstí jsem již dlouho neměl, ale co slovy klasika "je to jen muška zlatá" , třeba časem.

Ale velmi jsem se pobavil - s těmi těli a teli , jsem ani netušil co všechno čeština nabízí. Děkuji.

Pane opus111 povězte mi - a čemu věříte Vy ?

336857

23.7.2015 22:07

RE: Kdy a proč to všechno začalo

pavelh14 109.?.?.?

Reakce na 336857

Pan OPUS 111 je věřící ortodoxní kryptoJehovista a sociální demokrat v jednom....zajímavá kombinace degradující jeho nesporné vzdělání sociální inteligenci a empatii na výši dnešního datumu....

337058

20.7.2015 14:15

RE: Kdy a proč to všechno začalo

anonym 213.?.?.?

Reakce na 336829

urcite to myslis dobre, len pripomeniem ze slovencita nieje primarny svetovy jazyk a nikdy nebol, preto odvodzovat zo slovenských nazvoslovy cokolvek je maximalne nedoverihodne, rovnako ako s kazdeho dnes pouzivaneho jazyka kedze tie naozaj stare jazyky ked sa to vsetko tvorilo uz nikdo nepozna.

336851

20.7.2015 9:19

Žádný problém...

J_Pitralon 178.?.?.?

Zeitgeist movement to je sice nejasná utopie, ale samotné Zeitgeist dokumenty pořád fungují docela dobře, tak jak mají. Čím větší je časový odstup, tím lépe.

https://www.youtube.com/watch?v=UEBt2LtixME
[překvapení]

336831

20.7.2015 12:08

RE: Žádný problém...

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336831

Skvělý odkaz,sice zdánlivě mimo téma zajímavého článku R.L.,ale zato k tématu veskrze aktuálnímu což je stav tohoto veskrze zhovadilého světa,z něhož vše,čeho se ač neradi zúčastňujeme,vyplývá....
Hlavně by si to měl dát do archivu "Pan Pevnost Pružnost a Potvory Palačinky "a trochu o něm popřemýšlet...... [velký smích]

336842

20.7.2015 13:30

RE: Žádný problém...ještě tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336842

Ten vyhřívá vděčně magmatický krb planety z nateklých šachet petrolejem co vyhořel maximálně do 10 sekund. [chechtot]

336845

20.7.2015 14:41

RE: Žádný problém...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 336842

To je zbytečné. Vyklepané ovce si proti svému pánu nic nedovolí, ani začít myslet. A vlastně mají pravdu, už to je dost velká drzost.

Přednáška o studii pádu budov WTC 11. září 2001 doc. Ing. Ivan Němec Csc
https://www.youtube.com/watch?v=O-Jyd3-iCGk

Michael Chertoff Gets Pounded With 9/11 Questions
https://www.youtube.com/watch?v=GgXCsTaQ-2Q
[mrknutí jedním okem]

336852

20.7.2015 10:18

utopia vs realita

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 213.?.?.?

Ano ich myslienky na globálnej, alebo aj statnej uroveni su utópiou, lebo ludia su proste taky aky su a nebudem tu vulgarny.
Ale dolezite pre kazdeho jedinca je jedinec sam, a teda zmente seba a budete sa mat lepsie, a v tomto su myslienky ZG velkym prinosom, a samozrejme aj ine zdroje.
Proste zlepsujte seba, svoje schopnosti, svoje vedomosti a ked sa spojite s inými ludmi co maju podobne zaujmi tak vam to pojde lepsie.
Hlavne nepresadzovat zmenu globalne, lebo to povedie len ku konfliktom.

336835

20.7.2015 16:00

Souhlasím s Radimem Lhotákem

rudvorak 77.?.?.?

Děkuji Radimu Lhotákovi za tuto analýzu Hnutí Zeitgeist. S jeho pohledem se ztotožňuji na 100%, podepsal bych každé jeho slovo. Neuměl bych to vše vyjádřit tak celistvě jako on. Zejména souhlasím s tím, že duchovní realita lidské bytosti není důsledkem materiálních procesů, ale je naopak jejich příčinou. Obojí je v interakci, ovšem rozhodnutí k činu je vždy první. Člověk má svobodnou vůli a s tím neoddělitelnou osobní zodpovědnost. Toto nelze žádným způsobem obejít či potlačit. Lidská vůle je prvotní, stojí na začátku všech procesů. Člověk je hybatelem a spolutvůrcem hmotných i nehmotných forem, ať už chce či nechce. Nelze se tomu vyhnout.

Otázka příslušnosti k národu a rase opravdu není žádný přežitek. Naopak je nutno z ní vycházet a na ní stavět. Ať už rasy a národy vznikly z jakéhokoliv důvodu a jakýmkoliv způsobem, určitě v tom vidím hluboký smysl. Každý národ zde na Zemi je obdařen specifickými vlastnostmi a má svůj specifický úkol. Tomu odpovídá i jeho sociální uspořádání a kulturní hodnoty, to vše vzniklo přirozeným vývojem. Jen pochybná kritéria a východiska tzv. „západní civilizace“, včetně jejích ekonomických mechanismů, způsobují tendence tento přirozený stav měnit. Pokud chování jiných národů nechápeme, snažme se ho pochopit a ne ho měnit nebo se mu přizpůsobovat. Světové společenství nechť je budováno zezdola, s úctou k vlastnostem každého národa. Takový postoj máme všichni v podvědomí jako přirozený. Jestliže realita tomu neodpovídá, je to vyvoláno uměle a cíleně zvenčí.

Snažil jsem se s hnutím Zeitgeist nějaký čas spolupracovat a tento princip, že vše je jen technický problém, který lze vyřešit, mě odradil. Přece motivace k rozhodnutí pocházejí z různých vrstev lidské bytosti, ne pouze ze hmoty, a není všechno pouze technický problém. Také cíle nebývají vždy pouze hmotné. Rovněž i já za některými postoji hnutí cítím něco nekalého, jakousi manipulaci s lidským myšlením a cítěním. Dokonce tam cítím jakousi ústupovou cestu globální elity z jejího prekérního současného stavu, tedy jednu z ústupových cest. Tímto nekritizuji jednotlivé aktivisty TZM, naopak si jich velmi vážím, poznal jsem je osobně, ale kritizuji doktrínu hnutí.

TZM podává poměrně jasnou vizi uspořádání lidského společenství na Zemi. Obsahuje mnoho podnětných myšlenek a hodnotných návrhů. Nenabízí však žádné konkrétní kroky, jak přejít k navrhované formě lidského soužití, chce čekat, až lidstvo pochopí správnost navrhovaného řešení a přijme je za své. Chce tedy pouze inspirovat, nic neprosazuje. V současné době mi to připadá málo aktuální, neboť hnutí se nezabývá hlavním problémem lidstva, jež se nachází ve stadiu globálního probouzení, jak se vymanit z útlaku globální elity a zrůdného plánu depopulace, deformace lidského genomu a zániku lidstva jako celku.

336858

21.7.2015 8:32

RE: Souhlasím s Radimem Lhotákem

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 31.?.?.?

Reakce na 336858

Přesně tak jsem to myslel Rudo děkuji. Alex

336886

23.7.2015 22:11

RE: Souhlasím s Radimem Lhotákem

pavelh14 109.?.?.?

Reakce na 336886

Mám pocit, že zatím stravitelnější variantou vyvázání se z ekonomického otroctví, je přechod do nového socioekonomického systému bezúročných peněz dle Reformy společnosti o.s. www.ekonomickareforma.cz/pdf/reforma.pdf

337059

20.7.2015 17:36

asi tak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=C2ahWHbUVVU

336861

20.7.2015 18:40

Tady jsou dva okoukané návody...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=1DgPaoObetE https://www.youtube.com/watch?v=-K9TZg7lC2w a pak tu je konflikt o ZEMI,který občas proniká až k nám do třetí dimenze https://www.youtube.com/watch?v=wBQ1CxO2aws [oči v sloup]

336863

20.7.2015 20:47

Možnost jednoduché a nenásilné změny systému

PROMĚNA 176.?.?.?

Vážený pane Lhotáku, na kritiku projektu hnutí TZM máme podobný názor. V článku však píšete, že momentálně neexistuje jednoduchý a nenásilný způsob změny. Rádi Vás vyvedeme z omylu. Asi jste ještě nenatrefil na projekt Volník, který se může zavést přesně tak, jak je potřeba, jednoduše a nenásilně a dodám ještě, že i paralelně a prakticky okamžitě. Jeho zavedení by znamenalo odstřihnutí elit od zdrojů a moci. Nastudujte si prosím zde: http://volnik.promena.biz Budeme rádi za Vaši odezvu. To platí i pro ostatní tady v diskuzi. Proměna o.s.

336868

21.7.2015 9:12

RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému

Radim Lhoták radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 336868

Nerad bych Vám bral iluze. Jednou už jste nespal z úžasu nad svým osvícením, teď nebudete spát pro velké zklamání. Svým monetárním systémem se vzdáleně přibližujete mnohem promyšlenější a propracovanější Schlimbachově ekonomické reformě. Pokud by se tu podařilo prosadit v celostním měřítku, zrušením úroku z dluhů by skončil monetární teror lichvářů a oni samotní, což by bylo pozitivní, pokud by si to nechali líbit. Jinak zavádíte namísto daně ze zisku zdanění umrtveného finančního kapitálu, přitom nic neměníte na podstatě tržně kapitalistického systému, jeho honbě za ziskem, vykořisťování a všech socioekonomických dopadů z toho plynoucích, včetně strukturálního násilí, jak ho popisuje Zeitgeist. Tvrdá a silně progresivní daň z příjmů tržních subjektů by byla efektivnějším zajištěním základního nepodmíněného platu. Už ale slyšíte ten řev libertariánů nad přerozdělování bohatství od schopných k darmojedům? K Vašemu projektu se přihlásí pouze ti, kdo příliš nechápou podstatu a budou zvědaví na ten základní příjem, za nějž si nebudou moci nic koupit. Rozhodně ne podnikatelé a vlastníci výrobních prostředků.

336888

21.7.2015 10:34

RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336888

za základní příjem si nebudou moci nic koupit protože nikdo nebude pracovat
lidé totiž pracují jen když umírají hladem že?
dejte si mokrej hadr na hlavu pane lhotáku když vyjdete na sluníčko evidentně vám to nedělá dobře [mrknutí jedním okem]

336892

21.7.2015 11:21

RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému

Radim Lhoták radim (tečka) lhotak (zavináč) arsiqa (tečka) cz 85.?.?.?

Reakce na 336892

Nikoliv, velice se mýlíte, měl jsem na mysli skutečnost, že do systému "volníků" se přihlásí pouze ti, kdo tam nenabídnou žádné hodnoty k prodeji, ale jen budou na nějakou nabídku čekat. Sami zůstanou svoji práci prodávat ve stávajícím systému. No a s tím mokrým hadrem se jděte vycpat. Pro všechny ostatní možné diskutéry: Toto je můj poslední příspěvek do diskuse.

336897

21.7.2015 13:08

RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému

PROMĚNA 176.?.?.?

Reakce na 336888

Dobrý den pane Lhotáku,
Schlimbachova reforma je mi už dlouhodobě známá a mám ji poměrně dobře nastudovanou (dokonce jsme se s panem Schlimbachem osobně setkali). VOLNÍK vznikl mimo jiné také právě na základě nespokojenosti s konceptem jeho reformy. Nevnímám její zbytečnou složitost a byrokratické prvky jako něco lepšího a propracovaného, právě naopak, všichni z vlastní zkušenosti víme, že když je něco příliš složité, tak vzniká příliš mnoho poruch (problémů), navíc také všichni vidíme, jak byrokratické zásahy ničí svobodu jedince, což je právě u této reformy nejvíce na závadu. Tuto zkušenost nelze popřít.
Vidím taky, že VOLNÍK nemáte příliš nastudovaný a proto jej nechápete jako celek, vytrháváte z něj jen některé atributy. Pokud se bavíme o paralelním zavedení VOLNÍKU a s ním spojené vyplácení ZNP, doporučuji Vám zhlédnout naše video https://www.youtube.com/watch?v=SUX8aGIDRwo , kde popisujeme, jak by to probíhalo. Na základě informací z videa (nebo také z pořadu, které jsme měli na rádiu SVCS) pochopíte, že obavy o neuplatnění ZNP jsou zbytečné a z Vaší strany nejsou ničím podložené. A úžasné na tom všem je, že i kdyby se Vaše obavy naplnily (o čemž pochybujeme), vůbec nic se nestane a nikdo o nic nepřijde. Nejhorší je nic nezkusit.

336907

21.7.2015 6:53

Nekteri se tu ukazujete jako lidi, co si musi do vseho kopnout

rad 77.?.?.?

tak to cumim co tvurcum zeitgeistu vycitate. Ze celej film neni o zidech? No tak ale o prachach je polovina a jasne ukazuji jaky paky a ktery rodiny pouzivaji. alternativa, reseni ukazali taky, ale ukazalo se, ze nikdo neco jinyho jak to co mame tolik nechce, aby to naplnilo stadion jak koncert Michaela Jacksona [smích]
Vy co po tom tvurci slapete jste nevideli vubec nic. Nedivali jste se, ze jedinej kdo mu da v mediich dnes prostor je leda tak RT- je na YT. Reseni Keller a Svihlikova? Z CSSD nebo s KSCM duchodci v cele s Kavanem, kteri ji radi poslouhaji? Sorry ale ty nezna nikdo ani v Madarsku , natoz v Americe, Australii, rusku. Tenhle projekt rekl lidem vse podstatne na celym svete a ukazalo se, ze i kdyz sklidil odkaz, tak mu lidi ukazali fuck off. Je nas malo. Tech par lidi co zakladaji sdruzeni je pak stejne "nicotnych" jako nejakej svobodomyslnej statek hari krisna nekde v prdelovicich. nakonec se rozpadnou, protoze vidi, ze se betonuje dal a nemaji kde v tech par lidech sazet sazenice.
apred se na to podivejte a pak pindejte. Dokonce i ty okultni hovadiny elity tam jsou zmineny. Shrnuli to komplet, respektive nasrali do tech skoro 3 hodin co se dalo a aby to mohl pochopit kazdej. Nakonec mu vyctete, ze pred temi deseti roky neznal Pjakina ne? Globalni prediktor. To je uplne jedno jak se to nazve- jsme v pici. Pjakinovi jde o to samy. davaji lidem nejakej navod na otevreni oci. No a kolik si myslite, ze to muze pochopit lidi? Jeste min jak ten zeitgeist a tam vidime jak to dopadlo. Tohle je stejny- nezajem, chci mit ne 2 auta, ale 3. Nechci radovej domek, ted chci vilu a pak ostrov. Tohle je motor a duvod ze lidi jsou nespokojeni. Pak muzete zeitgeistovat a pjakonovat, prediktorovat co chcete, protoze o oboji se stejne budou zajimat ti sami lide. Ti sami!

336878

21.7.2015 18:46

RE: Nekteri se tu ukazujete jako lidi, co si musi do vseho kopnout

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336878

"Tohle je stejny- nezajem, chci mit ne 2 auta, ale 3. Nechci radovej domek, ted chci vilu a pak ostrov. Tohle je motor a duvod ze lidi j sou nespokojeni. Pak muzete zeitgeistovat a pjakonovat, prediktorovat co chcete, protoze o oboji se stejne budou zajimat ti sami lide. Ti sami!"

Nechceme přemnožení vil a aut - nám vadí přemnožení blbců.

336921

21.7.2015 16:16

Všetko by bolo krásne, keby ľudia boli naozaj ľuďmi a nesprávali sa k sebe navzájom ako divé psy!

lubosmat 195.?.?.?

Niekoľko utopických pokusov vytvoriť slnečné štáty, keď tvorcovia obetovali všetky svoje prostriedky a mentálnu energiu, sa skončilo absolútnym fiaskom.

Jeden príklad: Farma sa krásne rozrástla, cukrová trstina dala prvú úrodu a v ústraní bol vyrobený prvý destilát. Skupinka farmárskych robotníkov sa ožrala a vyrazila k najbližšej indiánskej dedine, kde znásilnili pár domorodých žien, a tie ktoré sa bránili zabili. Odvetnú reakciu nebolo treba dlho čakať, farma sa vykúpe v ohni a krvi, a skrachovaný vodca bez budúcnosti sa na záver vešia na vstupnej bráne do nového raja.

Kto si dá len tak vziať moc, moc mafiánskej podenky, ktorá si uvedomuje že život bude krátky, ale všetko vyváži tá slasť užívať si a vládnuť v hierarchii teroru nad životom a smrťou svojich pochlebovačov.

336914

21.7.2015 18:04

.

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Som akosi alergický na toto pomenovanie - "kríza kapitalizmu"! Kríza to je tak možno pre globálne zákulisie, ktorému sa kapitalizmus rozvinul do takej bujarej formy, do akej nechcelo, aby sa rozvinul a teraz sa globálne zákulisie snaží len demontovať to, čo samo navarilo, aby nezahynulo v ekologickej katastrofe (možno podobnej, aká tu už bola pred našou súčasnou "vyspelou" civilizáciou) spolu s nami! Čiže tá kríza kapitalizmu môže byť kludne umelo podnecovaná a teda súčasťou celkového väčšieho plánu!

336917

21.7.2015 18:11

RE: .

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reakce na 336917

...a zajtgajst môže byť tiež len súčasťou plánu a jedným z prostriedkov riešenia "krízy", respektíve len takou decentnou a na mieru ušitou správou zákulisia ovcám, ako im opatrne predostrieť ďalšie potenciálne scenáre (ich) vývoja sveta (aby sa ovce nachystali na to, čo bude a brali to ako súčasť prirodzeného vývoja; alebo aby ešte zákulisie podľa odoziev oviec, mohlo niečo vyladiť, skorigovať, tu niečo ubrať a tu zasa niečo pridať a tak)!

336918

21.7.2015 19:08

.

Cico_Ciciak 62.?.?.?

Reálne a fungujúce (dočasné) riešenie, ktoré pomôže ľuďom si aspoň trocha vydýchnuť, je nasledovné!

Historická nevyhnutnosť Česko-Slovenskej krvavej revolúcie - A čo po nej!
--------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=fyUlDz_PD2c


Tiež tu už dávnejšie vyšiel článok!

Multipolární světový řád – Nová etapa globalizace - Saint-Petersburgský/Petrohradský konsenzus
----------------------------------------
http://www.zvedavec.org/komentare/2015/04/6408-multipolarni-svetovy-rad-nova-etapa-globalizace.htm

To video v článku je iba v ruštine a tu je s CZ titulkami!

Írán a Rusko. Konglomerát versus blok. Kaspický blok!!!
---------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=IcSpdlSo5AI


Potom si treba dávať pozor na trockistov/marxistov ako keller(?), švihlíková(?)!

Vyúčtovanie s ľavicou Diel 1. - Rudo Vaský
------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=-dcUM2VRl08

VP SSSR: Smutné dedičstvo Atlantídy. Trockizmus — to je "včerajšok", no určite nie "zajtrajšok" - O trockizme/trockistoch!
-------------------------------------------------------

Ukážka
------
http://leva-net.webnode.cz/products/smutne-dedicstvo-atlantidy/

Celý text
---------
http://files.leva-net.webnode.cz/200002159-07a05089a4/Smutn%C3%A9%20dedicstvo%20Atlant%C3%ADdy.doc


Ako Stalin pochoval marxizmus
-----------------------------

Nastal čas o Stalinovi pohovořit - Píše sa tu aj o tom, ako Stalin dokázal nefunkčnosť marxizmu
----------------------------------------------------------------
http://files.leva-net.webnode.cz/200001774-5acc95cc04/Nastal%20%C4%8Das%20o%20Stalinovi%20pohovo%C5%99it.doc

J.Stalin: Ekonomické problémy socialismu v SSSR
------------------------------
http://ulozto.cz/xH5nKeug/stalin-j-v-ekonomicke-problemy-socialismu-v-sssr-pdf

http://leva-net.webnode.cz/products/j-stalin-ekonomicke-problemy-socialismu-v-sssr/


Toto tiež nie je na škodu si zopakovať!

Globální transformace
---------------------
http://www.zvedavec.org/komentare/2012/11/5219-globalni-transformace.htm


Globálny prediktor, koncepcia sociálnej bezpečnost, manipulácia más...!!!
-----------------------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/01/globalny-prediktor-koncepcia-socialnej.html


Bonus!

Na internetu EU (cz/sk) vůbec neexistuje tzv. protisystémová socialistická opozice!
------------------------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=SCb1tq1Fffo

336924

23.7.2015 16:22

Cesta k uspořádání nové společnosti

Maxmilián 79 212.?.?.?

Ideje Zeitgeistu jsou pěkné a přitažlivé. Celkově však schází
teoretický a filozofický přístup. Ti kteří dnes vládnou světu mají dobře zabezpečené aby je o jejich privilegia nikdo nepřipravil. Dobrovolně se svých pozic nevzdají. Prostředků pro fungování společnosti je dostatek. O tom svědčí to, že státy si stále mají od koho půjčovat. Tyto prostředky jsou tedy nesprávně rozdělené a slouží k ovládnutí mas lidí.

337050

23.7.2015 22:33

RE: Cesta k uspořádání nové společnosti

pavelh14 109.?.?.?

Reakce na 337050

Zde je třeba si neustále připomínat, že násilím to nepůjde, neboť mají veškerou moc v rukách (dovolili jsme to ve své neznalosti sami) a sami se toho též samozřejmě nevzdají.
Stále se ale zapomíná na jednu podstatnou věc, že systém, aby takto paraziticky fungoval, potřebuje být neustále více a více něčím živen. A ten, kdo živí to 1% jsme my těch 99% díky tomu, že nás postupně zotročili pomocí úročených peněz, které jim zároveň dodávají u sílu a energii tak potřebnou k fungování tohoto zlořádu.

A nyní ten paradox! Jsme to my, kteří jim, díky své neochotě dojít k poznání co je vlastně vyživuje, je sami vyživujeme.

Řešením tedy není boj, který nikdy nemůžeme vyhrát, ale uvědomění si, že když je nebudeme vyživovat pomocí úroků, nemohou přežít!

Na Slovensku nyní zavřeli M.Urminského za to, že odmítá používat a nepoužívá jejich peníze!!! Dle mne je to největší hrdina poslední doby! Není to jistý návod? Když to dokáže jeden, proč nás to nedokáže třeba milion? Myslím, že tohle by je prostě vyhladovělo a tím nenásilně odstranilo od moci.

Nebo co vlastně chcete????

337061

23.7.2015 22:46

RE: Cesta k uspořádání nové společnosti

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 337061

Je to tak....,srááát na ně a na ty jejich banky...vyberte si SVÝ prachy,zahodťe karty a přestaňte jen žvanit a jezdit před nimi po prdeli..... [naštvaný]

337062

24.7.2015 13:22

RE: Cesta k uspořádání nové společnosti

anonym 213.?.?.?

Reakce na 337061

Martina zavreli lebo neplatil alimenty. To preco ich neplatil nikoho nezaujima a ani mna ako jeho myslienkoveho fanusika, hold ked si narobite deti a opustite manzelky tak budete platit a ked nie tak do basy. Tu by som mu dal nutene prace aby si to odpracoval, ale spet k teme:
Nasilie to samozrejme moze vyriesit, ale kdo ma dost penazi aby si zaplatil vrady celej rotshildovej a rokefelerovej rodiny? Kdo po ich poprave verejne vyhlasi ze to bol on a ze takto dopadnu vsetci co pojdu v ich stopach? Ked najdete takého násilníka tak mozno za par rokov sa spolocnost vycisti.

337090

Příspěvků: 55

20.07. 00:47 antonov  Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 05:11  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 10:38 Guru  Řízená opozice
20.07. 11:34 Vesmírný guru  RE: Řízená opozice
20.07. 18:42 Guru  RE: Řízená opozice
20.07. 12:29  RE: Řízená opozice
20.07. 14:04 anonym  RE: Řízená opozice
21.07. 18:16 Cico_Ciciak  RE: Řízená opozice
21.07. 20:31  RE: Řízená opozice
21.07. 23:35 Cico_Ciciak  RE: Řízená opozice
22.07. 00:10 .lak  RE: Řízená opozice
20.07. 13:06  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 19:32  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 08:56 opus111  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 11:37 Vesmírný guru  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 13:33 rudvorak  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
21.07. 07:35 antonov  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 08:58  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 09:51 J_Pitralon  RE: Zmenu nikdo nechce- lidi se chteji mit jenom lip, nic vic. Pres chamtivot to nemuze projit. Jsme k nicemu
20.07. 01:51 jan toufar  Poprvé
20.07. 02:10 karel4u  Lepsi svet?
21.07. 20:24  RE: Lepsi svet?
20.07. 09:00 Marten264  Kdy a proč to všechno začalo
20.07. 09:22  RE: Kdy a proč to všechno začalo. Soutěž namachrovaných nyní v dydlace
20.07. 11:34 opus111  RE: Kdy a proč to všechno začalo
21.07. 07:17 antonov  RE: Kdy a proč to všechno začalo
20.07. 11:50 hestroy  RE: Kdy a proč to všechno začalo
20.07. 15:44 Marten264  RE: Kdy a proč to všechno začalo
23.07. 22:07 pavelh14  RE: Kdy a proč to všechno začalo
20.07. 14:15 anonym  RE: Kdy a proč to všechno začalo
20.07. 09:19 J_Pitralon  Žádný problém...
20.07. 12:08 Emil Robot  RE: Žádný problém...
20.07. 13:30  RE: Žádný problém...ještě tak
20.07. 14:41  RE: Žádný problém...
20.07. 10:18 tartus  utopia vs realita
20.07. 16:00 rudvorak  Souhlasím s Radimem Lhotákem
21.07. 08:32  RE: Souhlasím s Radimem Lhotákem
23.07. 22:11 pavelh14  RE: Souhlasím s Radimem Lhotákem
20.07. 17:36  asi tak
20.07. 18:40  Tady jsou dva okoukané návody...
20.07. 20:47 PROMĚNA  Možnost jednoduché a nenásilné změny systému
21.07. 09:12 Radim Lhoták  RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému
21.07. 10:34  RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému
21.07. 11:21 Radim Lhoták  RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému
21.07. 13:08 PROMĚNA  RE: Možnost jednoduché a nenásilné změny systému
21.07. 06:53 rad  Nekteri se tu ukazujete jako lidi, co si musi do vseho kopnout
21.07. 18:46  RE: Nekteri se tu ukazujete jako lidi, co si musi do vseho kopnout
21.07. 16:16 lubosmat  Všetko by bolo krásne, keby ľudia boli naozaj ľuďmi a nesprávali sa k sebe navzájom ako divé psy!
21.07. 18:04 Cico_Ciciak  .
21.07. 18:11 Cico_Ciciak  RE: .
21.07. 19:08 Cico_Ciciak  .
23.07. 16:22 Maxmilián 79  Cesta k uspořádání nové společnosti
23.07. 22:33 pavelh14  RE: Cesta k uspořádání nové společnosti
23.07. 22:46 Emil Robot  RE: Cesta k uspořádání nové společnosti
24.07. 13:22 anonym  RE: Cesta k uspořádání nové společnosti

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

38

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 85 čtenářů částkou 11 525 korun, což je 38 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Africký okupant v Itálii: My jsme tady doma19.10.19 16:43 Itálie 2

Mějte panenky černošek a černoušků. K tomu nabádá ministerská příručka mikrojeslím19.10.19 02:59 Česká republika 1

Kalergiho plán na steroidech: další čerstvá várka okupantů dorazila do Chorvatska19.10.19 00:32 Chorvatsko 1

Idnes dokumentuje, jak v Polsku natočili vznik fake news, nejlépe, jak svede: výrobou fake news!18.10.19 15:19 Česká republika 0

Evropské daně: Už se blíží...16.10.19 11:35 Evropská unie 2

ELÁN a jeho "Bulvárné krysy" na black listu rádií16.10.19 08:35 Slovensko 3

Itálie povolila vylodění dalších 176 afrických okupantů15.10.19 17:11 Itálie 1

Podepište mezinárodní výzvu k zastavení 5G sítě14.10.19 23:00 Neurčeno 0

Tomio Okamura u Luboše Xavera Veselého na XTV14.10.19 21:16 Česká republika 4

Erdogan požaduje po NATO podporu v jeho agresi11.10.19 16:39 Turecko 1

V Německu řádí "pravicoví extrémisté"09.10.19 19:09 Německo 11

Vraždící ilegální migranty bude zase těžší vyhostit!08.10.19 18:55 Česká republika 4

Andrejka se ráda hladí: Zločinná LGBT krade čtyřletým dětem dětství08.10.19 13:02 Česká republika 2

V Německu najel Syřan kamionem do řady aut, zranil nejméně 8 lidí08.10.19 11:03 Česká republika 0

O incidentu v Ostravě referovala média, žádné nezmínilo, že šlo o skupinu cikánů07.10.19 20:05 Česká republika 1

Feminacistky bagatelizují dopad Istanbulské smlouvy07.10.19 20:00 Česká republika 1

Klimatická aktivistka: “Musíme začať jesť deti! Nemáme dostatok času!”05.10.19 18:23 USA 11

Evropský parlament tleskal pašeračce okupantů do Itálie (a potažmo do Evropy)05.10.19 16:13 Evropská unie 1

Další cíl feminacistek: Herec Robert De Niro má zaplatit 276 mmilionů, protože mluvil sprostě04.10.19 16:42 USA 2

Mongolové ante portas!04.10.19 16:16 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
22,95 Kč
Euro
25,64 Kč
Libra
29,80 Kč
Kanadský dolar
17,49 Kč
Australský dolar
15,73 Kč
Švýcarský frank
23,33 Kč
100 japonských jenů
21,18 Kč
Čínský juan
3,24 Kč
Polský zloty
5,99 Kč
100 maď. forintů
7,75 Kč
Ukrajinská hřivna
0,93 Kč
100 rublů
35,98 Kč
1 unce (31,1g) zlata
34 204,69 Kč
1 unce stříbra
402,72 Kč
Bitcoin
182 283,85 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 164