Diskuze k článku

Česká tradice boje proti rozpínavému islámu

Příspěvků 70

16.7.2015 2:19

Po dlouhé době podstatné čtení

mtk 88.?.?.?

Ale islám ve své středověké podobě, či v případě salafismu dokonce pravěké podobě, není jediný problém. Je tu přemnožená Afrika - bez vody. Asie na tom není o moc lépe. No, kdo bude viníkem přemnožených Afričanů v ne moc pohostinných životních podmínkách? Že by Afričané? Nepochybně jsme tomu dost pomohli, ovšem množit se a nepřemýšlet, co bude zítra, za rok ...
A toto se hrne na evropský kontinent. Západní humanismus tomu bude bránit, ale dřív nebo později to tu asi bude dost drsné. Řekl bych, že se imigranti valí do jámy lvové, a teď nemám na mysli např. Syřany, co zdrhají z války, a co se budou chtít do Sýrie vrátit, jde tu o pohyb "kontinentů".
Expandující europoid si hravě poradil s Indiánem v Sev.Americe, ač jsem zásadně proti, uvádím to jako příklad, že migrující východojižan to se svým islámem bude mít daleko obtížnější. Protože krom úporného množení nemá moc co nabídnout likvidačního.
Pokud se ovšem Europoid nenechá zlikvidovat vlastním humanismem. Je tu jisté riziko ...

336646

18.7.2015 13:59

RE: Po dlouhé době podstatné čtení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336646

tys ovšem zapomněl na to že právě ten humanismus je základem evropské civilizace a když ho škrtneme tak zůstanou jen vyhlazovací války koncentráky a holokaust tedy nic co by stálo za to zachranovat
navíc nesouhlasím s rozdělováním na evropany a mimoevropany jako 2 skupiny stojící proti sobě upřímně řečeno je mi mnohem bližší uprchlík před válkou v syrii než hloupá nenávistná lůza mávající na václaváku šibenicema a hajzlující do projevu okamury
takže s tebou naprosto nesouhlasím
skutečné problémy máme doma a máme je zde již několik staletí to co se na nás jakoby hrne jsou jen prkotiny [mrknutí jedním okem]

336752

18.7.2015 15:52

RE: Po dlouhé době podstatné čtení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336752

Základ evr.civilizace? Současný stav je výsledkem dlouhého a tuhého boje uvnitř i vně, Indiáni a plantážníci by mohli vyprávět. Sice nevím, co si o humanismu přesně mysleli Habsburkové, když odráželi Osmany, ale zřejmě to šlo stranou. On se ten humanismus škrtne sám, když tu nebude ten, kdo k němu dospěl, včetně lůzy, která k němu patří. A pokud to zůžíš jen na uprchlíky před válkou (proti kterým ani slovo), tak se moc nedivím té hlavě strčené v písku. Jestli spoléháš, že mládež ze subsaharské Afriky a koránem prolité mozky tu budou držet prapor humanismu, mno nevím ... možné to je. [mrknutí jedním okem]

336760

19.7.2015 8:16

RE: Po dlouhé době podstatné čtení

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 336752

Máš takové idealistické představy o tom, že sem dorazí pár set tisíc lidí a všichni zde budeme žít pospolu mírumilovně jak na skautském táboře. Základní omyl, kterého se dopouštíš je, že už vidíš to harmonické soužití, které někdo maluje růžovou barvou a než se Evropa takto uspořádala trvalo to tísíce let. O harmonickém soužití prozatím mluví pár nevzdělaných humanismem se živících jedinců, ale pokud se podíváme pár kilometrů na západ a nemusíme být příliš pečlivě hledající, můžeme si udělat obrázek o co usiluje většina imigrantů. Většina sem přichází za vidinou lepšího ekonomického blahobytu s představou, že pečení holubi zde lítají sami do huby. Jak se bude snoubit jejich představa s realitou - žádný dům, žádný auto, žádná bílá žena, ale tvrdá manuální práce za pár euro. Navíc prostředí, které je odlišné kulturně, nábožensky a společensky - otázka zní: kdo je bude vychovávat jak žít v této - jak ty říkáš humánní společnosti, ale tvrdě se chovající ke slabým? Evropské kulturní a společenské zvyky jsou jim cizí a budou vytvářet ta svoje kmenová uspořádání, které znají ze svých domovů, kde se budou cítit bezpečně a jejich společný nepřítel bude běloch, který bude symbolem jejich nesplněných snů, které jim kdosi doma nakukal. Proč se bouří a rozbíjejí věci v detenčních táborech, co je ten důvod? Všichni to víme cesta na západ a vysněný ráj na zemi a k tomu jim dopomáhej Aláh. Drtivá většina jsou nevzdělaní lidé, kteři jsou až tak pohodlní, že si nejsou schopni zamést ani před svou chatrčí a najednou se ocitnou uprostřed technicky vyspělé společnosti, kde i ten co pracuje s lopatou je proti nim univerzitní profesor. Kdo bude začleňovat tyto jedince do společnosti korporace nebo neziskovky a bude to tak, že jeden instruktor na jednoho imigranta po celý život a kdo je bude potřebovat, když dnes je automatizace progresivní obor? Odpověď je jednoduchá: nikdo nebude potřebovat tyto lidi. Uzavřou se do svých ghet, vytvoří si své vlastní pravidla a zákony. Až jich bude 20 ze 200 přijde čas kdy povstanou.

336793

19.7.2015 11:11

RE: Po dlouhé době podstatné čtení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 336793

Koneckonců tragický a mylný vývoz západních honot do Afriky a přilehlých oblastí Afrikou nasáklých, dokumentují, že tyto civilizace na něco takového nejsou vůbec připraveny, narozdíl třeba od Dálného Východu. Afrika od r.1950 snad zdvojnásobila populaci. To nemá s odpovědností mnoho společného.

336797

19.7.2015 20:25

Židovský humanizmus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 336646

Tzv. "humanizmus" je židovská ideologie, kterou ilumináti nahradili původní křesťanství. I šabesgoj a zednář Masaryk byl velký "humanista". Kam to nakonec dospělo, to dnes vidíme všichni.
Hitler i Stalin se nejvíc oháněli člověkem a tvrdili, že vše dělají pro člověka. A přitom povraždili desítky milionů lidí. To je ten váš humanizmus (human=člověk).

336811

16.7.2015 3:50

Clanek ukazuje historicke pozadi,ale,zkusenost si z neho politici nevzali.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Jugoslavie ,krestanska zeme-pravoslavni, byla bombadovana katolickymi piloty ze Spanelska, rozkaz tomu dal zidovsky general letectva NATA,Benjamin Nemenovsky,jinak,si necha rikat Wesley Clark,ktery chtel byt v te zidovske tlacenici o urad presidenta Spojenych Narodu Ameriky,kde Bily dum ma jen zidovske osazenstvo,rovnek Swartskov,byl zidovskym general,spojenych krestanskych vojsk,proti Saddam Hussejnovi,kde byli cesti chemici,jakozto pro nato byli nekteri uvezneni Srby a pripoutani ke dverim skladu,jako,opatreni proti bombadovani,nakonec usili Albanskych muslimu s pomoci krestanskych vlad,zdolali na srbskem uzemi domaci obyvatelstvo a dodnes mam v zive pameti urezane hlavy Srbu,rozborene kostely,pamatky,klastery a jine,nicim s enelisici od dnesnich islamcu v niceni pamatek,znasilnovani rukojmych zen,tak,jak v Srbsku a na vic ,svetem probehla mala zprava,ze z clunu vyhazeli do vody krestany,zeny,deti s tim,ze jen muslimsky clovek ma pravo byt prijat krestanskou zemi se vsemi vyhodami.Zprava,ze Albanci prodavaji vnitrnosti srbskych vojaku,take,Evropu nijak nevzrusila.
Samozrejme,ze svetovi tisk tlaci na Ceskou republiku ze vsech stran a domaci politici jim v tom pomahaji.Znalost problemu,jako Kosovo Pole,jim nic nerika,ale,po zniceni Jugoslavie by se meli podivat,kdo po osvobozujici invasi vlastni velmi bohate doly na cin a stribro,jez,od zkazy zachranili kanadske jednotky.Zde byla Evropa na pokraji valky,kdyz Wesley Clark,chtel od britskych jednotek zautocit na letiste v Pristine,drzene v rukou rusu,takze,krok ke treti svetove valce byl na ceste,stesti,ze "Krvavy Jack" nespolknul navnadu,vzit si na sebe takovy krok,k zotpovednosti,co,bez zotpovednosti chtel z pozadi uskutecnit tento general letectva,jakozto jini dosazeni do veleni krestanskych vojsk,o to tu predevsim jde,sikovne nastrcit do moslimsko-krestanske valky evropskou populaci.
Kdo, dodaval a castecne chranil albanske muslimy v Kosovu,NATO,
*According to a report on YNet news, the well-known rabbi Baruch Efrati, a yeshiva head and community rabbi in the West Bank settlement of Efrat, made the remarks on a Jewish website in response to a question about the Islamification of Europe.

“Jews should rejoice at the fact that Christian Europe is losing its identity as a punishment for what it did to us for the hundreds of years were in exile there,” Efrati said.

“We will never forgive Europe’s Christians for slaughtering millions of our children, women and elderly . . . throughout the generations, in a consistent manner which characterizes all factions of hypocritical Christianity.
------
V roce 1840 bylo Polsku,Krakove-Crakow,na zidovskem setkani rozhodnuto ovladnout a prevzit vsechna svetova media do jejich rukou,takze i zpravy o rozponavosti Islamcu jsou cenzurovany,zeptejte se sveho kandidata,zda neco vi o vrazde utopenim krestanu v clunech mirici do Italie a jinde.Najdete zpravu v novinch,jak,jsou krestani hazeni pres palubu.Take,zprava o prodeji lidskych organu muslimi a ne jen temi,je vyhodny obchod pro mnohe.

336647

16.7.2015 4:06

Vzpomente, jak za clintonovi vlady,zavrazdili krestanskou skupinu-WACO

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Opakovaný text z předcházejícího příspěvku vypuštěn. -Moderátor

Zeptejte se svych poslancu,jestli neco vedi o vrazdeni krestanu,vyhazovanim z lodi celych rodin?
Zeptejte se svych politiku,nakolik pomahali,jak islamcum,tak i zidum k manipulovani Evropy do treti svetov...

Automaticky kráceno

336648

16.7.2015 7:34

česká tradice...

jezinka 88.?.?.?

historii píšou vítězové - a ti sedí ve vatikánu, souč.papež doznal,že je jewisch tak jako i předchozí papeži jimi byli, a to jsou JENOM ti, kt.vidíme a slyšíme na veřejnosti. militantní politika křesťanství zastoupena RKC - JS podáváná jako "pomocná ruka křesťanů žijících v hojnosti" - misijné tažení- rošiřování překroucených výkladů evanjelijí, novodobý kolonializmus afrických zemí "vyvolenými "- ruka v ruce-kvazi křesťanskou filozofií, humanitární akce, plundrování fauny,přísun "odpadků"ze stolu evropských zápaďáků, nese své ovoce. jedinou šanci, kterou má každý člověk v sobě - v tom je jeho síla, je vzepřít se takto postavené/prezentované tyranii a uctívat křesťanského boha mimo stavby vatikánu. však Bůh je všude a ve všem.

336652

16.7.2015 11:28

RE: česká tradice...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 336652

však Bůh je všude a ve všem
to je ten židovský, ne?

336664

27.7.2015 10:18

RE: česká tradice...

Dracul 88.?.?.?

Reakce na 336664

Omyl! židovský bůh je Satan - anděl propasti a hmoty!
Tvůrce všech směrů bezbožného materialismu.
Pravý Bůh - Hospodin, Nebeský Otec s tím nemá co dělat!

337163

30.7.2015 11:53

RE: česká tradice...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 337163

A ten je všude a ve všem, nebo je na nebesích?
Jak spolu souvisí "propast a hmota"?

337315

16.7.2015 7:46

Myslím, že se autor mýlí.

Jacob 193.?.?.?

Obě náboženství neuctívají stejného boha. V tom se editor mýlí.

336653

16.7.2015 10:24

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 336653

Rozumiem Jacobovej poznamke. Pridavam sa slovami: "boh islamu nie je Bohom krestanstva."

336661

16.7.2015 11:17

RE: Myslím, že se autor mýlí.

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 336661

Dovolím si jen malý dotaz... Je bohem tzv. křesťanů bůh židovský? Takže už máme tři bohy, to je super. Sice to vyvrací monoteizmus, ale to nevadí. Nebo je to prostě tak, že krutý a psychopatický židovský bůh se po křestu polepšil a stal se hodnějším křesťanským bohem a pak zase zvlčel a stal se psychopatickým muslimským bohem? Nicméně ať už vyznával jaké chtěl náboženství, vraždilo se pod jeho patronací ostošest.

336662

17.7.2015 18:45

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336662

bůh židovský je známý jako Jahve-Baal-Belzebub

336728

16.7.2015 11:52

RE: Myslím, že se autor mýlí.

tartus 213.?.?.?

Reakce na 336653

mate dva pohlady, PRVY: Je len jeden Boh, takze ak obe nabozenstva vyznavaju len jedneho boha tak musi byt rovnaky, akurát inak ho volaju.
Druhy: Aj spolu so zidmi sa opieraju o to ze vyznavaju Boha Abraháma, to proste priznavaju vsetky strany. a zas treba brat ze zidia su Abraham1.0, krestania Abraham2.0, moslimovia Abraham3.0 ale hlavne, vsetkym ide hlavne o svetske statky v prvom rade na ukor duchovna. takze je len otazka casu kedy vznikne nejaka nova verzia Abraham4.0, mozno to bude uz z terajsieho NewAge.

336665

16.7.2015 12:15

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Croix 178.?.?.?

Reakce na 336653

Nikde jsem nenašel, že autor nebo editor tvrdí, že obě náboženství uctívají jednoho boha/Boha? Článek ani teologické problémy neřeší, týká se něčeho úplně jiného....

336667

16.7.2015 21:37

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 336667

Na konci je věta: Jsou to dvě podobná náboženství, navíc uctívající téhož Boha (jaká ironie).

336697

16.7.2015 13:00

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 336653

islam v tejto podobe a Korán napísal žid - Mohammadova manželka bola židovka -Chadžídža - takže len prepísali, uvedený autor patril k jeho príbuzenstvu po manželke - opravili - upravili, ako chcete - Talmud -

336671

16.7.2015 13:18

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 336653

>Obě náboženství neuctívají stejného boha. V tom se editor
>mýlí.

Tak se podívejte, jak a z čeho vznikl islám: https://en.wikipedia.org/wiki/Islam.

336672

16.7.2015 22:37

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 336672

Je lhostejno co píše wiki o vzniku islámu. Ani dva křesťani neuctívají stejného boha. Každý uctívá svojí představu o Něm o Tom.
Někdo je křesťan každou neděli a zbylých šest dní v týdnu vás bez mrknutí okrade obelhá a kdovícoještě, a jiný má srdce na pravém místě a žije krásně a v kostele v životě nebyl.
Je úplně běžné, že se směšuje víra , náboženství a církev.
Církev je nejníž, je to systém ovládání založený na strachu, náboženství jsou mnohá, nestejné frekvence stejně jako lidi jsou na ruzné úrovni a víra je osobní věc, takže jediná živá.
S lidma na úrovni církevnictví se většinou vůbec nedomluvíte, na úrovni náboženství to bude plodná planá disputace a na úrovni víry není třeba slov.
Islám vznikl v oblasti polodivokých kočovných kmenů, sepsal ho rabín, protože mohamed byl negramotný , údajně .. takže pro někoho dobrý pro někoho málo. Když si pětkrát denně umyjete ruce , to pro někoho může být pokrok.

336700

17.7.2015 20:22

RE: Myslím, že se autor mýlí.

jacob 78.?.?.?

Reakce na 336700

No já by jsem oddělil dvě věci křesťanství a církev. Dále mezník kdy přestala být církev katolická. Dnešní podoba církve v čele s papažem má už s křesťanstvím málo společné. Jinak o nedělních věřících souhlasím.

336730

18.7.2015 11:34

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336730

římskokatolická křesťanská církev není jediná křesťanská katolická církev, Vatikán je ovšem součást globalistické kabbaly

336749

16.7.2015 18:25

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Marten264 37.?.?.?

Reakce na 336653

Dobrý den, pane Jacob jsem z toho mírně zmatený. Až doteď jsem si myslel, že poselství pro věk Ryb bylo jen jedno (s odlišnostmi v lokalizaci). Mohl by jste mi prosím objasnit jak je to s těmi bohy a jejich odlišností.

336689

16.7.2015 21:32

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 336689

To Marten 264: Pokusím se jako ateista vysvětlit, ale zdvořile žádám, někoho kdo je kompetentní o korekci či upřesnění pokud říkám bludy, bude za toto velice rád:

Křesťanství má boha jediného: zjeveného jako jediný bůh (starý zákon) a zjeveného v nejsvětější trojicí (nový zákon). V jiného boha křesťané nevěří. Každý kdo nevěří v nejsvětější trojici fakticky nevěří v živého boha.

Islám a ani judaismus v tohoto boha jediného (nejsvětější trojici) nevěří. Žídé odmítli jeho syna a tím taky odmítlí fakticky boha.

336695

17.7.2015 10:13

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Marten264 206.?.?.?

Reakce na 336695

Poselství pro pozemšťany přichází pro každý věk, (trvá cca 2100 let) je to v podstatě soubor doporučených pravidel, který úzce souvisí s hvězdnou konstelací. Navíc s tím, že tato těla která používáte mají svá specifika.

Poselství pro věk Ryb se prakticky k lidem vůbec nedostala, tehdejší mocenská třída spolu s chamtivým klérem si z toho udělala byznys projekt.

Často, když hledám nějaké poznání pro věk Ryb pročítám stránky Poselství Grálu, kde je nejvíce uchován původní záměr.

Protože společnost a duchovní světy se stále vyvíjí, jsou tam zapracovány aktualizace.

http://poselstvi-gralu.cz/

336714

17.7.2015 6:22

RE: Myslím, že se autor mýlí.

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 336653

obě náboženství uctívají stejného boha, jenom představitelé těchto náboženství - kněží jsou falešní, praví kněží jsou z řádu Melchisedeka, je to psáno i v Bibli. Kněží z řádu Melchisedeka jsou duchovní, žijí svým duchem jsou pokřtěni Božím duchem a k tomu vedou i lidi, kteří rozumí o čem je řeč a kteří hledají svého ducha-sebe.I Ježíš byl rabbi z řádu Melchisedeka.

336706

17.7.2015 8:21

RE: Myslím, že se autor mýlí.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 336706

Ježíš byl rabbi
to je učitel židů, ne?

336710

16.7.2015 8:17

Pár poznámek k editorovi

Jacob 193.?.?.?

Co je a jak vznikla wahabismus se lze dočíst na internetu. Nicméně zelené petrodolary podporují expanzi islámu po celém světě a výchova všech duchovních, kteří následně působí v Evropě je ze země, kde wahabismus vládne. Muslim je oddán svému bohu jedinému, který chce zavést na celé této planetě islám a každý pravověrný muslim tedy má činit tak, aby tato doktrína byla naplněna. Nevěřící je pes - v jeho víře jste pro něj absolutní NIC - tak se nad tímto postojem zamyslete (zabití NIC je stejné jako zabití parazita). Jsme tady zvyklí, že se sami mezi sebou nazýváme různě hanlivými výrazy a jakoby to přecházíme, ale uniká nám podstata, že se nám v tomto dekadentním dialogu ztrácí ostraha před těmi kdo vyhrožují nebo umějí špinit - velice rychle odpouštíme. Kolik jste viděli muslimek si vzít křesťany? Muslimové, muži, můžou, neb tak se dá šířit Islám - nemají tolik vagín. Cui bono...........

336654

16.7.2015 11:27

RE: Pár poznámek k editorovi

Jan. 85.?.?.?

Reakce na 336654

Je to tak. Odporucam pozorne prestudovat Koran.

336663

16.7.2015 8:54

Off topic - brave soldat LEHO vzpomíná :-)

Lapsus 90.?.?.?

Brave soldat LEHO alias Jan Kulísek předkládá k uvěření svoji story:

https://dennikn.sk/blog/tunelom-smrti-za-slobodou/

Z obou očí mě přičtení jeho vzpomínek dojetím tekly slzy velké jak kobylí hovna. [chechtot]

336656

16.7.2015 8:55

Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00

pozorovateľ 82.?.?.?

Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00 na Václavskom námestí

https://www.facebook.com/events/1026308327387526/p...

336657

16.7.2015 9:04

RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 336657

Aj keď teda ohľadom toho času konania sú riadne zmätky.

Vyššie udávaný link udáva čas 15h na pod sochou Václava

Facebook Národnej Demokracie udáva čas 17h na Můstku
https://www.facebook.com/narodnidemokracie

Novinky hovoria dokonca o troch demonštráciach, pričom pre protiimigrantskú udávajú čas 17h
http://www.novinky.cz/domaci/375124-magistrat-zaka...

A ako obvykle sa tam ešte chystajú aj pro-imigrační provokatéri so svojimi vlastnými demonštráciami...

Vie niekto niečo presnejšie?

336658

16.7.2015 9:20

RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 336658

Tak pokus o zhrnutie:

O 14:00 majú na Mustku demonštráciu "slniečkári" vítajúci imigrantov.

O 15:00 sa koná na Václavskom námestí nezávislá demonštrácia proti imigrácii s avizovanou účasťou 7000 ľudí. Aktualizovaný link
https://www.facebook.com/events/1026308327387526/

A zároveň o 15:00 pred hotelom Jalta sa koná malá prorodinná demonštrácia hnutia Střídavka
https://www.facebook.com/events/1596233793976189/

Pokus o proimigrantskú provokatívnu demonštráciu o 16:00 magistrát zamietol
http://www.novinky.cz/domaci/375124-magistrat-zaka...

A na záver o 17:00 na Mustku sa koná demonštrácia organizovaná hnutím Národná Demokracia. Účasť pár stoviek
https://www.facebook.com/events/1601779710091079/

Vidím to tak, že to bude riadny chaos...

336659

16.7.2015 9:34

RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336659

vezměte si brejle proti hlavním MANIPULÁTORUM https://www.youtube.com/watch?v=inZUDMGJsKo [chechtot] [chechtot]

336660

18.7.2015 23:43

RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00

n.z. 174.?.?.?

Reakce na 336659

"Za okamzite vystoupeni z EU"

a 10 let pred tim:

"I MY chceme do Evropy!"

Ted' me napada: nepopletli jste si smerovky? To se delalo hodne za okupace v 68mem.

336778

16.7.2015 12:13

deset demonstrací rozdělující ovčany..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

je v tom jasný učel ,pěstování pyšného EGA,hádanice,strkanice...http://svobodnenoviny.eu/rozdel-a-panuj/ [oči v sloup] [oči v sloup]

336666

16.7.2015 12:27

Beru zpět

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

... nevšiml jsem si editorova doplňku, v něm je skutečně napsáno, že obě náboženství sdílejí stejného boha. Omluva tedy. Ale to je dost složité teologické téma, na studii... Článek si tohle k řešení za úkol nedal...

336668

16.7.2015 14:49

RE: Beru zpět

fizel 213.?.?.?

Reakce na 336668

Co is na Tom zlozite? Vies si zistit,ze vsetky tri nabozenstva maju jeden pramen - Egypt. Tam su korene zidovstva a zneho odvodeneho krestanstva a islamu. To ze to niektori popieraju a busy sa stebou hadat neznamena,ze to zlozita teologicka tema. To je ako by si sa hadal s fizlom ako rychlo si isiel. Oba mate svoj pohlad ale ten je urceny tym ze fizel chce prachy a ty mu ich nechces dat.

336674

17.7.2015 9:50

RE: Beru zpět

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 336674

Kto chce pochopí, kto nechce trepe hlúposti

336713

16.7.2015 12:55

Hloupý Honza

Papež Julius 109.?.?.?

Jestli tomu dobře rozumím, tedy naznačenému v textu, má se prát křesťan s muslimem a žid za bukem (za mořem) se bude smát? [vyplazený jazyk]

336670

16.7.2015 16:30

RE: Hloupý Honza

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 336670

tojo, zidle za BUKem, ty nesmi chybet... mozna z toho bude zas nejake MH17...

336678

16.7.2015 14:15

V čem se islám liší od křesťanství

LK 194.?.?.?

Před chvílí jsem dočetl článek

http://aeronet.cz/news/jak-je-to-s-tim-islamem-proc-dolar-muze-zachranit-pouze-3-svetova-valka-a-co-s-tim-muzeme-udelat/

kde se píše, že islám se na rozdíl od křesťanství vyvíjí a není tam hierarchie jako v křesťanství. Pro muslima je závazný výklad místního imáma, takže existuje spousta výkladů islámu. Původní islám prý byl mírumilovný, ale po dobytí Jeruzaléma se muslimové vůči křesťanům zatvrdili, takže nenávist muslimů vůči nám je daná víceméně historickou zkušeností. Pro ně je křesťan zřejmě něco jako křižák. Zajímavé ale je, že ještě více než křesťany nenávidí ateisty: Zatímco křesťané musí platit výpalné, ateisty přímo zabíjejí.
Článek rozhodně stojí za přečtení a zamyšlení. Neméně zajímavá je diskuse pod článkem.
Hrozbu islámu bych rozhodně nepodceňoval. I když souhlasím s tím, že je kýmsi používán jako klacek na Evropu.

336673

16.7.2015 17:08

Clanek na politickou objednavku

n.z. 174.?.?.?

- tak se mi jevi. Nebo, laciny populismus. Zapad se hodla zmocnit uzemi, ktera jsou po staleti muslimska a tamejsi obyvatele se brani vsemi prostredky; to je kostra. Duvod proc tak dela je stredem naplne programu Noveho Svetoveho Poradku - se stredem v Jeruzalemu. Z tohoto pohledu ma likvidace samostatnych arabskych statu zasadni smysl.

Vydavat boj s Osmanskymi Turky za boj proti Islamu je do oci bijici a ucelove falsum. V podstate to tak ani zdaleka nebylo. Turci na dobytych uzemich nechali krestany provozovat jejich viru; ti kteri prijali Islam (viz Bosna) byli samozrejme zvyhodneni. Je to tezko pochopit?

Treti a nejvetsi falsum je prohlasovat dnesni bezbozny Zapad za "krestansky". To uz potrebuje hodne odvahy. Zapad je svym charakterem silne proti-krestansky, ve vsech ohledech. Pripomenme si slova Jana Pavla II, ktery rekl o Spojenych Statech: "...je to kultura smrti!". A trefil se jak nikdo jiny; "proc nemluvit pravdu?"

336679

16.7.2015 17:58

RE: Clanek na politickou objednavku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336679

Ano, území, která jsou muslimská pár staletí. Předtím muslimská NEBYLA! To, co říkáte o Turcích je také nesmysl. A poslední odstavec už je úplná krávovina. Vysvětlování by zabralo delší čas, ale ve zkratce, pokud to chcete brát takto, tak západ nebyl křesťanský NIKDY a vždy byl pravým opakem. Vraždění jelo jak na běžícím pásu. Kultura smrti je to od úplného začátku dobytí světa Římem. Na druhou stranu chápu, že bigotní věřící tuhle smutnou pravdu okamžitě vytěsní, aby se z toho nezbláznili.

336685

16.7.2015 18:41

RE: Clanek na politickou objednavku

Croix 178.?.?.?

Reakce na 336679

Článku jste špatně porozuměl, to je evidentní. Na suchých historických faktech je těžko něco populistického. Asi by jste byl radši jedním z těch křesťanů pod jhem chalífátu, nebo jste muslim. V negativní roli Západu se shodneme, taky je to v článku zdůrazněno ve druhém odstavci. Že Západ se svými hodnotami Evropu odkřesťanšťuje je fakt. V tomto ovšem spočívá zbytek Vašeho omylu. Na jednu stranu zformulujete takovou větu, na druhou stranu děláte závěr, který vychází z toho, že v článku zároveň je kladeno rovnítko mezi Evropu a Západ, jako by to byla synonyma, ale tak to v článku není, naopak. Je rozlišeno ohrožení Evropy potažmo českých zemí - o to byla po staletí realita, žádný populismus - a negativní role Západu v moderní době, který je tak o Evropy odlišen. Evropa je regionální civilizace s tradicí od antiky, Západ je globalistický projekt realizovaný nadnárodními institucemi. Navíc je to projekt atlantický v tomto směru, anglosaský (další věcí je, s kým se anglosaská elita spolčila ve své hamižnosti), stojící proti kontinentálnímu principu, čili proti tradiční Evropě. PS: Kdo by mohl tak být politickým objednavatelem tohoto článku pro Zvědavec? [mrknutí jedním okem]

336690

18.7.2015 14:47

RE: Clanek na politickou objednavku

n.z. 174.?.?.?

Reakce na 336679

Me je zcela lhostejne, zda muj nazor/ znalost jsou prijate(lne) ci ne. V prvni rade, nemam ze zasady rad "opatrnicke" pohledy ktere jsou pro Cechy typicke. Na ne neni cas, jdeme rychle do finishe.

Pridam tedy jeste tu posledni a nejvetsi 'pecku'. Jsem si jist ze temer nikdo nema odvahu ji prijmout. Ale, mame-li zde na Zvedavci svobodu (lec strazenou) vyjevim ji.

Krestanstvi je pro svuj kompromisni charakter nezivotne. Proto jej take zbyvajici vyznavaci jen predstiraji. Naopak, Islam drzi v rovnovaze zavazek viry k povinnosti kazdeho jednotlivce jednat MORALNE. Krestanstvi v praxi moralni byt nedokaze - neustale se kompromituje. Zdanlivy pripad opaku je nedavne vytvoreni "Krestanske milice v Iraqu". A jejich planovana metoda vzdoru? Presne ta sama jako tzv. Islamistu. http://www.christianpost.com/news/christian-militia-fighters-in-training-with-american-combat-experts-to-reclaim-iraqs-capitals-of-christianity-from-isis-138139/ Tak budete jednou muset bojovat Vy.

Tak tady to mame pratele, preberte si to.

Mate odvahu videt pravy Islam?
https://www.youtube.com/watch?v=LI6HIzTtgCU
VAROVANI: zadne rezani hlav se nekona; ani tech skopovych!

A posledni: ne, viru Islamu jsem neprijal - mam rad piti vina. Jsem staro-Evropan se vsim vsudy. Toto je pravdepodobne muj posledni prispevek na teme "Hrozba Islamu". Skutecna a nejvetsi hrozba je lidska posranost. Strach = hloupost = zlo.

336756

19.7.2015 17:04

RE: Clanek na politickou objednavku

Jacob 78.?.?.?

Reakce na 336756

Jedno jsi o sobě napsal, že nevíš o čem píšeš.

336805

16.7.2015 18:09

Co je desatero ,milí poslanci nejen EU parlamentu?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

puberták odfrkne,že jde o deset nejlepších kopulačních poloh..Nějak nám to křestanství paní Mullerova zkolabovalo.. [chechtot] [bliji]

336686

16.7.2015 20:08

už je to tady

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 80.?.?.?

Lidéřovice, Dačicko, 15.7. 2015. Skupina arabských "uprchlíků" bezdůvodně podřezalo veškerá hospodářská zvířata u našeho souseda, drobného zemědělce. Přežil pouze kůň, který byl bezpečně zavřený. Po policejní akci s termovizemi jich bylo deset pochytáno, dalších cca 80 bylo dopadeno v okolí Starého města pod Landštejnem. Tam dokonce zabrali obydlený dům. Sdělovací prostředky o tom samozřejmě mlčí.Zdroj: http://www.novinky.cz/diskuse?id=409921&articl... [pláč]

336691

16.7.2015 21:57

Copak ten Ježíš má u srdce?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

A má to KAŽDÝ...Bez ohledu na náboženství.Kdo to vývojově procítil na sobě,nemuže JIŽ panáčkovat žádnému náboženství.. [cool] [cool]

336698

16.7.2015 22:32

Poslechněte si Prof. Petra Piťhu.

P.Lepenka 79.?.?.?

Zdálo by se, že můj příspěvek nesouvisí s daným tématem. Poznáte ale, že až moc souvisí. Ti, kteří mě znají z mých příspěvků mi dají za pravdu, že se snažím o nestranné názory. Před časem jsem narazil na projev prof. Petra Piťhy, probošta Kolegiátní kapituly Všech svatých na Pražském hradě. Jelikož nejsem věřící a znechucený projevy představitelů církve, neshlédl jsem jej. Dnes jsem jej shlédl celý a musím se panu profesorovi omluvit za to, že jsem si jeho slova nevyslechl. Je mojí "lidskou" povinností toto sdělit i ostatním a umožnit jim jeho slova vyslechnout. Mají hlubokou hodnotu. Proto, prosím, věnujte 15:32 minuty svého života a vyslechněte jeho slova. Obohatí Vás.

http://1url.cz/P9ul

336699

17.7.2015 7:29

RE: Poslechněte si Prof. Petra Piťhu.

jezinka 88.?.?.?

Reakce na 336699

...krásné, až na ten závěr, "jsem člověk a jako člověk chci také zemřít", ale Ježíš Kristus nám všem přišel ukázat, že zemřít nemusíme, že budeme-li se usilovat tak jako On se usiloval a pracovat celým svým životem a žít Bohem, budeme žít dál vědomě jako duch v těle, proto je zván Mesiáš, pomazaný, a když tělo na sešlost věkem zemře, budeme žít dál v jiném světě , protože " v domě mého Otce je mnoho příbytků".
A tak ač křesťan dokonce probošt, neví onen člověk, že může žít věčně, a v tom je ůpadek křesťanství coby náboženství. I zde musí přijít obnova v duchu Kristově. Závěr - nemáme u nás kněží z řádu Melchisedeka, kněží živoucí/ svítící svým duchem, a takové křesťanství je tím pádem náboženstvím smrti. Z úst toho ctihodného muže slyšíme pouze jakým dobrým světským člověkem by jsme se mohli stát. Ale Kristovo království "není z tohoto světa", proto v líčení jeho působení v evanjeliích, svět není spomínán. Veškerá naše pozornost je v evanjeliích upřena na to co máme v sobě "v skryté komůrce" dělat.
Jsou před námi dva ůkoly - žít ve světě jako /bilogické/ tělo a nebýt z tohoto světa. Tak Ježíš Kristus radil. Kdo bude tak Krista nasledovat, "bude žít, i když /jeho tělo/ zemře /pro tento svět/."

336708

19.7.2015 5:40

A prestoze si vrazim do srdce nuz,

favela 113.?.?.?

Reakce na 336708

rikaje tato slova ,nemohu vas nevarovati sam pred sebou, nebot vskutku nevim, kdo jsem..Ale V.Nezval vedel dobre kdo je /taky velkej parchant/ a basnik pise verse netusice ze casto maji i obecnou platnost a trvalou hodnotu v zmenenych okolnostech... 'a podekovani a lasku vam, kez znely by jak zvony,vzdyt ja ne sam , jsou nas miliony" vsech kdo prispeli svym hlasem i zde a vetvickou nebo polinkem do spolecneho ocistneho ohne, ktery brzy spali veskere lzi a nepravosti sveta pro jednou a navzdy a take spali ty hranice na nichz po tisicileti mucili,krizovali a upalovali nasi pravdu pred nasimi bezmocnymi zraky !
Ale zjevil se buh pochazejici a existujici z nas ,novy Prometheus , muz ktery nam daroval internet zdarma a odrekl se obrovskych zisku. A zalozil ve prospech pravdy vsech ten ohen pro nas ...pro nobis...

336790

16.7.2015 22:40

Já tady prostě tu záplavu kulturně odlišných individuí nechci.

Annna 90.?.?.?

Prostě tady nechci další vyloučená gheta. Kdesi jsem zaslechla, že prý jich v ČR máme přes 400 - což mi bohatě stačí. Nechci tu potkávat tyhle týpky s jejich hyperplodnými mumiemi, jdoucích 5 kroků za nimi. Jsou mi protivné jejich zvyky, neodpovídají našemu systému hodnot a rovnosti mezi lidmi. Oni své zvyky nezmění, jen budou řvát, abychom změnili my ty své. Takové lidi rozhodně nechci za sousedy. [bliji]

336701

16.7.2015 23:24

Skupina arabských

JAREKzR 85.?.?.?

Dnes jsem na Novinkách narazil na tento komentář:
______________

Hana Bočková, Dačice
Čtvrtek, 16. července 2015, 19:28:42 | Souhlasím | Nesouhlasím | Nahlásit |
+116

Lidéřovice, Dačicko, 15.7. 2015. Skupina arabských "uprchlíků" bezdůvodně podřezalo veškerá hospodářská zvířata u našeho souseda, drobného zemědělce. Přežil pouze kůň, který byl bezpečně zavřený. Po policejní akci s termovizemi jich bylo deset pochytáno, dalších cca 80 bylo dopadeno v okolí Starého města pod Landštejnem. Tam dokonce zabrali obydlený dům. Sdělovací prostředky o tom samozřejmě mlčí.

http://www.novinky.cz/diskuse?id=409923&articl...
________________

Nic dalšího jsem k tomu zatím nenašel ...ale jestli je to pravda, tak Bůh s námi...

336702

18.7.2015 4:12

RE: Skupina arabských antirasistu..

favela 113.?.?.?

Reakce na 336702

a "vysledky" se dostavuji zahy, my co mame blizko k tomu zrat travu ted mame svatou povinnost pomahat uprchlikum se mit velmi dobre a sami sobe do hrobu. A pomahame i z Tramtarie, ktera je nejdrazsi stat sveta oficialne. Lidi pomahaji akorat se nektery parasiti stridaji podle toho,ktery jsou ty nejhorsi a za pomoc zacnou vrazdit..Musi za tim byt prinejmensim nejaky zamer..tolik zla na svete po staleti a neni z toho uniku,ani nemuzeme uniknout z toho,ze jsme rozeni rasisti !! Dogma sionismu vystridalo dogma svatych, kteri taky chteli uplne vsechno. Predtim jsme se zase rodili s dedicnym straslivym hrichem co na nas parasiti uvalili, az doslo k schismatu a vychodni pravoslavni rimani s tim nesouhlasili...a proto jim z zapadni rimani nepomohli ani trochu ani malinko proti zase muslimskym fanatikum /jako nepomohli Jugoslavii ,spis pomohli ji do hrobu/a navic mame na krku sionisty a fasisty..
Jsem se dozvedel na oficialnim pramenu ze muslimsky fanatiky u Poitiers porazil Odo z Aquitanie sam, Martel,ze cekal az jak to dopadne a nepomoch ani trochu.. Studovat jsem nesmel ani nechtel a tak mam ty mizerny mezery, ale aspon nejsem brainwashed soul ,znamena ,ze nejsem v mnoha pripadech individuum s vypatlanym mozkem, mysli..a nebo mozna jo,ale obcas...Clovek nema nikdy ani trochu klidu z tech ideji a ideoogii, ktery jsou ve skutecnosti jako morove nebo jine horsi ,zhoubne nakazy..Je tady jedna vec ktera se neda poprit. Nadclovek,co si vyrobil Nietsche a jeho nevycerpatelna energie delat zlo. Neuveritelny tuny usili a snah mel Dolf sam k dizpozici /a kde to vzal?/, kdyz tahnul vse jako lokomotiva/bez nej by to spadlo jako domecek z karet/, nez zblbnul nemce aby ho zvolili, stovky vyrvavanych hysterickych proslovu s bouchanim pestickami/a sebezesmesnovanim v prubehu/,zakulisnich jednani, komplikaci v osobnim zivote a zdravi a po tom zase pripravy na dalsi silenstvi bez odpocinku..celych 25 let..v lidsky moci ani v historii tohle nebylo...

336739

18.7.2015 9:35

RE: Skupina arabských

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 336702

Odkaz je již zablokovaný ! [bliji]

336747

18.7.2015 11:14

RE: Skupina arabských

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336747

Šel jsem to ověřit - vysvětlení:


Hana Bočková, Dačice
Čtvrtek, 16. července 2015, 23:50:45

Vracím se ke zprávě, kterou jsem tu uveřejnila cca v 19 hodin - není to pravda, byla jsem mylně informovaná a v dobré víře jsme zprávu šířila dál.
http://www.novinky.cz/diskuse?id=409923&articl...

336748

18.7.2015 22:04

RE: Skupina arabských

JAREKzR 85.?.?.?

Reakce na 336748

Díky za vložení - je dobře, že to paní Bočková uvedla na pravou míru - i když se obávám, že tak daleko (na 12. stránce) to v diskusi na Novinkách moc lidí neobjeví tak snadno, jako na první stránce, kde napsala onu zprávu.

Nicméně stejně tak se obávám, aby se podobné nestalo i realitou a i u nás.

336775

21.7.2015 14:51

RE: Skupina arabských

Aja 82.?.?.?

Reakce na 336775

No, někdo to objevil, už ji hrozí vězením za šíření poplašných zpráv.

http://www.lidovky.cz/zena-sirila-poplasnou-zpravu...

336910

21.7.2015 22:33

RE: Skupina arabských

JAREKzR 85.?.?.?

Reakce na 336910

Je to hnus, vždyť se sama omluvila a zprávu demenotovala s tím, že byla mylně informována - alespoň na Novinkách.cz (její facebook jsem nehledal). Za chvíli bude trestné říci nebo napsat cokoli, co nepotvrdí vládní vazalové nebo oficiální press(titutky) [bliji]

336935

19.7.2015 13:21

islám už se dávno nerozpíná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

islám už se dávno nerozpíná, a kdyby "křesťané" z košer US army nerozbombardovali půlku islámského světa, tak by byl klid. Jenže tohle byl cíl, rozvrátit islámský svět a pomocí imigrantů a teroristů rozvrátit Evropu.

My Zvědavci to víme, bohužel široká veřejnost nikoliv a tak podléhá užitečným idiotům, kteří nás burcují do války s islámem.

336799

19.7.2015 16:51

RE: islám už se dávno nerozpíná

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336799

...a nejpikantnější na tom zjištění je to,že jak nejmilitantnější odpůrci,tak zastánci hromadné imigrace patří mezi ty,kteří "píší z prava do leva,nežerou vepřový a chybějící,nepatrný kousek svého těla,považují za výsadu,opravňující k čemukoli,včetně vládnutí světu....." [velký smích]

336804

19.7.2015 20:21

RE: islám už se dávno nerozpíná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 50.?.?.?

Reakce na 336804

Spíš si na tuhle špinavou práci najímají užitečné idioty - šabesgoje. Zatím jsem na žádne pro i protiislámské demonstraci nezahlédl kousek zdravého rozumu, jen fanatické zmanipulované blbce. Snad jen s čestnou vyjímkou jako je Jan Korál, který byl výše jmenovanými při projevu vypískán.

Ale možná se pletu a obě frakce řídí izraelské a americké velvyslanectví a dotyční jsou jen placení provokatéři.

336810

21.7.2015 16:04

Nejnovejsi informace

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

>Psala nesmysly o migrantech na Facebooku, teď jí hrozí vězení za šíření poplašné zprávy
Jedna se o zenu, ktera udajne psala o migrantech nepravdy. Je fakt, ze to je spatne. Ale mne na te novinove zprave zaujal jiny detail:
>Podle mluvčí je důležité, aby lidé podobné zprávy nešířili, neboť zneklidňují obyvatelstvo. „Monitorujeme různá diskusní fóra...

http://www.novinky.cz/krimi/375552-psala-nesmysly-...

336913

21.7.2015 20:38

RE: Nejnovejsi informace

Aja 82.?.?.?

Reakce na 336913

A vy jste se snad dosud domníval, že nemonitorují...nooo, to snad nééé. [překvapení]

336930

4.10.2015 15:40

Kulhavá odbornost Pavla Křížka?

Kamil Papežík 94.?.?.?

Pan Pavel Křížek možná dobře shrnul vojenské události, které byly na území Evropy zapříčiněny islámem. Nicméně Vás všechny musím varovat před panem Pavlem Křížkem v roli odborníka na církev, náboženství a podobně. Pan Křížek této tématice nerozumí a jeho tvrzení vyzní každému člověku, který se vyzná, jako projev nadutosti stojící na hlouposti.
Jako příklad zde uvádím část textu: "Islám není ani horší, ani krvavější než křesťanství. Jsou to dvě podobná náboženství, navíc uctívající téhož Boha (jaká ironie). Ve jménu obou náboženství byly prolity hektolitry krve." Takovou hloupost může napsat opravdu jedině člověk, který věci absolutně nerozumí.
Bůh jehož uctívají křesťané jest JHVH. Prorokem křesťanů jest Ježíš, který šel příkladem svým následovníkům. Příkladem lásky a mírumilovnosti.
Bůh, kterého uctívají Mohamedáni, je jeden z mnoha původních pohanských božstev původních Arabů - al illah - měsíční bůh (odtud i symbol měsíce). "Prorok" toho měsíčního boha byl vrah, lupič, pedofil atd. Mohamed to překroutil a využil. Islám je již od vzoru svého "zakladatele" násilná ideologie.
Uvítám, když se nebudou pseudo odborníci typu Pavel Křížek, hlásat hlouposti. Děkuji, Kamil Papežík

340259

26.10.2015 16:58

RE: Kulhavý úsudek pana Papežíka

Pavel Křížek 178.?.?.?

Reakce na 340259

Pane Papežíku, o mě nic nevíte, natož o mé odbornosti, a navíc silně pokulhává Váš úsudek, který tímto považuji za mdlý. Jinak by jste mi nemohl připisovat slova, která jsem v článku nenapsal. To, co mi připisujete a na základě čeho se mě pokousíte diskreditovat, to je poznámka, kterou za mým textem připsal EDITOR, vždyť je to tak i nadepsané od editora, že je jasné průměrně inteligentnímu člověku, že to už nenapsal Pavel Křížek. Chápete co Vám vysvětluji?? Omluvíte se mi??

Pavel Křížek

341054

Příspěvků: 70

16.07. 02:19 mtk  Po dlouhé době podstatné čtení
18.07. 13:59  RE: Po dlouhé době podstatné čtení
18.07. 15:52  RE: Po dlouhé době podstatné čtení
19.07. 08:16 Jacob  RE: Po dlouhé době podstatné čtení
19.07. 11:11  RE: Po dlouhé době podstatné čtení
19.07. 20:25  Židovský humanizmus
16.07. 03:50 Robert Nohejl  Clanek ukazuje historicke pozadi,ale,zkusenost si z neho politici nevzali.
16.07. 04:06 Robert Nohejl  Vzpomente, jak za clintonovi vlady,zavrazdili krestanskou skupinu-WACO
16.07. 07:34 jezinka  česká tradice...
16.07. 11:28  RE: česká tradice...
27.07. 10:18 Dracul  RE: česká tradice...
30.07. 11:53  RE: česká tradice...
16.07. 07:46 Jacob  Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 10:24  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 11:17 hestroy  RE: Myslím, že se autor mýlí.
17.07. 18:45  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 11:52 tartus  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 12:15 Croix  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 21:37 Jacob  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 13:00  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 13:18 Vladimír Stwora  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 22:37  RE: Myslím, že se autor mýlí.
17.07. 20:22 jacob  RE: Myslím, že se autor mýlí.
18.07. 11:34  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 18:25 Marten264  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 21:32 Jacob  RE: Myslím, že se autor mýlí.
17.07. 10:13 Marten264  RE: Myslím, že se autor mýlí.
17.07. 06:22 jezinka  RE: Myslím, že se autor mýlí.
17.07. 08:21  RE: Myslím, že se autor mýlí.
16.07. 08:17 Jacob  Pár poznámek k editorovi
16.07. 11:27 Jan.  RE: Pár poznámek k editorovi
16.07. 08:54 Lapsus  Off topic - brave soldat LEHO vzpomíná :-)
16.07. 08:55 pozorovateľ  Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00
16.07. 09:04 pozorovateľ  RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00
16.07. 09:20 pozorovateľ  RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00
16.07. 09:34  RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00
18.07. 23:43 n.z.  RE: Demonštrácia proti imigrácii. Praha v sobotu 18.7.2015 o 15:00
16.07. 12:13  deset demonstrací rozdělující ovčany..
16.07. 12:27  Beru zpět
16.07. 14:49 fizel  RE: Beru zpět
17.07. 09:50 Jacob  RE: Beru zpět
16.07. 12:55 Papež Julius  Hloupý Honza
16.07. 16:30  RE: Hloupý Honza
16.07. 14:15 LK  V čem se islám liší od křesťanství
16.07. 17:08 n.z.  Clanek na politickou objednavku
16.07. 17:58  RE: Clanek na politickou objednavku
16.07. 18:41 Croix  RE: Clanek na politickou objednavku
18.07. 14:47 n.z.  RE: Clanek na politickou objednavku
19.07. 17:04 Jacob  RE: Clanek na politickou objednavku
16.07. 18:09  Co je desatero ,milí poslanci nejen EU parlamentu?
16.07. 20:08  už je to tady
16.07. 21:57  Copak ten Ježíš má u srdce?
16.07. 22:32 P.Lepenka  Poslechněte si Prof. Petra Piťhu.
17.07. 07:29 jezinka  RE: Poslechněte si Prof. Petra Piťhu.
19.07. 05:40 favela  A prestoze si vrazim do srdce nuz,
16.07. 22:40 Annna  Já tady prostě tu záplavu kulturně odlišných individuí nechci.
16.07. 23:24 JAREKzR  Skupina arabských
18.07. 04:12 favela  RE: Skupina arabských antirasistu..
18.07. 09:35 Rudy1  RE: Skupina arabských
18.07. 11:14  RE: Skupina arabských
18.07. 22:04 JAREKzR  RE: Skupina arabských
21.07. 14:51 Aja  RE: Skupina arabských
21.07. 22:33 JAREKzR  RE: Skupina arabských
19.07. 13:21  islám už se dávno nerozpíná
19.07. 16:51 Emil Robot  RE: islám už se dávno nerozpíná
19.07. 20:21  RE: islám už se dávno nerozpíná
21.07. 16:04  Nejnovejsi informace
21.07. 20:38 Aja  RE: Nejnovejsi informace
04.10. 15:40 Kamil Papežík  Kulhavá odbornost Pavla Křížka?
26.10. 16:58 Pavel Křížek  RE: Kulhavý úsudek pana Papežíka

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

19

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 39 čtenářů částkou 5 666 korun, což je 19 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Hidžábem to začíná12.12.19 11:38 Francie 1

Italské námořnictvo čelí Erdoganovi: Na Kypr dorazila italská fregata Federico Martinengo 10.12.19 21:50 Itálie 1

Turečtí vojáci vyvěsili tureckou vlajku na řeckém ostrově v řece Evros10.12.19 20:19 Řecko 1

Turecká letadla dnes 30x narušila vzdušný prostor Řecka v Egejském moři10.12.19 19:50 Řecko 2

Důkaz o "nezávislosti" průzkumů veřejného mínění10.12.19 14:14 Česká republika 6

Střelec v ostravské nemocnici zabil šest lidí. Neměl legální zbraň10.12.19 11:21 Česká republika 6

EU nařídila sledovat už od roku 2020 spotřebu každého řidiče, někteří na to doplatí10.12.19 11:10 Evropská unie 0

Poslanci chtějí zakázat domobranu10.12.19 11:06 Česká republika 2

Čína zakáže americkou technologii - začíná ná totální technologická válka 09.12.19 20:19 Čína 0

Cultural Enrichment #1309.12.19 19:39 USA 1

Belgie: Muslimský mob podpaluje vánoční strom na náměstí a řve "Allahu akbar"09.12.19 19:27 Belgie 1

Hihi. Chvilkaři se zlobí na Klause mladšího. Nemohou zneužit symbol trikolory09.12.19 17:51 Česká republika 2

Z dcery Angeliny Jolie a Brada Pitta se stává kluk09.12.19 11:20 USA 1

Chvilkaři proti Babišovi, Sardinky proti Salvinimu - stejný scénář, jak přes kopírák09.12.19 11:15 Itálie 1

Augsburg: Muslimové na vánočních trzích ubili hasiče09.12.19 11:11 Německo 0

V Jizerských horách místní obyvatelé obnovili nacistický památník padlým vojákům Wehrmachtu a oddílů SS 08.12.19 21:01 Česká republika 3

Istanbulská dohoda - čeští občané jsou záměrně podváděni08.12.19 20:02 Česká republika 1

Neschválení Istanbulské dohody je neakceptovatelné, řve feministka. Odhlasujeme, že k Istanbulské dohodě přistoupí EU jako celek, vyhrožuje EU komisař06.12.19 11:41 Evropská unie 5

Národná rada SR schválila Dodatkový protokol, zavádzajúci nové trestné činy za vyjadrenia rasovej a xenofóbnej povahy06.12.19 10:56 Slovensko 2

ODS: Občané ČR nesmí platit za podnikání premiéra Babiše, víme, jak na to dohlédnout06.12.19 10:50 Česká republika 1

Měnové kurzy

USD
22,90 Kč
Euro
25,51 Kč
Libra
30,26 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
15,76 Kč
Švýcarský frank
23,31 Kč
100 japonských jenů
21,09 Kč
Čínský juan
3,26 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,73 Kč
Ukrajinská hřivna
0,97 Kč
100 rublů
36,18 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 769,84 Kč
1 unce stříbra
386,83 Kč
Bitcoin
163 641,26 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 699