Diskuze k článku

Kolaps finančního systému: Tragédie nebo vykoupení?

Příspěvků 56

9.7.2015 0:58

Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

kyticka 81.?.?.?

Ještě něco pro troly, co mi podsouvají, že jsem komunistický soudruh.

Jsem pro silný český kapitál. Nikoli pro bolševismus, jak se mi snaží někteří podsunout. Aby mohl být ale český kapitál silný, nemůže jej, jakož i celý národ včetně těch "dělníků, rolníků a pracující inteligence", jak říkali komančové, vysávat, za kdykoli dotištěný doláč, pijavice co sedí někde ve skrytu a tahá za šňůrky svých pimprlátek, který to maj za úkol realizovat:

Vložený obrázek

Tedy abych upřesnil, tahá za drátky, ke kterejm je přivázána i řada trolů, jen možná ani neví, že tak činíš, pakliže jednají v dobré víře, protože jim takový profesoři, jako je Putna a spol, vymleli mozek. Zkuste si prověřit, co tu vlastně blábolíte a kdo vám to nakukal.

Jo jiná je, jestli za to berete prachy. Tak to je pak s vámi diskuse vcelku zbytečná. Vzpomeňte ale jak skončil Jidáš. Stejný osud čeká vás!!!

- proč když otočíš kohoutkem teče část poplatků za vodu do zahraničí - ve finále do jakési francouzské nebo rakouské akciovky jejíž majitelé jsou zcela neznámí

- proč když cvakneš vypínačem se děje to samé?

- proč když si jde kdokoli (chudý, bohatý i megabohatý) ohřát čaj na plynovém sporáku, zaplatí část ceny tamtéž?

- proč když chce ČNB vydat emisi nových korun pro podporu průmyslu, musí nejprve vydat dluhopisy, za ty koupí dolarové rezervy a potom teprve smí v patřičném procentu vytisknout novou sérii FIAT Koruny?

- proč kdokoli natankuje svůj vůz, musí zaplatit část poplatků dolarovýmu distributorovy co sedí za tiskařským lisem ve FEDu?

- proč si USA může kdykoli dotisknout u FEDu libovolné množství doláčů, (když se jí je nedaří vybrat na daních, protože její průmysl zkrachoval) bez jakékoli kontroly, takto zaplatit své nezaměstnané, jakož i úředníky, policii atd, bez vrásek, že by je museli někdy vracet? Těm co vláda USA takto, z dluhu, zaplatí si pak z dovozu ve svým supermarketu koupí za tyto mimo pravidla dotisklé doláče cokoli co potřebují.

Proč se to neprojeví na inflaci dolaru? Protože se ty jejich dotisky vždy rozpustí v jeho celosvětovém objemu.

Proč jej prodávající neodmítnou? Kdyby to udělali skončili by jako Irák nebo Libye.

To se týkalo těch malých. Nyní to udělalo pod vedením Ruska a Číny půl planety (BRICS). Na ty si Amíci již sami netroufnou, tak se snaží, aby jsme to za ně vyválčili my Evropani!!!

Trolíci, jděte nafasovat kalacha k Porochovi a můžete reálně ten svůj boj za těch svých pár stříbrných začít třeba hned příští týden. Pěkně tam můžete za USA dolar s Ruskem válčit statečně, s nejvyšším nasazením a jářku do posledního Ukrajince.

336229

9.7.2015 0:59

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 2/2

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 336229

Ale to vy asi nebudete chtít, jen takový malý bojůvky. Vy by jste rádi za ten dolar válčili se všemi co se vám podaří zblbnout přímo tady u nás doma a to do posledního Evropana.

A víte kdo je váš skutečný pán. za koho tady blábolíte ty své nesmysly:

USA:
- Goldman Sachs - New York
- Rockefellers - New York
- Lehmans and Kuhn Loebs - New York
EU:
- Rothschildové - Paříž a Londýn
- Warburgs - Hamburg
- Lazards - Paříž
- Israel Moses Seife - Řím

Viz.: Kartel Federálních rezerv:
- Osm rodin (I. díl)
http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/1330-kartel-fed...

Tak studujte trolíci, studujte!

336230

10.7.2015 5:58

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 2/2

Křižík 93.?.?.?

Reakce na 336230

Něco tak dobrýho už jsem dlouho nečet. Nemá chybu.

336290

9.7.2015 2:58

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 336229

Přebytky dolarů si ukládají černoušci do polštářů jako zajištění na stáří, když předtím prodali za USD reálné hodnoty - od půdy po zlaté doly.

Ale hlavně přebytky dolarů ukládají Saudové povinně do dlužných úpisů USA, a ostatní trollové dobrovolně nebo dobrovolně-povinně podle vlastního postavení - což je výměna jednoho papíru za druhý s příslibem. Mimo jiné proto ten obludný americký dluh, který nikdo nemíní platit, tuplovaně když není z čeho - průmysl je už v Číně.

"To se nám to hoduje, když nám ještě někdo půjčuje, viď Švejku" asi tak.

336235

9.7.2015 12:56

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

opus111 89.?.?.?

Reakce na 336229

- proč když chce ČNB vydat emisi nových korun pro podporu průmyslu, musí nejprve vydat dluhopisy, za ty koupí dolarové rezervy a potom teprve smí v patřičném procentu vytisknout novou sérii FIAT Koruny?


Jste schopen nějak relevantně a vyčerpávajícím způsobem doložit toto vámi vyřčené tvrzení?

Vím, že to takto nastavili Američané v Rusku, ale není mi známo, že by tento mechanismus byl povinný také v ČR.

336261

9.7.2015 17:23

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 336261

Popravdě s tou ČNB jsem ke svému tvrzení dospěl induktivní metodou vzhledem k tomu, že něco málo jsem zachytil v článcích při příležitosti zásahů ČNB do kurzu, ze kterých vyplynulo, že ČNB nepodléhá vládě, respektive ministerstvu financí. Dále dle analýz ruské národní banky které provedl J. Fjodorov a je důvodné se domnívat, že je situace u nás naprosto shodná. Jak kolonizovali za Jelcina Rusko, tak Zkolonizovali za Havla nás. Není důvod se domnívat, že by používali pokaždé jiný model.

Dvě videa, kde to vysvětluje:
https://www.youtube.com/watch?v=5cXMA_zwTxo
https://www.youtube.com/watch?v=xxMNt_R1JMc


K těm vodárnám, elektro rozvodům a plynovodům, jednak přikládám zajímavý příspěvek z AC24, což by bylo třeba ověřit:

http://www.ac24.cz/zpravy-ze-sveta/6256-byvaly-pol...
Pavel Blaheta 2015-07-08 23:27
Příteli Wolfe - nejsou neznámí vlastníci naší vody a kanalizací. Např. Severomoravské vodovody a kanalizace vlastní cca z 98 procent Aqualia - a ta patří španělské firmě která je stoprocentně vlastněna (tedy 100 procent akcií jim patří) americkým rodem Rothschildů. Mám pocit, že u Veolie, které patří např. pražské vodárny, je to stejné. Stejně jako v jiných částech Evropy. Od té doby co jim naše voda patří, to jest cca 15-18 let, každoročně se zvedá cena vody v průměru o 4-6 procent a veškerý zisk odtéká do kapes amerických Rothschildů. Opravdu je to tak.


... ale zejména konkrétně k těm vodárnám, tak zde je to velmi jednoduše prokazatelné. Stačí se kouknout do portálu www.justice.cz a zde si najít u českých dodavatelů vody jednak vlastníky a jednak ve sbírce listin jejich výroční zprávy.

Zde je třeba sledovat kolik ročně vytvářejí zisku a jak se jim z roku na rok hýbe základní jmění. Zde lze nalézt, že minimálně jeden z krajských distributorů (ostatní jsem nezkoumal) vytváří rok co rok půl miliardy zisku, ale základní jmění se mu nemění, naopak klesá. Z toho plyne, že každý rok tento zisk (plus něco navíc - tedy tuneluje) vyvádí ze společnosti pryč, respektive z Čech.

Tedy je-li situace stejná ve všech krajích, potom máme-li 14 krajů, jen na vodě jde mimo republiku 7 miliard ročně. Tyto prostředky pak chybí v rozpočtech krajů a měst. Můžete se na to kouknout sám.

Podstatné ale je, že od toho si platíme z daní vládu, ministry a úředníky ministerstev, aby tyto podrobné analýzy provedly a vydaly zákonnou normu, aby se tomuto zamezilo. Dále je to věc starostů a hejtmanů, aby tyto nevýhodné smlouvy vypověděli a vodohospodářské podniky navrátily do rukou obcí.

--- v odpovědi budu pokračovat ---

336267

9.7.2015 17:28

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 336267

------- dokončení odpovědi ------

Je to věc ministra financí a ministra průmyslu, aby navrhly opatření, kterými by se toto zamezilo a to i za cenu zavedení znovu národních podniků v těchto strategických odvětvích (strategických službách). Tam nechť pan Babiš hledá zdroje pro díry ve státním rozpočtu!

Jinak s těmi jeho registračními pokladnami souhlasím. Krást (krátit daně) se nemá a toto je opatření, které vymysleli (spolu se státní loterií účtenek) někde v Jižní Koree. Nikoho to nelikviduje, to jen se někteří nepoctiví živnostníci brání a někteří politici si z toho dělají politické body u potenciálních voličů bez ohledu na to, že jde o opatření státu prospěšné - tedy typičtí politici-bandité-pijavice ve stylu malá domu, vždyť jsme Švejci. Když se má zavést pořádek, tak všude, tedy i dole. Nicméně kouknout se na zoubek problému, proč veškeré roury a dráty ČR jsou v cizích rukách, a každý občan skrze ně platí desátek do čerta, je nanejvýš aktuální.

Tak takhle jsme se stali kolonií a proto jsou u nás platy (ale i zisky domácích podnikatelů) podstatně nižší než jinde! Tedy vládo, kdy s tím začnete něco dělat???

Přátelé, pište svým poslancům, na vládu a na ministerstvo, ať přijdou s efektivním řešením. Chtějte to po nich. Ať se k problému veřejně vyjádří a hned bude jasno kdo kope za koho. Posílejte maily, pište dopisy na ministerstva. Nažeňte jim strach, tím že o problému víme a že jej chceme řešit. Politické strany, dejte si toto do svých volebních programů a my vás pak možná zvolíme. A mimo to, diskutéři, seznamte s problémem co největší počet občanů, ať také ví co se zde děje. Tak takto se dělá přímá demokracie. Nejprve musíme vědět co chceme, potom s tím seznámit širokou veřejnost a začít tlačit na ty nahoře. Oni si zase tak jistí v kranflecích nejsou. Jen hřeší na nevědomost národa, k čemuž využívají svůj mainstream, ale ten monopol co měli cca do roku 2000 jim internet sakra strhal. Bohužel osvícených občanů je stále ještě málo, typoval bych to zatím jen na 5 - 7%. Takže blogeři snažte se!

336268

9.7.2015 17:44

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 336268

pane kytičko:

mluvíte hodně, víte málo.

To je nemoc dnešní euroamerické civilizace, vyspělé. Žvanivost s velkým "Ž". Žvanivost přechytralé pravice.

Od samotného začátku šermujete pojmy bolševik, komanč, soudruh, .
nebudu se Vás ptát proč.
Nestojíte mi za to, chci na Vás jen plivnout. Plivnout s chutí. S chutí a s úsměvem.

Plivanec na tebe žvanile je od vždycky nestraníka, který u nás v našem městě "revoluci" vedl, protože naletěl, ztratil tím spoustu času, od člověka, který i za "blbých" komančů se neštítil práce a něco pro společnost udělal - nejen přechytrale kecal, od člověka, který hledal východiska.

Že nejsou, nebo že je neznáme?

Koho je to vina, že jste tak chytrej. Zdegenerovanej kytičko.

Hra na společného nepřítele (bolševika, Stalina, Lenina, komanče, atd.) je ohraná. Ale přihrát polívčičku si pan kytička umí. Nakonec proč ne, potlesk blbů a polochytrých je hojivá mast.

Až tady pár lidí pochopí, že tohle je slepá ulička Langšádlových, Štetinů, Havlů, Přémů Sobotků a dalších vejlupků, možná bude líp.

336269

9.7.2015 20:45

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336269

Pane Bareši, jste hulvát a namyšlený sobec ze IV. hospodské kategorie.. Pokud vám vadí rozsáhlejší text, nemusíte ho číst. A pokud tam vidíte komunisty atd. pak máte vlčí mlhu anebo se dejte léčit.
Pan Kytička oprávněně kritizuje všechny nešvary stávajícího systému, čili nepatří k pravici. A ten plivanec - tím jste klesl na samé dno, stydte se.. FUJ !!!!!!! [naštvaný]

336277

9.7.2015 22:26

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

kyticka 88.?.?.?

Reakce na 336269

Drahý kolego, připouštím, že vím stále málo - něco však snad přece již ano. Jen mi nějak uniká, co vlastně víte vy, kromě nadávání a plivání.

Kdybyste se svá tvrzení snad pokusil podložit nějakými těmi argumenty. ????

336281

10.7.2015 6:44

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

Reakce na 336281

To chce klid, mrkněte na ten styl - „policajt” (placený sluha systému) je to, a jde mu jen o získání kontroly v diskusi (proto se vás snaží dehonestovat za každou cenu - i když nemá argumenty). Oni ještě nepochopili, že už mají po žížalkách, protože tohle už přestává fungovat.

Internet je takových trollů Barešů (a jiných rádoby seriózně působících jmen) plný - mějte to na paměti, kamkoliv se hnete. Ti nahoře mají své cíle, a mají k nim samozřejmě i odpovídající prostředky (20 % policajtů v davu demonstrujících např. - jen tak je možno rozlícený dav ovlivnit a vést) atd.

336293

10.7.2015 16:21

===Dvacet procent fízlů v demonstracích- jen tak se dá dav usměrnit a vést...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336293

To je jasně, krásně a jadrně řečeno, ale nevíte, kde se nacházejí ta policejní města, kde ti fízlové sedí , a co dělají když se zrovna nedemonstruje? Kdybyste aspoň napsal, že polovina jich na povel shora občas demonstruje odboj, a druhá polovina tu první, aby všichni mohli vykázat nějakou činnost, hlídá a v případě potřeby když se na ně dívají kamery, tak zasahuje, protože nikdo jiný rozumný a na ulici nezainteresovaný už se dnes o pouliční politiku nezajímá, a jen krade ani poledne nedrží, a v noci kvůli tomu nespí. Vsadím se že ty pražský šibenice pocházely ze skladiště pankrácké vězeňské služby, a válely se tam i s navinutýma oprátkama od roku 1989, kdy byl zrušenej trest smrti..... [mrknutí jedním okem]

336311

10.7.2015 18:30

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Vopice 109.?.?.?

Reakce na 336269

Ty woe, co to je? Čeče, než příště něco napíšeš, tak se zkus vážně zamyslet, zda jsi schopen porozumět psanému textu. Neznáš ty blbečky, pro které je argument do diskuse ten, že někoho označím za bolševika nebo rusomila? Tak k těm tady kytička promlouvá. Nebudu tě zbytečně tepat, asi jsi byl trochu nadrátovanej, když jsi to psal, tak si přečti co kytička opravdu napsal, znovu a pomalu, třeba ti to dojde. [chechtot]

336317

9.7.2015 17:55

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336268

To,co tu píšete je známé a týká se to všech "strategických" zdrojů a systémů v téhle zubožené zemi a doslova to "volá po krvi",neboť z nás tu udělali "cizince ve vlastní zemi" a ti,co to způsobili,jsou stále mezi námi,buzerují nás,povyšují se na nás,ždímají nás a my jim ještě lezeme do jejich vypasených prdelí a léta volíme je a jejich poskoky.... [naštvaný]

336270

9.7.2015 18:35

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336270

http://www.vodarenstvi.com/media/pvk/2013/Prazska-voda-Chronologie-Veolia(1).pdf

Musel by nastoupit proces znárodnění - v rámci existence Ministerstva pro správu národního majetku a jeho privatizaci (MSNMP) privatizace přírodních zdrojů NEPROŠLA.

A tak tohle svinstvo zrealizovali po zrušení MSNMP ministerstvo financí s pomocí Fondu národního majetku (FNM).

PS Jak jde o vodu, tak nás mají naše spřátelené firmy - naše vodní zdroje vlastnící - na háku. Praha 6 - o dalších se dozvíme, až po depopulaci dalších lokalit ČR.

336272

9.7.2015 18:54

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336270

https://www.youtube.com/watch?v=nY6WuXje3XI

336273

10.7.2015 14:19

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 336267

no, to je jeste dobre ze tu vodou jen zdrazujou a rejzujou, hlavne ze do ni nic nepridavaji... treba nejake oblbovaky/otupovaky/sterilizaky... vzdyt vodu z vodovodu pijou jen socky, ty do NWO nechceme...

ad registracni pokladny: to at me radsi maly cesky obchodnicek okrade, nez aby se zborila jedna z poslednich zabran proti zakazu hotovosti a nastoleni bankovni totality.

336307

9.7.2015 19:09

RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2

woxow 37.?.?.?

Reakce na 336261

Každá země (vazalská) musí při intervenci proti své měně ve stejném objemu nakoupit mezinárodní aktiva EU nebo US. Rusko se tomu postavilo a tím to tajné pravidlo vyšlo najevo. Tímto způsobem se inflace povinně vyváží na úkor daňových poplatníků v zemi.

336274

9.7.2015 4:19

Jedna vec je tady neuveritelna..

favela 113.?.?.?

..a to je role EU CENTRALNI BANKY ve Frankfurtu a jak ridila cely ten cirkus po dlouha leta !! Ticho kolem banky dnes primo rve.. Ted misto aby rekum pomohla tak je pomaha skrtit !!!PROC TAKOVA BANKA VUBEC EXISTUJE ??
Je tady dalsi lstiva taskarice za reckou tragikomedii. Odvest pozornost od afroarabske zaplavy. Uprchlici dostavaji vse a nemusi nic vracet. Umela zamestnanost ,veskere vyhody pro ne./ /EU Centr. Banka pomaha/. Dale jsou povzbuzovani a pomahani aby si co nejvice stezovali na rasismus a provokovali incidenty a tak vyvolavali negativni reakce evropanu . Potom shrabnou tucne kompenzace a bili jsou agresivne obvinovani pomoci medii z rasismu . To ma oficialni nazev EMPOWEREMENT. Zajisteni prevahy nad bilymi evropany a postupne ovladnuti celeho systemu...

336239

9.7.2015 8:42

RE: Jedna vec je tady neuveritelna..

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 336239

Blahobyt v Říši a podříši musí někdo zaplatit. Tak jako východ Evropy financoval prodej svého majetku, aby zůstal zachován sociální blahobyt západní Evropy. Jenomže se nám Říše tak rozjela v utrácení, že to už nestíhá za ně platit zkolonizovaná jižní a východní Evropa. Respektivě nechtějí platit blahobyt v západní Evropě a na sliby volného trhu už jim nikdo neskočí.

336243

9.7.2015 21:37

RE: Jedna vec je tady neuveritelna..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 336243

https://www.youtube.com/watch?v=_w9UzrL2Bgs

336280

9.7.2015 9:11

Když vládnou, ruku v ruce, kupčíci s účetními

Marten264 77.?.?.?

Takhle to vypadá, tolik bych to neprožíval, už to tady taky bylo.

Může být hůř.

Dá se to upgradovat nebo by byl lepší shut down ?

336245

10.7.2015 11:10

RE: Když vládnou, ruku v ruce, kupčíci s účetními

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 336245

Upgradovat rootkit virus? [překvapení] [chechtot] [oči v sloup]

336300

9.7.2015 9:24

Re: Poznámka editora

LK 85.?.?.?

"K žádnému kolapsu finančního systému samozřejmě nedojde. Banksteři moc dobře vědí, co dělají a kam až mohou zajít. Mají to plně pod kontrolou od doby, kdy získali právo tisknout peníze a tzv. fiat money bez krytí jsou jediným povoleným platidlem."

Editor zřejmě žije v jiném vesmíru než já. Podle mého názoru existuje spousta indicií, že tento systém je ve stádiu kolapsu a že je uměle odkládán jeho pád. Řecko je jen jeden z viditelných příznaků. Tento finanční systém je něco jako pyramidová hra a má v sobě zabudovanou autodestrukci. Domnívám se, že sami plánovači tohoto systému s tímto počítají a zhroucení systému a následného chaosu hodlají využít k vytvoření otevřené celosvětové diktatury - NWO. Je však stále zřetelněji vidět, že situace se plánovačům NWO vymkla z rukou. Svědčí o tom zejména chování Ruska a dalších států BRICS.
Autor článku je zřejmě obeznámen s Dostatečně všeobecnou teorií řízení a Koncepcí sociální bezpečnosti, které vypracovává od 90. let skupina ruských inteletuálů pod hlavičkou VP SSSR (VP = vnitřní prediktor). (Soudím tak podle toho, že v jiném článku pan Lhoták používá pojem "globální prediktor", kterým nazývá síly, jež stojí za úsilím o vytvoření NWO.) Doporučuji nejen editorovi se s těmito teoriemi alespoň rámcově seznámit. Není nutné studovat přímo tyto teorie, které jsou poměrně složitě psané, stačí shlédnout pár videí na webu http://leva-net.webnode.cz/. Na tomto webu je přímo rubrika "Populárnější formou", kde najdete spoustu zajímavých videí a článků.
Proto, jak říká Pjakin, studujte a vzdělávejte se, aby vás nikdo svými pesimistickými výlevy nedokázal rozhodit.

336246

9.7.2015 9:56

RE: Re: Poznámka editora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 336246

Já bych to upřesnil. Jak píše filip v příspěvku níže, pokud dojde ke kolapsu, bude to řízený kolaps.

336249

9.7.2015 11:16

RE: Re: Poznámka editora

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 336249

Doporučuji se seznámit alespoň s tímto textem:

O válkách
http://leva-net.webnode.cz/products/o-valkach/

Pokud nemáme být zataženi do 3. světové války, tak zde je teoretický kompilát nejdůležitějších myšlenek Dostatečně všeobecné teorie řízení a Koncepce sociální bezpečnosti (KOB)

Pobrekáváním nad vším co je špatně, není možno ničeho dosáhnout! Tento web bohužel na této úrovni ustrnul. Ano, v první fázi to bylo velkým přínosem - analyzovat a rozkrýt problémy. Nyní však nastal čas k akci. Ukázat směr kudy jít.

Například nejzřetelněji z našich politiků se o to snaží pan Okamura, ale toho pan Stwora nemá rád, takže ať Okamura říká co říká tak vše je podle něj špatně, protože to říká Okamura.

https://cs-cz.facebook.com/tomio.cz/videos/1029616...

Nesuď výrok podle toho kdo jej říká, ale co říká. To že udělal jako každý normální člověk i Okamura nějaké boty neznamená, že jej budu do nekonešna stupidně odsutzovat, tím spíše ne, pokud jasně prokazuje, že je schopen sebereflexe, ale zejména proto, že vše co říká je z 99% absolutní pravda, kdy ne jen kritizuje, ale snaží se nalézt a ukázat i směr kudy z toho ven, ale hlavně se nebojí to říct veřejně nahlas a stát si za tím! Zaplať pánbůh již není jediným na naší politické scéně.

(Jinak to samé míní někteří "zvědavci" včetně editora o panu Babišovi. Přirovnám-li tu logiku o zlém oligarchovi k prvnímu příspěvku této diskuse - jo, že za vodu platíme někam do čerta do zahraničí, kdy tím pádem nemá stát na provoz, to není moc dobré. Ale kdyby ty vodovody vlastnil Babiš, tak to by byl teprve na Zvědavci křik, jak nás vysává a ještě drze platí daně zde v Čechách - jistě pouze proto, aby záludně zakamufloval to jak nás všechny okrádá. To samé jeho média. To je nehoráznost, to raději ať je vlastní nějaký ten cizinec, pak to sice také nebude OK, ale hlavně je nebude mít ten zlý Babiš, který by tam v nich mohl hájit své osobní (české) zájmy.)

Jinak musím vložit vysvětlení co je stupidita. Stupidita je neschopnost změnit svůj názorový vzorec v momentě, kdy se rapidně změnily vnější podmínky. Mohlo by to asociovat to, že stupidní nikdy není ten co jedná ve smyslu "kam vítr, tam plášť". Tak to je sice pravda, ale přísloví charakterizuje lidi, kteří tak činí výlučně pro svůj osobní prospěch a to v mnoha případech přímo na úkor ostatních. Přísloví mluví o "banditech", ne o "sociálně inteligentních - ne-stupidech".

Pokud chcete opravdu kvalitní analýzy poslechněte pana Kollera. Ale pozor, byl to estébák, ne jen nějaký spolupracovníček, ale špičkový analytik zpravodajských služeb - prostě ten hajzl zpoza opony, co tady za komančů kul ty nejtemnější pikle!
https://www.youtube.com/watch?v=2Mz-jWld0zY

336255

10.7.2015 14:38

RE: Re: Poznámka editora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 336255

jiste, jiste, nikdo se nehada s tvrzenim ze lokalni oligarchie je pro nas lepsi nez mezinarodni... asi jako je lepsi tyfus nez ebola... a taky lokalniho oligarchu lze pri revoluci snadneji postavit ke zdi. Ale jinak ano, i kdyby nasi oligarchove platili vsechny dane u nas, a i si za sve ukoristene penize kupovali jen nase zbozi, porad jsou to paraziti kteri ziji z vykoristovani prace druhych, a to je spatne. A take system ktery to umoznuje je spatny, a pokusy o jeho kosmeticke opravy nic podstatneho nezmeni a jen celkovou katastrofu o trosku oddali (a nebo i priblizi, viz porekadlo o povrchove uprave cesty do pekel...)

336308

9.7.2015 19:43

RE: Re: Poznámka editora

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 336246

Dnesni banksteri co se tyce kolapsu bankovniho systemu jedou podle stejnyho navodu jako tenkrat v Nemecku kde lidi staly dlouhy fronty na bochnik chleba kterej nez jim to Hitler zatrh stal nuse marek . By the way, vo NWO , nepodlozeny mene a jak to cely v tyhle diktature funguje pan editor aby nebyli pochybnosti zverejnil nekolik velice poucnech clanku .

336275

9.7.2015 9:42

Krach je blízko

filip 29 91.?.?.?

K zrúteniu finančného systému dôjde v najbližších mesiacoch,ale väčšina ľudí nechápe ,že to bude riadený krach. Kým? No tými,ktorí ten finančný systém vlastnia a budú to zase oni ,kto z toho krachu ponúkne riešenie,"aby sa už krízy neopakovali".
Tým riešením bude jedna vláda a jedna mena.Celý plán máte popísaný v Protokoloch sionských mudrcov,len pre oči nevidíte:

"Je potrebné uštvať celý svet hádkami ,nepriateľstvom, zápasmi, nenávisťou ,hladom a očkovaním chorôb ,takže gojimom zostane len túžba po našej vláde. Keď dosiahneme prevratu ,povieme – všetko bolo zlé ,všetci ste trpeli. My odstránime príčiny vášho utrpenia ,to jest národnosti ,hranice a národné meny. Až bude po prevratoch ,ktoré vzbudíme vo všetkých štátoch súčasne ,všetky vlády budú zosadené ,čo bude asi tak za sto rokov ,potom budeme v osobe nášho panovníka uznávanými pánmi sveta."
Hlasov volajúcich po tomto "riešení" bude pribúdať-https://www.youtube.com/watch?v=JArGPelbryo
a patrí medzi ne aj výzva "zjednotení za mier" ,ktorá je len volaním po NWO.

336248

9.7.2015 10:15

RE: Krach je blízko

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 336248

„Tým riešením bude jedna vláda a jedna mena“.

Ak to nie je schopná zvládnuť Európa, nepodarí sa to ani NWO či GP.

Stále je tu faktor politických systémov – ľudský faktor.
Títo nenažranci ešte vo svojich krajinách nedosiahli svoje vlastné eldorádo.

Predstavme si tú kopu ekonomicky nesvojprávnych štátikov, ktoré majú jednu menu a jednu vládu – veď je to čítankový príklad krajín EÚ, ktoré prijali Euro. Čo chýba EÚ aby si s Gréckym problémom poradila?

Sú tu ešte ďalšie príklady jednej vlády a jednej meny – áno je to USA, RF a možno aj Čína. Čo tieto krajiny majú a EÚ nemá?

Jasnú koncepciu svojej vnútornej a vonkajšej bezpečnosti!

Poslušnosť a akceptáciu represívnych pravidiel si treba vynútiť, a kto represívne zložky nemá môže si akurát tak vybrať, či je lepšie, ak ho niekto s prepáčením obrobí spredu alebo zozadu.

336251

9.7.2015 10:37

RE: Krach je blízko

tartus 213.?.?.?

Reakce na 336248

Riadene to bude, ale lepsie si to predstavte ako '89 v globálnom meritku. Teda presun moci z jednych ruk do druhych za vseobceneho jasotu a potlesku, a nasledne zbedacenie celého sveta.
Ziadna jedna vlada, jedna mena nebudu. To by znamenalo absolutnu kontrolu a na to niesu podmienky. Zatial sme v stadiu ked je nutne mat protipoly, ktore superia. Ano pomali nas pripravuju na vnútorného nepriatela (terrorizmus) ale to bude este niekolko geeracii trvat, takze mozem verit ze ta jednotna vlada pride ale nie skor ako za vyse 100 rokov

336253

12.7.2015 20:28

RE: Krach je blízko

filip 29 91.?.?.?

Reakce na 336253

Ale budú[smích]
Povstane práve z toho popola vojny a krachu finančného systému,ako riešenie a všetci ho radi prijmu[smích]
Keď neveríte mne ,verte starému Henrymu[smích]
http://wolna-polska.pl/wiadomosci/glos-z-piekla-henry-kissinger-o-nadchodzacej-wojnie-2015-03

336412

9.7.2015 10:53

RE: Krach je blízko

LK 85.?.?.?

Reakce na 336248

To je za současné situace nerealizovatelná utopie! Přečtěte si články na blogu pana Lhotáka, které se týkají "zlaté miliardy". Systém NWO je realizovatelný pouze za předpokladu masívní redukce populace, kdy bude poměr mezi slouhy režimu (zlatou miliardou) a otroky, kteří na ně pracují, 1: 1. V současné době to je 1: 6.

http://lhotak.blog.idnes.cz/c/391301/Princip-zlate-miliardy.html

http://lhotak.blog.idnes.cz/c/391068/Zlata-horda.html

Proto ty snahy o zavlečení Ruska do války. Proto mají uprchlíci z Afriky zaplavit Evropu. Jenže plán se z různých důvodů zadrhává.

336254

9.7.2015 15:58

Zrada bank

P.A.Semi 79.?.?.?

V Recku se misi nekolik ruznych problemu a ponekud splyvaji.

Jeden je ale podle me dost zasadni:

Vedle neschopnosti statu platit uroky lichvarum, je tu nezavisle na tom dalsi problem s likviditou pro obcany:

Nedavno vysvetloval v OVM pan Singer, ze penize v bankach jsou v podstate jen virtualne, a kdyz potrebuji realne bankovky, neni problem, aby jim centralni banka dodala kamion bankovek...

Kam zmizely penize z reckych bank? To, ze nemaji pro obcany bankovky je vydirani a trestani obcanu jejich centralni bankou - tedy ECB - za jejich neposlusnost... Pak tedy byla centralni banka ECB zneuzita k politickemu vydirani obcanu?! To by znamenalo, ze pravo bank vydavat bankovky je zneuzitelne a bylo realne zneuzito, takze tim pada pravicova doktrina, ze stat nemuze mit menovou suverenitu, protoze by s penezi spatne nakladal. To naopak banky nesmi mit menovou suverenitu, protoze jako nevoleny organ ji zneuzivaji k politickemu boji...

Nebo snad nemaji recke banky ani ty virtualni penize obcanu? Pak jsou zlodeji v reckych bankach, ze odlili uspory obcanu do zahranici...

Aspon treba rekove dokazi, ze si lidi poradi i bez bank, ktere selhaly (nahradni mena, smenny obchod...), nebo umrou hlady, nebo budou rabovat? Bylo by dobre, kdyby vymysleli nejake schudne reseni, jak odstavit zlodejske bankstery - nejlepe tedy nahradni lokalni meny...

Dalsi problem je ESM. Tsipras pozadal o stabilizaci bank z evropskeho stabilizacniho mechanismu, ktery mel byt k tomuto urceny. Pokud tuto pomoc se stabilizaci nedostane, jasne ukaze, ze ESM je podvod a k zadne stabilizaci neslouzi, a bylo to jen prazdne vylakani penez od clenskych statu...

336265

9.7.2015 19:50

RE: Zrada bank

jirkaw 109.?.?.?

Reakce na 336265

co se tyce hotovosti, napr. Komercni banka ma 500 mld Kc vkladu a necelych 20 mld hotovosti v obezivu, coz jsou bankomaty a penize na prepazkach. uvery jsou za 400 mld Kc. staci si precist vyrocni zpravu . co se tyce kamionu penez, tezko rict kolik dni by musela cnb tisknout 100 mld Kc. ve finale je hotovosti v obehu stale radove mene nez jsou vklady v bankach . kdyz se mrknu na penez v obehu tak v bankovkach to je 455 mld Kc v roce 2O14 dle CNB webu. vkladu celkem je asi 3 biliony

336276

9.7.2015 18:11

Kolaps finančního systému měl být řízený,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

ale po převratu a krvavé občanské válce na Ukrajině se vlivem Ruska, Číny a mnoha dalších států, které už mají světového diktátu a bezbřehého intrikování a vykořisťování ze strany západních loutkovodičů plné zuby, řízení finančního kolapsu poprvé vymyká banksterům z rukou. To je pro ně zcela nová situace. Ruské jaderné zbraně a dynamické ekonomiky asijských států jsou pro nesplatitelně zadlužený a na úkor zbytku světa dosud žijící Západ poněkud jiná sousta než Afghanistán, Irák, Lybie, loutkové režimy v Africe nebo banánové republiky střední Ameriky. Zbývají mu jen intriky,kontraproduktivní sankce, export barevných revolucí,instalace zkorumpovaných politiků do funkcí, zfalšované ratingy, účetní triky a podvody a pokrytecká mediální propaganda. Tyto fígle a čachry s čísly jsou už ale hodně profláknuté. A na udržení hegemonie Západu a především Ameriky je to příliš málo. Toto století proto nebude americké jako to 20., ale asijské. S tím nic neudělá ani údajná vojenská hegemonie Spojených států, pokud západní světovládci nejsou sebevrazi. Věřím, že nejsou. Je zřejmé, že současnou a především budoucí globální finanční a ekonomickou krizi (je stále jen odsouvána!) ve světě zavinila především nenasytnost a chamtivost západních bankovních a korporátních elit a jejich ideologů. Nový systém musí být postavený na jiných principech než ten současný ( především skutečné rovnoprávnosti a suverenity států), jinak se bude krize a nebezpečí globálního konfliktu brzy opakovat. Především ale nesmí být centrální banky ve vlastnictví rodinných klanů jako dosud, protože tato skutečnost predikuje obrovské pokušení ke zneužití takto získaného bohatství a moci.

336271

9.7.2015 21:02

Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Možná, že toto století už nebude americké, ale třeba, jak říkáte, asijské. Už i moje babička narozená zač. minulého století často opakovala Sibyllino proroctví o tom, že žluté plémě na této planetě zvítězí. Ale to přece není vůbec důležité, který národ bude světovládcem, zda to bude Číňan nebo představitel černé rasy. Lidstvo zapomnělo, s jakým posláním přišlo na tuto planetu. Domnívá se, že jejich život je jedna velká náhoda, že smyslem života jsou jen materiální statky. Jak málo z nás se zamýšlí o vyšších principech, na kterých je třeba především stavět nový společenský řád, bez nichž rovnoprávnost a suverenita států bohužel není možná. Lidstvo to však nechápe, že bez vyššího principu, „bez Boha je vše dovoleno“; nechápe, že bez vysokých mravů nemůže žít v lásce a vzájemné pomoci, v pochopení dobra a zla. Lidstvo dosud nepochopilo, že vztahy, které spočívají na výhodě a pragmatismu nebezpečí globálního konfliktu neodsunou.

336279

10.7.2015 9:36

RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních

Marten264 77.?.?.?

Reakce na 336279

Máte naprostou pravdu.

V tuto chvíli však všechna poselství lidem již byla dána, co mělo být řečeno, již bylo.

Pouze se čeká na výsledek.

Ne každý vývojový pokus dopadne dobře.

336296

10.7.2015 16:58

RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 336296

To mi ponekud pripomina, kdyz koncem osmnacteho stoleti chteli zavrit francouskou akademii ved, protoze vsechno pry jiz bylo objeveno...

Takze jsme na prahu noveho veku Vodnare a cely ho projdeme s poselstvim pro Ryby, s presahem z Berana? Ze Zjeveni uz se vetsi cast stala, ale ten zbytek jeste ceka...

336313

11.7.2015 0:01

Absence nějakého věrohodného zázraku znervozňuje věřící již několik tisíc let...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 336313

Občas se sice něco někde najde ve džbánu v jeskyni u Mrtvýho moře, ale není jistý že to tam někdo nepodstrčil, podruhý chce zase ideologicky a mravně vyspělý student filozofie zachránit národ, a tak vyplejtvá pod koněm kanistr benzinu, ale pak se zase přijde na studijním na to, že za dva roky neudělal na fakultě ani jednu zkoušku, a provokatéři se na Karlově univerzitě veřejně ptají dalajlámy, na co prej jsou svatýmu muži brejle, a on neodpoví, a jen v panické hrůze zakrejvá svý hodinky Rolex, aby se na ně taky někdo nezeptal...

/ Snad jedinej skutečnej zázrak v poslední době jsou ty sametový revoluce, sedum v krabici od vína, a ty slavný český církevní restituce./... [mrknutí jedním okem]

336323

12.7.2015 23:44

RE: Absence nějakého věrohodného zázraku znervozňuje věřící již několik tisíc let...

Miroslava 88.?.?.?

Reakce na 336323

Věrohodných zázraků se děje na tomto světě velmi mnoho, jen lidé se suchým ateistickým rozumem nemohou tyto zázraky postihnout, protože jsou duchovně slepí. Navíc ateistické pojetí života zabíjí lidskou civilizaci duchovně, protože v něm chybí poznání o pokračování věčného života.
Ano, máte pravdu, „mravně vyspělí“ lidé jsou někdy maskovaní vlci v rouše beránčím, kdy pod maskou nevinnosti skrývají zlé úmysly, nevyjímaje duchovních. Jedna biblická moudrost říká: po jejich ovoci je poznáte.

336433

12.7.2015 23:01

RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních

Miroslava 88.?.?.?

Reakce na 336296

Ano, to máte pravdu. Bylo řečeno a napsáno mnoho, jen lidstvo to nezajímá a je nepoučitelné - jeho suchý rozum je mu houby platný. Už nám mnoho času nezbývá. Svět se stává stále více těsnější a globálnější až se past světové tyranie zaklapne, už z ní nevylezeme. Stalin si mohl nechat zdát o současných technologiích šmírování lidí, a přeci měl super rafinovaný ďábelský systém i bez těchto technologií; obyvatelé SSSR tehdy neměli možnost úniku i v takové ohromné zemi. A co dnes, když jde vývoj právě ve šmírovacích technologiích rychle kupředu. A proč asi?!

336428

13.7.2015 8:03

RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních

Marten264 161.?.?.?

Reakce na 336428

Paní Miroslavo přeji hezký den, a posílám jednu písníčku od Havajského pohodáře Jacka Johnosna - Where did all the good people go

https://www.youtube.com/watch?v=pQ4bfhV1zr8

336448

13.7.2015 11:01

RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních

Miroslava 88.?.?.?

Reakce na 336448

Vše na tomto světě se dá napravit jen skutečným jemným teplem lásky, poněvadž jinak je to nemožné. Pokud budou v tomto konzumním světě vládnout pouhé utilitární vztahy a ve skutečnosti „nikoho nemilujeme a jen se domníváme, že milujeme“, jak zpívá v jedné své písni „Láska“ (Любовь) Světlana Kopylova, když už jsme u té zahraniční hudby. Bez skutečné lásky bohužel „Good people“ nemohou být, nemohou rozvinout tento cit; jedině systém založený na této ctnosti, vzájemné pomoci, a ne na ekonomických vztazích, individualismu, může tento svět posunout k lepšímu.
Светлана Копылова - "Любовь"

https://www.youtube.com/watch?v=UbSRTu2a1pQ

336464

9.7.2015 22:57

Snůška blábolů

Thud 88.?.?.?

Je vám jasné, že hromadění kapitálu u pár vybraných korporací souvisí do značné míry se socialistickými regulacemi a nikoliv s volným trhem? A vůbec je celý článek zabarven velice ideologicky a ne odborně. Bez urážky, ale z mého hlediska je snůška blábolů, ač souhlasím s tím, že kolaps finančního systému by prospěl. Ale hlavně proto, že by vedl k návratu opravdového volného trhu.

336284

10.7.2015 15:11

RE: Snůška blábolů

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 336284

Snuska blabolu jsou hlavne take pohadky o "opravdu volnem trhu"...
ktery tu samozrejme nikdy nebude protoze to principialne nejde.
Ale o to prece jde, vzdyt na co jineho nez ze "trh neni, jeste porad, uplne dokonaly" bychom jinak svalovali nasi neschopnost, a uvadeli jako duvod k dalsimu zbidacovani tupych otroku, ze [smích]

336310

10.7.2015 17:48

gumové zuby,jak zpíval Werich...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=AyObxrykK6M [chechtot] [chechtot]

336316

12.7.2015 0:04

RE: gumové zuby,jak zpíval Werich...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 336316

https://www.youtube.com/watch?v=CbRi1B5rzl8&list=PLKQm9kdEgCftRKkf9ENEu4RkmsXukwrDq&index=120
[chechtot] [překvapení]

336352

10.7.2015 18:42

vymahatelnost dluhů hraničící s terorismem?????

bohouus 65.?.?.?

Lhotaku, nebblni, ale mozna komu ty dluzis a nechce se ti to splacet?

Zakladni pravidlo dluznika je ze" placenim prichazim o penize", taze kdyz si napujcuji (at z banky ci u lichvare) penize ktere nehodlam splatit, tak jsem obet terorismu?

Uz za Rakouska byli tak zvani "fendaci" kteri zabavili I duchnu- zeptej se dedy co je to duchna. Zabavuje se vsude na svete, a samozrejme kazdy neplatic rve ze executor cili fendak je terorista, kdyz mu policajt rozkopne dvere ktere nechce otevrit.

Takze, pokud lide budou zit "jak kapsa staci" tak bude vse dobre, ovsem tim padem bude stagnovat kapitalisticka ekonomika ktera je postavena na stale spotrebe novych statku.

podivej se do veskerych svetovych novin, ktere ti ukazuj nove a zarucene lepsi modely aut a nuti te aby jsi si ho koupil, protoze Novakojc vedla ho maji taky. A samozrejme bud Skofin nebo Sternova finance spolecnost ti na nej pujci...

hele nechci o tom dale psat, ale ... pokud nechces exekutora nepujcuj si nebo pokud si pujcic tak na to na co mas.
pamatuj co babicka rekla...

336319

12.7.2015 5:45

Vetsina prispevku zde je daleko

favela 113.?.?.?

Reakce na 336319

od zasahu a pro stromy nevidi les a pricin a nynejsiho jednani a podlych cilu a zameru recke vlady SYRIZA zavest recky lid do spoluviny s pomoci referenda. Ted beha zase recka vlada do Bruselu a ponizene navrhuje a navrhuje a kdyz je kopnou do ksichtu navrhujou zase dal.? Spravne referendum melo byt o vystupu recka z EU a NATO. Na misto aby vlada reku posoudila EU navrhy a bud je schvalila anebo ..."bye, bye it's american pie"..
Je malo vlad na svete kde nepodvadi sve volice.Zvolena pred 5 mesici /20 tydnu/ recka SYRIZA s timto programem...
1/Skoncit provzdy s s natlakem EU.
2/Skoncit austerity opatreni. 3/ Zavest puvodni pense a platy.
4/Zvysit zamestananost podstatne. A zavest plnou kontrolu reckeho hospodarstvi.
Nic z toho nebylo splneno ani trochu !
Navrhy EU,EU Centr.Bank a IMF totiz vzdy opetne vedou Recko do nestesti a penize byly jiz davno splaceny.. Jde o vypalne a usury a zradu ...

336354

12.7.2015 11:47

RE: Vetsina prispevku zde je daleko

Sugar 84.?.?.?

Reakce na 336354

Poslechněte si posledního Pjakina a bude vám jednání Syrizy jasnější. Jde o natahování času do momentu, kdy SSA ztratí dostatečně silnou řídící pozici nad EU. Proto to referendum, blábolení, sliby a grexit v nedohlednu. Zničit EU je totiž primárně cílem SSA, protože ovladatelnost rozdrobených malých států by pro ně byla daleko jednodušší než celého EU bloku, kde alespoň nějak (ač špatně) mezi sebou státy komunikují/kooperují.

336362

12.7.2015 12:39

RE: Vetsina prispevku zde je daleko

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336362

Něco na tom bude.Dokud Evropa naslovo poslouchala USA a nekriticky podporavala jejich politiku,bylo vše OK a USA byly jednotou Evropy a možností jejího centrálního řízení nadšeny...
Teď už váhání,nejednotnost a rozpory tuto možnost ovládání oslabují a proto USA vsadily na poskoky typu Poska,Rumunska,Bulharska a na jednotnou EU a její nesouhasné,nebo málo nadšené názory nebere ohled viz.UA,nebo odpovědi Friedmana na té konferenci,někde v těch dnešních příspěvcích.....
Tam jsou velice stručně vyjádřeny cíle i způsoby us.zahraniční politiky a taky budoucnost Evropy,jakožto "sanitární pásmo" mezi USA ovládaným Západem a Východem pod vlivem Ruska,přičemž půjde o repete toho,co popisuje Starikov ve své sérii článků o příčinách 1.sv.váky....o nic jiného,než opětovného poštvání Německa proti Rusku a tím o jeho oslabení a totální parlýzu EU,jako možného ekonom.konkurenta a její podřízení si.
Nevětší strašák pro USA je spolupráce Německo-Rusko a proto udělají vše,aby k ní nedošlo a to třeba i za cenu konfliktu v Evropě,na kterém se už usilovně pracuje....
Takže pro názorově roztříštěnou Evropu platí asi toto:"naivní optimisti nechť se učí anglicky,pesimisti korán a realisti zacházet s kalašnikovem....."

336365

12.7.2015 14:28

RE: Vetsina prispevku zde je daleko

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 336365

Dodatek:a že bude bordel co nevidět nespíš i u nás je dokladem následující videjko,na kterém je zachycena část tyjátru pořádaného včera Pravým sektorem v Mukačevu.Zajímavé jsou polské a pražské RZ ofroudů s namontovanými kulomety a do kterých se nakládají čerstvé mrtvoly,kolem kterých se motají a šoférující mj.i nějací snad stážisti ozbrojení Sa 58-sklopka....to by snad mohlo být pro kliftony lepší téma,než fiktivní fin.operace na kontě pana editora Stwory....

....to nejzajímavější začíná už okolo 37. vteřiny záznamu..... [oči v sloup]

https://www.youtube.com/watch?v=hexRskhproc#t=608



Tak,jak se říká:"proletáři všech zemí ,spojte se",neboť jak je vidět na videu...."protože všichni darebáci to už dávno udělali...." [velký smích] [velký smích]

336374

13.7.2015 3:56

Tak jako lhari zavedou a snizi vse

favela 113.?.?.?

Reakce na 336374

na spolecneho jmenovatele lzi, zlodeji na kradeze, fasiste na dobyvacne valky a vrazdeni, tak imperialiste vyhlasili jako spolecneho jmenovatele globalizaci s pomoci neviditelne ruky trhu /dulezite je aby banditska ruka / chapadlo / imperialisticke chobotnice ani trhovci nebyli vubec videt ,ale dosahla vsude a nepozorovane / Tedy skryti za USA vladou, ktera pro ne globalizaci vyhlasila a uvalila na vsechny.. Globalizace byla vymyslena protoze, v USA bylo jiz vse rozkradeno pouze banditi meli a maji sve bohatstvi zarucene a nedotknutelne..Po 200 let kultivovana spolecnost gangsteru v USA hromadila zkusenosti v teto oblasti. A tak muselo postupne dojit k vyloupeni celeho sveta, lidi vetsinou netusicich nic o techto "zkusenostech" a zamerech,kteri soudi dle sebe /nepokrades/. A spolecny jmenovatel take znamena zorganizovani zdruzeni organizace a koordinace techto akci. Zkusenosti z Mafie jiste neprisly v USA nazmar. Firma Murder INC., nezanikla potrestanim nekolika clenu. A tak na obranu proti tomu, svet jen velmi pomalu sbira zkusenosti...

336442

14.7.2015 12:54

Najhoršie je keď si niekto požičia za teba a ty to budeš musieť splácať!

lubosmat 195.?.?.?

Zvolíš si niekoho zo zástupcov „ľudu“, ktorých si si nevybral.
Títo volení zástupcovia:
1) Zrušia štátne banky.
2) Zliberalizujú pohyb kapitálu.
3) Zliberalizujú pohyb služieb, tovarov a prác.
4) Centrálnu banku nastavia na ochranu a zachovanie hodnoty USD.
5) Súkromným bankám dovolia podnikať.

Nastáva prepad vlastnej výroby a štát nedokáže tvoriť kapitál na obsluhu vlastnej štruktúry.

Títo volení zástupcovia, teda ty sám prostredníctvom nich:
a) Otvoríš Pandorinu skrinku s verejným dlhom,
b) Miesto toho aby si prepustil zbytočných politikov zamestnáš celé armády svojich príbuzných v štátnych štruktúrach.
c) Miesto toho aby si obmedzil vyčíňanie lovcov dlhov vo svojom rybníku, podieľaš sa na ich oddlžení - ozdravení.
d) Prijmeš bez reptania všetky podmienky správcovských spoločností verejného dlhu a podpisuješ nereálne dlhopisy, ktoré majú tento dlh umoriť a prenášaš svoju vlastnú neschopnosť na budúce generácie.

Je to len zopár vynútených opatrení, ktoré postupne vedú každú lokajskú ekonomiku do pekla nevyplatiteľných dlhov.

Komunisti ustanovením spoločného vlastníctva výrobných prostriedkov a kapitálu, sa javia v tomto svetle strojcami spretŕhania ekonomických väzieb dedičného dlhu, ktorý predstavuje základ ekonomického zotročenia človeka a celých štátov.

336532

16.7.2015 21:09

Fiat money vs zlato money

antonov 77.?.?.?

Muze mi nekdo vysvetlit, proc neustale vsichni opakuji mantru o krytych penezich? Pokud jsou kryte zlatem, tak kdo by v tomto pripade to zlato vlastnil? Aha? Proste hra by se hrala jinak nez se hraje ted, ale vysledek by byl stejnej. Stejni dacani by manipulovali se zlatem. Ty bys mel hovno a oni vsechno zlato pod prdelí. Ted kdyz se jede dolares, tak samozrejme ho pod prdeli nepotrebuji vlastnit, i kdyz na druhou stranu se nebojim, ze ho vsechno vlastni Cina. Je u nich v teplicku, takze by jste si moc nepomohli. Opakuji s menou podlozenou zlatem se da spekulovat uplne stejne, protoze tak jako tak nikdo nema sanci kontrolovat. Ty mechanismy by drzeli ti sami, co je drzi ted. Nazdar

336694

Příspěvků: 56

09.07. 00:58 kyticka  Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 00:59 kyticka  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 2/2
10.07. 05:58 Křižík  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 2/2
09.07. 02:58 ignorkazik  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 12:56 opus111  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 17:23 kyticka  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 17:28 kyticka  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 17:44 martin bareš  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 20:45  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 22:26 kyticka  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
10.07. 06:44  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
10.07. 16:21  ===Dvacet procent fízlů v demonstracích- jen tak se dá dav usměrnit a vést...
10.07. 18:30 Vopice  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 17:55 Emil Robot  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 18:35  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 18:54  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
10.07. 14:19  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 19:09 woxow  RE: Původně jsem to psal trolům na ac24, ale sem to sedí rovněž 1/2
09.07. 04:19 favela  Jedna vec je tady neuveritelna..
09.07. 08:42 Jacob  RE: Jedna vec je tady neuveritelna..
09.07. 21:37  RE: Jedna vec je tady neuveritelna..
09.07. 09:11 Marten264  Když vládnou, ruku v ruce, kupčíci s účetními
10.07. 11:10  RE: Když vládnou, ruku v ruce, kupčíci s účetními
09.07. 09:24 LK  Re: Poznámka editora
09.07. 09:56 Vladimír Stwora  RE: Re: Poznámka editora
09.07. 11:16 kyticka  RE: Re: Poznámka editora
10.07. 14:38  RE: Re: Poznámka editora
09.07. 19:43 Satanist  RE: Re: Poznámka editora
09.07. 09:42 filip 29  Krach je blízko
09.07. 10:15 lubosmat  RE: Krach je blízko
09.07. 10:37 tartus  RE: Krach je blízko
12.07. 20:28 filip 29  RE: Krach je blízko
09.07. 10:53 LK  RE: Krach je blízko
09.07. 15:58 P.A.Semi  Zrada bank
09.07. 19:50 jirkaw  RE: Zrada bank
09.07. 18:11  Kolaps finančního systému měl být řízený,
09.07. 21:02  Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních
10.07. 09:36 Marten264  RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních
10.07. 16:58 P.A.Semi  RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních
11.07. 00:01  Absence nějakého věrohodného zázraku znervozňuje věřící již několik tisíc let...
12.07. 23:44 Miroslava  RE: Absence nějakého věrohodného zázraku znervozňuje věřící již několik tisíc let...
12.07. 23:01 Miroslava  RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních
13.07. 08:03 Marten264  RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních
13.07. 11:01 Miroslava  RE: Nový společenský řád je třeba stavět na vyšších principech nežli jen materiálních
09.07. 22:57 Thud  Snůška blábolů
10.07. 15:11  RE: Snůška blábolů
10.07. 17:48  gumové zuby,jak zpíval Werich...
12.07. 00:04  RE: gumové zuby,jak zpíval Werich...
10.07. 18:42 bohouus  vymahatelnost dluhů hraničící s terorismem?????
12.07. 05:45 favela  Vetsina prispevku zde je daleko
12.07. 11:47 Sugar  RE: Vetsina prispevku zde je daleko
12.07. 12:39 Emil Robot  RE: Vetsina prispevku zde je daleko
12.07. 14:28 Emil Robot  RE: Vetsina prispevku zde je daleko
13.07. 03:56 favela  Tak jako lhari zavedou a snizi vse
14.07. 12:54 lubosmat  Najhoršie je keď si niekto požičia za teba a ty to budeš musieť splácať!
16.07. 21:09 antonov  Fiat money vs zlato money

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

23

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc prosinec přispělo 59 čtenářů částkou 6 781 korun, což je 23 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Šílená EU: Systém přerozdělování kobylek Dublin IV bude znamenat jednoznačně konec, bude-li přijat11.12.17 21:16 Evropská unie 5

Český inženýr uspěl s pohádkami, jak se co dělá09.12.17 12:56 Česká republika 2

PL se ptaly politiků, co si mysli o plánu Junckera o otevření dveří migrantům08.12.17 11:04 Česká republika 6

Pavlík Morozov žije!08.12.17 10:25 Česká republika 2

Herečka filmů pro dospěle spáchala sebevraždu poté, co byla obviněna z homofobie07.12.17 20:22 USA 7

Schulz (SPD): nejpozději do r. 2025 založit Spojené státy Evropské07.12.17 20:06 Evropská unie 1

Trump uznal Jeruzalém za hlavní město Izraele06.12.17 22:08 USA 4

Jiří Drahoš - bylo by to k smíchu, kdyby to nebylo k pláči06.12.17 18:41 Česká republika 6

Konečně se dělá něco i pro důchodce06.12.17 12:57 Česká republika 1

Komická postavička Saakašviliho je pro Porošenka čím dál větší bolehlav05.12.17 12:34 Ukrajina 4

Drahoš zveřejnil seznam dezinformačních webů. Až nápadně se shoduje s tím od aktivisty Jandy02.12.17 15:14 Česká republika 13

Něco o civilizovaném chování01.12.17 15:58 Neurčeno 1

Ženy dostávajú horšiu prvú pomoc, na vine sú ich prsia01.12.17 15:45 Neurčeno 3

Drahoš se obává ovlivnění voleb z Ruska01.12.17 10:54 Česká republika 5

Dozorce z Osvětimi může jít do vězení, i když mu je 96 let, rozhodl soud29.11.17 17:34 Německo 5

Hrdinná sebevražda chorvatského generála Praljaka29.11.17 17:18 Evropská unie 0

Miss USA se historicky poprvé účastnila dívka s Downovým syndromem29.11.17 11:16 USA 5

Skupina Kabát vrací Českého slavíka29.11.17 00:09 Česká republika 13

89letá Němka půjde za popírání holokaustu na čtrnáct měsíců do vězení28.11.17 19:28 Německo 11

Rostoucí trend v Česku. Stovky dětí zvažují změnu pohlaví, nejmladším je šest28.11.17 15:45 Česká republika 5

Měnové kurzy

USD
21,75 Kč
Euro
25,61 Kč
Libra
29,02 Kč
Kanadský dolar
16,93 Kč
Australský dolar
16,39 Kč
Švýcarský frank
21,93 Kč
100 japonských jenů
19,17 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
6,10 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,89 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 070,13 Kč
1 unce stříbra
343,07 Kč
Bitcoin
356 326,15 Kč

Poslední aktualizace: 12.12.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 917