Diskuze k článku

Od Bilderbergu ke GULAGbergu: globální elita buduje elektronický koncentrák

Příspěvků 71

23.6.2015 0:35

Leccos si lze upravit...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

K naprosté nezávislosti https://www.youtube.com/watch?v=7xnBTz0Mg-I [chechtot]

335294

23.6.2015 1:11

s protestem už musí systémově zahájit občanský postoj tak, aby byl důkladný a pro politiky jasný

ijn 213.?.?.?

ŽÁROVKOVÉ REFERENDUM ve 20.00 hodin KAŽDOU středu VŠICHNI, kterým není vývoj v ČR lhostejný ! ZAPNĚME VARNÉ KONVICE NA 5 minut - máme chuť na kávu! 1 000 000 domácností x 2 000W = 2000 MWe, sítí ČR zamává ! Vyvoláme tlak na OTE a odpovědnost našich politiků, prosadíme zákon o skutečném referendum, o odpovědnosti politiků! Skok spotřeby v ČR o 2000 MWe =výkon Temelína, běhen minuty nadělá vrásky energetikům ČR! Musíme vyjádřit důvody a poslancům sdělit písemně, že jsme nespokojeni s jejich prací a tímto způsobem dáváme protest najevo.

335296

24.6.2015 11:53

Inteligentní demonstrace.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 335296

Domnívám se, že by daleko větší problémy nastaly, kdyby vždycky ve středu v 8 hodin večer všichni všechno na hodinu vypnuli. Nejste náhodou od Beneše z ČEZu, ten má těďko těžkou hlavu, protože prodělávají všude balíky, a ani jako říďa firmy chudák nedostal prémie, tak by mu pár tisíc kilowathodin navíc mohlo bodnout...

335377

23.6.2015 1:24

Výzva k "Žárovkému referendu" nahrazuje dlouho slibovaný zákon, který politici nepotřebují

ijn 213.?.?.?

Žárovkové referendum je míromiluvné varování vládnoucích elit, že s jejich politikou nesouhlasíme a trváme na důkladné změně jejich priorit:
1. uchování a obrana míru
2. přijatelná sociální bezpečnost společnosti
3. konzumace zdravý nepoškozujících potravin
4. zachování lidských práv a svobod, i státní reálná ochrana
5. přijatelná ochrana životního prostředí

Lze definovat řadu dalších priorit, ale základ je přežít vysoké ohrožení miliard lidských životů.

Zcestné vize o depopulizaci planety Země je nejen nebezpečné, ale i likvidační nejohroženějšího živočicha - člověka!

335300

23.6.2015 9:56

RE: Výzva k

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 158.?.?.?

Reakce na 335300

nejhorší jsou pak ti, co mají instalované LEDky ...

335320

23.6.2015 13:09

RE: Výzva k

Jacob 193.?.?.?

Reakce na 335320

To jsem já. Stydím se, ale fakt jsem spokojený. Ještě mít tak LED pračku, myčku, sporák [chechtot] [chechtot] [chechtot]

335338

23.6.2015 13:20

RE: Výzva k

JN 91.?.?.?

Reakce na 335300

Bez těch hrubek by se to možná dalo brát i vážně.Příště 2x přečíst a pak teprve publikovat.

335339

23.6.2015 1:42

veselá budoucnost

Mirra 89.?.?.?

která výrazně odkazuje na minulost. Stalin trockisty kteří chtěli něco podobného vyhladil - proto se stal stalinský sovětský svaz nepřítelem. A teď zřejmě bude Rusko opět nepřítelem že této zvrhlosti opět vzdoruje. Je to jako bacil co přeskakuje z hostitele na hostitele....
Je ovšem otázkou zda se v Západní alianci najde někdo jako Stalin a setne hydře hlavu. Je to jako ve filmu Avenger, akorát v reálu Hydra triufuje....

335301

23.6.2015 4:08

Koukněte se, kdo byl tento rok na Bilderbergu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Rothschild Head Confronted At Bilderberg.
Bilderberg Media Mogul and Bankers Confronted At Airport.

335304

23.6.2015 8:01

Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Tohle je jen vějička na odlákání pozornosti.
Zde dostávají instrukce jen už ti pěšáci NWO (politici, bankéři, průmyslníci, …).
Skutečné setkání zločinných NWO elit, kde vymýšlí plán pro další „pětiletku“ , je vysoce utajené a nikdo se nikdy o něm nedozví.

335308

24.6.2015 18:24

RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 335308

to je zbytečné místní troubové tím žijí
oni chtějí být ovládáni kdyby žádnej bilderberg neexistoval tak by si ho vymysleli [chechtot]

335384

25.6.2015 8:08

RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 335384

Různé "bilderbergy" se konají nejméně 500 let, takže netřeba si tajná setkání mocných a instruování jejich poskoků vymýšlet. Prostě to reálně existuje.

Jediný důvod, proč o dnešních bilderberzích víme je ten, že slouží k odlákání pozornosti od mnohem důležitějších tajných setkání. Prostě konspirativním teoretikům předhodili ohlodanou kost, kterou je zabaví, aby měli klid na jejich špinavou práci.

335407

24.6.2015 19:31

RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti

dub 62.?.?.?

Reakce na 335308

ne, je to jen pracovní setkání poskoků, kam si jezdí pro jízdní řád, který pro ně byl připraven jinde a někým jiným.
tam se nic nerozhoduje, jen se přebírají befely.

335387

25.6.2015 8:03

RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 204.?.?.?

Reakce na 335387

Takže je zbytečné to sledovat. Protože jízdní řád známe už od prvního vydání Protokolů před sto lety.

335406

25.6.2015 19:58

RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti

dub 62.?.?.?

Reakce na 335406

ne tak docela. dle tam probíraných témat lze usuzovat na aktuální fázi a scénář pro nejbližší období.
a též na to, jak moc se jim jejich plán daří.

od skutečných páníčků se to nedozvíte, tak musíte sledovat jejich befely poskokům a získávat info nepřímo.

335434

23.6.2015 8:17

Infekčnost psychiatrie.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Řekl bych, že každý kdo dobrovolně nosí našim vyvoleným jejichž jména je zakázáno vyslovovat do banky prachy, a ví, že tam má nulový úrok, a bude tam navíc za každý úkon platit poplatky, by měl být pro jistotu neprodleně hospitalizován. Bohužel však psychické nemoci jsou zřejmě nakažlivé, zvláště v rozvojových zemích střední evropy, a tak to dopadá jako s tím podmanagerem od Mc.Donaldů v Praze, který v televizi nadšeně chválil pana Polrajcha, "....že konečně ty tzchechen přesvědčil, že ve světě je naprosto normální, dát pět euro za snídani". [vyplazený jazyk]

335309

23.6.2015 8:19

A potom čo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Vše, v čem mají prsty, je pro ně jen prostředkem dosažení hlavního cíle – absolutní moci.

Možno mi niečo uniká, alebo som nejaký divný [smích]; jednej veci úprimne nerozumiem. Absolútna moc; dajme tomu, že ju dosiahnu/dosiahli. Ale načo ju vlastne chcú? Potom čo ďalej? Na "veky vekov" budú oni a ich potomkovia nejakou kastou opájajúcou sa mocou?

335310

23.6.2015 9:29

Absolutní moc, ale k čemu ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 335310

Co zbývá třeba stoletému bláznovi s šestým přeoperovaným srdcem, než snažit se udržet si pořád moc? A na měm parazituje rozsáhlá parta dalších mladších přeplacených bláznů, která se už jen těší, jak ho jeden z nich nahradí. A všichni jsou svou "důležitostí" trvale a dokonale spokojeni. Přečtěte si stařičkého Klimova: Parta pár senilních psychopatů s geniálními nápady, které však mají fatální následky. Cítit se vyvoleným je infekční psychická choroba, která by se měla neprodleně léčit. Ovšem když je v tom člověk vychováván od malička, pak je ve stáří obtížné proti tomu něco účinného podniknout.....

335315

23.6.2015 9:55

RE: A potom čo?

Alis 94.?.?.?

Reakce na 335310

Dobrá otázka [smích]

Někde jsem kdysi dávno četla nástin takové budoucnosti - tedy jak to bude vypadat, až bude "dokonáno". Hrstka "lidí" bude vlastnit celou planetu, pro jejich potřeby bude k dispozici adekvátně velké stádečko šedých a beztvarých otroků s tentokrát už doslova vymytými mozky, neschopných vlastního uvažování. Majitelé Země budou polehávat na plážích, relaxovat, jíst, spát.. občas se proletí po planetě a časem i nějaké ty výlety do Vesmíru.

Mě osobně se to jeví jako blbost, protože tohle už beztak mají a není snad možné se z takového života nezbláznit.. Nedá se přece celý život nic nedělat a jen si "užívat". Kam to všechno doopravdy směřuje je fakt dobrá otázka.

335319

23.6.2015 12:28

RE: A potom čo?

jh111 185.?.?.?

Reakce na 335319

A co po tom?
Pořád se jede podle plánu.
viz. Jitro kouzelníků.
„Nejde vůbec o potlačení nerovnosti mezi lidmi, ale naopak o její znásobení a o to, aby se z ní stal zákon chráněný nepřekročitelnými hradbami,“ říká Hitler... „Jak bude vypadat budoucí společenský řád? Kamarádi, řeknu vám to: bude v něm třída pánů, bude v něm dav různých členů strany hierarchicky utříděný, bude v něm veliká masa anonymů, kolektiv sloužících, navěky podřízených a ještě pod nimi třída ovládnutých cizinců, moderních otroků. A nad tím vším nová vysoká šlechta, o níž nemohu mluvit... Ale o těchto plánech nesmějí nic vědět prostí bojující.“

335332

23.6.2015 12:31

RE: A potom čo?

jh111 185.?.?.?

Reakce na 335319

A co po tom?
Viz. Jitro kouzelníků

Svět je hmota, jež se dá přeměňovat, aby se z ní uvolnila energie soustředěná kouzelníky, psychická energie schopná přilákat Mocnosti z Vnějšku, Neznámé Nadřazence, Pány Vesmíru. Činnost Černého řádu neodpovídá žádné politické nebo vojenské nutnosti, ale nutnosti magické. Koncentrační tábory vznikají ze zasvětitelské magie, jsou symbolickým aktem, jakousi maketou. Všechny národy budou vyrvány ze svých kořenů, proměněny v obrovský dav nomádů, v hrubou hmotu, s níž bude možno libovolně nakládat a z níž vzejde květ, člověk, který je ve styku s bohy. Je to model planety naruby (jako říkával Barbey d‘Aurevilly, že peklo je nebe naruby), planety, jež se stala magickou rolí přeorávanou Černým řádem.

335333

23.6.2015 12:34

RE: A potom čo?

jh111 185.?.?.?

Reakce na 335319

A co po tom?
viz. Jitro kouzelníků
„Prozradím vám jedno tajemství,“ řekl Hitler Rauschningovi, „zakládám řád.“ A vyvolává před ním hrady, kde se bude konat první zasvěcení. A dodává: „Odtamtud vzejde druhý stupeň člověka, jenž bude mírou a středem světa, člověka-boha. Člověk-bůh, nádherné ztělesnění Bytí, bude jakoby obrazem kultu... Ale jsou stupně, o nichž mi není dovoleno mluvit...“

335334

23.6.2015 12:40

RE: A potom čo?

jh111 185.?.?.?

Reakce na 335319

A co po tom?
Viz. Jitro kouzelníků
„Vy o mně nic nevíte, moji kamarádi ze strany nemají nejmenší představu o snech, kterými jsem posedlý, a o obrovité budově, jejíž základy budou alespoň položeny, až zemřu... Dochází k rozhodujícímu obratu světa. Ocitáme se na stěžejním bodě časů... Dojde k rozvratu planety, který vy nezasvěcenci nemůžete chápat... To, co se děje, je něco více než nástup nového náboženství...“

„Národní myšlenky,“ říká sám, „jsem musel použít z důvodů oportunity, ale věděl jsem už, že může mít jen zatímní hodnotu... Přijde den, kdy nezbude mnoho, ani u nás v Německu, z toho, čemu se říká nacionalismus. Na světě zavládne všesvětové bratrství pánů a vládců.“ Politika je jenom vnějším projevem, praktickou a okamžitou aplikací náboženské vize zákonů života vládnoucích zemi i vesmíru. Lidstvo má před sebou úděl, který nemohou pochopit obyčejní lidé, neboť by nedokázali snést tuto vizi. To je vyhrazeno jen několika zasvěcencům. „Politika,“ říká ještě Hitler, „je jen praktickou podobou a zlomkem tohoto osudu.“ Je to vnější část doktríny s jejími bojovými hesly, společenskými fakty, válkami. Ale doktrína má svůj esoterismus.

335335

23.6.2015 20:49

RE: A potom čo?

pavel jan 90.?.?.?

Reakce na 335319

Alis, takhle to vypadá z vašeho hlediska. Oni to však vidí jinak. Prakticky vlastní většinu planety a v budoucnu budou vlastnit celou. Představte si, že jste majitelem zeměkoule. Ta je ale zamořená přemnoženým plevelem, který je zdrojem nesčetných potíží. Nejjednodušším řešením tedy je 95% toho vyhubit a zbytek zotročit na duchu i na těle. Je to jednoduché, účinné a řeší to veškeré globální problémy lidstva.

335355

23.6.2015 21:24

RE: A potom čo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 335355

Asi by jsme se měli zmínit o věcech které jsou tvrdší a "drtí. Je to hypotetické a silně "šamanské. Nicméně efekt sté opici patrně funguje a za těchto podmínek kdo ví. A i možný posun od lepšího k horšímu i možná fatálnímu a nevím co je na tom pravdy že mraveniště a včelín bez královny končí aniž by se mravenci či včely přesvědčili na místě samém v hejnu a u se do sídla nevracejí a společenství končí zpravidla se záhubou všech. A tedy nějaké hypotetické ˇmorfické pole na něž jsou podvědomě napojeni jako celek tedy může být. No a tohle mi připadá jako nevědomý pokus o zánik lidstva pokud se suveréni necítí stroji a myslí si že jsou z živočišné říše vyčleněni jako společenské organismy "chytrými debily. Sorry. [mrknutí jedním okem]

335357

23.6.2015 21:03

RE: A potom čo?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 335310

Pro antipody živící se zoufalstvím druhých je to nepřekonatelná slast. A mnozí z dřívějších ročníků to pocítili osobně u zelených mozků na vojně kde ovšem exelovali na rozdíl od lampasáků mazáci supráci a absici nebyli vyjímkou takže IQ nebude nejpodstatnější i když velitel praporu krocan tvrdil že škol do armády lezou čím dál větší debily. [chechtot] Ovšem byl černá ovce a doma měl generálku s dvoumi dcerami. [překvapení] [cool]

Systém fašistického řízení u silových rezortů tomu určitě přispívá a těch co by chtěli v koutku duše okolí dělat vojnu jako řemen a tedy postižených určitým deficitem sebeuspokojení je kdoví kolik. Žel. [mrknutí jedním okem]

335356

25.6.2015 7:21

RE: A potom čo?

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 335310

Vieš, ty si normálny psychicky zdravý jedinec, ale nečuduj sa, ze je niekto pošahaný psychopat keď je od malička nútený študovať talmud

335405

23.6.2015 8:35

koncentrák si budují ovce samy na sebe

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

http://www.novinky.cz/domaci/373066-zverejnovat-fo...

lišky z obrázkové hory by samy nezvládly ani 1% z toho svinstva

335312

23.6.2015 9:31

RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 335312

To je kvůli dalším poplatkům do pokladny.K čemu jinému.

335316

23.6.2015 9:33

RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 335312

Toto je další z ukázek naprosté idiocie a škodlivosti EU svobodě každého jejího občana.
Všechna rozhodnutí jsou v přímém rozporu s tím,co o sobě EU oficiáně deklaruje.
Naprostá většina rozhodnutí a to o čemkoli,jsou vždy proti zájmům občanů a vedou pouze ke zhoršování a utužování jejich postavení a podle toho je potřeba posuzovat EU jako celek a dělat všechno pro to,aby přestala existovat....pořát je zatím kam se vrátit...
Doufám,že Řecko zbankrotuje a pak se to celý konečně posere.....čím dřív to bude,tím menší následky to bude mít..... [oči v sloup]

335317

23.6.2015 10:27

RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 335312

A nešlo by prosím pěkně k takovému zákonu přidat zákaz zpěvu
osobám které nemají povolení autora si zpívat třeba při práci,nebo jen tak pro radost a nebo jsou i drzouni co si dokonce pobrukují v koupelně.Ať nemusíme dlouho čekat na dobu,
kdy ty idioty vymlátíme holema. [překvapení]

335323

23.6.2015 11:23

RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe

tartus 213.?.?.?

Reakce na 335323

tak si zaspievajme Velicenstvo Kat, nech vieme co nas ceka, i kdyz tato pisnicka ma dobry koniec.

335329

23.6.2015 20:48

RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 335312

„Legislativní výbor zastává stanovisko, že komerční používání fotografií, videozáznamů či dalších vyobrazení děl, která jsou trvale umístěna na fyzických veřejných místech, musí být vždy vázáno na předchozí souhlas autorů nebo jiných zplnomocněných osob.“

Zbytečná panika a spousta keců pro nic.
[oči v sloup]

335354

23.6.2015 11:24

Elita si chce udržať súčasnú moc

Hana 178.?.?.?

Pozrite sa sem: http://goldprice.org/
Priemerná ročná výkonnosť zlata je 10%ročne počas desiatich rokov. Problém je vtom, že zlato je tlačené každý deň dole na NY burze a na Honkongskej burze ide cena hore. Ak si to všimne viac ľudí ako je potrebné, vyletí hore a ukáže sa zlodejina v plnej kráse. Zatiaľ východ skupuje a západ predaj zlata blokuje. V Španielsku napríklad zakázali nákup investičného zlata pre malospotrebiteľov. V USA zdanili nákupy pod 1500USD. A každý predajca musí viesť evidenciu komu predal zlato. Dokonca je príkaz, že nemôžete kúpiť investičné zlato ihneď aj keby bolo na sklade, ale vždy musíte čakať 10 dní. U nás je evidencia povinná nad 5000 EUR. Čakacie lehoty sú tiež 10dní. Ak je teda cena zlata na západe stlačaná dole a investori sú z neho vyhnaný, tak aká je potom skotočné inflácia, keď je aj v takýchto podmienkach výkonnosť zlata 10% ročne. Bojím sa vysloviť, že je asi dojnásobná. Čo to urobí s vašimi dochodkami a úsporami. Preto je potrebný zákaz hotovosti. Bez pôžižky si nič cenného už nekúpite.

335330

23.6.2015 12:42

RE: Elita si chce udržať súčasnú moc

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 335330

Či si vás zaslúži ten, komu slúžite [smích] Ak nepracujete na seba.
Konečne niečo k veci.

Problém príspevkov na diskusiách vrátane tejto je, že nie je nikdy dobre známa miera veštenia a jasnovidectva v nich. Prevažná väčšina zúčastnených sa snaží výsledok, riešenie uhádnuť, tipovať, oveľa menej sa postupuje na základe nesporných faktov.

Máme mentalitu hazardných hráčov, chytania kaprov, vymýšľania skratiek, chytráctva. Niekedy to môže byť inovatívne, ale lotéria prevažne vždy funguje pre toho, kto ju založil a nie pre toho, kto ju hrá. Preto bola aj založená. Pyramída podobne. Je treba ju pochopiť. Nemôže súčasne rásť dlh aj životná úroveň, to si protirečí, je to perpetum. Zmonopolizovali šetrenie, akumuláciu finančných prostriedkov. Pýtajú úrok nie z istiny, ale tovaru a služieb, ktoré vo výsledku nie sú ich. To trvale inflačne znehodnocuje menu, v podstate je tým inštalovaná ďalšia daň z obratu. Stále je im málo.

335336

23.6.2015 18:18

RE: Elita si chce udržať súčasnú moc

jojko 85.?.?.?

Reakce na 335330

Treba sa zastavit v tunise tanm sa dobre obchoduje zo zlatom maju ho plne kopy asi este po kadafim lacno nakupite aj invasticne zlato vo vysokej kvalite tak eu vyfuknete rybnik jeho tam ozaj kopy

335347

23.6.2015 13:31

Záchrana planety

Jirkap 195.?.?.?

Není jediná možnost jak zachránit planetu vyhubit člověka?

335340

23.6.2015 16:19

RE: Záchrana planety

Rafael 45.?.?.?

Reakce na 335340

Zda sa, ze o presne toto sa elity snazia.

335345

23.6.2015 22:00

RE: Záchrana planety

one 85.?.?.?

Reakce na 335340

Planetu netreba zachranovat. To len my si travime zivotne prostredie, v ktorom potom nebudeme moct zit. Zivot pojde dalej a planete je to uprimne jedno...

335359

23.6.2015 15:36

Klídek.

gippius 213.?.?.?

I ti nejvíc vyvolení a mocní jednou natáhnou kopyta. Je přísně zakázáno cokoli brát s sebou do hrobu. Nahrávání obsahu mozku na externí harddisk je zcela bez záruky a nejspíš i bez efektu. Nadčlověka nejde vytvořit z fyzické moci, která je jen dočasná. Hraní si na vyvolené je jen efemérní záležitost a pro hráče nejspíš dost nebezpečná iluze.

335343

23.6.2015 17:23

RE: Klídek.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 335343

To je právě ta tragédie vyvolených. Nechtěl bych být v jejich kůži,byť bych byl třeba multimilionář. Příčina a důsledek -zákony hmotné přírody. A nedá se to uplatit, sfalšovat, jakkoli omezit.

335346

23.6.2015 18:42

A co jim například sebrat hračku

Moiry 82.?.?.?

Zrůdy bytostně závislé na penězích ovládají lidstvo právě prostřednictvím špinavých peněz proudících od otroků k nim a a od nich k otrokům ve formě rozsévající utrpení a smrt.
Svoji vlastní závislostí na penězích hrajeme jejich hru.
Pokud je chceme zahubit, musíme v první řadě najít alternativu.

335348

26.6.2015 1:28

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335348

To je naivně komický závěr. Vy víte, jakou hrají hru? A to jste se dočetla v které internetové brožurce? Pochybuji, že tady někdo byť jen tuší, o jakou hru tu ve skutečnosti jde. Prolítneme si každé ráno "síť", a jsme v "obraze", přitom nikdo nemá ani sebemenší ponětí, o čem se kecá v druhořadém Bilderbergu. Zapněte varné konvice, anebo zhasněte na hodinu světla. Panečku, to jsou akce, co rozdrtí Bilderbergy, anebo ty nad nimy. To je ryzí zoufalství, leč pochopitelné, těch možností k rozhodné akci (pokud vůbec nějaké jsou) vskutku není mnoho. Nahoře se po tisíciletí intenzivně spolupracuje, platí tam přísná kázeň. Tady se domluví tak čtyři, možná pět ...

335445

26.6.2015 15:47

RE: A co jim například sebrat hračku

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 335445

Nahoře se po tisíciletí intenzivně spolupracuje, platí tam přísná kázeň. Tady se domluví tak čtyři, možná pět …

To máte pravdu, že nahoře se patrně již celá tisíciletí intenzivně a přísně spolupracuje....Ovšem co mě potěšilo byl film nazvaný Vlak s mlékem zde již nestojí. Sice je na něho na internetu vesměs negativní kritika, ale asi kritici nepochopili poselství toho filmu, mě se tedy velmi líbil. Že totiž globální superboháč může mít úplně všechno na co si vzpomene, ale ve skutečnosti je to velmi smutný psychopatický ubožák, že vedle něho kdejaký bezdomovec, který sbírá vajgly a chutná mu každá houska, kterou najde v popelnici, má proti němu nádherně veselý život.

Jak napsal jeden kritik toho filmu: Boháč si může koupit šaty, jídlo, umění, i služebníky z celého světa, a udělat si z ostrova vlastní království. Jen věčnost, lásku a teplý lidský dotek si za peníze nekoupí, ač se o to snaží sebevíce. Může vytvořit jen iluzi věčnosti a tu obehnat nápisy Keep out či Beware of dogs. Jenže nic z toho anděla smrti nezastaví.

A tak buďme rádi za to, jak normálně a vesele si my normální obyčejní lidi žijeme, protože ti neviditelní superboháči, kteří ovládají svět, jsou patrně psychicky úplně vyšinutí a tedy velmi nešťastní.

335527

27.6.2015 23:41

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335527

Nemyslím si, že to tak je. Řeknu Vám to takto, já bych s nimi neměnil, ale oni se mnou také ne. Jsou to svým způsobem dva uzavřené světy(ne zcela). Osobně bych nechtěl mít na bedrech poslání udržovat "tisíciletou" moc, ovšem pokud v tom vyrůstáte od malička, tak to vnímáte jako samozřejmost. Kdyby byli nešťastní, tak to nedělají - mít velké poslání nepochybně přináší velké sebeuspokojení, to i lecos obětujete, protože to stojí za to. Jsou šťastní i nešťastní zrovna tak jako každý jiný člověk z masa a kostí. Pověry, že jsou vyšinutí, pocházejí nejspíš opět z jejich dílny, aby jim lidé dole aspoň trochu odpustili. Ve skutečnosti si to užívají plnými doušky. Byl bych opatrný v posuzování pozice, se kterou nemáte žádnou zkušenost a ve které jste nevyrůstala. Stejný problém má pochopitelně i druhá strana - proto to vzájemné opovrhování.

335653

28.6.2015 0:09

RE: A co jim například sebrat hračku

dub 62.?.?.?

Reakce na 335653

sry, ale to co provádí může dělat jen sociopat.
pokud tomu říkáte poslání, máte velmi zvláštní názory. vraždy a genocida milionů není omluvitelná naprosto ničím.

335656

28.6.2015 1:40

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335656

Absolutně nerozumím, na co reagujete. Pokud se snažíte si udržet moc a přitom šlápnete na mravence, tak vás to nerozhodí. To není o sociopatii, to je spíš o skleníku. Vraždy a genocidy vždy páchají ti dole, jasně, můžem se bavit o ideologické instruktáži - zde platí: co oči nevidí, to srdce nebolí. Pokud je něco pod vaší rozlišovací schopnost, tak to nevnímáte.
Představa, že semknutá parta obrboháčů tady pro svou potěchu štve lidi proti sobě a pak si mne ruce nad hromadami mrtvol, je velmi dětinská, to si snad ani nemyslíte. Ty genocidy jsou výsledkem právě těch tisíciletých sporů na nejvyšších místech, které ale mají zásadní podporu dole, ať se vám to líbí anebo ne.
Tak, máme tu spor katolicismus vs reformace. Kolik to stálo životů?
Kdo za to nese odpovědnost? Viklef? Hus? Luther? Papež? Císař? Anebo snad věřící, co se mezi sebou mydlili? Žoldnéři? Zapomněl jsem na někoho? Na templáře? Pochybuji, že se na Zvědavci shodnou alespoň tři lidé na jednoho vyníka. Bude nanejvýš logické, že nikoliv.

335659

28.6.2015 20:53

RE: A co jim například sebrat hračku

dub 62.?.?.?

Reakce na 335659

sakra škoda že jste nežil ve 40. letech, mohl jste dělat obhájce nacistů v norimberském procesu - určitě byste nalezl porozumění, kdybyste, tvrdil, že oni za nic nemohli, to vraždili ti dole, pro ně to bylo mimo rozlišovací schopnost.

a rozpoutávat války, aby se někdo ještě víc napakoval, je taky v pořádku, vedou je ti dole, oni za nic nemohou, pro ně jsou to mravenci mimo rozlišovací schopnost.

buď jste vážně tak blbej, nebo si z nás děláte srandu.
i blbej trestní zákoník považuje toho, kdo k trestnému činu naváděl, za spolupachatele (a dokonce jde-li o organizátora, dostává vyšší trest). jen vy ne.

vy jste jak vystřiženej z posledního dílu planety opic - taky to my nic, to oni si ubližují.

335696

29.6.2015 1:32

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335696

>sakra škoda že jste nežil ve 40. letech, mohl jste dělat
>obhájce nacistů v norimberském procesu - určitě byste nalezl
>porozumění, kdybyste, tvrdil, že oni za nic nemohli, to
>vraždili ti dole, pro ně to bylo mimo rozlišovací schopnost.

A Hitler s Himmlerem a ostatní nacisté byli jako ti óbrboháči, co to celé řídili? Mengele? Eichmann? Heydrich? Goering? Nebyli náhodou tak trochu z lidu (ti dole)? Jo, stali se nástrojem, a s jakou vervou se toho chopili, to se jeden nestačí divit... Ale jinak jsem skutečně asi tak blbej.
A co Gottwald aspol.? Taky óbrboháči? Ne dělnického původu? (+-)
A ti bachaři, co mučili vězně? To byla starobylá šlechta? ... A co ta Uljanovova klika? Že by majitelé ropných vrtů? Stalin? Taky rodokmen nic moc, Chruščev nemlich to samý. Jeden dobrák z lidu vedle druhého ... ale jinak zcela neškodní lidé, patrně.

Je možné, že oba hovoříme docela o něčem jiném.

335708

29.6.2015 8:45

RE: A co jim například sebrat hračku

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 335708

V každé společnosti se nachází asi 10 procent ambiciózních lidí či všehoshopných sociopatů, kteří jsou ochotni za moc, peníze a přepych sloužit jako poskoci vládnoucím superboháčům. Čili 10 procent sociopatů proti 90 procentům normálních lidí, kteří by se k zločinům nikdy nepropůjčili. Tito sociopati jsou tajnými službami pečlivě vyhledáváni a vytypovávani, jako byl třeba pečlivě vybrán a vytypován šašek a kašpar humanitární bombarďák. Některé psychopaty si dokonce mocná globální elita pěstuje a sleduje již od dětství, jako třeba kašpara TGM.

Takže skutečně za všechno mohou globální superboháči, protože to oni tahají za ty nitky těch nastrčených psychopatických marionet, kterým delegují částečnou moc, aby odvedli za ně špinavou práci. Když tu špinavou práci odvedou na jedničku, tak se jim postaví bysta v Bílém domě, když ji odvedou špatně, tak jsou obvykle zabiti.

335718

30.6.2015 2:07

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335718

Vy jste tak cloumána vírou v superboháče, že nejste schopna vnímat mocenské struktury, které na bohatství vůbec nelpí. Lpí na ideích, které mj. zapříčinily to, že se můžete vdát za koho chcete a kde chcete. Což jaksi v jisté době možné nebylo. Kdo Vám dal tuto svobodu a spoustu jiných? Ti dole? Mocenské struktury nemají jen negativní vlákna. Sundáte někdy černobílé brýle, anebo je už pozdě?

335747

30.6.2015 10:42

RE: A co jim například sebrat hračku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 335747

Je to přesně tak, jak říká tady pan MTK. Celé desítky tisíc let, od té doby, co tu člověk existuje, se ŽENY NEMOHLY VDÁT za koho chtěly. Tak to prostě bylo. Pak se ale nakonec ti nahoře rozhodli, že bude lepší, když se to změní a proto byste měla mocenským strukturám děkovat každé ráno na kolenou. Protože VŠE DOBRÉ, co tu je, to daly MOCENSKÉ STRUKTURY, zatímco VŠE ŠPATNÉ vytvořil sprostý LID (ta abstraktní entita, která nemá žádnou cenu a smysl, dokud ji mocenské struktury nedají tolik potřebný řád). Copak vy nechápete, že SVOBODA mezi sprostým lidem NEBYLA do té doby, NEŽ ji MOCENSKÉ STRUKTURY sprostému lidu DALY? Už to začínáte chápat?

Samozřejmě, že naprosto není podstatné, co bylo před tím, než vznikly ty MOCENSKÉ STRUKTURY, protože v té době každý mluvil jinou řečí barák od baráku (ano, taky jsem tomu nevěřil) a teprve MOCENSKÉ STRUKTURY daly lidem rit a společný jazyk. Pak také zrušily například otroctví, které na sebe předtím sprostý lid sám uvalil.

Prozradím vám ještě jednu věc. Není mocenská struktura jako mocenská struktura. Zatímco mocenské struktury v Rusku postavily školy a nemocnice, tak to bylo špatné. Lidi to uvrhlo do bídy a neštěstí. Zatímco na západě to bylo pro změnu dobré. Předpokládám, že ale víte, že západ a Rusko jedno jsou, tak byste se možná mohla ptát, jak je to možné. Pan MTK vám to vysvětlí raz dva. Souvisí to s těmi vlákny, na západě mají pozitivní vlákna, na východě negativní.

335749

30.6.2015 19:28

RE: A co jim například sebrat hračku

Moiry 82.?.?.?

Reakce na 335749

Pak také zrušily například otroctví, které na sebe předtím sprostý lid sám uvalil. [vyplazený jazyk]
Otrokářský systém panuje dodnes a v mnohem větší míře, než v uplynulých tisíciletích. Pro 90% obyvatel planety absolutně.
Jen si to prosťáčci ani pózéři neuvědomují, a bláhově věří tomu, že jsou svobodní. Náprava je možná pouze tehdy, kdy si všichi bez rozdílu konečně uvědomí svůj statut pouhé suroviny na generování zisků mocnýcm.
Toto poznání je bolestné, ale osvobozující.
Teprve pak budou schopni se vzájemně domluvit a případně i sebrat svým otrokářům hračku.

335759

30.6.2015 21:50

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335749

Netrpíš nějakou novou duševní chorobou, která tě donekonečna nutí opakovat určité citace? Blahých časů jsem to pozoroval na jistém analogovém přehrávači, když se škubal. Ty si možná plánuješ, že v dalším životě budeš bohatýrský mužik, moc si nezahrávej, víš, že se to přenáší do dalších životů, ať neskončíš jako zaseknutý gramofon, někdo tě pak mrskne na smeťák. [mrknutí jedním okem]

335768

1.7.2015 16:11

RE: A co jim například sebrat hračku

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 335768

Jestli to mělo být něco inteligentního, tak se ti to zase nepovedlo. Raději šířeji objasni, jak všechny svobody musely býti lidu dány mocenskými strukturami, to mě opravdu zajímá. [mrknutí jedním okem]

335842

4.7.2015 0:29

RE: A co jim například sebrat hračku

mtk 88.?.?.?

Reakce na 335842

Asi nijak, lid si vše vydobyl mlácením do Bastily a cinkáním na Václaváku, takže vo co de, že ... [oči v sloup]

335960

4.7.2015 0:52

RE: A co jim například sebrat hračku

dub 62.?.?.?

Reakce na 335960

v mnoha případech ano, protože když kdosi pořeboval lid, aby za něj udělal špinavou práci a legitimizoval jeho novou moc, tak mu musel dát to, co už dlouho žádal.
a kdyby to nežádal, nic by nedostal.

a ve spoustě případů si to lid skutečně vydobil sám - např. právo a stávku, 8 hodinovou prac. dobu atp. páč kdyby pro to do sebe nenechal střílet a nehrozil bojkot majitelů fabrik (alias generální stávka) a škody přesahující náklady ústupku (a nejen materiální, ale i ohrožení mocenské pozice privilegovaných, protože násilné svržení), tak by měl lid hovno.

to si myslí jen připosraná ignorantská a tupá nová generace, páč podle sebe soudí i své předky.

p.s. současná situace v řecku je velmi blízko této fáze. ještě chvíli je budou cizáčtí penězoměnci srát, a dojde na násilně řešení ze strany lidu. páč když není co žrát a co ztratit, není co ztratit.

335962

30.6.2015 11:03

RE: A co jim například sebrat hračku

Moiry 82.?.?.?

Reakce na 335747

Původně jsem chtěla napsat, že v tomto vlákně mohu do jisté míry souhlasit s názory všech diskutujících.
Jenže poslední příspěvek mt88, který je v podstatě útokem tupého hulváta, vyvrací všechno rozumné, co předtím napsal.

335750

30.6.2015 14:40

RE: A co jim například sebrat hračku

Jarmila 88.?.?.?

Reakce na 335747

No to máte pravdu, že na rozdíl od Vás já nevidím na globální elitě jediný chlup dobrý. Jsou odpovědni za všechno zlo, které na této planetě existuje. Protože jedině oni a nikdo jiný může všeobecně poměry zlepšit k lepšímu. Ale oni ne, oni jdou stále jen a jedině přes mrtvoly, protože si tuhle planetu přivlastnili a cítí se být jejími majiteli. Ovšem nepostřehli, že se z nich samých za ta tisíciletí stali těžcí psychopati a že přinášejí pro všechny tvory (nejen pro lidi) tohoto světa jen samé zlo. Mají nevídanou potřebu nás normální lidi kontrolovat každičký náš krok v elektronickém koncentráku. Za chvíli si člověk bez jejich dovolení ani neuprdne, natož aby se svobodně podle své vlastní vůle vysral, nebo se provdal. Hned na to bude tisíce směrnic, zákonů, pokut a poplatků.

335753

30.6.2015 14:56

RE: A co jim například sebrat hračku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 335753

"Hned na to bude tisíce směrnic, zákonů, pokut a poplatků."

Ale kdež - s "administrativou" se ne.erou. Mají rychlejší přímé metody. Pamatuji se na výraz - musíš se umět oblíbit - jinak máš smůlu.

Jinak do posledního puntíku s Vámi souhlasím.

335754

23.6.2015 19:05

Nejen elektronický

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Stačí se podívat na mapu táborů FEMA po USA a na ten chaos, války a převraty ve světě a pochopíte, že mocí a bohatstvím posedlí geronti ovládající Bilderberg,CFR a Trilaterální komisi to myslí se svou světovládou smrtelně vážně. Téměř nic se v současnosti neděje náhodou. Celý ten současný světový chaos a var vymysleli a zorganizovali pomocí svých poskoků v politice, médiích a v tajných službách oni, aby mohli nastolit svoji globální hegemonii silně připomínající Hitlerův neuskutečněný sen. Amerika a západní Evropa je sice nyní jejich centrem, ale klidně změní bydliště, protože jim jde především o moc nad světem a ne o jednotlivé státy. Nyní jim nejvíce překáží v jejich záměrech ruské jaderné hlavice a Čína, která díky jejich chamtivosti, ale i pracovitosti Asiatů vyrostla na ekonomickou a finanční jedničku, zatímco na účet zbytku světa žijící Západ se propadl do nesplatitelných dluhů a falešných účetních a bankovních triků. Pokud se k Rusku přidá Čína a další země, Západ prohraje. Pokud ne, je s nimi konec. Po zdolání těchto překážek by cesta ke světovládě byla zcela volná, protože otroci jsou nepoučitelní,a to i v kulturní a vzdělané Evropě, v níž už otroci dlouhé roky válčili dvakrát,a to pro zájmy a zisky světovládců. Lidé opakovaně naletěli politikům a bohatým zločincům, kteří je hnali do válek pod falešnými a pokryteckými záminkami, jen aby na těch hrůzách boháči zase vydělali. A ti je naivně poslechli. Bohužel. Nyní hrozí, že se to stane potřetí. Tentokrát už naposledy.

335349

26.6.2015 3:47

BORDEL-BERG.....

favela 113.?.?.?

Reakce na 335349

....na co sahnou to se otoci do nestesti a proti nim ,chteji nas zotrocit a misto toho sami jsou otroci bez moznosti normalniho vyvoje jdou zpet, a neni uz co kde ukrast...A KDO JINEMU JAMU KOPA....a my zname dnes vsechny ty, co obvykle prchaji prvni a je zcela mozne,ze tentokrat to budeme my , kdo si je OCIPUJE, aby zase neutekli....

335453

28.6.2015 3:04

RE: BORDEL-BERG.....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 335453

Ján Kollár:
Sám svobody kdo hoden,
svobodu zná vážiti každou,
ten kdo do pout jímá otroky,
sám je otrok.

(Slávy dcera, 1824)

335665

24.6.2015 5:35

globální elita buduje

FRANTA1 64.?.?.?

Pokud se nemylim tak vetsina clenu techto "myslickych becek" v originale Think Tanks, jsou stari dedkove. Je dane tim, ze starci uz tech radosti moc nemaji, a vyhledy jsou pro ne take neradostne, a tak se zabyvaji posetilostmi.

Tyto "myslivny" jsou vlastne na vsech urovnich, pro nas obycejne, staci hospoda a dobre pivo, pro ty zazobanejsi jsou to noblovatejsi knajpy s olivrovanejsimi pingly, ale v podstate je to vsude stejne, podvedomy strach z blizkeho konce ktery se zahani stareckym blekotanim,spojeny s pleticharenim.

Ono takovych Bilderbergu uz v historii lidstva bylo a asi bude takze .......

335370

24.6.2015 16:32

RE: globální elita buduje

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 335370

A keď ich na Olympe či v prítmí pyramíd začali nahrádzať potichu ich vlastní potomkovia, nadobudli bohabojní pocit, že sú dozaista nesmrteľní.

Ešteže máme internet a informácie sa nešíria systémom JPP, novodobých bohov čakateľov sú aj dnes celé zástupy.

335382

24.6.2015 14:37

Smrti gerontu to neskonci!

Manicka 94.?.?.?

Mnoho lidi se tu v diskuzi naivne utesuje tim, ze ti stari dedkove zemrou a bude pokoj. O jak jste naivni a hloupi. Uvedomte si, ze globalni mafie existuje uz stovky let. Jsou to rodinne klany, ktere se zeni mezi sebou a moc predavaji svym potomkum. Behem historie se stehovali nekolikrat - Egypt, Genova, Svycarsko, Holandsko, Anglie a ted zakotvili v USA. A jsou zvesti o tom, ze uz se chystaji stehovat do Ciny jen co se jim podari dokoncit rozvrat USA (kteremu se mistni statni elita marne snazi branit). Ikdyby USA padly (a ja v to doufam) nic neni vyhrano, protoze ty globalni mafianske svine, ktere nikdo ani nezna a ani nevi kde jsou, se presunou jinam, treba prave do Ciny.

335379

25.6.2015 1:18

RE: Smrti gerontu to neskonci!

FRANTA1 64.?.?.?

Reakce na 335379

Ale Marjanko, zbytecne se bojis o Cinu ti uz po tisice let jsou sousedi Vietnamcu, kterym rikaji "zide vychodu" takze po Americe se nasi zajordansti bratri nekde tezko uchyti, mozna ze snad v Riadu. [mrknutí jedním okem]

335399

25.6.2015 12:15

RE: Smrti gerontu to neskonci!

Manicka 94.?.?.?

Reakce na 335399

Bohuzel toho moc neznate. Zide nerovna se globalni mafie. Zide jsou pouze jedna z soucasti. Globalni mafie je nad staty a nad narody, neni to zadny konkretni narod, jak si mnozi lide naivne mysli. Rikam ze je to skupina asi 300 rodinnych klanu, ktere jsou multinarodnostni a staty pro ne nic neznamenaji, jsou nad staty a presunou se do toho statu (ci do tech statu), ktery jim zrovna vyhovuje.

Muzeme doufat v to, ze cinane si dosud udrzeli a do budoucna udrzi narodni integritu na takove urovni, ze se nedaji temito zivly koupit a rozlozit.

335418

25.6.2015 16:25

RE: Smrti gerontu to neskonci!

FRANTA1 64.?.?.?

Reakce na 335418

Hele Marko,
je videt ze vy vsechny Marjany jste vlastne fsecky stejny, ta moje mi taky rika ze sem starej pitomec, nejmenuje se taky tvuj starej (taky chudak jako ja) Franta?

Jinak s temi klany nemas tak docela pravdu, je jich totiz 301, a 288 jsou zajordancky slovani a tech zbylejch 13 (12+1 kmenu Izraele, jsou rozlezle nekde po svete ale......

tak a ted vis fseko a uz nezlob.

335428

25.6.2015 22:05

To sa len naplňa Zj.sv.Jan - Apokalypsa

filip 29 91.?.?.?

http://issuu.com/filipdobrovsky/docs/zj

335438

26.6.2015 4:34

Grasping UP TO 30% OF THE EARTH-Edmund Rothchild.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Podivejte se na linku;
http://www.bibliotecapleyades.net//sociopolitica/esp_sociopol_rothschild37.htm
Vzato prakticky,je to nejbohatsi clovek na teto planete,ma toho bohatstvi tolik,ze to ani nemuzou spocitat,za zminku stoji, ze ovlada 179 ruznych vlad.Tento clovek kdyz piskne,tak od 179 vlad prijde dotaz,jak vysoko maji vyskocit,volby,jsou neucinne,kdyz by byly ucinne,tak by je zakazali.Touha po svetovlade,nakonec muze zkoncit,jako na marsu,kde nasli radiaktivitu,stejneho druhu a ucinnosti,jako na Zemi.
Jinymi slovy,pokud o Marsu je pravdou,tak, je to varovani,abychom od svetovlady nepresli na mrtvou planetu,jako Mars
"He who would live must fight. He who does not wish to fight in this world, where permanent struggle is the law of life, has not the right to exist."

"Should the Jew, with the aid of his Marxist creed, triumph over the people of this world, his Crown will be the funeral wreath of mankind, and this planet will once again follow its orbit through ether, without any human life on its surface, as it did millions of years ago.

And so I believe to-day that my conduct is in accordance with the will of the Almighty Creator. In standing guard against the Jew I am defending the handiwork of the Lord."

- Adolf Hitler, Mein Kampf

Earlier this week, physicist Dr John Brandenburg said he believes an ancient civilisation on Mars was wiped out by a nuclear attack from another alien race. He says there is evidence for two nuclear explosions on Mars*
Vložený obrázek
Z reckych baji vime,ze Prometheus byl hrozne potrestan,za to,ze ohen (atom)bohu dal lidem,kazdy den mu orel rval kusy masa z tela,nakonec varovani od samotheho atomoveho vedce,Julius Robert Oppenheimer,"otec atomove bomby" jez rekl, ted vse muzem znicit!!

335455

Příspěvků: 71

23.06. 00:35  Leccos si lze upravit...
23.06. 01:11 ijn  s protestem už musí systémově zahájit občanský postoj tak, aby byl důkladný a pro politiky jasný
24.06. 11:53  Inteligentní demonstrace.
23.06. 01:24 ijn  Výzva k "Žárovkému referendu" nahrazuje dlouho slibovaný zákon, který politici nepotřebují
23.06. 09:56  RE: Výzva k
23.06. 13:09 Jacob  RE: Výzva k
23.06. 13:20 JN  RE: Výzva k
23.06. 01:42 Mirra  veselá budoucnost
23.06. 04:08  Koukněte se, kdo byl tento rok na Bilderbergu
23.06. 08:01  Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti
24.06. 18:24  RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti
25.06. 08:08  RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti
24.06. 19:31 dub  RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti
25.06. 08:03  RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti
25.06. 19:58 dub  RE: Bilderberg slouží jen k odlákání pozornosti
23.06. 08:17  Infekčnost psychiatrie.
23.06. 08:19  A potom čo?
23.06. 09:29  Absolutní moc, ale k čemu ?
23.06. 09:55 Alis  RE: A potom čo?
23.06. 12:28 jh111  RE: A potom čo?
23.06. 12:31 jh111  RE: A potom čo?
23.06. 12:34 jh111  RE: A potom čo?
23.06. 12:40 jh111  RE: A potom čo?
23.06. 20:49 pavel jan  RE: A potom čo?
23.06. 21:24  RE: A potom čo?
23.06. 21:03  RE: A potom čo?
25.06. 07:21 maršal Žukov  RE: A potom čo?
23.06. 08:35 výjimečné porušení omerty  koncentrák si budují ovce samy na sebe
23.06. 09:31 Jirkap  RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe
23.06. 09:33 Emil Robot  RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe
23.06. 10:27 Rudy1  RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe
23.06. 11:23 tartus  RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe
23.06. 20:48 Nikdo (originál)  RE: koncentrák si budují ovce samy na sebe
23.06. 11:24 Hana  Elita si chce udržať súčasnú moc
23.06. 12:42 ppppp  RE: Elita si chce udržať súčasnú moc
23.06. 18:18 jojko  RE: Elita si chce udržať súčasnú moc
23.06. 13:31 Jirkap  Záchrana planety
23.06. 16:19 Rafael  RE: Záchrana planety
23.06. 22:00 one  RE: Záchrana planety
23.06. 15:36 gippius  Klídek.
23.06. 17:23  RE: Klídek.
23.06. 18:42 Moiry  A co jim například sebrat hračku
26.06. 01:28 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
26.06. 15:47 Jarmila  RE: A co jim například sebrat hračku
27.06. 23:41 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
28.06. 00:09 dub  RE: A co jim například sebrat hračku
28.06. 01:40 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
28.06. 20:53 dub  RE: A co jim například sebrat hračku
29.06. 01:32 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
29.06. 08:45 Jarmila  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 02:07 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 10:42 hestroy  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 19:28 Moiry  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 21:50 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
01.07. 16:11 hestroy  RE: A co jim například sebrat hračku
04.07. 00:29 mtk  RE: A co jim například sebrat hračku
04.07. 00:52 dub  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 11:03 Moiry  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 14:40 Jarmila  RE: A co jim například sebrat hračku
30.06. 14:56  RE: A co jim například sebrat hračku
23.06. 19:05  Nejen elektronický
26.06. 03:47 favela  BORDEL-BERG.....
28.06. 03:04  RE: BORDEL-BERG.....
24.06. 05:35 FRANTA1  globální elita buduje
24.06. 16:32 lubosmat  RE: globální elita buduje
24.06. 14:37 Manicka  Smrti gerontu to neskonci!
25.06. 01:18 FRANTA1  RE: Smrti gerontu to neskonci!
25.06. 12:15 Manicka  RE: Smrti gerontu to neskonci!
25.06. 16:25 FRANTA1  RE: Smrti gerontu to neskonci!
25.06. 22:05 filip 29  To sa len naplňa Zj.sv.Jan - Apokalypsa
26.06. 04:34 Robert Nohejl  Grasping UP TO 30% OF THE EARTH-Edmund Rothchild.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

53

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 118 čtenářů částkou 18 511 korun, což je 53 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

"Pane vrchní, jedno kafe!"

Tak tuhle větu teď stejně nemáte kde vyslovit. Podpořte raději tento web, který se vás snaží informovat otevřeně a bez politické korektnosti a je nezávislý od tlaků různých zájmových skupin. A dejte si rovnou symbolicky kávy dvě.
Děkuji za pomoc.

Ve zkratce

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 5

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Erouška je pochybná aplikace s placebo negativním efektem14.10.20 10:15 Česká republika 5

Ve stavu nebezpečí si schválí cokoli bez demokratické kontroly13.10.20 19:31 Česká republika 0

Měnové kurzy

USD
23,34 Kč
Euro
27,42 Kč
Libra
30,29 Kč
Kanadský dolar
17,53 Kč
Australský dolar
16,47 Kč
Švýcarský frank
25,65 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,47 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,44 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,62 Kč
1 unce (31,1g) zlata
43 893,59 Kč
1 unce stříbra
545,61 Kč
Bitcoin
306 757,04 Kč

Poslední aktualizace: 28.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 331