Diskuze k článku
Babiš se nám vyprázdnil
Příspěvků 115
Novy prisun multikulturnich obohacovacu bude velkym prinosem,jak se zbavit vsech sibru,co privatizuji od roku 1990 dosud.A dle abecedniho seznamu.Babis...Bures...Velmi slibny zacatek.
A mnohonásobně zbytečnější příspěvek. Co kdybyste raději zkusil něco k věci?
Proč? Nic nového nepřinesl. Babiš zloduch. Ti co je volí idioti. Něco nového pod sluncem. Už jen nélepka, že ten kdo volil Babiše je idiot mi říká a hle další moudrý.
Nejen ten, co volil Babise, je idiot. Vsichni, kdo nekoho voli, sou voli. To ste na to za tech 25 let este neprisli?
Mam neco k veci...
>>Zbytečný článek..................
>A mnohonásobně zbytečnější příspěvek. Co kdybyste raději zkusil něco k věci?
Copak kdyz se povazuje neco za zbytecne, neni vyjadrenim k veci...?
A v cem tkvi vase domnenka o mnohonasobne zbytecnosti k nezbytnosti...?
Ne tak docela. Příležitost podiskutovat si o Hrabišovi.
Jeho poslední nápad s registračními pokladnami ho konečně demaskoval. Jde mu o likvidaci konkurence - malých podnikatelů.
Velké korporace mají jedinou možnost, musí neustále růst. Aby se uržely na špici, jinak se rozpadnou. Musí přetahovat a přeplácet lidi. Jejich nenažraný "top management" a "technokracie" očekává neustálý růst platů a další a další "zaměstnanecké výhody". Jinak utečou ke konkureci.
Hrabiš skupuje pozemky. Po vesnicích lítají skupovači pozemků, na kterých hospodaří družstva. Nejspíš se bude snažit likvidovat i malé zemědělce.
Doufejme že dopadne jako Špidla a ČSSD po nápadu s "Minimální daní". Ta měla stejný cíl. Zlikvidovat malé podnikatele a vytvořit levnou pracovní sílu pro velké "zahraniční investory". Ti potřebují v prvé řadě nižší management. Na to jsou zkrachovalí podnikatelé ideální. Rozumí věci a ovládají trochu zákony a administrativu.
Dost sprostý "sociální inženýring". Tentokrát od ANO.
Podobně jako "dluhové pasti".
Kdy si lidi konečně uvědomí, že za ty co makaj a vytváří skutečné hodnoty - za zaměstnance, družstva, malé podnikatele, lobují a bojují Komunisti.
Zmrdi už od nich dávno utekli pravicovat a socializovat jinam.
A dokud je nebude volit 30-40% lidí, tak se nic nezmění!
Jakmile některá firma vyroste tak, že zlikviduje konkurenci a začne likvidovat živnostníky a malé firmy, je potřeba ji rozdělit pod různé majitele, nebo znárodnit!
>Musí přetahovat a přeplácet lidi. Jejich nenažraný "top management" a "technokracie" očekává neustálý růst platů a další a další "zaměstnanecké výhody". Jinak utečou ke konkureci.
Tak to je adept na ftip "poplyšáku". Prý "utečou ke konkurenci". Jo to jo, ale tam kde jsou desetimiliony nezaměstnaných, jako v EU, tak tam jen pokud je tou konkurencí pracák.
>Kdy si lidi konečně uvědomí, že za ty co makaj a vytváří skutečné hodnoty - za zaměstnance, družstva, malé podnikatele, lobují a bojují Komunisti.
To je taky věta hodná pozornosti. Jestli to co předváděli před plyšákem dovedli až k Havlovi, tak jim něco setsakramentsky selhalo. Když tedy tehdy nevěděli co si počít sami se sebou, natož pak s vedením společnosti a dodnes tápou čím že to vlastně bylo, tak kde je poté jaká naděje na jejich restart v novém módu? Jejich základna od plyšáku ztrácí jak na kvantitě, tak na kvalitě, čím tedy mohou kapitálu konkurovat, aby těm nezaměstnaným a bezdomovcům stálo za to nechat se jimi znovu jako po té válce aktivizovat, když nejsou schopni zřídit jeden jediný úspěšný vlastní podnik? Aspoň jako Werich v tom "Hej rup"!
No ručím vám za to, že v okamžiku kdy vám vleze do bytu exekutor a začne vám vykrádat byt, sebere auto, počítač, smartphone, řidičák, ... vše bez čeho se dneska neobejdete, tak budete zpívat jinak.
A po vybrakování bankovního účtu a exekuci na plat, kdy vám nechají o hodně méně než je váš měsíční nájem, budete souhlasit s dnešními Němci, kteří už se netají názorem, "že by to zase chtělo Hitlera". Který měl v programu NSDAP větičku, že "nenechá židovské exekutory zabavovat domovy německým dělníkům" ...
Ručím vám za to, že po exekuci byste ho šel volit taky!
Nebo radši ty Komunisty??
Znáte nějaké bezdomovce z "Age of socialism"?
A což teprve potom, až vám nařídí platit alimenty větší než váš příjem a k tomu ještě tu exekuci ... tak aby se vám vysmály i Vaše děti, které si za to jezdí s maminkou na dovolené do Egypta ... že pro ně nemáte ani na zmrzlinu!
Hodně pochopíte teprve až když to zažijete ...
Zničit, ponížit a zastrašit to je systém, který je zde uplatňován. Připomenu Šláfenbergova slova: Lidi budou rádi, že se nažerou..... Těch pár trotlů co si myslí, že mají nějaký ten meloun a jsou za vodou dělají jen užitečné idioty........
>No ručím vám za to, že v okamžiku kdy vám vleze do bytu exekutor ...
Nevím čemu vděčím za toto téma mimo mísu, ale můžu zaručit, že pokud někdo nežije nad své možnosti, tak sotva musí mít obavy z exekutora. Exekutor musí mít soudní příkaz a k tomu musí být nějaký důvod. Já sám jsem se svých pohledávek pokusem o exekuci nedomohl, třebaže byly uznány trestným činem směnečného podvodu. Dlužník, ač podnikatel ručící celým svým majetkem, byl prostě před zákonem chudý jak kostelní myš.
Není tak úplně pravda. Klidně Ti vnutí nějaký výrobek nebo službu na který nemáš. Poplatky za odpad, zdravotnictví (tam bylo hůř, poplatky teď zrušili) ale zdravotní pojištění, kanalizace, elektrika, teplo, nájem. Teď ty obce co odpírají právo na bydlení i na ubytovně. To už nevím co bych měl dělat. Nebo Ti udělí nějakou likvidační pokutu nebo poplatek na který nemáš. Nežijeme ve vzduchoprázdnu ale ve zločineckým SYSTÉMU plným pokrytectví. Do většiny lesů CHKO nesmíš ani vstoupit, natož něco lovit.
Tomáš Haas, publicista, bývalý poradce prezidenta Klause
Nikdy jsem se nesetkal s tím, že by na českou komunitu někdo měl negativní názor. Naopak, spíše mi to, že jsem do ní patřil, pomáhalo, Kanaďané se na nás dívali s respektem a prakticky všichni, bez ohledu na svou sociální příslušnost, se velmi dobře uchytili – od lidí v dělnických profesích až po univerzitní profesory. Mnoho z nich se uplatnilo v byznysu a mnoho z nich ve kvalifikovaných dělnických povoláních – byli jsme jednou z nejlépe vzdělaných etnických skupin v Kanadě, každý měl minimálně výuční list v nějakém oboru a více než průměrné množství mělo středoškolské nebo vysokoškolské vzdělání.
Dá se to říct dnes? Jsme jednou z nejlépe vzdělaných etnických skupin?
Kde tedy udělali soudruzi chybu, když tedy neoddiskutovaně nastal havlův plyšák ? Nebo se mi to zdálo ?
Věrný lid prodal své štěstí za flašku kokakoly ?!? Omylem ?
Vy rudoši jste úplně umanutí - mimo historickou realitu - stejně jako ta nynější "národní agrofertskočssdfráternická fronta".
Zapomínáte na jakém základě ta "vzdělaná etnická skupina" vznikla a vyvozujete dokonce nějaké svoje zásluhy. To není jen trapné, to je slaboduché.
Ta nejlépe vzdělaná etnická skupina měla kořeny ještě před rokem 1918 v RU a zejména v období tzv. první republiky - rodiče a prarodiče ještě praktikovali výchovu.
To, co citujete, je dozvuk před zprasením lidí vedoucí úlohou strany. Nyní pozorujeme dozvuk vedoucí úlohy. Setrvačnost se tomu říká. A dozvuk stávající buzi duhové kuličky bude strašit přeživší ještě 30 let.
Neodpovídáte ani na otázku : kde jsou ty komunistické firmy , co předvádí sociální zázraky ? Nikde, odpovím vám já. Protože na sociální zázraky musíte nejdříve všechny okrást, ožebračit a zavřít za ostnatý drát, abyste pak mohl vyvoleným proletářům poskytnout ty jistoty z nakradeného. Nebo prodat svůj hlas za koblihu a čekat nálety pečených holubů, kteří však přistávají do úplně jiných zlatých úst.
ANO, prý je to chybný SYSTÉM , ale ten systém jsou TI zmrdi, stále stejní, kteří hasí požár benzínem za potlesku lůzy.
Poudala tedy se svobodou taky že zahraniční zaměstnavatelé si rozdělili 240 miliard dividend zisku za rok. Tak na takovou upířinu mohou být fikaní s prominutím pyšní. Aby to nebylo málo uhozené tak na bionaftu a řepková pole prý 10 000 000. doplácí každoročně pětikilo aby se to rentovalo na ničení motorů a ovzduší, bonusem jsou roundapoviště a nadšení alergici a děti se sekundární výživou sprejováním. Že výkon prakticky celého Temelína jde do ciziny s dotovanou cenou domácími spotřebiteli ani nemluvě. Moc bych nevrkal nadšením z krásné současnosti. A někde ta lůza tedy bude bezesporu.
Nazdar bazar minulé tisíciletí a oprášený veksl který s TTIP teprve má být pohádkový. Pro budulínky.
A něco z AC24
# Franta 2015-06-22 19:02
Něco pro zasmání, i když je to dnešní tvrdá realita:
Kapitalismus je lepší než socialismus, ale horší než jsem si myslel.
Skutečný rozdíl mezi kapitalismem a socialismem:
"V socialismu zloději kradli toaletní papír, mýdlo, tužky. V kapitalismu zloději kradou fabriky, vyrábějící toaletní papír, mýdla, tužky."
"V socialismu dělníci dostávali přebytky. V kapitalismu jsou dělníci přebytkem."
"V socialismu kradlo hodně lidí, ale málo. V kapitalismu krade málo lidí, ale zato hodně."
"V socialismu se o zlodějích psalo v černé kronice a seděli v base. V kapitalismu se o zlodějích píše jako o celebritách a sedí v daňovém ráji."
No ANO , popisujete realitu, ovšem váš text není v rozporu s mým
textem, pouze Franta si plete socialistickokoloniální korporativismus/klientelismus s kapitalismem.
Vskutku žádný klinč tu není, vždyť duchovní otcové všech společenských pokusů v posledních tisíciletích jsou stále stejní. Taková hokejová liga, kde všechny kluby mají jednoho majitele. A prosťáčci v hledišti se mlátí nadšeně a od srdce klubovými celulemi po palicích.
No já bych se moc neposmíval.
Dnešní justice je spolek idiotů, kteří ani neznají a nerespektují "Listinu základních lidských práv a svobod", ...
- Ezoterických zmalovaných a zlatými kyvadélky ověšených justyněk, které neumí ani sčítat (životní náklady) a nerespektují základní principy soudního jednání - nutnost důkazů, presumpci neviny, právo na obhajobu, právo na na zdraví a na péči o svoje zdraví, právo na hospodaření s vlastními penězi, právo na vytváření finanční rezervy ...
- Romských JUDráků, kteří nerozlišují mužskou a ženskou osobnost a identitu. Muž je podle nich ženská s penisem, jinak myslí úplně stejně... A tvrdit něco jiného je "šovinismus" ... Natož požadovat posouzení psychického zdraví psychologem či psychiatrem mužského pohlaví (když rozhovor s psychiatriní nebylo "vyšetření" ale diskuse se ženou ve velmi silné premenstruační tenzi ... mimoběžné na několika rovinách zároveň)
- Státních zas-tupců kteří mají problém porozumět psanému textu
- Soudními znalkyněmi v oboru "bludařství" které po hodinovém (!) rozhovoru spáchají posudek, který tvrdí, že "trpíte poruchou s bludy" (jaké, to nespecifikují), a proto jste "nebezpeční pro společnost". A proto je potřeba vám pomoci tak, že vás totálně ekonomicky zlikvidují "hospitalizací na psychiatrické klinice" a připraví tak o všechen majetek a rozvrátí zbylé sociální vztahy (po rozvodu) ...
- Soudní znalci kteří dělají podvody na soudy i zdravotní pojišťovny a nechávají si za to platit horentní sumy ...
Oni vás k tomu soudu ani nepozvou! Rozhodují "o Vás bez Vás". Na základě "slohového cvičení" blba nebo "ezoteričky" na policii, kterým musíte pomáhat se stylistikou ...
Jsme pro ně "dobytek", "otroci", "plebs", ... ?
Nebo to jsou (v duchu doby) "Podnikatelé v oboru justice" ?
Nebo jsou to mentalitou "hráči" a hrají s námi "Justiční poker" o naše peníze? Tak dlouho, až na to nemáme a vzdáme to?
Nebo jsou uchylové a "onanují se právem"?
O realitě života neví nic.
Nejspíš žijí ve virtuálním světě paragrafů kterým občané této země nerozumí, a nejspíš ani oni ne.
Svůj obraz reality si vytváří z televizních novel, sitcomů, thrilerů, nákupních katalogů, akčních letáků, reality show zvané "Televizní noviny", online pornografie, ... a splátek hypoték a spotřebních úvěrů.
Může si dovolit státní zas-tupec před soudem ničím nepodložené prohlášení (třeba testy inteligence, psychopatie, ...), že někdo je "velmi inteligentní, a proto velmi nebezpečný pro společnost" ?
A že je nezbytné to (inteligenci) "chemicky léčit" uvězněním na psychiatrické klinice?
Není tohle už zase ta "Totalita" ?
Horší než ta "Komunistická" ?
Nepřipomíná tohle praktiky jistého Dr. Mengeleho ???
K té justici. Docela jsem se vyděsil u dnešních zpráv. Člověku hrozí 20 let za vraždu na základě pachových stop (předchozí přítomnost na daném veřejném místě přiznává) a výslechu na detektoru lži. Možná, že to udělal, ale nějaké to In dubio pro reo, to se asi užívá dost selektivně. A Kajínek by mohl vyprávět, ale nikdo ho neposlouchá.
>No já bych se moc neposmíval.
Proboha svatýho kdo se tady posmívá? Vždyť to bylo pouho pouhé konstatování faktů. Napřed byl Havel fuj, což nepochybně byl, a pak ho ti komunisti jednomyslně zvolili prezidentem!!! Tak co to vlastně bylo za letitou komedii, nebyla-li to zrada všeho toho co po dvě, či tři generace hlásali, ale jakmile se jim naskytla příležitost vrhnout se do náruče kapitálu, svého prý odvěkého nepřítele, tak to víc jak z 95%! neváhali udělat!?
Pokud se po tom '48. nasomrovali do role vedoucí síly společnosti, coby znalého a oddaného společenství ideologie vědecky připravené jejich idoly, tak proč jim to nadšení vydrželo když moc, tak jednu generaci? Ten '68. byl přece naprosto nepochybný pokus o převrat ke kapitálu, iniciovaný bezpochyby rejdy západních centrál, ale realizovaný zevnitř zdejších partajních špiček! Silový akt Brežněva pak byl už jen spojením nutného s užitečným. Nutné bylo vyrovnat instalaci Pershingů do NATO v Evropě stejně účinnými rachejtlemi v ČSSR a užitečným bylo zatrhnout ty snahy o vytržení ČSSR z východního bloku. Jenže to už bylo houby platné i přes ty partajní čistky, protože ta partaj byla prolezlá skrz naskrz infekcí touhy po mamonu v latentní formě, která naplno propukla jak jen prostředí dovolilo v tom '89.
Jak a jestli vůbec to co z ní zbylo je schopno být kapitálu alternativou, tak o tom lze s úspěchem pochybovat, dokud nenahradí jakýsi neurčitý ateizmus něčím skutečně je spojujícím - materiálním potvrzením existence něčeho z transcendentna - co si zde realizuje záměr poznat ve vyhrazeném prostoru Vesmíru procesy s opačným průběhem entropie - oživenou hmotu - jíž se stal člověk zatím vrcholem schopným si toto vše uvědomit. Musí ovšem chtít.
22.6.2015 17:00
Každému podle jeho potřeb.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 335218
Špidla stejně jako Klaus starší, Babiš, Zemák a spol., to jsou všichni vyvolení bolševičtí agenti-kryptokomunisti. Celý sametový podvod byla jen vymakaná bolševická pakárna, která měla jen zaručit legální a beztrestné předání moci tehdejších komunistů, veksláků a spol. a jejich nakradených prachů jejich dětem. A všichni jsem jim to dokonale sežrali. Dnes je tu již zase pro všechny totalitní bolševizmus jako noha , jenže se tomu říká "kapitalizmus", a samozřejmě dokonalý ku omunizmus pro pár desítek tisíc vrchních vyvolených zlodějů, přesně podle hesla:
"Každému podle jeho potřeb"...
Hrabiš skupuje pozemky. Po vesnicích lítají skupovači pozemků, na kterých hospodaří družstva. Nejspíš se bude snažit likvidovat i malé zemědělce.
Kardinálním problémem ovšem je, proč mu ty pozemky majitelé prodávají?
Nabízí se odpověď, že je to proto, že sami na nich nehospodaří a začít s tím nehodlají.
Pokud vím, soukromí rolníci se snaží kupovat pole, na kterých hospodaří, nebo chtějí hospodařit, zcela samozřejmě.
Jak tak koukám na hodnocení článku, (v tuto chvíli 2,4), tak je vidět, že i mezi Zvědavci je dost lidí, kteří tohoto STBáka volili, přestože to je přesně ten chcípák, který český stát definitivně dorazí, možná napořád. Dfens velice správně pojmenoval jeho voličskou základnu, tedy retardované imbecily a musím říci, že mě osobně zvolení Babiše Bureše konečně přesvědčilo, že debilizace národa pokročila do nové kvalitativní úrovně.
22.6.2015 9:03
RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 335202
Ano. Vidím to stejně. Také mě překvapilo nízké hodnocení kvalitního článku. A také mi pořád vrtá hlavou, čím ten zmetek přitahuje davy.
A mimochodem: Babiš je chodícím důkazem, že demokracie prostě nemůže fungovat.
Pane Stwora, býval jste uvážlivější člověk! Článek má nízké hodnocení, protože je docela obyčejně hloupý, plný "nálepek" na "špatné" voliče a Babiš je v něm vykreslen zcela neobjektivně.
Babiš není tou žábou na prameni!
Tvrzení cituji: "A mimochodem: Babiš je chodícím důkazem, že demokracie prostě nemůže fungovat." , není pravda!
Pokud mohu kritizovat Babiše, tak jenom za to, že využil špatný systém, takže je vadné, zaměňovat důsledek a příčinu!
Je otázkou, zda u nás máme "demokracii", nebo něco zcela jiného, nebo jenom chatrné zbytky "demokracie", které slouží jenom někomu a nikoliv občanům a voličům. Potom jde pouze o název, který pro současný politický stav u nás použijeme. To vůbec nemusí být název demokracie, která je vůbec sporná. Ani ve starověkém Řecku, kde vznikla ,také nebyla pro všechny! Občané měli volební právo, ale otroci nikoliv!!! A takový systém funguje dodnes!
Pane Léčiteli, obvykle vaše příspěvky mají hlavu a patu, nicméně tady se projevujete přesně jak ta babička, co ho volí kvůli tomu, že je bohatý a nepotřebuje krást (tohle si můžou myslet jen chudí duchem) a taky proto, že chce zatočit se zloději. Inu, to je opravdu perfektní politický program.
Babiš je to nejhorší, co mohlo náš stát potkat. Jen počkete, jak to půjde dál, až ta svině Babiš skoupí většinu zemědělské půdy. V krátkosti popíšu, jak to dělá.
Babiš nikdy nic nového nepostavil, nevybudoval. Z peněz nejasného původu vždy jen kupoval. Kupoval a kupoval, až vytvořil takovou páku, že kupuje za čím dál lepší ceny. Takže ke konkrétnímu příkladu... Babiš skoupil silážní věže na kukuřici. Po jejich skoupení snížil výkupní cenu kukuřice na třetinu. Nechceš ji prodat mě? Nech to shnít na poli. No a zemědělec prodat musí, aby se mu aslespoň zaplatily náklady. Po dvou letech už prodává pozemky.
K tomu připomeňme, že Babišovi přispívá na jeho podnikání každý daňový poplatník. Babiš samozřejmě JE žábou na prameni, protože zcela legálně tuneluje stát. K tomu, aby protlačil své výpalné, používá diskriminující složky na své odpůrce, stejně jako všichni ostatní.
Vaše přesvědčení o tom, že Babiš za nic nemůže, že je to chyba systému, vůbec nevyvrací editorovo tvrzení, že Babiš je chodícím důkazem toho, že demokracie nemůže fungovat. Naopak. Je to přesně tak. Babiš si za pár koblih, za pár kydů o tom, jak zatočí se zloději, za lidový xicht a výrazivo školáčka zvláštní školy a také zejména kvůli naprosto idiotskému předpokladu, že bohatí nekradou, získal nemalý počet voličů.
Vy jste viděl jeho volební program? Co vás na něm tolik zaujalo? Že nebude krást? Proboha! A díky "naivním voličům", abych vás neurazil, znemožňuje těm, kteří třeba chtějí volit podle volebního programu, možnost něco změnit.
Když Babiš koupí nějaký podnik, všechny propustí a znovu je nabere za 2/3 původního platu. Vzhledem k jeho monopolu nemají lidé jinou šanci, než to přijmout.
Babiš jako správný oligarcha si své ekonomické imérium jistí politicky a mediálně, naverboval obrovskou skupinu bývalých stbáků, bonzáků a jiných sviní, kteří mu kryjí záda sbíráním informací o ostatních. Babiš nikoho nezavřel, takže i předpoklad, že zatočí se zloději, byl zcela mylný, vy si možná myslíte, že ostatní kvičí, protože se bojí, že je zavře, ale on je nezavře. On jim prostě přebere prostředky a nechá je vychcípat. Protože je to parazit, který likviduje ostatní parazity, ale ne proto, že nemá parazity rád, ale proto, že je sám neuvěřitelně nenažraný parazit.
Váš druhý příspěvek mi sebral jakoukoliv naději na zjměnu k lepšímu. Protože když i zvědavci brání tohoto odporného parazita, který likviduje celý stát a dělá si z něj svůj prasečák, tak lépe nebude!
Vážený pane Hestroy,
myslím si, že můžeme společně na základě doložitelných podkladů odsoudit systém, což je zločinný, kasínový kapitalismus! Babiš je pouze produkt a mohl by být daleko horší. Ze všech zel je Babiš to menší. Ukáže čas, jak to myslí a co se dá očekávat. Obávám se , že ostatní politické subjekty jsou již zcela zkompromitované a je zbytečné o nich diskutovat! Jinak děkuji za názor, ale dobré , nebo nějaké lepší řešení moc nevidím. Možná stručně dejte do placu, jak si jiný ekonomický a politický systém představujete a možná také dojdete k názoru, že Babiš není až tak veliké zlo v daných možnostech EU , kde přijetím Lisabonu se nacházíme tam kde jsme a to bychom mohli nazvat Babišem na druhou. Já sám nevím a tak očekávám další veselé rány. Doufám , že dojde k nějakému samočistícímu procesu a Prozřetelnost si pomůže.
1) Podle čeho usuzujete, že je Babiš nejmenší zlo? Vidíte do budoucnosti?
Ostatní zkompromitovaní...... . V dnešní politice je nevolitelný nikdo. Kdokoli vyhraje a zajede si pro instrukce do USA, tak ten je už zase mimo.
Zde je nutná změna systému. Je nutné aby se obyvatelstvo angažovalo v politice. Aby lidi byli schopni přijmout zodpovědnost za své činy. Aby politici přijali plnou zodpovednost celým svým majetkem. Aby se zrušila iumunita politiků mimo parlament. Zavedla plná svoboda slova. Zavřely hranice pro imigranty, kteří mají za ůkol způsobit občanskou válku v ČR. Vystoupit z EU a z NATO. Vyhodit všechny zahraniční neziskovky které jsou financované z venku, atd.... . Zahraniční banky znárodnit a nebo omezit jejich vliv na ekonomiku. Zavést zase úlohu rodiny a morálku jako hlavní a důležité věci. A taky aby policie a ostatní tajné služby (USA, ČR, ..) přestali šmírovat lidi (ulice, kamery, internet, telefony, emaily, ....), atd.... . Stávající politiky soudit pro oranizovanou vlastizradu a napařit jim horní sazbu.
Možná je řešením Anarchokapitalismus. Nevím....
Vsadím se, že jednou bude mít Bureš v Práglu taky svoji zatáčku jako ji má Reinhard H. , nebo se po něm bude jmenovat kus vltavského nábřeží, jako po dr. Rašínovi. Doufám že nerozsype ty svoje koblihy v metru po kachlíkách už v následující předvolební kampani. Za ty registrační pokladny bych se ani nedivil.I když se říká, že jaký papaláš, takový atentát. /Klausovým airsoftovým kuličkám se prej ještě dlouho potom ve střešovický nemocnici vrači srdečně smáli /.
>Pane Léčiteli, obvykle vaše příspěvky mají hlavu a patu,
>nicméně tady se projevujete přesně jak ta babička, co ho
>volí kvůli tomu, že je bohatý a nepotřebuje krást (tohle si
>můžou myslet jen chudí duchem) a taky proto, že chce zatočit
>se zloději. Inu, to je opravdu perfektní politický program.
Vtipne je, ze tyto chude duchem nenapadne, ze nejvhodnejsi jsou ti kandidati, kteri nemaji nic a nechteji nic. Kdyz pominu, ze Babis neomezil sve podnikani, ani kdyz uz jeho majetek pokryval materialni potreby sve rodiny na mnoho generaci dopredu, tak nikoho ani nenapadne, ze by minimalne nerad o svuj majetek prichazel. At uz je to na danich nebo euro/statnich dotacich apod. Ale jakkoliv je bohaty na mistni pomery, tak v globalnim meritku je to stale mala ryba, aby si delal co chtel. A tady nastupuji nadnarodni korporace, americka ambasada a CIA. A ti vsichni muzou zatopit jeho biznysu.
Jestli to neni ve skutecnosti tak, ze je Bibis tak bohaty, ze ma prilis mnoho co ztratit, nez aby riskoval slouzit zajmum ceskeho plebsu.
23.6.2015 6:14
RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 335245
Mne na Vás Jindřichu štve, že když do toho tak vidíte, že se taky nestanete kladným oligarchou, co pomáhá lidem, píše ve svých masmédiích pravdu a nic než pravdu. Zaměstnancům které "přikoupí" rovnou zvedne mzdy na dvojnásobek, žádné dotace od státu nebere, ani od EU. Platí státu 3 x větší daně než je povinnost.
Je to prosté, a když skoupíte jako kladný oligarcha zase nějaká sila a získáte monopol, tak zvednete aspoň na dvojnásobek výkupní ceny, aby Vás ostatní zemědělci měli rádi...
>Babiš je to nejhorší, co mohlo náš stát potkat. Jen počkete, jak to půjde dál, až ta svině Babiš skoupí většinu zemědělské půdy. V krátkosti popíšu, jak to dělá.
>Babiš nikdy nic nového nepostavil, nevybudoval. Z peněz nejasného původu vždy jen kupoval. Kupoval a kupoval, až vytvořil takovou páku, že kupuje za čím dál lepší ceny. Takže ke konkrétnímu příkladu... Babiš skoupil silážní věže na kukuřici. Po jejich skoupení snížil výkupní cenu kukuřice na třetinu. Nechceš ji prodat mě? Nech to shnít na poli. No a zemědělec prodat musí, aby se mu aslespoň zaplatily náklady. Po dvou letech už prodává pozemky.
Vy si furt melete nesmysly o skupování sil. Už jednou jsem Vám jednou do diskuse napsal, že pokud je to pravda se skupováním těch sil, tak ti chudáci vydíraní zemědělci mají možnost se velmi účinně bránit, a přestat pěstovat komoditu pro sila. Sila tak zůstanou prázdná, a oligarcha se může klouzat. Ovšem oni, jako na potvoru, dál pěstují tu kukuřici, aby mohli zkrachovat a i tu půdu pak mohli za babku odevzdat oligarchovi. Asi to bude tím, že vlastního mozku nemaje, poslouchají rady asi nějakého podobného bezmozky.
Jestli někdo vadí Kalouskovi a Hestroyovi , tak je to můj člověk, ani nemusí mít volební program.
Nevolil jsem ho sice, jenže Okamura se předvedl, že není s pár lidmi ani schopen transparentního vnitropartajního účetnictví.
A nestěžujte si, volby budou, Vy a vám podobní je nedokážete zrušit.
Kdyby se to někomu náhodou povedlo, tak tu už nebude o čem diskutovat.
Že by Hestroyovo císařství bylo řešením o tom silně pochybuji, nedokázal se vypracovat ani na oligarchu, ani nedokáže poradit chudákům zemědělcům, jen šíří hrůzy o Babišovi. To je dost málo.
Doufám, že mi pan editor ještě jeden příspěvek, pustí, už jsem toho tu napsal tenhle měsíc až dost. A vy si zasloužíte odpověď, když už jste si dal tu práci a sepsal to dvakrát.
Nejdřív bych začal z osobního hlediska. Možná se budete divit, ale já jsem nikdy nechtěl nikoho okrást. Mám z vašeho příspěvku pocit, že pro vás je okrádání druhých tak nějak normální, takže bych se vyjádřil, jak to mám já. Já podnikám celý život. Byl jsem zaměstnán jen dva roky po škole, pak už jsem jel sám za sebe. I pro mě pracovali lidé, kterým jsem dal práci, ale nikdy jsem z jejich práce nezbohatl, nemám na to náturu. I moje žena mi pořád říká, že jsem na ostatní moc hodnej. Neokrádám ani zákazníky, i když to dělají všichni kolem mě. Pro mě prostě prachy nejsou číslo jedna, i když se sakra hodí. Pro mě jsou důležitější jiné věci, pravděpodobně mimo rozsah vašeho vnímání.
Víte kolik lidí dnes musí pracovat někde, kde je někdo hnusně vykořisťuje? Vy byste jim velice dobře poradil, vyserte se na to! Prostě pro ně nedělejte. Ale ona je to máma nebo táta od rodiny, stačí jeden měsíc bez peněz, následuje spirála dluhů, exekuce a pěkné ubytování pod mostem. Tyhle kecy, že když se někomu něco nelíbí, tak ať to nedělá, byste mohl mít ve společnosti, která není založena na kvaziotrokářském systému.
Zemědělci si řeknou, že tedy Babišovi, vašemu blahodárci, pěkně naserou a zasadí pšenici. Ale ejhle. On i tu pšenici vykupuje Babiš. A navíc se pomocí čacher s pozemky také může stát, že hodný pan Babiš vám tu pšenici postříká Roundapem měsíc před sklizní. No tak zasadí řepku. A i tu kontroluje Babiš. Když máfo ovládne celé odvětví, tak postupně přejde celé do jeho rukou! Možná je to nad vaše chápání, ale když je někdo tak mazaný, že nejdříve skoupí sklady a zpracovatelské závody zemědělských produktů, tak potom zemědělci nemají na výběr. A někoho, kdo by jim tak dobře "radil", jako vy, by prostě kopli do prdele, protože o tom ví naprosté kulové.
>Jestli někdo vadí Kalouskovi a Hestroyovi , tak je to můj člověk, ani nemusí mít volební program.
Musíte být na sebe pyšný! To vám k životu stačí hodně málo a já už se nedivím, že to v této zemi takto vypadá. Nebudu raději používat výrazivo, které mě právě napadá, abych vás neurazil.
Kolega Poradím dole nakousl to, že stát dotuje Babišovi z peněz daňových poplatníků nejen jeho daně, nejen téměř půl platu jeho zaměstnanců, ale dá mu i něco navíc. Jestli je pro někoho takové podnikání udržitelné, morální a spravedlivé, tak je dle mého, bez urážky, opravdový retardovaný imbecil.
Dále nebudu ztrácet čas, vy už jste celý natěšený, jak si budete chrochtat v Babišově prasečáku, jak vám nasype dobroučké pomeje a krásně se nadlábnete a už se nebudete muset o nic starat. Pan Babiš se postará. Za vaše peníze.
23.6.2015 12:00
RE: Je to neštěstí, opravdové neštěstí
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 335325
Ten můj úvod byla nadsázka, a nic osobního. To Vás mělo přivést k zamyšlení o mantinelech podnikatele, které jsou. Také o tom, že pro vstup do politiky jsou nutné peníze nebo šarm, lépe obojí. To, že jste navrhl jako náhradní plodinu pšenici, to se povedlo! Já zase navrhnu hrách!
S tím Roundapem je to taky jinak a složitější, ale Vám se hodí rovnou Babišova vina. No, snad se dotyčný obrátí na soud, pak se uvidí.
>A někoho, kdo by jim tak dobře "radil", jako vy, by prostě kopli do prdele, protože o tom ví naprosté kulové.
Výpad se skoro povedl, jenže já jim neradil, zatímco vy zjevně, ač jste odborník, který o tom ví všechno, místo aby u nich vzal místo poradce, tady kušníte na Zvědavcovi a pomlouváte "démona Babiše".
>Musíte být na sebe pyšný! To vám k životu stačí hodně málo a já už se nedivím, že to v této zemi takto vypadá. Nebudu raději používat výrazivo, které mě právě napadá, abych vás neurazil.
Jen si poslužte, opravdu není na výběr, to snad mám volit Kalouska? Vás nemůžu, protože program který máte, t.j. nadávání na Babiše mi nepřijde dost účinný (i kdybyste hned zítra založil partaj).
Není nikdo víc hlídán než ten Babiš, nikdo na něj kromě bezcenných plků nic nevytáhl na světlo, ani ho úspěšně nežaloval, takže takové podnikání je udržitelné, morální a spravedlivé. Copak si ty dotace odhlasoval sám, nebo si je nechal odhlasovat za úplatek. Doložte a neplkejte !
Snad Vám Editor v našem souboji o náhradní plodinu dovolí ještě jednu plodinu, protože čekám, že i hrách podle Vás bude mít pod palcem Babiš.
Pane editore, tak poslední, pak už dám pokoj!
Podle vás je postříkání lánu pšenice Roundupem normální?
Takže podle vás, kdyby pana Hitlera nebo jiné velikány někdo neusvědčil z prasáren, tak bylo jejich konání naprosto v pořádku? To myslíte vážně? To jako někdo koná prasárny, teprve když se to veřejně prokáže a úspěšně ho někdo zažaluje? Takže dokud Turkům někdo nedokáže genocidu Arménů, tak se nestala? Al Capone byl slušný člověk, kterému dokázali jen daňové podovdy, takže nikdy nikoho neoddělal?
Ok, rozumím. Děkuji, to mi k posouzení vašeho morálního kreditu naprosto postačuje. Přesně podobné typy jsou všude kolem, člověk si může maximálně ublinkout, to je maximum, co s tím nadělá.
>Není nikdo víc hlídán než ten Babiš
Můžete to nějak doložit? Nebo jste to jen tak plácnul a svou "autoritou" tomu dáváte punc pravdy? To jako chcete říct, že bývalí stbáci a bolševici ho dnes hlídají, aby náhodou nekradl víc než oni? Co to je za hovadinu? Babiš pravděpodobně nebyl jen tak nějaký STBák, ale svou přičinlivostí si nashromáždil dostatek kompromitujích materiálů dříve, než si ostatní uvědomili, že se mění režim.
>ani ho úspěšně nežaloval,
A on v této zemi někdo někoho úspěšně zažaloval? To jsou přesně ty kydy postbolševických zlodějů, zkus mě zažalovat, jestli to nevyjde, tak jsem čistej jak lilie, ty joudo!
Zajímavý koníček pana Babiše. Špínu na druhé sbíral už v minulosti, odhalí časopis
Pro někoho je asi normální, když někdo v parlamentu bouchá složkou o stůl, aby umlčel oponenta, pro mě jsou to manýry bolševických prasat, i kdyby to v těch složkách byla stokrát pravda. Proč tedy hodný pan Babiš toho Špicla nezažaloval? Proč ty informace používá k vydírání?
Volit mě nemusíte, od toho máte jiná prasata a víte jak to chodí, vrána k vráně, takže je naprosto logické, že jsem pro vás nevolitelný. Reagovat na mě nemusíte, nepřesvědčíte mě o tom, že bych měl Babiše volit a ani že bych měl jít k volbám, takže můžete maximálně prudit, ale prudiče mám tam, kam vy lezete Babišovi. A s nimi i všechny postbolševické svině.
>Takže podle vás, kdyby pana Hitlera nebo jiné velikány někdo
>neusvědčil z prasáren, tak bylo jejich konání naprosto v
>pořádku? To myslíte vážně? To jako někdo koná prasárny,
>teprve když se to veřejně prokáže a úspěšně ho někdo
>zažaluje? Takže dokud Turkům někdo nedokáže genocidu
>Arménů, tak se nestala? Al Capone byl slušný člověk,
>kterému dokázali jen daňové podovdy, takže nikdy nikoho
>neoddělal?
No, možná se Vám to nelíbí, ale v "civilizované" společnosti lze jedince trestat ex post pouze po prokázání jeho viny. Ano, některým šmejdům tak můžou jejich sviňárny projít, ale řekl bych, že je to stále lepší, než trestat kohokoliv na základě pouhých dojmů a informací typu jedna paní povídala.
Takže, vzhledem k tomu, že Babiš spoustě (i vlivných) lidí leží v žaludku, ale přesto na něj nic nedokázali vytáhnout, existují v podstatě tři možnosti - buď je relativně poctivý, nebo krade mimořádně vynalézavě, a nebo si spravedlnost kupuje. Vyberte si dle svého vkusu...
Když Babiš koupí nějaký podnik, všechny propustí a znovu je nabere za 2/3 původního platu. Vzhledem k jeho monopolu nemají lidé jinou šanci, než to přijmout.
Jako ve Studené?
Babiš skoupil silážní věže na kukuřici. Po jejich skoupení snížil výkupní cenu kukuřice na třetinu.
To znamená, že někdo pěstuje kukuřici hovězího dobytka nemaje?
Odvážným štěstí přeje, ale asi ne pořád.
Dále by se slušelo uvést, že silážní věže jsou stavby raritní, možná je koupil z čistě sběratelského zájmu. Siláž se v naprosté většině případů vyráběla v různě upravených zemních jámách a dnes nastupuje balení do fólie, kterou snad Babiš nevykoupil. Dochované silážní žlaby v areálech zemědělských podniků často jen překážejí.
Závěr: zjevně se v problematice neorientujete.
Díky za info. Jelikož nejsem zemědělec, použil jsem slovo silážní věže, ale pravděpodobně šlo o věžové zásobníky, případně velkokapacitní sila nebo kýho čerta. Uvedené informace jsem získal od rozhovoru se zemědělcem, nicméně už je to dva roky, takže děkuji za správnou technickou připomínku a velmi milou korekci.
Léčiteli, řek bych, že V. Stwora má pravdu. Jasnou, stručnou, srozumitelnou.
Co bejval ...., pan Stwora uvazlivej je a furt mu to mysli coz se vokazdym zrovna rict neda . Ale v necem Leciteli mas fakt recht . Babis neni zaba na prameni , Babis je horsi nez slizkej blood sucking parazitni uhor lamprey (Petromyzon marinus)! Jednou na to co pan Stvora uz davno vi mozna taky prijdes .....
Babiše tedy volili retardovaní imbecilové. A kdopak jsou ti, kteří volili posledních několik desetiletí zloduchy z ODS a i jiných stran? A kteří vlastně umožnili nástup Babiše?
Navíc, to že se mi někdo nelíbí ještě nemusí znamenat, že musím šmahem urážet všechny ty, kterým se třeba líbí a kteří mohou mít stotisíc důvodů, proč tomu tak je; všechny tyto důvody nemohu znát a mohou mít třeba nějakou logiku. Ale DFENS si myslí, že je takový sekáč, že on jediný má na to, aby to všechno a všude rozseknul. Stejně jako pán nade mnou.
Už delší dobu si myslím, že tento prapodivný národ plný vychcánků a buranů, který si neumí poradit ani s vlastní svobodou, potřebuje někoho, kdo by ho pořádně kopnul do prdele. To je to opravdové neštěstí.
Jo a Babiše jsem nevolil.
22.6.2015 8:53
treba bych se rád dozvedel, co delá Babiš špatne
Takhle jsem jenom ztratil čas čtením docela prázdného článku.
Nikde nic konkrétní jenom nálepky a etikety. Jakoby určeno pro lidi, kterí nedovedou samostatne uvažovat a potrebují k tomu nejakou externí Flash-eprom.
Opravdu me zajímá, zda kope za nekoho, za kterou stranu, nebo za sebe. Dodnes to presneji nevím. Co čtu, tak samé pseudoargumenty, nebo špatnosti. Vubec ho nejdu hájit. Treba pracuje pro Monsanto a chystá se zplundrovat pudu. Ale je treba ríct, zda neco delá hur, než tomu bylo napríklad predtím. Puda se plundrovala ješte za socialismu. Pritom socialismus nebyl zas tak špatný systém oproti dnešnímu podmáznutému pseudotrhu. Všechno vždy je o lidech, na systému záleží, ale ne primárne.
Dejmetomu má kapitalismus své výhody. Ale odlišme jej od korporativizmu.
22.6.2015 11:47
RE: treba bych se rád dozvedel, co delá Babiš špatne
kutra vainova (tečka) 937 (zavináč) seznam (tečka) cz 31.?.?.?
Reakce na 335209
Cílem Babiše § Monsanto není zplundrovat půdu, to je jen vedlejší produkt, cílem je získat větší moc a balík peněz na programu snižování populace. Už teď Babiš skupuje kliniky na umělé oplodňování. Ví moc dobře, že po krmení obyvatelstva GM produkty bute právě tohle dobrý byznis.
Přesně tak. Sranda je v tom, že kdybychom do republiky nelifrovali horem dolem ftaláty, formaldehydem a rtutí zamořený brak z Číny, USA (zdravíme TTIP) a z některých známých řetezců bytových doplňků, tyto výdobytky „moderní“ (rozuměj: cíleně poškozované) civilizace, jako jsou inseminační kliniky, bychom nikdy nepotřebovali.
Jen bych si dovolil poznamenat, že jedna z Babišových chemických firem, Vámi udávané ftaláty, vyrábí zde na Moravě v množství více, než velkém....
Ftaláty jsem nikdo lifrovat nemusí.Vyrábí se tu už několik desetiletí.Běžně jsou obsaženy v plastech. Dříve jich bylo naopak daleko více. Sledování obsahu ftalátů a jeho kontrola začla až někdy po roce 1995.Dříve,například za komančů, to neřešil nikdo, byly považovány za neškodné.
Babiš podniká tam, kde vložené investice pravděpodobně přinesou zisk. Nic víc.
V oblasti zdravotnictví například kupuje (případně zřizuje, jako v Praze a okolí) i zařízení zabývající se péčí o pacienty s Alzheimrovou nemocí.
22.6.2015 13:21
RE: treba bych se rád dozvedel, co delá Babiš špatne
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?
Reakce na 335209
komunisti snad nestrikali kazde jaro pohrobkem agentorange, nebo?
Ted davat na pole chemii s certifikatem je OK, ale hnuj je nebezpecny odpad!
Stříkali.
Komunisti, lidovci i bezpartijní. Několik jsem jich znal osobně.
Zmíněná práce byla přidělována starším ženatým mužům, tehdy ještě móda čerstvých tatínků ve stáří 40+ nepřevládala.
Mnoho produktů z té doby je dnes zakázáno asi stejně, jako v budoucnu bude zakázáno mnoho přípravků z doby současné - někdy je spolupráce vědy s praxí zbytečně překotná.
Hnůj je nebezpečný odpad, bez diskuze, a jako s takovým se s ním musí zacházet. Jeho únik do vody, například, je krajně nežádoucí. Pokus na lidech, provedený nedávno v Dejvicích, to prokázal jasně.
Možná že se vrátil z nedělního bojového výletu, našel mrtvé schránky, správně zaměřil lišku, a teď je rozčilen, že tiskem kromě Babiše s ptákem v ruce neexceluje i jeho fotka s ptákem v ruce. Jo, ty Zmrdi a Vohnouti od amerického humoristy O"Rourkeho z šedesátých let minulého století, kde jsou ? Opisovat je snadné, ale postavit na opsaném něco lepšího, to je prakticky nemožné, zvláště když už to opsané z šedesátých let minulého století tvoří i dnes špičku...
No, existují i horší věci než ti opsaní zmrdi, třeba tento stupidní brak přeložený z košer emerického originálu košer broukologem a vychválený košer tetou Tydli.
22.6.2015 12:57
RE: Dfens se rozparádil.
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?
Reakce na 335220
Od Rourkeho jsou kouzelné také jeho první "Kurvy z parlamentu". Protože jsme v Tzechbabwe tak minimálně třicet let za opicemi, vypadá to, co kdysi popisoval jako dnes nám nadčasově přímo šité na míru. Hejvlovy krátké kalhoty bych považoval jen za krátkou nepozornost Dhágmar Veškrn. Uhlídat toho ožralu měla permanentně už i jeho bejvalka, paní Olga, kterou zřejmě svými pozdními milostnými avantýrami, pokud se tak dá nazvat neukojitelná zištnost některých mladších dam, otrávil. Ještě líp, než jak Lahev šuká Vondru, se mi líbilo foto v knihovně, jak má na hlavě obráceně nasazené židovské motlitební řemínky, a smějící dalajláma se mu je snaží nasadit správně. Nechápu, jak to mohou nechat naše bohulibé vševědoucí sametové orgány na internetu, když jinak zuřivě bonzují i každý naprostý nesmysl.
podobně jako kdysi Havlovy pozednářsku zkrácené kalhoty.
Takhle chčije na všechny české firmy (TOI-TOI, které nejsou jeho, na lidi trpící zlými nemocemi, i na Řecko, které by podle pantáty mělo „konečně zkrachovat“.
Zkrátka na všechny okolo – jako pravý spojenec USA a Sorose.
No, ještě že se u té mušle nevypustila Krnáčová.
22.6.2015 13:14
RE: Chčijící Babiš je metafora a znamení jeho pánům
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335219
Tak to měl ten plný měchýř pustit do kalhot jako šlechtic? Je k nevíře, jak může někoho rozparádit k nepříčetnosti tak banální věc, jakou je idiotská fotka jakéhosi paparazzi a dávat tomu ještě skryté významy.
Pokud se mu skutečně podaří dostat do státní kasy ty dlužné stamiliardy z DPH, tak potom uděláte co? Hodíte si mašli, protože "vás našli"? Vždyť kdo jiný tomu může klást odpor?
Tvůj milovaný Babiš, ten na kterého se spoléháš, že tě povede do ráje, tu fotku umístil na svůj facebook. Takže Dfens má ve svém hodnocení naprostou pravdu. Ale je dobře, že se spoléháš na nového mesiáše, naděje je důležitá, i kdybys měl pak pracovat v obrovském lágru, v který se ČR promění. Přeci jen, když se nepostarám sám, musí to za mě udělat někdo jiný.
>Pokud se mu skutečně podaří dostat do státní kasy ty dlužné stamiliardy z DPH, tak potom uděláte co?
Jestli si opravdu myslíš, že prodavači párků dluží na daních stamiliardy, tak potom se nedivím, že máš takové představy o světě kolem tebe.
>Vždyť kdo jiný tomu může klást odpor?
Teď už jen Babiš. Nikdo jiný nás zachránit nemůže.
23.6.2015 0:06
RE: Chčijící Babiš je metafora a znamení jeho pánům
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335250
Na pindy bez argumentů nemá smysl ztrácet čas. Jen bych rád připomenul, že před čtvrt stoletím si zdejší "lid, který je zdrojem veškeré moci" zvolil jako svoji perspektivu kapitalizmus, jehož krédem je "nic než zisk". Pokud tedy někdo z kapitalistů jsa filantropem sežere ty ostatní byvšími jen sobě chamtivými, slza mně z oka neukápne. To není o lásce k oligarchovi. To je o pragmatizmu, kdy košile je bližší kabátu. Takovy holt už je ten kapitálizmus. Nemravný, bezcitný a chamtivý. Jó zvykněte si vážení, když vás ve srovnání s ním "pálilo dobré bydlo" předplyšákova.
to není fotka nějakého paparazzi. To je fotka z Babišova Twitteru. Prostě součást volební kampaně.
D-fense píše trochu vulgárně a nálepkuje. Ale jak píše na webu nahoře:
Důležitá upozornění pro čtenáře!
1. Články zveřejněné na těchto stránkách se často týkají jevů či věcí, které se autorům článků nelíbí nebo na ně chtějí z různých příčin poukázat. Čtením těchto textů můžete přijít o iluze, které vám nikdo nebude nahrazovat jinými.
2. Veškerá podobnost popisovaných osob, jevů nebo věcí s reálně existujícími osobami, jevy nebo věcmi je čistě náhodná.
3. Většina zde publikovaných textů je politicky nekorektní, xenofobní, sexistická, nacionalistická, heterosexuální, rasistická, záštiplná, obsahuje sprostá slova nebo alespoň překlepy a gramatické chyby.
4. Můžete vyjádřit váš názor v diskusi, nečekejte ale, že s Vámi někdo bude souhlasit, odpovídat Vám nebo se Vám omlouvat.
5. Obsah článků a diskusí k nim závisí na rozhodnutí autorů, obsah stránek pak na libovůli majitele webu (D-FENS).
6. Pokud se Vám to nelíbí, nečtěte to.
PS: A já nikdy nepochopím kdo mohl BAbiše volit? Vždyť to bylo od začátku jasné.
23.6.2015 1:05
RE: Chčijící Babiš je metafora a znamení jeho pánům
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335251
>Důležitá upozornění pro čtenáře!
Nechápu, proč není ten citát brán se vší vážností. Tedy že majitel toho webu je cvok.
Nevolit Babiše bylo od počátku jasné? Čím, když daleko široko nebylo profláknutějších politiků nežli byli ti dosavadní? Když se zde opakovaně, přes jejich nevěrohodnost, volili stále dokola ti samí, tak proč nedat konečně možnost tomu kdo profláknutý není a slibuje dělat něco pro nápravu toho stavu? Je půlka volebního období, preference má nejvyšší, radikální změny jsou na cestě a nejeví se být jako politický sebevrah. Naopak soupeřům vyráží dech i trumfy informacemi, které si dovede k argumentaci opatřit, takže z něho začínají dostávat psotník. A že jsou to informace o nich samých? Tím líp. Nemohou si být nikdy jisti, že schovají před veřejností své všivárny. Kdysi byly na "bilboardech" jak hrdinové doby, tak desperáti a není lepší metoda jak společenství kultivovat. Nebo je lepší nechat vytékat tu dosavadní, prý "zákonodárnou"(!), žumpu?
Nečekal bych výměšek nějakého prostoduchého frustráta z D-fense klubu zrovna na Zvědavci.
Babiše volilo mnoho lidí pro fakt, že je nesmírně bohatý člověk a nepotřebuje již z politiky krást! Nevím, do jaké míry je tento předpoklad naplněn, ale zatím se mně zdá, že "šlape na přezky" mnoha zlodějům a zlodějíčkům a proto ten nebývalý řev v naší korupční zoologické zahradě, kde každý na každého něco ví a všichni kradou jak o život. Bavit se o nějakých "estébácích" 25 let od roku 1989 je opravdu mírně řečeno zpozdilé! Honíme pořád nějaké agenty a důvěrníky STB a dodnes jsme skutečné "estébáky", tedy ty , kteří je řídili a kteří zlo páchali, nijak nepostihli!!!! Taková je morální úroveň v České republice! Babiš pracoval v té době v zahraničním obchodě a tudíž se musel chodit "zpovídat", jako každý jiný pracovník zahraničního obchodu tehdejších PZO! Je otázkou, zda někomu škodil,zda někoho udal, nebo jinak ublížil. Myslím, že nikoliv. Byl na postě, kde to dělat nemusel a pocházel z kádrově dobře zapsané rodiny - jeho otec byl tuším ředitel Polytechny.
Babiš zbohatl nepochybně, že měl ty správné styky, ale také , že jde o velmi pracovitého člověka.
Nevím, jak soudit člověka, co se šel na nějakém koncertě docela normálně "vyčůrat" a co to o Babišovi vypovídá. Myslím, že nic!!!
Babiš, pokud mám informace, trpce lituje , že vstoupil do státních služeb a snaží se o nějakou , i když dost "humpoláckou" nápravu věcí obecných. Hlavně nevím, zda si do ANO vybírá ty správné lidi a také je do politiky instaluje. To mu lze vytknout, ale pracuje s tím, co je! Lepší lidi asi nesežene, protože politika je přeplněna morálně vadnými a špatnými lidmi a dobří, když to vidí, se tam nehrnou, protože nechtějí mezi takovou nebezpečnou "svoloč" zapadnout! Babiše bych za silně pokleslou politickou scénu u nás nikterak nekaceřoval! Koalice je také spolek darebáků, především uskočných a slizkých lidovců, kde je předseda velezrádný element a trojský kůň a o ČSSD není ani potřeba hovořit, viz třeba církevní restituce a jiné volební sliby.
Článek dfense je dost hloupý. Když se zamyslím nad kandidátkou v minulých volbách, vycházelo mně Babišovo ANO jako vhodná alternativa mezi ostatními "zločinnými" stranami, takže hloupě "nálepkovat" voliče ANO je pitomé ze samé podstaty! Tedy podle dfense, kdo nevolil podle jeho představ je cituji :
"Jo, jasně, volí ho primitivové, lidi, kterým to moc nemyslí, prostě různý vesnický dementi, cementový lopaty a frustrovaný zoufalci, ale tyhle všichni mají taky voličský hlasy, nebo ne?"
Máme nějakou formu "demokracie", i když hodně "ustřelenou", ale myslím, že spíše primitivní názory má dfens! ANO jsem nevolil, moje svědomí je tedy v tomto ohledu "čisté", ale grafomanské "blbínky" typu dfense také rád nemám a když už něco dfens píše, tak by u toho mohl také trochu přemýšlet.
22.6.2015 15:31
RE: Dfens někdy docela pěkně blbne a píše krávoviny!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 335233
S Vaším sdělením bezvýhradně souhlasím - jednoznačně kontrastuje s tím ubohým výplodem, na který jste reagoval. Velice se mi ulehčilo, že se našel alespoň jediný, který dokázal velice slušně a přitom exaktně poslat tuto lingvistickou sračku tam, kam patří
23.6.2015 1:20
RE: Dfens někdy docela pěkně blbne a píše krávoviny!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335242
No nezbývá ani mně než s vámi oběma souhlasit. Tím jsme ale poslali za tou "lingvistickou sračkou" i editora, kterému naopak připadla k uvedení vhodná. No je to sice jeho web, ale snad se pro kritiku nesníží k nechutné odvetě ve formě "zaracha".
že nezávislé weby jsou pod dosti priimitivním útokem nepřátel Babiše. To je pořád dokola, nějaké trapné pomlouvačné články, a lá Rudé právo o chartě.
Přineste sem důkaz, že něco zpronevěřil, že šuká svou podřízenou, že odpustil daně kamarádovi, že odpustil penále nebo trestní stíhání kamarádičkovi z partaje, kterej si vzal dotaci na sportoviětě, a přes uplně vyčerpanou dotaci je na dané lokalitě neporušená zelená louka ...
Tyhle <>viny kde se zabýváte tím, že nechá fotit, a hned do toho mícháte jak nastavuje prdel GMO Monsantu, to napíšu klidně o Putinovi .. dyť Leningrad uzavřel smlouvu s EuroChemem na výstavbu fabriky na hnojiva .. prej je to pobočka Monsanta. TO JE KONEC RUSKAAAA řvou na dfensu ?
Babišova personální politika je ovšem pro mne velkým zklamáním. Nevím, jestli si buduje pozice u havloláskařů, ale jejich prosazování do veřejných funkcí, to je pro mne nepochopielné. Čiň čertu dobře, peklem se ti odmění . TOHLE je skutečný Babišův problém, ne nějaké kraviny z dfensu. článek za 5
Tuším že pan Kmenta v knížce Kmotr Mrázek
http://uloz.to/hledej?q=Kmenta
Nebo nějaký text o Krejčířovi
http://uloz.to/hledej?q=Krej%C4%8D%C3%AD%C5%99
jak lecitel tak I omega to vystihli spravne, "Babis je bohatej, tak je to kurva ktera krade". jedine snad Omega by mel byt trpelivejsi a neremcat po pomerne kratke dobe o "Zklamani" ono je totiz nesnadne si vybrat zlato z zumpy I pro Babisaka.
Nas narod se vyznacuje tim ze jsme jedni z nejzavistivejsich tvoru na svete, Uz prislovi "Boze dej at mu krava taky chcipne" ma neco do sebe. k tomu davka zidovskych manipulatoru rozlezla od hradu do CSSD nam dodela obraz spolecnosti.
Podival jsem se na jeden clanek Defencaka, a to o strelcich. Jsem taky jeden z nich na strelnici chodim pravidelne, a potkavam tam ruzne lidi od zacatecniku az po "vazne strelce" ale nikdy jsem nepotkal typ lidi o kterych Defenca pise. Bud tam kam chodi je skkutecna snuska uhozenych, kteri by nikdy nemeli dostat zbrojnak vcetne jeho,nebo jen tak keca aby byl zajimavej.
Ale dost o nem neni nikterak zajimavy podobnych grafomanu kteri pisi a uverejnuji fotky svejch ksiftu kde je to jen mozne, jen aby se o nich vedelo je dost, proste megalomaniakaky jako je on a treba Olser ma kazdy narod.
Zpet k Babisovi. predesli dva ke kterym se vyjadruji maji naprostou pravdu, ovsem jak je videt, veetsina pitomcu zde nema ani zbla soudnosti. Bohuzel zrejme ji sem tam postrada I taticek zvedavce Honouralble citizen Stwora, ale myslim, ze po zkusenostech v kadadadade ma na dusefni vypadky pravo.
ale zase BABIS je videt ze vetsina mistnich z ceskeho kotliku vi celkem prd jak a kdo chodi do vlad v zapadnich zemich. Vetsinou jsou to slusni lide, ale nektere z nich behem casu moc zkorumpuje, potom nasleduje mensina tech kteri tam jdou protoze v soukromem sektoru se nedokazali uzivit, a zbytek jsou habitualni (prominte nevim jak se to prelozi) cinovnici typu sobotky, kteri si uz v mladi uvedomili ze jako podnikatele na to nemaji, a zivit se jako manualni praci neni pro ne koser, a tak se dali na drahu politickych cinovniku, ktera zacina podrztaskarenim typu Ofcacaka.
Proste I na zapapade je to v podstate jako u nas, ale s jednim rozdilem, kdyz je nekdo chycen u krivarny tak jde okamzite od valu, v tech lepsich zemi uz podezreni je stoji koryto (ovsem mimo Italii)
Na Babise se vi celkem hovno, az na to ze byl u STB jako vetsina otcu a dedu dnesich ODS KDU, a SOCDEM politiku, tak o co jde.
Babise osobne neznam, nikdy jsem ho nevidel jeho balik skvary mi nevadi, a pokud vim, tak ho zatim nikdo nenachytal u vetsich levaren, (male dela kazdy). Mimo toho Babis plati dane a to dost primo zde v Boehmenlandu oproti vetsine jeho spolu-oligarchu.
Máš tenhle svůj příspěvek založený na stejných "faktech", jako když jsi tvrdil, že do Afghánistánu jezdí vojáci na povel a nemůžou za to, kam je vláda pošle? Já jen, že ti vojáci tam jsou do jednoho dobrovolně kvůli pohádkovému platu a o ty místa je rvačka. Kydy o "závistivých Češích, kteří závidí například "schopnému" Koženému, Bakalovi, Krejčířovi a dalším jejich "úspěch" a "pracovitost", to je taky ohraná písnička. No jistě a když byli všichni dnešní zloději u STB, tak vo co de? Vždyť je to přeci v naprostém pořádku, ne? Co se týká daní, trochu tě uvedu do reality, stejně jako s těmi vojáky:
Firma Agrofert, kterou Babiš vlastní, se z hlediska příspěvků na daní z příjmů právnických osob nedostala ani do TOP 10. Agrofert není dokonce v TOP 100. Někteří poplatníci ale nedali se zveřejněním svých jmen souhlas a nedá se tak říci, jestli se Agrofert v TOP 100 nachází, či nikoli. Z důvodu zákonné povinnosti zachování mlčenlivosti nemohu sdělit, zda byl, či nebyl Agrofert v TOP 100, ani to, zda nás zprostil mlčenlivosti, uvedla serveru Podnikatel.cz Petra Petlachová, mluvčí Generálního finančního ředitelství.
Podle Karla Hanzelky, mluvčího Agrofertu, se ale Agrofert v TOP 100 nachází. „Splatná daň koncernu Agrofert v České republice za rok 2013 činí 649 milionů Kč. Ve všech zemích, kde Agrofert působí, činila daň z příjmu v součtu: 1,534 mld. Kč. Na zdravotním a sociálním pojištění vloni Agrofert v ČR zaplatil 2,087 mld. Kč,“ upřesnil serveru Podnikatel.cz Hanzelka. Zdroj
Mimo to Babiš dostává dotace od daňových poplatníků oproti většině jeho spolu-oligarchů. Jen nějaké drobné - 3 miliardy Kč.
Takže veškeré daně a dokonce i zdravotní a sociální za všechny své zaměstnance dostane Babiš zpět a ještě mu něco zbyde. Tolik k realitě.
pro pana Boha o cem to meles? Kdy jsem se kladne zminoval o krivych parchantech a.k Kozeny Bakala a Krejcir? pokud nejaky blabol ode mne ctes, nauc se doplnovat diakritiku, kterou jak jsem kdysi sdelil proste nedelam, a taky sem tam ustrelim ve vetnych znamenkach, ovsem rozumet textu bez techto "vylepseni" chce intelikenci kterou zrejme postradas, ovsem je mozne, ze jsi absolvent Svetove Uni v Plzni nebo na Zizkove university Komenskeho.
Meles Babis sem, Babis tam, Babis tohle Babis tamto...jsi typicka socdemacka pijavice, ktera si jeste neuvedomila ze hlavni meta podnikani - po cesku pisnisu je vydelek.
Vydelek neboli profit neni nic nemoralniho, pokud ho dosanhnes pokud mozno slusnou cestou.
Zde kde stridave s CR ziji, je vydelek cili kseft cili Byznys normalni a je take normalni trosku podvadeni na vsech urovnich.
Vim o cem pisi protoze jsem byval zde majitelem "pisnisu" a vim jak mi lidi platili, a I jak jsem se snazil ocuravat bernak - slo to ale s riziky...
Je to proste ceska natura okopavat ty co maji ovsem bez rozdilu jak moc kdo krade. Pokud vim tak "zasranyho sloveckyho esteeebaaaka Babise jeste nikdo na svestkach nenalapal, jen v novinach nedavno psali jak jeho druzka "ulila neco pred celnikama'
Takze cti poradne co druzi pisou, a nedelaj ze sebe vola.
No, já chápu, že tě hrozně mrzí, že jsi zase plácnoul hovadinu, tedy že Babiš platí daně, když je ve skutečnosti neplatí a navíc dostává od státu, takže jsi začal mluvit z cesty. Co nechápu je to, že mi tu něco podsouváš o socdemákách, když vzápětí tvrdíš, že sosat od státu, případně stát okrádat je BYZNYS. To sosání od státu a socdemáci tak nějak patří k sobě, takže pokud je sosání ok, tak jsi vlastně socdemák ty, že? Pokud tuhle elementární logiku nechápeš, tak bude problém někde jinde, než v diakritice.
byl jsem si pro par pixel Plzne a nastesti tam meli par uz chlazenejch a tak jsem hned po prijezdu domu jednu "urazil" a dobre sem udelal, jelikoz je zname ze maala mira alkoholu cloveka uklidnuje. Po sednuti k pocitaci jsem otevrel muj milovany Stworuf keckoutek a hle.... mistni poradenko mi zase ustedril par mouder, a mimo toho po Sobotskovsku vlozil do me nevymachane huby (jak obcas se prorekne mistni guru soukrajan Stwora) par sentenci cili vet ktere jsem nevyplkl, ktere byly mazane vykrouceny z meho spoluplku a predestreny ctenemu p.t. publiku jako me blaboly a byl jsem za ne automaticky sprdnutej.
nemam k tomu co dodat, je videt ze pan "poradim rad" je skutecne versotepec par excellence, proste je hovado, hovado, hovado, a je zralej bejt v pristim volebnim obdobi jako nastupce Zemana, kterej spolu s ofcackem je uplnej bridil (causa Peroutka).
jdu pro dalsi pivo... pokud tomu nerozumite, nevadi, ja uz taky ne...
Vážený "Poradím rád" zkuste poradit jak to mají v tom Agrofertu dělat, aby nebyli v zisku ale ve ztrátě, a mohli dlouhodobě fungovat.
Oproti většině jeho spekulujících spolu-oligarchů něco vyrábí, zaměstnává lidi, a produkuje zboží, které by bez dotací asi produkovat nešlo. Dotace neukradl, někdo mu je odhlasoval, nebo snad všechny uplatil ?
Jó, spiknutí jako proti církvi a lidstvu se snadno vyrábí, důkazy nemusí být, taky by to nebylo spiknutí, stačí pohodit pár čísel a hestroyové můžou zešílet blahem, jak ho právě přistihli na švestkách. Jenže z toho mála mu zde dokázali pouze, že ho má v ruce. Ale ani to už není pravda, protože šlo o minulý čas, už když se o tom poprvé psalo. Takže ...
Vážený "Pisatel si přeje zůstat v anonymitě". Jsem rád, že máte svého oblíbeného STBáka. Dokonce takového, který něco produkuje. Samozřejmě, že kurvit motory by bez dotací nešlo, jenže ono je hrozně jednoduché podnikat s tím, že to celé zafinancuje daňový poplatník. Některý si u toho dokonce chrochtá blahem. A až dostane své otruby přímo k rypáčku, tak už mu nejdojde, že se právě stal zvířátkem na Prasečí farmě. Dotace Bureš neukradl, protože dnes už se nastavují zákony tak, aby se dalo krást legálně. Uplatil koho potřeboval, na zbytek měl složku. Někdo, kdo si myslí, že půda, stát, média a i ten zbytek by měl patřit jednomu člověku (potažmo zástupci skryté "elity" ), to podle mě nemá v hlavě v pořádku. Z toho mála mu pouze dokázali, že daňoví poplatník mu platí půl platu zaměstnanců a daně, takže stát z jeho podnikání nemá nic, snad jen to, že místo aby platil lidi na pracáku, tak je nechává vydělávat Babišovi, podobně jako náckové nechávali Židy vydělávat Schindlerovi. Což je už neskrývaný socialistickokoloniální korporativismus/klientelismus (zde jsem použil výstižný název použitý kolegou výše) jak vyšitý. Zformátoval jsem ti to tak, abys tomu dobře rozuměl, ale i tak pochybuji, že bys dokázal pochopit širší souvislosti, tedy oligarchický systém, kdy "elity" přidělí celé státy pár vyvoleným, čímžtopádem už není vůbec potřeba se ohlížet na nějaké demokratické principy a vše jede jak dobře namazaný stroj. Nicméně se svobodou to už nemá nic společného. Svoboda je totiž úzce spjatá s nezávislostí, kterou tento systém likviduje, jak může.
Vždy potěší odpověď složená z pouhých invektiv, majících s tématem pouze okrajové vazby.
Oligarchického systému se bojíš, svobody a nezávislosti se ti zachtělo?
Pozdě, pozdě, pozdě!
O svobodu a nezávislost jsme přišli už dávno, industrializací společnosti (úprkem od zemědělství). A oligarchický systém se tady kontinuálně pěstuje od dávnověku, s krátkou výjimkou - experimentu rovnostářského socialismu, jen se tomu vždy a všude neříkalo oligarchický.
Dotace (zemědělské) mohou být i vyhazováním peněz daňových poplatníků, ale rozhodně nejsou adresně přidělovány jen Babišovi, a jejich objem je asi 13-krát větší než zmiňované 3 mld Kč pro Agrofert. O větši části všech zemědělských dotací (cca 5/6) rozhoduje a kontroluje Brusel (tam je taky všechny uplatil nebo měl na ně složku?). Pravda, nedostávají je spekulativní oligarchové neboli veksláci, protože dotace mají nějaké podmínky ke splnění. Tím je hlavně to aktivum, které zdejším hýkalům z jejich výčtu záměrně uniká. Stát (EU) pokud si "objedná" dotační politikou určité chování podnikatelů, získává tak např. nějakou komoditu do hospodářství v určité ceně, kterou by jinak nezískal.
Bez tohoto aktiva je pochopitelně hýkalovo účetnictví státních financí značně ztrátové, neb u nich platí dotace = čistá ztráta.
Buď pochválena EU, přes všechny chyby a nedostatky, neboť odoláváš zdejším negramotným hýkalům.
Otázkou zůstává přiměřenost dotace k onomu aktivu, ale to není problém pro zdejší hýkaly, jak z výšeuvedeného plyne.
To jsi se krásně rozhýkal. Jen jsi nějak zapomněl, že my tu v ČR dotujeme biopaliva více, než požadovala EU, protože se o to Babiš zasadil, ale chápu, že tyhle maličkosti nemá cenu řešit. Teď když jsi vysvětlil, že už jsme přišli o svobodu a nezávislost dávno, takže je to v pořádku, můžeme v tom pokračovat a ten systém "vylepšovat" zaváděním další centralizace moci.
Ano, stát by skutečně nezískal naprosto neekologické palivo, pokud by ho nedotoval. To je to hlavní aktivum, neeologické likvidování půdy a následné šacování peněženek daňových poplatníků. Jestli tohle nesouvisí s vexláctvím, tak už nevím co.
A děkujme za to EU, protože pro hýkaly bude vše dražší, půda se dříve zkurví a tím pádem bude lépe, jestli jsem to pochopil správně. Takže jdi vytvářet větší koncentrák a vesele si u toho hýkej do kroku, ty novodobý bolševiku.
Žádná čísla, jen hýkání.
>že my tu v ČR dotujeme biopaliva více, než požadovala EU, protože se o to Babiš zasadil
O kolik, číslo chybí, čiré hýkání.
Babiš se o to zasadil- jak to provedl a kdy, chybí to podstatné -odkaz.
Hýkal si myslí, že každé jeho hýknutí má váhu argumentu.
Pro mne ne, proto končím definitivně.
Hýkání nazdar!
Celý můj vstup do tohoto vlákna byl omyl, jak se ukázalo v diskusi, vrchní hýkal o zemědělství ví prd, viz silo a siláž, kolem pole jel asi jednou autobusem.
A co to tvoje hýkání? To obsahuje nějaká fakta, kromě tvých domněnek? Neměl bys sis nejdřív uklidit před svým chlívkem?
Jak před pěti lety Babiš prosadil podporu biopaliv
I sám Babiš, na rozdíl od drtivé většiny jiných podnikatelů, o lobbingu mluví otevřeně. „Ano, lobboval jsem za biopaliva. Volal jsem třeba některým poslancům. Nebojím se říkat své názory nahlas,“ prohlásil byznysmen, jenž je znám především svými kontakty na ČSSD.
Dal jsem ti to tučně, abys neměl potíže to přečíst.
Cesta špatným směrem: Biopaliva škodí čtyřikrát víc než benzin a nafta
Přesně v den, kdy Brusel vydal zprávu o škodlivosti biopaliv, český Senát umožnil navýšení podílu biosložky v pohonných hmotách na 4,1 procenta u benzinu a na šest procent u nafty.
Analýza, kterou Evropská komise k údivu pozorovatelů odstřihla od nedávné souhrnné zprávy o biopalivech a neuveřejnila, zjišťuje, že kvůli bionaftě z evropské řepky se nepřímo uvolňuje do ovzduší 150,3 kilogramu CO2 na jeden gigajoule a u bioetanolu z evropské cukrové řepy je to 100,3 kg. To je zřetelně více než emise 85 kg z běžné nafty nebo benzinu.
Referenční hodnota pro tyto cíle je 5,75 %, vypočítaná podle energetického obsahu celkového množství benzinu a nafty pro dopravní účely prodávaného na jejich trzích, do 31. prosince 2010. 2003/30/ES
Protože EE ustupuje od toho zhovadilého nápadu s biopalivy, tak si Hrabiš ještě pro jistotu schválil sosání na dalších 5 let.
Češi jdou proti úmyslu Bruselu změnit podporu biopaliv
Co přesně kritizovaný zákon mění? Za prvé zavádí mírné zdanění „čistých“ biopaliv. Důvodem je fakt, že Brusel Česku vyčetl, že v minulých pěti letech podporu bionafty přepálilo, do budoucna už na ni nesmí dát víc než devět miliard. Daňová úleva se tedy snižuje, ale i tak zůstane do roku 2020 zachována.
Instituce Unie nyní jednají o tom, jak v desetiprocentním limitu z roku 2008 srazit podíl biopaliv vyráběných ze zemědělských plodin. Vyšší spotřeba obilí a řepky vede ke zdražení potravin a odlesňování. Pro biopaliva 1. generace má být stanoven strop mezi pěti až sedmi procenty celkové spotřeby pohonných hmot.
Tvému neomarxistickému hýkání třikrát zdar!
No tohle už vypadá na slušnější příspěvek. Pochvalujete v něm korekční vliv EU, kterou jsem již dříve ocenil slovy: Buď pochválena EU, přes všechny chyby a nedostatky, neboť odoláváš zdejším negramotným hýkalům. Vy nejste negramotný ale jednostranný. Z pramenů, které jste uvedl jste citoval příliš selektivně. Tyto metody se používají od nepaměti, když hýkal potřebuje někomu přitížit. Zde jsou jiné uváděné důvody pro pokračování v programu biosložek nejen z řepky, navíc Babiš nerovná se senát:
"Biosložky se v Česku do paliv povinně přimíchávají od roku 2010. Cílem je plnění závazků z evropských směrnic, jež země odsouhlasila ještě před Babišovým vstupem do politiky. Česko tehdy slíbilo, že do roku 2020 pokryje nejméně deset procent spotřeby pohonných hmot v dopravě z obnovitelných zdrojů."
"Každopádně letos v létě první pětiletá fáze podpůrného programu končí a ministerstvo zemědělství muselo připravit pokračování na období let 2015 až 2020. Kdyby v další podpoře nepokračovalo vůbec, hrozila by zemi pokuta za neplnění ekologických závazků, podle ministerstva zemědělství až miliardová."
Pro Babiše jsou tam zcela špatné zprávy z výzkumu CO2, setrvačnost legislativy bude snad kratší než při dotacích fotovoltaiky.
Ukazuje se ale, že data a odkazy jsou pro hýkaly nebezpečné, protože dokládají, že ten Babiš je v tom namočený přiměřeně podnikatelsky nikoli však kriminálně.
Malé levárny dělá každý?
Co to je malá levárna? 100Kč a nebo 1 000 000Kč?
Mimochodem neoznačujte, že malé levárny dělá každý. Já nedělám levárny, ani malé. Opravdu.
22.6.2015 18:59
http://denikreferendum.cz/clanek/20605-babisova-firma-znicila-svemu-konkurentovi-urodu-za-ctyri-miliony
Poctivě jsem prošel celou diskusi, ale nikde jsem neobjevil zmínku, že "Babišova firma zničila svému konkurentovi úrodu za čtyři miliony"
(http://denikreferendum.cz/clanek/20605-babisova-fi...)
Přiznám se, že jsm počínání Babiše předtím moc nesledoval a moc jsem nechápal lidi jako Kalousek nebo Paroubek, kteří mu neustále nadávají. Avšak tento článek mi otevřel oči. Zničit úrodu chemickým svinstvem jedem měsíc před sklizní dokáže jen zvrácené nenažrané hovado! Navíc se nedávno zjistilo, že Roundup je karcinogenní!
Jinak, nízkému hodnocení článku se moc nedivím. Nemusí totiž souviset s Babišem, ale s nízkou úrovní textu. Defens je ubožák, který se ze svých frustrací vypisuje a otravuje tím virtuální prostor. Nic proti tomu, dělá to tak spousta autorů. Jenže se to musí umět. Číst ho nemá smysl. Je totiž stejně vyprázdněný jako Babiš/Bureš.
24.6.2015 0:09
RE: http://denikreferendum.cz/clanek/20605-babisova-firma-znicila-svemu-konkurentovi-urodu-za-ctyri-miliony
Reakce na 335260
ano tak clanek z odkazu by si zaslouzil jednicku. Tento patri nekam do dikobrazu a s tim vtipem to taky je vselijaky.
Pan Babiš prezentuje svou politiku, že chce pro každého rovné podmínky, což jako živnostník chápu tak, že mi stát také bude garantovat prosperitu a zisky, stejně jako stát stát garantuje Babišovi, nu už se moc těším, na ty rovné podmínky ))
Nyní vážně, to co zde babiš zavádí je globalistický korporativní fašismus! Bohužel já necinkal klíči proto, že dnes budu žrát v luxusním balení otruby, já necinkal proto, že můj žovot bude řizený šipkami, zákazi, příkazi a omezením, já necinkal proto, aby justice byla prolezlá sionistickými zaprodanci, bolševiky a korupčníky, já necinkal proto, abych se dnes bál islámskýho ksindlu. Dnes se stydím za to že jsem cinkal a tyhle havloidní a další svině pustil k moci.
Ano Babiš jak říkal je lobbista, jaký je rozdíl mezi korupčníkem, podvodníkem a lobbistou? Lobbista na to má živnost!
V parlamentu nejvíce Babiš vadí Kalouskovi,
který zoufale potřebuje
aby se rychle zapomnělo na jeho křivárny.
Kníže už táhnout nebude v dalších volbách
ODS to má taky spočítané.
Ale co s takovými kádry jako Němcová a Kalousek?
Vždy´t už tady málem vybudovali obdobu ukrajinského režimu.
22.6.2015 21:13
Babiš nedávno jel pro "inštrukce" do USA
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?
Článek od D-fense je povrchní a dost o ničem. Podstata věci je někde jinde.
Babiš zpočátku snad i měl nějaké ambice řídit stát jako firmu tak aby prosperovala (a přitom si ještě ulil něco málo do vlastní kapsy).
Pak jel do USA, kde se setkal s místními NWO politiky a miliardáři. Po návratu to byl úplně jiný Babiš, než ten co tam odjel. Vpodstatě začal plnit agendu NWO ve všech ohledech. Politicky, ekonomicky i sociálně.
Vyšel o tom "věštecký" článek na Aeronetu o tom, že si jede do USA "pro notičky". A po návratu Babiše se ukázalo, jak smutně byl pravdivý.
Křesťani se perou a žid jim k tomu dělá muziku. To platilo dříve. Dnes už si muziku děláme sami a iniciativně si k židovi jezdíme pro notičky.
Bělobrádek tam hned po volbách jel taky. Museli na něj čekat když jednali o vládě:
http://zpravy.idnes.cz/jednani-o-programu-koalice-cssd-ano-a-kdu-csl-fzl-/domaci.aspx?c=A131207_062412_domaci_kop
Jsme USA kolonie a nemůžeme si dělat co chceme. Bohužel.
A lidé.....? Ti jen koukají na své televize a hltají lži vysílané na CT24 a dalších stanicích.
Americký velvyslanec A. Shapiro dozoroval zjezd hnutí ANO a taky ČSSD.
A já se ptám: Proč jsou lidi tak blbý a slepý???? ... vovce.
23.6.2015 10:05
Babiš nedávno jel pro "inštrukce" do USA
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 335283
Bělobrádek je tradiční proamerický řiťolezec a s ním celá česká pravice. Tam to nepřekvapí.
Ale Babiš, nezávislý český miliardář, který je za vodou, to docela překvapilo. Asi dostal v USA nabídku která se neodmítá: Buď jdeš s námi, nebo proti nám. Až okupujeme Evropu, tak se všemi odpůrci a nezávislými zůčtujeme. Až bude ve střední evropě zuřit válka, ekonomika evropy se díky našim agentům v ECB zhroutí, tak budeš rád, když ti umožníme přežívat na našem luxusním tajném sídle v karibiku.
(nebo tak nějak)
cim vic penez mate, tim vetsi mate strach o ne prijit- prijit o vliv, o obranu. Takze naopak to vubec neprekvapuje, protoze ma co ztratit
24.6.2015 0:18
RE: Babiš nedávno jel pro
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335321
> Až bude ve střední evropě zuřit válka, ekonomika evropy se díky našim agentům v ECB zhroutí, tak budeš rád, když ti umožníme přežívat na našem luxusním tajném sídle v karibiku.
No říct mu tam něco mohli, ale neni to blb který než mít vrabce v hrsti, čeká na na holuba na střeše. Jinak by nebyl tím čím je. Ví tedy, že válka ve střední Evropě je možná jen s Ruskem coby protivníkem, ale pak už nepůjde o válku ve střední Evropě, ani o přežití na luxusním sídle a ke všemu ještě v karibiku.
To spíš si ho podali stylem "světskejch", když jim vlezl gádžo na štaci třeba s kolotočem... začali vozit ne za peníze, ale za "naturálie" - za knoflík... druhý den byl z placu pryč. No a "vobyčejný" miliardář pokud je goyím, je vůči těm stamiliardářům "vod světskejch" na tom stejně a má dvě možnosti. Poslechnout a bejt, nebo neposlechnout a nebejt. Jako to zkusili na Rusko snížením ceny ropy a sankcemi. Jenže Rusko je trochu jiná třída než Babiš a umí i může ten lepanec vrátit.
24.6.2015 19:31
RE: Babiš nedávno jel pro
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 335363
To byste se divil, kolik mocných bohatých mužů pracuje pro NWO jako tlupa nesvéprávných hlupáků a myslí si, že je to cesta jak přežít. Přitom opak je pravdou. Protože posléze budou odejíti coby mouřenínové, kteří posloužili a teď už nejsou potřeba.
26.6.2015 0:19
RE: Babiš nedávno jel pro
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335386
>To byste se divil, kolik mocných bohatých mužů pracuje pro NWO...
Nedivil. Jsou to však různé kategorie s různou motivací. No a Babiš je ta pragmatická, spoléhající se pokud možno sama na sebe. Je si tedy vědom kde jsou jeho hranice, za nimiž je pro něj půda z tekutého písku.
Na zdejším hnojišti si ale jak vidno vede úspěšně a tu fotku z veřejného WC lze víc než co jiné brát jako šťouchanec svým protivníkům z TOP09, že i na "lidové veselici" není nutné se s ostatními ožrat jak papežský prelát a pak místo úlevy na "polním" WC si ulevit do kaťat.
Debatovat o Babišovi je téměř nikdy nekončící zábava.
Existují dva tábory kdy jedni ho z principu nenávidí a ani moc nevědí proč, druzí z něj dělají veleúspěšného spasitele.
Nevím kam bych zařadil sám sebe ale upřímně řečeno nechápu kde se neustále bere jeho fanatický fanklub. Kdo má doma internet může si během jedné slabé půlhodinky vytáhnout na pana Babiše tolik špíny a kontroverzních kroků z jeho minulosti, že by si tento nově blahořečený mesiáš mohl v klidu podat ruku s největšími tuneláři této země a ani jeden z nich by se neušpinil. Proč? Protože jsou všichni až po uši v hovnech.
Nejvíc ale brečím při argumentu, že pan Babiš je tak bohatý, že už nemá potřebu krást.
Copak jeho fanklub zapoměl, že peníze jsou pouze nástrojem jak dosáhnout toho nejcenějšího? To jest moci? Ne, Babiš opravdu nemusí krást, jeho cílem je ovládat, mít moc.
Pro fanoušky pana Babiše několik nápověd kde hledat:
- Vytunelování firmy Petrimex
- OFI (Ost Finanz und Investition)
- Ameropa
- chazarský byznysmen Marc Rich
- privatizace Unipetrolu atd.
- vražda Jána Duckého
... a mnoho, mnoho, mnoho dalšího.
Ikdybych byl seběvětší naivka tak tomuhle člověku neuvěřím ani jeden jeho plamený projev.
23.6.2015 2:12
RE: Matně hledám důvod Babišova blahořečení
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 335282
>Ne, Babiš opravdu nemusí krást, jeho cílem je ovládat, mít moc.
To je ale novinka. Přímo geni(t)ální moudro. Cílem každého z lidí je mít moc. Nad někým, nebo nad něčím, ale vládnout. Jde jen o to, jak moc se o to ten který člobrda snaží a jak moc se mu to daří. No a taky jak moc si té moci váží, či jak moc ji zneváží. Ale to se vždycky projeví až už se s tím nedá nicmoc dělat, nebo naopak se mu ta všemoc musí uzmout. Násilně. Jak jinak. Jiným, kdo se rovněž snaží mermomocí vládnout mocí.
Pokud jsi pro ta uvedená obvinění nepodal na Babiše trestní oznámení, tak mu asi budeš muset čelit od něho ty sám na sebe a vzhledem k jejich závažnosti nelze vyloučit ani pozornost policie pro porušení zákona jejich neoznámením. Pak ani editor z toho nebude na větvi, protože to prošlo jeho pozorným uplatněním práva cenzora a o hledáčku státních orgánů na zvedavce nemůže být pochyb. Ona ta svoboda slova není až tak bezbřehá.
23.6.2015 8:28
RE: Matně hledám důvod Babišova blahořečení
výjimečné porušení omerty 109.?.?.?
Reakce na 335302
Tak se pochlub , co máš ve složce na Michall 82...ve 22:05 , nenapínej nás andreji.
Bravo.
Cílem každého z lidí je mít moc
Opravdu? Já po ni třeba absolutně netoužím a znám další hromadu lidí kteří to mají stejně.
Znovu bravo.
Klasická ukázka jak si vy, fanoušci pana Babiše představujete diskuzi. Vyhrožovat soudem, trestním oznámením atd. Každý nepohodlný názor lokalizovat, autora zastrašit. Klasické stbácké metody drahý přítely. Ne nebojím se vás. Založíte si u sebe v centrále na moje jméno složku?
PS: Netykáme si.
Každopádně díky za váš příspěvek, skvěle dokresluje podobu voliče či poplatného sluhy tohoto pochybného pána a nového "mesiáše".
23.6.2015 11:02
RE: Matně hledám důvod Babišova blahořečení
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?
Reakce na 335302
>Cílem každého z lidí je mít moc.
Hochu, podle sebe soudím tebe, ale tak to prostě není. Naopak většina lidí žádnou moc nepotřebuje, tu potřebují jen sociopati a psychopati. Jestli si myslíš, že matky vychovávají své děti proto, aby mohli uplatňovat svou moc, tak to posuzuješ z psychopatického hlediska. Pokud jsi v partě, kde se každý snaží získat moc nad ostatními, tak moc dobré kamarády nemáš. Mně je nějaká moc úplně u prdele. Můžeš tomu a nemusíš věřit, pravděpodobně tomu věřit ani nemůžeš, protože ti to kognitivní disonance nedovolí, ale to je asi tak vše, co s tím naděláš.
Už mi začíná být jasné, kdo toho chcípáka Babiše obdivuje. Buď ubožáci, kteří obdivují moc, nebo chudí duchem, kterým stačí, že slyší to, co chtějí slyšet.
Co se týká toho plácání o nějaké policii, trestních oznámeních atd, tak si dej studenou sprchu, tohle není právní stát, právě proto, že banda debilů volila bandu psychopatů, kteří si z toho tady udělali svůj ranč, se svými zákony.
........vy o koze. Ale stejne. Zebrak se bude soudit s babisem? S doslova armadou pravniku, ktery pro nej delaji uz od studií- vojin, cetar.. Co je to za debilni napad a hnusnej argument. Vite sam, ze babise "chytnout pod krkem" je pro uplne jinou vahovou kategorii, mimo i vas vesmir. Lidi jsou radi, kdyz uplatí a preziji svuj spor se sousedem, na kteryho neni metr.
24.6.2015 1:46
RE: Matně hledám důvod Hovnišova blahořečení
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 335302
"Cílem každého z lidí je mít moc."
podle sebe soudim tebe, ze? Ale nastesti ne kazdy je psychopat...
23.6.2015 10:34
Matně hledám důvod Babišova proklínání
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?
Reakce na 335282
Pořád nějak nechápu, čím se Babiš tolik liší od 90% ostatních českých milionářů proti kterým štvavé kampaně nikdo nepodniká. Vždyť dělají to stejné co on. A proti takovým šmejdům jako Bakala (který teď v tichosti tuneluje důlní průmysl a likviduje energetickou soběstačnost ČR) nebo Kellner (který teď v tichosti tuneluje O2) kteří podniky na rozdíl od Babiše vytunelovali, zlikvidovali a veškeré aktiva převedli do daňových rájů, je Babiš jen velmi slabý odvar.
Spíš to vypadá, že Babiš si hraje na vlastním písečku a není součástí bolševického vexláckého bratrstva, které rozkradlo český průmysl a dnes ovládá policii, soudy a tisk, takže je prakticky beztrestné a neviditelné (až na pár exemplárních případů).
>Pořád nějak nechápu, čím se Babiš tolik liší od 90% ostatních českých milionářů
Průměrně iteligentní člověk to chápe. Tím, že je ve vládě! A Bakalové a ostatní hovada zatím nemají dotace od státu v takové míře, že jim to takřka pokryje náklady.
>Spíš to vypadá, že Babiš si hraje na vlastním písečku a není součástí bolševického vexláckého bratrstva, které rozkradlo český průmysl a dnes ovládá policii, soudy a tisk, takže je prakticky beztrestné a neviditelné (až na pár exemplárních případů).
Naopak. Samozřejmě že je toho součástí. Jak jinak by se asi zmocnil takového bohatství a ještě si to nechal celé zaplatit státem? Babiš má jen prostě hodně složek na své bývalé soudruhy, takže sice kvíkají a chrochtají, ale Babišovy noviny je snadno spláchnou.
Podobně naivní představy mě naprosto fascinují.
24.6.2015 19:28
RE: Matně hledám důvod Babišova proklínání
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 335327
Spíš průměrná zmanipulovaná ovce to chápe. Inteligentní člověk nad tím jen kroutí hlavou. Stejně jako s Proubkem. Všichni ho nenáviděli a nikdo nebyl schopný uvést jediný pádný důvod proč.
Mamlas Babiš jde s vlastní kůží na politický trh, zatímco ti opravdu mocní zloději jen tahají v pozadí za nitky, korumpují politiky, soudce, kupují si v tichosti zákony. A nikdo je nezná, protože si dávají zatracený pozor, aby se jejich jméno nikde neobjevilo (natož pak v novinách nebo dokonce v televizi).
Průměrně inteligentní člověk pochopí, že Babiš je jen mediální fackovací panák, sloužící k odlákání pozornosti od skutečných megazlodějin a jejich strůjců.
25.6.2015 11:42
RE: Matně hledám důvod Babišova proklínání
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?
Reakce na 335385
Průměrně inteligentní člověk se ptá, jak je možné, že je porušován zákon o střetu zájmů a nikomu to nevadí, ale to je opravdu jen vrcholek ledovce.
Tolik debilů. kolik dostal Babiš hlasů se v ČR nevyskytuje. Buď ho volili i nedebilové, nebo byly výsledky upraveny.
Větší problém vidím v tom, že Babiš jako úplně obyčejný ministr současné vlády, stále ještě nebyl po všech těch svých excesech vyhozen.
V nedávné době přece několik ministrů vyletělo, v porovnání s jeho konáním, za úplné maličkosti.
Tak proč tam ten gauner pořád sedí???
Má snad Babiš estébácké složky úplně na každého?
Vytunelování firmy Petrimex, OFI (Ost Finanz und Investition)
- Ameropa - chazarský byznysmen Marc Rich - privatizace Unipetrolu atd. - vražda Jána Duckého .....
Je toho na Babise sakra hodne, ale jde to prokazat? A kdyz je to takovej parchant proc teda nesedi na prdeli nekde ve stinu jako ostatni gauneri typu Bakaly Rittiga Kellnera a netaha potichu za nitky treba saska Sobotky?
mel by to prece o hondne klidnejsi a "kract" podle nekterych z vas by mohl daleko uspesneji? Proc misto klidneho zivota v koutku, jako ostatni parchanti v cesku, vlezl do vlady a nechava se okopavat kdejakym socanskym ci lidoveckym ksindlem.
Muze mi to nekdo rozumne vysvetlit?
a neni to prece jen trosku mozne, ze ac je urcite kseftman (a kdo neni) prece je jen aspon trosku slusny clovek kteremu mimo penez zalezi na vlastnim narode (ty kecy o slovacich si strcte do prdele)
No tak to by me taky zajimalo. Dobra otazka. Snad se k tomu nekdo kompetentni vyjadri. Proc proste "sel s kuzi na trh" on sam. Jestli nejsou lidi, co si neudelam sam to nemam, exhibicionismus...netusim. Na druhou stranu doslova jen tak si koupit nejvetsi politickou stranu to "nejde". Ted ji ma a taky bez jeho ksichtu neznamena vubec nic.
Ale je pravda, ze do te doby, nez vylezl do televize a zacal napriklad u Krause vypravet svoje historky o kmotrech, nikdo ho neznal. To uz byl slavnejsi neviditelnej Kellner.
Taky me udivuje, jak neco takovyho muze dosahnout clovek, kterej neumi moc mluvit- nemyslim cesky jazyk, oproti Kalouskum a dalsim je i o dost hloupejsi- to asi souvisi s tim proc neumi mluvit. Ja ho porad vnimam jako personalniho reditele, kterej mel vzdycky moznost obklopovat se temi nejlepsimi a na tom vsechno postavit. Jakoby mu vsechno vzdycky nekdo poradil. Zacalo to jeho otcem......
Ukazujete nám, jak úžasně účinná je veškerá propaganda.
Víte co je to "spící agent" ? Jaké jsou zdroje vašich informací, když nereflektujete oligarchizaci východní Evropy pod kuratelou us tajných služeb ? Komerční televize ?
Pozorujete kruhy na hladině ignorujíc dravý život pod hladinou a poté si kladete "analytické" otázky typu "no to by mne taky zajímalo, jestli ten kruh na hladině může být od těch komárů, co tu lítají". A sám si odpovídáte jako : kdyby těch komárů bylo hodně, tak bude kruh fakt veliký.
Ja vlastne fakt nevim kdy jsme jeho jmeno zaregistroval poprve. Proste si nevzpomenu. Rozhodne ale vim, ze ho nikdo nikde nesklonoval. Stejny s Kellerem. O tom nikdo nic nevi. Nic. Jen ty nejvetsi tahy co jsou vetsinou spjaty s nasi republikou, nebo kdyz se zbavuje neceho nadpozemskyho. Taky spici agent? Jenom se ptam. Fakt nevim co Keller dela pod hladinou a vy to asi taky nevite. A to byl driv Keller proti Babisovi celebrita. Nikoho nesralo, ze tu skupuje kde co. Jestli Keller nekdy vyjde pred reflektory, tak si na vas vzpomenu. At zije globalni prediktor a jeho pohunci. (To ted na YT frci). Tak jste to myslel?
25.6.2015 0:59
RE: Vytunelování firmy Petrimex
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?
Reakce na 335358
Je bezesporu pravda což lze prokázat, že Babiš spolupracoval s mezinárodním zločinem. Už jste napsal jedno jméno Marc Rich byl mezinárodní zločinec v americe byl na něj vydán zatykač za dolarové miliardové daňové úniky, tento člověk představuje právě ty kamarády, které Babiš nikdy nepojmenoval, byl to ale pouze tento člověk, který ho napojil na bezednou virtualní studnu dolarů unicreditbank a jeho vazby na něj, je snadné prokázat. Dále jste zmínil firmu Ameropa a tu vlastní další mezinárodní zločinec Andew Zivy na tohoto zločince je vydán v několika státech zatykač, za nelegální těžbu nerostů, za obchody ze státy, kde bylo OSN vydané embargo, dále zatyhač za podněcování genocidy v Egyptě..Takže jelikož byla Ameropa akcionářem agrofertu, tak je asi jasné, že vazbu na sebe měli. Na Babiše je snad stále platný zatykač v Polsku, ale to nevím jistě, zda je stále platný?
Důvody Babišova současného vstupu do politiky je naprosto jasný, představte si, pokud by se k moci dostal euroskeptik? Babiš před vstupem do politiky šel čísly dolů a vše doháněl úvěry, kterých dnes má cca 30 miliard. Vstupem do politiky číslá začala růst, ale podstatný důvod je ještě od roku cca 2011 púřipravovaná dohoda TTIP na kterou pokud se podepíše v prvé řadě doplatí zemědělci, vstupem do vlády si vše dobře oševuje, lidem ukáže několik uvězněních přištipkářů a budou spokojení, ale on si pojistí budou prosperitu a zisky, komu z nás stát garantuje prosperitu a získy, myslím že nikomu, jediný je Babiš! Dnes babiš vesele skupuje zemědělskou půdu, která lze za peníze koupit a je na podepsání dohody TTIP silně připravená a nemusel ani nikoho korupovat, prostě se nemohl spolehnou na korupci, kterou vždy ve vládě prováděl. Ano je asi nemyslitelné podat na tohoto zločince žalobo, jelikož naše justice, no co Vám zde o ni budu psát, však její práci všichni znáte. Ještě dodám, že na PZO v úseku, kde dělal Babiš ředitele, tak se vytratilo cca 20 milionů, což je dost slušný počátek do podníkíkání.
Pozastavujete se nad nizkym hodnocenim clanku a ze zrovna na zvedavci...Ja nejsem rozhodne babisovec, ale taky bych ho nehodnotil nijak vysoko. Prijde mi to nez jako clanejk plny zajimavosti, jako spis neco z fora. No a na defensu oblibene lopaty tomu daly korunu. Uz chybeli jen cyklisti. Uz me urazi to vecne kopani do lopat a vecnych popelaru. A to nejsem lopata, ani z lopatove rodiny nepochazim. Zaroven si uvedomuju, ze jse otrok, jako 99,9 procent tehle spolecnosti, ale tyhle terminy se mi hnusi. Vlastne tedy lopata jsem. Skoda, ze je to deleni podle zamestnani porad tak oblibene- v tom negativnim slova smyslu. Je to asi tim, ze mi rodice, by neco takoveho nevypustili z huby a v tom jsem byl vychovan.
hele neblbni, zacinas plakat uz jako kafirnici kterym nakrivnej Zeman zariznul Kaju... neni zadna hanba bejt lopatka, ja osobne jsem zacinal jaku ucednik v Tesle, a prace I kdyz mne nevonela, prece mne jen zachranila ci pomohla zde za velkym rybnikem.
jako Lopatka, ci s lopatkovymi zaklady mas jednu vyhodu proti "intelikentum" v zahranici te lopata vzdy uzivi, coz se mnoho spoluuprchlym intelikentum zde tak docela nepodarilo.
takze neknuc a nenarikej ze jsi ci mas lopatkovy zaklady - proste pokud nejsi blbej, a moc krivej, tak te lopata vzdy slusne uzivi, a I kdyz se vyhrabes v zivote do post lopatovy sfery, vzdy v pripade nouze mas na co padnout zpatky, kdezto kafirnici musi stale lizat prdele....
Zaverem: od lopaty se vzdy dostanes nahoru pokud na to mas, ale od podrztaskovani po absolvovani Plzenske Uni , nebo Zizkovske Komenskeho university ...dal uz nebudu komentovat kam se dostanes, Stwora mi pak nadava ze sem dobytek
Jasne. Akorat jaksi ne vsichni to tak bereme. Proste mi prijde hnusny si nejakou frustraci klišovite vybijet tak, ze nazvu celou grupu lidi menecennou da se rict. Menecennou pro toho, kdo se tim ohani. No vsak vis jak. Od stredni a i pak na skole jsem "kytaroval do michacky" + mame baraky, takze jaksi vim co treba takova zednicka obnasi. Ze dobrej partak je to samy jak stavbyvedouci. Proste ten barak, vilu, domov duchodcu a podobny klasiky podle planu postavi. No a pro inteligenta je to lopata. O uzitecnosti lopat uz se nema pak vubec co bavit. Treba ridic takovyho popelarskyho auta musi mit skill jako prase a je to dost o zodpovednosti nic po celou karieru neposrat, nezabit, nezmasakrovat, nesesrotovat. A ze tech ulicek je. Nedavno si jiste hajzl, co v jednosmerce, kdyz delali svoji praci a troubil na ne dacan at asi uletí, protoze chudacek musi 3 minuty poseckat, taky myslel neco o lopatach. Vsechno ma svoje, kdyz se to dela poctive a kdo to nevi je lopata a vyjebana kunda. Nakonec se defence prave takovyma z korporatu zaobiral- kokotama s jejich pajplajnama. Nejak tak to tyhle typy ale maji hozeny.
Taky dost zalezi kdo to rekne. Kdyz student filosofie s brejlickama,kunda z neziskovky, manazer, kterej by si mel lidi ve fabrice naopak vazit, ale bere je pod uroven a jeste to ostentativne dava najevo... tak je to na pest. To jak se to mysli. To je cely. Ja mam s delnasama obecne pohodu a radsi delam ramus v 3ce nez veceret a etiketovat ve dvojce. Bez ani jednoho se neobejdu. Nebo nechci obejit. Do jednicky nepachnu, co bych tam delal, nejsem diplomat. Nakonec i Kalousek je radsi u Lojzy a ma to rad ze sedmyho, no a to uz je co rict
Jeste k tem fejkovym titulum: No ono vetsinou ti co si ho delaji, tak uz dopredu velice dobre vedi na co jim bude a proc to cele podstupuji, takze ja bych je nepodcenoval. Pravda pri emigraci od nuly je to na 2 veci. Nebo i tady pokud by chtel vykonavat neco "v oboru" proste se zivit praci.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-VIDE...
A ta diskuse pod článkem je taky výživná.
Web Dfense měl úroveň první dva roky po založení.
Nyní již není tím původním webem s inteligentním humorem.
24.6.2015 22:04
RE: Tak a je to tady, aneb odkud fouká vítr
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?
Reakce na 335373
A tady to někteří dydlují, fakt.
https://www.youtube.com/watch?v=cFp7tyNlf5M
https://www.youtube.com/watch?v=0rPYMffHSb0
Zachránil před likvidací už nejednoho CZ výrobce.
Strategický podnik na výrobu uzenin v CZ, Kostelecké uzeniny koupil s 200 miliónovým dluhem , s dluhem také Bilbo Most, Maso Planá a další před bankrotem. Podotýkám , nikdo ty firmy nechtěl....tak proč je koupil? Následkem toho ....
1. Několik tisíc lidí má práci.
2. V krámech by fakt už byl asi jen polský salám a zbytky z EU sraček.
2. Platy v těchto firmách vzrostly dle profese o 15% - 40%, lidé jsou pod kolektivní smlouvou a mají pracovní smlouvu na neurčito.
3. Firma prosperuje a jde do zisku, navíc vyváží do celé evropy,
roste obrat v poctivé řadě (vyšší obsah masa až 94%).
Dle mého názoru KAZÍ plány na likvidaci a rozklad českého průmyslu, na montovnu a skladiště s levnou pracovní silou, kde můžete pracovat pro zahraniční firmu, nebo na smlouvu s agentůrou, na dobu určitou...omarodíte a máte padáka.
Třeba v AMazonu ... no to je paráda , příprava na import amerického snu...TTIP... budem všichni ADIDAS.
Koho to asi prudí , tak že na nej vytahuje ty sprostoty jak na Zemana. Pan Stwora by si měl ověřit informace a ne jen přebírat lži a pomluvy.
Jinak komu nechutnaj klasické párky může si dát import hotdog z Lídlu viz. AMERICKÝ TÝDEN.
https://www.youtube.com/watch?v=6dPgBRUnOk8
Nejsem jeho volič.
Pokud jste neviděli Lojzu co dělá poctivý párky,
tak je tady :
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=ajkfzZM-1_c
Kalous, ale zapoměl že kilo za 300,-
Mé pocity k němu by se dali shrnout tak do dvou minut: https://m.youtube.com/watch?v=GootbtPl-Ns
Vážený pane ministře, jak dál můžete snášet ty kecy ministra vnitra, když zrovna on byl ve čtyřce jak odstranit Sobotku, pak se projevil, jako posera všechny udal. Máte pravdu, s takovým člověkem bych ani já nejednal Už léta jsem Vaším příznivcem v severních Čechách , ale Váš pan ministr životního prostředí myslelo v tu dobu jenom na sebe. Když budete potřebovat jsem Vám k dispozici. Jaroslav Gartnet Tel 602614024