Diskuze k článku

Stěhování národů může znamenat konec světa!

Příspěvků 94

13.6.2015 0:48

Jo hovna dvě!

Léčitel 37.?.?.?

Naše velectěná kultura vymírá,už se neumíme ani reprodukovat a za to může systém prašivého kasínového kapitalismu! Pokud se ten neodstraní a nahradí něčím rozumnějším,udržitelným,půjde to krásně do hajzlu i se "čmoudama"!!! Akorát se budeme modlit v kleče směrem k Mecce a všichni jako na povel!!! Komunisti byli proti tomu "vořezávátka" !!!!! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

334614

13.6.2015 1:43

RE: Jo hovna dvě! Spíš chrlené hory

.lak 77.?.?.?

Reakce na 334614

Tady je náhled na vnímání užitých formátováním a uvažte interakce. Ne mouchy sežerte mne ale injektované bruselony bezesporu na popud dobráků vyvolej krizi a nakupuj když mají svízele. Divná hra, podivní formátovači využívající zmarů užerů chaosů devastů ohlupování využívající vychovaných na zachránce tonoucích, většinovou společnost zatím, kteří ovšemže záměry vykuků i naplánování pastí podloudnývh kradmých vrtošivých řevnivých vymařovačů a devastovačů nějak nechtějí či intelektově nejsou sto prostě pojmout. Vlastně za dobrotu nejen na žebrotu ale sebelikvidacemi určitým způsobem omezenci vychovanými na idiocii vedoucí k sebezničení a nechtěl jsem to slovo použít tedy debilitou naučenou a převzatou za přesvědčení vzdělání. HOVNO

http://czechnewstv.cz/zavrete-hranice-chrante-sve-...

334617

13.6.2015 8:49

Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334614

"Naše velectěná kultura" již strašně dlouho neexistuje, a to co se rozprostírá všude okolo je jen účelově systematicky leta vnucovaný paskvil, který všichni přijali za svůj a akceprují jej. Řekl bych, že je to naprosto obráceně než tvrdíte, protože již kdysi dávno neomarxista Willy Mu"nsberg tvrdil, že:

Zkazíme Západ tak, že bude smrdět...

A to co nyní stále více cítíte, je jen podařený výsledek.

334625

13.6.2015 10:33

RE: Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /

R 88.?.?.?

Reakce na 334625

Obrovský úpadek např. na umělecké frontě. Mrkněte třeba na Menšíkovy velké silvestry z let 1977-79, kde kolem dokola jeviště seděla aréna samých výrazných úmělců - Kopecký, Horníček, Sovák, Růžek, Medřická atd. a porovnejte to s dnešním portfoliem umělecké fronty. Nevybavíte si pomalu jediné jméno.

334635

13.6.2015 15:26

RE: Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334635

Nevybavíme si dnes sice asi již ani jedno jméno, ale pátá kolona je stále aktivní, tentokrát svými potomky a následovníky. Kopecký, Horníček, Sovák, Růžek, Medřická, Menšík, Brodský, Bohdalová...Skoro všichni pod drnem, ale i dnes Černý, Svěrák, Donutil, jedna parta a stále jedno velení, jedna národnost, a jeden princip působení, to je všudypřítomné totální oblbování. Zaujmout goje nejprve zdánlivou formou, a následně jim okamžitě importovat jako "IN" úchylky, nesmysly, hnus a úpadek. Ta většina naivních kteří to přijmou a akceptují se pak dá daleko lépe ovládat, terorizovat a okrádat. Sebou totálně zaujaté zadrátované idioty, čumící a vykřikující od tří let do telefonků, každý s dluhem minimálně stopadesát papírů, i pokud nemá hypotéku. Rozhlédněme se kolem sebe, a už jsme zase u Klimova. Samé Boží děti...

334644

13.6.2015 19:01

RE: Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 334635

umělci jsou JEN UMĚLCI...Určitě je necpat na vládní a ministerské posty http://pohranicnik.blogspot.cz/2015/06/werichuv-ut... [bliji] [bliji] [bliji]

334653

13.6.2015 0:53

Už je pozdě

Ahura Mazda 109.?.?.?

a to je konec milé děti.

334615

14.6.2015 11:57

RE: Už je pozdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 334615

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/-Odpo... Jistě,pan Jírovec a pan Kohout mají tu svou PRAVDU...Ovšem my v zaprdlém kráteru názýváme věci ještě POSTARU,tak,jak jsou a nejsou neomarxisticky POKRYTECKÉ.když řeknu CIGOŠ,nebo NEGR,není to RASISTICKÉ,je to pouze OZNAČENÍ ETNIKA.Co NATO KORANTENG,nebo OKAMURA,kterého jsem VOLIL,ač BĚLOSTNÝ RODILÝ PRÁŽÁK? Ten EGREGOR skrytého rasismu za líbívou korektností se SLOVÍČKAŘENÍM občas PANE KOHOUTE pěkně EXLODUJE...Tady v zaprdlém kráteru to nazveme hned na plnou hubu a bez RASOVÝCH BOUŘÍ... [chechtot]

334676

14.6.2015 19:53

RE: Už je pozdě

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 334615

Americký návod,jak NATO...http://pravyprostor.cz/jak-si-slecna-dolezal-chtel... [chechtot] [chechtot]

334689

13.6.2015 2:30

Myslim si,ze,kdyby dnes prisel znovu na svet Hitler,ze by byl zvolen.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Svet je v takovem stadiu,ze neni cesty zpet,kdyz ,autor pise o silenem Hitlerovi, jez je dnes politicky ahistoricky prekonavan jinymi,kteri jsou silenejsi Hitlera.Nakonec,autor vola po vlastenectvi a povinnosti k narodu,to je to,co bily clovek znicil v pripade druhe svetove valky,poznamka ,ze nekdo chtel byt vic ,nez ostatni,vidime dnes na nasich obrazovkach v novinach a jinde.Marx byl anarchisticky silenec,tudiz i komunisticky system byl sileny as nim,jak rabin Wais rekl:Myslim-li komunismus-mam n amysli judaismus a kdyz myslim judaismus,myslim tim komunismus!Autor pise i o silencich z Washingtonu,kteri vladnou svetu,presne kdo,vyjadril Arian Sheron: Amerika,to jsme my zide a Americani to dobre vedi (rok 2001,projev pred novinari)
Tady je to shrnuto dohromady,v anglictine:In fact at least three of the ten patrons of Britain’s foremost Muslim anti-hate organisation are Jews: these include Jonathan Bloch, a South African political activist, lawyer and businessman and author of books on KGB and CIA dirty tricks; and businessman Sir Trevor Chinn whose Wikipedia page reveals that, when not fighting Islamophobia, he has “devoted himself to the Jewish Community in Britain and supporting the State of Israel”.
In the same way as the words ‘Nazi’ or ‘Hitler’ evoke in most people a classical, Pavlovian conditioned response of rejection of everything associated with them, developed through decades of careful conditioning, so that the conscious part of the brain is totally bypassed
Whites are declining fast and furiously in number; Arabs, Blacks and Browns are replacing them in White countries due to the rates of both their migration and their reproduction.
People quote Pope Francis and other representatives of the Church who say the opposite.But we mustn’t forget that this is the post-Vatican-II Church, which is completely on board with the Third Worldization of the West and, not coincidentally, apologised to the Jews and totally changed its views on them.
The Church has for a long time been pressured by Jewish activists and infiltrated by crypto-Jews and Jewish converts. We can’t understand the contemporary Church without appreciating the impact of Jewish influence since Vatican II.
Shrneme to, vse je zkorumplovane,kostel-nabozenstvi,manzelstvi-feminismus,politici,narodohospodari,prakticky vse ,co drive bily clovek vytvoril se zmenilo v politicky hnuj.Kdyz se narodi dite s rakovinou,tak,se narodilo,aby umrelo,demokracie se tak narodila v Cechach a jinde,aby umrela.Co odborniku pracuje na rozbiti rodiny,neni uz maminka a tatinek,kdysi zaklad statu,kde je dnes uloha otce,pravo otce,vse je obraceno v trosky.
Dostavame to,co si zaslouzime.Zijeme v lzich a ty nas dovedou k uplnemu konci,driv nez nuklearni valka,ktera je nasledkem lzi take.
But the other was Richard Benson who for the previous 12 years had been chief executive of the Jewish community’s private security organisation, the Community Security Trust. After defending the Jewish community against “hate” he was now apparently going to do the same for the Muslims.
...Automaticky kráceno

334619

14.6.2015 7:19

RE: Myslim si,ze,kdyby dnes prisel znovu na svet Hitler,ze by byl zvolen.

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 334619

Tohle jim v ceskym krateru taky nereknou. Mam to info z YouTube a je tam toho vo muslimakach v Europe vic nez dost. Nejvic me vytocilo video kde zmrd zmrdu z Bruselskyho eraru priznal, ze v Europe zije prez 50 milionu muslimaku a z tech 50 milionu 80 procent tech hajzliku zije z podpor a jeste byl tak drzej ze kritizoval antiislamismus v Italii.

334665

15.6.2015 5:37

RE: Myslim si,ze,kdyby dnes prisel znovu na svet Hitler,ze by byl zvolen.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 334619

[img]https://ci6.googleusercontent.com/proxy/I6_ycQaNjUw5vypiFrJSOhC29uRokP0xQQPSBr9OrYubIMGjO6-uYH6gzqtKwbmfA0fQ1cYgflcYY39GezSlX6prMOMj9Hf4VvU5UeBRi4lpJgAGDBR2Uc2RV0tiX65fJ4YM0Yvnzc0Q2t_Ruikdq0_g-STB=s0-d-e1-ft#http://pr.ak.vresp.com/8227b6dca/beforeitsnews.com/contributor/upload/435362/images/Nazi%20.jpg[img/]

Girls’ Cheer-Dance Team Does Nazi-Themed Routine
Jak se zda,tak,tlak plodi protitlak a mame zde prvni vysledky,nakonec, zadne prekvapeni,lide sectely se vubec nepodivi k tomu co se dnes ve svete deje.Fasismus,udajne roste podle zprav z zidovskych informacnich prostredku,antisemitismus roste v Evrope,tedy,antisemitismus 97%Cazaru proti 3% zidu,s heslem "Israel,pro israelce,zatim vysoupli z Israelu i zidy z Etiopie.Cesi by melikricet do EU usi,"Cechy,patri cechum" a takova Francie,je primo zrala,spolecne s Italii,volat fasisticko-vlastenecko-nacionalni hesla,driv,nez zaniknou a budou se klanet smerem,kde je Mekka.
Precet jsem si prispevky na Marxe,rabinskeho synacka,jez ,nikdy fysicky nepracoval,nebyl vyrobne tvorily,ozeneny s aristokratickou zenskou,neplatil slusku a privedl ji do jineho stavu,Evgls musel financne podporovat tohodle parazita,jez vytvoril marxismu,ale,bez pohledu na jeho vlastni chovani,co by i prizivnika,jez se stal vzorem pro mnohe lidi mdleho rozumu,kde od komunismu,dle nej,se mohli bezpracne poflakovat po svete a nechat se zivit jinyma,produktivnima,do jejiz hlav by nasadil svuj jed,jez mnohym dopomohl se dat ke komustum,s vyhodama ziskani majetku po popravenych,veznenych a tech,jez opustili Ceskoslovensko.Mnozi komunistiidealiste o rovnosti,sami se stali obetmi komunismu,jako,napriklad byl " rudy general",jez zkoncil v rukach SB,take,mnohokrate vyznamenany v Rusku,kde bojoval za bolseviky,doma,v Cechach dostal Mirov.
Marx nenavidel slovanstvo, ne podle jeho poucek,ale,podle Talmudu. Presto,napsal neco,co se uskutecnilo a to,ze krestansky svet zahyne na materialismu,ktery bychom v jeho domacnosti tezko nasly, vzdyt i alimenty sluzce musel platit kapitalisticky podnikatel,jez podle Marxe a poucky komunistu vubec nemel existovat.

334704

13.6.2015 3:31

Á další expert na Marxe!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Z čeho autore plyne ten tvůj závěr, že Marx chtěl mít všechno společné? Z toho jeho Komunistického manifestu, vyzývajícího světový proletariát k spojení? To přece nebyla výzva k tomu, mít všechno společné, ale výzva k jednotě proti kapitálu. Společné, tedy celospolečensky produktivní, měly být právě jen ty výrobní prostředky a zdroje surovin s energiemi. Kulturní rozmanitost měla být naopak pěstována, ale s tím, aby lidstvo kooperovalo, namísto konkurence a všichni měli dostupnou dosaženou míru blahobytu, při trvalém zachování životních podmínek.

A v tom byl právě ten zásadní problém Marxovy vize. Lidstvo je na této planetě s agresivním potravním řetězcem cizím druhem, nemajícím přirozené nástroje k uhájení své existence. Má ale jistou míru inteligence, vložené do něj pro poznávání světa kolem sebe a ke komunikaci se svým Stvůrcem, která mu po nuceném přesídlení z jemu přiřknutého prostředí v Ráji, dovolila z nouze a až po zácviku pod jeho kuratelou, stanout na zdejším potravním vrcholu. Jenže Marx se ve své ideologii toho Stvůrce vzdal vyhlášením doktríny ateizmu, s vědou jako novým božstvem, nehledě na to, že ty "dvoumoudré holé opice" si tu jeho hooodně vzdálenou vizi dodnes, včetně tebe, neumí vůbec ani představit a že věda je hooodně nejistou jistotou Boha, majícího vést lidi zpět do Ráje. Ony si prostě samy ze svých řad dovedou, jako to činí i ostatní zdejší druhová společenstva, vygenerovat jako náhradu za toho Stvůrce, dlícího již po tisíce let jen Pánbůh ví ve kterém koutě Vesmíru, jen ty z těch nejagresivnějších jedinců, namísto z těch k tomu nejpovolanějších... jsou-li vůbec tací. No a tak je svět jaký je, takže líp už bylo... dokud ten Stvůrce zase nenastolí řádný řád... jako ostatně vždycky... a pokud to tentokráte stihne včas. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

334620

13.6.2015 10:18

RE: Á další expert na Marxe!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 334620

Dneska by ti báječně vzdělání každého svobodně uvažujícího autora ukamenovali jak ve středověku. Jen proto, že nedokážou rozlišit základní informace typu:

CO SI AUTOR PŘEJE A CO SI MYSLÍ , CO VIDÍ , A JAKÝ ODHADUJE VÝVOJ

To ještě neznamená, že za něco sám bojuje. My dnes raději bojujeme každý s každým . Dnešní pisálci pokud píšou v souladu vášní davu, tak je to všechno v pořádku, ale nesmí se dostat hlouběji. Plzák byl např. hodně opatrný, zdaleka si nedovolil , co jiní před ním a přesto ho spousta hňupů označilo za úchyla. Uzlovi se to např. nestane protože je báječně korektní. Když jsou lidi blbý ,dobře jim tak.
Mimochodem, už tenkrát ,kdy se ještě mohlo psát, věda nedopadla až tak zle.Marx by materialista a Reich zjistil, že vedecky a v souladu s materialistickym pohledem na svět boha lze vypátrat. Objevil pránu , na východě je známa jako bůh stvořitel. A uměl s ní pracovat. A jak dopadl milý Reich , byl zavražděn ve vězení. Od té doby se samozřejmě žádný svobodomyslný vědec už neobjeví. Bude o něj v čas dobře postaráno vzdělanou cháskou, co ví, co je korektní, nebo odpovídající davové vášní vzdělaného stupidního stáda.

334631

13.6.2015 10:32

RE: Á další expert na Marxe!

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 334620

Na B/boha se spoléhají jen vyšinutí jedinci.
Lidstvo je naopak na tuto planetu adaptováno velice dobře, proto se mu tak dobře daří i přesto, že jsou u moci parazitičtí jedinci.
Suma sumárum, nejste expert vůbec na nic, raději nic nepište.
Mimochodem křesťanství je jen předstupněm komunismu. Ostatně obě teorie jsou židovský vynález, stejně jako mnoho dalších utopických teorií, včetně třeba multikulturalismu, liberalismu ... Každá z těch vyšinutých teorií má svůj účel v čase. Cílem je převzetí moci nad veškerými lidskými i přírodními zdroji.

334634

13.6.2015 18:45

RE: Á další expert na Marxe!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334634

>Suma sumárum, nejste expert vůbec na nic, raději nic nepište

Jdou se vycpat voni jeden "žádnej", co jsou expertem na všecko. Když už se chtějí předvádět, tak k věci vašnosto. Můžou například popsat, jak se ty "dvoumoudré holé opice" ocitly na vrcholu zdejšího tak agresivního potravinového řetěce, kde slabší končí bez zaváhání v útrobách silnějšího, když ještě neměly žádnou technickou berličku na svoji obranu a byly jak je pánbůh stvořil... tedy mimo těch koženejch, nebo spíš kožešinovejch suknic, který jim ten Stvůrce věnoval aby se v noci netřásli zimou jako ratlíci až do oběda, takže by jim vůcec nebylo rozumět co chějí a to zaškolování by se protáhlo o notnejch pár set tisíc let. Ono už i tehdá nebylo pro toho Stvůrce času nazbyt, když Vesmír je skoro nekonečnej a všude je zapotřebí někde cosi namazat, tamhle něco přitáhnout, nebo tuhle tamto nastavit, zkrátka furt dokola a kolem něco servisovat.

Lidi, když jsou nazí jako mimina, tak jsou i jako mimina holí a bezbraní a mají-li se dožít věku pro udržení svého druhu, tak to tomu musel na jejich počátku někdo hooodně dlouho napomáhat. Oni totiž nejsou holí kvůli tomu, že choděj v hadrech a ty jim tu srst odřely. Oni choděj v hadrech proto, že jim ta srst nebyla dána, když ji pro Ráj nepotřebovali a tady na Zemi je holt někdy zima jako v Rusku i na Sahaře.

Tak vašnosto!... a i všichni jim podobní. Myslej taky někdy na svoji prahistorii a ne jen na ty vopičárny co se dějí kolem nich dneska právě proto, že se neví, ale jen věří a tu víru si kde kdo líčí kdejak. Jinak si tu prahistorii vyzkoušejí možná už coby dup sami na sobě. A garantuju jim, že bez pomoci toho Stvůrce, byť jen duchovní podporou pramenící z jeho existence, budou namydlený a skončej v kotrmelcích jako prádlo na valše v neckách. [oči v sloup] [chechtot]

334652

14.6.2015 8:28

RE: Á další expert na Marxe!

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 334652

Tak jestli jste chtěl potvrdit, že jste totální nedouk bez špetky intelektu, tak se Vám to podařilo bezezbytku. Lidé nikdy nebyli bezbraní, stačí se podívat na primáty, jak se obejdou bez oblečení a primitivní zbraně použijí zřídka a spíše proti sobě navzájem. Jinými slovy, i dnes žijí některé kmeny prakticky neoblečené a vyhovuje jim to, i když jsou civilizací zahnány do relativně nepříznivých podmínek, kde by bambula Vašeho typu nepřežil ani pár týdnů. B(b)oha potřebují jen nepovedení jedinci, kteří potřebují "onen" svět, aby zakryli svou neschopnost žít v souladu se světem reálným.

334666

14.6.2015 10:30

RE: Á další expert na Marxe!

Smokin Joe 193.?.?.?

Reakce na 334666

Některé Vaše závěry:

-na B/boha se spoléhají jen vyšinutí jedinci,
-lidstvu se daří dobře,
-pokud nejste expert aspoň na něco, nepište,
-B(b)oha potřebují jen nepovedení jedinci.


Za předpokladu, že né všichni nevěřící jsou povedení, ale všichni věřící jsou nepovedení, tak by jste si mohl změnit nick
třeba: Někdo (možná) povedený

334670

14.6.2015 15:16

RE: Á další expert na Marxe!

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Reakce na 334670

Už to nekuřte. [velký smích]

334680

16.6.2015 21:39

RE: Á další expert na Marxe!

Smokin Joe 193.?.?.?

Reakce na 334680

Já? [chechtot]

334860

14.6.2015 10:41

RE: Á další expert na Marxe!

r.m. 80.?.?.?

Reakce na 334666

Klídek, tihle kreacionisti nechápou, že si místo Boha stvořili dovozce mimozemšťana.
Že by se po miliónech let nedokázalo metodou pokus-omyl na Zemi nic rozumného vyvinout? Prdlajs, už hmyz se tou cestou vydal.
Termiti na záhonech pěstují houby, mravenci maj i podzemní farmy mšic, kde je dokonce kříží na lepší výnos, včely známe dobře co umí a dokonce sršni mají kolektivní bezpečnostní systém.
[vyplazený jazyk]

334673

14.6.2015 15:59

RE: Á další expert na Marxe!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334673

Hele vy voba darwinisti, vám nejspíš uniká smysl toho co čtete. Ta písmenka na řádcích tam nejsou napadaná po výbuchu klávesnice, ale mají autora a ten má záměr vám cosi sdělit, o čem máte tím mezi ušima, pokud to není jen ta dutina, tak tím máte o tom přemítat, hledat, vyvracet nebo potvrzovat tamní souvislosti a když už nic jiného, tak být aspoň na Zvědavci zvědaví.

Takže vážení, nebo spíš chudí duchem. Ta metoda "pokus-omyl" je charakteristická chtěním něco nějak změnit, tedy schopností organizovat a tedy existovat s opačným průběhem entropie, nežli probíhá v celém vesmíru od jeho počátku. Nebo chcete tvrdit, že se část dosavadní hmoty vzbouřila proti růstu entropie a vydala se sama - no a včíl buďte múdrí!!! to byste ji přece museli přiznat vůli a tedy inteligenci a schopnost mít záměr - tedy vydala se sama proti růstu entropie? Ona k tomu byla nějaká příčina? Jaká? Nebo přestala platit kauzalita? Proč?

Jděte tedy oba i s vámi podobnými úchyly a s celým slavným Darwinem do hajzlu a nesmrďte i přes kůži tomu Stvůrci pod nosem. Když NĚCO dokáže stvořit něco tak do mrtě využívajícího všechny možné i nemožné vlastnosti hmoty dané kosmickými zákonitostmi, aby si to cosi ověřilo, nebo si s něčím co dosud nemělo jen pohrálo, tak můžete vzít jed na tok, že to má prsty i v tom, jestli termiti něco pěstují a třeba i pořádají orgie s ohňostrojem ze světlušek.

Tedy ne jakási neprůkazná, ba z hlediska té entropie dokonce nemožná náhoda je evolucí. Evolucí vy pošuci je právě to, co je schopno ten tok entropie otočit "čelem vzad" vlastní vůlí, majíce ji v inteligencí se záměrem. Tedy to, co vy darwinisti postrádáte, protože i vy jste součástí toho pokusu - co se stane když...". [oči v sloup] [chechtot]

334683

14.6.2015 18:39

RE: Á další expert na Marxe!

Ahura Mazda 109.?.?.?

Reakce na 334683

Pravděpodobnost spontánního vzniku buňky potažmo genetické výbavy je asi tak reálná, jako když do šrotiště hodíte granát a vznikne letadlo. Tady je pár verzí jak prý to bylo: http://evolucezivota.wz.cz/
Pro šťouraly nejsem kreacionista, ale i tak nějak se mě nechce věřit ani Darwinovi

334686

13.6.2015 10:46

RE: Á další expert na Marxe!

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 334620

Na Boha kašlat. Odmítnutí deismu není o Marxovi, existuje bohatá předmarxistická literatura, směřující Člověka pomalu a jistě tímto směrem. Odmítnutí víry ve prospěch vědění je základním předpokladem vědeckého myšlení. Chceme-li něco vydávat za fakt, musíme nejdřív prokázat, že je to fakt. Pakliže to prokázat nelze, je možné vypracovat hodnověrnou spekulaci, ovšem rovněž vědecky podloženou, jen čekající na konečný důkaz (to je příklad jedné vzdálené planety, o které se vědělo, ačkoli ji dlouho nikdo přes umělou čočku nespatřil, její existence byla prokázána matematicky z výpočtu dráhy jiné planety, která vykazovala jinak nevysvětlitelné výkyvy). Taková podložená spekulace má svou vědeckou váhu. Souboj mezi materialisty a idealisty v té době, měl zcela zřejmé politické pozadí, ale pokračuje i dnes, když i dnes jsou lidé, kteří nám chtějí vnutit jako závazné babské povídačky. Marxovo dílo je tedy materialistické a potud i vědecké.

Marx byl především ekonom a nikoli ideolog. Zkoumal zákonitosti vývoje a na základě poznání vypracoval prognozu. Nevím, kde Ladislav Kašuka vzal, že Marx chtěl všechny národy a kultury násilně pomíchat. To by totiž odporovalo marxistické tezi o nevyrovnaném vývoji. každý národ jde vpřed svou vlastní rychlostí. Také nechápu, jak přišel na to, že Marxova slova o prostituování se ženy s celou společností, místo prostitutování se jednomu muži, lze vykládat jinak než jako osvobození ženy z područí muže? Jako že nepatřím mezi příznivce současného feminismu, naopak, tady Ladislav pořádně sexisticky ujel.

Engels se vyjadřoval k irskému přistěhovalectví do Anglie. přiznvá, že jde o něco hnusného a dokazuje, že jde o buržoazní agendu, směřující k oslabení dělnického hnutí a ke snížení mzdových nákladů velkých zaměstnavatelů. na druhou stranu píše, že suchému Angličanovi může příliv ohnivé irské krve prospět, což ale neznamená, že volal po násilném vykonání takového spojení. Sledování procesu a napomáhání procesu jsou dvě různé věci. Současné US a EU elity enmají s marxismem vůbec nic společného, je nemístné mluvit o nich jako o neomarxistech.

334636

14.6.2015 0:29

RE: Á další expert na Marxe!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334636

>Na Boha kašlat. Odmítnutí deismu není o Marxovi, existuje bohatá předmarxistická literatura, směřující Člověka pomalu a jistě tímto směrem. Odmítnutí víry ve prospěch vědění je základním předpokladem vědeckého myšlení. Chceme-li něco vydávat za fakt, musíme nejdřív prokázat, že je to fakt

Ne tak zhurta! Příčina odmítnutí deizmu je v pouhé flustrací té "dvoumoudré holé opice", z bezůspěšného pátrání po materiálním důkazu existence inteligentního záměru k vytvoření vhodného prostředí z již existujících vesmírných stavebních dílů, pro vznik vhodného subjektu vytvořeného sice z těchže stavebních dílů, ale s opačným průběhem entropie. Po člověčím "oživená hmota", alias život.

Nic však netrvá věčně a co když se to dosavadní neúspěšné pátrání stane pojednou úspěšným, jak se ve světě vědy děje dnes a denně a odolá tomu kategorickému požadavku poslední věty z citace? Co pak vašnosto? Dáš se na pokání ve výronu poznání a přijmeš ten fakt za svůj spontánně, nebo až pod nátlakem okolí "nebejt blbej"?... No tak se připrav, nejlépe meditací o své dosavadní existenci, ať ten šok přežiješ ve zdraví. Oni nejen ti Marxovi epigoni v ateizmu, komunisté, ale oni ani tak ortodoxní deisté Jehovisté ne a ne strávit, že by již nemuseli jen nevěřit či věřit, ale stačilo by vědět... Jo a cesta k tomu poznání byla i zde již mnohokrát vyznačena. Stačí po ní zapátrat termínem "Gíza".

334659

14.6.2015 20:52

RE: Á další expert na Marxe!

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 334659

...kdyby byly v řiti ryby, nebylo by třeba rybníka..., až ten důkaz existence boha stvořitele přinesete, tak se ozvěte a nebojte se o moji psychiku, pokrok v každém směru je pro mě pořád pokrok...

334693

14.6.2015 21:28

RE: Á další expert na Marxe!

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 334693

Jo a tenhle znáte?
Velké povodně pustoší krajinu. Už jen věžičky kostelů vyčuhují na hladinu. Na jedné z věžiček sedí farář a kolem jede veslový člun. Posádka člunu na něj volá, aby šel k nim, že ho zachrání. Farář odmítne: ne ne, chlapci, mě zachrání Bůh. Později jede okolo motorový člun a farář zase odmítne: mě zachrání Bůh. Pak letí okolo vrtulník, žebřík letí dolů a farář zase odmítá: mě zachrání Bůh. Když pak voda dosáne až ke špici věže, farář lomí rukama: "Bože, proč jses na mě vysral?"
"Já že se ta tebe vysral? Poslal jsem ti dva čluny a vrtulník. To ty ses vysral na mě!"

334696

14.6.2015 23:16

RE: Á další expert na Marxe!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334693

>... až ten důkaz existence boha stvořitele přinesete...

Copak? Máš něco s očima? Nebo problém se základním vzděláním? Tak co ti sakra brání pochopit tu poslední větu z reakce na kterou reaguješ a udělat to, co ti sděluje? Lenost? Nafoukanost, že tebe přece nikdo poučovat nebude?... No dělej jak myslíš, ale pak ti hrozí, že budeš sice umět vyprávět vtipy, ale umřeš blbej. [oči v sloup] [vyplazený jazyk]

334697

14.6.2015 23:26

RE: Á další expert na Marxe! Dedydlovat děti °!°. Koukám že nemusí být °°!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 334693

...kdyby byly v řiti ryby, nebylo by třeba rybníka... asociuje mne to řitníka, rozvedeno [smích]. Ale doba už je taková že hlavní předmět veškerým školstvím i strukturami společnosti a napříč znalostmi čehokoliv je právě řitní alpinismus kmotrů. A tak se nám vyvinula z informačního tisíciletí loutková scéna retardovaných povzbuzovaných korupčníků moci a mlaskačů v pokleslostech nehodných činností a ještě zovaných člověk. [překvapení] [chechtot] [vyplazený jazyk]

Skoro mne napadá někteří neumějí chlastat. [velký smích] Ale co s těmi projevy asi bez šnapsu sakra?! [oči v sloup]

334698

14.6.2015 4:18

Oh, mrtvi proroci , proc mate

favela 113.?.?.?

Reakce na 334636

mit stale pravdu..Predne marxismus je pokracovani Osviceni /Enlightement/,tedy puvodu zapadniho..Vyrustal pomoci a na zakladech potrhlych filosofu /hlavne nemeckych a francouzskych/ jako Hegel, kterej si vymyslel ze: 1. Stat muze vsecko a ma ve vsem pravdu ! 2. Kdyz nema plati bod c.1 !! /A potomci se nestaci divit, ze je to zavedlo do totalniho otroctvi, jako Lincolnovi antiotrokare/.Tak jako drive i dnes se jedna o ty,co to chazarsky provadi / nezapomenout na dusledky vyhnani zidu ze Spanelska a jejich nastehovani do Anglie , zcela totozne s vyvojem Britskeho imperia/ a vnucuje se nam co je nam proti srsti /ponevadz se naroubuje smrk na jablone a ocekava se velka uroda svestek/. Novodobi potouchli vtipalkove to reknou jednoduse : "Hang together, or you will hang apart". /Drzte se pohromade, jinak vas povesi kazdyho zvlast/. No a povzbuzeni tim jak se to vyviji jeste pisti : .."jestli vam vubec zbyde na spagaty"!! Jedinej Schopenhauer mel trochu filipa a rikal cokoliv zacne /at to zacne jak chce/, vzdycky to skonci spatne. Vzpomenme zde na komunisticky optimismu, identicky totalne se zapadnim US optimismem. Vsecky Utopie vatikansky, marxisticky ,globalne trzni pitomosti/ ty dnesni s neviditelnou globalni/ prackou trhu/ predpokladaji zmenu cloveka..Zakladni zmenu /proto jsou to utopie/ pac clovek se ne a ne zmenit. Proto v realnym svete v tom litaji jako posranej papir v prujezdu a stoji to hromady mrtvych,muceni,masakry a utrpeni a je to furt dokola a my ovce jsme tady vzdycky za vola..Ne, ze by tady uz ty utopie nebyly predtim. /krestantvi a komunismus a jak se to vvyvinulo do Ustredniho vyboru v Kremlu i ve Vatikanu /a Kristus s Marxem bicovali ty kapitalisty hodne moc/. I kdyz proroci varovali, furt se to opakuje, ponevadz jsme nepoucitelni..Z jednoho pruseru hura do dalsiho a zopakovat jako ve skole , pac to je "matka moudrosti". I globalni ekonomickej teror uz tady byl mockrat...Takovej myslitel vypoti ze sebe nekolik malickosti zacne bejt obdivovanej, vynasenej do nebes novou generaci ktera si nechce ani trochu pamatovat a nebo si zfalsuje dejiny protoze si mysli, ze je chytrejsi /a pak plnou parou do nestesti...Hadat se o tom jak to myslel nebo ne je uz pozde...A /plutokraticka/ demokracie je taky prostituce /kurvizace/ve velkem. Nedalo mi to abych se nesnazil v beze snych nocich vopravit rad a nerad demokraticismu./Kritizovat umi kde kdo ale jde taky o kritiku positivni, tvurci / tedy pokusit se vylezt s necim jinym a predhodit to "vlcakum" k diskusi./ Tedy navrh ,aby vladni strana po prohranych volbach nejen ustoupi z vlady, ale musi byt rozpustena. /Protoze vladla nedobre/.Zakaz politickeho zivota pro ne na 5-10 let.Vytvori se nova opozicni strana, z novych lidi a uchazi se o moc volbami na 1 rok s tim, ze musi odstoupit kdyz nesplni ocekavani volicu a sve sliby. Tim by se mohly odstranit ,ty nejhorsi podvody a korupce..Tedy dekurvizace politicke moci. Snad by se dalo zabranit aspon nejhorsimu...A na zaver "Jste vsichni votroci"... prohlasuje postava z romanu "Bylo nas pet" s velkym 100% presvedcenim .... Oh, mrtvi proroci...A o...Automaticky kráceno

334664

14.6.2015 10:40

RE: Oh, mrtvi proroci , proc mate

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334664

Hegel byl OK, a Marx byl jeho uplnym protikladem a karikaturou uz podle vysledku. Marx ktery bouril, take proti Slovanum, uz behem behem revoluce roku 1848 patril zrejme k Mazziniho Mlade Evrope, radikalne liberalni a zrejme probritske natlakove skupine, z ktere vzesel nejeden anarchista, stejna jako mozna i R. Wagner, ktery se snad take zapletl do nejakych bombovych atentatu. Behem pobytu v Britanii pry Marxe ridil skotsky aristokrat a podle svych slov 'svobodny turecky duch', David Urquhart, ktery mmj. utopil sveho kojence v tureckych laznich a do Marxe zasel fobii z 'nadbytecnosti mozku' ruskych diplomatu.

334672

14.6.2015 21:15

RE: Oh, mrtvi proroci , proc mate

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 334672

Rozšiřuješ drby. O Hegelovi Marx sám píše - když jsme studovali Hegela, byli jsme hegelovci, když jsme studovali Ludvíka Foyerbacha, byli jsme foyerbachovci a nakonec jsme pochopili v čem je problém, postavili jsme je oba z hlavy na nohy a stali jsme se sami sebou, materialisty. - Vždyť, být žákem nějakého učitele, neznamená být jeho mentálním zajatcem či otrokem.

Co se týče Marxova špatného vstahu ke Slovanům a Čechům, je pravda, že byl po určitý čas pod vlivem jakéhosi Němce, který o nich mluvil špatně. Později, pod vlivem Engelse, který ten negativní vstah ke Slovanům a Čechům nesdílel, dokonce se naučil mluvi česky, pod vlivem Engelse se Marx předsudků zbavil. Každý člověk se vyvíjí, jde nějakou cestou, hledá a když nenachází vrací se zpět k poslední křižovatce, aby hledal znovu. Marx byl taky jenom člověk, ani on není výjimkou. Ale pokud to bereš tak: jednou protičeský, vždycky protičeský - pak ti není pomoci,ty jsi ta výjimka.

334695

13.6.2015 3:32

konec světa!

FRANTA1 67.?.?.?

mozna nez zacnete narikat nad malou porodnosti bilejch, meli byste si uvedomit, kdo vlastne potrebuje v dnesni dobe prirustky lidstva v dobe kdy se zmackne knoflik a vypadne auto [smích] - a az budete chvili premyslet tak se zamyslete nad funkci bank, a trebba vam dojde proc je potreba tolik lidi (konsumentu) na svete.

Ono je to trosku hlubsi, ale pak vam to dojde, ze svet bez prizivniku -elity - by se obesel s polovinou I mnene obyvatelstva, ovsem banky a jejich manipulatori by to meli horsi.

ohledne miseni ras, myslim, ze to uz zde bylo pokud je Pravda ze jsme posli z Afriky, a pak matka priroda nam udelila ruzne barvy podle toho kam jsme zalezli na zemekouli.

Ohledne miseni ras, krasny priklad je "good 'ole Juuuueseeej". pokud mate pristup z ceskeho kotliku do amerotelevize, tak uvidite jak to miseni ras probiha v realu. A to se uz to tam micha skoro 200 let.

A kdo vlastne v Evrope propaguje imigraci? no prece ti kdo na te rasove slamastice maji nejvetsi vinu - Holandsko - Belgie - Francie- a Anglie. Ostatni staty ktere nemely zadne kolonie se k imigrantum chovaji jako asi my cesi, a dalsi - rekove, a italove kteri jsou na prvni linii, chteji jen tu vlnu trosku posoupnout do Evropy.

Takze ani Marx a Engels za tenhle bordel nemuzou, a kdyby nebylo pruseru ktere zacali Zide kolem 60 let zaborem Palestiny a tim vzbudili ci zpusobili arabsky terorismus, ktery se postupne vyvinul v stredne-vychodni valky za spoluprace Ameriky, tak byl dodnes klid.

Nekdo kdysi rekl:" kdo seje vitr, sklizi bouri" a nekdo druhy pomerne nedavno kousek od nas zase "es Kommt Der Tag"

tak se tesme

334621

13.6.2015 8:50

RE: konec světa!

jacob 78.?.?.?

Reakce na 334621

Co udělal Obama: dal velké pardon nelegálům. Co se děje na pracovním trhu USA? Stávající dobře placené místa jsou rušena a na jejich nastupují méně placení imigranti. O co se snaží korporace. Zrušit státy, národy a závest globální pravidla pod heslem Větší pes jebe.

334626

13.6.2015 10:20

RE: konec světa!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334621

Tak nepochybne se zda, ze za populacni explozi asi stoji rizeny kolaps protestantskeho britskeho imperia, pravdepodobne, ale jde jen o spekulaci, se tehdy v 50. letech uvazovalo o planech na svetovou nuklearni valku a vyvstala potreba rezervni populace a zdroju, ktera by zaplnila ztraty v rozvinutem svete. Paradoxne toto prelidneni ted muze byt samo podnetem ke vzniku takove valky. Jde jakoby o hloupost v kruhu samu sebe indukujici. Jak asi skonci transatlanticky tavici kotlik kultur a genu nam prozretelnost ve sve nekonecne moudrosti uz mozna nastinila v ponekud bizarnim a excentrickem svete prelidnene Indie, kde se take kdysi rozpustila indoevropska migrace v puvodni jizni dravidske kulture, za prispeni buddhismu, ktery byl takovym dobovym asijskym krestanstvim, pote stoleti pod nadvladou muslimu a pak pod britskou kolonialni okupaci.

334632

13.6.2015 12:41

RE: konec světa!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334632

PS 'prozretelnost' je minena ironicky

334642

13.6.2015 8:00

X

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Protože jsem vyvinutější, než Kašuka, nesouhlasím: "Když chtějí právo šaría, ať ho mají" - Hovada potřebují osvíceného diktátora, tak jak nespratné děcko pevnou ruku muže. Podle čeho rozpoznáváte dospělost? Dle věku? Ale 18let - to je jen společenská domluva. Jsem rád, že se buduje NWO - dožene lidstvo ke krystalizaci osobnosti, nebude už omáčkou dobra a zla, nedokáže zůstat stranou - bude muset volit: světlo nebo temno.

334623

13.6.2015 10:54

RE: X

lama.cz 46.?.?.?

Reakce na 334623

z tvého ničím nepodloženého přesvědčení, že jsi vyvinutější než Kašuka a z tvého anonymního tvůrčího psaní o NWO soudím, že jsi buďto Bůh nebo blázen. A protože Bůh do života muslimů už více než tisíc let nezasahuje, nezbývá než zúžit paprsek poznání na jedinou zbývající možnost. Jsi cvok! [smích]

334637

15.6.2015 7:50

RE: X

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 334623

Malinko off-topic.

Dneska byl zveřejněný projev arabského filozofa Bandara al-Khaibari - https://www.youtube.com/watch?v=Zkj8kqO1U_s , docela mne to překvapilo, domníval jsem se, že arabové jsou již dále v pojetí světa a vesmíru.

Pro zajímavost nabízím trojrozměrnou animaci pohybu planet sluneční soustavy kolem slunce a k tomu si představte, že samo slunce se pohybuje vesmírem po eliptické dráze v rámci galaxie - https://www.youtube.com/watch?v=0jHsq36_NTU

334710

13.6.2015 8:44

Zvědavost a BÝT u toho..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Rainkarnační praxe vždy upřednostnuje karmická narovnaní z posledních pár životu,která si díky SVOBODNÉ VULI jednotlivce plní,nebo NEPLNÍ.Nastala ovšem změna při galaktických změnách ,které probíhají současně nejen na Zemi,ale i na ostatních okolních planetách,které využili miliardy NOVÝCH lidí,kteří se inkarnovali do současnosti,bud ze ZVĚDAVOSTI,nebo s touhou si ZMĚNIT svoje karmické zádrhele k lepšímu RYCHLEJŠÍ FORSÁŽÍ,která se PRÁVĚ nabízí.Samozřejmě je ZNEUŽITÍ této příležitosti,která ukazuje to,že bytosti,které měly být řádně JEŠTĚ ve vývoji v nižší dimenzi,než TŘETÍ,dostali lidské tělo a PROVÁDÍ zde nelidskosti,viz africké události s kanibaly,vraždění nemluvnat a pojídání jejich srdce a podobné laskominy.Otázkou je současný NEOMARXISTICKÝ umysl ZNIČIT bílou rasu na základě jakési VINY,kdysi v DÁVNOVĚKU importem těchto inkarnovaných zombií do EVROPY,JESTLI TO ZDROJ nechá na svobodné ZNEUŽITÉ VULI,nebo ZASÁHNE..Což by měl,nebot ZEMĚ již tak strašně TRPÍ... [oči v sloup] [oči v sloup] [oči v sloup]

334624

13.6.2015 9:06

Jako pejsek a kočička ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Jako kdyz pejsek a kočička vari dort, vysledkem michani kultur nebude triumf jedne z nich, ale redukce obou na jejich nejmensi spolecny jmenovatel. Toto je elementarni princip, interference vzdy prinasi entropii. Evropa je fiktivni misto , kde se prolinaji kultury eurasijskych a euroafrickych narodu, navzdory predsudkum jejich hranice nejspise bude plus minus kolem reky Ryn. Tato pokleslost je asi duvodem proc se v Evrope zrodily svetove valky, kolonialismus, oligarchie. USA jsou dnes sotva co jineho nez kulturni kolonii Evropy, zejmena jeji zapadni casti dlouhodobe ovlivnovane smerem z africkeho kontinentu. O jednotne Evrope (ze semitskeho 'Evril' -Zapad) nemuze byt rec, svedci o tom tisice let konfliktu uz od casu valek Rima s Germany i drive. Severni eurasijske narody se musely prosazovat proti nevlidnym prirodnim podminkam, coz si vynutilo technicke inovace a kooperaci, jih zil v relativnim prebytku, coz zrejme vedlo ke vzniku loupezivych namornich civilizaci. Podle nekterych nedavnych poznatku neni mozna kolebkou lidstva Afrika, nybrz Australie, pricemz se potom uz velmi davno rozdelila eurasijska a euroafricka vetev, precenovanou neprilis podstatnou mensi skupinou jsou snad jeste semite. Zatimco eurasijske narody a kmeny jsou multikulturni a statotvorne, euroafricke charakterizuje vlada oligarchie a centralismus, predstirany a vnucovany univerzalismus a kvantitativni prevaha prelidneni. Konflikt Ruska a Zapadu se za techto predpokladu jevi jako zakonity.

334627

13.6.2015 9:13

Poněkud chaotický článek.

gippius 213.?.?.?

Příliš mnoho vykřičníků, ale vcelku dobrá diagnóza problému. Je dokonce popsáno i jeho jediné smysluplné řešení, tedy ukončení vměšování do věcí jiných zemí a humanitární, popř. hospodářská pomoc přímo v nich. Nechápu ovšem, co s tím má co dělat Marx. Nemyslím si, že ti, co masové přistěhovalectví do Evropy propagují, jsou nějací marxisté. Tedy samozřejmě kromě soudružky Šiklové, která ovšem bude klidně nejen marxistkou, ale třeba i muslimkou, nebo jehovistkou,ovšem když se zaplatí honorář, takže to se nepočítá.

334628

13.6.2015 10:07

Chaos je šířen úmyslně, nikoli omylem

jokr 89.?.?.?

Mám pocit, že autor článku považuje vměšování Západu v Libyi, Iráku, Sýrii apod. za snahu Západu zavést v těchto zemích svobodu a blahobyt. A že se to jen nepovedlo. To je omyl. Záměr byl jiný a ten se povedl. Záměr byl vyvolat chaos, který se bude šířit po celém světě. USA resp. NATO nejsou schopné útočit proti celému světu a všechny pobít. Dokáží však vyvolat konflikty, ve kterých se lidé pozabíjejí navzájem. Výsledek je stejný, ale mnohem snadněji dosažitelný. V tomto smyslu se vyjádřil i George Friedman ve svém projevu v Chicago Council zde: https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE

334630

13.6.2015 10:59

RE: Chaos je šířen úmyslně, nikoli omylem

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 334630

Chaos je samozřejmě šířen podle pravidla: Rozděl a panuj. Takže toto je už dobře promyšleno od těch, co chtějí vytvořit Nový Světový Řád. Strategie je jasná. Kod za tím stojí, je jasné. Tito tvorové, ti jsou zalezlí na jiném kontinentě, tedy americkém a je tento chaos fyzicky nepostihne. Proto k tomu účelu používají bombardéry, rakety z plochou dráhou letu a drony, ovládané na dálku přez satelit. Nu a je třeba lidi vykořenit a vyhnat je z domovů, ze svého okolí. Na cizým území to není těžké pomocí zbraní řízených na dálku. Nu a je třeba rozeštvávat lidi pomocí implantování různých ideologií jako je Islam, Křesťanství, Marxismus a nade vším stojící Judaismus proti sobě. Tito lid0, co tento chaos zpösobují, jsou vlastně zbabělci, neboť se nedovedou postavit pravdě čelem. Jsou to paraziti, kteří potřebují činit zlo druhým, aby přežili.

334638

13.6.2015 11:14

RE: Chaos je šířen úmyslně, nikoli omylem

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 334630

Autor článku je poeta expresionistického literárního výrazu, musíte být shovívavý.
A ano, chaos, zlo a bída je cílem a přirozeně tohoto cíle bude dosaženo, jako už mnohokrát v dějinách. Protože na lidskou blbost a závist je 100% spolehnutí , to je lepší než kalašnikov.

334639

13.6.2015 10:30

Kašuka ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Pane Stworo, vážím si vás proto, že se tu objevují články jako například o tureckém Dönmehu, které objasňují zákulisí jevů v současném světě. Ale články Kašuky, tohohle neobolševického magora, který vše filtruje přes svou víru v marxismus, který všichni víme na čí objednávku a proč vzniknul, to snad raději ne. Myslím, že to není hodno ani tohoto serveru, který rád čtu právě proto, že se tu objevují články vysoké intelektuální a historologické úrovně, ani vás samotného.

334633

13.6.2015 11:37

RE: Kašuka ne

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 334633

Čtěte všechno a dělejte si názor sám. Sbíráme střípky informací a i tento článek je jeden z nich.

Odmítat apriori marxismus jenom proto, že vám to dnešní oligarchové a masmédia, která vlastní, servírují horem dolem jako to nejhorší řešení, není asi nejlepší způsob objektivní analýzy.

334640

14.6.2015 18:48

RE: Kašuka ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 334640

No jasně, je třeba znát ideologii nepřítele, jenomže to je, domnívám se, lepší číst přímo zdroj a ne bláboly nějakého vyšinutého nedovzdělance.

334687

15.6.2015 6:29

RE: Kašuka ne

Bojím se 46.?.?.?

Reakce na 334687

Dobrý den, pane. Já se také připojuji. Já sám oceňuji velice kvalitní historoligické a intelektuální články, ve kterých je jasně označen původce zla. Vy víte, kdo to je, já to vím a věřím, že to vědí i ostatní. Jistě znáte i jeden z nejkvalitnějších serverů, tedy Spiknutí proti církvi a lidstvu a pokud zde nenajdete zrovna kvalitní článek, doporučuji vám studovat tam. Je to opravdu dobré místo, pokud člověk potřebuje obnovit svou víru ve zlovolného nepřítele, vy jistě víte o kom mluvím.

334706

13.6.2015 11:42

autor prisiel niekde z marsu

tartus 178.?.?.?

, lebo tak jako su věci dne niesu odpradávna, ale vyvynuli sa postupne, aj naší predkovia sem prisli, slovaci ani cesi sa tu nezhmotnili len tak, prisli odniekial. a po nich prisli další a další. Keby nebolo stahovania narodov tak stále zijeme v "raji a nevieme co je hriech".
Stahovanie nieje koniec světa. Je to len koniec tych slabších, a ak sme MY ti slabsi, tak nemá cenu sa nad tym nervovat. bud to prijmime a zaniknime, a nemusíme vymriet proste sa len pomiesajme, alebo zabojujme a ukazme ze sme silnejsi. Zacnite narodne osvetovu cinnost, zacnite sa množit viac jako oni atd...
Fnukat tu nad koncom sveta je trapne, uz len preto ze svet neskonci tym ze ludstvo vymrie. ale ked ludstvo vymrie tak sa uvolni priestor pre nieco nove.

334641

13.6.2015 21:30

"Kde slunicko sviti, tam se hovno dela

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 67.?.?.?

Reakce na 334641

"ale vyvynuli sa postupne, aj naší predkovia sem prisli," no a to je prave to .."POSTUPNE", CILI pomalu se prizpusobovali okoli, a to prave nejde u Africanu, kteri Jsou jeste stale v "surovem stavu" vyvoje, a prave proto musi nase zcivilizovana spolecnost jim dat prostor aby se i oni polidstili, a to neni mozne v Evrope. tito lide jsou zvykli zit z ruky do huby, sezrat na co prijdou- nebo prosim ne zezrat ale ulovit, a sup s tim do kotle. Take je bude nutne naucit pracovat, a slovo PRACE je v Africe malo zname

Bohuzel tohle nejde v Evrope, zde ulovis tak psa nebo kocku pripadne veceer kurvu, a tito vsichni jsou v Evrope zakazani jako pozivatina.

Ale vazne... proste nekrmit, nelecit, a nechat je aby si sami vybrali co je pro ne nejlepsi, chteji li se poldstit dobre, ale nejde to udelat jak nam narizuji v Bruselu ajncvaj.

Africani jsou sice technicky i moralne zaostali, ale na druhe strane jsou vychcani jak nocnik. Takze lodicky pekne vzit zpatky do Afriky, Turkum nakopat prdele za importovani ze stredovychodu, kde ten bordel zavinil Izrael ktery by si ty syrsky a ostatni uprchliky mel vyresit sam doma.

334657

14.6.2015 15:33

RE:

tartus 178.?.?.?

Reakce na 334657

Pozri sa na madarov, ty sem prisli, potr..kali nase zeny a usadili sa tu, a vysledok? len 5% znich ma mimoeuropsky genofond, a kulturne su to europania. stacilo len 1000 rokov. a dnes okrem niektorych Slovakov ich nikto z europy nevyhana.

334681

14.6.2015 21:09

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334681

Pak to znamená, že Madaři měli Slovanský původ - genofond !!
Genofond se nemění, ten zůstává a jen se rozptyluje-mísí.. Resp. kdyby byl 1 Madar jiného genofondu a zbytek národa Slovanského, tak ten 1 za 1000 let skoro zmizí. Ale ne, když je to třeba 50/50.. Čili čím více tu bude Afričanů, tím více budou měnit genofond stávající populace v Evropě.
A za 1000 let tu může být druhá Afrika.. [cool]

334694

14.6.2015 23:40

RE: Leda s historií vyžírků a + - - - *

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 334694

Už to jeden někde psal, není tu tolik slunce. Pro ně tu není natáhnout ruku či zbraň a utrhnout či ulovit. Pracovat? To mi příjde jako obliba kočky plavat v jejich naturelu, organizovat lov ještě a hádejte koho, no. Tak po vyjedení krámu (to mají společné s hokynáři či neoliberály budou dělat kalamitu jinde, když bude kde) budou migrovat nebo dostanou "manu" [naštvaný] nebeskou kterou si eululani mimochodem již vykoledovali, bulíci.

334699

13.6.2015 15:43

Clanek plny nesmyslnych vykricniku

P.A.Semi 79.?.?.?

Zajimave, ze kazdy odstavec konci vykricnikem, dokonce kazda veta (v celem textu je jenom jedna tecka v nadpisu a jedna jedina v textu?) - je to takovy vykřičený autor? Spoustu tezi, proc "nesmime" a proc by se to melo "vymstit" jsou zcela nepodlozene žvásty, a co je "dobré" a co je "špatné" nebo "zlé" tento autor neumi rozlisovat...

Jedine snad, ze pomoc blizkemu vychodu a Africe spociva predevsim v jejich podpore "tam" je spravne... Nepomuzeme jim ani trochu, kdyz z nich vysajeme ty nejschopnejsi (nejsilnejsi) lidi do Evropy. Na druhou stranu, nikdo z Evropy je nepremistuje, jdou sami - autor lže kdyz tvrdi, ze nekdo schvalne stehuje narody...

Jinak je to jen krik nekoho, kdo citi, ze jeho nemocna a zla kultura a spolecnost bude konecne ozdravěna, at uz Marxem nebo Vírou...

Ano, prijimani uprchliku nám nijak neublizi, pokud je nase kultura dost zdrava (a pokud je nemocna, je jedine dobre ji rozbourat), ale jim v Africe to velmi ublizuje... Spojovat Islam s terorismem je velmi kratkozrake. To promile teroristu v Islamu zasadili a zivi euro-američané a jejich wahhabisticti mopslíci z domu Saudů... Kdyby tu chtel nekdo z nich delat teroristicke utoky, tak to muze zrovna tak delat jako turista, kdezto kdyz tu bude taky bydlet a pracovat, potapel by si lod, na ktere je sam pasazerem...

334645

13.6.2015 17:19

RE: Clanek plny nesmyslnych vykricniku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 334645

https://www.youtube.com/watch?v=hVrbWReV3eY

334647

13.6.2015 16:26

konec světa!

FRANTA1 67.?.?.?

tak jsem se na ten clanek podival jeste jednou, a uvedomil jsem si ze pan autor je dost mimo misu, hlavne v podporovani zdravotni pece v africe.

Bud nema rozum, nebo je clenem nejake sekty "dogooders". Prece je naprosto kriminalni vuci nam, pracujicim obcanum severni polokoule lecit a krmit africany kteri se nam za to odvedci jedine tim co umi tak dobre - mnozenim.

Podivejte se na cinany, kteri byli na ceste k premnozeni, a jejich "krvavy, zkorumpovany, rudokomunisticky rezim je donutil k omezovani populacni exploze. Ovsem co jde v cine nejde zrejme v africe, ktera diky anglo-francouzskym a jinym kolonistum byla nechana na urovni doby kamene.

jedine reseni je podle Malthuze, nebo je nechat samy sobe, a cekat az jim to dojde, ze nekontroovatelne mnozeni (overbreeding) nutne nasleduje trest.Je to krute, ale pokud si matka neuvedomi ze kdyz si necha udelat 15 deti od ruznych otcu, se jich potom nejmene 12 zemre hlady, tak je od nas skutecne kriminalni vuci nasim vlastnim potmokum tento "puppy mill" podporovat.

Je to vlastne na nas, severanech, abysme tento premnozovaci nesmysl prestali podporovat, I treba pres to co nam zkorumpovany Brusel narizuje.

Kdyz ja, (ac povazuji soulozeni za nejlepsi zabavu od Boha danou) jsem byl tak zodpovedny k budoucimu lidstvu a zplodil jsem dve deti, mam podporovat tvory kteri se dokazi mnozit kazdych 10 mesicu.

334646

13.6.2015 17:24

ad marx

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 94.?.?.?

Nejak nechapu co ma tato katastroficka vize (a nutno dodat ze bohuzel vcelku realne se jevici) spolecneho s Marxem, potazmo jak mezi radky vyplyva, s veskerymi ne-pravicovitymi nazory.

Tohle trapne nalepkovani nicemu nepomuze, je omluvitelne snad jen v pripade ze autor to "myslel takto uprime", protoze je american, a tam uz jsou bohuzel tak naockovani proti jakekoliv alternative ke kapitalismu ze za vsim zlem automaticky vidi "osklive (neo)marxisty".
Ono to zlo ve skutecnosti nema politickou prislusnost, a ruzne ideologie jen vyuziva a zneuziva pro dosahovani svych cilu.

Zrovna v teto dobe, kdy evropa zcela nepokryte hnedne a strani fasiticke ukrajine by nejaky politicky priklon "na levo" (v puvodnim smyslu, tj. zvyseni prerozdelovani tak aby se Giniho krivka naprimovala, a umenseni politickeho vyznamu tzv. "elit" ) jen pomohlo.

Pausalne oznacovat veskere totalitni praktiky za "levicove" ci "pravicove" je primitivismus vedouci ke zmateni jazyku a k "naockovani" nenavisti a odporu k necemu, co by mohlo samo o sobe ci prispenim nejake sve casti mohlo prispet k reseni soucasne krize. Pak skutecne takto indoktrinovane ovce neuvidi zadnou alternativu, protoze vse smahem odmitnou, nebot si v tom najdou neco z predem pripravenych mentalnich "bubaku" ktere jim podobna sablonovita schemata jako zde uvedena v hlave vytvorila. Zkratka s vanickou vyleji i dite, pro stromy neuvidi les(z) at tak dale... A nechaji se akorat tak vmanipulovat a vest do predem pripravenych pozic na porazku.

Jinak, aby to snad nejaky zavily zvedavec nepochopil spatne, ja rozhodne nesouhlasim s onim, umele pripravovanym "stehovanim narodu", je nutne tomu zabranit. Ale ne pomoci trapneho nalepkovani. Ta hranice mezi zlem a dobrem takto primitivne nevede...

334648

13.6.2015 18:10

Hitler

maršal Žukov 195.?.?.?

Hitler nebol žiadny šialenec. Málokto to má v hlave dnes tak usporiadané ako to mal on. Chcem veriť, že Putin má tiež jasno, ale moc židovstva je dnes úplne inde ako za Adiho čias, sú väčšie nároky na prefíkanosť a schopnosť lavírovať.

334651

14.6.2015 3:32

RE: Hitler

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 334651

Vo tom ze ma Putin jasno nemusi vubec nikdo pochybovat. By the way, kazdej by si mel projevy A.H. a dochovany spisy z tech dob hezky v klidku precist a vo vecech vo kterejch Fuhrer mluvil a psal premejslet a porovnat si to s tim co dnes rika zidovstvo aby pochopil ze to je uplne jinak nez nam drze tvrdej a jak nam vsem uz vod petactyricatyho nehorane lzou......

334663

14.6.2015 10:03

RE: Hitler

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 334663

Dnes už evidentne platí rovnica: osoby z dejín podsuvane v negatívnom svetle boli hrdinovia. Naši bieli hrdinovia.

334668

14.6.2015 11:50

RE: Hitler

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 334651

Hitler bol manažér. Dosť vecí skvele zvládol, ale príliš niekedy podliehal svojmu egu, svojej vyvolenosti a viaceré veci preto zbabral na celej čiare, nesie zodpovednosť za smrť hodnotných ľudí.
Mal byť opatrnejší a nejsť proti veľkým krajinám typu Rusko, aj keď tie boli infikované. Mal príliš veľké oči. Nemal si myslieť, že všetko musí vyriešiť on, lebo sa to inak nebude dať. Mohol ukázať, aký si vie urobiť poriadok doma, toľkodesiatok miliónová krajina by na poďakovanie rozhodne stačila.

Ibaže by sa mohlo ukázať, že ani on žiadne perpetum vymyslieť nedokáže, a tie desiatky miliónov Nemcov potrebuje aj nejaké ďalšie vonkajšie zdroje. Neboli natoľko sebestační, akoby sa zdalo. Musel by robiť nepopulárne "reformy" aj doma, zriecť sa neefektívnych projektov, v ktorých tiekli veľké peniaze. To by mohlo znamenať relatívnu zaostalosť voči iným koloniálnym mocnostiam ako Anglicko, aj so všetkými dôsledkami. Ľudia by sa začali obzerať za inými krajinami, neuznali by to, a zosadili by ho.
Príčinou vývoja nie je teda iba sám Hitler, ale konzumné črty človeka, a filozofia jeho vrstiev.
Hitler je iba určité zrkadlo. Myslel si že ON niečo vyrieši. Býva niekedy veľké umenie zvoliť si projekt, ktorého rámec ide zvládnuť bez výraznejších škôd.

Nekritické glorifikácie Hitlera alebo aj rôznych filozofov, ekonómov bývajú väčšinou odbočením od reality. Máme veľa ľudí, od ktorých sa ide učiť. Tiež veľa zástupcov, ktorí miesto ľudí viac zastupujú seba.

334675

14.6.2015 20:51

RE: Hitler

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 334675

Nezdá sa mi, ze chcel všetko zvládnuť sám, veď aj s Angličanmi do poslednej chvíle chcel spolupracovať... Nebol hlúpy blazon aby bezhlavo napadol Rusko, mal na svojej strane obrovské množstvo dobrovoľníkov z celej Európy a okrem toho, napadnutie ZSSR nemal v pláne, bol doňho nasachovany lišiakom Stalinom, ktorý sa možno chcel na Hitlera vytiahnuť a sám zachrániť Európu pred zidobolsevickou pohromou... Myslím, že Hitler napadnutím ZSSR čiastočne vedome riskoval, ale bez zničenia satanovho hniezda by si darmo spravil poriadok v Nemecku. Bola to historická možnosť vysporiadať sa so satanovou synagógou definitívne. A asi to bola posledná možnosť. Európania boli vtedy relatívne uvedomelí, dnes je to uz nemožne presvedčiť kompletne osprostene konzumne ovce ani len trochu rozmýšľať, nieto este ku kúsku statocnosti. Jediná sila, ktorá to dokaze je Rusko + Čína.

334692

15.6.2015 12:29

RE: Hitler

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 334692

>Bola to historická možnosť vysporiadať sa so satanovou synagógou definitívne

Áno, ale zároveň to bol aj "satanov" chyták, na ktorý naletel. Doplatil na nekvalitnú filozofiu. Podobné definitíva vo veľkej väčšine nefungujú. Možno povedzme vyhubiť niektoré smery, choroby, ale prídu ďalšie.

Na idealizáciu človeka dobehol každý systém. Čisto preto, že ľudské spoločenstvo má ako každý systém zložený zo súboru častíc štatistické vlastnosti. Miery obvykle nebývajú extrémne ostré a nejdú absolutizovať. Podobne problémový je aj opačný extrém - relativizácia.

Že niečím podobným Hitler trpel je príznačné už z názvov jeho diel, z výrokov. "Main Kampf" ako pomaly spasiteľský syndróm, aj keď toto by ešte išlo pochopiť. S výrokmi je to ešte horšie, a jasne ukazujú na nezmysly napríklad "konečné riešenie", úplne zbytočný teror v koncentrákoch. Prirovnal by som ho ku kindermanažmentu, navonok profi, ale v myšlienke zbrklo.

Pritom ohodnotenie viacerých dnešných ľudských činností by v reáli dopadlo podobne, dosť ľudí by malo problém si zarobiť už aj na existenciu v koncentráku pokiaľ berieme teror v ňom ako psychický úlet vedenia. Mnohé ľudské činnosti nepredstavujú skutočnú hodnotu, ale zvyškom sú nejakým spôsobom ohodnotené, či už z hlúposti, alebo nasilu. V tomto ťažko niekto urobí poriadok, lebo najprv chýba osveta, a potom by nastal šok, čo vlastne a ako robiť. Veľkú nerovnováhu spôsobuje ropa. Generuje neoptimálne transfery tovaru a práce.

334718

14.6.2015 10:25

25% uprchlíků jsou Eritrejci, proč je má přijímat jen Evropa???????

r.m. 80.?.?.?

Copak kolem není dostatek normálnějších a černosšských zemí? Kdejaký sluníčkář nasazuje Evropě psí hlavu, že pro uprchlíky nedělá dost. Nicméně cestou do jižních zemí EU uprchlíci míjejí řadu států, kde by mohli zůstat blíže domovu.
Nezůstávají. Takže sorry, nalodit a zpátky do Afriky, sami máme málo. [velký smích]
Černošská vláda pokurví vlastní zemi a běloch o x 1000 km dále to má řešit? A proč Evropani? Proč ne černouškova Amerika z židovskou lobby za zády?

334669

14.6.2015 16:32

RE: 25% uprchlíků jsou Eritrejci, proč je má přijímat jen Evropa???????

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 334669

>Proč ne černouškova Amerika z židovskou lobby za zády?

No a "vo tom to je". To co se děje dnes je jen následek toho, co se dělo kdys. Přinejmenším od počátku "průmyslové revoluce", kdy se ty dnes chudé země jen drancovaly o tamní zdroje surovin, aby tam kam proudily rostla spotřeba produktů. No a jelikož nic netrvá věčně, tak ta nerovnost dnes nese své ovoce v tamní bídě a zdejším nadbytku. Tamní obyvatelstvo nemá peníze na nákup zdejší produkce a zdejší obyvatelstvo není schopno tu produkci absorbovat. Od potravin, po techniku. Pokud je to následkem chybných úvah a činů, dá se to přece ještě napravit. Pokud je to ovšem záměr těch v citaci jmenovaných, lze to napravit jen jejich popravou.

334684

14.6.2015 19:28

RE: 25% uprchlíků jsou Eritrejci, proč je má přijímat jen Evropa???????

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 334669

Na YouTube je nekolik riots videi z GB , z Francie , z Italie a z Holanska kde emigranti muslimaci z Afriky vyhrozujou celymu narodu ze jediny nabozenstvi v Europe ze islamska vira jim zakazuje sklonit hlavby pred jakymkoliv europskym erarem a ze zavedou Sharia Law v celym svete a Islamu se kazdej bude muset podridit......By the way jsou na YouTube videa vo africkejch muslimakach i z Israele kde je vylozene videt ze je tam maj radi jak pazdero v pe@deli a na rozdil vod Europanu se tam s nima vubec ne@erou! Nebejt knessetu tak v Israeli africky emigranty snad uz vrazdej.... Nedavno byla v Phoenix Arizona byla velka protiislamska demonstrace kde amici spilali i tomu cernouskovi v bily boude kterou tu chtel erar utajit. A v Canade si zas Harper kterej kdysi vodsuzoval jak jsou lidi vobleceni udelal z huby (_!_) tim ze prohlasil, ze kazda zenska ma rights se obleci jak chce a mit zabalenej xycht tak ze by me nedalo problem mit tu prilezitost se ho zeptat proc si nezabali do hadru xycht i jeho zena ... Vopravdu , to o co se ted deje v EU se neda prehlizet . To si erar neuvedomuje ze muslimaci vyhlasili Europe a Americe war ! [bliji]

334688

14.6.2015 20:28

Svět v pohybu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Dnes už je všem s fungujícím mozkem jasné, kdo rozjebal celý svět a proč. Jsou to vlády Velkého bratra za velkou louží, které šíří chaos,převraty,revoluce, války, intriky jako na běžícím pásu po celém světě pro zisky a moc jejich pánů, tj. globálních korporací a největších bank. Nekonečným žvástům o šíření demokracie, svobody a lidských práv věří už jen jen ti těžce intelektuálně znevýhodnění a v této zemi je účelově šíří kavárenští povaleči, mediální presstituti a havloidní fronta jako užiteční idioti Velkého bratra, protože zřejmě čekají prebendy popř. výnosné funkce v amerických koloniích po celém světě od těch, kterým účelově tak rádi lezou do análu. Ať si všechny to odrbané zoufalce z Afriky a Asie vezmou do charatitivní péče klany Rothschildů, Rockefellerů a dalších světovládců , kteří ty hrůzy prostřednictvím nastrčených politických loutek záměrně vyvolalávají a také jejich užiteční idioti, včetně těch zdejších.

334691

15.6.2015 7:36

RE: Svět v pohybu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 334691

>Nekonečným žvástům o šíření demokracie, svobody a
>lidských práv věří už jen jen ti těžce intelektuálně
>znevýhodnění a v této zemi je účelově šíří
>kavárenští povaleči, mediální presstituti a havloidní
>fronta jako užiteční idioti Velkého bratra, protože zřejmě
>čekají prebendy popř. výnosné funkce v amerických
>koloniích po celém světě od těch, kterým účelově tak
>rádi lezou do análu.

Ano, to je trefné zhodnocení. Ale všichni ti výše uvedení by neměli zapomínat, co je psáno v Talmudu:
“Tob shebe goyyim harog” (dokonce i ti z nejlepších gojů by měli být zabiti). Soferim 15, Pravidlo 10

334708

15.6.2015 11:25

RE: Svět v pohybu

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 334708

Řezání hlav je moc pracné, stačí další oranžáda :

http://www.novinky.cz/komentare/372310-komentar-vi...

[chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot] [chechtot]

334714

15.6.2015 9:16

20,6,2015 ‎

Ameise 84.?.?.?

‎“STOP islamizácii Európy! Spoločne proti diktátu Bruselu, za Európu pre Európanov!“ bude to v BA. Pojde tam nikto aspon pozriet? ak ano mohli by ste sem pridat vase postrehy? foto pripadne clanok napisat. alebo len Vas odhad poctu ucastnikov atmosferu a pod? neverim mediam na slovensku, urcite budu prinasat skreslene info. vdaka

334712

15.6.2015 12:58

RE: 20,6,2015 ‎

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 334712

Celá akcia je ako domotanie zle položených referendových otázok.

Buď som náboženský fanatik a riešim islamskú otázku, alebo som občan SR a riešim otázku postavenia Slovenska voči správnemu a mocenskému aparátu EÚ.

Celá akcia má za cieľ vyvolať nálady a hľadať vinníka tam, kde nie je.

Kedy konečne prestaneme riešiť náboženské a rasové otázky a začneme sa baviť o skutočných pôvodcoch toho marasu, v ktorom sa topíme.

334722

15.6.2015 15:33

RE: 20,6,2015 ‎

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 334722

> akcia má za cieľ ... hľadať vinníka tam, kde nie je.

Vy předpokládáte, pane Lubosmate, že nám pomůže nalézt viníka? Jeho nalezení zastaví příliv nežádoucích imigrantů do Evropy? Jak?

Určitě nepomůže. My lidé jsme prostě takoví. Vždy a za všech okolností DĚLÁME TO, CO POVAŽUJEME ZA VÝHODNÉ. Vlnu současné imigrace proto může zastavit jen jediná věc. PŘESTANE-LI BÝT PŘÍCHOD DO EVROPY PRO IMIGRANTA VÝHODNÝM.

Pokud tuto prostinkou věc nedokážou naši politici zařídit, zbydou nám jen dvě možnosti. Buď se přizpůsobíme my a naučíme se pětkrát denně tlouci hlavou o zem (obrazně). A nebo utečeme do Austrálie. Tam se totiž s nepřizpůsobivými imigranty nemažou.

Osobně jsem pro třetí variantu. Převzít okamžitě australský model "péče o imigranty". Že to nejde? Proč?

334726

16.6.2015 9:01

RE: 20,6,2015 ‎

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 334726

Přemýšlím nad tím kudy chodím a proč VY tady vlastně nechcete ukázat těm "nižším" lidem tu svoji CIVILIZACI ?

Proč jim nechcete ukázat vaše běžné dny plné shonu, ježdění autem do práce, sezení v nudné kanceláři a pak víkend nabitý událostmi, jízdou na chalupu daleko za městem a pak znovu, pořád dokola.

Proč jim nechcete ukázat svoji kulturu, která právě hledá dno pokleslé dekadence, mladé lidi opilé alkoholem a svůdně pokuřující cigarety z konzumu.

Proč jim nechcete předvést svoji dokonalou medicínu pro každého, možná že by se jim po pár chemizacích na které jste již zvyklý udělalo špatně a odešli by sami. Naočkujte je hned jak přijdou a uvidíte co vám poví.

Proč jim nevysvětlíte vaši nudnou hru na peníze, myslíte, že by nepochopili tu strašlivou zbytečnost.

Tedy proč ty lidi prostě a laskavě nepřijmete a nepožádáte je o pomoc s obnovou této civilizace. Oni jsou třeba jenom zvědavý a rádi by vám s tím pomohli a pokud to nepůjde jinak, tak ji rozloží.

Zkuste se jenom zamyslet jakou mají odvahu, šli by jste také, jako oni, na cestu do neznáma na které číhá smrt a nevraživost.

Chcete si chránit tu svoji "civilazaci" a přitom stále pracujete na její demontáži.

To to tady chcete mít takhle na věky ?

Nebo se za to co jste stvořili tak trochu stydíte.

334761

16.6.2015 11:57

RE: 20,6,2015 ‎

mtk 88.?.?.?

Reakce na 334761

> Nebo se za to co jste stvořili tak trochu stydíte.
Tímto způsobem si myjete ruce?

334782

17.6.2015 0:37

RE: 20,6,2015 ‎

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 334761

Proč zde nechci další imigranty? Na to je jednoduchá odpověď, pane Martene. Protože mám špatnou zkušenost s těmi předchozími. Cikáni se k nám cpou už od 15. století. Vy snad máte pocit, že jsou tito lidé pro naši zemi přínosem? Lidé, kteří po generace upřednostňují "čorku" před poctivou prací? V čem? Opravdu myslíte, že krom cikánů nutně potřebujeme živit další statisíce hladových krků, kteří se o sebe nedokázali postarat ve své vlastní zemi?

Odborné odhady hovoří o tom, že ubožáků, kteří živoří za méně než 2 dolary denně jsou na světě přes 3 miliardy. Můžeme si (my, vyspělé země) dovolit všechny tyto chudáky živit, šatit, ubytovávat, léčit, ...,? Já soudím, že rozhodně ne. Jste Vy sám schopen z těchto miliard ubožáků vybrat tu hrstku vyvolených, které přece jen přijmeme? Dle jakého klíče? Čemu to poslouží?

Problém vás levicových snílků tkví ve vytrvalém nedomýšlení jednoho významného aspektu života. Jestliže komukoliv PŘIZNÁTE NA NĚCO PRÁVO, nezbytně musíte někomu jinému NAŘÍDIT POVINNOST ono právo mu zajišťovat. Komu?

Opravdu jste schopen si Vy sám nastěhovat do domu mladý muslimský pár, který si do deseti let s vysokou pravděpodobností pořídí kopu dětí? A živit je, šatit, ...,? Ne? Tak proč k tomu nutíte mně?

334870

17.6.2015 6:54

RE: 20,6,2015 ‎

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 334870

Pane mtk a Vojto odpovím vám slovy pana Š. Kotrby, která vystihují podstatu této údálosti, zjednodušeně - malej, blbej ale NÁŠ .

"Fair trade je romantický sen. Principem kapitalismu je zisk, ne férovost. Evropa se zjevně nehodlá rozdělit s miliony běženců o své vlastní bohatství. Nelze se jí divit, i když to bohatství vzniklo zotročením chudých, vykořisťováním kolonií a drancováním jejich přírodního bohatství. Je to nemorální bohatství, ale je naše. Pokud nechceme nechat klesnout vlastní životní standard na úroveň Afriky, budeme ho bránit – i za cenu životů utopených běženců. "

http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Ste...

334889

17.6.2015 8:46

RE: 20,6,2015 ‎

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 334889

Dobrý odkaz....Kotrba nepřekvapil a jako vždy "do toho vidí,jako do hubený kozy".
Bohužel jiných řešení,než ta jím nastíněných,není....Hlavní je nutnost naprosto přestavět vzthy k Africe a vzdát se těch dnešních neokoloniálních způsobů ovládání a drancování Afriky,jinak se likvidace Evropy neubráníme a s tou dnešní trapně pokryteckou a veskrze kontraproduktivní EU-lidskoprávní agenou,vnucovnou nám ze "state departamentu a OSN",už vůbec ne....
Změnit vztah k Africe,způsobem popisovaným Kotrbou,je ale v přímém rozporu s tím,co EU/USA dnes provádí v zájmu obohacování svých upířích elit a proto se jen tak nic nezmění ani za cenu,"že to tu v Evropě položí...."
Muselo by to začít tak,jak Kotrba vyjadřuje v poslední větě svého rozhovoru:"...vyhnáním amerického velvyslance....." [naštvaný] [naštvaný]

334896

16.6.2015 10:50

RE: 20,6,2015 ‎

lubosmat 195.?.?.?

Reakce na 334726

Poukazujem len na obyčajnú kauzalitu.

Pri podobných postojoch už chápem prečo sa nedarí hasiť ohne podpaľačom.

Jeden príklad za všetky. Vyhlásenie predstaviteľov G7 o tom, ako budú bojovať proti svetovému terorizmu: Obstavia majetok najbohatším teroristom a tým sa zastaví akože financovanie teroru.

Už to vidím ako budú obstavovať majetok členom Bilderbergu...

334776

17.6.2015 11:17

RE: 20,6,2015 ‎

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 334776

"Jeden príklad za všetky. Vyhlásenie predstaviteľov G7 o tom, ako budú bojovať proti svetovému terorizmu: Obstavia majetok najbohatším teroristom a tým sa zastaví akože financovanie teroru. "

A taky jeden příklad - budoucí ministryně školství Valachová řeší 24-procentní propad matematiky u maturit - tak je zrušme.

Jestli ta G7 taky neplní qvótu ženských mozkových dezolátů.


[bliji] [bliji] [bliji]

334923

16.6.2015 7:08

MY SME CESTA SPäť

7.62x39 195.?.?.?

nesmieme dopustiť zmiešanie slovanských národov s inými!
Z duchovného hľadiska je to neprípustné.

334750

16.6.2015 13:55

Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí

Balvín Sokrates 78.?.?.?

Náš pan učitel Ing. L. Balvín učí, že dítě u lidí vlastní muž, u zvířat samice.

Proto zvířata mají rozumové schopnosti jenom na úrovni narozeného dítěte. Lidé vznikli tak, že se o výchovu o dítě začal starat samec. Podotýkám nezženštělý samec. Tím se z něj stal otec. A at se vyvinul mozek a rozum.

Už sto let muži dovolili, aby vlastnili děti jenom ženy. I náš pan učitel i jiní odborníci zjišťují, že duševné degenerujeme na úroveň čím dál tím mladších ročníku dětí... [zmaten]

334799

16.6.2015 15:43

RE: Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí

Aja 82.?.?.?

Reakce na 334799

Nesnažte se tu nepodloženými teoriemi rozpoutat bitvu s feministkami, laskavě, pane.

334812

17.6.2015 2:21

RE: Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí

Balvín Sokrates 78.?.?.?

Reakce na 334812

Nerozpoutávám bitvu s feministkami, kterých si vážím já i pan učitel Balvín. Zdegenerovaní muži si totiž zaslouží hrobařky - feministky proto, že si je sami volí. Ony za to nemohou.

Feministky nakonec snížili populaci Starověkého Říma o cca 90%. A zabezpečili, aby ten zbytek byl tak duševně a morálně zdegenerovaný a negramotný, že do uprázdněného prostoru se nutně musely stěhovat jiní národy... [mrknutí jedním okem]

334877

16.6.2015 16:23

RE: Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí

mtk 88.?.?.?

Reakce na 334799

Zatímco např.2000 let před těmi vašimi 100 lety bylo vše naprosto "v pohodě", žádné problémy. Mě by opravdu zajímalo, kdo tady ty snad až dementní teorie pouští do etéru. Logika na štíru, hlavně ať je to konspiračně zajímavé. Zajímavé pro hňupy. Je třeba vzít na vědomí, že veškeré aplikace předchozích zkušeností nutně selhávají, protože lidská civilizace dospěla do stadia, které velmi málo koresponduje s vývojem cca od 0-1900 n.l.(hrubý odhad). S takto expandovanou lidskou civilizací nejsou žádné zkušenosti, domnívám se, že de facto nikdo neví, co s tím dělat (krom drastických řešení).
Spatřovat rozvoj inteligence u člověka v "otcovství" a dokládat to údajným úpadkem za posledních 100 let, jen svědčí o skutečnosti, jak je více než polovina lidské populace náchylná k iracionálnímu přístupu k pojímání jsoucna - totiž neodbytná potřeba věřit v bludy. Pro konkrétního jedince to může mít pozitivní význam, zneužitelnost na masové bázi se však nabízí na stříbrném podnose.

334815

17.6.2015 10:00

RE: Konec každé civilizace nastal, když nastala primitivní výchova dětí

Balvín Sokrates 78.?.?.?

Reakce na 334815

Vlastnění dětí ženami, právně poníženými na samice, vedlo vždy k duševní degeneraci potomstva a zániku degenerované společnosti.

Taková je pravda, kterou zjistil a učí jenom náš pan učitel Balvín - novodobý moderní Sokrates!

334912

16.6.2015 18:35

Panskej pacholku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

pujč mi pistolku https://www.youtube.com/watch?v=mh-M8fwwRRo

334832

16.6.2015 19:54

RE: Panskej pacholku

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 334832

Panskejm pacholkům ty pistolky budeme muset sebrat...,stejně jsou za naše peníze a jim jsou nahovno.... [oči v sloup]

334852

16.6.2015 19:16

Česko začne opravdu přijímat uprchlíky...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

A přesně tolik, kolik po Česku chtěl Brusel. Bělobrádek se odkopal: http://aeronet.cz/news/je-vymalovano-cesko-bude-pr...

334843

16.6.2015 21:37

lépe,levněji...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=QArA5DXz5vo

334859

17.6.2015 9:54

Politici nejdřív budou hrát divadlo lidu, že uprchlíky nechtějí!

Balvín Sokrates 78.?.?.?

Potom budou naříkat, že jsou nuceni ...

Nakonec se nechají donutit k nevýhodnému přijmutí utečencu.

je to takzvaná salámová metóda na oblbnutí lidí, kterou mají předepsanou a používají lesby obou pohlaví k obelhaní, ovládnutí, okradení, zotročení a vyhlazení heterosexuální společnosti.

Řešení je! vybrat z utečencu ty, které potŕebujeme a ostaní naložit do lodí a letadel a poslat tém, kteŕí utečencum vykradli a rozmlátili, agenty rozvrátili jejich státy [zmaten]

V EU je potřebné pochytat blázny, kteří tvrdí že žena = muž(dokonce že žena = buh) a vypustit je nahé do pralesa v Africe a Jižní Americe. Je potřebné přesvédčit ženy, aby rodili a zabezpečit výchovu dětí muži, neboť jenom muž je schopen vychovat z dítěte civilizovaného evolučního človéka!

334910

17.6.2015 17:34

Zdali je neomarxismus cesta do pekla, nevím?

Někdo 89.?.?.?

Ale vím, že cesta do pekla vede přes demokracii. To, co se tady děje za posledních 25 let, rozhodně není marxismus. To je pouze ukazování náhradního viníka, za vzniklou neřešitelnou situaci v dnešním západním demokratickém světě, plném lži, nepravosti, lidských práv, jakési svobody a dalších překroucenin, které rychle se blíží ke nějaké katastrofě, nejspíš válce. Tak bych neříkal, že za to může marxismus. Zatím v dějinách každá demokracie skončila válkou, protože demokracie neumí řešit problémy, pouze je odkládá. Taky se u nás žije pouze ze dne na den, jako u cikánů. Prostě žádné perspektivy.

334946

19.6.2015 18:03

Milý autore

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 93.?.?.?

Pěkně jste slova nakladl. "Nikdo nemá právo vytrhávat celé národy z kořenů a stěhovat je jinam, kde je vlastně ani většina tam žijících obyvatel nechce!" Kdo však takto činní? Dělá to Argentina, Chile, Brazílie, Bolívie, Vietnam, JAR a další a další? Dělá to v současnosti NATO (spolek tzv. civilizovaných a demokratických států v čele s největším agresorem ohrožující jakož takož stabilitu - USA). Pokud ne společně, tak některé státy v NATO sdružených a ostatní jim mlčky přizvukují.

335102

15.7.2015 8:58

když tam tloustne NÁMĚSTEK...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

ODMÍTL bych setkání a trval na MINISTROVI...Vyžraný náměstek v duchodovém věku nezastupuje zájmy voliču,ale svého koryta http://www.parlamentnilisty.cz/zpravy/kauzy/Nasi-l... [bliji] [bliji]

336589

Příspěvků: 94

13.06. 00:48 Léčitel  Jo hovna dvě!
13.06. 01:43 .lak  RE: Jo hovna dvě! Spíš chrlené hory
13.06. 08:49  Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /
13.06. 10:33 R  RE: Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /
13.06. 15:26  RE: Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /
13.06. 19:01  RE: Dvě hovna. /RE: Jo hovna dvě! /
13.06. 00:53 Ahura Mazda  Už je pozdě
14.06. 11:57  RE: Už je pozdě
14.06. 19:53  RE: Už je pozdě
13.06. 02:30 Robert Nohejl  Myslim si,ze,kdyby dnes prisel znovu na svet Hitler,ze by byl zvolen.
14.06. 07:19 Satanist  RE: Myslim si,ze,kdyby dnes prisel znovu na svet Hitler,ze by byl zvolen.
15.06. 05:37 Robert Nohejl  RE: Myslim si,ze,kdyby dnes prisel znovu na svet Hitler,ze by byl zvolen.
13.06. 03:31  Á další expert na Marxe!
13.06. 10:18  RE: Á další expert na Marxe!
13.06. 10:32 Nikdo (originál)  RE: Á další expert na Marxe!
13.06. 18:45  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 08:28 Nikdo (originál)  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 10:30 Smokin Joe  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 15:16 Nikdo (originál)  RE: Á další expert na Marxe!
16.06. 21:39 Smokin Joe  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 10:41 r.m.  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 15:59  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 18:39 Ahura Mazda  RE: Á další expert na Marxe!
13.06. 10:46 lama.cz  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 00:29  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 20:52 lama.cz  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 21:28 lama.cz  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 23:16  RE: Á další expert na Marxe!
14.06. 23:26  RE: Á další expert na Marxe! Dedydlovat děti °!°. Koukám že nemusí být °°!
14.06. 04:18 favela  Oh, mrtvi proroci , proc mate
14.06. 10:40  RE: Oh, mrtvi proroci , proc mate
14.06. 21:15 lama.cz  RE: Oh, mrtvi proroci , proc mate
13.06. 03:32 FRANTA1  konec světa!
13.06. 08:50 jacob  RE: konec světa!
13.06. 10:20  RE: konec světa!
13.06. 12:41  RE: konec světa!
13.06. 08:00  X
13.06. 10:54 lama.cz  RE: X
15.06. 07:50 Marten264  RE: X
13.06. 08:44  Zvědavost a BÝT u toho..
13.06. 09:06  Jako pejsek a kočička ...
13.06. 09:13 gippius  Poněkud chaotický článek.
13.06. 10:07 jokr  Chaos je šířen úmyslně, nikoli omylem
13.06. 10:59 Freddy  RE: Chaos je šířen úmyslně, nikoli omylem
13.06. 11:14 výjimečné porušení omerty  RE: Chaos je šířen úmyslně, nikoli omylem
13.06. 10:30  Kašuka ne
13.06. 11:37 Vladimír Stwora  RE: Kašuka ne
14.06. 18:48  RE: Kašuka ne
15.06. 06:29 Bojím se  RE: Kašuka ne
13.06. 11:42 tartus  autor prisiel niekde z marsu
13.06. 21:30  "Kde slunicko sviti, tam se hovno dela
14.06. 15:33 tartus  RE:
14.06. 21:09  RE:
14.06. 23:40  RE: Leda s historií vyžírků a + - - - *
13.06. 15:43 P.A.Semi  Clanek plny nesmyslnych vykricniku
13.06. 17:19  RE: Clanek plny nesmyslnych vykricniku
13.06. 16:26 FRANTA1  konec světa!
13.06. 17:24  ad marx
13.06. 18:10 maršal Žukov  Hitler
14.06. 03:32 Satanist  RE: Hitler
14.06. 10:03 maršal Žukov  RE: Hitler
14.06. 11:50 ppppp  RE: Hitler
14.06. 20:51 maršal Žukov  RE: Hitler
15.06. 12:29 ppppp  RE: Hitler
14.06. 10:25 r.m.  25% uprchlíků jsou Eritrejci, proč je má přijímat jen Evropa???????
14.06. 16:32  RE: 25% uprchlíků jsou Eritrejci, proč je má přijímat jen Evropa???????
14.06. 19:28 Satanist  RE: 25% uprchlíků jsou Eritrejci, proč je má přijímat jen Evropa???????
14.06. 20:28  Svět v pohybu
15.06. 07:36 ROMAN1  RE: Svět v pohybu
15.06. 11:25 výjimečné porušení omerty  RE: Svět v pohybu
15.06. 09:16 Ameise  20,6,2015 ‎
15.06. 12:58 lubosmat  RE: 20,6,2015 ‎
15.06. 15:33 VojtaIL  RE: 20,6,2015 ‎
16.06. 09:01 Marten264  RE: 20,6,2015 ‎
16.06. 11:57 mtk  RE: 20,6,2015 ‎
17.06. 00:37 VojtaIL  RE: 20,6,2015 ‎
17.06. 06:54 Marten264  RE: 20,6,2015 ‎
17.06. 08:46 Emil Robot  RE: 20,6,2015 ‎
16.06. 10:50 lubosmat  RE: 20,6,2015 ‎
17.06. 11:17  RE: 20,6,2015 ‎
16.06. 07:08 7.62x39  MY SME CESTA SPäť
16.06. 13:55 Balvín Sokrates  Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí
16.06. 15:43 Aja  RE: Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí
17.06. 02:21 Balvín Sokrates  RE: Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí
16.06. 16:23 mtk  RE: Konec každé civilizace nastal, když nastalo primitivní vlastnictví dětí
17.06. 10:00 Balvín Sokrates  RE: Konec každé civilizace nastal, když nastala primitivní výchova dětí
16.06. 18:35  Panskej pacholku
16.06. 19:54 Emil Robot  RE: Panskej pacholku
16.06. 19:16  Česko začne opravdu přijímat uprchlíky...
16.06. 21:37  lépe,levněji...
17.06. 09:54 Balvín Sokrates  Politici nejdřív budou hrát divadlo lidu, že uprchlíky nechtějí!
17.06. 17:34 Někdo  Zdali je neomarxismus cesta do pekla, nevím?
19.06. 18:03  Milý autore
15.07. 08:58  když tam tloustne NÁMĚSTEK...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 3

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 7 434