Diskuze k článku

Byla v Jemenu použita malá jaderná bomba?

Příspěvků 102

5.6.2015 0:26

faktem je

dub 62.?.?.?

že to zrnění se tam objevuje zcela prokazatelně

334053

5.6.2015 1:01

RE: faktem je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334053

To ano, akurát to nesedí
jedna vec - ionizujúce žiarenie "nereaguje" na optické členy objektívu (šošovky), takže ak by to bol reálny záber, "zrnením" by bola pokrytá celá plocha obrazu, nie len výbuch.
Druhá vec - jadrová reakcia pri výbuchu malého kalibru prebieha len zlomok sekundy (milisekundy alebo dokonca menej), keď reťazová reakcia skončí, "okamžitá radiácia" už nevzniká. Takže v zábere by malo byť len niekoľko veľmi málo "zazrnených" snímkov, nie celý záber

334055

5.6.2015 11:10

RE: faktem je

pozorovateľ 82.?.?.?

Reakce na 334055

v diskusii na youtube pod prvým videom bola zmienka, že sa jednalo o saudskoarabský nálet na sklad rakiet scud. To iskrenie sa dá vysvetliť ako kovové črepiny z plášťov vybuchnutých rakiet a ten zvláštne žiarivý a pomaly pohasínajúci dym by mohol zodpovedať horiacemu raketovému palivu. A ten zvláštny zvuk po výbuchu by mohol byť sonický tresk prelietavajúcich stíhačiek a nie zvuk samotného výbuchu.

ďalej v diskusii spomínajú, že skutočná atomová alebo neutrónová bomba by v okamihu výbuchu spôsobila dostatočne silmý EMP na to, aby spálil elektroniku mobilu a teda žiadne video by sa z toho nepodarilo nahrať.

334095

5.6.2015 13:07

FAEX

Guru 178.?.?.?

Reakce na 334095

Ke zvážení by bylo použití tzv. FAEX bomby.
Fuel Air Explosive - těsně před dopadem nebo při dopadu se menší výbušninou rozpráší do ovzduší kapalná výbušnina. Pár milisekund poté, co vytvoří oblak aerosolu se přivede k explozi dalšími aditivy. Je zhruba 3x až 5x účinnější než klasické výbušniny.
Lidem roztrhá plíce, vytlačí oční bulvy z důlku. Používá se také na plošné odminování. Známá minimálně od poloviny 70tých let.

Až se větší část světa dozví o podstatě Velkého Chazarského Podvodu, nepomůže Chazarským vrahům - ZioNacistům ani FAEX, ani jejich 200 nelegálních atomových bomb, ani svěcená voda. Dříve nebo později to pochopí i velitelské kádry DoD (Pentagonu).
Chazarský ZioNacistický režim, který provozují v oné Chazarské Ozbrojené Entitě v exilu (propagandou nazývané Israel) je v současnosti největší ostudou Planety Země. Jedním z nejnebezpečnějších vrahounských režimů. Veřejně je kritizujte, bojkotujte jejich zboží, jejich "umělce", jejich ZioFilmy, ZioMédia atd. Seznamte ostatní lidi s podstatou Velkého Chazarského Podvodu.

Během Apartheidu I. v JAR Jihoafričani nebombardovali podezřelé Afričany ze stíhacích bombardérů a přesto si vysloužili mezinárodní bojkot. Chazarští ZioNacisté provozují Apartheid II. tak, že zatýkají podezřelé Sémitské obyvatelstvo tím způsobem, že jim na obytný dům shodí 500 liberní bombu nebo odpálí laserem naváděnou střelu Hellfire. Provádějí ještě větší zrůdnosti než během Apartheidu I. Veřejně je pranýřujte. Ukažte lidem fotky, jak upalují Sémitské děti zaživa bílým fosforem. I ti nejhloupější Gojímové poté pochopí, která bije.

334101

5.6.2015 16:50

RE: faktem je

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 334055

Souhlas. Scintilace by byly rovnoměrně po celé ploše obrazu. Za další, scintilace by se nepohybovaly po obraze podle toho, jak se pohybovala kamera. O scintilace tedy nejspíš nešlo.

Proti jadernému výbuchu svědčí to, že je spektrum v počátku výbuchu příliš studené. Být to jaderný výbuch, byl by první záblesk jasně bílý, možná vnímaný proti okolí jako namodralý. Neumím si taky vysvětlit, proč se první objevil malý oheň a teprve po cca sedmi vteřinách vlastní výbuch. Že by časovač ?

Pokud by to měla být bunker penetrating, potom by se asi neshazovala z nízkoletící stíhačky, protože by asi neměla tu správnou rychlost a směr. Ledaže by tam bylo nějaké reaktivní zrychlení.

Na druhou stranu, být to sekundární výbuch skladu munice, těžko by byly ty výbuchy takhle přesně stejné.

Je to akési podivné. Snad se někdy tu pravdu dovíme.

334115

6.6.2015 20:41

RE: faktem je

Burg 83.?.?.?

Reakce na 334115

Pamatuji na záběry z Černobylu, kde se objevovaly scintilace v kameře prvního televizního týmu, který byl na místě. Ty záblesky byly v celé ploše, jednotlivě, a poměrně řídce (tehdy se snímalo ještě na vakuový vidicon).

Co vlastně "vidí" CMOS chip na záběrech je otázka - může to být gama, neutrony, rentgen, tvrdé UV. Pokud by ale radiace byla tak slabá, že by fotodiodu v čipu sama nevybudila, pak by mohlo docházet právě k takovému jevu, který je vidět - že se záblesky vyskytují poblíž ohně, tedy že fotodioda v čipu už je vybuzená fotonem, a proto zareaguje součtově i na gama nebo rentgen.

Jak tu někdo citoval - sama řetězová reakce sice trvá milisekundy, než se štěpný materiál rozptýlí, ale to neznamená, že ta ohnivá koule dál nevyzařuje radiaci, třeba rozpadem izotopů - jinak by ta koule přece nesvítila. Takže ta scintilace i v této fázi výbuchu teoreticky možná je.
Fakt, že je to na všech záběrech, je docela sugestivní, až se tomu chce věřit.

Na druhou stranu - pravda je, že jaderný výbuch by měl na začátku víc zasvítit. Toto vypadá spíš na chemický oheň. Taky mi chybí tlaková vlna, která je opticky vidět jako kruh, který se rozletí do stran. Ale kdo ví, jak je to s malými náložemi - mluví se o 0.8 kt. Nikdo vlastně neví, jak má takový výbuch vypadat. Třeba se od konvenční bomby liší méně, než očekáváme.

334177

5.6.2015 1:22

RE: faktem je

R 88.?.?.?

Reakce na 334053

Neziskovky ticho, bijci za lidská práva jindy tak halasní ticho, kavárna ticho [smích]

334059

5.6.2015 10:27

RE: faktem je

Venny 93.?.?.?

Reakce na 334059

Havloidní trolíci z různých "politicky neseriózních" serverů si hrají na partyzány a mlčí nebo vše obracejí v obecné fráze o pravdě a lásce... [oči v sloup]

334090

5.6.2015 1:17

liveleak

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

druhé video - z liveleak - je typický výbuch muničného skladu s muníciou rôzneho typu. "Iskry" odlietajúce od výbuchu sú horiace stopovky, zápalné a priebojnozápalné strely, signálne a osvetlovacie náboje a iné muničné súčasti...
Napríklad väčšina munície pre protilietadlové zbrane má stopovky. Podobne aj skoro všetky protipancierové strely, A rozličné samodelky - "technicaly" - sú vyzbrojované najčastejšie ruským/sovietskym 23mm protilietadlovým dvojčaťom ZU-23. Takže takáto munícia je v oblasti veľmi rozšírená.

334057

5.6.2015 1:49

Na prvý pohľad je článok zlátanina.

Osel 89.?.?.?

Na prvý pohľad je článok zlátanina. To vidieť už z toho, ako popisuju všelijaké triviálne konštrukčné či fyzikálne detaily, ale starostlivo sa vyhli informáciám o tom, aké zdravotne následky to malo pre ľudí v mieste napadnutia. Lebo ožiarenie neutrónmi je pomerne fatálna záležitosť, a celkom ľahko sa dá identifikovať. Až to by bol nepopierateľný dôkaz napadnutia neutrónovou zbraňou. Prípadne inou jadrovou zbraňou.

334060

5.6.2015 1:49

Lidská hloupost je nekonečná

Richard.1 90.?.?.?

Takže .... to co jsem viděl na videu byla vakuová bonba též nazývaná termobarická zbraň. Když vybuchne tak je srovnatelná z normální bombou a to jak výbuchem tak střepinou a též tlakovou vlnou směrem od výbuchu.
Ale výbuchem rozptýlí do okolí chemikálii která způsobí ,,vyhoření" atmosféry a druhou tlakovou vlnu směrem k původnímu výbuchu která je doprovázena tepeným efektem.(zjednodušeno pro názornost.)
Odkaz na Wiky http://cs.wikipedia.org/wiki/Termobarick%C3%A1_zbra%C5%88 a třeba http://technet.idnes.cz/vakuova-bomba-fae-termobaricka-zbran-dvz-/tec_technika.aspx?c=A070912_124222_tec_technika_kuz kde to je i z názornými obrázky
Je to neskutečné ,,nemám slov" toto použít ve městě kde se nacházejí civilisté. A opravdu nepochybuji a též tomu všechno nasvědčujr že buď Saudové či Izraelci jsou původci tohoto odsouzenihodného činu. ( oba státy mají vakuové bonby ve výzbroji a též mají jak bombu dopravit na místo tragédie.)

Ale Vy co píšetě o atomové či neutronové bombě děláte nám všem ostatním medvědí službu. Pro odborníka je to naprosto jasný nesmysl a propagandistický faul. A až budeme tvdit něco co je pravda tak nás odkážou na tento faul.
Obě videa byla točena na digitální zařízení. Jak by onen čip reagoval na záření z atomové či neutronové bomby? Jak by ono video vypadalo?
A Vaši pozornosti též doporučuji barevné spektrum výbuchu. Je to NAPROSTO jasné.
Je nás víc co se snažíme pravdivě informovat o tom co se děje. Doufám že nás ostatní již nebudete diskreditovat podobnou pohádkou. Začínáte mi připomínat Keryho a Nůlandovou, tedy vlastně jejich tvrzení. A pokud mi nevěříte poraďte se z vojákem.
V debatách ( třeba AC24 ) na toto uživatelé přišli asi po 10 minutách od zveřejnění článku.
Od teď kdykoli ,,něco" napíšete budu pečlivě zvažovat jestli to mám zahrnout do argumentace či ne.
Měli by jste než něco uveřejníte použít rozum a poradit se.
Výrazně tímto poškozujete naše úsilí.

334061

5.6.2015 9:48

RE: Lidská hloupost je nekonečná

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 334061

Mrzelo by mě, pokud by se ta informace ukázala jako falešná. To raději ten článek stáhnu. Ze všeho nejméně se snažím o senzaci, na druhé straně pokud se to stalo a média mlčí (což by nebylo poprvé), tak bych o tom informovat měl.

Prosím pěkně, jaká je vaše kvalifikace, že jste odhalil podvod? Viděl jste někde nebo studoval exploze malých jaderných zbraní? Kladete otázky, jak by vypadalo video, ale neodpovídáte na ně. Byl bych rád, kdybyste svou odpověď upřesnil a případně doložil odkazy, obrázky a videi nejen z Wikipedie.

334085

5.6.2015 10:58

RE: Lidská hloupost je nekonečná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 334085

Presne tak žiadna atomovka, každý väčší výbuch spraví hríbovití mrak, to čo sa tam stalo je buď použitie bomby väčšej váhy alebo priami zásah muničného skladu(nejakej munície), USA nepotrebuje skúšať žiadne atomovky naostro, dnes to nasimulujú v super počítači a presne vedia čo to urobí, tiež som čítal že pri použití MOAB v Iraku popisovali výbuch svedkovia ako malú atomovku a aj hríbovití mrak bol [mrknutí jedním okem]

Vložený obrázek

334092

5.6.2015 13:17

RE: Lidská hloupost je nekonečná

neregistrovaný 213.?.?.?

Reakce na 334092

Ale MOAB to určitě nebyla, tu jaksi spatřené F-16 neunesou. Něco do 900kg váhy (max. tolik totiž unese závěs zmíněného typu letadla).

334102

5.6.2015 11:11

Atóm zprava!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334085

Vždycky když jsem kdysi slyšel za bolševiků tento povel, musel jsem se začít nezvladatelně smát. Zejména když to velel partě cikánů v gumě major Felledi, který byl původním povoláním pasák prasat a ovcí z maďarskoslovenského pomezí. To co však existuje dneska to je podstatně drastičtější a otřesnější historka. Velení se chopili nejen zelení psychopati ale i najatí vlastizrádci. Jako pracující dobytek bych nechtěl vidět dnešní plány naší generality, podobné těm, co již kdysi vymýšlel svým zeleným mozkem na genštábu na Náměstí Říšských branných sil jistý pan generál Voštera, a s konečnou platností pak schvaloval strojní zámečník Antonín Novotný.... [překvapení]

334096

5.6.2015 11:29

RE: Atóm zprava!!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334096

Víte vy všichni blbci, kam dnes poběžíte, až to tu začne znenadání hulákat z tlampačů a sirén jindy, než ve středu ve dvanáct hodin, jako obvykle ?? Kdysi mi kolega který se opil v hospodě cestou domů vyprávěl, jak v tom případě vyleze po žebříku ke světlíku na půdě, a bude se se smíchem dívat, jak prej budou komunisti padat do krytu. Ptal jsem se ho, zdali má doma vyfasovaný aspoň SKARI-2 brejle. Víte kde máte gázmasku, a číslo krytu, pakliže pro Vás vůbec existuje ?

334099

9.6.2015 8:21

Stalin demokratem...

favela 113.?.?.?

Reakce na 334096

a jak to bylo a jak by to dopadlo...Zavandrovani do nedavne minulosti s poucenim do budoucnosti,kterou uz nemame,vyjma ty nebesky houby horsi Satanovych /hribu/..Stale se objevuji "nespokojenci", kteri by ty skutky Stalinovy obrany proti fasismu a jeho vojaku nejak opravili a vylepsili a zda se ze jejich rady rostou ,/tech "opravaru" / minulosti v Nemecku i u nas...S tim jak ji zaridil /tu minulost/Stalin a jeho Ruda Armada. Ze rudoarmejci nebyli andele s plamenymi meci v bilych rizach a neprijeli na belousich a jine podobne vejsplechty vasnostove tito vyslintavaji kde komu. Nebyli,/rudoarmejci/,ani to o sobe nikdy netvrdili a pachli vodkou./Na rozdil od USA velmi tvrde bojujici za prava a svobodu, tak tvrde, ze nemeli ani cas nas cesko osvobodit/. Vitezstvi svobodokratu nad nepritelem napr.japonskym bylo dosazeno napr. silenymi nuklearnimi utoky Hirosima, Nagasaki a odlisneho druhu v Tokyu, ale stejne zhoubneho na civilni obyvatelstvo a civilni cile, ktere ted cekaji na nas /ty utoky/ spolu s tou budoucnosti. Takze Stalin jako demokrat mel zvolit na misto tezkych boju za osvobozeni Evropy s milionovymi obetmi rudoarmejcu, misto toho prohlasit : "Zvolim cestu demokratickou jako Roosewelt a Truman ,mam po ruce chemicke zbrane, hodim je na madary, rumuny, sudetaky a nemce jsou to to fasisti a nechteji se vzdat /jako ti obcane,deti a rodiny v japonsku udajne/.Tak je vyparim a bude klid. A bude po kritikach, ze ano, revans-vasnostove. .....Valky jsou nebezpecim pro lidstvo,tak jako revoluce a demokrati, uzasnym zrychlenim pokroku hlavne ve vyrobach smrtonosnych zbrani a potom se vzdycky nejakej ten psychopat najde ...Proto volime demokraty, vzdy a za vsech okolnosti...a zadne bolsevicke staliny....

334302

5.6.2015 14:11

RE: Lidská hloupost je nekonečná

Léčitel 195.?.?.?

Reakce na 334085

Jenom poznámku - jaderný výbuch sebou nese těžký elektromagnetický šok, takže třeba taktická vojenská letadla mají zásadní elektronické obvody provedeny v miniaturních elektronkách, protože polovodičové součástky a tištěné obvody podléhají šoku z jaderného výbuchu a přestanou buď na čas nebo natrvalo fungovat.
Přímý jaderný výbuch nelze běžným videem zachytit, protože selže záznamové zařízení, buď přímo záznamový čip, nebo obslužné obvody. Proto otázka, jak by vypadal videozáznam jaderného výbuchu je sporná. Asi nijak. Možná by nepřežil ani "operátor", záleží na vzdálenosti a hlavně na typu použité jaderné nálože.
Nejsem nějaký expert na jaderné zbraně a tudíž nemohu vyvrátit a také ani potvrdit nějakou formu "malé" jaderné nálože odlišného typu od běžných typů atomových zbraní, který mohl být v Jemenu použit. Spíše se přikláním k názoru, že nešlo o jadernou zbraň v pravém slova smyslu. Jenomže kdo ví, zda už není v arzenálech něco zcela malého, jaderného a hodně ďábelského, co bylo potřeba vyzkoušet!!! Jemen zase není nějaká úplně zasutá enkláva
a právě elektromagnetický šok jaderného výbuchu lze kdekoliv na Zemi odhalit a změřit , takže jaderný výbuch se dost dobře nenechá utajit.

334104

5.6.2015 21:56

RE: Lidská hloupost je nekonečná

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 334085

Bych se za ten článek vubec nestydel. Prece netvrdí, že šlo o atomovku, snaží se to spíš rešit. Skouknul jsem videa a diskusi.
Je zrejme pravda, že klasická malá atomovka to nebyla.
Ale ne nutne proto, že by nešlo atomový výbuch v jisté vzdálenosti nafilmovat, to závisí od více faktoru, i mimo "elektronkovou techniku".
Pokud nejde o editované video, tak bych se priklonil k tomu, že šlo o emisi silného UV nejakých prachových částic splodin, nebo RTG. To by částečne mohlo být optikou fokusováno.
Nejde možná vyloučit ani munici s uranem apod, ale musel by se vysvetlit mechanismus fokusace.
Faktem (pokud jde o autentický záznam) také je, že zrnení je ostré, a opravdu vypadá jako digitální šum. Tohle nejaký horící prach, materiál bežne opticky sotva udelá, navíc by ohnište zdroje takového prachu spíše expandovalo, vírilo, pohybovalo se a nezustávalo centrováno.
Rekl bych, že to zrnení zpusobily vysokoenergetické fotony mimo viditelné spektrum, které ješte dovedly být optikou fokusovány.
Kamera v 1. videu s tím sloupem 2:30 má obraz zazrnený pomerne málo. Možná mela jinou optiku, UV filtr apod.
Podobné fotony by asi mohly vznikat sekundárne za použití munice s ochuzeným uranem, nebo jinou potenciálne radioaktivní "prísadou" neznámého účelu.

334134

6.6.2015 2:40

RE: Lidská hloupost je nekonečná

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 58.?.?.?

Reakce na 334085

Je nepravdepodobne ze by zemicka jako Yemen mela potrebu ci finance vlastnit takovou obrovskou zasobu munice a trhavin, vzdycky jsem byl presvedcen ze mlceni je takrka priznani k zlocinu. Je pouziti atomove bomby zlocin? Samozrejme,kazdy slusny clovek to odsoudi ti zodpovedni za takovou genocidu by meli byt zakonite poveseni jako ti v Norimberskych procesech v roce 1947. Byla take dalsi obrovska explose v Latakii v Syrii, pokud je mi znamo maji Rusove namorni zakladnu v Latakii. Jsem presvedcen paklize se prokaze ze se tak stalo vubec bych se nedivil ze by pan Putin reagoval s ruskou moci. Kazdy myslici clovek se zdravym mozkem uz dnes chape ze Americane chteji valku za jakoukoliv cenu. bylo by rozumne pro jejich vedeni se poucit z historie a precist si jak skoncil Dzingiskhan, jak skoncili Persaneiranci podivat se na Napoleonovo tazeni a ani snad nema cenu se zminovat o Hitlerovi. Pan Putin ma za sebou cely Rusky narod. Ti kteri chteji rozpoutat dalsi svetovou valku za sebou nemaji podporu svych narodu. Rozhodne ne. .

334142

6.6.2015 19:53

RE: Lidská hloupost je nekonečná

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 79.?.?.?

Reakce na 334085

Pane Stwora, každý jaderný výbuch doprovází silný EMP. Ten by vyřadil veškerou elektroniku v okruhu několika km... Kamera vesele natáčí dál aniž by se ustálila. Tudíž o jadernou explozi nešlo.

334174

7.6.2015 3:12

RE: Lidská hloupost je nekonečná

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 334174

Je dost mozny ze kameramani tohle vedelia meli ty kamery s kterejma ty jaderny vybuchy fotili a natacely mechanicky. By the way , nekteri vyrobci je jeste stale vyrabej ale za takovy ceny ze vobycejnej smrtelnik si takovej luxus v dnesni dobe nemuze dovolit . Vono co se tyce pictures tak na kvalitni film zadny pixels nepobili ani v Hollywood .

334189

9.6.2015 9:13

RE: Lidská hloupost je nekonečná

Ing. Bizon 37.?.?.?

Reakce na 334061

Výborná pointa! Je to snímané digitální kamerou, která by v případě jadernéh výbuchu byla zničena EMP! Tento článek je prostě shit...

334306

5.6.2015 2:27

Myslím, že to jaderný výbuch nebyl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Proč? Protože záření gama, které je sice stejné povahy jako světlo, ale má vlnovou délku tak odlišnou (malou) že se v optice fotoaparátu prakticky neláme, optika na něj nepůsobí. Totéž platí i pro jiné složky radiace. Na prvním videu je vidět sice jiskření, především ale v okolí ohnivé koule, což ukazuje původem na viditelné světlo, nebo infračervené (tepelné) paprsky, ovlivněné optikou, ale ne na pronikavou radiaci. Kromě toho, při jaderném výbuchu se převážná část radiace uvolní v úvodním oslepujícím záblesku, kdy vzniká širokospektrální elektromagnetický impuls, který zahrnuje rádiové vlny, infračervené paprsky, viditelné světlo,... až po gama záření. Na videu však tento krátký a oslnivý záblesk chybí. Proto si myslím, že šlo "jen" o silný chemický výbuch.

334062

5.6.2015 6:45

Těžko se tomu dá uvěřit

Jacob 193.?.?.?

Je to neuvěřitelné, ale pokud se toto stalo, pak konec se blíží.

334064

5.6.2015 6:49

jak přežít jaderný ůtok

jezinka 88.?.?.?

...a jsme v tom až po uši, my křesťanská Evropa, vše je fake - křesťanství a papež, evropa a amerika, vinen je bílý dobyvatel - čeho vlastne dobyl?

334065

5.6.2015 7:22

miniaturizácia jedrových zbraní

jan26 195.?.?.?

dosiahla neuveriteľných rozmerov. Už v 50.tych rokoch davy crockett ( http://en.wikipedia.org/wiki/Davy_Crockett_(nuclear_device) ) dosiahli neuveritelnej miniaturizácie. Sila výbuchu dosahuje iba niekoľko desiatok TNT. Odpaľovala sa z trojnožky na cieľ vzdialený iba niekoľko km ju naniesla malá raketová strela. To boli roky päťdesiate. Čo majú tí psychopati v arzenáli dnes? Ale to sú všetko iba "konšpiračné bludy", ako by nám vysvetlil občiansky aktivista Smatana (spisovač zoznamov tzv. konšpiračných webov.)

334066

5.6.2015 8:15

RE: miniaturizácia jedrových zbraní

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 334066

Byl jsem ještě kluk,když byl klip s Dave Crockett presentován v televizních novinách a dodnes si na to pamatuju...střela byla vypálena z tarasnice,instalované na jeepu a trefila betonový bunkr,který byl rozmetán za efektu podobného tomu na těch snímcích....mezitím uběhla spousta let,jen jsem před nějakými 15 lety zaregistroval krátkou zprávičku,že Dave Crockett byl vyřazen z výzbroje US.army,protože zastaral a byl nahrazen novým,účinějším typem....
Když jsem byl v r.1975 na vojně u průzkumného praporu v Chebu,tak jsme se dívávali z věže PS dalekohledy na lehké tanky M60A2Sheridan připravenými vyrazit na východ,mezi kterými hráli negři od LOP v us. batldresech fotbal.Ty tanky měly 155mm kanóny s hladkým vývrtem a byly schopné vystřelovat taktickou jadernou munici Shillelagh,s laserovým naváděním....
Jestli opravdu byly v Jemenu použity taktické neutronové bomby,tak to znamená,že "už to začalo" a že se to už bude jen eskalovat,až do absolutna a jak je vidět,lidi to nezajímá,ba dokonce novináři místo toho,aby se to snažili rozklíčit,tak to kamuflují....a signifikantní na tom je to,že v tom zas mají pracky,jako v každý prasárně,sionisti....těm holt není nic svatý a budou zas kvičet,až si je zas vemou do parády.... [bliji]

334069

5.6.2015 9:02

RE: miniaturizácia jedrových zbraní

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 334069

Ruční jaderné granáty jsou realita.

Jinak pro toho chytráka pod vámi "jikjik" mám odkaz , uč se rychle, abys to stihnul použít:
http://armada.apbest.cz/slang/slang1.html

334076

5.6.2015 15:07

RE: miniaturizácia jedrových zbraní

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 334076

>Ruční jaderné granáty jsou realita.

V tvé hlavě určitě. [chechtot] A kolik mají ekvivalent TNT? 1 kt? Jak daleko musíš hodit, abys přežil výbuch 1000 tun TNT? Kolik vůbec hodíš? 40m?

Tolik k tvé REALITĚ. Už mi začínají dávat smysl tvé ostatní příspěvky.

334109

5.6.2015 16:53

Omerta má recht. / RE: miniaturizácia jedrových zbraní /.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334109

Omerta má naprostou pravdu, dostanou se už dokonce jaderné náboje i do flobertky. Speciální radioizotop v kulce má kritické množství několik miligramů, a celá long rilfe 22 special udělá ránu jako z poplašńáku, a houbu metr velikou. Pokud se střelí do hejna, padají nám z nebe pečení holubi, a můžeme je chytnout i do huby. To za socializmu nebylo. Hestroj pokud něvěří si je může koupit ve zbraních na Smíchově. Krabička sto kusů stojí kolem stovky, a přiloženej je k tomu i svazek ubrousků, abychom od těch pečenejch holubů neměli mastnou hubu a prsty.

334116

5.6.2015 17:57

RE: miniaturizácia jedrových zbraní

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 334109

Pane, to neřešte, chápu že na stranickém školení vám to nesdělili. Takových je vás "mnogo".

334119

5.6.2015 8:00

Ako prežiť jadrovú vojnu

jano36 87.?.?.?

Ako prežiť jadrovú vojnu:
- bývať ďalej od veľkých miest a dôležitých stavieb
- mať zásoby na niekoľko rokov, tak dlho trvá jadrová zima
- byť ozbrojený, rabujúcich nič iné nezastaví

334067

5.6.2015 8:03

A-bomba to nejspíš nebude

Bez jména 77.?.?.?

Použití nukleární zbraně to nejspíš asi nebude. Viz. článek http://www.hlavnespravy.sk/co-vybuchlo-v-jemene-obyvatelia-sa-obavaju-ze-neutronova-bomba/624031, podstatné jsou pak komentáře a odkazy čtenářů pod ním.

334068

5.6.2015 8:29

pochybnost

jikjik 90.?.?.?

Prohlédl jsem si to video a moc se mi to nezdá. Menší atomová bomba by vybuchla jinak. Krátký ohromný záblesk a hřib až později. Neutronová bomba je ještě nepravděpodobnější. Toto bude nejspíš to, čemu se říká 'vakuová bomba'.

334070

5.6.2015 8:49

RE: pochybnost

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 147.?.?.?

Reakce na 334070

Súhlasím.

334074

5.6.2015 9:12

RE: pochybnost

Lopata 37.?.?.?

Reakce na 334070

Souhlasím s Vámi, pravděpodobně jde o (vakuové/termobarické/vzduchopalivové bomby). Navíc předpokládám, že videa byla točena na elektronická zařízení, takže pokud by se jednalo jadernou zbraň, musel by se na nich v téhle vzdálenosti projevit EMP (minimálně viditelné rušení obrazu, ne-li zničení přístroje). Každopádně je to svinstvo.

334078

5.6.2015 9:38

RE: pochybnost

vladimir254 37.?.?.?

Reakce na 334070

Dívla jsem se na youtube na výbuchy vakuových bomb. Z Vizuálně dostupných materiálů nesedí porovnání vakuové bomby a videa ve výše zmiňovaném článku. Samozřejmě nemáme dostatek informací...

334081

5.6.2015 9:46

RE: pochybnost

Goloka Prema 78.?.?.?

Reakce na 334070

No a vaše odbornost?
Nějaké vyjádření k tomu zrnění na videích, kterým byste tu pochybnost podpořil?

Podle mě vakuová bomba neudělá zrnění na výstupu kamery, ale já jsem laik.
Takže prosím trochu to rozveďte, zatím mi víc dává smysl vyjádření profesora Chossudovskyho.

334083

5.6.2015 18:48

RE: pochybnost

dub 89.?.?.?

Reakce na 334070

výbuch vakuové bomby vypadá hodně jinak a je v podstatě dvoufázový.
a žádný prvotní výbuch rozptylující palivovou směs tu vidět není.

334124

5.6.2015 9:14

nic noveho ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

A co treba syndrom z valky v Perskem zalivu ? Nemohl taky souviset s radiaci ? Pry v Iraku namerili hladiny izotopu U235, ne U 238 jako z protipancirove munice. Dale co treba utok na syrska kasarna pred par roky ? Srovnal taky se zemi sirokou plochu a zadna velka bomba tam z F 16 (?) asi nespadla. Na netu jdou spekulace az k teroristickym utokum v Libanonu na americkou namorni pechotu roku 1983. Nepouziva se nejaka nova snadno dostupna technologie neutronovych nalozi ?

334079

5.6.2015 10:27

Vypadá to

Slayko 89.?.?.?

na výbuch muničáku. Přikládám odkaz na video výbuchu muničáku v Rusku. Ty bílý částečky tam jsou na videu taky. https://www.youtube.com/watch?v=gzxkZMx4koY

334089

5.6.2015 11:02

RE: Vypadá to

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 334089

Nemelte nesmysly (vy wikipédisti) a přečtěte si ten článek ještě jednou a pořádně....
Pokud bouchne muničák,tak to nepšoukne a nezakouří se,ale bouchne,práská a prská celej tejden,asi tak,jako v těch valašskejch Vrběticích,kvůli kterým tam museli tři měsíce vartovat a vystěhovat tři dědiny.....[chechtot] [chechtot] [chechtot]

To,že to bylo nějaké obrSvinstvo na místo dopravené z vyspělejší země je nadevší pochybnost,neboť čínskou zábavní pyrotechniku v těch končinách používají jen Palestinci na rozdíl od židů a pokud tam byla naměřena radioaktivita,tak je to taky nadevší pochybnost co to bylo a dřív,nebo později se to jistě dozvíme....určitě se o to už někdo,kdo tomu rozumí,pokusil....

[oči v sloup]

334093

5.6.2015 14:09

Normální výbuch

RomanTička 178.?.?.?

Tohle jaderný výbuch na 100% není, protože neproběhl oslňující světelný záblesk a poblíž výbuchu nebyly svislé linie po elektronových výbojích. Jakýkoliv větší výbuch, který uvolní větší množství tepla (benzín, některé druhy munice), vždy vytvoří kouřový hřib.

https://youtu.be/UTdy1Yp1h5A?t=35s

334103

5.6.2015 18:55

RE: Normální výbuch

Radovan 88.?.?.?

Reakce na 334103

Ty svislé linie jsou kouřové stopy ze signálních raket a sloužily ke zviditelnění šíření tlakové vlny v různých výškách, se samotným jaderným výbuchem nemají nic společného.

334125

5.6.2015 21:46

RE: Normální výbuch

Antimon 84.?.?.?

Reakce na 334125

A ty rakety vystřeloval kdo a kdy? ale ten výbuch stejně nestihl. Už se zvedá hřib = tlaková vlna přešla a stopy jsou pěkně svislé. Jestli ono to nebude jinak ..... [mrknutí jedním okem]

334133

12.6.2015 16:40

RE: Normální výbuch

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334133

nebude - Radovan to napísal správne.
Kto ich odpaloval? Ale no tak - aj samotná jadrová nálož bola odpálená po kábli.
>Už se zvedá hřib = tlaková vlna přešla a stopy jsou pěkně svislé.
Sú - ale tieto filmové zábery sa veľmi starostlivo premeriavali "okienko po okienku" a keď si video pozrieš vo vyššom rozlíšení, tak pohyb dymových stôp uvidíš.

334583

5.6.2015 14:12

Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

lubosmat 195.?.?.?

Ako z toho vtipu: Ako rozdeľujeme granáty?

1) Útočný F1 (tenký oceľový plášť – prakticky delobuch) – smrtiaci účinok do 10 m,
2) Obranný F1(delený - zosilnený oceľový plášť ) - smrtiaci účinok do 100 m,
3) Ručný atómový granát - smrtiaci účinok 10 km.

Na to aby došlo k spontánnej atómovej reakcii potrebujeme dostať dokopy nadkritické množstvo jadrového materiálu, aby sme dosiahli náraz dvoch jadier hélia do seba a donútili ich tak k jadrovej reakcii, treba k tomu gigantické zariadenie – atómový urýchľovač častíc.

Napriek pomerne veľkému pokroku vo vede a technike pochybujem, že má dnes niekto k dispozícii technológiu umožňujúcu viesť údery taktickými jadrovými strelami malého dosahu, ktoré by boli menšie ako 500 kg, nehovoriac o nejakých ručných aplikáciách.

Čo je to ? Je to oranžové a je to za rohom? Šupka z pomaranča.
Čo je to ? Je to oranžové a nedá sa to prehodiť cez plot? Oranžový bager.
Čo je to ? Je to modré a nedá sa to prehodiť cez plot?

334105

5.6.2015 14:30

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 334105

A co je to?

Vespod bílý a navrch žlutý. (Tvaroh pobitej mosazným plechem.)

334106

5.6.2015 15:44

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 334105

mas v tom "trochu" hokej... radeji si o tom neco precti nez se zacnes psat uplne blaboly...

334111

6.6.2015 0:44

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

lubosmat 95.?.?.?

Reakce na 334111

Ani by som nepovedal. Podľa tých "vedeckých" článkov sa teoreticky, alebo v laboratórnych podmienkach dá vyrobiť naozaj hocičo, pričom zmenšovaním projektilu sa natoľko znižuje efektívny výkon a zvyšujú nároky na uchovávanie a distribúciu takýchto zbraní, až sa z toho stali nepraktické hračky, vhodné tak na pobavenie do žánru sci-fi.

Uvádzal som ťažkú strelu, lebo od atómovej zbrane sa očakáva nejaký efektívny výsledok použitia, keďže tieto zbrane boli a budú primárne používané, ako zbrane hromadného ničenia.

Zbraň, ktorá pri použití zabije používateľa bude vždy totálny nezmysel. Rovnako bude nezmyslom aj výroba zbraní a streliva, ktorých hodnota bude vyššia ako hodnota predpokladných cieľov.

334140

6.6.2015 19:25

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334140

Mýliš sa v oboch bodoch.
>Zbraň, ktorá pri použití zabije používateľa bude vždy
>totálny nezmysel
1) sebevražedný atentátnici všetkých druhov, kamikadze, atď - nemusí sa ti to páčiť, a môže to byť pre teba "neakceptovateľné", ale funguje to a je to považované za dostatočne účinné, dokonca aj v živej prírode. Príklad za všetky - žihadlo včely použité proti koži cicavcov, a podobne fungujú aj niektoré mravce a termiti.

>Rovnako bude nezmyslom aj výroba zbraní a streliva, ktorých >hodnota bude vyššia ako hodnota predpokladných cieľov.
2) Všetky antirakety a mnohé protilietadlové rakety pri použití proti bezpilotným lietadlám a riadeným strelám. Merítkom hodnoty nie je "ničený cieľ", ale "bránený cieľ".
Prípadne v širšom chápaní - merítkom nie je zasiahnutie a zničenie cieľa, ale dosiahnutie zámeru, pre ktorý sa boj vedie.

334172

7.6.2015 23:40

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

lubosmat 95.?.?.?

Reakce na 334172

Keďže Japonci vojnu prehrali a Džihádisti zatiaľ žiadnu nevyhrali - neviem neviem. Ľudia nie sú mravce,osi, termiti a alebo iný spoločenský hmyz, sebaobetovanie bolo síce veľmi ušľachtilé ale podľa súčasnej vlny neofašizmu na zaplakanie.

Ak sa bavíme o taktike, tak súhlasím, výnimočne sa môže použiť drahšia strela na zostrelenie lacnejšej, pravidlo to však nie je.

334218

8.6.2015 0:12

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

dub 213.?.?.?

Reakce na 334218

mno řekl bych, že příslušníci rudé armády by o sebeobětování mohli vyprávět dlouhý ságy...

334219

5.6.2015 17:03

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334105

Najmenšia "bežne používaná" jadrová nálož sa dá umiestniť do delostreleckého granátu kalibru 152-155mm, teda do strely o hmotnosti typicky okolo 50kg (pre bežnú muníciu - z toho je ~25-30 kg "železo" - samotné telo strely).

Americká nukleárna bojová časť W54 z polovice 50. rokov mala hmotnosť ~23kg a varianty:
- Mk-54 (Davy Crockett) — výkon 10 - 20 ton, Davy Crockett Gun warhead
- Mk-54 (SADM) — výkon 10 ton - 1 kiloton, "Special Atomic Demolition Munition device" - celé zariadenie váži okolo 50-60kg, zväčša je to bezpečnostná elektronika
- W-54 — výjon 250 ton, bojová časť pre leteckú protilietadlovú raketu AIM-26 Falcon

Miniatúrne nálože o hmotnosti jednotiek až niekoľko málo desiatok kilogramov boli v istom období v 70.-80. rokoch "veľmi populárne" a dosť sa na nich pracovalo, ale príliš sa neosvedčili - sú príliš zložité/náročné na výrobu a "na stráženie", príliš drahé (kvôli "exotickým" izotopom) a majú až príliš malú životnosť - len jednotky rokov (normálne plutóniové štiepne jadro - "core", ak je z dostatočne čistého izotopu, vydrži funkčné najmenej storočie - uvádza sa, že funkčnosť je najmenej 1/10 polčasu rozpadu daného izotopu, uránové potom kľudne i tisícročie, po desaťročí-dvoch treba ale meniť klasické výbušniny okolo "core" )

S transuránmi ako californium a podobne by sa dokonca dala vyrobiť nálož o celkovej hmotnosti pod 1kg s výkonom jednotiek až stovek ton - kritická masa pre niektoré izotopy transuránov je len niekoľko gramov (ale svetová ročná produkcia sú jednotky miligramov - a cena astronomická, produkujú sa na urýchľovačoch, nie v reaktoroch, a polčas rozpadu je lem pár rokov).

Čiže atomový "ručný granát" nie je celkom blbosť, ale miniatúrna nálož by sa ako "ručný granát" skoro určite nepoužívala - skôr ako nástraha, alebo s časovým odpálením, prípadne pre riadené rakety alebo protiponorkové torpéda (výbuch malej nálože kozmický prieskum neodhalí - žiarenie je proste až príliš slabé a typické efekty väčších náloží sa ešte neprejavujú - použitie sa tak nedá spoľahlivo dokázať)

334117

5.6.2015 18:14

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

janmax 213.?.?.?

Reakce na 334105

Atomová kulka

http://www.wmmagazin.cz/view.php?cisloclanku=2015050005

334120

7.6.2015 12:32

Už je to tady.../RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát./

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334120

Už je to tady. Atomový kulky v ledničce. Místo tankovýho pancíře kýbl vody. Ve VM magazínu zřejmě už dávno proběhla jaderná mozková fuze při několika milionech stupňů...

334200

5.6.2015 18:16

RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 334105

Modré z nebe.
Ohledně těch ručních atomových granátů (RAG):
Za mých mladých let se v návodu k použití tradovalo, že se mají házet co nejdál od sebe, neboť v okruhu 10 km nezůstane kámen na kameni. Kromě toho, každý voják měl fasovat minimálně 2 kusy RAG.
[chechtot]

334121

5.6.2015 14:35

Atomovka??? To je informace jak z Hromu.

hestroy 77.?.?.?

No, je asi zbytečné se vyjadřovat k takovému nesmyslu, ale pokud to byla atomovka, tak to byla pidiatomovka, kterou nemá cenu používat. K čemu?

Výbuch je úplně odlišný, je vidět že explodoval nějaký sklad munice nebo paliva nebo hnojiva. Je vidět, že tam něco hoří a pak bouchne. Takhle se atomovky opravdu nechovají. To ví každý průměrně vzdělaný člověk.

Zbytek píše Léčitel, tak to nebudu opakovat. Je ovšem smutné, že se podobných krávovin chytají i "solidní" nezávislé servery.

334107

5.6.2015 16:05

Černobyl

MXM 89.?.?.?

Jednou jsem koukal na autentické záběry z Černobilu a bylo tam podobné zrnění - vědci na to upozorňovali už tehdy - podle mě to JE atomovka.

334113

5.6.2015 16:19

To Tam Nema Nikdo Geiger??

coinageboy 76.?.?.?

Proc nekdo nezverejni video s Geiger-pocitacem? Ten ma kdekdo - I ja. Slusnej stoji okolo $600.
Jeste lepsi by byl zaber z Gamma spektrometru ($30000 a vic)- ten by bezpecne zjistil o jake se jedna isotopy.
Dokumentacni a propagandisicka hodnota by byla znacna.
Notabene, tecky na CCD( ted se ale spise pouziva CMOS) asi nejsou zpusobene Gamma zarenim - to vypada jinak.

334114

5.6.2015 20:21

RE: To Tam Nema Nikdo Geiger??

bell 109.?.?.?

Reakce na 334114

a co elektricky impuls ničí vše do x km kde ho mate

334128

6.6.2015 19:09

RE: To Tam Nema Nikdo Geiger??

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334128

z malej/niniatúrnej nuklearnej bomby žiadny EMI/EMP nie je - na to potrebuješ uvoľniť dostatok gama žiarenia, aby sa vytvoril dostatok voľných elektronov. Lenže malá/miniatúrna jadrová nálož "dostatok" gama žiarenia neuvoľní - nemá z čoho. Za "dostatok" energie gama žiarenia na slušný EMP sa uvažuje energia okolo 1TJ, čo zodpovedá výkonu okolo 0,25kt (250 ton) - lenže týchto 0,25kt je len časť z celkového výkonu nálože - časť odnášaná okamžitou gama radiáciou (tvorí asi jedno promile celkového výkonu), takže spodná hranica výkonu nálože potrebnej na "slušný EMP/EMI" je ~250kt...

Druhá vec - významnú časť gama žiarenia pohltí aj samotná konštrukcia a obal nálože - a čím je nálož menšia, tým je percento gamažiarenia pohlteného v konštrukcii väčšie - u nálože 1MT je to okolo 40-50% - ale u 10kt okolo 90% a u 1kt dokonca vyše 95% všetkého uvoľneného gamažiarenia.
Ale nesmie sa to chápať tak, že gamažiarenie je konštrukcii pohltené "neužitočne" - práve gamažiarenie ohrieva konštrukciu nálože a premieňa ju na rozžeravenú plazmu. Akurát u veľkých náloží je tento ohrev gamažiarením tak mohutný, že vzniknutá plazma sa v dôsledku pokračujúcej ionizácie stane pre gamažiarenie "priehľadnou" a prestane ho pohlcovať skôr, než dobehne samotná štiepna reakcia vo veľkej náloži.

334170

5.6.2015 18:40

Američani se odkopali, chtějí rozmístit v evropě balistické rakety!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Tak nakonec došlo na slova konspirátorů, že Američani chtějí válku v Evropě se vším všudy. A bez raket by to nešlo. Co na to řekne Sobotka? Raději ani nevědět... http://aeronet.cz/news/pentagon-chce-v-evrope-rozm...

334122

5.6.2015 20:11

Hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Maximálně vakuová bomba střední velikosti. Ještě pár takových výkřiků do tmy a ze Zvedavce se stane neverohodná drbna. Jsou jiné události, které mainstream pejzatých intrikánů záměrně ignoruje a které zřetelně signalizují, jak je nebezpečí poslední války největší od karibské krize v roce 1962 a pro Západ i svět nastává situace, která je kritická. Ekonomicky i vojensky. Nablýskaný, žoviální, ale také nesplatitelně zadlužený Západ drží při životě jen podvody ratingových agentur, účetní podvody a triky,imaginární dolary a eura vytvořené jen klávesnicí, gigantické bubliny s finančními deriváty a lži médií, centrum moci se stále jasněji a nezadržitelně přesouvá do Asie. Nyní už západní loutkovodiči z bank, korporací a think tanků spoléhají jen na dosavadní naivitu a lhostejnost konzumu na dluh uvyklých otroků a imaginární vojenskou převahu. Zkrachovalý systém a relativní mír ve světě se může sesypat jako domeček z karet jejich jedinou provokací velkého rozsahu pod falešnou vlajkou. V éře jaderných zbraní nemůže být vítězů. Obávám se, že poslední nadějí šílených světovládců ze Západu na zachování jejich neudržitelné hegemonie je právě vyvolání velké války. Snad zvítězí rozum, ale jistý si tím zdaleka nejsem. Určitě nejsem sám, kdo má z dalšího vývoje velké obavy.

334127

5.6.2015 20:45

RE: Hoax

dub 89.?.?.?

Reakce na 334127

vy jste výbuch vaukové bomby v životě neviděl ani na obrázku co?
jinak byste takovou hovadinu vypustit nemohl.
tak si je najděte na webu, je jich tam hafo, abyste viděl, jak to probíhá.
nejdřív první výbuch rozptylující palivo, pak druhý výbuch zapalující rozptýklené palivo.
kde něco takového u tohoto výbuchu vidíte?

334129

5.6.2015 21:05

RE: Hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 334129

Toto jako laik a jsoucí neodborník na inženýringy novodobých semtexů patrně netrefil i když profici jedno jakých oborů zpravidla strkají pravou ruku do levé kapsy a zázraky si pletou z nemožnostmi. Taky jsou alchimisté na ohromení laiků krmeni budulínky. Ale ostatní hru s konzumenty trhu nastínil s grácií, přehledem a jasnou predikcí budoucích svízelů meloucích z poslední podstaty dosud ukořistěného a nemožností mlsounů dostat se k lizu a z toho vyplývající zametení se svými naivními namyšlenými trouby. [překvapení] [cool] [mrknutí jedním okem]

334131

5.6.2015 21:40

RE: Hoax

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 334129

Napsal jsem maximálně. Spíše bomba či raketa s konvenční náplní. Jaderná bombička by mohla i šíleným světovládcům nahnat strach z odvetného úderu. A oni se mají setsakra rádi.

334132

5.6.2015 23:37

RE: Hoax

coinageboy 76.?.?.?

Reakce na 334127

Ja myslim ze zverejneni teto zpravy je naprosto v poradku - vyvolalo to zdravou diskusi. Zabery definitivne naznacuji novy a neobvykly druh zbrane o kterem nikdo v mainstreamu nepolemizoval. Ja jsem to objevil az zde...
Zvedavec se urcite nesnazi rozsirovat novinarske "Kacery" a to ze se patrne nevenuje jaderne fyzice mu snad odpustime [smích].

334136

6.6.2015 3:09

RE: Hoax

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 58.?.?.?

Reakce na 334127

Ja jem byl take prekvapeny panem Stworou , sel jsem na internet a tam je nejmene 40 web sites ktere se s tou atomovou bombou na Yemen zabyvaji neni to pouze pan Stwora a jsem takrka presvedceny ze cas nam zdeli pravdu i kdyby to byla vakuova puma je to stale nehorazny zlocin proti lidskosti. GENOCIDA

334143

5.6.2015 20:53

Řekl bych, že "jádro" to nebylo

L.C. 90.?.?.?

Davy Crockett nejmenší nukleární nálož, kterou vyráběly SSA. Síla je 20 tun TNT, účinky při výbuchu na povrchu:

Rádius ohnivé koule je 20 metrů (vše uvnitř přestane prakticky existovat). Dosah tlakové vlny s tlakem vyšším než je 20 liber na čtvereční palec je 60 metrů (kromě nejodolnějších železobetonových staveb, které jsou velmi těžce poškozeny, je vše zničeno). Tepelná vlna, kde zasažení utrpí ve 100% případů popáleniny třetího stupně zasáhne do vzdálenosti 140 metrů a stejnou oblast zasáhne tlaková vlna o síle 5 liber na čtvereční palec (běžné obytné domy jsou zničeny, či těžce poškozeny). Oblast zasažena radiací o dávce 500 rem je 430 metrů (50-90% úmrtnost pro všechny, kterým nebude poskytnuta okamžitá lékařská pomoc; umírání trvá od několika hodin do několika týdnů). Oblast radioaktivního spadu se bude různit dle síly větru a celkové geografické polohy a způsobí další úmrtí a těžká zranění z ozáření (obecně se dá říci, že čím blíže povrchu, tím vyšší bude hodnota jaderného spadu).

Velice pěkně je to zpracováno v následujícím odkazu:

http://nuclearsecrecy.com/nukemap/

Můžete si tam zadat třeba vlastní město a hrát si se silou. Podle mého na videu bude nějaký typ "ničitele bunkrů" s termobarickou hlavicí (GBU-15, GBU-24, AGM-130). Ta exploze je zkrátka příliš pomalá, příliš studená a příliš malá a to i kdyby došlo k výbuchu nukleární nálože pod zemí.

334130

6.6.2015 10:49

Hloupost!

Já První 92.?.?.?

Chybí rázné tlakové vlny, a dotyční by se měli loupat z kůže, jestli to natočili z takové blízky. Ty plamenné záclony, jenž jsou vidět pod hřiby, to je benzín - evidentní použití termobarických, vakuum tvořících bomb.

http://cs.wikipedia.org/wiki/Termobarická_zbraň

334154

6.6.2015 18:39

RE: Hloupost!

dub 89.?.?.?

Reakce na 334154

vidíte snad na tom videu něco podobnýho?
https://www.youtube.com/watch?v=HsQdeAeOEg4
https://www.youtube.com/watch?v=i9H50tHiHjs
já ne

334169

6.6.2015 19:42

RE: Hloupost!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334169

prvé video nie je MOAB, ale staršia BLU-82
druhé video je domotaný "novinársky nezmysel" - bomba v úvode je GBU-57A/B MOP (Massive Ordnance Penetrator), samotný výbuch zas BLU-82, potom zábery MOAB, výbuch v 2:00 už MOAB asi je, posledný je opäť BLU-82.

Ruská "FOAB" [smích]
všimnite si pekne viditeľný dvojfázový výbuch a kupolu "svietiacej" rázovej vlny (cca čas 0:25-0:32 a 1:55-1:58)
https://www.youtube.com/watch?v=OJzASnmmxIM

334173

6.6.2015 21:20

RE: Hloupost!

dub 89.?.?.?

Reakce na 334173

tak ruskou jsem nezmiňoval, ta tam použita určitě nebyla[smích]
a ano, u té je obzvláště dobře vidět dvoufázovost výbuchu termobarických bomb.

a na videu v článku nic takového patrné není. a dokonce i u té ruské, která je ráží ekvivalentem malé jaderné nálože, dojde k velmi rychlému vyhoření ohnivé koule. nikoliv k relativně dlouhému "hoření" jako na videu.

takže o vakuovou/termobarickou bombu v jemenu zcela určitě nešlo.

334179

7.6.2015 3:04

RE: Hloupost!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334179

samozrejme, že nie - pokiaľ sa bavíme o druhom videu, z liveleak - je to požiar a výbuch skladiska, kde bola uložená zrejme rôzna munícia.
Výbuch, "ktorý to celé začal" na zábere nie je - ale už na začiatku sa tam "z niečoho" dymí, takže požiar už prebieha. Potom je vidieť "malý" výbuch a vzápätí zdetonuje "celý sklad" - tak to obvykle prebieha aj v iných podobných prípadoch - najtiaž vybuchne od ohňa prvý náboj, granát či bomba - potom sa už výbuchy šíria rýchlo a celý sklad/skladicko vyletí do vzduchu v jednom "dlhom" výbuchu.
Treba mať na pamäti aj to, že v sklade nikdy nie je "len" samotná munícia, ale aj bedničky a iné obaly - takže keď to vybuchne, výbuch vyhodí do vzduchu nadrobno rozdrvené drevo a papiere, ktoré "normálne horia" - a z toho je ten "svietiaci závoj" akoby vypadávajúci z mraku dymu.
Tiež niektoré strelné prachy a tuhé raketové palivá horia pri takýchto výbuchoch relatívne pomali a vytvárajú rovnaký efekt. Navyše splodiny horenia/výbuchu prachov i trhavín sú horľavé a "dohárajú" až s kyslíkom zo vzduchu - a keď je trhavín a prachov hodne v malom priestore, oblak splodín horí relatívne dlho...

Iné podobné zábery z Jemenu
https://www.youtube.com/watch?v=4f5h4FlQSGU

k "doháraniu" splodín - v čase 1:25 pekne vidieť, odkiaľ vlastne začne horenie oblaku splodín pred ústím hlavne
https://www.youtube.com/watch?v=lWn_NhYzD_Y

334187

7.6.2015 3:12

RE: Hloupost!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334179

ešte jedno video k predošlému - opať doháranie splodín
https://www.youtube.com/watch?v=8_eKJi22I2E

334188

6.6.2015 20:47

Asi Hoax

Kosk 93.?.?.?

Použítí jaderné zbraně, ani té nejmenší, kdekoliv na zemi, nelze utajit. Pokud by SA měla jadernou zbraň, jen velmi těžko to bude nějaká miniturizovaná "kufříková" pumička či taktický jaderný granát. To je v zásadě HiTech, na to Saudi fakt nemají. Chybí výrazná tlaková vlna. Samotný "hřib" není určovacím znakem.

Kdysi se mi takový malý ale hezký povedl asi 6m v průměru a do třiceti metrů na výšku, pak ho vítr rozehnal, pěkný "atomový hřib" při odpálení volně uložené asi 10 dkg směsi podoblé fleši (okysličovadlo + hliníkový prach). Naštěstí si toho okolí zase tolik nevšimlo, ránu to neudělalo, bylo to v parku v Praze a byla doba oběda. Takže mě žádný příslušník nehonil. Hříchy mládí... [velký smích]

334178

7.6.2015 0:35

Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Ahura Mazda 109.?.?.?

Pěkný den všem, prolétnul jsem diskusi, je to tady samý znalec atomových zbraní (bez urážky [smích] ) a tak se chci zeptat, jestli náhodou někdo nevíte jak byly upevněny kamery při zkušebních výbuších. Nemyslím ty, z akterýma stáli kameramani, myslím ty, které byly postupně od epicentra. Již delší dobu po tom pátrám a nějak nejsem schopný se to dozvědět. Všichni jste určitě viděli ten záběr kde jde tlaková vlna stromy se ohnou k zemi a kamera se ani nehne. Tak kdyby někdo věděl, udělal by mi radost.

334184

7.6.2015 15:59

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334184

Procházíme li různé fotografie projektu Manhatan ze začátku let padesátých a šedesátých, vidíme časteji než je obvyklé mladé horlivé muže v uniformách US Army, jak na dřevěné nebo kovové věže vrší pětadvacetikilové bedničky TNT, někdy je jich tam i pozoruhodná hromada, jistě mnoho tun. U některých fotek je dokonce indiskrétně uvedeno, že jsou to prej cvičné výbuchy, a nahoru jsou umístěny trubice s nukleárním odpadem, a bude měřen jeho rozptyl. Nabízím konspirační teorii, že do takových šedesátých let minulého století vůbec žádná atomová natož vodíková bomba neexistovala, a jednalo se vždy jen o likvidaci většího množství nějakých starých trhavin ještě třeba z války, a aby to budilo větší hrůzu, použilo se pár kilo vysoce radioaktivního odpadu. Vezmeme li nosnost tehdejšího třeba i upraveného / stařičkého emerického bombardéru B-29 /?/ ze kterého se odmontovalo vše přebytečné, takže to s potížemi uneslo kolem tuny nákladu, co když byla celá Hirošima a Nagasaki jen dvě až tři tuny hexogenu s hořčíkovým prachem, a vtipně rozšířená vojenská propaganda o Hitlerových atomových zbraních ?Samozřejmě věřím v možnost štěpné reakce, pokud to probíhá v nějakém stotunovém celku, jako třeba v jaderné elektrárně. Možnost, naložit to však do letadla, bych odhadoval tak na pozdní šedesátá spíše však sedumdesátá léta minulého století, a jaderné granáty i třeba 152 mm tak nejdříve do let konce osumdesátých.... [smích]

334205

7.6.2015 23:17

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334205

dobrá teória [chechtot] , ale má to jednu chybu - klasické výbušniny sú celkom ľahké - typicky do 1,8g/cm^3, s manipulačným obalom - bedničkou - je to dosť pod 1,5g/cm^3. Takže 100 ton tritolu v bedničkách je kocka s hranou cca 4 metre.

Jeden taký "100 tonový" test bol urobený práve aj "pár dní" (asi mesiac) pred prvým jadrovým výbuchom vôbec (7.5.1945), na rovnakej strelnici a sledovaný rovnakou aparatúrou - aby mali nejaké "merítko" k nasledujúcemu jadrovému testu.

video zo stavby a výbuchu
https://www.youtube.com/watch?v=7VANyY87-_Q

Stavitelia
Vložený obrázek

Výsledok - kráter po 100 tonovom teste je vpravo dolu, v strede obrázku je výsledok testu Trinity (~15kt)
Vložený obrázek

Ale neskôr boli urobené aj väčšie výbuchy - 500 ton a 1000 ton, hlavne na otestovanie lodných konštrukcií
500 ton
https://www.youtube.com/watch?v=hkoBwFYitlU

334217

8.6.2015 9:17

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334217

Ty fota i další znám, ovšem daleko zajímavější foto je například hirošimský výstavní pavilon těsně po "atomovém bombardování". Vezmeme li váhu prázdného B-29 baj voko jako asi 35 tun, a plného asi 55 tun, vychází mi ta "atomová bomba" přibližně jako možných 15-20 tun RDX, se kterým zřejmě /efektně na tu dobu / rozmlátili pár japonských dřevěných baráčků, ovšem všechno co bylo jen trochu betonový, zůstalo stát. Atomové čarování je ještě dosud "in". I dohady odborníků o tom, co je jaderný výbuch a co ne, vždycky když něco někde bouchne a družice to zaznamenají, jsou mnohdy grotesknější, než rozpravy poloožralých akademiků z kuřáren fyzikálních ústavů v den narozenin sponzora a nebo ředitele ústavu o kvantových strunách. Úroveň současných znalostí umožňuje představit prakticky libovolný podvod. Jak se pak třeba divíme, když se odsunou ve sklepě železobetonové dveře, samozřejmě jsou vidět nějaké khaki bedny s nápisy, ale jedná se jen o takzvané "propagandistické hlavice", do kterých se vejde asi dvěstě kilo potištěného papíru, který když se vysype z vejšky, tak je dobrý nepříteli tak na nepříliš dokonalé a příjemné utření míst vzadu kde začínají nohy, a která dosud nemají v bontonu slušný název. Doporučuji shlédnout infa například o "JAVOR 5x". Nejlíp se mi tam líbila ta "laboratoř" bez známek radioaktivity. Doufám, že jistý Šándor kdysi nevylít z rachoty jak holub, kopnutý do zadku, protože chtěl střelit semitům omylem právě jednu z těch papírových "atomových hlavic" odtamtud... [smích]

334239

8.6.2015 20:01

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334239

15-20 ton hexogenu? [smích] to je asi tak 10-12 metrov kubických vo vysoko lisovanom stave, a nejakých 15-20 metrov kubických v sypanom. Bez ďalších hračiek ako obal, nejaký ten roznetný systém, stabilizátory, prípadne padák...

B-29 mohol zobrať papierovo do 10 ton nákladu, ale nie v jedinom kuse - mal dve bombovnice medzi ktorými bol centroplán. Navyše na dlhé misie nakladal len zhruba polovicu, pretože v zadnej bombovnici nosil doplnkové palivové nádrže 2x ~2500l (2x659us.gal, na prieskumné misie nosil nádrže aj v prednej bombovnici). A nechci vedieť o "čarovaní" s prečerpávaním paliva medzi nádržami pred a po odhodení nákladu z prednej bombovnice kvôli zachovaniu cetráže a vyváženia lietadla.

Takže jedna nálož by mohla mať maximálne 5-6 ton. Trochu málo na zbúranie a vypálenie mesta, hoci by bolo aj hneď z kartónu.

>Nejlíp se mi tam líbila ta "laboratoř" bez známek radioaktivity.
A odkiaľ by sa tam mala tá rádioaktivita zobrať??? To si ako vážne myslíš, že jadrová nálož vydáva pred odpálením nejakú výraznejšiu radiáciu???
Ručím ti za to, že v celej republike nie je možno ani tucet meracích prístrojov, ktoré by dokázali rozlíšiť nepoškodenú ostrú jadrovú nálož od atrapy.

334281

9.6.2015 22:23

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334281

Teď vidím, že mi šéf škrtl příspěvek, psal jsem tam, že jste zřejmě i nastavoval na hlavici před odpálením kilotuny, když je Vám jasný, jak to svítilo / nesvítilo/ . Doufám, že máte ještě taky doma z nostalgie tu originální sovětskou lopatku s bukvama, kterou se z bedny v té laboratoři vyhazoval před montáží ten silikagel. Víte, co se po montáži dělo se servisní osádkou, a jakou měla v TTD tabulkách plánovanou trvanlivost v minutách ?

334359

10.6.2015 17:57

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334359

Lopatka bola evidovaná...
Ostatne silikagel do kontajneru bol vždy kvalitne sáčkovaný, chodil v hermete a ešte bol vákuovo balený v igelite, takže na objekte sa v skladovacích kontajneroch len vymieňal, starý sa vybral, uložil do pôvodných plechových hermetických bedničiek a odosielal, nový sa vybral z hermetu, prevážil, vybral z vákuového obalu a vlozil do skladovacieho kontajneru. Vybavené.

Montáž "jadra" sa v objektoch Javor nikdy nerobila - na otvorenie výrobku treba onakvejšie vybavenie a náradie, a niečo aspoň trochu zodpovedajúce predpisom a potrebám manipulácie s "jadrom" mali možno tak v ÚJV v Řeži u Prahy.

So "servisnou osádkou" sa nedialo nič, jej "plánovaná životnosť" vyplíva z faktu absolutnej priority v poradí ničenia cieľov.

Nastavovanie výkonu - to si robili sovieti sami, ale ako vyzerá kalená sklenená doštička z kodovaním slepej klavesnice viem, aj keď som ju v rukách nikdy nemal.

334433

10.6.2015 21:31

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334433

To co uvádíte bych časově zařadil tak do 80 +/- roku. Jsou to zajímavé informace. Ovšem pokud bych se měl vrátit k té Hirošimě, to "jasnější než slunce" Vám udělá v podstatě cokoli, nevím jestli jste třeba někdy viděl jen oslepovací granát, groteska je, že to obsahuje jen pět deka dusičnanu amonýho a taky hořčíkovej prach. Co se týče toho mnou uváděného rdx, to se účinkem podstatně liší třeba od s atomovými bombami porovnávaného normálu trinitrotoluenu. Ten je trapně pomalý, ovšem pokud se přidá k RDX ještě hořčíkový prach, jde jeho rychlost detonace klidně i k devíti kilometrům za vteřinu, a trautzlovi přes litr. Kromě toho rdx rozseká třeba dřevo na jemný prach, a ne jen na třísky, jako tnt třeba i v daleko větším množství. Ten záblesk s tím RDX a hořčíkem Vám předvede za deset piv každý zručnější pyrotechnik, a i pět deka stačí na oslnění i za SKARI-2. Nedovedu si představit, co by udělala třeba jen tuna toho svinstva...

334447

11.6.2015 18:02

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334447

Vo výbuškách a pyrotechnických zmesiach sa dusičnan amonny nepoužíva - je príliš navlhavý.

Prídavok hliníkového alebo horčíkového prachu detonačnú rýchlosť trhavín znižuje. Vždy, je to inertná látka, dohárajúca až so splodinami výbuchu.
Čistý hexogén má 8800m/s pri 1,75g/cm^3
flegmatizovaný 5% montánneho vosku / cerezinu (ozokeritu) má 8450m/s pri 1,68g/cm^3 a cca 8550 pri 1,74g/cm^3
flegmatizovaný 4% cerezinu, s prídavkom 23% Al prachu má 8400m/s pri 1,8g/cm^3 a 8000m/s pri 1,73g/cm^3
Ovšem zvyšuje sa výbuchová teplota - z 3400°C na cca 5000°C a energetický obsah z cca 5,8MJ/kg až na ~6,4MJ/kg.

Trauzl "prěs litr"? [oči v sloup] [velký smích] nesmieš veriť všetkému.
Z čistých látok, bežne používaných, má najviac dinitroglykol (dinitroetylénglykol,ethylenglykoldinitrát, EGDN) - 610-630cm^3 (ale 630 len s oktogenovou rozbuškou), niektoré hodne "exotické" zmesy to doťahujú k 700-710cm^3 (70-71cm^3/g).

334510

11.6.2015 23:43

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334510

Chlape, Vy sice máte dobré teoretické informace, ale již u toho oslepujícího granátu byste narazil. Já jsem tomu taky nevěřil. Prostě je dobrý, si to jednou rozebrat. Stejně tak s tím RDX s hořčíkem. Suverení lidé jako Vy většinou skončí s tím, že si překousnou leknutím jazyk, a když druhý den trochu zmizí žlutá koule se zelenýma okrajema na očním pozadí, tak se začnou profesionálně modlit. Vsadím se, že jste ještě taky neviděl v praxi nafouknutýho trautzla. Proto si dovoluji Vám znovu poradit: Kupte tu basu piv, ta praktická ukázka Vás profesně posune třeba i za ty skleněný kalený destičky se slepou klávesnicí. Kdybyste byl skutečný formát, tak tu lopatku s těma bukvama máte doma. Už pro tu tichou radost, že byla evidovaná.......

334536

12.6.2015 0:00

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334510

Je mi to trapný, ale ta M84 je i na Wykypédii...

http://cs.sg-13.wikia.com/wiki/Granát_M84

334537

12.6.2015 5:29

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334537

Stargate SG-13 - skutočne odborný zdroj zodpovedajúci vašim vedomostiam.

334545

12.6.2015 10:10

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 334545

Co se Vám zase nelíbí ? Počkejte, až Vám jednou kvůli tý destičce a lopatce to M84 hoděj domů. Stejně si myslím, že kdyby tenkrát emeričani namontovali na to B29 jen padesát osvětlovacích raket, hlavní dolů, a pustili to na ně v noci, tak by si císař Hirohito při útěku šlápnul na meč...

334559

7.6.2015 17:31

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334184

Pozri na youtube sériu "Declassified U.S. Nuclear Test Film #xy" je to niekoľko desiatok filmov, ale niekde som to tam videl. Existuje aj dokumentárny film o filmároch, ktorý výbuchy natáčali od samého počiatku, i o ich vybavení (okrem iného kamera rapatronic a kamery s rotujúcimi hranolmi).

Na záberoch z testov je vidno dva druhy typických záberov - zábery smerom k epicentru, ktoré sú robené obvykle z diaľky teleobjektívmi, a zábery kolmo na smer šírenia tlakovej vlny,ktoré sú robené kamerami v teréne (obvykle bezobslužnými).

Aj na záberoch z testov sa občas pohľad na "bezobslužné" kamery mihne - typický je masívny oceľový stĺp s tromi opornými piliermi (akoby "trojnožka"[mrknutí jedním okem] - kamery sú umiestnené buď v pancierových krabiciach na hornom konci stĺpu, alebo sú v bunkri v základoch stĺpu a na hornom konci je len zrkadlo. Taká konštrukcia je hodne stabilná - podstatne odolnejšia ako stromy.

Bližšie k epicentru je takáto kovová konštrukcia niekedy ešte doplnená predstavným ochranným betónovým pilierom štvorcového alebo trojuholníkového prierezu, ktorý chráni kovový pilier, púzdra s kamerami alebo zrkadlá proti priamemu pôsobeniu svetelného žiarenia a tlakovej vlny, prípadne čiastočne aj proti prenikavej radiácii (ktorá dosť škodí optike i filmom).

334208

7.6.2015 19:02

RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších

Ahura Mazda 109.?.?.?

Reakce na 334208

Super to je ono, nějak tak jsem to tipoval, nějaký bunkřík, ale ta trojnožka mě nenapdla díky [smích]

334211

8.6.2015 7:32

1 kt Nuklear Bomb

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=oSi2IRXrhSo

334227

8.6.2015 7:56

1 kiloton nuclear blast

7.62x39 195.?.?.?

http://www.military.com/video/nuclear-bombs/nuclear-weapons/1-kiloton-nuclear-bomb-detonated/3067132402001/


The ESS shot was the 7th nuclear test of Operation Teapot. ESS was a 1 kiloton nuclear blast. ESS, short for Effects Sub Surface was detonated on March 23, 1955. Operation Teapot was a series of fourteen nuclear test explosions conducted at the Nevada Test Site in the first half of 1955. It was preceded by Operation Castle, and followed by Operation Wigwam. Wigwam was, administratively, a part of Teapot, but it is usually treated as a class of its own. The aims of the operation were to establish military tactics for ground forces on a nuclear battlefield and to improve the nuclear weapons used for strategic delivery.

334229

8.6.2015 19:12

RE: 1 kiloton nuclear blast

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334229

Teapot ESS bol plytký podpovrchový test, nálož bola uložená v hĺbke 66 stôp (~20 metrov)

334278

8.6.2015 20:46

Nebola to malá jederná bomba

Bádatel 188.?.?.?

Bol to sklad vojenského materiálu a vedla neho bol skald rakiet SCUD ten explodoval po nálete tých rakiet tam bolo hodne.

334282

9.6.2015 17:31

RE: Nebola to malá jederná bomba

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334282

hodne je koľko? Čo raketa - to tona výbušnín (presnejšie - bojová časť váži 985kg a náplň 700kg TGAF).

334341

13.6.2015 5:48

Proc hledame,co se stalo v Jemenu,kdyz ,uz v tom davno jedem.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Rezeme si pod zadkem vetev na ktere sedime a delame,jakobychom nevedeli,jak to rezani zkonci.Uz, kolem nas radi smrt a planeta je vic a vic zamorovana ze vsech stran.

‘Unprecedented’ Number Of Dying Sea Lions In CA

Japan Over Confidence Was Deadly At Fukushima

CA Beaches Full Of Dead Sea Animals - Fukushima Rad

West Coast Soon To Be Hit With MASSIVE Cesium 137
Toho radiaktivniho zamoreni stale nema lidstvo dost a provokuje dalsi valku,valku ve vesmiru, tichou valku s vyhazovanim radioaktivniho odpadu do more,Hirosimou a Nagasaky to zacalo, jakozto i USA, kde se vse zkouselo,v Australii, v Cine,Rusku a jinde,deploid uranium v byvale Jugoslavii,kde,demorati pomohli muslimskym bojovnikum,Irak,Afganistan a stale to ma pokrocovani.Jen Fukushima odstraneni skody vezme 48 roku,ted ,mame problem s francouskou jadernou elektrarnou v Flamanville .a stale se stavi dalsi atomove elektrarny a, aby toho nebylo dost,tak se mluvi i dalsi valce.

Russia Concerned About US Weapons In Space

Why Is DC Still Pushing For War With Russia?

NATO Finally Apologizes For (DU) Bombing Yugoslavia
Omluva uz nevycisti uzemi Jugoslavie od radioaktivity, po celem svete roste statisticky umrti na rakovinu.DU strelivo a bomby zamoruji obohacenym uranem planetu s polovicnim dopadem na 4,2 bilionu roku,za tu dobu"horke telisko",jez nezachyti zadny filtr zabije,kolik lidskych generaci?
To,vsak elite sveta nestaci,hledaji dalsi zpusoby,jak se zbavit neuzitecnych jedliku,cilem jsou male deti a stari obcane,tedy,civilni obyvatelstvo. Je,uplne jedno,jestli zijete v Anglii a nebo v Kanade,Australii,na Novem Zelande, radioaktivita roste po celem svete, proto cast lidi,co na to maji,se zahrabavaji hluboko do zeme a jejich apartma je hoteloveho stylu a na nekolik roku zarucuje bezpecnost,mnohym,tem, co valku chteji, staci se podivat do Washingtonu.
Tak zvany neocon,uz schvaluje kazdou valku od doby "Poustni boure",kde se slibilo Saddam Husejnovi v Kuvajtu,ze se Amerika nebude plect do zalezitosti Arabskych statu,tak,jak americky diplomat slibil Rusku,ze se NATO nebude rozsirovat na vychod.Takze to muzem shrnout,jsme genarace pachajici samovrazdu.
According to Japanese authorities, cleanup efforts around Fukushima could take up to 40 years.

334622

13.6.2015 18:00

RE: Proc hledame,co se stalo v Jemenu,kdyz ,uz v tom davno jedem.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 334622

> According to Japanese authorities, cleanup efforts around Fukushima could take up to 40 years.
Povedané inak - chcú to jednoducho nechať "vyhniť"...

334650

15.6.2015 6:29

RE: Proc hledame,co se stalo v Jemenu,kdyz ,uz v tom davno jedem.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 334622

rense.com
West Coast Birds On Way To Extinction - Zero Babies
More Dead Sea Mammals On W Coast Than In History
Docs Show US Govt HIDING Radiation Levels On W Coast
Fukushima Now So Fragile, World Catastrophe Any Moment
K jake velke skode,neboli,zamoreni uzemi,jez se stane pousti,kde nebudeme moci cokoliv produkovat,nebot vse bude radiaci otravene,tak,potom,snad,lidsvo pochopi,ze uz nema nadeji,jako takove, prezit.
Podivejte se na iracke deti,jak,jsou postizeny,zdeformovany radiaci,to bude pristi lidstvo teto planety.Radiaktivni nehody budou po svete stoupat, s budovanim nuklearnich elektraren a za zminku stoji i zamoreni severniho more ,staryma ponorkama v Rusku, jez,jednoduse potopi,jak,Americane likviduji nuklearni ponorky,neni moc znamo,ale, vi se jak lode zamorene radiaktivitou rovnez potopili.Postupem casu nebude na teto planete misto,jez by nebylo zamoreno,vse se vrati k tem,co zamoreni zavinili,nebot,horka teliska,nesena vetrem spadnou kdekoliv na svete,tedy i tam,kde lide s valkou nemaji nic spolecneho.apan Govt - Fukushima Should Be Declared Uninhabitable
Fukushima Emits 3 Million Bq Radiation Into Air Hourly
Fukushima 'Cleanup' Paid By Taxpayers - TEPCO Profits
Fukushima Youth Ready To Abandon Irradiated Hometowns
Nichols - Your Radiation This Week No. 10
Scientists Reveal More Staggering, Massive W Coast Die-Offs
Prakticky uz nemusime cekat,jak to dopadne v JEMENU A NEBO V AFGANISTANU,IRAKU A JINDE, SVYM ZPUSOBEM JSME JIZ ODEPSANA GENERACE,JENZE,MNOHYM TO ZATIM NEDOSLO,NEBOT,JAKO PRVNI PRIZNAKY,NEBOLI TO,TAK.JAKEPAK STAROSTI.
Hrdivove z Iraku-Poustni boure,take uz se daji spocitat na rukou,uz jich moc neni a dalsi hrdinove jsou na ceste.

334705

Příspěvků: 102

05.06. 00:26 dub  faktem je
05.06. 01:01  RE: faktem je
05.06. 11:10 pozorovateľ  RE: faktem je
05.06. 13:07 Guru  FAEX
05.06. 16:50  RE: faktem je
06.06. 20:41 Burg  RE: faktem je
05.06. 01:22 R  RE: faktem je
05.06. 10:27 Venny  RE: faktem je
05.06. 01:17  liveleak
05.06. 01:49 Osel  Na prvý pohľad je článok zlátanina.
05.06. 01:49 Richard.1  Lidská hloupost je nekonečná
05.06. 09:48 Vladimír Stwora  RE: Lidská hloupost je nekonečná
05.06. 10:58  RE: Lidská hloupost je nekonečná
05.06. 13:17 neregistrovaný  RE: Lidská hloupost je nekonečná
05.06. 11:11  Atóm zprava!!!
05.06. 11:29  RE: Atóm zprava!!!
09.06. 08:21 favela  Stalin demokratem...
05.06. 14:11 Léčitel  RE: Lidská hloupost je nekonečná
05.06. 21:56 ppppp  RE: Lidská hloupost je nekonečná
06.06. 02:40 lindsay  RE: Lidská hloupost je nekonečná
06.06. 19:53  RE: Lidská hloupost je nekonečná
07.06. 03:12 Satanist  RE: Lidská hloupost je nekonečná
09.06. 09:13 Ing. Bizon  RE: Lidská hloupost je nekonečná
05.06. 02:27  Myslím, že to jaderný výbuch nebyl
05.06. 06:45 Jacob  Těžko se tomu dá uvěřit
05.06. 06:49 jezinka  jak přežít jaderný ůtok
05.06. 07:22 jan26  miniaturizácia jedrových zbraní
05.06. 08:15 Emil Robot  RE: miniaturizácia jedrových zbraní
05.06. 09:02 výjimečné porušení omerty  RE: miniaturizácia jedrových zbraní
05.06. 15:07 hestroy  RE: miniaturizácia jedrových zbraní
05.06. 16:53  Omerta má recht. / RE: miniaturizácia jedrových zbraní /.
05.06. 17:57 výjimečné porušení omerty  RE: miniaturizácia jedrových zbraní
05.06. 08:00 jano36  Ako prežiť jadrovú vojnu
05.06. 08:03 Bez jména  A-bomba to nejspíš nebude
05.06. 08:29 jikjik  pochybnost
05.06. 08:49  RE: pochybnost
05.06. 09:12 Lopata  RE: pochybnost
05.06. 09:38 vladimir254  RE: pochybnost
05.06. 09:46 Goloka Prema  RE: pochybnost
05.06. 18:48 dub  RE: pochybnost
05.06. 09:14  nic noveho ?
05.06. 10:27 Slayko  Vypadá to
05.06. 11:02 Emil Robot  RE: Vypadá to
05.06. 11:29 Danielle  ...info k Jemenu.
05.06. 14:09 RomanTička  Normální výbuch
05.06. 18:55 Radovan  RE: Normální výbuch
05.06. 21:46 Antimon  RE: Normální výbuch
12.06. 16:40  RE: Normální výbuch
05.06. 14:12 lubosmat  Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
05.06. 14:30 martin bareš  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
05.06. 15:44  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
06.06. 00:44 lubosmat  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
06.06. 19:25  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
07.06. 23:40 lubosmat  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
08.06. 00:12 dub  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
05.06. 17:03  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
05.06. 18:14 janmax  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
07.06. 12:32  Už je to tady.../RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát./
05.06. 18:16 ROMAN1  RE: Najviac sa mi páči ten ručný atómový granát.
05.06. 14:35 hestroy  Atomovka??? To je informace jak z Hromu.
05.06. 16:05 MXM  Černobyl
05.06. 16:19 coinageboy  To Tam Nema Nikdo Geiger??
05.06. 20:21 bell  RE: To Tam Nema Nikdo Geiger??
06.06. 19:09  RE: To Tam Nema Nikdo Geiger??
05.06. 18:40  Američani se odkopali, chtějí rozmístit v evropě balistické rakety!
05.06. 20:11  Hoax
05.06. 20:45 dub  RE: Hoax
05.06. 21:05  RE: Hoax
05.06. 21:40  RE: Hoax
05.06. 23:37 coinageboy  RE: Hoax
06.06. 03:09 lindsay  RE: Hoax
05.06. 20:53 L.C.  Řekl bych, že "jádro" to nebylo
06.06. 10:49 Já První  Hloupost!
06.06. 18:39 dub  RE: Hloupost!
06.06. 19:42  RE: Hloupost!
06.06. 21:20 dub  RE: Hloupost!
07.06. 03:04  RE: Hloupost!
07.06. 03:12  RE: Hloupost!
06.06. 20:47 Kosk  Asi Hoax
07.06. 00:35 Ahura Mazda  Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
07.06. 15:59  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
07.06. 23:17  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
08.06. 09:17  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
08.06. 20:01  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
09.06. 22:23  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
10.06. 17:57  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
10.06. 21:31  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
11.06. 18:02  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
11.06. 23:43  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
12.06. 00:00  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
12.06. 05:29  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
12.06. 10:10  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
07.06. 17:31  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
07.06. 19:02 Ahura Mazda  RE: Jak byly uchycené kamery při zkušebních výbuších
08.06. 07:32  1 kt Nuklear Bomb
08.06. 07:56 7.62x39  1 kiloton nuclear blast
08.06. 19:12  RE: 1 kiloton nuclear blast
08.06. 20:46 Bádatel  Nebola to malá jederná bomba
09.06. 17:31  RE: Nebola to malá jederná bomba
13.06. 05:48 Robert Nohejl  Proc hledame,co se stalo v Jemenu,kdyz ,uz v tom davno jedem.
13.06. 18:00  RE: Proc hledame,co se stalo v Jemenu,kdyz ,uz v tom davno jedem.
15.06. 06:29 Robert Nohejl  RE: Proc hledame,co se stalo v Jemenu,kdyz ,uz v tom davno jedem.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 108 čtenářů částkou 13 293 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Petr Hannig: Agentura STEM/MARK mě výrazně poškodila23.11.17 19:12 Česká republika 0

iDnes šíří prokazatelné fake news!23.11.17 11:57 Česká republika 7

Jak funguje MMF22.11.17 10:28 Neurčeno 0

Učitel suspendován poté, co oslovil transgendera jako dívku20.11.17 11:33 Británie 6

Šéf Pirátů: Chceme jenom změnit poměry, aby odpovídaly západní Evropě19.11.17 11:21 Česká republika 0

17. listopad - panoptikum na Václaváku financoval Soros, oligarchové Tomáš a Karel Janečkovi a jejich kámoš Winkler18.11.17 12:00 Česká republika 1

17. litopad - varování před "diktaturou referend" 18.11.17 11:33 Česká republika 3

Dohoda KGB a CIA. Dělení majetku a moci. Schůzka Havla a Sorose v roce 1986 na ambasádě USA v Praze17.11.17 15:08 Česká republika 4

Neatraktivní ženy si stěžují, že je nikdo sexuálně neobtěžoval. Rozjely kampaň Why not me17.11.17 11:13 Neurčeno 7

Lana Lokteff - Proč nechci být menšinou16.11.17 21:33 Neurčeno 5

Šašek Hradílek vydírá Zemana hladovkou16.11.17 12:14 Česká republika 12

Dva články z dnešních novin16.11.17 10:57 Neurčeno 3

Otec sedmi dětí se stal šestiletou holčičkou16.11.17 01:42 Kanada 3

Vánoční trhy se v Rakousku i Německu mění 16.11.17 00:44 Německo 4

EU ruší Dublin a chce brát trvale i ekonomické migranty z Afriky15.11.17 23:14 Evropská unie 3

Jurečka a chemická lobby: Glyfosát15.11.17 08:28 Evropská unie 4

Francie řeší přibývající sebevraždy policistů14.11.17 23:41 Francie 2

Šťastná nálezkyně13.11.17 21:09 Česká republika 1

Jiný pohled na aféru #MeToo13.11.17 12:12 Rusko 2

Stropnický st.: "občané by neměli mít možnost rozhodovat o věcech, u kterých nedokážou posoudit všechny důsledky"12.11.17 18:13 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
21,46 Kč
Euro
25,43 Kč
Libra
28,51 Kč
Kanadský dolar
16,86 Kč
Australský dolar
16,36 Kč
Švýcarský frank
21,85 Kč
100 japonských jenů
19,25 Kč
Čínský juan
3,25 Kč
Polský zloty
6,04 Kč
100 maď. forintů
8,14 Kč
Ukrajinská hřivna
0,80 Kč
100 rublů
36,69 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 716,22 Kč
1 unce stříbra
367,75 Kč
Bitcoin
173 446,86 Kč

Poslední aktualizace: 24.11.2017 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 870