Diskuze k článku

Začne šílený Míša další válku?

Příspěvků 50

2.6.2015 0:56

Změna na Ukrajině

nazdar 178.?.?.?

Článek nás obohatil o nový výraz „preventivní protiútok“. Podle mého, dokonce lepší, i než „humanitární bombardování“.
Souhlasím, že řešením mnoha problémů, je změna režimu na Ukrajině. Pjakin to vidí tak, že režim Novoruska převezme vládu, nad celou Ukrajinou. Ale vypadá to, že zatím pro to nenazrály podmínky. Ukrajincům, se ten jejich Banderovský režim, stále dostatečně nezhnusil, aby proti němu vystoupili.

333884

2.6.2015 5:41

RE: Změna na Ukrajině

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333884

Nezhnusí, copak se systém korupce a hodnocených zotročených ve společnostech obecně zhnusil? Teď možná tápete. Tak vás v tom nenechám. Neuvěřitelné ale ať na to pohlédnete jakkoliv je to školství. Tam je dovedené ke společenské formátovanosti shora oligarchy. A slova z nejhorších výlupků záporných vlastností těžko na cvičišti, lehko na bojišti tam dovedli školitelé nejodpornějších záporných lidských vlastností útlakú a hodnocení institucionálním rasizmem do konce i do praxe. [překvapení] [oči v sloup]

333888

2.6.2015 20:12

RE: Změna na Ukrajině

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333888

Nezhnusí? Všeho do času.
https://www.youtube.com/watch?feature=player_embed...

333915

2.6.2015 21:55

No prosim

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333888

http://aeronet.cz/news/novinka-hymna-ukrajinskych-...

333918

2.6.2015 6:47

RE: Změna na Ukrajině

jacob 193.?.?.?

Reakce na 333884

Saakašvili je provařená figura jak ve světě tak na Ukrajině. Místním náckům i domácím se nebude líbit, že jim rozkazuje nějaký přivandrovalec (protektor).Saakašvili si je vědom, že tam přišel jako protektor a Oděsané to tak budou cítit i zbytek Ukrajiny.

333889

2.6.2015 1:33

Putin je geniální

Jirkap 77.?.?.?

Putin je geniální stratég,protože nedělá nic [chechtot]

333886

2.6.2015 12:10

RE: Putin je geniální

Viny 176.?.?.?

Reakce na 333886

Ak tvrdíte, že "nedělá nic", kam až dovidíte? Viete čo sa deje na úrovni sekcií tajných služieb, rozviedok, kontrarozviedok, špeciálnych síl? Nemyslím si. Alebo tu snáď niekto verí tomu, že štát ako RF koná, reaguje a vyhodnocuje situácie treba aj v tom Podnestersku, popisované na zvedavec.org, v rovnakom časovom rámci ako to tu čítate?

Ten plán ktorý sa tu odohráva, je im známy už roky a roky dopredu a všetko čo vidíme my, sú len folklórne tance bez väčšieho významu. Dôležité sú extrémne komplexné súvislosti a stratégie v pozadí, kam bežné oko nedohliadne a ktoré skutočne hýbu svetom aj v prípade tohto malého konfliktu na Ukrajine.

Nezabúdajte, že je to šachová partia, kde ak chcete hrať vyššiu ligu, musíte mať premyslené ťahy na mnoho ťahov dopredu, so všetkými kombináciami a permutáciami s niekoľkonásobným krytím na šachovnici, ktorá nemá len dva rozmery a 64 polí.

Preto si navzdory všetkému myslím, že za kratší koniec ťahá bohužial západ. Bohužila preto, lebo sme jeho súčasťou, ako vazalský štát USA prostredníctvom molocha EU a ten pád nás bude bolieť, lebo nemáme politickú reprezentáciu, ktorá by bola schopná tento trend zvrátiť.

To o čo sa tu hrá, nieje prevaha RF a USA, to už sa stalo. Už je to hotové a RF, resp euroázia už vyhrala. USA už skončili, už niesu svetovým hegemonom. Teraz sa to len začína prejavovať a prejaví s väčou silou než kedykoľvek predtým. Hrá sa o to, aby mohli USA odísť so vztýčenou hlavou a nestratili tvár. V opačnom prípade by im ostávala jediná možnosť - ak nemáte čo stratiť, ostáva násilie. Tomu sa chcú nové sily u moci vyhnúť a darí sa im to.

Teda je to inak, než sa môže zdať. Hodvábna cesta beží na plné obrátky, bez USA.

333901

2.6.2015 15:04

RE: Putin je geniální

Smokin Joe 193.?.?.?

Reakce na 333901

Taky mě to hlava nebere, kde někteří něco komentuji slovy: "Putin neví že..., Putin si neuvědomuje že..." apod. a prezentují nějaký názor, jak by to měl udělat, přitom on musí mít k dispozici
informace, o kterých se jim ani nezdá a rozhodovat třeba v úplně jiných souvislostech, než davají dostupné informace...

333905

2.6.2015 16:36

RE: Putin je geniální

Jirkap 195.?.?.?

Reakce na 333905

Aha,on všechno ukáže čas.Sýrie do podzimu padne,ale to vlastně neva,plynové trubky se hodí na stavbu tobogánů v zábavních centrech a Novorusko bylo jen utopie.Putin vydá zase nějaké prohlášení a vymírající ruská populace bude oslavovat skvělého stratéga [velký smích]

333906

3.6.2015 9:08

RE: Putin je geniální

Viny 77.?.?.?

Reakce na 333906

Áno, je možné že prídete o 4 pešcov, vežu, strelca, koňa....aby ste nakoniec dal protivníkovi šach mat. To sú šachy. Kto nechápe tie, nechápe nič. Princíp totiž ostáva rovnaký.

333934

2.6.2015 19:53

RE: Putin je geniální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333905

>Taky mě to hlava nebere, kde někteří něco kom...
Ale mně to hlava bere. To je totiž ta pravá demoška, každý vlastník klávesnice má názor. A může ho napsat a má v podstatě stejnou váhu jako každý jiný. Jenže jeden je podložený roky "vývoje filtrů pro informace", jiný to má hned, "zprůměruje" zvuky kolem sebe a ze škol navrčené poučky a je omezen jen rychlostí vlastního psaní... Je to u nich při pokusech o argumentaci i vidět, vše přepočtou na peníze, nebo územní zisky či ztráty, nebo počet duší v gubernii. Diskuse vedená takto „demokraticky“ se pohybuje pak v kruhu protože se i při pomalém nárůstu kvalifikovaných pořád objevují kvanta čerstvých greenhornů, když pomineme trolly. Diskuse by měla být hierarchizovaná jinak pokrok není možný...
Nejhorší na tom je, že ten kdo věci nerozumí, nemůže si to ani připustit, protože to už by vlastně věci skoro rozuměl!?
Nepřekonatelní jsou ale ti, kteří, aniž by bylo dosaženo dostatečného vítězství, tvrdě požadují zadupání nepřítele do země. A pochopitelně to má udělat, kdo jiný než, Putin.
Nemohou si připustit, že to je nejen špatný příklad pro jiné, ale základ pro případné oplácení (vracení i s úroky) do budoucna.
Putin to dobře ví, ale jeho zdejší kritici nikoli...

333914

3.6.2015 9:30

RE: Putin je geniální

Viny 77.?.?.?

Reakce na 333914

Je zaujímavé, že väčšina skočila na špek USA propagande v tom, že primárny útok je vedený na Rusko, čo samozrejme nieje pravda. Primárny útok USA je totiž vedený na Európu.

Pozrite kto najviac z triády USA, RF, EU stratil na sankciách. RF ani USA to neboli, aj v strednodobom horizonte, v dlhodobom už vôbec nie.
Pridajte brutálnu inváziu islamistov do EU, z ktorého tu so 100% istotou prepukne násilie, ktoré si dne väčšina nieje schopná ani predstaviť, ako priamy dôsledok zničenia Libye a všetkých ostatných vojen pod taktovkou USA.
Na to pridajte TTIP. A to sú len tie viditeľné cukríky.

Rusko je až sekundárny cieľ. Primárne je treba zničiť Európu, ako už dva krát predtým s rovnakým cieľom - zamedziť hlbšiemu hospodárskemu spojeniu Nemecka a RF.

Nenechajte sa klamať! Iluzionista na pódiu robí všetky triky prostredníctvom jediného princípu - odvedie pozornosť publika od skutočného cieľa.

333937

3.6.2015 10:29

RE: Putin je geniální

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333937

To,že je primárním cílem zničení Evropy a to navždycky,říkám taky a vidím,že se to úspěšně daří a to hlavně kvůli zkorumpované,prodejné,bruSelské byroracii a jejím národním pohůnkům.
Ty sankce iniciativně a masochisticky zavedené tou zadluženenou a v krizi se zmítající Evropou jen vše urychlí.....
Pokud se kapitálisti zemí EU nepostaví svým nynějším bruselským vládcům a tomu americkému chomoutu se nevysmeknou,zchudnou a budou jako konkurent doraženi TTIP....Čína mezitím nahradí Rusku Evropu a věc bude uzavřena....
A z Evropy se stane neudržovaný,rozpadající se skanzen,který zcela opanuje bída importovaná z Afriky,neboť místní zchudlé, přestárlé,zdegenerovné a zblblé,svými "elitami" zrazené obyvatelstvo jí nebude schopno čelit.... [chechtot]

333940

2.6.2015 17:04

RE: Putin je geniální

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 333901

Podľa môjho názoru je nemiestne snažiť sa umožniť USA odísť z pozície hegemóna tak, aby nestratili tvár, už len pri pohľade na napáchané zločiny.
Práve naopak, USA potrebujú nielen porážku, ale predovšetkým celosvetovú hanbu, aby všetci vedeli, že si na tento agresívny paštát za každých okolností, bez ohľadu na sladké reči tamojšieho vedenia treba dávať pozor.
Ak iné mocnosti dovolia USA odísť tak, aby si USA zachovali tvár, budú pokladať za slabosť protivníka a zasa sa budú pokúšať do všetkého miešať a všetko podvracať.

333907

2.6.2015 17:20

RE: Putin je geniální

u 85.?.?.?

Reakce na 333907

Stojí Vám hypotetické potrestanie USA za jadrovú vojnu?
Uvedomte si, že pravdepodobne to neprežijete Vy ani Vaši blízki. A keď to prežijete, pravdepodobne budete závidieť tým, čo to neprežili.

333910

2.6.2015 22:28

RE: Putin je geniální

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 333907

V tom prosazování trestu pro Ameriku, je malý háček. Oni totiž stále mají nejsilnější armádu na světě. A tak jak se vzepřeli Rusové vedoucí roli Ameriky, jen díky síle svých atomových zbraní, tak také Američané budou nadále schopni, hájit si své zájmy. Jenom nebudou jedinou, o všem rozhodující mocností. Budou největší, nebo jedna z největších světových mocností. A světové mocnosti na obsílky k soudu nereagují.

333921

2.6.2015 22:39

RE: Putin je geniální

dub 89.?.?.?

Reakce na 333921

budou takovou mocností jen do té doby, dokud nepadne dolar jako rezervní měna. pak už nebudou mít za co tou mocností být...

333922

3.6.2015 9:34

RE: Putin je geniální

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 333922

Někde jsem četl, že již před IISV, bankéři založili BIS, banku pro vzájemné, mezinárodní, vyrovnávání závazků, se sídlem ve Švýcarsku. Dokonce i během IISV, se centrální bankéři Německa, Anglie a USA (možná i někteří další) scházeli a udržovali vzájemné závazky živé. Součástí jejich dohod bylo, že vítězné země, uznají finanční závazky, zemí poražených. Takto funguje finanční svět.
Takže se domnívám, že i nastupující mocnosti z BRICS, kteří jsou držitelé značného množství dolarových dluhopisů, nevyvolají revoluci, ale budou se snažit udržet hodnotu svých pohledávek stále na výši. Proto nějaké znehodnocení dolaru, by nebylo v jejich zájmu – minimálně do doby, než si tyto pohledávky přetransformují, do jiných aktiv.
Z podobných důvodů, nedovolili bankéři bankrot Řecka. Dnes, když pohledávky většiny velkých bank, jsou převedeny na daňové poplatníky EU, již přichází kolaps, nebo vyloučení z Eurozóny do úvahy.

333938

3.6.2015 10:40

RE: Putin je geniální

Viny 93.?.?.?

Reakce na 333938

"...než si tyto pohledávky přetransformují, do jiných aktiv."

To už sa deje, viď ich nákupy drahých kovov a ostatné investície s vylúčením USD. Kolaps môže dôsjť v momente, keď zisk z kolapsu USD bude väčší než potenciálna strata z jeho ďalšieho udržiavania, či držania.

333944

3.6.2015 18:45

RE: Putin je geniální

dub 89.?.?.?

Reakce na 333938

ale vždyť dělají co můžou. a navíc je to i vidět - neb to je oním důvodem, proč musí v usa probíhat monetizace státního dluhu, tedy praxe donedávna považovaná za striktně nelegální...
nemluvě o tom, že to nejsou hlupáci a jistí se kolaterálem. v praxi přes polovinu území usa patří číně (ty "národní parky" se zákazem těžby a využívání všeho tam nerostou jak houby po dešti schválně, a už vůbec ne kvůlivá nějakým ekologům).

333960

2.6.2015 22:56

RE: Putin je geniální

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 333921

US armada je sice nejvetsi ale je dokonale rozdrobena na stovky zahranicnich zakladen, takze nez by tu svou armadu dala "do kupy" na kockovani s ruskym medou, tak by asi bylo po valce na ukrajine.

Pak ma dve moznosti.. dalsi sankce a ty zrejme tak moc nepusobi, a nebo jadernou valku, a pak budu rad ze sem tak starej.

zatim nemam nijak velke obavy

333923

3.6.2015 0:00

RE: Putin je geniální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333921

>Oni totiž stále mají nejsilnější armádu na světě.
Ani Obama si to už nemyslí. Bývávalo. Rusové přezbrojili a dozbrojili.

>A tak jak se vzepřeli Rusové vedoucí roli Ameriky, jen díky síle svých atomových zbraní, tak také Američané budou nadále schopni, hájit si své zájmy. Jenom nebudou jedinou, o všem rozhodující mocností. Budou největší, nebo jedna z největších světových mocností
Není to právě jen díky síle svých atomových zbraní, ty měli i za Jelcina. Jde tu obzvláště o podstatnou modernizaci nosičů a řady nových technologií, jež byly předvedeny v rámci některých „kočkování“ kolem Sýrie a Ukrajiny. Američané jsou pro dobrého pozorovatele od nedávna jasná dvojka, pochopitelně to sami na sebe neprozradí. A Rusko nemá zapotřebí to vykřikovat do světa, zejména když vědí, že i na udržení pozice musí ještě intenzivněji pracovat.
Jedničkou Amerika ale zůstává v počtu základen, v rozpočtových nákladech a v tunách skorošrotu.

333925

3.6.2015 9:11

RE: Putin je geniální

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 333925

Děkuji za upřesnění, že se nejedná o atomovou zbraň celou, ale pouze o její nosič.
To, že měli Rusové atomové zbraně za Jelcina (dokonce bych řekl, že už i za Brežněva), také zajistilo, že nebyli vojensky napadeni. Díky Jelcinovi, byli rozvráceni zevnitř.

333935

3.6.2015 10:39

RE: Putin je geniální

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333935

....první A-bombu SSSR postavil ještě za Stalina....a za Chruščova jich nadělali potřebné množství a přidali k nim i "vodíkovou".....Do vlády Brežněva(1964) v r.1960 stihli postavit A-bombu i Číňani..... [velký smích]

333943

3.6.2015 12:30

RE: Putin je geniální

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333935

No , zjednodušení na nosiče je také vedle, sám jsem zapomněl napsat, že se jedná v neposlední řadě o odhodlání spravovat ruské zájmy samostatně za podpory celého komplexu prostředků včetně technických na takové úrovni, aby v případě konfliktu bylo možné zvítězit. To odhodlání je nezbytné zajistit ve funkčnosti až po nejzazší mez. Udržovat funkčnost vyžaduje značné prostředky pro boj s přirozenou entropií i se zlepšováním protistrany a je neustálou výzvou k zdokonalování. Odhodlání bylo i za Brežněva, chyběl už ale efektivní boj s entropií. Za Jelcina chybělo obojí. Za Putina ve velmi obtížných podmínkách po Jelcinově výprodeji se podařilo skoro zázrakem a dostatečně potichu obnovit obojí. Ne, že by to udělal sám Putin, ale jeho podíl je i pro vzdáleného pozorovatele značný a potvrzuje tak titulek tohoto diskusního vlákna. [mrknutí jedním okem]

333950

3.6.2015 14:31

RE: Putin je geniální

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 333950

Entropie je prevít. Nelze nad ní zvítězit. [cool]

333954

4.6.2015 4:06

RE: Putin je geniální, omyl a je v tom..

favela 113.?.?.?

Reakce na 333925

..se domnivat, ze Sakalsvihly ....Ten je tam jen a pouze proto ,aby vyprovokoval a zacal novou valku s tim ,ze v tom ma uz praxi a ze se doufa,ze se fastickej Natozapad nenecha tentokrate prekvapit...Putin to jiste zatim nema zadneho rovnocenneho pro nas nastupce...kterej by pokracoval ve spase nas tupych ovci.../Nekde bylo ze na Slovensku maj leteckou US zakladnu uplne bez protestu/..I kdyby fasisti dobyli celej svet, zabranit zhrouceni a krachu imperialismu trvajici dveste let dlouhou zhorsujici se a zapachajici hnilobou nelze...Hitler je v me galerii degeneratu , kdyz chtel dobyt SSSR. Jen Sibir ma rozlohu dvou USA. Vime , ze kdyz z doslo strelivo zakusovali se rudoarmejci fasistum do krku a doufat ze udrzi cely Rusko ,plny takovejch hladovejch a nenavistnejch rusu a nebo dnes Cinu s 1.300 milionu obyvatel ....Navic pod vedenim exterorence gorilisima se to jeste vice uspisi...mam ten dojem, a hitlarisimus to dokonci raz dva....V boji a okupaci proti terorismu v Iraku trvajicimu USA pres deset let vykvet ten jako nikdy , nejvetsi a nejhorsi zdaleka a tak zivot tropi silenosti a my se nestacime divit...

333975

3.6.2015 9:16

RE: Putin je geniální

Viny 77.?.?.?

Reakce na 333907

- "USA potrebujú nielen porážku" Stalo sa, len s ato ešte naplno neprejavilo.
- "predovšetkým celosvetovú hanbu" Stalo sa a bude to už len horšie a horšie. Práve vďaka NEreagovaniu RF a spol, práve vďaka tomu že to je teraz vidieť kto je kto.
- "aby všetci vedeli, že si na tento agresívny paštát za každých okolností, bez ohľadu na sladké reči tamojšieho vedenia treba dávať pozor." Stalo sa a bude to už len horšie a horšie.

K poslednému odstavcu. Tu musíte povedať, čo to je "USA". Aktuálna vládnuca ganrnitúra? Finančné kruhy na pozadí? Alebo tí obyčajní ľudia, ktorí sú v klinči arogancie moci? USA nieje treba rozdupať a pokoriť. Stačí len ukázať svetu naprosto jasne a dlhodobo ich skutočnú tvár a nechať, nech sa ich aparát a plány zrútia pod svojou vlastnou váhou.
Opačný prístup znamená totálnu jadrovú vojnu.

333936

3.6.2015 21:40

RE: Putin je geniální

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 333901

Možná s těmi roky dopředu máte pravdu, možná ne. Pokud shlédnete dokument "Krym. Cesta domů" nabydete dojmu, že vše bylo organizováno dost operativně. Tzv. "na poslední chvíli".

333964

2.6.2015 4:14

+Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Především, nezaplétejte se do drobení událostí jako je Oděsa či Podněstří či změna režimu na Ukrajině a zatažení Ruska do války - mnoho příspěvků o tomto v předešlém článku zcela vážně polemizuje. Dovolím si proto zopakovat už poněkolikáté:

To nejdůležitější shrnutí - Rusko se do konvenční války zatáhnout nenechá - maximálně jen velice omezeně a naoko. Tím, že se dvě mocnosti, USA a EU nakvartýrovaly na Ukrajinu s cílem permanentně a oslabovat Ruskou ekonomiku a pak v něm změnit režim ve svůj prospěch, je slepou cestou, která vyvolá jediné - regulérní preventivní jaderný úder se všemi důsledky, buď a nebo. Tomuto by Spojené státy měly velice vážně věřit, nikoli se domnívat, že si nikdo takovou katastrofu nedovolí zahájit, obzvláště s přihlédnutím k jeho PRO. (Mimochodem značně nejistou).
Je určitá hranice, červená čára, za kterou už ten který stát z bezpečnostních důvodů nemůže couvnout. Všem je jasné, že Amerika příliš tlačí na nejen ekonomickou pilu, nýbrž i vojenskou. U hranic Ruska se od jisté doby stále častěji pořádají čím dál rozsáhlejší cvičení s účastí mnoha států. Vymýšlejí se různé plynové a ropné problémy s jediným cílem. Na Čínu začíná tlak také....a aby toho nebylo málo, Evropa už velice brzy začne sklízet plody svých neschopných byrokratů.

Závěrem jenom jedno: Pokud se obě jmenované mocnosti neumoudří a své tlaky na Rusko nevzdají, budou mnohé země nadlouho neobyvatelné. Na této hrozbě nikdo nic nezmění. Rusko se nepoddá.

Zdá se ale, že většina lídrů západního světa si, k našemu neštěstí, tuto možnost nepřipouští.

333887

2.6.2015 9:07

RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:

tartus tartus (zavináč) azet (tečka) sk 109.?.?.?

Reakce na 333887

ak som to pochopil, hovoris o Ruskom preventivnom jadrovom utoku. Co mi ale nedava zmysel. Pouzitie jadrovych zbrani ni neriesi, ak je Putin tak inteligentny ze nezacne konvencnu vojnu preco by zacinal jadrovu? a proti komu? ved by musel vybombardovat EU, teda jedneho zo svojich dolezitych obchodnych partnerov, nech sa to zda teraz akokolvek smiesne.
Jedine co ostava Putinovi je vydrzat a nezacat regulernu vojnu, a to aj za cenu desiatok a stoviek civilnych obeti, v opacnom pripade sa bude opakovat scenar prvych svetovych vojen, akurat teraz by na konci nejaky blazon naozaj stlacil to cervene tlacitko, a bude jedno na ktorej strane sa to stane.

333893

2.6.2015 20:18

RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333893

V případě, kdy je velmoc přinucena bránit sebe sama i za cenu jaderné války, místo na nějaké řešení obchodních vztahů není. Proč? Po takové katastrofě se beztak vše změní. Druhá sv. válka byl jiný formát, tam se obchod vešel. A máte s tou evropskou zemí bohužel pravdu, nechci ji jmenovat, stejně všichni vědí o koho jde.
Předpokládám, že z toho co jsem napsal nevyplývá, že bych si takovou konstrukci přál, to je snad logické. Nikomu se umírat nechce.
Nejhorší na tom ovšem je, že ona slepá cesta a její důsledky, kterou nyní svět kráčí, nepochází z mé dedukce.

333916

3.6.2015 21:59

RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:

P.Lepenka 79.?.?.?

Reakce na 333893

Smysl to dává. Rusko by v takovém případě nepoužilo jaderné ani konvenční zbraně proti Evropě. Kdyby nebylo USA, tak Rusko s Evropou nebo, chcete-li, Evropa s Ruskem, by vycházeli naprosto bezproblémově. Svědčí o tom i stálé kontakty představitelů Evropských států a Ruska. Brusel je jiná kategorie. Ten je jen otázkou času, kdy ho velké státy Evropy "vyčistí".

333966

2.6.2015 10:35

RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 333887

Rusko se jistě bude snažit vyhnout válce, jak jen to bude možné. Nepochybujme, že mezitím usilovně rozvíjí armádu, výzbroj a spojenecké svazky.
Amerika válku chce, ale má radši, když v poli bojují její spojenci. Takže to vidím tak, že všechno je v rukách EU. Zdá se, že pololoutka Angela, má chvílemi snahu do toho nejít, i když americké tlaky na ní musí být veliké.
To je to, co vidíme, ale reálně rozhoduje to, co nevidíme. To jsou finančníci, majitelé všeho. S největší pravděpodobností, jejich kalkulace rozhodnou, zda válka bude, či nikoliv. A politici budou jednat, dle jejich instrukcí.

333896

2.6.2015 13:36

RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 333896

Dobře je , že oni si to už spočítat nedokážou. Zatím co Hitler mluvil o Blitzkrieg , tak o Blitz jakým by to probihalo dneska se mu tehdy ani trochu nesnilo.Dnesni válka by mela mnoho možnych zvratů a hlavně vše otazka hodin. Jak za takové situace chce někdo kalkulovat jestli vydělá nebo prodělá?
Dobře v teto situaci je alespoň to, že situace je pravdivá v projevech upřímné nenávisti, že není tak zkreslana jako driv.
Pár akci s demonstrací raket patriot primo v bojové akcičce maleho vyznamu by se nám mohlo možná hodit jako ujasnění si opravdové schopnosti usa a oddělit ji definitivne od jejich přání ovládat a řídít. Eu by pak mohla/ měla říct, neubranite sebe natožpak sve spojence.
Vystřízlivění všeobecné, by se nám v tomto moc, moc všem hodilo.
Už vidim ty potažený ksichty proami modrých strak.

333903

2.6.2015 10:25

Ukrajina je především na konci ekonomicky!

Léčitel 147.?.?.?

Nic už Ukrajinu nezachrání v té podobě, jako ji známe.
Jenom vznáším jasný dotaz, kdo bude všechny ty dluhy Ukrajiny platit. Jde o cca 40 milionů lidí. Ukrajina se rozdělí a "Oděsa" a její nový protektor je pouze epizoda. Na nějakou "větší" válku to už nevypadá.

333895

2.6.2015 11:22

RE: Ukrajina je především na konci ekonomicky!

martin bareš 90.?.?.?

Reakce na 333895

Bude to platit Evroa se vším všudy. Budeme to platit my.
Nikdo z našich politiků seriózně proti EU nevystupuje.
Ještě se lídři scházejí v Lánech a hrajou si na tatíčkovy masarykovy porady s houpací židlí, aby zavedli euro.
Už teď je nespočetně způsobů jak ždímat lidi, kteří si nedovedou spočítat, kolik je dva a dvě. A i těch co to umí.

Hlavně že "nás to nepálí".

Neřekl jsem bohužel nic nového k tématu, co nás táhne k naprostému dnu.

333899

2.6.2015 19:24

Anellus

Anellus anellus (zavináč) centrum (tečka) cz 109.?.?.?

Čas není na straně Ruska ani Donbasu ani Pridněsterské republiky. Rusko se nelogicky za každou cenu snaží otevřeně nepřiznat vojenský konflikt, ve kterém už je, od momentu obsazení Krymu. Doufá ve změnu vlády v Kyjevě a nějakého nového Porošenka. Ale je jasné, že bez přímého vojenského angažmá Ruska v Kyjevě k žádnému antimajdanu a nastolení proruské vlády nemůže dojít, situaci tam má Západ pevně v rukou. Vymění se třeba loutky, ale loutkovodiči v USA/EU jsou stále tíž a mají jediný trvalý zájem. Využít bezezbytku své strategické výhody, kterou získali majdanem. Vždyť za pár šupů postavili 45 milionovou Ukrajinu proti Rusku. Stačí jim tento stav protahovat co nejdéle a držet Rusko trvale v tlaku. To a hospodářské problémy Ruska vykonají své, podpora Putina pomalu vyšumí s poklesem život.standartu Rusů a změna režimu v Moskvě bude na spadnutí. Proto si bude Západ Ukrajinu "hýčkat". To se samozřejmě netýká Ukrajinců, ti jsou jen "kanónenfutrem". Dokonce Ukrajina ani nikdy nepřizná oficiálně default. Platit dluhy Rusku prostě nebude a s ostatními věřiteli se dohodne, neboť jsou k dohodě nakloněni, vždyť vědí, že trvalé angažmá Ukrajiny v protiruském tažení pořídili za pár drobných. Jediný týden opravdového střetu NATO s Ruskem by stál mnohonásobně více než všechny půjčky a pomoc Ukrajině za celou dobu konfliktu. A to nejen v penězích. Rusko po Krymu zaujalo pozici mrtvého brouka a pasivně čeká na rozval Ukrajiny. Nedočká se. Strategie Putina, pokud se o nějakou vůbec jde, je do budoucna zhoubná. Problém Podněstří, kde se navíc podařilo zaangažovat Moldávii(rozuměj Rumunsko) celou věc ještě více zauzlil. A z historie je známo, že složité uzly se nerozvazují ale je nutno je rozetnout. Pokud se Rusko nechá vyštvat z Podněstří a razantně otevřeně vojensky nepodpoří Doněckou a Luganskou republiku, prohraje vše, nejen Krym.

333911

2.6.2015 20:35

RE: Anellus

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

Reakce na 333911

Čas je tedy na straně západních světovládců ? To myslíte vážně? Jde jim o to rozpoutat válku ve světě, nejlépe v těsné blízkosti Ruska a Číny ještě dříve než definitivně krachne dolar a euro podložené už jen soustavným lhaním ratingovek a médií a dosud všemocné elity Západu budou zděšeně prchat před dosud sice hodně naivními, ale naráz ožebračenými, naštvanými a v zámoří i slušně vyzbrojenými vlastními občany do odlehlých koutů světa.

333917

2.6.2015 23:04

RE: Anellus

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 333911

Napsal jsi to hezky, ale mam dojem, ze zapad teda my se na to financovani Ukrajine moc netesime, oni totiz evropani zacnou remcat az prijde financni krize. Podivej se na Recko ktere ma par milionu obyvatel, a pak se podivej na cernou diru zvanou Ukrajina.

Rusove totiz na ukrajinu nechteji protoze by je to stalo moc penez to tam dat dohromady, takze Putin ceka jak to dopadne. Amerika skutecne nema zadnou chut jit do valky je tam protivalecnej sentiment, Obama vyhral druhy termin na slib stahnuti z Iraku, a ted si predstav ze Amici pujdou do sichrovyho pruseru s Ruskem, takze ja bych rekl kliiidek kamo

333924

3.6.2015 18:30

RE: Anellus

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 333911

Jojo, gaučoví generálové vždy vědí vše nejlépe. Celkově je příspěvek pouze domněnkou někoho, kdo nic neví, ale rád se o to nic podělí.

333958

2.6.2015 21:58

A co Hamlet?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Putin již dost dlouho mluví řečí srozumitelnou jak dovnitř RF, tak i vně. Řečí bez obalu frází, mlžení, diplomatických klišé i mediálních PR fabulací. A taková řeč se vede jen v případě, že situace již dospěla do stavu, kdy je pro RF na vahách otázka přímo hamletovská - "bít, či nebýt?". Přičemž odpověď je vždy táž - "ať bít, či nebít, tak nebýt". A stejná bude i budoucnost civilizace, pokud se jí ta světovládná (j)elita neděsí... po kolikáté již? [oči v sloup]

333919

3.6.2015 0:09

To chce klid sudruhovia!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Zahulime, uvidime!

333926

3.6.2015 0:16

Hodvabna vravite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

a otkial kadial to povedie?

333927

3.6.2015 0:49

RE: Hodvabna vravite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333927

Bussines pro korporátníky vojenskoprúmyslového komplexu, pro institucionální rasisty profit organizacím multikulturanty, náboženskými rozpory i s nově nevídaným spektrem možných penězovodů vykuků, tradičně pravdoláskařským organizacím vyvíjejícím humanitární činnosti demokradkultury, k tomu engeneringům pride parade, homoloby i juvenil justýny. Všechno neoddiskutovatelné bezedné studnice jak utopit peníze těch formátovaných v roztříštěných společenstvích pro jejich radost, tedy vjedců co ví co je pro poplatníky dobré i žádoucí.(držet hubu a krok) nebo kacíři a rouhači uvidí celé spektrum atrakcí z o nich se katům a jejich pomocníkům ani ve snu ve středověku nesnilo že by šli na holotu odrbanou vzpupnou remcající šlo nóblesně užít. [chechtot] [překvapení] [cool]

333928

3.6.2015 8:32

RE: Hodvabna vravite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 333928

Co hulis mudrc? : [velký smích]

333932

3.6.2015 18:45

RE: Hodvabna vravite

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333932

Trendy se ještě nedostavili do zapadákova? No to bude pohul NWO obšťastňovaným již zmíněnými institucionálními rasizmy velkého bratra. [překvapení] [chechtot] [vyplazený jazyk]

333959

3.6.2015 15:47

Návrat bratrů domů! Tak to je to, čo by potrestalo USA zo všetkého najviac!

lubosmat 195.?.?.?

V histórii je jeden príklad, ktorý sa na takúto alternatívu celkom hodí, a to rozpad Rakúsko-uhorskej monarchie a vznik „horthyovského maďarska“.

Predstavte si návrat všetkých tých špecialistov, na rozvraty, vraždy a teror každého druhu, späť domov do USA. Priam sa mi chce veriť, ako sa z nich stanú mierumilovní a bohabojní kresťania, podľa vzoru najsvätejšej ústavy spojených štátov.

Súhlasím, že udržanie EÚ v jej koloniálnych hraniciach je prvoradým cieľom bábkarov z USA. Masívna americká vojenská prítomnosť v ÉÚ a okolí, neslúži na zabezpečenie „demokratických hodnôt“ ale na udržanie nadobudnutej koloniálnej dŕžavy na obojku a pekne na kolenách. Aj napustenie vší a bĺch do kožucha európskeho prašivého psa má svoj význam, ochotnejšie behá a zabúda pri tom, ako ho hnusne hryzú.

333957

4.6.2015 13:08

Právě přišlo (11:00 našeho času), prosím ověřte, musím do arbeit

r.m. 80.?.?.?

Neověřená zpráva....
A je to tady. Zatím neověřeno z jiného zdroje. Dnes 4.6.2015 v 01:00 hod Moskevského času Rada Ruské Federace (RF) na svém mimořádném zasedání schválila "použití ozbrojených sil za hranicemi RF". Na ochranu ruského obyvatelstva Dombasu před genocidou vysílá do oblasti 23. tankovou, 17. raketovou, 126. motostřeleckou a 64. protiletadlovou brigádu Jižního a Centrálního vojenského okruhu. Počkáme na oficiální tiskovou konferenci.
https://www.facebook.com/pages/V%C3%BDb%C4%9Br/354817757992939?ref=hl

334021

4.6.2015 18:17

RE: Právě přišlo (11:00 našeho času), prosím ověřte, musím do arbeit

dub 62.?.?.?

Reakce na 334021

nic takovýho jsem nikde nenašel.
ale zato jsem našel toto:
Ukraine Grants Foreign Troops Right to Enter Country Ahead of G7 Summit

http://sputniknews.com/europe/20150604/1022947365....

334039

Příspěvků: 50

02.06. 00:56 nazdar  Změna na Ukrajině
02.06. 05:41  RE: Změna na Ukrajině
02.06. 20:12  RE: Změna na Ukrajině
02.06. 21:55  No prosim
02.06. 06:47 jacob  RE: Změna na Ukrajině
02.06. 01:33 Jirkap  Putin je geniální
02.06. 12:10 Viny  RE: Putin je geniální
02.06. 15:04 Smokin Joe  RE: Putin je geniální
02.06. 16:36 Jirkap  RE: Putin je geniální
03.06. 09:08 Viny  RE: Putin je geniální
02.06. 19:53  RE: Putin je geniální
03.06. 09:30 Viny  RE: Putin je geniální
03.06. 10:29 Emil Robot  RE: Putin je geniální
02.06. 17:04 Malý a zvedavý  RE: Putin je geniální
02.06. 17:20 u  RE: Putin je geniální
02.06. 22:28 nazdar  RE: Putin je geniální
02.06. 22:39 dub  RE: Putin je geniální
03.06. 09:34 nazdar  RE: Putin je geniální
03.06. 10:40 Viny  RE: Putin je geniální
03.06. 18:45 dub  RE: Putin je geniální
02.06. 22:56 FRANTA1  RE: Putin je geniální
03.06. 00:00  RE: Putin je geniální
03.06. 09:11 nazdar  RE: Putin je geniální
03.06. 10:39 Emil Robot  RE: Putin je geniální
03.06. 12:30  RE: Putin je geniální
03.06. 14:31 nazdar  RE: Putin je geniální
04.06. 04:06 favela  RE: Putin je geniální, omyl a je v tom..
03.06. 09:16 Viny  RE: Putin je geniální
03.06. 21:40 P.Lepenka  RE: Putin je geniální
02.06. 04:14  +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:
02.06. 09:07 tartus  RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:
02.06. 20:18  RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:
03.06. 21:59 P.Lepenka  RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:
02.06. 10:35 nazdar  RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:
02.06. 13:36  RE: +Vývoj východního konfliktu (z první ruky) je takovýto:
02.06. 10:25 Léčitel  Ukrajina je především na konci ekonomicky!
02.06. 11:22 martin bareš  RE: Ukrajina je především na konci ekonomicky!
02.06. 19:24 Anellus  Anellus
02.06. 20:35  RE: Anellus
02.06. 23:04 FRANTA1  RE: Anellus
03.06. 18:30 hestroy  RE: Anellus
02.06. 21:58  A co Hamlet?
03.06. 00:09  To chce klid sudruhovia!
03.06. 00:16  Hodvabna vravite
03.06. 00:49  RE: Hodvabna vravite
03.06. 08:32  RE: Hodvabna vravite
03.06. 18:45  RE: Hodvabna vravite
03.06. 15:47 lubosmat  Návrat bratrů domů! Tak to je to, čo by potrestalo USA zo všetkého najviac!
04.06. 13:08 r.m.  Právě přišlo (11:00 našeho času), prosím ověřte, musím do arbeit
04.06. 18:17 dub  RE: Právě přišlo (11:00 našeho času), prosím ověřte, musím do arbeit

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

21

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 45 čtenářů částkou 6 301 korun, což je 21 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 3

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 1

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 0

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

A jede se dál močálem černým kolem bílých skal: Odborná konference 5G: bezpečnost, prosperita04.11.19 16:31 Česká republika 5

E15: katolická církev spekuluje na burze a přišla již o 70 milionů korun04.11.19 13:15 Česká republika 2

Grázl Soros: Dělám to dobře03.11.19 21:07 Neurčeno 4

Švédské dívce se zachtělo se bránit. Naštěstí ji včas odhalili a po zásluze potrestali01.11.19 19:42 Švédsko 7

Reprezentant ČR získal zlato na MS v kickboxu. Hádejte, jakou vlajkou si zakryl záda...01.11.19 16:45 Česká republika 7

Měnové kurzy

USD
23,20 Kč
Euro
25,55 Kč
Libra
29,81 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,87 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,27 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 875,49 Kč
1 unce stříbra
391,66 Kč
Bitcoin
202 358,96 Kč

Poslední aktualizace: 13.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 977