Diskuze k článku

Washington opět cílí na ruské plynovody

Příspěvků 21

1.6.2015 6:51

Záměr nebo omyl

jacob 193.?.?.?

To, že Rusko se dostala do "roztržky" s Ankarou může být omyl nebo záměr. Spíše to druhé. Tady se hraje velká hra o velké peníze na desítky let dopředu. Rusové spolu s Čínou rozehrajou kartu se zbrojením a ta položí západ i USA. Krom toho málokdo postřehl, že všichni významní finanční hráči jsou již v Šanghaji. Game is Over.

333851

1.6.2015 11:07

Rusko a Syria

xspace 178.?.?.?

Rusko by sa malo viac angazovat v Syrii. ISIS zjavne ziska cely koridor pre buduci plynovod z Kataru a SA do Turecka. Pokial by chceli slapnut geopoliticky na otlak Turecku,USA,SA a Kataru..tak to by bol genialny tah.

333856

1.6.2015 12:00

RE: Rusko a Syria

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 333856

Žiadni taký plynovod nebude, Katar - ISIL/ISIS – Turecko a to z rovnakého dôvodu prečo nie je plynovod Uzbekistan – Afganistan – Pakistan, Saudská kráľovská rodina je priateľ USA, o bežnom občanovi(obyvateľovi) Saudskej Arábie a oblasti kde vládne ISIL/ISIS sa to povedať nedá [mrknutí jedním okem]

333859

1.6.2015 11:51

Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu

Léčitel 147.?.?.?

Tak dlouho budou USA vystrkovat svůj totálně prodlužený rypák, až přes něj dostanou. Myslím, že tak do října a je s USA ekonomický konec a bude se muset s dluhy narovnat. Čína i Rusko musí postupovat obezřetně a zbavovat se US dluhopisů postupně, aby neutrpěli velké ztráty. USA cítí, jak se nad nimi stahují mračna a proto budou kolem sebe kopat až k hořkému konci.Taková "Hitlerova" metoda. Jenom nějaké tajné ekonomické zbraně USA postrádám! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

333857

1.6.2015 12:07

RE: Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333857

Ano...do října USA vyvolají v Evropě velkou válku... [oči v sloup]

333860

3.6.2015 15:02

RE: Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu

ochabSK 213.?.?.?

Reakce na 333860

nepodari sa im to, nemaju dost casu na pripravu. Dnes to nie je ako medzi vojnami, ked co napisali noviny ludia akceptovali ako fakt... V dnesnych casoch to nepojde tak lahko. Vojna sa bez obyvatelov, a aspon ako takej ich podpory, jednoducho viest neda. Teda pokusit sa o to da, ale vieme ako to konci.

333955

1.6.2015 12:14

RE: Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 333857

Možná že se mýlíte, jedna z nenápadných ekonomických zbraní našich nových přátel je možná skladiště Fort Knoxu, plné zlatých cihel, které jsou sice váhově v pořádku, ale na omak tak nějak teplejší. A tak vyhrát to je průser zejména teď, když se zrušily žárovky a tanky, takže se to nemůže použít ani na vlákna, ani do protitankových granátů... [smích]

333861

1.6.2015 16:59

trasa plynovodu

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Keby chceli Azerbajdžanci tlačiť plyn do Európy, trubky by museli ísť jedine cez Gruzínsko do Turecka alebo z gruzínskeho územia do mora mimo Turecka. Pochybujem, že by azerbajdžanský plyn pre Západ pustili cez seba Irán alebo Arménsko. Jedine že by mali nôž na krku alebo US-atómovú bombu pod chvostom.
Rusi sa majú čo učiť v stratégii rozohrávania farebných revolúcií.

333869

1.6.2015 18:36

Velice se bavím

pavt 88.?.?.?

Celý článek je neskutečná slátanina, založená na zcela chybném faktu. Právě se nacházím v Turecku, v Iskenderunu v trubkárně firmy Noksel, která trubky pro TANAP vyrábí. TANAP pochopitelně není nic nového, není to žádná reakce, ale jde o původní Nabucco, o projekt cca 3 roky starý. Už před rokem se Noksel přihlásil do výběrového řízení, dnes se tedy vyrábí, kdy začne pokládka nevím, ale projekční práce pokračují a na TANAP bude navazovat zmiňovaný TAP - opět, to je taktéž starý projekt, nejde o žádnou reakci na ruský SouthStream či nyní turecký ropovod.
To všechno jsem zde v komentářích k předchozím článkům zmiňoval, že nechápu, co vlastně Putin zamýšlí, protože Turoecko ruský plyn nepotřebuje. Myslel jsem, že jeho změna strategie byla s Turky projednána, že se původní South Stream napojí na TANAP. Tak taky zněla moje první otázka, když jsem sem dojel. A překvapeně jsem zjistil, že nic dojednáno není, TANAP pokračuje podle projektu 2 roky starého a s ruským plynovodem nikdo nepočítá. Prostě, velký gosudar Putin udělal na mapě místo vodorovné čáry čáru svislou a najednou je strašně překvapen, že realita je jiná.
To samé se týká i zmiňované firmy Europipe - když jsem tam před rokem byl, 100% jejich výroby šlo na South Stream. Sám jsem se divil, co budou dělat, když je tento plynovod zrušen, ovšem potvrdili mi, že pro ně se zatím nic nemění, objednávku nikdo nezrušil. Nyní tedy Rusové přemýšlí, co s trubkama dál, přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky. Pro případnou propojku do Turecka, která by mohla jít pobřežním šelfem, opravdu nepotřebujete trubky se stěnou 39mm… A poněkud komicky zní i ten termín - rok 2019 v situaci, kdy nemáte vůbec jasné, kudy plynovod půjde, nezačaly projektové práce, nejsou vybraní dodavatelé… no, přesně dle ruských tradic, poručíme větru dešti. Na TANAPu se dělá už cca 3 roky a to navazoval na Nabucco, výroba se teď rozeběhla a hotový má být někdy 2018-19 - a to je prosím plynovod pozemní, ne podmořský, který se staví déle… Zkrátka, Gazprom najednou zjistil, že tahá za kratší konec provazu, protože až bude hotový TANAP, tak jeho plynovod nikdo potřebovat nebude. Autor zmiňuje, že nová ruská trasa má být "dobře známým faktem", ovšem já se o věc zajímám a nikdo o tomto faktu nic nevěděl. Není také jasné, proč by ruský plynovod měl do značné míry kopírovat trasu TAP. A rád bych zmínil, že v tomto konkrétním případě je ideologické rozhodnutí na ruské straně… Politika zde zvítězila a až nyní se Rusové začínají zajímat o to, zda ta čára na mapě je vlastně realizovatelná. Jako za dob vlády jedné strany…

333872

1.6.2015 19:19

Další neuvěřitelná slátanina

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 333872

Proboha, už zas úplné krávoviny a nesmysly. Tak prvně. Koho jsi se ptal? Nějakého kolemjdoucího? Nebo jsi zašel na tureckou vládu?

>TANAP pochopitelně není nic nového, není to žádná reakce, ale jde o původní Nabucco, o projekt cca 3 roky starý.

Jistě, ale stále nebylo rozhodnuto a podepsáno. Co tím chceš říci, to nevím.

>Nyní tedy Rusové přemýšlí, co s trubkama dál, přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky. Pro případnou propojku do Turecka, která by mohla jít pobřežním šelfem, opravdu nepotřebujete trubky se stěnou 39mm.

A co má být? Turkish stream má vést stejně jako South Stream. Navíc Europipe dělá trubky s tloušťkou stěny 5 - 40mm. Takže další lež a blábol! To lžeš záměrně, nebo o tom prostě nic nevíš a jen se snažíš vypadat jako ynteligent?

>A poněkud komicky zní i ten termín - rok 2019 v situaci, kdy nemáte vůbec jasné, kudy plynovod půjde, nezačaly projektové práce, nejsou vybraní dodavatelé…

Co to blábolíš? Ty chceš tvrdit, že nevěděli, kudy měl jít South Stream? Copak ty nechápeš, že South Stream a Turkish Stream se liší jen a pouze zakončením, jinak je to to samé?

Asi jsi nepochopil článek a celkovou situaci, jak je u tebe obvyklé. Zkrátka. Putin přijel do Turecka a nabídl jim levný plyn s tím, že nebudou muset stavět žádný plynovod, protože ho postaví Gazprom. V tu dobu samozřejmě žádná smlouva o TANAP podepsána nebyla. Turek souhlasil, protože by dostal levný plyn, plynovod by nemusel stavět a za tranzit dostal taky nějakou tu liru.

Ale soudruzi z USA zatelefonovali a tak se nakonec rychle po 3 letech čekání podepsala smlouva.

Opravdu nechápu, o jaké slátanině mluvíš. Zkrátka plácáš krávoviny, jako ovykle.

333874

1.6.2015 22:47

RE: Další neuvěřitelná slátanina

pavt 88.?.?.?

Reakce na 333874

Ano, máte pravdu, jako obvykle krávoviny a nesmysly…jste napsal. Ptal jsem se na místě, firem, které se na TANAP podílí - koho jste se ptal vy? Že stále nebylo nic rozhodnuto a podepsáno? A proč se tedy výběrové řízení konalo už před rokem? Proč jsou už od zimy podepsány kontrakty a ověřuje se výroba, vyrábí se kvalifikační trubky atd? Samozřejmě, že to bylo dohodnuto a dávno. Co se tloušťky trubek, ano, Europipe dělá i tenkostěnné trubky, ale za cenu, která je nekonkurenceschopná vzhledem k jejich výrobní technologii (formování trubky z jednotlivých plechů pomocí lisování za studena). 5mm trubky vám vyrobí kdokoliv za minimální náklady, konkrétně třeba NOKSEL spirálně svařované. Vyrobit 40mm trubku je úplně jiný problém, když o tom nic nevíte, tak prosím nepoučujte.
>>Co to blábolíš? Ty chceš tvrdit, že nevěděli, kudy měl jít South Stream? Copak ty nechápeš, že South Stream a Turkish Stream se liší jen a pouze zakončením, jinak je to to samé?
Proboha, co to tvrdíte? Turkish stream je úplně jiný plynovod s naprosto rozdílnou trasou. Fakt, že má končit v Turecku je jedna věc, ale to podstatné je pokračování, které paradoxně má - aspoň co vím - končit v podstatě stejně, jako South Stream. Vzhledem k tomu, že to ale není dojednané, tak je ale pravda co jsem napsal - Putin udělal na mapě tlustou čáru a až poté se začal hrozně divit, že ono to vlastně tak nefunguje. A to vůbec nezačaly projekční práce atd.
>>Asi jsi nepochopil článek a celkovou situaci, jak je u tebe obvyklé. Zkrátka. Putin přijel do Turecka a nabídl jim levný plyn s tím, že nebudou muset stavět žádný plynovod, protože ho postaví Gazprom. V tu dobu samozřejmě žádná smlouva o TANAP podepsána nebyla. Turek souhlasil, protože by dostal levný plyn, plynovod by nemusel stavět a za tranzit dostal taky nějakou tu liru.
Právě že tak to vůbec nebylo, to se pouze článek pokouší manipulovat. Putin přijel do Turecka ve chvíli, kdy TANAP byl jasnou věcí a byly vyrobeny první testovací trubky. Nabídl jim levný plyn ve chvíli, kdy Turci žádný levný plyn nepotřebovali, protože již byl TANAP v přípravě, výběrové řízení dokončené a pouze se ladily detaily smluv. Každý, kdo zná situaci s takto rozsáhlými projekty, kdy existují desítky stran specifikací atd, tak moc dobře ví, jak dlouho trvá příprava finálních smluv. Takže je pravda to, co říkám - v době, kdy Putin škrtem pera cosi změnil a nabídl jakési mlhavé vyhlídky, Turecko už dávno TANAP řešilo.

333879

1.6.2015 22:49

RE: Další neuvěřitelná slátanina

pavt 88.?.?.?

Reakce na 333874

Opět zdůrazňuji - o TANAPU jako o hotové věci se tu mluvilo minulý rok touto dobou, v době, kdy South Stream byl ještě ve výstavbě dle původního plánu. Byl jsem tady a na rozdíl od vás toto vím - první revize specifikací pro TANAP byly dokončeny začátkem minulého roku. A právě v tomto je článek lživý - pokouší se ve čtenáři vzbudit dojem, že TANAP je něco nového - “Okamžitě po tomto oznámení se Baku a Ankara rozhodly vybudovat vlastní plynovod.”. Jenže toto právě není vůbec pravda. TANAP je stará záležitost, zcela nezávislá na zmatcích, které dělá Rusko se South Stream… Ono, zrušit plynovod ve chvíli, kdy se pro něj vyrábí trubky, je známá trasa a vše se zdá být jasné...no, nejsem zas tak stár, tak opravdu nevím, zda se to někdy stalo, ale jde opravdu o raritu.
>>Opravdu nechápu, o jaké slátanině mluvíš. Zkrátka plácáš krávoviny, jako ovykle.
Myslím, že lépe se vaše příspěvky snad ani charakterizovat nedají…

333880

2.6.2015 10:16

RE: Další neuvěřitelná slátanina

hestroy 77.?.?.?

Reakce na 333880

Můžeš být nějak konkrétní v tom, co jsem napsal za krávoviny? Alespoň jeden bod, který jsem napsal, mi vyvrať.

To ty jsi tu tvrdil že:

> přičemž článek napsal technický nedouk, který netuší, že Europipe dělá tlustostěnné trubky.

A najednou přiznáváš, že dělá i tenkostěnné? Ale to jsi neřekl. Takže jsi buď lhal, nebo manipuloval. Obojí není hezké. Kdybych tě neusvědčil ze lži a někdo si přečetl tvůj příspěvek, tak by mohl propadnout dojmu, že máš pravdu. Ve skutečnosti jsi uvedl lživý argument, daleko manipulativnější, než následující věta...

>“Okamžitě po tomto oznámení se Baku a Ankara rozhodly vybudovat vlastní plynovod.”

Tady ale není napsáno, že je to nějaký nový plynovod. Opět podsouváš něco, co v článku není, jako obvyle. Například s tím nákupem zbraní pro Polsko, tam taky nebylo nic o nákupu, přičemž ti to nebránilo se rozčílit do běla a osočit autora z psaní blbostí. Pravdou je, že po třech letech byla najednou podepsána smlouva. Jestli nejsi schopen pochopit, že do té doby, než se podepíše smlouva, tak jsou všechny možnosti otevřené, tak to je tvůj problém.

>Putin přijel do Turecka ve chvíli, kdy TANAP byl jasnou věcí a byly vyrobeny první testovací trubky. Nabídl jim levný plyn ve chvíli, kdy Turci žádný levný plyn nepotřebovali, protože již byl TANAP v přípravě, výběrové řízení dokončené a pouze se ladily detaily smluv. Každý, kdo zná situaci s takto rozsáhlými projekty, kdy existují desítky stran specifikací atd, tak moc dobře ví, jak dlouho trvá příprava finálních smluv.

A to má dokazovat co? South Stream se připravuje od roku 2007. Byly vyrobeny testovací trubky? Byly. Výběrové řízení dokončené? Dokončené. Ladily se detaily smluv? Ladily. Byl South stream zrušen z politických důvodů? Byl. Tak co to je proboha zase za logiku? TANAP mohl být zrušen úplně stejně, jako o 4 roky starší projekt South Stream! A jak jsi přišel na to, že Turci nepotřebují levný plyn? Ty víš, za kolik jim ho budou prodávat Azerbajdžánci?

>Turkish stream je úplně jiný plynovod s naprosto rozdílnou trasou.

Vložený obrázek

No jo, naprosto rozdílná trasa, už to vidím.

Děláš ze sebe chytráka a pak kličkuješ jak zajíc. To ty píšeš nesmysly, ne já. I když ti to tvé nabubřelé ego nedovolí připustit. Vytváříš si na základě nějakého textu své vlastní domněnky a svůj vlastní příběh a pak se rozčiluješ na autory... Zajímavé.

333894

2.6.2015 19:30

RE: Další neuvěřitelná slátanina

dub 89.?.?.?

Reakce na 333894

a navíc mu zcela uniká to, že nejdřív musí ten ázerbajdžán onen volný plyn mít.
nabucco už stojí hezkých pár let, ale protože rusko skoupilo téměř všechen dostupný plyn ve středoasijských republikách, který ho měl napájet, je nabucco furt jen drahým tobogánem pro myšáky.
dtto tanap a další trubky. dokud v nich nemá co proudit, tak je to jen hromada zbytečnýho železa.
a protože i ázerbajdžán nemá volné kapacity, můžou si podepisovat co chtějí, je to stále zatím jen tobogán pro myšáky.
a pokud středoasijské země zprovozní další plynová pole, přijde v rámci brics číňan a nabídne lepší cenu s tím, že odebere veškeré kapacity - a západ má opět vymalováno, neboť i ve střední asii mají jasno, že čína a euroasijská unie je pro ně mnohem lepší a partner s budoucností, na rozdíl od zkrachovalé eu, která může i podepsané smlouvy ze dne na den zrušit v rámci nějakých sankcí atp.

a to nechávám stranou variantu obráceného chodu s řeckým plynem (zatím v zemi v šelfu) do ruska a přes jeho nyní již sjednocený trubkový systém do číny...

333913

2.6.2015 22:14

RE: Další neuvěřitelná slátanina

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333913

Ano...,Evropa bude mít jiný starosti,než jak dopravit asijský plyn do svých kotelen a ty vyplynou z toho bordelu,co se sem blíží pod menežingem USA a vyřeší i to topení....,bude se topit,pokud se vůbec bude topit,osvědčeným suchým velbloudím trusem....
A ten holokaust,o kterém se tu vedla debata zda bude,nebo ne, určitě bude(on už totiž začal)...jen je zatím otázkou,kdo to nakonec odnese tentorát....,jestli zase ti praví,co ho spustili,nebo někdo,koho se jim do něj povede strčit za sebe ....
Někteří v tom už mají jasno,já ještě ne.....,ale už se na něj chystám..... [oči v sloup]

333920

3.6.2015 11:45

RE: Další neuvěřitelná slátanina

pavt 88.?.?.?

Reakce na 333894

Máte pravdu, že má zmínka o trubkách Europipe byla nepřesná a hlavně zcela zbytečná, protože to v žádném případě nebyl základ mého komentáře. Takže v tomto se omlouvám.
Nicméně to podstatné je to, co jsem již napsal. V článku sice výslovně nepadlo, že by TANAP byl něco nového, ale je napsán tak, aby si to neznalý čtenář myslel - aby se domníval, že se všichni včetně Turecka spikli proti Rusku. Netvrdím, že Američané tu a tam nezatlačili, ale u Turecka nic takového nebylo nutné. Turecko vždy považovalo TANAP za svou prioritu. Že vy ty zmíněné věty chápete jinak, to je možné, já si ale myslím, že každý, kdo o věci nic neví, to skutečně bude považovat za něco nového.
Co se vaší mapy týče - je sice hezká (ale možná problematická, viz dále), ale není tam zakresleno to, co je zásadní a je zmíněno i v článku - jak má ten plynovod dále pokračovat? To je totiž to stěžejní a v tom je evidentní problém, proto říkám, že toto není jasné. Ta bezradnost kudy vlastně nová trasa povede je z článku zjevná. Ruská strana jasně podcenila diskuse na toto téma. Gosudar Putin rozhodl, čímž šokoval svět, ale je velkou otázkou, zda měl tu změnu předjednanou jinde. Toto netuším, ale jak to nyní vypadá, asi to moc dobře sjednané nebylo. Ukončit plynovod na turecko-řecké hranici tak nějak nedává smysl.
Pokud jsem zmínil, že plácáte, tak především ve vaší představě, že se snad díky Turkish streamu Turecko hodlalo někdy vzdát TANAPu. Opravdu by mne zajímalo, jak jste k tomu došel. Toto není ani v článku, ani nikde jinde, naopak, bylo opakovaně i tureckými autoritami zdůrazněno, že na TANAPu se bude pokračovat. Proto nechápu, proč se Rusové diví - viz třeba: http://www.novinite.com/articles/165354/Turkish+St... nebo http://www.al-monitor.com/pulse/originals/2014/12/...a našly by se určitě další články. Mimochodem, v tom druhém článku se píše, že nový Turkish stream má jít v tandemu s Blue stream, což znamená úplně jinou trasu, než to, co zde ukazujete. Podle informací tuto trasu Rusové původně preferovali, ale nakonec asi souhlasili s vámi zmíněnou variantou (viz například zde http://www.nytimes.com/2015/01/22/business/interna...
Samozřejmě, otázkou je, zda bude TANAP čím naplnit, jak zde píší jiní. Já se osobně domnívám, že ta nadbytečná kapacita TANAPu je rezerva pro íránský plyn, jak budou jednou konečně zrušeny sankce. Samozřejmě, článek nezmiňuje další okolnosti, které Turecko vedou k TANAPu - Azerové jsou Turkům velmi blízcí, mají spolu skvělé vztahy, vzájemně si důvěřují atd. A Turci si asi nepřejí být na Rusku úplně závislí.

333946

3.6.2015 12:06

RE: Další neuvěřitelná slátanina

pavt 88.?.?.?

Reakce na 333894

Mimochodem, podle tohoto odkazu http://www.todayszaman.com/business_turkey-pays-ex... má být plyn z Ázerbajdžánu podstatně lacinější, než ruský (či iránský). Fakt, že se Turkům nelíbí příliš vysoká cena ruského plynu je zmíněn i v dalších článcích. Takže Turci mají o důvod víc spoléhat na TANAP a nebýt zcela závislí na Rusku.

333947

2.6.2015 10:37

RE: Velice se bavím

Léčitel 147.?.?.?

Reakce na 333872

Jsi provokatér, nebo placený troll?
Buď se nějakým legitimním způsobem prokaž,že kecy které produkuješ jsou relevantní, nebo jdi ,jak lidově řečeno, do hajzlu a nezacláněj! Na lehožumpě máš místa k vyjadření dost. Jenomže tam už nikdo ani nepáchne pro naprostou blbost obsahu, tak otravuješ zde. Ty se nacházíž v Turecku,ale s jednou rukou v nočníku!
A v trubkárně, to tam s tebe vyrobili pěknou "trubku" a hlavně děsně užvaněnou! [velký smích] [velký smích] [velký smích]

333897

2.6.2015 0:28

Hra o čas?

nazdar 178.?.?.?

Podle mého, je v článku správně napsáno, že proti Tureckému proudu, stojí dva problémy: Odpor USA a ochlazení vztahů Ruska s Tureckem, kvůli likvidaci Arménů. Určitě je prvořadým zájmem Ruska, plyn do Evropy dodávat, tak mi nejde do hlavy, proč V.V., tu záležitost s Armény vytahoval.
Domnívám se, že hraje o čas. Proti americkému odporu, vytváří stále nové varianty, na které jeho soupeř musí reagovat. Musí nutit Bulhary, jít proti svým zájmům, musí si předcházet Turecko, musí rozvracet Makedonii.
Mezitím, snad čas pracuje pro Rusko, ve věci změny režimu na Ukrajině. Až Ukrajinci pochopí, že bez Ruska se neobejdou, potom opět poteče plyn starými trubkami, přes Ukrajinu, jako obvykle.

333883

2.6.2015 8:23

RE: Hra o čas?

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333883

Přesně tak,žádný nový lajtunky není potřeba budovat....Chce to trochu ještě popracovat na hlouposti Porošenka a jeho kliky....Podle výsledků jeho katastrofálního vládnutí a likvidace ukr.státnosti a národa to nebude dlouho trvat a budou viset na kyjewských lampách i s pološíleným Sáašvilim,který byl dosazen Američany jen proto,aby podpálil Podněstří....Nebezpečná je nynější internacionalizace konfliktu a zapojení NATO-min.několika tisícové skupiny hl.Poláků,Američanů,islamistů a taky party Izraeců,chystajících se nasadit bojové drony v operaci,která s největší prvděpodobností má proběhnout koordinovaně s provokací v Podněstří....
EU-korupčníci neví,jak z toho ven,do války se chce jen opravdovým šílencům (ne,že by jich nebylo dost),ale zbytek si uvědomuje,že by to byl konec Evropy a to rychle a navždy i s jejími obyvately a kulturou....
Jediná cesta je rozežrat Rusko zevnitř a protože už je děravé jak ementál,ale stále drží a postupně se jaksi pomalu ozdravuje,půjde hlavní útok tam....

333891

4.6.2015 5:27

Soutez o Zlatou mriz...

favela 113.?.?.?

Reakce na 333891

.. plyn se take pouziva k odvsivovani a proto ho tak EU komisariat nutne potrebuje...Byly doby kdy se Cia,Sis a jine vyzvedne centraly zapadu prokopavali ve Vidni k ruskemu veleni, ale kdyz jim pres trunel prejela tramvaj tak jim spad na hlavu. Nedali se odradit a zacli kopat tunel pod Berlinem,ze zase budou "chytre" spehovat. Voni maj nouzi v tvurcim mysleni zatimco myslej na tvurci banditismus.. Konalo se to ale pod dozorem rusu, vedeli to davno nez se zacalo kopat...A tak KGB Putin ma velmi dobrou kvalifilaci a schopnosti a denne je potvrzuje /na rozdil od Bushe, reditele Cia,/ kdyz si odmyslime ty svinstva co kdysi KGD delalo...Chatrofasisti u nas jen chlastali a tak mimo Cia nestali nikomu za pozornost,snad je meli umistit v Dobranech. Ani o mriz se neuchazeli... Jeden herec vozralej sel k volbam a vse tam rozmlatil, ani nebyl zavrenej, snad vyhnanej jenom...Jejich slaboduchy chatroreformy ani pes nechtel...Kdyz sem byl malej ovlivnil jsem celou tridu aby sme nevstoupili do pionyra ,mimo 3 uvedomelych splhounu.To bylo jeste za tuhych pomeru..Potom ke konci zakl.skoly sem zase ovlivnil celou tridu ke vstupu kvuliva lepsi praci. Ucitele se nam zacali cynicky posmivat ,ze uz je pozde . Ale panbuh a vrchnost maji radi polepseny darebaky a kdo ne ,ja taky. Zamyslel jsem se a naved vsechny aby hlasite vykrikovali ze chceme byt pionyri a to uvedomeni nam trvalo dele a o to je cennejsi ze jsem se nehrnuli bezhlave jako stado a ze soudruh reditel a jeho cely sbor by to meli sakra ocenit a ted ze kdyz nam, brani v tom soc. uvedomeni a ze my to budem vsude uvadet v dotaznicich atd...I bylo nam doprano byt asi 14 uvedomelcema........Soutez o Zlatou mriz upadavala za bolsevika ale dnes to jina...cejtim to v krizi, ze porotci se shlukujou , cvakaji naramkama a brousi nejostrejsi zakony vseho druhu , hlavne ty satanovsky represivni. A volba "vitezu uz se pripravuje i celejma celama na Pankraci....

333978

Příspěvků: 21

01.06. 06:51 jacob  Záměr nebo omyl
01.06. 11:07 xspace  Rusko a Syria
01.06. 12:00  RE: Rusko a Syria
01.06. 11:51 Léčitel  Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu
01.06. 12:07 Emil Robot  RE: Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu
03.06. 15:02 ochabSK  RE: Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu
01.06. 12:14  RE: Zbankrotělé USA se snaží rozpoutat nějaký válečný konflikt za každou cenu
01.06. 16:59 Malý a zvedavý  trasa plynovodu
01.06. 18:36 pavt  Velice se bavím
01.06. 19:19 hestroy  Další neuvěřitelná slátanina
01.06. 22:47 pavt  RE: Další neuvěřitelná slátanina
01.06. 22:49 pavt  RE: Další neuvěřitelná slátanina
02.06. 10:16 hestroy  RE: Další neuvěřitelná slátanina
02.06. 19:30 dub  RE: Další neuvěřitelná slátanina
02.06. 22:14 Emil Robot  RE: Další neuvěřitelná slátanina
03.06. 11:45 pavt  RE: Další neuvěřitelná slátanina
03.06. 12:06 pavt  RE: Další neuvěřitelná slátanina
02.06. 10:37 Léčitel  RE: Velice se bavím
02.06. 00:28 nazdar  Hra o čas?
02.06. 08:23 Emil Robot  RE: Hra o čas?
04.06. 05:27 favela  Soutez o Zlatou mriz...

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

57

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 129 čtenářů částkou 19 970 korun, což je 57 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010

IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
15SucVps1Cpxd6ahR6uxx6SJiR16SZgR7b

Další možnosti platby ›

Vážení čtenáři,
děkuji všem, kteří přispěli. Máme poslední pracovní den před koncem měsíce a my máme vybráno jen něco přes polovinu. Prosím, zvažte případný příspěvek na tento web. Děkuji.

Ve zkratce

Stanné právo až do 20. listopadu30.10.20 17:03 Česká republika 5

Ve francouzském Nice útočil muslim ve jménu víry29.10.20 21:39 Francie 0

Hrdinství na Nově27.10.20 12:44 Česká republika 6

Poučme se, co způsobil totální lockdown v Izraeli26.10.20 00:42 Izrael 4

Jak u Prymulových hrabou a hrabou (pod sebe)24.10.20 18:21 Česká republika 5

Poskytovatelé hudby prý řeší nadřazenost bělochů. Písně čeká přísná kontrola24.10.20 10:04 Neurčeno 6

Soud dnes rozdal podmíněné tresty oběma autorům nápisu v Letech23.10.20 21:43 Česká republika 0

Vipná analýza Prymulova kiksu23.10.20 18:35 Česká republika 7

Prymulův konec? Neradujme se předčasně23.10.20 13:06 Česká republika 2

Sám Prymula náhubek neměl a chodí do restaurace i přes to, že je zavřel23.10.20 08:35 Česká republika 11

Na Slovensku testují "když budeš hodný, můžeš ven" - hlavní cíl hysterie kolem koronaviru22.10.20 21:22 Slovensko 2

Udavač volal linku 158 na chlapa bez náhubku22.10.20 21:14 Česká republika 4

AGENDA 2030 – TVŮRCI NYNÍ ZHODNOTILI SVÉ ZRŮDNÉ PLÁNY22.10.20 13:37 Neurčeno 0

Plánovaná demonstrace 28. října v Praze22.10.20 08:53 Česká republika 0

Bělorusko versus Česko21.10.20 20:43 Neurčeno 13

Česko žádá o pomoc21.10.20 13:25 Česká republika 9

Za polibek bez náhubků 400 euro20.10.20 17:33 Itálie 5

Soud v Německu rozhodl, že omezit zavírací dobu restaurací není opodstatněné19.10.20 21:32 Německo 4

Co je s panem prezidentem?17.10.20 09:47 Česká republika 7

Je třeba říci dost, burcuje Klaus. Nejsme ve válce, nestrašte mrazáky s mrtvolami14.10.20 11:11 Česká republika 3

Měnové kurzy

USD
23,39 Kč
Euro
27,25 Kč
Libra
30,30 Kč
Kanadský dolar
17,57 Kč
Australský dolar
16,44 Kč
Švýcarský frank
25,53 Kč
100 japonských jenů
22,37 Kč
Čínský juan
3,50 Kč
Polský zloty
5,91 Kč
100 maď. forintů
7,43 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
29,46 Kč
1 unce (31,1g) zlata
44 011,74 Kč
1 unce stříbra
552,70 Kč
Bitcoin
316 474,77 Kč

Poslední aktualizace: 30.10.2020 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 353