Diskuze k článku

Epizoda 3. Atentát v Sarajevu (2)

Příspěvků 27

29.5.2015 7:48

Atentát na naši svobodu

J_Pitralon 178.?.?.?

Kanonenfutr je třeba trochu namotivovat, aby pokud možno přestal logicky myslet. Za císaře pána a euroatlantické hodnoty!

Hypothesis, Dr. Steven Jones - film o nálezu nanotermitu ve WTC
https://www.youtube.com/watch?v=Bdml7ZxTQY0

[zmaten]

333699

29.5.2015 18:20

RE: Atentát na naši svobodu

Sibolet 109.?.?.?

Reakce na 333699

A TED něco zcela DNEŠNÍHO https://www.youtube.com/watch?v=jWMdIgoDbqw

333725

29.5.2015 8:22

Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 1

kyticka 88.?.?.?

Již jsem to sem dával jednou, přesto v zájmu nalití si čistého vína o naší minulosti si dovoluji své názory znovu zopakovat a trochu rozšířit.

Každý by si měl uvědomit, že my takzvaní západní Slované a východní Germáni jsme prakticky jeden národ, u kterého se po 1500 let pouze různě přelévalo, zda-li se v tu či onu historickou dobu dorozumíval spíše Germánsky nebo spíše Slovansky. (původně okolo roku 500 slovanizovali východní germány slovanské kmeny z východu, potom zase okolo roku 1300 přes drang nach Osten zpět germanizovali již slovansko-germá nské míšence západní germáni. S koncem 2. světové války zase došlo ke slovanizaci takřka celé střední Evropy, kdy ale pozor celá východní část Rakouska a prakticky celé východní Německo v roce 1000 mluvilo Slovanksy, nyní jim však říkáme Němci, kdy nám bylo minimálně po celou dobu 20 století ze strany různých pátých kolon (Masaryk byl mimo jiné agent Británie a zednář), později vítězi obou světových válek podsouváno, že jsou ti co mluví Německy našimi krajně agresivní nepřáteli a to i ti co se vždy cítili Čechy, kdy jen v průběhu generací začali ve svých rodinách mluvili Německy.

Přesto že každý z nás Čechů je původem napůl germán a na půl slovan, stačil jen trochu jiný výklad Kristova učení (Husitství - později Rekatolizace po Bílé hoře) a ačkoli jsme více méně po celá tisíciletí žili společně v míru ať jeden soused mluvil doma aktuálně spíše Německy a druhý spíše Česky, kdy prakticky všichni znali oba jazyky a ačkoli jsme si uprostřed Evropy i přes určité odlišnosti ve víře kulturně prakticky totožní, stejně to nezabránilo konfliktům, které vyvrcholily vzájemnými pogromy před, za a po 2. světové válce.

Těm v jejichž zájmu toto vše bylo, stačilo prakticky vždy vymýt mozky jen jediné generaci školáků (20 let) skrze pokroucený výklad historie jimi v první řadě kontaminovaného školství a najednou se zde objevila jednostranná nenávist převychovaných vůči těm jejichž otcové spolu s otci převychovaných chodili generace po společné práci poklábosit do hospody.

333701

29.5.2015 8:35

Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 2

kyticka 88.?.?.?

Pohleďme na současnou Ukrajinu jak dokonale stačilo přesvědčit převychovávané, že zabít Rusa je historicko-srdcařská touha každého pravého Ukrajince co svět světem stojí. Ano Ukrajinci mají pravdu, že oni jsou (ačkoli historicky jako ukrajinský stát nikdy neexistovali) původními nejčistokrevnějčími Slovany a to díky díky takřka nepřerušené slovanské kontinuitě původně Kyjevské Rusi, následně Polsko-litevskému království, potom Rusku a SSSR, kdy současní Rusové (Moskali) jsou zase na rozdíl od nás germáno-slovanů spíše tataro-slovanští míšenci.

Proč o tom mluvím? Protože stejně tak havloidní zlo vymylo hlavu našim současným třicátníkům a mladším jak buzi-multikulti je cool a naprosto normální. Pohleďme jak zvrhlé názory mají někteří rektoři našich vysokých škol.
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/rozhovory/Rek...
kdy navíc aktivně lobojí aby jim podobní naše vysoké školy ještě více kontaminovali!
http://www.parlamentnilisty.cz/arena/monitor/Rekto...

Pokud budou takovéto "osobnosti" nadále zastávat nejvyšší místa našeho školství, kam to asi jako evropané dopracují naše děti. Přesně sem!!!
https://www.youtube.com/watch?v=Kw9ME-ThvVY

Takže si sem nyní nasadíme podle plánu USA haldy nevzdělaných, kulturně neadaptovatelných, krajně nebezpečných, velice plodných rodin, které jsou navíc hned od počátku čistokrevnými příživníky.

Je třeba Evropu řádně oslabit, aby nemohla konkurovat dolarovému hegemonovi a jak popisuje autor článku, ji dovést k ještě k většímu rozvratu a zmaru než se jí stalo ve 20 století.

Současnou Evropu řídí dílem mantinelové mdlého ducha, dílem zaprodanci FEDu, kdy nám vysvětlují, že ty haldy islamistů co utíkají k nám ze zemí, které jim FED-USA rozbombardovali ve vylhaných válkách. Jsou naši přátelé, co nás obohatí a že jim máme povinnost humanitárně pomoci, když oni jim před tím humatitárně rozbombardovali domovy.

Opravdu super dvě mouchy jednou ranou. Ropa nadále proudí do USA za falešné dolary a potenciální konkurent EU bude vnitřně rozvrácena nepřizpůsobivými-

Je komické, že přesně proti těm samým bankovně-mafiánským rodinám co tzv. "západní demokracie" již 100 let ovládají, svého času bojoval jak ten zlý Hitler, tak i náš císař František Josef.

333702

3.6.2015 13:34

RE: Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 2

ochabSK 213.?.?.?

Reakce na 333702

poopravim posledny odsek. Tie bankarske rodiny to zacali uz v 17 storoci v Anglicku. Vojnov vycerpana krajina dovolila zavozit Bank of England, ktora bola od pociatku svojho fungovania sukromnou.... Tu sa vsetko zacalo kazit...

333952

29.5.2015 8:38

Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 3

kyticka 88.?.?.?

DOKONČENÍ:

Od rozpadu Rakouska-Uherska a prohrané první světové války jsme si my Češi, ale i všichni středoevropané pomohli opravdu jen co je pravda! Pravda je taková, že tuto první válku jsme prohráli a po ní se z nás stala partička rozhádaných, nesamostatných, ne akce schopných a ovladatelných státečků. Vládnou nám zpoza oceánu asociálové, kterým jsme dobří jen jako otroci, případně jako kanonenfuter proti jejich dalšímu konkurentovi Rusku a Číně.

Pokud se máme postavit znovu na nohy, tak je třeba se kouknou pravdě do očí vzhledem k naší minulosti a ne jen omílat do nekonečna stále jedny a ty samé z kontextu vytržený a pokrouceného historické paskvily, které nás naučili ti co nás ve 20. století porazili.

333703

29.5.2015 9:04

Degenerace společnosti.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Konečná degenerace společnosti se projevuje většinovou tolerancí a nebo dokonce volbou komediantů místo elity.

333704

29.5.2015 9:09

Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 4

kyticka 88.?.?.?

Ještě přidám, něco, co je potřeba vidět, vědět a znát ze současné Itálie.

Nedopusťme aby probrání se do reality u nás v ČR vypadalo tak jako se již stalo současným Italům, že se náhle zamykají v domech, aby se jim nic nestalo.

https://www.youtube.com/watch?v=jm48QEigkko

Potom na problémy s našimi cikány, které prezentují například takovéto vtípky,

Vložený obrázek

budeme vzpomínat, jako na zlaté dobré časy!

333706

29.5.2015 9:42

RE: Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 4

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 333706

Pane Kytička,
zcela svámi souhlasím,snad jen jedna vyjímka. Pokud se jedná o Slovany, nechte prosím konečné závěry na vědecké analýze DNA. Tam se nemůže nic přidat,nebo ubrat.Právě Rusové jsou původní Slované.

333707

29.5.2015 22:11

RE: Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 4

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 333707

K tématu "Kyjevské Rusi", pro zájemce..

Kromě jiného tam Chodos tlumočí to hlavní z izraelského dokumentu o Chazárii - odkaz dával níže Taurus. Ten dokument prý trvá přes dvě hodiny, ale Chodos to nejdůležitější vtěsnal do cca pěti minut. Shoduje se s tím, co jsem už vyposlechla ze zde postovaného videjka, kde historii Kyjevské Rusi vyprávěl nějaký ruský historik (jméno nepamatuju). Jde o to, že Kyjev byl největším kupeckým centrem Chazárie - spojoval evropskou část s asijskou částí kupecké stezky. V cambridgeské knihovně se nachází dokument (kniha, letopis), popisující poslední bitvy chazarské říše a to s Rusí. Knížete Olega ještě porazili, ale pak přišel Svjatoslav, rozvrátil Chazárii a dobyl Kyjev. Judaismus bez Chazárie ztrácel sílu a na jeho místo se začalo tlačit křesťanství. Kníže Vladimír ještě 30 let po zničení Chazárie váhal, zda pro "svůj lid" přijmout jako víru judaismus nebo křesťanství. Pozval si věrouky z obou náboženství a skutečně vybíral (jak je znázorněné na jistém obraze - Chodos ho má za sebou znázorněný - a bylo na toto poukazováno od více autorů). Nakonec se přiklonil ke křesťanství a nechal se pokřtít. Kyjev tedy nebyl žádnou "kolébkou Rusi", ale byl založený Chazary a využívaný jako kupecké obchodní centrum. "Posvátný velký Kyjev" je tedy stejnou mystifikací, jako "posvátná velká Praha"


https://www.youtube.com/watch?v=E7KzMkK66g0


https://www.youtube.com/watch?v=JAun_vxMKew

333730

29.5.2015 10:40

Nesmysl

pavt 78.?.?.?

Ach jo, autor opět dokázal historii překroutit jak se mu hodí. Článek obsahuje tolik omylů ba nesmyslů, až to bolí. Předně není vůbec pravdou, že by Rusko nemělo s Německem spory - právě naopak, oběma velmocem šlo o ovládnutí Balkánu a předního východu, zatímco Německo podporovalo svého spojence - Turecko, Rusko bylo jeho největším soupeřem. Německo mělo velké ambice ve východní Evropě, stačí se podívat na Brestlitevský mír, to byly právě německé požadavky, nikoliv anglické. Naopak, Anglie s Ruskem neměla (s výjimkou oblasti Afghánistánů) v podstatě žádné spory, Anglie velice žárlivě sledovala budování německého loďstva, ale Rusko ji neohrožovalo a bylo jejím přirozeným spojencem. Bájení o organizování atentátu anglickou tajnou službou je nesmyslné, Angličané neměli v Srbsku žádné zájmy ani kontakty, ty tam měli Rusové, byl to jejich spojenec. Angličané nezpůsobili ruskou revoluci, to dokázali Němci a velmi se jim to povedlo. Nebylo v zájmu Anglie, aby válka vypukla a hlavně, aby vypukla tak brzy, před dokončením ruské modernizace. Angličané neměli na válce co získat, byli spokojeni s tím, co měli. Naopak, válkou ztratili bezkonkurenční velmocenské postavení (ve prospěch USA) a neskutečně se zadlužili, což vedlo k pádu zlatého standardu libry.
Existoval však stát, který měl na vypuknutí války eminentní zájem - Německo. To totiž bylo velice znepokojeno budováním moderní ruské armády, což hrozilo zhatit von Schlieffenův plán. Rusové rychle modernizovali a během cca 2 let mohli být nebezpečným soupeřem. Německý generální štáb proto od cca 1912 tlačil císaře do preventivní války s Ruskem. Zatímco ani Rusko, ani Rakousko, ani Francie, tím méně Anglie nebyly na válku připravené, Německo ano a dokonale. Bylo naprosto v jeho zájmu, aby válka vypukla co nejdříve.
Autor bájí o tom, jak Angličané počítali s vyčerpáním válkou u Německa a Ruska - nesmysl, tehdy se všeobecně očekávalo, že válka bude krátká, do Vánoc skončí. Takto dlouhou válku neočekával nikdo - paradoxně kromě jediné osoby, což byl zavražděný Ferdinand. Ten před válkou prorokoval, že válka mezi Ruskem a Rakouskem povede ke svržení jedné nebo obou dynastií a Rakousko se této válce musí vyhnout. Proto byl generálními štáby Rakouska i Německa nenáviděn - a je dost možné, že právě tajné služby těchto zemí se do jeho vraždy zapojily. Nikoliv tajná služba Anglie, která o to neměla zájem a nebylo to asi ani v jejích možnostech… Šlo by samozřejmě dále líčit, jak vlastně válka vypukla, že dlouho nikdo nečekal a nepředpovídal, že z toho vznikne celosvětový konflikt - to vše autor zamlčel. Předpoklad, že kdosi kdesi tajuplně tahá za drátky a je schopen perfektně předvídat výsledky všech konfliktů je sice vlastní spikleneckým teoriím, ale je velice pochybný.
Jediné, co je na článku bezezbytku pravdivé, je líčení atentátu.

333708

29.5.2015 11:13

RE: Nesmysl

merkel 62.?.?.?

Reakce na 333708

Takže Ferdinand byl vlastně takovej Kennedy o půl století dříve? [smích]

333709

29.5.2015 12:18

RE: Nesmysl

wtf? 62.?.?.?

Reakce na 333708

Ach jo, tady je zas někdo chytrej jak rádio. Číst tyhle pavt nesmysly je pokaždé nesmírné utrpení.

333710

29.5.2015 13:27

RE: Nesmysl

vj66 82.?.?.?

Reakce na 333708

Ano , historii nejvíce překrucují ti, kteří ji tajně tvoří. Stopy se musí zametat. A propos - zde máte pokračování toho, co bylo již před 1. válkou patrno "Churchill chtěl táhnout s wehrmachtem na zemi, která zachránila i Británii" - http://www.stripkyzesveta.cz/cz/media/1163/jurij-r...

[zmaten]

333714

29.5.2015 13:46

RE: Nesmysl

mat4 213.?.?.?

Reakce na 333714

Pozor !!! Na neho musis ist s linkom ukazujucim na mainstream inac ti neuveri [mrknutí jedním okem]

http://zpravy.idnes.cz/operace-unthinkable-churchi...

333716

29.5.2015 15:35

RE: Nesmysl

pavt 78.?.?.?

Reakce na 333716

Ale samozřejmě že uvěřím, to jsou známé věci. Ta operace byl pouze nástřel, nikdy nedošlo k nějakému důkladnému plánování, protože to bylo politicky i vojensky zcela nerealizovatelné. Západ se musel ohlížet na své obyvatelstvo, které už dál bojovat nehodlalo. Kromě toho, USA potřebovaly podporu CCCP v boji s Japonskem. Nicméně, lze pochopit WCH, že když viděl, jak Stalin nedodržuje dohody (že nebude dosazovat komunistické vlády do východoevropských zemí), jak nechal vyhnat z Rumunska krále, jak nepovolil návrat exilové londýnské polské vlády a místo ní ustanovil vlastní vládu loutkovou, jak podporuje v Řecku komunistické partyzány, atd, tak když toto bylo evidentní, WCH přemýšlel, jak tomu zamezit. Ale to bohužel tehdy nebylo možné. Díky tomu jsme si tu užívali 40 let komunismu...

333719

29.5.2015 16:03

RE: Nesmysl

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 333719

S tím Vaším popisem Německa(nemaje kolonií,krom střední Afriky) ,nadrženého do 1.světové války je velice správná připomínka,která je dnes zcela účelově potlačovaná do pozadí zároveň s lomením rukou nad prohrou nacistů ve válce následující....
Winston Chrchlall byl pěkná svině,jen ho nechte bejt...,na Balkán se cpal už i v té první válce a v té druhé taky,....nikoli až na popud Stalinovy politiky,vyplynuvší z průběhu 2.sv.války.... [překvapení]

333720

30.5.2015 7:36

jedna z tech veci je ze Curchill byl

favela 113.?.?.?

Reakce na 333720

daleko vetsi svine, nez si my s nasim obycejnym a normalnim rozumem dovedeme predstavit /o tom snad jindy/, a zrada je dennim chlebem britu. Pane K. vase vino je ponekud zaspinene vasimi chytrostmi ,hlavne temi podlozenymi vubec zadnymi fakty. Spekulace mam take rad ,ale nekdy sklouznou do demagogie...A Slovane se od germanu lisi, velice lisi, snad si povsimnout alespon jejich vrozene ,patholgicke ,agresivni ,rasisticke a nenavistne vzdypritomne nicivosti vuci svemu okoli.../Kdyz se do r.1918 roztahovali v Cesku./ napr. Pochyby jsou o Polacich, kteri byli vyhlazeni Tatary/mozna mongoly ted si nepamatuju bud to byli Cingishan a nebo jeden z jeho synu a nebo Tamerlan/Timur// v 1220 , kdy se ritili do valky proti nim a necekali na 50tisicove vojsko naseho krale Vaclava. Vylidnene Polsko bylo osidleno velkym poctem nemcu. A my jsme s germany nikdy v miru nezili ,pouze v otroctvi jimi nas vzdy uvalene,kdy germani neznaji normalni vztahy mezi narody a je videt ze se dodnes pretvaruji !!Cesi /pouze 4 miliony poctem/ platili az 1/3 dani celeho 50milionoveho Rakouska!! Tak jsme bohuzel stedre ac nedobrovolne podporovali jejich fasisticka imeprialni svinstva. I "osviceny"Josef II. valcil, casto a rad...Problem dnesnich poblitiku je "Status syndrom". Takove parasiticke nic /niemand/ se to vysplha pozadech volicu a chce si vybudovat nejen majetek ale slavy/postaveni a podelava se tim a udela vse pro to aby byl pozvan do USA a viden v mediich s tamnim presidentem . A zrazovat je pro ne samozrejmost..Rozpad Rakouska jsme vzdy vitali jako nasi samostatnost /Koruny ceske/ zradne uchvacene chamtivymi germany. Usporadani povalecne Evropy vsak mela na svedomi z velke miry zlocinna, pathologicka a vzdy a za kazdou cenu zradna Brittanie. Ve zlocinech na urovni germanu...I s jejich pijavicovou kralovnou. Dnes okamzite po volbach byli lide tamtez brutalne potrestani radou represivnich zakonu, dlouho jiz pripravovanych a kdo je vyhlasuje je prave tam nemka v rouse Satanove......

333737

30.5.2015 12:08

RE: jedna z tech veci je ze Curchill byl

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333737

Likviduješ mainstreamový dějepis formátovaných na úžer trhu a profit oligarch a já děkuji že se obluzovaní mohou střetnou s realitou bez dárečkového balení poslušným. Třeba mohou začít i chápat a měnit strukturu demokradtůry. [překvapení] [chechtot] [mrknutí jedním okem]

333744

29.5.2015 16:44

RE: Nesmysl

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 333719

pavt, nemas Ty nahodou "Oci snehem zavate?...

333721

1.6.2015 23:22

RE: Nesmysl

hc 90.?.?.?

Reakce na 333719

Stalin že podporoval řecké komunisty? To čtu poprvé. Zatím jsem se všude dočetl, že je naopak nechal úplně na holičkách (protože Jalta). S dosazováním loutkových režimů to bylo asi také trochu složitější, přinejmenším bezprostředně po skončení války. Například v Jugoslávii Stalin požadoval návrat krále, ale Tito to odmítnul.

333881

30.5.2015 7:32

Dost podobne se na to dival i Carroll Quigley ale asi nejbliz je Webster Tarpley.

Martin Hofer 46.?.?.?

http://tarpley.net/online-books/against-oligarchy/king-edward-vii-of-great-britain-evil-demiurge-of-the-triple-entente-and-world-war-1/
Starikov jmenuje sira Edwarda Graye, ale puvodni mozek je samozrejme Edward VII. Zapada to krasne i do dnesni doby. Britska geopolitika je od nepameti zalozena na zabranovani euroasijskym spojenim. To popisuje na sklonku devatenacteho stoleti uz sir Halford John Mackinder. Pozdeji se Mackinderova geopoliticka doktrina objevila v americke geostrategicke kucharce z roku 1944 a s Trumanovou administrativou prichazi nova britska rise... Pozdeji tuto geostrategickou doktrinu prebira Brezinski v The Grand Chessboard: American Primacy and Its Geostrategic Imperatives. Kdo ovlada Euroasii, ovlada svet spolu se zabranovanim euroasijskym spojenim, obklicovanim Ruska a destabilizaci jeho periferii. HisTóry se nam samozrejme opakuje... Ve sve podstate se ocitame ve stejne situaci, jako pred prvni svetovou valkou. A pisnicka je porad stejna. Kissingerovo zabranovani barbarum (nam), aby se schazeli. Naprosto jasne to vyjadril George Friedman v Chicagu.http://www.youtube.com/watch?v=QeLu_yyz3tc Starikov neni historik a casto si vyklada fakta po svem. Jedno mu ale neunika. Na obe svetove valky je treba se divat jako na jednu a take je potreba stanovit jednoznacneho vinika - britskou geopolitiku.

333736

30.5.2015 8:46

Smělá hypotéza!

gippius 213.?.?.?

Jak ale ti proklatí Angličané mohli čekat, že první světová dopadne přesně tak, jak dopadla? Měli tu nejlepší křišťálovou kouli, nebo to věštili z kávové sedliny?
Je opravdu zjevné, že Británie /spolu s Německem/ měla lví podíl na vzniku konfliktu. Ale žeby čekala tento konkrétní výsledek, to se mi moc věřit nechce.

333738

30.5.2015 16:52

RE: Smělá hypotéza!

dub 89.?.?.?

Reakce na 333738

na co kouli? když poštvete dva své konkurenty proti sobě, tak bez ohledu na to, kdo z nich "vyhraje", dopadne to přesně jak jste chtěl.
obě válčíci strany budou zdevastovány, jejich vzájemné vztahy na generace zničeny (takže žádné spojení těchto rivalů a tím ohrožení vašeho postavení nehrozí), a obě budou potřebovat prachy na rekonstrukci. a kdo platí, ten diktuje, i dosazuje politické loutky.
a protože území anglie se první válka netkla a rozmrdána byla celá kontinentální evropa, i se zadělanými problémy a nenávistmi do budoucna, tak anglie dosáhla svého cíle.
občas stačí logika a vidět dál, než jen na špičku nosu, a žádnou křišťálovou kouli nepotřebujete.

333769

31.5.2015 0:23

Tentokrát se Starikovem nesouhlasím.

jikjik 77.?.?.?

Je tedy pravda, že v Rusku se za atentátem často vidí Velká Británie. Není to jen Starikov. Ale myslím, že v tomto případě británie jen využila situaci. Jsem přesvědčen, že samotný atentát má daleko nejsilnější 'zájmy' v samotném Rakousku-Uhersku. Viz http://vaclavik.net/article/default/27 a http://vaclavik.net/article/default/26.

333787

1.6.2015 23:55

RE: Tentokrát se Starikovem nesouhlasím.

hc 90.?.?.?

Reakce na 333787

Asi ano. V Čapkových Hovorech s TGM Masaryk říká, že mu bylo hned jasné, že srbská vláda za atentátem není. Že byl prostředníkem mezi Bělehradem a Vídní a věděl, že Srbsko se chce s Rakouskem dohodnout. Takže i Vídni muselo být jasné, že Srbsko v tom nejede.

333882

6.9.2015 19:02

Nesmysly a i dost nepřesností.

Honi soit qui mal y pense 46.?.?.?

Nesmysly a i dost nepřesností.

Britanie se sice obávala Ruska co by rostoucí velmoci, jelikož to je mohlo (teoreticky) ohrozit v Indii a v Číně, rozhodně ho ale nechtěla zničit ale spíše se s ním dohodnout o sférách vlivu, tak jak to učinila před tím s Francíí (Entente cordiale). Německo ji příliš na rozdíl od Francie neohrožovalo. Tragédií Německa bylo, že nemělo těmto třem mocnostem co nabídnout, cítilo se ohroženo a myslelo si, že preventivním úderem zničí jak Francii a tak i Rusko. Proto chtělo jít co nejdřív do války. Pro Rusko byla válka s Rakouskem rovněž vítaná. Jelikož se snadnou kořistí jevil nyní(po debaklu na Dálném východě) pouze Balkán s touhou kontroly Bosporské úžiny-brány do Středomoří. Takže všechny tehdejší mocnosti měly silnou touhu si to rozdat.
P.S. Řídící důstojník atentátníků byl Milan Ciganovič(a ne Vladimir Gačinovič). Bombu hodil Nedeljko Čabrinovič(a ne Gabrynowicz). Sophie Chotek von Chotkowa nebyla Češka,v tom smyslu, jak to chápeme dnes, nýbrž „böhmische Adelige“.Kulka ji zasáhla do podbřišku a roztrhla břišní aortu.Arcivévodu trefila kulka do krku, poranila venu jugularis a tracheu.

339143

Příspěvků: 27

29.05. 07:48 J_Pitralon  Atentát na naši svobodu
29.05. 18:20 Sibolet  RE: Atentát na naši svobodu
29.05. 08:22 kyticka  Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 1
29.05. 08:35 kyticka  Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 2
03.06. 13:34 ochabSK  RE: Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 2
29.05. 08:38 kyticka  Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 3
29.05. 09:04  Degenerace společnosti.
29.05. 09:09 kyticka  Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 4
29.05. 09:42  RE: Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 4
29.05. 22:11  RE: Ruský autor článku co do vztahu slovanů a germánů hovoří velmi rozumně 4
29.05. 10:40 pavt  Nesmysl
29.05. 11:13 merkel  RE: Nesmysl
29.05. 12:18 wtf?  RE: Nesmysl
29.05. 13:27 vj66  RE: Nesmysl
29.05. 13:46 mat4  RE: Nesmysl
29.05. 15:35 pavt  RE: Nesmysl
29.05. 16:03 Emil Robot  RE: Nesmysl
30.05. 07:36 favela  jedna z tech veci je ze Curchill byl
30.05. 12:08  RE: jedna z tech veci je ze Curchill byl
29.05. 16:44 REBEL1956  RE: Nesmysl
01.06. 23:22 hc  RE: Nesmysl
30.05. 07:32 Martin Hofer  Dost podobne se na to dival i Carroll Quigley ale asi nejbliz je Webster Tarpley.
30.05. 08:46 gippius  Smělá hypotéza!
30.05. 16:52 dub  RE: Smělá hypotéza!
31.05. 00:23 jikjik  Tentokrát se Starikovem nesouhlasím.
01.06. 23:55 hc  RE: Tentokrát se Starikovem nesouhlasím.
06.09. 19:02 Honi soit qui mal y pense  Nesmysly a i dost nepřesností.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Šok v Berlíně: „I oni jsou lidi!“ Černoch prodávající drogy má sochu v parku05.11.19 01:03 Německo 4

Norimberské jezulátko je přičmoudlé04.11.19 23:33 Německo 3

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,88 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,40 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 957,99 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
196 316,89 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 07:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 4 354