Diskuze k článku

Fenomén Jan Stern

Příspěvků 52

23.5.2015 6:19

jj

Smokin Joe 94.?.?.?

[smích] jsem myslel, že to mám jen já, že si dělá někdo prdel jen ze mě. Tak např. zrovna nedávno jsem se rozhodnul,
že si vsadím (asi po roce) na hokej. Canada vs ČR, že padně hodně gólů (výsledek 2.0). Nebo se mi zdály
čísla na sportku, šel je vsadit, ale nedošel (skončil jsem v hospodě), takže je nevsadil- samozřejmě padly.
Další sen, kdy se mi zdály čísla, jsem samozřejmě uš vsadil-nepadly. Článek mě potěšil, nejsem v tom sám...[smích]

333410

23.5.2015 8:05

Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Emil Robot 46.?.?.?

dle Murphyho zákona,ale podle zákona o zemské gravitaci,neb pomáda má daleko vyšší specifickou hmotu,než sám chleba,proto se změnou těžiště při pádu otočí tou správnou strnou a padne na ní....smysl článku páně Sternovic mi není jasný,smysl dává jen první odstavec a i s ním lze vážně polemizovat..... [velký smích]

333411

23.5.2015 9:00

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

ASCHARAD 85.?.?.?

Reakce na 333411

Ten článek se Vám snaží podobrém objasnit spoustu věcí a dívat se těma správnýma očima na svět.

333413

24.5.2015 1:18

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Mr Info 77.?.?.?

Reakce na 333411

To by ten chleba musel padat nejmin z makodrapu aby se ten zanedbatelny rozdil mezi centrem pusobeni dynamickych sil a tezistem projevil. Resp. pri padu z vysky kolem jednoho metru by to vedlo tak k o promile vetsi sanci.
Myslim ze za tim je spis vliv inicialni rotace (chleba nikdy nepada na plocho, aspon me ne, vzdy je na nejake strane trochu vic zadrzen nez na jine), ktera jako naschval ten chleba vzdy prave stihne pootocit o 90-270°...

333443

24.5.2015 10:14

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

lubosmat 95.?.?.?

Reakce na 333443

Vtip je v inom. Namazaný krajec hleba má po páde tendenciu sa od zeme odraziť, no a keď náhodou padne na zem mamazanou stranou prilepí sa, keď tomu tak nie je, prilepí sa o zem až po odraze, túto skutočnosť si väčšinou neuvedomíme, lebo sa začneme zaoberať svojou nešikovnosťou, znehodnoteným chlebom, alebo zababraným koberecom.

333454

24.5.2015 18:47

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Jura1 80.?.?.?

Reakce na 333454

Možná je to ještě jinak ..... Záleží prý na výšce z které padá .....z běžně výše stolu se stačí otočit cca 1,5x tj na namazanou stranu. Z cca 1, 25m by to bylo 2x .... Tj. Na nenamazanou

Teda prý .... Vlastni overovaci výzkum jsem nedelal

333473

24.5.2015 9:17

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?

Reakce na 333411

No jo,voda do kopce neteče,ale podívejte se na takovýho čmeláka.
Ten podle zákonů aerodynamiky by vlastně neměl být schopný létat,neboť jeho křídla v poměru k tělu a jeho váze jsou příliš malá. Ovšem čmelák aerodynamiku nestuduje a přitom je takovej frajer,že si klidně naloží na svoje baculaté tělo ještě 1/3 své váhy ve formě nasbíraného pylu,a pak si klidně odletí domů,do svého úlu.

333451

24.5.2015 20:06

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Reakce na 333451

Raz som videl dokument kde skusali kolko cmeliak unesie a bolo to myslim 15 x jeho hmotnost. Zavesili to na neho a on poletoval po izbe [smích] [chechtot]

333477

25.5.2015 14:50

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 333477

Kdoví, na jakou stranu by spadl namazaný krajíc chleba, vystřelený rychlostí vyšší než je rychlost světla poté, co by prolít vesmírem, a vrátil se za tisíce světelných let zpět jako bumerang. Co by asi říkal ten, komu by spadnul na hlavu, zvláště kdyby mu spadnul na hlavu tou pomazanou stranou. Bylo by zajímavé vypočítat pravděpodobnost tohoto jevu, a zkusit podobně vystřelit i krajíc nenamazaný, a nebo namazaný z obou stran. ..

333527

24.5.2015 15:42

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Smokin Joe 193.?.?.?

Reakce na 333411

Já se ale nebavím o chlebu, to pochopím, že prostě spadne jak spadne (i když většinou tak, jak by člověk nechtěl-kdoví, jaké fyzikální zákony na něj působí). Neměl jsem na mysli smůlu, ta je jednou, pak je třeba štěstí. Měl jsem na mysli samotný závěr článku, jakoby tu byla nějaká síla, která působí tak, aby člověka vyloženě NASRALA. Nestává se to zase tak často, ale jako by tu byla, čekala na svou příležitost, potichu,
trpělivě a čím víc tomu člověk věnuje svého času, "umu", tak se projeví ve své plné síle. Uvedu jako př. zase sportku. Člověk je ve srabu, přemýšlí jak z toho ven- A, sportka. Po roce vsadí. Vsadí 7-dm čísel (systémová sázka) a tipne si, že všech 6 čísel padne v rozmezí 1 až 13. Kdy to tak padne? jednou za 100 let? nevím. No každopádně ten člověk to vsadil a skutečně, všech 6 čísel se vlezlo do 13. A výsledek? nechytil ani jedno číslo. Ani jedno!!! To není o smůle. To je o NASRÁNÍ!!! Škoda, že jsem si ten tiket neschoval, byl jsem tak nasraný, že letěl, hned po rozmačkání, do kotle.
Ps: moje přítelkyně mi řekla: ber to pozitivně, jsi svým způsobem vyjímečný, to se opravdu nestane každému [smích]. A udělala ten závěr, že to znamená, že sportku nemám vsázet, ale mám vsázet něco jiného. Tak jsem vsadil po roce na hokej....

333467

2.6.2015 8:25

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

astray 95.?.?.?

Reakce na 333467

Mně to vychází na 9,4 krát za 100 let (pokud je tah 1x týdně a rok má 52 týdnů).

333892

2.6.2015 11:02

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

Smokin Joe 193.?.?.?

Reakce na 333892

Tipnul jsem to z patra, takže pravděpodobnost 1 ku 553 (pokud jsem počítal správně), to není zas tak hrozné..

333898

24.5.2015 19:16

RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 333411

ROZLÍŠENIE podstatného od menej podstatného.

Merítko veci, konkrétnej situácie,
namiesto poukazovania na detail nepodstatný.

Chápavá JednoDuchosť myslenia
je jednou z najobdivuhodnejších vlastností na svete.
Naivita však,
už nie je obdivuhodná až tak..

..Mnoho problémov záVažných jest,
lebo veľa je viery v Neho,
avšak viery Jemu stále ešte takmer niet.

I otázka tzv. Ateizmu = nevera v obraz Jeho falošný,
bližšia je Mu, ako viera mŕtva, bez prehodnotenia
chýb predkov i zablúdení úprimných, našich predošlých.

V tomto zmysle Hviezda isto pravdu má,
avšak pozor na popúšťačov ventilov chápavých,
čo vždy je iba práca.. pre režim kľúčová.

333475

23.5.2015 9:36

Žebrat ilegálně na Staromáku, vydělat si papír za dopoledne a dát pětikilo policajtům,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

a nebo žebrat "legálně", vydělat si dvě kila za dopoledne a dát z toho kilo redakci, to si nevyberete. Vždycky se někdo přiživí. Kdo je šikovnější, jde vydělávat třeba na ubytovnách pro cikány a nebo bezdomovce. To zaplatíme, kromě lidumilného dotovaného pana podnikatele, ovšem ze svých kapes všichni. Již jistý pan Bizet ve své opeře Carmen prezentuje:

Vy bílí jste na světě proto, abyste nás živili...

Nepřizpůsobiví nejsou ale cikáni a bezdomovci, ale všichni volové, kteří se ještě i dnes snaží "poctivě pracovat", protože základním principem dnešního společenského systému je organizovaný zločin, a nebo pro ty méně schopné, profesionální příživa....

333414

25.5.2015 14:34

RE: Žebrat ilegálně na Staromáku, vydělat si papír za dopoledne a dát pětikilo policajtům,

u 85.?.?.?

Reakce na 333414

Zabúdate ale na fakt, že keď sa Váš na konci prezentovaný názor rozšíri nad určitú medzu a väčšina sa prispôsobí, pomrieme od hladu alebo sa požerieme navzájom. Okrem toho existencia sofistikovaných parazitov neospravedlňuje parazitov primitívnych, paraziti sú jedni aj druhí.

333523

28.5.2015 9:36

RE: Žebrat ilegálně na Staromáku, vydělat si papír za dopoledne a dát pětikilo policajtům,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 333523

V kapitalizmu nikdy paraziti nepojdou hladem. Pokud nebude co žrát, založí se svobodně a demokraticky třeba lidská řeznictví, a kšeft bude frčet dál. Přečtěte si člověče Robonsona Crusoe... / kanibalizmus je v podstatě nejstarší formou nejčistší potravy. Lidu je to samozřejmě pod záminkou tzv. "humanizmu" zakázáno, a je to jen pro nejvyšší politickou smetánku. Konzumujete dokola jen základní lidské stavební proteiny. Všichni nemůžou žrát všechny, a nebo to aspoň nesmí být moc vidět. Zkuste nalistovat třeba pana Polpota, a jeho soukromé lednice. A jak kdysi západním i východním diplomatům kteří mu tam jezdili prodávat zbraně, šmakovalo..././ Myslím, že Polpot má dokonce i řád Bílého lva.../.

333654

23.5.2015 10:11

Sternovi

tartus 213.?.?.?

mozem poradit len jedno:
Precitaj si nieco od E. TOLLEa

333418

23.5.2015 16:27

Jan Štern se mihne v radiu,v televizi.

Sibolet 78.?.?.?

když začínal v roce 2004 Český rozhlas plus,měl koncem týdne politické bilancování..To je ovšem IDNES VRCHOLNĚ NEKOREKTNÍ. Redigoval to Jan Štern,ostatní byli Eugen Brikcius,Jan Hrubý a Bob Klepl.. Ilustračně jsem jeden pořad hodil na Ulož to.http://uloz.to/xhbTgNV5/cr-do-eu-mp3 [cool]

333428

24.5.2015 18:40

RE: Jan Štern se mihne v radiu,v televizi.

porozumenitextujezaklad 90.?.?.?

Reakce na 333428

Jan Štern ≠ Jan Stern

333472

23.5.2015 21:48

peníze navíc

kavol 109.?.?.?

taková technická: mám dojem, že dle kodexu prodejce by tento neměl přijmout vyšší platbu (resp. tedy dar) než je nominální cena časopisu, tedy teoreticky dáte-li mu stovku, může ho to stát místo

ale na jejich webu se mi to nedaří najít, je tam asi milion zmínek, ale nikoli kodex samotný

333437

23.5.2015 22:12

RE: peníze navíc

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 333437

Ježíš nestrašte. [zmaten]

333438

23.5.2015 22:47

RE: peníze navíc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 333438

To je rozhodnutí kupujícího a slušností prodejce je neprudit zákazníky a tak to je. [mrknutí jedním okem]

333440

24.5.2015 8:55

RE: peníze navíc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 333438

tož aby nezůstalo u toho "mám dojem", našel jsem toto: https://is.muni.cz/th/136250/pedf_m/petruchova1_HK...

4. 2. 1 Kodex prodejce


Prodejce Nového Prostoru nesmí:


1. Prodávat mimo místo prodejci přidělené a uvedené na jeho průkazce prodejce.
2. Být po dobu prodeje pod vlivem alkoholu nebo jiných drog.
3. Používat vulgárních výrazů, nadávek, rasistických, sexistických či jinak společensky
nepřípustných obratů ve styku s veřejností, ostatními prodejci nebo pracovníky výdejny.
4. Obtěžovat při prodeji kolemjdoucí a zdržovat je proti jejich vůli nebo zdržovat dopravu.
5. Žebrat nebo jiným nepovoleným způsobem požadovat od lidí na ulici peníze, pokud má na sobě
průkazku prodejce.
6. Slovně či fyzicky napadat jiného prodejce a nutit ho, aby opustil své prodejní místo.
7. Prodávat časopis na cizím soukromém prostoru či pozemku.
8. Páchat kriminální činnost nebo takovéto činnosti napomáhat, zvláště je-li viditelně označen
průkazem prodejce časopisu NP nebo má-li sebou časopisy.
9. Prodávat časopisy neregistrovaným, neoznačeným nebo vyloučeným prodejcům.
10. Nesprávně vracet zpět z částky přijaté od kupujícího.
11. Požadovat od kupujícího víc, než je oficiální cena časopisu.
12. Prodávat jiné zboží nebo časopisy.
13. Prodávat bez průkazu, který je opatřen registračním číslem a fotografií prodejce, a který musí
být nošen na viditelném místě oděvu při prodeji.
14. Poškozovat dobré jméno časopisu a společnosti Nový Prostor o.s.


samozřejmě do Vašeho daru prodejci nikomu nic není, pokud si o něj neřekl v rozporu s bodem 5 nebo 11, ale jak známo, lidé jsou zlí, závistiví a dokáží z nějakého děje vyselektovat jen co se jim hodí do krámu

já popravdě trošku nechápu koncept práce s prodejcem, pokud skutečně chtějí lidem pomoci, nevím, proč jejich příjem v době prodeje omezují na marži z časopisu; já jsem si třeba onehdy v Bratislavě koupil od prodejce Notabene knížku, kterou napsal ...


což tedy stojí za povšimnutí, že Notabene tak striktní podmínky nemá (a nestydí se je mít na webu: http://www.notabene.sk/?kodex-a-preukaz-predajcu)

333449

24.5.2015 11:24

RE: peníze navíc

neregistrovaný 213.?.?.?

Reakce na 333449

Nikdo jejich příjem v době prodeje neomezuje na marži z časopisu, bod 10 jen říká, že prodejce nesmí okrádat při vracení. Když mu z vlastní vůle necháte dar, není to s ničím v rozporu, naopak vědomé nepřijmutí toho daru by bylo v rozporu s bodem 4 (a navíc „hloupej kdo dává, hlopější kdo nebere” - samozřejmě vyjádřit za to pokoru a vděčnost je slušnost).

333459

24.5.2015 13:57

RE: peníze navíc

kavol 109.?.?.?

Reakce na 333459

>Nikdo jejich příjem v době prodeje neomezuje na marži z
>časopisu, ...

Prodejce Nového Prostoru nesmí:
5. Žebrat nebo jiným nepovoleným způsobem požadovat od lidí na ulici peníze, pokud má na sobě průkazku prodejce.
12. Prodávat jiné zboží nebo časopisy.


nejdřív pořádně čtu, potom píšu ... nebo snad výše uvedené není omezením možných ostatních příjmů?

333464

24.5.2015 15:16

RE: peníze navíc

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 333464

Jste slaboduchý ? Žebrání je aktivní činnost. Prodejce může dar přijmout nebo odmítnout a s nějakým "kodexem" to nemá nic společného. Nebo mi (cenzurováno, neurážejte) jako vy bude zakazovat obdarovat jiného člověka ?!?

[bliji]

333466

24.5.2015 23:53

RE: peníze navíc

kavol 83.?.?.?

Reakce na 333466

pro vás to platí také, nejdříve číst ... a to klidně i vícekrát, jsou-li potíže s chápáním

otázku daru jsem již rozebral výše (nevšiml jsem si, že nejsem přihlášen, nicméně tedy přiznávám se, že příspěvek s plnou citací kodexu prodejce je můj), a z kontextu diskuse je myslím zřejmé, že tím omezováním myslím právě tu "aktivní činnost" a ne to, že zatímco chudák prodejce stojí někde na rohu, tak mu v emérice umře strejček a někam na úřad přijde dopis "seš děsně bohatej"

dokonce jsem uvedl příklad, že takový prodejce streetnews může krom časopisu třeba nabízet (vlastní) knihu, ale konkrétně prodejce Nového prostoru nesmí (bod 12; pod bod 5 se myslím schová jakékoli nabízení služeb, pokud nemá bumážku že je to povolená činnost)

a pokud máte pocit, že já někomu něco v této souvislosti zakazuju, velmi rád bych věděl, ze kterého mého vyjádření by snad teoreticky mohlo něco takového plynout, rád se poučím a třeba to příště zformuluju lépe

- já jsem pouze pana Stworu upozornil, že nevydá-li mu prodejce správně nazpět z větší bankovky, mohlo by to být s ohledem na kodex prodejce špatně vyloženo, neb ten úmysl, ta myšlenka, se vnějšímu pozorovateli špatně sděluje, kdekdo dnes může natočit na mobil video, jak prodejce sbalí stovku a hotovo, a pak ten ať se brání "ten pán skutečně sám od sebe řekl, že si to mám nechat celé" ...

333485

24.5.2015 8:57

Kodex žebráka je v podstatě každá pracovní smlouva.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 333437

Námezdná pracovní síla, která nahradila již snad před 200 lety dle pana továrníka Engelse z ekonomických důvodů otrokářství rozdělila pracující dobytek na dvě skupiny: například inteligentnější černoši, když bylo zrušeno otrokářství v emerice, a oni dostali skvělou možnost, odejít z plantáží k továrnímu pásu, se věšeli před továrnama na stromy s poznámkou: Dobře již bylo...

Za tzv. "první republiky" byly takzvané žebračenky,za které si žebráci nemohli kupovat alkohol / ale cigarety ano", a na mnoha úředech byly kulaté plechové tabulky s nápisem:

"Zde je žebrání úředně zakázáno".

Je zajímavé, že za prvního protektorátu Bohmen a Mahren stejně jako za následujícího socializmu cikáni pracovali, a člověk se s žebráky prakticky nesetkal. Za druhého protektorátu Bohmen und Mahren / to je dnes, kdy láska a pravda zvítězila nad lží a nenávistí takovým způsobem, že člověk by mohl prakticky dělat přesně to co ti černoši při zrušení otroctví, když opouštěli v rámci "svobody a demokracie" plantáže, to je pověsit se před Obecním úřadem se slovy

"Dobře již bylo".

Dnes se to ale tak moc zase nebere, a když se někdo občas poleje benzinem a zapálí na Václaváku, tak se to bere jen jako běžná a v podstatě nezajímavá část českého národního folklóru...

333450

26.5.2015 14:12

RE: Kodex žebráka je v podstatě každá pracovní smlouva.

Houmless International albert (tečka) krasnansky (zavináč) mail (tečka) ru 85.?.?.?

Reakce na 333450

Doby den.Jsem jednim z prodejcu tech poulicnich casopisu viz komenty nize. Evidentne je videt ze vy nevidite rozdil mezi zebranim a prodejem neceho co ma sveho zakaznika. My nejsme zebraci.My prodavame produkt ktery ma v Evrope priblizne 2 miliony zakazniku mesicne.Celosvetove to nevim ale jen v INSP je casopisu zdruzenych zhruba 120 ve 40 zemich ctyr kontinentu.Produkce a prodej dava praci v Evrope zhruba 50 tisicum lidi.Mnohdy jde o jinak nezamestnatelne jedince.Nikdo nema povinnost si takove casopisy kupovat .
Zebrak sedi na chodniku a dela dojem ze je v krizi.My jako prodejci NEJSME zebraci.Jsme z velke casti bezdomovci ale to neni synonymum. Znam zebraky kteri bydli v relativne luxusnich rezidencich.Dalsi veci mailem mate-li zajem. Dekuju

333570

23.5.2015 22:33

Nový Prostor...

P.A.Semi 83.?.?.?

Povazuji Novy Prostor za nejlepsi tistene periodikum.Kdyz jedu do Prahy,snazim se ho sehnat.Neni vyjimka,ze si vezu 2-3 stejne kusy..Jeste me nenapadlo za nej dat 100,ale kdyz stal 40,davam tak 50~60...(Dle kodexu,on nesmi požadovat vic,ale neni tam,ze by nesmel prijmout vic-to jen hloupe zeme,jako napr.Norsko,zakazuji dobrocinnost.)

Novy Prostor je predevsim pro ty,kdo maji nezaslepene Srdce.
Tohle jsem psal pred casem jinde,ale hodi se to:
---
O Soucitu a Žebrákovi

Soucit z vyznamu toho slova(aspon v cestine,ta je krasny jazyk,kde mnoho slov odkryva spravne vyznamy,ale jsou pojmy,ktere jsou univerzalni)je schopnost Citit spolu s tim druhym.
Pokud nekoho obdarujete,muzete citit jeho radost,nebo naopak muzete spolu-citit jeho nesnaze.
 
Kdyz dam almuznu Zebrakovi(dle moznosti)a on ma z ni opravdu Radost,i ja citim jeho radost,skoro bych mu zaroven s almuznou i rikal: Dekuji ti za tvou radost,kterou spolu s tebou mohu citit...Je to radost,moci obdarovavat lidi,jejichz radost pak muzete citit,a mohou ale i nemusi to byt vasi pokrevni blizni (kazdy,kdo je vam nablizku,muze byt vas Blizni,pokud s nim Sou-Citite)A nejlepsi radost mivaji děti,ale kdyz povyrostou ...

Opakem Soucitu je Lhostejnost,takova "Slepost Srdce".
 
Na druhou stranu,pokud si zebrak na almuzny zvykne a stane se mu to rutinou a nema z nich Radost,pak ani nevraci to,co by vracet mel.
Jestli to podporuje jejich Lenost?Kdo jste,abyste posoudil,jestli ten clovek mel moznost se postavit na vlastni nohy sam?Pekny projekt v tomto smeru je casopis Novy Prostor:vsimli jste si,jakou ti Prodejci maji Radost,kdyz si od nich koupite Casopis?A nezebraji tak uplne,snazi se postavit na vlastni nohy praci..A ovsem oni tam stoji a treba citi Svizel (mozna si ji zaslouzili? mozna i ne..)z toho,jak kolem nich proudi dav lidi,kteri nemaji potrebu citit Radost(nebo nemaji prostredky,jsou unaveni).Mate prilezitost,aby pro Vas na chvili citili Radost.Cynicky me napadlo,ze cestou do prace muzete potkat "automat na radost",nastesti ale to neni automaticke a kdybyste to brali jako automat,tezko to bude to prave,on tam opravdu stoji Clovek a ma City a pomaha okolojdoucim lidem otevrit slepost srdce..Je to ale jen jeden priklad z mnoha moznych a nemuze to pokryt vsechno..

Jsou i organizace,ktere maji Soucit a Charitu v naplni sve prace(a muze byt dobre,kdyz Stat toto deleguje na prislusne organizace,kdyz sam to dostatecne nedela.To mohou ale nemusi byt pouze cirkve,mnoho jinych dobrych lidi pomaha svym bliznim nejakym projektem a odmenou je jim radost a vdek a to neni malo,i kdyz pouze radosti se clovek nenaji),ale i oni to mohou delat s Laskou a Soucitenim...A jsou organizace,pomoci kterych muzete pomahat na dalku,tam Vas blazi Vedomi...ale je to zprostredkovane pres Rozum a trochu zredene(ale tez potrebne).

...a zminuji to taky proto,ze mnoho lidi toto zatim nechape,v cem vlastne SouCit take spociva a jak muze blažit u srdce,nebo nekdy i bolet u srdce,a o co vlastne prichazeji.
Jak vysvětlit Slepému, aby Viděl?

333439

23.5.2015 23:09

RE: Nový Prostor...

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 333439

To jste řekl poeticky krásně. Já nad tím tak moc nepřemýšlím. Mi je těch lidí, co to prodávají, prostě líto. Vím, že bojují o přežití. Jsou stateční, nefňukají, nenatahují hnátu a neříkají, že musím dát. Kupoval bych od nich ten časopis i kdyby byl blbý. Ale on opravdu není tak špatný. Ten článek jsem napsal, abych inspiroval případné následovníky.

333441

24.5.2015 9:40

Další exemplární příklady:

gippius 213.?.?.?

Chci zhodnotit úspory, tudíž se upíšu nějakému investičnímu fondu. Výsledek? Mnohdy /a stále častěji/ ztráta.
Nechám se navrtat do nějakého skvělého bankovního "produktu" typu internet banking, kdy mohu velmi pohodlně platit pípnutím, místo velmi unavujícího přepočítávání drobáků. Výsledek? Někdo mi vyluxuje účet. Nebo, pokud bude takových hloupých kořenů jako já víc a víc, naprosté zrušení platby v hotovosti /populace se na to už začíná psychologicky připravovat v prorežimních masmédiích/ A výsledek? Naprostá kontrola banksterů nad každým sebenepatrnějším jedincem.
Zatoužím po nějaké věci, kterou si nyní opravdu nemohu dovolit. Výsledkem je rapidní navýšení mé úzkosti a závislosti na šmejdech, mnohdy doživotně.
Chci se tzv. bavit. Místo hodnotné zábavy, např. čtení dobrých knih, pohybu /ne sportování prosím/ v přírodě, nebo sledování dobrého filmu online, nebo pěstování kytiček, přátelských kontaktů, či koníčků se raději rozhodnu jít do hospody, nebo do kina na nějakou americkou hloupost. Výsledkem je opět ztráta a mnohdy i přetrvávající pocity deprese a hnusu při vzpomínání na tu "zábavu", v případě hospody i různé vyloženě fyzické trávící problémy.
Chci se "pojistit" a místo ukládání si přebytků, které neutratím se rozhodnu jen tak dávat do chřtánu pojišťovny nějaký ten tisíc měsíčně. Výsledkem je jen to, že v případě problému nesáhnu do vlastní kapsy, ale musím se dlouhým a vyčerpávajícím způsobem handrkovat s pojišťovnou.
Je to tak. Ta nejužitečnější pomoc leží na konci našeho ramene. Nespoléhejme na budíky, banky, pojišťovny, Mekáč a Halyvůd. Budem pak víc v pohodě a kriminální finanční oligarchii dokonce můžem i trochu nakopat zádel.
Mějme se rádi, pomáhejme si a zvysoka tentononc na ty nadnárodní firmy, které to s námi myslí upřímně.

333453

24.5.2015 11:00

Bezdomovec Josef Švejk..

Sibolet 90.?.?.?

povídal feldkurátorovi..My ten barák nevlastníme,tak žádne starosti nemáne...http://www.dfens-cz.com/view.php?cisloclanku=20150...

333458

24.5.2015 13:27

Máňa Točerová z Pákistánie kdysi , když se to ještě jmenovalo Velká Británie, správně tvrdila,

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 333458

že charita musí obsahovat pro "obdarovávané" i prvky jejich poníženého žebrání, jinak prý nemá smysl. Chudáky je nutno přísně vychovávat. Připomíná mi to stařičkou francouzskou hraběnku, která se divila, že když chudáci nemají chleba, proč si nevezmou koláče. Obávám se, že prodavači Nového prostoru jsou z nezaměstnaných pečlivě vybraní protekční psychopati, kteří mají jen společnosti sloužit jako názorný odstrašující příklad co se stane s jedincem, který nebude poslušný Systému. Pokud je člověk skutečně čestný,a přijde do potíží, nikdy by takovou psychologickou pakárnu sám veřejně nerealizoval, snad jen pár dní a v v přestrojení, a nebo by se třeba oběsil.

Kapitalizmus divokého východu, který se skutečným kapitalizmem má jen pramálo společného, dělá z lidí všehoschopné svině. V podstatě se jedná spíše o dokonalý komunizmus pro zdejší zloděje, / Jak správně říkal pan Mordechaj,"... každému dle jeho potřeb..." / a kapitalizmus jak řemen pro všechny ostatní, kteří nekradou. Připomíná mi to nekorektní vtip, kde ožralý četník přijde do tramvaje, ukáže na jednu lavici, a řekne:

Vy jste zloději. A otočí se, a ukáže na lavici naproti, a řekne: A vy jste idioti.

A jeden pán z lavice zlodějů se začne rozčilovat, že on není zloděj, a četník mu řekne:

Tak si přesedněte !!!

333461

24.5.2015 13:49

Stačí chňapka a kopřivový duch zažene kapitalistu :-)

Loco Viktor 178.?.?.?

Natrháte kopřivu a do hodinky ji zalijete studenou vodou v nějaké nádobě v poměru kopřiva voda 1:1
Pokud ji chceme opláchnout, tak také studenou!
Otevřenou nádobu necháte 4 hodinky odpočívat.
Pak to ochutnáme [mrknutí jedním okem]
Výluh nesmí ztmavnout, k tomu dochází po 6 až 8 hodinách kdy kopřiva uvadá a duch kopřiv (velice zvláštní příjemná chut připomínající sirupovou mízu z břízy) se vytrácí. Nesladíme, můžeme vychladit.

333463

24.5.2015 17:22

Všechno to jsou vyhozené peníze

Nikdo (originál) 212.?.?.?

Člověk, který se dostane do situace, kdy "musí" začít prodávat podobný časopis se zřejmě dopustil ve svém životě dlouhé řady hloupostí a jakákoli finanční částka mu nepomůže. Můžeme se nad tím dojímat, ale to je tak vše. Osobně s žebráky a bezdomovci nijak nesoucítím. Žijeme v přehnaném sociálním státě, kde nikdo nemusí žebrat a bydlet na ulici pokud nefetuje či nechlastá první ligu.

333471

24.5.2015 21:55

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

vvv 206.?.?.?

Reakce na 333471

Nikdo: No to sou takove neoliberalni recicky, ne? Prectete si Cernou labut od Taleba. Dlouha rada instanci "stesti" cili kliky hraje daleko vetsi roli v zivotnim uspechu, nez si lide mysli.

Pekny clanecek, pane Stwora. Dik.

333482

25.5.2015 10:40

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

Nikdo (original) 212.?.?.?

Reakce na 333482

Nejsou to žádné "takove neoliberalni recicky", protože žebráky moderního typu si může vydržovat jen stát plný přihlouplých pseudointelektuálů a dekadentních lehkoživků, kteří berou z kapes druhých a dojímají se nad kdejakým zmršencem, který je neschopný samostatného života i v současných příznivých evropských podmínkách. Příroda pro zmršence nemá místo, sociální stát, řízený loutkovodiči, naopak dělá vše pro to, aby byl plný zmršenců. Nikdy ve známých dějinách nebylo tolerováno tolik neschopných budižkničemů jako je tomu dnes.
Všelijací nepovedení jedinci si pak libují třeba v úchylné křesťanské víře, která byla ušita obřezanci přímo pro otrockou spodinu, aby rozvrátila jakoukoli funkční společnost hrdých a samostatně myslících jedinců. Prostě začarovaný kruh, ve kterém si každý zmršenec přímo libuje nebo jen občas zabrblá, když zrovna nemá plné koryto a nemůže si dovolit nějakou pseudozábavu pro plebs.
Klidně se dojímejte, dobře Vám tak, beztak svým postojem Vy a Vám podobní přispíváte jen k hlubšímu zabředávání do sraček "moderního" sociálního státu, tedy do nejhoršího otroctví ze všech.

333508

25.5.2015 22:00

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

vvvv 206.?.?.?

Reakce na 333508

Nikod: Se mi zda, ze moc neznate historii. Treba v Anglii, kdyz jim ukradli bohati pudu pod nohama (tzv. Enclosures) tak se lide valem stehovali do mest, a zivorili jako zebraci. Nekteri zivorili 16 hodin denne v tovarnach, a pak se ozirali ginem. Moc let neprezili. Ti druzi parazitovali, (viz Oliver Twist), a pak se ozirali ginem. No, zda prezili dele zalezelo na tom, zda jim nekdo trochu pomohl, ci byli opravdu hbiti zlodeji ci extra-pateticti zebraci ci hezke prostitutky, kterych se nekdo ujal.

Ovsem existuji nepovedeni jedinci -- a z nich zvlaste biji do oci deprivanti a psychopati. Ale tem se dnes vcelku dari dobre. Buji jak lebeda v anonymite mest, a ve svem oblibenem systemu: kleptokracii. Proti nim byste mel hrimat, ne?
[zmaten]

333543

26.5.2015 15:51

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

Nikdo (original) 89.?.?.?

Reakce na 333543

Člověče, vždyť Vy vůbec nechápete psaný text a už vůbec ne dějinné souvislosti.

333578

27.5.2015 2:45

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

vvv 206.?.?.?

Reakce na 333578

Nikdo: Kdybyste neprovokoval timto: "Nikdy ve známých dějinách nebylo tolerováno tolik neschopných budižkničemů jako je tomu dnes.", tak mi nebylo nutno odpovidat vynatkem ze znamych dejin.

Ale jinak s Vama souhlasim. Moderni svet je plny parasitu. Ale myslim si, ze ti vysoce postaveni paraziti toho vysavaji nejvic. Kolikze lidi vlastni polovinu planety? Tusim asi 80.

Jo voni si na to poctive vydelali, rikate? Bwahaha. [bliji]

333602

25.5.2015 11:57

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

Houmless International 85.?.?.?

Reakce na 333471

Vazeni pratele omlouvam se ze pisu bez diakritiky ale muj pristroj to neumi. Jsem bezdomovcem,parazitem a prizivnikem uz 17 roku. Prodavam a prodaval jsem poulicni casopisy Biss,Kupfermuckn,Novy Prostor,Nota Bene a Terre di Mezzo. Podle toho v jake zemi se vyskytuji. Mluvim peti jazyky.Bydlim v obytnem aute a denne stojim na ulici nekolik hodin. Tolik k tomu kdo jsem.Ctu vase prispevky a stejne jako na ulici mne i zde primo tesi jedna vec.Vsichni fnukaji jak nemaji penize,jak je stat smiruje,jak plati to ci ono. Ja nemam bankovni ucet,zadne davky od statu neberu,neplatim dane a zadny stat mne za to nemuze zavrit. Zato mam svobodu kdy pujdu prodavat,jestli pujdu prodavat,kolik si vydelam,kde vubec budu,netrapi mne nic. Z dani platim pouze dph v cenach veci ktere nakupuji.Spotrebni dan platim z nafty kdyz neni jina moznost a z cigaret protoze jsem kurak.Takze k tomu jestli jsem na tom zle kdyz stojim na ulici mam co rict.Stat rozlozite jedine tim ze mu nedate penize.Zajimalo by mne kolik z vas jsou tady teoretici a chteli by zit svobodne a kolik jsou praktici kteri kaslou na to co si mysli okoli a zijou skutecne svobodne.Ne kazdy kdo zije na ulici je vyvrhel.Ja jsem uz pred lety usoudil ze zit se da i jinak nez cele dny drit na neci hubu.A mam to co by kazdej chtel jen na to nema gule. Svobodu.

333515

26.5.2015 0:55

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 333515

Dekuji za váš príspevek z fachu. Teoretik jste tu ale spíše vy, když si myslíte, že tohle je recept pro ostatní. Jako práce se to od hazardu moc neliší. Vy máte pocit, že takhle pár lidí prežije, ale co s tema ostatníma 99% ???

To teda vubec nesouvisí s tím, kdo má gule, a kdo svobodu, ale s opravdovým prežitím. Ostatní nedelají totéž práve proto, že vedí, že tudy cesta nevede, o jakousi fiktivní svobodu vubec nejde. "Svobodne" být nekde v práci 5 hodin dovedou i jiní, a nemusí to delat zrovna na ulici nebo kdesi ve firme. Mohou treba pestovat jako nezamestnaní i brambory. Stejne ta vaše práce nemá potrebný společenský efekt, a šlo by ríct, že z hlediska ekologie je pestování "brambor" společensky smysluplnejší, klidne i na nevlastním pozemku.
Vy ani nevíte, kdo vaši činnost a tu domnelou svobodu sponzoruje, správne nekdo tady pripomenul, že Sorošovo Open Society Foundation vubec není žádná filantropická instituce, ale taková co zpravidla vždy neco chce, nejlépe víc, než sama dala. "Správný" manažér tohle už umí zarídit.
Svobodne jsem vám napsal, co si o vás myslím. Nechápete, která práce za co stojí, čímž také neríkám, že ostatní jsou na tom lépe. Opravdu vám nezávidím ten váš úsudek a z mého pohledu opravdu hloupou volbu. Takovou práci bych nevzal, a dovedl jsem ji pochopil snad jen v jednom prípade, co jsem znal pozadí, a spíš proto, že jsem nemel možnost vysvetlit, nebo rozmluvit zmenu. Není to to opravdová práce, jen další nesmyslné ničení človeka, podporující jen další "povýšení" tech, co si své peníze zaslouží ješte méne, než vy. Jakoby jste vyrábel biče pro své pány.

333549

26.5.2015 13:55

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

Houmless International albert (tečka) krasnansky (zavináč) mail (tečka) ru 85.?.?.?

Reakce na 333549

Dobry den. Ano mozna jsem nechapajici vofce a ziju zle. Je to ovsem moje rozhodnuti a udelal jsem ho SVOBODNE na zaklade meho presvedceni nedat statu nic co mi neukradne sam(dph a spotrebka pri nakupech).Delam stejne uzitecnou praci jako stovky prodavacek v obchodnich centrech jejichz hlavni pracovni naplni je pobyt na facebooku protoze jejich obchudky navstivi jeden az tri zakaznici za dvanact hodin.Mozna nasi cinnost nekdo sponzoruje to je casopis od casopisu ruzne.Podle vas automechanik ktery ma zakaznika statniho zamestnance je taky sponzorovany statem?Nemuzeme takhle zit vsichni. Nekdo proste potrebuje nannystate.Ja ne. Znam desitky podobnych jako jsem ja.Pracovnik banky je taky rad kdyz si lide berou uvery a hypoteky protoze ma z ceho zit.Kdyz vam nekdo rekne ze vam proda neco v cene milion ale ze vy za nej zaplatite o padesat procent navic budete spokojeny? Ja ne.Nikomu nic nevnucuju.Nekolik let jsem zil z odpadu.Sbiral jsem suroviny po kontejnerech v cele evrope. Obziva legalni.Prodavam casopisy a knihy.Obziva legalni. Nevidim duvod davat ze sve obzivy nedobrovolne neco statu.Moje volba muj boj.Je to cesta.Dalsi diskuse na mail albert.krasnansky@mail.ru. Nebudeme to tu zasirat. Dekuju

333568

26.5.2015 23:59

RE: Všechno to jsou vyhozené peníze

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

Reakce na 333568

Nemyslím, že by šlo o zasírání, vaše odpoveď mi prijde kulturnejší, než odpovedi nekterých politiku.
Chtel jsem tím vším ríct, že vaše volba sice ukazuje na svobodu té volby, ale je paradoxne pro lidi použitelná se stejnou pravdepodobností jako výhra v loterii. Také to, že pri vašem myšlení je vás na ulici zjednodušene rečeno škoda. Je lépe sem také psát ne kvuli obsazení místa, ale kvuli zverejnení, a možnosti návštevníka - čtenáre situace hodnotit, srovnávat, a najít si v tom užitečné informace, zkušenosti jiných.
Zbylé detaily pošlu na mail.

333598

24.5.2015 23:51

slovenské NotaBene

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 78.?.?.?

je podobný časopis. Dovedl jsem si ho párkrát koupit, ať tím prispeju prodejci, ale jsem to pak ani nevzal, ani nečetl. Dríve jsem to skouknul 2-3 x. Občas mohou psát rozumne, ale po určité periode jakoby furt o tomtéž, stejný styl. Podívejme na to jinak.

Co brání, aby tihle lidé roznášeli jiné deníky. Treba i místní. Proč to musí být NotaBene, nebo Nový Prostor. To jsme prece opet u monopolu. Nic na tom nemení ani fakt, že ten časopis muže být i dobrý, mám podezrení, že po tom, co by se opravdu ujal, tak ty bezdomovce už potrebovat nebude.

Prodej 2 bezdomoveckých časopisu mi prijde hodne problémový. Není to seriozní práce, i když jsou ty podmínky prodeje kolikrát hodne tvrdé, je to stále jen reklama, ti lidé navíc často opravdu neprímo obtežují ridiče, z hlediska dopravního zákona tam nemají co delat, zákon je pritom k podobne velkému porušení ze strany ridiče mnohem tvrdší.

Proste nekdo neco vymyslel a tlačí to kupredu. Skutečné rešení to není. Je to jen jako vydírající v určitem smyslu ty, co mají práve nejaké drobné. Jsou to kolikrát zdraví a pracovne schopní lidé v úloze oficiálních žebráku. Bude to jednou nekdo číst jako deník? Kdo to režíruje, zase nejaká z toho profitující mimovládka? Zase neplatí ten volný a svobodný trh? Co kdyby tohle treba organizoval úrad práce, když už? Ať predstaví svá rešení? Mne to celé neprijde normální.

333484

25.5.2015 7:23

naozaj podarené

jan26 195.?.?.?

Je to klasický prípad talentovaného a rozumného publicistu, ktorý v každej dobe a každom režime dokáže medzi riadkami povedať inak nepublikovatelnú a nebezpečnú pravdu. Tí, ktorí majú rozum, tento odkaz pochopia, tí ostatní aj tak nikdy nepochopia nič. Mašinéria politickej korektnosti nikdy nedokáže prekonať iróniu a inotaj. Na tú si žiadna ...ná aktivistka typu Schlesinger nepríde. V tom je aj istá nádej.

333492

25.5.2015 9:25

RE: naozaj podarené

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 333492

No možná máte pravdu, ale kde je v článku ta nepublikovatelná a nebezpečná pravda?

333497

25.5.2015 16:11

Soros

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

kdysi jsem věřil na tuhle charitu, ale když jsem si všiml, že sponzorem časopisu Nový prostor je Open Society či Soros Foundation, tak jsem si řekl, že když ten časopis Nový prostor dělá reklamu "filantropovi" spoluodpovědnému za mizérii i těchto prodejců, tak prodejcům dávám 50 výměnou za příslib, že jeden výtisk hodí do koše.

333529

28.5.2015 9:34

Taky občas kupuji -pro dobrou věc

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 185.?.?.?

Taky občas kupuji tento časopis, ale čistě jen pro dobrou věc. A když si to zrovna můžu dovolit, tak jim nechávám taky celou stovku.

1)Jde o to, že si tento bezdomovec nemusí připadat jako žebrák, ale jako normální člověk, protože něco prodává.

2) Je aktivní, není to rezignovaná troska, která se jen uchlastává k smrti.

Jen tak mimochodem dodávám, že v zimě dávám bezdomovcům prachy i na chlast. Schválně, zkuste trávit 24 hodin denně na chladu a mrazu po dobu 4 měsíců (a to všechno bez chlastu). Jindy rozdávám stravenky, za které chlast nelze koupit.

ps: vojáci v obou světových válkách fasovali chlast a cigára, aby dokázali snášet tu krvavou mašinerii, v bahně, zimě...
třeba takoví Rudá armáda při překračování řeky Moravy rozdávala kvanta chlastu, protože přebrodit několik kilometrů zaplavené oblasti s ledovou vodou v době jarních záplav, to není nic moc ani pro otrlého Rusa. Další věc je, ža pak na našem území pořádně ožralí řádili hůř jak gestapo a wehrmacht dohromady.

333653

28.5.2015 10:01

Jsem v UK

Lloyd 82.?.?.?

a tady na menším městečku pravidelně růžolící Rumunka prodává tento časopis více jak 10 let. Možná déle, ale od té doby co jsem se sem přestěhoval je tam pravidelně. Objíždí i jiná města v okolí. Má skládací židličku a zabalená v dece, chybí jí k dokonalosti jen hrnek s čajem v ruce a sedí na High Street.

Dnes už může pracovat v UK legálně...
/Vyjímečně za ní zaskakují členové rodiny, ale tech se člověk už musí bát od pohledu.../
..no asi síla zvyku a nebo je na tom lépe, bydlení, sociální dávky a nedaněný příjem...volnost....

Jinak pane Stwora, docela k zamyšlení, až pojedu do Prahy více
si budu všímat toho časopisu a lidí kteří ho prodávají.

333655

11.2.2016 17:42

Jan Stern

Jan Petrik 179.?.?.?

http://janstern.cz

Jan Stern je magor, co vsechno jen hraje. Mimochodem redaktor Halo Novin. Pise dobre, ale jinak je to psychicky postizenej komous.

345474

Příspěvků: 52

23.05. 06:19 Smokin Joe  jj
23.05. 08:05 Emil Robot  Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
23.05. 09:00 ASCHARAD  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 01:18 Mr Info  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 10:14 lubosmat  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 18:47 Jura1  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 09:17  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 20:06  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
25.05. 14:50  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 15:42 Smokin Joe  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
02.06. 08:25 astray  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
02.06. 11:02 Smokin Joe  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
24.05. 19:16 udo1  RE: Žádnej namazanej chleba nepadá právě a schválně na pomádu....
23.05. 09:36  Žebrat ilegálně na Staromáku, vydělat si papír za dopoledne a dát pětikilo policajtům,
25.05. 14:34 u  RE: Žebrat ilegálně na Staromáku, vydělat si papír za dopoledne a dát pětikilo policajtům,
28.05. 09:36  RE: Žebrat ilegálně na Staromáku, vydělat si papír za dopoledne a dát pětikilo policajtům,
23.05. 10:11 tartus  Sternovi
23.05. 16:27 Sibolet  Jan Štern se mihne v radiu,v televizi.
24.05. 18:40 porozumenitextujezaklad  RE: Jan Štern se mihne v radiu,v televizi.
23.05. 21:48 kavol  peníze navíc
23.05. 22:12 Vladimír Stwora  RE: peníze navíc
23.05. 22:47  RE: peníze navíc
24.05. 08:55  RE: peníze navíc
24.05. 11:24 neregistrovaný  RE: peníze navíc
24.05. 13:57 kavol  RE: peníze navíc
24.05. 15:16 výjimečné porušení omerty  RE: peníze navíc
24.05. 23:53 kavol  RE: peníze navíc
24.05. 08:57  Kodex žebráka je v podstatě každá pracovní smlouva.
26.05. 14:12 Houmless International  RE: Kodex žebráka je v podstatě každá pracovní smlouva.
23.05. 22:33 P.A.Semi  Nový Prostor...
23.05. 23:09 Vladimír Stwora  RE: Nový Prostor...
24.05. 09:40 gippius  Další exemplární příklady:
24.05. 11:00 Sibolet  Bezdomovec Josef Švejk..
24.05. 13:27  Máňa Točerová z Pákistánie kdysi , když se to ještě jmenovalo Velká Británie, správně tvrdila,
24.05. 13:49 Loco Viktor  Stačí chňapka a kopřivový duch zažene kapitalistu :-)
24.05. 17:22 Nikdo (originál)  Všechno to jsou vyhozené peníze
24.05. 21:55 vvv  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
25.05. 10:40 Nikdo (original)  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
25.05. 22:00 vvvv  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
26.05. 15:51 Nikdo (original)  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
27.05. 02:45 vvv  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
25.05. 11:57 Houmless International  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
26.05. 00:55 ppppp  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
26.05. 13:55 Houmless International  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
26.05. 23:59 ppppp  RE: Všechno to jsou vyhozené peníze
24.05. 23:51 ppppp  slovenské NotaBene
25.05. 07:23 jan26  naozaj podarené
25.05. 09:25  RE: naozaj podarené
25.05. 16:11  Soros
28.05. 09:34  Taky občas kupuji -pro dobrou věc
28.05. 10:01 Lloyd  Jsem v UK
11.02. 17:42 Jan Petrik  Jan Stern

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc září přispělo 82 čtenářů částkou 11 674 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Kanadský premiér má problém: Před 20 lety šel na karneval za Araba19.09.19 10:14 Kanada 1

Školy v Británii mají problém s babochlapy na záchodech19.09.19 00:28 Británie 3

Další kulturní obohacení pro Itálii: Okupant v Miláně bodl nůžkami vojáka do krku, křičel Alláhu akbar17.09.19 18:43 Itálie 1

Japonsko chce vypustit radioaktivní vodu z Fukušimy do moře15.09.19 21:40 Japonsko 7

Istanbulské ideologické zlo15.09.19 21:37 Česká republika 1

Akademik Ferák: Exodus moderného človeka z Afriky13.09.19 04:56 Slovensko 3

Další kulturní obohacení v Itálii. Italové budou Salviního ještě prstíčkem vyhrabávat z politického hrobu12.09.19 23:54 Itálie 4

Mrtvé včely kolem vysílače 5G12.09.19 12:59 USA 7

Případ Mazurek: Občan podal "sebeudání"11.09.19 21:11 Slovensko 3

Proruský žoldák? Co to je?11.09.19 19:08 Česká republika 5

Zeman v Srbsku: „Mám rád Srbko a srbský národ a nemám rád Kosovo“ 11.09.19 17:09 Česká republika 7

Praha - černých dealerů drog město zaslíbené...11.09.19 10:18 Česká republika 2

Jourová je místopředsedkyní Evropské komise. Dohlédne také na dezinformace10.09.19 16:27 Evropská unie 6

Hamáček šílí. Chce, aby ženy nemusely přechylovat příjmení09.09.19 15:55 Česká republika 6

Pelikán vydáním Nikulina nespáchal trestný čin. Jednal správně, řekl žalobce07.09.19 22:08 Česká republika 5

Poslance Mazureka se zastal Fico - a vyšetřuje ho policie též!06.09.19 21:38 Slovensko 5

Nová studie o příčinách pádu WTC705.09.19 15:32 USA 5

Diversita = bílá genocida05.09.19 10:42 Neurčeno 9

Z dění ve Středozemním moři (videa)05.09.19 08:04 Itálie 0

Liberálne médiá sú zhrozené. Prieskum ukázal, že učitelia omnoho viac dôverujú Hlavným správam ako Denníku N alebo SME04.09.19 20:38 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,45 Kč
Euro
25,87 Kč
Libra
29,24 Kč
Kanadský dolar
17,64 Kč
Australský dolar
15,92 Kč
Švýcarský frank
23,53 Kč
100 japonských jenů
21,74 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,96 Kč
100 maď. forintů
7,78 Kč
Ukrajinská hřivna
0,95 Kč
100 rublů
36,42 Kč
1 unce (31,1g) zlata
35 039,82 Kč
1 unce stříbra
414,72 Kč
Bitcoin
229 944,94 Kč

Poslední aktualizace: 19.9.2019 06:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 6 161