Diskuze k článku

Bernský incident nebo konec protihitlerovské koalice?

Příspěvků 45

3.5.2015 8:32

filmové zpracování - Osvobození

opus111 89.?.?.?

Shodou okolností, včera běžel na ČT2 4. díl Osvobození, kde byla přesně pasáž, která je popisována v tomto dnešním příspěvku. Příspěvek je velmi kvalitní, děkuji.

Neustále se ukazuje, že anglo-amerika, to je zosobnění všech možných lumpáren a Zla.

Je 70 let po II světové válce a USA se svými spojenci opět rozdmýchávají válečný konflikt v Evropě.

Když pak vidím ty hlupáky, jako je Marhoul, Klvaňa, Gabal, Kalousek a další a další odporné pravičáky, ale i v opačném spektru se najdou dárečci, jako třeba Zaorálek, jak slouží oddaně jejich americkým páníčkům, tak si říkám, jestli už lidi ztratili poslední zbytky rozumu, že takový odpad mohou volit ve volbách. To je hnus!

332220

3.5.2015 9:30

RE: filmové zpracování - Osvobození

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 332220

Uz od 89 se zacalo upravovat verjne mineni proti Ruskym okupantum,a to trva dodnes. Casti je to tim ze v te dobe u nas stale byla sovetska armada, ktera byla v posici Jekylla a Hydea, na jedne strane nemilovana, a na druhe strane uzitecna tem kteri s ni tehdy radostne smelili.

Takze jisty duvod pro antisovetskou naladu zde byl. Po zcela klidnem a dokonce pratelskem odjezdu "Rusaku", byla zde umele zivena protisovetska ci protikomunisticka nalada. Hlavni duvod nebyla komunisticka zverstva - nebyla v te dobe zadna, zavreni "dissident" byli ne pro politiku ale pro hospodarske preciny - "Rittig, Janousek, a stovky jinych grazliku. Tito pak po Havlove prafdolaskarske amnestii kdy Venda v lehkem alkoholovem opojeni pustil vsechny ven, se zacali angazovat v protikomunistickem hnuti a ti chytrejsi pilne rozkradat, nebot v tom byli vycviceni uz za Bolsevika.

Proc ti ktere Jste jmenoval a mnozi jinni jsou ted vyrazne protikomunisticti, je proto, ze na tyto pomerne stare lidi nekdo vzdy vi nejakou svinarnu kterou delali za "Bolsevika" ci kratce v dobe Temna kdy Klaus zhasnul svetla. Proste treba takovej plesatej Bohous posloucha toho kdo na nej neco vi a techto Bohousu je ve vlade plno....

Proc jsou tito nasi "predstavitele" lepe receno parchanti stale nami cili ted podle Zemana Ulici voleni je na nas ci na Ulicnicich, spolu s kafirnou = mladymi nevysoulozenymi rychlokvasenymi intelikenty kteri nahradili zdravy smysl a uvazovani socialnimi sitemi na kterych se misto zdraveho sexualniho zivota vyzivaji v ruznych poloporno kecskupinach a tak soucasne s virtualnim sexem provozuji virtualni politickou angazovanost kterou jim cpou do chrtanu nasi liiiiiidriiiii.

Ohledne druhe valky, Amici zacali pomahat spojencum (Nemecku skryte) hlavne z duvodu vlastni hospodarske krise, kterou tim ukoncili. Anglicane, tento skutecny pronarod zase bojovali, protoze je k tomu ve 40 roce vlasstne Nemci donutili, a pak misto svych obcanu tam nahnali pitomce z kolonii, takze zase bojovali do posledniho koloniala.

Muj osobni nazor na tu Svejcarskou dohodu je, ze Ruda armada byla tak rozjeta, ze by v tomto pripade obvykle zapadni zrady prevalcovala zbytek Evropy a opakovala Hitlerovu jizdu az ke Kanalu

332221

3.5.2015 9:58

RE: filmové zpracování - Osvobození

opus111 89.?.?.?

Reakce na 332221

S tím Sobotkou bych malinko oponoval (i když připouštím, že se mohu také mýlit). Myslím si, že právě na Sobotku nic nemají, proto je proti němu taková hysterie. Když se podíváte do minulosti, tak ať už byl Sobotka ministrem financí nebo je nyní premiérem, tak ekonomika vždy najednou zázračně šlape.

Sobotka ví, že ekonomika stojí na "domácí spotřebě" a proto ji podporuje. Jenže to jde proti zájmům mezinárodních bankéřů, kteří by chtěli otroky z východu držet pod krkem.

Ale jak jsem napsal, třeba mi otevřete oči něčím relevantním.

332224

4.5.2015 0:41

RE: filmové zpracování - Osvobození

Marek 94.?.?.?

Reakce na 332224

Např. trváním, že Zaorálek musí být ministrem zahraničí. Každý normální předseda vlády by ho už odvolal.

332253

4.5.2015 17:16

RE: filmové zpracování - Osvobození

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 332253

Čekal jsem spíše nějaké ekonomické argumenty. Je fakt, že toho Zaorálka jako ministra zahraničí také nemusím.

332300

3.5.2015 9:44

Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Je znam vyrok Churchilla k valecnym udalostem,doslova rekl,kdyz ,budou prohravat valku soveti,tak,jim pomuzem,kdyz ,Nemci budou prohravat,tak pomuzem ji,azto zkonci a oba vykvaceji,tak,jim dame nase podminky.Pozdeji,uz v penzi,byvaly valecny ministrsky predseda Cjrchil,kdyz videl vlastne ,co zpusobyl,ze Velka Britanie ,uz neni velka,tak,lakonicky v jeho podani na vysledk druhe svetove valky,rekl:Asi,jsme zarizli spatne prase!
O vysledku valky a jeji nasledujici vyvoj,byl velmi dobre ,tento vyvoj popsan v poslednim dopis erisskeho marsala Georinga ,pred jeho sebevrazdou,v poslednim jeho dopise Curchilovi.
Nakonec, nahlednete,jak Amerika,rusum pod nosem propasovala nacistickeho generala spionaze Gehlena do Ameriky a on tam byl velise vysoko klasifikovan do takove miry,ze jim zorganisoval CIA, jez byla zcela,dle nemeckeho vzoru, Americani prevzali celou nacistickou spionazni sit proti Rusum v ramci pocinajici "Zelezne opony" a nastupujici Studene Valky. Takovych odrazu a tiche a zakerne vedeni valky proti vlastnim lidem a vlastencum jinych zemi,byli,na desitky.
Holanske - danske,hnuti odporu melo take sve znalosti,jak spojenci,Anglicane,tajne spolupracovali s Nemci a vydali jim holanske vlastence,jez by po valce mohli byt nebezpecni v dalsim vyvoji.Vzpomenme Zapotockeho a presidenta Novotneho,o jehoz vydani zadala holanska vlada v ramci udavani v koncentracnim tabore,Buchemvald, kladli jim za vinu udani spoluveznu aorganisovani transportu nekomunistickych veznu. Gestapo z Peckova palace uvedlo vysetrujici organy valecnych zlocinu rovnez v uzas,kdyz nacista,policejni president gestapa rekl;kdyz nam nedate adresy lidi jez jste udali,tak,my je nemuzem popravit.
Proto,domaci hnuti odporu,UVOD,sestabnim kapitanem Moravkem a jeho radio operatori neustale menili sva stanoviste,nebot,vic ,jak Nemcu se bali kolaborantu a jejich udavacstvi. Nakonec i zide vedeli v gethu,ze ,KAPO je horsi,nez nemecky vojak na strazi.V rusku-moskevske chvalne zname, v Jubiance ,ve sklepe popravovali lidi,volajici at zije Stalin,na stalinuv rozkaz a bylo jich na tisice, samotny kat Jezov,zmizel tim samym prikladem,jako,jeho obeti. I Hitler,mel sveho zidovskeho spiona,jez pro nej pracoval.

332222

3.5.2015 10:23

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 332222

Pane Nohejle, zamyslete se nad svou gramatikou. Jak si mám vychutnat Váš příspěvek, když ani nepoznám konec věty, o mezerách za čárkami a mezi slovy nemluvě. Jazyk je to, co nás spojuje, zachovejme mu proto čistotu a srozumitelnost.

332225

3.5.2015 11:57

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 332225

Pane Muf, odpovím za pana Nohejla.. Pan Nohejl píše z Austrálie, to za 1. Pak (pokud vím ??) má velmi vysoký věk, snad kolem 80-ti. ?? Takže to vemte prosím v potaz a sem tam ten drobný překlep prostě přehlédněte..
[cool]

332231

3.5.2015 13:00

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 332225

hele ty hnidopichu nech Nohejla na pokoji, pise totiz na Americke klavesnici (ano jsou dve anglicka a americka) a ty maji auto-opravy "spelling" cili hlaskovani, takze sem tam mu to ten spelovaci editor pokurvi.

jinak zalezi na urovni vzdelani jak se jeden dokaze vyrovnat s carkami, teckami a podobnymi znamenky.

Clanky se nevychutnavaji ale ctou takze se bud zajimas o obsah nebo o formu (v druhem pripade laskave cti literarky tam snad jeste spravnou cestinu umi).

tady aspon podle meho se remca ci komentuji pomerne ne-majnstryyymove clanky a u nich jde rozhodne o obsah nez o formu.

Zdrav bud hnidopichu

332232

3.5.2015 15:18

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 332232

99,999999% sa stotoznujem.

Ta jedna miliontina to je ten hnidopich. Da sa aj bez toho? [mrknutí jedním okem]

332234

3.5.2015 17:31

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 332232

Vážený pane Franto,
nerozumím, kde jste v mém příspěvku našel cokoliv osobního proti panu Nohejlovi. Pro začátek si na rozdíl Vás myslím, že právě lidé staršího věku by nám mladším měli být vzorem jazykové čistoty. Pokud si myslíte, že obsah článku má větší váhu jeho formy, ptám se Vás, proč lidé z pod svých nohou zvednou spíše květ růže, než psí exkrement, když obsah je týž. Český jazyk je naší cestou k porozumění a tím, že jej šlechtíme a opečováváme, přispíváme k síle národa stejnou silou jako hrdina připravený svůj život obětovat. Troufám si věřit, že Jirásek, Havlíček či Čapek mi dávají svými díly za pravdu.

332236

3.5.2015 18:17

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 332236

Jak rikala moje maminka, "ja o voze a ty o koze". Na krasomluvu je opravdu dobrej Jirasek, a I Nemcova, ovsem cist od Nemcove, kdyz psala o hrdnince ze "Soustala rukav", ale o to zde nejde.

Mily linkvistiku, je hezke, ze vy mladi se venujete "opicovani ceskeho jazyka, coz denne ctu v ceskych novinach, ci slysim od naseho El Presidente.

Na otazku o zvednuti ruze odpovim zkratka " tak to zkus a poznas to", ale odpovim take starym ceskym prislovim:

"PROC LIBAT RETY RUDE JAKO RUZE, PROC NELIBAT PRDEL, JE TO JEDNA KUZE.

Zkratka a dobre: Jsi zrejme jeden z produktu nove po 89 pseudointelikence dusefnich impotentu, ktera aaaaleeee hovno....

332240

3.5.2015 20:39

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

MUF mufovo (zavináč) seznam (tečka) cz 83.?.?.?

Reakce na 332240

Vážený pane Franto,
nebuďme osobní a soustřeďme se na podstatu naší rozepře. S Vámi vzneseným českým příslovým naprosto souhlasím, jde o obsah jedné kůže, ale v různé formě a ta "rtí" je všem patrně bližší. Takže, jak vidno, obsah bez patřičné formy je jen pouhým ztroskotáním mysli.
Poslechněte, i já zvládnu psát jako negramot, ale pokud vím, že ty moudra po mne bude někdo louskat na monitoru, tak chci, abych se za to, co pouštím do světa, nemusel stydět.
A teď k panu Nohejlovi (patrně vůbec netušil, co svým příspěvkem rozpoutá), já samozřejmě vím, že píše z ciziny a je to postarší pán blízký svým naturelem čtenářům Zvědavce. Vážně proti němu nic nemám a ctím jeho znalosti, přesto věřím, že i pánovi o 3 dekády staršímu mohu připomenout krásu naší řeči.
Takže navrhuji upustit od osobních invektiv (je vážně úžasné, co o Vás lidé všechno dovodí z pár řádků psaných do diskuse) a soustředit se na ty sračky, kterejma je denně odpoutávána naše pozornost od opravdu důležitých věcí, záměrně nám kurvících životy.

332243

3.5.2015 18:02

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 332232

99,999999% sa stotoznujem.

Ta jedna miliontina to je ten hnidopich. Da sa aj bez toho? [mrknutí jedním okem]

332238

4.5.2015 15:27

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

Frantíček 62.?.?.?

Reakce na 332238

ty sa tu neopakuj
veľmi dobre sa číta všetko s diakritikou, to je to jedna z pekných vecí čo nás odlišuje od toho západu
píšte s diakritikou, stačí to iba vyskúšať a už nebudete chcieť písať inak, to garantujem

332294

3.5.2015 10:51

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 332222

>Asi,jsme zarizli spatne prase

Typický pokrový hazardér, co nenese/nemá politickou odpovednost za jiné. Tento typ lidí jsou "skvelí" chytráci, ale opravdová inteligence je neco jiného.

Podobní lidé ať sedí v kasínu a ne v politice.

332226

3.5.2015 11:11

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 332222

Seriozně ostrá fota našeho mladého prvního dělnického prezidenta, jak jako kápo podkopává u hromadné šibenice stoličky pod oběšenci v Buchenwaldu, a v pozadí se potěšeně smějí jeho horlivosti gestapáci ve vyžehlených uniformách a vyblejskaných holínkách stála hlavu paní dochtorku Horákovou, kterou chytla s konofilmem v autě na hranicích, kde to měla předat BND naše bdělá StB. S odstupem času znalí pochopili, že se ta BND která tuto zpravodajskou hru vyprovokovala, musela dost bavit, a někteří si poté co to úspěšně skončilo Miladinou basou a oprátkou, i ulehčeně oddechli.

/ On ten "odboj"...Chtělo by to vždycky vystřelit, spálit papíry, a pro sirotčí jistotu a klid okamžitě zapomenout..../.

332227

5.5.2015 0:52

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

Honza999 86.?.?.?

Reakce na 332227

Náš první dělnický president byl Gottwald.

On byl v Buchenwaldu???

332312

3.5.2015 18:03

RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 332222

Hlubší uvaha k osudu lidstva a jednotlivcu...Narození do národa,do rodiny se určuje v metavědomí dle určitého karmického klíče,takže jsou ve výukovém pekle toho kterého života ruzné výjimky..Zdenka Fantlová ve frontě měla pod jazykem umně udělaný prstýnek od svého milovaného a ESESAČKA OPOMNĚLA u ní proceduru,která by jí stála život...Taktéž mystik dr Eduard Tomáš při výslechu kladenského gestapa,jakže to má s tím židem Bruntonem...Komisař gestapa upadl stejně jako Tomáš do stavu ROZŠÍŘENÉHO VĚDOMÍ a posléze vydal rozkaz k propuštění... [cool]

332239

3.5.2015 9:47

Vsechna media, ktera nejsou placena z USA

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

by mela se zabyvat vyvojem 2.svet.valky. Stale se vyzveda cinnost Churchila, ale mlci se, co vedlo tohoto gentlemana, ze tak postupoval. Za prvni svet.valky nemel nic jineho na zreteli nez
zachovani britskeho imperia a vsech kolonii.Delal vse proto, aby doslo k valce a Nemecko bylo vyhnano z tech dvou nedulezitych africkych zemi.Je znamo jake duvody vedly k teto valce - atentat na naslednika rakouskeho trunu byl nekym financovany a v te dobe to mohla byt jen Anglie. Nemecko bylo nuceno podle dohody Rakousku pomoc.Pokud Churchil obcas kritizoval vyzbrojovani Nemecka, pak ale opet s umyslem Nemecko do nove valky zatahnout. Hitler si nepral zadnou valku s Britanii nejen proto, ze tam nezily zadne nemecke mensiny jako v CSR a Polsku,ale casto opakoval, ze se jedna o stejny narod Anglosasu.Byly uzavrene tajne dohody, ze Britanie nebude branit Nemecku ziskat nemecka uzemi, ktere byly odnaty podle Versaillske smlouvy.
Hitler nezacal svetovou valku jak se stale tvrdi - zadal od nas a od Polaku ustupky ve prospech nemeckeho obyvatelstva
K tomu mel tichy souhlas od Anglicanu, ale kdyz zjistil, ze Polsko uzavira nove dohody s Anglii, pak se citil podveden.
V te dobe uz mel Churchil velky vliv ve vlade a chopil se prilezitosti.Slibit Polsku, ze mu Anglie pomuze bez ohledu na vsechny tajne dohody, ze konecnym cilem Anglie a Nemecka je znicit bolsevismus.
Proto tesne pred utokem na SSSR vyslal sveho prvniho zastupce Hesse s rizikem zabiti pri seskoku za letadla a nenavratu
do Anglie.Ten byl zarukou, ze Hitler dodrzi dohody o zniceni bolsevismu, kdyz prave Churchil stale prevsvedcoval vladu, ze
Hitlerovi nelze verit.
Kdyz tehda byl Churchil jiz premierem, tak Hitler ve svem vzteku
ze Anglicanum nelze verit, rozhodl ze pujde na SSSR sam, aniz by
vzal v uvahu nasledky a pripadnou pomoc Anglii z USA
Necha se rici, ze Churchil od sameho pocatku si pral valku s Nemeckem a mel k tomu silnou podporu v USA pres zednarske vazby.
PROC DOSUD NEBYLY ODTAJNENY V ANGLII ZAPISY O JEDNANI S HESSEM
ASI BY SE ZJISTILO ZE HITLER SI VALKU S ANGLII NEPRAL:

332223

3.5.2015 17:49

RE: Vsechna media, ktera nejsou placena z USA

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 332223

"PROC DOSUD NEBYLY ODTAJNENY V ANGLII ZAPISY O JEDNANI S HESSEM?
ASI BY SE ZJISTILO ZE HITLER SI VALKU S ANGLII NEPRAL"

Nie len to. Ono je toho, ako vždy, trochu viac, hlbšie..
Motívy sa pre ovcu absurdné môžu zdať, ako v Hlave XXII,
ktorá však nikdy nelogicky nekoná, to vieme nie len obaja..

Pozrite si dopis, čo Hess písal, keď sa dozvedel o ostrom spustení "Camelovej" desaťročia pripravovanej tzv. "perestrojky".
T.j., tesne pred svojim zavraždením v Spandau.
(Viď známa dubiózna lekárska správa..)

Otázka vyšetrovateľa:
Čo bolo motívom pre západných hlavonohsledov, zavraždiť Alexandrijca aź PO spustení poslednej fáze demontáže východu?

upresním:
Načo konkrétne potrebovali tohto "čecho"-švajčiara voči tým nedostatoćnejšie kooperujúcim zo sovjetov?

..a aź keď dôvod pominul, tak ho uškrtili.
Mohli to predsa spraviť dávno, hocikedy skôr!

Na háku ako v Haagu?
Nie je na škodu si pripomenúť, do akej miery Británia, USA a Nemecko.. sú a v jednotlivých fázach globalizačného procesu (ne)boli SUBJEKTOM a nie len "vyťažiteľným" OBJEKTOM globálnej politiky..

332237

3.5.2015 11:54

12 minut

rosh 88.?.?.?

12 minut vize budoucnosti americke vlady...az moc jasny

https://www.youtube.com/watch?v=ekiJVXba_o0

332230

3.5.2015 22:23

RE: 12 minut s titulky, °!° ne ne ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 332230

https://www.youtube.com/watch?v=LLtm-3jTJWE

332245

5.5.2015 20:04

RE: 12 minut s titulky, °!° ne ne ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 332245

davat sem ty odkazy, aby na to slo klikat, nebo treba i maly komentar, abych na to pripadne klikat nemusel, to bych asi chtel moc, co?

332364

5.5.2015 21:08

RE: 12 minut s titulky, °!° ne ne ne

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 332364

Jde to aktivovat pravým tlačítkem mauze či u dotykovky (jo tačvůd který mi dělá psí kusy překysličený funkcemi, za kuli) , název mi vypadl a objeví se nabídka akce. Můj orchestrión na naklikávačku zásadně vyšiluje že java skript není kompatibilní. [překvapení] [mrknutí jedním okem] ...někdo se na tag už také podivil tak takový exot "van nejsem. Když už se neučí komp tak uživatel to občas vyjímečně může dát. [cool]

332369

3.5.2015 19:53

Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

Clington 89.?.?.?

Anglie a Francie nemají co slavit konec války. Obě státy v zádech s USA stály za rozpoutáním II. světové války. Je to jejich dílo. Kdyby nebylo Mnichova v roce 1938, nebylo by napadeno Polsko, ani Francie ani SSSR. Válka by skončila na hranicích ČSR, kdyby se tenkrát uzavřené smlouvy plnili. Jenže demokrati své smlouvy neplní, leda že je to v jejich prospěch. Do dneska realizují politiku podrazu, nakonec ta demokracie je o podrazech, podvodech, lhaní a zlodějinách. Státy západních demokratických hodnot to berou jako regulérní vztah. Nalákat, podrazit a okrást. Akorát v Čechách jsme to nepochopili. Rusové to ví už dávno.

332242

3.5.2015 23:13

RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 332242

Jasně, se CCCP na věčné časy a nikdy jinak. Jak servilnější ještě může být nebetyčný obdiv k Rusku? Co je primitivního na tom, když v případě politických vražd rozdělíš soudruhu konkrétní lidi na vrahy a zavražděné? Na komunisty a demokraty? Naše zkušenost praví, že v Česku nikdy nevraždili Američané, ale komunisté čeští a kremelští okupanti.

332246

4.5.2015 0:14

Výňatek a odkaz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 332246

Společně s ekonomickým triumfem přijde i triumf morální a lidský, který bude charakterizován návratem k tradičním rodinným a morálním hodnotám a zastaví morální úpadek a dekadenci, která se šíří celým světem z USA. [mrknutí jedním okem]
http://www.czechfreepress.cz/ladislav-kasuka/kdyz-se-vas-zacne-system-a-jeho-poskoci-bat.html

332249

4.5.2015 0:20

RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

dub 89.?.?.?

Reakce na 332246

snaha zamaskovat vlastní blbost a tupost ideologií a propagandou tu byla vždy. neboť jen totální debilové neschopni myslet samostatně mávají prápory dle své volby - hlavně když jim výklad světa a historie někdo zjednodušeně popíše, třeba lživě - neb pak nemusí myslet, i kdyby měli čím, a stačí jim jen papoškovat patřičné kokotiny. i kdyby je fakta kopala do prdele každou hodinu.

a takoví volové jsou ideálním kanonfutrem a otroky.[mrknutí jedním okem]

332250

4.5.2015 8:40

RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

favela 113.?.?.?

Reakce na 332246

ale vim,ze voni akorat slavi to vylodeni umoznene Stalinem ale tu pomoc pohotove zatloukaji....Ovsem vyslo najevo ze se s Dolfem elity poradne setsakramentsky sekly...Zatah /Dolf/ bolsevika /neplanovane/ az do Nemecka, rozpadlo se britske imperium a rychle promenilo v poslusneho ratlika,/slysite tohle v USA a co si to zapamatovat,treba se to bude nekdy hodit/ V Cine to taky vyhrali bolsevici, zatimco Usaci na prikaz korporaci dlouho dovadeli valcenim v Pacifiku splhanim po skalach cetnych ostrovu a lovenim japoncu jako zajice na honech, vsechno to, aby se korporace zase radne napakovali pod vedenim hlavniho sluhy Mc Arthura..Misto utoku na Cinu a zastaveni Mao Ce Tunga, taky masakrujiciho bolsevika mu naopak pomohli /k tem masakrum/...Vyssi divci na ne. A tak ty vase politicke a komunisticke vrazdy vychazej a vracej se jako bumerang zpet na triko tech co si Dolfa a valky poridili a predtim naplanovali a valky imperialisticke povahy pocali...Nic nebranilo Americanum nas osvobodit, nebo jo ? Jejich tradicni neschopnost pri stupidnim vedeni valek podrizene zbrojnimu prumyslu a vysledky se dostavily a dostavuji dodnes a co jsme zdedili to mame i s temi komunisticko-USA masakry a zbouranou radnici, co muzeme nebetycne denne stale obdivovat a dnes i servilne hura ta opijejici, omamna svoboda...A pryc jsou kremelisti a misto nich barbari imperialismu masakrujici po staleti o cemz nam zkusenost NIC NEPRAVI... kupodivu...Nebo tam vzadu nekdo neco skuhra?

332269

3.5.2015 23:42

RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 332242

Pravdoláskaři to mohou pochopit leda až z jejich palicemi vydláždí václavák, dřív ne.

332247

4.5.2015 7:47

RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 332242

Jsem rád, že aspoň na zvědavci se dozvídáme něco o důvodů rozpoutání II. světové války. Toto téma zatím bylo Tabu. Viz dějiny Polská. Je jasně ukázaná odpovědnost Anglie a Francie za rozpoutání války. S těmi demokratama to bude nejspíš taky pravda, tam odkud to pochází, zatím nic moc. A 25 let vývoje u nás dává zapravdu těm, co tvrdí, že tady vládnou podvodníci, říkající si demokrati, kteří teď přepisuji i dějiny.

332266

5.5.2015 4:52

RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?

favela 113.?.?.?

Reakce na 332266

Prvni vec jako orientacni bod je nepsany zakon, ze valka je take a predevsim REVOLUCE. Pres vsechny plany a snahy expertu,se to zvrtne do nepredvidaneho /prekvapive naschvaly jsou caste a take zakonite/. Ruskej car byl taky imperialista ,ale opatrnej a kopiroval Brity a USA. Pan /kostelnik/ Church-ill /tak jako p.Eden ,raj na zemi,Henderson,Halifax a Chamberlain, spravce/, nejsou zas takove zahady a kde se CH. lisil bylo,ze se neustale cpal/a byl cpan/ do deje sveta. Tady a tudy vede a pokracuje cervena linka.Pro nas je dulezite vedet ,ze EU jiz zakladali Rothschildove /pet bankerskych rodin v centrech Evropy ovladajici tehdejsi imperia a drazi pratele naseho CH./ a potom zase Dolf a potom zase pomahal nas CH. od r.45, ktery "prestehoval" britske imperium do USA /snadno, rychle a nepozorovatelne ....A s US povolenim a skrze "studenou valku" byli Evropane /pres docasne prekazky; Stalin ve vychodni a stredni Evrope/ pro lepsi a snadnejsi ovladnuti zahnani do jednoho houfu /EU/.Nic tedy noveho. A nebylo to jen proto, ze jeho matinka byla take z USA. Hodne z jejich usili se jiste zdarilo a je to videt a nebyl a neni problem /pro ne/jit doslova pres mrtvoly. Ale nase.....

332317

4.5.2015 4:12

Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Vazeni, omlouvam se, ale , obcas mam velke potize dopsat clanek, cele vety zmizi a neboz konce vety mi to zacne psat uz do napsaneho textu, rika se skodolibe; Chcesli, se ucit anglictine, tak, cti cesky tisk! ( kam, se pocestilo plno anglickych slov)
Proto, nekdy pisi rychle, nez mi zmizi cely text a nebo pulka, vemte to tak, jak to je, jsou dnes mnohem dulezitejsi veci, nez pravopis.
-------------------------------
Nasel jsem si v dostupnych archivech anebo strankach, kde text neni zacernen tuzi, tuto zajimavou zpravu: Kanada v roce 1940, presne receno , 26. Unora v novinach "The Toronto Evening Teleram" zpravu, ze, zidovsky kongres je ve valce s Nemeckem uz sedm roku.Bylo, by zajimave dostat tyto noviny z 26 Unora k okopirovani, obcane Kanady, muzete zaucinkovat, snad by se Vam to podarilo.
Kazdy tu valku prodelal jinak,takovy tiskovy magnat, jako byl Robert Maxvell, jinak v dob evalky si v propujcene uniforme majora nechal rikat, kapitan Du Maurier, ackoliv se narodil v Cechach a mel prav ejmeno, "Jan Ludwik Hoch".
V Anglii byl obzalovan , ze okradl na 30 000 penzistu, ale, lze se i docist, ze v dobe valky postupoval za zady spojencu a jeho zajem byl o hradech a zamkach, kde bylo mnoho cenneho, co, tam nedotceneho nechali ustupujici nacisti. Nakonec zkoncil velice neslavnym zpusobem, udajne se utopil na sve jachte, jini rikaji, ze vedel az moc, jeho synove rovnez nemeli ciste ruce.
Mnoho se pise, ovsem o antisemitismu, veskera media jsou tim doslova "prosakla", neni filmu, aby najednou nepadlo slovo o koncentrakach a utrpeni, ale , jak vysvetlit historicke udalosti vztahu Nemci a zide, tak, zvani.
Baron Von Milstein, byl vedoucim SS, v oddeleni pro obchod se sionisty, takze , byl touto organisaci pozvan do Palestinyuz v roce 1933, spolecne s Kurt Tuchler, jez byl vedoucim zionistu v Nemecku.
Samozrejme , tezko dnes najdem zminku o projektu Haavara LTD, obchodni firma zionistu, jez spolupracovala s nacisty, vymenovali aobchodovali s nacistickym Nemeckem. Takze, j eplno nevysvetlitelnych veci i tolik desetileti po valce, drive nez protekcni pravnik, Samuel Ultermeyer vyhlasil sankce proti Nemecku, pravdou je, ze se to mnohym zidum nelibilo, nebot to poskozovalo jejich vztah k Nemcum.
Jen nakonec vzpomenme Georga Soros - Swartz Grorgy, ktery verejne prohlasil, ze zbohatl na obchode s prodejem zidovskych majetku v Italii v dobe , kdy mu bylo patnact roku. Jeho projev je na internetu a otisteno v "The New Yorker, 23, January 1995 str 58.
Za celou dobu valky, nebyla, ani jedna Onassiva tankova lod potopena, ackoliv olej vozili , kde, komu.

332258

4.5.2015 5:38

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

favela 113.?.?.?

Reakce na 332258

p. Nohejl, klidne piste jak vam "zobak" narost a komu se to nelibi at jde sukat po Akademii pro jazyk cesky, ktera tak rada przni cestinu a jeji gramatiku jiz od sveho vzniku a po desetileti..My si to v klidu preberem, jde nam o informace a smysl jejich a tecky a carky jsou jen formalni konvence pro nas /nekrasopisce,nehnidopychy, nestourace do ho...n/....Jde o to ze zide za valky vyjednavali s nacisty /Eichman,Wysliczeny a byl to jeden z duvodu proc Eichman chycen a unesen byl do Izraele/ na vymenu zidu za nakladaky /deset tisic nakl.aut/, pochopitelne povalecny soud s temito kolaboranty nedopadl...Je zcela mozne a zcela pravdepodobne ze uvezneny Hess byl jen "nahradnikem"/ brity vymenen/,se domnivam ,protoze ho hlidaly obe strany US a SSSR. Pak byl odstranen. Jeho eventualni propusteni mohlo podvod odhalit. Proto ty temna okolo dodnes ! Churchill /o nem pozdeji/ byl clen nejvyssi britske kasty/elity uz od narozeni a byl u moci i kdyz nebyl zrovna zvolen, cili kdyz vladl v pozadi..Matka americanka. Nedotknutelny za vsech okolnosti. Mohl si tak dovolit byt obcas i uprimny a vyrobit caste a straslive katastrofy..Prave on zavelel k Studene valce ,ktera diky Stalinovi, Rude Armade a jeho schopnostem se nemohla stat horka !! Dalsi duvod uctivat Rudou Armadu/ kdyz bylo vse pripraveno a verejnost spravne zblbla propagandou.. Proto je /nikoliv slaveni,protoze to je nespravny vyraz/ ale uctivani hrdinu padlych a tech co prezili udesna nepredstavitelna utrpeni,abychom my zili a kteri dodnes mlci.../a i ty svine havloidni ,co se muzou uzvanit/...A je nasi povinnosti to udelat, kdyz to odmitnou v nasem zastoupeni udelat jiz vyse zminene svine. Vulgarita neni vulgarni, kdyz jde o pravdu a gramaticky spravna /ze pane hasek ?/. Co se tyke donasecu vzdycky vyklouzli tim,ze neco vedeli. Bohuzel. Tri vagony v r. 1918 /na Wilsonaku/plne archivu rakouske tajne policie a seznamy udavacu neodjely diky ceskym zeleznicarum, dodnes se toho moc nevi, v r.1945 zbraslavske a stechovicke archivy, dokumenty Gestapa a seznamy kolaborantu, pro nez nahle prijela /misto osvobozovani/ kolona americkych nakladaku byly pozdeji navraceny na zadost nasi vlady. Zase se nic o nich nevi...Po nalezu beden v Cernem jezere /podvod/byl zase zavren ing. Havlicek. Za valky mel agenturu pro udavace ve stredu Prahy protoze na gestapu jim nikdo nerozumel,ani by se nimi nebavil. Co navic nemeli nemci radi byli zradci naroda. Udavalo se za poslouchani "Londyna" a protinemecke kecy. Odmena byla pausal 5 protektoratnich korun. Muj znamy byl u toho. A kdyz prohlasil,ze ing. Havlicek nemuze jednat na tato udani ,ten rekl : Nemohu vedet,zda nejsou tito na mne nasazeni od gestapa. Mel cechy rad , snazil se ve sve pozici pomahat odboji,odmitl jako nemec odjet do Nemecka....Zase ,vi se malo. Dokumenty min. vnitra v r. 1989...a tak dal...A voni jeden Muff ,nestydej se a nezapomenou si zajit pro baksis...na urad, vsak vedi kam...

332261

4.5.2015 8:43

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

udo1 udo321123 (zavináč) azet (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 332261

Áno, to je ďalší aspekt praktickej každodennej politiky:
Otázka, do akej miery bol "navrátilec" Rudolfom Hessom?
T.j., či už "fyzicky", alebo "psychicky", po "štandardnej procedúre", i prípadných "neštandardných".

Podobne Dolfi, Saddám, Kaddáfi (polooficiálne 9 dublerov, dvojníkov) a pod..
Ostatne, ako v holývúdskom "výchovnom" blockformeri pre nedostatočne poslušných politikov: "DAVE"..

Ono nie je vždy úplne ľahké, ak prepožičiate nejakej funkcii svoju tvár,
pokúsiť sa rozohnať ňou, čo i len časť ilúzie politiky oficiálnej chmár.

Ako hovorí staré známe kuloárne príslovie reálnej politiky pre znesvätcovaných incyderovaných newkrámerov:

"V štandardnej demokratúre západného typu je dôležité dodržiavať tzv. VNÚTROELITNÝ KONcENZUS, ktorý hovorí: politici, tváre sa tvária že riadia, a (j)elitá, že poslúchajú, avšak samozrejme je to v divadle naopak a žijú iba, pokiaľ poslušne hrajú"

332271

5.5.2015 21:54

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

ignorkazik 95.?.?.?

Reakce na 332271

Tak je to fakt, třeba já používám přes 18 e-mailových adres, některé jsem zapomněl hned po založení. Tož si představte, takový Soros, určitě má sekretářku pro každou aktivní schránku. A to nic, takový Mogilevič, prý se skrývá, já myslím že ztuhl, měl snad 50 občanství. Maďárské mu zrušili. A když jel na návštěvu ke svoji estonské či jak se to tam v poboltí jmenuje manželce, zaboha nemohl vzpomenout při pasové kontrole jak se jmenuje ta jeho manželka. Ten policajt mu nakonec nadiktoval něco jako "Natali Grbauskite vaše manželka se jmenuje tu si to vepíšte" - a on mu na to, no vidíš, a já jí vždycky po domácku - Eržika! [velký smích]

332374

11.5.2015 1:10

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Robert Nohejl robnoh (zavináč) gmail (tečka) com 203.?.?.?

Reakce na 332261

Jsou veci, tak choulostive pro pseudohistoriky a politiky, ze, nikdy nevyjdou na verejnost, ale, na druhe strane jsou veci,knihy,filmy,jez se casem zapomenou a my tak mame v historicke skladacce o policko navic. Jedna velmi dobra kniha vysla v roce 1995 a navic, napsana zidovskym autorem, panem, Oscar Finstein-em, kniha ma nazev "I`ll sell you milion jews", a zde se pojednava o tom, jak naciste sjednavali moznost vymenu zidu za nakladni auta a jine potreby,ne, valecny material.V jednani byli zapojeni tak zvani zidovsky predstavitele, jeden z nich Wezsmann, dohoda na 10 000 nakladnich aut, zide jez jednali se samotnym Eichmanem, jez urcil k vyjednavani s zidy, Kurt Becher. Eichmanem uvedomil o techto planech i Himmlera a tak zide dostali od nacistu cestovni penize a nezbytne cestovni dokumenty do zemi, jako Svycarsko a Turecko-Istambul .Budapest, na jare, v roce 1944 se stala centerm tohoto vyjednavani. Autor knihy vlastne popisuje, ze Nemci nemeli moc zajmu na likvidaci zidu,pokud by doslo k uspokojive vymene, problem byl v tom , ze zidovsky posel byl v Istambulu zatcen Brity a tim byl cely plan k nicemu, navic , Britove branili zidum emigrovat do Palestiny, takove potize meli i zide cestujici po Dunaji lodma, mnozi z nich zadrzeni v pristavech, bez vyhlidky se dostat k urcenemu cili, cast jich byla zavrena na Madagaskaru a jinde. Kniha ma i tu cenu, ze pojednava, jak z pozadi mnohe plany na zachranu zidu nabouravaji zionisti, cemuz mnoho lidi nemuze ani dnes rozumet. Je znam vyrok rabbina, ktery rekl, ze jedna krava dodana do Palestiny ma vetsi cenu, nez vsechno zidovstvo Evropy. Pokud by nekdo, ctouci v anglictine, tak kniha ma technicke cislo ISBN; 0-8158-0517-9, vytisknuta v USA. V knize najdeme i mnoha "nedorozumeni" rozpory mezi, tak zvanymi zidy, jez zavinily smrt mnoha zidu, kteri by jinak byli zachraneni. Zpravy a jednani ze Svycarska, byly jine , nez z Ameriky, americky president, sam, zid, Roosvelt nemel moc zajmu dostat zidy do Ameriky, pro zidy samotne byla Britanie vic nebezpecna, doslova zide rikali, ze, kdyz Britove bojuji proti Hitlerovi, neznamena, ze jsou nasimi prateli. Britove pro mnohe zidy horsi, nez samotni Nemci. Kniha je n malym kaminkem do mozajky udalosti druhe svetove valky, jez zkoncila pred sedmdesati roky, ale, mir neni. I,zde,v teto knize padla poznamka, ze si zidovstvo za sve "nestesti" muze samo.Kniha ma svou cenu v tom,ze "zidovsky" autor miri do vlastnich rad.

332560

11.5.2015 2:27

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 332560

Vo tom vyjednavani existuje pomerne dost historickejch dokumentu , teda nepopiratelny fakta jak se dovopravdy udala . Nakonec vo dalsich podobnejch events tez existuje spousta nepopiratelnejch dukazu a cas vod casu se neco z tech dob jak to vopravdu bylo jaksi nakym vomylem vobevi i v tisku. Napriklad v jednom Time magazine je dopodrobna popsana udalost kde israeliti vodsuzovali zidovstvo v USA za to, ze sve zidovske bratry kteri utekli z Nemecka pred Nazi do USA nenechali vylizt z lodi ani na breh - podle authora clanku udajne aby nemuseli sahnout do svejch kapes.... a proto je radejc nechali vodlifrovat z NYC zpatky za velkou louz do Europy Hitlerovi rovnou na lopatu.

332562

4.5.2015 10:13

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

xml 195.?.?.?

Reakce na 332258

The Toronto Evening Teleram nemam ale Daily Expres z 24.marca 1933 o tom pojednáva: JUDEA DECLARES WAR ON GERMANY:

http://goo.gl/gOsD06

Vložený obrázek

332278

4.5.2015 10:35

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Rubens 87.?.?.?

Reakce na 332278

http://www.zioncrimefactory.com/wp-content/uploads...

332279

4.5.2015 22:18

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 332278

pohádky mám taky rád [cool]

332308

4.5.2015 10:42

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Rubens 87.?.?.?

Reakce na 332258

http://lyndonlarouche.org/larouche-british12.pdf

332280

5.5.2015 20:24

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 332280

Obávám se, že autor obecně buď místy schválně lže a manipuluje, nebo má z oblasti historie 2sv. války velmi omezené znalosti, nejdoucí příliš za běžná "zjednodušení" a zkratky (zřejmě amerického) školního systému. V každém případě, i kdyby v některých, třeba i podstatných věcech měl pravdu, je celkově nekompetentní a nedá se mu věřit.
Nejen že hrubě zkresluje věci kolem rozdělení polska (viz pro srovnání nedávný seriál zde), ale věta:

"In fact, Hitler's action against Czechoslovakia over the Sudetenland ... were just part of Hitler's long stated desire to reaquire the territory taken form Germany after WWI in the treaty of Versailes."

mě teda dost vytočila. Četl jste ten text to vůbec než jste to sem hodil? 

pozn. pro různé hnidopichobijce - vliv jistých "vyvolenců" na rozpoutání 2sv. války nijak nepodceňuji, a ani nijak nepřeceňuji [mrknutí jedním okem]

332365

11.5.2015 19:40

RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 332365

Nada me to .... Tak napriklad v tomhle clanku kterej dnes vysel na MSN aby si ho mohli precist US a Canadian citizens "THE WHITE HOUSE IS LYING ABOUT THE KILLING OF OSAMA BIN LADEN " kterej muzu tem v EU kazdymu doporucit je vylozene napsany jak si USraelskej erar pred celym svetem delal z huby pr@el coz je vorazitkovany americkym press ! Domnivam se ze s Vasi inteligenci by jste mek uz davno vedet , ze kazdej si neda tolik prace aby si zjistil vo historickejch udalostech pravdu tak jak se ve skutecnosti vopravdu vodehrala a proto by pak nemel cumet s hubou dokoran a divit se kdo a proc manipuluje s historickymi fakty. Ja bych mel taky jeden nezvratnej fakt co se historie tyce a to , ze po vitezstvi spojencu nad Raichem se lhalo na vsech frontach a na kazdym continentu. Takze vebzinu Zvedevec nemej za zly ze tu a tam se naka chybicka co se historie tyce vloudi a bud rad ze vubec existuje.

332633

Příspěvků: 45

03.05. 08:32 opus111  filmové zpracování - Osvobození
03.05. 09:30 FRANTA1  RE: filmové zpracování - Osvobození
03.05. 09:58 opus111  RE: filmové zpracování - Osvobození
04.05. 00:41 Marek  RE: filmové zpracování - Osvobození
04.05. 17:16  RE: filmové zpracování - Osvobození
03.05. 09:44 Robert Nohejl  Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 10:23 MUF  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 11:57  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 13:00 FRANTA1  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 15:18 REBEL1956  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 17:31 MUF  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 18:17 FRANTA1  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 20:39 MUF  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 18:02 REBEL1956  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
04.05. 15:27 Frantíček  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 10:51 ppppp  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 11:11  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
05.05. 00:52 Honza999  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 18:03  RE: Amerika vzdy sla podle sveho,zadne dohody,jen to,co jim vyhovovalo.
03.05. 09:47  Vsechna media, ktera nejsou placena z USA
03.05. 17:49 udo1  RE: Vsechna media, ktera nejsou placena z USA
03.05. 11:54 rosh  12 minut
03.05. 22:23  RE: 12 minut s titulky, °!° ne ne ne
05.05. 20:04  RE: 12 minut s titulky, °!° ne ne ne
05.05. 21:08  RE: 12 minut s titulky, °!° ne ne ne
03.05. 19:53 Clington  Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
03.05. 23:13  RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
04.05. 00:14  Výňatek a odkaz
04.05. 00:20 dub  RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
04.05. 08:40 favela  RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
03.05. 23:42  RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
04.05. 07:47  RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
05.05. 04:52 favela  RE: Taky nevím, proč Anglie a Francie slaví konec války?
04.05. 04:12 Robert Nohejl  Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
04.05. 05:38 favela  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
04.05. 08:43 udo1  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
05.05. 21:54 ignorkazik  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
11.05. 01:10 Robert Nohejl  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
11.05. 02:27 Satanist  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
04.05. 10:13 xml  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
04.05. 10:35 Rubens  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
04.05. 22:18  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
04.05. 10:42 Rubens  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
05.05. 20:24  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.
11.05. 19:40 Satanist  RE: Je mnoho historickych zahad, jez zustavaji nevyresene.

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

39

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc červenec přispělo 92 čtenářů částkou 11 830 korun, což je 39 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Mainstream opatrně připouští, že západní vlády dělají vůči vlastním lidem sviňárny17.07.19 18:02 Neurčeno 4

Proč hynou čmeláci a včely v Ústí?15.07.19 20:36 Česká republika 8

Běsnění politické korektnosti: Agenda 007 bude hrát černoška15.07.19 20:28 Británie 8

Twitter zablokoval všechny účty vedoucí k pomoci Juliu Assange13.07.19 13:00 USA 2

Chcete si půjčit a v okolí volí lidi SPD a KSČM? Banka vás vyhodnotí jako problém13.07.19 11:08 Česká republika 8

Obohacení polenem11.07.19 19:48 Německo 2

Aktvistka Čaputová plní zadání: Nejprve školila Čínu, teď buzeruje Orbana11.07.19 17:23 Slovensko 11

Neberte nám našeho okupanta, skandoval "dav" 30 podivných existencí10.07.19 10:25 Německo 2

Evropské hodnoty objevily Ameriku10.07.19 08:37 Česká republika 2

Jste bílí? Zaplaťte dvojnásobek09.07.19 20:07 USA 2

#MeToo naberá nový rozmer? Známa herečka prichádza s obvinením: “Znásilnil ma pohľadom”09.07.19 17:40 Indie 3

Reportáž ruské TV ze švédského města Malmö07.07.19 11:33 Švédsko 8

Lodě s migranty u Lampedusy jsou již dvě. Na vylodění čeká sto afrických okupantů06.07.19 21:47 Itálie 1

Talianska slniečkarka zaperlila: Potrebujeme migrantov, aby nás naučili vychovávať deti a pestovať pšenicu06.07.19 12:06 Itálie 3

Oprsklá pašeračka černochů žaluje Salviniho06.07.19 10:20 Itálie 5

Výzkum CVVM04.07.19 12:55 Česká republika 0

Německo hrobařem Evropy01.07.19 23:35 Německo 3

Moderátoři vyhlásili sbírku na kapitánku ze Sea Watch, vybrali už miliony01.07.19 18:27 Německo 2

Policie uzavřela napadení Jakla jako přestupek, podezřelý je i on01.07.19 16:13 Česká republika 1

Neskutečná drzost pašeračky černochů do Evropy29.06.19 09:48 Itálie 4

Měnové kurzy

USD
22,77 Kč
Euro
25,56 Kč
Libra
28,45 Kč
Kanadský dolar
17,39 Kč
Australský dolar
16,04 Kč
Švýcarský frank
23,09 Kč
100 japonských jenů
21,13 Kč
Čínský juan
3,31 Kč
Polský zloty
6,00 Kč
100 maď. forintů
7,84 Kč
Ukrajinská hřivna
0,88 Kč
100 rublů
36,12 Kč
1 unce (31,1g) zlata
32 530,87 Kč
1 unce stříbra
368,78 Kč
Bitcoin
237 646,52 Kč

Poslední aktualizace: 18.7.2019 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 022