Diskuze k článku

Nesouhlasím se závěry pana Gilíka

Příspěvků 61

28.4.2015 9:35

Orwell, Solženicyn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Mě spíš vrtá hlavou jak to, že nechali na pokoji Orwella. Ten byl opravdu hodně v obraze (třeba právě narážka na "Goldsteinův" Marxův Das kapital). A jeho díla a postoje jsou přitom velice známé. Na rozdíl třeba od poslední knihy Solženicyna (kolik pravdoláskových bojovníků proti komunizmu ji četlo, na rozdíl od Souostroví gulag?)

331942

28.4.2015 11:31

RE: Orwell, Solženicyn

Zeddez 78.?.?.?

Reakce na 331942

To, co pan Stwora podsouvá jako "zednáře" jsou ve skutečnosti maskované (státní) tajné služby, které ukradly vnějškové znaky atd. a vydávají se jako krytí proti "nezasvěceným" za např. zednářské lože či cokoli jiného.

331962

2.5.2015 12:22

RE: Orwell, Solženicyn

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331962

>...jsou ve skutečnosti maskované (státní) tajné služby,...

Jen jestli ono to není naopak a ti zednáři se za tajné služby v jejich žoldu, sami maskují.

332191

28.4.2015 16:14

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 1. část

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 331942

Viděl bych to prozaičtěji.

Jednou ze základních metod prognostiky (věda nikoli o to jak budoucnost předpovídat, ale zejména o tom jak běh věcí změnit tak, aby bylo dosaženo požadovaných výsledků) je metoda "analýza textu". Autory této metody jsou židovští myslitelé, více se o prognostice lze dočíst v "Manuálu prognostických metod" od Martina Potůčka
http://knihy.abz.cz/prodej/manual-prognostickych-m...

Vložený obrázek

Principem této metody je systematické studium veškeré vycházející literatury a na základě analýzy těchto textů vyhledávat návody na "scénáře", které by bylo možno uplatnit s různými záměry v praxi (Jinak metoda "scénářů" je rovněž metodou prognostiky.).

Zde osobní poznámka: Po nastudování této knihy jsem rázem začal chápat v té době, v řadě případů, nepochopitelné názory bývalého prezidenta Václava Klause, jakož je pro mne čitelný jak současný president Miloš Zeman, ale jsou pro mne čitelné i kroky Vladimíra Putina. Zeman i Klaus byli zaměstnáni za komunistů v Prognostickém ústavu a Putin je špičkový absolvent škol KGB, kde se tyto metody rovněž vyučovaly a věřím, že nadále vyučují. Na rozdíl od současné České republiky, potažmo EU.

Jinak co má Putin za školy se lze dočíst v "Akváriu" od Suvorova
http://www.specnaz.cz/bojove-prirucky-knihy-manual...

Prognostika by přitom měla být základním vzděláním každého českého politika. Jedině tak můžou náš stát rozumně vyvést z manipulace jejíž teoretický základ prognostika poskytuje a kterou na nás evropany aplikují špičky světových oligarchů soustředěných okolo FEDu.

Zpět k tématu. O tom, že minimálně CIA tuto metodu aktivně využívá byl nakonec natočen film "Tři dny kondora", který je z roku 1975.
http://www.csfd.cz/film/7383-tri-dny-kondora/

Nyní k Orwellovi. V době kdy svou knihu 1984 psal to bylo opravdu sci-fi. Informační technologie v době vzniku knihy nebyly ani trochu na úrovni, kterou Orwell popisoval.

Živě si dovedu představit, že se posléze, kdy informační technika postoupila dostatečně kupředu (léta okolo roku 2000) začaly na zakázku nejmocnějších špičky tajných služeb spřádat na zakázku dle Orwellovo podkladů "scénář" jak celý svět zotročit dle vlastních záměrů.

To samé by se dalo říct o Protokolech sionských mudrců. Ty buď skutečně sepsali židé, nebo také možná tajné služby Ruska někdy je uváděno Rakouska Uherska. Posléze však sionistické špičky podle nich začaly přesně postupovat.

331988

28.4.2015 16:14

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)

kyticka 81.?.?.?

Reakce na 331988

Velká chybička se ale například vloudila osnovatelům 9.11.2001. V době kdy z největší pravděpodobností útoky na věže a Pentagon naplánovali a realizovali, rozhodně nepředpokládali, že již v roce 2005 si bude moci každý kdo má PC přímo doma kdykoli promítat jakákoli vide a zprávy z té doby. Pokud by nebyl internet na úrovni jako dnes, s čímž v roce 2001 nepočítali, všichni by do dnes plně věřili, že pád budov jakož díra v Pentagonu se přihodily přesně tak jak nám, celému světu předhodili.

Stejným způsobem kdysi rozsekal neprůstřelný katolický řád knihtisk.

331989

28.4.2015 19:01

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)

To je jedno 78.?.?.?

Reakce na 331989

No a byl někdo z osnovovatelů 11/9 již potrestán? Já myslím, že ne, takže pokud se jim chybička vloudila, zjevně nebyla fatální a můžeme hádat, že ti kluci jedou ve svých programech dál.

331998

28.4.2015 19:26

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)

dub 89.?.?.?

Reakce na 331998

vloudila se a byla fatální - 9/11 probralo vědomí u neskutečného počtu lidí na planetě a obrovský počet lidí vystřízlivěl a přestal systému důvěřovat. čímž přišli o účinné prostředky ovládání mas...

chlapci sice jedou ve svých programech dál, ale globální vědomí se od nich značně vzdálilo a posunulo (čímž došlo k výraznému posunu směrového vektoru), a tudíž jim ty jejich programy nebudou (a nemohou) fungovat.
což je jednak vidět, a jednak je důvodem jejich nervozity a zoufalství, ztělesněného mj. i tak stupidní propagandou, až to hlava nebere.

331999

28.4.2015 21:01

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 81.?.?.?

Reakce na 331999

Přesně tak!

332002

29.4.2015 1:57

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)

Joke napis (zavináč) write (tečka) my 89.?.?.?

Reakce na 331999

akokolvek to znie optimisticky a pomaly kazdy tomu veri, mne to znie len ako zavedenie chaosu, pripadne planovany posun ludstva ... kazdy pozera do buducnosti, uz len aby sme tam boli ... nezmysel v zmysle troch casov...

332016

29.4.2015 5:21

RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)

favela 113.?.?.?

Reakce na 331989

Bylo ukolem 9/11, rozbitim Babylonskych vezi rozsirit vse co elity dnes musi udelat /zvyseni chaosu, prudky vvyvoj a uzka spoluprace s terorismem, hluboka ekonomicka permanentni krize do celeho sveta /coz pomaha pritlacit,protoze uz neni jine reseni svet do valky/,vyloupeni sveta pomoci agresi ale i smluv, neplatnych protoze jedna strana je v vzdy nevyhode /TTP/ a strikne podrizena smluvne strane druhe !!! jako smlouva o docasnosti s SSSR-68/, Jak pisou v knizce "Jitro kouzelniku" Bergier&Pauwels/ uniklo lecos k dnesku z tajnych planu.. jedno je jiste, ze predstirali a predstiraji andely a hned po volbe se zmeni v krute Satany bez smilovani nad detmi, zenami a rodinami../Jekyll& Hyde/ Vyhrozuji vsim mozny a snazi se pomoci korektnosti a multikulturalismu znicit predevsim bilou a hodne schopnou rasu /pokrok a budoucnost uz jsou zakazany/, zatimco druha strana po volbach udela to same /predvolebni sliby se mozna lisi/... Popirani Protokolu hrube vehementni jen potvrzuje nase podezreni a zizen po pravde. Kde se nepsane zakony sveta projevily je dnes vynalez internetu a rana jim do vazu ,okovana bota do ksichtu media-hyen /doufejme uz konecna/elitam vseho druhu....a dostava je do defensivnich !!! situaci..role na kterou nejsou po staleti zvykli a s nehoraznymi lzemi vsech moznych hajzlu se rychle dostavaji do hajzlu dejin....

332019

1.5.2015 12:16

Těm je to úplně jedno

F&T 78.?.?.?

Reakce na 331989

Oficiální média tvrdí ten jediný "správný" scénář a každý, kdo říká něco jiného je jakýsi konspirační podivín na okraji společnosti.
Spousta lidí médiím bezmezně věří a myslí si, že Rusko je ten nejhorší agresor a jsou nadržení narukovat do války s ním.

332160

2.5.2015 12:18

RE: Těm je to úplně jedno

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 332160

>Spousta lidí médiím bezmezně věří a myslí si, že Rusko je ten nejhorší agresor a jsou nadržení narukovat do války s ním.

Jo to tak bylo i před tou I. SV - "Na Bělehrad!" - hulákal i Švejk z vozejčku. Jenže jak se do stal do první řeže, tak najednou zjihnul, když zvolal: "Co bázníte! Nesřílejte! Dyť jsou tady lidi!!!"

332190

28.4.2015 21:10

RE: Orwell, Solženicyn

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 331942

>Mě spíš vrtá hlavou jak to, že nechali na pokoji Orwella.
>Ten byl opravdu hodně v obraze (třeba právě narážka na
>"Goldsteinův" Marxův Das kapital).

Podle mého názoru Goldsteinova Kniha není Marxův Kapitál. Myslím, že Orwell spíše opravdu myslel buď Protokoly nebo přímo Fordova Mezinárodního žida. U té druhé knihy právě sedí to, že jejím autorem je nejvýše postavený Zednář - jaký paradox.

332003

29.4.2015 9:15

Ford zednářem ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 209.?.?.?

Reakce na 332003

Myslím že fordovo členství v lóži je jen další z mnoha košer hoaxů mající za úkol zmást hledače pravdy (což se jim často daří).

Tehdy se Fordovi nemohli dostat na kobylku protože ještě nebyli tak mocní jako dnes. Navíc jeho vraždou by z něj udělali mučedníka. To už je lepší protivníka totálně zdiskreditovat, obvinit z pedofilie (viz Paroubek), nekrofilie, zoofilie a především z rasizmu (viz Topolánek). Tohle je mohem účinnější taktika.

Ostatně podle toho jak dopadli fordovi potomci lze usuzovat, že jim opravdu hodně vadil. To je jejich styl, mstít se ještě na pra-pra potomcích (stejně jako bolševici), což je věc, které se opravdový člověk hluboce štítí. Podobně jako u některých vnoučat dávno mrtvých německých nacistů, kteří musí povinně jezdit přednášet po německých školách o tom, že byl jejich dědeček nelidská zrůda a sypat si přitom popel na hlavu. A to se narodili desítky let po válce. :-/

332024

28.4.2015 9:46

Dotaz na autora

Alex Vondra 193.?.?.?

Byl by prosim nejaky pramen k teto oblasti:

"...rozpad Sovětského svazu (mimochodem, nerozpadl se proto, že „byl uzbrojen“, jak se směšně říká, ale proto, že o tom bylo rozhodnuto, neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat)" ??? Dekuji.

Zajimave pise o oblasti propojeni Hitlera s USA i Sven Hedin zde: http://www.databazeknih.cz/knihy/amerika-v-boji-ko...

331945

28.4.2015 10:11

RE: Dotaz na autora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 331945

Četl jsem tu úvahu před několika roky, teď už to nenajdu. Autor psal o slabinách centrálního plánování za socialismu a připojil myšlenku, že centrální plánování pokulhávalo hlavně proto, že chyběla technologie pro jeho uskutečňování (míněno zřejmě počítače a jejich propojení). A že socialismus byl demontován těsně předtím, než mohl začít fungovat, protože to technologie už umožňovala.

Je ověřeným faktem, že společnost má samočistící funkci, podobně jako třeba přírodní jezera. Sebepitomější rozhodnutí politiků neznamená konec společnosti, lidi si najdou cestičky, naučí se žít v nových rozměrech, to a ono se přizpůsobí, hrany se obrousí, nakonec to nějak vykrystalizuje v něco přijatelného. A socialismus začínal být přijatelný.

Nevím, jestli by socialismus doopravdy fungoval, ale vím jistě, že se Sovětský svaz nerozpadl náhodně. Bylo to rozhodnuto jinde.

331948

28.4.2015 11:55

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 78.?.?.?

Reakce na 331948

Dá sa povedať že režim padol kvôli uzbrojeniu, predsa bola vojna v Afganistane, muselo sa hľadať riešenie na Reganové hviezdne vojny, dočasne sa PRO Reganove poriešilo zvýšením počtu atomoviek a to samozrejme nebolo zadarmo, to boli stovky miliárd dolárov na zbrane a vojnu a tím pádom menej žigulíkov, menej riflí, tenisiek a tričiek, ľadničiek a farebných televízorov, pomarančov, banánov a hajzlpapiera [mrknutí jedním okem]

331964

28.4.2015 13:53

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 331964

režim padnul protože ti kteří v něm drželi moc chtěli aby padnul
dokázali si spočítat že jeho další udržování pro ně není výhodné

331979

28.4.2015 16:09

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

Reakce na 331964

Voľbu Gorbačova (a podľa náznakov a skutkov aj Chruščova) sa podarilo Britom/USA ovplyvniť. Na youtube je k tomu mnoho prameňov v ruštine. Bez spolupráce gorbačovského krídla KGB by sa socblok nerozpadol. Že boli dohody vopred medzi KGB a západnými informačnými službami hovorí/naznačuje aj Miroslav Štěpán v knihe "Zrada přichází z Kremlu". Má k tomu aj informatívne prílohy. Odporúčam!

Príchod Putina do čela Ruska v r. 2000 hovorí o tom, že staré - vlastenecké - krídlo KGB / FSB znovu získalo kontrolu nad Ruskom.

331987

28.4.2015 18:59

RE: Dotaz na autora

Timechild 87.?.?.?

Reakce na 331987

Sovietska elita sa vzdy chcela dostat medzi tu svetovu, tak ako dnes americka. Napriek velkemu financnemu bohatstvu vsak vzdy boli iba na urovni sluhov GP, Gorbiho ucinkovanie v reklamach jasne ukazalo jeho podradne miesto. Ani vtedy ani dnes statna elita nepochopila, ze su iba marionetami v rukach GP.

331996

28.4.2015 23:01

RE: Dotaz na autora

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 331948

ale ne pane Stwora, socialismus zemrel take proto ze byl rozkraden zevnitr prece oba vime, ze tenkrat platilo motto "kdo nekrade okrada rodinu" ono je to vlastne videt I dneska - co je to vlastne tunelovani? no prece pozustatek okradani rodiny. Tenkrat ten kdo kradl tak si rikal ze bojuje proti rudymu teroru.

Jeden z duvodu proc to rusove vzdali je, ze uz je nebavilo podporovat vychodni blok "socialistickejch respublik", zvlaste kdyz jim Ronnie slibil ze toho vyhrozovani vzajemne nechaj.. dobrak Gorby mu na to nalit

CEtl jsem totiz pameti Chruscova a Gromyka a je to zajimave cteni. Pokud Jste to necetl tak az tam v cervnu zase pojedu tak se prihlaste email na mne znate a ja vam ty knihy (nerad) pujcim.


Tunelari dnes jsou vlastne druha az treti generace bojovniku proti rudymu terroru, proste pravi pravdolaskovi disssssidentove.

332010

28.4.2015 23:38

RE: Dotaz na autora

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 332010

Za socialismu tak jak ho pamatuju to statni cechackama rozkradeny zustalo aspon doma. Ale po ruzovy democracii to statni co v ceskym krateru patrilo celymu narodu rozkradeny Havloidama z vetsi casti zustalo venku a vypada to ze uz na vecny casy coz je velkej rozdil. By the way, ty knihy bych si kdyz Vas to nebude vobtezovat rad pujcil. Navic vo Gromiko toho zrovna moc nenajdete a me by jeho nahled na veci docela zajimal.

332012

29.4.2015 10:48

RE: Dotaz na autora

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 332012

v zasade je to mozne, ale odjizdim tam nekdy v cervnu - posli mi pres Stworu soukromy emajl a uvidime....

332033

29.4.2015 9:20

RE: Dotaz na autora

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 331948

Centralni planovani bylo nutne, protoze nebyl volny kapitalovy trh jako na zapade, tudiz investice musely byt planovany predem.
Tendence prekombinovani a hledani mysteriosnich vyznamu, kde casto hraje velkou ulohu nahoda, co se tyce pana Hitlera a publikaci o nem. Ty jsou vice mene jen sebe-analysou zidu aby si mohli vysvetlit jak mohla evropa dobrovolne vyzvracet cast sve populace. Jako kdyby si chteli sami objasnit duvod k tomu bez sebereflexe.
Zivot je opravdu jen nahoda, jak se pravi v te pisni.

332025

30.4.2015 5:40

Snad ti pani z planovani,

favela 113.?.?.?

Reakce na 332025

uz zapomneli na ni.../z pisne Anglicka sobota/...Centralni planovani je v nemensi mire taky centralni rizeni - ovladani a treba taky poroucet vetru a desti z kancelare...a predtim to nezapomenout vsechno pekne naplanovat...V praxi to znamena treba v okresnim meste zridit velkou pekarnu na miste malych pekaren v kazde vesnici. Prinese vyhody sice , lecos je naplanovano dopredu a funguje to jako hodinky ,ale zhorsi se kvalita a nadavejte nekomu na okres,dale splodiny ze stovek nakladnich aut do ovzdusi ,zavislost na doprave , pohonnych hmotach a jeji zhusteni , dilny na opravy nakladaku , udesnej vzrust byrokratu-parasitu /zakony prof. Parkinsona/ a kde je treba cerstvej chleba ??? atd..trva to nez nekdo udela chybu v planovacim programu , do selhani centralniho pocitace,planovacu, programatoru, umyslne kopnuti do nej ,nebo jeho zneskodneni , vypukne neplanovane chaos, panika a v celym okrese nema nikdo co zrat...coz se ovsem zapomnelo naplanovat ,protoze to ani nelze....

332082

28.4.2015 10:16

RE: Dotaz na autora

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 331945

Aj dnesne Rusko je "pred bodom", od ktoreho uz moze fungovat... a preto ta US a EU a sionisticka histeria...

Ten bod ma presny nazov: krach dolara - USA.

Prognoza: Cim skor, tym lepsie a bezpecnejsie.
AMI GO HOME!

[mrknutí jedním okem]

331951

28.4.2015 10:55

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 331945

názor že mohl začít fungovat vznikl evidentně protože se těsně před pádem dělaly různé reformy které ho měly konečně změnit k lepšímu
jenže to bylo spíš dáno tím že se k moci dostávali noví lidé kteří přinesli nové nápady a vize
ten systém byl totiž až směšně zkostnatělý nedocházelo v něm k dostatečně rychlé a efektivní výměně kádrů a proto byl ideově zasotalý za západem zhruba o 20 let
prostě změny které na západě probíhaly koncem 60. a v 70. letech se tady začaly pomalu projevovat koncem 80. let což bylo způsobeno tím že se k moci dostávali lidi kterým právě v těch 60. letech bylo kolem 20ti let a měli prostě jiný názor na fungování společnosti než předcházející generace
no a tihle lidi prostě viděli že to bez reforem zkolabuje a s nutnými reformami to pohromadě stejně asi neudrží tak když přišla příležitost tak to velmi ochotně pustili k vodě a rozhodli se urvat co se dá
ostatně ty změny který by možná ten systém postavili na nohy přišly stejně a listopadová revoluce to jen urychlila
na uplynulých 25 let je třeba se dívat jako na určitý obrodný proces jako když například zahradník zreje zahrádku aby mohl znovu sázet ne nad tím donekonečna brečet
další věc je že to lidi prostě nechtěli tak to ani nemohlo fungovat popravdě řečeno socialismus u nás skončil v srpnu 1968 pak už se to dalo udržet jedině silou a jednou to prostě padnout muselo

331957

28.4.2015 19:01

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 91.?.?.?

Reakce na 331957

Socialistický systém mohol fungovať, ak by bol pripustil systém dvoch (prípadne viacerých?) komunistických strán, t.j. strán, ktoré by mali vytýčený rovnaký cieľ: budovanie socializmu. Podobne ako je to v USA, kde je de facto system dvoch strán s jedným cielom: budovanie kapitalizmu. Takýto systém totiž umožňuje rotáciu a obnovovanie kádrov omnoho rýchlejšie ako systém jednej strany (ktorý bol naozaj veľmi skostnatelý - na tejto skostnatelosti a držaní sa pri moci napokon padol aj feudalizmus).
Sinuhe

331997

29.4.2015 10:57

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 331997

Tohle by bylo zbytecne ci spise primo nebezpecne, rychla rotace kadru kvalitu rizeni spise zhorsi protoze nebude tolik casu na ziskani zkusenosti, a nove prisli budou mit tendenci stavet se proti tomu co udelali ti predchozi nezavisle na tom zda slo o dobrou ci spatnou vec (viz dnesni "demo(n)-kracie" ). A i dobry kadr proste nebude mit tolik casu nato aby neco ze svych vizi privedl do praxe. Vysledek - vyvoj stylem dva kroky kupredu, tri kroky stranou ci nazpet.
Odolnost vuci parazitismu se take moc nezvysi, naopak - dostane-li se do vedeni moralne pevny clovek, nestihne vykonat tolik jako v situaci pomalejsi obmeny, zatimco paraziti toho stihnou znicit zhruba stejne (pri vicemene nahodnem niceni/parazitovani je jedno zda dochazi k obmene parazita nebo ne, zatimco u konstruktivniho tvoreni a rozvoje funguje kumulativni, casove synergicky efekt).

Problem je totiz prave v tom, jak zajistit, aby na nejvyssi pozice paraziti vubec nepronikali (pak lze trivialne ocistit zbytek metodou "zametani schodu odshora dolu" ). Zatim zrejme jedine bezne vyzkousene "reseni" je osviceny diktator s co nejvetsimi pravomocemi na co nejdelsi dobu, coz ovsem neresi otazku naslednictvi. O tom, ze ale i tak jde o jedno z nejucinejsich reseni svedci mj. rev a kydani hnoje ktery parazite spusti pokazde, je-li nejaky takovy vladce zminen (J.V.Stalin je typicky priklad).

Lepe toto resi napr. koncept obecne bezpecnosti a dostatene vseobecna teorie rizeni. Zda se, ze nejodolnejsi vuci zparazitovani bude spolecnost, kde urcite nadkriticke, dostatecne velke procento lidi bude natolik vzdelano v principech rizeni spolecnosti, ze parazite a jejich metody budou najednou velmi dobre "videt", a tim jejich cinnost resp. ucinnost projekce jejich moci defakto skonci. Ale v praxi to asi jeste (v historicky popsane dobe)nikdo nevyzkousel... mozna tak jeste katarsti ci bogomilove. Tim by se i vysvetlovala zuriva a nenavistna snaha o jejich naproste zniceni.

Mj. zkostnatelost feudalismu je spis dusledek vnitrokadrove geneticke degenerace a negativniho vyberu (cim vesi psychopat, tim vetsi sance dostat se a udrzet u moci - v tomto je "lepsi" snad uz jen "demokracie" ). A konec koncu, ona "zkostnatelost", napr. ve smyslu technologickeho vyvoje je spise podruzna, nebot prinejmensim od vzniku zbrani hromadneho niceni je technologicky vyvoj naopak silne maladaptivni a sance na preziti lidstva naopak silne snizuje. Je temer jiste, ze pokud nedojde k rychlemu zvyseni kvality rizeni lidske spolecnosti jako celku, ceka nas ci nase potomky Darwinova past dana nadkritickym rozdilem mezi urovni vedeckotechnicke s moralnespolecenske vyspelosti.

332034

30.4.2015 1:27

RE: Dotaz na autora

Kadlik 109.?.?.?

Reakce na 331957

Jen drobnost to vase prirovnani k zahradnikovy kulha na obe nohy protoze zahradnik kdyz reje zahradku tak tu hlinu jen obrati a vrati nazpet a ne ze ji vykope na holou skalu a vsechnu nahazi prez plot k sousedum jak se to stalo s nasi republikou za poslednich 25 let [vyplazený jazyk]

332074

30.4.2015 14:31

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

Reakce na 332074

já mluvím o společnosti a tam to tak je
ono jde taky hlavně o to že spousta špatného co vykvetlo po listopadu zakořenilo už za normalizace

332107

30.4.2015 21:32

RE: Dotaz na autora

FRANTA1 194.?.?.?

Reakce na 331957

"názor že mohl začít fungovat vznikl evidentně protože se těsně před pádem " pise anonym, ale to je naprosty nesmysl protoze officialni verze byla ze koncem 89 v sovetskem bloku byla takova bida a zaostalost ze se to muselo samo zlikvidovat.

Tak at mi pan anonymek vysvetli proc z zkolabovaneho hospodarstvi rizenym neschopnymi partajniky se rabovalo a kradlo zcela uspesne po dalsich 8 let, mozna ze I dele.

Takze nekrmte mne bachorkami jak to zde tenkrat muselo pred 89 padnout protoze lide chcipali hlady... Videl jsem tu "bidu a hlad od 85 roku kdy jsem sem zase smel jezdit.. mimo fronty na pomerance a banany, a nedostatkove Favority s vadnymi vodnimi pumpami zde bylo vse k normalnimu zivotu,

faktem je, ze blejskavej sunt ze zapadu byl jen v Tuzu, tak jako Chesterfieldky. Jelikoz jsem prijizdel z dolarovy zony, tak jsem mel I v samoskach vse na co normalni obcan nedosahl diky takovym vedoucim samosek Rittigum, a pinglum typu Janouska a dalsich parchantu, kteri nam zapadakum tenkrat poklonkovali.

takze ten anonymuv zahradnik (viktorek Kozenejch) vlastne nevyhazel urodnou hlinu za plot ale pekne ji nalozil na nakladak a sel ji nekam strelit.

Jsem uz stary clovek, a tak bych rad pana anonyma pozadal, aby se vzdal podobnych splechtu, nechci li rici infantilnich vypotku.
Ne ze by mi to vadilo,ale kdyz to ctu tak se tak chechtam, ze spadnu ze zidle a to booooli [chechtot]

332133

28.4.2015 11:43

RE: Dotaz na autora

jikjik 90.?.?.?

Reakce na 331945

Sovětský svaz je svérázná historie. Právě dokončuji knihu o Stalinovi, z ní vyplývá mnohé. Slovy pana Čulíka „skutečnost je vždycky složitější“.

331963

28.4.2015 13:43

RE: Dotaz na autora

xml 195.?.?.?

Reakce na 331963

aj o tomto tam bude?
LINK

331975

28.4.2015 22:55

RE: Dotaz na autora

jikjik 77.?.?.?

Reakce na 331975

Toto neznám, ale bude tam o setkání Stalina s Matrjonou Moskevskou.

332008

28.4.2015 13:40

RE: Dotaz na autora

xml 195.?.?.?

Reakce na 331945

Prvých niekoľko strán knihy Amerika v boji kontinentů (Sven Hedin).
http://issuu.com/guidemedia/docs/hedin_amerika_v_b...


cit."


Vážený pane doktore Hedine!

Prokázal jste mi laskavost zasláním knihy ‚Amerika v boji kontinentů‘ s osobním věnováním, která právě vyšla v lipském nakladatelství F. A. Brockhaus. Děkuji Vám srdečně za tuto pozornost.


Knihu jsem již přečetl a zvláště vítám, že se tak výslovně zabývá nabídkami, které jsem již od začátku činil Polákům. Když si dnes na tu dobu vzpomínám, zdá se mi to tak vzdálené a neskutečné, až si sám vyčítám, že jsem ve svých návrzích šel tak daleko. Vždyť v tomto případě lidé, kteří zamýšleli zlo, udělali nakonec dobro. Kdyby byli bývali Poláci k mým snahám o porozumění přístupní, nedošlo by k válce. V tom případě by však mohli Rusové dokončit své vyzbrojení v rozměrech, které teprve nyní známe a můžeme posoudit. Stačilo by ještě pět let míru a Evropa by byla jednoduše převálcována bolševickou válečnou mašinérií. Je jasné, že po odstranění německo-polských sporů by se Říše a především nacionálně socialistické hnutí věnovalo hlavně společenským otázkám. I kdybychom nebyli přímo zanedbali zbrojení, přesto by zůstalo v mezích, které by musely bezmocně podlehnout asijskému kolosu. Osud Evropy a tím i její tisícileté kultury by byl za těchto okolností završen. I když je to především muž, tj. voják, který válčí, přesto jsou jemu dané zbraně neméně rozhodující. Bolševismu by se však podařilo vypustit na neškodnou starou Evropu syntézu miliónů stejně fanatických jako brutálních bojovníků s nepředstavitelnou výzbrojí.


Viníkem na této válce je bezpochyby výhradně americký prezident Roosevelt, jak správně říkáte v závěru své knihy. Už jen tím, že se svými pomahači tuto válku rozpoutal, jistě nechtě, ale přesto v poslední chvíli kontinent nejkrásnější kultury probudil a nechal jít s otevřenýma očima vstříc nebezpečí, které by nepochybně o několik málo let později už nešlo zažehnat. Ani na chvíli nepochybuji, že společně s našimi spojenci budeme tento kolos bít tak dlouho, až se definitivně rozpadne.


V každém případě je mým neochvějným rozhodnutím nesložit zbraně dříve, než bude Evropa jak od východu, tak od západu definitivně zajištěna a tím zachráněna.


Využívám příležitosti, abych Vám, drahý pane Sven von Hedin, mohl zaslat přání zdraví a dalšího zdaru, a jsem s přátelským pozdravem


Váš oddaný

Adolf Hitler


"

331974

28.4.2015 23:56

RE: Dotaz na autora

Martin Hofer 90.?.?.?

Reakce na 331945

SSSR nebyl uzbrojen, ale válka se vedla na všech úrovních.
Uvedu jeden kamínek do mozaiky a tím je Panarinova První světová informační válka.
http://publ.lib.ru/ARCHIVES/P/PANARIN_Igor'_Nikolaevich/_Panarin_I.N..html
Panarin připisuje rozpad SSSR a sovětského bloku 48 let vedené informační válce, ale souvislosti jsou samozřejmě daleko širší.

A tady je zajímavé projít komplexní dílo autorského kolektivu s podivným názvem Vnitřní prediktor SSSR. Je potřeba si uvědomit jakým způsobem byla koncipována ta "zednářská" revoluce v sedmnáctém, jaké měla cíle a to, že se J.V. Stalin vymkl původnímu záměru stejně jako koncepci Mordechaje Marxe. A také to, že s nástupem trockisty Chruščova nastupuje globálními elitami řízená sebedestrukce systému, který nikdy nebyl v té stalinské podobě v plánu. Dobrzdit Stalinem rozjetý mechanismus se podařilo až za posledního agenta "Západu" M.S. Gorbačova.
Pro úvod http://leva-net.webnode.cz/products/o-valkach/

Mimochodem je dobré si také všimnout vztahu Stalina s Henry Fordem. Takže ty věci nám do sebe zapadají na mnoho způsobů, ale je potřeba rozlišovat jednotlivé úrovně.

332013

29.4.2015 0:16

RE: Dotaz na autora

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 332013

>A také to, že s nástupem trockisty
>Chruščova nastupuje globálními elitami řízená
>sebedestrukce systému, který nikdy nebyl v té stalinské
>podobě v plánu. Dobrzdit Stalinem rozjetý mechanismus se
>podařilo až za posledního agenta "Západu" M.S. Gorbačova.

Vidím to podobně. Možná i Gorbačev byl jen užitečný idiot, podobně jako Hitler. Ani jeden z nich netušil, že hraje svou roli a až ji dohraje, bude odejít.

Kdyby bankéři chtěli, sovětský systém by vydržel bez ohledu na ekonomické problémy, blokády a klacky pod nohama. Domnívám se, že rozhodnutí nechat jej padnout bylo motivováno právě faktem, že začal skoro fungovat. A velmi těžko se dal rozkládat věcmi jako politická korektnost, feminismus, juvenilní justice, homosexualismus, nájezdy černochů z Afriky, apod. (Já vím, v době, kdy se rozhodovalo o jeho pádu, ještě ani loutkaři nepočítali s hordami z Afriky, ale homogenita západní společnosti už byla imigranty ze zemí Třetího světa úspěšně nahlodávána. )

332014

29.4.2015 0:47

RE: Dotaz na autora

dub 89.?.?.?

Reakce na 332014

vlastizrádce gorby byl zednář, dělal přesně to, co dostal befelem...

332015

29.4.2015 3:41

RE: Dotaz na autora

Martin Hofer 90.?.?.?

Reakce na 332014

> Možná i Gorbačev byl jen užitečný idiot, podobně jako Hitler. Ani jeden z nich netušil, že hraje svou roli a až ji dohraje, bude odejít.

Přesně. Jak Gorby, tak Adolf byli zároveň subjekty i objekty řízení. V různé míře i v různé míře uvědomnění si této role. A mne třeba ani nevadí ten Frommovský pohled na povahu A.H., byť sdílím váš názor o šarlatánství. Ono to totiž není relevantní v kontextu pohledu na Hitlera coby projektu angloamerického establishmentu, který měl sloužit jako krizový projekt po té, co selhali Bronštajnovi boys. Vlastně tu samou roli jako Bronštajn měl v devadesátých Anatolij Čubajs. Tentokrát nebyl teror rudý, ale neoliberální. Rozpadlé a depopulisované Rusko se mělo stát planktonem pro živení "západní civilizace..." Legrace je, že to zas v Rusku vyšlo jinak. Objevil se Putin. Takže kromě všech postmoderních úchylek, dekonstrukce, multikulturalismu, neomarxismu a prostředků obecné genocidy jako GMO, drogy, vakcinace a lichva, určených k zombifikaci, debilizaci a zbídačení společnosti a kýžené likvidaci liberálního kapitalismu přichází ještě i tvrdá varianta v podobě výměny populace v Evropě, islamizace etc. Postavili to dobře. A zas jim to Rusko kazí a nejspíš i zkazí.

332018

29.4.2015 12:52

RE: Dotaz na autora

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 332018

Přišel čas, kdy vláda bude muset vyměnit lid. Gu"nter Grass / devadesátá léta minulého století/...

332046

28.4.2015 10:22

vedení Německa dobře vědělo, že když selže Blitzkrieg jsou nahraný

r.m. 80.?.?.?

nadlouhou opotřebovávací válku neměli dost zdrojů.
Doufali, že to vyjde a nevyšlo.

331952

28.4.2015 10:39

komentár k článku pana Gilíka

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

jsem po jeho zverejnení napsal ješte v čase, když nebyla reakce pana editora jako samostatný článek, ale jen jako poznámka pod čarou.
Jsem si ríkal, že počkám, ješte byla 0 v počtu príspevku, a s takovouhle informací tam nepujdu jako první.
Vypadal takhle:

> Vůdce, který se intenzívně zajímal o okultismus a zřejmě i sám měl nemalé paranormální schopnosti

Tak ať autor sám nenabízí tento paranormální materiál.

Nejzajímavejší mám na celém článku poznámku editora.

331954

28.4.2015 11:06

HENRY FORD

xml 195.?.?.?

HENRY FORD


Zmocnite sa 50 najbohatších židovských finančníkov, ktorí robia vojny pre svoj vlastný zisk. Kontrolujte ich a zastavíte tak vojny všetky.
Henry Ford v Cleveland News, 20. septembra 1923


Boli to židia samotní, ktorí ma presvedčili o vzťahu medzi medzinárodným židovstvom a vojnou, v skutočnosti vydali na toto presvedčenie mnoho úsilia.
Pamätáte sa na našu snahu upútať pozornosť na loď s názvom Peace Ship (loď Mieru) v roku 1915. Na tejto lodi boli dvaja veľmi prominentní židia. Boli sme 200 míľ od brehu , keď mi začali rozprávať o moci židovskej rasy, ako kontrolujú svet pomocou zlata a že židia a nikto iný len židia môžu zastaviť vojnu.
Nechcel som tomu veľmi veriť a tak išli do detailov, aby mi povedali o spôsoboch pomocou ktorých kontrolovali vojnu - ako mali peniaze, ako sa zmocnili všetkých základných materiálov potrebných na vojnu a hovorili tak dlho, až ma nakoniec presvedčili. Povedali, že veria, že židia začali vojnu a budú v nej pokračovať pokiaľ si to len budú želať a pokiaľ sa oni nerozhodnú, vojna neskončí.
Henry Ford, v interview ktoré bolo neskôr uverejnené v Jewish World, 5. januára 1922

331959

28.4.2015 11:12

ĎALŠIE...

xml 195.?.?.?

Reakce na 331959

ĎALŠIE...


Nemýľte si to s nejakým druhom dažďa, ktorý sa pominie keď sa zlepší počasie. Ostane tu...Vo Francúzsku je známy ako komunizmus, v Nemecku ako socializmus, v Rusku ako boľševizmus. je to doktrína, ktorá má spoločného vlastníka.
Lloyd George ,in a speach delivered in Westminster hall,March 18,1920


Revolúcia nás opäť a znova presviedča o dôležitosti židovskej otázky, keďže židia sú hnacou silou revolúcie.
Mortiz Rappaport o revolúcii v Nemecku v roku 1918


Nemecká revolúcia je výtvorom židov: liberálne demokratické strany majú vysoké počty židovských vodcov a židia dnes hrajú dominantnú úlohu vo vysokých vládnych funkciách.
Jewich Tribune, 5. júla 1922


Všimnite si, že všetky veľké intelektuálne hnutia v Európe sú značne zastúpené židmi. Prví jezuitu boli židia, záhadná ruská diplomacia, ktorú západná Európa nechápe bola organizovaná židmi, revolúcia, ktorá sa teraz pripravuje v Nemecku a ktorá bude v skutočnosti druhou veľkou Reformáciou a o ktorej sa vie tak málo je plnne pod kontrolou židov...
Benjamin Disraeli, Coningsby, str. 231-232


Zdá sa, že židia sú dnes skutočnými vládcami sveta. Impériá ako Rusko, Nemecko, Rakúsko, Francúzsko vedú židia, židia vedú národy. Čoskoro budú nasledovať aj iné národy a židia vztýčia nad svetom svoju červenú zástavu.
Z telegramov Grand Republic Coadjutor of Jerusalem


Principiálny koniec sveta, v ktorom bude vládnuť hebrejský svet, ešte neprišiel. Príde však skôr ako si masy v tzv. kresťanských národoch vedia predstaviť. Ruský cárizmus, nemecké impérium a militarizmus sú zvrhnuté a všetci ľudia nahnaní na pokraj. To je moment, kedy skutočná vláda židovstva príde.
Judas Schuldbuch, The Wise Meno of Zion



QUI BONO?

331960

28.4.2015 12:30

Palec vzhůru pane Stwora!

kyticka 81.?.?.?

... s potěšením sleduji, jak Vám začínají docházet veškeré souvislosti. Výborně!

331965

28.4.2015 13:38

Helmuth Kohl alias Henoch Kohen

Zkoumaš 109.?.?.?

...a to se ještě nikdo nevrtá v možnosti nemanželského dítěte vídeňského Rotschilda, pokračování až k chlapečkovi a židovské podpory tohoto chudáka a nuzáka v jinošském věku ve Vídni, kterého údajně nepřijali na uměleckou školu. [mrknutí jedním okem]

331973

28.4.2015 14:04

Nic není takové jak vypadá.

jh111 185.?.?.?

2 sv. válka nebyla tím jak vypadala.
Vítězství ve 2 sv. válce nebylo tím jak vypadalo.
Budování socialismu nebylo tím jak vypadalo.
EU není tím jak vypadá.

Důležité vodítkem jsou tři knihy
Jitro kouzelníků
Souček Případ jantarové komnaty
a poslední kniha je od hledače nacistických pokladů.

Z výše uvedených knih
2 sv. válka byla především o penězích.
Plebs byl naplněn štěstím, že válka skončila.
Zatímco neskutečné bohatsví se po válce vypařilo.

Hitler měl představu o vybudování Nového světového řádu
po válce o které vojáci nesměli vědět.
viz Jitro kouzelníků

Vítězství ve válce bylo dosaženo až diskreditací komunismu.
Vojenské vítězství by komunismus neporazilo.

V knížce hledače nacistických pokladů je uvedeno, že fašisté
před koncem války ukrývali na okupovaných územích poklady
pro financování svých lidí po válce.
Výběr lidí probíhal z kolaborantů.

Také budování socialismu skončilo popravou autentických komunistů
Slánského a Horákové.
Potom se už jen pracovalo na diskreditaci komunismu.

331980

28.4.2015 18:31

neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

Jiricek77 95.?.?.?

S touto vetou pane Stwora nemohu souhlasit. Prave pred minulou nedeli jsem navstivil vystavu v museu Hlavniho mesta Prahy. Fotografie stare Prahy Holesovice Liben Zizkov. Poznal jsem mista z roku 1968 a take z 80 tych let. Neuveritelne jak to tenkrat v Praze vypadalo.Zriceniny. Tenkrat nam to ani nepripadlo. Bylo to nejak normalni. To ze by mohlo prezit?

331993

28.4.2015 18:58

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 331993

>Neuveritelne jak to tenkrat v
>Praze vypadalo.Zriceniny. Tenkrat nam to ani nepripadlo. Bylo to
>nejak normalni. To ze by mohlo prezit?

Ale ano, to máte pravdu. Já si také pamatuji na ten šok, když jsem v roce 1990 poprvé překročil hranici z Rakouska do ČSR. Byla to jako cesta do minulosti. Přesně jak říkáte. Zříceniny, temno, oprýskané, omlácené domy, děs. Ale nejsem si jistý, jestli je toto dostatečným kritérium čehokoliv. Ostatně já jsem neříkal, že socialismus fungoval. Já jsem říkal, že plánované hospodářství bylo před bodem, kdy mohlo začít fungovat. Potřebovalo zhruba 10 let.

331995

28.4.2015 22:58

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

ahoj 89.?.?.?

Reakce na 331995

Stejně je to ztracený boj. Kde je vyasfaltováno, tam strom neroste, a tady je vyasfaltováno. Bůh ví, že jsem to chtěl popsat obšírněji, ale přínos by byl nula. Nechme místo u kola dharmy těm, kdo s ním chtěj točit. Ne všichni si chtějí pošpinit ruce následky. Raději mít čistý štít. Cena za otočení toho kola je hodně vysoká.

332009

28.4.2015 19:48

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331993

Možná doplním.
Faktem je, že v 80-tých letech nastala na západě technologická revoluce a bylo to poznat na všem. Taky trh fungoval, jak měl. A stále byl západ dotován levnými surovinami z kolonií - Afrika atd.
A USA stále těžily z petro-dolaru, takže získávaly ropu za zelený papír.. To se to pak buduje kapitalismus, že ano.
Čili kapitalismus tam nabyl vrcholu a s tím těžkopádné socialistické hospodářství nemohlo opravdu soutěžit. Navíc nás trápilo zbrojení a velká armáda - myslím ČR. Tam šly strašné peníze, které jinde chyběly.
ALe taky NEMĚLI JSME ŽÁDNÝ ZAHRANIČNÍ DLUH.. To je nesmírně důležité.
Takže Západ byl pozlátkem a my jsme mu to sbaštili v 1989 i s navijákem.
Taky pamatuji, jak jsme listovali západními katalogy a byli z toho smutní, co oni mají a my ne. A to podkopávalo morálku. Však ne nadarmmo se mluvilo - Čím hůře, tím lépe. Každá kalamita či průmyslové neštěstí bylo jakoby vítané, jen aby ten nenáviděný režim padl.
Prostě chtěli jsme, aby to nešlo k lepšímu. To ej taky důležité, rezignovali jsme a tak se nedá žádné hospodářství budovat. Zcela jiné to je, když se něco dělá se zápalem pro věc.
Ovšem, ani současný stav není lepší, to je jen pozlátko. Pěkné fasády skrývají rakovinu uvnitř, to za prvé. Za druhé, ty honosné stavby financují (drtivou většinou) západní společnosti, čili to nepatří nám, Čechům. To že stojí, tedy neznamená, že se máme dobře, spíše naopak.. Stali jsme se opět kolonií západu. Je to lepší nebo horší??
A na závěr - není náhodu ten "pokrok" spojen i s nezvratným drancováním surovin a zdrojů Země?? Je, bohužel, třeba zrovna hodně těch honosných domů je prázdných, čili zbytečných. Takže je skoro špatně, že stojí a nedají se brát jako kladný příklad.
Prostě - neregulovaný trh je cestou do pekel a každá regulace znamená plánování. Takže plánované hospodářství má budoucnost a to znamená, že příjde nějaký "socialismus na vyšší úrovni"??

332000

28.4.2015 21:13

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

jiricek77 nci (zavináč) gm (tečka) com 95.?.?.?

Reakce na 332000

Rozumne vysvetleni, proti tomu se da sotva neco namitnout. Jen malo lidi si to ovsem uvedomuje.

332004

28.4.2015 21:28

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

Kzach 89.?.?.?

Reakce na 332000

Zajímavé úvahy. Uvážím li poměr mezi vynakládaným úsilím a životní úrovní, nebyl ten socialismus svým způsobem vlastně efektivnější než kapitalismus? Dnes máme o něco více, ale musíme usilovat mnohem více. Tenkrát jsme měli o něco méně, ale stačilo usilovat mnohem méně. Vzhlíželi jsme přitom k západu jako k nejvyšší dokonalosti. Obdivovali jsme snad i západní hovno.

332005

29.4.2015 11:47

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 332005

Pozoruhodným způsobem jste popsal tu diskrepanci. Položme si otázku PROČ tomu taky bylo. Navrhuji odpověď : když chováte králíky, taky jim nevysvětlujete, jak to chodí na louce za zahradou. A tak králíci čumí závistivě pletivem na zajíce , kteří poskakují po louce. Zajíci zase zírají nechápavě na králíky za pletivem a dávají si přitom pozor na lišky a vlky, protože je to dobré pro přežití těch bystřejších zajíců.
Pak najednou chovatelé otevřou vrátka králíkárny, protože jen oni vědí proč, a králíci se rozběhnou po zahradě i po louce huby otevřené dokořán. Vlci a lišky mají hody a srst se jim leskne.
Možná právě oni jsou ti chovatelé.

332038

28.4.2015 21:33

RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 331993

Všechno má něco. Ano, baráky byly oprýskané, ale každý ten oprýskaný barák měl domovníka a prádelnu, ke každému bytu patřil sklep a kus půdy, a v každém bytě epesní studený špajz chlazený světlíkem. To vše za pár desetikorun.

Dneska má týž barák novou pastelovou fasádu, ale zato je tam místo sklepa a prádelny hospoda - pardon, pane domácí, chtěl jsem říct restaurace! -, místo půdy střešní byty, místo domovníka umeje chodbu jednou za tři neděle Ukrajinec, ovšem chodník už nezametá, takže když se někdo vybleje před vchodem, tak to tam zraje až do období dešťů. Štítová zeď se při půdní vestavbě odchlípla, takže od severu plesniví kouty, zatímco špajz je teď nejteplejší místo v bytě, protože do světlíku vede odvětrání z hospody. Okna přišli natřít naposledy chlapi od OPBH a dneska jsou v takovém stavu, že když jsem je jednou v zimě otvíral, část křídla zůstala zavřená a druhá část mi zůstala v ruce. A to vše za pouhopouhé dvě třetiny platu. No neberte to. [velký smích]

Jasně, na nově omítnutý barák se dobře dívá, ale ne vždycky to znamená, že se v něm dá dobře bydlet. Já bych klidně bydlel i v baráku s nápisem "Proletáři všech zemí, spojte se", kdyby to bylo za tehdejších podmínek a za tehdejší ceny.
Ale nepodezírejte mě prosím z nostalgie. Já mám jenom zlost, že to, co tehdy fungovalo, zkurvili, ale to, co tehdy nefungovalo, nedali do pořádku dodnes. Jenom to nově natřeli, aby to nebylo vidět. [vyplazený jazyk]

332006

28.4.2015 22:08

Dny zrady

Ahura Mazda 109.?.?.?

Chci jen podotknout, že umělecká fikce postačí, koukněte na film oba díly. Tady http://ries.blog.respekt.ihned.cz/c1-46002190-byla-mnichovska-dohoda-opravdu-o-nas-bez-nas to máte písemně.

Prohoďte jména za libovolné jméno "vládců" od roku 89 a opravdu si myslíte, že by to dopadlo jinak, na národ sere bílý tesák, hlavně, že já se mám dobře. Malá technická, byť nám rusové slibovali pomoc, nikde nebyla jistota, že to opravdu udělají, sice náznaky byly, už byla platná domluva přeletu nad Rumunském, hlásili se dobrovolníci např. z Jugoslávie. Teorie, že Hitler chce podvědomě prohrát válku je úsměvná, ten už byl v takovém vleku událostí, že hrál vabank, nicméně to nic nemění na tom, že většinu českého národa chtěl vyhladit a zbytek poněmčit. A znovu opakuji co Hitler nedokázal silou (to byla blbost blitzkrieg), stačilo počkat 3-4 generace a je to tu, koukněte kdo vlastní pozemky v bývalých Sudetech a nejen tam. A pátá kolona vesele rozprodává zem pod prdelí a národ ovcí jim to žere.

332007

3.5.2015 3:39

.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

ZSSR by sa pravdepodobne tak ľahko a rýchlo nerozpadol, nebyť plánovaného sabotovania z vnútra, pričom riadičom bol globálny prediktor (gp)!!! Po vražde Stalina a nástupe trockystov a chruňa chruščova to mal ZSSR spočítané!!! Čakalo sa len na vyhynutie starých/Stalinových riadiacich kádrov!!! Neviem, či mohol ten tzv. "socializmus" fungovať, ale je pravda, že (gp) počas studenej "vojny" usiloval o konvergenciu oboch systémov - západného kapitalizmu a východného pseudo-"socializmu" (štátny kapitalizmus), z čoho mal vzniknúť akýsi mix, ďalší pseudo-"socializmus", avšak stále založený na davovo-"elitárnej"/fašistickej báze, ale možno viac funkčný s menej defektami, než tými, čo do toho predošlého "socíku" "naočkoval gp, aby stále slúžil jemu a jeho egoistickým cieľom, to znamená k zavedeniu svetovej vlády!!! Avšak konvergencia nevyšla a začalo to ísť dole vodou od smrti Roosvelta, pretože atlantickí kapitalisti/buržoázne-liberálne elity tento proces zablokovali!!! Ďalej už pred 89 bolo naplánované, že východný blok sa jednoducho vyrabuje, vybrakuje a zničí sa konkurencia pre západný (nadnárodný) kapitál!!! Totiž atlantickej západnej žido-anglossassi ne-civilizácii a jej liberálnemu kapitalizmu hrozil kolaps a vyrabovanie, zkolonizovanie, zotročenie a získanie nových odbytísk východného bloku to len oddialilo!!! GP usiluje už možno aj viac než 100 rokov o demontáž buržnoázneho liberalizmu (kapitalizmu), ktorý ani nebol v pláne v takejto "bujarej" podobe, pretože jednoducho aj gp/globálne elity si uvedomuje, že kapitalizmus je dlhodobo neudržateľný systém v uzavretej biosfére Zeme a hrozí vyčerpanie všetkých zdrojov a kolaps prírody a spoločnosti!!! To by samozrejme stiahlo dolu aj globálne elity/gp!!! A preto sa dnes pokúšajú zaviesť akýsi technokratický pseudo-"socializmus" (očipovanie, implantáty, kontrola myšlienok(?)...) Samozrejme, že nepôjde o skutočný socializmus alebo komunizmus, to znamená všeobecne spravodlivú spoločnosť skutočných ĽUDÍ žijúcich pod "diktátom" svojho svedomia a nepôjde ani o spoločnosť, kde bude môcť každý slobodne napĺňať svoj vrodený genetický a duševný potenciál daný od Boha!!! Proste bude to stále to isté otrokársko-elitárne fašistické hovno, len v inom obale, prikryté inou načančanou a peknučkou fasádou pre tupé chorobne dôverčivé ovce!!! Tuším nejaký rokefeler povedal, že ľudia nie sú ani tak hlúpi ako až príliš moc dôverčiví a vždy sa dajú ľahko ojebať!!! Pravda = skutočnosť!!! Pomôže študovať ksb/dvtr a materiály vnútorného prediktora ZSSR na http://leva-net.webnode.cz/!!!

332216

3.5.2015 3:39

RE: .

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 332216

O válkách - Preštudujte si tabuľku v strede!!!
----------------------------------------------
http://leva-net.webnode.cz/products/O-valkach/


Západ a SSSR - jak ve skutečnosti probíhala "studená válka" (1-5) - Odporúčam aj výbornú diskusiu!!!
----------------------------------------------------------------------------------------------------
http://leva-net.webnode.cz/products/zapad-a-sssr-jak-ve-skutecnosti-probihala-studena-valka-1-/

Všetky diely pokope v pdf!!!

https://dl.dropboxusercontent.com/u/79978438/Z%C3%A1pad%20a%20SSSR%20-%20jak%20ve%20skutecnosti%20prob%C3%ADhala%20studen%C3%A1%20v%C3%A1lka.pdf


Viac!!!

Globálny prediktor, koncepcia sociálnej bezpečnosti, manipulácia más...
-----------------------------------------------------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/01/globalny-prediktor-koncepcia-socialnej.html

332217

3.5.2015 3:41

RE: .

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 332217

Aj o Stalinovi!!!

Slovania, Slovensko, Rusko, Stalin, história...!!!
------------------------------------------------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/03/slovania-slovensko-rusko-historia.html

332218

3.5.2015 11:22

války byly i před Rothschildy

r.m. 80.?.?.?

a budou i po nich. Když se jim přisoudí taková důležitost, ještě z toho budou mít radost.
Množí se jen v rámci úzké skupiny a skomčí stejně jako šlechta, kterou napodobují.

332229

Příspěvků: 61

28.04. 09:35  Orwell, Solženicyn
28.04. 11:31 Zeddez  RE: Orwell, Solženicyn
02.05. 12:22  RE: Orwell, Solženicyn
28.04. 16:14 kyticka  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 1. část
28.04. 16:14 kyticka  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)
28.04. 19:01 To je jedno  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)
28.04. 19:26 dub  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)
28.04. 21:01  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)
29.04. 01:57 Joke  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)
29.04. 05:21 favela  RE: Orwell, Solženicyn - reakce 2. část (závěr)
01.05. 12:16 F&T  Těm je to úplně jedno
02.05. 12:18  RE: Těm je to úplně jedno
28.04. 21:10 Vladimír Stwora  RE: Orwell, Solženicyn
29.04. 09:15  Ford zednářem ?
28.04. 09:46 Alex Vondra  Dotaz na autora
28.04. 10:11 Vladimír Stwora  RE: Dotaz na autora
28.04. 11:55  RE: Dotaz na autora
28.04. 13:53  RE: Dotaz na autora
28.04. 16:09  RE: Dotaz na autora
28.04. 18:59 Timechild  RE: Dotaz na autora
28.04. 23:01 FRANTA1  RE: Dotaz na autora
28.04. 23:38 Satanist  RE: Dotaz na autora
29.04. 10:48 FRANTA1  RE: Dotaz na autora
29.04. 09:20 karel4u  RE: Dotaz na autora
30.04. 05:40 favela  Snad ti pani z planovani,
28.04. 10:16 REBEL1956  RE: Dotaz na autora
28.04. 10:55  RE: Dotaz na autora
28.04. 19:01  RE: Dotaz na autora
29.04. 10:57  RE: Dotaz na autora
30.04. 01:27 Kadlik  RE: Dotaz na autora
30.04. 14:31  RE: Dotaz na autora
30.04. 21:32 FRANTA1  RE: Dotaz na autora
28.04. 11:43 jikjik  RE: Dotaz na autora
28.04. 13:43 xml  RE: Dotaz na autora
28.04. 22:55 jikjik  RE: Dotaz na autora
28.04. 13:40 xml  RE: Dotaz na autora
28.04. 23:56 Martin Hofer  RE: Dotaz na autora
29.04. 00:16 Vladimír Stwora  RE: Dotaz na autora
29.04. 00:47 dub  RE: Dotaz na autora
29.04. 03:41 Martin Hofer  RE: Dotaz na autora
29.04. 12:52  RE: Dotaz na autora
28.04. 10:22 r.m.  vedení Německa dobře vědělo, že když selže Blitzkrieg jsou nahraný
28.04. 10:39 ppppp  komentár k článku pana Gilíka
28.04. 11:06 xml  HENRY FORD
28.04. 11:12 xml  ĎALŠIE...
28.04. 12:30 kyticka  Palec vzhůru pane Stwora!
28.04. 13:38 Zkoumaš  Helmuth Kohl alias Henoch Kohen
28.04. 14:04 jh111  Nic není takové jak vypadá.
28.04. 18:31 Jiricek77  neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 18:58 Vladimír Stwora  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 22:58 ahoj  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 19:48  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 21:13 jiricek77  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 21:28 Kzach  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
29.04. 11:47 výjimečné porušení omerty  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 21:33 Mareš  RE: neboť socialismus byl těsně před bodem, kdy mohl začít fungovat
28.04. 22:08 Ahura Mazda  Dny zrady
03.05. 03:39 Cico_Ciciak  .
03.05. 03:39 Cico_Ciciak  RE: .
03.05. 03:41 Cico_Ciciak  RE: .
03.05. 11:22 r.m.  války byly i před Rothschildy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

44

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 91 čtenářů částkou 13 252 korun, což je 44 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 2

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 10

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 2

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 2

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Měnové kurzy

USD
23,08 Kč
Euro
25,54 Kč
Libra
29,82 Kč
Kanadský dolar
17,33 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,26 Kč
100 japonských jenů
21,24 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
5,95 Kč
100 maď. forintů
7,67 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,14 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 890,95 Kč
1 unce stříbra
394,48 Kč
Bitcoin
187 419,23 Kč

Poslední aktualizace: 20.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 762