Diskuze k článku

Vláda morální spodiny

Příspěvků 60

11.4.2015 0:20

?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

tak toto som nejako nepochopil..co si chcel tymto clankom povedat?

330929

11.4.2015 13:33

RE: ?

Mareš 212.?.?.?

Reakce na 330929

Zhruba to, že nejlíp by bylo všechno zbourat a začít znova, ale v podstatě to není možné, protože ti, kvůli kterým to na světě stojí za hovno, jsou jako švábi: přežijí všechno včetně jaderného zamoření.

V druhém sledu pak to, že zastupitelská demokracie nemá s demokracií nic společného - a čím víc se kdo zaštiťuje demokracií a lidskými právy, tím větší je to gauner.

330962

11.4.2015 18:52

RE: ?

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 330962

Znova???!!! A akým spôsobom???!!! To môžme aj teraz, stačí len navrhnúť funkčnú koncepciu!!! Problém je, že či presvedčíš aj tú väčšinu, ktorej vymyla mozgy tá parazitická menšina!!!

330982

11.4.2015 20:54

RE: ?

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 330982

Funkční koncepce je atomizace všech parametrů existence společnosti, nikoliv globalizace.

330988

11.4.2015 21:51

RE: ?

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 330988

Vidím, že tomu rozumieš!!! Ale chcelo by to rozpracovať viac než len nadpis!!! Bohužiaľ rozdrobená spoločnosť dlho neprežije!!! Na to už doplatili neandrtálci!!! Prinajmenšom sa môžme baviť tak o sebestačných komúnach a menších mestách bez peňazí s minimálnym osobným vlastníctvom, niečo na spôsob židovských kibucov, ale aj tie budú zákonite (postupne) spolupracovať s ostatnými celkami, pretože globalizácia je objektívny proces a žiadna sila na Zemi ju nezastaví!!! Globalizáciu netreba chápať vyložene len v negatívnom slova zmysle!!! Skôr sa ju snažme chápať optimistickejšie ako spoluprácu!!! Ovšem najpr treba vymyslieť mechanizmus na eliminovanie 1% psychopatických degenov, parazitov a príživníkov prahnúcich iba po moci!!!

330995

11.4.2015 22:07

RE: ?

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 330995

Tak to rozpracuj a napiš nějakou koncepci, když to chceš po jiných. Rádi se poučíme. [smích]

330998

12.4.2015 11:59

RE: ?

weston 109.?.?.?

Reakce na 330998

Krmis trolla, btw

331035

12.4.2015 12:28

RE: ?

RomanTička 178.?.?.?

Reakce na 331035

Vím.

331037

11.4.2015 22:39

RE: ?

vvv 206.?.?.?

Reakce na 330995

Cico rekl: "Ovšem najpr treba vymyslieť mechanizmus na eliminovanie 1% psychopatických degenov, parazitov a príživníkov prahnúcich iba po moci!!!"

No jo. Pavianum se to podarilo, ale ti meli pomoc masa otraveneho tuberkulozou. Ti nejhorsi grobiani byli za tyden mrtvi, a zbyvajici paviani (a hlavne tedy pavianky, ktere nepustili k masu) vytvorili uplne jinou spolecnost. (Kdo se chce presvedcit, at googluje baboons tainted meat a ono to prijde. Bylo to i v New York Times.)

331001

12.4.2015 9:28

RE: ?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 331001

Agentka StB Jiřina Bohdalová kdysi v televizních večerníčcích pro mděti prezentovala ústy Muchomůrky a Vodníka Čelílka i velice poučné politické pravdy. Například:

Chceš li zlikvidovat Velkýho žrouta, musíš mu dát sežrat větší žvanec, než dokáže spolknout.

Deky nakažené neštovicemi, které bezplatně dávali kolonizátoři v emerice indiánům, to byla nehumální amatéřina, a proto dneska indiáni a negři fungují v emerice něco jako podstatně bohatší cikáni a nebo slováci v čechách....

331029

11.4.2015 14:38

RE: ?

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 330929

Opakovanie je matka mudrosti i chapania a pochopdnia.

Skus si to precitat este raz a urcite nieco pochopis.

Tak dotoho! [mrknutí jedním okem]

330968

11.4.2015 1:45

moralni a statni rozklad

lindsay ntqld (zavináč) mail (tečka) com 101.?.?.?

situace v jake se nachazime neni mozne objasnit lepe nez tento clanek, cetl jsem mnoho tisic stranek, ale nikdy jsem nikde necetl v takove kratke uvaze takovou totalni pravdivou kritiku dnesnich banditu u moci

330931

11.4.2015 3:38

RE: moralni a statni rozklad

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Reakce na 330931

Drive se volalo,ze nas pan Buh ochrani a jeho jasnost,jenze,to dnes neplati,jeho jasnost Obama vyzyva NATO a vubec Evropu k valce s Ruskem a tim ,padem i s Cinou,na nositele Nobelovi ceny miru,jez vyzyva ,lidstvo k valce,jez v Oslu,dostal cenu od oslu,je to pozurohodne,ale,i kdysi obojar Lech wWalesa se nechal,take slyset co by dalsi nositel nobelovi ceny miru ,udelene od "oslu" v Oslu,doslova rika,pouzijte atomovych zbrani na Rusko,at vidi,ze mame lepsi atomove zbrane nez oni,nejvyssi cas poslat "osly" do ustavu pro mysli postizene,nebo z celeho sveta nadelaji tuto instituci,co by celosvetovou.Pan "Mirutvorce rika,psano v anglictine:West Must Scare Russia With Nukes-Lech Walesa.
*West should demonstrate to Moscaw it has nuclear weapons and that these weapons and that these weapons are better that Russia`s.
Jak napilno by byl novy Nurimbersky tribunal,kdyz vesel nacisty-vlastence,za vyvolavani valky,narusovani miru,zakony pro lidstvo,udelane az po valce se zpetnou platnosti.
Takze,obcane jsme v tech nejlepsich rukach,od obami,az po byvaleho presidenta Polska Lech Walesi,theoreticky mame na tom svuj podil take,vlezli jsme do chomoutu NATA samy o sobe,ze ano,takze,az svatovaclavsky rytir na koni pojede zachranit zem Ceskou a jeho kun vykopne Bruncvikuv zazracny mec a rytir zaveli vsem nepratelum zeme ceeske hlavy dolu,tak,tragicky,zustane na tom karlove moste jediny s hlavou,vsichni kolem budou bez hlavy.
V Polsku omilaji vrazdeni polskych dustojniku v Katyni,ale,sami zapomeli,jak zachazeli se zajatymi ruskymi vojaky,kdyz to Putin,jako odezvu presidentovi Kaczynskemu rekl,jinak,bohem osvicenemu, tak ztratil historickou pamet,jen,tak volne,si pripomenme slova,clanek v novinach ,jak polsky marsal-Smigli, vyhrozoval Hitlerovi,ze do tydne pojedou jeho husari ulicema Berilina.
Kde je mezinarodni soudni dvur,jez znicil Milosovice,aby,ohodnotil,"mirove usili,nasich mirovych nositelu,driv,nez zjistime,ze s tou nasi bezpecnosti,to byl zasadni omyl,zkorumplovane ",Iteligence a Politiku"-nadlide v kazdem case,jez delaji svetle zitrky pro plebs!!!
(protoze,nic jineho,pro ne nejsme)

330932

11.4.2015 14:13

RE: moralni a statni rozklad

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 330932

Nejhorší ma tom je, že Schwarzenberg má být příkladem šlechty, tedy pravdy, nezávislosti a vznešenosti. Naopak on spadl právě díky jeho jednání do spodiny.

330966

11.4.2015 21:08

RE: moralni a statni rozklad

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 330966

Za Schwarzenberga se muzou v ceskym krateru jedine stydet. Tenkrat v ty knajpe kde si delal z huby prdel kdyz uz mu mezi futrama hned nenakopali rit se mu za to podporovani amisvinstev a lhani studentici meli strefit tim skopkem piva do chobotu tak az by sklutnul chroustaky !

330990

12.4.2015 7:45

RE: moralni a statni rozklad

Freddy 84.?.?.?

Reakce na 330990

Mám dojem, že pan Schwarzenberg si dělá z českého národa legraci, ze Českým národem pohrdá. On považuje Čechy za lokaje a kočí a tedy vlastně otroky. On se cítí nadčlověkem a má vždy zajíštěn ústup, kdyby mu v Čechách teklo do bot. Má přeci občanství Švýcarska a Rakouska. Proto nebere Český národ vážně a proto taky dělal vlastnš ostudu Českému národu jako ministr zahraničí. A aby si zajistil majetek v Čechách, tak je logické, že bude propagovat USA v Čechách a bude samozřejmě pro USA základny v Čechách a třeba i pro připojení Čech k USA jako je třeba Hawaii. Český parlament mu toto připojení odhlasuje. Pan Schwarzenberg je vlastně zrádce, bezcharakterní tvor.

331022

12.4.2015 7:09

RE: moralni a statni rozklad

Venny 46.?.?.?

Reakce na 330966

Jako řada jiných evropských feudálů (není šlechtic, je obyčejný kořistný feudál) i Sch. vykonává roli užitečného nástroje na vyšším levelu. Jako jeho dříve odstavení soukmenovci z různých "von" se touží vrátit na výsluní slávy, mít zase nějakou moc, rozšířit prochlastané a zabavené majetky, které tak krásně lidsky získávali víc než tisíc let. Za krále a slávu! Pro prachy a moc! A teď je k tomu příležitost, protože světopáni se mění a zase se šlape po lůze, aby si po 2 stoletích cochcárny konečně sedla tam, kam patří.
Český defeudalizovaný a dekatolizovaný kráter je, říkejme si co chceme, i po 25 letech volnětržního hospodaření stále zajímavý právě k získání lukrativních koryt. Stačí se uvědomit, komu bylo z toho talíře pod záminkami různých privatizací, za působení zahraničních poradců, ideologických frází ubráno. Panu Sch. a dalším, nejen původem "urozeným" to určitě nebylo.
Jestli se chceme dívat na šlechtice, pusťme si nějaký film s J. Maraisem. [chechtot]

331020

12.4.2015 16:14

RE: moralni a statni rozklad je nepodstatný pokud rostou pořád prachy na kontě !!!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 331020

Česká šlechta nepozorovaně roste. Českým šlechticem je dnes dokonce i dr. Leoš Středa./ viz google - seznamy české šlechty./. Domnívám se však, že pan švancenberk má ve svém šlechtictví již dlouhou tradici a ví jak to v životě běží, a tak si může dělat z českého národa legraci oprávněně, protože to co dělá se mu již několik desetiletí mastně vyplácí, a nejen jemu. Koupit v devadesátých letech za pár šupů hadry Hejlovi, to byla dobrá investice. Škoda, že ho polovina těch českých zahradníků, řidičů, portýrů a ostatních sloužících námezdných idiotů, co běží vždycky hodit volební lístky zlodějům a psychoušům , nezvolila prezidentem, to bychom ještě všichni koukali. Ještě než natáhne bačkory bych chtěl vidět v televizi, jak mu Obamohladič cikán Suchý dává před kamerami pusu na čelo.....

331047

11.4.2015 3:56

Budoucnost lidstva = globální demokratická vláda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Vždy když čtu podobné politologické úvahy, uvažuji o tom, že na světě je už nyní velké množství rozumných a moudrých lidí, kteří si uvědomují, že současná národní i mezinárodní politika je bohužel založená na dogmatických premisách vycházejících z předpokladu, že lidi jsou většinově ve své podstatě bezohlední sobci, kteří se sdružují ve společenstvích, v nichž platí zákony džungle. V současném zastaralém a nefunkčním pojetí politiky prognózují politologové budoucnost podobně jako meteorologové počasí. Je nejvyšší čas začít budoucnost lidstva systematicky, cílevědomě, plánovitě, centrálně, globálně realizovat. Nebude.li se uvedený problém urychleně řešit, tak to špatně dopadne. Globální demokratická vláda by mohla být organizací, která by rozumným a moudrým lidem byla cestou k dohodě, co bude v budoucnosti následovat. Osobně se domnívám, že v rámci vzniku globální demokratické vlády vznikne univerzální učení, které bude zahrnovat v jednotném pojetí víru i vědu. Více lze nalézt v následujících odkazech:

http://miloslav7.blogspot.cz/2015/01/otevreny-dopis-vsem-lidem-na-planete.html

http://miloslav7.blogspot.cz/2014/12/jednotny-vyklad-vedeckeho-nabozenskeho.html

330933

11.4.2015 14:50

RE: Budoucnost lidstva = globální demokratická vláda

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 330933

Skoda, ze na blogu ani v google+ nenachazim email... Jeden z problemu soucasneho spojeni lidstva v internetu je jednosmernost komunikaci od poskytovatelu k prijemcum, ale schazi horizontalni vymena mezi lidmi.

Globalizace neni spravna cesta. Cim vetsi unie, tim mensi demokraticka kontrola, protoze je tim mensi sance, ze by se lid proti vladcum mohl spojit. Dobre to je videt na Evropske unii - v 700-clennem parlamentu neni sance cokoliv zmenit z hlediska narodu, ktery ma 20 kresel. Cim mene stran, tim mensi zodpovednost (1 strana = nulova zodpovednost, 2 strany = jen minimalni zodpovednost)... Narody a dalsi Ruznost je prirozena a prospesna, globalni smes je Seda a Beztvara...

Spravedlivy system bude Zastupitelska Demokracie, ale teprve tehdy, az vladcove budou mit Zodpovednost. Tu budou mit tehdy, az budou odvolatelni svymi volici. Principem zastupitelske demokracie je Duvera k zastupovani. Nyni zatim neni prostredek, jak tuto duveru aplikovat, jak aplikovat jeji ztratu. (Tedy ne odvolani vetsinou volicu ostatnich, ale temi, kdo jim dali duveru k zastupovani. I nepopularni by mel mit pravo zastupovat mensinove stanovisko svych priznivcu.) Chyba systemu politickych stran je v tom, ze korumpuje lid planymi sliby, a nema zadny duvod je plnit, naopak ma velky prostor pro lobbying proti lidu.

Prima demokracie ma problem, ze Lid neni informovany, a nemohou vsichni do detailu sledovat podrobnosti, aby mohli zodpovedne a informovane rozhodnout, a nemaji ani cas sledovat vsechna jednani a hlasovani. Poslanec je prace na plny uvazek. Pokud ale budou vladci Zodpovedni (odvolatelni) a mezi vladci (L,J,E,M) a lidem bude dalsi instituce, slozena z Moudrych lidi (kontrola a doporucovani poslancum a informovani a doporucovani lidu), bude system spravedlivy...

Žádná Moc bez Zodpovědnosti.

To, co popisujete jako Globalni vladu, je dnes OSN pro reseni mezi-narodnich otazek. Vnitrni otazky (Legislativu, Justici, Exekutivu, Media) je treba resit vnitrne, cim mensi je dany celek, tim demokratictejsi a spravedlivejsi je (muze byt)...

"Globalni" je vzdy v ostrem protikladu k "Demokracie", podobne jako "Svobodny Trh" (zakon dzungle) je v ostrem protikladu k "Svobode Lidi" (tech 99% slabsich).

Dalsi skutecnost je, ze jsme Ruzni, mame ruzne tradice a koreny, ze kterych se nenechame vytrhnout, ale ani nebudeme ostatni vytrhavat z jejich korenu. Je ruzny stupen vyvoje moralky a prirozeneho prava. Jsou ruzne velmi odlisne mistni podminky (zemedelske a klimaticke predevsim), napr. socialni zajisteni musi byt z principu vyssi ve studenejsich regionech, atd...

Jednotny cas je nesmysl. Jiz mame jednotny cas UTC.

Ruzne meny jsou dobre a potrebne, dokud budou potreba penize, protoze vykony jednotlivych ekonomik se lisi, a je treba udelat rozdil mezi dovozem komodit a mistnimi potravinami. Problem Recka se jmenuje Euro. De-regionalizace ekonomie vede k de-ekonomizaci regionu. (Podobne to je i se Svobodou a Spravedlnosti.)

330969

11.4.2015 16:28

RE: Budoucnost lidstva = globální demokratická vláda

neregistrovaný 213.?.?.?

Reakce na 330933

Takže navrhujete léčit -ismy ještě většími -ismy?

Nesmysl. Právě proto že lidé nejsou většinově ve své podstatě bezohlední sobci, tak si čím dál více uvědomují, že žádnou vládu (natož globální) už nepotřebují. Jakákoliv moc soustředěná v rukou někoho = bezmoc těch, nad kterými je soustředěna.

Lidský duch se v novém Věku navrací k vyšším principům, ze kterých pochází. Všechny pozemské lidské (nad)vlády končí, nedokázaly splnit účel.

330973

11.4.2015 5:36

deníček kuchaře Jurajdy...

Sibolet 37.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=Dbe1hLk1TG8 [cool]

330935

11.4.2015 10:02

.

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Dobrý článok!!! Hodne ľudí to však už vie, alebo aspoň tuší!!! I keď problém je s tou časťou ľudstva, čo sa má dobre (žije na úkor väčšiny) a ich pomätení prívrženci s vymytými mozgami, ktorí si pochopiteľne myslia, že je všetko tak, ako má byť a že dnes ľudstvo žije najlepšie za celú svoju históriu!!! Ešte treba vymyslieť, jak z tej bryndy von a to čo najskôr!!! Kto by to dokázal, tak by sa mal právo nazývať najväčším vynálezcom všetkých čias a predčil by aj vynálezcu kolesa!!! Myslím si, že už nemáme čas čakať ďalších 25-100 rokov!!!

330945

11.4.2015 10:19

Dobrá úvaha.

Jopo00 90.?.?.?

Článok dobre zhŕňa doterajší vývoj ľudstva z pohľadu riadenia más. Nie je tam ale napísané, že to riadenie je uskutočňované na prísne budovanom vedeckom základe, ktorý sa neustále vyvíja a zlepšuje. Vzhľadom na masívny mediálny tlak je veľmi náročné pre jednotlivca dospieť k poznaniu pravdy. A aj keď sa budeme utvrdzovať o opaku, reálne je takých ľudí zúfalo málo, a aj z tých sú mediálne robení blázni. Vládnuca elita má riešenie aj pre prípad, že takýchto jedincov vznikne reálna sila (>1 milión). Jednoducho pomocou mediálnej hystérie vyvolá proti nim nenávisť a takúto skupinu fyzicky zničí.

330946

11.4.2015 13:24

tohle už věděli Židi

J H 79.?.?.?

Ježíš Kristus přišel s myšlenkou osobního vztahu s Bohem, Církví československou je tento vztah definován jako "svoboda svědomí". Ježíš říkal, že nepřišel vládnout tomuto světu. Rabíni i veleknězové, většinou levitové, věděli, že tudy cesta nevede, protože by lidé náboženství nepotřebovali, stačila by jim pouze víra. Potřebovali udržet vztah náboženství = víra, tak raději Krista pro výstrahu ukřižovali, aby si ostatní rozmysleli takto svobodomyslné myšlenky. Křesťané to opravdu vyšperkovali.
Dnešní Církev československá husitská také již svobodu svědomí raději ukládá do truhly jako zakladatelskou slepou uličku, protože se chtějí raději paktovat s Vatikánem. Proto v restitucích dostali od katolické církve největší příspěvek z majetku řádů, které spadají pod Vatikán.
Dogmatika v náboženství byla vždy základem pro politické strany. Dnes odsuzujeme pouze komunistickou dogmatiku, ale tu americkou a další dogmatiky nechceme znát. Věřící také většinou neznají dogmatiku jiných církví a náboženství, ale jsou ochotni se bít na smrt za tu svoji dogmatiku proti druhým dogmatům. To tu máme tisíce let a bude to tak dál. Ježíš přišel změnit člověka, jednotlivce, a dát mu naději a cestu. Nepřišel zrušit pastevce a ovce. Chtěl pouze podpořit vlky a vytvořit přirozené smečky vlků.

330960

11.4.2015 13:31

Tak jednoduche to neni

P.A.Semi 79.?.?.?

Krestanstvi nezavedlo feudalismus, ale naopak ho omezilo.
Feudalni vladcove tu jiste byli i predtim,ale tehdy to byli boho-kralove naprosto neomezeni.Krestanstvi prineslo moralni omezeni vladce: "i ten nejmensi v Kralovstvi nebeskem je vetsi nez vy",prineslo predevsim i Lasku k bliznimu (alespon teoreticky,ale to znamenalo vzdy Smerovani Vyvoje a ne Pobyt v Cili).Pokud byl nejaky vladce tyran,jeho syn nebo vnuk se vzdy vratili k ceste Lasky k bliznimu a spravedlnosti..

Pokud porovnate barbarstvi rimskych predkrestanskych vladcu,antickych kralu blizkeho vychodu a severni Afriky s tim,co postupne ale jiste prineslo krestanstvi,je to naprosto nesrovnatelne...Je ovsem pravda,ze Islam byl pak mnohem tolerantnejsi a osvicenejsi,ale byl zase nakazen barbarskou nespravedlnosti poustnich nomadu a neobsahoval ani zdaleka takovy teoreticky duraz na Lasku k bliznimu...(tedy by slo rict,ze Islam je upgrade Krestanstvi,prizpusobeny pro hrube poustni nomady) Take budhismus je upgrade hinduismu,ktery prinasi Soucit,jako krestanstvi je upgrade judaismu pro vek Ryb,ktery odstranil primitivnost puvodniho judaismu a prinesl predevsim Lasku k Bliznimu...

Bylo nestestim pro Cirkev,kdyz mela Moc a byla ve stredoveku infiltrovana Politiky,kteri v jejich radach vedli krizove valky a zavedli inkvizici puvodne pro prosazovani politickych vlivu ve Spanelsku... (Vzhledem k "Nezabijes",predevsim kdo posilal nebo castecne i ten,kdo sel valcit,nebyl dobry krestan...) Velke stesti pro cirkev,ze pred vice nez pul stoletim Moc ztratila a politici odesli vest sve valky jinam..

To,ze informace z historie se zachovaly POUZE u monarchii,je dano tim,ze rodova spolecnost,slozena z malych osamocenych a treba i spravedlivejsich skupin,nikdy nemela na to,aby uzivila a podporovala Univerzitu,ktera by naucila alespon urcite mnozstvi lidi cist a psat a neco tak zachovat...Myty o pismu slovanu pred krestanstvim jsou zrejme pouze myty...(nebo se psalo bukovymi vetvickami s trvanlivosti v jednotkach let,ale historii nikdo nestudoval a proto se ani nesnazil ji zachovavat pozdejsim generacim..)Na pastve a v lese pismo nepotrebujete..

To,ze dnes je jakykoliv civilizacni pokrok,je dano diky tomu,ze vetsi celky (monarchie+novodobe staty) se vymkly z rodoveho izolacionismu a mohly podporovat takovou kratkodobe neuzitecnou cinnost,jako badani a sepisovani historie a filosofie a pak fyziky a matematiky a dalsich..

Ohledne teze autora:"podminky, z nichz vyrusta tvurci duch". Tvurci duch vyrusta predevsim ve svobodnem prostredi.Lze s jistotou rict,ze mira tvurcich inovaci je jiste svazana s mirou osobni svobody.Rezimy se silnym a tuhym Radem (treba soucasne Rusko na strednich a nizsich urovnich) vykazuji nizkou miru invence...Nejvetsi prekazkou Tvorivosti je Autoritarstvi.(tedy ti skutecne tvorivi lide vetsinou nezastavaji ridici funkce,a mira,jakou reditel ovlivnuje sve tvurci lidi,je v protikladu k jejich prostoru tvorit..)

Ohledne 1 oligarchy u moci u nas - podobne jako v Rusku je system demokratictejsi,kdyz vladne a moc ma ten,koho lid zvolil,kdyz nevladnou skryte zpoza-opony..

330961

11.4.2015 17:01

Nechci být pesimista...

Balt 37.?.?.?

..ale možnost tento stav změnit, tady není. Ti nejbohatší a faktičtí majitelé tohoto světa, se své moci dobrovolně nevzdají a každý případný pokus o vzpouru a vymanění z tohoto parazitického systému, krvavě potlačí. Prostředky přeci mají. Vzpomeňte, jak dopadlo před 70ti léty Německo. Ano, Německo, které-dle mého-neudělalo nic jiného, než právě pokus o takový únik. To ostatní byl jen následek, který nemusel být. Rusko se pokouší dnes a vidíme tu hysterii, přerůstající ve výhružné řinčení zbraní, které zcela jistě skončí konfliktem, pokud se nepodvolí. Nepochybuji o tom, že kdyby Rusko tento souboj prohrálo, dozvěděli bychom se z "dokumentů" natočených podle scénáře, že byl Putin deviant, měl tři koule a děti požíral zásadně za syrova. Mně ta dnešní situace holt něco připomíná.

330975

11.4.2015 19:23

RE: Není třeba být pesimistou...

VladLev leva (tečka) vladimira (zavináč) centrum (tečka) cz 89.?.?.?

Reakce na 330975

Tento článek je velmi důležitý. Vyšel i na Nové republice a je pod ním zajímavá diskuse + odkazy na ruského analytika V.V. Pjakina, který každý týden komentuje světovou politiku (titulky jsou české).

http://www.novarepublika.cz/2015/04/vlada-moralni-...

V.V. Pjakin - ředitel krajského zastupitelství Fondu konceptuálních technologií zde:
https://youtu.be/bEXMWKNzItc

330984

11.4.2015 17:55

Řešení v nedohlednu

R 88.?.?.?

Dle křivky rozložení inteligence ve společnosti je již dávným faktem, že tupých je vždy více než chytrých. Tupá většina vždy přehlasuje myslící menšinu a stáhne ji s sebou ke dnu. To se opakuje dějinami stále a stále. Z toho důvodu žádná změna reprezentace nepomůže, protože i kdyby se začalo úplně znova, tupci tam zase v dalších volbách navolí po chvíli to samé v bleděmodrém.

330979

11.4.2015 21:24

RE: Řešení v nedohlednu

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 330979

Tahle biologicko-společenská predestinace je nepřekročitelná, pokud nejsou tupci za svoji volbu odpovědni samotnou úrovní své existence (ve spektru od blahobytu po smrt).
V koncepci atomizace všech parametrů lidské existence je kolektiv (tupci + chytří) za svoji volbu odpovědný a to zásadně ( má dáti, dal ).
Ale to je ovšem teorie a její případné uvedení do praxe masa tupců zabrání zuby nehty.
Takže máte nadčasovou pravdu, zejména s ohledem na krátkost života jedince a tudíž obtížnost předat zkušenost mladším ve světle jejich hluchoty.

330992

11.4.2015 22:12

RE: Řešení v nedohlednu

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 330992

By sme videli ty libertariánsky chytrák, ako by si prežil v tej tvojej atomizovanej spoločnosti!!! Fakt je ten, že tupá väčšina práve najviac dopláca na to, že je tupá, tak neviem, o čom točíš!!! Zdá sa ti, že žiť za 350 euro/mesiac keš a makať na tých pár vykorisťovateľských chytrákov, ktorí bez tých "tupcov" zakapú od hladu a zmrznú od zimy, nie je už dostatočne tvrdý trest za svoju tuposť???!!! Alebo vojny...!!! Ďalšie som už napísal vyššie a k tebe už nemám o čom!!! Pridaj sa k rokefelerovi!!! Ten má podobné názory ako ty!!!

Aaron Russo about Rockefellers (cz subtitles)
---------------------------------------------
https://www.youtube.com/watch?v=KxT6v5Q6JWA


Odhalení - Zvrácené plány světové elity a to jak jsou pravdivé
--------------------------------------------------------------
http://www.nwoo.org/2015/04/07/odhaleni-zvracene-p...

330999

11.4.2015 22:05

RE: Řešení v nedohlednu

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 330979

Neznamená to, že keď je človek tupý, že je aj amorálny!!! Tiež neznamená, že keď je niekto racionálny, alebo inteligentný, že bude aj morálny, bude vedieť, čo je dobré pre celú spoločnosť, alebo sa bude rozumieť politike, riadiacim globálnym procesom a prebiehajúcim javom v spoločnosti a vo svete!!! Často to je tak, že práve títo rozumbradi len parazitujú na väčšine, pretože si myslia, že keď majú vyššie iq, že môžu vykorisťovať a ovládať zvyšok!!! Práve rozumný a morálni ľudia zároveň by sa mali dostávať do riadiacich funkcií a ukazovať správny smer a cestu tej tupej väčšine, pretože bez tej tupej väčšiny robošov nemôže existovať ani ten najväčší chytrák na svete!!!

330997

12.4.2015 21:18

RE: Řešení v nedohlednu

maršal Žukov 195.?.?.?

Reakce na 330997

Presne tak, hlavným kritériom by mala byt morálka a empatia. Potom keby bolo veľa uchádzačov spomedzi jedincov s vysokým eq, mohlo by sa opatrne začať prihliadať na IQ. Lenže toto sa musí uplatnit naraz a globálne, inak štáty ovládané psychopatmi s vysokým IQ zotrocia tie ostatne

331063

13.4.2015 3:42

RE: Řešení v nedohlednu

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 331063

Ja mam podobne napady ktere by vlastne zmenily chod sveta. Prvni je: naucit kohouty snaset vajicka. Jak by se to positivne odrazilo na vyzive lidi, zejmena v chudych zemich. Druhy napad je: zvykacky ktere se nelepi na boty. Take genialni, bohuzel stejne obtizne provditelne jako to, co jste doporucil vy. Inu, mozna v budoucnosti.

331086

11.4.2015 23:29

RE: Řešení v nedohlednu

Prdinatomax 94.?.?.?

Reakce na 330979

Tupci vítězí, jako beru, ale chápu je jako líné přemýšlet do hloubky. Protože IQ je děláno od průměru, kde se nachází naprostá většina. To, že jsou všude blbci je pouze pověra. Debilních a geniální je jak šafránu. Lidé chtějí chlast a smát se prdům. Ti co řídí svět, podstrkují konzum a nevědomost účelově. [bliji]

331004

11.4.2015 20:06

děkuji autorovi

martin bareš 90.?.?.?

Zajímavý článek, přinesl mi něco, to je hlavní. Díky.

330986

12.4.2015 8:02

Pomatený článek jakých jsou milióny

Nikdo (original) 212.?.?.?

Mnohem lépe strukturu společnosti a systém vládnutí vysvětluje V. Pjakin v odkazu níže. Opravdu se vyplatí zhlédnout celé video.
https://www.youtube.com/watch?v=tzFVEuZibes
(titulky nic moc, ale alespoň něco)

331025

12.4.2015 11:48

no tady toho je napsano....

franta 194.?.?.?

Proste co clovek to nazor, ovsem stale se mi nezdaji ty reci o vlade elity, ona ta Elita je vlastne ruznoroda, od naprostych supaku, az po docela slusne, takze jak se potom spolu srovnaji? Nebo se utvori ruzne elitistkicke klany ktere budou mezi sebou soutezit kdo z koho? A jak pujde treba Evropska elita proti Asijske? a jakou uloho v tom budou mit zide, kteri vlastne tuto elitistickou teorii spiskali, protoze to jejich vecne "stourani" do Goiymskych kmenu, v behu staleti neprinaselo kyzeny uspech, ale naopak kazdych 100 let poradny Pogrom ci moderne Holokaust, takze koncem predminuleho stoleti ve Vidni prisli s novym figlem, -Elitou - protoze cim mene lidi, tim vice se daji rabinisticky ovladat.

Mimo zidovskeho vlivu na elity ktery neni asi tak velky jak se nam zda, protoze elitisti kteri nejsou "Misera Plebs" urcite o Zidech jako takovych vi historickou pravdu. Ovsem nejvetsi spojenci zidu jsou ale americti protestanti docela zblbli vizi druheho Jeruzalema, ktery prijde od Armagedonu ktery zacne na vychode, a proto podporuji zamerne zidy.

Maji ovsem k tomu "padny duvod" prostestantskou bibli kterou si Martin Luther nechal prelozit Bibli,pomoci zidovskych ucencudat ale tezko. Samozrejme mazani rabini nahradili -upravili ci vyzehlili vety o nadrazenosti zidu - vyvolene rasy, ktere maji ostatni rasy slouzit, textem daleko nevinejsim.

Priklad je treba originalni slovo Goiym = dobytek, nahrazene slovem clovek. No a pak se snadno vyzehlil stary zakon, ktery treba rikal, ze krava ma vetsi cenu nez Goy, a protestanti meli novou vyzehlenou versi stareho zakona ktera uz nehlasala nadrazenost "vyvoleneho naroda" nad ostatnimi narody urcene slouzit zidum ... musim koncit, oni to krati pokracovani..

331034

12.4.2015 12:14

.......pokracovani..

franta 194.?.?.?

Nechme ale nase zidovske bratrance na jejich ceste k dalsi destrukci a venujme se nam - ostatnimu lidstvu.

Hasek ve Svejkovi utrousil velkou pravdu, ze "lide se uz zlodeji rodi" a uvedl priklad u malych deti ktere kradou jedno druhemu hracky, to same je i u treba ptacku kteri zabiji sourozence kvuli zizale v matcine zobaku. Tak jak chcete z lidi vymitit zlodejinu, ktera je vlastne pramati v touze po preziti za kazdou cenu.

Jedna z cest je demokracie, cili lidovlada, ovsem kdo je lid? je to ulice, nebo elita. Podivejte se i u nas z naroda prosleho vladou "ulice" se zrodil president (pokud ho lze tak nazyvat) ktery halasne vyhlasoval ze je hlas malych lidi, a.k. Ulice, ovsem po usednuti na stolec se nechal slyset, ze si ulici nenecha nic diktovat.

zavery si ucinte sami... nase takzvana vladni elita nadava Putinovi ze vladne jako samoderzavec, a sama se sklada ze zlodeju, krivacku - no proste ceske elity. Samozrejme ze Car Putin je jim trnem v oku, protoze eliminuje nevlasteneckou elitu pokud jeste nezdrhla do Izraele a do Anglie.

Je Putin tyran? no asi je ale je to tyran vlastenec, a osviceny, takze lepsi osviceny tyran, nez demokratickozlodejska vlada, ktera jen demokracii predstira - viz ameropratele pri dragounske jizde....

Lidstvo uz tu vegetuje hezkych par tisicileti, a jen takovy Egypt pretrval tisicileti a zrejme uspesne (no zidum se tam moc nelibilo) ovsem nase demokracie je stara kolem 200 let, to co bylo pred tim v Anglii (parlament) byly jen takove reci.

Jak to, ze jsme dokazali ochocit selmu psa, ktery ma daleko lepsi moralni vlastnosti nez cele zasr... lidstvo..a my sami sebe ne?

hele uz mi to nebavi, a taky mi trdnoou prsty a hlavne musim kakat, tak koncim, vemte to prosim nekdo za mne...

331036

12.4.2015 13:10

RE: .......pokracovani..

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 331036

Je to trocha komplikované a popletené!!! Tu je jedna z teórií (riadenia), ako by mohla byť globlna moc/globálna elita organizovaná!!! Hovorí sa tomu teória o globálnom prediktorovi!!! Tu je taký mix aj s komentármi ľudí dole, čo tomu (asi) rozumejú!!! Globálnemu riadeniu sa potom venuje teória - tzv. koncepcia sociálnej bezpečnosti a jej jadro - dostatočne všeobecná teória riadenia!!! Veľmi ťažké na pochopenie!!! A neviem, ako to reálne pomôže ľuďom!!! Tak možno za 100 rokov, keď ju bude ovládať aj malé decko v perinke!!! Hahahaha!!! Takže brzké zmeny nečakaj!!! Môj typ je ten, že do 50 rokov tu budeme mať brutálnu pseudo-socialistickú technokratickú diktatúru s čipmi v gebuli!!!

Globálny prediktor, koncepcia sociálnej bezpečnost, manipulácia más...!!!
----------------------------------------------------------------
http://cicociciak.blogspot.sk/2015/01/globalny-pre...

331042

12.4.2015 19:13

RE: .......pokracovani..

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 194.?.?.?

Reakce na 331042

ani tak ne komplikovane, spise jednoduche... nekteri lide od doby kdy zacali "racionalne" myslet, vymejsleli jak nechat delat ty druhe a to je "fsecko...."

Teorie rizeni, je dalsi nastroj, jak ovladat "ty blbe", pokud ovsem ti "Blbi" budou dostatecne blbi, aby si ty cipy do makovic nechali pichnout, a potom jim to bude patrit, ale pokud znas dejiny oni se ti "Blbi" uz behu dejin mockrat vzbourili, a pak to dopadlo s vladnouci tridou dost spatne - historie se furt opakuje, ze?

331053

12.4.2015 21:09

RE: .......pokracovani..

Cico_Ciciak 109.?.?.?

Reakce na 331053

Dovolím si tvrdiť, že za posledných minimálne 200 rokov boli všetky "revolúcie" organizované lútkovodičmi!!! A tie čipy v gebuli???!!! Pokiaľ to bude mať x výhod, tak väčšina spoločnosti si ani nevšimne tú jednu ale zásadnú nevýhodu - otroctvo!!! Už toľko krát sa ľudia nechali namotať!!! A elity to veľmi dobre vedia!!! Oni sú dokonalí psychológovia!!! Tuším rokefeler raz povedal, že ľudia sú tak neskutočne dôverčiví, že stačí ich len presvedčiť o výhodách nejakého pre ľud skryte negatívneho opatrenia, zákona, veci, vynálezu, tehcnológie..., pričom si ani len nevšimnú, že to bude výhoda pre nás (elity)!!!

331060

12.4.2015 19:39

Morální spodina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Tam patřil i Havel a dnes i jeho poskoci, lidí bez morálky...ať je vzdělaný jako Pospíšil, nebo blb jako Kalousek. Všichni jsou stejní, neví, co je morálka.

331055

12.4.2015 22:42

RE: Morální spodina

R 88.?.?.?

Reakce na 331055

Kdybyste tohle řekl o Havlovi v r. 89, národ by vás ukamenoval. Mám v živé paměti rozzuřené havlovky té doby, jedna se chlubila že se dotkla Havlovy bundy a svou ruku posvátně dlouho nemyla, cítila se osvícena. Stačilo opravdu málo médiím, aby lidé zbožnovali někoho, koho 3 týdny předtím vůbec neznali.

331071

12.4.2015 23:04

RE: Morální spodina

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 331071

Mate pravdu a tak žijeme v kolonii, kde i velvyslanec ďábla, nakope do prdele našeho prezidenta. Asi čím víc mrtvých bezdomovců, co cinkali klíči, tím lépe. Docela se mi jejích bědování nad demokracii líbí.

331073

12.4.2015 22:49

demokracie

květák 93.?.?.?

Demokracie....vláda lidu...lid si zvolí zástupce...kteří hájí jeho zájmy...deset stran ..deset zájmů..zákonitý bordel a guláš..pluralita názorů...průsečík...zkuste smíchat názory...jako barvy...vždy vám vznikne barva podobná hovnu...a to stejné vidím u čehokoliv...co naše vlády a parlament provádí...nic konzistentního,trvalého...vždy jen paskvil...dálnice..povede tudy,tam,uzká,široká,drahá,levná...nakonec...hovno...chtěl bych znát jeden úspěch politiků za demokracie...nemyslím hokej Nagano apod.Prostě jen kladné výsledky práce politické tzv.demokratické verbeže....ten systém funguje ze setrvačností,je udržován verbeží, která je momentálně u moci a balíkuje se...politik může být absolutní debil,protože za nic neodpovídá, nenese odpovědnost za nic, po čtyřech létech neskládá účty,jen balamutí lidi ,aby byl znovu zvolen....takovej Benda bude za chvíli tak dlouho v politice,jako Štrougal...Štrougal má vzdělání..tuším doktor...a Benda...myslím disident...nevím kolik tříd..demokracie to jsou jen sladké žvásty a obrovský sranec na obyčejné lidi....bydlení,obslužnost,lékařská dostupnost...méně...starejte se sami...pomozte si jak chcete a za všechno tvdě zaplaťte...stále blíže ke středověku...já jsem vyvolený nadčlověk...a ty jsi...nic...

331072

12.4.2015 23:10

RE: demokracie

ppppp ur (zavináč) stonline (tečka) sk 95.?.?.?

Reakce na 331072

Je to tak.
Platí pravidlo na ktoré som prišiel "vo vani": Ovce si nikdy nevedia zvoliť svojho baču, inak by neboli dojené.

Všetky reči o priamej voľbe prezidenta a priamej demokracii, slobode a trhu sú len "priamy a slobodný" podvrh.
Už aj takí Švajčiari dôsledne uplatňujú zastupiteľský princíp a nenechajú si hovoriť hocikoho do hocičoho. Majú svoju optimalizovanú štruktúru a hlúpo nepriemerujú výsledky práce a hlasovania ostatných.

331074

13.4.2015 0:12

RE: demokracie

jh111 185.?.?.?

Reakce na 331072

Nenadávejte na demokracii,
tu ste nezažil.
To co se děje je pseudodemokracie.
Volí se strany, ale v paramentu jako mávnutím kouzelného proutku jsou nezodpovědní poslanci, kteří si mohou založit stranu, která se vůbec voleb nezúčastnila. Viz TOP09 atd.
Nebo poslanec blokuje celou sněmovnu i proti vůli strany za kterou byl zvolen.
Ale zároveň to neznamená co poslanec to osobnost.
Poslanec musí hlasovat jak nařídí strana a v koalici jak se dohodnou zástupci koalice.
Zájmy voličů se potom vytratí.

V demokracii by měla existovat opozice.
Jenže tady na levici je pouze KSČM, která pouze blokuje hlasy voličů
jelikož po volbách s ní nikdo koalici nevytvoří.
Možná by bylo lepší ji zrušit a vytvořit stranu, která může něco reálného prosadit.

331081

13.4.2015 7:47

RE: demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 195.?.?.?

Reakce na 331081

Nesmyl, demokracie je výmysl vychcanců před 2000 lety, aby mohli beztrestně krást. Prostě není to systém pro život, ale pro zloděje. Prostě neexistuje.

331089

13.4.2015 9:36

RE: demokracie

jh111 185.?.?.?

Reakce na 331089

A to jako fašismus s jediným správným názorem bude lepší?
Demokracie by byla krásná,
kdyby v ní existovala zpětná vazba občanů na řízení společnosti,
ale ta chyběla i za socialismu.
Ještě se nabízí harmonie.
http://harmonie111.webnode.cz/

331094

13.4.2015 13:42

RE: demokracie

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 331094

Pane jh111 , vážím si Vaší harmonie a Vaší touhy. Je nereálná.

Odstěhujte se pryč , tady to půjde jinou cestou.

Král klečí před Satanem na žezlo se těší
a lůza pod platanem radu moudrých věší
a zástup kacířů se raduje a jásá,
vždyť prvním z rytířů je Veličenstvo Kat.

https://www.youtube.com/watch?v=CJ81xkUnfUY

331104

15.4.2015 2:41

RE: demokracie

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

Reakce na 331094

>Demokracie by byla krásná, kdyby v ní existovala zpětná vazba občanů na řízení společnosti, ale ta chyběla i za socialismu.

V tom socializmu zpětná vazba nechyběla - kritika byla přece imrvére vyžadovaná a její potlačování nepřípustné. Jenže ono těch latentních uctívačů mamonu, k němuž by mohli jen přes nastolení vlády kapitálu, těch v té partaji bylo, jak se ukázalo při plyšáku vracením členských průkazů, víc jak 95%!!! No jak s takovým "materiálem" se dá vybudovat něco jiného, než ten kapitalizmus? [oči v sloup] [naštvaný] ... [chechtot]

331169

15.4.2015 6:39

RE: demokracie

jh111 185.?.?.?

Reakce na 331169

Zřejmě jste žil v jiném socialismu.
Charta 77 a Několik vět snad nebyla kritika? No ažeby to byly vyžadované věci? A potlačování nepřípustné?
A vtip
Mám dotaz, tady soudruh Kotas.
Mám dotaz, tady soudruh Kotas.
Mám dotaz, kde je soudruh Kotas?
Také plyšák v 89 začal požadavky studentů na pořádání kulatých stolů
s vedením společnosti.
Jinak s Vámi souhlasím v dalším máte pravdu.
Pouze jste smíchal jablka s hruškami.

331172

15.4.2015 19:19

vyjmenovaná slova po Z v čssr

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 331172

Drzý jazyk - brzy Ruzyně !

331233

13.4.2015 0:45

RE: demokracie

R 88.?.?.?

Reakce na 331072

Jenže oni nejsou zástupci voličů, oni jsou zástupci stran, jejich zájmy se řídí, ne vašimi. Jakápak tedy zastupitelská demokracie?

331083

13.4.2015 20:12

Nesouvisle

Kiviss 31.?.?.?

1. Mafie / Oligarchie
Můžete filozofovat od rána do večera a od večera do rána, vymýšlet sebelepší volební a jiné zákony. Vše vám bude k ničemu, pokud má veškerou moc a sílu v rukou hrstka lidí, která díky soustředěným prostředkům, možnostem a psychopatii vede lidi od války k válce.
Vždy si zaplatí menšího či většího grázla (policajta, nájemného vraha, soudce, poslance, ministra, generála ...).

2. Populace
Redukce. Např. přirozeným vymíráním. Ale redukce.

3. Ismy a jiné šarlatánství.

Jak začne dav "věřit", je konec.

4. Systém
a) Ti, co si myslí, že mají co ztratit, jsou velkou brzdou.
b) Již se probírají různé scénáře. Např. plošná minimální mzda (není dogma).
c) Zavřít "nůžky" neomezeného vlastnictví.
d) Stejně jako ve Švýcarsku zvážit maximální mzdu.
e) Veřejný dohled v případě dosažení určité hranice, procenta vlivu nad: výrobou, službou, obchodem apod.

5. Globalizmus
Člověk je schopen "akceptovat" 150-220 jedinců. Zbytek je "cizí tlupa".
Větší množství lidí a ras není jedinec schopen mentálně zvládnout.
Už pro různorodost a pestrost světa, je globalismus jed.

P.S.
Realizace na národní úrovni je málo představitelná.
Externí mafie přijde na pomoc té interní.

331116

14.4.2015 14:30

Ako to?

Viny 188.?.?.?

Ak vládne spodina, tak preto, lebo jej to väčšina dovolila a dovoľuje, či ju dokonca podporuje.

Ak plačete nad monarchiou, osvieteným panovníkom, je možné že Vám unikla podstatná časť histórie ľudstva s výjavmi "osvietenosti" panovníkov.

To čo "opravdu hýbe trhem, tak jsou to emoce, sentiment, špatné sklony, klientelistická a elitářská uskupení, kupecká morálka a především boj o maximalizaci tržního podílu, o finanční převahu a hmotnou zajištěnost..." je tak preto, lebo ľudia, tá populácia, je taká že to väčšina dovolila a dovoľuje, či to dokonca podporuje. Takže čo?

Trh bude fungovať vždy rovnako a bude riadený stavom ľudí, ktorí na ňom participujú, navzdory všetkému. Ak niečoho bude málo, bude to cennejšie než to čoho je dostatok. To je základný princíp, od ktorého sa odvinie všetko ostatné. Chcete viacej centrálnej kontroly, regulácií...ktoré budú tieto prirodzené javy a tendencie ľudí reguľovať a riadiť? Tak to sa v dnešnej preregulovanej dobe pod taktovkou centrálnych kontrolórov musíte cítiť ako v raji. Ale Vy a to nielen Vy si sťažujete...nechápem.... Ste asi fanatik, ktorý rezignoval na realitu.

Čo je to "spravedlivá směna hodnot"? Kto určí čo je "spravodlivé", kto bude ten regulátor - Vy?

Už je to unavujúce, ale znova:

Na tejto planéte platí jediné právo a to je právo silnejšieho. Všetko ostatné je len jeho derivátom. Na špicu akéhokoľvek zriadenia, soc, kap, anarch, štát, neštát, tlupa, indivindi, komunita....sa dostanú vždy tí najsilnejší predátori, ktorí si okolie prispôsobia podľa svojho aktuálneho nastavenia. Lebo tak prirodzene fungujú. Zotrvajú tam dovtedy, dokiaľ ich nevystrieda iný, silnejší predátor. Ak bude mať ten predátor rád mozgy a pečene novorodeniat, tak ich bude jesť a nič s tým nenarobíte. Ak bude mať rád umenie a prírodu, budete počuť hudbu a kochať sa krásou.

Takže sa buď prispôsobte, alebo sa staňte najsilnejším predátorom a zahrňte všetkých všetkým a všetko všetkým spravodlivo rozdeľte. Tento koncept však odhadujem tak na týždeň života. Začne to tak, že Vás niekto obviní, že Vaše rozdelenie je nespravodlivé. Pane bože, furt dookola, neprestajne to isté...

331132

15.4.2015 8:48

RE: TOTO dělám DÁVNO..

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 331174

Babiš je takový český "Trikatel" jak z toho Funésova filmu a po přečtení Vašeho odkazu jsem si uvědomil,že právě s těmi výrobky z jeho masného průmyslu jsem měl špatné zkušenosti a už dávno, před jeho zvolením hlupáky a proto jej bojkotuju a ty jeho "amaróny" v supermarketech nekupuju....
Krahulčí byl za sociálismusu nejlepší zpracovatel masa v republice,dnes se to říct rozhodně nedá a fa "Kmotr" produkuje cosi,co odmítal i můj čoklík blahé paměti,když byl opravdu hladovej a protože jsem mu nic z toho moderního "prifarbeného,aromatizovaného a přichuceného"lidskýho a psího stravování nenutil,dožil se věku,ve kterém vůliči dostávají vůličské právo... [velký smích]

PS:Na ten seznam bych ještě připsal fu Hammé,ta se také svými výrobky podílí na genocidě a zločinech proti lidskosti a patřila by postavit před tribunál,ale prozatím bude stačit vyhýbat se jejich výrobkům z odpadu z masa ze zvířecích mrtvol.... [bliji]

331180

15.4.2015 20:01

RE: TOTO dělám DÁVNO..

Kiviss 178.?.?.?

Reakce na 331180

Babiš je, pravděpodobně, český Porošenko, a jen čas ukáže, zda za ním nezůstanou desítky tisíc, nebo i víc, mrtvých, jako za fašistou a katem Porošenkem.

331236

Příspěvků: 60

11.04. 00:20  ?
11.04. 13:33 Mareš  RE: ?
11.04. 18:52 Cico_Ciciak  RE: ?
11.04. 20:54 výjimečné porušení omerty  RE: ?
11.04. 21:51 Cico_Ciciak  RE: ?
11.04. 22:07 RomanTička  RE: ?
12.04. 11:59 weston  RE: ?
12.04. 12:28 RomanTička  RE: ?
11.04. 22:39 vvv  RE: ?
12.04. 09:28  RE: ?
11.04. 14:38 Slovan Rusin  RE: ?
11.04. 01:45 lindsay  moralni a statni rozklad
11.04. 03:38 Robert Nohejl  RE: moralni a statni rozklad
11.04. 14:13 Freddy  RE: moralni a statni rozklad
11.04. 21:08 Satanist  RE: moralni a statni rozklad
12.04. 07:45 Freddy  RE: moralni a statni rozklad
12.04. 07:09 Venny  RE: moralni a statni rozklad
12.04. 16:14  RE: moralni a statni rozklad je nepodstatný pokud rostou pořád prachy na kontě !!!
11.04. 03:56  Budoucnost lidstva = globální demokratická vláda
11.04. 14:50 P.A.Semi  RE: Budoucnost lidstva = globální demokratická vláda
11.04. 16:28 neregistrovaný  RE: Budoucnost lidstva = globální demokratická vláda
11.04. 05:36 Sibolet  deníček kuchaře Jurajdy...
11.04. 10:02 Cico_Ciciak  .
11.04. 10:19 Jopo00  Dobrá úvaha.
11.04. 13:24 J H  tohle už věděli Židi
11.04. 13:31 P.A.Semi  Tak jednoduche to neni
11.04. 17:01 Balt  Nechci být pesimista...
11.04. 19:23 VladLev  RE: Není třeba být pesimistou...
11.04. 17:55 R  Řešení v nedohlednu
11.04. 21:24 výjimečné porušení omerty  RE: Řešení v nedohlednu
11.04. 22:12 Cico_Ciciak  RE: Řešení v nedohlednu
11.04. 22:05 Cico_Ciciak  RE: Řešení v nedohlednu
12.04. 21:18 maršal Žukov  RE: Řešení v nedohlednu
13.04. 03:42 karel4u  RE: Řešení v nedohlednu
11.04. 23:29 Prdinatomax  RE: Řešení v nedohlednu
11.04. 20:06 martin bareš  děkuji autorovi
12.04. 08:02 Nikdo (original)  Pomatený článek jakých jsou milióny
12.04. 11:48 franta  no tady toho je napsano....
12.04. 12:14 franta  .......pokracovani..
12.04. 13:10 Cico_Ciciak  RE: .......pokracovani..
12.04. 19:13  RE: .......pokracovani..
12.04. 21:09 Cico_Ciciak  RE: .......pokracovani..
12.04. 19:39  Morální spodina
12.04. 22:42 R  RE: Morální spodina
12.04. 23:04  RE: Morální spodina
12.04. 22:49 květák  demokracie
12.04. 23:10 ppppp  RE: demokracie
13.04. 00:12 jh111  RE: demokracie
13.04. 07:47  RE: demokracie
13.04. 09:36 jh111  RE: demokracie
13.04. 13:42 Marten264  RE: demokracie
15.04. 02:41  RE: demokracie
15.04. 06:39 jh111  RE: demokracie
15.04. 19:19 výjimečné porušení omerty  vyjmenovaná slova po Z v čssr
13.04. 00:45 R  RE: demokracie
13.04. 20:12 Kiviss  Nesouvisle
14.04. 14:30 Viny  Ako to?
15.04. 07:36 Sibolet  TOTO dělám DÁVNO..
15.04. 08:48 Emil Robot  RE: TOTO dělám DÁVNO..
15.04. 20:01 Kiviss  RE: TOTO dělám DÁVNO..

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

49

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 101 čtenářů částkou 14 640 korun, což je 49 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Když dojdou argumenty: "Novinářka" z Deníku N dala facku redaktorovi Sputniku22.11.19 21:08 Česká republika 0

Němci chtějí odstranit Babiše přes Milion chvilek, protože překáží zrušení Benešových dekretů20.11.19 23:29 Česká republika 25

Babiš na Ukrajině odsoudil ruskou agresi a podpořil územní celistvost Ukrajiny19.11.19 22:52 Česká republika 3

Destiletý syn vdovy ISIS: "My vás zabijeme, vybijeme vás. My vás povraždíme."19.11.19 21:09 Sýrie 12

University and College Union (UCU): Bílí mohou být černí, pokud si to přejí18.11.19 23:27 Británie 4

Texas: Černošksá učitelka surově zbila bílou středoškolačku se speciálními potřebami18.11.19 22:45 USA 3

Bletchley: Gang snědých mladíků brutálně napadl bílou dívku18.11.19 22:28 Británie 0

Pravda a láska se vrhla na Klause jr. s dcerkou17.11.19 20:19 Česká republika 3

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 1

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 6

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 8

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Měnové kurzy

USD
23,13 Kč
Euro
25,50 Kč
Libra
29,67 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
15,69 Kč
Švýcarský frank
23,20 Kč
100 japonských jenů
21,28 Kč
Čínský juan
3,29 Kč
Polský zloty
5,93 Kč
100 maď. forintů
7,63 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,21 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 846,85 Kč
1 unce stříbra
394,06 Kč
Bitcoin
165 120,73 Kč

Poslední aktualizace: 22.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 5 973