Diskuze k článku
Národní demokracie proti vstupu cizích vojsk
Příspěvků 42
Kde se muzu pripojit s mym mini-transparentem na Morave? Kde budete stat? Je nejaka sajta, kde se to domlouva? Na protiproudu Hajek napsal clanek o tom, jak se organizuji cervenokaretnici a nazvali nas extremisty a to me donutilo, ze se chci pripojit, ale na rozdil od nich jsem si nevsiml, ze by nekdo neco organizoval. A stat tam sam jak debil je na nic.
http://www.novarepublika.cz/2015/03/internetem-bez...
NESOUHLASÍM!
Cajzly na šaškec užije, věšet fangle na tingltangle, apod.. Ale kde je zakopaný pes, v čem je jádro pudla, co je příčina a co je následek?
- Kdo odsouhlasil vstup vojsk NATO-vské smlouvy? VLÁDA.
- Kdo odsouhlasí vstup vojsk jakéhokoliv státu co je podplatí? VLÁDA.
- Kdo odsouhlasil další kopec nesmyslů? VLÁDA.
- Kdo odsouhlasí s největší pravděpodobností kopce nesmyslů i v budoucnosti? VLÁDA
Máme čas poskakovat po venku kvůli každému nesmyslu co z vlády vypadne? Nemáme. Cajzli možná ano, ti mají i vyděláno..
Není vtipnější, jednodušší, úspornější, rychlejší, jenom VYMĚNIT VLÁDU? KONEČNĚ ZAČÍT ZODPOVĚDNĚ ŘEŠIT, ABY SE DO VLÁDY DOSTALI ZASTUPITELÉ VĚTŠINY A NE JENOM CIZOPASNÍKŮ?!
23.3.2015 11:57
RE: Kde budete?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 329667
>Není vtipnější, jednodušší, úspornější, rychlejší,
>jenom VYMĚNIT VLÁDU?
Není. Protože to nefunguje. Vyměníte jedny grázly za druhé. Nula od nuly pojde. Systém je nastaven tak, že nikdo slušný se ve vládě neuchytí, to už si loutkaři pohlídají.
Jediné řešení je zrušit tzv. demokracii, zrušit všechny parlamenty a dvoukomory a podobné nesmysly, které byly vymyšleny, aby drolily síly a neumožnily dohodu. Nastolit vládu osvíceného aristokratického a etického panovníka, dát mu pravomoc diktátora a podpořit ho radou starších, která bude pojistkou, kdyby začal vyvádět (absolutní moc korumpuje).
PUTINA ! Kdyz muze byt ve "svobodne ukrajinske vlade" banda zlocincu z celeho sveta, proc by nemohl ceske smetiste kocirovat - rozumny chlap !?
23.3.2015 14:27
RE: Kde budete?
Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?
Reakce na 329676
Otázka je špatně položena. Respektive ještě je na ni příliš brzy. Nejprve bychom měli přemýšlet, jak přežít lavinu, která se na nás žene. Systém vyhnívá, ale je zřejmé, že se bude chtít udržet za jakoukoliv cenu - i za cenu nejvyšší. Totální destrukce ne-li celé planety, tak severní hemisféry.
Pokud přežijeme, pak můžeme klást otázky typu "jak najít pravého vládce".
Neprezijeme. Proto bychom si toho Putinovic kluka meli posadit na Vaclavovu kobylu dole na namesti - hned. At si uzijeme troche radosti ... A Vaclavy zrusit .., taky hned. A konvoj sesrotovat, neni geneticky upraveny - tudiz je to konvoj - popiracsky !
>Koho navrhujete?
Knizete Karla...?!
Vazne: Kde jak a z koho toho cloveka vyloupnout? A kdo by ho mel vyloupnout? Jake geneticke vlohy by ten rod mel mit? (Bez ohledu na rod by to neslo!!!) Proste neresitelne, neprekrocitelne problemy.
Jinak souhlas: Diktatura s laskou by proste byla nejspravedlivejsim systemem.
23.3.2015 20:39
Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 176.?.?.?
Reakce na 329671
Přesně tohle plánují naši Vyvolení už v jejich slavných Protokolech. A pokud se jim toto podaří nastolit, tak budete s láskou vzpomínat na naši prohnilou demokracii, kde byla jistá možnost politiky kontrolovat a vyměnit.
Že se český ponížený lokaj došourá jednou za 5 let do volební místnosti a pak celé funkční období nechá jeho zastupitele dělat cokoliv si zamane, to je blbost českého lokaje.
Schválně, kolik z vás poslalo alespoň dopis zastupiteli, s jehož prací nebylo spokojeno? A kolik jich za ním zašlo osobně, aby si to vyříkali z očí do očí?
Každý národ má takovou vládu, jakou si zaslouží.
Jo. Podepisuji. Jenom vyměnit vládu nestačí, MUSÍ SE ZMĚNIT SYSTÉM. To je zásadní. Tohle bychom měli řešit, jak by ten systém měl vypadat a ne dělat terče zeleným mozkům a nechat se rozptylovat každou výzvou od lidí, kteří se probudili právě teď.
Přiznám se, že už tu články nečtu tolik jak dřív, vše je na jedno kopyto, vše má jednu příčinu a různé následky, už je vše víceméně jasné.
Pořadem dne je hledání lepšího systému. Který server to nejlépe uchopí, ten si získá návštěvnost a přispěje klidnějšímu přerodu společnosti..
Přesně tak. Většina pražských aktivistů se domnívá, že česká republika končí hranicemi Prahy. A pak se strašně diví, že jim nikdo z těch blahobytně žijících pražanů nepřišel na jejich skvělou protestní akci (demonstraci).
Domnívám se, že třeba s takovými naštvanými nezaměstnanými horníky z ostravska by bylo možné třeba i svrhnout vládu a provést defenestraci celého parlamentu
Ale vysvětlujte to lidem, kteří se domnívají, že Praha je pupkem světa.
Každá významější akce by měla mít svoji obdobu v každém krajském městě. To už by se české televizi nepodařilo ututlat. Jediný kdo to tak měl, byla NEzákladnám.
23.3.2015 22:07
RE: sebestřední pražáci
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?
Reakce na 329713
kdykoliv coby RODILÝ PRAŽÁK vlezu v Praze někam na uřad,slyším BURANSKÉ DIALEKTY...Všude jsou a honosí se auty s PRAŽSKOU ZNAČKOU...
No zato ta vaša pražáčtina vole, to je symfónia á la Megadeth (sumphony of destruction) )
Mimochodem si myslim, ze nejvetsi strach maji z toho, ze se nekdo utrhne a necha se tim transporterem prejet nebo rovnou zastrelit a ze to obehne svetova media! Dle meho toto je hlavni duvod tech organizacnich sachu. Proste neco podobneho jako kdysi v Cine. Proste nejakej dobrodruh typu Palach a spol. Az odjedou, tak si nekdo pekne oddechne. Upozornuju fizli, za ja to opravdu nebudu
Je smutné, že pojedou i přes Bohumín. Už teď se tu na severu Moravy dusíme smogem a k tomu ještě kolony vojenských vozidel? Kdyby jeli po kolejích, tak to by nám tu nesmradili. Kde jsou zelení? Kde je Bursík? Jak to, že neprotestují?
Bud rad, ze pojedou pres misto kde bydlis, muzes tak vyjadrit svuj nazor a na nic se nevymlouvat. Nekdo musi dojizdet. Nejaka zelenina je to posledni o co tady jde. Ja mem strach, ze se spis keca a ze tam bude par lidi, zbytek tam budou lidi hlavnme s malyma deckama, ktery budou chtit videt transportery. Ja to beru jako barometr. Jestli se nic nedomluvi, tak to pro me bude znamenim, ze cesi umi tak akorat pindat na netu a byt chytri tu na zvedavci a kdyz je potreba bud jsou lini, nebo posrani strachy. Tak kolik z vas co jinak diskutuji pod kazdym prispevkem vi ze tam nesmi chybet?
Správně. I kdyby to už muselo bejt, klidně mohliželezničním transportem jak je to obvyklý....
mě zarazila informace že ti cizí vojáci pojedou v plné polní s ostrýma v zásobnících. Je to vůbec legální aby tu projížděli cizí, byť tzv. spojenečtí vojáci s nabitýma kvérama??
ona ta munice neco vazi, tak treba si meri spotrebu a cas a ja nevim co. Proste neco si testuji, tak to simuluji naplno. Ohledne to co je legalni, to prece nemyslis vazne. Koho zajima nejakej zakon. a kdyby neco, tak se zakon ohne.
>mě zarazila informace že ti cizí vojáci pojedou v plné
>polní s ostrýma v zásobnících...
Jízda dragounská nebo drogounská? Co si asi ve svých obrněných vozech povezou, když si je nedovolí nikdo zkontrolovat.
Mě se líbí, že prosazují obecnou neutralitu. Zatímco ostatní neefektivně protestují proti něčemu. Jednou je to radar, pak proti NATO, nakonec proti průjezdu amerických vojáků. A vždy nakonec někdo za mořem vymyslí další věc pro postup salámovou metodou.
ND na to jde jinak. Neutralita ČR by tyhle pokusy zatrhla jednou pro vždy.
http://narodnidemokracie.cz/chceme-neutralitu/
Zajímalo by mě, jestli bych dostal pokutu, nebo něco horšího, kdybych si spletl cizí strom s vlastním a omylem ho pokácel. A ještě ke všemu by shodou nešťastných okolností spadl na silnici. A jako naschvál zrovna na té silnici, kde mají jet US okupanti. Pardon, vlastně spojenci.
Je tu nějaký právník, který by objasnil, zda by bylo nutné uhradit pouze škodu majiteli lesa a pokutu za poškozování cizí věci?
23.3.2015 2:56
RE: náhodné nehody v US konvoji
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?
Reakce na 329646
>Zajímalo by mě, jestli bych dostal pokutu, nebo něco horšího, kdybych si spletl cizí strom s vlastním a omylem ho pokácel. A ještě ke všemu by shodou nešťastných okolností spadl na silnici. A jako naschvál zrovna na té silnici, kde mají jet US okupanti. Pardon, vlastně spojenci.
A co tak vypustit nad ne az budou spinkat v nejakych kasarnach drony s kyblem ruzove barvy atd.?
23.3.2015 14:01
RE: náhodné nehody v US konvoji
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 70.?.?.?
Reakce na 329656
? - jake drony ?, .. a kyble ?
Pustit na ten jejich zelezny srot cigany - a do Nemecka budou utikat s holou prdeli. Na cigany strilet nebudou, to by byl antisemitismus, oni jsou tak nauceni z domu a jsou s ciganama v solidarite, protoze trpeli a ohrozuje je Putin. On je rozpinavy a chce nas prepadnout za ucelem zniceni "havel vecne zivy v nas" ! Putinovi neverte. A zamknete chlivky, schovejte zenske do sklepa a havluv obraz na pudu, aby na nej nesraly mouchy. Amici nas jedou osvobodit - a jsme v prdeli ! Libusi humanitarne znasilni a poleji benzinem, Semikovy konske ledviny pujdou do Kosova a Premysl na waterfosnu na Guantanamo ..., .. a prekupnici s deemograzii z gangu havloidu si zase nacpou srajtofli.
No jo, kde jsou hrdinní havlisté s kýblem růžové barvy teď?
Přebarvit ruský tank z WW2 několik let po plyšáku, na to měli "odvahy" dost.
Já bych volil tradičnější řešení. A to kýbl s močůvkou. Na to jen tak amíci nezapomenou
Ostatně, mostů je po trase dost, že?
MÁME VÁS RÁDI! JSTE LIDÉ! JSTE SILNÍ, ODVÁŽNÍ A SCHOPNÍ MUŽI!
Nemáme ale rádi vaše mocipány, kteří zneužívají vaší vojenské poslušnosti pro své geopolitické hry, které začínají false-flag iniciačními událostmi, a končí hospodářsky zlikvidovanou zemí a miliony mrtvých civilistů.
A když se po letech vrátíte domů a máte nadbytek času si zjistit, koho jste to vlastně zabíjeli a za koho jste ve skutečnosti byli ve válce, pak pácháte "syndromové" sebevraždy.
Převrat na Ukrajině nebylo přání obyvatel Ukrajiny, ale byl to převrat organizovaný USA a to několik let dopředu a s náklady řádově 5.000.000.000 USD.
Proto od nás nečekejte ocenění, až budete plnit úkol provokovat našeho skoro souseda Rusko stavěním vojenských štábů u jeho hranic. Úkol třebaže maskovaný jako ochrana Evropy před Ruskem.
Mohli by to slyšet, ta kolona bude komunikovat nejspíše na VKV taky by bylo zajimavé co si budou povídat mezi sebou. Jesli ještě jsou radioamateři by mohli poradit
23.3.2015 20:55
RE: Nápis, který se při průjezdu vojsk NATO nikde neobjeví:
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?
Reakce na 329657
Dnes už se to všechno šifruje.
http://www.nezakladnam.cz/cs/2057_nikdy-zadna-cizi-vojska-v-cr
Máme jedinečnou šanci ukázat svoji sílu a projevit svůj názor přímo těm, kteří celou provokaci zorganizovali.
Kdo nepůjde, nechť ho hamba fackuje.
Napadat vojáky v kolonách nemá smysl. Oni jen plní rozkazy.
23.3.2015 12:29
Hitler by měl z Dragounské jízdy radost!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
Drang nach Osten, na ja... http://aeronet.cz/news/demonstrativni-jizda-hitler...
Tak to tak sleduji a přemýšlím nad tím co se to vlastně děje.
Ve zkratce se mi zdá, že situace vybobtnala do opravdu komické obludnosti.
Celé se mi to zdá, jako "test" na koho si dávat pozor, komu věřit a komu ne. Projedou několika státy. V české kotlině se to ale opravdu mediálně rozmázlo. Ale nedalo se čekat nic jiného.
Politici udělali gesta a vedli řeči, které byli nabubřelé až hanba.
A reakce plebsu jakbysmet.
ČR JE v NATO (ať už s tím v duchu nesouhlasím velice silně) je to tak bohužel. Vztekat se že to rozhodli o nás politici bez nás nemá smysl. Jak jste si jistě všichni mohli všimnout demonstrace v naší zemi nemají valného účinku. Ani házení vajec.
Měli jsme mnoho let na to aby jsme jako obyvatelé něco dělali s tím jak se k nám politici chovají. Ale neudělali jsme. A provádět nějaká prohlášení veřejná "já s tím nesouhlasím a já taky ne" no hold to je asi jako říkat urpostřed bouře. "Protestuji proti kapkám vody"
Defakto samotný průjezd je jen formalita. Naši vojáci taky projíždějí různými zeměmi. Není to okupační vojsko. A když se NATO rozhodne že na naší zemi postaví základnu a politici to oštemplujou tak máme po ptákách. můžeme podepisovat petice jak vzteklý a nic s tím neuděláme. To že neprošel radar byla "klika ze zadnice". Prostě si to rozmysleli ale tady se to podávalo jako vítězství. Ale kdež iluze luze. Proč ? Protože už dávno vědí, že český národ stačí nechat jen řvát a řvát a moc se s ním nebavit a je po problémech.
Pes který štěká nekouše. A demonostrace nikdy neprovedla defenestraci. To je prostě čin a k tomu se tady nikdo nemá a bohužel mít nikdo nebude. A až se někdo bude mít dostane kulku mezi oči a nálepku terorista. A celej národ bude řvát jakej hajzl to byl a že si to zasloužil.
Pokud chceme dojít v relativním klidu a míru ke změně máme jedinou jedinou zbraň v ruce a to je občanská neposlušnost. Konec s placením daní, zdravotního a sociálního a tak dále a tak dále. Absolutně a masově. A kolektivní obrana. Jinak z mého osobního pohledu jsou naše vyhlídky asi tak nulový žádný.
V mediích nás odrazujou od házení věcí na kolonu. Jsou to hergot vojáci, těm vejce fakt vadit nebude. spíš jde o solidní PR. To že to média podala takhle zběsile prostě věci zatraceně vyšponovalo. Ale boded by ne, vždyť čechy to je kocourkov.
Osobně si myslím, že mnohem větší demonstarcí je absolutní nezájem o nějakou kolonu. Vyklidit ulice, zalízt domu, nevítat je nemávat nevěnovat pozornost, ať projedou městem duchů. Zatáhnout závěsi sem tam s nima zamávat. Věřte že pak by se báli vlastního stínu, jestli na ně nepřiletí RPGečko. Atmoška k nezaplacení. A až si tu budou chtí postavit základnu tak jít v tisících na místo kde se to má stavět. Bít se s policisty, bránit naši zem ale chodit s transparentem po václaváku nezastaví bagr.
Opravdu na tom průjezdu záleží?
Průjezd nevadí.
Vadí jeho zneužití pro demonstraci politického postoje vlády.
Vadí fakt, že na US army je házení vajec trestné a na prezidenty nikoliv.
Pochybuji, že lidé kteří nezvednou zadek, aby šli projevit svůj názor na Václavák, ho potom rychle zvednou aby zabránili výstavbě US vojenské základny.
23.3.2015 14:53
RE: Průjezd vojáků
elerik elerik (zavináč) centrum (tečka) cz 195.?.?.?
Reakce na 329684
A ? na václaváku si lidi poklepou na ramena jaký to jsou borci. Cháppci z BIS si udělaj záznami, provede se analýza. Národ je předvídatelnější. Nakonec se stejně pujdou přivazovat ke stromům jen "blázni" z greenpeace.
a ti co hrozí pěstma a vejcema budou doma skřípat zubama. Nebo pujdou na václavák (hihi)
Když se setkáte s americkou kolonou navrhuji gesto: ortočit se k nim zády a zvednout ruce nahoru. Dobré gesto ...
23.3.2015 18:26
Americká ambasáda vyhlásila grant pro české neziskovky!
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?
A co je obsahem grantu, no co asi myslíte... to by jeden blil. Takhle se ovlivňuje už nejenom mínění veřejnosti, ale rovnou policie a státních zastupitelství: http://aeronet.cz/news/zdroj-z-ct-nesmime-ani-hles...
23.3.2015 18:31
Cely svet bude sledovat jak se zachova vetsina naroda
Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?
Neni pochyb, ze novinari celeho sveta budou pritomni i na Vaclavskem namesti a neni pochyb, ze mnoho z nich budou podavat zpravy zkreslene.Jelikoz bydlim daleko od Prahy a pro nemoc nemohu se zucastnit, ale jak rekl ten Safr, pry objedna a zaplati autobusy tem, co budou chvalit NATO a USA.
Ta demonstrace nebude jen na prujezd Americanu, to by bylo malo, ale bude to obzaloba,jak nas drive tak chvalene americke vlady se za poslednich 30 let chovaji. Nestacilo jim,ze se rozpadl SSSR a ze zivotni uroven toho lidu se dale zhorsila, nestacilo jim, ze Gorbacov zastavil veskere vojenske zbrojeni a rozpustil i pak Varsavske smlouvy, nestacilo jim, ze se s Gorbacovem a posleze s Putinem objimali, aby za jejich zady svoje zakladny kolem Ruska rozsirovali, nestacilo jim, ze Evropane chteli zit v pratelstvi se vsemi narody a ze nechteli se michat do vnitrnich sporu. Nechteli mit klid nikde na svete a vsude infikovali nabozenske rozdily, nastacilo jim, ze umiraly statisice lidi
v Iraku a umiraji dosud,i kdyz dosadili svoji vladu.
Nestacilo jim ze v letadlech Malajsie zahynulo 500 lidi, aniz by zjistili vinika, nestacilo jim, ze Evropa ma ekonomicke problemy
a michali se do jejich zalezitosti a ovlivnovali cely bankovni system. Chteji mit svetovladu a k tomu vzdy pomaha nejednost narodu jako to bylo v davne minulosti a utek milionu lidi ze svych domovu- Nestacilo jim, ze s Putinem jednaji jako s vladcem nejakeho bezvyznamneho statu v Africe, ze se s nim nechteji setkat,ze ho izoluji, coz je nejen hluboce neslusne ve spolecnosti jednak s nekym, ktereho pred tim k sobe zvali.
Ben Hodges vysvětlil, proč kolona amíků projíždí přes půl Evropy:
"Smysl celé akce je v tom, abychom demonstrovali obyvatelům spřátelených zemí, nacházejícíh se v blízkosti Medvěda, že my jsme s nimi. Putin si neustále pořádá cvičení, přemisťuje vojáky i techniku kam chce a kdy chce - prostě po celém Rusku."
No - tak jo. Jenže co když se Medvěda vůbec nebojím a o žádnou ochranku nestojím? Budou mě chránit i přes můj odpor?
Nebo - odkdy je trestné, aby si jakákoliv země, které ještě zbyla nějaká armáda, pořádala cvičení a přemisťovala techniku i vojáky na svém vlastním území? K tomu je potřeba povolení od USA?
Článek na RT je právě o nesouhlasu obyvatel v ČR. Na videjkách je kolona v Lotyšsku. Asi tak nějak to bude vypadat i u nás.
Proč si neudělat pořádek s kolaborující vládou?Ta za to může a ne vojáci.Kdo dal mandát této vládě, že bude ignorovat názor a křik obyvatel?Tady je zakopaný pes!Ksindlové v politice.Můj názor je ten, že hlava všeho je Kalous!Tato vláda kašle na svůj lid.Neziskovky poroučí a oni tancují jak neziskovky pískají a emíci mají pod palcem celý západ!Když vystoupíme z Nato, tak dopadneme jak Srbové!Myslím, že jsme už absolutně na dně a nemáme šanci.Postříleli by nás jako psy!
Postříleli??? To je možné,ale napřed by se to mělo udělat s kolaborantskou usražidovládou,za vlastizradu je adekvátní trest trest smrti a likvidační vláda za celých 25 let neudělala pro národ ani jedno rozhodnutí ku jeho prospěchu.Zde je obsolutní trest a konfiskace veškerého majetku jedinou alternativou.
Vystoupení z teroristického paktu NATO není rozhodně nemožné,následné vystoupení z židovského lichvářského spolku EU spolu s anulací vyrobených závazků.Vyhlášení neutrality a vstup do celní unie RF a SNS,obnova těžkého průmyslu a strojírenství,znárodnění klíčových podniků,logistiky a prostředků komunikace.
Smlouva o vojenské spolupráci a pomoci z RF. Nezapomínejme,že jsme Slovanské národy a Rusku nevládne sionisty dosazený zrádce Gorbačov nebo úplatný ožrala Jelcin. Nezapomínejme ani na současný stav ruské armády a techniky.
Usraelští hermafroditi a pederasti mají největší strach z opětovného sjednocení slovanů a národů. To není,jako vraždit ručníkáře nebo pastevce koz.V jednotě je síla! I Vietnamci ty parchanty vyhnali de facto klacky!
Morálka,slušnost,ústupky,diplomacie a nenásilné protesty jsou pro ně známka slabosti,strachu a neschopnosti.
Oni rozumí pouze jediné věci,a to hrubé síle a olovu,právo na sebeurčení a jiný názor pro ně neexistuje a vlivem duševní a morální impotence vidí v právu jen a vždy pouze sami sebe!!
Je na čase ,se začít relevantně bránit,nebo jako národ jsme odsouzeni k zániku.
Národ,nemající odvahu k obraně,není vlastní existence hoden.
Je treba se opirat o nejaky dokument. Je treba tedy alespon si precist od Alexandra Solzenicina dve knihy Dveste let pospolu, Zrejme se nedaji dnes sehnat ale mely by se opisovat jako SAMIZDAT. Je treba mit nekde zakladni informace, jak se delala rijnova revoluce, kdo ji delal a kdo organizoval gulagy a kdo zotrocoval Slovanske narody. Ze rijnova revoluce 1917 byla organizovana a placena zapadem, specielne z USA, v tech knihach se lze docist. Rijnova revoluce 1917 nebyla totiz prace Slovanu ale prace Vyvolenych. A titi ovladaji USA take. A nyni po rozpadu Sovetskeho Svazu, coz bylo jejich dilo, se opet snazi Slovanske Rusy a jine Slovanske narody ovladnout. Vechny prostredky jsou jim napomocne. To znamena i lez.