Diskuze k článku

Házení rajčat na Zemana je OK, na amerického vojáka nikoliv!

Příspěvků 95

19.3.2015 0:16

Svätá pravda

Zlatan 89.?.?.?

Absolutný súhlas, treba sa postaviť na odpor ukážte im že sú neni u vás doma vítaní. Nenechajte ich prejsť bez zastavenia...

329412

21.3.2015 9:31

RE: Svätá pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 329412

http://protiproud.parlamentnilisty.cz/politika/156... [cool] [cool]

329554

21.3.2015 11:49

RE: Svätá pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 329554

MOC DOBRÝ ODKAZ, jen zopáknu pro případné zaujetí titulek článku:
Jejich provokace – naše šance: Proti americkému konvoji bojovým uměním Kodokan Judo? Velezrádný protiútok. Vláda a vlast není totéž. Lze do zeleného mozku zasít semínko pochyb?

329558

22.3.2015 12:12

RE: "turisté"

Kiviss 109.?.?.?

Reakce na 329554

Způsob
Myšlenka je rozumná, a snižuje možnost provokací.

"Turisté"
V USA je velká část mladých lidí po škole NEZAMĚSTNANÝCH. Vláda snižuje počet těchto nezaměstnatelných mladých mužů tím, že je vyžene na ulici, do kriminálu a v lepším případě do fast foodů typu McDonald's za minimální mzdu, ze které si nezaplatí ani nájem za byt.
Jako "karierní" alternativu jim nabízí armádu za pravidelný plat.
Z toho plyne:
"Turisté" budou pravděpodobně směska různě vyvinutých jedinců, různých etnik, z různých prostředí. (Mentální skladbou se příliš neliší od mládeže kdekoli na světě.) Čím trpí, je deziluze. Názorová plochost a frustrace násobená indoktrinací. S takovým jedincem je komunikace v uvažované chvíli a situaci často obtížná, riskantní a nepřináší očekávaný efekt.

329602

22.3.2015 14:44

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 329602

>V USA je velká část mladých lidí po škole NEZAMĚSTNANÝCH. Vláda snižuje počet těchto nezaměstnatelných mladých mužů tím, že je vyžene na ulici, do kriminálu a v lepším případě do fast foodů typu McDonald's za minimální mzdu, ze které si nezaplatí ani nájem za byt.

>Jako "karierní" alternativu jim nabízí armádu za pravidelný plat.

Ve vietnamske valce zahynulo přes 58,200 amerických vojaku. V prubehu valky americti mladici utikali pred narukovanim ze sve rodne zeme, a tak zoldaci chytali primo na ulicich (nezbyvalo nic jineho) uz i mladsi rocniky (sedmnactilete kluky - tedy v podstate deti) a vysazovali je primo ve vietnamske dzungli bez jakekoliv pripravy.

What's diferent?

A nebo:

12 Years of a Slave. Dlouha leta nechtel nikdo z Americanu ten filmovy scenar zpracovat. Nakonec se to podarilo a vloni ziskal Oscara. Pribeh je podle skutecne udalosti: Oblbnout, lapit a zotrocit. Tak tomu bylo s oblbovanim a lapanim cernochu, tak tomu bylo do Vietnamu a tak tomu je dodnes. Jenom ta forma je ponekud jinaci... jakoby humannejsi. Ale stejne zrudna. Pro imperialistticke zajmy.

329615

4.6.2015 13:04

RE:

KS KS 77.?.?.?

Reakce na 329615

nemáte rádi větnamce a chcete aby šli radši zpátky do Větnamu...........udělejte o tom reklamu nebudete litovat a větnamců se zbavite to vám můžu zaručit............asi největší hrozba jsou potraviny Princ v Děčině jeden kluk s holkou si tam jezdili a místo aby jim ten větnamec řekl aby šli pryč tak se rozeběhl a honil je dolů z kopce naštěstí je nechytil stalo se to dvakrat prosim uvažujte na reklamu o potravin Princ....................... [naštvaný]

334019

19.3.2015 0:32

Nejúčinnějším druhem protestu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 90.?.?.?

se už za c&k monarchie ukázala být tzv. "pasivní rezistence" na železnici, tedy naprosto striktní dodržování předpisů, což bylo nepostižitelné zákonem, ale způsobilo kolaps v dopravě. Zkušenosti předků mohou mít někdy cenu zlata. [vyplazený jazyk] [chechtot]

329414

19.3.2015 2:30

RE: Nejúčinnějším druhem protestu

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 329414

Bohužel, už se poučili z minulého režimu. Každý průjezd, třeba po trati, zajišťovalo ohromné množství prověřených policistů a armády. U každého vexlu, nastaveného po směru jízdy někdo stál, výhybka byla zamčená (to vždy) ale klíče od nich obsluze odebrali. V praxi to znamenalo, že přejezd po celé trase, nadjezdy tunely nádraží... byl v režii státních orgánů, nikoli zaměstnanců drah. Ti jen mohli přihlížet.

329416

19.3.2015 7:59

RE: Nejúčinnějším druhem protestu

ROMAN1 85.?.?.?

Reakce na 329416

...jsou jednoznačně volby. Nikoliv však jejich bojkot, ale volit protiváhu k domácím grázlům, přizdisráčům a vlastizrádcům.
VOLTE NÁRODNÍ KONGRES! (= ND + RSČMS + NP + KSH + ČSNS 2005 + ČHNJ) [smích]

329420

19.3.2015 8:21

RE: Nejúčinnějším druhem protestu

rimi 85.?.?.?

Reakce na 329420

>...jsou jednoznačně volby.
Presne tak, uz se o tom presvedcujem ctvrt stoleti a opravdu, funguje to velice dobre

329422

19.3.2015 6:30

VK- dobrá práce!

Lex DRUID 31.?.?.?

Chi chi, Vedoucí to dobře vystihl a skvěle napsal. Masového vraha Dahlgrena je potřeba našim politikům, soudcům a médiím stále připomínat a vždycky když s něčím začnou tak jim v tom pořádně vymáchat rypák.
A k tomu průjezdu amerických okupačních hord - okolo silnic předpokládaného přesunu i na dálnicích je dost "újezdů" s okolím převyšujícím silnici, vhodných jako "vrhačská stanoviště". Nelezte na nadjezdy a "jasná" místa, tam to bude mít obšancovaný Vojenská policie, rozvědka, kriminálka, dopraváci a vůbec veškeré šlapky co systém sežene, ale všechno obšancovaný mít nemůžou. Taky bacha, budou nás lovit (oni říkají monitorovat) vrtulníkama s termovizí a navigovat podle jejich údajů svoje pozemní lovce (ty námi placené šlapky). Než něco provedete, přemejšlejte. Já si jedu na svůj úsek natrénovat účinný dostřel různou municí a přesnost tuhle sobotu, až bude minimální provoz. Zároveň doporučuji zřídit si dostatečně skryté skladiště munice nedaleko místa akce několik dní předem - s platem zkažených vajec nebo kabelou nahnilých rajčat byste byli v lese nebo na poli u silnice dost nápadní a v den průjezdu budou kontroly a nemuseli byste se na místo dostat i s "municí". Já přidám krom zmíněného i pár mikrotenových sáčků naplněných červenou barvou symbolizující krev obětí amerických vrahů. Ať to mají pěkně ozdobený. Ale bacha, acetonka vám mikrotenový sáček rozežere a syntetika asi taky. Igelitový pytlík a balónek vydrží ředidla déle (asi jen minuty - tedy plnit z plechovky, lahve nebo petflašky těsně před použitím). Problém řeší latex nebo vodou ředitelné barvy. Sklo neházejte.
Závěrem snad jen - rychle projevit svůj názor tzn. honem odházet a pila pryč. A ještě jednou - přemejšlejte. (kde všude na vás můžou číhat [mrknutí jedním okem] )
Všem spolubojovníkům hodně síly, prozíravosti a zdaru - tohle už je vy vládní grázlové přes čáru a my už si od vás na hlavy srát nenecháme!!!

329418

19.3.2015 12:06

RE: VK- dobrá práce!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 329418

premyslim jestli by se nedal sestrojit nejaky primitivni katapult, zavesit tasku s "vajecnou naplni" a zamerit predem, a pak dalkove spustit.
Ale to by asi pri pruzkumu okoli trati prujezdu nasli.. I kdyz kdo vi...

329443

20.3.2015 21:21

RE: VK- dobrá práce!

ssa 77.?.?.?

Reakce na 329418

jo jasne. Neverim ti ani pul slova. Ti co maji nejvic reci...tak stoji opodal. Podle me staci debilni transparent. Protoze jde o to, aby TV nemohla pouzit zadnej zaber s lidma, protoze by drzeli Ami ho home. To je jasny vzkaz, ze tu jsou proti nasi vuli.
Vsadim se s vama, ze k nicemu nedojde, projedou a bude klid. Zadnej cech se nenecha zavrit. A po tomto varovani se uz vubec nemusi strachovat. Myslim, ze po cele trase bude tak 15 lidi s nejakym napisem a zbytek bude mit mavatka.
Mimochodem, kdyby jsi to myslel vazne, tak urcite by jsi to tady napsal. Prvni co bych udelal, ze bych si zjistil kdo jsi. Ukazalo by se, ze jsi tluchuba. Kdyby ne, tak by si te ohlidali a trenovat bys jel tak leda do cely, kde by te na 24 hodin zavreli bez udani duvodu

329527

21.3.2015 13:36

RE: VK- dobrá práce!

krel4u 76.?.?.?

Reakce na 329527

Podle me, jakykoliv transparent by svedcil o demokracii kterou mate.
Vase legitime zvolena representativni vlada schvalila projezd vasich barevnych bratru vasi unikatni zemi, jestlize se objevi nejake projevy ktere jsou mene nez sympatisujici, je to jen proto, ze je to ta cast ktera nutne prohrala u voleb a tedy se jen impotentne produciruje, Ovsem, v pristich volbach se vse zmeni.

329563

21.3.2015 16:04

RE: VK- dobrá práce!

Aja 82.?.?.?

Reakce na 329563

Myslím, že se mýlíte, mávat americkými vlaječkami půjdou ti, kteří volby prohráli, tedy především ty prezidentské.
S demokracií to má pramálo společného, ač se s ní kde kdo ohání, jaksi nefunguje, případně má o ní každý jinou představu.

329568

19.3.2015 6:46

Rajcat a pukavcu je skoda ....

Satanist 173.?.?.?

Projev nelibosti se necha vyjadrit i jinak a tak proc se k americkymu vojsku hromadne nevotacit zady, nespustit trencle na pul zerde a na ty buzeranty z USA nevystrcit (_!_) at se z takovyho vyjadreni nesouhlasu v ceskym krateru krome eraru kterej si nemuze dovolit honit celej narod po soudech posere i ten cernousek v bily kuce .

329419

19.3.2015 21:29

RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....

Sinuhet 91.?.?.?

Reakce na 329419

toto je presne ten druh odporu, ktorý je zákonný a nepostihnuteľný: niečo na spôsob Pussy Riot a Femen, lenže v opačnom garde, treba im to dať vyžrať. Myslím,že takto treba postupovať masovo a to aj pri iných príležitostiach, napríklad pri Pochodoch pýchy a pod.

329476

20.3.2015 7:05

RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 329476

... pri Pochodoch pýchy... No tam bych to zrovna neriskoval, otočit se zády a sejmout kalhoty... [velký smích] [velký smích] [velký smích]

329486

22.3.2015 0:11

RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....

Satanist 173.?.?.?

Reakce na 329486

Mate recht protoze jak psali v americkejch novinach dnes i buzeranti slouzej v US army. Vo jednom takovym z ceskyho krateru vim, z bejvaly Jugoslavie spacirem zkrz tunel se dostal bez rizika do Rakouska a v USA ( kdo vi co jim tam nalhal.... ) z cucfleka klarinetu to dotah az na serganta. [chechtot]

329585

22.3.2015 10:16

RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 329585

A co teprve tenhle bojovnik a obhajce americkych sracek....
http://mugshots.com/US-Counties/Florida/Okaloosa-County-FL/Jiri-Vecerek.31554311.html
Kdo ho nezna, at si zada do google.Vystavni kousek fanatika....

329592

24.3.2015 3:36

RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 329486

tak tak, abyste z toho pak neměl spíš pochod píchy [velký smích]

329736

19.3.2015 9:35

jana12345

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 213.?.?.?

http://www.armadninoviny.cz/ceskem-projede-konvoj-...

tu su vypísané postihy - co sa smie a co nie a je tu vysvetlená aj
,,sloboda slova,, uz aj petícia sa v zmysle zákona moze povazovat za pokus o statny prevrat a za porusenie tychto zakonov vam mozu zhabat majetok - nielen basa!!!

je pravda ze USA su majstri HYBRIDNEJ vojny, vid Ukrajina, nikdy neviete kto je provokater a ako zneuzije Vás a Váš protest na rozpútanie masakru a chaosu. Majte na pamäti, že to nie su Slovania a urcite nebudu voci nam taki zhovievavi a trpezlivi ako Rusi v 68 v Lesti /ked ich nasi vojaci nepustili, spravili si stanovisko v lese - lebo ich velitel bol chlap s dušou/

myslim, ze protest OBLIECT SA DO CIERNEHO, nosit trikoloru ci gregoriansku stuzku nemoze z pravneho hladiska byt postihnutelne,
ale ako tichy prejav nesuhlasu a vole ucinne.

pocas 2 sv vojny ked Holandsko obsadili fasiti a vydali nariadenie nosit zidom hviezdy, na druhy den hol. monarcha si vysiel na koni a na obleceni mal hviezdu, potom ho nasledovali vsetci ostatní ako prejav solidarity, fasisti s tym nemohli nic urobit

329427

19.3.2015 15:19

RE: jana12345

Rudy1 213.?.?.?

Reakce na 329427

nosit trikoloru ci gregoriansku stuzku nemoze z pravneho hladiska byt postihnutelne,
ale ako tichy prejav nesuhlasu a vole ucinne.


Jééé to je bezva nápad , pojďte nosit gregoriánské stužky,nejen nyní [velký smích]

329458

19.3.2015 10:07

Patriotism

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Kdybych nebyl zbabělec a uměl udělat velkej transparent, tak se tam půjdu postavit s tímhle: [smích]

This land is my land, it's not a your land,
So Yankee go home, to your New York Island,
Fuck out from our forests, to you Gold Stream Wallstreet,
This land was made for Me, not You!


Ta písnička je jejich druhá, neoficiální hymna. Všichni ji znají, učí se jí ve škole. Parodie by je mohla nakopnout do těch správných americko-patriotických míst. [chechtot]

Ještě k tomu přidat mapky Afgánistánu, Iráku a Jugoslávie a počty obětí,... a dva roky natvrdo jsou jistý.

Sem jen zvědavej kdy nám zavřou zavírat vysoké školy.

Nebo je zavřou jen "virtuálně", tak že na studia nebudeme mít?

329429

19.3.2015 12:38

"Zavřené vysoké školy"....

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 329429

Oni je dnes nepotřebují zavírat, jen na místa vedoucích pedagogů dosadí protekční učené idioty,jejichž všichni fotři měli ještě VUML, a ti už vše ostatní zařídí. Dnešní český vysokoškolský populační odpad už není mnohdy vhodný ani do armády. Jak primitivní byli kdysi za prvního protektorátu bošové, když něco zavírali, a pak je po válce všichni obviňovali z genocidy. Za třetího protektorátu se už děti bolševiků z druhého protektorátu poučili. Co se týče dnešních horentních sum za vysokoškolská studia kromě slováků, kteří v čechách stále studují bezplatně, solventní učený idiot je pak nejen když mu dovolí krást, ale i když dělá pokladního v Kauflandu nebo vrátného u bordelu daleko poslušnější, protože mu dali za ty prachy ve škole rozhled aby si uvědomil, co by nastalo, kdyby poslušný nebyl...

329447

19.3.2015 15:11

RE:

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 329447

No já bych ten "VUML" až zas tak nezatracoval.

Ono se hodně bolestně ukazuje, že o těch "Vrazích z Wallstreetu" a o asociálnosti kapitalismu měli pravdu!

A taky se ukazuje, že ten "Sociální kapitalismus" v západní Evropě byl jen kompromis, ke kterému byli dotlačeni existencí "Kapitalistického socialismu" u sousedů. [pláč]

Teprve teď nám v Evropě začínají opět ukazovat skutečný "Kapitalistický kapitalismus". A reakcí na něj je slyšet volání, že to chce opravdový "Sociální socialismus".

Zrušit dluhy, zrušit fiat money, zlikvidovat spekulanty a investiční hráče, zabavit jim majetek a naučit je pracovat a vážit si práce (spekulace není práce ale vychcanost), zavést základní příjem, ... zavést opět peníze kryté prací a ne dluhem, pákovým efektem a spekulací...

Možná by stačilo zařídit, aby (j)elita nehrála o zisky "Investiční poker" ale aby byla nucena zisky vrátit zpět do ekonomiky.

To se jim moc nechce, protože pak by se ukázalo, že řidiče hovnocucu nechce nikdo dělat a vydělával by několikanásobně víc než makléř na burze [chechtot]

[cool]

329457

19.3.2015 10:37

tak proč ...

kavol 213.?.?.?

> Bojí se. To je dobrá zpráva. Bojí se čeští vlezdoprdelisté a politické
> prostitutky, bojí se čeští zrádci a kolaboranti, bojí se havloidé. A bojí
> se i američtí Rambové: žoldáci poskládáni z populačního odpadu
> doplněného o dobrodruhy a kriminálníky z celého světa,
> bezcharakterní vrazi či zakomplexováni ubožáci navlečeni do
> mundurů a vyzbrojeni po zuby. Stejně se bojí. Navzdory svým
> pancířům a samopalům, navzdory státnímu represivnímu aparátu.
> Tak nás varují raději předem. Jak ubohé... a usvědčující...

https://www.youtube.com/watch?v=ooUUWIi7zQ4#t=471

329431

19.3.2015 11:28

RE: tak proč ...

Norman redakcia (zavináč) nadhlad (tečka) com 89.?.?.?

Reakce na 329431

Zrovna tie havloidné opice plastické sem dávaj.
Do boha s tým HNUSOM.

Toto je iné kafe, my nie sme sfetovaní ožrani, a angloameričania sú iné beštie, proti nim boli husákovci hlúpučkí dobráci.

329436

19.3.2015 14:39

RE: tak proč ...

kavol 213.?.?.?

Reakce na 329436

no, každý si vybere po svém ...

má smysl, abych se pokoušel dodat nějaký širší kontext na vysvětlení odkazu, anebo si mám ušetřit práci, neb na druhé straně jsou klapky nasazeny a kolovrátek připraven spustit?

329453

19.3.2015 11:04

Neuvěřitelný !

man 195.?.?.?

Naprosto neuvěřitelný blábol.... Místo abychom jako národ byli rádi, že jsme součástí NATO a z titulu svého členství se hrdě podíleli i na takových deklarativních akcích jako je průjezd 500 amerických vojáků s technikou napříč republikou, tak se někteří chovají jako idioti, pseudointelektuální hledači třetích cest, bez jakékoliv historické reflexe našich dějin. Měli byste si pánové vybrat, jestli se chcete identifikovat s euroatlantickou civilizací, nebo vám vyhovuje autokracie východního samoděržaví.

329434

19.3.2015 11:32

RE: Neuvěřitelný !

govind 146.?.?.?

Reakce na 329434

Hele ty dualisto, identifikuju se se svym srdcem a posloucham jeho hlas. Protoze at si vyberes Ivana, nebo Johna, vyjde to nastejno.

329437

19.3.2015 11:34

RE: Neuvěřitelný !

vj66 62.?.?.?

Reakce na 329434

Víte pane, ono to ani tak neni o vyberu vojsk, jako o vyberu idealu. A jelikoz jste si asi nevsiml, ze v USA jiz nejakou tu dobu plati tzv. Patriot Act = novodobe norimberske zakony, tak neni co resit. Odpovim proto primo - pokud jiz volit, tak demokracii a ne fasismus. Tedy spise to nam blizke soucasne Rusko a ne soucasne USA. Staci trochu premyslet a mate hned jasno, vse se totiz stale meni [chechtot]

329438

19.3.2015 11:36

RE: Neuvěřitelný !

RomanD 195.?.?.?

Reakce na 329434

Pan man, chýba Vám tam ešte jedna možnosť vo výbere... Čo takto trochu skutočnej samostatnosti a čo možno najviac nezávislosti?

Okrem toho Vám unikla pointa článku ktorá je vyjadrená v NADPISE a o to ide predovšetkým.

Hodiť vajce do najvyššieho ústavného činiteľa ČR pod dohľadom polície je OK, (v USA tuším za hodenie topánky 2 roky natvrdo) versus hodiť vajce, prípadne aj inak vyjadriť svoj postoj, voči NATO tak ste aj s rodinou bezdomoveci + pár rokov do chládku...

Je to na grc

329439

19.3.2015 11:55

RE: Neuvěřitelný !

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 329434

Přeju Ti vlastenče,aby Tě z tý euroatlanticky civilizovaný prdele co nejdřív vytáhli a poslali na Rusa,abyses mohl "hrdě podílet" na dalších důvodech k naší další "historické reflexi našich dějin",my tu reflexi,na rozdíl od Tebe učinili a zní právě plyne averze vůči proradnému a agresivnímu Západu a tomu Tvému NATO & Comp.....Potřebuješ to,"jak koza drbání"......... [velký smích]

329441

19.3.2015 13:14

RE: Neuvěřitelný !

jardaja 178.?.?.?

Reakce na 329434

pak si můžeš hrdě narukovat do první linie, blbečku.
Sráči jako ty ani neumí střílet, ale bojovýho ducha mají na rozdávání. Do prvního výstřelu. Pak zalezou a vylejzaj zase až když je klid a zase hlasitě křičí svoje moudra.

329452

19.3.2015 15:58

RE: Neuvěřitelný !

kavol 213.?.?.?

Reakce na 329434

Místo abych jako národ byli rádi, že jsme součástí Varšavské smlouvy a z titulu svého člensví se hrdě podíleli i na takových deklarativních akcích jako je ubytování 130000 sovětských vojáků ... oh wait [chechtot]

329460

19.3.2015 16:50

RE: Neuvěřitelný !

Malý a zvedavý 46.?.?.?

Reakce na 329434

Pán man je zjavne prívržencom euroatlantického anglosionistického samoderžavia.

329464

19.3.2015 17:02

RE: Neuvěřitelný !

Venny 93.?.?.?

Reakce na 329434

Je neuvěřitelný jak lehce děláte vy a vám podobní rychlé závěry: pokud se mi nelíbí průjezd americké vojenské techniky (s OSTROU municí zřejmě i na lafetovaných zbraních - neuvěřitelné, tohle si tu nikdo od 68. nedovolil!, ani "domácí armáda" ne), jsem podle vás automaticky příznivec a sympatizant nějaké východní kabaly. Vážený, důvod je daleko prostější - já už tu jednou cizí tanky a vojáky zažil, moji rodiče dokonce 2x. A hrdě se hlásit k výdobytkům západní civilizace po tom všem co ve světě vidím? To bych musel "bejt blbej nebo mladej". A to už dávno nejsem... [cool]
Na druhou stranu - bude to asi estráda, když kolona válečných hrdinů zastaví na předem určeném místě a k nim přijde skupina "studentů" nejlépe ze soukromých a katolických škol a s nimi regionální politici, co se potřebují zviditelnit, a předá US Army zdravici, jak když přijeli na návštěvu soudruzi ze Sovětského svazu. A okolo bude špalír loajálních, dobře prověřených a hlavně prošacovaných občanů, třímající v PRAVICI vlaječku s pruhy a hvězdami. [vyplazený jazyk] Bůh ochraňuj Ameriku! [chechtot]
Jestli tedy mají potřebu hnát to přes ČR, tak jedině na vagónech, se zašpalkovanou a zaplachtovanou technikou, bez munice, hezky zalezlí ve vagonech typu Bai a Be s kamínky na dřevo uprostřed, ve kterých vozili na cvičení nás. Polňačku mají taky, tak papat hezky za svoje. A pojede se, až bude v grafikonu díra, ne že se bude zdržovat pravidelná osobní a nákladní doprava. [velký smích] V Bohumíně naložit a v Chebu připojit za německou mašinu směr Norimberk. Těšilo nás, boys! [cool]

329467

20.3.2015 11:54

RE: Neuvěřitelný !

man 195.?.?.?

Reakce na 329467

Nemá smysl se věnovat reakcím bandy idiotů na můj příspěvek, proto se vrátím jen k tomu vašemu. Nezavnímal jsem nikde informaci, že přesunovaná technika bude vybavena ostrou municí i pro lafetované zbraně. Já už také nejsem nejmladší a cizí tanky jsem tady zažil také, ale úplně v jiné roli a 100 % vyzbrojené ostrou municí. A taky si velmi dobře pamatuji ČÍ to byly tanky....A protože my si zkrátka nemůžeme dovolit být neutrální, jak výše mudruje nějakej mudrlant, a přestože to jakkoliv vypadá čtvrt století po skončení studené války smutně, evropa se opět začíná bipolarizovat. A doufám že většina národa má jasno na které straně chce stát.

329497

20.3.2015 14:53

RE: Neuvěřitelný !

U 85.?.?.?

Reakce na 329497

Nuž, v prípade, že fakt k niečomu dôjde, dlho stáť nebudete, skôr ležať hore vtákom (a my s vami [pláč] ). A tí, ktorí budú prechádzať pre Vašu (samozrejme ani pre našu) záchranu nehnú ani prstom.

329512

20.3.2015 16:04

RE: Neuvěřitelný !

Venny 93.?.?.?

Reakce na 329512

Spíše souhlasím s vámi, než s přispěvatelem MAN. Nehnou ani prstem a pokud bude taková situace, hodí nás přes palubu stejně, jako to udělali jiným svým spojencům, třeba už z dob studené války. Vždyť už jenom to právo vyjímečnosti, které si americká vláda přisvojuje a hlásá do světa, je mrazivé a znepokojující. [naštvaný]
Cizí voják je cizí voják. A když jede hlavním městem jiné země ozbrojen v OT, nemůžeme mít jinou asociaci než 39. a 68. rok.
Tady již nejde jen o to, na čí straně jsme, ale o holé přežití planety.

329517

20.3.2015 20:11

RE: Neuvěřitelný !

P.A.Semi 79.?.?.?

Reakce na 329497

Nehlede na nesmysly, ktere jste, mane, psal - vypadalo to na mladeho a hloupeho, a ejhle, on je starsi a hloupy (nebo najaty?)...

Tak vy si pry pamatujete "ČÍ to byly tanky" ?

Ci tedy byly?

Nebyly ruske, byly sovetskeho svazu, poslal je sem Ukrajinec Brezhnev. Posadky byly ze vsech moznych statu (jiste vcetne Rusu) od Labe po Vladivostok...

Kolik ze tu bylo obeti tehle invaze? (Pry asi 170...) Kde, kdyz naposled zasahovala americka intervence (a ze jich bylo!), bylo takhle malo jako 200 obeti?!

Kde mate jakou Ruskou expanzi, pred kterou se mame bat?
Krym byl pokojne vitezstvi demokracie a svobody lidu nad uzemnimi zajmy mocipanu, a rusti vojaci pouze POKOJNE udrzovali mir, nepadl pri tom jediny jejich vystrel proti cloveku...!
Kde naposledy americane rozsevali demokracii beze zbrani, tajnych agentu, bez ekonomicke nebo ostre valky?

Vede snad Rusko ekonomickou valku proti Evrope, nebo vede Evropa v zajmu Americanu a ke sve vlastni skode ekonomickou valku proti Rusku, ktere se rika "Sankce"...?

Muzete mi take rict, kde za poslednich 30 let po odchodu z Afganistanu rusove valcili - krome obrany jizni Osetie pred utokem? Byla snad v Gruzii po jeji porazce nainstalovana loutkova vlada Moskvy?
Na kterem kontinentu za tu dobu americane nebo jejich najati agenti nevalcili v ostre nebo hybridni valce? (poradim: v Australii a na Antarktide...)

Je snad v Novorosii vic ruskych dobrovolniku, nez kolik je evropskych dobrovolniku v Syrii? Dodali tam aspon desetinu vojenske techniky, nez americane a dum Saudu - jejich spojenci - dodali vrahum v Syrii, je tam snad aspon desetina obeti, jako v Syrii?

329525

20.3.2015 22:17

RE: Neuvěřitelný !

Marnotratník 91.?.?.?

Reakce na 329434

S USA jsem byl před 11.zářim. Pak zkurvili život VLASTNÍM občanum a pak hurá do afganistánu.. a od té doby se okolo válči. Schválně jestli víte co byl za rok, když zhořelo v USA pár baráku.
Nikdo nikdy neřekl, co měl SADAM společneho s New Yorkem. A kdyby se utočilo kvůli ZHN, tak by muselo OSN vyslat armádu do USA už v roce 1945.

Problém je, že nechci být ani s Ruskem ani čínou. Tam je to ještě horší. Napadá někoho nějaká REÁLNÁ alernativa?
Nebo musíme být kolonie až do konce světa? (my CR)

329533

22.3.2015 12:54

RE: Asi Vás nepotěším

Kiviss 37.?.?.?

Reakce na 329533

Šance tu je - reinkarnace. Tzn. jiné tělo a jiná adresa [mrknutí jedním okem]

nebo

Uvědomit si (zjistit si), jak na tom byli lidé ČSSR před r.1989, zároveň porovnat ekonomické poměry tehdejšího okupovaného ČSSR a jeho okupanta SSSR ...
(okupant měl paradoxně NIŽŠÍ životní úroveň než okupovaný)

... a totéž udělat se současnými parametry "svobodného" ČR a "demokratických spojenců / přátel" z USA.

Ten zbytek záleží na Vás.
Pokud budete žít, vždy bude nějaký "mus".
Přinejmenším se musíte občas nadechnout a vydechnout. [smích]

329605

23.3.2015 10:46

RE: Neuvěřitelný !

Silvia Kišidayová 85.?.?.?

Reakce na 329434

Súhlasím a ďakujem za túto reakciu...

329668

19.3.2015 11:49

Vzdělaní Američané emigrují do Čech

vj66 62.?.?.?

Je tedy zbytecne se ptat, zda-li Rusko, nebo USA. Jejich obcane v tom maji sami jasno, jen zdejsi kolaboranti jakoby stale "tapali" [chechtot] http://www.blisty.cz/art/76854.html

329440

19.3.2015 11:56

Regulérní cvičení

nazdar 178.?.?.?

Obávám, že toto není žádná „spanilá jízda“, žádná deklarativní akce, jak někdo uvádí, je to něco horšího. Je to regulérní cvičení. Cvičení na prověření tras, pro dopravu vojenské techniky na Rusko-Ukrajinské válčiště. Pro případ, že budou polská a rumunská letiště již rozbitá, potom přijde ke cti i vzdálenější, pražské letiště.
Měli bychom toho využít, jako velké příležitosti, jak dát najevo, co si o připravované válce myslíme. Jak na trase, tak v místech ubytování. Bude to hlavně signál pro naši vládu.
Píšťalky ssebou.

329442

19.3.2015 13:00

RE: Regulérní cvičení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 329442

Cvičenie ... cvičia si útek z Pobaltia? [velký smích]

329449

19.3.2015 13:10

RE: Regulérní cvičení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Reakce na 329442

Jasně, GENIÁLNÍ, využít to k zrealizování "Barevné kontrarevoluce" [chechtot]

Všichni lidi po cestě by měli mít nějaký společný barevný symbol a třeba tu Píšťalku [smích]

Český koncept "Akustické kontrarevoluce" [chechtot]

A při každém pokusu o projev je vypískat.

Ty "barevné symboly" jsou jednoduché, nic se nemusí vyrábět, kus barevného oblečení má doma každý.

Jen by to mělo symbolizovat něco (anti)amerického - Greenhorni, Yelowstouni, ... ?

Nebo by měl každý sebou Vidle - coby parodii na americké V-čko. "Česká vidlácká kontrarevoluce" [chechtot]

329451

19.3.2015 17:54

RE: Regulérní cvičení

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 329442

Nejlepší by bylo, je vypískat v místech ubytování Vyškově, Pardubicích a Liberci. V Praze už to bude asi dost hlídané.

329470

19.3.2015 12:52

Analogie?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

No, chtěl jsem České Associální Demokraty
Židoše AIPAC Zemana,
Dluhoslava Nedělku,
Luboválka Zvorálka české zahraniční poblitiky

přirovnat k protektorátním politikům
Emilu Háchovi,
Rudolfu Beranovi,
Aloisovi Eliášovi

Ale když jsem to studoval ve Wikipedii, tak to byli lidi, kteří pro stát a národ skutečně něco dokázali, to by pro ně byla urážka. Současní poblitici jsou jen uctívači Sv. Donáta a absolventi Stračí akademie Sociálně-tunelářského inženýrství.

Jedná se o skutečnou asociální protektorátní patolízalskou vládu realizující agendu "ekonomického otrokářství" velkého Amerického bratra.

Stačí jeden příklad - Poplatky za televizi a rádio - když se na něj podíváte "zdravým selským rozumem". Má to být služba celé společnosti, ale v okamžiku kdy se dostanete do finančních potíží a řešíte dilema jestli zaplatit nájem, koupit jídlo nebo léky, ... tak jako první musíte prodat televizi, rádio, mobil s rádiem, autorádio, ... jinak vám hrozí státem organizovaná EXEKUCE s následky zabavení bydlení!

Pokud žijete "z ruky do huby" a za rok ušetříte jen pár tisíc, tak 2000 za televizi a rádio jsou strašně velké peníze!

To samé platí o tisícových pokutách za přestupky nebo "jízdu na černo", ke které jste nuceni, když na ni nemáte.

Už dávno se nejedná o "sociální stát", či "sociální kapitalismus" ale o státem organizovaný "sociální teror"!

Ministr nuancí, majitel meduálního končernu MAFIRA, Andrej Hrabiš je také kontroverzní osobnost. Na jednu stranu jako jediný něco dokázal, na druhou stranou jeho evidentním cílem je likvidace schopnosti lidí uživit se sami.

Nepochopil ani základní princip ekonomiky státu, že danit se dá až nadhodnota - to co lidem zbude po zaplacení životních nákladů.

A že kreativita, podnikavost, motivace, radost z práce, hrdost ,... vyrůstá z "podhoubí", které není vidět. On za prvotní považuje placení daní.

Tento stát ovládá banda egoistických promiskuitních asociálních hovad.

329448

19.3.2015 18:10

Lze se na to dívat i jinak...

Jirkap 77.?.?.?

Metallica,Iron Maiden,AC DC a jiná (nejen)rocková seskupení mívají občas světová turné.Proč by ho nemohla mít i americká armáda? !!!!!

329471

19.3.2015 18:59

jen sociologicko-psychologický průzkum

JanaJ 78.?.?.?

našeho obyvatelstva, jak bude snášet případný delší pobyt US jednotek, že..
pro většinu lidí to bude leda divadlo či muzeum, za které nemusí platit...
řidiči budou místně naštvaní a notoričtí kverulanti si zazlobí...
teď ještě o nic nejde, inflace je přijatelná, akorát nám zdraží elektroniku protože nemáme juany ,ale leda FED dolary, že..

329472

19.3.2015 19:47

Jen projevy zoufalství

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 217.?.?.?

z končící hegemonie dolaru a západních elit, které si z celého světa velmi dlouho dělaly hromadami nyní už virtuálních peněz, úvěrovým otroctvím, podvody, intrikami a mediální propagandou své novodobé kolonie a z jejich obyvatel své otroky. Vždy pod falešnou vlajkou šíření demokracie, svobody a lidských práv.Zmocnili se nejen velkých bank a firem, ale koupili si i státní aparát.Když ani to jim nestačilo, začalo bombardování, Majdany,barevné revoluce, atentáty,sabotáže atd.v zemích neposlušných, surovinami bohatých nebo strategicky položených pokrytecky vydávané za obranu jejich zájmů. Mezi myslícími už nemají přátele, jen chamtivé a zkorumpované poskoky.Bohužel, stále ještě na významných postech.

329474

22.3.2015 10:14

RE: Jen projevy zoufalství

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 329474

No, ta hegemonie dolaru hned tak neskonci. A ze jste jim skocili na ty reci o demokraciji je vase chyba, oni si vsechno koupili a zotrocili pro sebe. ne jako Ceska vlada ktera to bud prodala, rozdala nebo zproneverila.
Me tak troche popuzuje Ceska sebedulezitost. To se tak casto nevidi u narodu ktere jsou opravdu dulezite. Kdyz vam nekdo rekne:nastudujte si to, s takovou sebedulezitosti jakoby mel pulmetrove prirozeni, a pritom ve wall street journal maji vysvetlivky u kazde financni tabulky.
Ne, Cesi si nkdy nebudou moci efektivne vladnout, protoze jsou na sebe svine, kdo ma troche mensi moc, stane se z nej svine. A ostatni to berou s ohnutym hrbetem. Jen pisou slohove ukoly jake by to bylo kdyby meli koule.

329591

19.3.2015 20:12

Ještě doplnění k závěrům článku

Lin 88.?.?.?

Dovolím si doplnit článek ještě o svůj pohled na "dragounskou jízdu". Vzhledem k tomu, že už v minulosti (konkrétně i minulý rok) se přepravovali "natovci" přes naše území - jak tvrdí i hlásná trouba IDěs, můžeme se ptát, proč zrovna nyní se to děje takhle veřejně a za velké medializace. Myslím si, že jde o "test českého národa" - tj. na kolik je již zpracovaný, že stráví přítomnost a průjezdy cizích vojsk. Ne na tři noci, ale na stálo. V NATO máme svou předurčenou roli a tou je být logistickou zemí, jakýmsi týlem hned "za frontou". A protože ve válkách vždy rozhoduje, jak máte zabezpečený týl, musí se to vyzkoušet. Amíci, i přes své chabé znalosti historie dobře vědí, že k cizím okupačním vojskům zrovna moc sympatií nechováme. A kdo by potřeboval ve svém týlu nějaké sabotáže, blokády, schválnosti - nebo nepokoje v zemi, demonstrace, svržení jim loajální vlády?
Média i "maršál" Stropnický, tvrdící "však to není nic zvláštního, jde jen o pomoc, je to obvyklé..", nás jen pomaličku zpracovávají k situaci, že to tak bude (vaří nás jako tu žábu).

329475

19.3.2015 22:00

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

Vladimír Stwora editor (zavináč) zvedavec (tečka) org 185.?.?.?

Reakce na 329475

Ano. [pláč]

329477

19.3.2015 23:14

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Reakce na 329475

Jaké informace by ten test měl poskytnout? Že je v Česku u moci servilní, proamerická vláda, každý ví, tím spíš Američané. Široké a organizované občanské protesty vždycky někdo v pozadí řídí a financuje, o tom přece Američané sami vědí svoje, nebo ne? Nikdo takový tady ale není.

V roce 1968 i 1938/39 existovala aspoň dočasně státní struktura a sdělovací prostředky působící proti okupaci. Teď mají okupanti v rukou obojí, tak co by se mělo testovat? Spontánní odpor obyvatelstva? Ale proti čemu konkrétně? Odpor přece vždycky závisí na tom, jak se okupanti v zemi chovají a narůstá postupně. A pokud jsou u nás diverzní skupiny (jako že v případě války tu určitě nějaké budou) tak na sebe mají upozornit kvůli bezvýznamnému přejezdu pár vojenských vehiklů? Pokud to je přece jen test, tak pouhá nepřítomnost jásajících davů je indicie velkých problémů pro případ, že o něco opravdu půjde (a bude to obyvatelstvem tak vyhodnoceno).

Podle mého názoru to ale není žádný test, ale snaha za co nejméně peněz a nestydatě levně podpořit upadající proamerickou kolonu u nás. Jako vzkaz Rusku je to směšné, ale naivní a proamericky smýšlející část obyvatelstva to má uklidnit. Ve skutečnosti by tyhle jednotky vzaly roha při první příležitosti, a použili místo toho jaderné zbraně na našem území, aby zastavili postupující ruskou armádu. Střední Evropa je nárazníková zóna, odepsaná už předem a Yankeeové nemají v plánu umírat a už vůbec ne za nás (nebo za své příznivce u nás). Takhle škodit a ničit na dálku, s napadenými se nikdy tváří v tvář nepotkat a doufat, že na vítězství to bude stačit... No, nebude.

329479

20.3.2015 0:07

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

Andrew Siddur 77.?.?.?

Reakce na 329479

Dobře napsáno.

329481

20.3.2015 22:08

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

rad 77.?.?.?

Reakce na 329479

konecne nekdo, kdo chape, co je cechacek zac. Ja jen doplnim, ze si to vsechno zaslouzime. Proste tech co pouzivaji mozek a maji svedomi je malo. A pokud jim jste, asi se za nas narod stydite.
Mozna si to, ze nas v Evrope nerespektuji zaslouzime. Krasne to bylo videt v 90s, kdy jsme pro nemce byli jak chudi cikani. Ted uz mame adidasky a lepsi auta, ale divaji se na nas porad stejne. Kdo to nevidi, to nevidel nikdy, ale ja jsem na to citlivej. Dokonce i vzdy chudi Italove, kteri by meli drzet hubu, protoze jseou neschopni a vzdy tam byla chudoba- az po valce se zvedli a zapad tam zavedl blahobyt. Tak i pro tyhlety machometance nejsme partneri. I kdyz to tak je, tak stejne cechacek leze zapadu, kterej nas nebere jako partnery a nikdy nebude, do prdele. Pro Itala, Francouze atd je CR stejna prdel jako Madarsko. Nikdy k zapadu patrit nebudeme a to je uz po 25ti letech vice nez jasny. Muzeme si za to samy, protoze Cech odira Cecha. A to dela uplne dobrovolne, nikdo nas to nemusel ucit. Toto je v takove Francii, Nenecku nemyslitelne. A nakonec ani ve Spanelsku, kde v pripade potreby nastoupi miliony demonstrantu- opet u nas nemyslitelne. Nesnasim tenhle krater. Predci to mysleli dobre, ale nedomysleli, ze nejvetsim skucem si budeme my sami a ze si neumime vladnout.

329530

22.3.2015 12:48

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 329530

Mate absolutni pravdu. na Slovany se na opravdovem Zapade divaji jako na Mexicany Evropy. Ale, Mexicani se divaji skrz prsty na zeme ktere jsou jizneji nez mexiko, Italove zase na sve jizni spoluobcany, ja nemam rad slovaky polaky a rusaky, tak nejak instinktivne, a nemuzu se toho zbavit. Slovak muze mit treba akademicky titul a ja si vzdy predstavim pasaka ovci, nebo rusak, tahleta proruska nalada je jen ze zoufalstvi z vlastni politicke situace v zemi, ale predstavte si mit ty primitivy opet zde.

329604

22.3.2015 14:16

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 85.?.?.?

Reakce na 329604

Myslim, ze Rusi uz tak skoro vylepsovat inteligenciu Cechov nepridu. A vy mozete zostat v takom bezodnom primitivizme, aky si tu predviedol Ty.

Vzhuru do najtemnejsich temnot ceskeho primitivizmu. [bliji]

329612

22.3.2015 13:53

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

Lin 88.?.?.?

Reakce na 329479

Jistě, v mnohém máte pravdu. Podpořit pátou (a šestou) kolonu u nás? Možná - i když - ti budou sloužit svým pánům do té doby, pokud budou u moci (a u moci budou udržovat i je) a dokud budou platit. Až tyto důvody pominou, najdou si jiného "pána" - nic jiného totiž neumějí. Jenkí nemají v plánu umírat - asi jako žádný voják. Pokud jenkí v Evropě bude bojovat, tak ne za naše zájmy (pravda), protože my žádné své "národní zájmy" s tímto loajálním vedením nemáme = jsou jen zájmy "pána"- kolonizátora.
A ten test českého obyvatelstva má více vrstev. Právě proto, že vláda i média mluví stejnou řečí jako okupant. Jak chcete zjistit, co si skutečně myslí obyvatelstvo a do jaké míry to s odporem myslí vážně?
A doplnění k "proruskému" a "proamerickému" postoji: myslím si, že i toto označení je manipulace. Copak je to o zemi či národnosti? Nemusím milovat Rusko, abych dneska zastávala "proruský postoj". Konkrétně mně jde o to, kdo zastává prolidský a neválečný postoj. Nebudu podporovat nikoho, kdo štve k válce cizíma rukama (tj. svou krev prolévat nehodlá, chce, aby tekla krev cizích - už jste někdy viděl, aby "elity" nebo jejich děti umíraly na frontách?). Budu podporovat každého, kdo východisko z problémů hledá vzájemnou domluvou, spoluprácí. Až bude mít prolidský postoj třeba Izrael, budu ho podporovat taky. Budu "proizraelská" ?
PS: ke komentáři níže, který píše o "čecháčkovství":
- pane, uvědomujete si, že takto stojíte na straně zrádců? Náš národ má za sebou tolik hrůzy, o jaké se mnoha národům (včetně Ruska) ani nezdálo. A je zázrak, když v genetickém kódu některých příslušníků národa stále ještě existuje cosi jako vlastenectví, láska ke své vlasti a neporobený duch. A vy - místo abyste ho pomohl vzkřísit - ho ještě ubíjíte.

329610

20.3.2015 21:59

RE: Ještě doplnění k závěrům článku

rad 77.?.?.?

Reakce na 329475

Aha a jak si stupidnim prujezdem NATO jednotek zajisti informaci o tom, zda jsme apaticti nebo "do akce". Blbost. Prosim vas je jasny, ze jeste budou rozdavat mavatka a ti co se tamm prijdou podivat budou z 90ti procent Nato uctivaci. Zbytek bude v praci nebo doma. Nechapu jak nemuzete pochopit, ze nas narod je uz davno zpracovanej a hlavne je zbabelej. Jsme nejzbabelejsi narod v Evrope. Dle me idealni narod pro kohokoli, kdo se ho zmocni. Vzdycky jsme to tak meli, at tu byl kdokoli. Nemam o nas iluze.

329528

19.3.2015 22:40

Konecna

aslent 85.?.?.?

Tak uz zadne 2 roky, ani 10 let, ale 20 roku za mrizemi v pripade konani ve skupine:
http://domaci.eurozpravy.cz/zivot/115913-utok-na-k...
Jeden clanek proti kolone vysel na AE a "retoriku vyhrotil" Sputnik tim, ze otiskl rozhovor s mluvci Ne zakladnam.
Staci 2 clanky a republika je malem rozvracena, zatimco z druhe strany se vali cela lavina souhlasu.
Kam jsme se to dostali? Kdyz letaly vejce na predsedu vlady, byla to ohromna legrace, kdyz na prezidenta, byla legrace jeste vetsi a policie jen stala, koukala se a nekonala. Zato v pripade hodu vejcem na obrnene vozidlo pujde o rozvraceni republiky.
Taky si prijdete jako v 50. letech?

329478

19.3.2015 23:47

PRYČ S OKUPANTY AGRESORY A VRAHY

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 37.?.?.?

Spravedlivý:

"Armádní noviny důrazně varují ty, co by chtěli zakročit proti konvoji USA"

- Já zase DŮRAZNĚ VARUJI pisálky, ARMÁDU A POLICII
- a to KONKRÉTNÍ OSOBY CO BUDOU "OCHRAŇOVAT NAŠE uSSraelské OKUPANTY", že se tím
DOPOUŠTÍ VLASTIZRADY !!!!
[bliji]
.. A tyto KONKRÉTNÍ OSOBY BUDOU také v budoucnu NENÁVIDĚNY CELÝM ČESKÝM NÁRODEM A SOUZENY ZA VLASTIZRADU !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

..mimochodem házení rajčat na Zemana je OK, ALE NA USSA OKUPANTA SE TO NESMÍ !!!???!!!

tak s tím MAINSTREAMOVÝM OBJEDNANÝM PROUSSRAELSKÝM ČLÁNKEM SI JDĚTE VYTŘÍT PRD*L !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! [bliji]

329480

20.3.2015 4:07

Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

Počítám, že Bohuš Sobotka vezme šrajtofli a zacvaká to ze svého... [smích] http://aeronet.cz/news/americke-transportery-pojed...

329482

20.3.2015 6:19

RE: Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 329482

A kam tu dálniční známku budou lepit?

329485

20.3.2015 10:51

RE: Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 178.?.?.?

Reakce na 329485

Známku nalepí veliteli vozidla, co kouká ven, na obličejový štít. Proto ho musí mít čistý a ne od rajčat. Na to je předpis.

329493

20.3.2015 14:48

RE: Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...

U 85.?.?.?

Reakce na 329485

Ako vozidlá nad 3,5 t by mali obrnené vozidlá zaplatiť za použitie diaľnic a ciest 1. triedy mýto (myslím, že v Česku sa toto od Slovenska veľmi nelíši), prípadne aj príplatky za nadrozmerné náklady a nadmernú záťaž . [mrknutí jedním okem]

329510

20.3.2015 11:10

Kolona na tenkém ledě.

jh111 141.?.?.?

Vezmeme-li v úvahu, že v Čechách se běžně přetírají tanky na růžovo,
hodně souprav metra a železničních vagonů a domů je upravováno sprejery.
A jestliže bojová OT mohou být zničena rajčaty a vajíčky (chránit koho, co?)
Dokáži si představit, v jakém stavu bude kolona opouštět naše území, při standardní činnosti policie. Jestliže policie prokáže zvýšenou aktivitu, tak zároveň ukáže, že zde není pro daňového poplatníka.

329496

20.3.2015 22:11

RE: Kolona na tenkém ledě.

rad 77.?.?.?

Reakce na 329496

jo maluji se na ruzovo, ale jen ty ruske a jeste David Cerny na to mel povoleni od magistratu. Mimochodem, by me zajimalo, ci je synek, protoze nejlukrativnejsi zakazky a instalace vzdy dostane jeho firma. To jaky ma cerny styky a jak dlouho se drzi u umelecke moci by mel nekdo studovat. Je to protekcni, provereny a systemem vytvoreny kumstyr.

329531

20.3.2015 12:17

Hádzanie paradajok.

masmil 85.?.?.?

Ide totiž o to, že, ak takého hádzača vojak USA zastrelí, súdnictvo ČR nemá právo súdiť ho podľa právneho poriadku ČR. Občania USA nepodliehajú jurisdikcii žiadneho štátu sveta. A naopak... atď..

329500

23.3.2015 21:11

podléhají české jurisdikci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 329500

To není pravda. Na našem území podléhají české jurisdikci.
To že je armáda nevydá a pošle je zpět do USA, čemuž budou čeští politici jen připosraně přihlížet, to je už jiná věc.

329717

23.3.2015 21:14

podléhají české jurisdikci

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 329500

To není pravda. Na našem území podléhají české jurisdikci.
To že je armáda nevydá a pošle je zpět do USA, čemuž budou čeští politici jen připosraně přihlížet, to je už jiná věc.

329718

23.3.2015 22:34

RE: podléhají české jurisdikci

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 329718

Kdyby ti us "Vondráci" vondrující čs.krajinou podléhali české jůristdikci,nikdy by nesměli vondrovat jen tak krajinou s plným "palebným průměrem",jako za války..... [oči v sloup]

PS:všichni,kdož byli na vojně to ví,jaká pravidla platí pro přepravu tohoto druhu a ví,že oni je nebudou respektovat....takto se chová jen okupant....uvědomte si to,jsme okupovaná země a "naše armáda" je jen něco jako protektorátní "Vládní vojsko",neboli lidově "Háchovi melodyboys"!!!.....

329722

20.3.2015 13:00

tzv ."Vláda" ČR nemá jakoukoliv legitimitu!

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Především je nutno si uvědomit,že v současnosti žádná tzv. vláda ČR neexistuje,ta stávající pozváním okupačních hord USRAELE ztratila jakoukoliv legitimitu,byť ji nikdy ve skutečnosti neměla!!! Oni jsou zde pouze dosazeni sionisty a jejich cíl je jediný: ČR jako takovou zlikvidovat a její obyvatelstvo totálně zotročit.
Z tohoto prostého důvodu se jeví jakýkoliv,a to především ozbrojený odpor proti okupačním hordám USRAELE naprosto legitimním opatřením,pochopitelně s odporem židofašistické usraelem dosazené juntě,která má tu bezmeznou opovážlivost a drzost nazývat se "vládou"!!!!
Žádný národ na světě se nikdy nezbavil okupačního jha,vlastní genocidy a teroru a nevydobil si opět svou svobodu peticemi,bezcennými cáry papírů,planými žvásty nebo shnilými rajčaty v kombinaci s transparenty!!
Ale jen a pouze zbraněmi a ozbrojeným odporem!!!!!!
Nesmíme dopustit průjezd a obsazení naší vlasti tlupami sioamerických vrahů a špinavých hrdlořezů i za cenu obětí nejvyšších!
Pokud se zaměstnanci zdejší junty siozločinců,pokrevní čeští lidé-pracující v PČR-zločinecké organizaci persekuce národa - postaví na stranu vlastizrádců a okupačních tlup,musí být tato zločinná organizace rozpuštěna a všichni vlastizrádci odsouzeni k trestu smrti oběšením.
Národ,který si neumí nebo snad nechce
svobodu a vlast vybojovat,si žádnou svobodu nezaslouží!! [bliji]

329502

20.3.2015 14:32

jo

Mirek1 217.?.?.?

to nechce nic házet. To chce sehnat 200 lidí, stoupnout vedle silnice, ohnout se a vystrčit na ně holé zadele.

329508

20.3.2015 22:15

RE: jo

rad 77.?.?.?

Reakce na 329508

tohle je prace pro studenty, protoze ti jsou schopni se domluvit. Jenze vime jak to na VS vypada. Mimochodem by je asi vsechny vyrazili, coz by melo pak vyvolat debatu, ale verim ze u nas by se ani tohoto nikdo nechytl.
Jo a nepiste to by chtelo. TO BY- tak to presne vystihuje nas narod- Chtelo BY to....Ami go home vytisteny na A4. To muze kazdy z nas. a vsadim se, ze tam budu sam a jeste dostanu pres drzku od nejakyho Cecha a nikdo se me nezastane. Nemam o nasem pracurackym narodu iluze.

329532

20.3.2015 22:03

FOTKU

Morous 91.?.?.?

Mohl by je někdo vyfotit až budou projíždět po naši dálnici?
Rád bych připojil komentář: "Doporučené vozy na české dálnice!"

329529

20.3.2015 23:23

RE: FOTKU

rad 77.?.?.?

Reakce na 329529

co to melete. Fotek asi bude 5000. To je snad jasny ne?A zase Cesi a srandicky. V tom jsme taky mistri sveta. Hasek byl genius nejvetsi znalec ceske mentality. Bohuzel Svejka malokdo pochopil. To nebyla jen kritka Franty pepy jednicky, ale predevsim kritika nasi mentality. Timhle vasim vtipkem odvedete pozornost od toho hlavniho a strefite se do vlastnich rad. cau.

329539

20.3.2015 22:26

Pracuraci

rad 77.?.?.?

Kdyz se nas narod nepoucil z historie a ta se uz po kolikate opakuje.... Tak si to vsechno zaslouzime. Za nejvetsi problem povazuju prazaky. Vsechna propaganda jde z tama. Vsechny zakazky, bohatstvi se prerozdeluje tam. Je uplne jedno co je na Morave i kdyby tu kazdy nesouhlasil, zde to nikoho nemusi zajimat. Praha je proste dobita a dle toho tenhle narod vypada. I kdyby v zbytku republiky zili lidi z mozkem, nemame sanci Prahu a jeji moznosti prekriet. Krasne to jde videt kdyz jsou volny- Praha a Stredni Cechy. To je uplne jinej stat. Uplne jini lidi, jina mentalita.
Kdyz je zpracovana Praha, tak na zbytu nezalezi. Moravaci uz se podrobi. chudi pribuzni, ktry se nikdo na nic nepta- radsi. Otroci. Tenhle narod se zotrocuje zevnitr a zadnej american k tomu nebyl potreba. Narod Bretschnaideru. Jdeme s kazdym. Proto si nas nikdo nevazi.

329534

20.3.2015 22:37

jednejte s rozumem-prskavky a peta-dy

sasa 91.?.?.?

Princezna se zlatou hvězdou na čele -aplikujte špaliere popri
aktuálnych komunikáciách, vyprevádzajte ich ako krála KAZISVETA - čo najsilnejším smiechom !

Alebo Vám máme prísť na pomoc my, Vaši susedia s JÁNOŠÍKOVOU DRUŽINOU ? - ale potom to bude masaker !!! sas

329535

21.3.2015 3:18

Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou ...

rafael rafael (tečka) x55 (zavináč) gmail (tečka) com 184.?.?.?

Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou je tiez nepostihnutelne zakonom

329545

21.3.2015 8:21

RE: Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou ...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 329545

Ale to moc smyslu mít nebude, mnozí z nich ani nepoznají že to není americká... [chechtot]

329548

21.3.2015 9:45

RE: Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou ...

masmil 85.?.?.?

Reakce na 329545

Dobrý nápad!

329555

21.3.2015 9:31

TN.cz

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

Zdeněk Škromach nám celou redakci vyfotil, tady máte obličeje těch, kteří za tím stojí!!!!!!!

https://fbcdn-sphotos-b-a.akamaihd.net/hphotos-ak-...

A oni si nedají pokoj a hrozí dál, tentokrát už DVACETI lety ve vězení!

http://tn.nova.cz/clanek/americke-kolone-vyhrozuji...
Musíme je identifikovat a zveřejnit jména, adresy, telefonní čísla!!! Pojďme se postavit před budovu Novy a na ně házet vajíčka a rajčata, když teď víme, jak vypadají!!!

329553

21.3.2015 13:40

RE: TN.cz

rad 77.?.?.?

Reakce na 329553

budes sam. Cechacek se neni zvyklej spinit. Jeste mas o tomhle pranarodu iluze? doufam, ze nas nekdo brzo obsadi. V podruci jsme nejefektivnejsi. Neni servilnejsiho naroda nez cechackovsko

329564

21.3.2015 10:21

Hlavně nenásilně,kultivovaně a svrchovaně demokraticky...

Emil Robot 46.?.?.?

...by ty protesty měly proběhnout tak,jako na majdaně v kyJewě(střelba ze všeho od vzduchovek přes praky,kuše až po breneky na "černou zvěř",hořlaviny pečlivě namixované odborníky,železné tyče,palcáty a tlouky všeho druhu atd.)a podporu tomuto protestu jistě přijdou vyjádřit,jak to mají ve zvyku i pilíře naší demokracie Radar-Klvaňa,pražská kavárna v čele s SchláffenDreckem von Scheissenberg a za EU dorazí i kádrová rezerva UV KSČ premiant Vysoké školy diplomacie v Moskvě Štefi Fülle..... [smích]

329557

21.3.2015 12:52

RE: Hlavně nenásilně,kultivovaně a svrchovaně demokraticky...

masmil 85.?.?.?

Reakce na 329557

Podľa toho, ako sa zachoval náš prezident, pokiaľ ide o Ukrajinu, iste príde na oslavu streľby do ľudí aj k vám.

329561

21.3.2015 14:08

Masakr jako v Italii nas snad pri prujezdu konvoje neceka, ale...

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 95.?.?.?

...ale rozhodne neni v poradku, ze se porusuje Ustava: http://aeronet.cz/news/krev-of-duty-americti-vojac...

329567

21.3.2015 17:30

No a co tohle?

franta 194.?.?.?

Jeli jsme okolo kdyz vyklizeli sklep v jednom dome, a v kontejneru byla velka ruda vlajka se srpem a kladivem.

tak co s ni mavat na prejezdu? Kdo ji bude chtit at se ozve, ma i zkracenou rukovet - kus jsem ulomil

329569

21.3.2015 20:22

RE: No a co tohle?

REBEL1956 mholovac (zavináč) pobox (tečka) sk 91.?.?.?

Reakce na 329569

Super!!!

Akykolvek inteligentny a vtipny prejav vzdoru je nepostihnutelny.

Ja by som isiel na US ambassy pytat nepotrebne cervene karty a potom by som si ich nalepil na tie hole "pulky" s gatami na pol zrde. [mrknutí jedním okem]

329572

22.3.2015 13:31

zbabelá banda

jaroslav krajčovič 78.?.?.?

na zemana vajcia,to nemuselo byt.ale na americké gestapo ostré granáty-to ano.ved ste česi zabudli na fašizmus a heidricha?a už vám tam mašírujú další fašisti.tam pomôžu ostré obranné granáty

329607

22.3.2015 15:52

Smrt USA

Antonín Václavík antonin (tečka) vaclavik (zavináč) vitreaokno (tečka) cz 82.?.?.?

Zastavme ty kurva z USA. Dokud je ještě čas. Ale moc ho již nezbývá !!!

329616

Příspěvků: 95

19.03. 00:16 Zlatan  Svätá pravda
21.03. 09:31  RE: Svätá pravda
21.03. 11:49  RE: Svätá pravda
22.03. 12:12 Kiviss  RE: "turisté"
22.03. 14:44  RE:
04.06. 13:04 KS KS  RE:
19.03. 00:32  Nejúčinnějším druhem protestu
19.03. 02:30  RE: Nejúčinnějším druhem protestu
19.03. 07:59 ROMAN1  RE: Nejúčinnějším druhem protestu
19.03. 08:21 rimi  RE: Nejúčinnějším druhem protestu
19.03. 06:30 Lex DRUID  VK- dobrá práce!
19.03. 12:06  RE: VK- dobrá práce!
20.03. 21:21 ssa  RE: VK- dobrá práce!
21.03. 13:36 krel4u  RE: VK- dobrá práce!
21.03. 16:04 Aja  RE: VK- dobrá práce!
19.03. 06:46 Satanist  Rajcat a pukavcu je skoda ....
19.03. 21:29 Sinuhet  RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....
20.03. 07:05  RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....
22.03. 00:11 Satanist  RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....
22.03. 10:16  RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....
24.03. 03:36  RE: Rajcat a pukavcu je skoda ....
19.03. 09:35  jana12345
19.03. 15:19 Rudy1  RE: jana12345
19.03. 10:07  Patriotism
19.03. 12:38  "Zavřené vysoké školy"....
19.03. 15:11  RE:
19.03. 10:37 kavol  tak proč ...
19.03. 11:28 Norman  RE: tak proč ...
19.03. 14:39 kavol  RE: tak proč ...
19.03. 11:04 man  Neuvěřitelný !
19.03. 11:32 govind  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 11:34 vj66  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 11:36 RomanD  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 11:55 Emil Robot  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 13:14 jardaja  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 15:58 kavol  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 16:50 Malý a zvedavý  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 17:02 Venny  RE: Neuvěřitelný !
20.03. 11:54 man  RE: Neuvěřitelný !
20.03. 14:53 U  RE: Neuvěřitelný !
20.03. 16:04 Venny  RE: Neuvěřitelný !
20.03. 20:11 P.A.Semi  RE: Neuvěřitelný !
20.03. 22:17 Marnotratník  RE: Neuvěřitelný !
22.03. 12:54 Kiviss  RE: Asi Vás nepotěším
23.03. 10:46 Silvia Kišidayová  RE: Neuvěřitelný !
19.03. 11:49 vj66  Vzdělaní Američané emigrují do Čech
19.03. 11:56 nazdar  Regulérní cvičení
19.03. 13:00  RE: Regulérní cvičení
19.03. 13:10  RE: Regulérní cvičení
19.03. 17:54  RE: Regulérní cvičení
19.03. 12:52  Analogie?
19.03. 18:10 Jirkap  Lze se na to dívat i jinak...
19.03. 18:59 JanaJ  jen sociologicko-psychologický průzkum
19.03. 19:47  Jen projevy zoufalství
22.03. 10:14 karel4u  RE: Jen projevy zoufalství
19.03. 20:12 Lin  Ještě doplnění k závěrům článku
19.03. 22:00 Vladimír Stwora  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
19.03. 23:14  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
20.03. 00:07 Andrew Siddur  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
20.03. 22:08 rad  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
22.03. 12:48 karel4u  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
22.03. 14:16 REBEL1956  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
22.03. 13:53 Lin  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
20.03. 21:59 rad  RE: Ještě doplnění k závěrům článku
19.03. 22:40 aslent  Konecna
19.03. 23:47  PRYČ S OKUPANTY AGRESORY A VRAHY
20.03. 04:07  Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...
20.03. 06:19  RE: Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...
20.03. 10:51  RE: Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...
20.03. 14:48 U  RE: Tajnosti okolo toho, jestli musí mít Dragounská jízda amerických transportérů dálniční známku...
20.03. 11:10 jh111  Kolona na tenkém ledě.
20.03. 22:11 rad  RE: Kolona na tenkém ledě.
20.03. 12:17 masmil  Hádzanie paradajok.
23.03. 21:11  podléhají české jurisdikci
23.03. 21:14  podléhají české jurisdikci
23.03. 22:34 Emil Robot  RE: podléhají české jurisdikci
20.03. 13:00  tzv ."Vláda" ČR nemá jakoukoliv legitimitu!
20.03. 14:32 Mirek1  jo
20.03. 22:15 rad  RE: jo
20.03. 22:03 Morous  FOTKU
20.03. 23:23 rad  RE: FOTKU
20.03. 22:26 rad  Pracuraci
20.03. 22:37 sasa  jednejte s rozumem-prskavky a peta-dy
21.03. 03:18 rafael  Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou ...
21.03. 08:21  RE: Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou ...
21.03. 09:45 masmil  RE: Stat pri ceste a mavat Ruskou vlajkou ...
21.03. 09:31  TN.cz
21.03. 13:40 rad  RE: TN.cz
21.03. 10:21 Emil Robot  Hlavně nenásilně,kultivovaně a svrchovaně demokraticky...
21.03. 12:52 masmil  RE: Hlavně nenásilně,kultivovaně a svrchovaně demokraticky...
21.03. 14:08  Masakr jako v Italii nas snad pri prujezdu konvoje neceka, ale...
21.03. 17:30 franta  No a co tohle?
21.03. 20:22 REBEL1956  RE: No a co tohle?
22.03. 13:31 jaroslav krajčovič  zbabelá banda
22.03. 15:52 Antonín Václavík  Smrt USA

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

34

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc listopad přispělo 68 čtenářů částkou 10 139 korun, což je 34 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
IBAN: CZ4720100000002000368066
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: SK5883300000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

[PayPal]

Bitcoin:
1CuErU28m5a2tod9eZjnkY4sdidBVMpX6K
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Co ČT1 neuvádí: Alternativa pro Švédsko nabízí imigrantům cestu domů17.11.19 18:44 Švédsko 0

Obří ikona Grety shlíží z fasády a přísně rentgenuje duše kolemjdoucích17.11.19 10:59 USA 2

Akademie věd ignorovala Němci zavražděné studenty17.11.19 00:30 Česká republika 2

Zajímavá analýza honu na čarodějnice v USA16.11.19 19:28 USA 1

Ve věci nápisu "Památník věnovaný historicky posledním pracujícím Romům na území ČR" se může Policie ČR přetrhnout...15.11.19 23:54 Česká republika 6

Další vítězství Big Pharma: V Německu schválili zákon o povinném očkování proti spalničkám15.11.19 02:51 Německo 15

17. listopad 198915.11.19 00:34 Česká republika 3

Oni se fakt zbláznili. Po nákupu vrtulníků budeme prodávat státní hmotné rezervy12.11.19 20:21 Česká republika 4

Islamizácia v priamom prenose: Moslim prvýkrát na čele veľkého nemeckého mesta12.11.19 16:16 Německo 2

Nač potřebujeme 12 vrtulníků za 14,6 miliardy?12.11.19 16:10 Česká republika 1

Skoro polovina obyvatel Bruselu nosí venku prostředek na sebeobranu. Multikulturní výkladní skříň EU v plné nahotě12.11.19 00:25 Nizozemsko 1

Na Slovensku končí Natural 95. Bude jen E10 s vyšším podílem biopaliv11.11.19 01:50 Slovensko 0

Muslimský imigrant prořízl ve Znojmě Markovi Petružálkovi hrdlo. Rodina potřebuje peníze10.11.19 01:33 Česká republika 2

V Libyi straší ruští žoldáci09.11.19 21:24 Libye 4

Geoinžinierstvo na webe ČT2409.11.19 20:47 Česká republika 1

Ženy se omlouvají mužům08.11.19 19:48 Česká republika 5

Slepice Zemanová06.11.19 16:01 Česká republika 5

Sudeťačka Válková: Neziskovky jsou potřeba, Istanbulskou úmluvu ratifikujeme06.11.19 01:55 Česká republika 0

Demonstrace proti fašismu u sochy maršála Koněva 06.11.19 01:27 Česká republika 1

Už se ví, kdo střílel na majdanu do lidí06.11.19 01:11 Ukrajina 5

Měnové kurzy

USD
23,16 Kč
Euro
25,59 Kč
Libra
29,89 Kč
Kanadský dolar
17,51 Kč
Australský dolar
15,78 Kč
Švýcarský frank
23,41 Kč
100 japonských jenů
21,29 Kč
Čínský juan
3,30 Kč
Polský zloty
5,98 Kč
100 maď. forintů
7,65 Kč
Ukrajinská hřivna
0,96 Kč
100 rublů
36,32 Kč
1 unce (31,1g) zlata
33 992,88 Kč
1 unce stříbra
392,84 Kč
Bitcoin
197 848,10 Kč

Poslední aktualizace: 17.11.2019 19:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 8 062