Diskuze k článku

Podíl vzdělání na genocidě lidstva

Příspěvků 91

4.3.2015 7:24

Druhá strana

neregistrovaný 213.?.?.?

To už je nejmíň druhý článek za poslední dobu, který působí dojmem, že je napsán „z druhé strany”. Po jakoby souhlasném úvodu a akceptování současného stavu v dalších částech podsouvá myšlenky, nad kterými rozumně uvažující člověk musí jen v úžasu zakroutit hlavou.

Dejte si na to pozor, každý není bohužel tak bystrý aby mu to (hned) došlo.

328216

4.3.2015 19:48

RE: Druhá strana

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328216

Samozrejme.
Neskutecna snuska kravin. Vylozene neodbornych a demagogickych. Ve skutecnosti, nebyt vzdelani, alespon castecne dostupneho pro sirsi masy, jeste otrokari 99,9% lidi pod bicem.

Nazornym prikladem - historie Venezuely a aktualni moznost alespon castecne odolavat vrahum ze zapadu. Ten nejdulezitejsi krok byl program pro vymiceni negramotnosti, realizovan H. Chavezem.

Autor toho clanku nejspise sam trpi nejakou psychickou poruchou, taky mi lezou nekdy "masy" na nervy pro svojii blbost a chovani, ale u neho jde spise o nejakou tu ublizeneckou nenavist. Obsahove se navraci k Bibli, prvotnimu hrichu, myslenky odskakuji do Vesmiru. Jako kdyby jedno i druhe + vzdelani souviselo s dnesnim stavem lidstva.
Pokrok - na zapade je vzity jeden pohled ke ospravedlneni jejich historickych zverstev. Pokrok, aby se jednou meli vsichni dobre. Obycejna lest za cilem zisku, za kterou ovsem vzdelani nemuze. Chovani cloveka, jeho psychicke zdravi, politicke rozhodovani, prirozena inteligenci, absolutne nezavisi od vzdelani. Prokazano nekolika letitymi studiemi. Genetika, castecne epi-genetika a prostredi jedince urci jak se bude vyvijet, ktere geny, ac jsou pritomny, zustanou vyple, ktere se aktivuji v zavislosti na "deni".

Kdo prohledne lest? Vzdelany, nebo hlupak? Ano, castecne prvni ten se silne vyvinutou intuici, ovsem i TA mu je k nicemu pokud:
- nema dostatek informaci
- neumi si odvodit SPRAVNE zavery.
Nestaci tedy pouze jedno, nebo druhe. Vzdelani vs prirozeny instinkt. K vyberu spravne cesty, nebo vyhodnoceni spravnych zaveru, je potreba obou + radu dalsich mene dulezitych veci.

Duvodem je prave vzdelani pouze na papire, bez schopnosti myslet.

328280

5.3.2015 17:27

RE: Druhá strana

Malá Strana 94.?.?.?

Reakce na 328216

Vzdělání je dobré pouze k přežití na druhé straně života (té umrlčí), tedy respektive pro ně na té první straně, jak to lidé vzdělaní či lépe duševně "zdělaní" chápou - tj. tam v pekle, kde je pláč a skřípění zubů. "Zdělaní" lidé si pletou vzdělání s poznáním (bezprostředním).

328378

6.3.2015 6:09

RE: Druhá strana

Zaka 90.?.?.?

Reakce na 328216

Proboha lidi, nenechte se zblbnout! (Ono to nejde, neboť jsme dávno zblblí.) Nenechte si podsouvat myšlenky! (Ono to nejde, neboť jsme plní podsunutých myšlenek-tj. vzdělaní.) Buďte rozumně uvažující lidé! (O to právě jde, abyste zblbí rozumně uvažovali a zblbli ještě více.) Každný není bohužel tak bystrý jako pan Druhá strana, aby mu to hned došlo! (Naivní manipuluje.) Kdo trochu zná autorovy články, tak dobře ví, že jediné, co požaduje od svých čtenářů je to, aby mu nevěřili. Je to opravdu pro některé čtenáře těžké....není pak divu, že koušou hůl, která je bije.

328438

7.3.2015 11:56

RE: Druhá strana

Hank 90.?.?.?

Reakce na 328438

"Přijal jsem za svůj onen smrtonosný princip, s jehož pomocí naši nepřáteleé lidkvidují člověka dřív, než se stačil rozvinout - princip rozkolu mezi duší a tělem. Přijal jsem ho za svůj, jako většina jejich obětí, mimoděk, aniž bych tušil, že takový problém vůbec existuje." (Ayn Rand - Atlas Shrugged) Není článek také o tom?

328592

7.3.2015 20:54

RE: Druhá strana

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 328216

Židé (hebrejsky יְהוּדִים, Jehudim, sg. יְהוּדִי, Jehudi) jsou semitským národem pocházejícím z oblasti Blízkého východu. Kromě označení Židé jsou nazýváni též jako Izrael (hebrejsky Jisra’el) nebo Synové Izraele, Izraelité (hebrejsky Bnej Jisra’el). Občas se pro Židy používá i označení Hebrejové či Hebrejci (hebrejsky עברי, Ivri (sg.), doslova „druhá strana".
Tak s tím u autora zřejmě nepochodíte.

328625

4.3.2015 8:14

Lépe to snad nejde napsat ani vyslovit

Moiry 77.?.?.?

Dovolím si právě publikovaný úryvek z knihy doplnit níže uvedeným odkazem.
https://www.youtube.com/watch?v=CuZheRTNv_0&feature=youtube_gdata

328217

4.3.2015 9:15

nesuhlasim

tartus 109.?.?.?

a to z jednoducheho dovodu: autor nespecifikuje konkretne informacie/myslienky ale vsetky ich hadze do jedneho vreca. tu si pozrite film Nadherna zelena, je to francuzky film co je celosvetovo bojkotovany a da sa zohnat len na nete.

328224

4.3.2015 9:19

Tak nějak nevím

WAZARI Milan (tečka) Javurek (zavináč) upce (tečka) cz 195.?.?.?

Autor má jistě v mnohém pravdu, hodně se nám toho povedlo zkazit. Ale zákony dialektiky platí, tj. každá hůl má dva konce, každá pozitivní změna přinese i negativní. Ale vinit z toho vzdělání? To už je dneska podle mnohých stejně zbytečné, vše je přece na Internetu. Měli bychom dneska počítače, Internet... bez vzdělání? Že jsme v mnohém podlehli dravějším, bezohlednějším - tak už to chodí a chodilo vždycky.
Např. máte pocit, že lidé ve středověku byli šťastní, spokojení, zdraví, dožívali se vysokého věku, vše bylo zalité sluncem? Naopak, díky vzdělání jsme se osvobodili od demagogie církve a podobných dobrodinců lidstva.

328225

4.3.2015 9:47

Vzdělání.

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 89.?.?.?

Reakce na 328225

Řekl bych, že internet je především určen na vyhnání lidí z knihoven, a zahnání jich do ohrady degenerátů, zlodějů a učených idiotů. Všechny jeho obrovské výdaje jsou investovány na totální kontrolu, dezorientaci okrádání, a pocházejí výhradně z kapes ovládaných, dezorientovaných a okrádaných, protože degeneráti, zloději a učení idioti nejsou schopni vytvořit nic jiného, než stále dokonalejší systémy na oblbování, kontrolu a okrádání.

328226

4.3.2015 9:55

vůbec jste nepochopil celý text , zde je jeho kvintesence :

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 328225

Za pozitivní vývoj ve smyslu vědeckotechnického pokroku se obecně i odborně považuje systematická průmyslová genocida. Znamená to, lidově řečeno, že vědcům se podařilo zkrátit zdraví, mládí a inteligenci na úkor prodloužení nemoci, stáří a demence. Demencí postižení a ekonomicky myslící lidé, si tuto zrůdnost náramně pochvalují.
Je totiž jednoznačně mnohem lepší mít místo zdravých zubů jedovaté plomby a zubní protézy, místo nohou kola, místo hnátů nástroje, místo těla stroje, místo zdravého trávení tuny kuchařských knih, místo svých jater játra z cizí mrtvoly, místo zdravých očí krásné brýle, místo imunity tuny léků, místo zdraví lékaře, místo mozku počítače, místo jídla jedy, místo spermií peníze, místo žen fotbal, místo čisté vody chemickou močůvku, místo vzduchu smog …a tak dále do nekonečna…a místo života mít smrt.
Navíc nejsme žádní sobci, a u svých milovaných dětí a druhých občanů se snažíme, aby na to byli ještě hůře než jsme my sami. Jinak by se ekonomika zhroutila a to bychom nepřežili. Budiž nám za to vysloven neskonalý dík. Náš úděl je vskutku vesmírný a nesmírný.

328228

4.3.2015 20:04

RE: vůbec jste nepochopil celý text , zde je jeho kvintesence :

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328228

Ja ho moc dobre chapu, pouze autor si neuvedomuje, ze bez vzdelani by jak nemohl dospet k jeho podivnym a silne demagocickym, spise manipulativnim zaverum, tak by jej diky negramotnosti nebyl schopen sdelit svetu.

Uz jsem precetl hodne "mouder" filosofu, ktere odrazeli pouze jejich aktualni psychicky stav. Stav deprese s perem v ruce neni nejvhodnejsi zpusob vytvareni obecnych pravidel a hledat kolektivniho vinnika spolecnosti.
Ja je vidim v jednotlivych bremenech, ktere si vedome i nevedome clovek sebou nese, sve jednotlive hovadiny (hrichy), ktere nadelal a neschopnost je bud vyrovnat, nebo se vnitrne s nimi vyrovnat.
Plus, jak uz zminil nejeden levicovi intelektual k dnesni dobe - obrovska frustrace z nemoznosti ovlivnit aktualni deni. Mysleno to bylo v obecnem pojeti, ale ono je to daleko horsi.
Dnesni stav je neudrzitelny i proto, ze globalni deni zasahuje do jednotlivych soukromych zivotu a neumozni je resit(podobne jako celkum neumozni protesty a reakce na potize - devalvace-Recko, protesty-NATO...). Je to celkova paralyza a mela by byt v kazdem jedinci zafixovana s vykricnikem a silnou motivaci se okamzite od tohoto planetarniho chaosu oprostit. Zaroven, lide byli vtazeni do politickeho deni, aniz by si to uvedomovali, svym zpusobem nasilne, ale cilene...

328284

6.3.2015 6:18

RE: vůbec jste nepochopil celý text , zde je jeho kvintesence :

Zaka 90.?.?.?

Reakce na 328284

Článek vás inspiroval k velice rozmuným závěrům. Měl byste autorovi poděkovat, že vás přiměl k přemýšlení a vyjádření a Vy na něj zhurta!! [pláč]

328440

4.3.2015 11:19

RE: Tak nějak nevím

neregistrovaný 213.?.?.?

Reakce na 328225

Něco podobného jsem tu dnes psal, dokonce jako první, ale zřejmě to neprošlo autocenzurou. Nicméně „Poznáte je po ovoci”, komu by se asi hodilo mít nevzdělané masy otroků... najít správnou odpověď není těžké.

328233

4.3.2015 16:32

RE: Tak nějak nevím

Jejich Vůdce 90.?.?.?

Reakce na 328233

Nevzdělané masy otroků vlastně nejsou. Napřed je nutné ty masy nějak vzdělat, shromáždit pomocí informací a vizí: "Hle vidím zemi, mlékem a strdím oplývající..." Pak už to jde snadno. Musíme se bohužel vzdělávat v systému, který jsme si po narození nevybrali, který nás zotročuje. A vzdor všemu tomu únavnému řvaní o humanitě, lidských právech, svobodě a demokracii je povinný, diskriminuje negramotné, slabomyslné, staré, dementní, senilni a nemocné osoby, přičemž jak uvedeno napřed ovšem paralizuje a infikuje osoby zdravé, mladé, inteligentní. Je to negativní selekce parazitů u hostitelů - genocida.

328258

4.3.2015 20:07

RE: Tak nějak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328258

Vzdelat, pouze do te miry, aby slouzilo lidstvo panstvu.
Jakmile je totiz ta hranice prekrocena, stavaji se alternativnim mediem a ohrozuji stat, ze ano [velký smích]

328285

6.3.2015 6:13

RE: Tak nějak nevím

Registrovaný 90.?.?.?

Reakce na 328233

Neregistrovaný sice vzdělaný, ale číst neumí. Masy otroků vzdělává povinně otrokář. Najít správnou odpověď pro tak vzdělaného není těžké, otrokář si mne ruce radostí... Otrokářem je otrok.

328439

4.3.2015 12:14

RE: Tak nějak nevím

Moiry 77.?.?.?

Reakce na 328225

Vzdělání stávajícího typu člověka limituje a vyrábí z lidí skeptiky s ukončeným vývojem neschopné a neochotné přiznat, že existují i jiné obory vědění.
Je dost možné, že při použití jiných způsobů rozvíjení vrozených lidských schopností a inteligence bychom už dávno dokázali ovládat volnou energii, domlouvat se telepaticky na dálku nebo se dokonce teleportovat z místa na místo.
Jenže to by pak ti, kteří se rozhodli lidstvo použít, zneužít a využít jako surovinu pro generování stabilních zisků splakali nad výdělkem.

328234

4.3.2015 13:14

RE: Tak nějak nevím

pes garyk 188.?.?.?

Reakce na 328234

Vono by ve stávajícím systému stačilo kdyby šel někdo studovat místo etnografie, ekonomie nebo kulturní antropologie na instalatéra, takoví jsou třeba potřeba. Teleportovat se pak může po dobře vykonané práci a dobrý večeři a pár pivech.

328240

4.3.2015 14:14

RE: Tak nějak nevím

pethem 90.?.?.?

Reakce na 328234

Myslím, že vše je jen o morálních hodnotách. Tam, kde vládne bohatství (peníze), tam se hůře prosazuje moudrost, neboť jak již bylo dříve řečeno - Nemůžete být sluhou dvou pánů, bohatství a skromnosti, protože časem budete muset dát jednomu stejně přednost [smích]

328242

4.3.2015 14:15

RE: Tak nějak nevím

VojtaIL 84.?.?.?

Reakce na 328234

> ti, kteří se rozhodli lidstvo použít, zneužít a využít jako surovinu ...

Už několikrát jsem se zde tázal, paní Moiry, kdo jsou to TI. Z pojmenování "ti" je mi jasné, že musí jít o skupinu lidí. Z vlastní praxe vím, že každá skupina, která chce společně něčeho dosáhnout, musí mít:

- přesně definovaný CÍL, čeho chce dosáhnout (např. podnikatelský záměr),
- promyšlené metody a postupy, jak žádoucího CÍLE dosáhnout (příklad viz církve),
- hierarchickou organizační strukturu (podobnou armádní),
- spravedlivý motivační systém (viz např. Baťa),
- jednoho vůdce, který rychle a správně rozhoduje, přiděluje úkoly, motivuje celý tým a kontroluje plnění úkolů,
- dobrý informační a komunikační systém s rychlou zpětnou vazbou k vůdci,
- ...

Vy zřejmě paní Moiry důvěrně znáte "ti". Můžete nám o nich sdělit něco bližšího? Třeba jméno jejich vůdce? [mrknutí jedním okem]

328243

4.3.2015 14:25

RE: Tak nějak nevím

karel4u 76.?.?.?

Reakce na 328243

Vetsina lidi, kdyz mluvi o"Tech" mysli zidy. Tedy ne ty o kterych to ani nevite, ti normalni lide kteri jsou jako my a tise nesou svuj hrich zabiti Krista.
Mysli ty, kteri okradaji, pletichuji a zacinaji valky v jejich prospech a za to byli mnohokrat potrestni v poslednich mnoha tisicich let. Tak to je, pane vojto.

328244

4.3.2015 14:44

RE: Tak nějak nevím

Jejich Vůdce 94.?.?.?

Reakce na 328243

Jejich vůdce jsem já.

328246

5.3.2015 2:10

RE: Tak nějak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 328246

>Jejich vůdce jsem já.

A snad nemate prsty i v tomto:

Austrálie zpřísní přístup k podezřelým imigrantům, zruší jim pas i dávky
Mezi takové kroky podle premiéra Tonyho Abbotta patří například odebrání sociálních dávek lidem, kteří představují potenciální hrozbu nebo zabavení australského pasu osobám s dvojím občanstvím. [cool]
http://zpravy.idnes.cz/australie-zprisni-opatreni-...

328308

5.3.2015 6:56

RE: Tak nějak nevím

J. Vůdce 94.?.?.?

Reakce na 328308

Také. Také Tonda Abbott vyslovuje "já". Mimochodem, když sami zlikvidovali místní domorodce, tak nyní kvičí, že je přišli likvidovat vetřelci jiní. Komické.

328313

5.3.2015 8:34

RE: Tak nějak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 328313

>Také. Také Tonda Abbott vyslovuje "já". Mimochodem, když sami zlikvidovali místní domorodce, tak nyní kvičí, že je přišli likvidovat vetřelci jiní. Komické.
Me na tom zajima, jestli to nebude nejak pokracovat..., jestli ta opatreni nebudou nakonec rozsirena i na ruzne vyjadrovatele na ruznych webech. V nekterych pripadech bych nebyl vylozene proti.

328321

5.3.2015 22:46

RE: Tak nějak nevím

Jejich Vůdce 90.?.?.?

Reakce na 328321

To už přece dávno funguje. Například i na tomto webu. Ujali se toho někteří čtenáři sami a zadarmo omezují jakýkoliv projev, který jim nejde do podvržené noty. Není to úžasné? Ano, razantní opatření proti všemu Internetu by se měla aplikovat, měli bychom je vítat, jinak se zlikvidujeme sami. Není snad lepší se stýkat raději fyzicky (nikoliv fizlovsky) s mladými, krásnými,zdravými a oduševnělými lidmi, třeba i opačného pohlaví?

328424

6.3.2015 9:36

RE: Tak nějak nevím

výjimečné porušení omerty 109.?.?.?

Reakce na 328424

Můžete to napsat třeba i ve verších, oni ti "zdělanci" stejně nechápou význam slov - vždyť největší souhlasné bučení se ozývá pravidelně vždy, když se žír domáhá kratšího řetězu a většího bejkovce. Společensky není úniku , to tsunami "akademiků" ničím nezastavíte. Pouze bystrý jedinec se občas spasí, když mu přeje štěstěna.
[mrknutí jedním okem]

328456

4.3.2015 15:21

RE: Tak nějak nevím

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 328243

Mozem Vam dat odpoved za Moiry?

Sefuju tomu vsetky pomazane hlavy vsetkych nabozenskych odnozi.

Tento mraz - spolocensky marazmus
sa siri zo Stareho zakona cez medzipristatie v Novom zakone, alebo

z judaizmu cez medzipristatie v krestanstve a u moslimov, alebo

z Talmudu cez medzipristatie v Bibli, alebo

z Izraela cez medzipristatie vo Vatikane, alebo

z Neba cez medzipristatie v Pekle atd.

Vyberte si taku alternativu, ktora je najblizsia Vasej subjektivnej - znacne nabozenskej pravde.
Strucnejsie a vystiznejsie sa to tu nedalo.
Zatial nikto nevymyslel smejka, ktory by tu pasoval. Mozno Mojzis, Allah a papez spolocne pribiti na jednom krizi by bolo to spravne orechove alebo omsove...?

Ani judaiznus, ani krestanstvo a ani islam nie ru autenticke nabozenstvo nas Slovanov a nie len nas...

328249

4.3.2015 15:53

RE: Tak nějak nevím

gippius 213.?.?.?

Reakce na 328249

Taky mám tak nějak pocit, že to, co vychází ze starého zákona je nejlepší v tichosti, ve slušnosti, v uctivosti a nenápadně velkým obloukem obejít.

328252

6.3.2015 6:58

RE: Tak nějak nevím

Blebi 90.?.?.?

Reakce na 328252

Ano, nejlepší je vůbec nevědět, co v tom starým zákoně je. Pak však občan může být snadno jeho nejlepším nositelem. Ze Starého zákona vychází Nový zákon, Korán a potom všechny miliony nebo miliardy současně ne/platných legislativních zákonů celé té nádherné euroatlantické kultury, kterou je "nejlepší v tichosti, ve slušnosti, v uctivosti a nenápadně velkým obloukem obejít". Komu se to povede bude buď miliardářem, nebo světcem. To první je snažší, navíc vám budou závidět a ještě více dopřávat moci a blahobytu. To druhé je pochopitleně obtížné a křížová cesta končí na kříži. Výběr je jednoznačně automatický. Navíc toho druhého lze velice dobře využít k byznisu moci a bohatnutí..

328445

4.3.2015 20:17

RE: Tak nějak nevím

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328243

Lide, kteri velmi radi rozhoduji za jine. Kteri ziji z prace jinych, vydelavaji na patentech jinych a "motivuji" jine k tomu, aby jim slouzili, aby za ne premysleli.
Oni maji pouze "plan" a kasiruji.
V tom retezcu od investoru pres vedce (obecne kasiruji nejmene) pres vyrobni haly se stroji a obchodni retezce jeden podstatny clanek zacina vypadavat a bude chybet. Ten, ktery kasiruje nejmene, ktery jako jediny je schopen vyrobit, navrhnout produkt/patent o ktery bude zajem.
A pote si namahejte hlavu.

Nekdo to byt musi, zni casty argument. Skutecne? Uvidime, jak dlouho.

328287

4.3.2015 9:49

Nenávistná maximalizace kvantové systematičnosti

Keson 178.?.?.?

Pokud si autor myslí, že lidstvo zachrání nevzdělaností a hloupostí, pak to vzal za správný konec.
Vzdělaný člověk není ten, který dokáže nazpaměť citovat encyklopedii, ale ten, jehož slova dávají smysl a jsou pravdivá. Článek je ovšem pravý opak toho; polopravdy a nesmysly, překrucování významu slov, absence jasné myšlenky.
Je psaný tak, aby vyvolával emoce, ne, aby dával smysl. A někteří se na to chytí.
Já ne. Raději se půjdu učit. Myslím si totiž, že vědění (spolu s dalšími oblastmi, jako je umění, hudba, či literatura) je to, co dělá člověka člověkem.

328227

4.3.2015 16:48

RE: Nenávistná maximalizace kvantové systematičnosti

Josef z Depa 90.?.?.?

Reakce na 328227

Právě jste se chytil krásně vy, a sloužíte jako pěkný názorný příklad nechápavce dokládající téma článku. To vaše naučené vědění právě člověka člověkem nedělá, tak se jděte raději učit, ať si na vás ekonomika smlsne. Přiznal jste se, že bez vzdělání nejste člověk. A co je homo sapiens sapiens bez vzdělání? Aha...?

328260

4.3.2015 11:02

podíl myšlení na genocidě lidstva

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 193.?.?.?

https://www.youtube.com/watch?v=xMqzSiazDqI&list=PLBA87133F0E46B71C

328231

4.3.2015 15:07

Naprosto správné názory

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 62.?.?.?

..... a to mám 2 vysoké školy, takže vím, o čem mluvím [smích]

Jsem rád za lidi, jako je autor článku.

328247

7.3.2015 19:13

RE: Naprosto správné názory

Pangoš 90.?.?.?

Reakce na 328247

Mám dokonce tři vysoké školy. Jedna byla vysoká 3 patra, druhá 4 patra a třetí 3 patra. Vůbec se nedivím, že se pak mnozí vzdělanci dívají na nevzdělance z patra. Vzdělání totiž mimo umrtování těla a duše neřeší základní problém, totiž ten, že vůl zůstane volem a pařez pařezem. Nebo snad znáte nějakou školu, kde by se tento problém řešil?

328622

4.3.2015 16:06

Vzdělání? Ano! Ale...

gippius 213.?.?.?

Pokud budeme mít hodně dobrých lékařů, zedníků, umělců, pekařů, zámečníků, elektrikářů, nebo pečovatelek, je to skvělé.
Co opravdu nepotřebujeme je přebujelý sektor "práva", vývoj nových druhů zbraní, nových virů, nemocí, podivných světélkujících kytek, které v sobě mají vepřové geny, odborně odborných odborníků na audity, ratingy, couchingy, atd.
A už vůbec nepotřebujeme specialisty typu Mengeleho, Tellera, Madoffa nebo Wolfowitze.

328256

4.3.2015 16:14

Žvásty

Petřičák 213.?.?.?

Abych řekl pravdu, tento článek mě vedl k zamyšlení o panu vydavateli. Za normálních okolností totiž má tendenci se distancovat od témat se kterými nesouhlasí obligátním upozorněním na neshodu uvedených názorů s jeho názory. V tomto případě se tak nestalo, naopak, on sám dokonce v posledním odstavci tento pamflet podporuje. Článek je splácaninou různých pseudoargumentů, které ve výsledku vůbec nedávají smysl. Ano, formální vzdělání má své mouchy, ostatně to krásně vystihl už Albert Einstein svým výrokem: Je div, že lidská zvídavost dokáže přežít formální vzdělání. Formální vzdělání je nedokonalé, ale je to jediný prostředek, jak vzdělávat masy ať už v dobrém či špatném slova smyslu. Celé tohle slohové cvičení ve mě probouzí víru v to, že mám pravdu. Elity se skutečně bojí. Mají strach z toho, že lidé začnou používat vlastní mozek a budou bojkotovat jejich ideologie. Za peníze si elity mohou koupit cokoli, co je člověk ochoten prodat, ale nikdy si nekoupí matku Přírodu. Peníze nikomu nezaručí, že jej matka Příroda neodstaví v rámci evoluce na slepou kolej jakožto experiment, který se neosvědčil. Naivně si myslí, že likvidací konkurenční DNA umožní té své přežít. Život si vždycky najde cestu a vždycky tu bude někdo, kdo bude lepší než současné elity!

328257

4.3.2015 16:40

RE: Žvásty-vaše?

Jejich Vůdce 90.?.?.?

Reakce na 328257

Formální vzdělání nezaručuje inteligenci, pak argumenty "ve výsledku vůbec nedávají smysl", a nechápete autorův sarkazmus.

328259

4.3.2015 18:29

RE: Žvásty-vaše?

Petřičák 213.?.?.?

Reakce na 328259

Formální vzdělání skutečně nemá s inteligencí nic společného. Inteligence je pouze schopnost dovozovat nové závěry s použitím stávajících faktů. Intelekt člověka je dán jednak jeho inteligencí ale také souborem axiomů ze kterých vychází. Tvorba tohoto souboru axiomů pouhou inteligencí je značně neefektivní. Lidstvo by nikdy nedosáhlo takového technologického rozmachu, kdyby každá generace začínala vždy od nuly a ne na axiomech svých předků. Proto je snaha formálního vzdělání na nejnižším stupni nabídnout člověku co nejširší záběr z aktuálního poznání a tím jej nasměrovat k dalšímu vzdělávání. Když budu dítě od začátku vést k nějakému cíli aniž bych nejdřív zjistil, co doopravdy umí a co jej naplňuje, vychovám duševního mrzáka. Rodiče i učitelé mají být člověku průvodcem a rádcem ale nikdy ne diktátorem. To nejdůležitější co se musí každý naučit je schopnost vlastního úsudku, jinak bude celý život pouhou loutkou v rukou manipulátorů.

328268

4.3.2015 19:35

RE: Žvásty

Jejich Vůdce 90.?.?.?

Reakce na 328268

Velmi pěkně jste popsal autorem uvedený Strom smrti (Strom poznání dobrého a zlého). Článek je o něčem jiném. Např. o mrzačení lidské bytosti "technologickým rozmachem". Váš člověk je mrtvý, je pouhým odrazem objektivní reality. Je zřejmé, že chybné teze marxizmu-leninizmu jsou shodné s globální ideologií neokapitalizmu (globalizmu).

328279

4.3.2015 20:38

RE: Žvásty

Petřičák 91.?.?.?

Reakce na 328279

Technologický rozmach nikomu neubližuje, je pouhým nástrojem tak jako cokoli jiného v rukou lidstva. Lze využít k naplnění ušlechtilých i nízkých myšlenek. Ideologie autora článku mě nezajímá, tak mi ji laskavě nepodsouvejte a držme se faktů. Jelikož prozatím je konverzace s Vámi ztrátou času. Děkuji.

328290

5.3.2015 7:00

RE: Žvásty

J. Vůdce 94.?.?.?

Reakce na 328290

Zajímavé, že jsem dospěl ke zcela stejnému názoru ohledně ztráty času při komunikaci s Vámi jako s technologickým nástrojem. Děkuji.

328314

5.3.2015 15:55

RE: Žvásty

Petřičák 213.?.?.?

Reakce na 328314

Technologický stín nebo mrtvý chazar, jaký je v tom rozdíl? [smích]

328364

4.3.2015 18:11

Ztráta kvality materiálu vlivem vzdělání

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

"Vzděláním trpí všichni, aniž bychom třídili lidi a občany na společenské třídy, vrstvy, skupiny, a to podle jakýchkoliv kritérií. Trpí jím ti, kteří jej vnucují druhým, aby je ovládli, a trpí jím i ti, kteří jsou vzděláním ovládáni a vykořisťováni. Vzdělání je transformací organické hmoty na hmotu anorganickou. Tato přeměna je provázena ztrátou kvality materiálu."

V jaké sektě se autor nachází?

PS Jestli se jedná o recesi - originální humor - tak se omlouvám.
Mám nedostatek vzdělání na příspěvek pana autora chápání.

328266

4.3.2015 19:52

RE: Ztráta kvality materiálu vlivem vzdělání

Zaka 90.?.?.?

Reakce na 328266

Možná se nejedná o sektu, ale o Krimsekt (Sovetskoe Igristoje). Možná se k tomu váže biblické "prach jsi a v prach se obrátíš" - jsi hmota, vznikl jsi z hmoty a ve hmotu se vrátíš. Pak by ten výrok dával ovšem dobrý smysl ač ve formě orginálního humoru...

328281

4.3.2015 20:01

Nejhorší je srážka s blbcem ...

Kiviss 91.?.?.?

... možná pro člověka stejného formátu.

Ve většině názorů i v článku mi chybí třetí pohled. Chápání entity v rámci celku. Pokora? Pochopení?

Dáte-li hlupákům armádu, může to dopadnout jako v Debalcevu.
(samozřejmě, tam svou úlohu sehrála i demotivace samotného vojska)
Dáte-li psychopatu vzdělání, může to dopadnout jako na Ukrajině nebo USA.
(nebo ČSSR - jak kdo chce [mrknutí jedním okem] )

Vnutíte-li vzdělání všem, vnutíte jej zákonitě i jedincům s nízkým emočním kvocientem.
(jiné motivace: vůle rodičů, motivace psychopata aj., je nyní irelevantní)

Na své cestě životem jsem potkal pastevce, kteří se neuměli podepsat, ale věděl jsem, že co řeknou, to "sedí".
Na rozdíl od některých, které vídávám za stolem.

328283

5.3.2015 7:06

RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...

Zaka 94.?.?.?

Reakce na 328283

Jsem již v důchodu a většinu dne komunikuji s kocourem. Na intelektuální absenci si u něj nijak stěžovat nemohu, ba právě naopak. A když se chci pobavit/zablbnout si, tak komunikuji na bázi srážky s blbci se vzdělanými lidmi. Je až úžasné jací to jsou naformátovaní pitomci.

328315

5.3.2015 8:03

RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...a to žádně "předepjatým kvalitním vzděláním"

Emil Robot 46.?.?.?

Reakce na 328315

Taky mám tu zkušenost a nejdramatičtější srážky jsou s mladými "řádně naformátovanými" ekonomíčky,právníčky,žurnalistíčky a politologíčky doplněnými o MBA a to i s těmi ve stádiu teprve přípravy....Jen se vzdělanci z theologie nesoucí, celé břímě tohoto veskrze zhovadilého světa na svých bedrech, jsem meměl zatím až na jednoho osobně to potěšení,neboť se vyskytují velice zřidka,ale ti veřejně činní hojně se ve veřejném prostoru vnucující všemi zdělovacími ptostředky,je plně zastoupí... [velký smích]

328318

5.3.2015 18:25

RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...a to žádně

Kiviss 87.?.?.?

Reakce na 328318

Souhlas.

"Kindermanagement" je speciální subkategorie, kde se střetává vrozená psychopatie a sociopatie s nevyzrálostí. Hranice jsou, v těchto případech, mnohdy k nerozeznání.
(Ne všichni jsou psychopaté a ne všichni jimi nejsou [mrknutí jedním okem] )

V popučovém ČSSR i ČR bylo mnoho firem, které "dojely" na "Mládí vpřed!".
Často je tato kategorie nástrojem a "pátou kolonou" šedých eminencí.

328388

6.3.2015 5:56

RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...a to žádně

Zaka 90.?.?.?

Reakce na 328318

Tuhle mi jeden mladý právník,vyprávěl tu nejhorší snůšku všech kidů o tom, že je dnes lépe než dříve. Na televizi se sice hrdě nedívá, ale chrlil na mne všechny stupidní televizní podprahové argumenty, které do něj prosákly z podvědomí. A protože šly do jeho vědomí zevnitř, bezvýhradně jim věřil jako pravdivým. Bylo mu asi 30 let, zplešatěl, ztloustl, otekl, sotva lezl, ale chválil si. Bylo by však potřeba pochválit ty, kteří jej tak nakrásně zblbli, za dobrou práci...buď práci čest!

328437

5.3.2015 11:49

naprostá pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 88.?.?.?

vzdělání totiž má 2 možné důsledky
myslícímu člověku udělá v hlavě zmatek a on si uvědomuje že čím víc se vzdělává tím víc zjištuje že vlastně nic neví a to vede k negativním psychologickým jevům jako je komplex moněcennosti úzkosti deprese atd
a nebo druhá možnost nemyslícímu idiotu (zde například vojta) dá vzdělání pocit že tak říkajíc sežral šalamounovo hovno a ví vše co je potřeba
a tito idioti nebo také fachisioti způsobují svinstva v článu popsaná

je legrační jak většina diskutujících argumentuje jakýmisi nevzdělanými otroky ale neuvědomují si že vzdělaný otrok je mnohem horší situace protože vzdělaný otrok si nedokáže uvědomit že je otrokem protože on je přeci vzdělaný a tudíž je i přesvědčen že by se mu něco tkaového nikdy nemohlo stát

328339

5.3.2015 15:49

RE: naprostá pravda

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 109.?.?.?

Reakce na 328339

"vzdělaný otrok je mnohem horší situace protože vzdělaný otrok si nedokáže uvědomit že je otrokem protože on je přeci vzdělaný a tudíž je i přesvědčen že by se mu něco tkaového nikdy nemohlo stát"

A jak to máte s úrovní vzdělání Vy? A následně s Vaším stupněm otroka?

Jeden se musí pořád učit, aby věděl, co je vlastně zač. [zmaten] [chechtot]

328363

5.3.2015 13:38

Slouha koček

nazdar 178.?.?.?

Já, jakožto vzdělaný člověk si myslím, že je všechno naopak, právě naopak. Takovýto článek mohl napsat pouze naprosto nevzdělaný jedinec a ten samozřejmě není schopen toto postřehnout. Ale co můžeme očekávat, od slouhy koček.

328346

5.3.2015 22:27

RE: Slouha koček

Kocour Mikeš 90.?.?.?

Reakce na 328346

Kočky jsou přece evolučně mnohem a mnohem vyšší bytosti nežli ten ubožák člověk. To je snad každému příčetnému jedinci zcela jasné. Jedině, že by vás ve škole naučili, že je tomu jinak, vy jste tomu hloupě uvěřil. To by vás jedině ve vaší nevědomosti omouvalo. Na místě je pokora. Jinak se ve své pyšné vzdělanosti velice mýlíte. Žádné důkazy nejsou, že by tomu tak nebylo. A teď můžete třeba puknout zlostí.. mňau!

328419

6.3.2015 8:23

RE: Slouha koček

Pitomec 94.?.?.?

Reakce na 328419

Kočka je od přirozenosti (přírody) inteligentní, vzdělaný a velice ušlechtilý tvor. Pouze když ji domestikujeme, tak se ji snažíme vzdělat (deformovat) podle svých sobeckých představ a potřeb, ale ona se stejně nedá. Zatímco u člověka je to horor. Vzděláváme jej v rodině, ve škole na všech stupních, v zaměstnání, v dopravě, úplně všude. A výsledek je čím dále tím více mizernější. A ještě si to pochvaluje. No, není pitomec?

328449

6.3.2015 6:47

RE: Slouha koček

No nazdar 90.?.?.?

Reakce na 328346

Ano, je to zcela jasné. Autor je nějaký nevzdělaný sluha koček. Je to deklasovaný živel, který nepochopil Podíl práce na polidštění opice. Zase na druhé straně, je lepší sloužit kočkám, než ekonomice, protože je to dosti odporná bohyně (či bachyně), takže když mouřenín posloužil, mouřenín může jít - rovnou odchodem do důchodu do vchodu krematoria.

328444

6.3.2015 22:16

RE: Slouha koček

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 328346

Ten článek pana Lischky mi přišel dost divný, tak jsem si vyhledal další články tohoto autora. Zjistil jsem, že píše samé humorné, až humorně mystifikační články, u kterých se člověk pobaví, pouze když ví, že to je nadsázka.
Po záplavě reakcí čtenářů, kteří ten článek brali vážně, jsem chtěl svou nabubřelou reakcí dát najevo, že vím, že se jedná o nadsázku a že to takto i ostatní pochopí.
A ta zmínka o kočkách, se týká jednoho z jeho dřívějších vtipných článků.

328535

7.3.2015 11:25

RE: Slouha koček

No nazdar 90.?.?.?

Reakce na 328535

Tak jsem to pochopil a proto jsem nabubřelostí také nešetřil. Ačkoliv kočky jsou pěkné potvory, dokáží vnímat, kde se pod zemí pohybuje myš. Zatímco na psychotestech při ucházení se o rizikové zaměstnání vás vyhodí, když namalujete strom s kořeny, neboť kořeny stromu podle psychologů prý nejsou pod zemí vidět. Z toho jasně vyplývá, že tací psychologové jsou hňupové, zatímco kočky jsou v našem světě možná ty nejinteligentnější bytosti (parazitují přece na člověku, ale neslouží mu jako psi). [smích]

328588

8.3.2015 21:16

RE: Slouha koček

nazdar 178.?.?.?

Reakce na 328588

V podstatě s Vámi souhlasím, ale přesto si myslím, že některé lidské komunity, jsou na tom se svými schopnostmi ještě lépe, než kočky. [smích]

328715

9.3.2015 16:49

RE: Slouha koček

No nazdar 90.?.?.?

Reakce na 328715

Je to možné. Ale stejně si myslím, že i obyčejný hmyz je na tom se svými schopnostmi mnohem lépe než sluhové ekonomiky.

328780

5.3.2015 22:39

Humorný článek

Wenzel L. 90.?.?.?

Vážení čtenáři, článek jsem poslal vydavateli jako humorný. Název stránek je totiž ZVEDAVEC, a tak jsem ve své dobré vůli chtěl ZVEDNOUT jeho utrápeným a nešťastným čtenářům mysl a náladu, nikoliv mandle. Proč se však nikdo nesměje? Myslím, že důvod jsem poukázal v textu, totiž ten, že optimismus je nedostatkem informací, a pesimismus je přemírou informací (vzdělanosti). Není tedy divu, že místo smíchu se někteří čtenáři strašně zlobí. Myslím, že je to právě tou vzdělaností - lépe řečeno vzdáleností od pointy reality. A navíc se domnívám, že někteří potrefení vzdělanci vůbec neumí číst, natož to další, čím se tak ohánějí. Ale nevadí, příště jim zase třeba rádi podáme pomocnou ruku.

328421

6.3.2015 1:21

Skoda kazdyho..

favela 113.?.?.?

Reakce na 328421

..humoru ,kterej padne nazmar,doufam bude mi dovoleno neco pridat. Slavna do nebe vychvalovana superkvalitne produkujici "mraky" inteligentu nejmin sto let universita YALE se nepozorovane v prubehu asi promenila v pomocnou skolu,zkombinovanou s psychiatrickou lecebnou.Vime, ze jiz po mnoho desitek let hlavni napln "studia" bylo ze studenti vybrani peclive z prednich amer. rodin polehavali nazi v rakvich a neustale masturbovali a stale to provozuji dodnes za prihlizeni ostatnich chovancu a na kazdeho dojde... Tato pokrokova pedagogicka metoda se ujala s tim ze aspon blazni prestanou vyvadet na cas a bude klid.Coz se docasne darilo. Prijimacimi a nelehkymi zkouskami prosel do university take jisty Bush zacal zde uspesne a pilne "studovat".. Pozdeji po absolvovani proslul jako president s vyroky a ciny potvrzujic vysokou uroven vyuky na teto universite jeho i jinych exemplaru/Kerry napr./ studia na YALE. A celej svet vcetne USA jaksi zneklidnel a nebylo ani treba shlednout presidentovu vysoce inteligentni cinnosti v rakvi...

328431

6.3.2015 8:29

RE: Humorný článek

Kropáč kropac20 (zavináč) seznam (tečka) cz 90.?.?.?

Reakce na 328421

HA, ha, há! To je p., jak jsme v p.! Ještě že před (drahným) časem sdělil svému žáku jakýsi Konfucius: "Rozčiluj se pro cokoli, jen ne pro dvě záležitosti. Co můžeš změnit a co nemůžeš změnit." Hlína je, jak se kde-kdo domnívá, co všechno může změnit. Kromě sebe, ovšem.

328450

6.3.2015 8:35

RE: Humorný článek

Marten264 93.?.?.?

Reakce na 328421

Teda pane Pepa z depa, Jejich Vůdce, kocour Mikeš ....a nakonec Wenzel L, vy jste se rozjel, vás evidentně ten článek dostal na kolena.

Zatím dost dobrý, co by pan Editor neměl připustit je publikování pod cizím (klamavým) jménem.

328451

7.3.2015 11:07

RE: Humorný článek

Wenzel L. 90.?.?.?

Reakce na 328451

Ano, generální Editor by neměl připustit publikování pod cizím (klamavým) jménem. Jsou to ta jména a příjmení, která nám v raných dobách naší nevědomosti (ihned po narození) dali v lágru jiní (mackové či náckové), nikoliv my sami sobě. Krucinál, co je to za svobodu a demokracii, když si nemůžete vybrat své jméno! (Lze jej pak sice namáhavě úředně změnit, ale není to ono.) Vědci zjistili, že atomická a molekulární struktura člověka se mění každým okamžikem, čili nazveme-li občana v jednom momentě nějakým popisným názvem (jménem), v následujícím okamžiku ten název již není platný. Měli bychom tedy kvůli precizní identifikaci vždy uvádět momentální GPS souřadnice, místní SEČ a také konstelaci genetického kódu. Zatím je to trochu obtížné, ale brzy to hravě zařídí již implantované mikro a nanochipy a CPL (centrální počítač lidstva). A pak konečně bude pořádek....

328585

8.3.2015 18:27

RE: Humorný článek

mtk 88.?.?.?

Reakce na 328585

Sice s vámi až tak moc nesouhlasím, ale já se pod vaším článkem bavil výtečně. Ty kolečka místo noh, fakt dobrý ... To aby se vám ta energie alespoň trochu vrátila. díky. [smích]

328706

9.3.2015 16:53

RE: Humorný článek

Wenzel L. 90.?.?.?

Reakce na 328706

Rozhodně se mnou nesouhlaste! Ani až tak málo. Sám se sebou také nesouhlasím. Ale to ostatně nikdo..

328781

30.3.2015 5:33

RE: Humorný článek

favela 113.?.?.?

Reakce na 328781

Ja sem se zase nasel v protisouhlasu ,/v antisouhlasu/..Clanek vizi ,orwelovsky genialnich bez prehaneni.../jen nekdy vyjadreni, sestava slov,nejasna v detailu/..Inu, jako v ty /v tech/ studovacich skolach...

330093

6.3.2015 1:55

Kdyz se nenechate okrast,po dobrem,tak prijde genocida a okradou Vas stejne.

Robert Nohejl emunest (zavináč) cyberinternet (tečka) com (tečka) au 203.?.?.?

Par stoleti nazpet,jeste pred prichodem Evropanu,udajne civilisovane bile spolecnosti,Tahiti zila oddelena od ostatniho sveta svym zivotem,okrast nekoho nebyl kriminalni cin,ale,dukaz vyssi inteligence,chytrosti zlodeje,naproti tomu ,okradeny ,bylposmechem spolecnosti,ze se nechal okrast a tim,ze je i hloupejsi,kdyz si sel zalovat ,ze byl okraden, sklidil jen vysmech,neplette se,je stale rec o ostrovu Tahiti,ne o tunelarich v Cechach,jez pouzivaji ve sve zlodejne rovnez povest chytrejsich a cim vic si nakradl,tak je spolecensky vazenejsi,vis ruzne privatisace a ukazky dovednosti Kozeny a spol a mnoho jinych,jez ve svem klanu okradani udelali pravidlem.
Podle Darwina,pokrok, tedy i vyvoj se dotkl opic a prvni opice,ktera neco ukradla druhe,se takto vlastne polidstila a zaroven ve sve chytrosti krast se stala v tlupe vazenejsi a na svet prisel prvni intelektual,jehoz potomci,cim dal,tim vice, vice se lidem podobajicich dosli takto az do dnesnich dnu stale zijici dle zakonu dzungle,kdo nekrade ,okrada svou rodinu.Jinymi slovy hatitsti tunelari prezili v pohodli,az do dnesnich dnu,to,co pomoci sve inteligence nakradli si , a, ted,kdyz maji nakradeno,tak si to nechaji dobre hlidat temi,"poctivimi",hloupejsimi,natolik jsou chytri,aby je nekdo neokrad ,jeste inteligentnejsimi,nez jsou sami. Rozumi se,ze se stale vyvojove zdokonaluji,jsou inteligentnejsi a inteligentnejsi,tak rikajic jdou s dobou,tak rikajic,jen si vyberou,zda pomoci sve inteligence budou pusobyt ve statnich sektoru-uradech a nebo zcela v soukromych zalezitostech,podnikani,jedna ,ani druha strana si navzajem neprekazi, to da rozum,ze ano?
Ze,by cesti tunelari-inteligenti pochazeli z Tahiti,to Darwinovi uteklo.
Nejvetsi zlodej-inteligent se nakonec stane vladcem sveta a nam se vysmeje do obliceje,ze jsme ti hlupaci.
Oba Vaclavove jsou asi puvodem,z Tahiti.

328432

6.3.2015 8:44

Necivilizovaní a nekulturní + příznivci a spiklenci?

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Reakce na 328432

Jistě by tam mohli mít kořeny. Ovšem by to znamenalo že jsou nespolečenští v smyslu jejího prospěchu. A o kultuře by se dalo s jejich excesy odhalující fundament jejich pracovních záběrů minimálně polemizovat.[chechtot] [překvapení] Nicméně by to potvrdilo degeneraci společenství a zřízení plutokracií ruka ruku myje. Tak ono se říká co se může pokazit se pokazí a tak základ humanity a přínosného rozvoje dostal de facto na frak a mnohým to nedochází a jiní jsou na možnosti zkorytění okouzleni. Až nato že se začíná brutálně nevyplácet schopnými do toho koryta sypat a v pindostanu se to detroitizací začlo projevovat ale mají svůj majstrštik sociální inženýři budulínci a další vývojový stupeň kasínového kapitalismu probíhá na ukr i s možným oblažením vykořistění euálky TTIP a dalšími podobnými inženýringy zakletí zlegalizované loupeže zotročeným v rámci machrování s uloupenou nadhodnotou se světem obdivujících fištróny vexláků a jejich bohatství. Takže Vašíci jsou malé ryby i s jejich příznivci kteří za nimi napluli do sítě a ti hadí vlastnosti zavádějících zpravidla z proticivilizační a protikulturní sítě se dostat nemají.

Máte velmi dobrý postřeh pane Roberte a doufám že jsem to rozvedením moc nezmastil. [mrknutí jedním okem]

328453

6.3.2015 7:15

Vědecké informace

I. Tak 90.?.?.?

Taková nekonkrétní prohlášení nám nic neříkají. Potřebujeme přesně vědět (uvést jmenné seznamy s RČ), kdo má například "místo zdravých zubů jedovaté plomby a zubní protézy, místo nohou kola, místo hnátů nástroje, místo těla stroje, místo zdravého trávení tuny kuchařských knih"? Jinak ty informace nelze brát vědecky a natož je nějak zpracovat.

328447

6.3.2015 12:09

Vrazi a zdrádci lidství

Mauglí 94.?.?.?

Nazdar zrádci člověka, vrazi dětství! Rychle jste zapomněli, že jste neradi chodili do škol, alespoň někteří z vás, a jak vás bolelo, že jste tam museli vysedávat nekonečné hodiny, hrbit hřbet, křivit si páteř a charakter, zkracovat si podkolenní šlachy a hypnotizovat se nekonečný mými výklady a kvanty pochybných informací, kteří vytvořili jiní. Vychováváte již třetí generaci chcípáků, kteří žijí „plným„ pohlavním životem u Internetu od nějakých 6 let, vychováváte další generaci narkomanů závislých na drogách, lécích, chemických sloučeninách nazývaných potravinami a tekutinami. Sami nemocní, vychováváte nemocné, a ještě si libujete, jak jste ušlechtilí a chytří.

328467

6.3.2015 21:03

Taky názor, škoda kdyby zapadl.... očkování byznis s alergiemi+++

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

Ako človek, ktorý si prešiel peripetiami naťahovania sa s úradmi kvôli neočkovaniu, viem, že ich argument č.1 je kolektívna imunita a ochrana verejného zdravia. Je nutné začať zdôrazňovať určitý fakt, na ktorý nikto nechce brať ohľad – totiž ten, kto tvrdí, že máme kolektívnu imunitu zároveň dáva o sebe vedieť, že absolútne neovláda matematiku a nevie počítať ! A ľudia , ktorí nevedia počítať by nemali mať možnosť byť v riadiacich funkciách alebo v pozícii, že rozhodujú o osudoch druhých ľudí. Pamätám si , že keď sa začínalo s plošným očkovaním proti hepatitíde B a aktuálne boli zaočkované dva ročníky narodenia (vzhľadom na počet obyvateľstva na Slovensku to boli približne 2% populácie),vravela som našej detskej lekárke, že nechcem aby moje deti dostali toto očkovanie, veď aj tak skoro nikto nie je očkovaný. Lekárka dvihla obočie a povedala : Máme 97% zaočkovanosť !!! V sekunde mi došiel jej omyl a uvedomila som si , že takto to vníma veľa lekárov. Mýlia si zaočkovanosť jednotlivých ročníkov narodenia so zaočkovanosťou celej populácie! Neuvedomujú si, že keď máme zaočkované a preočkované detské ročníky narodenia hoci aj na 98%, tak v rámci celej populácie to nie je viac ako 20% !!! Ak nebudeme bojovať so skutočnosťou, že protilátky po piatich rokoch po očkovaní sú na nule – toto tvrdia naši poprední experti na očkovanie – tak nám je jasné, že nechránená časť populácie tvorí minimálne 80% celkovej populácie !!! Vždy ma pobaví, keď odborníci hovoria o nevyhnutnosti zalátať „imunizačné diery“ a vôbec im nedochádza , že „imunizačná diera“ má veľkosť 80%. Teda ŽIADNA kolektívna imunita. Žasnem nad tým, že sa pomaly podarilo dosiahnuť, aby neočkované deti boli postavené mimo kolektív ako malí zločinci a nikomu nevadí, že v týchto kolektívoch sa pokojne pohybujú očkovaním nechránení pedagógovia, vychovávatelia, kuchárky, upratovačky, samozrejme rodičia a starí rodičia detí. Deti nežijú v hermeticky uzavretých priestoroch, oddelené od dospelých. Ani prezident, ministri, úradníci, sudcovia nie sú chránení. Dokonca ani lekári, ktorí prichádzajú do styku s novorodencami, nie sú chránení, lebo účinok ich očkovaní už dávno pominul a nie sú opakovane preočkovávaní. Ako je možné , že sa v našom uvažovaní ujal taký nelogizmus a nie sme schopní na neho poukázať?
http://sa.uploads.ru/hFXGp.pdf - takto sa že vraj tvorí svet. Čo keby sme sa inšpirovali a v krátkom čase by sme vytvorili povedomie, že každý kto tvrdí , že máme kolektívnu imunitu je nekompetentný, neschopný človek s nulovým matematickým myslením a nemá právo byť vo verejnej funkcii? A už vôbec nie rozhodovať o zdraví a osude nejakého iného človeka.
Rozbalit

328527

7.3.2015 12:02

RE: Taky názor, škoda kdyby zapadl.... očkování byznis s alergiemi+++

Očko 90.?.?.?

Reakce na 328527

Byl jsem pečlivě očkován komunisty proti komunismu (vakcína byla prý údajně proti kapitalizmu), a nyní mám silnou alergickou reakci na přeočkování proti komunismu a také na demokratismus. Podivná imunologická kouzla s námi provádějí...

328593

7.3.2015 21:33

intelektuál

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 77.?.?.?

http://energieupramene.blogspot.cz/2015/03/ani-prase-to-nezere.html

328626

11.3.2015 15:16

RE: Stáhnul jsem to-skvělé

Intelekt Lulál 37.?.?.?

Reakce na 328626

PRÁCE STUDENTA GYMNÁZIA
Znám jedno řešení ! Např. aby důchodci byli solidární!
Student gymnázia, maturant, 20. 2. 2014.
Kdyby stát nevynakládal šílené částky na důchody důchodcům, nebo je aspoň danil, mohl by z těchto ušetřených peněz investovat do rekvalifikací nebo podpory zaměstnání. Důchodci jsou dnes nejlépe zajištěná nepracující třída.90 % důchodců každopádně. Jdeš do obchodu, fronta důchodců, jdeš k lékaři, fronta důchodců, jedeš MHD, hafo důchodců, jenom běhají, samý stres, hrabou a hrabou, protivní, otravní, drzí, hulvátští, plivou a chrchlají po okolí, žádná hygiena, pořád brečí a důchody přes 20 táců. Děsí mě představa, že je budu muset jednou z platu podporovat. Budu využívat každou skulin ku, jak si ulevit na daních a ty Kauflandové Dallasy boys and girls nesanovat. Další skupina, asi 2/3 nezaměstnaných jsou totální lenivé [á] netáhla, kterým vyhovuje se povalovat doma a pobírat dávky a podpory. Jsou líní se stěhovat, prodat nemovitost, byt a koupit si jinde jiný, raději budou čekat s otevřenou hubou, až jim tam stát něco hodí, pak se oblíznou a zase s hubou otevřenou civí!!! Dále tito lidé ztratili absolutní sebereflexi, mj. co se i hygieny týče, když za nimi někde stojíš, smrdí, potí se, neupravení, samé levné hadry, boty z tržnice, žádné deodoranty, v létě kardinální smrad, jinak pouze chlast, cigára, ovary, bůček, z kultury pouze TV NOVA a Blesk. Zaostalí a negramotní! Když tady [sem] přijedou mí známí z USA a Kanady, tak se doslova štítí, jak tato netáhlovská svoloč smrdí ! A stydí se za to, že nás jejich země podporovaly v boji proti komunismu a jeho svržení. A jet v MHD s těmi upocenci, no za trest ! Jsem si raději s přispěním otce koupil nový vůz, než jezdit s lopatami. A přitom je práce dost. Už jako student si mohu vybírat např. mezi softwarovými firmami. Kdyby ty [ta] nepracující netáhla nebyla lenivá a vzdělávala se, nemusela by čekat na práci rukama a lopatu. Prostě si zvykejte, že doba přeje zdravým, schopným a dravým. To jsou zákony přírody, které tady narušil pouze komustický režim, který zasel to vše zlé min. 100 let dopředu. Bohužel ti líní a neschopní se budou muset vézt, ale už za jiných podmínek. Pouze to nutné, to vám stát dá Jinak se starejte o sebe, stát není dojná kráva. To, jak se žilo do ro ku 1989 byla jedna odporná, hnusná nesvobodná zvůle KSČ bez možností projevit názor, cestovat a podnikat. Jedněm vzali, co léta budovali a druhým netáhlům dali. Jako mladý se stydím, že mezi námi ještě žijí ty nomenklaturní kádry před 1989, stydím se za současné; komunisty a soc.demáky. Nemáte řešení, jenom řvete a kydáte populistické tlachy!.

328910

11.3.2015 16:56

RE: Stáhnul jsem to-skvělé

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 328910

Neviem, ako casto stojis pred zrkadlom a uvazujes o tom, v com by si sa mal hanbit len a len sam za seba.
Myslim, ze najdes toho pozehnane.

Zacni tym, ze si precitas, co si tu napisal.

Prajem peknu sebareflexiu.

328915

11.3.2015 17:38

RE: Stáhnul jsem to-skvělé

Intelekt Lulál 37.?.?.?

Reakce na 328915

Neblbni proboha Slovane Rusíne. Pouze jsem stáhnul to, co bylo na odkazu Intelektuála (http://energieupramene.blogspot.cz/2015/03/ani-prase-to-nezere.html)a je to skvělé, ne? Skvěle vyjádřené, ne? Přeji pěknou sebereflexi, při zkoumání toho, jak jsem to myslel a jak to myslel ten student....

328917

11.3.2015 18:42

RE: Stáhnul jsem to-skvělé

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 85.?.?.?

Reakce na 328917

Sebareflexia prebehla. [mrknutí jedním okem]
Mozes prizmurit oko, ze sem se splet?
Skoda, ze nepoznam toho studenta.

328922

11.3.2015 19:00

RE: Stáhnul jsem to-skvělé

Slovan Rusin 85.?.?.?

Reakce na 328917

[mrknutí jedním okem]
Jo, splet sem se.

328925

11.3.2015 20:28

RE: Stáhnul jsem to-skvělé

Intelekt Lulál 37.?.?.?

Reakce na 328925

To se stává, nic se neděje. Chtějí nás staré oddělat, aby nám nemuseli platit důchody. 25 let nás systematicky nutí k terorizmu, a my to pořád ne a ne pochopit....stejně je pozdě.

328930

11.3.2015 16:59

PRÁCE STUDENTA GYMNÁZIA

qz 78.?.?.?

Reakce na 328910

Tak to je teda síla.
Takhle hrubý pohled na svět - uvidíme, až mu bude 75, jak se bude tvářit.
Evidentně je mimo realitu.

328916

11.3.2015 20:30

RE: PRÁCE STUDENTA GYMNÁZIA

Intelekt Lulál 37.?.?.?

Reakce na 328916

Prostě mládí jenom věcně a pragmaticky myslí - Neoděláš-li včas druhého, oddělá on tebe. Neva, na každé prase se najde řezník.

328932

12.3.2015 17:04

Zdravotní újmy

MUDr. H. 90.?.?.?

Laicky-populárně řečeno: U vzdělaných pacientů na stáří rádo dochází k mozkové mrtvici a ochrnutí části nebo celého těla. Pak se projevují tělesně i duševně jako malé děti. Vydávají pazvuky, nerozumí naší šložité komuminikaci, mají primitivní živočišné potřeby, neovládají vyměšování atd. Říkáme, že jsou retardovaní, ale to se pouze jedno pseudobytostné monstrum zhroutilo a projevila se celý život ušlapávaná, mrzačená, zneužívaná a nevyvinutá lidská bytost.

329011

12.3.2015 19:43

RE: Zdravotní újmy

Danielle 178.?.?.?

Reakce na 329011

Nádherne napísané.

Vždy som to tak vnímala.

329017

13.3.2015 9:53

RE: Zdravotní újmy

MUDr. H. 94.?.?.?

Reakce na 329017

Zdá se to až úžasné, že lidé nevidí, jaké zrůdnosti se stali obětí, a že s tím nechtějí vůbec nic dělat. Nechtějí si přiznat, o co jim vlastně jde a nahrazují to hltáním informací - virtuálním sněním atd. A vzdor jejich proklamacím, chtějí být hloupí, staří, nemocní a bezmocní. Přitom řešení je velmi prosté - tělesně oduševnělý život, zušlechťující duchapřítomný tělocvik...

329074

13.3.2015 12:46

RE: Zdravotní újmy

Aja 82.?.?.?

Reakce na 329011

Pacientům po mozkové mrtvici nemůžeme říkat, že jsou retardovaní, retardace je zpoždění ve vývoji a o to se tu evidentně nejedná. Ti pacienti byli, před příchodem nemoci, na normálním stupni vývoje, že?

Pokud je váš nick reálný, odebírám vám tímto lékařský diplom. [velký smích]

Děláte v diskuzi účastníkům guláš.

329084

14.3.2015 6:21

RE: Zdravotní újmy

Pisatel si přeje zůstat v anonymitě 46.?.?.?

Reakce na 329084

>Pokud je váš nick reálný, odebírám vám tímto lékařský diplom. [velký smích]
Nechapu, proc jste pridala ke svemu textu "siroky usmev"? Ta slova jste copak neminila vazne?
Vzdyt ten MUDr. skutecne dela
>v diskuzi účastníkům guláš.
Dokonce zrudne.

329120

14.3.2015 7:50

RE: Zdravotní újmy

Aja 82.?.?.?

Reakce na 329120

Jéje, omluva, šmajlík je tam omylem.
Komentář jsem myslela zcela vážně.

329122

Příspěvků: 91

04.03. 07:24 neregistrovaný  Druhá strana
04.03. 19:48  RE: Druhá strana
05.03. 17:27 Malá Strana  RE: Druhá strana
06.03. 06:09 Zaka  RE: Druhá strana
07.03. 11:56 Hank  RE: Druhá strana
07.03. 20:54 Kropáč  RE: Druhá strana
04.03. 08:14 Moiry  Lépe to snad nejde napsat ani vyslovit
04.03. 09:15 tartus  nesuhlasim
04.03. 09:19 WAZARI  Tak nějak nevím
04.03. 09:47  Vzdělání.
04.03. 09:55 výjimečné porušení omerty  vůbec jste nepochopil celý text , zde je jeho kvintesence :
04.03. 20:04  RE: vůbec jste nepochopil celý text , zde je jeho kvintesence :
06.03. 06:18 Zaka  RE: vůbec jste nepochopil celý text , zde je jeho kvintesence :
04.03. 11:19 neregistrovaný  RE: Tak nějak nevím
04.03. 16:32 Jejich Vůdce  RE: Tak nějak nevím
04.03. 20:07  RE: Tak nějak nevím
06.03. 06:13 Registrovaný  RE: Tak nějak nevím
04.03. 12:14 Moiry  RE: Tak nějak nevím
04.03. 13:14 pes garyk  RE: Tak nějak nevím
04.03. 14:14 pethem  RE: Tak nějak nevím
04.03. 14:15 VojtaIL  RE: Tak nějak nevím
04.03. 14:25 karel4u  RE: Tak nějak nevím
04.03. 14:44 Jejich Vůdce  RE: Tak nějak nevím
05.03. 02:10  RE: Tak nějak nevím
05.03. 06:56 J. Vůdce  RE: Tak nějak nevím
05.03. 08:34  RE: Tak nějak nevím
05.03. 22:46 Jejich Vůdce  RE: Tak nějak nevím
06.03. 09:36 výjimečné porušení omerty  RE: Tak nějak nevím
04.03. 15:21 Slovan Rusin  RE: Tak nějak nevím
04.03. 15:53 gippius  RE: Tak nějak nevím
06.03. 06:58 Blebi  RE: Tak nějak nevím
04.03. 20:17  RE: Tak nějak nevím
04.03. 09:49 Keson  Nenávistná maximalizace kvantové systematičnosti
04.03. 16:48 Josef z Depa  RE: Nenávistná maximalizace kvantové systematičnosti
04.03. 11:02  podíl myšlení na genocidě lidstva
04.03. 15:07  Naprosto správné názory
07.03. 19:13 Pangoš  RE: Naprosto správné názory
04.03. 16:06 gippius  Vzdělání? Ano! Ale...
04.03. 16:14 Petřičák  Žvásty
04.03. 16:40 Jejich Vůdce  RE: Žvásty-vaše?
04.03. 18:29 Petřičák  RE: Žvásty-vaše?
04.03. 19:35 Jejich Vůdce  RE: Žvásty
04.03. 20:38 Petřičák  RE: Žvásty
05.03. 07:00 J. Vůdce  RE: Žvásty
05.03. 15:55 Petřičák  RE: Žvásty
04.03. 18:11  Ztráta kvality materiálu vlivem vzdělání
04.03. 19:52 Zaka  RE: Ztráta kvality materiálu vlivem vzdělání
04.03. 20:01 Kiviss  Nejhorší je srážka s blbcem ...
05.03. 07:06 Zaka  RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...
05.03. 08:03 Emil Robot  RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...a to žádně "předepjatým kvalitním vzděláním"
05.03. 18:25 Kiviss  RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...a to žádně
06.03. 05:56 Zaka  RE: Nejhorší je srážka s blbcem ...a to žádně
05.03. 11:49  naprostá pravda
05.03. 15:49  RE: naprostá pravda
05.03. 13:38 nazdar  Slouha koček
05.03. 22:27 Kocour Mikeš  RE: Slouha koček
06.03. 08:23 Pitomec  RE: Slouha koček
06.03. 06:47 No nazdar  RE: Slouha koček
06.03. 22:16 nazdar  RE: Slouha koček
07.03. 11:25 No nazdar  RE: Slouha koček
08.03. 21:16 nazdar  RE: Slouha koček
09.03. 16:49 No nazdar  RE: Slouha koček
05.03. 22:39 Wenzel L.  Humorný článek
06.03. 01:21 favela  Skoda kazdyho..
06.03. 08:29 Kropáč  RE: Humorný článek
06.03. 08:35 Marten264  RE: Humorný článek
07.03. 11:07 Wenzel L.  RE: Humorný článek
08.03. 18:27 mtk  RE: Humorný článek
09.03. 16:53 Wenzel L.  RE: Humorný článek
30.03. 05:33 favela  RE: Humorný článek
06.03. 01:55 Robert Nohejl  Kdyz se nenechate okrast,po dobrem,tak prijde genocida a okradou Vas stejne.
06.03. 08:44  Necivilizovaní a nekulturní + příznivci a spiklenci?
06.03. 07:15 I. Tak  Vědecké informace
06.03. 12:09 Mauglí  Vrazi a zdrádci lidství
06.03. 21:03  Taky názor, škoda kdyby zapadl.... očkování byznis s alergiemi+++
07.03. 12:02 Očko  RE: Taky názor, škoda kdyby zapadl.... očkování byznis s alergiemi+++
07.03. 21:33  intelektuál
11.03. 15:16 Intelekt Lulál  RE: Stáhnul jsem to-skvělé
11.03. 16:56 Slovan Rusin  RE: Stáhnul jsem to-skvělé
11.03. 17:38 Intelekt Lulál  RE: Stáhnul jsem to-skvělé
11.03. 18:42  RE: Stáhnul jsem to-skvělé
11.03. 19:00 Slovan Rusin  RE: Stáhnul jsem to-skvělé
11.03. 20:28 Intelekt Lulál  RE: Stáhnul jsem to-skvělé
11.03. 16:59 qz  PRÁCE STUDENTA GYMNÁZIA
11.03. 20:30 Intelekt Lulál  RE: PRÁCE STUDENTA GYMNÁZIA
12.03. 17:04 MUDr. H.  Zdravotní újmy
12.03. 19:43 Danielle  RE: Zdravotní újmy
13.03. 09:53 MUDr. H.  RE: Zdravotní újmy
13.03. 12:46 Aja  RE: Zdravotní újmy
14.03. 06:21  RE: Zdravotní újmy
14.03. 07:50 Aja  RE: Zdravotní újmy

Vybrat pouze nové | Odznačit

Káva pro Zvědavce

37

Být v obraze něco stojí.
Připojte se k ostatním a staňte se
také sponzorem Zvědavce, stačí
částka v hodnotě jedné kávy měsíčně.

Za měsíc říjen přispělo 88 čtenářů částkou 10 984 korun, což je 37 % měsíčních nákladů provozu Zvědavce.

Bankovní spojení: 2000368066/2010
Ze Slovenska 2000368066/8330
IBAN: CZ4720100000002000368066
BIC/SWIFT: FIOBCZPPXXX

Bitcoin:
165eUVffx5CuUNwr12JbqqZi6AtrbN22Y7
Další možnosti platby › Související články ›

Ve zkratce

Pojďme na NĚ - Jen hodiny do rozhodnutí: Zvedneme hlavy? Kdo zůstane doma, volí Kalouska, Merkelovou a muslimskou invazi.19.10.17 22:20 Česká republika 0

Chcete volit ty, kteří rozhodli o církevních restitucích? Tady jsou 18.10.17 22:11 Česká republika 2

Feminacistky rozjely další nenávistnou kampaň proti mužům18.10.17 21:13 USA 1

Evropská komise: Necháme města otevřená pro migranty, ale postavíme všude diskrétní bariéry proti teroristickému útoku18.10.17 20:00 Evropská unie 1

Usnesení sněmovny k lithiu18.10.17 19:12 Česká republika 0

Skutečná tvář Ivana Bartoše17.10.17 21:27 Česká republika 4

Vídeň po volbách: Hate demonstrace proti "nacistickému" Rakousku16.10.17 19:33 Rakousko 2

Česko má přijmout 200 tisíc cizinců na práci, navrhl Pilný z ANO16.10.17 05:40 Česká republika 2

Bitcoin už stojí přes 120 tisíc korun15.10.17 23:34 Neurčeno 0

V předčasných parlamentních volbách v Rakousku dnes zvítězila Rakouská lidová strana (ÖVP)15.10.17 21:27 Neurčeno 1

Volby 2017: Víš, koho a co volíš? – Řízená migrace, reforma EU - a další videa, která rozhodně stojí za poslech15.10.17 17:31 Česká republika 0

Švédští vědci přišli se senzačním objevem: Islám do Skandinávie patří, už staří Vikingové k němu měli blízko15.10.17 14:52 Švédsko 7

Bonn: Johanniter Hospital uzavírá pavilon A1 kvůli infekci svrabu - hurá do jádra EU svrabu15.10.17 14:40 Německo 0

Hitlerovy časy se vrací - promigrační fašisté blokovali na knižním veletrhu ve Frankfurtu čtení knih konzervativních autorů15.10.17 12:37 Německo 0

Buzny fyzicky napadli ženu, která je žádala, aby nesouložili pod jejím oknem15.10.17 10:59 Irsko 2

Ve Francii i ve Španělsku zanikl právní stát14.10.17 23:22 Evropská unie 0

EU zavádí společného prokurátora, příliš se o tom nemluví. Pelikán (ANO) hlasoval pro.14.10.17 23:13 Česká republika 1

Ivan Bartoš z Pirátů posílá vzkaz: Ano, přijímat uprchlíky je naše povinnost... 14.10.17 23:04 Česká republika 0

Černoch napadl bělocha, video zmizelo z youtube14.10.17 11:51 Švýcarsko 0

Vláda projednala dokument "Problematika vstupu pracovních sil ze zahraničí za účelem podpory podnikatelského prostředí v České republice"14.10.17 10:21 Česká republika 2

Měnové kurzy

USD
21,72 Kč
Euro
25,73 Kč
Libra
28,63 Kč
Kanadský dolar
17,40 Kč
Australský dolar
17,11 Kč
Švýcarský frank
22,28 Kč
100 japonských jenů
19,30 Kč
Čínský juan
3,28 Kč
Polský zloty
6,07 Kč
100 maď. forintů
8,36 Kč
Ukrajinská hřivna
0,82 Kč
100 rublů
37,87 Kč
1 unce (31,1g) zlata
27 989,91 Kč
1 unce stříbra
374,64 Kč
Bitcoin
122 573,10 Kč

Poslední aktualizace: 19.10.2017 18:33 SEČ

Tuto stránku navštívilo 3 813